DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Barthyren Strona 11

Kim póki co gra ostatnio naprawdę dobrze, a umowa kończy się w 2028 roku, więc tu nie ma pośpiechu. Można czekać i obserwować jakie będzie na stałe (w dluższym okresie) oblicze jego gry, to z ubiegłego sezonu, czy to aktualne.

12.11.2024 18:03

@Simon89
Czasami poświęcam czas na robienie rzeczy bez szansy powodzenia.

12.11.2024 16:20

@Simon89
Co do mojej wypowiedzi "Pogratulować tytułu można też już Lewandowskiemu i Flickowi, w końcu mają jeszcze większą przewagę nad Realem niż Bayern nad Lipskiem", to nie wyrywaj jej z kontekstu. Przecież cały czas twierdzę, że ani rywalizacja w BL, ani w La Liga nie jest rozstrzygnięta i to właśnie nawet nie ironia, a wręcz skierowany do Ciebie sarkazm mojej wypowiedzi, którego nie było Ci dane wyłapać, tylko potraktowałeś go dosłownie, myśląc właśnie, że gloryfikuję Barcelonę, a umniejszam Realowi.

12.11.2024 14:16

@Simon89
Litości człowieku, czym innym jest ironia, a czym innym deprecjacja kogoś lub czegoś. Gdzie napisałem, że Real nie jest godnym przeciwnikiem Barcelony? Wręcz przeciwnie z mojej wypowiedzi wynikało, że jest w tej lidze są to w zasadzie jedynie wzajemni i godni siebie przeciwnicy, a każdy z nich uzyskuje znaczną przewagę nad drugim z nich w okresach kryzysu jednego z nich. Ciekawe podejście do źródeł, często spotykane, jak nie ma co napisać dla poparcia swojej tezy, to napiszę, że wynika to z internetu lub telewizji. Nie ma zwyczaju dyskutować na tym poziomie, ale okoliczności usprawiedliwiają odstępstwo od tej reguły i mogę ad vocem napisać, że z mojej telewizji i mojego internetu wynika wręcz coś przeciwnego - duże zainteresowanie Klassikerem.

12.11.2024 14:06

@Simon89
Cieszę się natomiast, że przyznałeś, to co Ci zarzuciłem, czyli podważanie znaczenia i wartosci mistrzostwa Niemiec, a tym samym również osiągnięć Bayernu na tym polu.

12.11.2024 00:04

@Simon89
Postaram się wytłumaczyć Ci to dość prosto. Gdybym nie zrozumiał użytej przez Ciebie przenośni, to zapytałbym, którzy to panowie z KS interesują się Klassikerem lub ilu z nich się tym meczem interesuje. Tak nie zapytałem, zamiast tego zapytałem o podstawy twierdzeń o niskim zainteresowaniu tym meczem. Dostrzegasz (nie pytam, czy rozumiesz) różnicę, bo prościej już się nie da.

11.11.2024 23:59

@Simon89
Jeżeli nie znasz znaczenia jakiś słów, tł sugeruje, żebyś ich nie używał, bo robisz z siebie idiotę. Nie znasz ani znaczenia słowa "ironia", ani "przenośnia". Gdzie z mojej strony ironia w stosunku do Realu, bo przecież nie w stwierdzeniu o oligopolu, czy też pokłosiu tego zjawiska. Przenośnię o kilku panach z Kanału Sportowego dobrze zrozumiałem, ale ty nie wiesz, co sam napisałes. Przenośnia, której użyłeś oznacza ni mniej ni więcej jak tylko to, że Twoim zdaniem Polsce zainteresowanie Klassikerem jest nikłe, dlatego zapytałem skąd masz takie dane.

11.11.2024 23:45

@Simon89
Z niczym się nie pogubiłem, ani nie zaorałem, a ta uwaga jest w pełni aktualna do Ciebie. Nie ma sensu tłumaczyć Ci prostej retoryki, której zrozumieć nie umiesz. Właśnie w piłce nie ma pewników, ale Ty nie używałeś żadnej ironii, tylko przyjmowałeś wszystko dosłownie, a ex post probujesz dorabiać jakieś pokraczne interpretacje, żeby nie wyjść na półgłówka. Za późno.

