DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Marton Strona 19

Wszyscy chcieli Tuchela, a PSG potwierdza, że to strasznie konfliktowy człowiek. Tam budżet ma nieograniczony, a możliwe, że Kovac w nieco lepszej lidze osiągnie więcej jeśli wygra mistrzostwo i puchar.

Z takich potencjalnych kondydatow to niby rozmyślamy nad Van Bommelem. Bardzo chwalą jego komunikatywność i prace w PSV. Milan niby go chce. Praktycznie to taka sama niewiadomą jak Ten Hag.

15.05.2019 14:39

Motyw z AA fajny. Szkoda, że nie taki jak w Fifie.

15.05.2019 13:22

Havertz niech pogra jeszcze z rok lub dwa lata w B04. Świetnie się tam rozwija. Nuebel raczej nie przyjdzie posiedzieć na ławie. Źle by to o nim świadczyło. Młody bramkarz musi grać.

Bayern zawsze miał światowej klasy bramkarzy (Meier, Pfaff, Kahn, Neuer). Butt czy Kraft mimo niekiedy świetnych parad nie przekonywali. Aumann był bardzo ok. Taki Fruechtl w wieku 19 lat gra w 4 lidze. Gdzie w tym wieku byli Buffon, Casillas, Donnarumma.

15.05.2019 13:20

Bardzo wątpliwe transfery. Sane i Chiesa to jednak kolo 100 mln, a Uli wyklucza takie kwoty w tym roku. Rodri bardziej możliwy, bo ma klauzulę. Jednak zainteresowanie City i Barcy raczej uniemożliwia transfer. Razem to byłoby już z 250 mln plus niby Werner. Mało prawdopodobne.

15.05.2019 13:14

Ziyech nie byłby pewnie drogi, a gwarantuje jednak więcej goli na sezon niż Gnabry i Coman. Son to marzenie, ale pewnie ze 90 - 100 mln.

13.05.2019 18:54

Statystyki ma gorsze od Wernera. Te dwa transfery raczej się wykluczają.

13.05.2019 15:05

Dajcie spokój, na pewno nie chodzi o Bale,a. Prędzej o Theo albo Rodriego.

12.05.2019 20:37

Trzeba próbować. Wiele razy odpuszczaliśmy zawodników, bo twierdziliśmy ostatecznie, że są za słabi na FCB (Mane, Xhaka, Firminio). Może z Pavardem będzie inaczej. Coś jednak Deschamps w nim widział.

10.05.2019 13:29

Werner to nie typowa 9. To cofniety napastnik. Taki szybszy i technicznie lepszy Muller.

09.05.2019 14:28

Damy 50 mln za kaleke. Pasowałoby do naszej kadry.

09.05.2019 14:24

Nic dziwnego. Będziemy próbowali wyciągnąć kogoś za 40 mln.

08.05.2019 17:48

To byłby duży argument za ten Hagiem. Ziyech, de Ligt i najlepiej van de Beek.

08.05.2019 16:40

Poczekajmy rok. Dajcie spokój. 60 mln za chłopa z rocznym kontraktem?

08.05.2019 16:38

Gdyby ktoś był dogadany to prędzej czy później jakieś media by to podały. Nie da tak łatwo się tego ukryć. Tak samo było z Hernandezem albo Pavardem.

08.05.2019 13:43

Rebic to cofniety napastnik, ewentualnie lewoskrzydłowy, wiec to info nijak powinno się mieć do Ziyecha albo Pepe.

Z drugiej strony tez nie wierze w transfer Pepe za 80 mln. Bierzmy Ziyecha.

08.05.2019 13:01

Borek coś wie o Bayernie?

06.05.2019 19:26

Motyw z Allianz Arena ładny. Chyba zgapiony z Fify, gdzie były pozytywne opinie.

06.05.2019 18:31

Przykład z ManU trafny. U nas tez niektórzy się chyba zasiedzieli i myślą, że nic nie muszą, bo im się po prostu należy (Muller, Boateng, Hummels, Thiago, Robbery i Alaba). Trener tu nic nie zmieni. Real tez po dużo lepszych latach niż nasze chce pozbyć się Bale'a i Modricia, bo po prostu już nie mogą pomóc zespołowi. U nas zagrasz dwa dobre sezonu i masz ciepłe miejsce do końca kariery.

05.05.2019 13:43

Nie wiem czy niektórzy śledzą tutaj cokolwiek w BL oprócz Bayernu.

