DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: XYZ Strona 1

Tak, przedłużmy mu jeszcze kontrakt xD

30.09.2023 18:43

Mueller dramat, on już nie nadąża na takim poziomie.

15.09.2023 21:05

Szkoda tych nieudanych transferów. Tuchel na pewno miał jakiś pomysł na ten zespół a przy obecnym kształcie ma podcięte skrzydła. Zobaczymy co będzie dalej, ale na pewno nie można zwalać wszystkiego na trenera, bo nie dostał wymaganych wzmocnień a to nie były widzi mi się, ale realne niezbędne poszerzenia składu.

06.09.2023 22:00

McTominay albo Hojbjerg się pewnie 2 razy zastanowią i zmiękną jak posiedzą na ławie/trybunach do zimy czy jednak nie iść do Fulham. No chyba, że nie będą mieli zupełnie ambicji.
Można się na jeszcze rynku rozglądnąć, jest przecież kilka dostępnych 6 w stylu Bennacera, Doucoure czy Camara z Monaco.

06.09.2023 14:47

Mistrz358
Jak masz guzik do powiedzenia i nie na temat to sorry, ale patrz siebie a nie mędrkuj nie wiadomo o czym i nie bluzgaj na innych. Może się wysil i wymyśl coś oryginalnego tęga głowo?

Koniec tematu i trzeba takiego osobnika zablokować bawaria42, niech sobie pisze sam se sobą.

05.09.2023 20:05

Mistrz358
Ty tak nie mędrkuj jak nie masz nic odkrywczego do powiedzenia i nie w temacie :)
Myślenie polecam zostawić innym :)

05.09.2023 07:57

Już widzę jak Bayern leci na zakupy w zimowym okienku :D
Musiałoby się im faktycznie koło tyłka palić w stylu zagrożenie LM w przyszłym sezonie żeby faktycznie coś podziałali. Będzie figa coś czuje a zwalą winę na Tuchela na sam koniec.

04.09.2023 21:10

Oj tych niewypałów to było dużo i nie tylko w ostatni dzień okienka.
Przykłady: Sanchez, Raya, Cancelo, Ortega, Mamardashvili, Alvarez itd.
Groteska jeśli chodzi o transfery i kompletne odejście od standardów prezentowanych przez kluby na podobnym poziomie i z podobnymi zasobami.

04.09.2023 14:22

Ale farmazony.. dali w d… i tyle, wziąć na klatę i się przyznać a nie zaklinanie rzeczywistości i zamiatanie pod dywan.

03.09.2023 18:50

Dokładnie, a liczenie na zimowe okienka i cudowne 3 transfery w akcie desperacji to też bardzo wishful thinking.
Zimowe okienko nie jest od tego, kluby ewentualnie drobno uzupełniają skład i nie sprzedają swoich kluczowych zawodników.
A jak już to krzykną sobie 1.5 więcej.
Bayern również prawie nigdy nie kupuje w zimowym okienku i nie robi nerwowych ruchów. Trzeba było myśleć wcześniej, aż przypomina się łatanie składu za Van Gaala…

03.09.2023 11:14

Dokładnie Sopariev,, zaklinanie rzeczywistości nic nie da i w przypadku kilku kontuzji mamy kaplicę.
Sam Tuchel to powiedział, że sytuacja jest kiepska i trzeba łatać skład na obronie.
Przy tych transferach z klubu to taki Chalobah i Palhinha to był mus nie tylko żeby uzupełnić i zastąpić odchodzących, ale żeby realnie wzmocnić konkurencję w czołowym klubie świata.
Przychodzi reprezentacja, LG, PN i obciążenia zaczynają się robić naprawdę duże.
No ale zobaczymy co mądre głowy wymyślą i jak ewentualnie zareagują, bo jak na razie to zostaliśmy z ręką w nocniku i wszystko jest robione od d... strony.

03.09.2023 10:31

Myślę, że co do faux pas z transferami, włodarze zachowają kamienną twarz jakby nic się nie stało :D

03.09.2023 09:51

Zaczynamy dobrze, może ktoś po przerwie na zmianę wejdzie? Ahh, bym był zapomniał, nie za bardzo jest ławka...

