DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Barthyren Strona 4

Również tak uważam, zdecydowanie najlepszy piłkarz w tym sezonie BL.

18.05.2025 12:09

@DerRekordmeister
Pomimio tego, że za asystę klasycznie uznaje się ostatnie podanie, to uważam, że wywalczone karne powinny zaliczać się do asyst.

18.05.2025 09:35

1

Tomek na pożegnanie...
https://youtube.com/shorts/jWFsZKQKnHI?si=jx4L99wR7Ik6aCe4

17.05.2025 23:34

1

Taki podwójny strzał pozwoliłby w końcu Bayernowi na naprawdę jakościową obsadę skrzydeł. Nie udało się z Doue, ale mimo wszystko, to, że chcieli go sprowadzić i przyszedł Olise pozwala mieć nadzieję, że w tym okienku na skrzydło trafi ktoś na poziomie jakie należy oczekiwać w Bayernie.

17.05.2025 20:23

Nie bylem krytykiem tego transferu, ale nie spodziewałem się, że może to być tak doskonały nabytek.

17.05.2025 20:22

Olise to nie tylko świetne statystyki, ale przede wszystkim doskonała wizja gry. Swoją drogą pomiędzy TM, Flashscore a oficjalną stroną BL są dość znaczne różnice w liczbie asystent. Odpowiednio Olise policzyli 18-17-15.

17.05.2025 20:20

2

@Jurgen1982
Wtedy byłoby równo 100 :)

17.05.2025 20:09

BVB dało radę wejść do LM. Pomogli Freiburgowi uchronić się przed walką o utrzymanie w przyszłym sezonie BL.

17.05.2025 17:25

2

To Sane potrafi świetnie robić:)

17.05.2025 17:22

Jak to po co? Po to, żeby znarnować "setkę".

17.05.2025 17:21

120 mln USD.

17.05.2025 16:25

@Sielber9
Nie no tak głupi to nie są, żeby się podwójnie osłabić: stratą Wirtza i pozyskaniem naszych "gwiazd".

12.05.2025 15:26

City to powinno za naruszenia finansowe dostać taką karę, żeby o PL myśleć dopiero za parę lat jak się już wygrzebią z 4 ligi.

12.05.2025 14:21

@BaltazarGabka
Były też plotki dotyczące Fabregasa.

12.05.2025 14:16

BVB ma 54 punkty, Freiburg 55, Eintracht 57. W następnej kolejce BVB gra z Kiel, a Freiburg z Eintrachtem i o awansie do LM może decydować bilans bramkowy BVB (+17) i Eintrachtu (+20).

11.05.2025 19:31

1

Chwilę później sędzia mając sytuację w drugą stronę już zupełnie inaczej sobie to zinterpretował i uznał, że ręka jednak była. Ciekawe🤔

11.05.2025 18:38

Eintracht chyba postanowił podnieść emocje w walce o miejsca 3-4 w ostatniej kolejce.

11.05.2025 18:09

1

@FCBx2
W punkt.

11.05.2025 18:00

3

Jak Alonso przejdzie do Realu, to nawet nie zauważy różnicy:)

11.05.2025 17:09

Awans Freiburga do LM pewnie skończy się ostatnim, może nawet przedostatnim miejscem w tabeli tych rozgrywek i zaciętą walką o pozostanie w BL. Dla ich dobra niech lepiej zagrają w LE.

11.05.2025 16:37

No proszę, a jeszcze niedawno myslał tylko o Bayernie.
https://www.dieroten.pl/art/show/sane-pieniadze-nie-sa-najwazniejsze/57679

11.05.2025 16:33

W przeciwieństwie do domowej, wyjazdowa na przyszły sezon podoba mi się i wczoraj nawet złożyłem na nią zamówienie.

11.05.2025 11:40

1

Tomek Urban powiedział dzisiaj w studiu, z czym się całkowicie zgadzam, że wymieniając najwieksze legendy Bayernu na myśl przychodzą: Gerd Müller, Franz Beckenbauer i właśnie Thomas Müller.

