DieRoten.pl

Grad bramek w Monachium: Bayern zwycięża 4:3

20.09.2023, 22:58:54
Shutterstock.com\Saolab Press

Bayern Monachium ma już za sobą szósty mecz o stawkę w sezonie 2023/24. Tym razem drużynie prowadzonej przez Thomasa Tuchela przyszło mierzyć się w Lidze Mistrzów.

FC Bayern 4:3 (2:0) Manchester United

Dosłownie przed chwilą dobiegło końca kolejne spotkanie z udziałem zawodników rekordowego mistrza Niemiec, którzy na własnym podwórku w ramach pierwszej kolejki fazy grupowej Champions League mierzyli się z Manchesterem United. Dla monachijczyków był to zarazem 6. mecz w kampanii 2023/24.

Koniec końców pojedynek na wypełnionej po brzegi Allianz Arenie zakończył się rezultatem 4:3 na korzyść bawarskiego klubu, który mimo kiepskiego startu, zasłużenie zdobył 3 punkty. Bramki dla FCB zdobyli tego wieczoru kolejno Leroy Sane, Serge Gnabry oraz Harry Kane.

Co do drugiego starcia w grupie A, turecki Galatasaray choć przegrywał 0:2 z Kopenhagą, zdołał ostatecznie odrobić straty i wywalczyć remis 2:2.

Mistrzowie Niemiec na przygotowania do kolejnego wyzwania będą mieli niewiele czasu, albowiem już w tę sobotę klub ze stolicy Bawarii zmierzy się w „meczu przyjaźni” z VfL Bochum. Początek starcia na stadionie monachijczyków zaplanowano dokładnie o 15:30.

Musiala wraca do wyjściowej XI

Mając na uwadze spotkanie w ramach 4. kolejki ligowej sprzed kilku dni, kiedy to piłkarze Bayernu zremisowali u siebie z Bayerem 04 Leverkusen 2:2 (bramki dla FCB zdobyli kolejno Harry Kane oraz Leon Goretzka), trener Tuchel zdecydował się dokonać dwóch zmian.

Jeśli natomiast mowa o sytuacji kadrowej mistrzów Niemiec, to poza kadrą na dzisiejsze zawody w Monachium znalazło się dokładnie dwóch zawodników pierwszego zespołu. Wśród nich możemy wyróżnić kontuzjowanego od grudnia 2022 roku Manuela Neuera, który przypomnijmy złamał nogę i przeszedł poważną operację.

Ponadto nieobecny pozostaje również Raphael Guerreiro (kontuzja łydki). Niewykluczone jednak, że Portugalczyk powróci już w sobotę do gry, jako że od kilku dni trenuje z kolegami. Warto odnotować, że do wyjściowej jedenastki powrócił także Jamal Musiala, który w ostatnim czasie borykał się z kontuzją.

Biorąc pod uwagę  taką, a nie inną sytuację kadrową, mistrzowie Niemiec mecz na Allianz Arenie w Monachium rozpoczęli w następującym ustawieniu: Sven Ulreich w bramce, Alphonso Davies, Kim Min-jae, Dayot Upamecano oraz Konrad Laimer w obronie. W środku pola wystąpili zaś Joshua Kimmich oraz Leon Goretzka.

Podczas gdy na skrzydłach wystąpili Serge Gnabry i Leroy Sane, to na środku ataku został ustawiony Harry Kane, zaś Jamal Musiala za jego plecami. W przypadku ławki rezerwowych, zasiedli na niej Daniel Peretz, Max Schmitt, Bouna Sarr, Mathys Tel, Thomas Mueller, Matthijs de Ligt, Kingsley Coman, Frans Kraetzig, Noussair Mazraoui oraz Eric Maxim Choupo-Moting.

Bayern usypia, po czym strzela

Co prawda monachijczycy starali się od samego początku przejąć inicjatywę, ale to goście z Manchesteru w pierwszych minutach prezentowali się zdecydowanie lepiej – już w 5. minucie Anglicy mogli wyjść na prowadzenie, ale świetną interwencją popisał się Sven Ulreich, który wybronił uderzenie Eriksena.

