DieRoten.pl

Oficjalnie: Lucas z zerwanym więzadłem krzyżowym

23.11.2022, 00:05:05
Maciej Rogowski Photo / Shutterstock.com

Niestety, ale jeśli ostatnie informacje się potwierdzą, to Lucas Hernandez nie zagra już więcej dla Bayernu w sezonie 2022/2023…

We wczorajszym spotkaniu grupy D, aktualni mistrzowie świata mierzyli się z Australią. Koniec końców Francuzi pokonali swoich rywali 4:1 i zdobyli cenne 3 punkty.

Niemniej jednak wynik i zwycięstwo schodzą na dalszy plan, albowiem już w dziesiątej minucie, boisko był zmuszony opuścić defensor klubu ze stolicy Bawarii − Lucas Hernandez. Francuz doznał urazu kolana w trakcie pełnego biegu, bez żadnego kontaktu z rywalem.

26-latek upadł na murawę i z wielkim grymasem bólu na twarzy trzymał się za kolano. Do zawodnika błyskawicznie udał się sztab medyczny, który następnie pomógł mu zejść z boiska. Niestety, ale na konferencji pomeczowej, selekcjoner „Trójkolorowych”, czyli Dider Deschamps nie miał dobrych wiadomości.

− Lucas? To był wielki czarny punkt tego wieczoru… Lucas będzie musiał przejść jeszcze kilka badań, ale moim zdaniem to dosyć poważny uraz. Trzeba to będzie jednak sprawdzić i potwierdzić. Czekamy na wyniki – powiedział Deschamps.

Niestety… Z informacji ujawnionych przez francuski „RMC Sport” możemy dowiedzieć się, że Lucas Hernandez doznał zerwania więzadła krzyżowego w kolanie. Jeszcze dziś Francuz przejdzie w szpitalu wszelkie niezbędne badania, które pozwolą dokładnie określić kontuzję.

Podobne informacje przedstawił „TF1” – sztab medyczny obawia się najgorszego, ale póki co nikt nie chce niczego potwierdzić, mając wciąż nadzieje na pozytywne zakończenie.

Aktualizacja [02:00]

Niestety, ale nie mamy dla Was dobrych wiadomości... Dla Lucasa Hernandza to już koniec mundialu. Francuski Związek Piłki Nożnej potwierdza, że defensor przeszedł badanie rezonansem magnetycznym w klinice Aspetar. Wykonane badanie potwierdziło zerwanie więzadła krzyżowego przedniego kolana prawego...

źródło: RMC / TF1

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (235)



01.12.2022 16:59
MoE i graliśmy wczoraj fatalnie ale gramy dalej a Belgia jest 45min od końca mundialu.
29.11.2022 16:49
24.11.2022 11:15
@bajernowicz No a kim ma grać Kanada albo Arabia Saudyjska a jakoś to ma ręce i nogi w ich defensywie.
Havertz piłkarz za 100mln Ty serio tak?

Chopo dziś w formie będą gole!
24.11.2022 08:16
Flick w 2019/2020 miał najlepszego napastnika świata, Mullera w super formie i duet Kimmich-Goretzka, który grał na dużo wyższych obrotach niż do tej pory, podobnie z resztą druzyny. Kim ma grać? Havertzem? Mullerem po kontuzji? Kiepsko zestawioną linią obrony? A dajcie spokój...
24.11.2022 07:38
Za szybko boga i cudotwórcę zrobiło się z Flicka, wystawiając ten skład , sam sobie strzelił w kolano... jak ktoś gada, że zajebista pierwszą połowę Niemcy zagrały, to nie mam pytań, wolno, statycznie i parę zrywów ... ale jak się wystawia swoich ziomków bez formy, to tak jest... szkoda, że Sane odpadł, napewno by coś szarpnął, bo jednak Musiała, to nie ten kaliber jeszcze.
24.11.2022 03:52
https://www.sport.pl/mundial/7,154361,29176470,kanada-okradziona-z-drugiego-karnego-niewykluczone-ze-to.html