02.09.2023 19:01

Głębia ławki i składu jak to niegdyś rzekł Tomek Hajto :D

02.09.2023 18:24

SUPER. Pogratulować rozumu. Niech jeszcze kogoś sprzedadzą, kupiec zawsze się znajdzie xD

02.09.2023 15:12

Dla mnie to jest dalej nie do pojęcia i zrozumienia, że taki klub jest rozsprzedawany a potem nie ma komu grać. Nie wspominając już o niezbędnej potrzebie konkurencyjności i rywalizacji w składzie nie tylko na arenie krajowej, ale zwłaszcza europejskiej.
Ale co tam, nasze prima donny zmobilizują się przecież same.

02.09.2023 14:33

No właśnie cała trójka powinna była zostać sprowadzona. Nawet Plattenberg skrytykował o pojechał zarząd po całości.
A jeśli nikogo nie kupujemy to reszta ma zostać i koniec a nie rozsprzedawanie wszystkiego i wszystkich, bo to jest jawne działanie na szkodę klubu.

02.09.2023 12:44

Jak dla mnie o jakichkolwiek większych ruchach w zimie można zapomnieć więc na pewno bym mie brał tego jako „granted”, no ale niech nie mam racji.

02.09.2023 12:34

Śmiech na sali, najwyżej wpuścimy chłopców od podawania piłek :D

02.09.2023 12:17

Jaja jak berety. Szkoda, że dzisiaj nie ruszyli po niego :D

02.09.2023 11:59

Jak ktoś liczy na transfery w zimie to się może grubo rozczarować…

02.09.2023 11:33

Reeken89
Odnośnie styczniowego okienka to nie jest rozwiązanie.
Kluby bardzo niechętnie sprzedają piłkarzy w połowie sezonu a sam Bayern prawie nigdy nie był aktywny w zimie (no może poza kupnem Luiza Gustavo).
Kadra powinna być skompletowana na sezon a nie robiona sklejka jakbyśmy grali w jakiejś okręgówce a i tam są ludzie dużo bardziej ogarniający, ot co.

Edytowano : 2023-09-02 10:49:54

A tutaj większy komentarz co do cyrku jaki zrobili z Palhinhą od Fabrizio:

https://www.meczyki.pl/newsy/byl-zszokowany-tym-co-sie-wydarzylo-oto-kulisy-nieudanego-transferu-bayernu-wszystko-bylo-juz-gotowe/220008-n

02.09.2023 10:47

No akurat powody do śmiania są i to bardzo obiektywne z uwagi na faux pas jakim popisali się ludzie zarządzający w tym momencie klubem.
Nie ma na to żadnego wytłumaczenia a skutki mogą przyjść jeszcze w tym roku przy ewentualnym odpadnięciu z PN.
Nie ma konkurencyjności, kadra jest bardzo wąska a przy "odpukać" kontuzjach robi się duży problem żeby uzupełnić ławkę rezerwowych.
Paradoksalnie kadra wyglądała dużo lepiej w sezonie 2022/2023 (nawet bez Kane'a).

Edytowano : 2023-09-02 10:36:55

Last but not least
My mieliśmy podobno walczyć nie tylko o Bundesligę, ale również o Puchar i dobry rezultat w LM, ale w takiej sytuacji to zakrawa o cud.

02.09.2023 10:36

Dokładnie, zabili konkurencyjność tymi transferami z klubu przez co mamy najszczuplejszą kadrę w Bundeslidze. Kiepsko to wygląda a jak najdą ewentualne kontuje to kaplica.

02.09.2023 10:31

Lepiej uważajmy, bo okienko u Arabów jeszcze trwa i zamiast 23 zawodników w kadrze może się nagle zrobić 21 np :D

02.09.2023 09:36

Wincyj, wincyj jeszcze sprzedać a zastępców brak.

02.09.2023 08:47

Okno zamknięte, ale wciąż szansa na sprzedaż paru pilkarzy do Arabów i powiększanie naszego majątku $$$ klubowego :D

02.09.2023 08:35

Matilegolas,
Odnośnie McTominay'a to też dziwna decyzja. I tak nie będzie grał, nawet w pucharach z uwagi na zakup Amrabata więc nie za bardzo rozumiem niektórych piłkarzy z tzw. brakiem ambicji.

02.09.2023 08:29

No tak, to może najlepiej wszystkich sprzedać i grać juniorami z Akademii ????

