DieRoten.pl

Dokładnie o 19:00 w Zurychu rozpoczęła się uroczysta i coroczna gala The Best FIFA Football Awards 2020, podczas której wyłoniony zostanie m. in. Piłkarz Roku.

Wyniki The Best FIFA Football Awards 2020:

Bramkarka Roku FIFA:

Sarah Bouhaddi (Olympique Lyon)

‒ Zawsze staram się dawać z siebie wszystko, aby pomóc mojej drużynie. Jestem bardzo wdzięczna za tę nagrodę – powiedziała z dumą Bouhaddi.

Bramkarz Roku FIFA:

Manuel Neuer (Bayern)

‒ Jestem pod wielkim wrażeniem naszych osiągnieć jako drużyny. Zawsze gramy dla naszych kibiców i zawsze staramy się dać z siebie wszystko, co najlepsze dla nich ‒ powiedział Manuel Neuer.

FIFA Puskas Award:

Son Heung-min (Korea Południowa) – Tottenham vs Burnley FC

Trener Roku FIFA w żeńskiej piłce:

Sarina Wiegman (Reprezentacja Holandii)

‒ Jednym z trenerów, który bardzo mnie zainspirował, był Louis van Gaal ‒ powiedziała Wiegman.

Trener Roku FIFA w męskiej piłce:

Juergen Klopp (Liverpool)

Fair Play:

Mattia Agnese

FIFA Fan Award:

Marivaldo Francisco Da Silva

FIFPro XI (żeńska):

FIFPro XI (męska):

W Drużynie Roku FIFPro 2020 znalazło się trzech obecnych oraz jeden były piłkarz Bayernu: Alphonso Davies, Joshua Kimmich, Thiago oraz Robert Lewandowski.

Pełna XI:

Piłkarka Roku FIFA:

 Lucy Bronze (Olympique Lyon, Manchester City)

Piłkarz Roku FIFA:

Robert Lewandowski (Bayern)

źródło: FIFA

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (250)

reklama



19.12.2020 11:28
19.12.2020 06:44
Ojjjj Krystyna i Limonek buczą hahahahah
18.12.2020 14:05
Nagroda dla Roberta i dla Manu jak najbardziej zasłużona, innego wyboru być nie mogło. Nie rozumiem natomiast w czym Klopp był lepszyod Flicka, chyba tylko to że dał mistrzostwo The Reds po 30 latach? Flick wygrał wszystko co było do wygrania, odmienił oblicze zespołu!! Uważam ten wybór za niesprawiedliwy. Ponadto nie wiem czemu Ronaldo i Messi są w jedenastce roku, szczególnie Messi? było wielu innych piłkarzy którzy bardziej zasłużyli na tę jedenastkę. Chyba wybrani zostali z przyzwyczajenia!!
18.12.2020 12:55
@GuteSpiele - no właśnie. Nirvana to utożsamienie Cobaina i funkcjonuje nadal jako zespół Kurta w zbiorowej świadomości, lecz Grohl zrobił karierę poza tym zespołem. Dzięki Foo Fighters ludzie dowiedzieli się że to Grohl stanowił sekcję rytmiczną Nirvany i jeśli chodzi o mnie to tak, wyszedł z cienia Cobaina bo nie dość że ludzie go znają, to potrafił powołać do życia i zrobić karierę z grupą którą sam stworzył.

To też zależy co rozumieć pod pojęciem "przebić sukces". Dla jednych będzie to walor artystyczny a dla drugich sukces komercyjny/finansowy. Nie zawsze to idzie w parze, chyba że się jest Beatlesami. Jeśli chodzi o przychody, kasa z koncertów, płyt itp. to jestem pewien że Grohl lepiej wychodzi na tym niż w Nirvanie.
18.12.2020 12:10
@Arkady142 No nie zrobił tak wielkiej kariery, bo jednak Nirvana to utożsamienie Cobaina, a jego na pewno nie przebił, talentem i rozgłosem. Foo Fighters też nie przebiło Nirvany, choć co jest lepsze to jak to w muzyce kwestia gustu. Choć jak któraś z ich płyt osiągnie taki sukces jak Nevermind to będzie wiadomo.


@Pir5 Zbędny komentarz. Jak nie wiesz co to znaczy ekspert to nie używaj tego słowa.

