DieRoten.pl

Bayern rozbity w Norymberdze

11.01.2020, 19:36:15
FotoOlimpik

Bayern Monachium niespodziewanie wysoko uległ 1. FC Nuernberg w niedawno zakończonym meczu towarzyskim. Wprawdzie FCB wystąpili w drugiej połowie w mocno eksperymentalny zestawieniu, ale trzeba pamiętać, że gospodarze również dokonali wielu zmian.

Zgodnie z oczekiwaniami mecz rozpoczął się od ataków "Bawarczyków", którzy dopiero co wrócili z obozu przygotowawczego w Katarze. Dobre okazje zmarnowali jednak Pavard, czy Coutinho, ale drugoligowcy nie mieli zamiaru ograniczać się tylko do defensywy. Ostrzeżenie "Die Roten" wysłał najpierw Margreitter, a następnie w 22. minucie Frey wyprowadził gospodarzy na prowadzenie pokonując Neuera strzałem z 18-stu metrów.

Na odpowiedź podopiecznych Hansiego Flicka musieliśmy czekać 12 minut. Wtedy ładną akcję przeprowadzili monachijczycy i za sprawą niezawodnego w tym sezonie Daviesa Bayern wyrównał stan meczu. Do przerwy wynik nie uległ zmianie, a w drugiej połowie na boisku zobaczyliśmy już rezerwowe zestawienie "Die Roten". Młodzi zawodnicy FCB szybko otrzymali pierwszą lekcję od przeciwnika, bowiem już w 46. minucie Ishak wyprowadził ponownie zespół z Norymbergi na prowadzenie. Minęło kolejne 15 minut, a na tablicy wyników było już 4:1 dla gospodarzy po trafieniach Zrelaka oraz Schleusenera. Szansę na zmniejszenie rozmiarów porażki miał Cuisance, ale Francuz nie wykorzystał rzutu karnego w 72. minucie gry. Problemów ze skutecznością nie miał natomiast Hack, który 4 minuty później strzelił piątą bramkę dla gospodarzy. Rozmiary porażki zmniejszył w 83. minucie Tillman.

1. FC Nürnberg : Dornebusch – Jager (Sorg 46), Sörensen (Erras 46), Margreitter (Mühl 46), Heise (Handwerker 46), Nürnberger – Kerk (Schleusener 46), Behrens (Geis 46), Nürnberger (Cerin 46), Lohkemper (Hack 46, Fuchs 83) – Dovedan (Ishak 46), Frey (Zrelák 46, Besong 83)

FC Bayern [Pierwsza połowa]: Neuer – Pavard, Boateng, Alaba, Davies – Goretzka, Kimmich, Tolisso – Coutinho, Perišić, Müller
[Druga połowa]: Ulreich – Richards, Mai, Arrey-Mbi, Dajaku – Cuisance, Singh, Tillman – Arp, Zirkzee, Batista-Meier

Bramki: 1-0 Frey (22), 1-1 Davies (34), 2-1 Ishak (46), 3-1 Zrelák (57), 4-1 Schleusener (60), 5-1 Hack (76), 5-2 Tillman (83)

źródło: Własne, fcbayern.de
Sklep motoryzacyjny - iParts.pl

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (245)