10.05.2025 22:44

Zdecydowanie powinni. "25" niech na zawsze pozostanie w Bayernie na wyłączność TM.

10.05.2025 22:40

@hoven
Oczywiście, że nie ma w tym nic złego i ja akurat czesto stykam się z przypadkami dzieci pozostających w spektrum autyzmu o bardzo różnym obrazie.

10.05.2025 22:17

@hoven
To samo co na konferencji prasowej po transferze, było również na konferencji prasowej przed meczem reprezentacji Francji. Chłopak jest głęboko wycofany, być może faktycznie pozostaje w spektrum autyzmu, ale jeżeli tak, to o dość specyficznym obrazie.

10.05.2025 21:53

1

Zastanawiali się zarówno w studiu Eleven, jak i Viaplay i nikt nie wie.

10.05.2025 21:22

1

Na domówkach farba się rozlała:)

10.05.2025 20:43

2

Ważne, że ma odpowiednią ekspresję ba boisku.

10.05.2025 20:42

@AdiFantasti
Do tego trzeba dodać, że Flicka od finału dzieliły zaledwie sekundy, które nie powinny przekreślać całościowego obrazu jego pracy. Jak już pisałem wcześniej, pomimo dużej sympatii i uznania dla Flicka, przez to kogo trenuje wolę, że Barcelona nie znalazła się jednak w finale.

07.05.2025 00:11

Powinien zamiast Sane, Gnabryego lub Comana wyjść w podstawie w następnym meczu.

07.05.2025 00:06

Swoją drogą przepisy o karaniu piłkarzy kartką za ściągniecie koszulki w geście radości po strzeleniu bramki, to dla mnie grube nieporozumienie.

07.05.2025 00:01

3

Wystarczyłby w Bayernie brak 3 kontuzji i Inter poległby bez dogrywki.

06.05.2025 23:57

@hoven
Bramka Bierhoffa dającą tytuł Niemcom.

06.05.2025 23:48

1

Miał typowy dzień... Sommera.

06.05.2025 23:41

Tylko na EURO 96 w meczu finałowym :)

06.05.2025 23:22

Ależ meczycho.

06.05.2025 22:53

1

Właśnie miałem pisać:)

06.05.2025 22:49

1

10 bramek w dwumeczu. Jest co oglądać.

06.05.2025 22:20

1

Flicka bardzo lubię i cenię, ale nie do tego stopnia, żeby życzyć wygranej jego Barcelonie w LM na AA. Barcelony nie lubię, nie tak jak Realu, ale mimo wszystko bardzo mocno.

06.05.2025 21:57

Tylko Arsenal.

06.05.2025 21:53

Tradycyjnie głos oddany na Olise.

06.05.2025 15:08

3

To może cztery kwarty po 22,5 minuty albo jeszcze lepiej osiem oktaw (?) po 11 minut i 15 sekund i do tego pomiędzy każdą z nich 15 minut przerwy na reklamy, bo może to właśnie o to chodzi, a nie regenerację piłkarzy.

06.05.2025 11:16

@Johny84
Nie za darmo. W grę wchodzą duże pieniądze za podpis.

05.05.2025 10:50

@AdiFcbFan
Freiburg w LM pewnie w przyszłym sezonie powalczy w barażach o pozostanie w BL ;)

04.05.2025 19:20

@Johny84
Simons to nie jest nawet warty tych pieniędzy, które zapłacił za niego RB, nie mówiąc o 80 mln.

04.05.2025 19:15

Dlatego wolałbym dzisiaj przegraną Freiburga lub co najwyżej remis. Zwycięstwo powoduje, że szanse BVB na LM maleją, a lepiej żeby oni.grali w tych rozgrywkach niż Freiburg.

04.05.2025 19:14

Zdecydowanie byłoby lepiej gdyby w LM zamiast Freiburga była BVB.

