Tylko do najlizszego, nic nie robi a wczoraj bramka. W tamtym sezonie 6 bramek i 9 asyst. No nic nie robi, stoi i odgrywa do najbliższego xD
Sam siebie próbujesz przekonać?
18.09.2024 14:19
@Sopariev no ja myślę że co jak co ale na frustrata to wychodzą ci co piszą o swoim bólu po takich okazałych zwycięstwach a nie ci co okazują radość xd
18.09.2024 14:17
1
I przede wszystkim myślałem że to oczywiste że mówimy o zupełnie in tych rolach. W przypadku sportowców dążenie do perfekcji jest pożądane. To się ceni. Błędy z kolei wytykają i nad nimi pracują trenerzy, a kibice? Wystarczy sięgnąć po sjp.
kibic
1. osoba oglądająca rozgrywki sportowe i dopingująca tych uczestników, z którymi sympatyzuje;
2. przenośnie: osoba wspierająca czyjeś działania; zwolennik, stronnik
xD
Oczywiście, o błędach zawodników też tu dyskutujemy i będziemy rozmawiać ale nie mylmy światów.
Jeśli przy zwycięstwach 9-2 i 6-1 są tacy maruderzy to strach się bać co będzie przy pierwszym potkrniexiu. No tak, na tym przecież polega kibicowanie żeby jechać po swoich bo to dla ich dobra xD to już kiedyś pisałem o casusie męża piorącego własną żonę xD też dla jej dobra przecież!
18.09.2024 12:05
1
Ziomek dalej nie rozumie o co chodzi xd Wydawało mi się, że to nietrudne…
No ale cóż. Kibice wczoraj na stadionie nie powinni swietowac! Tylko rozpaczać bo przecież ból po dwóch bramkach był nie do zniesienia xD
Wytłumaczę po raz ostatni. O tym bólu pisał ziomek co dopieprzał się o to że przy stanie 3-0 z kiel spuściliśmy z tonu. Teraz po meczu napisał lakoniczne zdanie, w którym oczywiście jest o bólu. Widzisz w końcu kontekst?
Jak ktoś nie potrafienie cieszyć po takich zwycięstwach tylko w pierwszym zdaniu po meczu pisze o bólu to……nie jest normalne.delikatnje mówiąc.
18.09.2024 11:51
@Sopariev można to i teoretycznie mieć za żonę Sydney Sweeney. Można.
Przypomne że żeby kogoś sprzedać to musi być oferta i zawodnik musi być chętny.
18.09.2024 11:44
@Sopariev xd
Ano. Toc to niezwykle analityczne komentarze kiedy ktoś pisze że bolą go bramki po zwycięstwie 9:2. Albo że jak drużyna prowadzi 3:0 to przez 30 minut ściąga pedal z gazu co ma być martwiące. Przenikliwa analiza godna eksperta. Kompany pewnie przyjąłby takiego analityka z otwartymi rękoma. Szkoda że się tak tu marnuje :(
18.09.2024 09:22
1
@bawaria42 nikt ci niczego nie broni. Przeciez możesz nawet cieszyć się z każdego niepowodzenia Bayernu. Tutaj niektórzy tak mają i jakoś dalej funkcjonują…….wiec można .
Biadolenie na temat tych dwóch goli w obliczu tego jak wyglądał ten mecz jest po prostu śmieszne. Ty byś pewnie biadolił na złamany paznokiec u pięknej i mądrej kobiety xD
Ja się przede wszystkim cieszę z tego wczorajszego meczu. Ciesze, raduje bo extra się to oglądało. I pomimo tego że bardzo chcesz to nie zepsujesz ludziom tego pozytywnego nastroju xD
Ps Przeloguj się na konto maruda
18.09.2024 08:41
1
Ziomek ale ty wiesz że on jest trenerem i taka jest jego rola? Wiesz czym się rozni rola trenera od kibica czy mam wkleić definicje z sjp?
18.09.2024 08:34
1
@tapczan szkoda ale i tak raz na jakiś czas się „przeleje”. Niektórzy zapomnieli po prostu co to jest kibicowanie i czerpią dziwaczną satysfakcję z gnojenia…….zawodnikow „swojego” klubu. Super że z każdej strony słychać natomiast sygnały że i na treningach i na stadionie, Leon może liczyć na wsparcie kibiców. Prawdziwych kibiców.
18.09.2024 07:14
3
Vincent, prowadź szefie!
I wiem że będą też trudniejsze momenty, nawet takie gdzie się zwątpi ale…….koniec końców chodzi o to żeby zasiadać do tv i czuć fun. I g mnie obchodzi teraz czy lepsi to wykorzystają. Na lepszych przyjdzie jeszcze czas, a teraz można się ponorostu cieszyć bo wcale w ostatnim czasie nie było to norma.
17.09.2024 23:11
Bolesne? Poważnie?
Lidzie conz Wami? 9 bramek w LM, mecz gdzie człowiek świetnie mogł po prostu extra się bawić a ktoś mówi o bólu z utraty dwóch bramek? Ahahah, świetne uniwersum!
17.09.2024 23:07
2
Ale skandują.
Brawo Leon!
17.09.2024 22:53
Ahahaha
Harry królu!
17.09.2024 22:38
Nie płacz już człowieku. Ciesz się świetna gra przez 55 min zamiast płakać po słabych 5 min xD
17.09.2024 22:22
Harrrrryyyyyyyy!
A tutaj dalej płacz ? XD
17.09.2024 22:19
Wstyd to jest kraść a nie strzelać 4 bramki w LM w 60
Minut
17.09.2024 22:18
Jak mamy przysypiać chwilę a potem grać i tak swoje to ja…kupuję to!!!! XD
17.09.2024 22:18
3
Naprawdę dobrze się człowiek teraz bawi na tych meczach. Nie wiem jak się to dalej potoczy ale jest fun. W końcu.
17.09.2024 21:37
Ale kto jest zdziwiony? Chyba media chcące standardowo zrobić zamieszanie. Leon ma natomiast pełne prawo decydować o swojej przyszłości i jeśli chce walczyć o miejsce w składzie to jego decyzje. Wypada uszanować. Jeśli podchodzi do swoichbojowiazkow profesjonalnie, a tak zapewniają wszyscy dookoła to nikt nie powinien jego winić. Wy też tak chętnie odeszlibyście z miejsce w krętym wam się podoba i wcale niekoniecznie musi tu chodzić omooeniadz. Choć tutaj ostatnimi czasy wszytsko i tak do tego się sprowadza xD
15.09.2024 12:43
@kibicod2007 ale do jakiej konkretnie mojej wypowiedzi się odnosisz że mówisz o mnie jako o jakiejś grupie która się myli? Bo niezbyt kumam. Sam chciałem aby de Ligt został ale w przeciwieństwie do innych, nie rozpaczam i nie uważam żeby jego sprzedaż musiała być błędem. Czas dopiero pokaże. Ale to okaże się nie teraz, nie za tydzień, ale najwcześniej za kilkanaście miesięcy.
A o tym przyznawaniu się do błędu…..to myślę że dużo trudniej będą mieli ci, którzy dopuszczają do myśli tylko jeden scenariusz. Ten negatywny dla FCB.
14.09.2024 17:42
Tutaj dla pewnej i całkiem sporej grupy osób niemal wszyscy co grają w Bayernie są za słabi. Po prostu. Wytyka się każdy błąd, każdy i buduje wokół tego tezy o słabości zawodników. Taki mamy klimat. A jak już gra ktoś dla innego klubu to tylko wspomina się o jego dobrych meczach. Ot tajemnica rozwiązana……mozna się rozejść 1111!!!!
14.09.2024 17:21
Jestem w stanie zrozumieć że ktoś niezbyt jest zachwycony gra w tych dwóch kolejkach bo do poprawy jest jeszcze dużo. Ale braknponyslu kompanyego? Przeciez gołym okiem widać pomysł. Jest elastyczny, szuka i nie boi się wcielać w życie nowych rozwiązań. Czy to da końcowy wynik to inna sprawa, ostatni zarzut jaki powinien się teraz pojawiać to ten o braku pomysłu. Chociaż w dyskusjach o futbolu u nas w kraju to chyba najczęściej pojawiający się zarzut. Bo w sumie…najłatwiejszy do wygarnięcia.
14.09.2024 17:10
Nie wiem czy najlepszy w historii ale z dwójki buffon - Manu zdecydowanie ten drugi. Doceniając oczywiście klasę Włocha, ale Manu to inna klasa. Mimo wszytsko.
14.09.2024 13:01
Po meczach reprezentacji często są ciężary ale liczę mimo wszytsko na dobry występ. Najważniejszy będzie pierwszy gol i oby zdobyć go szybko.
14.09.2024 12:55
Pamiętaj Leroy i każdy inny taki „gagatek”.
Jak masz uraz to nie graj, nie narażaj swojego zdrowia dla klubu. Bo potem „kibice” będą wypominać że nie masz potencjału i miałeś świetne tylko pół roku. Tacy zawodnicy nie zasługują przecież na kontrakt xd
Iksde
12.09.2024 10:47
@Sopariev nie rozumiem po co chcesz robić z ludzi idiotów. Przeciez napisałeś że Goretzka i Coman to łącznie (!!!) wykręcali kilka punktów w kanadyjce. Podobnie napisałeś że Gnabry jest ciągle (!!!!!) połamany.
Link do raportu ktoś tu wrzucał. Jak tak wiele dla Ciebie znaczą zarobki i od nich rozpoczynasz ocenę zawodnika to nie powinno być nic trudnego w tym, żebyś je znalazł. Najwyżej poproś admina bo to on chyba wrzucał.
To że klub nie chce zawodnik x i y to z miejsca nie oznacza że chodzi o hajs. Podobnie jak zawodnik nie chce odchodzić to nie oznacza że trzyma go tylko hajs. Tutaj porobiła się jakaś dziwaczna bańka. Dziwaczna i absurdalna gdzie wszytsko zaczyna się i kończy na pensji. I to mitycznej pensji. Meh.
Wszystkie poważne media to mówiły o transferze Taja, a potem się okazało że Bayern dawno sprawę olał. Wszytskie poważne media mówiły o pensji Kimmicha 20 baniek, a teraz mówią o 15+5. Wszytskie poważne media zaliczają raz po raz kompromitujące wpadki. Dziękuję. Dobranoc.
07.09.2024 20:23
@bawaria42 faramazony pan opowiadasz. Sabotażysta wykręca kilkanaście punktów w kanadyjce i to jeszcze jako środkowy pomocnik? Każdy może powiedzieć głupotę ale jak już ktoś w to brnie nienpotrafi uderzyć się w pierś to wiele mówi. Wiele niedobrego.
07.09.2024 20:18
@Sopariev
…
Lepiej przecież obrażać zawodników na podstawie plotek które mają wątpliwą wiarygodność. Najlepiej opowiadać bajki o wiecznie połamany Gnabrym, czy Goretzxe i Comanem którzy mają rzekomo łącznie kilka punktow w klasyfikacji kanadyjskiej. No dyskusja na takie argumenty to dopiero dyskusja!
Wygrałes batalię. Argument nie do podważenia. Klasa. Gratulacje. Kropka. Kropka. Kropka.
07.09.2024 10:47
@Edmund ale jakie tarapaty? Jak rządził Brazzo to klub notował sukcesy sportowe i finansowe. Wydawano poniżej 50% zarobku na pensje. Fakty fakty fakty
06.09.2024 18:18
@Sopariev
Nie wiem co ma konkretnie na celu te rzekome zadanie. Możemy jedynie przypuszczać, a nie brać za fakt. Fakty są takie ze Bayern wcale nie wydaje więcej niż drużyny o podobnym standardzie, pomimo tego że z infirmaxji kilku bzdurnych portali można odnieść inne wrażenie.