01.09.2023 22:52

Nie wiem czemu niektórzy się napalają na zimowe okienko. To akurat rządzi się swoimi prawami i kluby rzadko kiedy są skore do sprzedawania swoich wiodących piłkarzy. W zimie żadnych transferów raczej nie będzie, to jest również założeniem polityki Bayernu, że tym okienku nie klub nie robi praktycznie żadnych ruchów.

01.09.2023 22:07

Mega przykro tego Palhinhi.
Chyba każdy sobie może wyobrazić co może czuć :(
A Fulham koniec końców ma prawa do karty zawodniczej i postąpiło niestety tak jak powinniśmy postąpić my - nie ma następcy, nie ma sprzedawania.

01.09.2023 21:35

Szkoda całej trójki (Palhinha, Chalobah, Kotchap), bo jednak wychodzi bardzo nieprofesjonalne podejście zarządu w stosunku do piłkarzy.
Cuda na patyku, zdjęcia w koszulkach, przyloty a koniec końców okazuje się jedna wielka klapa.
W takim razie po co robić takie cyrki i zawracać komuś d...?
Robienie wody z mózgu wszystkim łącznie z piłkarzami, udziałowcami, kibicami i innymi klubami pokazuje jaki bajzel na chwilę obecną panuje w klubie.

01.09.2023 21:21

Jeszcze Goeretzkę niech sprzedadzą od ManU a Choupo do Arabów i kadra kompletna :D

01.09.2023 21:09

Zabrakło czasu, ale żeby jeszcze kogoś sprzedać.
Aż strach pomyśleć co by to było gdyby jeszcze trochę to trwało.
Pewnie zostalibyśmy z 11 piłkarzami z pola :)

01.09.2023 20:46

Ja powiem, że to są jaja. Już wcześniej pisałem, rozsprzedać wszystkich a potem nie ma komu grać.
Najwyżej są jeszcze grajki z Akademii.
O ile jestem w stanie zrozumieć pewne ruchy i sprzedaż kilku piłkarzy na początku okienka to jakim prawem pozbywa się Pavarda i Gravenbercha nie mając uprzednio zaklepanych zastępców na końcówce okienka?
Przykład najbliższy z możliwych - Fulham. Nie ma następcy, nie ma sprzedaży i Palhinha poszedł się...

01.09.2023 20:36

SUPER

22.08.2023 11:42

A pewnie, najlepiej wszystkich sprzedać i grać juniorami z akademii :D

21.08.2023 19:53

say what!?

19.08.2023 08:35

Pavard to faktycznie zgniłe jajo i jeśli mamy dostać 30/35 mln za niego to niech idzie. Pytanie tylko czy Stanisic i Mazraoui wystarczą? Dodatkowo wysypuje się przy tym opcja na stopera... :(

18.08.2023 19:33

Fatalna decyzja, która może mieć fatalne skutki tj. pożegnanie się z pierwszym trofeum już nawet w tym roku (odpukać w niemalowane!).

18.08.2023 14:18

@kibicod2007
Z ostatnich informacji wynika, że nici z nowego pomocnika więc można pomarzyć o Sangare :(
Kiepsko to widzę, ale wyniki na początku sezonu może ewentualnie przemówią do działaczy.

18.08.2023 12:59

@Pavelak
Tego Lafonta to chyba akurat chętnie widział jako tymczasowe zastępstwo w poszukiwaniu nowego bramkarza w kolejnych sezonach.

17.08.2023 15:06

Będzie zabezpieczanie celów przez Ulreicha :D

17.08.2023 13:39

Kompletnie nie rozumiem sprzedaży Sommera i wypożyczenia Neubela w takiej sytuacji...

17.08.2023 12:50

Szczerze wątpię, że wróci. Trochę pudrowanie trupa i zakłamywanie rzeczywistości a tak naprawdę nie wiemy ani kiedy ani czy w ogóle wróci, bo na chwilę obecną to się może lekko 2024 rok okazać.
Na szczęście mamy zimowe okienko więc będzie ściąganie na gwałt bramkarza w styczniu na moje oko.

