DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Kukikuki Strona 1

Ok, ale tylko mowie tak do wiadomosci dla reszty, gdyby ktoś kiedyś myslał, że skłąd, który oni podają może być dobry :D

19.07.2017 13:06

Tak, ale Lipsk już odrzucił i nie sprzeda go za żadną cenę.

19.07.2017 13:05

Według FLASHA Coquelin Defensywny pomocnik Arsenalu gra na prawej obronie. Nie sugierucjei się tym syfem, jezeli chodzi o sklad, bo oni nie maja pojecia zielonego.

19.07.2017 13:03

Ten mecz to podsumowanie Ancelottiego. Zupełne przeciwieństwo Guardioli. Wenger wystawił dwóch dzieciaków, a Włoch żadnego...

19.07.2017 12:58

Gramy 13:20!!!!

19.07.2017 12:42

Starke - Rafinha, Martinez, Hummels, Bernat - Tolisso, Alaba - Mueller, James, Ribery - Lewandowski

19.07.2017 12:34

Cech, Bielik, Mertesacker, Monreal, Maitland-Niles, Coquelin, Xhaka, Kolasinac, Ozil, Welbeck, Lacazette

Skład Arsenalu

19.07.2017 12:21

Neymar nigdzie nie idzie. Już rano to zdementował.

19.07.2017 12:00

Żaden klub, ani Bayern, ani PSG nie zaoferuje mu więcej kasy niż dostanie w Arsenalu. Jeżeli ma gdzieś odchodzić, to jedynie do lepszego klubu. PSG lepsze niż Arsenal? Niekoniecznie. Bayern lepszy? Tak, ale za słaba liga, tak samo jak we Francji.

19.07.2017 11:26

W Premier League to wszystkie "bolki" mają pieniądze. Ta liga jest poza zasięgiem każdej.

18.07.2017 20:11

Lewy kapitalnie. Brameczka, nożyce, potem piękne odegranie z klepki. Ten facet potrafi wszystko. Nie mogę się doczekać jego gry razem z Jamesem na placu.

15.07.2017 15:58

Pele

skad info, że Goretzka namawiany przez Arsenal? jakie źródło?
Moim zdaniem i tak nam nie odmówi i trafi do nas :)

12.07.2017 21:49

Ozil przedłuży kontrakt pewnie, bo już powiedział, że chce zostać. Na pewno się dogadają co do tygodniówki. Na dodatek Cech i Mertesacker mówią, że Alexis zostaje z nimi. Wenger mówi, że Sanchez absolutnie nie jest na sprzedaż. Na dodatek nigdy nie powiedział im, że chce odejść i według niego możliwe, że podpisze kontrakt na początku zbliżającego się sezonu albo w trakcie. A ploty mówią, że Arsenal może być nawet gotów do zaoferowania mu UWAGA 350 tysięcy funtów tygodniowo. Tyle to nawet Lewy nie zarabia u nas. A pomyślec, że niektórzy tutaj poważnie myśleli, że będziemy w stanie go wyciągnąć... To nie Borussia tylko Arsenal.

12.07.2017 18:00

Miejsce na Alexisa znajdzie się zawsze, bo on posadziłby każdego skrzydłowego Bayernu na ławę. Inna kwestia, że to już koniec transferów w Monachium. Jeżeli ktoś przyjdzie, to tylko w razie kontuzji albo jakiś pseudo napastnik na łąwę i tyle.

11.07.2017 17:02

Piotrek89r

To fake. Nic takiego nie miało miejsca.

11.07.2017 12:33

Bayern dostał 96 mln euro, a Chelsea 172 mln euro. To nie jest przepaść? Oczywiście, że jest.

10.07.2017 18:35

Jasne, że nie musi. A kto mówi, że Bayern ma wygrywać LM? Przecież zawsze można odpaść w 1/4 i cieszyć się z mistrzostwa Niemiec. Dopóki zarząd nie zrozumie, że czasy się zmieniają i trzeba więcej płacić, dopóty nie wygramy LM przez następne lata.

09.07.2017 17:19

Marienplatz

Pomyśl trochę, nic trudnego. Bayern chciał 50 mln, a Juve nie chciało się zgodzić na to, bo to według nich za dużo. WIęc doszli do porozumienia w ten sposób, że Juve może zapłacić ratami. 10 mln za rok wypozyczenia + 10 mln za kolejny rok wypożyczenia i po 2 latach obowiazkowa klauzula wykupu czyli 30 mln euro to daje 50 mln euro. Rozbilismy im to na 3 lata, więc są happy.

09.07.2017 12:13

Przecież pisało się wcześniej, że Bayern jest w stanie dać maksymalnie 55 mln euro za Verrattiego, a PSG chciało przynajmniej 80. To ta nasza "rozsądna polityka transferowa".

06.07.2017 10:32

Kluby wstrzymywałby się z transferem Lacazette'a, bo Aulas zawsze chciał za niego masę kasy. Gdyby właściciel byłby inny, to pewnie grałby już gdzieś indziej, może. Fakt, że Lacazette to Francuz, wychowanek Lyonu, po podpisaniu nowego kontraktu dostał bodaj ponad 4 mln euro za sezon albo więce, a to dużo jak na klub francuski i to nie PSG. Nie miał jakiś powodów szczególnych więc, żeby odchodzić. Pewnie teraz zdał sobie sprawę, że czas na krok w przód. 37 goli i 5 asyst w 45 meczach? Zajebisty bilans, nie ma co. Zobaczymy, czy Arsenal ściągnie kogoś do ofensywy jeszcze na skrzydło. Mahrez/Lemar bo o nich najgłośniej i mieliby niezłą pakę. Teraz poszła plota, że Alexis chce od Arsenalu 400 000 tysięcy tygodniowo xDDDD

05.07.2017 20:59

Oficjalka Arsenalu:

https://pbs.twimg.com/media/DD-8jGrXkAESJUX.jpg:large

05.07.2017 18:12

Nie jestem zwolennikiem tych chilijskich źródłem i im nie ufam, ale wrzucam.

@lt_deportes report that Alexis Sanchez is looking increasingly likely to remain at #Arsenal, after being offered around ?300k per week.

Chilijska gazeta podaje, że Alexis podpisze nową umowę z AFC opiewającą na 300.000 tys funtów tygodniowo. Niesamowita kasa. Tak jak mówiłem, Arsenal to bogaty klub i są w stanie dać mu wielką kasę. Z kolei inna gazeta nie mówi nic o nowym kontrakcie, ale mówi, że zostanie w Arsenalu i na pewno będzie honorował kontrakt do końca.

La Tercera | Alexis is set to stay in London and honor his contract with #AFC.