A to że media nie donoszą o ofertach to wcale nie oznacza że wstępne rozmowy się nie odbyły. Tylko że jak agent zawodnika mówi że nie chce to nikt nie przechodzi do następnego etapu. Chyba że desperat xD
Ja nie wiem ile zarabia i mnie to niezbyt interesuje. Szczególnie dopóki nie będzie to potwierdzone. Kimmich też miał zarabiać 20, a już coraz więcej mówi się o 15+5 i te bonusy mają należeć to tych trudniej osiągalnych. Tyle są warte te wysrywy mediów. Kasa to oczywiście extra temat dla pismaków bo klika sie jak mało co.
Tutaj jednak na tej podstawie ludzie zaczynają nawet psioczyć na swoich grajków co jest szczególnie słabe.
I jeszcze raz podkreślę. Goretzka z Comanem nie dostarczają kilku goli i asyst. Sam Goretzka miał w zeszłym sezonie 6+9. Bardzo dobry wynik obiektywnie patrząc. Ale jak cyfry są ok to „tylko cyfry”. No chyba że cyfry są złe to wtedy są one decydujące, co nie? ;)
06.09.2024 15:37
Ty dalejnopoerasz się o te bzdurne dane nt plac, które równie dobrze mogą być wyssane z palca? To powinien być wobec powyższego argument trzecio czy czwartorzędnym. A nie podstawowy bo wiarygodność tych doniesień jest wątpliwa…..delikatnie ujmując.
Coman był dopiero co w kadrze na euro. Gnabry wiecznienpolamany? No przecież stracił jeden sezon, z ilu?
Goretzka z Comanem łącznie kilka bramek i asyst? Sam Goretzka w ostatnim sezonie łącznie 15. Kilka?
06.09.2024 11:18
2
Ponownie dziwna i niewytłumaczalna niemoc w drugiej części. Pierwsza nie była może wybitna ale wydawało się że mamy kontrolę nad meczem mimo wszystko. Nie wiem czy to zmiana nieco ustawienia, czy jakiś inny problem ale nie wyglądało to dobrze.
Cieszyć może czyste konto i dobry występ Upamecano. Niech to zbuduje naszą defensywę.
01.09.2024 19:36
1
@makaay boleć mnie będzie każdy porażka mojego klubu. To oczywiste dla każdego kibica. Nie natomiast dla ciebie boś jest przebieraniec i pojawiasz tu tylko wtedy kiedy znajdzie się jakiś oretekst do narzekania i siania defetyzmu. Już zacierasz ręce żeby „triumfować” po ewentualnej porażce. Aaaa tfuuu!
01.09.2024 13:30
@hoven wielki obrońca barcy się znalazł. No poezja. Gościowi przeszkadza że ludzie tutaj jadą po barcie i nie zachwycają się ich jedną pewną wygraną . Nie przeszkadza mu tutaj że są tacy co przychodzą tylko ponarzekać jak Bayern gra słabiej, a jak lepiej sobie radzi to są cicho. Jemu przeszkadzają ci co drwili z barcy . Ahahahahah
Poezja!
01.09.2024 13:07
@hoven g mnie obchodzi co ty tam sobie myślisz, panie podpierdalaczu.
W dyskusję z tobą nie wchodzę ale obłudę będę wytykać zawsze co właśnie uczyniłem. Boli? I dobrze.
01.09.2024 13:04
1
Tutajnjest wielu takich co prędzej przecież pochwała innych i będą się jarać ich wynikami ale swoich to zjebia na każdym kroku bo…to dla dobra klubu xD
Przecież jakbyśmy wygrywali 3x po 2:1 to by tutaj były żale jak to przepychamy bez przekonania. A tutaj barca raz 7;0 i nagle trzeba ich chwalić xD co za uniwersum xD
01.09.2024 10:36
7
A to strona fanów barcy że mamy już się zachwycać ich wynikami? XD
Flick w reprezentacji wygrał 8 pierwszych meczów z rzędu. 13 pierwszych nie przegrał. Jak się to zakończyło to wiemy.
A jakby Bayern wszedł w sezon „juniorami” to byś był pierwszy który by prawił o małych ambicjach klubu i staczaniem się w przeciętność.
01.09.2024 07:16
@Jurgen1982 to bzdury które można przytaczać tylko w ramach ciekawostek ale to nie są jakieś wiarygodne dane.Już była o tym dyskusja. Porównać możesz z raportami uefy i można wyłapać spore różnice
30.08.2024 14:51
@Jurgen1982 nie wierzę w te 20 baniek na każdym kroku. Bayern płaci dużo, ale nie absurdalnie dużo w porównaniu do reszty czołowych europejskich klubów co widać w oficjalnych raportach, a nie stronach które bazuja na dokonaniach pismaków.
30.08.2024 13:54
Zapowiadało się całkiem obiecująco, ale wyszło……hmmm
Kwestia kontraktów zawodników jest jeszcze do uratowania ale na pewno musi martwić, że tylu kluczowych zawodników jest w ostatnim roku. Choć patrząc z drugiej strony i warto mieć to na uwadze: ten trend nabiera siły i mówiłem o tym już wiele razy. Popatrzcie na taki Liverpool. Oni wchodzą w sezon a tacy zawodnicy jak Taa, Salah czy van Dijk mają kontrakt tylko rok.
Znikoma ilość wzmocnień może obronić tylko jedno: eksplozja talentów z kampusu. Aznou, Ibrahikomovic, Fernandez czy Buchman byliby bez szans na grę w przypadku kolejnych transferów. Jeśli są faktycznie gotowi na ten poziom to jestem w stanie zrozumieć takie decyzje.
Czekam cierpliwie na rozwinięcie sytuacji. Wierzę że kompany wprowadzi zawodników i co za tym idzie drużynę na wyższy level. Oczywiście, niepokój równiez mi dokucza bo wydawało się, że wszytsko miało wyglądać zupełnie inaczej. Począwszy od trenera, a na wzmocnieniach kończąc.
30.08.2024 13:30
@BerniEnjoyer setki rozmów było na ten temat i nie widzę sensu kolejnych odsłony.
Bayern nie szalał na rynku i słynie z tego że rozsądnie jest prowadzony pod kątem finansow (oczywiście zaraz pewnie znowu ktoś wypadnie „ale pensje, ale Goretzka, ale Coman”. Ciągle te daremne doniesienia pismaków które często są wyssane z palca). Świadczą o tym zeznania finansowe które jasno pokazują, że pomimo znacznie mniejszych wpływów np z telewizji jak europejska konkurencja, bayern kręci świetne wyniki. Tyle tylko, że nie tak świetne żeby szaleć. Rzeczywistość w okolicach pandemii była wielką niewiadomą, więc w pełni rozsądnym było jeszcze bardziej ostrożne podejście do nowych inwestycji w piłkarzy.
Zeznania finansowe są ogólni dostępne. Nic trudnego żeby je znaleźć i przeanalizować na co klub sobie mógł pozwolić.
29.08.2024 21:47
@BerniEnjoyer w Bayernie tym bardziej wiedział. Wszak był w sztabie trenera który w ogole nie dostał tych co chciał.
29.08.2024 21:15
1
Nie wiem, czy to wynika z samego faktu zmiany formatu rozgrywek po tyle latach ale ta edycja jakoś już wzbudza we mnie więcej emocji.
Aż 8 meczów i to nie mecz-rewanz tylko z różnymi rywalami. Pewne 2 mecze z topem, gdzie do tej pory grupa mogła być bez emocji.
Mam duszę futbolowego romantyka ale jakoś tak wydaje mi się, że być może znaleziono złoty środek. Jestem stanowczo na nie dla jakieś dziwacznej superligi i trzymam kciuki że nowy system sorawi, że szybko się zapomni o tym pomyśle.
29.08.2024 12:33
@hoven ani top zarabiających, ani 20 baniaków za sezon. Po co tak zmyślać i bazować na bzdurach pismaków? Jeszcze ci mało ?
Wszystko powyżej 40 mln to będzie swietnybinteres w obliczu tego że na skrzydłach mamy urodzaj.
28.08.2024 20:30
3
Na razie wszyscy mówią o świetnej atmosferze, także……..nie siejmy defetyzmu. Zobaczymy. Cierpliwości. Na miejsce Comana mamy naprawdę wielu zawodników, w tym młodzież.
Sytuacja każdego zawodnika jest inna i sprowadzenie wszytskiego do jednego mianownika nie ma większego sensu. To po pierwsze. Po drugie. W klubie mają zawodników na codzień i może po prostu widzą więcej i stąd jednemu np prędzej dadzą szansę niż innemu. Nie byłeś nigdy w sytuacji, że dla kogoś z zewnątrz ktoś wydawał się niesprawiedliwie oceniany, a będąc wewnątrz widziałeś sprawę zupełnie w innym świetle? No właśnie.
A czy się go wywala? Narracja mediów zmienia się co 5 minut. Niedawno Coman sam chciał odejść, potem już nie sam. Strzelają ślepakami jak zwykle.
28.08.2024 16:11
1
Nieustannie dziwi mnie to przekonanie niektórych że wystarczy tylko wola zarządu aby Daviesy czy Comany zostali sprzedani. Co tam wola samego zawodnika, jego agenta, otoczenia, czy oferty. Wystarczy tylko chcieć! Oferty przyjdą bankowo 111!!! He?
Największy ruch jest zawsze pod koniec okienka. Jest wiele klubów które czekają aż transferowe domino ruszy. Nie przekreślałbym jeszcze żadnego scenariusza. Ale tak to już jest na tym rynku. Sytuacja nieraz może się tak ułożyć że znajdzie się chętny na twojego grajka, bo np ktoś doznał kontuzji, albo klub otrzymał ofertę nie donorzyjecia i szuka następcy etc. Innym razem chętnych brak i to z automatu nie musi oznaczać że ktoś zawalił swoje obowiązki. To szukanie winnych jest czasami przerażające tutaj.
27.08.2024 07:13
Mądre słowa Vinni.
25.08.2024 19:22
@Arcatera jak będą grali beznadziejną rundę to wtedy porozmawiali. Dla mnie wszyscy, łącznie z trenerem, mają pół roku z czystą kartą. Nowy trener, nowe rozdanie.
I rozmawiajmy o tym co miało miejsce a nie o moich zmyślonych wypowiedziach czy gdybaniaxh.
25.08.2024 17:23
@Alistair gdzie napisałem że cudownie grają?
Można tutaj jeszcze rozmawiać normalnie i nie słyszeć jako zarzut rzeczy których się nie napisało? Pisałem o bardzo dobrej grze w pierwszej połowie.
25.08.2024 17:19
@Arcatera no ale go zmienił. Jak zmieniła Kima to rzekomo miało być oczywiste że już się na nim poznał. A ja mówię - poczekajmy.
25.08.2024 17:17
@Alistair to Coman już lepszy niż Olise?
Bądźmy poważni.
Ja wcale nie twierdzę że tak nie będzie tylko mówię że trzeba więcej cierpliwości i wiary jeśli chcemy zbudować jakiegokolwiek zawodnika. A nie wytykanie za błędy i mówienie że ten którego już nie ma jest lepszy. Tak można zbudować kogokolwiek pewność siebie?
25.08.2024 17:16
@Arcatera czas pokaże. Do Olise też już nie ma cierpliwości bo go zmienił?
25.08.2024 17:13
Taaaaaak jest!!!!!
