@seco555 eee tam.przeciez prawdziwy kibic to ten co najwięcej wydaje w fanszopie i ma prawo ciagle płakać,marudzić i wyzywać xD
13.08.2025 23:03
1
@hoven odezwał się płaczliwy król hejterow.znowu zaczynasz i będziesz płakał ?ile już eurasow wydanych tego lata w fanszopie?xD
13.08.2025 21:37
2
Agent ewidentnie zszokowany,mówi o ustaleniach które złamano no ale hejterzy tutaj znowu czepiają się Bayernu xD co za uniwersum xD
Strach w ogóle składać oferty za kogokolwiek xD
Nick z wielu względów wydaje się bardzo sensownym transferem na tu i teraz ale te żądania to już abstrakcja.
13.08.2025 21:08
2
Wspaniałe uniwersum <3 Coman nie daje liczb to Coman zły,ale jak Gnabry daje liczby to też zły xD
Prawda jak w wielu podobnych sytuacjach leży po środku.
Coman nje jest topowym skrzydłowym bo właśnie brakuje mu liczb.jego hejterzy nie chcą niestety widzieć jego walorów,skutecznie zapewne przymykając oczy albo po prostu niezbyt uwaznienogladajac mecze.king potrafi minąć każdego rywala a w defensywie odwala kawał roboty.a to w taktyce wicka ma potężne znaczenie.
Osobiście chętnie bym go zostawił,bo nie będzie łatwo go zastąpić,ale…..z drugiej strony jak z nieba spada gotówka to wypada się po nią schylić.ale tylko w sytuacji kiedy suma jest bardzo atrakcyjna oraz mamy przygotowanego zastępcę.
10.08.2025 08:58
1
Kompletnie się zdziwię jeśli będziemy chcieli Sancho.zupelnie mi nie pasuje donpilkarza,którego chciałby Kompany. Trudno znaleźć większego lenia,a ego niczym 100xhoven
09.08.2025 16:25
@seco555 jeśli widzisz tylko same pozytywy tego,a pomijasz niebezpieczeństwa,to jest właśnie idealny przykład na patrzenie na sprawę przez różowe okulary :)))
06.08.2025 21:48
1
Dobrze że słucha Ballacka a nie tutejszych optymistów którzy radzili mu przecież odejście bo przecież nie ma szans na grę xD
06.08.2025 14:31
1
@seco555 drogie bilety, na trybunach turyści z wszelakich zakątków świata.za sterami ludzie,którzy w ogóle często nie mają pojęcia o lokalnej społeczności i o tym ile dla nich znaczy klub.generalnie,tutaj niejeden raz zarzucane mi jest patrzenie przez różowe okulary,ale mam wrażenie że doskonałym przykładem takiego zachowania jest upatrywanie świętego grała w zniesieniu 50+1
06.08.2025 14:25
1
No tak,kopiujmy tę plastikową PL i stańmy się mierną tego kopią…..
Ciekawe czy równie wspoeralibhsxie ten pomysł gdybyście chodzi regularnie na mecze.
06.08.2025 14:14
@DarthSmd nie zgodzę się.ponpierwse - przy piątce zawodników w drugiej linii należy zapomnieć o rozwoju młodych.nie oszukujmy się. Kimmich gra prawie zawsze bo to fundament, więc zostaje tak naprawdę 4 zawodników na 1 miejsce.
Po drugie - jak podkreśliłem wcześniej bardzo cenię współpracę laimera i Olise i uważam,że ten drugi też zyskuje na tym że ma za sobą Koniego.Nie ogarnia z lepszymi?przesada.rownie dobrze ktoś tak może napisać że Kimmich czy Olise też nie ogarniają z lepszymi.de facto bazując na ostatnich latach to mało ktonigarnia xD
Szanuję zdanie,ale nie zgadzam sie z tym, że sprawa jest tak jednoznaczna. Podobnie zresztą jak z Boeyem, jeśli faktycznie Kompany go ceni to bym go nie skreślał…..
06.08.2025 14:12
2
@seco555 to zawodnicy innym profilu.uwuelbiam osobisxie takich obrońców jak Davies,którzy są nastawieni na ofensywę,i jestem w stanie wybaczyć im błędy czy gorsza dyspozycje w obronie, ale….jak już masz takich dwóch zawodników po obu flankach to możesz mieć problem i balans drużyny może zostać zachwiany.
@Danie1 nie zapomniałeś o Kimmichu?grał na PO i był top.a niby wolny….
06.08.2025 11:50
1
No lepiej dla klubu wysyłać w świat sygnał że musimy kupić jak najwięcej, prawda?xD
06.08.2025 11:34
1
@Sopariev a dlaczego nie? To jakiś niepoważny zawodnik czy co?rozumiem że może ktoś lubić bardziej ofensywnych zawodników,ale u nas i Sule tam grywał.
06.08.2025 11:33
1
Nie wiem czy to dobry pomysł.laimer zdaje się świetnie rozumieć z Olise inwestować rozwijać to partnerstwo a nie ubijać. Wrzucanie Laimera dondrugiej linii, gdzie jest już tłok?więcej strat niz korzyści w moim odczuciu.
Na prawej obronie jest nie tylko Boey ale i Stanisic. Trzech zawodników i to ma być dziura?no mam poważne wątpliwości.
06.08.2025 11:29
1
@Alistair gdzie chwalenie a gdzie wiara? Njennest z pewnością cudownym kibicem ten który ciągle l(!) narzeka.gdyby kibicowanie polegało na realistycznym podejściu to kibic outsidera powinien być ciągle w depresji i pewnie mało komu powinno się chcieć wtedy pójść na mecz z wyraźnie lepszymi,nie mówiąc o dopingowaniu.
W którym miejscu zakrzywiam rzeczywistość?przecież czarno na białym pisze że mamy swoje mankamenty i nawet wyraźnie pisze z czego to wynika.
Powtórzę.najlatwiej jest narzekać i potem triumfować że miało się rację.na 10 sezonów prawdopodobnie co najmniej 8-9 razy będzie się miało „rację”.Statystyka.
06.08.2025 09:27
3
@Alistair na czym polega ta racja?LM wygrywa jedna drużyna,chętnych cała Europa.jelsi kibicowanie m polegać na narzekaniu i potem triumfalnie oglaszac - miałem rację to wypada pogratulować.bo to najłatwiejsze przecież. Narzekać i narzekać.statystyka pokazuje,że w sezonie zdecydowanie więcej jest przegranych niż wygranych więc siejmy defetyzm bo przecież będziemy mieć rację.kibicowanie w najczystszej postaci xD
06.08.2025 08:42
1
@Danie1 przeczytaj jeszcze raz,bo to malo skomplikowana polszczyzna.
05.08.2025 22:19
1
@MS7 nie jest źle.jest ryzykownie(idealnie byłoby mieć jeszcze Woltemadw),ale przecież od miesięcy mówi się o potrzebie szansy dla młodych.ci wszyscy którzy tak i to apelowali powinni być usattsfakcjowani bo warunki do tego będą całkiem niezłe
05.08.2025 22:17
@Alistair znaczy się oni mają odejść żeby kto przyszedł?ktoś taki kto sprawi że Bayern zacznie wydawać więcej niż zarabia???
05.08.2025 22:15
1
Z sezonu na sezon to dizadzieja internetowe płaczki.
05.08.2025 22:12
1
@Willmer zmiennikiem Kanea ma być też Diaz.
05.08.2025 22:10
1
W sumie……czy to coś zmienia?
Trzeba spojrzeć trochę szerzej na całą sprawę.
Pewnym jest to,że mamy kilka braków.wbrew tym płaczliwym tonom wcale nie jesteśmy daleko. Tyle tylko,że na kilku pozycjach mamy zawodników,których trzeba najpierw się pozbyć.bajlepszy przykład to taki Boey.podobna sprawa z kimem.niestety, ale najpierw trzeba zrobić porządki żeby potem się wzmocnić.najlwpiwj to robić w takiej atmosferze, a nie puszczać w świat sygnału,że jesteśmy. Desperacji żeby sprzedać a potem kupić.spokojnje dzialac i w odpowiednim momencie uderzać po swój cel.jesli nie w tym okienku to za rok.lepiej czasem odpuścić niż wydawać miliony w stylu „może się uda”.
Jak wcześniej zaznaczyłem oczekuje jeszcze wzmocnienia w ofensywie.tutaj wiltemade wydaje się z wielu względów pasować.co jeśli się jednak nie uda dogadać ze Stuttgartem?to conpowyzej.nieraz lepiej poczekać niż wykonywać nerwowe ruchy.
Za dużo nerwów w ostatnich latach w klubie i pora w końcu postawić na stabilizację i spokojne budowanie kadry.moze to oznaczać,że na papierze nie będzie to wyglądało mocarnie,ale….to tylko papier.troche wiary w swój klub.
05.08.2025 22:09
1
Zawsze można pójść do kąta i płakać…..xD
05.08.2025 15:49
1
Nie no, płaczmy tak dalej przez kolejny prawie miesiąc.plakanie tutaj się dobrze sprzedaje xD
05.08.2025 15:48
1
@FCB4ever2014 z takim podejściem do sprawy to trzeba by sprzedać pavlo.bez sensu.
Jest w kadrze i jest 5 zawodników na tej pozycji.kupisz 6 to zahamujesz rozwój najmłodszych.proste jak budowa cepa.
05.08.2025 15:47
1
@Arcatera nie chodziło o miliony? No to ile trzeba zapłacić za jakościowego srodkkwego pomocnika (transfer + pensja) jak nie miliony?
nie oceniłem pozytywnie. W ogóle na razie nie oceniam,a jak mówię wyraźnie że potrzeba kogoś donifensywy to chyba oznacza, że mam jeszcze oczekiwania.
Między ocenanpozytywna a słaba jest jeszcze w moim postrzeganiu świata spora przestrzeń.
05.08.2025 11:11
1
@Arcatera a co ma musiala i Davies do środkowych pomocników?jeden zawodnik do ofensywy jeszcze się na pewno przyda(idealnie woltemade),ale kupowanie kolejnego grajka za miliony do drugiej linii,gdzie jest 5 innych nie byłoby zbyt rozsądne.