04.07.2017 14:37

Alexis za Pepa grał w Barcelonie cały czas. On nigdy z niego nie rezygnował, robił to tylko Martino. Pep z Alexisem dogadują się świetnie. Sanchez to walczak który zapierdziela w pressingu jak mały robocik i ma siły na 90 minut. Guardiola to doceni. Sanchez teraz po pobycie w Arsenalu stał się gwiazdą światowego formatu. Zjada każdego ofensywnego zawodnika City w tym momencie. Nawet De Bruyne. Nikt nie mowi, ze maja na niego grac i mu wylacznie podawac, ale to jest top najlepszych skrzydlowych swiata obok Neymara, Robbena, Bale'a, czy Hazarad. Gdyby tam powszedl jestem pewny, ze gralby niemal w kazdym meczu. On ma specyfike gry i charakterystyke, taka jaka Pep uwielbia. Jest wlasciwie kompletnym zawodnikiem. Potrafi zrobic wszystko jak Messi. Zachowujac odpowiednie proporcje. Drybling., strzal, skutecznosc, rzuty wolne i do tego GENIALNE podkreslam genialne podania.

03.07.2017 21:11

No niby tak, ale dopóki nic oficjalnie nie zostanie potiwerdzone, to jest cień szansy, że Arsenal puści go do City za jakieś 60 mln euro. CIężko w to uwierzyc, ale jakas nikla nadzieja jest. Trzeba czekac.

03.07.2017 20:59

Po pierwsze. Alexis nie przejdzie do Bayernu, bo nie chce grać w Bundeslidze. Zgodziłby się tylko, gdyby Bayern dał mu 25 mln eruo rocznie. Nie da mu, temat SAncheza dla nas zamknięty. Dwa, w City walczyć o skład nie będzie, bo o do City nie trafi. Arsenal na bank go nie puści. Trzy. gdyby poszedł to nie musialby z nikim walczyć o skład, bo to nalepszy pilkarze Premier League. A skoro jest sie najlepszym pilkarze Premier League, to znaczy, ze masz podtstawowe miejsce w 20 zespolach z ligi angielskiej.

03.07.2017 20:54

Dlatego mowie, ze to troll albo 13 latek. Lepiej zbanowac z korzyścią dla tej strony :D

03.07.2017 20:44

Zbanujcie tego typa. mdbayern to na bank jest troll albo jakiś 13-latek.

Chłopie jakieś gówniane konto Twitter TSN to żadne oficjalne konto. Jakiś syf. Na dodatek to coś cytuje jakieś psuedo dziennikarzyne, ktorego tez nikt nie zna. Co to jest? Juan Luis 16? HHAHAHAHA

Welbeck sie pisze, a nie Wellbeck dzieciaku. Poza tym na jego oficjalnym twitterze tez nic nie ma tylko na jakims fejk koncie jest.

To nie sa fakty. To sa jakies gowna. Wiec skoncz pier.... bo ludzi w blad wprowadzasz.

03.07.2017 20:42

xeremeleque

City nie ma obrony? Kupili bramkarza. Maja jednego z najlepszych stoperow swiata: Kompany'ego, tylko musi byc zdrowy i porządnego Otamendiego. Do tego ma przyjść Alves/Walker, więc zostje tylko lewa strona. Już ty sie o nich nie martw, oni sobie kupia kogo chcą. TO my mamy problem i nie potrafimy kupić żadnego skrzydlowego

03.07.2017 20:39

Tak, trzeba umieć szukać. Trollu wystarczy wejść na oficjalny twitter Arsenalu i sprawdzić. Ostatnia ich twit to jest o Eduardo, więc skończ.

Edytowano : 2017-07-03 20:37:29

A Welbeck niczego nie potwierdzial. Znalazlem tylko twitt fejk konta Welbecka i tam faktycznie jakis debil pisze, ze zostnie. Albo trollujesz albo masz 10 lat.

03.07.2017 20:34

To jest jakiś troll. Zbanujcie go. Nic takiego nie ma na oficjalnym twitterze Arsenalu.

03.07.2017 20:20

Jednak z Mahrezem to prawda. W takim razie może Lemar jest wolny. Potwierdza to dobre źródło związane z Arsenalem:

Riyad Mahrez remains a target of #AFC after personally speaking to Arsene Wenger over a fortnight ago. [?@ChrisWheatley_]

Co do wymiany Augero - Alexis to głupia plota. Napisalo o tym DailyMail, czyli największe gówno w Anglii.

02.07.2017 20:59

Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. Żadne angielskie media, żadne!! Napisało o tym tylko włoskie gówno calcioMercato i jakiś algierski dziennikarza. To żadne źródło. Mahrez na pewno chce iść do Arsenalu, a Arsenal na pewno w jakim stopniu jest nim zainteresowany. Nic jednak nie jest na rzeczy. Teraz Kanonierzy dopinają transfer Lacazette'a za 53 mln euro i 7 mln euro zmiennych. Po decyzji Alexisa, ktory ma powiedzieć wszystko po PK pewnie zaczną ewentualnie wzmacniać się dalej. Poza tym Sanchez nie dojdzie do Bayernu. On chce grać w PL, więc prędzej zostanie w Arsenalu za rok i pójdzie do City. Uli już wystarczająco powiedział. Bayern nie da 150 mln euro za Alexisa, nie ma szans.

02.07.2017 19:30

Arsenal are close to agreeing a deal to sign Lyon striker Alexandre Lacazette. Negotiations continuing, expected to be club record fee #AFC - Orstein z BBC na twitterze.

No to Arsenal ma w końcu klasowego napastnika. Myslę, że to z Alexisem związku nie ma, bo Francuz gra w ataku, a Chilijczyk na skrzydle.

30.06.2017 19:43

Czyli z tej wypowiedzi wynika, że chce odejść i podjął już decyzję. Ale potem odpowiada, ze nie wie, czy będzie grał w next sezonie z Bravo razem, bo nie wiem, czy Arsenal go puści. Jasna sprawa.

30.06.2017 14:16

Nie uważam, zebyśmy wzmocnili się tego lata. Kupiliśmy Sule, ale on i tak na razie nie będzie grał w pierwszy składzie, to poszerzenie składu, a nie wzmocnienie. Nie potrzebowaliśmy wzmocnienia środka pola. Dalej jest Rudy. Tutaj potrzebne było wzmocnienie, ale to jest raczej uzupełnienie składu a nie wzmocnienie. Potem jest Tolisso i tutaj plus, ale to też nie jest po częscie wzmocnienie. To jest uzupełnienie luki po Alonso. Transfer jeden odchodzi jeden przychodzi. I potem mamy skrzydło - czyli Gnabry. Poszerzenie składu, a może nawet nie jak pójdzie na wypożyczenie. Reasumujać Bayern nie wzmocnił się w tym oknie transferowym tylko poszerzył kadrę i uzupełnił luke po Alonso. Za mało...