25.08.2024 17:11
@Alistair tak, tak. Tylko transfery a zawodnicy wcale nie notują postępów pod okiem różnych trenerów. Zawsze grają tak samo.
Dzięki za info.
25.08.2024 17:10
Jak ktoś myślał że Kompany z miejsca sprawi że stoperzy zaczną grać 2 level wyżej to gratuluję.Mam nadzieję że w Monachium wszyscy jednak będą mieli więcej cierpliwości i wiary. Inaczej nigdy nie będzie szans zbudować zawodników i ich pewności siebie. A to klucz do sukcesu.
25.08.2024 17:07
@BaltazarGabka ty możesz sobie nawet uważać że jesteś lepszy niż Messi. Będzie to równie absurdalne jak wcześniejsza twoja opinia, która nie była poparta niczym innym prócz „moja jest mojsza”
25.08.2024 17:02
@BaltazarGabka ty masz najwidoczniej klapki bo wszelkie statystki, opinie obiektywnych obserwatorów po pierwszej połowie pokrywało się z moją. Twoją byłą twojsza i teraz jeszcze pijesz do mnie tak jakbyś triumfował po beznadziejnym początku drugiej połowy. Ja o drugiej połowie słowa njempwoiedizlem
25.08.2024 16:53
Zesrales się. Mówiłem o pierwszej połowie, a ty teraz triumfujesz? Siedzisz w szaliku wolfsburga czy co? Żenada.
25.08.2024 16:49
Bardzo dobra połowa. Powinno być że 2-0 minimum.
Serce być może że 2 razy mocniej zabiło, ale defensywa bardzo pewnie. Neuer mógłby 45 min spędzić w budce z kebabem i efekt byłby podobny ;) Duży plus przy Boeyu.Na minus Davies i chyba Gnabry, który powinien strzelić przynajmniej jedną bramę.
25.08.2024 16:19
Zmień kanał bo chyba nie oglądasz Wolfsburg - Bayern
25.08.2024 15:55
2
Dominacja, kilka dobrych szans i zasłużona bramka. Klasa lepiej niż rok temu imo.
25.08.2024 15:54
@szczepanole a tak, oczywista sprawa xD
25.08.2024 15:52
Słaby ten Boey, do zmiany xD
Brawo Jamal :)
25.08.2024 15:51
1
@Pir5 czasem to beka a czasem irytacja. Bo jak można na stronie fanowskiej cały czas pisać o swoim klubie źle ? xD rozumiem że komuś coś się może nie podobać ale……..ciągły hejt? A o tych śmiesznych tłumaczeniach że to przecież tylko „z troski o klub”, to już kiedyś coś mówiłem. Jak mąż pierze żonę to też niejeden raz mówi że to dla jej dobra xD być może grubo ale idealnie pokazuje jak głupie są te tłumaczenia
Nie wiem czy to normalne na takich stronach ale tutaj mi się wydaje jest wyjątkowo dużo ludzi czerpiących radość z niepowodzeń. Niejeden jest tu taki ananas że prędzej przyjdzie, wyleje żółć, czy wyśmieje swój klub niż napisze coś pozytywnego xD no bo przecież może triumfalnie ogłosić „a nie mowilemmmmmmm?!!!!! „ xD
24.08.2024 11:29
3
Po co kłamiesz Vincent xD
Przecież na dieroten wiedzą lepiej żeś nie miał nic do gadania. Siedź cicho albo nie gadaj bzdur.
xd xd xD
24.08.2024 10:56
@hoven uderz w stół xd
Nie ja jedyny. Jest tutaj niejedna osoba która dopuszcza do siebie odcienie szarości i aktceptuje fakt jak mało wiemy. Najgłośniejsi są jednak tradycyjnje krzykacze którzy wiedzą zawsze najlepiej.
23.08.2024 11:33
1
Zero zaskoczenia że pojawiają się nieporozumienia. Zero.
Podobnie tutaj ludzie od lat nie mogę zrozumieć że trener nie ma głosu decydującego.
Co mimo wszystko nie przekreśla tego, że ma coś do powiedzenia i mkze przekonywać dyrektorów i radę i ci są w stanie niekiedy przyznać mu rację.
Tutaj niektórzy jednak tradycyjnie postrzegają sprawę zero jedynkowo. Albo pełnia władzy, albo pionek w rękach X, Y czy Z xD
23.08.2024 08:35
Gollazzzo Olise :O
20.08.2024 11:45
2
Nie podoba mi się to wypychanie z klubu ale jestem w stanie zrozumieć Maxa i resztę. Chocnpodkrwslam to raz jeszcze :nie podoba mnie się to.
Chcialbym jednak zwrócić uwagę na inną rzecz. Obrywa się tutaj Goretzce bo…chce walczyć. Czy faktycznie w Bayernie chcemy zawodników, którzy przy pierwszym większym niepowodzeniu spuszczają głowę i szukają drogi awaryjnej? Wiem że łatwiej mówić tylko o kasie i nakręcać tą spiralę hejtu wobec Leona ale polecam zrobić krok w tył.
To że chce walczyć to dobra oznaka. Jakie są powody, czy to świetne relacje z kolegami, czy miasto, klub, czy pieniądze…każdy w swojej pracy też ma jakieś motywacje.
Tutaj wszytsko sprowadza się do rzekomych(!!!!) zarobków, tak jakby to był pewnik typu 1+1. A nie jest. Wypadałoby przynajmniej poznać perspektywę drugiej strony przed rzucaniem różnych oskarżeń i epitetów.
19.08.2024 18:23
1
Oficjalne raporty i wypowiedzi byłego prezesa są 1000000x bardziej wiarygodne niż dane, które niejeden raz okazały się po prostu bzdurne jak je porównać z tymi oficjalnymi. Ty możesz łykać co pismaki piszą, bo to przecież fajnie się klika ale nie próbuj ludziom wmawiać że to bardziej wiarygodne źródło informaxjj
19.08.2024 18:19
@Head2007 tylko że trzeba się liczyć z konsekwencjami. Kazdy piłkarz ma agenta, znajomych piłkarzy etc i jeśli takie traktowanie stanie się w Bayernie norma to może mieć negatywny wpływ na potencjalne transfery.
Każdy kij ma dwa końce. Mnie się nigdy nie podobało takie wymuszanie odejścia zawodników ale w tym wypadku wstrzymam się z opinią. Zobaczymy co przyniesie przyszłość.
19.08.2024 16:15
@TuchelRaus problemem to są ci oceniający zawodników przez pryzmat rzekomych (!!!!!!!!) zarobków. Nikt tutaj nie ma dostępu do tych danych ale już wielu wyrzuciłoby grajka x czy y bo rzekomo dużo zarabia i rzekomo blokuje transfer innych.
Jakie to słabe. Jak jesteś dobry to jesteś super, ale jak już nie pasujesz to najlepiej zrzeknij się pensji, opuść miasto w którym świetnie się czujesz, bo rzekomo zarabiasz za dużo. Ja pierdu, nie łapie tego mentalu.
Okno transferowe jeszcze trwa a ja tu czytam jak to nie da się sprzedać tego czy tamtego xD
19.08.2024 13:02
1
@bawaria42 no dokładnie, media mówią to muszą mieć rację xD
Co z tego że to się nie spina z oficjalnymi danymi, ale fajnie to wygląda i może dawać argumenty do przyjebanja się…więc trzymajmy się tego xD
18.08.2024 14:10
1
Zgoda.
Plus to że żałosne jest to ciągłe czytanie o tych pensjach. Nikt nie wie ile zawodnicy tak naprawdę zgarniają i ciągłe mielenie tych samych tematów, krytykowanie zawodników na podstawie tego ile zarabiają, jest żałosne. Ludzie opierają się o mało wiarygodne dane i potem godzinami dyskutują jak to x zarabia za dużo i dlatego trzeba się go pozbyć. A fakty mogą być takie że x zarabia znacznie mniej. Bo te dane dostępne w necie są często g warte.
18.08.2024 13:14
@Skobry ja nie mam z zasady nic do sprowadzania zawodników ze słabszych zespołów, czy niższych lig. Jeśli tylko sa odpowiednio przeskautowani.
Tak, idealnie byłoby mieć wielu zawodników nadających się do różnych koncepcji gry. Takich którzy akceptują swoją rolę. Takich , którzy zbyt budżetu nie obciążają. No ale to w idealnym świecie…
14.08.2024 16:27
@Skobry mogłoby być błędem. Ja transferów, ludzi i ich decyzji nie oceniam zerojedynkowo.
Jeśli zawodnik zawodzi w klubie a, to wcale nie oznacza, że ten klub musiał zawinić. PO prostu nieraz dany zawodnik spisuje się świetnie w określonym środowisku i w innym już niekoniecznie czuję taką pewność siebie.
Transfery staram się oceniać kompleksowo. Jeśli de Ligt ponownie nie spełni oczekiwań to czy będzie można z całą pewność powiedzieć że Bayern miał rację? Nie, ale argumentów za tym po prostu przybędzie. Będzie można oczywiście gdybać, że u nas w końcu zaliczyłby krok do przodu ale takie gdybanie można stosować w odniesieniu praktycznie do każdego zawodnika zmieniającego klub więc ja bym nie szedł tak daleko :)
14.08.2024 13:49
@KingWizard czy Wyboowaznie tutaj porównujecie klasę sportowa Kane’a do de Ligta ?xD czy Wy poważnie porównujecie sytuację jaką mamy(mieliśmy) w środku obrony do sytuacji wśród napastników?xd
14.08.2024 09:08
@Skobry owszem to nie będzie problem Bayernu. To tylko może pokazać, że decyzja o sprzedaży niekoniecznej była błędem.
14.08.2024 08:08
@Sopariev wszystko super tylko opieranie się na tych rzekomych zarobkach, które podają media, to jak wróżenie z fusów.
Ktoś ostatnio tutaj podawał jakie są absurdalne różnice pomiędzy tym co podają te portale a np oficjalnym raportem UEFA. Nie mówiąc już o tym, że w niektórych klubach (podobno w Bayernie) dużą pensji jest w bonusach.
14.08.2024 08:08
Tak, de Ligt był najsolidniejszym stoperem w ostatnich latach prowadzony przez innych trenerów. Nie zmienia to jednak faktu, że niekoniecznie byłby takowym pod dowództwem innego trenera.
14.08.2024 07:39
@Alfik91
Nie jest potrzebne pismo. Wystarczy występy na boisku. A te nie były przekonywające ani dla Tuchela, ani dla Koemana. Ani dla nikogo kto liczył przed transferem do Bayernu, że oto nadszedł nowy lider defensywy.
Zrozumiec jak najbardziej można. Wystarczy że bardzie do koncepcji trenera pasował ktoś inny. Albo trener wcale nie cenił go znacznie wyżej niż reszty dostępnych opcji. Ja ceniłem i lubiłem de Ligta, wolałem żeby grał dalej ale patrząc na chłodno to potrafię zrozumieć, że mogły być argumenty za jego sprzedażą. Jedynie czas pokaze, czy okazało się to dobre decyzja.
Jak pisałem ryzykowny ruch, może nie podobny jak ze zwolnieniem Julka ale mimo wszystko.
14.08.2024 07:38
Brzmi mega, mega asekuracyjnie. Tak jakbyś sam próbował siebie przekonywać ;)
Bo jeśli kariera de Ligta dalej będzie w podobnym trendzie i Holender w kolejnych latach będzie tracić na wartości, to wciąż decyzja Bayernu o sprzedaży będzie postrzegana jednoznacznie błędnie przez niektórych? Brzmi to trochę niedorzecznie.