05.08.2025 10:08
2
Słabo wygląda a pozyskaliśmy dwóch absolutnie pewniaków do pierwszej jedenastki (tah i diaz). To jak ma wyglądać bardzo dobre okienko? 8 pewniaków do jedenastki?xD
Środkowy pomocnik?obecnie na 2 mjejsca jest 5 kandydatów;
- Kimmich
-Goretzka
-Pavlo
- Bischof
-Laimer
05.08.2025 09:50
1
Sparing jak to sparing…
Zwróciłbym uwagę na dobrą postawę Goretzki i Bisxhofa. Szczególnie ten drugi może być ważny w nadchodzących tygodniach,w związku z odejściem palhinhi i urazem pavlo.otwiera się przed nim duża szansa i widać że jest na nią gotowy.
02.08.2025 22:08
1
No odpalił…niczym Coman na kms xD
31.07.2025 22:37
Trzeba ewidentnie zmienić podejście. Zagłaskać chłopaka, obiecać 65 meczów w pierwszym składzie w sezonie i podwyżkę 300%.biedactwa, przecież muszą za co żyć i wyżywić swoje rodzinę.
A przecież musi być lepszy nic reszta.no….no bo młodszy.a młodszy znaczy lepszy!skończyć z 28letnimi dziadami!stawiać na nastolatków, w fifie i fm wypala więc czemu nie u nas?????!!!!
26.07.2025 10:20
Oddać klub w ręce twitterowych fachowców xD oni zawsze wiedzą wszystko najlepiej xD
Gratuluję tym którzy najpierw wierzą w te wszytskie dziennikarskie bzdury a potem atakuje tych samych dziennikarzy xD
Nie ma krytyki?a ci pseudoeksperci co innego robią?
24.07.2025 19:16
@Edmund ale przecież napisałem wyżej.nie chodziło o jeden czynnik,a zbieg kilku. Wszystko złożyło się na to,że to co jeszcze kilka miesięcy temu wydawało się nie do pomyślenia,teraz jest realne.zreszta, nie bez przyczyny zdecydowana większość transferów nie jest dogadywany na początku okna, tylko w czasie jego trwania.
Bisxhof był wzięty za darmo.nie trzeba było nic z jego klubem załatwiać.co to za porównanie?
18.07.2025 15:25
@Edmund co stało na przeszkodzie żeby kupić go rok temu?co stało na przeszkodzie żeby Brazzo ściągnął 10ciu Daviesow?
Na wiosnę były zupełnie inne okoliczności.woktemade miał po jesieni 4 bramki,musiała był zdrowy,a w planach był jeszcze wirtz.
Można oczywiście mieć pretensje,że klub nie ma już te magicznej kuli przepowiadającej przyszłość (brazzzo najwidoczniej ją zabrał) i nie przewidział niesamowitego rozwoju Woltemade w ostatnich miesiącach,niepowodzenia transferu Wittza i kontuzji Musiali.no cóż, można mieć w zasadzie pretensje o wszytsko, co skutecznie widzę robisz od jakiegoś czasu.
18.07.2025 13:26
1
@MR +1000.ludzie się tutaj tak zachowują jakby to było pole do wylewania swoich życiowych frustracji.chwike nie pisałem i miałem nadzieję że przynajmniej cokolwiek na plus się zmieniło……a tu dalej wszystko i zawsze źle.czy w ogóle kibicowania dla ludzi wiąże się z jakąkolwiek pozytywną emocją?
18.07.2025 11:47
1
Ale ty wiesz że na to musi się również zgodzić klub?Jesli Liverpool i Stuttgart chcą kasy bo mają swoje cele to co im z młodych zawodników Bayernu?siła chcesz ich wciskać?powodzenia
Co w życiu negocjowałeś?
18.07.2025 11:43
1
No najlepiej negocjować powinni jeszcze przed narodzinami woltemade.to byłby najbardziej odpowiedni czas 😂
Nie da się czytać tego ciągle kwiku.niestety ale hoven miał rację.tys był po prostu psychofanem Brazzo.nie chodziło wcale o Bayern…..teraz zachowujesz się jak obrażona nastolatka obrażająca nową dziewczynę swojego ex
18.07.2025 11:31
@AdiFantasti nie chce mi się powtarzać tych samych dyskusji.
Nie mamy informacji z których można by jednoznacznie stwierdzić że była podobna oferta finansowa za kima.dlatefo nie będę gdybał.pojawila sie za to na pewno za de ligta i jego odejście zgodnie z moimi przypuszczeniami nie skończyła się dla nas utratą na jakości. Zespół w defensywie nie wyglądał gorzej, według mnie nawet lepiej.
Budując zespół musisz stawiać na tych,którzy pasują do koncepcji trenera.musisz brać również pod uwagę budżet i czasem nawet poświęcić tego minimalnie lepszego,żeby wzmocnić się w innych sektorach które mają jeszcze większe braki.
17.07.2025 20:29
@AdiFantasti po co nowy wątek?
Jeśli z czegoś tutaj szydziłem to co tego dramatyzowania.sam przecież niejeden raz podkreślałem że lubiłem i ceniłem de ligta ale to nie był jakiś kocur,żeby tak go opłakiwać i przewidywać dramaty.
No i czas pokazał że miałem rację,bo defensywnie nie wyglądaliśmy gorzej.smiem twierdzić że pewniej,conpikazuja też statystyki.
Porównanie do Kane’a czy Olise to absurd. Oni są kocurami,de ligtowi do tego „trochę” brakuje.
Mogę tylko powtórzyć.chociaz wolałem żeby został bo byłem w stanie zrozumieć powody jego sprzedaży.tutaj natomiast mało kto próbuje tylko woli naparzać bo przecież jedyną drogą do sukcesu to taka jaka sobie ktoś wymyślił zza ekranu monitora xD
17.07.2025 19:45
1
@seco555 niezbyt kumam co kim ma do tego. Gdyby jeszcze na stole pojawiła się oferta za niego.
Za de ligtem był przecież płacz co niemiara,jakby odchodził Mesjasz.
Ps sprawdziłem wartość kima. Rok temu wart 45 mln.
@Pir5 to nie do wiary jak ludzie pogubili się i zapomnieli o co chodzi w kibicowaniu.albo ktoś im wmówił że kibicowanie to nieustanne narzekanie i wskazywanie co można zrobić lepiej xD bo to przecież sami ludzie z wielkimi biznesami xD
17.07.2025 16:11
@seco555 niezbyt kumam co kim ma do tego. Gdyby jeszcze na stole pojawiła się oferta za niego.
Za de ligtem był przecież płacz co niemiara,jakby odchodził Mesjasz.
17.07.2025 16:10
2
Niemożliwe jest to uniwersum xD
Chcesz popaść w depresję?zaprasAmy na dieroten xD
Rok temu ile było dramatyzowania po odejściu de Ligta.tymczasem zaliczyliśmy najlepszy sezon w defensywie od kilku ładnych lat,a wartość de ligta ponownie spadła i jest juz poniżej tego co otrzynalismy.tyle było dramatyzowania po ściągnięciu Kompanyego,wielu było takich przewidujących beznadziejny sezon.a tymczasem pod wieloma względami był to jedna z najlepszych kampanii ostatnich lat.no ale depresyjny lud mylący kibicowanie z hejtowaniem i tak tego nie kupi…
Diaz.to dobry zawodnik.niewatpliwie.cena wydaje sie przesadzona,ale jesli to jest cel Wicka i widzi w nim cechy, których nie dostrzega u innych, młodszych,to mamybuderzac po młodszych bo…są młodsi?no ludzie.
Nie brakuje obaw odnośnie tego transferu,ale jeśli faktycznie go chcemy to w momencie kiedy do nas trafi stanę się wielkim fanem i będę życzył 50 bramek :)))
17.07.2025 15:40
2
@Munchener bardzo smutny. Świetny miasto, ogromne pieniądze (biorąc pod uwagę bonus za podpis,zarobi w rok tyle ile pewnie nie zarobiłby w Bayernie przez 3 lata), presja mniejsza.no koszmar!
12.06.2025 12:41
1
To zła informacja, inaczej się tego nie da ocenić z perspektywy Bayernu…..
Tracimy grajka który gwarantował co sezon ok 20 bramek (gole+asysty) i teraz trzeba będzie ten brak uzupełnić.nie dość że trzeba będzie takiemu grajkowi zapłacić to jeszcze trzeba będzie wyłożyć hajs dla klubu.
Szkoda,bo lepiej mieć takiego w odwodzie niż szukać i płacić szmat hajsu,szczególnie w naszej sytuacji kiedy nie ukrywamy że szukamy oszczędności.
Ale jak to szło w przypadku odejścia lewego?ze się po ludzku nie można dziwić?szmat hajsu, fajny klimat,extra miasto?xD
12.06.2025 08:52
@alien666 nie nudzi już Cię te ciągłe gadanie o Sane?czy zawsze tutaj musimy szukać wroga wśród swoich?jak nie Brazzo to Eberl, jak nei Goretzka to Sane…..Kozioł ofiarny ciągle poszukiwany.
To nei kwestia zdrowych zmysłów. Gnabry ostatnio dobrze grał z ławki i sam chętnie zobaczyłbym go od początku.potrafie jednak zrozumieć że trener może mieć inny plan na mecz. Może wlasnie upatrywać klucza do sukcesu w tej zmianie niż pozbywać się takiego przysłowiowego asa z rękawa.kurcze,czy tutaj zawsze musimy podchodzić tak zero jedynkowo?kto nie znami ten głupi?ludzie…..
Na komentarz hovena nie odpowiem bo po pierwsze :dawno ustaliliśmy że nie gadamy,więc nie kumam czemu ponownie zmienia zdanie.zeby potem znowu cancelowac z dyskusji jak mu się coś nie spodoba xD?