reklama



14.01.2020 18:44
@Piter1985 co ja źle mówię. Krytyka jest czasami potrzebna, ale tutaj to przesadza. Albo sie kibicuje danemu klubomi, albo się po wszystkich jeździ.
14.01.2020 18:01
Daruj sobie chłopie tego typu mądre rady.
Szkoda tylko,że tutaj wyciąganie gwiazd nie idzie od xx okienek czy to zimą czy to latem.
14.01.2020 14:08
@Piter1985 jak ci się klub nie podoba, to mu nie kibicuj. W zimie trudno wyciągnąć,, gwiazdy ''. A semedo nie jest zły cancelo. Więc ciągłe tutaj narzekanie robi się nudne. Tak nic nie zrobimy. My nie jesteśmy od rządzenia tylko inni.
14.01.2020 13:55
@szczebelek
Co do Paqueta to zgoda lepszy od Cotinho nie jest.
Co do reszty środkowych pomocników których wypisałeś to uważam że nie wyszlibyśmy na tym gorzej niż jest teraz. Havertz powinien przyjść za Coutinho bo ten całą jesień udowadniał że jest przeciętnym graczem i nie pociągnie naszej gry. Havertz też nie miał najlepszej rundy ale szanse że Havertz się rozwinie są duże a Coutinho lepszy już nie będzie, więc zamiana jak najbardziej na plus.
Z Tiago też nie ma co robić gwiazdy. Ile lat jest już u nas i jakoś nie widać żeby Real lub Barca się o niego starały nawet Guardiola którego podobno był ulubieńcem też go nie chce w MC. Gdyby był tak dobry jak próbuje się z niego zrobić to kluby z topu próbowały by go podkupić a tu cisza. W tym sezonie to chyba nawet ma więcej udziału przy golach dla naszych przeciwników niż dla nas. Zwłaszcza za Kovaca lubił podać do przeciwnika na czystą pozycje co często kończyło się stratą gola. To że Tiago ma najwięcej kontaktów z piłką i podań to tylko zasługa tego że notorycznie wymienia podania z obrońcami i nic z tego nie wynika.
Na defensywnego pomocnika Can według mnie jest lepszy od Tiago. Skoro przyszedł by Havertz na ofensywnego to Can może być na defensywnego. To załatwia sprawę środka gdzie teraz Tiago gra trochę tu trochę tam i ani z przodu ani tym bardziej z tyłu nie gra rewelacyjnie.
Kolejna sprawa to to że Tiago jest w takim wieku że jeżeli nie sprzedamy go teraz to już raczej nie będzie okazji żeby na nim zarobić. Tylko jest problem o którym pisałem wyżej czyli jakoś nikt nie jest za bardzo zainteresowany tym naszym "magikiem".
14.01.2020 12:49
Can,Cancelo,Semedo,Paqueta... w kim ten obecny Bayern przebiera. Globalny Superklub...za chwilę to będzie książkowa pozycja historyczna:-/
14.01.2020 11:57
Ciężko go oceniać, jak cały milan gra padakę. A kupowanie go to jest takie 50/50 albo wypali albo nie. Zamiast wzmacniać na siłę środek pomocy, bardziej by się skupili na obronie i skrzydłach bo tam są największe dziury do łatania
14.01.2020 11:41
Paqueta? Przecież on jest gorszy od Coutinho, a w ofensywie daje tyle co Tolisso... Już wiem! Havertz za Coutinho, Pagueta w miejsce Thiago tego wymieniamy na Cana, a Tolisso odchodzi... Goretzka, Havertz, Paqueta, Can i Kimmich - odmłodzona druga linia Bayernu :|:/:|, narzekacie na magików, to będzie drewno...
14.01.2020 11:28
Barca nie bierze Kovacza.
14.01.2020 11:09
Może jeszcze Suso do tego ? Nie wiem, Jo bym widzioł Desta na prawą obronę i kogoś z dwójki Ziyech/Olmo bo teroz ciężko kogoś wyrwać, albo szukomy kogoś w BL albo w drużynach które grają w LE ... no chyba że kajś w Ameryce południowej no ale znając Nosz skauting to raczej nikogo nie znajdą ciekawego ;]