17.08.2023 08:30

Dramat i katastrofa. Coś czuję, że będą hokejowe wyniki a jak już będzie źle to w końcu pójdą po rozum do głowy. To nie jest bramkarz na Bayern i wiele słabszych ekip potrafi mieć i nawet rezerwowego bramkarza lepszego niż Ulreich.

17.08.2023 07:40

Ciekawe jeśli niestety pesymistyczne założenia się spełnią lub co (odpukać) najgorsze Neuer dozna kolejnej kontuzji. Wtedy to dopiero będziemy ugotowani z Ulreichem :/

16.08.2023 21:10

Tragedia z tym bramkarzem... Niepotrzebnie sprzedany Sommer i to w sytuacji gdy wiadome było, że Neuer aż tak prędko nie wróci. Będziemy się prosić o bramkarza w zimie :/

16.08.2023 19:35

W dalszym ciągu jest kilka fajnych opcji, ale startujemy Bundesligę tak naprawdę bez bramkarza. To mimo wszystko nie przystało jak na taki klub jak Bayern, ale zobaczmy czy po kilku meczach nie skończy się transferem "na gwałt" jak pół roku temu...

16.08.2023 17:43

Nie za bardzo no i w ogóle. Cytując klasyka.

16.08.2023 16:39

De Gea to nie jest dobry pomysł, wprowadza dużo niepewności, puszcza babole i tak jak wspomniano - nie umie grać na przedpolu. Podpisuję się pod teorią odnośnie braku zainteresowania jego osobą ze strony innych klubów. Coś musi być na rzeczy skoro nawet Saudowie go nie chcą...

16.08.2023 16:35

Pytanie tylko kiedy faktycznie Neuer wróci, bo początkowo miał to być jeszcze ubiegły sezon... :/

15.08.2023 16:31

Sommer też nie powinien być "od strzała" sprzedawany nie mając klepniętego następcy. Teraz budzimy się trochę z ręką w nocniku, bo najlepsze na tą chwilę opcje na rynku są już niedostępne patrz Sanchez, Raya, Kepa, Mendy, Rulli.

15.08.2023 13:46

El Kabaret. Duży znak zapytania pod adresem Neuera, ale mimo wszystko powinni mieć plan i krótko i/lub długoterminowego następcę już na radarze.
Żeby znowu nie okazało się w przerwie zimowej, że latamy jak szaleni w poszukiwaniu bramkarza na kluczową część sezonu.

15.08.2023 09:35

To nie jest dobry pomysł...

14.08.2023 21:49

Neuer chcąc nie chcąc i prędzej czy później i tak w dłużej perspektywie będzie musiał ustąpić komuś młodszemu i bardziej przyszłościowemu. Myślę, że za rok będziemy tutaj witać nowego bramkarza, ale może jakimś cudem się wykuruje i wróci do pełni zdrowia i formy.

14.08.2023 21:11

Pełna zgoda Abzyrl. Mógł być Sanchez, mógł być Raya, mógł być Fabinho i pewnie jeszcze kilku innych. Szkoda, że u nas działa to tak ślamazarnie. Niestety obecny rynek jest już i tak przebrany i naprawdę ciężko kogoś klasowego za odpowiednie pieniądze wyhaczyć.

14.08.2023 11:56

Było brać Fabinho... A może Onana z Evertonu skoro nie Sangare?

14.08.2023 11:36

Niestety 6 i bramkarz na gwałt potrzebni i tutaj nie ma co się oszukiwać.
Pytanie czy mamy na to fundusze a jeśli tak to czy są na rynku zawodnicy, którzy na pewno dodadzą niezbędnej jakości.
Szkoda, że trochę przespaliśmy to okienko, bo Sanchez na bramkę czy Fabinho na DM'a zapewne byliby wystarczającymi wzmocnieniami na chwilę obecną.

14.08.2023 10:15

Trochę wtopa a nawet i bardzo, że pozbyto się Sommera i nie sprowadzono za niego nikogo innego.
Spóźniliśmy się z Sanchezem a z Rayą nie wyszło i mamy nie lada problem. Poza Mamardashvili'm to nie za bardzo widzę jeszcze inną alternatywę. Może Lafont z Nantes?

13.08.2023 15:17

Chcąc nie chcąc nowy bramkarz będzie musiał przyjść a Neuer będzie musiał w końcu ustąpić miejsca świeżej krwi. Marzy się Maignan, ale czy uda się go wyciągnąć z Milanu za rozsądne pieniądze po sezonie?