Monachijczycy nie byli w stanie odpowiedzieć na ten strzał, zaś podopieczni Erika ten Haga coraz głębiej zapędzali się w pole karne „Bawarczyków”. Po upływie fatalnego wręcz kwadransa w wykonaniu gospodarzy, Joshua Kimmich i spółka zaczęli stopniowo odzyskiwać kontrolę nad spotkaniem w Monachium.

Mistrzowie Niemiec trochę się jeszcze namęczyli, zanim znaleźli receptę na Man Utd – szczęścia próbowali m. in. Musiala i Sane, ale ich próby zakończyły się niepowodzeniem. Niespodziewanie jednak w 28. minucie Kane odegrał do wspomnianego Leroya, który uderzył z pierwszej piłki, otwierając wynik meczu. Warto wspomnieć, że błąd przy obronie tego strzału popełnił Onana.

Zdobyty gol dodał wiatru w żagle „Bawarczyków”, którzy zdominowali swoich rywali i zamknęli ich na własnej połowie. Zaledwie cztery minuty później Musiala popisał się genialnym zagraniem do Gnabry’ego, który z łatwością wykończył akcję i podwyższył prowadzenie FCB na 2:0.

Goście z Premier League próbowali odpowiedzieć dwukrotnie uderzeniami Fernandesa oraz Hojlunda, ale to monachijczycy byli ponownie strzelenia bramki w końcowej fazie pierwszej połowy. Niemniej jednak wynik nie uległ już zmianie i przy wyniku 2:0, obie strony udały się na przerwę do swoich szatni.

Kanonada strzelecka w Monachium

Na drugą część spotkania trenerzy obu drużyn nie zdecydowali się na żadne zmiany i obie ekipy pojawiły się na murawie w niezmienionym ustawieniu. Co do początku drugiej połowy, Manchester United zaatakował bardzo odważnie, co w rezultacie pozwoliło im strzelić kontaktowego gola – na listę strzelców wpisał się Hojlund, po tym jak piłka niefortunnie odbiła się jeszcze od Upamecano i zmyliła Ulreicha.

Mistrzowie Niemiec podrażnieni straconym golem chcieli jak najszybciej odpowiedzieć Anglikom – w 50. minucie na uderzenie zdecydował się Musiala, ale szczęśliwie dla gości strzał został w ostatniej chwili zablokowany. Zaledwie trzy minuty później i po interwencji VAR, sędzia wskazał na jedenasty metr po zagraniu ręką Hojlunda w polu karnym.

Do rzutu karnego podszedł Harry Kane, który nie pomylił się i strzelił na 3:1. Kto jednak powiedział, że monachijczycy odpuszczą po 3 golach? W 56. minucie powinno być 4:1, lecz Sane uderzył tylko w słupek. Napory FCB nie ustępowały, ale w decydujących w momentach brakowało odpowiedniego wykończenia ze strony graczy „Die Roten”.

W ostatnim kwadransie gry gospodarze kilka razy zagrozili bramce Manchesteru, ale tym razem Onana stał na posterunku i uratował kilkukrotnie swoich kolegów. Niestety, ale niespodziewanie w 88. minucie zamieszanie w obronie Bayernu wykorzystał Casemiro, który trafił na 3:2. Kilkadziesiąt sekund później wszelkie wątpliwości rozwiał jednak Tel, który potężnym uderzeniem pokonał Onanę i strzelił na 4:3. W samej końcówce na 4:3 trafił jeszcze Casemiro, po czym sędzia zakończył zawody.

Podopieczni Thomasa Tuchela na wyciągnięcie wniosków, regenerację i przygotowania do kolejnego spotkania będą mieli niewiele czasu, albowiem już w najbliższą sobotę „Bawarczycy” podejmą na własnym podwórku VfL Bochum. Początek tak zwanego „meczu przyjaźni” zaplanowano dokładnie o 15:30.