Edytowano : 2017-06-29 19:59:00

Nie potrzebowaliśmy wzmocnienia środka obrony* miało być oczywiście :D

29.06.2017 19:58

Oj ja już myślę, że Chelsea Conte i te City Guardioli to namieszza ostro w LM. Zobaczmy też na LE. Od momentu, kiedy w LE można zdobyć gre w LM poprzez zwyciesto Anglicy zaczeli powazniej tratkwoac te rozgrywki., Liverpool finał, United wygrana, a teraz Arsenal? Wygrana, finał? Prawda jest taka, że ten ranking to też z dupy, bo Anglicy zawsze praktycznie mieli wylane ne LE. A teraz jak tylko chca, to ich kluby z 5 miejsc z palcem w dupie wygrwają je albo dochodzą do finału. Pewnie Arsenal też tak zrobi, jak nie bedzie im szlo w lidze, zeby zagwarantować sobie miesjce w LM. Zobaczmy. Ten Arsenal, który jest na piątym miejscu w Premier League ma piłkarzy na poziomie Koscielnego, Bellerina, Cecha, Ozila, Sancheza, Mustafiego, Xhake, czy teraz Kolasinaca i może Lacazette'a z Lemarem. Kogo ma piąta w tabeli Kolonia? Jakby porownac zespolu z miejsca w tabeli, to wcale nie zdzwilbym sie gdyby tylko Bayern wygrał konfrontację bezpośrednią z Chelsea, a reszta typu Hoffenheim, Lipsk, Hertha, Kolonia, BVB dostaliby od City, LFC, Arsenalu, Tottenhamu i United. Nie oszukujmy sie, w kwestii konkurencji i siły ligi Premier League bije każdego... Wyniki? W LM pewnie beda juz teraz. Tak jak mowilem wczesniej. Conte i Guardiola przde wszystkim namieszaja. A nie skreslalbym Kloppa i Mou, bo oni wiedza co to LM :)

29.06.2017 18:44

Rizzitelli

Europejskie puchary to tylko jeden czynnik, który mówi o potędze ligi. Mają najlepszych trenerów na świecie, najlepszą otoczkę, największą oglądalność, najwięcej światowych marek na najwyższym poziomie i najlepszych piłkarzy świata ogółem. Bo w Hiszpanii to poza zawodnikami Atletico,Realu i Barcy nie ma jakichś wybitnych. To samo u nas. Bayern/Borussia i teraz Lipsk. Reszta to składa ekipy z raczej dość przecięntch grajków. Wyobraź sobie w Niemczech w średniaku takiego Lukaku albo Van Dijka. To Topów, a grają w średniakach i ci średniacy chcą ich zatrzymać. Tam nie ma takiej możliwości, żeby potentant rozkupił kogoś. Mówił o tym Mourinho wielokrotnie w wywiadach. Bayern jak kogoś chce z Budesligi, to sobie po prostu bierze. A United? Nie jest w stanie kupić zawodnika z Chelsea, City, Arsenalu, Liverpoolu, a nawet Tottenhamu. Chcieli Kane'a i dawali 100, to ci krzyknęli, że chcą 200. Dla mnie Premier League nie ma sobie równych, ale to tylko moje zdanie.

Sancheza nie wezmną tylko wyniki w Europie. LM to 12 spotkań, jeżeli w ogóle dojdzie się do finału. W Premier League masz 38 meczów, gdzie nikt nie odpuszcza. On chce tego i tego, więc dlatego mówi się o City. Jak patrzę na ofensywę City i Guardiolę, który dla mnie jest wybitnym trenerm, to wcale się nie zdziwie, że nas pojadą w next sezonie jak się z nimi spotkamy.

DarthSmd
Nie ma takiej opcji, że Alexis odejdzie do City. Arsenal go nie sprzeda i chce przedłuzyć jego kontrakt. Móiw się o tygodniowce w okolicach 280 tyś funtów! tygodniowo. Jeżeli odejdzie do City, to tylko jak mu wygaśnie kontrakt. Arsenal nie sprzeda najlepszego piłkarza do rywala. Musieliby chyba pozyskać Mbappe, to może ewentualnie wtedy. ALe to nierealane.

29.06.2017 16:29

Rizzitelli:

Nawiązuje teraz do twojego wcześniejszego komentarza na temat Alexisa w innym newsie. Otóż sam zaprzeczasz sobie. Najpierw mówisz, że wystarczy, żeby Sanchez obniżył swoje wymagania finansowe, a potem, że i tak tu nie chce przyjść. No nie chce, bo go nie jara Bundesliga i nie ma się co dziwić. Nie obniży wymagań, bo jeżeli ma grać w zdecydowanie słabszej lidze, to chce chociaż zarabiać większą kasę. Coś za coś. Nie ma szans na ten transfer, bo nie ma szans, żeby Chilijczyk obniżył swoje wymagania. Co do Premier League. Według mnie to najlepsza liga na świecie. Nigdzie nie ma tylu wielkich ekip jak w Anglii. Chelsea, Arsenal, Liverpool, City, United. To największe marki na świecie. Żadna inna liga nie może pochwalić się taką stawką. A jest teraz jeszcze Tottenham (który co prawda tak wielki nie jest). ale budują niezłą ekipę na czele z Kanem, Allim, Eriksenem i innymi. Tam nawet w średniaku jak Everton grał jeden z najlepszych napastników świata, jak Lukaku, który grałby niemal w każdym klubie z topu w podstawowym składzie. To wiele wyjaśnia. W każdym zespole w Anglii nawet w tych słabszych są świetnie piłkarze. Ta liga jako całość jest absolutnie najlepsza. Może nie mają teraz wyników w Europie, ale każda liga ma swój cvzas. Kiedyś angielskie ekipy rok w rok po 2 a nawet 3 meldowały się w 1/2 LM, teraz mamy Hiszpanię. Nie mam wątpliwości, że czasy ligi angilskiej w LM jeszcze wrócą. Teraz mają poteżne ekipy i mocnych trenerów. Conte, Guardiola, Mourinho, Klopp, Wenger, Pochettino, Koman, nawet Benitez i Bilić pracują tam w średniakach. To nie wystarczy? Najlepsi trenerzy świata pracują w Anglii. Żadna liga pod tym względem także nie może się z tym równać. Jak mówisz najlepsza liga na świecie, to liczy się całosc. Otoczka i inne czynniki. A nie tylko, "ale oni nie mają wyników w europie". Premier League to najlepsza liga świata, ja tam w ogóle tego nie kryje i nasza Budesliga nie ma do nich startu na dzień dzisiejszy. A co kasa? No mają, to dają. Mogą szastać. Wiadomo, że często przepłacają, ale lepiej przepłacać niż w ogóle nie kupować... Zresztą Klopp jak przyszedł, to też po 1 sezonie mówi, że bez wątpienia żadna liga nie jest na poziomie Premier League. A Jurgen pracował w Niemczech. To samo powiedzieli Mourinho i Pochettino. Obaj trenowali w Hiszpanii. Ostatnio Bale powiedział, że liga hiszpańska to w góle nie ma startu do angielskiej. Najlepsi trenerzy, piłkarze też to mówią. Tylko dzieci z Barcelony i Realu (fanboje La Ligii) twierdzą inaczej. Sorry, ale ja wole swoje zdanie i do tego oparte na zdaniach prawdziwych osobistości świata piłki nożej niż zwykłych internautów (z całym szacunkiem, bo też takowym jestem) :D