Ja będę z ciekawości obserwował jego karierę. Juventus za nim nie płakał, różni trenerzy również niekoniecznie go najwyżej cenili. Zobaczymy czy w końcu potwierdzi łatkę jednego z największych talentów na świecie na swojej pozycji. Przebieg jego dalszej kariery z pewnością będzie mieć wpływ na to jak będzie oceniania tą decyzją Bayernu. I to w pełni zrozumiałe.
14.08.2024 07:31
Co do Mazarauiego.
Wydaje się rozsądny rych. PO prawej stronie jest trochę tłoczno, a po lewej warto robić miejsce dla młodego. Być może będzie moment w sezonie kiedy za nim zatęsknimy ale na koniec dnia warto przytulić całkiem fajny hajs za zawodnika, który jest którymś z kolei wyborem i często przebywa w gabinetach.
Co do de Ligta
Zawsze szkoda jak taki zawodnik opuszcza klub. Wydawał się skrojony na ten klub z odpowiednim mentalem ale…na dobrą sprawę nigdy tego nie potwierdził. Każdy zapewne przyzna że liczył na więcej.
Decyzja władz klubowych może wydawać się dziwna ale jak spróbuję się stanąć z boku, podejść racjonalnie to…można ja zrozumieć. Być może za żadnego ze stoperów nie było nawet zbliżonej oferty. Byc może Kompany wcale nie ceni de Ligta znacznie wyżej niż reszta (nie byłby pierwszy). Dużo zmiennych które mogą znacznie zmienić perspektywę.
Czas pokaże. Ruch może wydawać się ryzykowny, ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :)
13.08.2024 23:09
@hoven nie narzucam. Podkreślam jedynie ten komentarz aby każdy zobaczył na czym ci najbardziej zależy. Można mówić o wielu rzeczach pozytywnych po tych meczach, a ty ograniczasz się do podkreślania akurat tego. Każdy niech myśli co chce ale dla mnie wszytsko jest tutaj doskonale widoczne.
11.08.2024 21:24
Przecież od tygodni mówi się że chciał odejść i nawet nie chciał słyszeć o innym klubie niż United.
11.08.2024 21:22
Jakie to smutne. Jest tyle pozytywów, tyle fajnych rzeczy które można powiedzieć po takim meczu, a ty sprowadzasz temat na takie tory, żeby ponownie komuś dostać. Smutne i toksyczne, czyli w sumie norma.
11.08.2024 19:05
@Skobry odrobina krytycznego podejścia jak najbardziej. Jeśli jednak ktoś mówi o pogrzebaniu swojego talentu przez zawodnika x czy g, albo notorycznie pisze jak to sezon stracony i Bayern teraz jest mu obojętny…to nie ma tu mowy o odrobię krytyki. A coś takiego miało tu miejsce. Podobnie jak wczoraj w momencie straty bramki już były komentarze stałych malkotenntow, którzy potem po bramkach Bayernu jakoś dziwnie ucichli.
Zdrowe proporcje już dawno zostały tutaj zachwiane. Prędzej usłyszysz tutaj negatywne opinie na temat „swojego” klubu niż pozytywy. Ja wiem że dzisiejszy internet roi się od patrologii, ale nienpodoba mi się w którą stronę idą komentarze na tym portalu od kilku lat. Ktoś komuś wmówił, że ciągłe malkontenctwo, krytykowanie, sianie defetyzmu, to troska o swój klub. Dziwacznie pokręcone.
11.08.2024 13:47
3
Niestety to nie jets tutaj dziwne a raczej „normalne”. Szkoda że doprowadzono do takiej sytuacji ale to jest efekt tolerowania ludzi, których twórczość w 99% to jazda po zawodnikach i zarządzie. Oczywiście w dobrej wierze xD
Tutaj zaufanie i wiara w swój klub przez niektórych nawet jest postrzegana jako…naiwniactwo xD jak mawiał klasy „taki mamy klimat”
Wiem że to tylko sparingi ale mnie się Bayern podobał. Autentycznie był fun patrząc na te mecze. Mogłem mieć różne zdanie o Kompanym ale w momencie kiedy dostał Kontrakt to ma mój kredyt zaufania. Jak każdy nowy trener FCB. Na 100 proc.
11.08.2024 12:23
@Skobry mogę odbić piłeczkę w analogiczny sposób. Przeciez ja nie napisałem, że Ty tak napisałeś tylko stwierdziłem fakt - nikt tutaj nic takiego nie mówił :) rozumiesz?
De Ligt był najbardziej solidny elementem środka defensywy w ostatnich latach. Teraz mamy innego trenera i wcale nie oznacza, że w nowym sposobie gry miałby być najlepszy. Gdyby było to takie oczywiste to byśmy nie byli świadkami takich sezonów jak ten ostatni gdzie karty rozdawali leverkusen.
Można oczywiście szukać okazji do wbijania szpil w tych co pozostali tylko to jak samobiczowanie. Dajmy szansę, bo ktoś na górze najwidoczniej wierzy że będą wcale niemniej przydatni. Odrobina zaufania i wiary kibicowi chyba nie zaszkodzi, prawda?
11.08.2024 11:54
@Skobry nie widziałem żeby ktokolwiek pisał że liczy się tylko szybkość. Szybkość przy takiej grze to jeden z kluczowych elementów ale nie jedyny. Fantastyczny stoper poradzi sobie pewnie w każdych warunkach, ale de Ligt - jakkolwiek go lubię i doceniam za ostatnie lata - fenomenem na tej pozycji jeszcze nie jest. A na dobrą sprawę można nawet powiedzieć, że biorąc pod uwagę skalę jego talentu i oczekiwań to zawodzi. O czym doskonale świadczy fakt, że niejeden już trener specjalnie go nie cenił.
W Bayernie tuchela być może de Ligt byłby lepszy. Ale czy w Bayernie kompanyego? Dajmy szansę. De Ligt to nie Beckenbauer, czy nawet Sammer ;)
11.08.2024 11:33
O tym dopiero się przekonamy. Jeszcze rok temu Bayer leverkusen miał być kilaknpieyer niżej. W futbolu rok to szmat czasu. Szczególnie jeśli w klubie zachodzą niemałe zmiany.
Odrobinę wiary. A przynajmniej dajmy szansę, a nie skreslajmy już na samym starcie.
11.08.2024 11:28
@BAYERNod1995 ty jesteś naiwniakiem, ale kibicem już nie. Nawinie wierzysz, że Twoja idea prowadzenia klubu jest tą jedyną właściwą i jak klub ja nie podąża to stoisz obok. Kibicujesz po prostu swojej wizji, a nie klubowi. W tym postawionym na głowie świecie może znajdziesz bratnią duszę do takiego „kibicowania”, ale jak już pisałem wcześniej. Nie ma to za bardzo wspólnego z prawdziwym kibicowaniem.
10.08.2024 19:42
1
@BAYERNod1995 jak kibicujesz rywalom to nie możesz nazywać się kibicem Bayernu. Proste jak budowa cepa. Oczywiście, w teorii możesz, podobnie jak celebryci lejący sienponpyskach określają się jako sportowcy, czy beztalencia muzyczni jako muzycy. Jak kto woli, ale poważne to nie jest.
Nie ma to nic wspólnego z bycia naiwnym. Jak się rozpoczyna mecz to kibic po prostu wspiera swoich. Nawet jak logicznie nie da się tego wytłumaczyć, to przez te 90 minut obowiązkiem kibica ma być wiara w swój zespół.
10.08.2024 19:16
2
@BAYERNod1995 bzdura. Bzdurne tłumaczenie godne zwyrodnialca piorącego swoją żonę, bo „to dla jej dobra”
Kibicowanie rywalom to wstyd. To nie jest godne kibica.
Z drużyną jest się na dobre i na złe. Można mieć różne opinie, ale jako kibic nigdy(!!!!!!!!) nie możesz kibicować rywalom.
10.08.2024 18:58
1
@turtle123 o to właśnie chodzi. Teraz pozostaje nam tylko wiara, że się ułoży. Wiara i kibicowanie, a nie szukanie pierwszej okazji żeby wbić szpile i z radością krzyknąć „a nie mówiłem”. Czym się to różni od hejtera Bayernu? Niczym.
A tutaj gościu najwyraźniej wręcz ściska kciuki, żeby „wyszło na jego”. Bo przecież nie może być inaczej…
Kibic od siedmiu boleści. Wystarczył jeden słabiutki sezon i pospadały maski. Niektórzy nie zasługują po prostu żeby kibicować temu klubowi.
10.08.2024 18:52
1
@BAYERNod1995 normalnym jest kibicowanie rywalom?
Nie mogę. Pokręcony świat, gdzie gwiazdami muzyki są beztalencia, gdzie celebryci okładający sienpo pyskach zarabiają za jedną walkę więcej niż naprawdę utalentowani ludzie przez mnóstwo lat ciężkiej oracy.
Nie wierzę jak ten świat upada na naszych oczach a ludzie jeszcze sobie tłumaczą, że to przecież nic dziwnego…
Kibicowanie rywalom to wstyd. Powód do absolutnej hańby. Koniec. Kropka.
10.08.2024 18:46
@kibicod2007 nie wiem czy jest zadowolony bo tutaj tego nie pisze. Co nie zmienia faktu, że robienie tragedii ze sprzedaży de Ligta, który dziwnym trafem pomijany był przez niejednego trenera, jest i bylo śmieszne. I roztaczanie tych czarnych wizji podobnie…
Nie, kibicowanie nie polega na tym, żeby cały czas krytykować, plakac, obrażać i siać defetyzm. Wiem, że niektórzy mogą nabrać takiego mylnego przeświadczenia bo w tutejszym uniwersum jest to na porządku dziennym ale……opanujcie się. Okażcie za grosz zaufania nowej ekipie, nowemu trenerowi.
Czy mi się podoba ten ruch? Mam obawy, ale też mogę zrozumieć…De Ligt to nie jest niekwestionowany piłkarz klasy światowej.
10.08.2024 15:30
@kibicod2007 każdy wygląda gorzej jak za swojego trenera ma kogoś kto zupełnie nie potrafi zorganizować drużyny, nienpotrafi dodać pewności siebie zawodnikowi.
Nie chce zwalać całej winy na trenera, bo po prostu nieraz człowiek a nie godaduje się z człowiekiem b…i tak prostu jest.
Co do Kima to mam spore wątpliwości, ale nie przekreślam go bo każdy ma prawo do tego, żeby zaadoptować się w nowym środowisku. UPS jak dla mnie talent czystompilkarski i potencjał fizyczny ma spory, ale głowa nie dojeżdża. To jest do wyprostowania i wciąż liczę że przy odpowiednim trenerze i odpowiedniej strategii jest w stanie pokazać to co potrafi.
Jest nowy trener, nowy sposób na grę. Zapowiada się ciekawy sezon i dobrze by było gdybyśmy wszyscy byli po jednej stronie i wspierali swoich.
09.08.2024 15:35
Tak. Powinni iść do włodarzy klubu i po słabym sezonie wręcz domagać się obniżenie zarobków.
Gnabry w Bayernie 86 bramek i 53 asysty. Średnio wychodzi gol/asysta co ok 100 minut. No powinien zarabiać 5 razy mniej xD
09.08.2024 14:48
@Sopariev chlop poza jednym sezon rozgrywa non stop ok 40 meczów w sezonie i piszesz coś o 90% sezonu w szpitalu? xD
Co za uniwersum. Masz słaby okres to miej pewność, że twoi „kibice” zaraz urządzą polowanie xD jak masz takich kibiców to wrogów nie potrzebujesz xD
Tylko do najlizszego, nic nie robi a wczoraj bramka. W tamtym sezonie 6 bramek i 9 asyst. No nic nie robi, stoi i odgrywa do najbliższego xD
Sam siebie próbujesz przekonać?