FC Bayern - Manchester United

Allianz Arena 20-09-2023, 21:00
Liga Mistrzów, Group A - 1

(4-3)
(2-0)
źródło: Własne

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (161)



22.09.2023 20:01
Zaraz dojdziemy do tego, że nasz ''wymarzony" środek pola to Musiala, Wirtz, Olmo, a na bokach obrony będą grali skrzydłowi
22.09.2023 13:26
Wszystko świetnie ale no właśnie ALE. Tuchel musiałby dotrwać do zimowego okna najpierw (a obecnie prosi się bardzo o wypie*dolenie go do tego czasu niepotrzebnie robiąc sobie wrogów). Poza tym ja nie dostrzegam „chemii” między piłkarzami a trenerem, tak jakby nie bardzo rozumieli co mają grać albo trener nie umiał im wytłumaczyć swojego pomysłu/nie za bardzo ma pomysł na grę/stawia na indywidualne błyski. Ale jeśli faktycznie stawia na błysk indywidualności to dlaczego Tel grywa po 5 minut na mecz…
Ja mimo wszystko wolałby żeby Bayern poszedł po Wirtza bo to wielki talent, mam mental (tu różni się od przywołanego Havertza) biega i walczy na boisku. Ja bardziej w nim widzę naturalnego następcę Mullera niż w Musiali. Musiala jest bardzo techniczny i dużo polega na dryblingu na małej przestrzeni i szybkości z kolei Wirtz gra częściej bardziej jako rozgrywający (coś pomiędzy tym co gra Muller a Kimmich, moim zdaniem).
Wolałbym widzieć w składzie Wirtza chociażby kosztem grubaska czy bezużytecznego w ostatnich sezonach i zagubionego na boisku Goretzki.
Zgadzam się, że dobra „6” może być dużym wzmocnieniem dla Bayernu i taktyki ale tacy piłkarze jak Wirtz nie mogą być po prostu odpuszczani przez Bayern, tym bardziej zawodnicy z Bundesligi.
#MiaSanMia

Edytowano : 2023-09-22 13:29:43

Przywołany Wanner do Wirtza ma jeszcze lata świetlne. To jak porównywać Thiago Almade do Messiego…
Wiem, że chodziło o narracje zarządu ale to zupełnie nie ten poziom piłkarza.
22.09.2023 13:11
@Skobry
Nie ujmuję mu talentu, jak najbardziej widzę, że rośnie nam wielki piłkarz w lidze, ale jednak zachowam chłodną głowę. Na dziś dzień jeżeli klub nasz mnie nie zaskoczy lub piłkarz, to spodziewam się takich ruchów. Zimą lub latem ruszą po Palhinhe żeby uspokoić Tuchela. Jeżeli nie przedłużą umowy z Neuerem nie zdziwi mnie postawienie na Peretza. Zarząd na pewno będzie walczył o zostanie Daviesa czy Kimmicha. Jeżeli transfer Wirtza nie dojdzie do skutku spodziewam się tekstów typu "Po co nam Wirtz kiedy jest znakomity Jamal?" "W odwodzie mamy niesamowitego Paula Wannera". Ewentualnie padnie polecenie dla Freunda aby poszukał talentów z Europy, bo taniej(wezmą jakiegoś młodzika z Salzburga czy Lipska i powiedzą "To nasz własny Wirtz będzie").
22.09.2023 12:56
@Pavelak
"On do pary z Wirtzem by lecieli do przodu, a na wypadek kontry jest kaplica."