11.11.2024 23:30

@Simon89
@Simon89
Po pierwsze zainteresowanie medialne jakimś meczem nie jest równoznaczne z poziomem sportowym tego meczu, a o tym dyskutowaliśmy.
Po drugie skąd te dane o tak nikłym zainteresowaniu Klassikerem w Polsce?
Po trzecie i najważniejsze, zacząłeś od stwierdzenia, że można pogratulować Kompany'emu i Kane'owi zdobycia pierwszego trofeum, dodając że szkoda, iż wyścig o tytuł mistrza Niemiec zakończył się tak szybko. To nic innego jak deprecjonowanie Bayernu i BL, bo - jak wynika z Twoich postów -co to za sukces wygrać taką ligę, w której nie ma rywalizacji, a Bayern jest hegemonem. Zawartą w mojej odpowiedzi ironię zrozumiałeś dosłownie jako gloryfikację Barcelony. Kiedy zarzuciłem Ci niezrozumienie tej prostej figury retorycznej zacząłeś wypierać się swojej wypowiedzi, twierdząc że to oczywiste, iż 10. kolejce nie można nikomu przyznawać tytułu, a jednak tak zrobiłeś. Taki truizm był Ci obcy w pierwotnej wypowiedzi. Nawiązując do Twojej argumentacji, oczywiste jest, że Real nie przegrał jeszcze La Liga, tak samo jak BL nie przegrał jeszcze Leverkusen, czy Lipsk, choć szczerze wątpię, żeby w tym sezonie dali radę Bayernowi. W obu przypadkach liderzy lig mogą nie wygrać mistrzostwa, jeżeli podadzą pomocną dłoń konkurencji (w dzisiejszym meczu póki co Barcelona wyciąga ją do Realu, choć pewnie dadzą radę wygrać). Swoją drogą przywołany przez Ciebie argument Realu wznoszącego się na wyżyny formy wiosną, pomimo grania padaki jesienią, jest aktualny, ale w LM. Ile znajdziesz przypadków takiej odbudowy formy przez Real w La Liga?

10.11.2024 22:08

@Simon89
Dobrze, że nie przeczysz, że kibicem Bayernu nie jesteś, choć to akurat wiedziałem. Jeżeli twierdzisz, że w BL jest praktycznie monopol Bayernu na triumfy, to w La Liga praktycznie oligopol, co powoduje, że przy nieco słabszej formie jednego z dwóch czołowych zespołów rywalizacji też nie ma. Widać to było w ubiegłym sezonie i widać w tym.

10.11.2024 18:41

@Simon89
Nie wij się już, bo i tak się nie wywiniesz. Przecież znany jesteś jak fan jednego byłego piłkarza Bayernu, a nie samego Bayernu. Twój tekst był niczym innym jak pokazaniem jaka to BL jest słaba i próbą deprecjonowania mistrzostwa Niemiec, wiadomo przecież, że Barcelona to ma takich przeciwników, że szkoda gadać.

10.11.2024 15:24

Granie w lidze 3 dni po meczu w LM nie należy do najłatwiejszych, o czym przekonały się Leverkusem, Lipsk i Dortmund. Celem były 3 punkty i cel został osiągnięty stosunkowo niewielkim nakładem sił.

10.11.2024 13:14

Moim zdaniem był najsłabszym zawodnikiem, ale może to wynikać również z braku rytmu meczowego.

10.11.2024 13:10

Pisanie po 10. kolejce, że znamy mistrza zakrawa na jakąś grubą aberację umysłową. Pisałem o tym z przekąsem kilka postów niżej, ale sarkazm wypowiedzi nie został odczytany. Jeżeli znamy mistrza w BL, to przecież to samo można byłoby powiedzieć o La Liga i PL. Oczywiście masz rację z marginesem błędu. Taka przewaga punktowa pozwala na większym luzie podchodzić do spotkań. Oby tylko nie był ten luz zbyt duży.

10.11.2024 13:04

Pogratulować tytułu można też już Lewandowskiemu i Flickowi, w końcu mają jeszcze większą przewagę nad Realem niż Bayern nad Lipskiem.

09.11.2024 21:09

@AdiFcbFan
Trafnie Gilewicz zwrócił uwagę w studiu po meczu Lipsk -Gladbach na skutki grania meczów w LM w środku tygodnia. Z klubów BL tylko Bayern dał radę wygrać swój sobotni mecz, a pozostałe ekipy nie udźwignęły ciężaru spotkań w LM.

09.11.2024 21:06

Tylko Bayern udźwignął skutki grania w środku tygodnia w LM.

09.11.2024 20:53

Udany piłkarski weekend.

