DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: misza Strona 30

Brawa za walkę do końca, ale tak nonszalancko nie można grać. Pasuje kilku grajków posadzić na ławie, bo to przestaje już być śmieszne.

Szkoda również, ze Lewemu nie jesi się trafić i nie może kontynuować swojej genialnej passy.

29.10.2019 22:01

Co za żenada, „kibice” żałują ze ich drużyna strzeliła gola. Czy ktoś to widzi co tutaj się odwala?!

Brawo Serge!

29.10.2019 21:43

@zielo151 Ty na poważnie nie widziałeś bramki zdobytej bez indywidualnych błędów? Oglądasz futbol od wczoraj?

@Jurgen1982 ale co by to miało zmienić? Ja komentuje mecz, stwierdzam fakt, ze ilość i indywidualnych błędów na tle takiego rywala jest skandaliczna.

29.10.2019 21:09

@Jurgen1982 gra drużyny jest słaba, ale trzeba być ślepym, żeby nie widzieć fatalnych indywidualnych błędów. Tutaj większość woli sprowadzać cała dyskusje do jednego, ale już grali ta melodie tutaj setki razy.

29.10.2019 21:00

@FanGraczyBayern jak kibicuje Bayernowi i zawsze chce zwycięstwa. Ty trzymaj sobie za rywali, Twój wybór.

Z kibicowaniem nie to jednak wiele wspólnego.

29.10.2019 20:58

Dobrze, ze niektórzy tutaj ponownie nie ukrywają komu nie)kibicują i chcą porażki Bayernu.

Bardzo słaby występ. To co zrobił Pavard czy Kimmich to kryminał, tak nie można grać nawet z drugoligowcem, jue mówiąc o poziomie do jakiego aspirujemy.

Ustawienie eksperymentalne ale wymagać trzeba na pewno więcej.

29.10.2019 20:56

Hipotetycznie.

Co by się stało jakby Bayern wygrał 6:0?

Dostałby nowy ki trakt na kolejne lata?

29.10.2019 10:59

LoL, faktycznie lepiej zakończyć bo zaczyna to być żałosne.

28.10.2019 14:11

Najwyraźniej mnie z kimś mylisz i takie insynuacje są nie na miejscu.

28.10.2019 13:36

Nie stosuje inwektyw, wiec rada tak celna jak te bzdurne gdybania.

@zielo151 a w czym tego typu gdybanie jest lepsze niż komentarze gute? Ten chłopak może przesadza w pewnych kwestiach, ale i tak jest powiem świeżości w tym smutnym miejscu, gdzie niemal wszyscy, w tym mod, częściej jadą po swoich i szukają pretekstu do dopieprzenia się do „swojego” klubu, niż wspierają.

Nie mówię, ze ma usuwać takie mało wartościowe komentarze, ale przynajmniej mógłby nie inicjować takich mao poważnych dyskusji, które do niczego nie prowadzą i są pozbawione jakiegokolwiek sensu. Tego bym oczekiwał po osobie, która sprawuje taka funkcje.

28.10.2019 13:12

Chwila refeksji przed naciśnięciem wyślij to nawet za mało dla moda. To powinny być dwie, czy trzy, aby przemyśleć potencjalne konsekwencje.

Bo ja potrafię zrozumieć, że tak gdybać może jakiś jeden z drugim sfrustrowanym nastolatkiem, ale osoba, która ma dbać o poziom dyskusji tutaj? No to mało poważne.

28.10.2019 12:47

Tak, my traciliśmy punkty ze słabymi drużynami ale w większości wynikało to z naszych błędów - przede wszystkim braku skuteczności. Polecam zobaczyć w jakim stylu swoje mecze przegrywał Arsenal. A Leicester? No nikt nie wmówi, ze to drużyna lepsza niż Bayern. No bądźmy poważni.

Bayern pokazał w meczu z Tottenham, ze gra w tamtejszej lidze niekoniecznie musiałaby być mega trudna. Bawarczycy od lat zreszta swoje najlepsze mecze rozgrywali przeciwko klasowym rywalom.

Nie rozumiem jaki celni sens jest w takim gdybaniu. Nie rozumiem tego kompletnie.

28.10.2019 12:26

Bo to ewidentne bzdury. Tam jest Leicester na trzecim miejscu, które poległo nawet ze słabym United. Chelsea na czwartym, które oberwało od tego samego United 0:4. Arsenal to natomiast taka komedia, ze nawet szkoda komentować - jak ktoś nas porównuje do nich to nie ma absolutnie żadnego pojęcia o czym mówi. I pytanie czy robi to umyślnie, żeby sprowokować, czy naprawdę w to wierzy? Tak naprawdę to nie wiem co gorsze.

Ja oglądam regularnie premier League i tam nawet Liverpool nie zachwyca. Tutaj za takie zwycięstwa jak oni Bayern byłby krytykowany. Nie wspominając już o reszcie stawki, która ponownie przypomina walkę żółwi.

28.10.2019 11:56

Robi się tu powoli kabaret i niestety po raz kolejny jedna z głównych ról odgrywa mod.

Włącz sobie regularnie mecze arsenalu i zobacz jak regularnie kaleczą, to może przestaniesz wygadywać takie dyrdymały. To jest poziom, jeśli nie dwa niżej Bayernu. Wystarczy zobaczyć zreszta na Leicester, czy Chelsea i jeśli ktoś próbuje wmówić, ze jesteśmy gorsi niż oni to już trzeba to leczyć. To nie jest zabawne.

28.10.2019 11:11

@Danie1 tutaj nie trzeba nic tłumaczyć. Ribery z tego co widzę strzelił 2 bramki i zaliczył 1 asystę w 504 minut, co daje udział przy golu średnio co 168 minut. W ostatnim sezonie w Bayernie miał udział przy bramce co 116 minut. Tyle fakty.

27.10.2019 22:33

@GuteSpiele czasami ponosi fantazja, ale jest jakże miła odmianą od zdecydowanej większości, która zawsze woli chwalić wszytskich dookoła, a swoich krytykować i niemal triumfować jak im nie idzie.