Dlatego właśnie przy jednym z moich wcześniejszych komentarzy zaznaczyłem, że byłaby to być może opcja zbyt ofensywna. I całkowicie rozumiem rozkład priorytetów, bo ja sam również teraz - jeśli dojdzie do uzupełniania kadry - jestem za sprowadzeniem piłkarzy o innej charakterystyce. Ale po prostu takiego talentu, grającego pod nosem nie możemy zbagatelizować. Wirtz to IMO jedna z konieczności.
22.09.2023 12:36
@Skobry
Ja owszem Wirtza mogę zobaczyć w środku pola,z chęcią, ale jak już to za Kimmicha. My potrzebujemy porządnej 6tki jaką u Juppa był Javi, jaką w Realu był Casemiro, a jaką teraz w City jest Rodri. Joshua nie nadaje się na defensywnego pomocnika. On do pary z Wirtzem by lecieli do przodu, a na wypadek kontry jest kaplica. Nie mówię, że 6tka nie może włączać się do akcji ofensywnych, ale jednak dobrze jakby zabezpieczała tyły nasze na wypadek kontr. Załóżmy taka sytuacja, że latem Neuer kończy karierę i co wtedy? Mamy grać Peretzem czy Ulreichem? Czy może ktoś naiwnie wierzy w Nubela, którego ŻADEN topowy klub nie chciał, a u nas ma wieść prym? Dla mnie sprawa jest taka, Nowy bramkarz, 6tka i potem można myśleć o dalszych ruchach. Nie przekładajmy przyjścia Wirtza na pilniejsze potrzeby w kadrze, które widać i jak wspomniałeś, które Tuchel desperacko pokazuje.
22.09.2023 12:21
@Pavelak
Wszystko fajnie, ale kilka kwestii:
- Havertz przez swój brak zaciętości na boisku przypomina od dawna Oezila. Czyt. takiego, który ma ponadprzeciętne umiejętności, ale nie za bardzo się chce.
- Wirtz mógłby faktycznie zagrać nieco głębiej, obok Kimmicha. Choćby przez swoją mentalność. Inna sprawa, czy będziemy potrzebowali za taką kwotę gościa w głębi pola, z niesamowitym potencjałem ofensywnym (bo w defensywnym Musialę przewyższa i stąd padł taki pomysł)
- Na DP Tuchel próbował De Ligta nie dlatego, że ma gabaryty i siłę, tylko dlatego że tam nie było NIKOGO innego na ławce. I raczej traktowałbym to jako rozpaczliwą próbę pokazania, że właśnie TUTAJ brakuje piłkarza.
22.09.2023 12:09
@Abzyrl
Kiedyś był płacze, że odpuściliśmy Havertza jeden z największych talentów Niemiec parę lat temu. Czy był nam tak potrzebny wtedy i źle na tym wyszliśmy? Czy ktoś tu mówi o jakimś obrońcy? My nie mamy porządnego środka pola i bramkarza. Transfer obrońcy za taką kwotę może się przewinąć jeżeli Davies odejdzie i klub zechce go zastąpić. Część napaliła się na Wirtza jak szczerbaty na suchary, a nie widzi, że to nie ona jest u nas problemem. Nieprzypadkowo na DP Tuchel próbował de Ligta czyli faceta o sporych gabarytach i sile. Próba ściągnięcia Palhinhi, który też ma konkretne walory fizyczne.
22.09.2023 12:00
Czyli odpuśćmy Wirtza i przepie*dolmy kolejne 100 mln na obronę tylko po to żeby znowu tracić 3 bramki z gównianym United…
#MiaSanMia
22.09.2023 11:31
@Abzyrl
No tak dajmy Wirtza na 8ke, a na 6tke zostawmy Kimmicha bez krzepy, który przy kontrach nie będzie mógł wchodzić w pojedynki. Wiesz czym się charakteryzują się taki Rodri czy Casemiro w grze jako 6tka? Fizycznymi walorami i charakterem, którymi gaszą wiele akcji. Z resztą nawet u nas Javi Martinez robił to samo u Heynkensa. Co nam z tej ofensywy jeżeli środek pola będzie jeszcze większą luką niż jest, bo Kimmicha będą kręcić aż miło jeżeli w ogóle zdąży za kontrą znając jego zapędy. Gracze City w poprzednim sezonie kręcili nim jak chcieli. No ale jak Kimmich mówi, że jest 6tką to znaczy, że tak jest.

