DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: GuteSpiele Strona 55

@GwiazdaPoludnia W obu przypadkach był spalony, więc nic nam nie zabrali

Edytowano : 2020-11-07 21:18:22

Ta linia była nałożona i było widać, że w obu był.

07.11.2020 21:17

@dzojko Niestety.

07.11.2020 21:15

@MR To jest profesjonalny sportowiec i na 100% będzie miał zabieg operacyjny nawet na MCL. LCL raczej się rzadziej zdarza. Pewnie, że są bardzo ważne, aczkolwiek zerwanie ACL w profesjonalnym sporcie będzie zawsze operpowane.

Edytowano : 2020-11-07 21:16:57

Jeśli mogę spytać jesteś profesjonalnie związany z medycyną sportową?

07.11.2020 21:14

@scholli7 Pewnie, że poważna, ale jednak nie tak jak krzyżowego.
Nie wiem jak miałeś leczone, ale sportowiec na pewno będzie ewentualne zerwanie miał operacyjnie i szybko się wraca, patrz Ribery 2017/18

Edytowano : 2020-11-07 21:12:56

@Pir https://www.transfermarkt.de/franck-ribery/verletzungen/spieler/22068 MIAŁ Zerwane i 2 miesiące niecałe.

07.11.2020 21:12

@FanGraczyBayern Skoro ma uraz więzadła pobocznego to w najgorszym wypadku zerwanie więc po operacji wystarczą dwa miesiące na powrót.

@Pir5 Przykładem jest Ribery w sezonie 2017/18 zerwał więzadło poboczne i wrócił po niecałych 2 miesiącach

07.11.2020 21:10

@MR Też tak myślę, cieszę się, że w końcu jest tu ktoś kto coś wie o urazach, a nie nazywa ironicznie ekspertem za samą wzmiankę :)

Edytowano : 2020-11-07 21:08:26

@Rufus nie wprowadzam w błąd. I tak trzeba przy zerwaniu operacje zrobić. Wtedy wystarczą 2 miesiące przykład Ribery 17/18

07.11.2020 21:07

@GwiazdaPoludnia To jest mój tok rozumowania? Ja tu właśnie nazywałem głupotą określenie, że gdyby go nie było to mielibyśmy 10 bramek mniej w sezonie i 6 miejsce w tabeli. Tu nie ma żadnej logiki. Lewandowski jest bardzo ważnym elementem zespołu, ale on tu niczego nie ratuje, bo cały zespół gra fenomenalnie i tu nie ma czego ratować.

07.11.2020 21:05

Wygraliśmy za taką cenę, że Kimmich uszkodził więzadło poboczne. Poboczne to nie skrzydłowe więc już możemy się cieszyć, bo nawet jak zerwane to 2 mies. przerwy.

Edytowano : 2020-11-07 21:03:26

@KingWizard Czy ręka, czy noga był spalony, przecież sytuacja Halanda też była sprawdzana.

Edytowano : 2020-11-07 21:06:05

@krzyżowe

07.11.2020 21:02

Nawet jak zerwanie to więzadło poboczne się szybko regeneruje. Ribery jak miał w 17/18 to 2 miesiące nie grał.

Edytowano : 2020-11-07 21:01:18

Krzyżowe to pech, a poboczne to ogromne szczęście można powiedzieć.

07.11.2020 21:00

@Elessar Zadałeś mi pytanie w prowokacyjny sposób pytając się o 3, lub 5 dla Lewego, ja odopiedziałem 1.5, a ty mówisz, że ja prowokuje? Potem zadałeś mi pytanie "ile strzelil goli w tym sezonie?" poprosiłem o sprecyzowanie, a ty dalej o prowokowaniu więc o czym mowa.
Chyba nie o spalonych, bo tu nie można mieć zdania, bo jest czarno na białym widać, że były.

Edytowano : 2020-11-07 20:58:55

Jak nazwać inaczej stwierdzenie, że Lewandowski nas ratuje w każdym meczu?
Nie widzę tego kompletnie. Ja rozumiem, że zespół jest słaby, a on bierze grę na siebie zawsze i stwarza miliony okazji, ale tak nie jest. Jest częścią fenomenalnie działajaącej maszyny, a nie ratunkiem

07.11.2020 20:57

@FanGraczyBayern No i bardzo dobrze, więzadło poboczne się szybciej leczy nawet jak zerwane, ale oby tylko naderwane i będzie dobrze.

07.11.2020 20:54

@Elessar Gratulacje! Chłop mnie pytra i płacze, żę odpowiadam xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Edytowano : 2020-11-07 20:55:05

Dobra idę bo za bardzo toxic tutaj. Przecież Lewego znieważyłem wystawiając mu 1.5 ....

07.11.2020 20:52

@GwiazdaPoludnia Pokuszę się o stwierdzenie, że jesteś nacjonalistą i tyle. LEWANDOWSKI ZDOBYŁ BRAMKI, ALE KTOŚ MU MUSIAŁ PODAĆ. Więc jednak nie robi tego sam.

