DieRoten.pl

Bayern nieustannie pracuje nad transferem Sabitzera

10.08.2021, 21:40:48

Jeśli wierzyć najnowszym doniesieniom niemieckiego dziennika „Bild”, to Bayern Monachium pracuje nad ściągnięciem Marcela Sabitzera z RB Lipsk!

Kilka dni temu, kiedy Bayern Monachium poległ 3:0 z SSC Napoli, trener Julian Nagelsmann zasugerował w rozmowie pomeczowej, że być może klub potrzebuje jeszcze wzmocnień.

− Co do składu, to nawet gdybyśmy wygrali wszystkie 4 sparingi, to nie uległoby to zmianie - zawsze musimy rozglądać się na rynku − powiedział Nagelsmann.

− Dzięki temu możemy rozejrzeć się i sprawdzić, kto może nas uczynić lepszym lub wynieść na wyższy poziom. Jeśli zaś nikt nie będzie dostępny na rynku, to mimo wszystko mamy dobry skład.  Zawsze można jednak coś zoptymalizować. Każdy trener to potwierdzi − mówił dalej.

Marcel Sabitzer rozwiązaniem!?

Jak informuje dziennik „Bild”, monachijczycy mają pracować nad transferem Marcela Sabitzera z RB Lipsk! Nazwisko Austriaka przewinęło się ostatnio przez Saebener Strasse. Szefowie FCB obecnie wykluczyli drogie transfery, ale jeśli pewni gracze zostaną sprzedani, to pieniądze mogą zostać wykorzystane na zakup nowych. Tolisso i Cuisance znajdują się na liście sprzedaży.

Kontrakt pomocnika z RBL wygasa za rok i jego przedłużenie nie wchodzi w grę. 27-latek chciałby przejść do topowego klubu jak Bayern. Ekipa „Byków” nie będzie stawiać przeszkód na drodze swojego gracza i pozwoli mu odejść. Dla klubu z Saksonii to ostatnia okazja na zarobienie konkretnej sumy.

RB Lipsk ma oczekiwać 18 mln € plus bonusy. Pojawienie się Sabitzera w Monachium mogłoby rozwiązać wiele problemów, albowiem Marcel potrafi grać na wielu pozycjach. Ponadto jego wielkim zwolennikiem jest Julian Nagelsmann.

Środa, 4 sierpnia (9:15)

Christian Falk z niemieckiego „Sport Bilda” i „Bilda” donosi, że rozmowy Bayernu z RB Lipsk w sprawie Marcela Sabitzera są „gorące”.

Środa, 4 sierpnia (11:40)

Niemiecki „Sky” donosi, że Bayern jest poważnie zainteresowany pozyskaniem Marcela Sabitzera, ale kwestią otwartą jest strona finansowa transferu Austriaka. Póki co nie zapadła jeszcze żadna finalna decyzja w tej sprawie.

Środa, 4 sierpnia (12:20)

Jak informuje portal „Sport1”, Marcel Sabitzer jest pożądanym piłkarzem box-to-box Juliana Nagelsmanna. Póki co porozumienie nie zostało zawarte, zaś negocjacje między klubami jeszcze się nie rozpoczęły. Mistrzowie Niemiec musieliby najpierw sprzedać któregoś ze swoich zawodników.

Począwszy od stycznia Austriak może negocjować umowę z każdym zainteresowanym, jako że jego umowa wygasa latem 2022 roku. Bayern jest jednym z 3 klubów, do których pomocnik wyobraża sobie przeprowadzkę.

Środa, 4 sierpnia (13:55)

Florian Plettenberg z niemieckiego „Sport1” informuje, że RB Lipsk pozwoli odejść Sabitzerowi do Bayernu, jeśli do klubu wpłynie oferta rzędu 15-18 mln €. RBL nie spodziewa się przedłużenia kontraktu z Austriakiem.

Czwartek, 5 sierpnia (8:05)

Tym razem niemiecki magazyn „Kicker” donosi, że bossowie Lipska nie wiedzą nic o rzekomych staraniach Bayernu ws. pozyskania Sabitzera. Nie pojawiło się żadne zapytanie, a tym bardziej oferta. Dla RBL byłaby to wielka strata pod względem sportowym – w końcu pomocnika uważa się za jedną z najlepszych inwestycji w historii klubu.

