DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Edmund Strona 2

@admin
Teraz jest za późno i to okienko niech kończy duet Eberl, Freund.
Po zamknięciu okienka przyjdzie czas na działanie.

Ja o Eberlu mam swoje zdanie (pisałem o powodach czemu takie a nie inne) i ciężko będzie je zmienić. Chyba że teraz Eberl przeprowadzi jakieś "super" transfery. Choć jak już nie raz pisałem nie wierzę że on cokolwiek ogarnie.
Sezon w historii klubu to nie jest koniec świata nawet jeśli będzie słabszy od oczekiwań.

13.07.2025 19:46

@admin
Powtórzę raz jeszcze.
Plotka to plotka i już.
Natomiast skoro w plotkach zaczynają nas łączyć z coraz słabszymi zawodnikami to raczej nie ze względu na świetną pracę Eberla.

I jeszcze jedno. Jeśli chcesz kupić używany samochód. Zatrudniasz "specjalistę" który kupuję Ci rupiecia i to za tyle ile chce sprzedający (gdzie nawet ty znający się na samochodach jak każdy normalny kierowca po przeczytaniu ogłoszenia, zobaczeniu zdjęć widzisz że to złom niewarty wystawionej ceny ba może ledwie wart połowy tej ceny) to czy zaufasz ponownie temu "specjaliście" że następnym razem kupi ci super furę? Czy raczej nie chcesz mieć więcej do czynienia z nim?
Chyba nie muszę tłumaczyć o jaki nasz zakup mi chodzi.

13.07.2025 19:26

Jak inni sprzedają to nawet za słabych wołają jak za gwiazdy.
A my jak chcemy sprzedać to od razu podajemy małą kwotę. A po negocjacjach sprzedajemy za "grosze".

13.07.2025 18:40

@admin
No cóż jak napisałem to tylko plotki jednak innych plotki łącza z piłkarzami dobrymi a nas plotki zaczynają łączyć z coraz słabszymi.
Naprawdę to nie moja wina że Eberl nie ogarnia.

13.07.2025 18:35

1

Już lepszy Fofana od Diaza.
Młodszy, tańszy i tak mniej doświadczony ale z perspektywą na przyszłość.

Tylko żeby się za długo nie rozglądać bo nie będzie ani Diaza ani Fofany tylko rzeczywiście Trossard.

13.07.2025 14:21

Tak serio to już sam fakt że to niby plotki ale łączące nas z coraz słabszymi zawodnikami są niestety oceną pracy duetu Eberl, Freund.

13.07.2025 13:41

Mueller 37 lat
Trossard 30 lat
Jakby nie patrzeć 7 lat młodszy.
Eberl zna agenta to się chłop nie będzie męczył negocjacjami.
Same korzyści.

13.07.2025 13:41

No i to jest właściwy kierunek. Tak trzymaj Panie Eberl.

13.07.2025 12:55

@AdiFantasti
No to brawo dla naszych za wypatrzenie kolejnej drogiej "perełki".

13.07.2025 12:24

Lepszy od Boeye ale pytanie o ile droższy?

13.07.2025 11:25

1

Czyli jest "haczyk" w tym że nikt nie chce tego super talentu.

13.07.2025 11:16

1

Fajnie że jest zainteresownie szkoda że konkretnych ofert brak.

13.07.2025 11:15

Warto
Tylko że VK chyba nie ma tego w planach.

13.07.2025 11:14

Kupiliśmy go jako rezerwowego bramkarza za 5 mln oby przynajmniej udało się to odzyskać.
Gdzie odejdzie nie ma znaczenia.

13.07.2025 08:28

Czyli zakup "gwiazdy PL" z Fulham nic nas nie nauczyło i teraz rozbijemy bank na wiecznie kontuzjowanego, rezerwowego z Chelsea bo kilka lat temu zagrał dobry sezon w BL?

13.07.2025 08:21

@Pir5
Tak, szkoda że w ostatniej chwili ale udało się.
Pytanie czy z Upa też się uda czy agent znajdzie mu kogoś kto da więcej?

13.07.2025 08:16

1

@kibicod2007
Jakie 10 meczów w sezonie?
My potrzebujemy mieć co najmniej 2 a najlepiej 3 napastników w kadrze i każdy powinien grać regularnie.
A nie jak teraz że Kane gra wszystko i im dalej w sezon tym słabiej bo raz gość nie daje rady grać wszystkiego od deski do deski a dwa przeciwnicy dobrze wiedzą że poza Kanem nie ma 2 napastnika więc wystarczy skutecznie uprzykrzyć mu życie, podwoić czy nawet potroić w polu karnym, zmęczyć i po problemie.