07.11.2020 20:52

Porównanie Sane do Sancho xD
Sane to klasa światowa, a Sancho to można do Gnabry porównać choć i tak on lepszy od Angilka.

Edytowano : 2020-11-07 20:50:30

@Ellesar Kto strzlił? Sprecyzuj

07.11.2020 20:50

@GwiazdaPoludnia On nas nie ratuje xD Za dużo powiedziane. Jest bardzo ważnym elementem zespołu, a tu się z niego Boga robi.

Edytowano : 2020-11-07 20:49:03

@Simon To Ty masz kompleks narodowościowy i nic więcej, Nie wątpie w jego klase, ale spalone były więc nie ma nawet o czym gadać, szczegółowa grafika VAR wszystko pokazała,

07.11.2020 20:48

@Elessar Żałosny jesteś, sam się pytasz o ocenę, a teraz płaczesz. U mnie w zasadzie tylko Coman za mecz z Atletico dostał 1 i Neuer za mecz z Sevilla. Na 1 to trzeba sobie zasłużyć.
Jak ci 1.5 ta ciąży to idź do fanklubu Lewego

07.11.2020 20:45

@Pir5 Pierwsza połowa słaba, druga lepsza. Lubię obydwu, ale Sane jest lepszy.
Sane jest naszym najlepszym skrzydłowym i najbliżej mu do Robbbena.

Edytowano : 2020-11-07 20:43:32

@Fan Coman to zawodnik prawonożny, więc nie schodził by do środka na lewą w takiej sytaucji.

07.11.2020 20:42

@GwiazdaPoludnia Raczzej większość miała tylko się trzeba dobrze przyjrzeć i spowolnić sobie powtórkę.

07.11.2020 20:41

@Elessar 1.5 mogę dać. Żałosny komentarz tak samo jak @FanGraczyBayern , który powrównuje zawodników o innej specyfice.

07.11.2020 20:40

@Arkady142 Nie nie pisałbym, bo nie jestem dzbanem i znam przepisy. To się nazywa Lewandwoski fanklub :)

Edytowano : 2020-11-07 20:37:23

Okradziono z niesłusznie zdobytrych bramek hahaha

07.11.2020 20:36

Nie będzie raczej, aż tak źle. Kolano mu nie uciekło w tę stronę.

07.11.2020 20:35

@mike84 Co? Spalony to spalony i każda sytuacja jest tak samo rozpatrywana. Ta grafika co pokazali doskonale to obrazuje. Przy golu na 4-2 też był spalony. TO SĄ PRZEPISY

07.11.2020 20:33

@mike84 Znamy przepisy?

07.11.2020 20:30

Brawo szkoda, że nie wpadło.

07.11.2020 19:43

@hoodykr Wpisz sobie w internet jak mi nie wierzysz.

07.11.2020 19:37

@dzojko Nie jedyny. Jakbyś chociaż coś trochę wiedział o zerwaniu więzadeł to byś wiedział, że widać przeskok kolana do przodu i można stwierdzić, że jest zerwane choć oczywiście nie zawsze. Przepraszam cie, że umiem myśleć i używać internetu żeby się czegoś dowiedzieć.

Edytowano : 2020-11-07 19:34:02

@Fan Tak widziałem, ale po stwierdzeniu przez lekarzy klubowych urazu. Wcześniej pisałem z wiarą, że jednak nie bo mial przyjsc do nas.

07.11.2020 19:33

Dobra pierwsza połowa. Popisowo rozegrany wolny. Absurdalne jest stwierdzenie, że po zejściu Kimmicha środek pola wygląda słabo, bo gra w zasadzie tak samo jak wcześniej. Kimmich zszedł w 36 minucie więc bez przesady z tym dramtyzowaniem. Nie analizowałem jeszcze szczegółowo powtórki, ale nie widziałem charakterystycznego dla zerwania więzadeł krzyżowych przeskoku w kolanie. Więc zerwanie to na 90% nie jest.

07.11.2020 19:26

Oby nie zerwanie choć tak źle to nie wyglądało.

07.11.2020 19:07

@FanGraczyBayern No już nie przesadzaj, Coman ostatnio w meczu przynajmniej oddał strzał w poprzeczkę, a Costa co najwyżej potrafi złapać się na spalonym.

07.11.2020 17:22

@FanGraczyBayern Nie no bez przesady, może i zamykają tabelę, ale do bezpiecznej strefy brakuje im 2 pkt. Jeszcze nie tak dawno 2017/18 byli wicemistrzami Niemiec.

07.11.2020 17:01

Mainz prowadzi z Schalke 2:1, nie wyobrażam sobie spadku Schalke, ale wygląda to tragicznie póki co.

07.11.2020 16:59

@WayeThe " srodkowi stoperzy są wolni" - czy ja wiem. Alaba jest akurat szybki, Boateng wolniejszy, ale to nie jest najważniejsze. Najważniejsze jest ustawienie na boisku.

07.11.2020 16:32

@DonJupp4ever "BVB ma dziurawą obronę" Stracili w tym sezonie 2 bramki w 6 meczach.