Edytowano : 2020-12-18 12:12:24

Ktoś napisał, że pewnie byłem kiedyś na turnieju czterech skoczni i stąd gadka o skokach i kto jest lepszy i porównanie, że to jak z muzyką kwestia gustu :) Tak się rodzą dyskusje.
18.12.2020 12:06
@Pir5 zawsze lepiej to niż polityka :) ja nie zszedłem na takie tematy, zaczęło się od skręcenia w stronę skoków :)
18.12.2020 12:00
Za daleko poszła dyskusja, a dokładnie poszła na inne tematy. I znowu widzę że najwięcej do powiedzenia ma Gute. W każdej dziedzinie jest ekspertem.
18.12.2020 11:58
@GuteSpiele - nie zrobił tak wielkiej kariery jak Nirvana? No nie wiem... Według mnie już samym tym że wyszedł z cienia Cobaina i dał radę zasługuje na szacunek. Oczywiście jak zespół istniał to był głównie Kurt na świeczniku a Grohl miał wybór. Albo zgadza się na łatkę przydupasa albo idzie po swoje a przynajmniej spróbuje. Kiedyś słyszałem że nawet z kolegą z Nirvany nie poszedł na współpracę bo ludzie utożsamiali by zespół jako Nirvana vol. 2. A tak stworzył własną marke, współpracuje z największymi w branży jak Queen, John Paul Jones i wielu wielu innych i jak dla mnie przewyższył dokonania swojego poprzedniego zespołu. I sam prywatnie wolę Foo Fighters. Choć nie nazwę się wielkim fanem.
18.12.2020 11:33
@Arkady142 Tajemnicze jury :) Choć tak medialnie ujmując to Neuer wśród bramkarzy ma najwyższą pozycję więc nie wiem czym się kierowali. Przecież nie każdy ogląda Bayern i nie wie, że Neuer tak fenomenalnie broni skoro przeciwnik zawsze coś strzela.

@admin Inaczej nie zrobił tak wielkiej kariery jak Nirvana. Teraz jest znany bardziej indywidualnie.
18.12.2020 10:49
@GuteSpiele starałem się nie wchodzić w polemiki w temacie piłkarskiej, ale mówienie, że Grohl większej kariery poza Nirvaną nie zrobił. To jest ignorancja najwyższych lotów.

Foo Fighters to absolutnie TOPOWY światowy zespół, na którego europejskie toury często trudno nawet się dostać, a nie grają na małych salach tylko zapełniają częstokroć największe obiekty. Ich płyty sprzedają się świetnie, do tego niemal każdy poboczny projekt Grohla (a ma tego nie mało począwszy od filmów po granie z innymi muzykami) kończy się wielkim sukcesem. Grohl to w tej chwili jednak z największy gwiazd rockowych na świecie.

Mam zatem taką radę - lepiej czasem przed napisaniem tego typu osądów więcej czasu poświęcić na research.
18.12.2020 10:40
@GuteSpiele - ale no właśnie. To o czym mówisz to był wybór najlepszego bramkarza i takie było kryterium. A kryteria ws. 11 roku opierały się wyłącznie na głosach piłkarzy. Równie dobrze mogli Lewego do tej 11 nie wybrać bo coś im się nie podobało. Piłkarze uznali inaczej (chciałbym poznać w jaki sposób wybierali "jury" i kto w nim był).

Jeśli chodzi o Grohla to się nie zgodzę. Bo problemem jest to, że w Nirvanie na pierwszym planie był Cobain. Dlatego tylko bardziej wtajemniczeni znają byłego bębniarza tej grupy. Podobnie rzecz ma się np. z wspomnianymi Stonesami. Orientują się ludzie że na wokalu jest Mick Jagger, i może jeszcze kojarzą Richardsa, ale kto gra na perkusji, drugiej gitarze i kiedyś na basie to już wcale oczywiste nie jest. Trio Experience to również Hendrix i akompaniament (perkusista Mitchell i basista Redding). Z Cream jest podobnie, każdy zna Claptona, ale że na basie i perksuji byli Bruce i Baker to nie każdy ich zna.

Edytowano : 2020-12-18 10:43:40

@Kimas - ale czy ja porównałem Smolarka do Lewego? Skądże ;) Ale uważam że mógł więcej osiągnąć i słabym piłkarzem nie był. Nie wiem czy lubił palić ale coś tam miał trochę z narkotykami.

Lecz jednak jestem zdania, że jeżeli Ebi byłby z rocznika 90, to na EURO 2016 powinien był mieć miejsce w podstawowej 11. A jeżeli nie to to byłby to jeden z pierwszych do wejścia na boisko.
18.12.2020 10:28
Smolarek był normalnym zawodnikiem, gdzie mu do Lewego ale masz rację. Leo ulepił z tego dobry zespół, który awansował do Euro 2008 pokonując min Portugalię. Chodzi mi o to, że kiedyś to była dla nas mega podnieta Niedzielan w Holandii, Smolarek Hiszpania. Smolarek z tego co pamiętam jak podawała trasa Kubiak sobie zapalić, zabalowac. Inny typ piłkarza niż Robert jak na tamte czasy był niezły, ale patrząc na to co robi Robert to Smolarek przy nim to przeciętny grajek.
18.12.2020 10:24
@Arkady142 No właśnie według głosów wygrał Neuer zarówno wśród kapitanów, trenerów, dziennikarzy i kibiców.