@DarthSmd ale przecież Upamecano był odciążany w tej rundzie. Już mówiłem o tym.zobacz sobie jego występy do momentu kontuzji. Musiała?przecież miał kilka tygodni wolnego.o tym mogą pomarzyć w Anglii.
Za bardzo myślę sfiksowlaismy się na punkcie rzekomego przeciążenia.
Błędy transferowe są wszędzie.mozna co roku wymieniać ludzi odpowiedzialnych i potęgować ten chaos, bo był błąd.
Tak,są błędy,jak wszędzie.ale nawoływanie do ciągłych zmian nie spowoduje tego,że nagle wszystko się unormuje. Tak,ostatnio mamy chaos spowodowany ciągłymi zmianami i zamiast zejść tego szlaku to są tutaj tacy,którzy najchętniej wcisnęliby jeszcze pedal gazu.i o tym mowie.
18.04.2025 14:58
2
A w tamtym sezonie była hiper extra?czyli rok sprawił że standard ligi tak spadł? XD
18.04.2025 11:53
6
Luźna piątkowa refleksja…..
Ciekawe to jest jak często tutaj panuje obawa odnośnie wpadnięcia na szlak Manchesteru United.jednoczesnie chce się właśnie tego co ten klub doprowadziło do takiego stanu.
Chaos,ściąganie raz po raz „gwiazd”,nowych trenerów i tworzenie jednego wielkiego toksycznego środowiska.bo albo jesteś wielki albo jesteś nikim. Bo trzeba szybkie sie odbudować. Trzeba rewolucji. Każdy ma receptę na sukces na już a mało kto jest cierpliwy.To właśnie doprowadziło do tego,że ktokolwiek przechodzi do tego klubu najczęściej zawodzi.olbrzymia presja i kompletny brak zaufania.bo mają być „wysokie standardy”….
Sami twórzmy te toksyczne środowisko importem róbmy wielkienoczy,że poszło coś nie tak…
18.04.2025 11:52
@DarthSmd wiem o co Ci chodzi ale w moim komentarzu chodziło stricte o budowanie zespołu przez trenera.nie przez klub. Już wyjaśniam.chodzi o zaznajamiania zawodników z nową filozofią gry,schematami, pracowaniem nad zrozumieniem w parach, czy trójkątach.to wszystko wymaga czasu i zawodnicy z różną szyjkoscia chłoną wiedzę dlatego mówiłem o budowaniu w pierwszej części sezonu przede wszystkim pierwszej jedenastki.
17.04.2025 16:36
@Gwzd44 ja też jestem za tym,że trener też musi się wykazać.tylko że moim zdaniem Kompany własnej to udowodnią.do pełnego obrazka brakuje zwycięstwa w BL i w razie dowiezienia tego to zaufanie powinien zdobyć.
Nie lubisz eksperymentów?no ok,ale czy czasem największy eksperyment w ostatnich latach nie dał nam najwięcej ?;) nie ci planowani od lat, na długie lata.a ten nieplanowany,z myślą o krótkiej przygodzie :)
17.04.2025 14:57
@BreitnerPaul to dobrze że w końcu tak krytycznie oceniasz swoje zachowanie. Jeszcze tylko przyznaj że odrobiłeś pracę domową i w końcu zapoznałeś się z terminem kibic i będziemy mogli wszyscy się rozejść w poczuciu,że ta rozmowa,która chciałeś sprowadzić do poziomu rynsztoka, czemuś się przysłużyła….
17.04.2025 13:40
Tak, i wydajmy 5 razy tyle na zawodnika,który nie da nam nawet tego czyli ok 20 bramek w sezonie
17.04.2025 13:25
@Gwzd44 a moim zdaniem trzeba najpierw zbudować trzon zespołu a potem można się zabrać za budowanie rezerw.
To pierwszy sezon Wicka u nas,wdraża nową filozofię,która nie należy do tych najprostszych. Cala drużyna musi być bardzo zsynchronizowana i rozumieć ten koncept żeby to miało ręce i nogi.
Kumam że wielu kibiców w ogóle na to nie patrzy i chcą mieć efekt na już na teraz.zbudowanie drużyny,podobnie zresztą jak jakiegokolwiek większego zespołu ludzi, to proces który trwa długie miesiące.to nie fm że wystarczy poprzesuwać klocki i patrzeć na efekty zarządzając cyferkami,a nie realnymi ludźmi.
17.04.2025 13:23
@BreitnerPaul próbuj dalej obrażać xd to doskonale pokazuje poziom xd do bruku nawet brakuje xD
17.04.2025 13:19
@BreitnerPaul twój komentarz został usunięty i masz tupet mówić coś o kulturze czy „pewnym poziomie”?xDdddd
Radzisz więcej książek?to taka rada jak ta ze słownikiem z którym ewidentnie nie miałeś do czynienia?pycha absolutna.delikatnie rzecz ujmując,żeby nie zniżyć się dompoziomu tych,których komentarze musiały zostać usunięte xD
xD
17.04.2025 13:12
Jeszcze jedno.od sezonu 18-19 tylko 2 razy doszliśmy w LM dalej.wszyscy się na pewno zgadzamy że składu z pewnością nie mamy lepszego niż w ostatnich 7 latach.wprost przeciwnie.
I nie odpadliśmy w jakimś kompromitującym stylu jak z Villareal tylko graliśmy jak równy z równym,i to bez kilku mega kluczowych zawodników.
Jeszcze skumałbym retorykę tych wierzących w olbrzymią jakość kadry,nawet tych rezerwowych i na tym budowaliby swoje przeświadczenie o błędzie w wyborze Wicka…
A ta jedenastka która grała w dwumeczu przed sezonem byłaby przecież tutaj wyśmiewana i każdy spodziewałby się solidnego eurowpierdolu
17.04.2025 12:59
No to chwila.jest deficyt jakości, jak sam uznałaś,a Kompany wykręcił czołową ósemkę i to w komendzie kiedy wypadło mu kilku kluczowych zawodników.
Jest na dobrej drodze mimo wszystko do zdobycia majstra.
I to ma sprawić że z całą pewnością można uznać jego zatrudnienie za błąd?trochę brakuje tu konsekwencji.bo albo wierzymy że jakości mamy dużo i trener tego nie wydobył,albo nie i doceniamy to co się wydarzyło, w takich a nie innych okolicznościach……
17.04.2025 12:41
@BreitnerPaul ale to jest kabaret.i jescze prawisz cos na temat pychy?najpierw odsyłasz do słownika a potem nienpotrafisz nawet sam do niego zajrzeć?i na deser obrażasz jeszcze ludzi?to jakaś komedia i byłoby śmiesznie gdybyś tylko nie robił tego na poważnie xD
Niepokojące jest również to urojenia na temat jakiegoś zgloszenia.chociaz absolutnie nie mam nic przeciwko zgłoszeniom…..chociaż powiem ze zabawnie sie to także czyta bo troche przypomina mi to te urywki z tych pataologicznych walk celebrytów oskarżających się non stop o donosy xD
17.04.2025 12:38
@BreitnerPaul płaczesz to ty ciągle w komentarzach i nie mam pojęcia o co ci chodzi z tą administracją.widze że nie tylko nie robisz użyteczność ze słownika jaki rzekomo masz (doszedłeś w końcu do „k”?!) ale ciśnienia też nie trzymasz.dojdz do k bo tam nie tylko „kibic” ale również „kultura” xd
17.04.2025 08:10
@BreitnerPaul Czesiu, a przeczytałeś już ten słownik czy może wyrwałeś stronę z terminem kibic?to nie ja wymyśliłem definicję tego słowa,tak dla przypomnienia xD
16.04.2025 23:51
@BreitnerPaul masz słownik? Super.to dobry początek.znajdz więc termin „kibic” przeczytaj ze 100 razy i wróć na stronę kibiców (!!!!!) Bayernu, czyli tutaj
16.04.2025 23:41
@BreitnerPaul piętnowałem i będę piętnował ciągle marudy,siejących defetyzm i hejterow którzy ubzdurali sobie że na tym polega kibicowanie.tak, to moja misja tutaj xD
16.04.2025 23:36
Bo tutaj ludzie nie kibicują tylko ubzdurali sobie że mają receptę na sukces i jak klub nie podąża tą drogą to chcą triumfować, bo przecież wyszło na ich xD i nie ma nic innego znaczenia, ważne że wejdą i ogłoszą jakimi są specami xD
16.04.2025 23:34
1
Nie no,jebmy cały czas że z dużymi brakami walczyliśmy do końca o półfinał.
Bo na ciągłym marudzenie i krytykowaniu polega przecież kibicowanie.o to w tym chodzi, trzeba dać po mordzie, z troski
16.04.2025 23:31
@alien666 czytasz siebie? Na pewno nie.tak pisze kibic?xDdddd
Ja jestem kibicem Bayernu dla którego każdy mecz tej drużyny to pewnego rodzaju święto a mistrzostwo to wisienka na torcie.jesli gardzisz innymi meczami niż LM to powinieneś przede wszytskim zadać sobienlytajie czy nie marnujesz tutaj czasu.bo to miejsce dla kibiców Bayernu, a nie fanów LM
16.04.2025 23:26
2
@alien666 to jak masz w d to co tutaj jeszcze robisz?żegnamy się i kropka.daj ludziom się bawić.jak nie jesteś fanem muzyki poważnej to idziesz do filharmonii i gadasz do ludzi, że ta muza jest do d?ogarnij się
16.04.2025 23:16
1
To nie psychofani tylko kibice.w tym pokręconym świecie jednak z hejterow próbuje zrobić się kibiców troszczących o dobro klubu, a z kibiców „psycjofanow”. Nie dziwne jak z patocelebrytow robi się sportowców czy z patoraperow muzyków.
16.04.2025 23:03
Walczyliśmy do końca.nie mogę mieć pretensji wobec takich okoliczności.