Edytowano : 2020-01-14 11:10:44

Dest, Ziyech/Olmo jako dobre uzupełnienie a w lato się wzmacniamy
14.01.2020 10:05
Po co nam Lucas Paquetá. Jedynie pozytywną rzeczą to jego wiek. Ja nikogo nie chce z Milanu. Jak będziemy sprowadzać takich piłkarzy to stracimy miano jednego z najlepszych klubów świata. Już bym próbował Chiese z Fiorentiny, ale raczej poza zasięgiem. Za 40 mln to możemy kupić rezerwowego a nie grajka podstawowego składu.
14.01.2020 09:53
Lucasem Paquetá po co nam ten typ
14.01.2020 09:38
Bayern Monachium dołączył do PSG w wyścigu, aby w tym miesiącu podpisać kontrakt z pomocnikiem Lucasem Paquetá, informuje @LGWsport.
14.01.2020 08:12
Bayern & Germany
@iMiaSanMia
·
16 min
Serge Gnabry has resumed light training with the ball today. However he didn't really look dynamic yet and is still far from being fully fit. Gnabry will certainly miss Sunday's game against Hertha Berlin [Bild]
14.01.2020 07:38
Nie zmienia to faktu że Barca zdobyła kpl punktów a Slavia napsula krwi każdemu. W Barcelonie problemem nie są piłkarze bo kadrę maja mocną a trener.
13.01.2020 23:53
@dzojko
Bez transferów to mistrza ciężko będzie zdobyć, co dopiero tryplet. Muszą działać.
13.01.2020 23:41
Valverde oficjalnie wyleciał z barcy. To co teraz, barca będzie grała ładna piłkę dla oka, czy znowu dołowala?
13.01.2020 23:35
@FanGraczyBayern Flick zdobywa tryplet i koniec marzeń :)))
13.01.2020 23:24
Podobno Ten Hag marzy o trenowaniu Bayernu i latem ma przejąć drużynę jeśli nic się nie zmieni.
13.01.2020 23:12
@WayeThe
Młody zawodnik może sobie chcieć grać w Realu czy Barcelonie, ale w większości przypadków te kluby mogą nie być nim zainteresowane. Der Klassiker transmitują w 20 krajach a Gran Derbi w ponad 45 z tego co wyczytałem na stronie Kickera kiedyś. Tutaj bierze się cała popularność.
Co do Ligi Mistrzów to chodzi o sam awans do nich przez rozgrywki i Bundesliga te cztery miejsca wywalczyła sobie przez lata samą grą w Europie czy to w LM czy LE.
Z tą Barceloną, która w ,,cuglach'' wygrała grupę śmierci też się nie zgodzę.
Ze Slavią mieli problemy, BVB w pierwszym meczu z nimi nie wiem jakim cudem nie wygrało. Inter przegrał przez pseudo taktykę Conte, który gra cały czas to samo od początku sezonu, i broni wyniku w meczach w których ledwo prowadzą.
13.01.2020 22:09
Info z netu Bielik kontuzja zerwane wiązadła w kolanie Euro żegnaj fuuuc.
13.01.2020 21:49
@Panczo mieszasz systemy walutowe, po pierwsze empoli nie ma w Seria A po drugie piszesz o 4 zespołach bundy że awansowało i porównujesz je do Lecce które walczy o utrzymanie. po 3 nie twierdze że włoska liga jest mocniejsza ale w Hiszpani sa 3 zespoły które podnosza poziom tej ligi maksymalnie. Jeśli porównamy wyniki w lidze do LM to budna wygląda przecietnie. Lider i taki kozak w bundzie w LM mając słabiutką grupę wygrywa tylko 3 mecze dwa remisuje jeden przegrywa. Barca w cuglach wygrywa grupę śmierci jeśli chodzi o liderów lig. Valencia która w la liga jest 6 wygrywa trudną grupę z Chelsea i Ajaxem.

Edytowano : 2020-01-13 21:53:43

Bunda ma 4 zespoły bo Inter się zfrajerował i przegrał u siebie z rezerową Barcą w innym przypadku to Włosi mieli by 4 a niemcy 3 zespoły. Kolejny pojedynek bezpośredni Athletico Bayer bez porównania na korzysć hiszpanów.