18.09.2024 14:19
@Sopariev no ja myślę że co jak co ale na frustrata to wychodzą ci co piszą o swoim bólu po takich okazałych zwycięstwach a nie ci co okazują radość xd
18.09.2024 14:17
I przede wszystkim myślałem że to oczywiste że mówimy o zupełnie in tych rolach. W przypadku sportowców dążenie do perfekcji jest pożądane. To się ceni. Błędy z kolei wytykają i nad nimi pracują trenerzy, a kibice? Wystarczy sięgnąć po sjp.
kibic
1. osoba oglądająca rozgrywki sportowe i dopingująca tych uczestników, z którymi sympatyzuje;
2. przenośnie: osoba wspierająca czyjeś działania; zwolennik, stronnik
xD
Oczywiście, o błędach zawodników też tu dyskutujemy i będziemy rozmawiać ale nie mylmy światów.
Jeśli przy zwycięstwach 9-2 i 6-1 są tacy maruderzy to strach się bać co będzie przy pierwszym potkrniexiu. No tak, na tym przecież polega kibicowanie żeby jechać po swoich bo to dla ich dobra xD to już kiedyś pisałem o casusie męża piorącego własną żonę xD też dla jej dobra przecież!
18.09.2024 12:05
Ziomek dalej nie rozumie o co chodzi xd Wydawało mi się, że to nietrudne…
No ale cóż. Kibice wczoraj na stadionie nie powinni swietowac! Tylko rozpaczać bo przecież ból po dwóch bramkach był nie do zniesienia xD
Wytłumaczę po raz ostatni. O tym bólu pisał ziomek co dopieprzał się o to że przy stanie 3-0 z kiel spuściliśmy z tonu. Teraz po meczu napisał lakoniczne zdanie, w którym oczywiście jest o bólu. Widzisz w końcu kontekst?
Jak ktoś nie potrafienie cieszyć po takich zwycięstwach tylko w pierwszym zdaniu po meczu pisze o bólu to……nie jest normalne.delikatnje mówiąc.
18.09.2024 11:51
@Sopariev można to i teoretycznie mieć za żonę Sydney Sweeney. Można.
Przypomne że żeby kogoś sprzedać to musi być oferta i zawodnik musi być chętny.
18.09.2024 11:44
@Sopariev xd
Ano. Toc to niezwykle analityczne komentarze kiedy ktoś pisze że bolą go bramki po zwycięstwie 9:2. Albo że jak drużyna prowadzi 3:0 to przez 30 minut ściąga pedal z gazu co ma być martwiące. Przenikliwa analiza godna eksperta. Kompany pewnie przyjąłby takiego analityka z otwartymi rękoma. Szkoda że się tak tu marnuje :(
18.09.2024 09:22
@bawaria42 nikt ci niczego nie broni. Przeciez możesz nawet cieszyć się z każdego niepowodzenia Bayernu. Tutaj niektórzy tak mają i jakoś dalej funkcjonują…….wiec można .
Biadolenie na temat tych dwóch goli w obliczu tego jak wyglądał ten mecz jest po prostu śmieszne. Ty byś pewnie biadolił na złamany paznokiec u pięknej i mądrej kobiety xD
Ja się przede wszystkim cieszę z tego wczorajszego meczu. Ciesze, raduje bo extra się to oglądało. I pomimo tego że bardzo chcesz to nie zepsujesz ludziom tego pozytywnego nastroju xD
Ps Przeloguj się na konto maruda
18.09.2024 08:41
Ziomek ale ty wiesz że on jest trenerem i taka jest jego rola? Wiesz czym się rozni rola trenera od kibica czy mam wkleić definicje z sjp?
18.09.2024 08:34
@tapczan szkoda ale i tak raz na jakiś czas się „przeleje”. Niektórzy zapomnieli po prostu co to jest kibicowanie i czerpią dziwaczną satysfakcję z gnojenia…….zawodnikow „swojego” klubu. Super że z każdej strony słychać natomiast sygnały że i na treningach i na stadionie, Leon może liczyć na wsparcie kibiców. Prawdziwych kibiców.
18.09.2024 07:14
Vincent, prowadź szefie!
I wiem że będą też trudniejsze momenty, nawet takie gdzie się zwątpi ale…….koniec końców chodzi o to żeby zasiadać do tv i czuć fun. I g mnie obchodzi teraz czy lepsi to wykorzystają. Na lepszych przyjdzie jeszcze czas, a teraz można się ponorostu cieszyć bo wcale w ostatnim czasie nie było to norma.
17.09.2024 23:11
Bolesne? Poważnie?
Lidzie conz Wami? 9 bramek w LM, mecz gdzie człowiek świetnie mogł po prostu extra się bawić a ktoś mówi o bólu z utraty dwóch bramek? Ahahah, świetne uniwersum!
17.09.2024 23:07
Ale skandują.
Brawo Leon!
17.09.2024 22:53
Ahahaha
Harry królu!
17.09.2024 22:38
Nie płacz już człowieku. Ciesz się świetna gra przez 55 min zamiast płakać po słabych 5 min xD
17.09.2024 22:22
Harrrrryyyyyyyy!
A tutaj dalej płacz ? XD
17.09.2024 22:19
Wstyd to jest kraść a nie strzelać 4 bramki w LM w 60
Minut
17.09.2024 22:18
Jak mamy przysypiać chwilę a potem grać i tak swoje to ja…kupuję to!!!! XD
17.09.2024 22:18
Naprawdę dobrze się człowiek teraz bawi na tych meczach. Nie wiem jak się to dalej potoczy ale jest fun. W końcu.
17.09.2024 21:37
Ale kto jest zdziwiony? Chyba media chcące standardowo zrobić zamieszanie. Leon ma natomiast pełne prawo decydować o swojej przyszłości i jeśli chce walczyć o miejsce w składzie to jego decyzje. Wypada uszanować. Jeśli podchodzi do swoichbojowiazkow profesjonalnie, a tak zapewniają wszyscy dookoła to nikt nie powinien jego winić. Wy też tak chętnie odeszlibyście z miejsce w krętym wam się podoba i wcale niekoniecznie musi tu chodzić omooeniadz. Choć tutaj ostatnimi czasy wszytsko i tak do tego się sprowadza xD
15.09.2024 12:43
@kibicod2007 ale do jakiej konkretnie mojej wypowiedzi się odnosisz że mówisz o mnie jako o jakiejś grupie która się myli? Bo niezbyt kumam. Sam chciałem aby de Ligt został ale w przeciwieństwie do innych, nie rozpaczam i nie uważam żeby jego sprzedaż musiała być błędem. Czas dopiero pokaże. Ale to okaże się nie teraz, nie za tydzień, ale najwcześniej za kilkanaście miesięcy.
A o tym przyznawaniu się do błędu…..to myślę że dużo trudniej będą mieli ci, którzy dopuszczają do myśli tylko jeden scenariusz. Ten negatywny dla FCB.
14.09.2024 17:42
Tutaj dla pewnej i całkiem sporej grupy osób niemal wszyscy co grają w Bayernie są za słabi. Po prostu. Wytyka się każdy błąd, każdy i buduje wokół tego tezy o słabości zawodników. Taki mamy klimat. A jak już gra ktoś dla innego klubu to tylko wspomina się o jego dobrych meczach. Ot tajemnica rozwiązana……mozna się rozejść 1111!!!!
14.09.2024 17:21
Jestem w stanie zrozumieć że ktoś niezbyt jest zachwycony gra w tych dwóch kolejkach bo do poprawy jest jeszcze dużo. Ale braknponyslu kompanyego? Przeciez gołym okiem widać pomysł. Jest elastyczny, szuka i nie boi się wcielać w życie nowych rozwiązań. Czy to da końcowy wynik to inna sprawa, ostatni zarzut jaki powinien się teraz pojawiać to ten o braku pomysłu. Chociaż w dyskusjach o futbolu u nas w kraju to chyba najczęściej pojawiający się zarzut. Bo w sumie…najłatwiejszy do wygarnięcia.
14.09.2024 17:10
Nie wiem czy najlepszy w historii ale z dwójki buffon - Manu zdecydowanie ten drugi. Doceniając oczywiście klasę Włocha, ale Manu to inna klasa. Mimo wszytsko.
14.09.2024 13:01
Po meczach reprezentacji często są ciężary ale liczę mimo wszytsko na dobry występ. Najważniejszy będzie pierwszy gol i oby zdobyć go szybko.
14.09.2024 12:55
Pamiętaj Leroy i każdy inny taki „gagatek”.
Jak masz uraz to nie graj, nie narażaj swojego zdrowia dla klubu. Bo potem „kibice” będą wypominać że nie masz potencjału i miałeś świetne tylko pół roku. Tacy zawodnicy nie zasługują przecież na kontrakt xd
Iksde
12.09.2024 10:47
@Sopariev nie rozumiem po co chcesz robić z ludzi idiotów. Przeciez napisałeś że Goretzka i Coman to łącznie (!!!) wykręcali kilka punktów w kanadyjce. Podobnie napisałeś że Gnabry jest ciągle (!!!!!) połamany.
Link do raportu ktoś tu wrzucał. Jak tak wiele dla Ciebie znaczą zarobki i od nich rozpoczynasz ocenę zawodnika to nie powinno być nic trudnego w tym, żebyś je znalazł. Najwyżej poproś admina bo to on chyba wrzucał.
To że klub nie chce zawodnik x i y to z miejsca nie oznacza że chodzi o hajs. Podobnie jak zawodnik nie chce odchodzić to nie oznacza że trzyma go tylko hajs. Tutaj porobiła się jakaś dziwaczna bańka. Dziwaczna i absurdalna gdzie wszytsko zaczyna się i kończy na pensji. I to mitycznej pensji. Meh.
Wszystkie poważne media to mówiły o transferze Taja, a potem się okazało że Bayern dawno sprawę olał. Wszytskie poważne media mówiły o pensji Kimmicha 20 baniek, a teraz mówią o 15+5. Wszytskie poważne media zaliczają raz po raz kompromitujące wpadki. Dziękuję. Dobranoc.
07.09.2024 20:23
@bawaria42 faramazony pan opowiadasz. Sabotażysta wykręca kilkanaście punktów w kanadyjce i to jeszcze jako środkowy pomocnik? Każdy może powiedzieć głupotę ale jak już ktoś w to brnie nienpotrafi uderzyć się w pierś to wiele mówi. Wiele niedobrego.
07.09.2024 20:18
@Sopariev
…
Lepiej przecież obrażać zawodników na podstawie plotek które mają wątpliwą wiarygodność. Najlepiej opowiadać bajki o wiecznie połamany Gnabrym, czy Goretzxe i Comanem którzy mają rzekomo łącznie kilka punktow w klasyfikacji kanadyjskiej. No dyskusja na takie argumenty to dopiero dyskusja!
Wygrałes batalię. Argument nie do podważenia. Klasa. Gratulacje. Kropka. Kropka. Kropka.
07.09.2024 10:47
@Edmund ale jakie tarapaty? Jak rządził Brazzo to klub notował sukcesy sportowe i finansowe. Wydawano poniżej 50% zarobku na pensje. Fakty fakty fakty
06.09.2024 18:18
@Sopariev
Nie wiem co ma konkretnie na celu te rzekome zadanie. Możemy jedynie przypuszczać, a nie brać za fakt. Fakty są takie ze Bayern wcale nie wydaje więcej niż drużyny o podobnym standardzie, pomimo tego że z infirmaxji kilku bzdurnych portali można odnieść inne wrażenie.
