Final Ligi Mistrzów pomiędzy Bayernem Monachium i Borussią Dortmund był rekordowy pod względem oglądalności w Niemczech. W sobotę na kanale ZDF 21,61 milionów kibiców obejrzało niesamowity triumf podopiecznych Juppa Heynckesa.
	Wysoka oglądalność stanowila 61,9 procent udziału w rynku. Poprzedni rekord w Niemczech, to 16,79 milionów widzów podczas ubiegłorocznego finału dahoam pomiędzy Bayernem oraz Chelsea.
	Prawie pięć milionów tweetów
	Niemiecki finał na stadionie Wembley w Londynie cieszył się również dużą popularnością w sieci. Na internetowym serwisie Twitter zarejestrowano ponad 4.800.000 tweetów podczas trwania spotkania. Po końcowym gwizdku ćwierkano 117.601 razy na minutę. Królem Twittera był jednak Robben, który w wpisach uwzględniony został ponad milion razy.
	Źródło: FCBayern.de
    
                
                    
                    Źródło:                   
                  
                    
                    sky
                  
                                  
            
            
            
        
        
        
        
        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                    
                    
                    
                    
Komentarze