Po pierwsze Frankfurt może i jest rewelacja EL, ale mają dość wąska kadrę. W ostatnich meczach widać, że grają praktycznie na ostatnich siłach. Przez to mało prawdopodobne, że przejdą Chelsea. Być może przepłaca nawet ten półfinał miejscem w Lidze Mistrzów.

Po drugie jeśli ktoś urwie punkty BVB to będzie to Fortuna. Gladbach od tygodni gra padake. Prędzej by Borussii urwali punkty Nurnberg czy Hannover niż Gladbach.

Mecz z RB będzie testem również przed finałem.

05.05.2019 13:03

Jakby nie patrzeć, gdyby udało się zdobyć dublet to mamy najlepszy sezon od 2016 roku.....

05.05.2019 09:44

Van de beek to byłaby alternatywa dla Thiago, a nie Martineza. Dobry gracz, dużo biega, z przodu tez niebezpieczny.

04.05.2019 12:04

Gadali z ten Hagiem, nie gadali z ten Hagiem, chca de Ligta, nie chcą de Ligta, dogadali się z Ziyechem, nie dogadali się z Ziyechem. Wszystko zalezy od konkretnego źródła informacji.

Trzeba poczekać na konkrety. Ziyech ok, ale jeśli przyjdzie to definitywnie nie przyjdzie Pepe. Dwóch prawych skrzydłowych nie kupimy. O de Ligta powinni walczyc do końca.

04.05.2019 10:54

Jeśli damy za Wernera 50 mln to będzie to porażka roku.

04.05.2019 00:19

Nasi są głupi. Wola Wernera bo 10 mln tańszy.

03.05.2019 14:03

Krzyż na drogę.

Porównanie z Vidalem żałosne.

03.05.2019 11:33

No tak trzeba wydać pieniądze. Dlatego będzie Werner zamiast Jovicia, Rebic zamiast Pepe.

02.05.2019 12:43

Wolałbym De Lighta albo Skriniara. Jednak to nierealne. Wydaje się więc, że Hummels zostanie.

02.05.2019 11:33

Jeśli Rebic na być jedynym zawodnikiem, który przyjdzie na skrzydło to nie. Jako dodatkowy zawodnik jak najbardziej. Można pożegnać Thomasa. Odoi jak się wyleczy to za rok może przyjść za darmo za np. Daviesa albo Comana.

02.05.2019 11:32

Niestety u nas jako wychowanek i ulubieniec kibiców może grać jak chce. Zawsze będzie miał miejsce w kadrze. Szkoda. Jeśli mozna by za niego wyciągnąć więcej niż kosztuje transfer Wernera to warto się nad tym zastanowić. To nie przypadek, że zawodnicy, którzy u nas grają w pierwszej jedenastce zostali pożegnani z kadry Niemiec. Może jakiś Anglik da za niego 50 - 60 mln. Młodszy i tak nie będzie.

02.05.2019 11:29

Klopp to chłop jednej taktyki. Pressing i kontra. Nic innego nie umie. Nie daj Boże trzrba grać piłka.

01.05.2019 23:04

Klopp to ma patent na przegrywanie wszystkiego. Chyba nic w tym Liverpoolu nie wygra.

01.05.2019 22:46

Uli jeździł po USA i Anglii sprawdzać jak działają firmy i kluby ('49, ManU). Kiedy nas obejmowal mieliśmy 12 mln marek obrotu i 3 mln długu.

Edytowano : 2019-05-01 17:04:12

*Miało być '76.

01.05.2019 17:02

Nie wiem co ma Lewy do Wernera. Dwaj zupełnie inni zawodnicy. Werner na szpicy ma sens jeśli chcemy grać z kontry czyli w BL nigdy. Na skrzydłach jest słaby. Idealnie gra jako cofniety napastnik. Tak też gra w RB z Poulsenem. Może ewentualnie grać za Lewym zamiast Mullera.

01.05.2019 17:00

@Rufus87
z taką grą jak nasza łatwo bylo o zwycięstwo.

A Klopp nie zawodzi? Ile finałów wygrał? Z nami w kryzysie 2012, gdzie piłkarze głowami byli w meczu z Chelsea.

A reszta? 2016 Sevilla, 2016 City, 2018 Real, 2015 Wolfsburg, 2013 Bayern.

Zaraz pewnie powiesz, że z Realem zawalił Karius. Zgoda. Jednak zobacz jedno. Nie jestem obrońca Kovaca, ale większość użytkowników właśnie zwala odpowiedzialność za indywidualne błędy u nas na trenera. Czemu w przypadku Kloppa ma być inaczej? Wynika z tego, że błąd Kariusa to wina Kloppa.

