DieRoten.pl

Ribéry przyznał się do winy?

20.04.2010, 10:34:30

Ciąg dalszy wielkiej afery z nad Sekwany. Zamieszana jest w nią grupa reprezentantów Francji, w tym Franck Ribéry, Sidney Govou oraz po jednym z zawodników grających w lidze hiszpańskiej i w klubie z południa Francji. Według Le Parisien pozostali dwaj piłkarze, których tożsamość nie została ujawniona to Karim Benzema oraz Hatem Ben Arfa.

Według policji podejrzani korzystali z usług prostytutek w Café Zaman, gdzie działa grupa sutenerów. Café Zaman to klub dla bogatych klientów.

"Mój klient został przesłuchany jedynie w roli świadka" - powiedziała niedawno adwokat Sophie Bottai.

Póki co Franck jest tylko świadkiem w sprawie, ale wierząc doniesieniom francuskiej prasy już niedługo. Franck ponoć przyznał się do kontaktów seksualnych z nieletnią, za co we Francji grozi kara pozbawienia wolności. Skrzydłowy Bayernu zapewnił jednak, że nie wiedział ile kobieta ma lat. Śledztwo w tej sprawie wciąż trwa.

Nie jest to dobra wiadomość dla Wahiby, żony Ribérego. Tym samym została wystawiona na próbę wiara w jego prawdomówność, ponieważ jeszcze niedawno Franck twierdził, że dla swojej żony skłonny jest nawet wyprowadzić się ze stolicy Bawarii. W świetle ostatnich wydarzeń, ten argument znacznie traci na wartości.

 

Na dwa dni przed półfinałem Ligi Mistrzów nie jest to także dobra wiadomość dla kibiców Bayernu...

źródło:

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (53)



20.04.2010 20:48
4 cztery baty ją wzieli? To dostaną co najwyżej 12 tys grzywny i po 7 miesięcy aresztu hehe
20.04.2010 20:41
Skoro we Francji seks za pieniądze z nieletnią jest zagrożony karą pozbawienia wolnosci, to nie wiem na czym opieracie swoja pewnosc, że Franck nie trafi do wiezienia. Oczywiście szanse na to są małe, ale jakbyście mieli 10% szans na to, że możecie trafic do wiezienia, ze jednoczesnie odejdzie od was żona i sponsorzy to naprawdę myślelibyście o meczu a nie o życiu prywatnym? Już nie pamiętacie jak się skoncyzł mecz chelsea z man city?
20.04.2010 20:14
"wierzac doniesieniom francuskiej prasy..." ;]

pani adwokat mowi ze tylko i wylacznie w roli swiadka, i ok... nie ma sie czym przejmowac, a francuskie bulwarowki w czwartek beda sie rozpisywac o koncertowej grze francka :)
20.04.2010 19:40
Nie ma mowy o więzieniu, policji chodzi tylko o szajkę handlarzy kobietami i o sutenerów (między innymi o kolesia zwanego Abou-Sofiane). Francka pytano o jego kontakty z Abou - ma on podobno być świadkiem w procesie przeciwko Marokańczykowi. Najprawdopodobniej nie będzie dla Riberiego żadnych zarzutów.
20.04.2010 19:34
Jeśli jest winny, to znaczy, ze w tej chwili Ribery myśli o
- więzieniu
- rozpadzie małżeństwa
- odejściu sponsorów