13.07.2025 07:53

Pytanie czy Eberl ogarnie choćby jeden dobry transfer?
Czy zaliczymy kolejne okienko z kosztownymi wtopami transferowymi?

11.07.2025 21:00

1

@Sopariev
Sprawdź co pisałem jak przychodził Eberl.

@bawaria42
Częściowo masz rację.
Straciłem wiarę w Eberla gdy kupił Palhinha i w niespotykany u nas sposób wypychał Goretzke (w bezczelny sposób rodem z Barcy). Nie trzeba było być ekspertem by wiedzieć że raz Palhinha nie jest wart 50 mln (co udowodnił na boisku) a dwa Goretzka jest lepszy (co udowodnił na boisku).

11.07.2025 20:55

Już dawno straciłem nadzieję na powodzenie tej "misji".

11.07.2025 17:43

@alien666
Palhinha kupiliśmy za duże pieniądze bo sprawą zajmowali się Freund z Eberlem .

11.07.2025 17:39

Jak nie byłem przekonany do niego rok temu tak nadal nie jestem.
W RBL nic nadzwyczajnego nie pokazał a drugi sezon był nawet gorszy od pierwszego.
Znając RBL to tanio go nam nie sprzedadzą. A on takich pieniędzy nie jest wart.

11.07.2025 17:17

Jeśli Thiaw miałby zastąpić Kima to stracić sportowo na tym nie stracimy a możemy zyskać.

11.07.2025 17:10

@Sensei
O tym ile znaczył Uli to dopiero zaczynamy się przekonywać.
Ciągłe utylanie na Uliego ale jak Uli z KHR się odsuneli to skończyło się to tym że obaj musieli wrócić.
Zmienili się ludzie ale sytuacja nadal jest słaba i wszystko wskazuje na to że będą kolejne zmiany przynajmniej jeśli chodzi o dyrektora sportowego.
Gdyby wszystko działało jak powinno (choćby jak za czasów Uliego) to Uli z KHR nie musieli by się wtrącać.

11.07.2025 17:07

1

Wiadomo że pierwszej oferty nie zaakceptują.

11.07.2025 16:11

@Sopariev
Tak za porażki Eberla winny jest oczywiście Hasan.
Półtora roku w klubie to mało i chłop nie miał czasu NIC ogarnąć.

11.07.2025 15:45

Uli zawsze dużo mówił nie koniecznie potrzebnie. Natomiast dopóki on rządził to nie było takim problemów jak teraz. Od czasu gdy się wycofał i jest już tylko w radzie nadzorczej to nie ma nikogo kto by go zastąpił w 100%. Przychodzą kolejni i odbijaja się od ściany. Niestety

11.07.2025 15:39

@Sopariev
A to ciekawe kiedy napisałem o tej "zemście"?
Skoro można było ciągle krytykować Hasana to dlaczego nie można krytykować Eberla który ciągle dostarcza nowe powody do krytyki?

PS. Mam rozumieć że ty jesteś zadowolony z efektów pracy Eberla skoro nie zgadzasz się z krytyka jego działań?

11.07.2025 14:25

@hoven
Przestałeś głosić "Goretzka musi odejść"?

Widzisz jak pisałem że Hasan nie jest taki zły to się kłóciłeś to teraz mamy Eberla który redefiniuje pojęcie "słabego dyrektora sportowego".

11.07.2025 13:28

2

Niestety ale tak jest jak powiedział Babbel z tą różnicą że VK nie jest jedynym trenerem który nie stawia na młodych u nas ten problem jest od wielu wielu lat.
A z Pavlovicem było chyba tak jak to Babbel przedstawił i akurat wypaliło. Ale jakiegoś systemowego działania to ja nie widzę.

11.07.2025 12:34

Sprzedać i nie zapominać na przyszłość.
Kwota za niego powyżej 10 mln to raczej marzenie ściętej głowy.

11.07.2025 11:41

Jeśli go chcemy to na co czekamy i nie składamy oferty?
Czy zaraz okaże się że wcale go nie chcemy a to wszystko wymysły mediów?

11.07.2025 10:45

1

Dobrze że posłuchano Gerlanda w sprawie Muellera.
I szoda że w kilku innych przypadkach nie.
Brakuje teraz kogoś takiego jak on.