09.11.2024 20:24

Wolą skromnie przegrać niż zaryzykować i z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością dostać dolidny łomot.

09.11.2024 17:36

1

No proszę i mamy 9 punktów przewagi nad Bayerem po 10 kolejkach.

09.11.2024 17:34

Mecz nie porywał. Godna zapamiętania bramka Jamala. Najważniejsze 3 punkty, bez straty bramki i powiększona przewaga na Leverkusen.

09.11.2024 17:31

Brawo. W tym miesiącu własciwie nie miał konkurencji. Mam nadzieję, że spadek formy był chwilowy i wróci do dyspozycji z początku sezonu.

09.11.2024 13:06

Powinien znaleźć się w wyjściowej jedenastce. Ciekawe natomiast kogo Kompany wystawi jako drugiego skrzydłowego. Prawdopodobnie po ostatnim występie będzie to Coman.

08.11.2024 15:23

Nie znoszę

08.11.2024 15:17

Liczę na to, tak samo jak na zero z tyłu.

08.11.2024 15:15

Głos oddany na Harry'ego.

08.11.2024 15:11

1

Sane od sezonu 2020/21 miał tylko jeden dłuższy okres bardzo dobrych występów, tj. ubiegłosezonową rundę jesienną. Poza tym ma niekiedy dobre mecze, po czym w kolejnych jest niedokładny, niechlujny, apatyczny, zwyczajnie irytujący. Na tym tle dłuższego okresu naprawdę dobrych występów Comana nie przypominam sobie, raczej pojedyncze mecze, a jest w Bayernie od sezonu 2015/16. W końcu Gnabry, który oprócz ostatniego sezonu zawsze ma przyzwoite liczby, ale jego gra to sinusoida, której zaczątek widać już w tym sezonie; najpierw bardzo dobra gra i powolny zjazd. Gdybym jednak miał pozbyć się jednego skrzydłowego, to byłby to Coman.

08.11.2024 15:09

Powiedzmy sobie szczerze, że nawet po niewątpliwym obniżeniu formy i tak, biorąc po uwagę konkurencję, powinien wygrać to wyróżnienie w cuglach.

08.11.2024 14:55

Trzy punkty obowiązkowo. Liczę na efektowne zwycięstwo i zero z tyłu. Niestety później coś czego naprawdę nieznoszę. Przerwa reprezentacyjna, która dla mnie jest właściwie przerwą od futbolu.

08.11.2024 14:51

Chłopaki fajnie się bawią :)
https://youtube.com/shorts/IZN0KwLL5wA?si=Xq7PrSva_Ob8u60k

07.11.2024 22:11

2

Bycie środkowym obrońcą w systemie VK, to profesja wysokiego ryzyka, ale nie zapeszając i nie popadajac w huraoptymizm, Kim coraz częściej i coraz lepiej daje radę. Nie popełnia głupich błędów, dobrze czyta grę, gra na wyprzedzenie, jest nieustępliwy w pojedynkach. Oby tak dalej.

07.11.2024 20:20

Zdecydowanie najlepszy występ Koma w Bayernie. Dla mnie ocena 1.

07.11.2024 19:21

Glos już oddany dwa dni temu. Oczywiście na Olise, pomimo tego, że ma łatwo zauważalny spadek formy.

07.11.2024 15:48

Tak jak skalkulował sobie to ostatnio Kompany 18 z 24 możliwych do zdobycia punktów powinno pozwolić na zajęcie miejsca w pierwszej ósemce. Tyle Bayern może zdobyć i uważam, że tyle zdobędzie.

07.11.2024 15:45

Musiala wyrasta na króla gry głową. Trzecia bramka zdobyta w ten sposób w ostatnim czasie.

07.11.2024 15:36

Tak widać po Sane, że łapie formę i przede wszystkim chce mu się grać. Trudno patrzyło się na Leroya wiecznie sfrustowanego i niezadowolonego, któremu piłka tylko przeszkadzała. Może faktycznie w ubiegłej rundzie powodem tak słabej gry były przeciągające się problemy zdrowotne i kiedy zniknęły, to i Sane gra lepiej. Oby to nie był tylko chwilowy zryw, tak jak u Gnabryego na początku sezonu..

07.11.2024 15:33

Ja akurat zgadzam się z oceną Kima. To był perfekcyjny występ. Wyżej ocenił bym też Upamecano, nie tak wysoko jsk Kima, ale 2 mu się należy.