Grohl jakąś markę zrobił, ale wydawało by się, że za nazwisko mógł więcej osiągnąć, choć fakty osiągnął sporo, choć to nie jest poziom zbliżalny do tego co reprezentowała Nirvana, choć to jest trudne i w dziisjeszych czasach już wydaje się niemożliwe.
18.12.2020 10:00
Neuer nie został bo nie został doceniony przez kolegów. Jak w przypadku trenera i najlepszego piłkarza, liczyły się głosy z 4 podmiotów, tak miejsce w 11 roku mieli wybierać sami piłkarze.

Co do Bielsy może wydawać się że nic nie osiągnął. Ale ten kto orientuje się jeśli chodzi o a Anglię ten wie, że zrobił niesamowitą robotę w Leeds. Z przeciętnego klubu znów zrobił pierwszy ligowy zespół. A z drewna typu Klich solidnych piłkarzy. To co tam zrobił zasługuje na poklask i nie rozumiem, dlaczego trzeba się ograniczać tylko do najwyższych lig. Co prawda Bielsa nie zasłużył na 1 miejsce, tak na wyróżnienie zasługuje i prywatnie, sam dałbym go na 3 miejsce za Flickiem i Kloppem.

@GuteSpiele - jak zespół istniał to tak ale po rozpadzie Grohl ma chyba swój własny zespół i stworzył tak naprawdę markę poza Nirvaną, a to jest wyczyn i nie zgodzę się że nie robi kariery.

A co do Clubu 27 to ja zanim zacząłem wchodzic w muzykę to nie znałem tego nazwiska. Trafiłem wiele wiele czasu później a z, tych wszystkich kojarzyłem tylko Hendrixa, Joplin i Morrisona

Edytowano : 2020-12-18 10:02:56

@Kimas - Smolarek to akurat był dobry dobry piłkarz. Nie wiem czy dorównał ojcu czy go przewyższył, ale zły nie był. Ale tu masz rację. Leo udowodnił że z tego materiału ludzkiego który posiadał coś ulepił.
18.12.2020 09:59
Jacy my musieliśmy być ubodzy piłkarsko kiedyś skoro jaraliśmy się Niedzielanem w NEC, Smolarkiem w Santander a dziś mamy Polaka najlepszego piłkarza świata.
18.12.2020 09:17
@Arkady142 Nirvana też zespół polegający w zasadzie na jednej osobie.
Kurt Cobain - wokalista, gitarzysta, kompozytor i autor tekstów w jednym, jednocześni ikona popkultury i idol młodzieży w swoich czasach. Jego śmierć równa była z zakończeniem działalności zespołu, a Novoselic, czy Grohl już później wielkiej kariery nie zrobili. Choćby niedawno na aukcji charytatywnej sprzedali jego gitarę za rekordowe 6 milionów dolarów. Grał ją na koncercie MTV Unplugged, tak płyta z tego koncertu jest też genialna, choć wiadomo najlepsza Nevermind. Jeszcze sweter z tego koncertu w którym grał kosztował 334 tysiące dolarów też rekordowa kwota.
Kontrowersje związane z samobójczą śmiercią i CLUB 27 też się przyczyniły, ale wśród tych wszytkich liderów jest jednym z najbardziej znanych.
18.12.2020 08:29
bayern1987dwa przecież Leeds to potęga to jak nie mogło być Bielsy
18.12.2020 08:23
A ten Bielsa? za co on? nie czaje :\
18.12.2020 08:10
Brawo Lewy, brawo Neuer . Szkoda Flicka bo nie wiem co trzeba jeszcze zrobić było żeby wygrać. Jako trener zgarnął całą pulę także nie rozumiem. Co do jedenastki roku to jak to możliwe że Manuel jest najlepszym bramkarzem a w drużynie go nie ma ?? Dziwny ten plebiscyt ...
18.12.2020 07:57
Van Dajk dzbanus zagłosował na Salaha, Mane i Thiago, jak te plebiscyty maja potem wyglądać :/ , to samo z Kloppem, pytam sie, za co????p, szkoda Flicka, co miał jeszcze zrobić aby wygrać? ...
18.12.2020 07:07
@Pir5
To właśnie ten Jcob i jeszcze jeden gość odstawili blamaż w quizie piłkarki poker. Tacy z nich ,,eksperci'' od piłki. Ogólnie nie chodzi o to, że każdy ma być jakimś wybitnym znawcą futbolu, ale lansują ich na kanałach opartych o jakąkolwiek wiedzę piłkarską, a oni mają klapki na oczach i tylko fifa i fifa. Spoko prowadzą kanały w tematyce jednej gry i zarabiają na tym nie małe pieniądze to niech dalej w to brną, a nie zabierają się za tematykę o której zielonego pojęcia nie mają.