@hoodykr polexam jednak Tobie obejrzenie regularnie europejskiego topu. Bo każdy ma swoje problemy, każdy.

27.10.2019 22:14

@Dziki79 ale Ty zdajesz sobie sprawę, ze to właśnie za Kovaca Coman wykręcił swoje najlepsze statystyki w karierze ? :D

27.10.2019 14:49

A @JazGod jak zawsze żyje w innym świecie.

Nigdy nie twierdziłem, ze Kovac to geniusz. Wiele razy już mówiłem, ze nie chce za bardzo bawić się w wystawianie ocen trenerom, bo po prostu z naszej perspektywy niewiele mamy danych, aby porywać się na taka ocenę.

Sam również przyznaje, ze Bayern ma ostatnio słabszy okres, ale tez zaznaczam, ze w trakcie sezonu każda drużyna ma nie tylko słabsze pojedyncze mecze, gdzie potencjalnie gorsi rywale odbierają punkty, ale również miewają długo okresy słabszej gry. To normalne i ja przyjmuje to do wiadomości. Ciekawi mnie jednak zdanie tych, i stad to pytanie, którzy wobec Kovaca nie maja jakiejkolwiek taryfy ulgowej. 10 minut słabej gry i już go wyrzucają tutaj. A to wielokrotnie ci sami, którzy w przeszłości zachwycali się nad kunsztem Favre czy Nagelsmana.

27.10.2019 13:56

Nie @nyy32 , to Ty i Twoi kompani właśnie stosujecie podwójne standardy.

Tak, oczekiwania wobec Bayernu są większe niż BVB, czy Lipska, co powoduje, ze praca w Monachium nie należy do najprostszych. Tyle tylko, ze tutaj raz po raz daje się słyszeć, ze Bayern się męczy z niżej notowanymi rywalami. No tak, a Lipsk czy BVB to tracą punkty z wyżej notowanymi rywalami czy duzo niżej? No właśnie.

Tutaj od jakiegoś czasu panuje dziwaczny trend, gdzie na Kovaca szuka się wszelkich argumentów na „nie”, a dla reszty szuka się wytłumaczenia. Jakieś poplątanie z pomieszaniem.

Edytowano : 2019-10-27 13:26:43

Ps a gdzie byłby Bayern bez Gerda Muellera? A gdzie byłby Bayern bez Robbery? Kiedy ludzie zrozumieją, ze takie gadanie to kpina z logiki?

27.10.2019 13:25

Było tutaj tylu zwolenników Nagelsmana. Jestem ciekaw co powiedzą o fatalnej lassie RB Lipsk, które na ostatnich 6 ligowych spotkań wygrało ledwie raz.

Zwolnić go? Bo jestem pewien, ze jakby Kovac miał taki bilans to by chciano jego głowy.

Było tez wielu zwolenników Favre, którzy teraz w ogole pochowali się po katach. Tez do zwolenienia?

27.10.2019 11:28

@FanGraczyBayern kibicowanie to przede wszytskim wspieranie. A nie wytykanie wszytskich, nawet najmniejszych błędów obciachów punktowanie tego co złe, zupełnie pomijając pozytywne aspekty. Kibicowanie to z pewnością nie jest czyhanie na potknięcie, bo wtedy triumfalnie można wylać wiadro pomyj.

Dlatego zanim będziesz odsyłał kolejny raz ludzi do zapoznania się z pewnymi terminami, sprawdź sam na początku kilka innych. Przydadzą się.

27.10.2019 11:07

@FanGraczyBayern polecam zapoznać się z terminem kibic.

27.10.2019 10:16

Conza błazenada. @FanGraczyBayern ten, który szuka najmniejszej okazji do uderzenia w Kovaca, teraz nagle każe się spowiadać innym z ich krytycznych głosów. Hipokryzja level hard.

27.10.2019 09:59

@FanGraczyBayern problem w tym, że to nie był słaby mecz. To było całkiem dobre spotkanie FCB, które powinno tak naprawdę zakończyć się pewnym zwycięstwem, bo sytuacji do tego było wystarczająco duzo.

Niektórzy po prostu lubią narzekać i tego nic nie zmieni.

27.10.2019 05:52

@Arkady142 mevz nie powalał ale Bayern stworzył sobie wystarczająco okazji, aby ten mecz pewnie wygrać.

To jest liga. Każda drużyna ma w sezonie niejeden słabszy okres i ważne, żeby wtedy punktować. Bayern boryka się z kontuzjami i ma z pewnością wiele do poprawy. Ale to tak nie ma, ze to tylko my mamy problemy. Dzisiaj Juventus Sarriego zremisował z lecce, a kilka śni temu ledwo co pokonali partizan. Inter natomiast ledwie zremisował z parma. Taki RB Lipsk, z nagelsmanem na ławce, który wg wielu jest młodym geniuszem, poległ z freiburgiem i w ostatnich 6 meczach zwyciężał ledwie raz.

Problemem dużej części osób tutaj jest to, ze zdają się żyć w jakimś utopijnym świecie, gdzie wszytskie topowe drużyny co mecz grają olśniewająco. To bzdura.

27.10.2019 00:28

@Reeken89 tutaj nie trzeba nic wymyślać tylko oglądnąc mecz. Polecam.

26.10.2019 23:55

@Reeken89 a z czego wzięły się karne? Ręka Perisica w zupełnie niegroźnej sytuaxjj, po rzucie rożnym. Faul Pavarda? Tez tam nie zapowiadało się na jakaś stuprocentowa okazje...

Niektórzy tu chyba meczów nie oglądają tylko na wynik patrzą.

26.10.2019 23:31

Dobry mecz Bayernu. Głupio stracona bramka, bo defensywa zagrała całkiem przyzwoicie i Kovac ma absolutna racje, ze Union z gry miał niewiele, czy po prostu nic.

Pierwsza cześć przeciętna, widać było ze chcemy przede wszytskim zagrać rozważnie. Coman niestety zupełnie nie ogarniał i wejście Gnabry’ego wszytsko odmieniło. Powinnismy trafić 2-3 bramki więcej, ale koniec końców wybraliśmy i możemy ze spokojem przystąpić do kolejnego spotkania.