29.06.2017 15:19

Dembele nie zagra w Bayernie. Ani teraz, bo Borussia jasno powiedziała, że jest na sprzedaż, ani za rok, bo wtedy przyjdzie po niego Barcelona, o której on marzy. Jeżeli dostanie ofertę z Bayernu i z Barcy, to wybierze opcje numer dwa. Asensio jest nie na sprzedaż. Real go nie odda. Już o tym trąbili od dawna. Lemar, jeżeli odejdzie to tylko do Arsenalu i do Wengera, bo Wenger chce go, a Lemar chce pracować z Wengerem. Wiadomo jak ktoś taki jak Wenger działa na zawodników z Francji. Jest jak guru. Sanchez definitywnie skreślony po słowach Uliego. Mbappe? Bayern ma problem, żeby dać za zawodnika 60 mln euro, to dadzą za 18 latka z jednym dobrym sezonem 130 mln euro ? HAHAHAHA

Reasumujać
Sanchez - Nierealny
Dembele - Nierealny
Mbappe - Nierealny
Lemar - Nierealny
Asensio - Nierealny

Trzeba szukać gdzie indziej.

29.06.2017 13:51

Goretzka moze byc swietny, ale w Brandta nie wierze. Moim zdnaiem nigdy nie osiagnie poziomu Draxlera, czy pozniej Sane, ktory tez moze wejsc wysoko.

29.06.2017 12:58

Macie sporo racji. Był Draxler, który ochodził z VFL i co? Poszedł do PSG, bo nawet się po niego nie zgłosiliśmy, a pewnie wybrałby nas. Dzisiaj Julian to inny poziom. Swietnie gra w PSG, w repce. Nadałby się idealnie. Potem Sane, też odpuściliśmy. Wcześniej Kevin de Bruyne... Nawet wcześniej Ozil z Realu poszedł do Arsenalu. A może trzeba było o niego się postarać? Sorry, ale Gnabry/Sule to melodia przyszłości i oni do kadry mają daleko. Draxler już tam jest. Ozil od dawien dawna. Sane pewnie szybciej wejdzie do podstawowego składu niż Sule. Rudy to w ogóle nie komentuje.

29.06.2017 11:47

To mamy granat! Powrót Costy jak transfer :D

29.06.2017 11:09

Musimy sobie zdać sprawę z jednej rzeczy. Bundesliga nie jest magnesem dla najlepszych zawodników. Bayern może i tak, ale nie liga. Mamy monopol na wygrywanie mistrzostwa przez kolejne 5-10 lat z rzędu. Taka jest prawda. Odjechaliśmy stawce o lata świetlne i teraz po części za to płacimy. Dziwnie to brzmi, ale tak jest. Alexis nie chce grać w Budeslidze, bo tutaj nie ma konkurencji. Nasza liga nie ma startu do Premier League, gdzie jest City, United, Arsenal, Chelsea, LFC i nawet Tottenham. U nas jest tylko Borussia i my. Lipsk się dopiero rodzi. Sanchez od początku nie chciał przechodzić do Bayernu, bo to nie na jego ambicje. Wygrywanie rok w rok takiej ligi go nie przekonuje. Dlatego postawił zaporową cenę w postaci 25 mln euro rocznie. Chciał sobie tym odpokutować grę w Niemczech. Ostatecznie nie mam Uliemu za złe, że nie chce go sprowadzić. 100 mln euro pensji w ciągu 4 lat i do tego 50+ mln euro za sam transfer. Niestety, ale popieram zarząd. Choć chciałbym go bardzo, to jednak nie za taką cenę. Trzeba szukać gdzieś indziej. A Lemar, to już praktycznie jest po słowie z Wengerem i chce grać w Arsenalu. Spóźniliśmy się. Monaco odrzuciło ofertę w wysokości 35 mln euro za młodego Francuza, ale ten chce grać w AFC i negocjacje mają być wznowione mimo, że właściciel Monaco mówi, ze niby nie jest na sprzedaż. Arsenal w tej chwili walczy o dwóch zawodników, Lacazette i Lemar. Złożyli za każdego po jednej ofercie, ale odrzucono. Pewnie w końcu dopną swego. Tak pisze Orstein z BBC. Chca prawdopodobnie przekonać Alexisa do pozostania mocnymi transferami.

Edytowano : 2017-06-29 11:08:19

Bayern ma magnez w postaci walki o LM. Jesteśmy mocniejsi niż Arsenal i biorą nas pod uwagę jako faworyta LM. Niestety LM to maksymalnie 12 spotkań w sezonie, a liga to aż 34 bądź 38 (zależy od ligi). Sanchez woli grać w gorszy zespole, ale woli rozegrać 38 zajebistych meczów na poziomie w Premier League niż może 12 (bo nie wiadomo czy dojdziemy do finału) w LM.

29.06.2017 11:03

Alexis nie zagra w Bayernie. Uli definitywnie zakończył sagę.

Hoeness on Alexis: "You can't build a new team with 100 mln transfers for 29/30yo. That isn't a policy.

29.06.2017 02:02

No bids for Alexis Sanchez yet. May go if price right but may sign new deal. All hypothetical. Arsenal very reticent to sell to PL club #AFC (David Orstein).

Czyli wszystkie Kickery i Bildy można włożyć miedzy bajki, jeżeli chodzi o oficjalne oferty. Nie było ani jednej na ten moment.

28.06.2017 22:09

Ale już o tym jego zajebistym prostopadłym podaniu do Vargasa na sam na sam już nawet nie wspomnisz ;)
Choć tam był minimalny spalony.