Choć pytanie czy gdyby Halaand czy Upa trafili do nas to rozwinęli by się tak jak w RBS? (Czy przy Lewym Halaand grałby? Chyba raczej w 2 drużynie).

11.07.2025 08:01

Zawodnik dobry ale drogi i LFC raczej z ceny nie zejdzie.

11.07.2025 07:52

Gdyby Upa miał przedłużony kontrakt to by nie było tematu ale to kolejna sprawa przespana przez dyrekcję sportową.
Teraz będzie już tylko więcej i więcej informacji o klubach które "chcą" Upa.

11.07.2025 07:45

Nie oszaleli tylko widzą z kim negocjują.
Nasza dyrekcja sportowa spaprała już wszystko co było do spaprania przy tym transferze i teraz wszystkie atuty są po stronie VfB.

10.07.2025 16:40

1

Odpoczywamy po wycieczkach do USA zamiast pracować.
A transfery "leżą i kwiczą".

10.07.2025 15:25

Zamiast działać po cichu i już mieć Woltemade zaklepanego to teraz trzeba się użerać i tanio chyba nie będzie.
No ale jak się lata do USA zamiast pracować.

10.07.2025 13:58

@bialykrk
Mimo wszystko mam takie a nie inne przeczucie.
VK zamiast dać szansę Bischofowi to wpuści Simonsa.

I czy Simons to skrzydło? Raczej środek z możliwością zejścia na skrzydło.
Ale niekoniecznie grać na skrzydle całe spotkanie.

10.07.2025 13:01

Nie jestem przekonany do Simonsa.
Poza tym obawiam się że jeśli przyjdzie Simons to Bischof w ogóle nie dostanie szansy gry a uważam że lepiej postawić na Bischofa.

10.07.2025 11:55

@hoodykr
O tym piszę.
Trochę słabo jak na 2 lata pracy.

10.07.2025 10:39

Przecież Milik jest wiecznie kontuzjowany.
U nas i tak lista kontuzjowanych jest długa więc nawet za "darmo" nie trzeba jej powiększać.
A nawet pomijając kontuzję to Milik nie jest dla nas żadna wartością dodaną. Jest za słaby.

10.07.2025 08:52

Problem w tym że ani Eberl ani Freund nie potrafią kupić/sprzedać.
Jak kupują to albo wpłacają klauzulę albo dają tyle ile od początku chce klub który sprzedaję.
A jak sprzedają to albo godzą się na tyle ile daje klub który kupuje albo w ogóle nie sprzedają bo po co się męczyć i szukać kupca, zwłaszcza jeśli trzeba sprzedać za drobne gracza którego niedawno kupiło się za duże pieniądze (Boeye, Palhinha).

10.07.2025 08:50

1

Jest krytyka bo nie ma za co chwalić.
Ta dwójka wydała olbrzymie pieniądze a dalej kadra wymaga dużych nakładów bo pozycji do wzmocnienia nie ubywa.
Przedłużanie kontraktów na ostatnią chwilę i z podwyżką.
Sprzedaż zawodników idzie słabo i jeśli już to za dużo mniej niż zostali kupieni.
Zresztą zarówno Freund jak i Eberl jak już kupują to albo za klauzulę lub za tyle ile od początku chce klub który sprzedaję. Nic nie ugrywaja na negocjacjach to jest bardzo słabe.

Żeby nie było są pozytywy czyli darmowe transfery Taha i Bischofa. Bardzo udany transfer Olise ale to są 3 udane transakcję reszta już nie wygląda dobrze.

Teraz niby jeszcze do końca okienka sporo czasu ale mam przeczucie że lista pozytywów znacząco się nie zwiększy. Za to lista rzeczy za które należy się tej dwójce krytyka wzrośnie znacząco.

10.07.2025 08:39

@admin
Oczywiście odzyskanie tytułu to był priorytet ale ciągle na stronie pojawiają się artykuły z wypowiedziami zarządu że trzeba "patrzyć w stronę Campusu" ale VK konsekwentnie tego unika.
Co do stylu to szału według mnie nie było. Zresztą pisałem już tym pod innym artykułem.