Nie to co drużyny prowadzone przez innych geniuszu, które oczywiście zawiodły i poremisowaly.

26.10.2019 19:07

@FanGraczyBayern to Ty i lubujecie się w tych ciągłych porównaniach trenerów. Dla mnie to jakiś absurd sprowadzać wszystkiego do trenera, szczególnie w pozycji, której jesteśmy tutaj, czyli tak nalrawde wiemy całe „g”. A tymczasem jeden z drugim wyskakują, ze trener x czy y jest z pewnością o kilka klas lepszy niż ten z.

26.10.2019 07:46

Heh, hassenthul i jego soton właśnie oberwali od Leicester 0:9! I są aktualnie w strefie spadkowej. To kolejny żywych trenerów, który według niektórych tutaj miał być lepszym wyborem niż Kovac. Bo przecież gorzej być nie może ;)

25.10.2019 23:29

Tja, tak jak za świetnych czasów Robbery. Gdzie byłby wtedy Bayern bez tej dwójki?

Nie rozumiesz jak absurdalne jest takie gdybanie?

Gdyby baba miała wąsy byłaby dziadkiem. Ot co.

25.10.2019 14:45

@Dziki79 ale jakie ma znaczenie, ze to Pep go wypromował? Przecież pisałeś o czymś innym, ze to Pep zrobił z Kimmicha gracza światowej klasy, przy Kovacu gra tylko gorzej. Przecież to bzdury.

@Jurgen1982 ja tutaj nie widzę, żeby ktoś się upierał, ze mamy ekstra trenera i słabych zawodników. Wprost przeciwnie, ci co nie chcą dołączyć do grupy „Kovac out” przeważnie po prostu maja bardziej wyważone opinie.

To ze za Pepa, kiedy obrywalismy od Realu 0:4, mieliśmy zdecydowanie więcej piłkarzy z topu, wcale nie oznacza, ze uważam obecnych zawodników za słabych. I tak samo jak nie uważam Kovaca za trenera słabego, to automatycznie wcale nie oznacza, ze uważam go za topowego fachowca (ale takich obecnie jest imo dwóch, choć tez nie bez skaz).

Śmieszne jest również to jak ludzie wielokrotnie wypominają wpadki, czy tez słabsze mecze przeciwko niżej notowanym rywalom. Liverpool w tamtym sezonie obrywał na wyjeździe od takich tuzów jak crvena Belgrad, a wyszedł z grupy dzięki nieporadności Milika w ostatnim meczu. Zrozumcie w końcu, ze każda drużyna ma słabsze mecze...

Edytowano : 2019-10-25 14:42:15

A takie gadanie gdzie byłby Bayern bez Lewego. Tam gdzie Barca bez Messiego, czy Real bez Ronaldo.

Bzdurne teorie, bzdurnych mediów, które polują na kliknięcia.

25.10.2019 14:40

@Dziki79 raczysz kpić?

Za Pepa Kimmich był zadaniowcem, a nie kluczowym elementem zespołu, rzadko nawet kiedy grał na na prawej obronie. To właśnie za Kovaca Kimmich wykręcił kosmiczne statystyki (jak na bocznego obrońcę).

Ja rozumiem, ze można kogoś nie lubić, ale trzymajmy się faktów.

Van buyten to był przeciętniak ale miał przed sobą wielu graczy klasy absolutnie światowej, którzy potrafią sprawić, ze reszta zespołu czyje się i wyglada pewniej. Teraz Bayern tylu kasowych grajków nie ma i chyba nikt o zdrowych zmysłach z tym nie polemizuje.

25.10.2019 09:25

@Jurgen1982 przy tylu klasowych obrońcach? Alaba już od lat prezentuje średni poziom. Kimmich to steicte ofensywny piłkarz, który zawsze popełniał błędy w ustawieniu. Stoperzy? Tutaj trudno coś mówić bo przyszły nowi, a Suele jednak czynił na przestrzeni ostatnich sezonów postępy.

Konkludując - znowu sporo przesady.

24.10.2019 21:40

@Kozja yo Ty nie rozumiesz, ze takie gadanie, ze trener x czy y zrobiłby z zespołu z jest bzdurne. Po pierwsze - to gdybanie i dopóki dany trener nie sprawdzi się w Bayernie to można tylko wróżyć z fusów, pewności nigdy mieć nie będziesz. A gdyby baba miała wąsy...

Po drugie - co już pisałem, już wielu było takich jak Ty, którzy pisali, ze pod dowództwem tego czy tamtego trenera drużyna na pewno gorzej grać nie będzie. I rzeczywistość niejeden raz boleśnie zweryfikowała takie wróżby.

Po trzecie - jak obrywalismy z Realem 0:4 i mieliśmy światowej klasy grajków takich jak Manu, Lahm, kroos, schweini czy Robbery to tez rozpierała Cię duma? Przecież to co jest dzisiaj to wyglada niezwykle ubogo przy tych powyższych nazwiskach.

Edytowano : 2019-10-24 17:57:38

Tak, tak. Nagelsman właśnie pokazuje w lipsku, ze wcale takim ideałem, jak niektórzy by chcieli, to nie jest. Sporo pracy przed nim i jego zespołem.

24.10.2019 17:56

@Kozja Guardiola i Klopp to absolutnie najlepsi trenerzy na świecie i w porównaniu z nimi wszyscy wypadają blado. A i tak potrzebowali czasu, aby zbudować drużyny, które grają tak jak chcą. Nie wspominając już o tym, kiedy ostatnio Pep grał chociażby w finale LM, a Klopp dopiero ostatnio przerwał swoją passę przegrywanych finałów. Jak widać nawet geniusze nie są ideałami.

Z czego ma być rozliczany trener? Jo chociażby z tego ile jego drużyny stwarza okazji do zdobycia bramki. A Bayern ma ich mnóstwo. Wystarczy prześledzić statystki chociażby xG żeby wiedzieć, ze wcale w tym aspekcie nie odbiega od poprzedników.

