DieRoten.pl
Reklama

Oficjalnie: Partnerstwo z SAP przedłużone

fot. J. Laskowski / G. Stach
Reklama

Nie jest tajemnicą, że Bayern na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów.

Ostatnio monachijczycy nie tylko zawarli partnerstwo z amerykańskim przedsiębiorstwem informatycznym Adobe, ale i również przedłużyli umowę partnerską z niemiecką firmą SAP (branża IT).

Platynowe partnerstwo zostało oficjalnie przedłużone do 2025 roku. Warto podkreślić, że współpraca rozpoczęła się już w 2014 roku – od tamtej pory SAP jest oficjalnym partnerem bawarskiego klubu w zakresie rozwiązań oprogramowania biznesowego. Obie marki mają też na swoim koncie liczne wspólne projekty.

Andreas Jung (szef marketingu FCB):

Od początku naszej współpracy w 2014 roku, Bayern i SAP zrealizowały wspólnie wiele projektów, które przyniosły naszemu klubowi ogromny postęp zarówno w obszarze sportowym, jak i biznesowym. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z tą globalną marką. Bayern i SAP oznaczają sukces, a my będziemy nadal rozwijać naszą wspólną historię sukcesu.

Lars Lamade (SAP):

Cieszymy się, że możemy otworzyć kolejny rozdział w naszej wieloletniej współpracy, przedłużając nasze partnerstwo. Razem pracujemy nad innowacyjnymi rozwiązaniami, które pomogą klubowi osiągnąć cele sportowe i ekonomiczne oraz sprawią, że doświadczenia będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla fanów na całym świecie.

Do tej pory partnerstwo dotyczyło tylko pierwszego zespołu Bayernu, ale wraz z przedłużeniem umowy, SAP będzie też wspierać żeńską drużynę FCB oraz drugi zespół monachijczyków.

Źródło: FCB.de
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...