Edytowano : 2023-09-22 11:31:47

*Heynckesa
22.09.2023 11:14
@Abzyrl Choćby dlatego, że nie ma dla niego miejsca na boisku. Z jednej strony jest narzekanie na słabą grę defensywną, a z drugiej jest chęć wystawienia Wirtza jako ''8'', co wiąże się z utratą jego atutów. Wirtz również nie pasuje na skrzydło, więc trzeba byłoby zmienić formację na taką z dwiema ''10'', ale tu jest kolejny problem, bo o ile Sane do takiej gry pasuje to Comana trzeba będzie sprzedać, a do tego wymienić wiele w obronie i środku pola, bo przy obecnej kadrze tak wąsko grająca linia ofensywna to autostrada pod naszą bramkę. Ponadto największym atutem Wirtza i Musiali jest bycie wolnym elektronem, a dwoje jednocześnie to zbyt wiele. Po prostu, albo Musiala, albo Wirtz - tak wyszło

Edytowano : 2023-09-22 11:17:21

PS Zobacz w jakim ustawieniu grała reprezentacja Niemiec gdy jednocześnie grał Musiala i Havertz.
Było to albo 3-4-2-1, albo 4-2-2-2
22.09.2023 10:56
Jeśli Bayern był w stanie wydać 100 mln £ na Kane’a - 30-latka z rocznym kontraktem to dlaczego mieliby odpuszczać największy niemiecki talent spoza Bayernu właśnie….
To byłby czysty idiotyzm. Idąc logiką kilku osób poniżej to City ma Fodena jako bezpośrednie następstwo KDB…
A Musiala nie wadzi takiemu transferowi nawet lepiej gdyby grali razem bo są w jednej kadrze i mogliby zgrywać się dodatkowo w klubie.
Ja mam wielką nadzieję, że City pójdzie po Olmo a Bayern załatwi sobie Wirtza.
Wyobraźcie sobie nasz przód za kilka lat z takimi nazwiskami. Poza tym Florian ma to coś czego Bayernowi obecnie brakuje, charakter, wola walki i zadziorność na boisku. Moim zdaniem nawet w rym momencie gdyby go wstawić koło Kimmicha to dałby (mimo utraty części ofensywnych walorów) znacznie więcej od statycznego i potykającego się o własne nogi Leona…
Jeśli kogoś w czasie meczu LM opie*dala na boisku Upamecano to chyba faktycznie nie gra najlepiej….
#MiaSanMia
22.09.2023 10:33
Czy w 2014/15 też tak usilnie próbowaliście wepchnąć De Bruyne koło Müllera? A może gdzieś na skrzydło? A może na ''6''? Belg ostatecznie do nas nie trafił i Wirtz póki jest Musiala również nie trafi
22.09.2023 08:47
Ja bym Wirtza widział jeszcze nieco głębiej w środku pola, np. obok Kimmicha. Przy jego zaciętości i pracowitości na boisku mógłby sobie tam spokojnie poradzić, a Josh zyskałby wartościowego partnera. Być może byłoby to zbyt ofensywne ustawienie, a sam Florian część swoich atutów musiałby schować do kieszeni, ale predyspozycje (zwłaszcza wolicjonalne) do gry na tej pozycji z pewnością posiada. Zgadzam się jednak z częścią osób komentujących niżej, że jego prawdziwe walory uwidocznią się, gdy będzie ustawiony bardziej z przodu. Na razie to jednak gdybanie, nie wiadomo jak Bayern podejdzie do sprawy jego ewentualnego sprowadzenia. Bo tego, że taki talent by się Nam przydał osobiście jestem pewny.
22.09.2023 07:50
bayern1987dwa właśnie ten ból:) Tak Kane lubi wychodzić do prostopadłych piłek, korzystałby na tym jak teraz Bonifacy. Przydałoby się go bardziej wykorzystywać, bo aż się prosi...
22.09.2023 07:26
@Alistair , do dzisiaj nie mogę przeboleć tego KDB, gość jest niesamowity, perełka... co do Writza, jest wybiegany, świetne ma podanie i przegląd pola, potrafi zagrać świetna prostopadła piłkę, czego nam teraz mega brakuje, Kane by przy nim skorzystał napewno, bo chłop jest odcięty, a jak ktoś wjeżdża w pole karne, to go mało szukają, Musiała jest świetny, ale bardzo często irytuje mnie jego gra, zamiast szukać prostych rozwiązań, to kręci w kółko, a potem go przestawiają, brakuje mi konkretu z przodu :/
22.09.2023 06:50
@Matilegolas
Na pewne ruchy transferowe wpłyną jednak też wyniki sportowe i ewentualne profity. Z resztą dla mnie priorytetem to jest przede wszystkim godny następca Manu(marzenie to Maignan) i porządna 6tka, która w końcu uspokoi środek pola. Jeżeli klub pozwoli znowu wydać sobie 100mln to przede wszystkim powinna być któraś z tych dwóch pozycji.
21.09.2023 23:21
Dla Musiali i Wirtza znajdzie się miejsce w formacji 4-1-4-1, lub 4-3-3. Kwestia kwoty transferu. Myślę, że Bayern śledzi całą sytuację.
21.09.2023 21:46
W kontekście Wirtza bardziej niepokoi mnie City i Guardiola. Mógłby zastąpić za rok-dwa de Bruyne. Swoją drogą długo nie mogłem znieść sprzątnięcia Kevina przez Pepa. Na szczęscie los "dał" Nam Musialę.