Problemem jest natomiast to, ze czasami tracimy ko trole nad meczem, często przez głupie indywidualne błędy. I tutaj można długimi godzinami zastanawiać się nad powodami, ale z pewnością nie jest tak, ze wina jest tylko trenera, albo tylko zawodników. Nic tutaj nie jest czarne, albo białe.

W ostatnich miesiącach nie można nie zauważyć tego, ze obrona został przemeblowania. Niestety, już wypadły dwa ważne ogniwa, które były dopiero na etapie zgrywania. Teraz przed Kovacem nowe wyzwanie, aby poukładać te klocki w inny sposób.

24.10.2019 09:52

@Janson generalnie jest tak jak mówiłem w poprzednim komentarzu. Tutaj ludzie zobaczą mecz jakiejś drużyny raz na 10 spotkań i na jego podstawie budują swoje teorie. A potem się dziwią i marudzą, ze jak można się męczyć z Piereusem, czy przegrać z dortmundem. Patrzcie na Inter, który łatwo pokonał BVB!!!!

A co z tego, ze ten sam Inter zagrał koszmarnie niejeden raz w tym sezonie...ważne ze jest powód do dopoerdzielejia się do Bayernu, bontyloo zespół Kovaca miewa słabsze mecze z potencjalnie słabszymi rywalami :)

Edytowano : 2019-10-23 23:13:41

Favre zawodzi w mniejszym stopniu? Przecież dostał kogo chciał, a do tego koncertowo spartaczył rundę wiosenna nie zdobywając ani jednego trofeum.

23.10.2019 23:12

Esencja. Ludzie pieją z zachwytu nad Interem, który przecież niedawno ledwo co zremisował u siebie, w koszmarnym stylu, z ze slavia.

To jest problem niektórych tutaj. Oglądna mecz jednej czy drugiej drużyny od święta i wyciągają daleko idące wnioski.

23.10.2019 21:51

@seco555 wiekszosc to nie rozpoczyna wcale od moim zdaniem, tylko zdaje się wypowiadać z poziomu absolutnej wyroczni. Ten i ten lepszy od tego i tego, tamten słaby, tamten amator. To norma tutaj i pora otworzyć oczy.

23.10.2019 21:27

@DarthSmd no widzisz, dla mnie gadka ciagle o tym samym, często bez jakichkolwiek sensownych argumentów to nie jest sensowna dyskusja. A chyba portal ma wyższe aspiracje niż dążenie do dyskusji w stylu „Kovac out”, „Mueller drewno” etc.

Tutaj nie chodzi o cenzurę, ale każdy w miarę obiektywny obserwator widzi co tutaj się dzieje. Wałkowane są non stop te same tematy, wszytsko na jedno kopyto, najczęściej mało konstruktywnie. I mnie się osobiście wydawało, ze przynajmniej moderatorzy nie będą dolewali oliwy do ognia i nie będą szukali nawet najmniejszej okazji, żeby odgrzewać tego samego kotleta po raz setny.

Edytowano : 2019-10-23 20:34:15

Zreszta często ci sami, którzy życzą Kovacowi złe, i zadają się triumfować kiedy Bayernowi nie idzie, przez ostatni rok popisywali się już wielokrotnie dopingiem BVB. Jesi chcecie iść w ta stronę...

23.10.2019 20:32

@DarthSmd trzeba mocno się starać aby ocenić debiutancki sezon Kovaca jako słaby. Zdobył obiektywnie więcej niż jego poprzednik, a przy tym nie dostał żadnego zawodnika.

Obecnie jest trudny okres, jaki zdarza się w sezonie wszystkim. Tutaj nie ma co wmawiać, bo kaxdy wie, ze Bayern stać na więcej. Tyle tylko, ze każdej drużynie na świecie, każdemu trenerowi na świecie, można wyjąc pojedyncze mecze i mówić, ze ta drużynę stać na więcej.

Ja w ogole nie wchodzę w dyskusje czy to wina tylko piłkarzy, czy trenera. Mnie po prostu irytuje coraz mniej sensownych dyskusji tutaj bo nawet jeśli ktoś chce pogadać na inny temat, konstruktywnie, to i tak wszytsko zostanie podciągnięte pod trenera. I prywatnie dziwi mnie, ze osoba, która w teorii powinna przecież dbać o poziom dyskusji tutaj, sama uczestniczy w tym wszytskim. No cóż, ja tutaj nie rządze, wiec może mnie to tylko dziwić :)

23.10.2019 19:45

@DarthSmd za długo już interesuje się piłka i za duzo podobnych bzdur czytałem, aby robiło to na mnie wrażenie.

Tak, Bayern powinien grać lepiej już ostatnio i będzie grał lepiej. Jeśli się natomiast łudzisz, ze za innego trenera Bayern nie będziesz miał słabszych okresów to wypada pogratulować...naiwności.

Jak chcecie dalej kręcić się w kółko to również gratuluje. Widzę ze wielu lubi tutaj odgrzewanego kotleta, a ze jeden z tutejszych kucharzy lubi go serwować to...mamy do mamy. Dyskusje wciaz o tym samym i sprowadzanie jakiejkolwiek sensownej polemiki do jednego - Kovaca.

23.10.2019 19:29

@DarthSmd jakby słyszał mojego kumpla, fana United, za LvG. Identyczne argumenty.

Edytowano : 2019-10-23 19:11:12

I już wiem skąd tutaj te same dyskusje. Jeśli nawet moderator szuka okazji w innym meczu do wbicia szpilki w Kovaca...

23.10.2019 19:09

@Sopariev kpisz, prawda ? Przecież tutaj zdecydowana większość we wszystkim widzi winę Kovaca, tj we wszystkim co niedobre.

23.10.2019 18:35

@Jurgen1982 za ofensywnie? Przecież to mówił Kalle, człowiek który chce ofensywnej gry.

Widzę, ze niektórzy widza to co chcą widzieć. A ostatni fragment ewidentnie pokazuje adresatów słów Kalle.