Natomiast co Eberl zrobił w kierunku ograniczenia kosztów? Poza odejściami (za darmo) Muellera i Sane nie ma żadnych ograniczeń kosztów jeśli chodzi o kontrakty wręcz przeciwnie bo nowe kontrakty są tylko wyższe (przedłużane w ostatniej chwili) do tego bardzo kosztowna wpadka transferowa (Palhinha) i bardzo brzydkie wypychanie zawodników z klubu i to takich którzy dają coś klubowi (Goretzka). Teraz znowu kolejni piłkarze wchodzą w sezon z kończącymi się umowami (Upa) więc co znowu Eberl "wynegocjuję" wyższy kontrakt, "super" redukcja kosztów.
Gdzie 2 napastnik? Kane znowu nie pociągnie całego sezonu jak ostatnio ale grał będzie bo jest jedynym napastnikiem w kadrze.

09.07.2025 19:19

@admin
Hasan sam się zwolnił razem z Kahnem wymieniając Nagelsmanna na Tuchela. Podjęli ryzyko nie wyszło i zapłacili za to zwolnieniem.

Eberl podobno miał zmniejszyć koszty, przebudować kadrę i znaleźć trenera który postawi na młodych (ciągle ktoś od nas powtarza że trzeba spoglądać w stronę Campusu). Nic z tych rzeczy Eberlowi nie wyszło więc porą się pożegnać. Zobaczymy jeszcze jak będzie wyglądać sytuacja na koniec okienka ale ja stawiam że nic na korzyść Ebela się niestety nie wydarzy.

09.07.2025 18:04

1

MU wyciągnął na szczyt sir Ferguson zabrakło go i MU wrócił tam gdzie był przed erą Fergusona.
U nas to wygląda zupełnie inaczej.

09.07.2025 16:02

@admin
Wystarczy wymienić Eberla.
Choć Eberl z Dortmundem to chyba nigdy nie miał nic wspólnego.

09.07.2025 15:57

Jeśli Nkunku trafi do nas to będzie to powtórka z transferu Palhinha.
Ale po Eberlu można się tego spodziewać.
Jedyna nadzieja w Radzie Nadzorczej że nie da kasy na ten transfer.

09.07.2025 14:39

1

Taha chciała chociażby Barca.
A co do wysokich płac to pewnie w ramach redukcji tychże Eberl przy każdym przedłużeniu podwyższał kontrakty a nowym zawodnikom dawał równie wysokie jak te które mają nasi "starzy" gracze.

09.07.2025 14:33

1

Napewno w ostatnich latach byliśmy rozpieszczani zwłaszcza w latach od zwycięstwa w LM za Juppa po wygraną w LM za Flicka teraz jest słabiej ale to normalne. Kilka słabszych sezonów zdarza się każdemu.
Natomiast ja bym nie przesadzał że będzie gorzej raczej tak jak teraz.

A co do finansów klubu to wystarczy popatrzeć na wysokość transferów teraz a 20-15 lat temu. Niestety ale zwłaszcza petrodolary zniszczyły rynek. Do tego zasady które są dla małych a duzi mogą żyć na kredyt i omijać zasady.
Oszczędności które parę lat temu pozwalały poszaleć z transferami teraz pozwalają na jeden transfer.

09.07.2025 14:29

1

Fakt, problem jest nie od dziś.
Zarówno liczba kontuzji jak i czas powrotu do zdrowia zawodników u nas bardzo słabo to wygląda.

09.07.2025 12:28

Czy z VK wszyscy są zadowoleni? Nie wiem zobaczymy co pokaże w nadchodzącym sezonie.
Olise tak super transfer.
Bischof, oby VK na niego stawiał bo na KMŚ pomijał go.
Tah, zobaczymy w trakcie sezonu oby grał jak w 2 ostatnich sezonach.

A co do redukcji płac to na razie przy przedłużaniu kontraktów, na ostatnią chwilę, Eberl wynegocjował tylko wyższe lub na tym samy poziomie (Kimmich). Do tego kosztowne transfery niewypały.

Więc tak pozytywy są ale raczej nie tego się wszyscy spodziewali po przyjściu Eberla i Freunda. Za dużo negatywów.

09.07.2025 12:22

2

Nic innego prezydent klubu kie może powiedzieć.
Po zakończeniu okienka przekonamy się jakie to plany miał Eberl.

09.07.2025 11:41

@Reeken89
Ja nie wierzę że Eberl to ogarnie. To co pokazał do tej pory nie daje żadnych podstaw żeby myśleć inaczej.
Niestety ale Eberl już dawno (jeszcze zanim do nas trafił) pogubił się.

09.07.2025 08:25

Pół roku to optymistycza wersja.

09.07.2025 08:15

Dobrze by było gdyby jego transfer zamknąć przed rozpoczęciem przygotowań do nowego sezonu.

08.07.2025 20:18

@hoven
A gdzie tu złośliwość?