07.11.2020 15:46

@FanGraczyBayern Albo powtórzyć mecz z Atletico :) Gnabry też może być niewidoczny. Niestety taki ich urok, że równej dyspozycji przez dłuższy czas nie utrzymują, ale zgodzę się, że jak obaj grają fatalnie to jednak Gnabry jest w stanie dać więcej jedną akcją.

07.11.2020 15:32

@FanGraczyBayern W czym problem? W twoich uprzedzeniach, czy czym?
Obaj są w podobnej dyspozycji więc żadną niespodzianką to nie będzie.

Swoją drogą taki z Ciebie FanGraczy, że po każdym zawodniku jeździsz jak możesz. To źle poda w pierwszej akcji i już na ławkę :)

07.11.2020 15:27

Myślę, że damy radę wygrać tak z 3-1.

Neuer
Sarr, Boateng, Alaba, Lucas
Kimmich, Goretzka/Tolisso
Sane, Müller, Coman
Lewandowski

07.11.2020 15:14

@bayern1987dwa Takie słabe, że od początku meczu dominowali i już 2-1 prowadzą :)

07.11.2020 14:05

Na Sara to się nagonka tu zrobiła zanim przyszedł. Więc te durne uprzedzenia będą jeszcze długo.

07.11.2020 13:14

@Marienplatz Nie, po to jest Sarr kupiony.

07.11.2020 12:36

@Silesi Oby Sane też tak postąpił i Goretkza, Gnabry, Lucas.

06.11.2020 23:36

@Adorian Wróci do Polski, albo będzie grał w jakimś słabszym klubie w Niemczech.
Bądź zgodzi się na siedzenie na ławce.

06.11.2020 20:33

Do jutrzejszego meczu podchodzimy w roli faworyta, natomiast mecz może być ciężki, bo jednak BVB u siebie jest mocne. Mimo, że od 5 lat w lidze na Allianz Arena Bayern zawsze bardzo wysoko wygrywa, natomiast w meczach wyjazdowych sytuacja ma się gorzej.

Bayern u siebie
2015/16: Bayern 5-1 BVB
2016/17: Bayern 4-1 BVB
2017/18: Bayern 6-0 BVB
2018/19: Bayern 5-0 BVB
2019/20: Bayern 4-0 BVB

Bayern na wyjeździe
2015/16: BVB 0-0 Bayern
2016/17: BVB 1-0 Bayern
2017/18: BVB 1-3 Bayern
2018/19: BVB 3-2 Bayern
2019/20: BVB 0-1 Bayern

Więc w takim meczu jak jutro można postawić na Bayern, aczkolwiek prosty mecz to nie będzie, na taki trzeba będzie poczekać do wiosny :)

Edytowano : 2020-11-06 20:29:15

Więc ostatnie 5 meczy na AA to bilans 5-0-0, bramki 24-2
Ostatnie 5 meczy w Dortmundzie 2-1-2. bramki 6-5

Edytowano : 2020-11-06 20:30:54

Natomiast strzelanie to będzie na AA po przerwie na reprezentację gdzie Bayern będzie podejmował Werder Bremen, więc jest to gwarancja wielu bramek i wysokiej wygranej, a na handicap 0:3, czy nawet 0:4 fajne kursy :)

06.11.2020 20:27

Odważna teza. Jak będzie trzymał odpowiedni poziom to niech gra jak najdłużej, ale szczerze mówiąc wątpię, żeby utrzymał się w topowym klubie w wieku powiedzmy 35+ jako zawodnik pierwszego składu.

06.11.2020 20:21

Sarr w podstawie da radę spokojnie. Jutro bierzemy całą pulę i powiększamy przewagę nad resztą.

06.11.2020 18:03

@Sopariev Skoro wyniki są potrzebne na już to pewnie antygenowe, bo one dają wyniik szybko ok 20 minut. Ich skuteczność to ok. 70 % więc słabo.

Edytowano : 2020-11-06 15:57:49

PS Jak tam przeczytałeś o RB Leipzig? Dalej uważasz, że są tak nieszkodliwi i dobrze robią?

06.11.2020 15:56

@WayeThe A BVB w DFL Supercup to co?, a Sevilla w finale UEFA Supercup?

06.11.2020 15:11

@WayeThe Rozumiem sport doskonale. W sporcie nie ma czegoś takiego jak pewniak, ale faworyt jest. Jak ktoś wygrywa coś to jest najlepszy, ale sport jest nieprzewidywalny i zawsze może się coś wydarzyć. Żebyś z takim podejściem zawału ze stresu nie dostał np. przed meczem z Werderem skoro nie ma czegoś takiego jak faworyt :)

06.11.2020 12:30

@WayeThe Jest takie określenie. Aktualnie Bayern jest zespołem ponadczasowy, czymś co przyszło z innej galaktyki i jest poza zasięgiem reszty.