Dzięki za walkę 🫡
16.04.2025 22:57
1
W Anglii o takiej postawie mówi się glory hunters xd niby każdy mądry jak idzie to wtedy na sztandarach „na dobre i złe” ale jak jest odrobinę gorzej (co i tak nieosiągalne dla 99,9% klubów na świecie) to wieczny lament i oglądanie od święta xD
16.04.2025 22:39
1
Zajebiscie xd nie ma to jak kibic xD
16.04.2025 22:37
Dawać dawać
Pokazać tym niedowiarkom że kibicuje się do końca !!!
16.04.2025 22:35
1
@Lothar.Matthaus 😎😎😎
16.04.2025 22:12
1
O tym mówiłem Harryyyyyy👌😎
16.04.2025 22:11
1
nie będę skupiał się na aktorach drugoplanowych tylko podkreślę swój zawód postacią tego,kto miał i powinien odgrywać pierwszoplanową rolę. Kane,bo o nim mowa,wygląda przecież najgorzej z wszytskich napastników na boisku w tym dwumeczu.niestety ale jeśli się nie ogarnięci nie zatrze tego złego wrażenie w drugiejnpolowie to ta ewentualna porażka będzie mi się już chyba zawsze kojarzyła z nieporadnością Kane’a.pora pokazać klasę Harry!
Nie gramy źle,rozpoczęliśmy nawet bardzondobrze,ale z biegiem minut Inter odzyskał kontrolę i musimy pokazać coś extra.ja bym nie czekał długo i wpuścił Sergea
16.04.2025 21:58
@tapczan jemu nie przetłumaczysz bo to fanatyk lewego.ja jeszcze kumam takie nastawienie na jakiś fanpejdzach rl9,ale niezbyt kumam co ten człowieku robi tutaj.nie komentuje tego co w bayernie tylko aktywizuje się wtedy kiedy jest temat Lewego i barcy. O co kaman?:O
16.04.2025 11:02
@bawaria42 ale o czym mamy rozmawiać za półtora miesiąca?mija prawie rok a ciebie szlag trafia i znowu zaczynasz to samo xD to ile jeszcze to będzie się kręciło? Kolejny rok, czy może 5, a może 15?można zawsze gdybać co by było……tylko nie wiem czy jest to coś z czego może wyjść jakaś konstruktywna rozmowa xD
15.04.2025 17:51
1
@bawaria42 jakie to ma znaczenie?zadne.w piłce tydzień to szmat czasu.czy faktycznie tak sam sobie sabotujesz przyjemność z kibicowania zastanawianiem się czy po ewentualnym awansie mamy większe szanse?smutne to, mega smutne.faktycznie niektórzy to chyba szukają powodów dla których kibicowanie nie przynosi pozyyywnych emocji xD
15.04.2025 14:04
4
Oho
Same old shit
15.04.2025 14:02
1
Przecież o jego problemach zdrowotnych mówi się przynajmniej od końca poprzedniego roku xD
Tylko że tutaj narazie swojego zdrowia wcale nikomu nie imponuje.baaaaa,lepiej byłoby żeby odpuścił xD
15.04.2025 13:11
4
Jeśli taki mental mieliby wszyscy kibice to małe kluby nie miałaby swoich fanów xd bo po co, przecież „wiecie co dalej” xD
15.04.2025 13:06
To być może kolejną z ofiar swojego oddania i grze pomimo urazów.widocznie u nas lepiej chyba zgłosić niedyspozycję(kontuzje) i wtedy masz spokój……
To nie jest zły grajek ale jak ciągle grasz z kontuzją to czego się spodziewasz?
15.04.2025 11:51
1
A ja przypomnę że mowa tutaj o konkretnym meczu a nie ocenie zawodnika na dystansie całego sezonu.gnabry wygląda ostatnio bardzo świeżo i to chyba logiczne że dla każdego kto życzy nam dobrze,jego występ może dawać jakąś nadzieję.oczywiscie można ciągle zakładać że wszyscy są do bani,my bez szans i w ogóle nie ma co siadać przed tv,ale…..czy o to chodzi w kibicowaniu?
15.04.2025 11:22
1
@hoodykr no tak, wygląda fatalnie.chodzmy płakać i nie wychodźmy na boisko.
O taki mental chodzi!!!!!
Przepraszam że zbłądziłem jako kibic xD
15.04.2025 11:11
1
Najlepsze co może być tonkfensywne trio Gnabry-Sane-Olise,gdzie dwóch ostatnich wymienia się pozycjami.
Na ławce Mueller i Coman i nie wygląda to źle.
15.04.2025 09:38
Może chodzi w tym o coś więcej?:)
14.04.2025 10:31
2
Zawsze można obwiniać trenera.tylko który konkretny przypadek?Davies który wcale nie grał dużo na przestrzeni całego sezonu i kontuzje złapał na reprezentacji? A może Upamecano,który przed kontuzją (na reprezentacji!) z czterech meczów w lidze zagrał tylko w jednym? czy musiała który zagrał w tym roku tylko 3 razy pełne 90 minut w lidze i nie dość że miał kilka tygodni odpoczynku po rundzie jesiennej, to wiosenną rozpoczął od odpoczynku i dwoma epizodami? W nogach jakieś 2.9 k minut. Salah sie smieje xD
14.04.2025 10:18
1
@Skobry w ostatniej wypowiedzi oddałem istotę moich komentarzy. Nic tutaj nie ma do dodania więcej. Prościej już nie potrafię.
13.04.2025 10:31
1
@Skobry nie.zacznijny zatem odnpoczatku. Niewłaściwym to jest założenie,że Kane jest zaorany,przemęczony i to ma negatywny wpływ na jego forme. A faktem jest to, że jest wielu piłkarzy grających więcej.
13.04.2025 10:00
1
Pytanie na ile jest to przemyślana strategia a na ile jakieś wewnętrzne gierki
13.04.2025 09:40
1
@Skobry czyli wiemy że nic nie wiemy? Mogę się zgodzić :)to byłby dobry krok na rozpoczęcie dyskusji a nie ciągłe komentarze jak to jeden z drugim jest zajechany i kropka ;) Wiemy natomiast że są przykłady zawodników i to wcale niemało,którzy grają wiecej.
13.04.2025 09:27
1
@Edmund jeden topowy napastnik jest z pewnością lepszy niż trzech średniaków/slabych.
Liczenie ze ilością nadrobi się jakość to myślenie życzeniowe i nic więcej.
Choć zaznaczę raz jeszcze że jeden dodatkowy napastnik na pewno by się przydał.
13.04.2025 09:13
2
Noooo,dziesiątki kibiców tutaj nawołuje do tego xDdddddd
13.04.2025 08:27
1
@Skobry ale ja właśnie o tym mówię.nie ma co zawsze gadać że zmęczenie jest wszystkiemu winne.ze ktoś jest zaorany.inni grają więcej, problemów nie mają,ale to nie znaczy że mają formę przez cały sezon najwyższą.a tutaj czytam że kontuzje są przez częstą grę,słaba forma przez częstą grę.wszystko co złe to przez grę,chociaż nasi wcale nie grają więcej niż inni
13.04.2025 08:27
1
@Edmund tylko że nie masz żadnych gwarancji że 3 czy nawet 6 słabszych da tyle bramek ile jeden topowy.popatrz sobie na United i ich problemy a przecież to w teorii nie było napastnicy słabi.
U nas model z jednymnapastnikiem się sprawdzał bo taki napastnik miał pewność gry,pewność sytuacji. I dawał bramki.
Topowy napastnik w drużynie która chce grać o coś więcej to mus.oczywisxie, nie musi być to typowa 9,ale mówienie że trzech słabszych da finalnie tyle albo więcej niż jeden topowy to proszenie się o kłopot.
Być może dopiero jak będziemy musieli się użerać z napastnikami,którzy kopią się nirorycznienpo czołach,nie mają pewności siebie, to dopiero zrozumiesz o czym mówię.choc oczywiście mam nadzieje,że nigdy do tego nie dojdzie u nas
13.04.2025 08:21
1
Bardzo dobra zmiana.zamiast się z tego cieszyć to jakieś podśmiechujki tutaj xD
Serge może być bardzo ważny w związku z brakiem Musiali i łamliwością Comana. Szczególnie że Sane traci dużo na lewej stronie
13.04.2025 06:17
2
@alien666 a może nie? Tu niektórzy za bardzo już zaczynają temat przeciążeń.kane ma 3200 minut w sezonie.popattzcie na tych co mają blisko 4k.taki Salah gra w lidze od dechy do dechy,więcej jeszcze niż Kane. W sezonie już prawie 3.9k minut
13.04.2025 06:07
1
Coman niejeden raz w tym sezonie wszedł i zrobił różnicę.teraz dopiero co wraca po kontuzji więc nie ma się co spodziewać cudów.
13.04.2025 05:47
@Edmund piszesz o trzech napastnikach czego nie było u nas.ale nie pamiętasz że mieliśmy dwóch napastników?
Model z jednym głównym napastnikiem przez lata u nas się sprawdzał.dawal mu pewność a ten odwdzięczał się bramkami.zmiennicy też byli ale w tym sezonie ale to nie jest tak że to patologia trwająca od lat.
Możliwe że tel miał załatać tę dziurę ale nie podołał…
13.04.2025 05:46
1
@Zerafaelo przyjmuje że chłopak nie miał prawie urlopu,ale rozegrał w tym sezonie njespielna 3000 minut. Są tacy co dobijają już do 4K.
Nie przesadzałbym z tym ryzykiem urazu.to sprawa mocno indywidualna.sa tacy co łamią się grając od święta,a inni co 3 dni śmigają i są okazem zdrowia
13.04.2025 05:40
@BreitnerPaul ale poszło mi w Pięty. Oho xD
A teraz coś na temat?czy dalej nie jesteś w stanie zrozumieć,że linia defensywy straciła swoje najbardziej solidne punkty, a w bramce stoi nowicjusz?tego na wykładach dla piłkarskich ekspertów nie mówią?xD
13.04.2025 05:36
@BreitnerPaul dalej to możemy co najwyżej marudzić,bo niczego innego tutaj się przecież nie robi.
Jesli nie widzisz ile pewności tej defensywie dają tacy zawodnicy jak phonzie,ups czy Neuer to o czym tu dyskutować?co najwyżej o hodowli jedwabników.