A to że media nie donoszą o ofertach to wcale nie oznacza że wstępne rozmowy się nie odbyły. Tylko że jak agent zawodnika mówi że nie chce to nikt nie przechodzi do następnego etapu. Chyba że desperat xD
Ja nie wiem ile zarabia i mnie to niezbyt interesuje. Szczególnie dopóki nie będzie to potwierdzone. Kimmich też miał zarabiać 20, a już coraz więcej mówi się o 15+5 i te bonusy mają należeć to tych trudniej osiągalnych. Tyle są warte te wysrywy mediów. Kasa to oczywiście extra temat dla pismaków bo klika sie jak mało co.
Tutaj jednak na tej podstawie ludzie zaczynają nawet psioczyć na swoich grajków co jest szczególnie słabe.
I jeszcze raz podkreślę. Goretzka z Comanem nie dostarczają kilku goli i asyst. Sam Goretzka miał w zeszłym sezonie 6+9. Bardzo dobry wynik obiektywnie patrząc. Ale jak cyfry są ok to „tylko cyfry”. No chyba że cyfry są złe to wtedy są one decydujące, co nie? ;)
06.09.2024 15:37
Ty dalejnopoerasz się o te bzdurne dane nt plac, które równie dobrze mogą być wyssane z palca? To powinien być wobec powyższego argument trzecio czy czwartorzędnym. A nie podstawowy bo wiarygodność tych doniesień jest wątpliwa…..delikatnie ujmując.
Coman był dopiero co w kadrze na euro. Gnabry wiecznienpolamany? No przecież stracił jeden sezon, z ilu?
Goretzka z Comanem łącznie kilka bramek i asyst? Sam Goretzka w ostatnim sezonie łącznie 15. Kilka?
06.09.2024 11:18
Ponownie dziwna i niewytłumaczalna niemoc w drugiej części. Pierwsza nie była może wybitna ale wydawało się że mamy kontrolę nad meczem mimo wszystko. Nie wiem czy to zmiana nieco ustawienia, czy jakiś inny problem ale nie wyglądało to dobrze.
Cieszyć może czyste konto i dobry występ Upamecano. Niech to zbuduje naszą defensywę.
01.09.2024 19:36
@makaay boleć mnie będzie każdy porażka mojego klubu. To oczywiste dla każdego kibica. Nie natomiast dla ciebie boś jest przebieraniec i pojawiasz tu tylko wtedy kiedy znajdzie się jakiś oretekst do narzekania i siania defetyzmu. Już zacierasz ręce żeby „triumfować” po ewentualnej porażce. Aaaa tfuuu!
01.09.2024 13:30
@hoven wielki obrońca barcy się znalazł. No poezja. Gościowi przeszkadza że ludzie tutaj jadą po barcie i nie zachwycają się ich jedną pewną wygraną . Nie przeszkadza mu tutaj że są tacy co przychodzą tylko ponarzekać jak Bayern gra słabiej, a jak lepiej sobie radzi to są cicho. Jemu przeszkadzają ci co drwili z barcy . Ahahahahah
Poezja!
01.09.2024 13:07
@hoven g mnie obchodzi co ty tam sobie myślisz, panie podpierdalaczu.
W dyskusję z tobą nie wchodzę ale obłudę będę wytykać zawsze co właśnie uczyniłem. Boli? I dobrze.
01.09.2024 13:04
Tutajnjest wielu takich co prędzej przecież pochwała innych i będą się jarać ich wynikami ale swoich to zjebia na każdym kroku bo…to dla dobra klubu xD
Przecież jakbyśmy wygrywali 3x po 2:1 to by tutaj były żale jak to przepychamy bez przekonania. A tutaj barca raz 7;0 i nagle trzeba ich chwalić xD co za uniwersum xD
01.09.2024 10:36
A to strona fanów barcy że mamy już się zachwycać ich wynikami? XD
Flick w reprezentacji wygrał 8 pierwszych meczów z rzędu. 13 pierwszych nie przegrał. Jak się to zakończyło to wiemy.
A jakby Bayern wszedł w sezon „juniorami” to byś był pierwszy który by prawił o małych ambicjach klubu i staczaniem się w przeciętność.
01.09.2024 07:16
@Jurgen1982 to bzdury które można przytaczać tylko w ramach ciekawostek ale to nie są jakieś wiarygodne dane.Już była o tym dyskusja. Porównać możesz z raportami uefy i można wyłapać spore różnice
30.08.2024 14:51
@Jurgen1982 nie wierzę w te 20 baniek na każdym kroku. Bayern płaci dużo, ale nie absurdalnie dużo w porównaniu do reszty czołowych europejskich klubów co widać w oficjalnych raportach, a nie stronach które bazuja na dokonaniach pismaków.
30.08.2024 13:54
Zapowiadało się całkiem obiecująco, ale wyszło……hmmm
Kwestia kontraktów zawodników jest jeszcze do uratowania ale na pewno musi martwić, że tylu kluczowych zawodników jest w ostatnim roku. Choć patrząc z drugiej strony i warto mieć to na uwadze: ten trend nabiera siły i mówiłem o tym już wiele razy. Popatrzcie na taki Liverpool. Oni wchodzą w sezon a tacy zawodnicy jak Taa, Salah czy van Dijk mają kontrakt tylko rok.
Znikoma ilość wzmocnień może obronić tylko jedno: eksplozja talentów z kampusu. Aznou, Ibrahikomovic, Fernandez czy Buchman byliby bez szans na grę w przypadku kolejnych transferów. Jeśli są faktycznie gotowi na ten poziom to jestem w stanie zrozumieć takie decyzje.
Czekam cierpliwie na rozwinięcie sytuacji. Wierzę że kompany wprowadzi zawodników i co za tym idzie drużynę na wyższy level. Oczywiście, niepokój równiez mi dokucza bo wydawało się, że wszytsko miało wyglądać zupełnie inaczej. Począwszy od trenera, a na wzmocnieniach kończąc.
30.08.2024 13:30
@BerniEnjoyer setki rozmów było na ten temat i nie widzę sensu kolejnych odsłony.
Bayern nie szalał na rynku i słynie z tego że rozsądnie jest prowadzony pod kątem finansow (oczywiście zaraz pewnie znowu ktoś wypadnie „ale pensje, ale Goretzka, ale Coman”. Ciągle te daremne doniesienia pismaków które często są wyssane z palca). Świadczą o tym zeznania finansowe które jasno pokazują, że pomimo znacznie mniejszych wpływów np z telewizji jak europejska konkurencja, bayern kręci świetne wyniki. Tyle tylko, że nie tak świetne żeby szaleć. Rzeczywistość w okolicach pandemii była wielką niewiadomą, więc w pełni rozsądnym było jeszcze bardziej ostrożne podejście do nowych inwestycji w piłkarzy.
Zeznania finansowe są ogólni dostępne. Nic trudnego żeby je znaleźć i przeanalizować na co klub sobie mógł pozwolić.
29.08.2024 21:47
@BerniEnjoyer w Bayernie tym bardziej wiedział. Wszak był w sztabie trenera który w ogole nie dostał tych co chciał.
29.08.2024 21:15
Nie wiem, czy to wynika z samego faktu zmiany formatu rozgrywek po tyle latach ale ta edycja jakoś już wzbudza we mnie więcej emocji.
Aż 8 meczów i to nie mecz-rewanz tylko z różnymi rywalami. Pewne 2 mecze z topem, gdzie do tej pory grupa mogła być bez emocji.
Mam duszę futbolowego romantyka ale jakoś tak wydaje mi się, że być może znaleziono złoty środek. Jestem stanowczo na nie dla jakieś dziwacznej superligi i trzymam kciuki że nowy system sorawi, że szybko się zapomni o tym pomyśle.
29.08.2024 12:33
@hoven ani top zarabiających, ani 20 baniaków za sezon. Po co tak zmyślać i bazować na bzdurach pismaków? Jeszcze ci mało ?
Wszystko powyżej 40 mln to będzie swietnybinteres w obliczu tego że na skrzydłach mamy urodzaj.
28.08.2024 20:30
Na razie wszyscy mówią o świetnej atmosferze, także……..nie siejmy defetyzmu. Zobaczymy. Cierpliwości. Na miejsce Comana mamy naprawdę wielu zawodników, w tym młodzież.
Sytuacja każdego zawodnika jest inna i sprowadzenie wszytskiego do jednego mianownika nie ma większego sensu. To po pierwsze. Po drugie. W klubie mają zawodników na codzień i może po prostu widzą więcej i stąd jednemu np prędzej dadzą szansę niż innemu. Nie byłeś nigdy w sytuacji, że dla kogoś z zewnątrz ktoś wydawał się niesprawiedliwie oceniany, a będąc wewnątrz widziałeś sprawę zupełnie w innym świetle? No właśnie.
A czy się go wywala? Narracja mediów zmienia się co 5 minut. Niedawno Coman sam chciał odejść, potem już nie sam. Strzelają ślepakami jak zwykle.
28.08.2024 16:11
Nieustannie dziwi mnie to przekonanie niektórych że wystarczy tylko wola zarządu aby Daviesy czy Comany zostali sprzedani. Co tam wola samego zawodnika, jego agenta, otoczenia, czy oferty. Wystarczy tylko chcieć! Oferty przyjdą bankowo 111!!! He?
Największy ruch jest zawsze pod koniec okienka. Jest wiele klubów które czekają aż transferowe domino ruszy. Nie przekreślałbym jeszcze żadnego scenariusza. Ale tak to już jest na tym rynku. Sytuacja nieraz może się tak ułożyć że znajdzie się chętny na twojego grajka, bo np ktoś doznał kontuzji, albo klub otrzymał ofertę nie donorzyjecia i szuka następcy etc. Innym razem chętnych brak i to z automatu nie musi oznaczać że ktoś zawalił swoje obowiązki. To szukanie winnych jest czasami przerażające tutaj.
27.08.2024 07:13
Mądre słowa Vinni.
25.08.2024 19:22
@Arcatera jak będą grali beznadziejną rundę to wtedy porozmawiali. Dla mnie wszyscy, łącznie z trenerem, mają pół roku z czystą kartą. Nowy trener, nowe rozdanie.
I rozmawiajmy o tym co miało miejsce a nie o moich zmyślonych wypowiedziach czy gdybaniaxh.
25.08.2024 17:23
@Alistair gdzie napisałem że cudownie grają?
Można tutaj jeszcze rozmawiać normalnie i nie słyszeć jako zarzut rzeczy których się nie napisało? Pisałem o bardzo dobrej grze w pierwszej połowie.
25.08.2024 17:19
@Arcatera no ale go zmienił. Jak zmieniła Kima to rzekomo miało być oczywiste że już się na nim poznał. A ja mówię - poczekajmy.
25.08.2024 17:17
@Alistair to Coman już lepszy niż Olise?
Bądźmy poważni.
Ja wcale nie twierdzę że tak nie będzie tylko mówię że trzeba więcej cierpliwości i wiary jeśli chcemy zbudować jakiegokolwiek zawodnika. A nie wytykanie za błędy i mówienie że ten którego już nie ma jest lepszy. Tak można zbudować kogokolwiek pewność siebie?
25.08.2024 17:16
@Arcatera czas pokaże. Do Olise też już nie ma cierpliwości bo go zmienił?
25.08.2024 17:13
Taaaaaak jest!!!!!
