DieRoten.pl

Flick: To było smutne, że drużyna się rozpadła

02.01.2022, 10:22:32

Hansi Flick bez wątpienia jest jednym z największych trenerów w historii Bayernu Monachium. W końcu 56-latek poprowadził FCB do historycznego sekstetu.

Niestety, ale przygoda niemieckiego szkoleniowca z ekipą rekordowego mistrza Niemiec dobiegła końca wraz z zakończeniem sezonu 2020/21. Podczas gdy jego następcą został Julian Nagelsmann, to 56-latek zdecydował się przyjąć ofertę DFB i został selekcjonerem niemieckiej reprezentacji narodowej.

Póki co Hansi radzi sobie bardzo dobrze w „Die Mannschaft”, o czym też świadczą jego liczby (7 na 7 zwycięstw). W niedawnym wywiadzie dla „Sport Bilda”, Flick wypowiedział się na temat dotychczasowej pracy w kadrze oraz poruszył też kilka kwestii związanych z Bayernem.

Niemieckiego trenera zapytano między innymi o jego najsmutniejszy moment w karierze, kiedy opiekował się jeszcze drużyną rekordowego mistrza Niemiec – jak się okazało, 56-latka najbardziej zabolał fakt odejścia kilku kluczowych graczy.

− Wiem, że to nieodłączna część piłki, ale dla mnie smutne było to, że ta odnosząca sukcesy drużyna, która miała bardzo szczególną spójność w grupie, nieco się rozpadła – powiedział Flick.

− Z klubu odeszli ważni zawodnicy: Thiago, którego bardzo szanuję jako osobę i piłkarza, Boateng i Alaba, który w ostatnich dwóch latach dokonał ogromnego skoku jako lider. Nie zapominając o Martínezie, w osobie którego odszedł wartościowy gracz – mówił dalej.

− Ten zespół miał szczególny charakter, był zawsze gotowy do działania, do bycia na miejscu, kiedy wszystko było ważne. Kiedy tacy piłkarze, ale także ikona klubu jak Hermann Gerland, który wciąż jest na wskroś Bayernem, odchodzą z klubu, nie czuję się z tym dobrze – podsumował Hansi Flick.

źródło: Sport Bild

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (41)



02.01.2022 22:05
Żadna drużyna się nie rozpadła, po prostu odeszło kilku graczy a kilku przyszło.
02.01.2022 13:11
Nie wiem czy można mówić, że drużyna się rozpadła. Thiago chciał, to odszedł po tylu latach. Miał prawo. Alaba? Jego żałuję bardziej, ale skoro miał takie wymagania, to nie było sensu. Zwłaszcza że widzieliśmy, że najlepsze lata ma zapewne za sobą.
02.01.2022 13:06
@misza

Ale mnie również "wydawało" się że Bayern klub z zasadami, wartościami ... "Polityką klubu" pewnie było mówienie przez Uliego że jest uczciwym obywatelem, płacącym podatki ... a kiedy został podstawiony pod sąd to nagle się przyznał ... "polityką klubu" także jest niepłacenie nadgodzin, nie zaprzeczania, nie dementowania tylko niech się sąd wypowie a potem wypowiemy się czy to prawda czy nie prawda.

Nikt Ci nie powie jak jest w Bayernie na prawdę ... od tego są media by dociekały ... i czasami wypływają różne historie ... gdyby nie media to byś pewnie dalej wierzył że Sammer odszedł przez chorobę (jak to Bayern opowiadał) a nie konflikt z Guardiolą. To media podały że to Rummenigge musiał negocjować transfer Cou bo miał znajomości w Barcelonie, a nie jak mówiono to wszystko zasługa Brazzo. Więc za lat kilka być może wyjdą nowe fakty z pracy w Bayernie
02.01.2022 12:56
@AdiFantasti ale przecież piszę, ze nikt tutaj na 100% nie wie. Można jedynie przypuszczać. A mnie się wydaje nieprawdopodobne, żeby facet dostał awans za działania, które nie są zbieżne z wolą zarządu. Ot, prawdopodobieństwo i racjonalne podejście. Zawsze można prawic o braku konsekwencji i doszukiwać się trzeciego i czwartego dna. Zawsze, czemu nie.