No i macie opis tego co wczoraj pisałem 2 karne odebrane Kanadzie... Nie wydaje mi się żeby to było przypadkowe działanie, bo można się pomylić raz a dwa razy przy var to już machloja niestety ale im zależy żeby silniejsi przechodzili dalej bo się lepiej sprzeda mecz Belgia niż Kanada w fazie pucharowej...
24.11.2022 00:17
Takie grające Niemcy nie mają żadnych szans z Hiszpania, szczególnie z taką defensywa :(
23.11.2022 22:45
Szkoda Kanady, nie przestraszyli się, zagrali odważnie tylko brakło wykończenia ... szkoda tego elwra Daviesa :/
Spodziewałem się, że Niemcy będą mieli problemy z Japonią, ale nie spodziewałem się porażki :/ Trudna sytuacja przed nimi, ale wierzę że mogą wygrać z Hiszpanią i odwrócić swój los.
23.11.2022 22:38
Niemcy jak Argentyna, mając totalną dominację, rywala na łopatkach i wiele sytuacji, dali radę schrzanić dobre 70 minut i zaskoczyć się nielicznymi atakami rywali.

Gość w restauracji miał już się zabrać za mięso na talerzu, a tu niespodziewanie mięso zaczęło zjadać gościa.
Odwrócone role musiały być bardzo bolesne.
23.11.2022 22:31
Pir5-> remis Polaków byłby dobry, gdyby nie wygrana Arabii także małe szanse na awans nawet jak wygrają z Arabia...FCBM!
23.11.2022 22:25
Szkoda Kanady za to jak grali i za to jak ich sędzia wydymał. Spalony zamiast karnego. Potem faul... Tak ktoś na Varze dobrze przysnął

Edytowano : 2022-11-23 22:27:25

Typo podaje piłkę do swojego , Kanada przejmuje a sędziowie gwiżdżą spalonego...
23.11.2022 22:14
W piłce nożnej zasług nie ma. Trzeba grać pragmatycznie
23.11.2022 22:11
Mega szkoda mi Kanady, bo zasłużyła na coś więcej.
23.11.2022 22:08
Tragiczny mundial dla naszych: Mane kontuzja, Lucas kontuzja, Mazraoui kontuzja, Sane kontuzja, Niemcy i Kanada przegrały, Davies nietrafiony karny. Jedna wielka tragedia jak na razie, jedyny na plus Upamecano ewentualnie.
23.11.2022 22:08
@Reeken89 ale to Polacy mają punkt i przy pokonaniu Arabów w sobotę jest duża szansa na awans. Argentyna zlekceważyła Arabów plus mieli 2 gole strzelone ze spalonych. Może dobrze bo Polacy ich nie zlekceważa. Ja mam największy żal do Roberta, ocena 6 niemiecka jak specjalista w rzutach karnych nie może trafić karnego w tak ważnym momencie!!!! To jest skandal.

Edytowano : 2022-11-23 22:10:18

Ale też chce by wreszcie przyszedł ktoś z zagranicy i by gra była ładna dla oka. U Sousy już coś było widać tylko on sam uciekł do Brazylii. Też na Euro 2020 nie mieliśmy Casha który wczoraj defensywnie zagrał dobrze. Wierzę w dobry styl naszej reprezentacji na Euro 2024!!!
23.11.2022 22:00
Kanada mimo przegranej pokazała futbol na TAK, a nie to co Nasze dziady z Meksykiem...FCBM!
23.11.2022 21:57
Kanada dobrze się pokazała ale nic z tego bo pkt brak myślę że wszystko co najlepsze już pokazali, będzie im ciężko o jakiś punkt.

Edytowano : 2022-11-23 21:58:56

Jeśli Niemcy przegrają z Hiszpania mit Flicka padnie.
23.11.2022 21:54
Bardzo nieprzewidywalny ten Mundial XD Najbardziej szkoda Lucasa i Niemców. Ta kontuzja Hernandeza to szok - sam biegł, noga mu się nawet nie wygięła, a padł na murawę z bólu. Nie przypuszczałem, że może się wydarzyć takie nieszczęście :(

Niemcy dzisiaj świetnie w pierwszej połowie, ale zemścił się brak skuteczności. Mecz z ESP o wszystko - nie wygląda to najlepiej, ale wierzę w ich awans :D
23.11.2022 21:23
Niemcy w takim składzie to mogą sprawić niespodziankę nawet z Costa Ricą.
Tuchel nadal bezrobotny?
23.11.2022 21:23
Słabe jest to że Belgia nie gra nic... Nieskuteczność Kanady, 2 źle dexyzje sędziego i 1 akcja Belgii i mamy 0-1... Koszmar