25.08.2024 17:11
@Alistair tak, tak. Tylko transfery a zawodnicy wcale nie notują postępów pod okiem różnych trenerów. Zawsze grają tak samo.
Dzięki za info.
25.08.2024 17:10
Jak ktoś myślał że Kompany z miejsca sprawi że stoperzy zaczną grać 2 level wyżej to gratuluję.Mam nadzieję że w Monachium wszyscy jednak będą mieli więcej cierpliwości i wiary. Inaczej nigdy nie będzie szans zbudować zawodników i ich pewności siebie. A to klucz do sukcesu.
25.08.2024 17:07
@BaltazarGabka ty możesz sobie nawet uważać że jesteś lepszy niż Messi. Będzie to równie absurdalne jak wcześniejsza twoja opinia, która nie była poparta niczym innym prócz „moja jest mojsza”
25.08.2024 17:02
@BaltazarGabka ty masz najwidoczniej klapki bo wszelkie statystki, opinie obiektywnych obserwatorów po pierwszej połowie pokrywało się z moją. Twoją byłą twojsza i teraz jeszcze pijesz do mnie tak jakbyś triumfował po beznadziejnym początku drugiej połowy. Ja o drugiej połowie słowa njempwoiedizlem
25.08.2024 16:53
Zesrales się. Mówiłem o pierwszej połowie, a ty teraz triumfujesz? Siedzisz w szaliku wolfsburga czy co? Żenada.
25.08.2024 16:49
Bardzo dobra połowa. Powinno być że 2-0 minimum.
Serce być może że 2 razy mocniej zabiło, ale defensywa bardzo pewnie. Neuer mógłby 45 min spędzić w budce z kebabem i efekt byłby podobny ;) Duży plus przy Boeyu.Na minus Davies i chyba Gnabry, który powinien strzelić przynajmniej jedną bramę.
25.08.2024 16:19
Zmień kanał bo chyba nie oglądasz Wolfsburg - Bayern
25.08.2024 15:55
Dominacja, kilka dobrych szans i zasłużona bramka. Klasa lepiej niż rok temu imo.
25.08.2024 15:54
@szczepanole a tak, oczywista sprawa xD
25.08.2024 15:52
Słaby ten Boey, do zmiany xD
Brawo Jamal :)
25.08.2024 15:51
@Pir5 czasem to beka a czasem irytacja. Bo jak można na stronie fanowskiej cały czas pisać o swoim klubie źle ? xD rozumiem że komuś coś się może nie podobać ale……..ciągły hejt? A o tych śmiesznych tłumaczeniach że to przecież tylko „z troski o klub”, to już kiedyś coś mówiłem. Jak mąż pierze żonę to też niejeden raz mówi że to dla jej dobra xD być może grubo ale idealnie pokazuje jak głupie są te tłumaczenia
Nie wiem czy to normalne na takich stronach ale tutaj mi się wydaje jest wyjątkowo dużo ludzi czerpiących radość z niepowodzeń. Niejeden jest tu taki ananas że prędzej przyjdzie, wyleje żółć, czy wyśmieje swój klub niż napisze coś pozytywnego xD no bo przecież może triumfalnie ogłosić „a nie mowilemmmmmmm?!!!!! „ xD
24.08.2024 11:29
Po co kłamiesz Vincent xD
Przecież na dieroten wiedzą lepiej żeś nie miał nic do gadania. Siedź cicho albo nie gadaj bzdur.
xd xd xD
24.08.2024 10:56
@hoven uderz w stół xd
Nie ja jedyny. Jest tutaj niejedna osoba która dopuszcza do siebie odcienie szarości i aktceptuje fakt jak mało wiemy. Najgłośniejsi są jednak tradycyjnje krzykacze którzy wiedzą zawsze najlepiej.
23.08.2024 11:33
Zero zaskoczenia że pojawiają się nieporozumienia. Zero.
Podobnie tutaj ludzie od lat nie mogę zrozumieć że trener nie ma głosu decydującego.
Co mimo wszystko nie przekreśla tego, że ma coś do powiedzenia i mkze przekonywać dyrektorów i radę i ci są w stanie niekiedy przyznać mu rację.
Tutaj niektórzy jednak tradycyjnie postrzegają sprawę zero jedynkowo. Albo pełnia władzy, albo pionek w rękach X, Y czy Z xD
23.08.2024 08:35
Gollazzzo Olise :O
20.08.2024 11:45
Nie podoba mi się to wypychanie z klubu ale jestem w stanie zrozumieć Maxa i resztę. Chocnpodkrwslam to raz jeszcze :nie podoba mnie się to.
Chcialbym jednak zwrócić uwagę na inną rzecz. Obrywa się tutaj Goretzce bo…chce walczyć. Czy faktycznie w Bayernie chcemy zawodników, którzy przy pierwszym większym niepowodzeniu spuszczają głowę i szukają drogi awaryjnej? Wiem że łatwiej mówić tylko o kasie i nakręcać tą spiralę hejtu wobec Leona ale polecam zrobić krok w tył.
To że chce walczyć to dobra oznaka. Jakie są powody, czy to świetne relacje z kolegami, czy miasto, klub, czy pieniądze…każdy w swojej pracy też ma jakieś motywacje.
Tutaj wszytsko sprowadza się do rzekomych(!!!!) zarobków, tak jakby to był pewnik typu 1+1. A nie jest. Wypadałoby przynajmniej poznać perspektywę drugiej strony przed rzucaniem różnych oskarżeń i epitetów.
19.08.2024 18:23
Oficjalne raporty i wypowiedzi byłego prezesa są 1000000x bardziej wiarygodne niż dane, które niejeden raz okazały się po prostu bzdurne jak je porównać z tymi oficjalnymi. Ty możesz łykać co pismaki piszą, bo to przecież fajnie się klika ale nie próbuj ludziom wmawiać że to bardziej wiarygodne źródło informaxjj
19.08.2024 18:19
@Head2007 tylko że trzeba się liczyć z konsekwencjami. Kazdy piłkarz ma agenta, znajomych piłkarzy etc i jeśli takie traktowanie stanie się w Bayernie norma to może mieć negatywny wpływ na potencjalne transfery.
Każdy kij ma dwa końce. Mnie się nigdy nie podobało takie wymuszanie odejścia zawodników ale w tym wypadku wstrzymam się z opinią. Zobaczymy co przyniesie przyszłość.
19.08.2024 16:15
@TuchelRaus problemem to są ci oceniający zawodników przez pryzmat rzekomych (!!!!!!!!) zarobków. Nikt tutaj nie ma dostępu do tych danych ale już wielu wyrzuciłoby grajka x czy y bo rzekomo dużo zarabia i rzekomo blokuje transfer innych.
Jakie to słabe. Jak jesteś dobry to jesteś super, ale jak już nie pasujesz to najlepiej zrzeknij się pensji, opuść miasto w którym świetnie się czujesz, bo rzekomo zarabiasz za dużo. Ja pierdu, nie łapie tego mentalu.
Okno transferowe jeszcze trwa a ja tu czytam jak to nie da się sprzedać tego czy tamtego xD
19.08.2024 13:02
@bawaria42 no dokładnie, media mówią to muszą mieć rację xD
Co z tego że to się nie spina z oficjalnymi danymi, ale fajnie to wygląda i może dawać argumenty do przyjebanja się…więc trzymajmy się tego xD
18.08.2024 14:10
Zgoda.
Plus to że żałosne jest to ciągłe czytanie o tych pensjach. Nikt nie wie ile zawodnicy tak naprawdę zgarniają i ciągłe mielenie tych samych tematów, krytykowanie zawodników na podstawie tego ile zarabiają, jest żałosne. Ludzie opierają się o mało wiarygodne dane i potem godzinami dyskutują jak to x zarabia za dużo i dlatego trzeba się go pozbyć. A fakty mogą być takie że x zarabia znacznie mniej. Bo te dane dostępne w necie są często g warte.
18.08.2024 13:14
@Skobry ja nie mam z zasady nic do sprowadzania zawodników ze słabszych zespołów, czy niższych lig. Jeśli tylko sa odpowiednio przeskautowani.
Tak, idealnie byłoby mieć wielu zawodników nadających się do różnych koncepcji gry. Takich którzy akceptują swoją rolę. Takich , którzy zbyt budżetu nie obciążają. No ale to w idealnym świecie…
14.08.2024 16:27
@Skobry mogłoby być błędem. Ja transferów, ludzi i ich decyzji nie oceniam zerojedynkowo.
Jeśli zawodnik zawodzi w klubie a, to wcale nie oznacza, że ten klub musiał zawinić. PO prostu nieraz dany zawodnik spisuje się świetnie w określonym środowisku i w innym już niekoniecznie czuję taką pewność siebie.
Transfery staram się oceniać kompleksowo. Jeśli de Ligt ponownie nie spełni oczekiwań to czy będzie można z całą pewność powiedzieć że Bayern miał rację? Nie, ale argumentów za tym po prostu przybędzie. Będzie można oczywiście gdybać, że u nas w końcu zaliczyłby krok do przodu ale takie gdybanie można stosować w odniesieniu praktycznie do każdego zawodnika zmieniającego klub więc ja bym nie szedł tak daleko :)
14.08.2024 13:49
@KingWizard czy Wyboowaznie tutaj porównujecie klasę sportowa Kane’a do de Ligta ?xD czy Wy poważnie porównujecie sytuację jaką mamy(mieliśmy) w środku obrony do sytuacji wśród napastników?xd
14.08.2024 09:08
@Skobry owszem to nie będzie problem Bayernu. To tylko może pokazać, że decyzja o sprzedaży niekoniecznej była błędem.
14.08.2024 08:08
@Sopariev wszystko super tylko opieranie się na tych rzekomych zarobkach, które podają media, to jak wróżenie z fusów.
Ktoś ostatnio tutaj podawał jakie są absurdalne różnice pomiędzy tym co podają te portale a np oficjalnym raportem UEFA. Nie mówiąc już o tym, że w niektórych klubach (podobno w Bayernie) dużą pensji jest w bonusach.
14.08.2024 08:08
Tak, de Ligt był najsolidniejszym stoperem w ostatnich latach prowadzony przez innych trenerów. Nie zmienia to jednak faktu, że niekoniecznie byłby takowym pod dowództwem innego trenera.
14.08.2024 07:39
@Alfik91
Nie jest potrzebne pismo. Wystarczy występy na boisku. A te nie były przekonywające ani dla Tuchela, ani dla Koemana. Ani dla nikogo kto liczył przed transferem do Bayernu, że oto nadszedł nowy lider defensywy.
Zrozumiec jak najbardziej można. Wystarczy że bardzie do koncepcji trenera pasował ktoś inny. Albo trener wcale nie cenił go znacznie wyżej niż reszty dostępnych opcji. Ja ceniłem i lubiłem de Ligta, wolałem żeby grał dalej ale patrząc na chłodno to potrafię zrozumieć, że mogły być argumenty za jego sprzedażą. Jedynie czas pokaze, czy okazało się to dobre decyzja.
Jak pisałem ryzykowny ruch, może nie podobny jak ze zwolnieniem Julka ale mimo wszystko.
14.08.2024 07:38
Brzmi mega, mega asekuracyjnie. Tak jakbyś sam próbował siebie przekonywać ;)
Bo jeśli kariera de Ligta dalej będzie w podobnym trendzie i Holender w kolejnych latach będzie tracić na wartości, to wciąż decyzja Bayernu o sprzedaży będzie postrzegana jednoznacznie błędnie przez niektórych? Brzmi to trochę niedorzecznie.