28.06.2017 20:44

Arsenal have made bids totalling ?85m for Lemar and Lacazette and have contacted Leicester over Mahrez. [@JWTelegraph and @JPercyTelegraph]

Jeżeli oni chcą całą trójkę, to nie wierzę, że Alexis nie odejdzie. No chyba, że odchodzi Perez, Chamberlain i Giroud, to wtedy możliwe.

28.06.2017 18:08

Arsenal domyka transfer Lemara.

28.06.2017 15:13

I ma do tego prawo. Ja czasami je stawiam, a czasami nie. :D

27.06.2017 14:36

Nie, nie nie. Cebulaki to wy. Ja nigdzie nie napisałem, że nie doceniam pracy redaktora/redaktorów. Wrećz przeciwnie. Ciesze sie i to doceniam. Wytknalem tylko blad, ktory jest wedlug mnie po prostu slaby i jako redaktor nie powinno sie tak pisac. Niestety zyjemy w kraju, w ktorym DOKLADNOSC to wada a nie zaleta.

27.06.2017 13:00

Wedlug mnie sprawa jest jasna. Byl juz na pewno jakis kontakt z Alexisem, ale ten chyba nie bardzo ma po drodze z sama Budesliga, dlatego chce sobie to zrekompensowac wysokim kontraktem, ale Bayern na to nie pojdzie. Moze bedzie wiadomo cos wiecej po pucharze konfederacji.

26.06.2017 21:15

Nie interesuje mnie kto jest autorem. Ja tylko poprawiam blad. A kto go potrafi, co wy z tym zrobicie, to wasza sprawa Panowie.

26.06.2017 17:39

Nie interesuje mnie jakieś spolszczanie wymyślone przez jakiegokolwiek Janusza footballu. Nie ma takiej nazwy jak Arsenal Londyn. Taki klub nie istnieje. Jeżeli ty w ten sposób napisałeś (a jest tak w newsie), to jest to zwyczajny błąd i niepoprawna nazwa. Nie interesuje mnie to co ty uważasz i na kim się wzorujesz. Popełniasz błąd. Popełniasz błąd jaki piszesz "guwno", bo pisze się gówno i popełniasz błąd jak piszesz Arsenal Londyn, bo pisze się Arsenal albo Arsenal FC. Proste jak sikanie, ale do ciebie to już nigdy nie dotrze.

26.06.2017 16:27

Pewnie nawet tego nie zauważyli i nikomu nie chce się tego zmieniać. U góry layout: polski serwis fanu Arsenalu. Więc sprawdzaj uważnie. Na oficjalnej stronie Arsenalu: The Official Website of Arsenal Football Club. Czemu nie ma Arsenal London? Pewnie się nie znają i nie wiedzą, jaka jest ich nazwa. Haha, ale jaja. Dobra kończę, bo skoro ciebie nawet to nie przekonuję to żyj tam sobie w swoim świecie.

26.06.2017 16:11

Naginasz fakty, żeby wyszło na twoje. Niezłe jaja. Patrz co jest na największej polskiej stronie Arsenalu na samej górze: NAJWIĘKSZY POLSKI SERWIS FANOW ARSENALU
a nie NAJWIEKSZY POLSKI SERWIS FANOW ARSENALU LONDYN. Widzisz różnicę? Zapytaj sie kibicow tego klub, to ci powiedza, czy to poprawna nazwa, czy nie. A teraz kolejny dowód: oficjalna strona Arsenalu i co jest? The Official Website of Arsenal Football Club | Arsenal.com
Czmu nie ma Arsnal London? Bo nie taka jest nazwa. To jest szczegół, ale jak ktos woli przeinaczać nazwy klubów to jego sprawa. Pogrążaj się dalej.

26.06.2017 15:41

Nadal żałosne. Napisałem na dole, że to szczegół, ale jeżeli chce się poprawnie pisać nazwy klubów, to wypadałoby to wiedzieć. Dla mnie to wstyd, bo to błędy rodem z onetu i wp. No ale jak ktoś chce równać poziomem do tych portali, to proszę bardzo. Dla mnie możesz pisać nawet arsenal londyn z małych. Nie dziw się potem, że inni się śmieją.

26.06.2017 15:13

Ale bzdury. United fatalny przykład, bo oni mają nazwę swojego miasta w nazwie klubu, więc można pisać Manchester United. Nie trzeba dodawać FC. Tak samo jak można pisać "zawodnik Arsenalu", a nie zawodnik Arsenalu FC. Bez różnicy, byle nie "Arsenalu Londyn". Przykład Chelsea bardzo dobry, bo tutaj kibice The Blues zawsze tak samo upominają każdego jak kibice Arsenalu, że pisanie Arsena Londyn/Chelsea Londyn to błąd. Żenujące. Zamiast pochylić głowę, przyznać się do błędu i podziękować za poprawę, to jeszcze marudzi. Typowe "polactwo"...

26.06.2017 14:02

Arsenal jest klubem z Londynu, ale nie ma w nazwie swojego miasta. Klub oficjalnie nazywa się Arsenal FC (Arsenal Football Club). Ma siedzibę w Londynie, ale to nie znaczy, że ma się nazywać ich Arsenal Londyn FC, bo nic takiego nie ma.

Edytowano : 2017-06-26 13:33:25

Ty nie napisałeś Arsenal, bo gdybyś tak napisał to nic bym nie mówił. Napisałeś "Arsenalu Londyn" a to już błąd. Szczegół, ale jeżeli ktoś chce być dokładnym i pisać poprawnie nazwy klubów, to tak tylko informuje.

26.06.2017 13:32

Nie ma takiego czegoś jak "Arsenal Londyn" trochę wstyd, że redaktor tak napisał...

26.06.2017 13:10

Jesteśmy załosni. Zachwoujemy sie jak Barca. Nie powinien nic mowic. Nie nalzy wypowiadaac sie o zawodnikach innego klubu.

25.06.2017 13:37

Prezes42

Jak najbardziej są w stanie. To 6 najbogatszy klub świata. Mają kilku zaowników na wypożyczeniu, którzy biorą pokażną sumkę. Wishere/Szczęsny 100 tys funtów tygdniowo, do tego Debuchy, Jenkisnson po 50 tys funtów i to się zbiera. Jest Campbeel pewnie też 40 albo więcej. Jezeli sie ich pozbeda to bez problemowo bedzie na podzwyzki dla Ozila i Sancheza. Premier League to nie Bundesliga. U nas tylko Bayern ma poważne pieniadze, a tam pieniadze to maja niemal wszyscy, a powazne to: United/City/Chelsea/Arsenal/Liverpool i niezle Tottenham/Everton.