Przynajmniej raz mamy chyba podobne zdanie o piłkarzach Urbigu, Bischofie i Woltemade.

08.07.2025 19:25

Jedyna nadzieja że Rada Nadzorcza nie da kasy Eberlowi na ten transfer.

08.07.2025 17:29

Palhinha w wieku 29 lat grał w Fulham i był to "najlepszy" klub w jakim grał więc o jakim zaskoczeniu że u nas nie daje rady piszesz?
To że nic z tego transfery nie będzie i tylko zmarnujemy kupę kasy było wiadomo od początku.

08.07.2025 17:27

@hoven
"ciekawe żę są pewni użytkownicy którzy piszą że zawsze narzekam, ale nie widzą jak chwalę i jestem podjarany niektórymi grajkami"

Już tak nie płacz.
Cieszę się że Ty cieszysz się z Urbiga i Bischofa (też jestem zadowolony że ich mamy tylko żeby jeszcze VK chciał z nich korzystać częściej niż parę minut w sezonie).
Tak samo Woltemade oby udało się go kupić ale za rozsądne pieniądze.

08.07.2025 17:16

Niestety ale Eberl u nas się nie sprawdza więc trzeba coś zmienić czy Kroesche to dobry wybór? Zobaczymy czy w ogóle jest coś prawdy w tym co mówi Basler.

08.07.2025 13:55

Przy Eberlu nic mnie nie zdziwi.
Nawet pójście na łatwiznę i kupno Nkunku za tyle ile chce Chelsea.
Jedyna nadzieja że Rada Nadzorcza że nie pozwoli wydać dużo na Nkunku.

08.07.2025 12:23

1

Nieudany transfer oby udało się go sprzedać.

08.07.2025 11:25

Taki kontrakt dla Mullera to dobry pomysł a potem zakończenie kariery.
No ale niewiadomo czy sam Thomas nie ma już innych planów. A co Eberl planuje też ciężko powiedzieć.

08.07.2025 10:19

@admin
Nie neguję wszystkiego ale w działaniach Eberla nie widzę za dużo dobrego więc o tym piszę.
Zresztą Rada Nadzorcza czuwa skoro odcięła Eberla od kasy. Słynne sprzedaż, zarobisz będziesz mógł kupić.

08.07.2025 08:40

@admin
Różnica między Sarrem a Palhinha jest taka że na tego pierwszego w sumie wydaliśmy tyle ile wynosi kontrakt drugiego.
A co do zmiany to uważam że Eberl to niestety "pomyłka" i nic na to nie poradzę. Jeśli Eberl da argumenty że tak nie jest to przestanę pisać o jego błędach.

08.07.2025 08:36

Po co więcej kasy na transfery?
Żeby Eberl znowu przepłacił jak za Palhinha? Czy wcześniej Freund za Boeye czy Zaragoza?

08.07.2025 08:00

@admin
Co z tego że kreujemy jak to nam strzelają.
Mamy jednego napastnika który biega w środku pola i rozgrywa. Brak zmiennika dla Kanea czy wcześniej dla Lewego to największa bolączka klubu.
A co do taktyki VK to nie twierdzę że jest zła ale jeśli nie stosujesz jej ciągle. VK nie ma żadnej innej taktyki i to jest problem.

Dobra obrona polega na obronie całym zespołem a u nas jak cały zespół ma bronić jak wszyscy mają atakować?

A co do zmiany trenera co roku to pisałem to już nie raz. Jeśli w przeszłości popełniono błąd i zwolniono trenera zbyt pochopnie to nie oznacza że teraz należy trzymać trenera nieważne co żeby tylko nie zwalniać "co rok".

Inna sprawa to to że odejść powinien Eberl w pierwszej kolejności bo niestety u nas się nie sprawdza. Jeśli to on miałby załatwiać kolejnego trenera to lepiej niech VK zostanie.
Odejdzie Eberl to wtedy nowy dyrektor niech załatwia nowego trenera.

PS. "No ile"
Niemal wszystkie w LM z małymi wyjątkami "

08.07.2025 07:51

Ofensywa która nie przynosi bramek i szalony pressing który nie zapobiega utracie bramek.
Niestety ale tak to wygląda w rzeczywistości. (I tak wiem w BL strzeliliśmy prawie 100 bramek ale ile razy były mecze gdzie "kopaliśmy się po czołach" i nie potrafiliśmy wyrównać?)