Ja będę z ciekawości obserwował jego karierę. Juventus za nim nie płakał, różni trenerzy również niekoniecznie go najwyżej cenili. Zobaczymy czy w końcu potwierdzi łatkę jednego z największych talentów na świecie na swojej pozycji. Przebieg jego dalszej kariery z pewnością będzie mieć wpływ na to jak będzie oceniania tą decyzją Bayernu. I to w pełni zrozumiałe.
14.08.2024 07:31
Co do Mazarauiego.
Wydaje się rozsądny rych. PO prawej stronie jest trochę tłoczno, a po lewej warto robić miejsce dla młodego. Być może będzie moment w sezonie kiedy za nim zatęsknimy ale na koniec dnia warto przytulić całkiem fajny hajs za zawodnika, który jest którymś z kolei wyborem i często przebywa w gabinetach.
Co do de Ligta
Zawsze szkoda jak taki zawodnik opuszcza klub. Wydawał się skrojony na ten klub z odpowiednim mentalem ale…na dobrą sprawę nigdy tego nie potwierdził. Każdy zapewne przyzna że liczył na więcej.
Decyzja władz klubowych może wydawać się dziwna ale jak spróbuję się stanąć z boku, podejść racjonalnie to…można ja zrozumieć. Być może za żadnego ze stoperów nie było nawet zbliżonej oferty. Byc może Kompany wcale nie ceni de Ligta znacznie wyżej niż reszta (nie byłby pierwszy). Dużo zmiennych które mogą znacznie zmienić perspektywę.
Czas pokaże. Ruch może wydawać się ryzykowny, ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :)
13.08.2024 23:09
@hoven nie narzucam. Podkreślam jedynie ten komentarz aby każdy zobaczył na czym ci najbardziej zależy. Można mówić o wielu rzeczach pozytywnych po tych meczach, a ty ograniczasz się do podkreślania akurat tego. Każdy niech myśli co chce ale dla mnie wszytsko jest tutaj doskonale widoczne.
11.08.2024 21:24
Przecież od tygodni mówi się że chciał odejść i nawet nie chciał słyszeć o innym klubie niż United.
11.08.2024 21:22
Jakie to smutne. Jest tyle pozytywów, tyle fajnych rzeczy które można powiedzieć po takim meczu, a ty sprowadzasz temat na takie tory, żeby ponownie komuś dostać. Smutne i toksyczne, czyli w sumie norma.
11.08.2024 19:05
@Skobry odrobina krytycznego podejścia jak najbardziej. Jeśli jednak ktoś mówi o pogrzebaniu swojego talentu przez zawodnika x czy g, albo notorycznie pisze jak to sezon stracony i Bayern teraz jest mu obojętny…to nie ma tu mowy o odrobię krytyki. A coś takiego miało tu miejsce. Podobnie jak wczoraj w momencie straty bramki już były komentarze stałych malkotenntow, którzy potem po bramkach Bayernu jakoś dziwnie ucichli.
Zdrowe proporcje już dawno zostały tutaj zachwiane. Prędzej usłyszysz tutaj negatywne opinie na temat „swojego” klubu niż pozytywy. Ja wiem że dzisiejszy internet roi się od patrologii, ale nienpodoba mi się w którą stronę idą komentarze na tym portalu od kilku lat. Ktoś komuś wmówił, że ciągłe malkontenctwo, krytykowanie, sianie defetyzmu, to troska o swój klub. Dziwacznie pokręcone.
11.08.2024 13:47
Niestety to nie jets tutaj dziwne a raczej „normalne”. Szkoda że doprowadzono do takiej sytuacji ale to jest efekt tolerowania ludzi, których twórczość w 99% to jazda po zawodnikach i zarządzie. Oczywiście w dobrej wierze xD
Tutaj zaufanie i wiara w swój klub przez niektórych nawet jest postrzegana jako…naiwniactwo xD jak mawiał klasy „taki mamy klimat”
Wiem że to tylko sparingi ale mnie się Bayern podobał. Autentycznie był fun patrząc na te mecze. Mogłem mieć różne zdanie o Kompanym ale w momencie kiedy dostał Kontrakt to ma mój kredyt zaufania. Jak każdy nowy trener FCB. Na 100 proc.
11.08.2024 12:23
@Skobry mogę odbić piłeczkę w analogiczny sposób. Przeciez ja nie napisałem, że Ty tak napisałeś tylko stwierdziłem fakt - nikt tutaj nic takiego nie mówił :) rozumiesz?
De Ligt był najbardziej solidny elementem środka defensywy w ostatnich latach. Teraz mamy innego trenera i wcale nie oznacza, że w nowym sposobie gry miałby być najlepszy. Gdyby było to takie oczywiste to byśmy nie byli świadkami takich sezonów jak ten ostatni gdzie karty rozdawali leverkusen.
Można oczywiście szukać okazji do wbijania szpil w tych co pozostali tylko to jak samobiczowanie. Dajmy szansę, bo ktoś na górze najwidoczniej wierzy że będą wcale niemniej przydatni. Odrobina zaufania i wiary kibicowi chyba nie zaszkodzi, prawda?
11.08.2024 11:54
@Skobry nie widziałem żeby ktokolwiek pisał że liczy się tylko szybkość. Szybkość przy takiej grze to jeden z kluczowych elementów ale nie jedyny. Fantastyczny stoper poradzi sobie pewnie w każdych warunkach, ale de Ligt - jakkolwiek go lubię i doceniam za ostatnie lata - fenomenem na tej pozycji jeszcze nie jest. A na dobrą sprawę można nawet powiedzieć, że biorąc pod uwagę skalę jego talentu i oczekiwań to zawodzi. O czym doskonale świadczy fakt, że niejeden już trener specjalnie go nie cenił.
W Bayernie tuchela być może de Ligt byłby lepszy. Ale czy w Bayernie kompanyego? Dajmy szansę. De Ligt to nie Beckenbauer, czy nawet Sammer ;)
11.08.2024 11:33
O tym dopiero się przekonamy. Jeszcze rok temu Bayer leverkusen miał być kilaknpieyer niżej. W futbolu rok to szmat czasu. Szczególnie jeśli w klubie zachodzą niemałe zmiany.
Odrobinę wiary. A przynajmniej dajmy szansę, a nie skreslajmy już na samym starcie.
11.08.2024 11:28
@BAYERNod1995 ty jesteś naiwniakiem, ale kibicem już nie. Nawinie wierzysz, że Twoja idea prowadzenia klubu jest tą jedyną właściwą i jak klub ja nie podąża to stoisz obok. Kibicujesz po prostu swojej wizji, a nie klubowi. W tym postawionym na głowie świecie może znajdziesz bratnią duszę do takiego „kibicowania”, ale jak już pisałem wcześniej. Nie ma to za bardzo wspólnego z prawdziwym kibicowaniem.
10.08.2024 19:42
@BAYERNod1995 jak kibicujesz rywalom to nie możesz nazywać się kibicem Bayernu. Proste jak budowa cepa. Oczywiście, w teorii możesz, podobnie jak celebryci lejący sienponpyskach określają się jako sportowcy, czy beztalencia muzyczni jako muzycy. Jak kto woli, ale poważne to nie jest.
Nie ma to nic wspólnego z bycia naiwnym. Jak się rozpoczyna mecz to kibic po prostu wspiera swoich. Nawet jak logicznie nie da się tego wytłumaczyć, to przez te 90 minut obowiązkiem kibica ma być wiara w swój zespół.
10.08.2024 19:16
@BAYERNod1995 bzdura. Bzdurne tłumaczenie godne zwyrodnialca piorącego swoją żonę, bo „to dla jej dobra”
Kibicowanie rywalom to wstyd. To nie jest godne kibica.
Z drużyną jest się na dobre i na złe. Można mieć różne opinie, ale jako kibic nigdy(!!!!!!!!) nie możesz kibicować rywalom.
10.08.2024 18:58
@turtle123 o to właśnie chodzi. Teraz pozostaje nam tylko wiara, że się ułoży. Wiara i kibicowanie, a nie szukanie pierwszej okazji żeby wbić szpile i z radością krzyknąć „a nie mówiłem”. Czym się to różni od hejtera Bayernu? Niczym.
A tutaj gościu najwyraźniej wręcz ściska kciuki, żeby „wyszło na jego”. Bo przecież nie może być inaczej…
Kibic od siedmiu boleści. Wystarczył jeden słabiutki sezon i pospadały maski. Niektórzy nie zasługują po prostu żeby kibicować temu klubowi.
10.08.2024 18:52
@BAYERNod1995 normalnym jest kibicowanie rywalom?
Nie mogę. Pokręcony świat, gdzie gwiazdami muzyki są beztalencia, gdzie celebryci okładający sienpo pyskach zarabiają za jedną walkę więcej niż naprawdę utalentowani ludzie przez mnóstwo lat ciężkiej oracy.
Nie wierzę jak ten świat upada na naszych oczach a ludzie jeszcze sobie tłumaczą, że to przecież nic dziwnego…
Kibicowanie rywalom to wstyd. Powód do absolutnej hańby. Koniec. Kropka.
10.08.2024 18:46
@kibicod2007 nie wiem czy jest zadowolony bo tutaj tego nie pisze. Co nie zmienia faktu, że robienie tragedii ze sprzedaży de Ligta, który dziwnym trafem pomijany był przez niejednego trenera, jest i bylo śmieszne. I roztaczanie tych czarnych wizji podobnie…
Nie, kibicowanie nie polega na tym, żeby cały czas krytykować, plakac, obrażać i siać defetyzm. Wiem, że niektórzy mogą nabrać takiego mylnego przeświadczenia bo w tutejszym uniwersum jest to na porządku dziennym ale……opanujcie się. Okażcie za grosz zaufania nowej ekipie, nowemu trenerowi.
Czy mi się podoba ten ruch? Mam obawy, ale też mogę zrozumieć…De Ligt to nie jest niekwestionowany piłkarz klasy światowej.
10.08.2024 15:30
@kibicod2007 każdy wygląda gorzej jak za swojego trenera ma kogoś kto zupełnie nie potrafi zorganizować drużyny, nienpotrafi dodać pewności siebie zawodnikowi.
Nie chce zwalać całej winy na trenera, bo po prostu nieraz człowiek a nie godaduje się z człowiekiem b…i tak prostu jest.
Co do Kima to mam spore wątpliwości, ale nie przekreślam go bo każdy ma prawo do tego, żeby zaadoptować się w nowym środowisku. UPS jak dla mnie talent czystompilkarski i potencjał fizyczny ma spory, ale głowa nie dojeżdża. To jest do wyprostowania i wciąż liczę że przy odpowiednim trenerze i odpowiedniej strategii jest w stanie pokazać to co potrafi.
Jest nowy trener, nowy sposób na grę. Zapowiada się ciekawy sezon i dobrze by było gdybyśmy wszyscy byli po jednej stronie i wspierali swoich.
09.08.2024 15:35
Tak. Powinni iść do włodarzy klubu i po słabym sezonie wręcz domagać się obniżenie zarobków.
Gnabry w Bayernie 86 bramek i 53 asysty. Średnio wychodzi gol/asysta co ok 100 minut. No powinien zarabiać 5 razy mniej xD
09.08.2024 14:48
@Sopariev chlop poza jednym sezon rozgrywa non stop ok 40 meczów w sezonie i piszesz coś o 90% sezonu w szpitalu? xD
Co za uniwersum. Masz słaby okres to miej pewność, że twoi „kibice” zaraz urządzą polowanie xD jak masz takich kibiców to wrogów nie potrzebujesz xD
09.08.2024 14:45