06.11.2020 12:14

@WayeThe A w zeszłym sezonie to Bayern nie tracił bramek? Bayern gra tak wysoko i ofensywnie, że normlanym jest to tracenie bramek. Mecz z Atletico to już przesada, bo to był akurat mecz perfekcyjnie rozegrany, czy Barcelona nie miała na początku meczu kilku okazji? To jest normalne.
Bayern meczem w Salzburgu pokazał, że jest konsekwentny w swoich działaniach i dopóki jest mecz będzie kąsał. Już nie pierwszy raz masakrujemy rywali w końcówce. Mecz w Moskwie, był doby tylko byliśmy trochę nieskuteczni. Bayern jak musi zdobyć bramkę i naciśnie przeciwnika to nie ma przeproś i Bayern ostatecznie wygra. Bayern jest najlepszym klubem na świecie i faworytem do wygrania CL.

06.11.2020 11:51

Mnie to nie dziwi, bo te szybkie testy mają bardzo słabą skuteczność.

Edytowano : 2020-11-06 11:40:21

@Waye The Oczywiście poza Bayernem :)

06.11.2020 11:39

Kimmich najelpszy środkowy pomocnik na świecie.

06.11.2020 11:26

@WayeThe Kadrowo Leverkusen jest mocne i ma szansę. W zeszłym sezonie prowadzili wyrównany bój z Interem. Chyba, że Bosz znowu coś odwali i wyjdzie trójką z tyłu i na wahadła da Baileya i Diaby, a w środku pola dwie "10" bo tak mu się zdarzało :)

Edytowano : 2020-11-06 09:16:33

Choć myślę, że wygrać może Arsenal, a Real odpadnie w 1/8 :)

06.11.2020 09:15

W LE to na pewno oba nasze kluby wyjdą z grupy. W CL Bayern i BVB pewniaki, B.M'gladbach prawdopodobne, a RB Leipzig raczej mało prawdopodobne.

Edytowano : 2020-11-05 23:19:39

Takie Leverkusen może próbować walczyć o finał, a takie Hoffenheim śmiało próbować 1/4.

05.11.2020 23:18

@Arkady142 Tu chodzi o ciągłość i wysoki poziom. Może i TSV klubem piłkarskim zostało później, ale kiedy zostało założone i co osiągnęło. Poza tym już mówiłem cała masa klubów w Austrii i Niemczech powstała przed 1900 rokiem.
Rapid Wien 1899 rok
Werder Bramek 1899 rok
First Vienna FC 1894 - najstarszy klub piłkarski w Austrii
F. D'dorf 1895 rok
HSV- 1887 rok
E. Brunszwik 1895 rok.
E. Frankfurt 1899 rok
No i można by tak cały dzień wymieniać.

Edytowano : 2020-11-05 21:13:27

*Bremen

05.11.2020 21:05

4-2 prowadzi Leverkusen więc jak na razie popisowa kolejka w wykonaniu niemieckich drużyn.
Jeszcze tylko Hoffenheim gra o 21.

05.11.2020 20:44

@Arkady142
Otóż nie zaczęli od najniższej klasy rozgrywkowej w Niemczech. Najniższą jest 4.Kreisklasse (12 liga w kolejności) i tam by grał nowo założony klub, a na mocy wykupionej licencji grali tam gdzie SSV Markranstädt było czyli w Oberliga (5 w kolejności) Więc zakładając, że co roku awansują wyżej, gdyby założyli nowy klub dotarcie to 1.Bundesliga trwało by co najmniej 7 lat dłużej.
Ostatecznie to się na szczęście nie udało, ale nie uważasz, że niedorzeczne jest przyjście do klubu, który istnieje 160 lat i ma się dobrze tak jak w 2009 roku TSV i oferta kupna i zmiany strojów nazwy i loga itd?

Wiadomo, że w trakcie wojny w piłkę się nie grało, a w Niemczech też kluby istniały dużo wcześniej natomiast poza BFC Germania 1888, która gra w niskiej lidze to cała reszta istnieje do dziś i są klubami profesjonalnymi, poza TSV wszyscy grają w 1.Bundesliga w obu krajach.

Edytowano : 2020-11-05 19:57:39

PS 2 Ale klub tyle istnieje jednak :)