Kto powiedział że pavlo tomorrow napędowy? Jego brak to kolejny element walącej się ukladanki
@seco555 eee tam.przeciez prawdziwy kibic to ten co najwięcej wydaje w fanszopie i ma prawo ciagle płakać,marudzić i wyzywać xD
13.08.2025 23:03
@hoven odezwał się płaczliwy król hejterow.znowu zaczynasz i będziesz płakał ?ile już eurasow wydanych tego lata w fanszopie?xD
13.08.2025 21:37
Agent ewidentnie zszokowany,mówi o ustaleniach które złamano no ale hejterzy tutaj znowu czepiają się Bayernu xD co za uniwersum xD
Strach w ogóle składać oferty za kogokolwiek xD
Nick z wielu względów wydaje się bardzo sensownym transferem na tu i teraz ale te żądania to już abstrakcja.
13.08.2025 21:08
Wspaniałe uniwersum <3 Coman nie daje liczb to Coman zły,ale jak Gnabry daje liczby to też zły xD
Prawda jak w wielu podobnych sytuacjach leży po środku.
Coman nje jest topowym skrzydłowym bo właśnie brakuje mu liczb.jego hejterzy nie chcą niestety widzieć jego walorów,skutecznie zapewne przymykając oczy albo po prostu niezbyt uwaznienogladajac mecze.king potrafi minąć każdego rywala a w defensywie odwala kawał roboty.a to w taktyce wicka ma potężne znaczenie.
Osobiście chętnie bym go zostawił,bo nie będzie łatwo go zastąpić,ale…..z drugiej strony jak z nieba spada gotówka to wypada się po nią schylić.ale tylko w sytuacji kiedy suma jest bardzo atrakcyjna oraz mamy przygotowanego zastępcę.
10.08.2025 08:58
Kompletnie się zdziwię jeśli będziemy chcieli Sancho.zupelnie mi nie pasuje donpilkarza,którego chciałby Kompany. Trudno znaleźć większego lenia,a ego niczym 100xhoven
09.08.2025 16:25
@seco555 jeśli widzisz tylko same pozytywy tego,a pomijasz niebezpieczeństwa,to jest właśnie idealny przykład na patrzenie na sprawę przez różowe okulary :)))
06.08.2025 21:48
Dobrze że słucha Ballacka a nie tutejszych optymistów którzy radzili mu przecież odejście bo przecież nie ma szans na grę xD
06.08.2025 14:31
@seco555 drogie bilety, na trybunach turyści z wszelakich zakątków świata.za sterami ludzie,którzy w ogóle często nie mają pojęcia o lokalnej społeczności i o tym ile dla nich znaczy klub.generalnie,tutaj niejeden raz zarzucane mi jest patrzenie przez różowe okulary,ale mam wrażenie że doskonałym przykładem takiego zachowania jest upatrywanie świętego grała w zniesieniu 50+1
06.08.2025 14:25
No tak,kopiujmy tę plastikową PL i stańmy się mierną tego kopią…..
Ciekawe czy równie wspoeralibhsxie ten pomysł gdybyście chodzi regularnie na mecze.
06.08.2025 14:14
@DarthSmd nie zgodzę się.ponpierwse - przy piątce zawodników w drugiej linii należy zapomnieć o rozwoju młodych.nie oszukujmy się. Kimmich gra prawie zawsze bo to fundament, więc zostaje tak naprawdę 4 zawodników na 1 miejsce.
Po drugie - jak podkreśliłem wcześniej bardzo cenię współpracę laimera i Olise i uważam,że ten drugi też zyskuje na tym że ma za sobą Koniego.Nie ogarnia z lepszymi?przesada.rownie dobrze ktoś tak może napisać że Kimmich czy Olise też nie ogarniają z lepszymi.de facto bazując na ostatnich latach to mało ktonigarnia xD
Szanuję zdanie,ale nie zgadzam sie z tym, że sprawa jest tak jednoznaczna. Podobnie zresztą jak z Boeyem, jeśli faktycznie Kompany go ceni to bym go nie skreślał…..
06.08.2025 14:12
@seco555 to zawodnicy innym profilu.uwuelbiam osobisxie takich obrońców jak Davies,którzy są nastawieni na ofensywę,i jestem w stanie wybaczyć im błędy czy gorsza dyspozycje w obronie, ale….jak już masz takich dwóch zawodników po obu flankach to możesz mieć problem i balans drużyny może zostać zachwiany.
@Danie1 nie zapomniałeś o Kimmichu?grał na PO i był top.a niby wolny….
06.08.2025 11:50
No lepiej dla klubu wysyłać w świat sygnał że musimy kupić jak najwięcej, prawda?xD
06.08.2025 11:34
@Sopariev a dlaczego nie? To jakiś niepoważny zawodnik czy co?rozumiem że może ktoś lubić bardziej ofensywnych zawodników,ale u nas i Sule tam grywał.
06.08.2025 11:33
Nie wiem czy to dobry pomysł.laimer zdaje się świetnie rozumieć z Olise inwestować rozwijać to partnerstwo a nie ubijać. Wrzucanie Laimera dondrugiej linii, gdzie jest już tłok?więcej strat niz korzyści w moim odczuciu.
Na prawej obronie jest nie tylko Boey ale i Stanisic. Trzech zawodników i to ma być dziura?no mam poważne wątpliwości.
06.08.2025 11:29
@Alistair gdzie chwalenie a gdzie wiara? Njennest z pewnością cudownym kibicem ten który ciągle l(!) narzeka.gdyby kibicowanie polegało na realistycznym podejściu to kibic outsidera powinien być ciągle w depresji i pewnie mało komu powinno się chcieć wtedy pójść na mecz z wyraźnie lepszymi,nie mówiąc o dopingowaniu.
W którym miejscu zakrzywiam rzeczywistość?przecież czarno na białym pisze że mamy swoje mankamenty i nawet wyraźnie pisze z czego to wynika.
Powtórzę.najlatwiej jest narzekać i potem triumfować że miało się rację.na 10 sezonów prawdopodobnie co najmniej 8-9 razy będzie się miało „rację”.Statystyka.
06.08.2025 09:27
@Alistair na czym polega ta racja?LM wygrywa jedna drużyna,chętnych cała Europa.jelsi kibicowanie m polegać na narzekaniu i potem triumfalnie oglaszac - miałem rację to wypada pogratulować.bo to najłatwiejsze przecież. Narzekać i narzekać.statystyka pokazuje,że w sezonie zdecydowanie więcej jest przegranych niż wygranych więc siejmy defetyzm bo przecież będziemy mieć rację.kibicowanie w najczystszej postaci xD
06.08.2025 08:42
@Danie1 przeczytaj jeszcze raz,bo to malo skomplikowana polszczyzna.
05.08.2025 22:19
@MS7 nie jest źle.jest ryzykownie(idealnie byłoby mieć jeszcze Woltemadw),ale przecież od miesięcy mówi się o potrzebie szansy dla młodych.ci wszyscy którzy tak i to apelowali powinni być usattsfakcjowani bo warunki do tego będą całkiem niezłe
05.08.2025 22:17
@Alistair znaczy się oni mają odejść żeby kto przyszedł?ktoś taki kto sprawi że Bayern zacznie wydawać więcej niż zarabia???
05.08.2025 22:15
Z sezonu na sezon to dizadzieja internetowe płaczki.
05.08.2025 22:12
@Willmer zmiennikiem Kanea ma być też Diaz.
05.08.2025 22:10
W sumie……czy to coś zmienia?
Trzeba spojrzeć trochę szerzej na całą sprawę.
Pewnym jest to,że mamy kilka braków.wbrew tym płaczliwym tonom wcale nie jesteśmy daleko. Tyle tylko,że na kilku pozycjach mamy zawodników,których trzeba najpierw się pozbyć.bajlepszy przykład to taki Boey.podobna sprawa z kimem.niestety, ale najpierw trzeba zrobić porządki żeby potem się wzmocnić.najlwpiwj to robić w takiej atmosferze, a nie puszczać w świat sygnału,że jesteśmy. Desperacji żeby sprzedać a potem kupić.spokojnje dzialac i w odpowiednim momencie uderzać po swój cel.jesli nie w tym okienku to za rok.lepiej czasem odpuścić niż wydawać miliony w stylu „może się uda”.
Jak wcześniej zaznaczyłem oczekuje jeszcze wzmocnienia w ofensywie.tutaj wiltemade wydaje się z wielu względów pasować.co jeśli się jednak nie uda dogadać ze Stuttgartem?to conpowyzej.nieraz lepiej poczekać niż wykonywać nerwowe ruchy.
Za dużo nerwów w ostatnich latach w klubie i pora w końcu postawić na stabilizację i spokojne budowanie kadry.moze to oznaczać,że na papierze nie będzie to wyglądało mocarnie,ale….to tylko papier.troche wiary w swój klub.
05.08.2025 22:09
Zawsze można pójść do kąta i płakać…..xD
05.08.2025 15:49
Nie no, płaczmy tak dalej przez kolejny prawie miesiąc.plakanie tutaj się dobrze sprzedaje xD
05.08.2025 15:48
@FCB4ever2014 z takim podejściem do sprawy to trzeba by sprzedać pavlo.bez sensu.
Jest w kadrze i jest 5 zawodników na tej pozycji.kupisz 6 to zahamujesz rozwój najmłodszych.proste jak budowa cepa.
05.08.2025 15:47
@Arcatera nie chodziło o miliony? No to ile trzeba zapłacić za jakościowego srodkkwego pomocnika (transfer + pensja) jak nie miliony?
nie oceniłem pozytywnie. W ogóle na razie nie oceniam,a jak mówię wyraźnie że potrzeba kogoś donifensywy to chyba oznacza, że mam jeszcze oczekiwania.
Między ocenanpozytywna a słaba jest jeszcze w moim postrzeganiu świata spora przestrzeń.