Poza tym nie zapomnijmy o jednym. LFC wydaje tez niezle pieniądze na transfery. Spełniają zachcianki Kloppa o czym każdy trener Bayernu praktycznie tylko może pomarzyć. Sam Uli powiedział, że czują się odpowiedzialni, bo postawili przed nos Kovacowi Robbery.

O Pepie nic nie pisałem, wiec to chyba nie do mnie.

Jeśli ktoś ma zastąpić Kovaca to na chwile obecna może być to Ten Hag. Problem w tym, że z wolnymi Jamesami i Thiagami nie zagramy tak jak Ajax. Nic nie da zmiana trenera jeśli nie wymienimy części piłkarzy.

01.05.2019 16:55

Nie walczyć o de Lighta to idiotyzm. My zaś chomikujemy kasę by nakupic Daviesow i Sanchesow licząc, że każdy z nich stanie się Sancho.

01.05.2019 13:13

Pocchetino jak Klopp. W ważnych meczach zawodzi.

01.05.2019 12:30

Szkoda kasy. Można dać max 25 - 30 mln. Lepiej te pieniądze zainwestować gdzieś indziej. O ile Tagliafico nie jest dogadany z Atletico to można o niego powalczyć. Ajax niby chce 25 mln. Alaba w ogóle nie ma motywacji. Trzeba mu dać konkurenta. Hernandez i tak jest planowany głównie na środek.

01.05.2019 12:29

Najciężej będzie w Lipsku. Są na gazie. Ciężko tam będzie nawet o remis. Eintracht trochę już jedzie na ostatnich siłach. Poza tym mają po drodze dwa ważne mecze z Chelsea i niezbyt szeroką kadrę. Z Hannoverem trzeba wygrać.

Na nasze szczęście BVB gra bez Reusa dwa mecze. Gdy ten wypadał zawsze szlo im ciężko. Bremen, mimo ostatnich porażek, to jednak trudny teren. Mogą oderwać im przynajmniej punkt. Fortuna tez jest na gazie. Gladbach juz chyba odpuscila po wiadomym odejściu Heckinga.

30.04.2019 12:09

Dokładnie. Ogrywac go można jak prowadzimy z 3-0 z jakimś zespołem z dołu tabeli.

29.04.2019 14:52

Dobre. Się okazuje, że zamiast praktycznie pewniaka Pepe znowu stawiamy na wynalazki. Jota zamiast Joao Felix. Dalej marzymy o Odoiu, którego Chelsea nam sprzeda może za 50 mln z kontuzja.

29.04.2019 13:26

Taaa. .... Davies pokazał jak gra. Ktoś widział, żeby zrobił coś sensownego wczoraj?

29.04.2019 13:22

Bayern nie chciał dać tyle pieniędzy Sane. Poza tym chciano go trzymać jeszcze rok na Schalke. Szkoda. Tak samo przegapiono Firmino, którego też chcieliśmy. De Bruyne równiez chciał do nas iść, ale nie chcieliśmy wydać tyle kasy.

29.04.2019 07:53

Nic. Pozostaje modlić się o zwycięstwo z nie grającym juz o nic Hannoverem. Potem jakimś cudem liczyć na remis w Lipsku. Frankfurt jest mocny, ale widać u nich już zmęczenie sezonem. Do tego grają jeszcze dwa mecze więcej z Chelsea, a kadry nie mają za szerokiej.

Może pomoże nam BVB i zgubi punkty w Bremie albo z Fortuna.

29.04.2019 05:49

Goretzka cienias? Co wtedy powiemy o grze Lewego, Comana, Kimmicha?

28.04.2019 20:38

Lewy, Coman, Kimmich żałośnie. Daviesa nie ma co wpuszczać w takich sytuacjach. Kogo jednak wpuścić jak nie idzie skoro ławka nie istnieje.

28.04.2019 20:02

Joao Felix to chyba 100 mln, wiec raczej się nim nie interesujemy. Odoi kontuzjowany. Pepe rzeczywiście gra tylko prawej. Sane może grać tu i tu. Jednak to nierealistyczne. My bardziej potrzebujemy kogoś na lewą stronę. Na prawej Gnabry potrafi mijac rywali jak tyczki?

28.04.2019 13:58

Uli juz nieraz gadał, że to głupota. Żaden piłkarz nie sfinansuje się z koszulek. Załóżmy nawet, że kupują w ciągu roku nawet milion koszulek Ronaldo. T shirt to wydatek kolo 100 euro. Z tego w zależności kto sprzedaje koszulkę tylko parę procent idzie do klubu. Reszte zgarnia producent, sklepy itd. Uli chyba mówił, że jeśli Bayern sam sprzedaje koszulkę to chyba zarobek 10 euro.