Jednakże Austriak jest jednym z najlepiej zarabiających piłkarzy w ekipie „Die Bullen” (około 7 mln € rocznie). Na domiar wszystkiego w środku pola panuje wielka konkurencja.

Co więcej transfer Sabitzera nie został jeszcze poważnie przedyskutowany wśród włodarzy „Bawarczyków”. Nie można jednak wykluczać potencjalnych gierek w tej kwestii. Najpierw należałoby jednak sprzedać innych graczy, aby sprowadzić nowych.

Czwartek, 5 sierpnia (11:05)

„Abendzeitung Muenchen” donosi, że zainteresowanie Bayernu osobą Marcela Sabitzera jest konkretne. Austriak powinien kosztować około 18 milionów euro, co byłoby absolutną okazją. „Bawarczycy” cenią jego wszechstronność, ale w pierwszej kolejności pragną sprzedać kogoś z zespołu.

Czwartek, 5 sierpnia (12:35)

Fabrizio Romano również potwierdza, że Bayern jest zainteresowany Marcelem Sabitzerem i kontaktował się już z piłkarzem, lecz póki co monachijczycy nie rozpoczęli rozmów z Lipskiem. Mimo wszystko „Bawarczycy” mają szykować coś poważnego dla pomocnika „Byków”. Pewnym jest, że 27-latek jest obecnie głównym celem FCB. W najbliższych dniach temat może nabrać na znaczeniu.

Piątek (6 sierpnia), 7:30

Nie dalej jak wczoraj na konferencji prasowej RB Lipsk przed meczem z SV Sandhausen, dość wymijającej odpowiedzi na temat przyszłości swojego zawodnika udzielił Jesse Marsch, czyli trener „Byków”. Więcej znajdziecie pod tym linkiem.

Piątek (6 sierpnia), 8:50

Najnowsze stanowisko w sprawie transferu Sabitzera przedstawił portal „Sport1”. Jak się okazuje nie można wcale wykluczyć darmowego transferu Austriaka latem 2022 roku. Niemniej jednak klub nawiązał już kontakt z piłkarzem, który również jest otwarty na kontynuowanie współpracy z Nagelsmannem. Wiele ma zależeć przede wszystkim od sprzedaży niektórych graczy FCB.

Piątek (6 sierpnia), 11:50

Niemiecki „Sport Bild” informuje, że wewnątrz zespołu FCB, Marcel Sabitzer jest tematem dyskusji. Bayern jest jeszcze jednak daleki od podpisania umowy z Austriakiem. Klub zna kwotę, jaką Lipsk oczekuje za swojego gracza, ale bez uprzedniej sprzedaży swoich zawodników, transfer 27-latka nie wchodzi w grę.

Sobota (7 sierpnia), 9:05

Dziennikarz Nicola Schira informuje, że Marcel Sabitzer pragnie opuścić RB Lipsk. Austriak poprosił RBL o transfer do Bayernu. Przedłużenie umowy nie wchodzi w grę. 27-latek uzgodnił już warunki kontraktu z Bayernem do 2026 roku. FCB pracuje nad finalizacją transferu.

Niedziela, 8 sierpnia (13:45) 

Podczas wczorajszej rozmowy z dziennikarzem trener RB Lipsk, czyli Jesse Marsch potwierdził, iż nie ma pewności, co do dalszej przyszłości Marcela Sabitzera. Mówi się, że RBL stara się przedłużyć umowę z Austriakiem, ale jeśli obie strony nie osiągną porozumienia, to 27-latek zostanie sprzedany. 

Klub z Saksonii ma oczekiwać za swojego zawodnika od 18 do 20 milionów euro. Ponadto mówi się jeszcze o różnych bonusach. 

Poniedziałek, 9 sierpnia (11:25)

Dziennikarz Ekrem Konur z portalu „Fichajes.net” donosi, że Bayern niedługo powinien sfinalizować transfer Marcela Sabitzera z RB Lipsk. Jeśli wszystko potoczy się pomyślnie, to Austriak podpisze z Bayernem umowę do 2024 roku.