05.08.2025 11:11
@Arcatera a co ma musiala i Davies do środkowych pomocników?jeden zawodnik do ofensywy jeszcze się na pewno przyda(idealnie woltemade),ale kupowanie kolejnego grajka za miliony do drugiej linii,gdzie jest 5 innych nie byłoby zbyt rozsądne.
05.08.2025 10:08
Słabo wygląda a pozyskaliśmy dwóch absolutnie pewniaków do pierwszej jedenastki (tah i diaz). To jak ma wyglądać bardzo dobre okienko? 8 pewniaków do jedenastki?xD
Środkowy pomocnik?obecnie na 2 mjejsca jest 5 kandydatów;
- Kimmich
-Goretzka
-Pavlo
- Bischof
-Laimer
05.08.2025 09:50
Sparing jak to sparing…
Zwróciłbym uwagę na dobrą postawę Goretzki i Bisxhofa. Szczególnie ten drugi może być ważny w nadchodzących tygodniach,w związku z odejściem palhinhi i urazem pavlo.otwiera się przed nim duża szansa i widać że jest na nią gotowy.
02.08.2025 22:08
No odpalił…niczym Coman na kms xD
31.07.2025 22:37
Trzeba ewidentnie zmienić podejście. Zagłaskać chłopaka, obiecać 65 meczów w pierwszym składzie w sezonie i podwyżkę 300%.biedactwa, przecież muszą za co żyć i wyżywić swoje rodzinę.
A przecież musi być lepszy nic reszta.no….no bo młodszy.a młodszy znaczy lepszy!skończyć z 28letnimi dziadami!stawiać na nastolatków, w fifie i fm wypala więc czemu nie u nas?????!!!!
26.07.2025 10:20
Oddać klub w ręce twitterowych fachowców xD oni zawsze wiedzą wszystko najlepiej xD
Gratuluję tym którzy najpierw wierzą w te wszytskie dziennikarskie bzdury a potem atakuje tych samych dziennikarzy xD
Nie ma krytyki?a ci pseudoeksperci co innego robią?
24.07.2025 19:16
@Edmund ale przecież napisałem wyżej.nie chodziło o jeden czynnik,a zbieg kilku. Wszystko złożyło się na to,że to co jeszcze kilka miesięcy temu wydawało się nie do pomyślenia,teraz jest realne.zreszta, nie bez przyczyny zdecydowana większość transferów nie jest dogadywany na początku okna, tylko w czasie jego trwania.
Bisxhof był wzięty za darmo.nie trzeba było nic z jego klubem załatwiać.co to za porównanie?
18.07.2025 15:25
@Edmund co stało na przeszkodzie żeby kupić go rok temu?co stało na przeszkodzie żeby Brazzo ściągnął 10ciu Daviesow?
Na wiosnę były zupełnie inne okoliczności.woktemade miał po jesieni 4 bramki,musiała był zdrowy,a w planach był jeszcze wirtz.
Można oczywiście mieć pretensje,że klub nie ma już te magicznej kuli przepowiadającej przyszłość (brazzzo najwidoczniej ją zabrał) i nie przewidział niesamowitego rozwoju Woltemade w ostatnich miesiącach,niepowodzenia transferu Wittza i kontuzji Musiali.no cóż, można mieć w zasadzie pretensje o wszytsko, co skutecznie widzę robisz od jakiegoś czasu.
18.07.2025 13:26
@MR +1000.ludzie się tutaj tak zachowują jakby to było pole do wylewania swoich życiowych frustracji.chwike nie pisałem i miałem nadzieję że przynajmniej cokolwiek na plus się zmieniło……a tu dalej wszystko i zawsze źle.czy w ogóle kibicowania dla ludzi wiąże się z jakąkolwiek pozytywną emocją?
18.07.2025 11:47
Ale ty wiesz że na to musi się również zgodzić klub?Jesli Liverpool i Stuttgart chcą kasy bo mają swoje cele to co im z młodych zawodników Bayernu?siła chcesz ich wciskać?powodzenia
Co w życiu negocjowałeś?
18.07.2025 11:43
No najlepiej negocjować powinni jeszcze przed narodzinami woltemade.to byłby najbardziej odpowiedni czas 😂
Nie da się czytać tego ciągle kwiku.niestety ale hoven miał rację.tys był po prostu psychofanem Brazzo.nie chodziło wcale o Bayern…..teraz zachowujesz się jak obrażona nastolatka obrażająca nową dziewczynę swojego ex
18.07.2025 11:31
@AdiFantasti nie chce mi się powtarzać tych samych dyskusji.
Nie mamy informacji z których można by jednoznacznie stwierdzić że była podobna oferta finansowa za kima.dlatefo nie będę gdybał.pojawila sie za to na pewno za de ligta i jego odejście zgodnie z moimi przypuszczeniami nie skończyła się dla nas utratą na jakości. Zespół w defensywie nie wyglądał gorzej, według mnie nawet lepiej.
Budując zespół musisz stawiać na tych,którzy pasują do koncepcji trenera.musisz brać również pod uwagę budżet i czasem nawet poświęcić tego minimalnie lepszego,żeby wzmocnić się w innych sektorach które mają jeszcze większe braki.
17.07.2025 20:29
@AdiFantasti po co nowy wątek?
Jeśli z czegoś tutaj szydziłem to co tego dramatyzowania.sam przecież niejeden raz podkreślałem że lubiłem i ceniłem de ligta ale to nie był jakiś kocur,żeby tak go opłakiwać i przewidywać dramaty.
No i czas pokazał że miałem rację,bo defensywnie nie wyglądaliśmy gorzej.smiem twierdzić że pewniej,conpikazuja też statystyki.
Porównanie do Kane’a czy Olise to absurd. Oni są kocurami,de ligtowi do tego „trochę” brakuje.
Mogę tylko powtórzyć.chociaz wolałem żeby został bo byłem w stanie zrozumieć powody jego sprzedaży.tutaj natomiast mało kto próbuje tylko woli naparzać bo przecież jedyną drogą do sukcesu to taka jaka sobie ktoś wymyślił zza ekranu monitora xD
17.07.2025 19:45
@seco555 niezbyt kumam co kim ma do tego. Gdyby jeszcze na stole pojawiła się oferta za niego.
Za de ligtem był przecież płacz co niemiara,jakby odchodził Mesjasz.
Ps sprawdziłem wartość kima. Rok temu wart 45 mln.
@Pir5 to nie do wiary jak ludzie pogubili się i zapomnieli o co chodzi w kibicowaniu.albo ktoś im wmówił że kibicowanie to nieustanne narzekanie i wskazywanie co można zrobić lepiej xD bo to przecież sami ludzie z wielkimi biznesami xD
17.07.2025 16:11
@seco555 niezbyt kumam co kim ma do tego. Gdyby jeszcze na stole pojawiła się oferta za niego.
Za de ligtem był przecież płacz co niemiara,jakby odchodził Mesjasz.
17.07.2025 16:10
Niemożliwe jest to uniwersum xD
Chcesz popaść w depresję?zaprasAmy na dieroten xD
Rok temu ile było dramatyzowania po odejściu de Ligta.tymczasem zaliczyliśmy najlepszy sezon w defensywie od kilku ładnych lat,a wartość de ligta ponownie spadła i jest juz poniżej tego co otrzynalismy.tyle było dramatyzowania po ściągnięciu Kompanyego,wielu było takich przewidujących beznadziejny sezon.a tymczasem pod wieloma względami był to jedna z najlepszych kampanii ostatnich lat.no ale depresyjny lud mylący kibicowanie z hejtowaniem i tak tego nie kupi…
Diaz.to dobry zawodnik.niewatpliwie.cena wydaje sie przesadzona,ale jesli to jest cel Wicka i widzi w nim cechy, których nie dostrzega u innych, młodszych,to mamybuderzac po młodszych bo…są młodsi?no ludzie.
Nie brakuje obaw odnośnie tego transferu,ale jeśli faktycznie go chcemy to w momencie kiedy do nas trafi stanę się wielkim fanem i będę życzył 50 bramek :)))
17.07.2025 15:40
@Munchener bardzo smutny. Świetny miasto, ogromne pieniądze (biorąc pod uwagę bonus za podpis,zarobi w rok tyle ile pewnie nie zarobiłby w Bayernie przez 3 lata), presja mniejsza.no koszmar!
12.06.2025 12:41
To zła informacja, inaczej się tego nie da ocenić z perspektywy Bayernu…..
Tracimy grajka który gwarantował co sezon ok 20 bramek (gole+asysty) i teraz trzeba będzie ten brak uzupełnić.nie dość że trzeba będzie takiemu grajkowi zapłacić to jeszcze trzeba będzie wyłożyć hajs dla klubu.
Szkoda,bo lepiej mieć takiego w odwodzie niż szukać i płacić szmat hajsu,szczególnie w naszej sytuacji kiedy nie ukrywamy że szukamy oszczędności.
Ale jak to szło w przypadku odejścia lewego?ze się po ludzku nie można dziwić?szmat hajsu, fajny klimat,extra miasto?xD
12.06.2025 08:52
@alien666 nie nudzi już Cię te ciągłe gadanie o Sane?czy zawsze tutaj musimy szukać wroga wśród swoich?jak nie Brazzo to Eberl, jak nei Goretzka to Sane…..Kozioł ofiarny ciągle poszukiwany.
To nei kwestia zdrowych zmysłów. Gnabry ostatnio dobrze grał z ławki i sam chętnie zobaczyłbym go od początku.potrafie jednak zrozumieć że trener może mieć inny plan na mecz. Może wlasnie upatrywać klucza do sukcesu w tej zmianie niż pozbywać się takiego przysłowiowego asa z rękawa.kurcze,czy tutaj zawsze musimy podchodzić tak zero jedynkowo?kto nie znami ten głupi?ludzie…..
Na komentarz hovena nie odpowiem bo po pierwsze :dawno ustaliliśmy że nie gadamy,więc nie kumam czemu ponownie zmienia zdanie.zeby potem znowu cancelowac z dyskusji jak mu się coś nie spodoba xD?