24.06.2017 11:57

Hehehehe, chilijscy dziennikarze. Dobre sobie. Naprawdę w to wierzysz? Przypomnij sobie, że według tych właśnie chilijskich dziennikarzy Vidal był jedną nogą w Arsenalu, a tak naprawdę nie było żadnego kontaktu między Juve a Arsenalem. Oni gówno wiedzą, ale maja z przodi Chile tak jak Alexis, wieć wszyscy myslą, że są najbliżej swojego zawodnika. Nie wierz w te brednie. Nie ma żadneych przesłanek,. które twierdziłiby, że Alexis chce odejść z Arsenalu - żadnych. Wszyscy tylko spekulują. Dopóki BBC nie napisze, że Sanchez chce odejść, dopóty nic nie będzie wiadomo.

23.06.2017 21:57

Nie ma jasnej deklaracji, że Sanchez chce odejść. To są plotki medialne. Możliwe, że zostanie jak zobaczy, że Arsenal robi dobre transfery. Po tym jak kupią Lacazette'a to możliwe, że Wenger rzuci się na Lemara. A już z takim składem z przodu: Sanchez - Lacazette - Lemar i za nimi Ozil Arsenal może sporo działać.

23.06.2017 21:33

SkySports: Arsenal dopina transfer Lacazette'a (50 mln euro).

23.06.2017 20:11

Bild journalists Heiko Niedderer says he asked Alexis Sanchez if he is joining Bayern, Alexis said 'no'. Although it's unclear if it was an answer to this particular question or all present journalsits, as Alexis refused to answer their questions.

23.06.2017 14:36

Hehe, Brandt nie ma startu do Lemara. Młody to jest aboslutny maestro i artysta. Strasznie niedoceniany przez Dembele i Mbappe, ale jeszcze fenomelany.

23.06.2017 14:35

Ivan7

Bayern nie pozyska Sancheza, jak temu skończy sie kontrakt. Najwieksza szansa jest teraz, bo potem nie ma juz o czym marzyć. Jeżeli Arsenal zatrzyma go do konca kontraktu to pewne, ze odejdzie do City, a nie do Bayernu. Tam ma Premier League lepsza lige niż Budesliga, tam ma Pepa, ktorego na pewno woli od Ancelottiego i tam ma szejki, czyli wieksza kase.

23.06.2017 14:33

Oczywiście, że może sprzedać. Carrasco to nie jest kluczowy gracz Atleti tak jak Saul, Koke, czy Griezmann. Jeżeli uznaja, ze nic z niego wiecej nie wyciagna, to moga zgodzic sie na sprzedaz. 50 mln to dobra kwota. Ban transferowy wcale nie musi miec tutaj jakiegos wielkiego znaczenia.

23.06.2017 12:28

Monaco starlet Kylian Mbappe is open to a switch to Arsenal, according to the Telegraph (Jeremy Wilson).

Arsene Wenger has grown increasingly confident during the last 48 hours that Arsenal can land Kylian Mbappe this summer. [@charles_watts]

Następca Sancheza ? ^^

22.06.2017 23:17

Czemu niektórzy piszą BvB zamiast BVB? BO to chyba błędnie jest?

22.06.2017 18:41

Transfer Gnabry'ego to strzał w dychę. Młody wymiata na stadionach w Polsce. Będą z niego ludzie. Goretzka z kolei niszczy system na Pucharze Konfederacji. Jak go pozyskamy, to też będzie super. Im więcej Niemców tym lepiej. Potencajł tej ddwójki jest olbrzymi!!! Co do Brandta to na razie nie jestem przekonany.

22.06.2017 00:03

Oceniam wyłącznie umiejętności na teraz. Wiadomo, że Robben dal nam tyle, że hoho. Doceniam Holendra, ale w tej chwili Alexis jest jednym z najlepszych piłkarzy świata i nie ma co do tego wątpliwości. Statystyki nie zawsze są miarodajne, bo to i tamto, ale jednak różnica jest po prostu kolosalna. Chilijczyk miażdży w tym aspekcie. Nie mam wątpliwości, ze stałby się numerem jeden albo maksymalnie dwa za Lewym w ofensywie, gdyby przyszedł. Trójka Alexis - Lewy - Robben może równać się nawet z trójką z Barcy. Siła ofensywna nieprawdopodobna.

21.06.2017 13:50

Mityczne umiejętności hue hue, dobre. On jest lepszy nawet od Robbena. Mnie nie dziwi, że wszyscy o tym gadają, bo to jeden z najlepszych piłkarzy na świecie i gdyby tutaj przyszedl to byłoby to wielkie osiągnięcie nie tylko Bayernu ale i Bundesligi.

21.06.2017 13:23

Nie. Lacazette na pewno wybrablby Arsenal kosztem nas z jednego wzgledu. On nie chce grac na skrzydle tylko na srodku ataku. Na srodku ataku u nas jest Lewy, wiec na bank poszedlby do Arsenalu gdzie gralby pierwsz skrzypce na pozycji numer 9.

18.06.2017 15:01

vardum
Nie wiem, czy nic nie znaczące puchary Anglii. TO najstarsze rozgrywki na świecie i najbardziej prestiżowy turniej, jeżeli chodzi o puchary krajowe. I zawsze każdy klub wystawia tam podstawowy skład. Zresztą ostatnia edycja była wybitna. Arsenal/Tottenham/Chelsea/City na Wembley w 1/2. i Potem super finał.
A poza tym Bayern też w takim razie zdobywa nic nieznaczące puchary gdyby tak być wścipskim :P

18.06.2017 01:21

Tak jak my ;)

17.06.2017 19:42

No my na zwycięstwo w LM szansa na razie wielkich nie mamy także.
Budeslige wygrywamy, bo nie ma konkurencji, gdzie w Anglii jest ona największa ze wszystkich lig. Pucharu też nie mamy, oni mieli (krajowy) Musimy w końcu pokazać, że jesteśmy jednym z najlepszych klubów świata i powalczyć o ten pieprzony finał...

17.06.2017 18:43

W ostatnich czterech latach Arsenal wygrał pięć pucharów. Nie tak źle, jeżeli chodzi o ilość.

17.06.2017 18:05

Rafus

Głupoty, glupoty, glupoty. Przeciez ja to wszystko wiem. BOrussia tez jest bogatym klubem, ale z Arsenalem rownac sie nie moze. To inna polka marketingowa i finansowa.
Pisalem na poczatku, ze Arsenal juz od dawien dawna nie sprzdaje zadnego kluczowego zawodnika. Van Persie byl ostatnim i od tego czasu minelo az 5 lat!!!!!!!!!!!!