11.08.2023 14:39

Nasza siła ofensywna jak i defensywna jest niestety w tym momencie sporo na minus w mojej opinii. Odszedł wciąż mogący zrobić różnice Mane, Choupo ma kontuzję a Mueller i reszta nie wiadomo jak z formą.
Obrona również słabsza, bo Kim jednak troszkę słabszy od Lucasa imo a po odejściu Pavarda i w przypadku kontuzji kluczowych zawodników zostajemy ze sporymi problemami przy obsadzeniu podstawowych pozycji.

09.08.2023 19:59

W tym momencie tendencja jest raczej, że Kane zostanie w Tottenhamie więc nie nastawiałbym się na ten transfer mimo rozbudzonych nadziei.
Gramy tym co mamy a po sezonie będzie czas na przebudowę kadry (nowa 9, 6, bramkarz i zapewne prawy obrońca).
Po co tylko było się pozbywać opcji w ataku w postaci Mane i solidności na bramce w osobie Sommera skoro nie ma nawet na rynku zawodników a jeśli są to nie chcemy za nich zapłacić tyle ile sobie krzyczą?

08.08.2023 17:50

Podejrzewam, że 110 mln EUR z bonusami też nie wystarczy. Trzeba sypnąć kasą na stół i zapłacić to 100/105 mln GBP inaczej można zapomnieć o HK.
Nie za bardzo rozumiem posunięcia zarządu na zasadzie "sprzedajmy kogo można" w osobie Mane i Sommera nie mając na ich miejsce w ogóle zastępców a za parę dni bardzo ważny mecz w Superpucharze... :/

08.08.2023 17:33

Zaczyna się... to teraz wiemy czemu 9 również jest potrzebna, bo jak dostaną Mane z Gnabrym kontuzji to kaplica :/

18.07.2022 15:54

Problemem jest brakująca 9 co faktycznie może okazać się kluczowe w decydujących fragmentach sezonu. Na rynku jest delikatna posucha, ale może byłaby okazja do wypożyczenia jakiegoś niezłego snajpera a za rok kupienia Osimhena lub Kane'a. Tel to jednak dużo za mało jak na nasze potrzeby. Może Werner? Szkoda, że nam uciekł Jovic, bo był dostępny za darmo.

18.07.2022 13:21

A co powiecie na Depaya? Nie zastąpi Lewego, ale to gracz ograny na arenie międzynarodowej i byłby dobrym jakościowo wzmocnieniem składu.

18.07.2022 08:48

Najs

28.05.2021 20:50

A niech wszyscy idą i niech nikt nie przychodzi xD

26.05.2021 10:59

Dziękuję Dobranoc!

25.05.2021 20:31

Aha... już to widzę. Ta sama śpiewka od jakiegoś czasu i nic się nie zmienia.

25.05.2021 10:42

Lekko u nas 4 lata pogra i będzie nie lada wzmocnieniem.

21.05.2021 12:45

Zamiast powalczyć o wolnych zawodników to będziemy szukać kolejnych Sarrów i Costy, czyli standard w wykonaniu Hasana xDDD

19.05.2021 09:41

Z innej beczki Draxler przedłużył z P$G. Ładnie mu pewnie posmarowali.

17.05.2021 19:38

Bardzo dobry transfer by był! Takie okazje często się nie zdarzają więc mam nadzieję, że się to urealni.

13.05.2021 13:36

A niech tam siedzi do końca kariery w tym P$G.

10.05.2021 12:52

Hasan do widzenia!

29.04.2021 09:09

Cou zawsze na tak, robi różnicę co by nie patrzeć i za rozsądną kwotę zapewnia komfort z przodu i dobrą alternatywę dla Muellera.

27.04.2021 19:24

A moze Sarra puścić? xD

13.03.2021 14:32

Roco to jest porażka na całej linii (podobnie jak Sarr), no ale super pseudo eksperci strasznie się tutaj łudzili, że drugi Thiago. Nie chcę się mądrzyć, ale ogony La Liga to naprawdę nie jest poziom nawet na zmiennika w FCB.

21.02.2021 13:03

Może Czoupo wpuścić od początku jednak?