@DarthSmd ale przecież Upamecano był odciążany w tej rundzie. Już mówiłem o tym.zobacz sobie jego występy do momentu kontuzji. Musiała?przecież miał kilka tygodni wolnego.o tym mogą pomarzyć w Anglii.
Za bardzo myślę sfiksowlaismy się na punkcie rzekomego przeciążenia.
Błędy transferowe są wszędzie.mozna co roku wymieniać ludzi odpowiedzialnych i potęgować ten chaos, bo był błąd.
Tak,są błędy,jak wszędzie.ale nawoływanie do ciągłych zmian nie spowoduje tego,że nagle wszystko się unormuje. Tak,ostatnio mamy chaos spowodowany ciągłymi zmianami i zamiast zejść tego szlaku to są tutaj tacy,którzy najchętniej wcisnęliby jeszcze pedal gazu.i o tym mowie.
18.04.2025 14:58
A w tamtym sezonie była hiper extra?czyli rok sprawił że standard ligi tak spadł? XD
18.04.2025 11:53
Luźna piątkowa refleksja…..
Ciekawe to jest jak często tutaj panuje obawa odnośnie wpadnięcia na szlak Manchesteru United.jednoczesnie chce się właśnie tego co ten klub doprowadziło do takiego stanu.
Chaos,ściąganie raz po raz „gwiazd”,nowych trenerów i tworzenie jednego wielkiego toksycznego środowiska.bo albo jesteś wielki albo jesteś nikim. Bo trzeba szybkie sie odbudować. Trzeba rewolucji. Każdy ma receptę na sukces na już a mało kto jest cierpliwy.To właśnie doprowadziło do tego,że ktokolwiek przechodzi do tego klubu najczęściej zawodzi.olbrzymia presja i kompletny brak zaufania.bo mają być „wysokie standardy”….
Sami twórzmy te toksyczne środowisko importem róbmy wielkienoczy,że poszło coś nie tak…
18.04.2025 11:52
@DarthSmd wiem o co Ci chodzi ale w moim komentarzu chodziło stricte o budowanie zespołu przez trenera.nie przez klub. Już wyjaśniam.chodzi o zaznajamiania zawodników z nową filozofią gry,schematami, pracowaniem nad zrozumieniem w parach, czy trójkątach.to wszystko wymaga czasu i zawodnicy z różną szyjkoscia chłoną wiedzę dlatego mówiłem o budowaniu w pierwszej części sezonu przede wszystkim pierwszej jedenastki.
17.04.2025 16:36
@Gwzd44 ja też jestem za tym,że trener też musi się wykazać.tylko że moim zdaniem Kompany własnej to udowodnią.do pełnego obrazka brakuje zwycięstwa w BL i w razie dowiezienia tego to zaufanie powinien zdobyć.
Nie lubisz eksperymentów?no ok,ale czy czasem największy eksperyment w ostatnich latach nie dał nam najwięcej ?;) nie ci planowani od lat, na długie lata.a ten nieplanowany,z myślą o krótkiej przygodzie :)
17.04.2025 14:57
@BreitnerPaul to dobrze że w końcu tak krytycznie oceniasz swoje zachowanie. Jeszcze tylko przyznaj że odrobiłeś pracę domową i w końcu zapoznałeś się z terminem kibic i będziemy mogli wszyscy się rozejść w poczuciu,że ta rozmowa,która chciałeś sprowadzić do poziomu rynsztoka, czemuś się przysłużyła….
17.04.2025 13:40
Tak, i wydajmy 5 razy tyle na zawodnika,który nie da nam nawet tego czyli ok 20 bramek w sezonie
17.04.2025 13:25
@Gwzd44 a moim zdaniem trzeba najpierw zbudować trzon zespołu a potem można się zabrać za budowanie rezerw.
To pierwszy sezon Wicka u nas,wdraża nową filozofię,która nie należy do tych najprostszych. Cala drużyna musi być bardzo zsynchronizowana i rozumieć ten koncept żeby to miało ręce i nogi.
Kumam że wielu kibiców w ogóle na to nie patrzy i chcą mieć efekt na już na teraz.zbudowanie drużyny,podobnie zresztą jak jakiegokolwiek większego zespołu ludzi, to proces który trwa długie miesiące.to nie fm że wystarczy poprzesuwać klocki i patrzeć na efekty zarządzając cyferkami,a nie realnymi ludźmi.
17.04.2025 13:23
@BreitnerPaul próbuj dalej obrażać xd to doskonale pokazuje poziom xd do bruku nawet brakuje xD
17.04.2025 13:19
@BreitnerPaul twój komentarz został usunięty i masz tupet mówić coś o kulturze czy „pewnym poziomie”?xDdddd
Radzisz więcej książek?to taka rada jak ta ze słownikiem z którym ewidentnie nie miałeś do czynienia?pycha absolutna.delikatnie rzecz ujmując,żeby nie zniżyć się dompoziomu tych,których komentarze musiały zostać usunięte xD
xD
17.04.2025 13:12
Jeszcze jedno.od sezonu 18-19 tylko 2 razy doszliśmy w LM dalej.wszyscy się na pewno zgadzamy że składu z pewnością nie mamy lepszego niż w ostatnich 7 latach.wprost przeciwnie.
I nie odpadliśmy w jakimś kompromitującym stylu jak z Villareal tylko graliśmy jak równy z równym,i to bez kilku mega kluczowych zawodników.
Jeszcze skumałbym retorykę tych wierzących w olbrzymią jakość kadry,nawet tych rezerwowych i na tym budowaliby swoje przeświadczenie o błędzie w wyborze Wicka…
A ta jedenastka która grała w dwumeczu przed sezonem byłaby przecież tutaj wyśmiewana i każdy spodziewałby się solidnego eurowpierdolu
17.04.2025 12:59
No to chwila.jest deficyt jakości, jak sam uznałaś,a Kompany wykręcił czołową ósemkę i to w komendzie kiedy wypadło mu kilku kluczowych zawodników.
Jest na dobrej drodze mimo wszystko do zdobycia majstra.
I to ma sprawić że z całą pewnością można uznać jego zatrudnienie za błąd?trochę brakuje tu konsekwencji.bo albo wierzymy że jakości mamy dużo i trener tego nie wydobył,albo nie i doceniamy to co się wydarzyło, w takich a nie innych okolicznościach……
17.04.2025 12:41
@BreitnerPaul ale to jest kabaret.i jescze prawisz cos na temat pychy?najpierw odsyłasz do słownika a potem nienpotrafisz nawet sam do niego zajrzeć?i na deser obrażasz jeszcze ludzi?to jakaś komedia i byłoby śmiesznie gdybyś tylko nie robił tego na poważnie xD
Niepokojące jest również to urojenia na temat jakiegoś zgloszenia.chociaz absolutnie nie mam nic przeciwko zgłoszeniom…..chociaż powiem ze zabawnie sie to także czyta bo troche przypomina mi to te urywki z tych pataologicznych walk celebrytów oskarżających się non stop o donosy xD
17.04.2025 12:38
@BreitnerPaul płaczesz to ty ciągle w komentarzach i nie mam pojęcia o co ci chodzi z tą administracją.widze że nie tylko nie robisz użyteczność ze słownika jaki rzekomo masz (doszedłeś w końcu do „k”?!) ale ciśnienia też nie trzymasz.dojdz do k bo tam nie tylko „kibic” ale również „kultura” xd
17.04.2025 08:10
@BreitnerPaul Czesiu, a przeczytałeś już ten słownik czy może wyrwałeś stronę z terminem kibic?to nie ja wymyśliłem definicję tego słowa,tak dla przypomnienia xD
16.04.2025 23:51
@BreitnerPaul masz słownik? Super.to dobry początek.znajdz więc termin „kibic” przeczytaj ze 100 razy i wróć na stronę kibiców (!!!!!) Bayernu, czyli tutaj
16.04.2025 23:41
@BreitnerPaul piętnowałem i będę piętnował ciągle marudy,siejących defetyzm i hejterow którzy ubzdurali sobie że na tym polega kibicowanie.tak, to moja misja tutaj xD
16.04.2025 23:36
Bo tutaj ludzie nie kibicują tylko ubzdurali sobie że mają receptę na sukces i jak klub nie podąża tą drogą to chcą triumfować, bo przecież wyszło na ich xD i nie ma nic innego znaczenia, ważne że wejdą i ogłoszą jakimi są specami xD
16.04.2025 23:34
Nie no,jebmy cały czas że z dużymi brakami walczyliśmy do końca o półfinał.
Bo na ciągłym marudzenie i krytykowaniu polega przecież kibicowanie.o to w tym chodzi, trzeba dać po mordzie, z troski
16.04.2025 23:31
@alien666 czytasz siebie? Na pewno nie.tak pisze kibic?xDdddd
Ja jestem kibicem Bayernu dla którego każdy mecz tej drużyny to pewnego rodzaju święto a mistrzostwo to wisienka na torcie.jesli gardzisz innymi meczami niż LM to powinieneś przede wszytskim zadać sobienlytajie czy nie marnujesz tutaj czasu.bo to miejsce dla kibiców Bayernu, a nie fanów LM
16.04.2025 23:26
@alien666 to jak masz w d to co tutaj jeszcze robisz?żegnamy się i kropka.daj ludziom się bawić.jak nie jesteś fanem muzyki poważnej to idziesz do filharmonii i gadasz do ludzi, że ta muza jest do d?ogarnij się
16.04.2025 23:16
To nie psychofani tylko kibice.w tym pokręconym świecie jednak z hejterow próbuje zrobić się kibiców troszczących o dobro klubu, a z kibiców „psycjofanow”. Nie dziwne jak z patocelebrytow robi się sportowców czy z patoraperow muzyków.
16.04.2025 23:03
Walczyliśmy do końca.nie mogę mieć pretensji wobec takich okoliczności.
Dzięki za walkę 🫡
16.04.2025 22:57
W Anglii o takiej postawie mówi się glory hunters xd niby każdy mądry jak idzie to wtedy na sztandarach „na dobre i złe” ale jak jest odrobinę gorzej (co i tak nieosiągalne dla 99,9% klubów na świecie) to wieczny lament i oglądanie od święta xD
16.04.2025 22:39
Zajebiscie xd nie ma to jak kibic xD
16.04.2025 22:37
Dawać dawać
Pokazać tym niedowiarkom że kibicuje się do końca !!!