08.07.2025 07:00

@hoven
W MU wszystko działało dopóki był tam Ferguson. On rządził i dzielił.
Odszedł i skończył się wielki MU została już tylko nazwa.
Przykłady działań MU, które wymieniasz, to nie "przyczyna" słabości a jedynie skutek odejścia Fergusona. I to odejście jest prawdziwą przyczyną słabości i zjazdu sportowego.

07.07.2025 15:45

Eberl zamiast załatwiać transfery to latał do USA to teraz będzie już tylko drożej.

07.07.2025 09:47

@admin
Kimmich, Goretzka, Pavlovic, Bischof.
Jest jeszcze Palhinha z którego nie ma i nie będzie żadnego pożytku i właśnie w jego miejsce powinniśmy sprowadzić Stillera.
Liczba pomocników by się nie zmieniła ale jakość tak.
5 pomocników przy liczbie meczy w sezonie to nie jest za dużo tylko trzeba to dobrze wykorzystać rotując. Kimmich naprawdę nie musi grać wszystkich meczy od początku do końca.

A co do innych pozycji i wzmocnień tych pozycji to zobaczymy czy będą bo na razie nie ma ani Stillera ani innych. Kane znowu będzie w środku pola biegał a drugiego napastnika jak nie było tak nie ma i nie będzie bo po co. Eberl mógłby się przemęczyć. Już dawno powinniśmy kupić drugiego napastnika.

07.07.2025 09:27

Znowu dziennikarze pisali to co się czyta? Czyli rzekome zainteresowanie i czekanie na Williamsa?
Czy Eberl się wybiela po fiasku transferu?

Jeśli Eberl mówi prawdę to pytanie czy i kogo w ogóle załatwia na skrzydło?

07.07.2025 09:00

Nasi już dawno powinni zgłosić się po Stillera.
No ale Eberl ma ważniejsze rzeczy na głowie. Ciężko powiedzieć jakie ale zawsze.

07.07.2025 08:55

@bawaria42
"graliśmy w 9 (na boisku byli Gnabry i Goretzka) ;)"

A jak tam miłość do VK? Po tym jak odstawił Goretzke gdy Eberl wywalił ponad 50 mln na Palhinha.
A nie czekaj Goretzka wywalczył sobie miejsce w składzie sadzając Palhinha na ławce.

07.07.2025 08:50

@admin
Z Hazardem podobna sytuacja jak u nas z Lucasem niby wszystko dobrze ale wyszło słabo.
Za Jovica nie wiem czy ktoś za to "zapłacił" czy nie.
A z Mudrykiem to ile już kasy w Chelsea "przepalono" na transfery?

A co do transferu Palhinha i czemu tak zła moja ocena. No cóż przecież tam nic się nie składało do kupy. Ten transfer nie miał prawa się udać i się nie udał. A mimo to Eberl go wykonał, negocjował tak długo aż dał tyle ile od początku chciało Fulham a do tego dołożył wysoki kontrakt dla zawodnika dla którego w wieku 29 lat Fulham to był najlepszy klub w jaki grał. Więc tak po tym jednym transferze widać przynajmniej dla mnie że z Eberla u nas nic dobrego nie będzie.
Nawet jeśli, powtarzam jeśli bo tego nie wiadomo, Palhinha to nie był pomysł Eberla to jako dyrektor sportowy powinien go zablokować. Eberl nie tylko go nie zablokował ale go przeprowadził. Jest Dyrektorem sportowym i ponosi pełną odpowiedzialność za ten transfer i zmarnowane ponad 50 mln na transfer plus kilkanaście co roku z kontraktu Palhinha.
To nie jest słaby tylko tragiczny początek pracy.

06.07.2025 21:06

Liczyłem na lepsze czasy gdy potwierdzono że Eberl przychodzi. Ale po transferze Palhinha straciłem jakąkolwiek nadzieję że Eberl to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Tym transferem Eberl pokazał że nic dobrego u nas nie zrobi a efekty jego pracy będą tak żałosne jak efekty transferu Palhinha.

06.07.2025 18:47

@admin
Nie chodzi o bicie rekordów w zwalnianiu dyrektorów sportowych/ trenerów ale też nie chodzi o to żeby teraz na siłę, bez względu na efekty ich pracy, trzymać dyrektorów sportowych/trenerów bo wcześniej wymieniało się ich zbyt pochopnie.