Wtorek, 10 sierpnia (21:40)

Fabrizio Romano informuje, że Bayern nieustannie pracuje nad transferem Marcela Sabitzera. Co prawda transfer nie został jeszcze dopięty, ale monachijczycy pozostają w bezpośrednim kontakcie z piłkarzem i jego agentami. Dla FCB Austriak pozostaje jednym z głównych celów.

 

źródło: Bild.de

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (590)



12.08.2021 19:19
@kamdi
Barella to kozak ale problem w tym, że Inter za żadne pieniądze go nie odda a kluby mogą się nim co najwyżej interesować :/ do tego on niedawno tam przeszedł (2 okienka temu?)
A nawet jeżeli to co napisałem nie jest prawdą to pieniądze za Barelle były by (dla nas) kolosalne. To już lepiej by było po Neuhausa iść...
#MiaSanMia
12.08.2021 18:08
@Prezes42 Przecież są odpowiednie statystyki dotyczące zadłużeń klubów, w zeszłym roku na 25 najlepszych klubów w Europie tylko 3 nie miały długu. Bayern, Dortmund i Napoli
12.08.2021 17:03
95% transferów na świecie to opłaty ratalne. Kiedyś jakiś ekspert napisał o tym książkę nawet tłumacząc całą filozofię wydawania pieniędzy przez kluby. To, że ktoś za kogoś zapłacił np. 50 mln euro to nie znaczy, że drugi klub ma to od razu na koncie tylko dostaje rozbicie na raty.
12.08.2021 16:05
@kamdi fajnie że podajesz takie informacje ale to jest fiction. Bayern meczy się z Sabitzerem a co dopiero Barella, który na pewno by kosztował. Atletico też już kupiło pomocnika. Więc to plotka.

Edytowano : 2021-08-12 16:09:56

Chociaż źródło dobre to się że sobą nie łączy. Nie przejdzie do Bayernu.
12.08.2021 16:00
Ronaldo za rok ma trafić do PSG Mbappe do RM.
12.08.2021 15:53
Atletico Madrid and Bayern Munich are interested in Nicolo Barella but there have been no concrete offers so far. It is still possible that both clubs could make a move for the player this summer.
[Corriere dello Sport ⭐️⭐️⭐️⭐️]
12.08.2021 15:36
@Edmund przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. Pisałem, że rozumiem aktualna filozofię przyciskania pasa ponieważ nikt nie wie co się wydarzy. Natomiast kłania się grzech zaniedbania z poprzednich lat, który ciężko zrekompensować. Jako kibic Bayernu najzwyczajniej w świecie obawiam się znowu sytuacji jaka miała miejsce w meczu z PSG, a na pewno tak się wydarzy ponieważ kadra jeszcze jest szczuplejsza niż była.

Edytowano : 2021-08-12 15:41:55

Odnośnie tej BL - kiedy ostatnio jakiś klub poza oczywiście Bayernem wygrał cokolwiek na arenie międzynarodowej ? Nawet taki średniak z la liga Villarreal coś tam potrafi wygrać.
12.08.2021 15:19
To zawsze mnie dziwiło jak dla innych zawsze się znajdzie wymówka.

Skarpeta nie jest pusta ale kto może teraz powiedzieć ze 100% pewnością kiedy skończy się zamieszanie z Covid i nie będzie trzeba brać ze skarpety bo dochody zmniejszone a wydatki ciągle takie same jak nie większe?

Edytowano : 2021-08-12 15:22:58

@Skobry
Przykład Barcy to "ekstremum" to fakt ale to co się dzieje na stronie i pisanie że ciągle mało i mało, nawet BL dla niektórych to już nic. Więc podałem przykład jak się może skończyć dążenie do sukcesu na już za wszelką cenę.
12.08.2021 15:14
@Edmund
Nie wierzę, że to napisałeś. W sensie - po co od razu Barcelona? Po co tak hiperbolizujesz? Jak napisał niżej @seco555 w życiu są czasem inne odcienie niż tylko czarny i biały. A nie wierzę, gdyż często wypowiadasz się z sensem.
12.08.2021 14:38
@Edmund Barcelona nie może rejestrować piłkarzy bo wydaje za dużo na pensje.
12.08.2021 14:34
@Edmund wiesz, że pomiędzy kolorem białym i czarnym jest wiele innych kolorów ? Czytając wypowiedzi zarządu Bayernu można wywnioskować, że w naszej skarpecie tez nie wiele zostało.
12.08.2021 14:27
Edmund-> Barcelona nie może zarejestrować nowych graczy, bo pomimo odejścia Leo budżet płacowy nadal jest wysoki poprzez wysokie kontrakty...FCBM!
12.08.2021 14:23
@seco555
"Pandemia pokazała ile warte było trzymanie pieniędzy w skarpecie zamiast inwestowanie ich w piłkarzy"

