DieRoten.pl

Jak już dobrze wszystkim wiadomo Bayern Monachium jest globalną marką, która jest rozpoznawalna na całym świecie. Mimo wszystko klub robi wszystko co w swojej mocy, aby promować swoją markę na szerszą skalę.

To nie koniec, albowiem mistrzowie Niemiec z racji swojej silnej pozycji w świecie sportu, bardzo często biorą również udział w licznych akcjach i kampaniach, których celem jest promowanie różnych wartości oraz pomoc najbardziej potrzebującym.

Nie inaczej jest tym razem – Bayern we współpracy ze swoim partnerem Adidasem ruszył z kampanią „Human Race”, której głównym celem jest podniesienie świadomości na temat tolerancji, różnorodności i pokojowego współistnienia na całym świecie. W akcję zaangażowane są również takie kluby jak Real, Manchester United, Arsenal oraz Juventus.

W ramach rozpoczętego projektu, znany projektant Pharrell Williams stworzył limitowaną edycję kolekcji koszulek. Klub poinformował, że zyski ze sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie dla SOS Wiosek Dziecięcych na całym świecie.

Serge Gnabry (skrzydłowy FCB):

Kiedy zakładasz koszulkę, należysz do tej samej drużyny - bez względu na podchodzenie czy Twój wygląd. Piłka pozwala doświadczyć, że wszyscy bez wyjątku są równi. My, piłkarze, wspieramy tę kampanię. Jesteśmy za różnorodnością.

Herbert Hainer (prezydent FCB):

Z około 300.000 członkami, Bayern jest największym klubem sportowym na świecie. Razem z naszymi kibicami reprezentujemy takie wartości jak różnorodność i tolerancja. Piłka buduje mosty między ludźmi z całego świata - a my, jako „Największa rodzina sportowa świata”, traktujemy naszą odpowiedzialność społeczną bardzo poważnie i stale podnosimy świadomość społeczną.

Hanna Glas (piłkarka FCB):

Różnorodność jest ważnym tematem w dzisiejszych czasach i myślę, że ważna jest wymiana poglądów na ten temat. Wszyscy jesteśmy inni, ale mimo wszystko wszyscy jesteśmy tacy sami jak inni ludzie. Bardzo podoba mi się ta koszulka, ponieważ przekazuje ważne przesłanie i prezentuje się bardzo ciekawie.

Karl-Heinz Rummenigge (prezes FCB):

− Już na początku roku nasza akcja „Rot gegen Rassismus” wysłała jasny sygnał promujący tolerancję, różnorodność i przeciwdziałanie dyskryminacji, przemocy i nienawiści. Chcielibyśmy dalej podążać tą drogą wraz z naszą nową kampanią.

Bayern potwierdził za pośrednictwem swojego oficjalnego serwisu, że zawodnicy zagrają w nowych strojach w meczu 2. rundy Pucharu Niemiec, który odbędzie się 22 lub 23 grudnia. Trykot zostanie również wykorzystany przez pozostałe zespoły FCB. Przy okazji warto nadmienić, iż projekt nawiązuje do stylu z lat 1991-1993.

źródło: FCB.de

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (9)

reklama



23.10.2020 19:45
23.10.2020 18:31
Fajna akcja a stroje mogą być.
23.10.2020 18:00
Ciekawe stroje,ale brakuje mi naszego ulubionego napisu na plecach "Mia San Mia i FC BAYERN MÜNCHEN" w takiej samej stylistyce,szkoda... ;(
23.10.2020 17:40
Nawet spoko trochę jak.brudne wyglądają hehhe
23.10.2020 15:40
Widzę tą koszulkę i odrazu widzę Matthäusa :)
23.10.2020 15:33
Piękna akcja. Fajnie, że Bayern bierze w niej udział. a koszulki bardzo ciekawe.
23.10.2020 14:59
Brakuje Opla na klacie ;)
23.10.2020 13:53
Fajny pomysł, tylko trochę dziwnie te koszulki wyglądają...
23.10.2020 13:36
Fajna koszulka ale większy urok byłby bez tej T :-)