23.10.2019 17:13

Wystarczy przeczytać wypowiedz Kalle. Tutaj niektórzy widzą tylko pojazd po Kovacu, co jest niedorzeczne. Mowa tutaj jest również, a może przede wszytskim o koncentracji zawodników. Bo na czym kończy swoj apel Kalle?

23.10.2019 14:46

Nie, to są właśnie Twoje pobożne życzenia.

Słowa Kalle sa krytyczne, ale obiektywnie trudno im odmówić racji. Tyle tylko, ze zarówno media (Tu potrafię rozumieć bo z tego żyją), jak i Ty (tutaj nie bardzo) nadinterpretujecie.

Kalle słusznie stwierdził, ze taka lekkomyślna gra na dłuższą metę nie przyniesie zadawalajacych efektów. Tylko tylko, ze od mówienia, ze trzeba się poprawić do zwolnienia po kolejnych zwycięstwach daleka, mega daleka droga.

23.10.2019 14:30

Włącz własny rozum. Pismaki robią sensacje jak to maja w zwyczaju. One już zwalniały Kovaca tok temu, kiedy sytuacja była jeszcze gorsza.

Porównujesz Real do Bayernu? Popełniasz błąd już na samym wstępie.

Już abstrahując od tego, ze nawet Benitez wyleciał nie po wygranym, a po zremisowanym meczu, kody na półmetku sezonu zajmowali 3. Miejsce i polegli u siebie z barca 0-4.

23.10.2019 14:15

@FanGraczyBayern Twoje pobożne życzenia.

Ten klub prowadzą poważni ludzi, którzy nie zwolnią trenera po zwycięstwie. Jaki wysłaliby sygnał światu zwalniając opiekuna lidera BL(po zwycięstwie to prawdopodobne) oraz lidera swojej grupy LM? Kto poważny chciany pracować w takim klubie? Nikt.

Na całe szczęście na czele klubu stoją ludzie mający łeb na karku, a nie histerycy.

23.10.2019 14:06

Ale niektórzy pieprzą dyrdymały. Ja tutaj nie widziałem nikogo twierdzącego, ze gramy świetnie. Ba, sam mówię, ze w Europie wszyscy miewają problemy, a tutaj czytam takie farmazony, że ręce opadają.

To poniższe to trolling, bo inaczej musiałbym wątpić w umiejetność czytania ze zrozumieniem poniższej dwójki.

23.10.2019 10:50

@MateuszFCB rola kibica jest bycie obiektywnym? Wypominanie każdego najmnjejszego bledu i życzenia najgorszego? Bzdura!

Wciaz nie rozumiesz, a tłumaczyłem wielokrotnie. Nie chodzi tutaj o ubieranie różowych, fioletowych czy tęczowych okularów. Nie o tym mowa. Mowa o tym, ze jakby każdy proponował poziom dyskusji, który Ty tutaj raz po raz usiłujesz wprowadzić to nie byłoby po co tutaj wchodzić.

Zero argumentów, zero konstruktywnych uwag. Wciaz jedno i to samo po każdym meczu najczęściej w jednym zdaniu.

23.10.2019 09:09

@hoodykr co do transferów to znowu powiem - wstrzymałbym się z ocenami. Jeszcze niedawno większość była zachwycona Coutinho go, teraz po kilku słabszych meczach już go chcą oddać za Kaia. No nie można zmieniać zdania o 180 stopni co kilka tygodni.

Ludzie w internecie maja dziwaczna tendencja do przesadzania i wydawania pochopnych opinii. Minęło 3 miesiące i już niektórzy zaczynaja krytykować transfery FCB. A za kolejne 3 będzie znowu zmiana zdania o 180 st? Naprawdę, warto niekiedy wstrzymać się z wystawianiem laurek.

23.10.2019 08:30

@hoodykr druga bramka pokazuje, że trener niewiele niekiedy może zdziałać jak dany jeden zawodnik daje się z dziecinną łatwością minąć, a od drugiego piłka się odbija myląc bramkarza.

A @MateuszFCB wciaz na żenująco niskim poziomie. Apeluje o reakcje.

Edytowano : 2019-10-23 08:12:10

Gra w obronie musi ulec poprawie, ale potrzeba stabilizacji. A o to trudno jak ciagle musimy zmieniać skład personalny defensywy z uwagi na urazy.

23.10.2019 08:09

Mówienie o zwolnieniu trenera po wygranym meczu, czy po zdobyciu dubletu...

Śmiać się czy płakać?

Każda drużyna z topu ma dwoje problemy. Jesi ludzicie się, ze przyjdzie inny trener i nagle Bayern co mecz będzie imponował to jesteście mega naiwni. Nie było tak nawet za wielkiego Juppa, gdzie tez byli tacy którzy go chętnie by wyrzucili, nie było tez za Pepa (podobnie było wielu narzekaczy).

Ciagłe gadanie o trenerzy, niemal czekanie aż powinie się noga zespołowi, żeby moc wylać wiadro pomyj na trenera. Tak ma wyglądać według niektórych kibicowanie. Przecież to jakiś dramat i kłócący się z ideą kibicowania. Każdy kto przemyśli na dłużej sprawę przyzna mi racje.

szkoda, że jest tylu użytkowników, którzy sprowadzają każda dyskusje do jednego przez co niestety nie ma za bardzo porozmawiać o samym meczu, występach poszczególnych zawodników. Zresztą, ci ostatni maja najlepiej - jakkolwiek by nie partaczyli i tak wszystko jest wina trenera, nie?

23.10.2019 07:15

Havertz zagra kilka słabych meczów i komentarze „Kai nie wart dużych pomiędzy, bierzmy Cou”. Cou wpada w dołek :”eee, Cou nie jest taki dobry. Bierzmy Kaia”. I tak w kółko. Kopalnia memów.

22.10.2019 22:32

Heh, to pewnie niektórzy po golu siarczyście przełknęli. Przecież woleliby widzieć porażkę Kovaca ;D

Brawo Lewy, brawo Bayern!