A co do satysfakcjonującego stylu to w BL tak styl był nie najgorszy ale już w PN i LM było już słabo.
A jeśli chodzi o młodych to od dawna jest problem z wprowadzaniem młodych. VK nie wprowadzał młodych nawet po zapewnieniu sobie wygranej w BL nie wprowadzał w KMŚ, czy będzie w okresie przygotowawczym może? Ale potem zacznie się regularny sezon i znowu przestanie.
Więc albo campus w ogóle nie działa i po co wydawać na niego tyle pieniędzy albo w pewnym momencie coś idzie nie tak i młody zdolny staje się młodym który nawet w Lazio nie dostaje minut.
Tylko że Stiller odszedł i gra, Yildiz odszedł i gra a ci co u nas zostają giną.
Tak wiem Pavlovic się przebił i chwała za to Tuchelowi bo to jedyna dobra rzecz jaką u nas zrobił.

Więc rozliczajmy uczciwie i Eberla i VK A jie trzymajmy ich na siłę bo wcześniej zbyt pochopnie zwalnialiśmy.

06.07.2025 18:40

Eberl miał ograniczyć koszty a jednocześnie budować nowy silny zespół na tą chwilę nie ma ani jednego ani drugiego.
VK miał wprowadzać młodych a nawet o tym nie myśli.

Niby jeden i drugi mają nadal poparcie władz klubu ale mam nadzieję że jeśli tak dalej będzie wyglądać ich praca to pożegnamy bardzo szybko jednego i drugiego.

06.07.2025 13:05

Gorzej już chyba tych KMŚ nie mogliśmy zakończyć.
Musiala kontuzją i bardzo długa przerwa.
Eberl zamiast pracować to zrobił sobie wakacje.
VK po raz kolejny udowodnił że ma młodych głęboko w d....
Młodzi nie zagrali nawet minuty.
Bischof dostał "całe" 45 min (oby to nie była zapowiedź nadchodzącego sezonu)
To że na jednym napastniku w kadrze nie pociągniemy widać po raz kolejny no ale nasi z Eberlem na czele chyba mają na to w..... bo przecież jest Kane za 100 mln więc po co więcej....

Tak zarobiliśmy kilkadziesiąt milionów ale też "mieliśmy największego pecha" ze wszystkich zespołów. Kontuzja Musiali to najgorsze co mogło nas spotkać na tym turnieju i spotkało.

06.07.2025 07:13

Gorzej już chyba być nie może.
Paskudna kontuzja. Długa przerwa i pytanie kiedy i w jakiej formie wróci.
Zresztą po takiej kontuzji różnie może być z dalszą grą.

Nic pozostaję tylko życzyć Musiali powrotu do pełnego zdrowia.

06.07.2025 07:03

Eberl zamiast załatwiać transfer to siedzi w USA.

04.07.2025 20:41

Eberl to chyba cały czas jest przy "nadzieji" że nic nie będzie musiał robić.
Przedłużanie umów go meczy.
Przy transferach albo mu odmawiają albo płaci tyle ile chce klub który sprzedaję.

04.07.2025 14:31

A kto za Kima jeśli ten odejdzie?

04.07.2025 10:02

@Sopariev
"przecież Coman, Gnabry i Goretzka nie mają ambicji żadnych"

Każdy z nich regularnie gra w Bayernie. Nie chcą odchodzić tylko grać dalej. Jeśli chęć dalszej regularnej gry w Bayernie to dla ciebie "nieposiadanie ambicji" to coś jest nie halo.

Gdyby siedzieli na ławce albo na trybunach i dalej nie chcieli odchodzić to tak ale nie w sytuacji gdzie regularnie gdy tylko są zdrowi grają.

04.07.2025 09:59

@Sopariev
Lucasa sprzedaliśmy strata za transfermarkt to 35 mln, sporo choć sam zawodnik zagrał ponad 100 razy u nas (nie wiem jak minutowo). Ja tego transferu nigdy nie rozumiałem. Jedyne usprawiedliwienie może być takie że kupiliśmy młodego reprezentanta Francji po świetnym występie na MŚ.

A co do Mane to za transfermarkt zapłaciliśmy 32 mln a sprzedali po roku do Arabi za 30 więc transfer nieudany ale jeśli chodzi o kasę to strata minimalna.

Więc transfery które wymieniłeś są również słabe ale jakoś mogą się bronić a z Boeye i Palhinha? Boeye przynajmniej w miarę młody ale Palhinha? Ja nie widzę żadnego wytłumaczenia dla takiej kwoty transferu.

04.07.2025 09:55

@seba
Jest jeszcze transfer Palhinha więc "konkurencja" spora.

