DieRoten.pl

OFICJALNIE! Sane nowym piłkarzem Bayernu!

03.07.2020, 09:07:08
DieRoten.pl

W końcu! Stało się! Po kilkunastu miesiącach nieustannych spekulacji i plotek transferowych, Leroy Sane został dziś oficjalnie przedstawiony jako nowy zawodnik Bayernu!

Saga transferowa z Leroyem Sane dobiegła końca! Bayern Monachium za pośrednictwem swojego oficjalnego portalu oraz mediów społecznościowych poinformował, że niemiecki skrzydłowy został nowym zawodnikiem rekordowego mistrza Niemiec.

24-latek związał się z „Bawarczykami” umową, która będzie obowiązywała przez 5 najbliższych lat, czyli do końca czerwca 2025 roku. Nieoficjalnie mówi się, że koszt transferu pomocnika Manchesteru City wyniósł mniej niż 50 milionów euro.

Karl-Heinz Rummenigge:

− Bardzo się cieszymy, że możemy powitać Leroya Sane w Bayernie. Leroy to wybitny zawodnik, który w ciągu ostatnich kilku lat udowodnił swoje umiejętności, szczególnie w drużynie narodowej. Naszym celem jest sprowadzenie do klubu najlepszych niemieckich zawodników, a podpisanie umowy z Leroyem potwierdza ten cel. Chciałbym pogratulować Hasanowi udanego zakończenia transferu.

Hasan Salihamidzic:

− Cieszymy się, że Leroy zostanie naszym piłkarzem. Leroy robi różnicę na boisku i wzmocni nasz zespół swoją jakością. Dzięki Serge'owi Gnabry'emu, Kingsley'owi Comanowi oraz Leroyowi, jesteśmy teraz jeszcze lepiej wyposażeni na bardzo wysokim poziomie na skrzydłach, które są ważne dla naszej gry. Chciałbym podziękować Manchesterowi City za zaufanie i konstruktywne negocjacje. Chciałbym również podziękować naszemu prezesowi i przewodniczącemu Rady Nadzorczej, Herbertowi Hainerowi, który wspierał nas w tym transferze od samego początku w trudnych warunkach koronaawirusowych.

Leroy Sane:

− Bayern to wielki klub z wielkimi celami – zaś te cele pasują również do mnie. Nie mogę doczekać się nowych wyzwań i treningów z zespołem. Znam Hansiego z kadry Niemiec U-21, mieliśmy tam bardzo dobre relacje. Pragnę wygrać z Bayernem tyle tytułów, ile tylko się da, zaś LM jest absolutnym priorytetem.  

Leroy Sane

Leroy urodził się dokładnie 11 stycznia 1996 roku w Essen. Swoje pierwsze kroki w świecie piłki nożnej stawiał w młodzieżówce SG Wattenscheid 09, zaś w lipcu 2005 roku został wypatrzony przez skautów Schalke 04 Gelsenkirchen. W ekipie „Die Koenigsblauen” zbierał piłkarskie szlify, po czym został włączony do pierwszego zespołu.

Świetne występy i ogromny talent sprawił, że został kupiony przez Manchester City w sierpniu 2016 roku za 52 miliony euro. W zespole „Obywateli” rozegrał łącznie 135 spotkań, w których to strzelił 39 bramek oraz zanotował 45 asyst. W tym czasie zdobył razem z kolegami siedem tytułów.

Sane ma także na swoim koncie 21 występów w kadrze narodowej Niemiec, zaś jego dorobek w „Die Mannschaft” to 5 goli oraz 2 asysty. Szacunkowa wartość skrzydłowego według portalu „Transfermarkt.de” wynosi obecnie 80 milionów euro.