05.11.2020 19:50

@Arkady142 Wiem, tylko zwróć uwagę, że cię poprawiłem, bo wcześniejszym komentarzu napisałeś Austria Wiedeń, a nie Austria Salzburg :)
Cieszę się, że trochę się dowiedziałeś na temat austriackiej piłki i, że w tym przypadku ci się nie do końca to podoba, ale RB Leipzig też powstał na wskutek przejęcia innego klubu, bo zaczęli by w 4.Kreisklasse, czyli 12 lidze tej najniżej, a nie w 5, czyli Oberliga.
Poza tym nie wiem czy wiesz, ale RB też próbował namieszać i chciał kupić połowę udziałów i zmienić nazwę i barwy takich legendarnych drużyn z tradycjami jak: FC St. Pauli, TSV 1860 Monachium, czy Fortuna D'dorf , ale na szczęście się na to nie zgodzili. Red Bull kupił prawa do gry od SSV Markranstädt grającego w Oberlidze i przyspieszył sobie procedurę dostania się do 1.Bundesliga o 7 lat. Mówi się o ledwie 350 tys. za ten klub, pomijając ich swego czasu 200 mln na transfery i ogromną szkółkę piłkarską, czyli chyba jedyny powód który jest dobry to również klub, który rozprawił się z tradycją i wszystko załatwił kasą. Poza tym taka historia o ich skąpości. W 2014 roku było głośno, bo Sabitzer był zawodnikiem Rapid Wien a RB Salzburg chciało go kupić, i miał klauzule 2 mln, ale obowiązywała ona tylko kluby z zagranicy więc zamiast wspomóc taki klub, który notabene jest utożsamieniem piłki w Austrii to woleli kupić go za 2 mln przez RB Leipzig i od razu wypożyczyć więc ich moralność kuleje wszędzie i wszędzie postąpili tak samo. Nie ma co porównywać Hoppa i Hoffenheim, bo on nie kazał zmienić nazwy klubu na SAP Hoffenheim itd. Jakoś akurat jego szanuje, bo ewidentnie robi to z pasji.

Wracając do historii piłki w Polsce mówisz, że najstarszy klub to Cracovia, no sprawdziłem powstał w 1906 roku, a Bayern w 1900 i wcale nie jest stary jak na klub w Niemczech. Np. taka BFC Germania 1888 powstała w 1888 roku, TSV 1860 Monachium powstał w 1860 roku, Werder Bremen 1899 rok, czy w Austrii Rapid Wien 1899 rok, FC Admira Wacker Mödling 1905 rok i w Austrii jak i w Niemczech cała masa klubów grająca w pierwszych ligach jak i w większości kluby z innych powstały sporo przed
1900 rokiem jak i do 1900 rok, a w Polsce zdecydowana większość to jednak lata 30-40 i 50 i nawet dalej więc o jakiej tradycji w porównaniu do tych państw mówimy.

Edytowano : 2020-11-05 18:52:43

@Weye The Co to za porównanie z tymi skokami? Ammann był po prostu lepszą jednostką idywidualną wtedy i tyle. W skokach to można 10 mln dać i też nie pomoże. Niby miał jakieś nowe wiązania, ale to nie było nic nielegalnego, ani ponad możliwości innych./

05.11.2020 18:43

@Kimas Zgadzam się w 100% :) To co stało się z naszym środkiem pola jest niesamowite. Gdyby Thiago oszedl rok temu mogły by być problemy, ale przez ten rok się tyle zmieniło i nastąpił tak niesamowity rozwój u naszych piłkarzy, że jego odejście jest niezauważalne. Musiala to kozak, w DFB Pokal kręcił przeciwnikami jak Ribery za najlepszych czasów. Musi kiedyś dostać szanse w lidze dłużej pograć i za rok, dwa może być już drugim Daviesem.

Edytowano : 2020-11-05 16:16:51

Wracajac do artykułu. Główna grafika dobrana idealnie :)

05.11.2020 16:16

@Arkady142 xD Austria Wien to klub normalnie funkcjonujący.
Klub który kupiło RB to Hertha-Rapid Salzburg. Poza tym to porównanie do legi wcale nie takie głupie, a Polska w latach 50 no sorry, ale ze względu na historie była bardzo słabo rozwinięta i nie było zbyt rozwiniętej tradycji piłkarskiej.
Każdy się nabija? Porozmawiajmy o tym w Niemczech, czy Austrii to z Ciebie się będą nabijać, że nie wiesz co to tradycja itd.

PS Wyobrażasz sobie, że w Ameryce partia polityczna powstanie 11 lat temu i zostawi w tyle Republikanów i Demokratów? Tak samo jest z Salzburgiem i Leipzig to nie ma prawa bytu.

05.11.2020 15:05

@nyy32 Mylisz się. Ta "hołota i chuligani" to głównie ultrasi, a reszta (czyt. większość) to nromalni kibice. Ciekawe co byś powiedział jakby np. RB kupił Legie Warszawa i kazał zmienić nazwę na RB Warschau i zmienić logo i stroje na czerwone z bykami i stworzyć drużynę wygrywającą z Lechem po 5-0 i co roku zdobywającym ligę długo przed jej końcem

Edytowano : 2020-11-05 14:34:35

żądają Zbyt dużej ingerencji w klub, choć zgodzę się, że inwestuj pieniądze lepiej niż takie PSG,

05.11.2020 14:31

@Pir5 Tylko, że te osoby młode często przebywają z tymi starszymi, albo i mieszkają.
Stąd trzeba chronić wszystkich.

Edytowano : 2020-11-05 14:33:26

Zgodzę się z tym, że są to mądrze inwestowane pieniądze w porównaniu do takiego PSG, ale jednak żądają zbyt dużej ingerencji w klub.

Edytowano : 2020-11-05 14:34:58

Ten edit nie tutaj, ale Ciebie Pir5 się tyczy :)

Edytowano : 2020-11-05 14:35:47

*a Ciebie się nie tyczy. Rozwale te autokorekte zaraz.