Edytowano : 2020-01-13 22:00:53

To że jest atmosfera na stadionach lepsza w niemczech, akurat ni ejest najważniejsze dla piłkarzy szczególnie młodych, dla nich się liczy grani enp. w Realu i rywalizacja z Barceloną. Natomiast w Niemczech po za Bayernem nie ma druzyny z takim statusem, BVB odkąd odszedł Lewy i paru innych to już ni ejest takim zespołem a RB Lipsk jest jeszcze zbyt młody by mówić oni w ten sposób,Sam fakt medialnego zainteresowania El Classico a np der kasikerem jest bez porównania.
13.01.2020 21:02
Taki przykład pierwszy z brzegu, kiedyś z żoną jakiś program o kupnie domów oglądałem i była para, ze skośnymi oczami :) Mężowi zależało żeby wybrać dany dom w Niemczech blisko jakiejś tam lokalizacji, bo uwielbia chodzić na mecze Bundesligi.
W Europie to chyba top, jeśli chodzi o kibiców, atmosferę, oprawy, bezpieczeństwo, bez większych patologicznych okrzyków typu Hej jazda z kurczaczkami. No i oczywiście możność wypicia piwa na dobrym meczu,
13.01.2020 21:01
Apropo Goretzki może Flick wytłumaczy mu że nie gra w chowanego tylko w piłkę nożną :D

Ponoć Valverde poleciał ,pytanie kogo wezmą skoro Xavi odmówił
13.01.2020 20:54
@Panczo
Oczywiście, że Bundesliga jest atrakcyjna. Zawodnik nawet zespołów z niższych lokat widzi, że w Niemczech infrastruktura w klubach piłkarskich to jest top. Taki gracz wychodząc w meczu nawet takich drużyn jak Dusseldorf, Koln czy Freiburg gra przy publiczności rzędu kilkudziesięciu tysięcy widzów. Akurat Freiburg najmniej ale tam akurat często komplet jest. Ponadto marzeniem większości graczy jest gra w Lidze Mistrzów a 4 zespoły z Bundesligi jednak wchodzą do niej. Jak sobie zobaczysz taki mecz jakiegoś Lecce, Empoli czy hiszpańskich Almerii, Alaves itp. klubów to tam nie dość, że ludzi nie za wiele na meczach to jeszcze same ośrodki treningowe i stadiony pozostawiają wiele do życzenia. Akurat to, że Bundesliga nie pcha się w brudne pieniądze szejków itp. to tylko na plus dla tej ligi.
13.01.2020 20:46
Może pora aby Goretzka zaczął wychodzić do podań a nie uciekał od piłki i gry.
13.01.2020 20:37
@DonJupp4ever znowu bedziesz wysylal mi pogrozki na prv choc stwierdzam fakty? np ze to ze nie rozumiesz logiki informacji ktora wkleiles; tam nie ma nic o tym ze pilkarz chce odejsc tylko o planach PSG

sam mi zarzuciles ze 'nie czytam uwaznie' - to j odbije: czy TY W OGOLE przeczytales?

znowu pusciles baka i wmawiasz ze to fiolki, wkleijasz byle co na rzekome potwierdzenie, mimo ze tresc wcale nie mowi tego co twierdzisz, moich kilka zrodel z wypowiedza pilkarza igorujesz, no chlopie...
13.01.2020 20:33
@FanGraczyBayern Jak ten gosc w tak waznym meczu jak 1/8 LM nawet murawy nie powacha tak jak rok temu z Liverpoolem. No chyba ze na ostatnie 10 min jak bedzie pewny wynik albo juz bedziemy bez szans.
13.01.2020 20:31
@hoven jak zwykle gówno wiesz i gówno czytasz, gdybyś był spostrzegawczy i mądrzejszy to zauważyłbyś że źródło które tutaj podałem było wyjęte z LGDS ale ty pewnie nawet nie wiesz co to jest i gdzie to wydają...
Pamiętaj że nie pozwolę się obrażać i wyzywać, przekroczyłeś pewną granicę przyzwoitości i nie daruję ci za to.
13.01.2020 20:28
@DonJupp4ever
No ja pier, kłócisz się z oczywistymi faktami czyli wypowiedzą zawodnika, który mówi, że nie chciał odejść, a twoje potwierdzone polskie źródło twierdzi inaczej xDDDDD

