DieRoten.pl
Reklama

Bayern zawarł partnerstwo z chińskim bankiem CIB

fot. Ł. Skwiot
Reklama

Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium robi co w swojej mocy, aby stać się najbardziej rozpoznawalną marką piłkarską na całym świecie.

Bayern nie zwalnia tempa! Po tym jak monachijczycy kilka dni temu zawarli partnerstwo z singapurską agencją rządową Singapore Sports Council (SportSG), klub ogłosił za pośrednictwem swojego serwisu zawarcie nowej umowy w Chinach.

Tym razem mistrzowie Niemiec zawarli partnerstwo z chińskim bankiem „Industrial and Commercial Bank of China”, który został założony w 1988 roku i jest jednym z 30 największych banków na świecie z ponad 70 milionami aktywnych klientów. Co więcej dzięki niedawno opracowanej strategii marketingowej bank ten stał się pionierem marketingu sportowego na rynku finansowym.

Jednym z pierwszych owoców zawartego partnerstwa będzie zorganizowanie przez CIB i Bayern dużej imprezy dla fanów w Pekinie 6 kwietnia, w ramach starcia Bayernu z Dortmundem. Interesy FCB reprezentował tego dnia m. in. legendarny Luca Toni.

Joerg Wacker (dyrektor do spraw międzynarodowych i strategii rozwoju Bayernu):

Cieszymy się, że możemy powitać Industrial and Commercial Bank of China jako naszego nowego partnera regionalnego w Chinach. CIB jest jednym z największych banków na świecie i podobnie jak Bayern oznacza stabilność i niezawodność finansową. Partnerstwo to jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju naszej marki i całej sieci oraz podkreśla atrakcyjność FCB, która cieszy się już sporą popularnością w Chinach.

Chen Jinguang (wice-prezydent CIB):

Współpraca ze znanym na całym świecie Bayernem jest kolejnym ważnym kamieniem milowym dla naszego banku i ukazuje, że sport i finanse idą ramię w ramię w Chinach. Dla nas ta współpraca jest symbolem dalszego rozwoju piłki i promowania wymiany kulturalnej pomiędzy Chinami i Niemcami w ramach inicjatywy „One belt, one road”. Teraz i my wnosimy w to nasz wkład.

Wang Yu (dyrektor generalny Centrum Kart Kredytowych CIB):

− Bayern jest bardzo popularny w Chinach i oferuje nam idealną platformę do współpracy. Wprowadzenie kart kredytowych naszych wspólnych marek jest dopiero pierwszym krokiem w naszym porozumieniu. Chcemy wykorzystać karty Bayernu jako pomost do oferowania naszym klientom, którzy są wielkimi fanami piłki większej liczby usług i większej wygody.  

Rouven Kasper (dyrektor naczelny Bayernu w Chinach):

− Jesteśmy dumni mogąc powitać CIB jako naszego nowego partnera, z którym będziemy współpracować, aby dostarczyć bardzo wyjątkowe aktywności dla naszych fanów w Chinach. Dzięki indywidualnym kartom kredytowym Bayernu, nasi kibice mają nową i wspaniałą okazję, aby wyrazić swoją pasję i wsparcie dla FCB.

Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że Bayern współpracuje już nie tylko z singapurską agencją rządową SportSG, Japońską i Południowokoreańską Federacją, ale i również zaangażowany jest w rozwój młodzieży w pięciu szkółkach piłkarskich w Azji (Tajlandia, Japonia oraz trzy akademie w Chinach). Monachijczycy współpracują także z Uniwersytetem w Denver oraz klubem FC Dallas. Ponadto w 2016 roku w Szanghaju otwarto biuro FCB.

Źródło: FCB.de
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...