15.02.2021 13:04

Niech spada ten cały treneiro.

03.02.2021 08:37

Dokładnie, spakować Rocco, Sarra i Choupo. Niestety, ale to trochę za słaby kaliber na nasz klub.

19.01.2021 14:42

+ Zakaria i będzie git

18.01.2021 11:40

Jakby cokolwiek sobą prezentował to by nie wylądowali w Segunda Division + mało jest klubów w La Liga, które potrzebują środkowego pomocnika? Jakoś dziwnym trafem nikt się nim nie zainteresował po spadku Espanyolu.. Ciekawe..
Piłkarz deczka spalony u nas i lepiej jak odejdzie choćby na wypożyczenie.
No cóż, zarządowi się wydawało, że 2 Thiago po promocji dostan a tu taki klops.

15.01.2021 12:43

Arkady co ty taki pyskaty się zrobiłeś? Na pewno zadowolony po meczu, jak się spada z La Liga to ciężko się bić o PN więc jakoś mnie ten karny w jego wykonaniu nie dziwi :)

15.01.2021 08:47

Dla mnie głównie Rocco out a w dalszej kolejności Sarr, Choupo, Moting i ewentualnie Tolisso przy założeniu, że przychodzi 1/2 pomocników za niego.

14.01.2021 22:44

Dobry transfer imo. Widziałbym jeszcze Zakarię. To są dużo lepsi gracze niż nasz Rococo, Tolisso czy Javi.
Poza Kimmichem czy Goretzką to naprawdę u nas biednie więc wzmacniać. Każdy by chciał tutaj Kante czy Verattiego, ale trzeba brać pod uwagę realia i budżet.

14.01.2021 13:35

Roco nawet Espanyol się bez żalu pozbył więc coś było z nim na rzeczy. Pewnie po sezonie pożegnamy albo pójdzie na wypożyczenie.

14.01.2021 09:28

Wyszło bokiem żydzenie na transfery i sprowadzanie jakichś wynalazków w stylu Roco czy Sarr.
W poprzednim sezonie ławka była naprawdę mocna przy Thiago, Cou i Perisicu i w wielu meczach tego dzisiaj brakuje.

14.01.2021 09:17

Dla mnie to taki wynalazek a'la kupmy kogoś żeby tylko było.
Już teraz ma u Flicka marne noty a co dopiero jak przyjdzie nowy pomocnik.

11.12.2020 10:25

Podobno interesujemy się jakimś Kamarą z Marsylii. Kolejny wynalazek w stylu Hasana typu zapchajdziura, bo najlepiej po kosztach i żeby liczby w kadrze się zgadzały. Żal.

11.12.2020 09:08

Dajcie spokój z tym Rocco. Nie bez powodu jest najniżej w hierarchii, Flick widzi co prezentuje na treningach i jak dla mnie to gość będzie do odstrzału po sezonie jeśli dojdzie nam Zakaria/Neuhaus/Camanvinga a na to się raczej zanosi, bo już teraz środek pola nie jest należycie zabezpieczony przy urazach Kimmicha czy Tolisso.

10.12.2020 11:03

Wiadomo było, że to nie jest zawodnik nawet na rezerwę za bardzo.
Nie bez powodu nikt się po niego nie zgłosił po spadku Espanyolu więc pewnie po sezonie podziękujemy.

14.11.2020 11:59

Dokładnie. Kluczem powinna być stabilizacja i zarazem stabilność a nie rozwalanie całego składu jakby to nasza rodzima ekstraklasa była. Na takim poziomie nie powinno być aż tylu rotacji jeśli chodzi o skład. To nie FM i uważam, że klub powinien się bardziej starać w kontekście zatrzymywania zawodników w zespole.

12.11.2020 13:12

A Alabie już podziękujemy, spakować od Madrytu i wysłać priorytetem :)

08.11.2020 14:33

Przecież oni tam mają Mendiego...

18.10.2020 13:29

Paździoch szaleje :D Jeszcze nam LM wygra xD

14.10.2020 11:46

Ładny cyrk robi, dał by sobie siana z tym Odojem, bo to jego indywidualna zachcianka.

14.10.2020 11:45

Szkoda tego Eriksena, mógłby nam wyraźnie pomóc w tym sezonie.

13.10.2020 14:12