Edytowano : 2020-01-13 20:29:00

Uwaga hit :D

Leon Goretzka: W 2020 roku chcemy zajść dalej w Lidze Mistrzów niż przed rokiem. Poza tym jako Bayern zawsze celujemy w dublet. Osobiście nie osiągnąłem jeszcze szczytu swoich możliwości. Pragnę mieć jeszcze większy wpływ na grę i brać na siebie więcej odpowiedzialności.

Ostatnie zdanie :D
13.01.2020 20:26
moge sie zgodzic z jednym; ze to są "Twoje fakty" xD

chlopie, luuzie Ci wklejaja kilka newsow Ty znajdujesz cos czego pewnie nie czytales bo z tresci tego co wkleiles nie wynika ze "DYBALA CHCE ODEJSC" (jesli juz to ze ma oferte) i znowu majaczysz, takie zachowania sie leczy u psychiatry
13.01.2020 20:24
Dobra wy jak zwykle wiecie lepiej a mnie wisi czy Dybala chciał czy nie chciał odejść, mało to istotne, ja przedstawiłem swoje potwierdzone fakty a wy swoje i co masz jeszcze jakiś problem?
W kontekście Bayernu moim zdaniem powinniśmy go zatrudnić przed sezonem, myślę że Juve by się zgodziło, ale to normalne że będą zwolennicy jak i przeciwnicy jego talentu.
13.01.2020 20:19
@WayeThe nie wydaje mi się, że przesadziłem. Owszem mają 3 mega zespły, które stanowią o sile ligi, a resztę to takie ogóry, że tego oglądać na trzeźwo się nie da. Natomist w Niemczech nawet 2 BL jest zjadliwa.
13.01.2020 20:15
@DonJupp4ever
Jestem pewien, że był wywiad, w którym Dybala mówił, że nigdy nie chciał odejść z Juventusu więc co ty pier...

https://devilpage.pl/index/news/komentarze/61670/dybala-nigdy-nie-chcialem-odchodzic-z-juventusu/
13.01.2020 20:09
@hoven przestań pierd... o kajecikach i zmyślaniach, naprodukowałeś się niepotrzebnie...
http://www.sport.pl/pilka/7,65083,25075167,paulo-dybala-moze-odejsc-z-juventusu-do-giganta-oferuja-mu.html
czytaj uważnie i nie jest to zdupy.pl
Sam Juventus chciał go wypchnąć bo robił szum więc chciał odejść.
13.01.2020 20:08
@dzojko
Setiena mają zatrudnić. Pasuje do nich jak ulał, tiki-taka to jest to co było kojarzone z Barceloną parę lat temu.A on właśnie gra taki futbol. Taki Guardiola trochę, choć z mniejszym nazwiskiem i chyba jednak trochę mniejszymi umiejętnościami.

Edytowano : 2020-01-13 20:10:59

Ja to bardziej jestem ciekaw poczynań naszego zarządu w tym okienku. Flick wymaga 2 transferów, a już połowa okienka praktycznie minęła.
13.01.2020 20:01
@WayeThe Z tego co widzę to planują zatrudnić kolejnego trenera niespodziankę, więc nie wiem czy tak zaczną grac ;))))
13.01.2020 19:47
@Panczo dlatego napisałem że Hiszpania południe cieplutko.

Edytowano : 2020-01-13 19:49:25

Valverde zwolniony w końcu Barca zacznie grać

Edytowano : 2020-01-13 19:56:50

Informacja nieoficjalna:)
13.01.2020 19:37
Liga niemiecka raczej jest atrakcyjna, ale pewnie niektórych odstrasza język + położenie geograficzne. Nie te lata, że tylko do Niemiec "do roboty".