Edytowano : 2017-06-14 16:29:01

Sytuacja ekonomiczna tego klubu diametralnie sie zmienila w przeciagu tego czasu. Teraz sa bardzo mocni i stabilni finansowo, wiec moga sobie bez problemu odpuscic 50-60 mln euro ktore pewnei beda oferowaly za niego kluby.

14.06.2017 16:28

Cristiano ma klauzule miliard. I co ktos go kupi za tyle? Klauzule w Hiszpani ma kazdy pilkarz bo taki jest wymóg. Za kazdym razem sa one oderwane od rzeczywistosci i nie sa odzwiercieldeniem klasy zawodnika. Razdko kiedy ktokolwiek je wplaca. Jezeli AM bedzie chcialo zarobic to spokojnie usiada do rozmow i na pewno sie dogadamy.

14.06.2017 15:34

I bardzo dobrze. Przynajmniej w koncu ktos bedzie ustawial cie do piony z tymi glupotami, ktore wygadujesz. Rozpisze ci wszystko jak dziecku, bo masz problem z rozumieniem tekstu czytanego.

"Z Alexisem jest zupełnie inaczej,kontrakt się za chwilę kończy,więc jeśli Sanchez nie chce go przedłużyć,to Arsenalowi powinno zależeć na sprzedaży,żeby za rok nie odszedł za darmo."

Nic Arsenalowi nie musi zalezec. Tlumacze ci, ze to bogaty klub i moga sobie pozwolic na to, zeby Sancheza zatrzymac. To nie Borussia, ktora oddaje Hummelsa/Goetzego/Mikiego/Gundogana/Lewego jak leci. Tylko Arsenal. Oni nie sprzedaja najlepszych zawodnikow od lat i wyciagnac kogos z Londynu nawet jak mu sie kontrakt konczy jest bardzo trudno.

Wracajac do Carrasco. Nie jest kluczowym graczem Atletico. Nie jest wart 100 mln ani nawet 60 mln, Podalem Ci jego staty. Jezeli AM nie wiaze z nim nie wiadomo jakich planow to spokojnie sie dogadamy z nimi. A pomoc w tym moze chec samego zainteresowanego. Mysle, ze moga go sprzedac nawet mimo, ze maja bana. Bo kadra u nich jest szeroka, a maja sporo mlodierzy na wypozyczeniach i niekoniecznie zastepowac go musi ktos kupiony.

14.06.2017 15:19

Lemar to koszt maksymalnie 35 mln euro. Swietny grajek, ale pewnie trafi do Arsenalu.

14.06.2017 14:31

Nie rób już z tego Carrasco jakieś Boga...
Ostatni sezon 35 meczow: 10 goli 4 asysty
Kolejny 29 meczow 4 gole i jedna asysta

To sa dwa sezony. 64 mecze w Atleti 14 goli i 5 asyst? Co to jest durgi Messi? Zeby dawac za niego miliardy? No bez przesady. Gówno robi a nie robote... Koles ma potencal, ale nie jest nawet jedna z najwiekszych gwiazd Atletico. 50 mln to dobra cena... Poza tym dodaje, ze Carrasco musi tez miec chec odejscia.

Poza tym co do Sancheza. Nie kazdy klub nazwya sie Borssuai Dortmund. Bo Ty widze ze sie do tego przyzwyczailes. I nie kazdy musi chciec oddwac swocih najlepszych zawodnikow, bo im sie kontrakty koncza. TO jest Arsenal, przypominam, ze to jeden z 6-7 najbogatszych klubow swiata. Wiec im to moze wisiec, czy odejdzie za darmo.

14.06.2017 14:17

Ludzie wy się z choinki urwaliście? Carrasco to nie jest Griezmann... Klauzula 100 mln jest po to, żeby odstraszyć kupców. TO nie znaczy, że oni żądają takich pieniędzy. Na pewno nie. Jeżeli usiądą do rozmów, to pewnie z 50 może wyjdzie. Yannick to tylko jeden zawodnik, a Atletico ma mmnóstwo piłkarzy na wypożyczeniu. Nie muszą bezpodśrednio kupować następcę jednego, bo może on być już w klubie. Jak najbardziej do wyciągnięcia, jeżeli on sam będzie chciał.

14.06.2017 13:43

O czym ty chlopie gadasz. Ja od poiczatku mowie o zarobkach i o kwocie. Zarobki to 60 mln euro - czyli cztery lata po 15, a 40 mln dla Arsenalu, a Ty wychodzisz z tekstem:
"Kolego mowa jest o zarobkach,a nie o kwocie transferu."

Nie rozumiem cie i ty chyba sam siebie tez nie.

12.06.2017 15:11

Jakich zarobach. Zarobki to pozostlae 60 mln euro. Czyli 15 rocznie na cztery lata. Zostaje 40 mln ktore ma pojsc do Arsenalu za zakup. Umiesz czytac?

Edytowano : 2017-06-12 14:36:34

"Mistrzowie Niemiec są bowiem skłonni wyłożyć na stół 40 milionów euro, które powinno zadowolić włodarzy angielskiego zespołu"

40 mln euro dla Arsenalu tak jest napisane. Nigdy go za tyle nie kupimy mozemy mu dwac 150 mln eruo rocznie pensji, ale jak zaplacimy Arsenalowi tylko 40 mln to oni za nic w swiecie go nie puszcza!!!

12.06.2017 14:35

Ludzie to jest osmieszanie sie! 40 mln euro? Za tyle poszedl Mihitaryan z BVB do United!!!! A jaka jest miedzy nimi przepac to chyba nie musze mowic. Miki to zawodnik z jednym dobry sezonem, a Sanchez to topowy zawodnik jeden z najlepszych na swiecie. 40 mln euro? To zart? Za niego trrzeba bedzie dac co najmniej 60 mln euro co najmniiej!!

12.06.2017 14:12

Nigdzie nie znajdziesz pilkarza na takim poziomie zaangazowania jak Sanchez. Hazard to mieka cipka, rzadko pomaga w obronie, a Sanchez to nawet odboiry pilki notuje na przestrzeni meczow. KDB tez nie jest jakims mistrzem. Jedyny ofensywny zawodnik, ktory moze sie rownac z zaangazowaniem do Alexisa jest chyba tylko Cavani i Mandzukic.

12.06.2017 14:10

Z większym zaangazowaniem mowisz? hohoho stary Ty chyba nie wiesz kim jest Sanchez. Nie da sie byc bardziej zaangazowanym niz Alexis. Ten chlop to zapierdziela na boisku od pierwszej do ostatniej minuty. Znany jest ze swojej zadziornosci, walczenosci i nieustepliwosci. Pod tym wzgledem ciezko znalezc pilkarzy takich jak on.