16.04.2025 22:35
@Lothar.Matthaus 😎😎😎
16.04.2025 22:12
O tym mówiłem Harryyyyyy👌😎
16.04.2025 22:11
nie będę skupiał się na aktorach drugoplanowych tylko podkreślę swój zawód postacią tego,kto miał i powinien odgrywać pierwszoplanową rolę. Kane,bo o nim mowa,wygląda przecież najgorzej z wszytskich napastników na boisku w tym dwumeczu.niestety ale jeśli się nie ogarnięci nie zatrze tego złego wrażenie w drugiejnpolowie to ta ewentualna porażka będzie mi się już chyba zawsze kojarzyła z nieporadnością Kane’a.pora pokazać klasę Harry!
Nie gramy źle,rozpoczęliśmy nawet bardzondobrze,ale z biegiem minut Inter odzyskał kontrolę i musimy pokazać coś extra.ja bym nie czekał długo i wpuścił Sergea
16.04.2025 21:58
@tapczan jemu nie przetłumaczysz bo to fanatyk lewego.ja jeszcze kumam takie nastawienie na jakiś fanpejdzach rl9,ale niezbyt kumam co ten człowieku robi tutaj.nie komentuje tego co w bayernie tylko aktywizuje się wtedy kiedy jest temat Lewego i barcy. O co kaman?:O
16.04.2025 11:02
@bawaria42 ale o czym mamy rozmawiać za półtora miesiąca?mija prawie rok a ciebie szlag trafia i znowu zaczynasz to samo xD to ile jeszcze to będzie się kręciło? Kolejny rok, czy może 5, a może 15?można zawsze gdybać co by było……tylko nie wiem czy jest to coś z czego może wyjść jakaś konstruktywna rozmowa xD
15.04.2025 17:51
@bawaria42 jakie to ma znaczenie?zadne.w piłce tydzień to szmat czasu.czy faktycznie tak sam sobie sabotujesz przyjemność z kibicowania zastanawianiem się czy po ewentualnym awansie mamy większe szanse?smutne to, mega smutne.faktycznie niektórzy to chyba szukają powodów dla których kibicowanie nie przynosi pozyyywnych emocji xD
15.04.2025 14:04
Oho
Same old shit
15.04.2025 14:02
Przecież o jego problemach zdrowotnych mówi się przynajmniej od końca poprzedniego roku xD
Tylko że tutaj narazie swojego zdrowia wcale nikomu nie imponuje.baaaaa,lepiej byłoby żeby odpuścił xD
15.04.2025 13:11
Jeśli taki mental mieliby wszyscy kibice to małe kluby nie miałaby swoich fanów xd bo po co, przecież „wiecie co dalej” xD
15.04.2025 13:06
To być może kolejną z ofiar swojego oddania i grze pomimo urazów.widocznie u nas lepiej chyba zgłosić niedyspozycję(kontuzje) i wtedy masz spokój……
To nie jest zły grajek ale jak ciągle grasz z kontuzją to czego się spodziewasz?
15.04.2025 11:51
A ja przypomnę że mowa tutaj o konkretnym meczu a nie ocenie zawodnika na dystansie całego sezonu.gnabry wygląda ostatnio bardzo świeżo i to chyba logiczne że dla każdego kto życzy nam dobrze,jego występ może dawać jakąś nadzieję.oczywiscie można ciągle zakładać że wszyscy są do bani,my bez szans i w ogóle nie ma co siadać przed tv,ale…..czy o to chodzi w kibicowaniu?
15.04.2025 11:22
@hoodykr no tak, wygląda fatalnie.chodzmy płakać i nie wychodźmy na boisko.
O taki mental chodzi!!!!!
Przepraszam że zbłądziłem jako kibic xD
15.04.2025 11:11
Najlepsze co może być tonkfensywne trio Gnabry-Sane-Olise,gdzie dwóch ostatnich wymienia się pozycjami.
Na ławce Mueller i Coman i nie wygląda to źle.
15.04.2025 09:38
Może chodzi w tym o coś więcej?:)
14.04.2025 10:31
Zawsze można obwiniać trenera.tylko który konkretny przypadek?Davies który wcale nie grał dużo na przestrzeni całego sezonu i kontuzje złapał na reprezentacji? A może Upamecano,który przed kontuzją (na reprezentacji!) z czterech meczów w lidze zagrał tylko w jednym? czy musiała który zagrał w tym roku tylko 3 razy pełne 90 minut w lidze i nie dość że miał kilka tygodni odpoczynku po rundzie jesiennej, to wiosenną rozpoczął od odpoczynku i dwoma epizodami? W nogach jakieś 2.9 k minut. Salah sie smieje xD
14.04.2025 10:18
@Skobry w ostatniej wypowiedzi oddałem istotę moich komentarzy. Nic tutaj nie ma do dodania więcej. Prościej już nie potrafię.
13.04.2025 10:31
@Skobry nie.zacznijny zatem odnpoczatku. Niewłaściwym to jest założenie,że Kane jest zaorany,przemęczony i to ma negatywny wpływ na jego forme. A faktem jest to, że jest wielu piłkarzy grających więcej.
13.04.2025 10:00
Pytanie na ile jest to przemyślana strategia a na ile jakieś wewnętrzne gierki
13.04.2025 09:40
@Skobry czyli wiemy że nic nie wiemy? Mogę się zgodzić :)to byłby dobry krok na rozpoczęcie dyskusji a nie ciągłe komentarze jak to jeden z drugim jest zajechany i kropka ;) Wiemy natomiast że są przykłady zawodników i to wcale niemało,którzy grają wiecej.
13.04.2025 09:27
@Edmund jeden topowy napastnik jest z pewnością lepszy niż trzech średniaków/slabych.
Liczenie ze ilością nadrobi się jakość to myślenie życzeniowe i nic więcej.
Choć zaznaczę raz jeszcze że jeden dodatkowy napastnik na pewno by się przydał.
13.04.2025 09:13
Noooo,dziesiątki kibiców tutaj nawołuje do tego xDdddddd
13.04.2025 08:27
@Skobry ale ja właśnie o tym mówię.nie ma co zawsze gadać że zmęczenie jest wszystkiemu winne.ze ktoś jest zaorany.inni grają więcej, problemów nie mają,ale to nie znaczy że mają formę przez cały sezon najwyższą.a tutaj czytam że kontuzje są przez częstą grę,słaba forma przez częstą grę.wszystko co złe to przez grę,chociaż nasi wcale nie grają więcej niż inni
13.04.2025 08:27
@Edmund tylko że nie masz żadnych gwarancji że 3 czy nawet 6 słabszych da tyle bramek ile jeden topowy.popatrz sobie na United i ich problemy a przecież to w teorii nie było napastnicy słabi.
U nas model z jednymnapastnikiem się sprawdzał bo taki napastnik miał pewność gry,pewność sytuacji. I dawał bramki.
Topowy napastnik w drużynie która chce grać o coś więcej to mus.oczywisxie, nie musi być to typowa 9,ale mówienie że trzech słabszych da finalnie tyle albo więcej niż jeden topowy to proszenie się o kłopot.
Być może dopiero jak będziemy musieli się użerać z napastnikami,którzy kopią się nirorycznienpo czołach,nie mają pewności siebie, to dopiero zrozumiesz o czym mówię.choc oczywiście mam nadzieje,że nigdy do tego nie dojdzie u nas
13.04.2025 08:21
Bardzo dobra zmiana.zamiast się z tego cieszyć to jakieś podśmiechujki tutaj xD
Serge może być bardzo ważny w związku z brakiem Musiali i łamliwością Comana. Szczególnie że Sane traci dużo na lewej stronie
13.04.2025 06:17
@alien666 a może nie? Tu niektórzy za bardzo już zaczynają temat przeciążeń.kane ma 3200 minut w sezonie.popattzcie na tych co mają blisko 4k.taki Salah gra w lidze od dechy do dechy,więcej jeszcze niż Kane. W sezonie już prawie 3.9k minut
13.04.2025 06:07
Coman niejeden raz w tym sezonie wszedł i zrobił różnicę.teraz dopiero co wraca po kontuzji więc nie ma się co spodziewać cudów.
13.04.2025 05:47
@Edmund piszesz o trzech napastnikach czego nie było u nas.ale nie pamiętasz że mieliśmy dwóch napastników?
Model z jednym głównym napastnikiem przez lata u nas się sprawdzał.dawal mu pewność a ten odwdzięczał się bramkami.zmiennicy też byli ale w tym sezonie ale to nie jest tak że to patologia trwająca od lat.
Możliwe że tel miał załatać tę dziurę ale nie podołał…
13.04.2025 05:46
@Zerafaelo przyjmuje że chłopak nie miał prawie urlopu,ale rozegrał w tym sezonie njespielna 3000 minut. Są tacy co dobijają już do 4K.
Nie przesadzałbym z tym ryzykiem urazu.to sprawa mocno indywidualna.sa tacy co łamią się grając od święta,a inni co 3 dni śmigają i są okazem zdrowia
13.04.2025 05:40
@BreitnerPaul ale poszło mi w Pięty. Oho xD
A teraz coś na temat?czy dalej nie jesteś w stanie zrozumieć,że linia defensywy straciła swoje najbardziej solidne punkty, a w bramce stoi nowicjusz?tego na wykładach dla piłkarskich ekspertów nie mówią?xD
13.04.2025 05:36
@BreitnerPaul dalej to możemy co najwyżej marudzić,bo niczego innego tutaj się przecież nie robi.
Jesli nie widzisz ile pewności tej defensywie dają tacy zawodnicy jak phonzie,ups czy Neuer to o czym tu dyskutować?co najwyżej o hodowli jedwabników.
Kto powiedział że pavlo tomorrow napędowy? Jego brak to kolejny element walącej się ukladanki
12.04.2025 22:22