Edytowano : 2022-11-23 21:24:00

Taka Grecja 2.0
23.11.2022 21:16
Ej a może ściągnąć brata Hernandeza (Theo)? Też lewy obrońca i patrząc na historię kontuzji to ma więcej szczęścia (może i lepsze geny) od brata ;D
23.11.2022 21:14
@Jurgen1982
Obstawiam ze Polacy by mieli problem z kostaryka XD
23.11.2022 21:10
Meksyk był cienki jak sik pająka my też. Argentyna się przejedzie po Meksyku i po nas.. Niestety jesteśmy na poziomie kostaryki i to potwierdza kolejne mecze.
23.11.2022 21:09
Zgodziłbym się, gdyby taka gra miała Nam przynieść co najmniej strefę medalową. Inaczej na co męczyć bułę i odpaść w najlepszym wypadku w 1/8? No sorry, ale może raz warto odejść od schematów, tylko bronienia i zagrać miłą, szybką do przodu piłkę. Czemu raz, nie możemy na turnieju po prostu cieszyć się grą zwłaszcza, że mamy ku temu piłkarzy.
Jakoś Nasi rodzice pierwsze co mówią o latach 70 i 80, Oni grali fajnie w piłkę do przodu.
23.11.2022 20:58
Ja tam wolę asekuracyjną grę z Meksykiem i 1pkt bo to daje szansę na awans. Oczywiście jeśli. Arabami będzie podobnie to będzie źle ale liczę na inny mecz. Kanada niby gra a przegrywa. Niemcy grali i przegrali podobnie Argentyna. Porażka Argentyny z Meksykiem eliminuje ich już po 2 meczach.
23.11.2022 20:53
Kanada gra tak jak by to był ich ostatni mecz lub finał. Belgia nieco mądrzej no i wykorzystali jedną sytuację.
23.11.2022 20:43
Teraz też był karny Nie wiem czemu sędzia nie dał. Belg piłki nie dotknął, depnal na Kanadyjczyka przez co się wywalił.... Support dla Belgi on
23.11.2022 20:37
Ogrywają tego Carrasco, jak dziecko heh...FCBM!

Edytowano : 2022-11-23 20:40:35

Davies ładnie się urywa po swojej stronie :)
23.11.2022 20:35
Ja tam do dzisiaj pamiętam jak elegancko graliśmy z Niemcami we Frankfurcie mimo porażki, chodziłem dumny jak paw ^^ mimo, że przegraliśmy. Te zwycięstwo 2:0 to pamiętam tylko bramki i obronę Częstochowy.
23.11.2022 20:35
Raz pokazali powtórkę, więc sporna decyzja z tym spalonym...FCBM!
23.11.2022 20:31
No dlatego ja tam nie widziałem spalonego...
23.11.2022 20:31
@Jurgen1982 i @Reeken89
Panowie ale tej pilki nie 'podawal' wtedy belgijski zawodnik?
23.11.2022 20:18
Jurgen1982-> gdyby nie spalony byłby pewnie kolejny karny dla Kanady...FCBM!

Edytowano : 2022-11-23 20:30:48

Ależ odważnie gra Kanada, aż miło patrzeć.
23.11.2022 20:16
Ja bym chciał zobaczyć powtorke tej sytuacji gdzie był faul w polu karnym a gwizdneli spalonego... Bo ja tam widziałem Belga z tyłu
23.11.2022 20:15
W 2014 Neuer miał przed sobą świetny duet Boatenga z Hummelsem. Na boku grał genialny Lahm. W środku top Schweini z Kroosem no i co najważniejsze świetny turniejowy napastnik Miro Klose. Wtedy jedyny problem był na lewej stronie gdzie grał Howedes, a i tak się sprawdził na nie swojej pozycji. Dzisiaj Niemcy nie mają ani w miarę klasowego napastnika, ani boków obrony, a ta ławka też pozostawia wiele do życzenia. Moukoko, Adeyemi, Havertz czy Musiala to melodia przyszłości.
23.11.2022 20:15
Przeczuwałem, że Davies to przestrzeli. Z resztą raczej nie słynie z karnych.

U nas jak odszedł Lewy to ogólnie może byc problem z karnymi.