07.11.2024 15:20

1

Musiala szaleje z tymi bramkami głową, jak dobrze liczę, to już trzecia w ostatnim czasie.

06.11.2024 23:40

Ujemne punkty.

06.11.2024 23:34

@Alistair
Zgadza się. W dzisiejszym meczu Coman i Sane zdecydowanie lepiej niż Gnabry i Olise.

06.11.2024 23:33

@admin
I strzały sprzed pola karnego.

06.11.2024 22:11

Ostatnio z meczu na mecz coraz lepiej. Obecnie uważam, że szkoda jego odejścia, chociaż mocno go krytykowałem

06.11.2024 22:06

Nie oglądaj.

06.11.2024 22:04

Z Hermannem Gerlandem.

06.11.2024 21:11

Można podyktować karnego? Można. Tak też powinno być w meczu Bayernu z Arsenalem, ale nie duch gry, czyli w tym przypadku promowanie dzbana

https://youtu.be/EKV2GEQePjk?si=SeGMcusWTwM5KFYt

06.11.2024 21:06

Pack ma's. Po zwycięstwo.

06.11.2024 20:48

1

Jedno jest pewne, trener Benfiki, niejaki Lage, po gruntownej analizie gry Bayernu w ostatnich meczach przygotował wymyślną taktykę, zwaną nomen omen lagą do przodu. A tak na poważnie, to trzeba szybko strzelić bramkę i kiedy Benfica pójdzie do przodu zamknąć mecz kolejnymi dwoma.

06.11.2024 15:58

@Matilegolas
Pamiętam, że był wymieniany na stronie jako ciekawy kandydat do Bayernu.
Ciekawe jak sobie poradzi w MU. Nie lubię MU, więc pomimo sympatii do tego trenera, mam nadzieje, że nie wybije się ponad poziom poprzedników.

05.11.2024 23:14

@Matilegolas
Faktycznie, umknęło mi to, a gdzieś utkwiły w pamięci plotki sprzed kilku miesięcy.

05.11.2024 23:04

I podobno wita z City

05.11.2024 22:57

1

Używając określenia zaczerpnietego z tej strony, można powiedzieć tylko jedno: parodyści ;)

05.11.2024 22:07

@Alistair
Racja. Wyprane niby porządne, a zawsze jakiś smród się za nimi ciągnie

05.11.2024 21:47

@Alistair
Może by się nie połapali, bo Leverkusen też w białych:)

05.11.2024 21:29

5

Powininien odbyć jakąś jednostkę treningową w Realu i już wiedziałby jak to się robi ;)

05.11.2024 21:26

Mam nadzieję, że wejdzie na 30 minut...przy stanie 5-0 :)

05.11.2024 16:46

Dopiero kiedy go nie ma i zamiast niego gra Palhinha widać jaka wartość sportową ma Aleks, pomimo jeszcze młodego wieku i błędów, które mu się zdarzają.

05.11.2024 16:29

Poszedł głos na Olise. Już we wrześniu zasłużył na to wyróżnienie.

05.11.2024 16:20

1

Wbrew pozorom w tym sezonie w Bayernie sytuacja z kontuzjami nie wygląda wcale tak źle jezeli porównać ją do innych klubów. Żeby daleko nie szukać choćby BVB, Barcelona, czy nawet stawiany za wzór Real i ich czarodziej od przygotowania fizycznego - Pintus, na którego jest coraz więcej narzekań i jak wynikało z doniesień medialnych, ponoć zawodnicy przestają ufać jego metodom.

05.11.2024 16:18

1

Obaj sącsiebie warci, natomiast do tak bolesnego dla oczu futbolu jaki grał Bayern Tuchela, to Kovacovi trochę brakowało. Niewiele, ale jednak.

04.11.2024 17:14

Najlepszą rzeczą z okresu kovaczyzmu, było zatrudnienie asysenta Kovaca, a później samo zastąpienie Kovaca asystentem. To był wspaniały ruch, dzięki któremu mieliśmy wiele radości.

04.11.2024 17:12

W LM nadal awans z pierwszej ósemki jest możliwy. Sa dwa mecze u siebie, które koniecznie trzeba wygrać i później już łatwiejszej mecze, w których trzeba postarać sie o jak nawyjższe wyniki. Wynik bramkowy może mieć znaczenie w końcowym układzie w tabeli ligowej.