Ja wiem, że dla nas wszystkich Bayern znaczy bardzo wiele, ale na Bayernie nie konczy sie zycie, są rzeczy ważniejsze i na pewno dla ribery'ego w tej w chwili nie byłby najważniejszy mecz.
20.04.2010 19:23
Ale piszesz farmazony.
20.04.2010 19:18
jak ta afera nabierze na sile to wątpie żeby zagrał.
20.04.2010 16:57
Ribery zagra pewnie, inna sprawa w jakim bedzie nastroju ;/
20.04.2010 16:43
@kibbic, co Ty piszesz, że Ribery z Lyonem nie zagra? Skąd takie pomysły?
20.04.2010 16:38
Ronaldinho miał tak ogromny potencjał, dzięki któremu miał szanse przejśc do historii jako jeden z najlepszych zawodników w dziejach futbolu, jednak 3 czy 4 sezony na najwyższym poziomie to zdecydowanie za mało, by zyskać sobie taki szacunek. To co ten piłkarz osiągnął jest nieadekwatne do ogromu jego możliwości. Dziś nikt się nim nie zachwyca, a AC Milan ciężko obecnie nazwać jednym z najlepszych klubów świata.
20.04.2010 16:24
Ronaldinho od poczatku kariery w FCB prowadzil taki styl zycia jaki prowadzil... tylko wtedy byl bezapelacyjnym królem i nikt sie go nie czepial. Teraz juz tak nie blyszczy, ale osiagnal wlasciwie wszystko co mogl, a obecnie wciaz gra w jednym z najlepszych klubow swiata i jest tam jednym z najlepszych pilkarzy... ladny mi schylek kariery :D
20.04.2010 16:14
A co, chcesz powiedzieć, że to co prezentuje od dwóch lat Ronaldinho to jest ten piłkarz, który kiedyś zasłużył na złotą piłkę dwa razy z rzędu?
20.04.2010 16:08
z dziwek korzysta co drugi pilkarz...
smutne ale prawdziwe, ile bylo w prasie takich spraw tego chyba nikt nie policzy - ostatnio pamietam C.Ronadlo i innych cieniasow z MU.
sprawa nie skonczy sie na milion procent dla francuskich pilkarzy wiezieniem. prawnicy stwierdza ze dzialali w dobrej wierze, ze nie wiedzieli o niepelnoletnosci prostytutek i tyle :) bez paniki.
a Neymar z Ronaldinho i jego koncem troche sie rozpedzil.
20.04.2010 15:53
Nie wiem co bedzie dalej z jego karierą, ale na pewno z Lyonem nie zagra. Uraz, ktory jest powodem absencji na treningach to wymówka. Nie wiem, czy jest sens trzymać pilkarza, ktorego w najwazniejszych momentach brakuje, nie z powodu kontuzji. Ribery to znakomity piłkarz, ze swietną techniką, on nie waha sie konstruować akcji, czy podejmować dryblingów, ale te jego zachowanie to gruba przesada.
20.04.2010 15:37
Ciekawy temat poruszyłeś Neymar, chociaż nie w odpowiednim temacie i przy niezbyt odpowiedniej okazji ;) Niemniej jednak piłkarzy, którzy na własne życzenie przegrali swoją karierę było wielu. Zeby choć kilku wymienić współczesnych zawodników: Ben Arfa, Robinho, Elano, Buonanotte... Lista mogłaby być o wiele dłuższa. Szkoda, bo w dużej mierze winę za taki stan rzeczy (nie mówię, że akurat się to odnosi do naszego Francka) ponosi klub, w którym od tego powinien być przecież dobry psycholog, by pracować z takimi ludźmi, którzy z jakiegoś powodu nie postępują, tak jak na profesjonalnego zawodnika przystało.
20.04.2010 15:05
Ja nie obawiam sie konsekwencji prawnych dla Francka. Za duze byloby to oslabienie dla reprezentacji Francji aby ta sprawa pociagnela za soba jakies powazne konsekwencje dla bioracych udzial w tej sprawie pilkarzy. Dla dobra ogolu utna glowe sprawie. Mimo iz nie wiadomo do konca jaki byl udzial Franka w tej aferze, bo przypomnijmy byl wzywany w charakterze swiadka, to raczej wplywa negatywnie nie tylko na wizerunek Riberyego ale i Bayernu.
Naprawde klopotliwa sytuacja biorac pod uwage ewentualna walke o przedluzenie kontraktu. frank nie ma zbyt wielu atutow w tej chwili. Prawie caly zeson jest cieniem samego siebie. Jego forma z pewnoscia sie odbije na ewentualnych ofertach za niego w przypadku deklaracji odejscia.
Swoja droga przedluzenie kontraktu rowniez wiaze sie z ryzykiem ze Franck do swojej formy juz nie wroci. Ta afera seksualna moze mu zaszkodzic w atmosferze rodzinnej na tyle mocno iz nie bedzie w stanie w 100% poswiecac sie i skupiac mysli na grze w pilke.
20.04.2010 14:43
Powiem tylko tyle: Ribery sam sobie kopie (piłkarski) grób. Szkoda, że tak utalentowany piłkarz w tak żałosny sposób rozmienia swój talent na drobne. Ale nie on jedyny nie przejdzie do historii z powodu swojej głupoty, obok niego można wymienić nawet bardziej utalentowanych zawodników, mających zadatki na graczy wszechczasów, jak Ronaldinho, któremu odbiło po trzech lepszych sezonach w Barcy czy Ariel Ortega, który miał talent na miarę Diego Maradony, a dziś leczy się w klinice uzależnień w Buenos Aires. (chociaż chyba już się wyleczył bo czytałem niedawno, że Maradona mimo 35-lat na karku, powołał go na zgrupowanie kadry). A tych trzech graczy to tylko wierzchołek góry lodowej.
20.04.2010 14:25
Z ostaniej chwili:

Ribery wziął udziałw dzisiejszym treningu na Saebener Strasse - wszystko wskazuje na to, że zagra w jutrzejszym spotkaniu przeciwko Lyon. Francuz nie pojawi się jednak na oficjalnej konferencji prasowej UEFA - celem uniknięcia natrętnych pytań dziennikarzy o aferę francuskiej drużyny narodowej z udziałem nieletniej prostytutki. Zamiast Riberiego, na pytania dziennikarzy (godz. 15) odpowie Philipp Lahm.

JESZCZE JEDNO: we Francji karalne są tylko kontakty seksualne z nieletnimi PROSTYTUTAMI (normalnie granica wieku to 15 lat).
20.04.2010 14:19
Co za facet jak musi korzystac z uslug prostytutek...Taki piłkarz nie powinien grac w takiej wielkiej druzynie jak Bayern!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20.04.2010 14:03
Basler wyleciał za rzekomą bijatykę w pizzeri, ale tak na prawdę to zarząd miał go od dawna dosyć, przynajmniej Kalle i Uli.
20.04.2010 13:32
Informację potwierdziła prawniczka Ribery'ego, Sophie Bottai. - Osoby, w tym mój klient, zostały przesłuchane w sprawie kontaktów z osobą określaną przez policję jako "lider grupy zajmującej się nierządem" - powiedziała.

- Mój klient został wezwany jako świadek. On nie ma z tym nic wspólnego. To nie on jest sprawcą. Dla niego sprawa już się skończyła - zarzekała się. Liderem, o którym wspomniała, ma być tajemniczy Francuz pochodzenia marokańskiego określany jako "Abou". To on miał "dostarczać" nieletnie prostytutki do kilentów.

A to jest też dobre:
Piłkarze, którzy mogą być w kręgu podejrzeń:

Z zagranicznych klubów:
Patrice Evra (Manchester United), Eric Abidal (FC Barcelona), Julien Escude (Sevilla), Sebastien Squillaci (Sevilla), William Gallas (Arsenal), Gael Clichy (Arsenal), Bacary Sagna (Arsenal) Florent Malouda (Chelsea Londyn), Franck Ribery (Bayern Monachium), Lassana Diarra (Real Madryt), Djibril Cisse (Panathinaikos), Karim Benzema (Real Madryt), Nicolas Anelka (Chelsea Londyn), Thierry Henry (FC Barcelona)

Z południa Francji:

Hatem Ben Arfa (Marsylia), Moussa Sissoko (Toulouse), Benoit Cheyrou (Marsylia), Andre-Pierre Gignac (Toulouse), Loic Remy (Nicea)