Edytowano : 2023-09-21 21:47:20

Teraz czas na Wirtza i potężny środek:)
21.09.2023 21:44
@Pavelak Pora, aby Bayern powrócił na swój poziom, jeżeli chodzi o negocjacje (i nie tylko). Jeżeli Wirtz się uprze na nasz klub, wtedy sprawa będzie łatwiejsza, choć nadal droga, no ale "Bawarczycy" pokazali, że potrafią wydawać, gdy trzeba.
21.09.2023 21:28
Pavelak z wariatami nigdy nic nie wiadomo, ale myślę, że Judem i Mekambe się zaspokoją i skupią na lewej obronie. Spłacają stadion, aż tak szaleć nie powinni. Dlatego w lecie wszystkie działa na Wirtza!

Edytowano : 2023-09-21 21:32:17

nyy32 w United tylko zmarnowałby się i chyba on zdaje sobie z tego sprawę. Jak pisał AdiFantasti, Wirtz od lat ma słabość do Bayernu i mimo kosztów wierzę w ten transfer. Przynajmniej musimy spróbować. wszystko w Naszych rekach, raczej kieszeniach.
21.09.2023 21:27
Ja generalnie jestem wielkim fanem talentu Wirtza, ale obawiam się, że gdyby mieli grać razem z Musialą to każdy z nich by sporo tracił. Jasne, Florian zagra na skrzydle, jednak swoboda operowania w środku pola, kontrola tempa i zarządzanie przestrzenią gry to jego olbrzymie atuty, z których aż żal rezygnować. Dlatego wydaje mi się, iż już wkrótce czeka go transfer do Anglii. Bayern dopiero co kupił Kane'a, potrzebuje "szóstki" i ma Musialę, Real ma Bellighama, Barcelona Pedriego i Gaviego. Gdzie zatem trafi Wirtz? Może właśnie do United, im by się koniecznie przydał ktoś do kreowania akcji w ofensywie.
21.09.2023 21:26
Tylko trzeba mieć na uwadze, że prawdopodobnie Wirtz ma klauzulę w kontrakcie odnośnie Bayernu. Jak przedłużał kontrakt, dużo mówiło się że Wirtz będzie myśleć o jakimś transferze w 2024 lub 2025 roku.
21.09.2023 21:22
@Matilegolas
Niestety jeżeli Bayer zaśpiewa jakieś 120-150mln to klub może się bardzo zniechęcić do takiego ruchu. Trzeba pamiętać jakiemu klubowi kibicujemy.
@Alistair
Ciekawie by było jakby pomimo dobrze obsadzonego środka pomocy Real by się brał za Wirtza, ale kto tam ich w sumie wie.
21.09.2023 21:19
Pavelak no i odpowiada:) trzeba korzystać w przyszłym sezonie, póki Real zajęty jest Mekambe, a Wirtz z tego co mówi nie ma nic przeciwko grze w Niemczech.
21.09.2023 21:15
@Alistair
Jeżeli zostanie sprzedany Gnabry/Coman to śmiało na Raumdaterze po prawej może być Wirtz. To najprostsza droga do jego transferu, która mi bardzo odpowiada.
21.09.2023 21:13
Pavelak łatwo nie będzie, ale da się wpakować Wirtza w ten skład. Nie można o niego nie powalczyć. Musiala to drugi Kaka, Wirtz będzie więc Mullerem;)