04.11.2024 17:06

1

I tak powiem mówić każdy trener w BL, a nie jak za Tuchela przyjeżdżali do Monachium i grali jak równy z równym. To jest Monachium, tu wizyty muszą boleć.

04.11.2024 17:02

1

Forma zdecydowanie lepsza niż w ubieglym sezonie (tam głównie kontuzje), trochę tylko słabo ze skutecznością. Dochodzi do dobrych sytuacji i je marnuje.

04.11.2024 16:59

Nie przesadzajmy z tym powrotem Króla. Trzy mecze z rzędu z bramką, osiągnięte od 2015 roku po raz drugi. Skoro Coman nie odszedł, to cieszyć może, że jest jakąś opcją do gry i może strzelić bramkę, przez co ewentualnie może uciuła double - double i w razie odejścia będzie można podbić cenę o parę milionów.

04.11.2024 16:55

1

Wiadomo, że najtrudniejszy z możliwych przeciwników, ale po pierwsze gramy u siebie, po drugie nie będzie odpuszczania meczu jakie mogłoby się zdarzyć, jak miało to miejsce kilka razy z rzędu, z przeciwnikiem zdecydowanie niżej notowanym. I w końcu, choć do meczu jeszcze miesiąc, to przy uwzględnieniu obecnej formy, Bayer gorzej trafił niż Bayern.

03.11.2024 22:55

Tel wypadł fatalnie, ale Laimer lepiej niż Goretzka i Palhinha;)

02.11.2024 22:50

Drobna uwaga @admin. W ocenach za dzisiejszy mecz pojawili się Laimer, Tel i Gnabry, którzy zostali już ocenieni :) Nie ma za to Olise.

02.11.2024 22:44

Trudno przy takim nowym formacie rozgrywek prognozować ile punktow trzeba zgromadzić, żeby być w pierwszej ósemce, ale zakładam, że zespół, który zdobedzie 18 z 24 punktów awansuje od razu do 1/8. Tyle Bayern może jeszcze mieć na koniec rundy ligowej.
Teraz 2 kluczowe mecze w LM. Oba domowe. Liczę na dwa zwycięstwa. Później już tylko łatwiejsi przeciwnicy.

02.11.2024 22:33

@Alistair
Żeby tylko tego nie zdortmundowali, a już nie takie rzeczy robili;)

02.11.2024 19:59

I o to chodzi, dobra kolejla dla Bayernu.

02.11.2024 19:57

Powinno być już 2-0.

02.11.2024 18:44

@piczek
Brawo.

02.11.2024 18:03

Oczywiście miejsca 9 - 24, to żadna tragedia, dwa mecze więcej do rozegrania, choć różnie można w nich trafić.
Uważam jednak, że jeżeli Bayern będzie dobrze punktował, tzn. wygra wszystkie mecze, co jest całkiem możliwe, to może załapać się do pierwszej ósemki.

02.11.2024 17:57

2

Pewnie wygrany mecz bez straty bramki. W BL wynki naprawdę bardzo dobre, oby tylko w środę poprawić sytuację punktową w LM.

02.11.2024 17:40

Bezwzględnie trzeba z nim przedłużył kontrakt i dać 20 mln, w końcu drugi raz od sezonu 2015/16 udało mu się w trzech meczach z rzędu strzelić bramkę.

02.11.2024 16:25

Temu Olise to póki co Sane może buty czyścić.

02.11.2024 16:22

@Marienplatz
Zdecydowanie Costa.

02.11.2024 10:51

Bayer 9 meczów w BL 4 remisy i 1 przegrana. W całym ubiegłym sezonie 6 remisów.

01.11.2024 22:27

@hoven
To prawda, Davies, na którego grę od co najmniej 2, jak nie 3 sezonów, nie można było patrzeć, u Kompanego gra naprawdę dobrze. Zaczynam żałować, że odejdzie, a tym bardziej, że za darmo.

01.11.2024 20:14

Fajnie byłoby, gdyby całą piłkarską karierę spędził w Bayernie, a po jej zakończeniu dalej był związany z klubem, pełniąc w nim jakąś funkcję.

31.10.2024 23:32

Kohra dobrze podsumował T. Urban.

https://x.com/tom_ur/status/1851717210919899431

31.10.2024 23:27

Losowanie w niedzielę.