Znalazłem to na tvn24.pl
20.04.2010 13:29
tylko teraz pytanie, czy Ribery stracił formę przez to, że myśli o zmianie klubu, bądź przez afery czy przez to, że co chwila ma kontuzje? Jak dla mnie Ribery, powinien zostać pomimo tej afery, choć nie wiadomo jak zareaguje Zarząd, bo kilka lat temu Basler z Scheuerem też odwalili jakiś numer i zostali wyrzuceni (ale nie pamiętam już dokladnie co tam zrobili). Ribery widać, że nie ma formy bo motorycznie to nie jest ten sam Franck co w zeszłym sezonie.
20.04.2010 13:22
O ile byl to klub nocny obecnosc opiekuna nie wystarcza. Nie wiem jak reguluje to prawo francuskie ale np w Irlandii do klubow nocnych nie maja prawa wstepu osoby ponizej 21 roku zycia i nie ma zadnego znaczenia czy znajduja sie pod opieka osoby pelnoletniej. Jesli podobnie jest we Francji Franck mial prawo nie wiedziec o tym ze laska jest niepelnoletnia. A nawet jak wiedzial to alibi ma dobre. Druga sprawa to nie sadze aby sprawa toczyla sie z powodztwa prywatnego tylko z urzedu.
20.04.2010 13:08
pytanie co o n wogóle robił w tym klubie? nie ma dość rozumu żeby trzymać się z dala od takich miejsc.
20.04.2010 13:05
IndeFCB, zawsze właściciele klubu/ochroniarz przy wejściu, mogą zmyślić, że weszła z opiekunem, który był pełnoletni. Wszystko da się obejść, szczególnie gdy ma się dobrego prawnika, który jest biegły w tego typu zabiegach. :)
20.04.2010 13:01
Paulaner w takim gdzie liczą się argumenty. Jeśli masz coś przeciwko moim to słucham.
20.04.2010 12:28
Racja Mutarito, chciałoby się powiedzieć: "Więcej takich newsów", chociaż zważywszy na treść artykułu, mogłoby to zabrzmieć przewrotnie. :)
20.04.2010 12:24
No proszę. Ale ciekawa dyskusja się tutaj wywiązała. Czyli jednak można bez wyzwisk? :D Trzeba przyznać, że jest to temat raczej dla dorosłych, więc dzieci się nie wypowiadają, dlatego zapewne dyskusja prowadzona jest od razu na całkiem innym poziomie. No ale do rzeczy:

karl1985, w porządku, życie prywatne Riberyego ani czyjekolwiek inne nie powinno nikogo obchodzić, ale tylko tak długo jak nie wpływa ono na dyspozycję piłkarza na boisku. Tak samo było z Ronaldinho - wszyscy od dawna wiedzieli, ze brazylijczyk lubi się zabawić wieczorami (albo i całymi nocami) w katalońskich klubach, ale nikt mu nie miał tego za złe, dopóki, do puty jego forma piłkarska na tym nie cierpiała. Gdy zaczął grać źle, od razu wyciągnięto mu to jako argument. Niech sobie Franck robi ze swoim życiem co chce, ale pod warunkiem, że na boisku będzie piłkarzem, jakim go znamy sprzed roku czy dwóch lat. Wokół Effenberga też było wiele skandali, ale ten był na tyle odporny psychicznie, by nie pozwolić sobie na spadek formy, nawet gdy wszystkie media o nim pisały. Ja Riberyego rozliczam jako kibic jedynie z jego formy piłkarskiej, i w sytuacji kiedy gra źle, a wokół niego roi się od afer i skandali, to taka sytuacja mi się nie może podobać.
20.04.2010 12:18
Zawiodłem się na Francku i to bardzo. :( I to w takim momencie... :/
20.04.2010 12:15
Rozkapryszony gwiazdor?
Zarząd Bayernu powinien wydać(jeśli się to potwierdzi) oświadczenie ,że nie chcą już z nim przedłużac kontraktu. Po co nam tacy piłkarze. Potrzebujemy lojalnych 'pracowników' a nie jakiś bez mózgów... Olic przyszedł został potraktowany jak śmiec kiedy Van Gaal powiedział mu ,że nie ma dla neigo tutaj miejsca a teraz mówi ,że chce tutaj karierę zakończyć. Własnie takich nam trzeba ; )
20.04.2010 12:13
Faktycznie Hajto to średni komentator. Ale kiedyś opowiedział fajną historię. Podczas meczu Schalke - Bayern nasz Oli Khan wykopując piłkę z pola karnego trafił w telebim na stadionie Arena auf Schalke. Następnego dnia Hajto i spółka na treningu ustawili się pod tym telebimem i zrobili konkurs kto dokopie do telebimu. Okazało się że nikt nie dokopał. Kurde ten to miał moc w nogach. Jeśli chodzi o Franka to ja już sam nie wiem czy wierzyć gazetom. Czekam na oficjalne potwierdzenie od Bayernu albo Franka.
20.04.2010 12:13
Lysol, masz rację, jeśli te doniesienia okażą się prawdą, to będzie to naprawdę spory skandal, (żeby nie powiedzieć, że już nim jest), i niewątpliwie odbije się on echem na całej karierze Riberego, oraz pozostałych piłkarzy zamieszanych w aferę. (Pomijając już, że być może w najbliższym czasie Francka czeka rozwód, hehe).
20.04.2010 12:13
Po pierwsze Franck jest już 3 lata w FCB!! Po drugie FCB nigdy nie miał w swoich szeregach tak medialnej gwiazdy jak Ribery. Dla takich ludzi jak on, FCB jest zbyt mało medialny, oni wolą grać w Madrycie, Mediolanie czy Londynie. Jak przyszedł do nas, to zawsze mówił, że marzy mu się Real lub Barca. Więc nie okłamywał nikogo, że zostanie tutaj do końca kariery. A to, że zdradził swoją żonę? To raczej nie powinno nikogo obchodzić, tj. jego życie prywatne.
20.04.2010 12:07
Kicker- nie kierował bym się Polskimi standardami :), na zachodzie jest jednak inaczej, a taka tłusta plama na życiorysie jest raczej sporym balastem.
20.04.2010 12:05
Miejsce działo się w klubie do którego wstęp mają tylko pełnoletni (od 18 lat)