źródło: FCB.de

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (536)



10.07.2020 03:05
Nasz największy transfer od kilku lat.
04.07.2020 10:37
No właśnie . Może Thiago tylko o kase chodzi . Próbuje ugrać jak najwiecej . Myśle ze jakby faktycznie było zainteresowanie przez Liverpool to już dawno by media huczały . A tutaj cisza .
04.07.2020 10:07
@tapczan no tak zgoda, ale chodzi mi o to ze jak dajesz nowy kontrakt pilkarzowi ktory ma 2 lata to inaczej na to patrzy niz jak ma rok - 12 miesiecy na umowie to mocny argument czy do rozmow o jeszcze wiekszej podwyzce czy zmianie - nie bez przeczyny z reguly kluby staraja sie przedluzac 2 lata przed koncem - u nas zarzad glosno mowil ze zajma sie umowami pozniej; narzekalem na to od razu :D

sami postawilismy sie w takiej sytuacji i teraz sa tego efekty, wydajemy duzo na pensje (co tez podnosze) wiec wyglada na to jakby zarzad byl tak pewny ze wszyscy przedluza za wolal dac podwyzki rok pozniej; co daloby kilka milionow oszczednosci - 4 pilkarzy to ~10mln na pensjach przez rok.
04.07.2020 09:39
@hoven ale to obie strony muszą być zainteresowane. Może zajmowali się tym po nowym roku, może Thiago czy jego agent w jakiś sposób wykiwali Bayern. Jest naprawdę dużo możliwości, że doszło do takiej sytuacji.
04.07.2020 09:18
@tapczan przeciez mowili ze kontraktami sie zajma po nowym roku

@FanGraczyBayern zarowno Fabricio jak i BBC to zrodla tier1 a biorac pod uwage ze to UK to jednak sklonny jestem bardziej wierzyc BBC

https://www.reddit.com/r/reddevils/wiki/transfer-reliability-guide
04.07.2020 09:15
@hoven
Lepsze źródło Fabrizio Romano twierdzi, że jest zainteresowanie LFC. Ale też nie było jeszcze oficjalnych rozmów i rzekomo wiele klubów jest nim zainteresowanych.
04.07.2020 09:14
@hoven może dawali rok temu kontrakt, może Thiago nie chciał, może ustalili coś innego. Wszystko to tylko spekulacje.
04.07.2020 09:10
BBC czyli dobre zrodlo w UK twierdzi ze nie ma zainteresowania Thiago przez Liverpool takze ciekawie w tym kontekscie wygladaja slowa Karla. Moze jednak gra pod kontrakt? Rooney grozil odejsciem do City a Ramos juz mial uzgodnione warunki z Manu :)
04.07.2020 09:00
Chelsea ma nadzianego Abramowicza, nie kupili nikogo przez 2 lata? raczej o $$$$ nie muszą sie martwic ;]...jak Thiago odejdzie to trudno, trzeba liczyć na to, że Kimmich ogarnie i Goretzka wybuchnie z calym swoim talentem i bedzię wiecej brał rozegrania na siebie :)...tak to mniej wiecej widze, żadnego Alaby tam;/
04.07.2020 08:56
@Pir5 znowu bedzie drama ze przytaczam przyklad Arsenalu ale na wyspach wszyscy a zgodni ze jednym z ich najwiekszych bledow w otatnich latach bylo wlasnie pozwalanie pilkarzom na wchodzenie w ostatni erok kontraktu. Tak stracili Wilshera, Ramseya swego czasu van Persiego i tak przeplacili Ozilowi

Trzeba bylo dac Thiago kontrakt rok temu w wakacje to pewnie by podpisal - bo jak pisalem nizejl jak pilkarz sie zbliza do tych magcznych 12 miesiecy to zaczyna myslec... o wiekszej kasie o nowych wyzwaniach. I klub jest wtedy pod sciana wiec musi rozwazyc sprzedaz

Edytowano : 2020-07-04 08:58:43

tak samo Kanonierzy teraz drżą o Aube

Edytowano : 2020-07-04 09:00:07

@Pir5 patrząc na to jak gra Davies i jak grają nasi boczny obrońcy Werner spokojnie mógłby grać (jest obunożny) na którymkolwiek skrzydle jako schodzący napastnik - a obrońca by go obiegał. Nie trzeba wcale klasycznego skrzydłowego
04.07.2020 08:33
@hoven ale raczej zarząd nie spodziewał się że będzie chciał odejść. Jeszcze w kwietniu czy maju mają być blisko przedłużenia umowy. Więc coś musiało się thiago stać, że tu nie chciał. Może Klopp do niego zadzwonił.