Ja już ty się naczytałem wielokrotnie przed przejście Kahna, jak to Oli zrobi porządek. Nadzieje tez niektórzy upatrywali w Hainerze. No i co się zmieniło? Nic. Ludzie i tak chcą wierzyć w jedyną słuszną prawdę.
02.01.2022 12:55
Adi-> w samo sedno, bo dojdzie do absurdu, a może już doszło, że Hasan jako członek zarządu będzie oceniał siebie jako dyrektora sportowego...FCBM!
02.01.2022 12:55
@AdiFantasti ale kolesiostwo w Bayernie zawsze było. Np. Gerd Muller. Świętej Pamięci. Dostał angaż w klubie za zasługi dla niego i po to aby go czymś zająć aby wyszedł z alkoholizmu, dali mu etat jako asystent II drużyny Bayernu. Gerd nie dostał tego angażu za to jakim był świetnym trenerem bo jeśli dobrze pamiętam, nie miał żadnego doświadczenia trenerskiego. Może okazał się dobrym asystentem? Nie wiem nie mnie oceniać, ale dostał ten angaż tylko i wyłącznie z takich powodów jakie napisałem. To samo Salihamidzić, jak symbole klubu ostatnich lat typu Lahm odmówili pracy to musiał znaleźć (tj. Uli) kogoś, kto będzie "łatwy" we współpracy. Padło na Salihamidzicia i trzeba przyznać, pod tym względem Brazzo jest świetnym dyrektorem sportowym.


Dziwnym trafem Karl odszedł mówiąc mniej więcej "czas na młodszych ja swoje zrobiłem to że zostanę nic nie da". A Uli? Nie może się z tym pogodzić.
02.01.2022 12:47
@misza

A skąd Ty to wiesz że zgodnie z "polityką klubu" ? Być może w Bayernie nie wszystko jest takie "piękne" jak się wydaje i może jest "kolesiostwo" ? Bo Uli miał odejść ... a nie odszedł, dalej podejmuje decyzje a Brazzo to jego prawa ręka i dziwnym trafem to wszyscy wokół są czemuś winni tylko nie Brazzo. Raz tylko Brazzo został postawiony do pionu za czasów prezydentury Uliego (odnośnie Odoia) i potem wszyscy są winni tylko nie On. Kiedy w mediach pojawiały się nieudolności Brazzo to nagle wypowiedzi z Bayernu że to nie tak, że Brazzo pomaga, że to nie Rummenigge dogadywał tylko się przyglądał jak to Brazzo robi itp takie wybielanie, bronienie Brazzo ... dla mnie trochę takie słabe to było i nadal słabo wygląda że nie ma konsekwencji a inni za podobne rzeczy mieli konsekwencje. No ale można to nazywać "polityką klubu" ... czemu nie ;)
02.01.2022 12:38
Nie jest przypadkiem, że Karl zasiadał w UEFA na stanowisku i potrafił się dogadać, a Uli nie...FCBM!
02.01.2022 12:35
Bo dzisiejszym Bayernie musi byc jak chce Hoeness na smyczy chodzi Bosniak i na smyczy musi chodzić trener(a Julian idealnie pasuje im kibic Bayernu,młody i jeszcze podkupiony od wtedy najmocniejszego rywala...gośc który jest im wdzięczny ze wgl dali mu szanse ,bez wiekszych zachcianek,więc czego chciec wiecej ?!)Tylko czy im to wyjdzie na dobre te dzisiejsze rządy.Karl widocznie widział co sie dzieje, a Klose o tym powiedział.I polityka jest taka jaką wyznaczył Hoeness nie podoba sie to wypad...
02.01.2022 12:33
No widzisz @AdiFantasti. Wychodzisz z założenia, że to brak konsekewncji, a nie przyjdzie Co na myśl, że te medialne doniesienia o nieudolności/błędach w działaniach Brazzo nie były prawdziwe? Albo po prostu owe działania były zgodne z polityką klubu?