W jakim Ty świecie żyjesz :)??
20.04.2010 11:50
20.04.2010 11:49
IndeFCB, wszystko pięknie, ale chyba nie sądzisz, że alfons ma podpisaną oficjalną umowę z takimi prostytutkami? Alfons powie, że nie zna tych dziewczyn, a dziewczyna zaprzeczy jakoby była prostytutką i już Ribery staje się oskarżonym.
20.04.2010 11:37
Ojjj Franck czemu zdradzil Wahibie :((
20.04.2010 11:31
Martwicie sie, Hajto przejechał staruszkę na pasach i dalej gra komentuje(to chyba za dużo powiedziane) mecze na E2 więc Franckowi się raczej upiecze. Gorzej tylko to wpłynie na jego wizerunek.
20.04.2010 11:27
Panowie pozwólcie, że wyjaśnię powody dla których Franck zostanie do końca tej sprawy świadkiem, a nie oskarżonym.

1. Miejsce działo się w klubie do którego wstęp mają tylko pełnoletni (od 18 lat). Jeśli znalazła się tam nieletnia jest to tylko i wyłącznie wina selekcjonera (u nas bramkarza).

2. Sex z nieletnią owszem jest zakazany ALE, jeśli ktoś świadczy usługi prostytucji (w tym przypadku alfons) to jest jego wina, że oferuje nieletnie dziewczynki. Skąd jego klienci mają wiedzieć ile te laski mają lat?

3. Ribery jako muzułmanin nie poniesie żadnych religijnych konsekwencji. Gdyż nieletnia była niewierną (czyt. nie-muzułmanką). Sex z niewierną nie jest sexem ani zdradą lecz to szerzenie wiary w dany sposób.
20.04.2010 11:17
@huj, w wielu punktach przyznaję Ci rację. Mnie np. aż ciary przeszły jak przeczytałem, że zarząd ma zamiar zatrzymać Riberiego na ten ostatni rok aż do wygaśnięcia kontraktu. Ja sprzedałbym go już w zeszłym roku, tak jak piszesz, albo w tym, jeśli nie przedłuży umowy z Bayernem. Natomiast za kontuzje i ich długie leczenie na pewno nie ma co Francuza winić. co innego za brak zdecydowania i wieczne plotki co do odejścia z klubu.