30.10.2024 22:57

Mnie zastanowiła ostatnie spotkanie Tela w kontekście tego, że zmienił Kane'a, a nie któregoś ze skrzydłowych. Może to sugerować, że Kompany nie widzi go na skrzydłach, tylko jako zmiennika Harry'ego, co w takim przypadku będzie oznaczało, że nie pogra sobie za wiele.

28.10.2024 23:18

1

To już druga sensowna wypowiedź Hamanna w przeciągu niewiele ponad miesiąca. Co się z tym człowiekiem porobiło:)

28.10.2024 23:13

1

Tym razem pora, aby w całości ziściło się hasło "Unsere Stadt, unser Stadion, unser Pokal".

28.10.2024 21:58

1

Niech sobie wygra La liga i Copa del Rey, ale nie LM, zwłaszcza gdy final jest w Monachium.

28.10.2024 21:52

3

Nie przywiązuję do tego plebiscytu żadnej wagi, ale domyślam się, że to byłby duży cios dla tego madryckiego nurka i błazna i dlatego mogę powiedzieć: to byłaby cudowna wiadomość!

Może wygra jakąś nagrodę pocieszenia, np Piłkarski Błazen Roku.

28.10.2024 15:48

Dodając jeszcze Puchar Niemiec i LM wychodzi 7 bramek i 4 asysty.

27.10.2024 19:04

Ten sezon w BL różni się tym od poprzedniego, że o ile za Tuchela praktycznie każdy mecz to były niemiłosierne męki dla kibica, mnóstwo straconych punktów z ogórkami, drżenie w takich meczach o wynik do ostatnich minut połączone ze sposobami obrony nielicującymi z takim klubem jak Bayern, to w tym naprawdę dobrze się ogląda mecze Bayernu. Jest kontrola nad meczami, płynność w grze. Trzeba tylko nieco elastycznie podejść do taktyki na lepszych przeciwników, dysponujących szybkimi piłkarzami z przodu i obniżyć linię obrony, zawężając przestrzeń pomiędzy obrońcami a Neuerem. Pozostaje tylko pytanie, czy Kompany jest w stanie uelastycznić swoje podejście do gry, czy niezależnie od wyników będzie ślepo brnął w jeden schemat, tak jak robił to w PL.

27.10.2024 18:54

Wcześniej jeszcze mecz z Benficą, który też nie będzie należał do łatwych.

27.10.2024 18:44

W przyszłym tygodniu Lipsk gra z BVB, a Bayer ze Stuttgartem, więc jakby Borussia ogarnęła się, to możemy odskoczyć też od Lipska, a Bayer w tym sezonie na 8 meczów w BL w połowie stracił punkty.

27.10.2024 18:42

Piłka mu zeszła i tyle ;)

27.10.2024 17:28

Za mocne drużyny na Comana. Ekstraklasa, tak to widzę :)

27.10.2024 16:33

Miejsce na trybunach, najlepiej w innym mieście niż Monachium.

27.10.2024 16:29

Do niedawna Coman nie umiał wprawdzie grać w piłkę, ale szybko biegał i czasami był z tego jakiś pożytek. Obecnie już nie tylko szybko, ale w ogóle nie umie biegać, tylko człapie po boisku. Jak pobiegł, to się przewrócił.

27.10.2024 16:27

1

@Kimas
Może i był (nie z mojej strony, od jakiegoś czasu piłka reprezentacyjna srednio mnie interesuje), ale jak padła jego kandydatura jako trenera Bayernu, to była duża grupa gorących zwolenników powrotu Flicka do Bayernu.
Nie bylem natomiast fanem zatrudnienia Kompany'ego, ale uwazam, że z tej mąki może być chleb, o ile mniej pryncypialnie będzie podchodzil do swojej filozofii futbolu, a elastyczniej do poszczególnych przeciwników.

27.10.2024 00:03

@misza
Od tych, którzy równaliby go równo z trawą po porażkach, lepsi są ci, co równają go niezależnie od nich.

26.10.2024 23:46

@seba
Z zespołem, który uskładał dotyczas cały 1 punkt.

26.10.2024 23:38

@hoven
A w dodatku, to tylko zwycięstwo w La liga, a tu Real nie gra z zaangażowaniem ;)

26.10.2024 23:33

@admin
Może się wiele wydarzyć. To oczywiste, ale to jak Flick odmienił ten nijako grajacy zespół i jakie póki co ma z nim wyniki, jest po prostu imponujące. Z trudem przychodzi mi pisać takie słowa o Barcelonie, ale to prawda.

26.10.2024 23:24