12.06.2017 01:27

Prawidłowo. O ile to prawda, to dobrze robimy. Sanchez to fenomenalny grajek, ale nie ma mowy o 26 mln euro. W życiu.

12.06.2017 00:08

Kto wie czy Sanchez specjalnie nie wykorzystuje zaintersowania Bayernu po to, zeby wytargowac jak najwiekszy kontrakt w Arsenalu. W koncu to jego ostatni porzady kontrakt. Kiedys mowilo sie, ze chce podwyzki w Londynie i wymagal 250. Podobno Arsenal chcial mu dac 220. Teraz on chcial niby z 300+, a oni daja mu podobno 280 000 funtów tygodniowo. To sa olbrzymie pieniadze... Jakby tak to wszystko szlo to faktycznie robi to po to, zeby wynegocjowac jak najwiecej.

11.06.2017 21:59

Sanchez nie przejdzie do City. Dajcie sobie spokój. Zostanie w Arsenalu zapewne, bo Bayern wycofuje sie z walki o niego. Tak pisze Bild. Podobno chce pensje wyzsza niz Lewy, a na to nie ma szans. I dobrze, bo choc to wybtiny pilkarz, to nie moze zarabiac wiecej niz RL9 najwieksza nasza gwiazda. Wenger nigdy nie posci Alexisa do ligowego rywala. Zapomnijcie. Zrobil to raz z Van Persim i Untied wygralo mistrza a Holnder mial najlepszy sezon w karierze. Na pewno Wenger nie zrobi tego po raz kolejny. Sam mowil, ze to nie wchodzi w gre, zeby on odszedl do kogos innego w Anglii.

11.06.2017 20:31

W Anglii piszą, że Wenger przekonał Alexisa i Ozila do pozostania. Obaj podpiszą nowe kontrakty. Pierwszym wymogkiem był wysokie tygodników, obaj mają odstać w okolicach 280 000 funtów tygodniowo (ja dalej nie wierzę, że Bayern dałby tyle Sanchezowi), a drugim wymogiem miałby być trzy wzmocnienia zespołu klasowymi zawodnikami z najwyższej półki i podobno Arsenal jest z nimi w zaawansowanych rozmowach. Pierwszym był Kolasinać, drugim może być Seri,a trzecim Mbappe. TO na razie ploty, ale kto wie.

11.06.2017 14:08

Co jest nie tak w zdaniu:
"Teodorczyk rozegrał w tym sezonie ponad 50 meczy w Anderlechcie strzelił 30 goli i 4 bramki"
?

11.06.2017 00:44

To są ploty. Ten frajer z Chile mówił też, że Laporte i Bonucci idą do City. Jakoś nadal żaden z nich tam nie trafił :) Ci Chilijscy dziennikarze gówno wiedzą. Arsenal jeżeli go sprzeda to tylko i wyłącznie do Bayernu. Na pewno nie zagra w Anglii w innych klubie niż w City. Kibice powiesiliby go za jaja wtedy. Wenger już w kilku wywiadach mówił, że już nigdy nie sprzeda żadnego swojego najlepszego zawodnika do rywala. Van Persie był ostatnim. Więc nie wierzcie w to.

Edytowano : 2017-06-10 00:49:20

Na pewno nie zagra w Anglii w innych klubie niż w Arsenalu* poprawka :D

10.06.2017 00:48

Bzdury plotk i nic nie warte info. Sanchez dal wystarczaja informacje i wiadomo co sie dzieje. Na ten moment nie bylo zadnych rozmow Bayernu z Alexisem i dopiero teraz agent chilijczyka bedzie rozmwial z Arsenalem.

09.06.2017 14:25

Rizzitelli
Kolego Alves ma ból dupy do Barcy, że go pożegnali. Będzie gadał wszystko, żeby im w jakimś stopniu zaszkodzić. Żadne z niego źródełko. Alexis grał w Barcelonie i wykręcał genialne statystyki. Kibice byli wściekli, kiedy dowiadywali się, że odejdzie. I to po sezonie gdzie strzelił ponad 20 bramek i zaliczyl ponad 20 asyst. Pasowal tam swietnie inaczej by nie gral. Arsenal i Chile tez graja techniczna pilke i jak wytlumaczysz to, ze w obu druzynach jest najlepszy? Nie plec bzdur... A to, ze wzieli za niego Suareza w niczym mu nie ujmuje, bo to inne pozycje. Chcieli w Barcelonie typowego srodekowego napastnika, wiec musial ktos odejsc. Wiadomo, ze nie odeslali by Messiego, czy Nyemara, wiec padlo na Alexisa. Proste.

08.06.2017 18:26

Rizzitelli
O Boże co za głupoty typ wygaduje. Barcelona pozbyła się Alexisa tylko dlatego, że musiała zrobic miejsce Suarezowi i zebrać pieniadze. Inaczej by nie odchodzil. On do kombinacyjnej gry pasuje idealnie. Bo tak było w Barcelonie, Arsenalu i Chile. Spisywal sie wszedzie fenomenalnie i kazda z tych druzyn gra techniczny football.

Rufus87
Kolejny, ktory bedzie klamal tylko dlatego, zeby wyszlo na jego...
Sezon 13/14 FC BARCA
Sanchez 54 mecze (21 goli i 17 asyst)
Sezon 14/15 ARSENAL
Sanchez 53 mecze (25 goli i 15 asyst)
Sezon 15/16
Sanchez 41 meczow (17 goli i 11 asyst)
Sezon 16/17
Sanchez 51 meczow (30 goli i 19 asyst)

Jak widac nie ma tutaj slabszych sezonow a na przestrzeni ostanich lat wszedl na niesamowity poziom. Jest w tej chwili w najwyszej formie!!! Ma najlepszy sezon ze wszystkich lat!!! To jego ostatni kontrakt na poziomie wiec nic dziwnego, ze chce ogromna kase. W tej chwili SAnchez to jeden z najlepszych pilkarzy swiata!!

08.06.2017 13:29

150 mln euro to wystarczy maksymalnie na dwóch Jamesa i Alexisa. Real to ma ceny z kosmosu. Takiego Morate wycenili na 90 mln euro... Więc za Jamesa będą chcieli coś w okolicach 70 mln euro. Za Alexisa też trzeba będzie zapłacić przynajmniej 60 dochodząc nawet do 70.

07.06.2017 23:17

José Luis Sánchez, dziennikarz La Sexty: "James Rodríguez czeka na telefon od Carlo Ancelottiego, aby przejść do Bayernu Monachium." Sánchez potwierdza, że pomocnik Realu Madryt ma oferty od Interu i Arsenalu.

07.06.2017 20:39