A cała historia z tą prostytutką - ja czytałem dzisiaj w niemieckiej prasie, że Franek był tylko świadkiem i nie ma dla niego żadnych zarzutów. Ale gdzie indziej wyczytałem też, że się podobno przyznał. Trzeba poczekać bo plotki zawsze szybciej się roznoszą od prawdy.
20.04.2010 11:15
Dziwne te prawo francuskie, niby tacy tolerancyjni itp. każą krzyże zdejmować z miejsc publicznych a oficjalny numerek można zrobić dopiero od 18 lat:P Ale fakt, że zachowanie Francka jeśli się tego dopuścił jest karygodne i nie mówię tu o seksie z nieletnią a o zdradzie żony.
20.04.2010 11:14
Huj i Jehovah, w 100% popieram. O podobnym scenariuszu pomyślałem, jaki nakreślił Jehovah, myślę, że jest to bardzo prawdopodobne.
20.04.2010 11:09
karl1985, nie mam ochoty z Tobą dyskutowac, przedstawiłem swoje zdanie i już. Dla mnie piłkarz, który zdradza swoją żonę i który zmienia klub max po dwóch latach (Bayern to przecież wyjątek), nie ma nawet krzty lojalności, a że w tym sezonie łapie kontuzje za kontuzją oraz, że jest bez formy, to są fakty niezaprzeczalne. Interesu na zatrzymaniu Francka na siłę zeszłego lata nie zrobiliśmy i taka jest prawda, czy się to komuś podoba czy nie.
20.04.2010 11:06
Żałosne, kilku piłkarzy dało się wrobić jak ostatni frajerzy. Jak myślicie, czy to jest przypadek, że w klubie dla bogatych klientów pracują nieletnie prostytutki?? Alfons dobrze wiedział, że zatrudnia nieletnie panienki, oraz dobrze wiedział, że klienci klubu Café Zaman mają dużo pieniędzy. Teraz taki jeden bogaty frajer z drugim w przypływie słabości, spowodowanej nadmiarem gotówki oraz alkoholu, skusi się na taką młodą dziewczynę, a później alfons biegnie na policję, zgłosić że zostało popełnione przestępstwo. A jak to się skończy, nie trzeba nawet mówić: wszyscy piłkarze zostaną skazani na karę pozbawienia wolności, jednak pokrzywdzona 'łaskawie' się zgodzi odstąpić od oskarżenia wzamian za grube odszkodowanie.
20.04.2010 10:59
O jakiej Ty lojaloności mówisz? Co Ribery ma grać w FCB do końca kariery? Tj piłkarz jakich wielu i jeśli odejdzie to też będzie dobrze, a jak zostanie to będzie super. Co do kontuzji, to na pewno też jego wina, że lekarz klubowy daje mu zakaz gry!! A co do jego winy, to Franck ma takich adwokatów, że krzywda mu nie zrobią. Co najwyżej laska dostanie kilka milionów Euro.
20.04.2010 10:54
Dodam jeszcze, że póki ta sprawa się nie wyjaśni i póki nie zapadnie oficjalny wyrok w tej sprawie, póty nie powinno być nawet mowy o przedłużaniu kontraktu z Francuzem.
20.04.2010 10:54
Naszczescie w tym przypadku prawo jest dla maluczkich. Utna lep sprawie albo skonczy sie malymi konsekwencajmi.
20.04.2010 10:54
@ lysol odpowiednie odszkodowanie chyba załatwiło sprawę...Tak pewnie bedzie i tym razem, jezeli to oczywiscie prawda.
20.04.2010 10:51
Powiem Wam krótko, drodzy przyjaciele: Zrobiliśmy największy błąd transferowy w historii klubu nie sprzedając minionego lata Riberyego do Chelsea (80mln) albo do Realu (20mln + Robben + Sneijder). Bez względu na to, czy te plotki się okażą prawdą czy też nie, Francuz i tak w tym sezonie jest cieniem samego siebie, niewiele wnosi do drużyny, psuje atmosferę w zespole oraz bezustannie leczy różnorakie kontuzje. A jeśli te doniesienia okażą się prawdziwe, to albo Franck wyjdzie z więzienia za kaucją (o ile taką możliwość dopuszcza francuskie prawo), albo możemy pożegnać się z piłkarzem oraz milionami w niego zainwestowanymi. O tym, że ten człowiek nie ma za grosz poczucia lojalności, to już wiedziałem, ale łudziłem się jeszcze, że chociaż odrobinę profesjonalizmu jako piłkarzowi mu pozostało - niestety, myliłem się. Gdy pomyślę ilu piłkarzy moglibyśmy mieć światowej klasy za 80 milionów, które oferowała Chelsea... Cóż nie pierwszy błąd zarządu w kwestii polityki transferowej i zapewne nie ostatni.
Pokaż więcej