Edytowano : 2020-07-04 08:41:29

Tak poza tym ciekawe gdzie teraz zmieściłby się Werner. Bo wielu chciało Wernera i Sane. Co do Havertza to nie wiem czy Chelsea ma na tyle hajsu, ich też dotknął ten kryzys.
04.07.2020 07:34
@tapczan mowili rok temu podczas okienka ze kontraktami zajma sie po nowym roku wiec to jest sytuacja na wlasne zyczene. Kompletnie niezrozumiale bo wiadomo ze pilkarz z rokiem do konca kontraktu bedzie myslal inaczej.

Pozwole sobie przekopiowac moj komentarz o Thiago:

"Wielka szkoda, ale tez nie mozna mu sie dziwic - jest w wieku gdzie jeszcze spokojnie moze sie gdzies zadomowic i osiagnac, nie winie go ze ciagnie go do Premierleage czy moze nawet Hiszpanii. Wina jest po naszej tronie - trzeba bylo przedluzac kontrakt rok temu; pilakrzowi duzo latwiej myslec o odejsciu gdy ma 12 miesiecy do konca umowy i moze postawic klub pod sciana.

Kto w jego miejsce? Kante (wiem nieco inny profil, ale imho swietnie by odciazyl Kimmicha i uzupelnil Leona), Jorginho (lubi byc z pilka przy nodzie) lub Keita (moze powrot do Bundesligi pozwoli mu sie odbudowac?) lub Tonali (jeszcze nie poszedl do Interu a skoro zaryyzkowalismy 40mln za Tolisso to nie widze powodu zeby nie zaryzykowac za Wlocha)

Jesli nie przyjdzie nikt klasowy to lepiej mnie dodajcie do wrogow bo bede narzekal :D"

co do Kaia jako nastepcy Thiago - Panowie no :) rownie dobrze moznaby powiedziec ze Tomka tam postawimy. Alaba tez nie moze grac na pozycji ktora wymaga wyjscia spod pressingu i gry raz przodem raz tylem - a szkoda bo wtedy mielibysmy sporo problemow z glowy.
04.07.2020 07:21
Po dzisiejszym finale piłkarze mają 2 tygodnie wolnego i bardzo chciałbym aby sprawy z Thiago i Alaba się wyjaśniły. Tak samo jak Tolisso, Boateng i Martinez. Jak rozpoczną się przygotowania do LM skład na kolejny sezon powinien być wyklarowany, kto przychodzi, kto zostaje. Wiadomo że okienko transferowe jest w tym roku przedłużone ale po LM właściwie 3-4 tygodnie później ruszaja ligi, gdzie będzie granie co 3 dni. A nie szukanie na ostatnią chwilę dostępnych zawodników i kolejne wypożyczenia, które jak widać nie sprawdzają się.
04.07.2020 00:32
Samo odejście z Bundesligi będzie dosyć sporym ciosem dla tej ligi.
03.07.2020 23:54
Bayern zrezygnował z Havertza tego lata bez względu na to czy ucieknie z Niemiec czy zostanie na kolejny sezon. Za te 100 mln euro i środki za Thiago można zrobić trzy transfery licząc to kochanie Tolisso czy Martineza. Jak sam Rummenige powiedział, że rezygnujemy to chyba nie jest pomidor.
03.07.2020 23:37
@kibicod2007 20 lat temu Zidane przechodził do Realu za ~50 mln euro, a Buffon do Juventusu za podobną cenę ... myślę, że nie będzie tak źle : )