04.05.2025 18:58

Obaj razem mają niewiele więcej w kanadyjce w BL niż sam Olise (Sane+ Musiala - 29, a Olise 25). Bardzo dobrze wygląda to również na tle Witza, który ma łącznie 21 punktów (9+12). Nawet uwzględniając okoliczność, że Olise nie miał przerw w występach w przeciwieństwie do Wirtza i Musiali, to i tak pokazuje jak doskonałym transferem było nabycie Olise.

04.05.2025 16:00

I to dwukrotnie.

03.05.2025 17:27

Brawo Coman.

03.05.2025 17:25

Historię z kontrami znamy od dłuższego czasu, ale w ostatnim czasie prawie każdy stały fragment gry, to zwiastun straconej bramki.

03.05.2025 16:31

Z taki nastawieniem z Gladbach może nie być łatwo.

03.05.2025 16:24

Wszyscy fatalni, może poza Laimerem.

03.05.2025 16:22

1

Bułę należy jak najszybciej spieniężyć, o ile znajdzie się jakiś naiwniak.

03.05.2025 16:22

Samobój Sommera :)

30.04.2025 22:25

Z Interem mógł mieć dwie asysty, gdyby bliźniaczych sytuacjach trafili Kane w pierwszym meczu i Müller w rewanżu.

28.04.2025 22:25

@BaltazarGabka
Eberl.

27.04.2025 13:44

1

Po tym co Urbig prezentuje myślę, że poszukiwania następcy Neuera należy oficjalnie uznać za zakończone.

26.04.2025 17:37

1

Łącznie udział przy 31 golach we wszystkich rozgrywkach. Liczby liczbami, ale to ile widzi i jaki ma wpływ na gręt naprawdę pozwala uznać ten transfer za perfekcyjny.

26.04.2025 17:34

Błąd naprawili błędem. VAR mógł sprawdzić, czy zamiast żółtej powinna być czerwona, ale nie mógł zweryfikować spalononego. Inaczej byłoby gdyby sędzia pokazał od razu czerwona i ona byłaby weryfikowana.

26.04.2025 17:32

Do tego dwukrotnie Olise wystawił piłki, z których powinny paść bramki. Dzisiaj Müllerowi, 8 dni temu Kane'owi.

16.04.2025 23:28

@Sopariev
Sane nie daje rady tak grać nawet przez 10 minut, ale gra, bo kumpel z City jest trenerem, a Leroyek walczy o nowy kontrakt.

16.04.2025 23:26

Jeszcze BL i KMŚ.

16.04.2025 22:58

1

Co ma zrobić Kompany? Przestać stawiać na kumpla z City. Nie widział różnicy w ostatnim meczu, kiedy wpuścił Gnabry'ego.

16.04.2025 22:05

@DarthSmd
200 K, to maks, ze zmiennymi może dostać 300 K.

16.04.2025 21:51

W końcu Kompany i Sane to koledzy z City, więc Sane musi grać, a raczej udawać, że gra.

16.04.2025 21:49

1

Pack ma's. Po awans.

16.04.2025 20:43

@Silesi
Ja natomiast myślę, że warto pisać, skoro już rozpocząłeś ten temat. Nie będę się wypowiadał na temat wolności mediów, ponieważ nie znam zbyt dobrze tego środowiska, czuje się natomiast uprawniony, a wręcz zobowiązany do wypowiedzi na temat wolnych sądów z tej racji, że to środowisko znam bardzo dobrze od prawie ćwierć wieku. Wolne sądy to pewien skrót myślowy odnoszący się do niezależności sądownictwa i niezawisłości sędziowskiej. Ostatnia dekada dostarczyła wielu przykładów, że znakomita część sądów i sędziów w pełni odpowiada tak ujętej definicji wolnych sądów. Codzienne spotykam sędziów, nawet jeżeli nie zawsze zgadzam się z ich orzeczeniami, którzy dowodzą, że są niezawiśli i nie chodzą na żadnym postronku, tym bardziej politycznym. Z drugiej strony oczywiście jest też grupa sędziów, która sprzeniewierzyła się rocie ślubowania sędziowskiego i dla doraźnych zysków o różnym charakterze wyrzekła się swej niezawisłości, pozostając na usługach władzy politycznej. Nie zmienia to jednak całościowej oceny, że większość sędziów to sędziowie niezawiśli, a co do pozostałej reszty, to dobrze, że w okresie próby pokazali kim są i łatwiej powinno być usunąć ich z zawodu, do którego nigdy nie powinni byli trafić.