To po prostu wydaje się mało prawdopodobne, mało racjonalne, żeby ktoś dostawał awans w sytuacji kiedy nie wypełnia woli zarządu. Bardziej prawdopodobne jest, że po prostu działa w ramach wyznaczonej polityki. Czy tak jest na pewno? Ja nie wiem, Ty tez nie ale wciaz bardziej prawdopodobne jest jednak to, że w Bayernie nie ma szaleńców za sterami, którzy sraja we własne gniazdo.
02.01.2022 12:32
@Reeken89 Myślę tak samo , powinno być to rozdzielone dyrektor albo członek zarządu . Bo dojdzie znowu do takiej sytuacji jak z Flickiem i wyleci trener
02.01.2022 12:28
raaafal-> Moim zdaniem zrobiono błąd, że dyrektor sportowy jest teraz powiązany z zarządem i to prędzej Julek wyleci :) FCBM!

Edytowano : 2022-01-02 12:33:51

Adi-> być może było tak, że Uli dał ultimatum, że będzie już "zarządzał" Bayernem i da szansę młodym pod warunkiem, że Salihamidzic będzie miał mocne poparcie...FCBM!
02.01.2022 12:25
@misza

U Nerlingera przeważył sezon 11/12 i pozostawiona kadra ... podobna sytuacja była z Brazzo w sezonie i pozostawiona kadra po wygraniu LM ... brak konsekwencji, a wręcz awans do zarządu. Wcześniejsze lata także do Brazzo nie były jakieś dobre skoro Rummenigge musiał wkraczać i dogadywać transfery lub Branchini. Sammer ? dobrze wywiązywał się ze swojej pracy tylko popadł w konflikt z Guardiolą (nie On jedyny) i to On musiał odejść (zrezygnować). Brazzo także popadł w konflikt i nie tylko z Flickiem i kto odchodzi ? no właśnie, tylko Rummenigge staje za Flickiem a Kahn nie chce się w to mieszać i stawać po niczyjej stronie.

Edytowano : 2022-01-02 12:27:30

Dziennikarze także zastanawiali się dlaczego Brazzo jest taki nie do ruszenia ... czy tylko że jest prawą ręką Uliego czy coś jeszcze ?
02.01.2022 12:23
@Reeken89 to się okaże czy Julian sprosta i osiagnie sukces ;) . Bo jak nie da rady to wyjdzie na to że lepiej było znowu poświęcic dyrektora a nie pozwolić odejść Flickowi :D
02.01.2022 12:16
Dlatego wcześniej było lepiej poświecić dyrektora sportowego niż będzie to miało miejsca teraz...FCBM!
02.01.2022 12:14
No właśnie @AdiFantasti . Dyrektora można poświecić, ale chyba trudno to zrobić jak wypełnia powierzone mu zadania. Prawda ? :)
02.01.2022 12:12
A-ha chyba że tak ... ale odnośnie Sammera to nikt nie pisze i nie wypomina mu że "uciekł" ;]
02.01.2022 12:11
Adi-> bardziej mam na myśli co się stało, że akurat teraz dyrektor sportowy jest tak związany z zarządem niż to było wcześniej...FCBM!
02.01.2022 12:08
Nerlinger został zwolniony bo był "słaby", i gorycz przelał sezon 11/12 i "zbudowana" kadra przez niego gdzie przegraliśmy wszystkie trzy finały. Sammer ? a Sammer miał konflikt z Guardiola ... ale na poczatku pisało się o jego chorobie, po czym na jaw wyszła prawda o konflikcie z trenerem i w tym wypadku można było poświęcić dyrektora sportowego ;]
02.01.2022 12:01
Czego mnie nie dziwi, że Hasan TOP co by się nie działo i ja akurat nie pamiętam by Sammer czy Nerlinger był wsadzany do zarządu...FCBM!
02.01.2022 11:54
@misza
Zgadzam się, że generalnie Bayern zmierza w dobrym kierunku. Podczas naszej ostatniej rozmowy zaznaczyłem, iż w mojej opinii zarząd robi 95% rzeczy dobrze lub bardzo dobrze. Uważam jednak, iż biorąc pod uwagę fakt, jak fantastyczną pracę wykonał Flick w sezonie 2019/20, po zdobyciu trypletu otworzyło się "okienko na wygrywanie", którego być może do tej pory nie było i które nieprędko się powtórzy. Hansi dał przełożonym przesłanki, by mu zaufać, a przecież nie prosił o gwiazdkę z nieba. Decyzje były inne, Flick nie widział możliwości współpracy z Salihamidziciem, więc skończyło się jak się skończyło. Jeżeli natomiast porównamy warunki pracy w Bayernie do warunków panujących w klubach bezpośrednio rywalizujących z Bawarczykami o tryumfy w LM, takich jak City czy Chelsea, gdzie władze dosłownie spełniają zachcianki trenerów sprowadzając gwiazdy futbolu za grube miliony, to widzimy, iż w tym zestawieniu szkoleniowiec Bayernu wcale nie ma tak łatwo. Żebyś mnie dobrze zrozumiał - ma lepiej niż w Legii, ale ma przed sobą inne wyzwania i aspiracje. Jak na klub chcący wygrywać co roku Ligę Mistrzów, Bayern wydawał naprawdę mało. Dobrze, że na ogół robił to dość rozsądnie, zwłaszcza przed nastaniem Salihamidzicia.
02.01.2022 11:45
widzisz edmund ty wyciągasz i odnosisz sie do tego co chcesz zrozumieć(lub nie ja już nie wiem jaki masz problem).Karl miał jeszcze czas ale nagle zdecydował sie odejsc przed czasem Ty powiesz, że uznał że juz Kahn sobie poradzi ja widze to jednak tak, że taka osoba jak Karl zawsze sie przyda bo to jest legenda i gośc który potrafi negocjowac (i chce sie z nim negocjowac a to jak teraz sa prowadzone negocjacje widzimy i braki Bosniaka Odoi ,25mln za trenera i duzo duzo wiecej).Więc jakis powód był i jezeli Karl był za Flickiem mimo to Uli z Bosniakiem mają większą władze i wypchneli Flicka z klubu i nie chcieli przystać na jego wizje przyszłości(trenera ,który z marszu osiągnał taki sukces)wszystko pod górkę...To co Karl miał się męczyć kłocic z nimi nie bez przyczyny tylu ich odeszło i takie nazwiska...przemysl
Zreszta jak to szło Flick chciał nie realne transfery/wzmocnienia... A teraz brazyliczycy po 50-60mln,Odoi chyba ponad 100,Dembele i różne plotki gdzieś w nich ziarno prawdy jest ?!wiec za Flicka kasy nie było ale teraz bedzie bo pomysły Bosniaka sa lepsze...I to on w końcu pewnie zasiądzie na ławce trenerskiej geniusz jedna osoba na wielu stanowiskach Hoeness stworzy "potwora"...