05.11.2020 14:27

@Piter1985 Po części tak. Testy dające wynik w bardzo krótkim czasie są mało skuteczne. Zależy od rodzaju, bo np. te na któych wynik się dłużej czeka mają już dużo wyższą skuteczność.

05.11.2020 13:31

@Piter1985 A w soku nie może być? Te testy niektóre są zbyt czułe, a niektóre mają ok.60 % skuteczności więc o czym mowa.

05.11.2020 13:18

Testy antygenowe są tak losowe, że powinni ich zabronić. Szybko wynik niby, ale trochę losowy.

05.11.2020 12:46

@Pir5 Nie, nie powinni grać w pierwszej lidze po 50 latach od stworzenia tylko po tylu, aż klub założony w 2009 roku jest w stanie rozwinąć się i zebrać odpowiednich sponsorów.
Nie wiem jak można nic dziwnego nie widzieć w obecności 11 letniego klubu w 1.Bundesliga. Przecież to ścisła czołówka najlepszych lig na świecie.

PS 4.Kreisklasse to nie 4 liga w kolejności tylko z 10 ;)

05.11.2020 12:40

@WayeThe Może, gdyby. Nie ma czegoś takiego. To nie ma żadnego znaczenia, że mieli karnego jak go nie wykorzystali. Może za 3 tygodnie wynik będzie odwrotny, a może nie.
Generalnie cała Bundesliga w tej kolejce CL spisała się fenomenalnie, oby jeszcze dziś Hoffeheim i Leverkusen wygrali w LE.

05.11.2020 10:33

@Sopariev https://www.theguardian.com/football/2016/sep/08/why-rb-leipzig-has-become-the-most-hated-club-in-german-football

05.11.2020 08:59

@ikki Tradycja nie polega na tym, że nie można założyć klubu. Skąd taki absurdalny wniosek? Klub, który został założony w 2009 roku to w normalnych warunkach powinien grać w 4.Kreisklasse, a nie w 1.Bundesliga.
50+1...

05.11.2020 08:27

@Arkady142 To, że kibicuje Bayernowi to nie znaczy, że zgadzam się z wszystkimi działaniami jego przedstawicieli. Z tym jest jak z polityką. Są ludzie, którzy popierają partię A i nawet jak się z czymś nie zgadzają to i tak udają, że im nie pasuje, a partia B nawet jak dobrze mówi to i tak wbrew swoim wartością twierdzi się, że źle mówią. To jest bardzo niedobre stąd nie można popierać każdego działania przedstawicieli zarządu. Poruszyłeś dość ciekawy temat, bo jednak nie zauważyłem absolutnie poparcie przez zarząd działań Hoffenheim tylko i wyłącznie stanęli w obronie Hoppa, bo zachowanie kibiców w tym pamiętnym meczu było skandaliczne i niedopuszczalne. Oczywiście każdy może mieć swoje zdanie, ale jednak jak już się gdzieś przychodzi, gdzie od dawien dawna panuje pewna hierarchia i pewne normy (czyt. Bundesliga) to zabużanie tego nie jest dobre.
Choć jeżeli chodzi o pewne barwy próbujące imitować zjawisko meteorologiczne to trochę cios poniżej pasa w klubie który zwraca uwagę na tradycje.

04.11.2020 23:07

@Pir5 Przedstawiłem fakty wiec poczytaj. To, że nic nie wiesz na temat tego klubu mnie nie dziwi, bo nie musisz, ale skoro jednak kibicujesz Bayernowi tyle lat i nie wiesz, że w Niemieckiej piłce jest ogromne przywiązanie to tradycji to już trochę wstyd.

Edytowano : 2020-11-04 22:33:37

@Atkady No przepraszam, że umiem myślicie i używać wyszukiwarki internetowej...

Edytowano : 2020-11-04 22:33:55

*myśleć.

04.11.2020 22:33

@Arkady142 Skoro o tym pisze to pewnie wiem co to :)

@FanGraczyBayern Kibice w Niemczech generalnie nie szanują
RB Leipzig i uważają ich za klub niszczący tradycje.

04.11.2020 22:30

@Sopariev To były dowody. Poczytaj sobie w necie. Wystarczy zwpene wpisać RB Leipzig 50+1.

04.11.2020 22:24

@Arkady142 Obeszli. W papierach się zgadza, a w praktyce jest co jest.
Niestety niektóre przepisy można legalnie obejść i nie mowcie, ze można.
Ludzie nie znacie czegoś takiego jak moralność?

Edytowano : 2020-11-04 22:21:32

Ja nie widzę w was żadnego szacunku do klubów z waszej ligi więc o czym mowa.

04.11.2020 22:20

@Arkady142 Nie można łamać zasad.
RB Leipzig bezczelnie łamie zasadę 50+1. Niby spełniają wymagania, ale płacą za członkostwo aż 800 euro, czyli około 10 razy tyle co Bayern. Bayern ma z 225 tys. członków, BVB ze 150 tys., a RB Leipzig... 17.
W zasadzie wszyscy z Red Bulla.
Poza tym kolejne omijanie przepisów. Sabitzer był zawodnikiem Rapid Wien i chciało go kupić RB Salzburg, a posiadał klauzule 2 mln euro, ale ważna tylko dla zagranicznych klubów i zgadnijcie co się stało. Sabitzer został kupiony przez RB Leipzig za 2 mln i wypożyczony do RB Salzburg...
Świństwo względem takiego Rapidu.