Edytowano : 2020-12-18 07:09:58

Wczorajsze Punktacje:
Głosowanie trenerów (w pkt): Lewandowski - 554 Ronaldo - 186 Messi - 196
Głosowanie kapitanów reprezentacji (w pkt): Lewandowski - 631 Ronaldo 259 Messi - 207
Głosowanie dziennikarzy (w pkt): Lewandowski - 807 Ronaldo - 153 Messi - 103
Głosowanie kibiców (w pkt): Lewandowski - 679 997 Ronaldo - 457 905 Messi - 356 950
18.12.2020 06:35
18.12.2020 06:34
Jak to możliwe, że:
1. Flick nie dostał tej nagrody?! Przecież to w on włożył w to wszystko bardzo dużo pracy, a zwycięstwa to w większości jego zasługa więc nie wiem jak to możliwe. Poza tym Bayern wygrał wszystko dosłownie WSZYSTKO, a Klopp tylko PL.
2. Manu jest najlepszym bramkarzem, a w jedenastce roku go nie ma...
Mimo tych wszystkich niesprawiedliwości gratulacje dla wszystkich zwycięzców no i oczywiście dla Lewandowskiego :)
18.12.2020 06:17
Mimo wszystko skoki mi za bardzo nie podchodzą. Dostaję szału jak widzę że Karl czy Markus mają wiatr z tyłu a chwilę wcześniej Kubacki miał świetne warunki.
18.12.2020 05:27
A kaj cyborg Neuer? Wtf :/
18.12.2020 00:26
@GuteSpiele - jasne Nirvana zrobiła to grunge, tego odmówić jej nie można. Tak samo punk rock. Są takie trzy legendy punku, Ramones, Sex Pistols i The Clash. Ramones to były beztalencia. Sex Pistols lepiej ale nie całkiem. Lydon to bardzo dobry muzyk, po Pistolsach założył nawet lepszy zespół. Ten słynny Sid Vicious to tylko legenda. To było dopiero beztalencie. W ogóle ich album (Sid zagrał na Basie tylko w jednym utworze) to jest majstersztyk producencki bo tylko dzięki gościom w studio brzmiało to w miarę. Nie mniej album kultowy, wywarł wpływ na przyszłą muzykę choć sam był bardzo krótko. The Clash to bardzo fajni artyści, ciągle poszukiwali, rozwijali się...
Led Zeppelin zacne granie. Świetne początki ale im dalej tym gorzej. Mam mieszane uczucia co do nich bo jednak te plagiaty nie dotyczyły jednego utworu lecz większej części.
RHCP nie mogę się przekonać.
Dire Straits również mam mieszane uczucia. Ich najpopularniejszy album BiA, to dla mnie robi za dużo szumu niż jest w stanie zaoferować. Myślę że co najmniej 3 ich LP prezentują wyższy poziom. Choć i tak mam wrażenie że cierpiał ten zespół przez kult jednego człowieka i nie mógł się bardziej rozwinąć i czasem przesadzali z aranżacjami utworu, że coś co mogło być dobre przez 3 minuty rozwijali do 7 i nic to nie wnosiło. A nawet nużyło.
The Rolling Stones to jeden z moich faworytów. Podobnie jak The Beatles. Można nie lubić, ale nie można nie doceniać ich wpływu czy tego co robili.
The Police to nie moja bajka. Tzn lubię największe hity i tylko tyle.
Europe to w ogóle bardzo ciekawy przypadek. Niby zespół jednego przeboju, ale jak pójść głębiej to perełki by się znalazły. Stormwind to mój faworyt. Ale nie zmienia to faktu że oni cierpią na to samo co Scorpions. Ten rock jest za, "lukrowy". Wręcz niebezpiecznie lukrowy.
AC/DC również należy do moich faworytów ale jest to niesamowicie nudna, grupa. Grają przebojowo ale to ciągle ten sam, schemat i "gdzieś to już słyszałem"
I na koniec Floydzi. Legenda. Kawał dobrego grania, choć dziwna jest ich społeczność przekonana o swojej wyższości a jak, ktoś by powiedział że coś u nich jest słabe to tak jakbyś wypowiadał wojnę :) zespół wielki ale tylko razem. Osobno nie byli tacy dobrzy, albo jak jeden z nich (Waters) dostarczał ogrom materiału. Tekstowo bym powiedział że najlepsi w branży. Muzycznie... Wielcy ale myślę że lepsi by się również znaleźli. Instrumentalnie również dobrzy choć nigdy nie przekonywał mnie perkusista. No ale może taki jego urok.
18.12.2020 00:05
@FanGraczyBayern Raczej nie okres kryzysu już jest za nim, choć widać od tych kilku lat, że już się wypalił i to nie jest ten sam człowiek co wcześniej. W zeszłym sezonie zdarzało mu się oddawać dobre skoki i w tym też na takie pora przyjdzie, choć podium wydaje się być marzeniem, a mimo tego co osiągnął będzie lekką niespodzianką.