Edytowano : 2022-01-02 11:58:06

A co do tych "wrzutek" to ja jako wrzutke odbieram np wypowiedzi Karla o "jego najlepszych transferach" czyli Neuer i Lewy .Ja je odbieram tak że Uli i teraz Bośniak to są amatorzy ,z którymi nikt nie bedzie negocjował i ile zażąda jakiś zespoł tyle zapłaci Bayern bo nie nadają sie na te stanowiska co pokazał przykład Nagelsmanna...Także kazdy ma swoj punkt widzenia i ja tu np widzę wrzutki
02.01.2022 11:42
@Reeken89 a pamiętasz transfery Sammera, czy już zapomniałeś?

@nyy32 różnice zdan miedzy przełożonymi i pracownikami są często. Można rzucac zabawki i szukać nowego, ale i tak najczęściej trafia się na nowe problemy. Ja tez zmieniałem pracodawców i patrząc z perspektywy czasu, wcale niekoniecznie - jak się potem okazywało - na lepszych.

Możesz tworzyć coraz to nowe porównania, coraz to bardziej absurdalne. Albo po prostu trzymać się faktów - srodowisko jakie zarzad szykuje trenerom w Bayernie to marzenie dla każdego trenera. Nie mówię, że to srodowisko idealne dla każdego, ale trudno po prostu o lepsze. Stad Twoje porownanie jest w moim przekonaniu zupełnie oderwane od rzeczywistości panującej w Monachium.