22.10.2019 22:21

W trybie natychmiastowym powinieneś wylecieć stad za zaniżanie poziomu dyskusji. Pleciesz trzy po trzy, non stop to samo, hejt za hejtem. Ile można?

Co jak co, ale liczby bronią Niko. Zdobyty dublet i na chwile obecna dobra pozycja wyjściowa do wykonania celów. Winą trenera z pewnością nie jest brak skuteczności zawodników.

Wystarczy zerknąć na parametry xgoals, czy tez xpts, aby dostrzec, ze to głównie skuteczność jest problemem.

Oczywiście, należy poprawić grę w defensywie, ale w tej formacji najważniejsze jest zgranie, a nam ciagle ktoś wypada. Jak nie Alaba, to Lucas, a teraz Suele.

Nadmienię również, ze lepiej na tym etapie sezonu z pewnością nie wyglądają ani Dortmund, ani Lipsk. Ci pierwsi przecież byli mega wychwalani za transfery, niektórzy twierdzili przecież ze maja i lepsza kadrę i lepszego trenera. A Lipsk z Nagelsmanem tez nie zachwyca ostatnio...

Jak widać każdy ma swoje problemy, a tutejsi hejterzy wywołaliby na zbity pysk po dwóch, trzech słabszych wynikach...nie mówię nawet o samej grze, bo przecież tworzymy masę sytuacji.

22.10.2019 09:04

@szczebelek pressi g i autobus w polu karnym? Nie istnieje coś takiego. To dwa sprzeczne pojęcia.

Bardzo słaby wystep, ale na przestrzeni całego sezonu wpadki się zdarzają. Szkoda ze zaraz po takim meczu, ale z drugiej strony to może tylko zmotywuje do ciężkiej pracy.

05.10.2019 17:35

@FanGraczyBayern czlowieku, co to za krytyka powtarzanie przy każdej nadarzającej się okazji „Kovac out”? To ma być krytyka? To co najwyżej żenujący płacz rozwydrzonego bachora, który nie może się pohodzic, ze nie otrzyma swojej zabawki.

Dorośnij!

05.10.2019 17:20

@FanGraczyBayern przestan hejtowac. Ile razy można pisać te same banialuki? Kovac trenerem jest i będzie przynajmniej przez kolejnych kilka miesięcy. Pora się z tym pogodzić i go wspierać bo jego sukcesy równają się sukcesom FCB.

Dorośnij w końcu.

05.10.2019 17:16

@FanGraczyBayern out.

05.10.2019 17:13

Już to widzę jak Conte przechodzi i męczymy bule niemiłosiernie i lud to kupuje. No nie...

Polecam włączyć mecz w pierwszej kolejce LM.

Conte potrafi ustawić swoj zespół, ale preferowany przez jego futbol w Bayernie by się nie przyjął. Nie, po prostu nie.

03.10.2019 06:25

@MateuszFCB jal nie kibicuje Spurs tylko FCB. Wspieram ludzi Bayernu, bo na tym min polega kibicowanie.

Ciekaw jestem czy tym meczem Kovac sobie kupił spokoj na kilka miesięcy czy znowu przy pierwszej lepsEj okazji będzie się wspominało ten słynny mecz z liverpoolem.

Brawo!

01.10.2019 23:04

To zwalniany tego Kovaca czy nie? ;)

Co za mecz

01.10.2019 22:47

@Arkady142 oczywiście. Tyle tylko, ze jak twórczość pewnych osobników sprowadza się tylko i wyłącznie do uderzania w stronę Bayernu to nie można tego definiować w inny sposób niż hejt. Ewentualnie ukryta żółta opcja ;)

30.09.2019 09:38

@FanGraczyBayern juz nawet występ legendy Bayernu jest dla Ciebie pretekstem aby uderzyć w obecnych zawodników? No litości. Dzień bez hejtu dniem straconym?

Edytowano : 2019-09-29 22:45:26

Brawo Franck!

29.09.2019 22:45

Dokładnie @Kimas . Marudzenie było za Juppa, za Pepa i za Carlo. Zawsze.

@FanGraczyBayern Brak szczęścia? Przez tyle lat mając ostatnio niemal nieograniczone środki? No bądźmy poważni. Kovacowi wyciąga się przez miesiące jeden mecz, kiedy dostał drużynę bez jakiegokolwiek wzmocnienia.

Tymczasem taki Pep, którego osobiście bardzo cenie, mający duzo wiekszy komfort pracy, ostatni raz w finale grał...no właśnie, sprawdź kiedy. A odpadali ostatnio chociażby z as monaco. Tak, dobrze widzisz. Kovacowi taka porażkę to by pewnie niektórzy tutaj wypominał nie przez kilka miesięcy, a odpowiadaliby o tym wnukom...

Jesteś jednym z kilku tutejszych userow, którzy widza w Kovacu wszystko co najgorsze i zawsze szukają argumentu na nie. W przypadku pozostałych trenerów masz już zupełnie inne kryteria. Choć tak naprawdę wydaje mnie się, ze kiepsko śledzisz mecze innych drużyn i po prostu żyjesz w utopijnym świecie, gdzie te wielkie drużyny grają co mecz świetne zawody i pewnie wygrywają.

29.09.2019 16:14

Pustosłowia to tutaj padają niezwykle często w kontekście właśnie Kovaca. Zero jakiejkolwiek merytorycznej krytyki tylko wrecz trzymanie kciuków za to, żeby powinela się noga Bayernowi(sic!) i tym samym Niko. Tak niestety dla niektórych wyglada kibicowanie, co kłóci się z jakakolwiek definicja kibica klubu sportowego.

Edytowano : 2019-09-29 15:34:24

Nie zawsze za Guardioli graliśmy swoje, wiec nie przesadzajmy. Tez zdarzały się mecze, gdzie graliśmy po prostu słabo.

Tyle tylko, ze Pep to genialny trener, jeden z najlepszych w historii. A kiedy ostatnio zdobył LM? No właśnie. To nie takie proste, a niektórzy tutaj wyzywają od najgorszych bo Bayern za Kovaca zawalił mecz z Liverpoolem. A ile meczów w ostatnich latach zwalały drużyny Pepa?