@Arkady142 Nirvana to jednak rozwinęła i uczyniła popularnym grunge, który potem dość szybko przestawał być popularnym. Aerosmith też bardzo lubię, a zwłaszcza "Dream on" ta piosenka i jej słowa towarzyszą mi od dziecka i zawsze pomaga mi w spełnieniu marzeń i znalezieniu na to ochoty nawet jak potrzeba dużo czasu. Pixies też fajna muzyka. Akurtat The Beatles to mi w ogóle nie podchodzi.

Mój top jest taki:
1. Nirvana
2. Aerosmith
3. Led Zeppelin
4. Dire Straits
5. Red Hot Chili Peppers
I w sumie przed The Rolling Stones, czy The Beatles bym jeszcze dał :
AC/DC, The Police, The Door, R.E.M, Europe, Pink Floyd
Jakoś w ogóle te dwa zespoły mi nie podchodzą.

Tak z tematyki metalu to Metallica numer 1, choć niekiedy Rock, Metal to bardzo cienka granica. :)
17.12.2020 23:50
@GuteSpiele Nirvana może być ulubionym ale na pewno nie najlepszym, gros wykonawców z tzw. renesansu muzyki rockowej przypadającej mniej więcej na lata 87-94 korzystała z patentów swoich starszych kolegów po fachu. Żadna nowość. Była moda na mocne granie to karierę robiły zespoły jak Guns n Roses, Def Leppard czy właśnie Nirvana. W latach 80 wiadomo jak wyglądała muzyka, i było ogromne zapotrzebowanie na wykonawców grających ostrzej, stąd wymienione przeze mnie zespoły czy Aerosmith, które działało np. w latach 70 ale chyba najbardziej popularne kawałki pochodzą z przełomu lat 80 i 90.

A nawiasem mówiąc, mało który rockowy artysta ma tak świetną dyskografię, że praktycznie nie ma spadku poziomu. Nawet The Rolling Stones czy.... The Beatles.
17.12.2020 23:48
@GuteSpiele
Zgadzam się, ci słabsi skoczkowie nie mają żadnej szansy na Kulę, ale na MŚ i IO już tak. Nie zmienia to faktu, że IO są chyba najbardziej prestiżowe i tutaj chyba ciężko jest kłócić.

No zobaczymy jak to będzie po zakończeniu ich karier.

Też lubię Nirvanę :D

Hehe, dokładnie. Małysz najlepszy.

Prawda, gdy zbliża się T4S to o Ammanie nagle się głośniej robi.

Hehe, coś w tym jest, sam zwróciłem na to uwagę jak czytałem wywiady, bo Hannawald oczywiście powiedział, że T4S jest najważniejszy, taki Romøren, że najważniejszy jest rekord długości skoku oraz MŚwL.

Edytowano : 2020-12-17 23:50:26

Oj Gregorowi to ciężko będzie jeszcze wygrać cokolwiek. Musiałby chyba nagle odzyskać formę, aby było to możliwe.
17.12.2020 23:48
@GuteSpiele
O ile Schlierenzauer po sezonie nie zakończy kariery. Przegrywanie z Włochem, czy Kanadyjczykami/Estończykiem, to raczej nie oznacza nic dobrego
17.12.2020 23:40
@KeeRay Wiadomo, że złoto olimpijskie jest bardzo ważne, bo jak jesteś wybitnym skoczkiem to chcesz wszystko wygrać, jak tym mniej to musisz liczyć na szczęście więc MŚ, czy IO są szansą. Wielokrotnie zdobywał złota zawodnik, o którym absolutnie byśmy tego nie powiedzieli.
Niema sensu się kłócić kto lepszy Kraft, czy Stoch, bo na to przyjdzie pora po zakończeniu karier, mimo że Stoch już nie jest na tym poziomie, aby być w wysokiej formie przez tyle czasu, aby walczyć o Puchar Świata, ale IO, czy MŚ może jeszcze dołożyć, poza tym jest to mało obiektywna dyskusja ze względu na paszporty :)

Choć i tak w skokach to kwestia gustu, kto był lepszy ciężko znaleźć złoty środek na określenie tego.
To jak rozmowa o muzyce ktoś powie, że The Rolling Stones to najlepszy zespół rockowy w historii, a dla mnie Nirvana i ich bym nawet w pierwszej piątce nie umieścił. :)
Tak samo skoki kto najlepszy w historii? Schlierenzauer, Goldberger, Ty zapewne powiesz, że Małysz, Szwajcar, że Ammann, a Niemiec, że Weißflog :D

PS Było kiedyś średnią not Kraft ma wyższą. Choć Loitzl to był stylista dopiero.