Na przykład taka Barca może spać spokojnie inwestowali w piłkarzy i teraz mają ich tyle że części chyba nawet nie zarejestrują bo kadra za szeroka. A nie czekaj oni by chcieli ale nie mogą bo kasy w "skarpecie" nie ma.
12.08.2021 14:19
@tapczan w pełni zgadzam się z Twoją wypowiedzią, rozsądny gospodarz musi patrzeć w przyszłość ponieważ nie wiadomo co się jeszcze wydarzy. Ale Tutaj niestety kłaniają się zaniedbania z ostatnich kilku okien transferowych. Pandemia pokazała ile warte było trzymanie pieniędzy w skarpecie zamiast inwestowanie ich w piłkarzy. Niestety dochodzimy do tego momentu, że nie mamy wartościowych zmienników którzy stanowiliby konkurencje dla pierwszej 11tki.
12.08.2021 14:15
trzeba dać szanse młodym Josip Stanisic Ostatnio był bardzo chwalony liczę że zagra jutro za Pavarda.
12.08.2021 14:13
@FanGraczyBayern
W tej chwili nikt nie wie ile potrwa "zamieszanie" z Covid.
Prawda jest taka że klub nie może liczyć na dużą część przychodów natomiast wydatki są na tym samym poziomie cały czas.
Pewnie wydanie 12 mln nie wpędziło by klubu w kłopoty ale jak tak pomyślisz parę razy to ta kwota rośnie.

Czasami lepiej odpuścić. Teraz najważniejsze to przetrwać ten trudny czas w dobrej kondycji.
12.08.2021 13:05
Ja myślę, że na pewno kupiliśmy Upamecano na raty. Nie sądzę aby calosc wpłacili natychmiastowo
12.08.2021 12:46
@FanGraczyBayern , kupiliśmy Upamecano za 40 mln i Nagelsmanna za 20, widocznie już więcej wydać nie mogą, jeszcze sypną ma Sabitzera te 20 i to pewnie jest max, może na kolejną falę się szykują korony, skąd mogą wiedzieć jaka będzie przyszłość? trzeba zobaczyć jak sezon wyjdzie, jak sypnie się kadra w połowie sezonu i będzie słaby sezon, to może za rok otworzą skarbonkę, nie wiem i nikt nie wie, jaka będzie przyszłość... choć te 12 baniek za tego Holendra, to jak promocja :)
12.08.2021 12:44
@FanGraczyBayern moim zdaniem nie spowodowałby to wpadnięcie w kłopoty Bayernu, ale to tylko moja opinia niczym nie podparta. Nie da się zaprzeczyć, że kupili Upamecano, nowe (pensja x2) umowy Kimmich+Goreztka (oby), dalsze straty przez covid, itp. Bayern pewnie liczy finanse i przygotowuje się na najgorsze (kolejny lockdown, brak kibiców, przerwanie rozgrywek, itd. ). Może trochę zbyt zachowawczo i zbyt ostrożnie, ale nie raz już udowodnili, że podejmują słuszne decyzje i nie mogą liczyć na pieniądze z nieba.
12.08.2021 12:44
Hmm a nie idzie kupić zawodnika w ratach i spłacać skoro nie ma się od razu całej kwoty ?

Problem w tym że Bayern nie umie sprzedawać i niestety teraz to widać kiedy nie ma dochodu ze stadionu, bardzo dobrych piłkarzy oddaje za pół darmo albo kończą się im kontrakty ... tak było i chyba będzie, ale niestety teraz tego właśnie brakuje.
12.08.2021 12:20
@tapczan
Ja jednak poczekam na odpowiedź dlaczego transfer za 12,5mln+bonusy spowodowałby wpadnięcie w kłopoty Bayernu.