29.09.2019 15:30

Dostosowywanie się do rywala? To tak na poważnie?

Przecież Bayern próbuje grać swoje co mecz. W większości dominujemy, stwarzamy wiele sytuacji. Taka gra wiąże się również z tym, ze narazmy się na kontry, ale jak siada się przed tv to można być pewnym w jaki sposób chce grać Bayern - dominować. W tym sezonie średnio zdobywamy co mecz nieco ponad 3 bramki i przypadku w tym nie ma.

Nawiasem wczoraj w xG 0.28 - 3.47 dla nas.

29.09.2019 14:29

Ale ja przecież nie twierdze, ze Vvd jest słaby. Wprost przeciwnie. Tyle tylko, ze tutaj znowu niektórzy popadają ze skrajności w skrajność i jak słabiej sezon zaczął Gnabry(co zreszta u niego jest ostatnio normą) to robi się z niego niemal ofermę.

28.09.2019 20:16

Jak przyszło co do czego to Gnabry już pokazał, ze van Dijk kubków straszny, wiec kolejny raz @FanGraczyBayern Strzelasz ślepakami.

Edytowano : 2019-09-28 19:48:08

*van Dijk nie straszny

Edytowano : 2019-09-28 19:49:13

Werder na 2:2. U nas to by niektórzy już dawno zwalniali trenera...

28.09.2019 19:47

@Arski9 dokladnie. Tutaj jednak sporo użytkowników żyje w utopijnym świecie, gdzie rzekomo tylko Bayern meczy się z potencjalnie słabszym rywalem. Reszta och rzekomo regularnie gromi i nie miewa słabszych występów.

28.09.2019 17:44

Bierzmy zatem Nagelsmana. On gwarantuje zwycięstwo w każdym meczu, a na pewno takimi ogórkami jak Schalke. Oh, wait!

28.09.2019 17:37

@mike84 Ty widzisz co piszesz? Wygraliśmy, awansowaliśmy na fotel lidera i...mamy zwalniać trenera? No przecież to jest jakaś wyższa forma abstrakcji.

28.09.2019 17:31

To nie był dobry mecz w naszym wykonaniu ale liczą się 3 punkty. Postawa gospodarzy w tym meczu zasługuje na duże słowa uznania - niesieni dopingiem zagrali z olbrzymia determinacja.

Jedziemy dalej. Bayern!

28.09.2019 17:24

Dziękuje bardzo...

Lewyyyyyy!!!! Bayern!

28.09.2019 17:10

@FanGraczyBayern i to doskonale pokazuje jakim „kibicem” jesteś.

Wcale mnie tonuje dziwi bo już w zeszłym sezonie sporo takich jak ty, którzy trzymają za rywali, się tutaj ujawniło. Wiele wspólnego z kibicowaniem to nie ma.

28.09.2019 17:03

@dzojko gdzie? Kibicuje jak jazdy normalny kibic.

Edytowano : 2019-09-28 17:00:04

Tutaj podobne reakcje jak na stronie zoltkow. Niektórzy powinni zastanowić się nad sobą i co to znaczy kibicowanie....

28.09.2019 16:59

@MateuszFCB ty chyba kpisz. Bananem to już ty powinieneś oberwać dawno za hejt i zaniżanie poziomu dyskusji.

28.09.2019 16:50

Pięknie i jest 2:0. Psy szczekają, karawana jedzie dalej!

28.09.2019 16:45

@Kuffour1 ale zdajesz sobie sprawę, ze Liverpool Kloppa wcale nie wyglada co mecz genialnie? Mecz meczowi nierówny. Podczas długiego sezonu każda drużyna na świecie grająca w sensownej lidze ma słabsze występy. Tak było, jest i będzie niezależnie od trenera.

28.09.2019 16:44

@mike84 każdy ma prawo do swojego zdania, ale już mega męczące jest wałkowaniem tego samego tematu przy każdej okazji. Zawsze jedno j to samo i zawsze bez kosntruktywnych argumentacji.

28.09.2019 16:32

@MateuszFCB juz się przyzwyczaiłem do twoich jakże konstruktywnych argumentów. :|

28.09.2019 16:28

Boże, znowu jakieś herezje. Ostatnio jak wygrywamy to mega pewnie a tutaj jakieś bzdurne komentarze jakoby cały czas rzeźba było drzeć o wynik. Skłonność pewnych osobników do histeryzowania jest po prostu absurdalna. Nie, to nie jest normalne.

28.09.2019 16:21

Tyle płaczu było jak to Coutinho będzie siedział tak jak James. No i proszę - wyszło jak zawsze.

28.09.2019 14:27

@FanGraczyBayern no i znowu jakieś zwidy. Musisz rozmówcę szufladkować, bo inaczej nie potrafisz wyjaśnić pewnych zjawisk. nie potrafisz zrozumieć, ze lidzie potrafią oceniać innych starając się zachować obiektywne kryteria, a nie jedynie uprzedzenia.

21.09.2019 14:13

@FanGraczyBayern nie ma to znaczenia. Wygrał dublet, czego nie osiągali wszyscy. I to jest fakt. Czy wygrywa 1 punktem, 1 bramka czy błędem rywala...Nie ma to znaczenia. Liczy się końcowy sukces.

@ClomidFCB ty dalej sprowadzaj dyskusje na takie żenujące tory, ale ja w to nie wchodzę.

21.09.2019 14:10

A mru gdzieś o to płacze? :D człowieku, masz ewidentny problem nie tylko z Kovacem, ale i ze sobą najwyraźniej, bo widzisz rzeczy, które nie maja miejsce.