16.04.2025 19:21

Mam tak samo jak Ty :)

11.04.2025 14:59

1

@Alistair
Lepszy byłby wewnątrzniemiecki finał, ale skoro tak się ułożyła drabinka, to półfinał Bayern - BVB też jest ok :)

05.04.2025 14:39

1

Świetny gracz. Eberl i Freund mieli nosa do obsadzenia skrzydeł. Olise świetny transfer i szkoda, że Doue wybrał PSG.

29.03.2025 22:51

1

@BreitnerPaul
Nie miał szans. Dostał bramkę z 5 metrów, a Dier stał i patrzył na to.

29.03.2025 16:28

Poziom sędziowania przez Jablonskiego był żenujacy. Przez takich sędziów czasami tracę ochotę na oglądanie meczów.

28.03.2025 22:49

Brawo Bochum.

28.03.2025 20:56

W meczu Leverkusen nie podyktowany ewidentny karny dla Bochum.

28.03.2025 20:45

@wojtekkkk
Ja też nie byłem postronnym widzem. Kibicowalem tak samo jak Ty.

16.03.2025 23:33

Dla postronnego widza świetna rozrywka.

16.03.2025 23:11

1

@wojtekkkk
Ambitna. Udało im się nie dostać 10-0.

16.03.2025 23:10

1

Myślę, że jak człowiek tak niekiedy chce wyłączyć inny mecz, to może niech człowiek w ogóle zacznie oglądać inne mecze.

16.03.2025 22:25

@Jurgen1982
Oczywiście, że łatwo Urbigowi przypisać utratę punktów, ale taka gra na wygraną 1-0 zawsze jest ryzykowna, bo może zdarzyć się tego rodzaju błąd bramkarza, obrońcy, jakiś faul w polu karny, nabita ręka, przypadkowa piłka. Bayern powinien zdobyć 2, 3 bramki i zamknąć temat, ale nawet jeżeli to się nie udało, to niezrozumiała była dla mnie zmiana w 82. minucie i wprowadzenie Ito za Olise. Zamiast utrzymywać przeciwnika z daleka od pola karnego, poszedł sygnał, że Bayern będzie bronił jednobramkowej przewagi z Unionem.

16.03.2025 22:16

1

Nie ma co przesadzać z krytykowaniem Stuttgartu, że ze stanu 3-1 przegrał mecz z Leverkusen, bo co należałoby powiedzieć o meczu Bayernu z Bochum.

16.03.2025 22:03

1

@alien666
Tego życzę im i nam wszystkim.

15.03.2025 21:35

@Sielber9
Może liczą na wygranie LM ;)

15.03.2025 21:31

Do przegrania mistrzostwa nie potrzeba przegranych, remisy też wystarczą.

15.03.2025 21:25

Znowu mój autoplagiat.
Niestety prawdą jest to, co powiedzieli komentatorzy w Eleven. Manu to bramkarz - pomnik, dla mnie najlepszy bramkarz w historii piłki nożnej i znalezienie drugiej postaci choćby na zbliżonym poziomie, będzie niezwykle trudne, o ile w ogóle wykonalne w rozsądnej perspektywie czasowej.

15.03.2025 19:50

@Pir5
Popełnię autoplagiat na mojej wypowiedzi pod poprzednim głównym artykułem.
Urbig popełnił błąd, ale daleki jestem od skreślania go. Oczywiście można powiedzieć, że jest twarzą tego remisu, bo to jego błąd zaważył na stracie dwóch punktów, tylko tyle, że taki pojedynczy błąd nie powinien był mieć znaczenia dla losów tego meczu. Nie meczu z Unionem. To w najgorszym przypadku powinien być błąd co najwyżej na 1-2.

