Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów oraz partnerów.
Na przestrzeni ostatnich tygodni i miesięcy, Bayern Monachium zawarł kilka kolejnych partnerstw oraz przedłużył obowiązujące już umowy partnerskie. Tym razem „Bawarczycy” ogłosili, że pozyskali nowego partnera – Betano.
Nowy dostawca zakładów sportowych ma współpracować z bawarskim klubem przez kilka najbliższych lat, o czym też poinformowało FCB w oficjalnym oświadczeniu na „FCB.de”.
– Cieszymy się, że pozyskaliśmy nowego partnera dla Bayernu w postaci Betano. Betano jest jednym ze światowych liderów rynku w swojej branży, jest wysoce innowacyjne i nie jest zadowolone z tego, co osiągnęło - atrybuty, które również pasują do nas – powiedział dyrektor finansów FCB.
– Dzięki Betano mamy u boku kolejnego partnera, z którym możemy osiągnąć nasze wspólne cele wzrostu i rozwijać naszą innowacyjną siłę – podsumował Michael Diederich.
Początkowo umowa między Bayernem a Betano ma obowiązywać do 2028 roku. W porównaniu do innych „mniejszych” partnerów”, nowy dostawca zakładów sportowych FCB został sklasyfikowany w kategorii „platynowych partnerów”.
Komentarze