Uprzedzając odpowiedź "bo kupili Upamecano"
Upamecano kupili, gdy jeszcze był u nas trzeźwo myślący Kalle, jeśli już by go u nas nie było to o Upamecano moglibyśmy zapomnieć.
12.08.2021 12:16
@FanGraczyBayern Ty, ale wiesz, że właśnie przez takie działania (z niektórymi sam mam nie po drodze) Bayern był wśród tych klubów, które mimo wszystko odnotował zysk ? Wiesz, że nadal piłka nie działa na 100% i Bayern o tym wiem i myśli przyszłościowo ?
12.08.2021 12:09
@Edmund
Ty, ale wiesz, że nie tyko Bayern dostał po kieszeni? W dodatku Bayern jest chyba 1 z dwóch klubów, którym udało się wypracować zysk z zeszłego sezonu. Wydanie na zawodnika 12,5mln euro spowodowałoby wpadniecie w kłopoty klubu? W takim razie sam potwierdzasz, że coś jest nie tak.
12.08.2021 12:00
Finansowo to już Bayern mógł popaść w kłopoty. Jednak nie obniżono piłkarzom kontraktow. A już 1.5 roku bez kibiców.

Edytowano : 2021-08-12 12:00:57

Więc wydatki nie zmalały, a dochody na pewno
12.08.2021 11:54
@FanGraczyBayern
"jedynie można się zastanowić gdzie przewalono te pieniądze"
Ty tak na serio?
Najpierw spróbuj sprawdzić jak zmieniły się finanse klubu ze względu na Covid-19. Ile klub stracił przez ostatnie 1,5 sezonu. I najważniejsze ile jeszcze straci? (sezon się zaczyna i na razie na AA może zasiąść ile 20-25%)
Lepiej przeczekać niż wpaść w kłopoty.
12.08.2021 11:42
@bayern1987dwa
Na PSG to już w grupie możemy trafić. Oby tak się stało.

Romano potwierdza, że Dumfries w Interze. Naprawdę słabe jest to, że odpuściliśmy, bo niby za drogi. 12,5mln+ bonusy to za drogo... ale skoro Bayern nie chce dać 10mln za Adliego, kiedy Wolfsburg jest gotowy bez problemu dać 12 mln euro to co tu się dziwić, jedynie można się zastanowić gdzie przewalono te pieniądze i tylko mieć łzy w oczach kiedy się widzi jak inne kluby robią fajne transfery za pół darmo.
12.08.2021 11:37
Hmm... To będziemy męczyć bule z cienkim Pavardem i Sarrem:D ... Od biedy Sule jeszcze jest hihihi, ani obrońcy żadnego, Tolisso za paczkę fajek chcą sprzedać, Cusinsnce nawet na rezerwę się nie nadaje, Roca zagadka, a Sabitzer, to coś ucichlo o nim, będzie tak, że klepnie go ktoś inny :/.... nawet spoko sezon się zapowiada :)... jak trafimy na PSG czy City po wyjściu z grupy, to będzie to mega ciężka przeprawa.
12.08.2021 11:04
Mam swoje uzasadnione wątpliwości jeśli chodzi o Dumfriesa, ale taka kwota to promocja.
12.08.2021 11:00
umi cos ten grajek?? nada się?
takie przemyslenia na sezon: kadrowo walka o top3 bundes, czampions to moze cwiercfianał zaliczą.
Druga sprawa i chyba najbardziej istotna, czy treneiro stworzy kolektyw w którym nazwiska nie grają/
12.08.2021 10:58
@FanGraczyBayern i dobrze ze w Interze, on będzie dobrym zastępcą za Hakimiego. W Bayernie zarząd go nie widzi bo nie ma pieniędzy, sam wstawiłeś info że zarząd nie wydawać pieniędzy na prawego obrońcę.

Jutro myślę że porażka i dotrze coś do tych panów z góry który się tylko między sobą chwalą. Już Arsenal chyba pooglądam.