Edytowano : 2020-01-13 19:38:24

Rodzina piłkarza przecież też musi jakoś żyć w tych Niemczech.
13.01.2020 19:32
Z Hiszpańska to trochę przesadziłeś, owszem są tam leszcze podobnie jak w bundzie, ale np. zdobycie mistrzostwa w La Liga jest trudniejsze jak zdobycie ligi mistrzów lub sam finał. O to też chodzi tam są 3 zespoły które w ostatnich latach sa ciągle w półfinale lub finale LM. Czego nie można powiedzieć o lidze niemieckiej. Po za Bayernem który ostatnio też szybko odpadł to pozostałe zespoły sa tłem w LM.Znam osobe co mocno kibicuje Barcelonie to tam jest coś pieknego jak się wygra la lige, w bundzie to jest obowiązek dla Bayernu. Pare lat temu no tak 3 myśłaem że dzieki tej dominacji w lidze Bayern zbuduje zespół na miarę mistrzostwa w LM ale zarząd popełnia co roku błędy brak polityki transferowej przez kilka lat i zespół ma powazny problem aleby zaistnieć w Europie.

Edytowano : 2020-01-13 19:34:53

a żeby zaistnieć w Europie. Obecnie sama kasa nie wystarcza jeszcze musi być chetny tu przyjść. Nie przypominam sobie w ostatnich 3 latach mega transfer do bundy.
13.01.2020 19:32
@DonJupp4ever to zapisz sobie w kajeciku bo potem wygodnie nie pamietasz jak zmyslasz, no chyba ze podasz jakies zrodlo na to ze Dybala chcial odejsc z Juve?

byly informacje o ofercie z Man Utd i Tottkow, pilkarz zas mowil wprost ze nie mial zamiaru ruszac sie z Turynu, pisze o tym nawet strona... ronaldo.com

Paulo Dybala say’s he never wanted to leave Juventus despite all the rumours this summer. - https://ronaldo.com/football-news/dybala-i-never-wanted-to-leave-juve/

Paulo Dybala reveals the reason he didn't want to join Manchester United or Tottenham this summer - https://www.fourfourtwo.com/news/paulo-dybala-juventus-tottenham-man-utd-reason-he-did-not-want-join

Paulo Dybala reveals he had no desire to leave Juventus amid Man Utd and Spurs links - https://www.squawka.com/en/news/juventus-dybala-never-wanted-leave-man-utd-spurs-links

Dybala does not want to leave Juve but club in talks with Tottenham: the latest - https://www.calciomercato.com/en/news/dybala-does-not-want-to-leave-juve-but-club-in-talks-with-totten-42431

Paulo Dybala Claims That He Never Wanted to Leave Juventus After Snubbing Man United - https://www.90min.in/posts/6472349-paulo-dybala-claims-that-he-never-wanted-to-leave-juventus-after-snubbing-man-united

CZEKAM na zrodlo ktore powtwierdzi TWOJE SLOWA o tym ze DYBALA CHCIAL ODEJSC:-).

PS zdupy.pl sie nie liczy

Edytowano : 2020-01-13 19:34:00

byly tez takie:

"Dybala refuses to rule out Juve exit: 'I want to stay, but the club...'" - https://www.calciomercato.com/en/news/dybala-i-want-to-stay-at-juventus-but-the-club-41877

Mowilo sie ze Juve zaakceptuje oferte ok 100mln ale problemem wlasnie bylo ze pilkarz nie chcial odejsc. Czekam na Twoje zrodla:)))))
13.01.2020 19:26
@hoven wiem, że go nikt nie kupi, on będzie sie kisił u nas do końca kontraktu...