Co do Niemiec. Raczej pojadą do domu. W drugim meczu praktycznie muszą już wygrać z Hiszpania. Jeśli Japonia wygra z Kostaryka to remis na pewno nie wystarczy.
23.11.2022 20:14
@ironmaidenpl Racja. Mundial jest najważniejszy, ważniejszy od Ligi Mistrzów, Olimpiady, Mistrzostwa Europy.
Flick to zje..ał Sule ciężki zawodnik na skrzydle obrony głupota, Raum jedna asysta w tym sezonie brak doświadczenia na turnieju kolejna głupota. I trzymanie się cały czas formacji 4-2-3-1 kolejna głupota, ta formacja dała mu 4 remisy jedną porażkę i zwycięstwo z Włochami którzy się okazali tak słabi że nie ma ich na turnieju. Postawienie na Thomasa którego zdrowie się rozsypało to kolejna głupota.
Suma sumarum Flick jest do zwolnienia!
23.11.2022 20:12
W obu przypadkach widać nerwy, bo nie wierzę, że na treningach strzelają po bokach tylko prawie w środek, czyli najgorzej ;/

Edytowano : 2022-11-23 20:14:21

Dajcie spokój Oni już zagrali więcej niż Polacy przez 90+7min
23.11.2022 20:11
Coś ostatnio karne nie siadają...FCBM!

Edytowano : 2022-11-23 20:13:04

Tak, czy inaczej wg mnie Kanada zamiesza w grupie.
23.11.2022 20:11
Znowu mundial bez gola piłkarza Bayernu?
23.11.2022 20:10
Davies zawalił karnego
23.11.2022 20:10
23.11.2022 20:10
Niemcy wartość wg. Transfermarkt prawie 900 mln euro, Japonia - 154 mln. Wiem, że to tylko piłka, a liczby nie grają, ale mając taką grupę, nie mieli prawa tego przegrać, ale przegrali. No i teraz nie tylko pytanie, czy wygrają z Hiszpania, ale czy w ogóle awansują, jak wszyscy będą mieć po 6 punktów. Ten mecz, biorąc pod uwagę, że należało zamknąć go wcześniej, bardzo źle świadczy o profesjonalizmie i obecnym mentalu Niemiec, było nie było, jednym z faworytów MŚ i wciąż czołowych drużyn.

Jak na nowe otwarcie po Loewie wyszło wręcz fatalnie, ale wyniki przed mundialem na to niestety wskazywały.
23.11.2022 20:06
@Pir5 lepiej grać fajnie, odważnie i nie wyjść z grupy niż tak męczyć bułę, że cały świat się śmieje. Po co w ogóle wychodzić jak dalej prawdopodobnie Francja i spuszczą im łomot.
23.11.2022 20:05
Niemcy są w arcytrudnej sytuacji bo nawet jak wygrają oba mecze mogą odpaść... Patrząc jaki łomot dostała Kostaryka od Hiszpanii można założyć że dostanie wszystkie 3 mecze co daje Japonii 6 pkt po 2 kolejkach, więc Niemcy nie mogą sobie pozwolić nawet na remis z Hiszpanami. A nawet jak wygrają z Hiszpanami i Kostaryka to będą mieli 6 pkt tak samo jak Japonia i Hiszpania.... I zacznie się liczenie goli... A Hiszpania już nastukala +7 a Niemcy mają - 1 więc będzie pewnie akcja kto strzeli więcej Kostaryce......
23.11.2022 19:56
Zgaduję, że zaraz Kanada pokaże Polce jak się gra w piłkę...

Edytowano : 2022-11-23 19:56:59

*Polsce
23.11.2022 19:52
@Prezes42
Co tu za głupoty wypisujesz, MŚ to obóz przygotowawczy do imprezy w 2024r, i to o mniejszej randze.
23.11.2022 19:50
Chyba jednak z Flickiem nie zagralo jak miało zagrać. Skoro w 9 meczach dwa zwycięstwa, w tym jedno z Omanem, to cudu raczej nie będzie.
23.11.2022 19:33
Fajnie ktoś podsumował Flicka mówiąc o tym że ostatnie 9 meczów to tylko 2 zwycięstwa (do tego jedno 1:0 z OMANEM).
Wiadomo to nie trenerem gra ale nie pamiętam u Niemców takiej serii...
Z drugiej strony jak się w podstawie składzie ma Rauma i Schlotterbecka a z ławki musi wchodzic Fulkrug, Gotze, Hoffman czy Moukoko to dawno nie widziałem tak słabej repry o czym już wspominalem nie raz.
23.11.2022 19:26
Styl też się liczy, gra Polski zupełnie nie rokuje, Niemcy zagrali dobre spotkanie ale tak jak Bayern w BL, mimo dominacji zlekceważyli rywala i w efekcie stracili punkty. Niemcy muszą wygrać dwa spotkania ale wierzę w Hansiego
Pokaż więcej