Nie oczekuje, że zrozumiecie co to znaczy tradycja piłkarska, bo sami nie szanujecie swojej ligi wyzywając te kluby co chwilę, ale w tych krajach jest to waży element i generalnie tych klubów się nienawidzi

04.11.2020 22:11

+1@Sopariev 50+1 poczytaj, a potem pisz.

04.11.2020 21:37

@Arkady142
1. Obejście zasady 50+1
2. RB Leipzig to klub istniejący 11 lat i gra w najwyższej klasie rozgrywkowej w Niemczech, z czego Bundesliga jest w pierwszej trójce najmocniejszych lig na świecie. Mało tego w pierwszym sezonie jest wicemistrzem i jak na razie poza jednym sezonem cały czas utrzymują się na podium.
3. RB Salzburg to trochę inna sytuacja, bo tu Red Bull w 2005 roku przejął Hertha-Rapid Salzburg, czyli jakaś tradycja tu była, aczkolwiek całkowita zmiana nazwy na sponsora już nie taka fajna. Przez te miliony zaburzyli totalnie hierarchie piłkarską w Austrii. Swego czasu rządziły tu Austria Wien i Rapid Wien, o ile ten drugi trzyma wciąż bardzo wysoki poziom nie jest w stanie rywalizować z RB Salzburg, to taka sytuacja jak Bayern (RB Salzburg) i BVB (Rapid Wien), czyli ten drugi jest w stanie toczyć bardzo wyrównane boje w meczach bezpośrednich natomiast brakuje jakości do rywalizacji przez cały sezon i zawsze kilka punktów braknie.

Red Bull daje rozwijać się młodym piłkarzom w świetnych akademiach, ale zabija to tradycje piłkarską.

Edytowano : 2020-11-04 21:37:07

Jeszcze w 2008 była taka jazda, że Rapid Wien niszczył 7-0 RB Salzburg

04.11.2020 21:33

2-0 BVB brawo!

Edytowano : 2020-11-04 21:20:05

@Fan Z sensem właśnie.

04.11.2020 21:19

Nie ma to jak oglądać mecz dwóch sztucznych tworów psujących gospodarkę w swoich ligach.

04.11.2020 21:17

BVB 1-0

04.11.2020 21:15

No to Lipsk brameczka i kuponik siada :)

04.11.2020 21:11

@buuuU Nie ma czegoś takiego :) Chodzi o nieuznanie bramki gdy zawodnik znajdujący się za linią obrony absorbuje uwagę bramkarza.

04.11.2020 21:02

@DarthSmd Przecież jak drużyna broni to linia obrony jest ustawiona wąsko. Boczni obrońca blisko pola karnego, a środkowi w polu karnym blisko siebie. Gdy dochodzi do odbioru dochodzi również do zmiany ustawienia. Boczni obrońcy stoją blisko linii bocznej i wychodzą wyżej, a środkowi ustawiają się w około 30 metrowym dystansie od siebie i właśnie podczas tego elementu Lewandowski stracił piłkę w niedopuszczalnym miejscu po czym idzie ekspresowe podanie do piłkarza, który wychodzi sam na sam z powodu dezorganizacji ustawienia defensywy. Dlatego absolutnie nie wolno stracić piłki na własnej połowie przy próbie jej wyprowadzenia, bo na ogół coś takiego źle się kończy. A to już nie pierwszy raz w tym sezonie, bo w DFL Supercup z BVB straciliśmy gola po takiej samej stracie Lewandowskiego. To już drugi raz więc powinien lepiej zachowywać się z piłką w środkowej strefie.
Właśnie ten element w jego grze jest martwiący. W poprzednich latach jak dostawał piłkę w takim miejscu próbował się odwrócić tyłem, żeby go sfaulowali, a idąc do przodu często podawał nie w tępo spowalniając akcje. W zeszłym sezonie to znacząco poprawił i w takiej sytuacji jak wczoraj zagrywał z pierwszej piłki, a nie kombinował.

04.11.2020 19:05

@Arkady142 Nie napisałem, że Lewandowski jest jedynym winnym straconej bramki, aczkolwiek głównym.

Nie komentuje każdej sytuacji w meczu, bo jednak zajmuje się oglądaniem i nie chce mi się pisać co 20 sekund, że ktoś źle podał.

04.11.2020 16:29

@FanGraczyBayern Nie jedynym, ale głównym.

04.11.2020 14:40

@WayeThe No właśnie dlatego wyszedł, bo obrona była rozsunięta, bo tak zachowuje się kiedy drużyna jest przy piłce. Lewandowski przyjął wybitą piłkę i próbował nieudolnie się obrócić stąd reszta się ustawiła jak do gry przy piłce i nastąpiła szybka strata i błyskawiczne podanie. To nie jest błąd Boatenga, że nie zdążył wrócić na pozycję.