@WayeThe BL może nie jest tuzem, ale uważam, że jest bardziej atrakcyjna i równa niż Serie A czy chociażby Hiszpańska.
13.01.2020 19:15
Te porównania jasno mówią że Bundesliga nie jest atrakcyjna piłkarsko wizerunkowo do grania dlatego trzeba byle grajkom płacić kokosy. W Realu sama gra jest mega zaszczytem bo rywalizuje się ma codzień z Barca czy Athletico, po za tym kraj południowy cieplutko.
13.01.2020 19:05
Oczywiście że chciał odejść ze względu na CR7-początkowo, potem zamieszanie z trenerem i Dybala został, można było się dogadać z Juve, skoro Dybala nie jest wart 100 mln to kto jest? Umówmy się ale Felix też nie był wart 127mln do Atletico, Lemar też nie był za 70 mln, Havertz też nie jest wart 130mln, ja to wiem ale rynek zwariował i teraz zależy jak podejdziemy do kwoty 100 mln za Dybalę. Czy Kutinjo na dziś wart jest wykupienia za ok. 100mln?
13.01.2020 18:18
@DonJupp4ever nieprawda, Dybala nie chcial odejsc. Dlatego jak juz Utd z rozpaczy zgodzilo sie zaplacic 100mln to argentycznyk zarzadal tygodniowki na poziomie Alexisa i to po tym Ole wyszedl i powiedzial ze beda kupowac tylko graczy ktorzy chca tam grac a nie zarabiac

W naszym przypadku bylo zainteresowanie ale mozna smialo zalozyc ze Juve po znajomosci opusciloby nam conajwyzej na 98 a tygodniowka od razu zabila deal. I dobrze bo 100mln to on wart nie jest.

Edytowano : 2020-01-13 18:22:47

Kevin de Bryune i Bernardo SIlva kosztowali lacznie 100mln czyli mniej niz... mialby kosztowac Havertz :DDD

Edytowano : 2020-01-13 18:24:12

Mkstrzestwem tez bylo oddanie Krosa za marne 20+ baniek bo 8mln okazalo sie zbyt wielkimi zarobkami :DDD wobec 123mln Goretzki to jest wrecz komiczno smutne
13.01.2020 18:14
Tak tak @seco555 a jeszcze pamiętajmy,że trzeba będzie wydawać kasę na przedłużenie kontraktów w najblizszym czasie (do 2021 Manu,Tomek,Thiago,Alaba... bo Boa i Javiego nie biorę pod uwagę już) albo ewentualnie zdecydować już latem o sprzedaży części z nich co będzie powodować konieczność kupienia zastępstwa więc wchodzimy coraz głębiej w ciemną "d".
13.01.2020 18:12
Klub jest źle zarządzany od wielu lat pod względem zakupów piłkarzy, za bardzo polegamy na graczach których już nie powinno być w Monachium, w każdym sezonie powinno być więcej transferów i nie piszę tutaj o transferach 100 mln tylko zwyczajnie obserwować i kupować młode talenty. Mam wrażenie że Bayern z tych topowych klubów jest najgorzej zarządzany pod tym względem. Mieliśmy okazję kupić Dybalę który chciał odejść z Juve i nie trzeba by było wypożyczać Kutinjo i teraz rozglądać się za niepewnym i drogim Havertzem. Takich przykładów jest bardzo wiele, to co się obecnie dzieje z tym klubem to dramat, poważna sprawa bo Bayern przestaje być klubem z topu.
13.01.2020 18:12
@Marton no niestety, ich transfery sa z reguly lepsze niz nasze i Perez jest agresywnym negocjatorem. Warto zwrocic uwage ze Real wcale tez nie placi jakos super, a Ramos lata temu podwyzke na 6mln dostal po wielkich grozbach odejscia do Manu Utd. Kiedy Messi zarabia 50mln netto rocznie(!) Ronaldo mial 18 (ponoc 22 po podwyzce) a Ramos swoje ~12mln dostal niedawno juz po wielkich zaslugach dla klubu - czyli tyle ile na wejściu Lucas Hernandez (230k euro)

co ciekawe najwiekszy problem jest tam wlasnie z tygodniowkami Jamesa, Balea czy... Mariano, ktorego 6mln kontrakt jest wielkim problemem (2x mniej niz Goretzka!)