Edytowano : 2020-12-17 23:41:36

PS2 Na pewno jest IO najrzadziej. Zależy też od osiągnieć na pewno Ammann śni o turnieju czterech skoczni jeszcze :D.

Edytowano : 2020-12-17 23:42:28

No nie są, bo to często brakujące trofeum w układance, albo to w którym jest się rekordzistom :D

Edytowano : 2020-12-17 23:44:51

Schlierenzauer na ten moment też tak powie. Wierze, że uda mu się wykrzesać ten jeden konkurs w przyszłym roku w formie i to złoto do układanki zdobędzie. Choć z drugiej strony IO nie ma on, Małysz i wielu innych wynbitnych, a taki Brystoel, Fortuna i wielu, wielu innych.

Edytowano : 2020-12-17 23:47:52

ma
17.12.2020 23:35
Klopp i Flick mieli tyle samo punktów . O zwycięstwie Kloppa zadecydowała liczba głosów oddanych przez selekcjonerów. Na Flicka głosowało więcej kibiców i dziennikarzy, natomiast na Kloppa więcej selekcjonerów i Kapitanów.
17.12.2020 23:32
@GuteSpiele
A ja właśnie słyszałem sporo głosów, że dla nich złoto na Olimpiadzie najważniejsze. Ale to było w latach 2014, 2018, więc nie podam dokładnych cytatów. Pewnie zależy od skoczka, ale nie można na pewno mówić, że Kryształowa Kula nie jest ważna. Najbardziej pokazuje kto był w danym sezonie najlepszy.

Prawda, jest dojrzalszy, ale nie oznacza to, że na 100% jeszcze będzie wygrywał.

Edytowano : 2020-12-17 23:34:21

Na pewno złoto Olimpijskie jest najtrudniej zdobyć, bo ma się tylko co najwyżej 2 szanse na 4 lata.

Edytowano : 2020-12-17 23:40:48

A w ramach ciekawostki to np. Ammann, Horngacher, Hula, Kasai, Koch, Kruczek, Małysz, Recknagel, Stöckl, Weißflog uważają, że złoto na Olimpiadzie jest najważniejsze. Na pewno nie są to przypadkowe nazwiska.
17.12.2020 23:21
@KeeRay Absurd. Medal olimpijski nie jest najważniejszy i powie ci to większość skoczków, zdecydowana większość na pytanie, które trofeum najważniejsze wskazuje Puchar Świata, bo IO to przyjdzie taki Brystoel i wygra. Takiie pojedyhńcze konkursy często waży szczęście, a nie prawdzowa dytspozcyaj.

Edytowano : 2020-12-17 23:24:17

Kraft jest już dojrzalszy wiekiem i raczej psycha mu nie siądzie. Prasa w Austrii już o to zadbała i nie pompuje tak bardzo Krafta.

Edytowano : 2020-12-17 23:26:26

Stoch i Kraft swoimi osiągnięciami już są wybitni w historii skoków.
17.12.2020 23:18
@GuteSpiele
Dla zawodnika najważniejszy jest medal olimpijski. Kula pokazuje kto był najbardziej regularny w danym sezonie.

O Gregorze też tak mówili, że będzie już na zawsze rekordzistą wszystkiego. A tymczasem od 2014 zgasł.
Nie wiadomo, więc ile i czy cokolwiek jeszcze Kraft w skokach zdobędzie.
17.12.2020 23:15
@FanGraczyBayern Stoch z taką przewagą to miał tylko końcówkę sezonu 2017/18. To jak powiedzieć, że Kobayashi go zjada, bo on cały sezon miał takie przewagi nad drugim miejscem.
Medale olimpijskie są ważne, ale jednak najważniejsza jest Kryształowa Kula to pokazuje na jakim poziomie skaczesz to wymaga regularności cały sezon. Kraft w swojej najlepszej formie też wygrywał z takimi wielkimi przewagami więc nie wymyślaj jakiś wymęczonych zwycięstw, bo co to w ogóle za określenie jest.
Od sezonu 2013/14 Miejsca w Pucharze Świata.
Kraft:10, 3, 6, 1, 4, 2, 1 Średnie miejsce: 4
Stoch:1, 9, 22, 2, 1, 3, 5 Średnio miejsce: 6