Edytowano : 2020-07-03 23:41:12

Btw. Thiago nie da się zatąpić Kaiem ... to są dwie różne pozycje. Kai stanowi alternatywe dla Leona bądź Tomka, a nie dla Thiago.
03.07.2020 23:28
@kibicod2007
Pandemia miejmy nadzieję że trochę spowolni ten proces. bo wydawać więcej niż 200-300 mln na zawodników jest absurdem.
03.07.2020 23:25
@Arkady142 to są tylko domysły i przypuszczenia. Łatwo stwierdzić, że klub dał ciała i dopuścił do takiej sytuacji, że kilku zawodników ma kontrakt ważny przez rok. A może chcieli wcześniej przedłużyć, a może zawodnik nie chciał. A może byli jakoś dogadani, ale coś nie pykło. Czynników może być wiele. Jakby Bayern podpisał kontrakt z Muellerem wcześniej gdzie wg niektórych „kopał się po czole” to też byłaby jazda na władze. Gdyby podpisali wcześniej umowę z Manu tuż po 2 kontuzjach bez gwarancji powrotu do najwyższej dyspozycji to też byłoby jechanie. Może też zarząd stwierdził, że w jakiś sposób Thiago nie sprawdził się i nie uważa go za tak niezbędnego jak Lewy.
Davies dostał nowy kontrakt praktycznie zaraz po podpisaniu pierwszego więc kiedy trzeba to wiedzą co trzeba zrobić. Plotki, wykluczające się wiadomości i każdy może wybierać sobie to co pasuje mu do swojej tezy.
03.07.2020 23:18
Wtedy javiego chcialo pol europy, city barca real mu, wszyscy na niego polowali a wtedy te pieniadze to byl kosmos nawet mial przydomek mr30mln hehehe... 7 lat a ceny tak zwariowaly, co bd za kolejnych 7lat... zawodnicy beda kosztowac miliard???
03.07.2020 23:15
Rummenigge powiedział, że transfer Javiego w 2012 był trudniejszy od transferu Sane. Powiedział, że wtedy 40mln euro to na dzisiejsze 120mln euro.
03.07.2020 23:07
@GwiazdaPoludnia - a mi się wydaje, że niekoniecznie masz rację. Typowa 6 również jest nam potrzebna. I ja np. duet Kimmich/Fabinho - kupuję!

@Prezes42 - ale mimo wszystko jest tego zbyt wiele. Thiago to nie jest gracz tak medialny jak Messi i Cristian o że wszystko się odwraca jak w kalejdoskopie. Tam się wszystko zmienia o 180 stopni. Więc jestem skłonny uwierzyć że Thiago chce odejść, tym bardziej że nie jest tak związany z Bayernem jak inni graczem.
Swoją drogą, jak Real wypożyczał nam jamesa, to jakby wrócił on z Monachium po dwóch latach, miałby tylko rok kontraktu, Real od razu się zabezpieczył i przedłużył go o rok, że przypadku niewykupu James miałby dwuletnią umowę i można go jeszcze nieźle spieniężyć.
03.07.2020 23:03
Thiago najpewniej odejdzie i moim zdaniem najlepszym jego następcą będzie Havertz. - jeśli chodzi o kupno za gotówkę.
Co do zamiany to w przypadku transakcji Bayern-Liverpool brałbym Keitę. Fabinho to bardziej 6, a my potrzebujemy bardziej 8. W przypadku wymiany z Barceloną nie widzę zbytnio kogo brać. Może weźmy Vidala z powrotem hehe.
Jedynie dziwi mnie dlaczego koniecznie chcemy kogoś na PO, zawsze można dać szansę jakiemuś młodzikowi albo Kimmicha raz na ruski rok kiedy Pavard nie będzie mógł zagrać przesunąć. Natomiast jeśli koniecznie chcemy kogoś tam kupić to zostańmy przy tym Descie. Jest jeszcze Kenny Tete z Lyonu który bardzo ciekawie wygląda na boisku.