Czy zespół się osłabił? Pewnie tak, ale w obliczu sytuacji na rynku (pandemia), można się było tego spodziewać. Zresztą, to naturalny proces dostrzegany przy budowie każdej drużyny. Nie można cały czas iść do przodu, czasem trzeba zrobić mały krok w tył. Najważniejsze jednak, aby szybko wrócić na odpowiednie tory. I mnie się wydaje, że Bayern zmierza w dobrym kierunku.
02.01.2022 11:38
Flick wspomina że szkoda że tacy zawodnicy odeszli (znaczący zawodnicy) z Bayernu, z pewnym charakterem a tutaj słowa o jakimś żalu, itp ... szkoda że jak inny trener wspomina jakieś rzeczy z dziejów Bayernu to nie jest "mu wypominane" że odszedł (?), szło mu tak "dobrze" że został zwolniony (?), został wymieniony na innego przez zarząd (?), no ale widzę że Flick działa na niektórych jak płachta na byka i zamiast docenić to co zrobił to między słowami można wyczytać że "uciekł" ehhh
02.01.2022 11:33
makaay-> Jedno nie wyklucza drugiego, a sprowadzenie Cuisance czy Sarra to jego udział, czyli brak warsztatu i doświadczenia wg mnie :) FCBM!

Edytowano : 2022-01-02 11:35:11

Jeszcze trzeba dodać odejście Gerlanda, który bez powodu nie odszedł.
02.01.2022 11:30
@makaay
Jeżeli wrzucasz do jednego worka odejście Flicka, Klose i KHR to zrównujesz ich wpływy w Bayernie do "zera". Co w przypadku 2 pierwszych zapewne jest prawdą ale już w przypadku KHR jest jego obrazą. Bo jeśli ktoś taki jak KHR "daje" się "wypchnąć" z klubu w tak prosty sposób jak to opisujesz i to jeszcze "amatorowi Hasanowi" to kim jest KHR "mega amatorem"?
Nie obrażaj KHR pisząc takie bzdury.

KHR nie robi takich "wrzutek" jak dzisiejsza Flicka tylko nadal wypowiada się w tym samym tonie co klub (jak choćby ostatnio o Lewym Haalandzie).
02.01.2022 11:29
reeken to nie chodzi jakie ma doświadczenie i warsztat tylko jak potrafi chodzic krótko na smyczy Hoenessa.Ps Admin pozdrowienia w nowym roku ;)
02.01.2022 11:25
@misza
Tylko że ja nie piszę o kolejnym klepnięciu mistrzostwa Niemiec tylko o "dziejowej szansie" zbudowania największego Bayernu w historii. Przed meczem przeciwko PSG sam Flick przyznał, iż drużyna została osłabiona względem poprzedniego sezonu. I miał absolutną rację. Zamiast zrobić krok w przód, poczyniony został krok w tył. Zostaję zatem przy swoim porównaniu.

Tak się składa, iż sam jakiś czas temu znajdowałem się w sytuacji, w której jednym z głównych powodów mojego odejścia z pracy była osoba mojego przełożonego, z którym nie widziałem możliwości dalszej współpracy. Dlatego doskonale rozumiem Hansiego i popieram jego decyzję. Gdybym był na jego miejscu i miał nad sobą Salihamidzicia, postąpiłbym dokładnie tak samo.
02.01.2022 11:24
Jak to się przyjęło w zarządzie może siedzieć każdy i nie musi mieć wybitnych osiągnieć, ale jeśli ktoś jest dyrektorem sportowym to jednak trzeba mieć doświadczenie, a Salihamidzić jakie ma ? Przy Sammerze to Bośniak to jest uczeń klasy pierwszej jeśli chodzi o warsztat na tym stanowisku...FCBM!
02.01.2022 11:18
@nyy32 nie, to zupełnie nieadekwatne porownanie. Flick, czy teraz Nagelsmann mają warunki o których marzy 99,9% szkoleniowców na świecie. To fakt, z którym nie polemizuje jakikolwiek obiektywny obserwator.

Hansi nie chciał zaakceptować różnicy zdan na gorze, ale czy to był faktycznie czynnik decydujący? Nie wiemy. Ja stawiam, że chcial podjąć się pracy w kadrze i sytuacja do tego ułożyła się dla niego znakomicie.

Tak tez czasami bywa. Albo się potrafisz dogadać z przełożonym i rozumiesz, że można mieć różne zdanie, albo szukasz sobie nowego pracodawcy, gdzie będzie po „Twojemu”. Koniec końców to decyzja nie szefa, a pracownika. I w tym przypadku tez tak było - zdecydował Hansi.