Trofea indywidualne z tych ważnych MŚ, MŚ w lotach, IO, Turniej 4 skoczni licząc medale to:
Kraft: 8 + 2 Kryształowe Kule + 2 Małe Kryształowe Kule, Rekord Świata w długości lotu.
Stoch: 8 + 2 Kryształowe Kule

Nie pamiętam szczegółowych danych, ale licząc pojedyńcze występy też Kraft ma średnią miejsc wyższą, no i jest lepszym stylistą, choć Stoch też zawsze pięknie latał, choć pod tym względem do Loitzla startu nie mają, zresztą nikt go nie ma :)

Era Stocha się już skończyła, była fenomenalna, na pewno jest legendą tej dyscypliny i jako legenda zostanie zapamiętany, a nie jak póki co Prevc, który jak nic nie zmieni zostanie zapamiętany jako jeden z wielu zdobywców Pucharu Świata. Ma już 33 lata, skacze dobrze, czasem jest w stanie odpalić.
Kraft dopiero 27 lat i jeszcze nie jeden rekord zrobi i nie jedną kryształową kule zdobędzie.

Edytowano : 2020-12-17 23:17:14

@Fan Schlierenzauer jeszcze do tego. Byłoby ciekawie :)
Freitag też by mógł jeszcze być, choć to co z nim się ostatnio dzieje to szok.
17.12.2020 23:14
@FanGraczyBayern
Jeżeli tak by było to ja bym obstawiał:
1. Stoch
2. Kobayashi
3. Prevc
4. Kraft
5. Freund
17.12.2020 23:12
@Pir5 - nie zarzucam mu braku wiedzy. Na pewno coś wie. Ja jednak od FIFA maniaków trzymam się trochę na dystans ;) Czy od innych gości co grywają w gry jak Minecraft itp. ;)

PS. Małysz to nie ma także złota olimpijskiego. Ale rzeczywiście, Kraft jeszcze może sporo osiągnąć. Stoch ma 33 lata ale może jeszcze pokaże na co go stać. Nie mozna go skreślać.

Z drugiej strony taki Schlierenzauer natłukł rekordów w dość młodym wieku a od 2014 roku nie wygrał ani jednego konkursu.
17.12.2020 23:11
Ja to bym chciał sezon niestety nierealne, w którym w swoich najlepszych formach byliby:
-Stoch
-Freund
-Prevc
-Kraft
-Kobayashi

No nie ma co się oszukiwać, pierwsze 5 miejsc znane byłoby przed konkursem tylko w jakiej kolejności
17.12.2020 23:08
Przypominam ale że Kraft ma 27 lat a Stoch 33 więc miał zdecydowanie więcej szans na zdobycie złota czy kuli
17.12.2020 23:08
Ja tam lubię Krafta bo kibicuje Bayernowi i Lewandowskiemu a i skoczkiem jest znakomitym, co prawda Stochowi sporo ustępuje ale kto wie Krafcik jest młodszy więc jeszcze może powygrywać tytuły.
17.12.2020 23:07
@Arkady142 ja trochę oglądam Jcoba i mogę stwierdzić że zna się trochę na piłce, ale czasami tak jest że fifacze zachwycają się kartą (zawodnikiem) który w Fifie jest dobry a w rzeczywistości jest taki sobie. Np. Saint Maximem z Newcastle w Fifie to on jest z najlepszych w Pl. A w drugą stronę Kane w Fifie jest bardzo słaby. Benzema, Muller, Pjanic, Kross, De Ligt, Bonucci. To są tylko przykłady

Edytowano : 2020-12-17 23:10:03

Stoch zawsze w roku olimpijskim jest mocny. Najlepszy jego sezon to rok 2017 /18. Wygrał wszystkie konkursy 4 Skoczni. Medal złoty na IO i medal MŚ którego nawet Małysz nie ma.

Edytowano : 2020-12-17 23:11:13

Stoch za to kibic Liverpoolu:)
17.12.2020 23:06
A mi się właśnie wydaje że patrząc na przebieg to Kraft jak i Stoch są bardzo podobni. Lecz na korzyść Stocha wielki wpływ mają olimpijskie złota.
17.12.2020 23:03
Mamy tutaj starcie Polaków idących za Polakiem i Austriaka za Austriakiem. A na końcu i tak wygrywa Granerud
17.12.2020 23:01
@GuteSpiele
Dlatego mówię, że tak naprawdę ciężko to stwierdzić, bo prawie co nie skakał w tym sezonie.