21.09.2023 21:12
Fajnie, że Bayer i Eintracht wygrali. A Wirtza Bayern nie odpuści i nie może tego zrobić. Chłopak może prezentować się ewentualnie także po prawej stronie, jako Raumdeuter też mógłby pewnie z powodzeniem zagrać.
21.09.2023 21:08
@Alistair
Klub mając Musiale jego traktuje jako następce Mullera i nie ma co się raczej łudzić z transferem Wirtza. Jedynie w sytuacji jeszcze takiej, że odchodzi Davies, zaczynamy grać 3-4-3, i wtedy za plecami 9tki Musiala i Wirtz, a na wahadłach działają nasi skrzydłowi. Dopóki w klubie mamy 4 skrzydłowych zakładam, że są w założeniach taktycznych trenera, więc choćbyśmy nie wiem jak chcieli to Florian wtedy nie przyjdzie.
21.09.2023 21:04
Nikt za Mane nie przyszedł, Tomek jest co raz starszy, więc czemu nie iść po Wirtza ? Musiala spokojnie może grać na skrzydle.
21.09.2023 20:58
Tłumaczę sobie naiwnie te oszczędności zarządu, zbieraniem w skarpetę na Wirtza. To będzie koszt drugiego Kane'a, ale warto. W styczniu dobry defensywny pomocnik, latem Wirtz. Reszta uzupełnienia młodymi talentami i zespół na lata.

Edytowano : 2023-09-21 21:00:47

Obok tak młodego, zdolnego i jednocześnie ogranego już gracza nie można przejść obojętnie. Plus to Niemiec. Muller sezon lub dwa i koniec, to jego naturalny następca.
21.09.2023 20:54
@Bawarka79
Wirtz uda się jeżeli zrezygnujemy z jakiegoś skrzydłowego, bo inaczej Wirtz nie ma miejsca w składzie. Bo co za Kane'a go wystawisz? Za Musiale/Mullera? Jedynie odejście Kimmicha jeszcze byłoby szansą, a tak wątpię w transfer Niemca.
21.09.2023 20:48
nyy32 - dlaczego? magiczny Dreieck Bayernu Sane-Wirtz-Musiala:-)
21.09.2023 20:36
@Bawarka79
Nie wiem czy Musiala i Wirtz w jednej drużynie to dobry pomysł...
21.09.2023 20:35
nyy32 - Bonifacka niech sobie kupują, taka troszkę ulepszona wersja Holzklocka Lukaku:-) wielkie podniecenie bo ogrywają szwedzkich drwali. Co do Wirtza do mus transferowy Bayernu na przyszłe lato!
21.09.2023 20:34
Tracimy dużo bramek i nic się nie zmienia w tym temacie. A dopóki będziemy trącić tak dużo bramek to nasza gra będzie tak wyglądać czyli bardzo słabo. No ale jak ma wyglądać skoro prowadzenie 2 bramkami to w naszym przypadku wynik na krawędzi.
21.09.2023 20:29
@nyy32 watpie aby sprzedali po roku Boniface, a jest szansa ze zatrzymają Wirtza, Jeśli będą walczyć do końca z nami o paterę i będą w finale LE to nie zdziwię jak Bayer nie sprzeda żadnego kluczowego gracza