Edytowano : 2020-07-03 23:06:51

A właśnie jak sytuacja z Boatengiem. Ciekawe czy sprzedamy go bo już od 2 sezonów się wybiera gdzieś czy będzie powtórka z rozrywki i zostanie z nami na 20/21
Pozycje stoperów niby mamy obsadzone (Boa, Sule, Lucas, Kouassi, Alaba, od biedy Javi lub Mai)
03.07.2020 22:58
@dzojko
Goretzka 2022
Gnabry 2023
03.07.2020 22:56
A do kiedy ma umowę Gnabry, Goretzka? 2023? Powoli niech zarząd myśli nad nimi bo będzie sytuacja jak z Thiago i Alaba.
03.07.2020 22:53
@Arkady142
Nikt nie wie na prawdę jak jest. Media i dziennikarstwo osiągnęło taki poziom mułu, że wymyślają co popadnie. Ja dopóki nie zobaczę oficjalki jakiejkolwiek na stronie to w żadne medialne wypociny nie wierzę. Dlatego od lat to całe okienko transferowe traktuję bez emocji a tych newsów z meczyków, onetów czy twitterów nawet nie czytam bo szkoda czasu na to.
03.07.2020 22:53
Jutro pierwszy taki meczyki "ala turniej LM". 1 spotkanie i gramy dalej albo nie.
03.07.2020 22:48
@dzojko
Podobno mają być jeszcze jakieś transfery bo wiedzą że w następnym sezonie będą tygodnie angielskie i granie co 3 dni i chcą poszerzyć kadrę
03.07.2020 22:46
No dobrze. tutaj przez parę dni była dość ostra dyskusja nt. poczynań zarząu. A nie uważacie że w przypadku thiago po prostu dali tyłka?
No bo ok, to że chce odejść, nie wina zarządu. Rozumiem. Ale czy nie lepiej było to zrobić tak, że przed zakończeniem poprzedniego sezonu, przedstawić hiszpanowi warunki nowej umowy, tak jak z Lewym było i wtedy wywiedzieć się jakie ma plany. Jeśli podpisał by dłuższą o 2 lata to spokój a jak nie, to wiadome żechce odejść i wtedy można sporo więcej zaplanować. Np. sprzedaż Thiago już podczas zeszłego okienka za sumę większą i wzięcie np. tego Eriksena, który miał tylko rok do końca kontraktu. W tym wypadku myślę że zarząd jednak dał trochę ciała. Z takim przedłużaniem umowy rok przed to można się bawić z zawodnikami jak Muller, Boateng czy nawet Neuer ale nie z typowym najemnikiem. Lewemu jakoś składali propozycje umowy jak było dwa-3 lata do zakończenia kontraktu (pierwsza umowa do 2019, przedłużenie do 2021 w 2016, następnie w 2019 przedłużenie do 2023). Tak powinni się zachować także w przypadku hiszpana.
03.07.2020 22:45
Ale skoro nie chcą kupić Havertza to chyba znaczy to że będą jeszcze jakieś 2-3 transfery.
03.07.2020 22:42
Thiago+ 30mln i brac fabinho!!!
03.07.2020 22:31
Taki ktoś jak Bastian to z pocałowaniem ręki :)
03.07.2020 22:31
@cayman
Tylko, że Goretzka to nie jest piłkarz klasy na wygranie LM. Dobry zmiennik
03.07.2020 22:30
@FanGraczyBayern
może odejdźmy od barcelonizmów, może wrócimy do czegoś na kształt Juppa z Javim i Bastianem.
03.07.2020 22:28
Eriksen to już napewno byłaby lepsza opcja jak Kai.
03.07.2020 22:25
Fan-> Alaba jako SO też miał się nie sprawdzić...FCBM!
03.07.2020 22:25
Dla mnie Eriksen był tym kto mógłby go zastąpić... ale już jest po ptokach
03.07.2020 22:24
A już napewno wolałbym Alabe w środku jak pozyskać Havertza za 100 milionów . Bo ta kwota jest naprawdę wygórowana . Lepiej niech Alaba pójdzie pograć sobie w środku , a za te 100 milionów pozyskać chociażby Desta i Upamecano . Bo obronę przyda nam się wzmocnić . Dla mnie Hawertz jest trochę przereklamowany . Za 50 można byłoby go wziąć ale nie za stówkę
03.07.2020 22:22
@wasser - zgadzam się całkowice. Niektórzy nadużywają określenia "Klasa światowa" i tyle. Tylko jest jedno pytanie, kto za niego?
03.07.2020 22:22
W takiej sytuacji to może Flick będzie dawał więcej szans Cuisancowi i może odpali
03.07.2020 22:19
Tak przesuńmy Alabę z jedną nogą do środka pola - na pewno tam się sprawdzi :P.

Chociaż może tak być, pewnie Lucas wtedy do 1 składu.