04.07.2025 06:20

Barca wypożyczyła Fatiego i do tego płaci mu większość kontraktu.
Po drugie Fatii nie grał a Goretzka bo (Coman z Gnabrym to już niekoniecznie, chociażby że względu na częste kontuzję) gra i to często ( wywalczył to sobie pomimo konkurencji ze strony Palhinha za którego Eberl wydał ponad 50 mln i dał mu równie wysoki kontrakt co ma Leon. Zresztą Eberl mocno promował Palhinha I VK nie korzystał z Leona na początku sezonu).

No ale nieważne jak bardzo użyteczny dla drużyny będzie Goretzka to ty i tak dalej będziesz głosił "Goretzka musi odejść".

03.07.2025 17:52

@admin
Media wszystkiego nie wiedzą. Często podają błędne informację.
Ale mimo wszystko wiedzą zaskakująco dużo o ruchach Bayernu i to od dłuższego czasu.

03.07.2025 09:10

1

Jeśli rzeczywiście chce tylko do nas to spoko. Zobaczymy jak pójdą negocjację ze Stuttgartem

01.07.2025 16:40

Temat powinien być ucięty od razu a nie podgrzewany. Nic dobrego dla nas z tego nie wyniknie.

30.06.2025 11:47

1

Eberl złożył, nie złożył. Dobrze że Gittens woli do Chelsea a ta lubi wydawać duże sumy.

29.06.2025 18:13

Zagrał jeden dobry sezon przed przyjściem do nas. U nas nigdy nie grał dobrze co najwyżej przeciętnie. Więc nie ma się co dziwić że za 50 mln chętnych brak. Obniżymy żądania do 25-30 mln i chętni się znajdą.
Niestety Kim jest kolejnym na którego wydaliśmy dużo więcej niż był wart w rzeczywistości.

29.06.2025 18:06

Mnie najbardziej zastanawia kto puszcza te wszystkie informację w świat?
Kiedyś głównym podejrzanym był Hasan ale jego już dawno nie ma w klubie a informację dalej "płyną".
Klub miał się tym zająć ale jak widać słabo się zajął.
Chyba że to sam klub puszcza te wszystkie informację. Może i na tym zarabia ale chyba straty związane z tymi "wyciekami" są znacznie większe od zarobku.

29.06.2025 17:52

@Sopariev
Tak, tego nie rozumie czemu tak bardzo go chcieliśmy.
Przed kontuzją grał dobrze może dlatego tak zaryzykowano? Tylko czy on kiedykolwiek był wart 80 mln raczej nie. Zresztą ja generalnie nie jestem "fanem" wysokich transferów.

Ale w moim komentarzu chodzi o to że jeden człowiek może ciągnąć cały klub i jak go zabraknie to wszystko wali się jak domek z kart. Patrz MU. Więc dobrze że Uli nie odchodzi tak jak sir Ferguson tylko stara się to robić powoli.

29.06.2025 10:03

Jest chętny to się za bardzo nie targować tylko minimalizować straty transferowe i sprzedawać jak najszybciej.
A VK niech zacznie w końcu dawać jakiekolwiek szanse młodym a nie kolejne niewypałom transferowym.

29.06.2025 09:59

MU przez lata ciągnął Ferguson odszedł i bieda.
Pytanie czy u nas Uli (na którego są tu ciągłe ataki) jest równie ważny dla klubu? Oby nie a poza tym Uli nie odchodzi i już a stara się przekazywać klub powoli. Na razie i tak słabo to przekazywanie idzie bo kolejni odbijają się od ściany ale zobaczymy jak będzie dalej może w końcu trafimy kogoś ogarniętego (bo że Eberl kimś takim będzie coraz mniej wierzę).

MU poszło swoją drogą a my idziemy swoją.

29.06.2025 00:21

@Sopariev
Więc niech ich Eberl sprzeda i kupi lepszych. Nie mam nic przeciwko.

28.06.2025 20:42

@Sopariev
Różnica jest taka że Coman z Gnabrym mają 30 lat a RR 50 lat.
Poza tym jeśli Eberl ich sprzeda to niech kupi lepszych ale wątpię żeby Eberl to ogarnął.

@yasiek
No tak Barca osiągnęła "ogromny" sukces w poprzedniej edycji LM a my nic.
Ale zaraz skoro pojedyncze mecze są tak ważne to skoro my wygraliśmy z PSG to jesteśmy lepsi od zwycięscy LM a Barca jak ograł nas to już w ogóle "kosmos"

28.06.2025 19:37