Edytowano : 2023-09-21 20:35:06

Musieli przekonać Xhake jakimś konkretnym projektem, to był podstawowy piłkarz Arsenału w zeszłym sezonie z dobrymi statystykami 9 goli i 7 asyst jak „6” to dobry wynik
21.09.2023 20:29
@Pavelak
W lidze Alonso nie ma na razie żadnych powodów, by wstawiać Stanisicia do wyjściowego składu za kogokolwiek z obrony. Od początku dziwił mnie ten kierunek, lepsza dla niego byłaby mimo wszystko ławka w Monachium, niż w Leverkusen.
21.09.2023 20:17
Potężny Boniface i jego pomagier Wirtz kontynuują dzieło zniszczenia. Ciekawe czy jakiś angielski klub pokusi się żeby po sezonie kupić ich obu w pakiecie.
21.09.2023 20:13
Stanisic od początku w składzie Bayeru na Hacken! Prowadzą póki co 4:0

Edytowano : 2023-09-21 20:14:29

A Gravenberch od początku w składzie Liverpoolu
21.09.2023 19:47
Trener Fulham Marco Silva nie będzie zatrzymywał na siłę Joao Palhinha, jeśli Portugalczyk będzie chciał odejść w styczniowym okienku - informuje Fabrizio Romano.
21.09.2023 19:47
Od kilku lat mamy cały czas ten sam problem, defensywa!! Wczoraj dominowaliśmy niesamowicie i spokojnie powinniśmy wygrać więcej a drżeliśmy o wynik!! Mamy znakomite nazwiska w defensywie ale zawsze czegoś brakuje!!
21.09.2023 19:30
@mariuszwr80
Skoro są takie statystyki, to już napewno Tuchela wyleci jeszcze przed początkiem Oktoberfestu. To już pewne.

Edytowano : 2023-09-21 19:30:51

Do ku**y, Tuchel, a nie TUCHELA...
21.09.2023 19:20
Krótka statystyka za Julka w zeszłym sezonie straciliśmy 3 gole tylko w dwóch meczach z Gladbach 2:3 i Augsburgiem 5:3, 2 gole w 3 meczach a za Tuchela już w 4 meczach 3 gole, to jest tragiczna statystyka
21.09.2023 19:20
@Alistair
Przez tą poprawność polityczną za niedługo nie będzie można niczego stwierdzić bezpośrednio :D
21.09.2023 18:28
Jutro o 12.00 odbędzie się konferencja DFB na której ma paść nazwisko nowego selekcjonera (Nagelsmann).
21.09.2023 17:22
@dickinosn85 Oglądałeś mecz ? Czy tylko wynik widziałeś ? Bo 3-1 było już wstydem a co dopiero 4-3
21.09.2023 17:22
bawaria42 długo się zastanawiali na VARze, ale biorąc pod uwagę równouprawnienie, Międzynarodowa Federacja Historyków i Statystyków Futbolu przyznała mu asystę pierwszego stopnia. Poprawność polityczna, co poradzisz :)
21.09.2023 17:07
@Alistair
Myślałem że to strzał a nie asysta :)
@tapczan
Aż tak źle wczoraj było? Chyba inne mecze oglądaliśmy.
21.09.2023 16:42
@hoven jestem cięty na brzydką grę Bayernu ;)
21.09.2023 16:29
@tapczan zamieniles sie w bulldoga :D ale jestes ciety na Tuchela (i Flicka :P)
Pokaż więcej