04.11.2020 13:46

@WayeThe Obrona nie może być dobrze ustawiana, bo przejęciu zmienia ustawienie do ataku, a Lewandowski stracił piłkę w miejscu w którym nie miał prawa. Strata piłki w takim miejscu przy jej wyprowadzaniu prawie zawsze się tak kończy. Błąd Lewandowskiego

04.11.2020 13:29

Jestem zrelaksowany. Jak mu się nie uda do soboty to jest Tolisso.

04.11.2020 13:12

@tapczan Potwierdzam, w takim miejscu nie wolno stracić piłki.

04.11.2020 13:10

@WayeThe A no można. Nie wolno stracić piłki w takim miejscu, bo to się tak kończy.
Lewandowski tak samo stracił z BVB i też była bramka.
No faktycznie ta Barcelona tyle strzela w grupie. W zeszłym sezonie w 9 meczach całe 9 zdobyli.

04.11.2020 13:06

@KeeRay W porównaniu do zeszłego sezonu Tolisso też jest transferem:)

04.11.2020 11:57

Lucas to tak naprawdę transfer w tym sezonie. W zeszłym to tak jakby został kupiony i wypożyczony, bo jak grał to i tak efekt jakby go nie było. W tym sezonie jest fenomenalny. Nasz najlepszy zawodnik defensywny.

04.11.2020 11:35

@Arkady142 Oglądając mecz na żywo komentuje się każdą sytuację. Biegnie Coman i robi dobrą akcje więc go chwale, robi ktoś jakiś tragiczny błąd to krytykuje jak np. wczoraj Gnabry za żałosną próbę wymuszenia karnego. Pisząc w 40 minucie meczu, że zawodnik A zrobił dobrą akcje nie oceniam całokształtu, bo to ocenia się po meczu, tylko chwale za udane zagranie i tyle.

Napisałeś tak
"Lewy pomimo zdobycia dwóch bramek nie błyszczał. Rzuty wolne od jakiegoś czasu mu nie wychodzą, a 2 lata temu czy to klub czy reprezentacja, jak podchodził do piłki to na 80 procent była bramka. A teraz? okej niech nie podchodzi tylko kto za niego? Nie mamy dobrego kandydata."

No sorry, ale 80 % skuteczności z wolnych to nawet Messi nie miał :)
Więc tak trochę cię poniosło.

04.11.2020 11:15

Nie wiem czemu za każdy mecz Hernandez dostaje 3. Gra kapitalnie w tym sezonie. W zeszłym co chwilę go objeżdżali i też dostawał 3.

04.11.2020 09:02

@Arkady142 No właśnie, że Cię ponosi. Ja niczym nie skłamałam w tamtej wypowiedzi na temat jego wolnych. Chciał strzelać to je ćwiczył, potem dwa pod rząd strzelił i juz wszyscy, że świetnie strzela.

"zresztą nie będę się bawił w tłumaczenia, nie chcę sobie humoru psuć ;>"

Czyli po prostu nie wiesz co chcesz powiedzieć :)

04.11.2020 07:39

@Arkady142 Poniosło cię z tymi 80%. W 2016/17 strzelił w lidze z Mainz, później od razu w kolejnym meczu z Atletico i powstał sztuczny fame, że umie wolne strzelać. Faktycznie w tamtym sezonie dorzucił jeszcze ze 2 wolne, ale to byłoby na tyle poza tym słabiutko. Alaba też w tym sezonie kiepsko z tymi wolnymi, ale wcześniej bardzo dobra skuteczność z 5-6 bramek w samym klubie.

03.11.2020 23:31

Mecz dobry, Bayern po raz kolejny pokazał co to konsekwencja. Już nie pierwszy raz masakrujemy rywala gradem bramek w końcówce. Coman i Tolisso zagrali dobre spotkania jeżeli ktoś uważa inaczej to chyba mecz oglądał na kalkulatorze. Świetnie z tyłu dzisiaj Boateng i Lucas, a ich świetne występy zostały zwieńczone bramkami. Bayern idzie po obronę CL.

@Arkady Wracając do naszej dyskusji. Ja nie twierdze, że Comana nie można krytykować, bo jest słabszy i mniej daje zespołowi niż Lewandowski tylko pisałem, że Coman dotychczas gra w kratkę z czego raczej większość słabo, więc jego świetna akcja zawsze rzuca się w oczy, a w przypadku Lewandowskiego na odwrót. Prawie zawsze dobrze i rzuca się w oczy słabszy występ.

03.11.2020 23:18

Bayern to genialny klub.

03.11.2020 22:51

Znowu piękna końcówka w naszym wykonaniu.

03.11.2020 22:47

Nowy Robben

03.11.2020 22:41

Brawo Boa!!!
Ostatnio chyba z tego co pamiętam w grudniu 2017 z BVB na AA w DFB Pokaz.

03.11.2020 22:38