15.03.2025 19:45

@Alistair
Niestety prawdą jest to, co powiedzieli komentatorzy w Eleven. Manu to bramkarz - pomnik, dla mnie najlepszy bramkarz w historii piłki nożnej i znalezienie drugiej postaci choćby na zbliżonym poziomie, będzie niezwykle trudne, o ile w ogóle wykonalne w rozsądnej perspektywie czasowej.
Urbig natomiast popełnił błąd, ale daleki jestem od skreślania go. Oczywiście można powiedzieć, że jest twarzą tego remisu, bo to jego błąd zaważył na stracie dwóch punktów, tylko tyle, że taki pojedynczy błąd nie powinien był mieć znaczenia dla losów tego meczu. Nie meczu z Unionem. To w najgorszym przypadku powinien być błąd co najwyżej na 1-2.

15.03.2025 19:24

@BavarianDude
Gdzie widzisz wylewanie pomyj? Zwykłe stwierdzenie faktów. Mecze z Leverkusen zagrane na najwyższym poziome, z zaangażowaniem, wolą walki, z kolei dzisiejszy mecz to zupełne przeciwieństwo tamtego dwumeczu.

15.03.2025 18:32

1

@Pir5
Grają gorzej w BL, bo chcą wygrać LM? Ciekawa teza, tylko co ma chęć osiągnięcia sukcesu w LM ze słabą grą z Unionem. Ja tuż żadnego iunctim nie widzę.

15.03.2025 17:59

@Pir5
Nie byłoby formułowaniem nadmiernych oczekiwań liczenie na 14 punktów przewagi, biorąc pod uwagę z kim Bayern grał w 2 ostatnich kolejkach.

15.03.2025 17:44

1

Co w tym widzisz dziwnego? Jeżeli wygrywają z Leverkusen 5-0 w dwumeczu to są pochwały. Jeżeli traci się w przeciągu tygodnia 5 punktów z Bochum i Unionem, to chyba nie ma powodów do otwierania szampana i wygłaszania peanów.

15.03.2025 17:39

Z czego jedna to zdjęcie Olise I zastąpienie go Ito. Niepoważne jest bronienie wyniku 1-0 z Unionem.

15.03.2025 17:35

Jak dodamy mecz z Bochum, to dzisiaj powinno być już 14 punktów przewagi i nie jest to coś, czego nie można wymagać od Bayernu grającego z Bochum i Unionem.

15.03.2025 17:33

Co do Olise pelna zgoda. Co do Josipa już nie. Stani kopnął piłkę w środek pola karnego, nie patrząc do kogo podaje i tylko dzięki frajestwu Unionu padła bramka. W przekroju całego meczu byl bardzo słaby. Nie pierwszego zresztą meczu.

15.03.2025 17:27

1

Olise też nie ma z kim grać na prawej stronie, bo Stanisic jest, a jakby go nie było. W drugiej połowie Sane i Laimer za Gnabry'ego i Stanisica.

15.03.2025 16:28

Nie tylko na porażkę, nie mogą sobie pozwolić nawet na remis.

15.03.2025 12:40

Jedyny godny zaufania organizator, którego mógłby Ci polecić, to Bayern Tours (oficjalny operator Bayernu), ale na stronie pojawił się komunikat, że nie organizują pobytów na ćwierćfinały w Monachium, ponieważ z tym czasie odbywają się w Monachium targi BAUMA i nie mogą zapewnić miejsc hotelowych. Ja próbuję zdobyć bilet na mecz w Mediolanie, ale pewnie będzie bardzo trudno, ponieważ w otwartej sprzedaży jest niewiele biletów i dostępne będą dopiero 20 marca.

13.03.2025 10:15

Co zrobił?

13.03.2025 10:00

Wspaniale...

12.03.2025 22:28