DieRoten.pl
Reklama

Oficjalnie: Romics nowym dyrektorem ds. Merchandisingu i Licencji

fot. Własne
Reklama

Nie tylko w zespole rekordowego mistrza Niemiec dochodzi do zmian. Jak się okazuje, do zmian doszło także na wysokich szczeblach bawarskiego klubu.

Bayern Monachium za pośrednictwem swojego oficjalnego serwisu potwierdził, że Peter Romics objął ze skutkiem natychmiastowym stanowisko dyrektora ds. Merchandisingu i Licencji w Bayernie. 40-latek będzie podlegał bezpośrednio członkowi zarządu − Joergowi Wackerowi, czyli dyrektorowi ds. międzynarodowych i strategii rozwoju FCB.

Niemiec już od 5 lat odgrywa kluczową rolę jako zewnętrzny konsultant w klubie. Romics był odpowiedzialny m. in. za planowanie i realizację wielkiego projektu „FC Bayern World”. Dawniej z kolei z powodzeniem zarządzał licznymi firmami z branży detalicznej.

− Dziękuję za zaufanie, jakim mnie obdarzono i z niecierpliwością czekam na ekscytujące zadania, które mnie czekają tutaj. Bayern to jedna z najcenniejszych marek w świecie sportu, która przechodzi ogromne zmiany w wyniku digitalizacji i internacjonalizacji − powiedział Romics.

− Wraz z całym naszym zespołem zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby poprowadzić Bayern do pomyślnej przyszłości również w obszarze merchandisingu i licencji − dodał Niemiec.

Swojego zadowolenia z faktu zatrudnienia Romicsa na stanowisku dyrektora ds. Merchandisingu i Licencji w Bayernie nie kryje też wspomniany wyżej członek zarządu bawarskiego klubu, czyli Joerg Wacker.

− Bardzo się cieszymy, że udało nam się pozyskać do tej ważnej roli absolutnego eksperta w osobie Petera. Merchandising jest dla nas nie tylko filarem przychodów i marketingu, ale także centralnym elementem dającym naszym fanom na całym świecie możliwość wyrażenia swojej identyfikacji z Bayernem. Peter to właściwa osoba na to stanowisko − podsumował Wacker.

Źródło: FCB.de
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...