21.09.2019 14:05

Skąd ja wiedziałem, ze pojawi się tutaj @FanGraczyBayern , który będzie szukał dziury w całym ?:)

21.09.2019 13:56

@FanGraczyBayern @ClomidFCB nie ma to jak sensowne argumenty prowadzące do sensownej dyskusji ;D

21.09.2019 13:54

No właśnie @JazGod , ty uwielbiasz szufladkować. Albo białe, albo czarne. Albo ktoś jest z nami, albo przeciwko nam. Wcale nie potrzeba być wielbicielem Kovaca, aby starać się obiektywnie oceniać jego prace. A przynajmniej używać sensownych argumentów i bazować na faktach. Argumenty przeciwników Chorwata są częstokroć absurdalne i oderwane od rzeczywistości.

21.09.2019 12:49

@Rufus87 ale czego to ma dowodzić? Przecież jak spotykają się czołowe drożyny na kontynencie, które chcą grać w piłkę, a nie tylko się bronić, to przeważnie tego typu statystki są porównywalne.

21.09.2019 11:21

@nyy32 ale co chcesz tym samym przekazać? Rozmawiamy o stylu, a Ty skaczesz z tematu na temat.

Styl Bayernu bardzo łatwo zdefiniować i widać to gołym okiem na boisku, a statystyki to jedynie potwierdzają.

Czy można grać lepiej? A kto to wie? Kto może powiedzieć, ze nie można i jak to zweryfikować? Nie da się. Było tu wielu takich co twierdziło, ze można grać lepiej jak trenerem był Pep. Zawsze są tacy, którzy twierdzą, ze może być lepiej...

Edytowano : 2019-09-21 10:28:23

Nie mam problemu z tym, że komuś nie podoba się Bayern Kovaca. Każdy ma prawo do własnego zdania. Mówienie jednak, ze ta drużyna nie ma stylu nie ma żadnego pokrycia w faktach. Żadnego. To bzdurny argument nie prowadzący do żadnej dyskusji.

21.09.2019 10:19

@nyy32 i ostatnie co można powiedzieć o Leverkisen to to, ze nie mają stylu.

Styl się definiuje nie poprzez efekt, a poprzez obieraną drogę do jego osiągnięcia.

21.09.2019 08:58

Jak można powtarzać te dyrdymały @ClomidFCB ? Bez stylu? To zacznij oglądać mecze. Bayern Kovaca próbuje grać co mecz to samo. Dominacja przeciwnika, gra na posiadane. To jest brak stylu? Pora siąść przed telewizorem z otwarta głowa, a nie słuchać tych bzdurnych tez nie popartych niczym konkretnym.

21.09.2019 08:04

A Ty wolisz jak zawsze gdybać...

19.09.2019 08:32

Dobry mecz Bayernu. Szkoda oczywiście, ze brakowało zimnej krwi pod bramką rywali, ale to akurat norma tej drużyny w ostatnim czasie.

Fajne zawody Coutinho, ale to Thomas zrobił to co najważniejsze. Super, ze mamy takich zawodników na jedna pozycje. Jeden daje kompletnie co innego niż drugi.

Bardzo dobrze prezentował się po lewej stronie Lucas. Szybki, przebojowy...i pomyśleć, ze to stoper :D Kawał grajka!

No i na koniec śmiesznie się trochę patrzy na Real. Taki wzór dla wielu do naśladowania - bo transfery, bo trener...No i póki co koszmar.

19.09.2019 08:09

Pep odpadał niemal z każdym sensownym rywalem, przyfarciło mu się mega z Kubę, Jupp natomiast poleciał z Realem uznawanym przez ich kibiców za najsłabszy od lat.

I rzekomo ci trenerzy gwarantowaliby awans z drużyna, która osiągnęła jeden z najlepszych wyników w historii w najlepszej lidze świata..

W jakim Wy świecie żyjecie?

Edytowano : 2019-09-18 06:20:47

*z Juve

Edytowano : 2019-09-18 06:21:45

I to ze Livepool przegrał z Crvena? A Bayern z Bayern Borysow, pewnie tez byliśmy słabi wtedy, nie?

18.09.2019 06:20

Zrozum w końcu, ze te gdybanie nie maja w futbolu znaczenia. Równie dobrze można gdybać co by było gdyby nie był Kimmich z Liverpoolem, a nie Rafinha...

Liczy się efekt. Kovac zrobił dublet i wyniki go absolutnie bronią. Teraz Chorwat ma szanse pokazać w Europie, ze czegoś się nauczył. Czas pokaże. Wypada jednak poczekać i oceniać po fakcie, a nie odgrzewać tego samego kotleta po raz setny. Jest tyle tematów do rozmowy przed, w trakcie i po meczu, a istnieje tu grupa, która chce się kręcić nieustannie wokół jednego. To wpływa mega destrukcyjnie na jakiekolwiek sensowne rozmowy na tym portalu.

17.09.2019 08:15

Teraz ma szanse udowodnić, ze jest kilka klas lepszy, ale póki co egzaminu nie zdaje. Przecież jak my byśmy tak zagrali jak Niemcy z Holandią to by tutaj był lament większy niż po spotkaniu z Liverpoolem i pewnie przez najlblizszych 10 sezonów wielu by wspominało ten mecz jako argument przeciwko trenerowi. To ze kiedyś potrafił coś osiągnąć nie ma tutaj najmniejszego znaczenia. Mourinho tez długo jechał na swojej reputacji sprzed lat...

Edytowano : 2019-09-17 07:08:51

Tak, z Hertha powinnismy wygrać, ale tak samo City powinno wygrać z Norwich, Dortmund z Unionen, czy United z crystal pałace. Takie mecze zdarzają sie zawsze, ale widzę, ze znowu szuka się usilnie argumentów na nie.

A ten kto pamięta w jakich okolicznościach padł ten remis wie, ze wcale nie było to złe spotkanie w naszym wykonaniu.

Edytowano : 2019-09-17 07:10:31

I trzeba być mega oderwanym od rzeczywistości, żeby nie widzieć jak Kovac chce grać. Efekty? Dublet. Więcej niż za Juppa w ostatnim sezonie.

Edytowano : 2019-09-17 07:13:13

I nadmienię raz jeszcze, ze absurdalnym wydaje się dla mnie fakt, ze jest tutaj grupa ludzi, która każdą dyskusje musi sprowadzić do osoby Kovaca. Każdą.

17.09.2019 07:05