@FanGraczyBayern ty ciagle na jedno kopyto. Amator tu, amator tam. Wszędzie amatorzy, tylko fan wie najlepiej.
02.01.2022 11:16
@nyy32
"Dokładnie odwrotnie, Flick odszedł, ponieważ nie zapewniono mu warunków do realizacji owej dziejowej szansy."
Czyli w sezonie 2019/2020 zapewniono mu te warunki?
Czy to wina zarządu że była pandemia i delikatnie mówiąc dochody lekko spadły a Bayern to nie zabawka milionera lub klient "bocian"?
02.01.2022 11:05
@misza
To zarząd z Hasanem na czele zawalił, nikt inny. Nie ma sensu pracować i się męczyć z takimi amatorami jak Hasan, który uważa że jest najlepszy w swoim fachu.
02.01.2022 11:04
@misza
Dokładnie odwrotnie, Flick odszedł, ponieważ nie zapewniono mu warunków do realizacji owej dziejowej szansy. Napisałem już kiedyś obrazowe porównanie - wybitny chirurg nie podjąłby się skomplikowanego zabiegu, gdyby miał do dyspozycji brudne, niesterylne narzędzia, źle oświetloną salę operacyjną, a pacjenta zamiast anestezjologa miał znieczulać szympans. Flick nie widział możliwości kontynuowania swojej pracy w sytuacji, w jakiej go postawiono, więc odszedł. Wina leży zdecydowanie po stronie zarządu.
02.01.2022 11:02
Bardziej wypomina się Flicka, że rzekomo uciekł z Bayernu jak szczur niż to co zrobił w tak krótkim czasie, więc bardziej będzie się szanowało Salihamidzica niż jego tylko z tego wzgledu, że zasiada w zarzadzie, ale pewnie zaraz okaże się to nie prawda...FCBM!

Edytowano : 2022-01-02 11:04:45

* Flickowi
02.01.2022 10:50
Może to była faktycznie dziejowa szansa, ale to sam Flick zdecydował o jej zaprzepaszczeniu. Nikt inny.

Faktycznie to smutne, ale w życiu czasem tak bywa.
02.01.2022 10:46
Uważam że gdyby był prawdziwy dr.sportowy a nie marionetka i facet bez pojęcia o swoim zawodzie to Bayern by inaczej wyglądał. Nawet na thiago czy alabie można było więcej wyciągnąć. Do tego transfery do klubu, zamiast wzmocnić to został hm? Osłabiony? Oby ten człowiek odszedł, niech coś tak popsuje ze cierpliwość się komuś skończy i powie SPADAJ! #outHassan
02.01.2022 10:25
Na Flicku można było wybudować potężny Bayern, być może najpotężniejszy w historii klubu. Szkoda, że dziejowa szansa została tak idiotycznie zaprzepaszczona.

Natomiast w kwestii Alaby nigdy się z Hansim nie zgodzę, jego odejście było jedną z najlepszych rzeczy, jakie spotkały Bayern w ostatnim czasie. Oczywiście z zastrzeżeniem, iż gdyby w Monachium pracował kompetentny dyrektor sportowy, na Austriaku w odpowiednim momencie można było zarobić bardzo dobre pieniądze.
02.01.2022 09:44
@hoven
Czyli???

Ktoś notorycznie nazywa Flicka "amatorem" czy też pisze o "niemieckiejrewolucji"???

Wytknięcie Flickowi robienia "pstryczków w nos" Bayernowi nie jest brakiem szacunku.
02.01.2022 09:25
widze ze wszystkich nalezy szanowac poza Flickiem...
02.01.2022 08:19
Tylko do kogo pretensję panie Flick o taki stan rzeczy?
Thiago i Alaba mieli propozycję nowych kontraktów (na bardzo dobrych warunkach) ale chcieli odejść i tak zrobili.
Martinez to "fajny" zawodnik ale niestety lata lecą, kontuzje cały czas się go trzymają.
Boateng tutaj sprawy wyglądają inaczej, sprawy pozasportowe odegrały chyba główna rolę (sparawa w sądzie w wiadomej sprawie).

Jedynie rzeczywiście szkoda że Gerland odszedł tak nagle, tutaj sprawę trochę zawalono.

Generalnie to tak działa klub piłkarski, jedni piłkarze odchodzą, drudzy przychodzą.
02.01.2022 02:42
Nie wiem czy to żal czy co, ale chyba nie ma sensu o tym gadać publicznie. Można niektóre sprawy czy osądy zostawić dla siebie i nie ma co puszczać takich bąków.