Edytowano : 2021-08-12 11:00:33

@hoodykr co się dziwisz. Tak jest od kilku sezonów, ten czas to chyba na wakacje przeznaczają niż na transfery.
12.08.2021 10:55
@FanGraczyBayern nie żartuj nawet że za taki bezcen gośc poszedł...a my się z Sarrem męczymy. Nie no jeśli Hasan przepuścił okazję na ściągnięcie takiego grajka to już jest przeginka

Edytowano : 2021-08-12 10:57:07

Swoją drogą - ileż oni dopinają transfer Sabitzera. Przecież to parodia jest. Seozn się zaczyna, chłopaki już po sezonei przygotowawczym, po wspólnych grach treningowych, a gościa jeszcze nie ma. Ciekawe ile minie zanim się zgra z resztą zespołu.
To co wyczyniają ludzie odpowiedzialni za transfery, to jest kryminał.
12.08.2021 10:52
Dumfries w Interze. 12.5 miliona + bonusy. Oficjalne potwierdzenie w ciągu 48h. [Corierre dello Sport]

I co, to też było za dużo dla Bayernu? Śmiech przez łzy, a niektórzy jeszcze będą przyklaskiwać.
12.08.2021 10:16
Mamy Hasana, jestem spokojny o naszą kadrę. Na pewno po cichu pracuje nad jakimś transferem a w międzyczasie penetruje rynek transferowy na Youtube. Jak zajdzie taka potrzeba, to jak co roku wyda parę milionów na no-name i kadra będzie kompletna. Pamiętajmy że zbyt mocna kadra tez nie jest dobra.
12.08.2021 10:09
@FanGraczyBayern zgadzam się, że żenujące. Może Bayernu nie stac nawet na Juranovica z Legii hehe
12.08.2021 10:09
Kadra i tak już jest "mocna" i parę kontuzji tego nie zmieni, więc wogólę "dziwię się" że jeszcze kogoś chcą kupić :P
12.08.2021 09:24
Bayern do not want to spend much money on a right-back. Pavard's injury is unlikely to change things. Even €10m for Amine Adli are considered too much by the club at the moment. The 'poker' will still drag on and we have to wait. Same goes for Marcel Sabitzer [@cfbayern]

Żenujace
12.08.2021 09:08
Ciekawe jak wyjdziemy jutro w obronie :) ... Byle 3 pkt wpadły na początku sezonu, ciekawe jak Nagelsmann to zestawi, będzie ciężki mecz ... sezon się zaczyna, gdzie ten Sabitzer !! Ale oni się z tym transferem piernicza
12.08.2021 07:58
@admin
Szybkie pytanko. Czy jutrzejszy mecz z BMG będzie można już obstawiać w Typerze?
11.08.2021 23:55
@FanGraczyBayern
Do Sabitzera nie są przekonani ale do Rocy czy Sarra byli ;)
11.08.2021 23:51
@FanGraczyBayern
Są nie przekonani bo kase trzeba wydać
11.08.2021 23:50
Z De Gea śmiano się, ale ten bramkarz Villarreal to też taki ręcznikowy w karnych.
11.08.2021 23:49
11.08.2021 23:48
Czyli jednak dobry ruch Tuchela z Kepą :]
11.08.2021 23:34
According to Kicker, there's no unanimous conviction about Marcel Sabitzer within Bayern's decision makers

Według Kickera nie wszyscy są przekonani co do Sabitzera
11.08.2021 23:33
Zobaczymy jak zagrywka Tuchela z Kepą :]
11.08.2021 23:33
Tak trochę ten Lipsk rozmontowaliśmy przed sezonem... oby to było coś więcej, niż pozbycie się rywala z ligi.
11.08.2021 23:32
Bayern prowadzi ′′ zaawansowane ′′ negocjacje z Marcelem Sabitzerem. Austriak jest celem, którego pragnie Nagelsmann i powinien zostać pozyskany tego lata. W Lipsku praktycznie nie widzą szans na utrzymanie środkowego pomocnika w zespole.

[źródło:AZ]
11.08.2021 23:30
Znowu będą memy z Kepą?
11.08.2021 23:14
Ale pytam się po co On ????? Nie rozumiem już tego klubu
11.08.2021 22:17
@FanGraczyBayern
Widać dobrą rękę ale Villa zaczyna walczyć :]
Pokaż więcej