Edytowano : 2020-07-03 22:20:47

Liverpool jest zainteresowany sprowadzeniem Thiago Alcántary. Rummenigge mówi, że Liverpool nie kontaktował się z nimi. Oficjalne rozmowy jeszcze się nie rozpoczęły. [Fabrizio Romano]
03.07.2020 22:19
wasser-> zgadza się jeśli Alaba dał radę jako SO to tym bardziej wyzej, bo w reprezentacji tak gra :) FCBM!
03.07.2020 22:17
Jak dla mnie to Thiago nie jest nie do zastąpienia . Ma technikę , fajnie się ogląda jego grę. To jak się porusza po boisku to szacun się należy . Ale nie wpadajmy w panikę . To nie jest ktoś to robił nam wielka różnice w meczach. Fakt ze wprowadza spokoj w środku pola , i potrafi jednym ruchem zgubić przeciwnika . Ale udział przy bramkach ma niewielki. Wiec moim zdaniem, jeśli wypalił się już w Bayernie to nie ma co płakać . Podziękować, pożegnać i tyle . A tak jak już ktoś tutaj pisał , chetnie bym zobaczyl Alabe na jego miejscu .
03.07.2020 22:12
@Pir5
Za Ruiza de laurentiis chce podobno 100 milionów więc odpada
03.07.2020 22:11
Jeśli odejdzie Thiago to Alaba zostanie, bo zwolni się pensja Hiszpana :) FCBM!
03.07.2020 22:04
lubię Thiago, ma swoje atuty, ale nie jest to ktoś po kim zostanie krater na pozycji. Kimmich i Goretzka może nie są tak dostojni i eleganccy jak Thiago ale na pewno są efektywni. Goretzka dobrze wspiera atak wejściami z drugiej linii, i przy grze skrzydłami mając Lewego, Tomka i Goretzkę w polu marnym można siać spustoszenie prostymi sposobami. Kimmich jak się ponownie zaadaptował do swojej naturalnej pozycji to ogarnia rozegranie, walczy, strzela, asystuje.
para środkowych pomocników ze statystykami w samej lidze 6 goli, 5 asyst i 4 gole 7 asyst, to jak dla mnie świetny wynik i podejrzewam że ciężko będzie znaleźć. Thiago miał kilka fajnych meczów w tym sezonie i wiem że gole i asysty nie zawsze definiują poziom gry zawodnika ale widać że Kimmich i Goretzka mają bardziej bezpośredni wpływ na wyniki.
03.07.2020 22:03
Nikt nie jest chetny? Ludzie, za 35 mln, to rzuci sie City, Barca czy nawet Liverpool bez hajsu, na oferty nie będzie narzekał:/ ...co do Havertza, nie jest wart 90 mln, mam nadzieje, że Bayern na to nie pójdzie...Kevin De Bruyne robił robote w wilkach i sam ich niósł do wicemistrzostwa, widzialem w nim mega graja, a Havertz? Nie ma co płakać chyba po nim.
03.07.2020 22:01
@GuteSpiele chociaz tyle ze sie zrelfketowales, przemysl to zdanie

"pouczam Was jak jest ale nie krytykujcie mnie przylapanego na glupocie bo tak naprawde sie nie znam"

bo dotyczy wielu Twoich wypowiedzi, mam chyba chwile slabosci ale pozdro :D

i sprobuj wodki z mlodego ziemniaka do steka z australijskiej wolowiny na chicago style :D
03.07.2020 22:01
Szkoda Thiago, ale ja się modlę, żeby został Alaba. To jest teraz najważniejsze.
03.07.2020 21:59
@hoven Nie traktuj każdej mojej wypowiedzi jako pouczanie. Nie przypominam sobie żebym pisał, że pokora to jest głupota. Pisałem, że kibic który mówi, że jego drużyna jest najlepsza i wygra wcale nie świadczy o braku pokory tylko o pewności siebie. Oczywiście zawodnikom jest potrzebna pokora, bo bez tego ciężko wygrać nawet z HSV.

Co do obrażania może i się zdarza, ale nie tylko mi. Sam wiesz ''biedny snob" itp.

Dzięki, że piszesz o rzeczach których nie zauważam sam, a są złe.
03.07.2020 21:58
Można zapomnieć, że Bayern kupi kogoś za Thiago jeśli ten odejdzie i bardziej to kogoś przesuną w jego miejsce chyba, ze zaczną się bawić w wypożyczenia piłkarzy, których nikt nie chce...FCBM!
Pokaż więcej