Zastanawiam sie czy taki Fede Velverde dostanie chociaz tyle ile u nas ma Tolisso (130k), Rodryygo i Vini chociaz bardziej hypowani (ale drozszi) maja mniej niz Coman (130k), takze ani nie kupujemy dobrze ani tanio

Na koniec sezonu mamy: Alabe, Thiago, Mullera, Martineza i Boa z rocznym kontraktem.

Zaden nie odejdzie za dobra kase ani nie bedzie chcial siedziec dlatego bedzie grakl na srodku zamiast np stracix miejsce na rzecz Daviesa. Do dzis nie slychac o rozmowach. Rok pozniej juz Sule, Goretzka i Tolisso - czyli jesli w ciagu 2 sezonow nie wezme sie w garsc to pewnie tez na nich sporo stracimy (za darmo lub przeplacajac na tygodniowkach przy przedluzaniu).

Rozpaczliwe wyrzucenie Vidala za mniejsze pieniadze niz Barca dostaje za niego dzis tylko podsumowuje nasza nieporadnosc na rynku. z Riberym i Robbenem mielismy sporo szczescia - Lewego wyrwac sie udalo, ale juz odawna tego szczescia nie mamy wiec co nas czeka?

Edytowano : 2020-01-13 18:14:18

@seco555 Boa jest na sprzedaz juz od dawna, jego po prostu nikt nie chce, malo który klub placi polowe tego co on zarabia swoim gwiazdom (nawet w Anglii), do sredniaka nie pojdzie tez pewnie ze wzgledu na ambicje (lepiej sie kisic w Bayernie, zreszta pilkarz tez widzi braki kadrowe i fakt ze blokuje). Hummels mial opcje isc do dobrego klubu (BVB/UTD), Boa nie ma
13.01.2020 17:52
Oczywiście, że nie da się wyrzucić Boa : ) wszystkiemu winny jest Zarząd... ponieważ widząc co się dzieje z Boatengiem powinni go sprzedać szybko ale po co ? lepiej go trzymać za zasługi, aż cała Europa się zorientuje, że dany piłkarz nie jest już nic wart ... i to tyczy/ tyczyło się również innych piłkarzy. Wiadomo, że nikt za półdarmo nie sprzda nam piłkarza... ups wait ... była taka okazja Eriksen za 20mln, ale po co lepiej kupić prawdziwego Niemca Kaia, objawienie jednego sezonu a 130 mln...

Ogólnie Bayernowi będzie coraz to ciężej przeprowadzać transfery, ponieważ potrzebujemy wzmocnien praktycznie na każdej pozycji. Teraz inne kluby widząc w jak słabej sytuacji jesteśmy będą specjalnie zawyżać dla nas ceny ewentualnych transferów. Noo ale takie rzeczy są zasługą bardzo ciężkiej i sumiennej pracy na przestrzeni kilku ładnych lat...
13.01.2020 17:11
W takim Realu jak potrzebują kasy to noga opchnac jakiegoś Isco, Caballosa, Nacho, Odriozole, Viniciusa czy kogoś tam jeszcze za gruba kasę. Sprzedają dajmy na to trzech i maja ponad 100 mln. U nas za rezerwowego ile dostaniemy? Ja bardzo wątpię czy byśmy za Tolisso dostali nawet to co sami wydaliśmy. Boa i Javi to jakieś 15 mln. Nasza wspaniała młodzież to może z 2 mln max. Real niby kupuje wielkich graczy, ale że szkółki co chwile ktoś wchodzi albo na ławkę albo jest sprzedawany za dobrą kasę. U nas próżno szukać takich talentów jak Hakimi, Valverde czy niegdyś Carvajal.
13.01.2020 16:39
A przypadkiem Milan nie planuje kupić Boatenga i Kjear'a
Pokaż więcej

reklama