Jak już dobrze wszystkim wiadomo Bayern Monachium jest globalną marką, która jest rozpoznawalna na całym świecie. Mimo wszystko klub robi wszystko co w swojej mocy, aby promować swoją markę na szerszą skalę.
To nie koniec, albowiem mistrzowie Niemiec z racji swojej silnej pozycji w świecie sportu, bardzo często biorą również udział w licznych akcjach i kampaniach, których celem jest promowanie różnych wartości oraz pomoc najbardziej potrzebującym.
Nie inaczej jest tym razem – Bayern we współpracy ze swoim partnerem Adidasem ruszył z kampanią „Human Race”, której głównym celem jest podniesienie świadomości na temat tolerancji, różnorodności i pokojowego współistnienia na całym świecie. W akcję zaangażowane są również takie kluby jak Real, Manchester United, Arsenal oraz Juventus.
W ramach rozpoczętego projektu, znany projektant Pharrell Williams stworzył limitowaną edycję kolekcji koszulek. Klub poinformował, że zyski ze sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie dla SOS Wiosek Dziecięcych na całym świecie.
91/93 ➡️ 20/21 ????
— FC Bayern München (@FCBayern) October 23, 2020
???? https://t.co/KRooz0UfcE #FCBayern #MiaSanMia pic.twitter.com/mxGpY2A8bQ
Serge Gnabry (skrzydłowy FCB):
− Kiedy zakładasz koszulkę, należysz do tej samej drużyny - bez względu na podchodzenie czy Twój wygląd. Piłka pozwala doświadczyć, że wszyscy bez wyjątku są równi. My, piłkarze, wspieramy tę kampanię. Jesteśmy za różnorodnością.
REKLAMA
Herbert Hainer (prezydent FCB):
− Z około 300.000 członkami, Bayern jest największym klubem sportowym na świecie. Razem z naszymi kibicami reprezentujemy takie wartości jak różnorodność i tolerancja. Piłka buduje mosty między ludźmi z całego świata - a my, jako „Największa rodzina sportowa świata”, traktujemy naszą odpowiedzialność społeczną bardzo poważnie i stale podnosimy świadomość społeczną.
Hanna Glas (piłkarka FCB):
− Różnorodność jest ważnym tematem w dzisiejszych czasach i myślę, że ważna jest wymiana poglądów na ten temat. Wszyscy jesteśmy inni, ale mimo wszystko wszyscy jesteśmy tacy sami jak inni ludzie. Bardzo podoba mi się ta koszulka, ponieważ przekazuje ważne przesłanie i prezentuje się bardzo ciekawie.
Karl-Heinz Rummenigge (prezes FCB):
− Już na początku roku nasza akcja „Rot gegen Rassismus” wysłała jasny sygnał promujący tolerancję, różnorodność i przeciwdziałanie dyskryminacji, przemocy i nienawiści. Chcielibyśmy dalej podążać tą drogą wraz z naszą nową kampanią.
Bayern potwierdził za pośrednictwem swojego oficjalnego serwisu, że zawodnicy zagrają w nowych strojach w meczu 2. rundy Pucharu Niemiec, który odbędzie się 22 lub 23 grudnia. Trykot zostanie również wykorzystany przez pozostałe zespoły FCB. Przy okazji warto nadmienić, iż projekt nawiązuje do stylu z lat 1991-1993.
Komentarze