Dla mnie największym stylistą jest Stoch, ale Kraft też w większości bardzo ładnie skacze. Co prawda to prawda, regularności nie można mu odmówić, podobnie jak Kamilowi. Od sezonu 11/12 takiej miejsca: 5, 3, 1, 9(kontuzja), 22(ogólny kryzys polskich skoków), 2, 1, 3, 5.

Dokładnie, trudno jest utrzymać taką zabójczą formę. To tylko pokazuję jak wielkim skoczkiem był Adam wygrywając 3 Kryształowe Kule pod rząd.

@FanGraczyBayern
Też tak uważam, najlepszy Stoch > najlepszy Kraft.

Edytowano : 2020-12-17 23:05:10

A jeżeli liczymy od regularnego powoływania to Kamil: 10, 5, 3, 1, 9(kontuzja), 22(ogólny kryzys polskich skoków), 2, 1, 3, 5. Jest równie regularny jak Kraft.
17.12.2020 22:59
@GuteSpiele
Stoch 3 złota Olimpijskie - Kraft 0 medali :)

Stoch 2 TCS - Kraft 1 TCS

Nie zapominajmy, że Stoch w formie to nokauty nad 2 zawodnikiem o 20-30pkt, a Kraft zwykle wymęczone zwycięstwa o 2-3pkt, a czasami miejsca 2-3.

Edytowano : 2020-12-17 23:00:38

Złoto Olimpijskie jest najcenniejsze - Kraft nie ma głowy by to wygrać
17.12.2020 22:54
@Pir5 - "Dżejkoba" parę filmów widziałem, ale głównie w koprodukcji z "piłkarzykami". Mnie on trochę irytuje zachowaniem typowym dla YouTube'a (jak większośc youtuberów i jeżeli taki jest content i tak musi się zachowywać to quo vadis społeczeństwo?)

Jeżeli chodzi o kanały czysto piłkarskie to właśnie "piłkarzyki" są według mnie dobrzy. A materiały rozrywkowe czy to pomiędzy sobą, czy z gośćmi typu Ćwiąkała są naprawdę spoko. Tylko że czasem jest za dużo tej Premier League :) Albo takie mam wrażenie.
17.12.2020 22:52
@KeeRay Czy ja wiem czy odstaje od czołówki. W Wiśle bardzo dobre skoki w drużynie, potem ten konkurs indywidualny pod koniec pierwszej serii to trochę wietrzna loteria, potem kolejny skok to dopiero wygrany trening w Planicy więc nie odstaje. Aktualnie jest największym stylistom i jest bardzo regularny w swojej karierze, od sezonu 2013/14 tego pierwszego regularnego to w Pucharze Świata zajmował kolejno: 10, 3, 6, 1, 4, 2, 1 więc jest bardzo regularny. Skoki to trochę specyficzna dyscyplina i pojęcie wysoka forma jest ciężkie do utrzymania na dłuższą metę. Rzadko się zdarzają przypadki jak Kobayashi, czy Prevc, że dominują od początku do końca :)

@bawaria42 Ta drużynówka była przykra kadrowo. Cieszy, że Hayböck w końcu wrócił do tej najlepsze dyspozycji choć mały niedosyt z braku medalu jest. Popsuło się trochę tym drugim skokiem, gdzie mu trochę narty pofalowały, nie wiem czy podmuch, czy błąd przy wyjściu z progu, czasem się zdarza.

Niestety koszmar tego sezonu trwa dalej, Kraft wciąż nie jest gotowy :(

Edytowano : 2020-12-17 22:54:24

@Fan nie gadaj głupot z tym Stochem, bo na podium byli w karierze tyle samo razy.
Puchar Świata tyle samo razy, Kraft ma dwie małe kryształowe kule, więcej razy był mistrzem świata, posiada nieoficjalny rekord świata w długości lotu i 3 skoki 250 metrów+ więc jest fenomenalny, Stoch też i z tym podjazdem mocno przesadziłeś.

Edytowano : 2020-12-17 22:55:29

Kraft od pierwszego sezonu z regularnym powoływaniem ma w Pucharze Świata miejsca 10,3,6,1,4,2,1 Jest często na podium Stoch nie był tak regualny.
17.12.2020 22:50
Fan Graczy Bayern nie przesadzajmy, Kraft jest genialny stylowo, podobnie jak Stoch, ale gdy był u szczytu formy rok temu to wygrał Kryształową Kulę i tylko mistrz Geiger mógł mu zagrozić
17.12.2020 22:46
@GuteSpiele
"Kraft jest najlepszym aktualnie skoczkiem i najregularniejszym"

No nie wiem, ja obecnie wymienię kilku lepszych, a co do najlepszej jego formy, to nawet w tej jest bez podjazdu do najlepszego Stocha.
Pokaż więcej