28.04.2019 13:27

Sane i Joao to ponad 100 mln. Pepe blisko tej kwoty. Pewnie skończy się na Wernerze, który podobno ma umieć grać na skrzydle oraz jakimś Ziyechu lub Neresie za 40 mln.

Marzeniem (nierealnym) byłyby skrzydła Sane - Pepe.

27.04.2019 15:21

Jeśli zdobędzie dublet to nikt przy zdrowych zmysłach go nie zwolni. Juppa w 2012 roku też 90 % chciała zwolnić. Sam zarząd tez wątpię. Dostał szanse i ja wykorzystał. Teraz to jest uważny za największego trenera w historii klubu. W 2012 roku wszyscy narzekali.

26.04.2019 05:26

To chyba nie przypadek, że trenerzy raczej na niego nie stawiają. Mówimy o trenerze, który 3 razy pod rząd wygrał LM, raczej nie można w tym upatrywać przypadku. James u Zidane,a nie istniał. W Bayernie najlepiej grał za Juppa, ale w ważnych meczach tez zawodzil.

25.04.2019 19:20

Nie licząc tych słabych 2 minut był to ogólnie dobry mecz na trudnym terenie. Dużo okazji, niestety znowu mało goli. Kovac ma rację z Hummelsem. Chłop jest wolny i nie nadąża juz. Tu nie chodzi nawet o Mane czy Salaha, ale nawet o Rashice.

25.04.2019 06:56

Bayern żadnych batalii toczyć nie musi. Sprawa jest prosta. Jeśli Werner powie, że chce grać tylko w FCB to PSG może proponować nawet miliard euro. Nic RB na to nie poradzi. 40 mln to dużo na zawodnika z rocznym kontaktem.

23.04.2019 09:24

Czyli ewidentnie pasuje do naszej kadry.

23.04.2019 08:47

Neuer w wieku 20 lat został podstawowym bramkarzem Schalke. Casillas miał 18-19 lat jak wygryzał Illgnera. Buffon debiutował w wieku 17 lat. Fruechtl ma 19 i nawet nie grał w profesjonalnym futbolu. Coś wątpię, że kiedyś wyrośnie z niego światoej klasy goalkeeper.

23.04.2019 08:43

Dzisiaj liczyć na zwycięstwo lub remis Freiburga. Zostały 4 kolejki, ale na koniec RB i Frankfurt.

21.04.2019 10:12

Ile oni potrzebują okazji?!

20.04.2019 17:05

Gnabry ma potencjał, umie mijać rywali jak tyczki. Rozkręcił się praktycznie dopiero w połowie sezonu jak dostał szansę. Także statystyki tym bardziej robią wrażenie. Coman to trochę jeździec bez głowy. No i te wieczne kontuzje.... Liczę na transfer Pepe oraz może Ziyecha na dwie pozycje. Skrzydło oraz jako ofensywny pomocnik.

18.04.2019 10:57

Jeśli ma przyjść na ławę zamiast Ullreicha to bez sensu. Chłopak musi grać gdzieś. Za 2 lata może być to ciekawa alternatywa za Neuera. Innych młodych, utalentowanych bramkarzy jak kiedyś Neuer, Ter Stegen póki co nie widać w Niemczech.

18.04.2019 10:55

Arjen to przykład ambitnego piłkarza. Wzór do naśladowania dla młodych jeśli chodzi o pracę i treningi. Oby godnie pożegnał się z FCB.

18.04.2019 10:52

Ja coś wątpię w ten transfer. Werner niby ma też coś grać na skrzydle, Ziyech tez prawoskrzydlowy. Obawiam się, że szukamy tańszej alternatywy.

17.04.2019 20:16

Ludzie dalej te same pierdoly i polprawdy o Guardioli powtarzają. Aż dziwne, że Lewy krytykował Pepa. Pep niby przegonil Kroosa, Pep zabronił strzelać itd. Same pierdoly. Wystarczy się doinformowac.

17.04.2019 20:13

Nie rozumiem co Cię śmieszy. Lewy to egzekutor, głową jeden na jeden. W tym jest dobry. W szybkiej grze kombinacyjnej się gubi, odskakuje mu piłka. Ile razy rywale mu ja odbieraja albo wracają, bo ja za długo przytrzymuje.

17.04.2019 17:15

Przymierzani są do nas Zaniolo i Zayiech. Myślę, że właśnie w miejsce Jamesa jako ofensywni pomocnicy. Cena też podobna, a dynamika dużo większą.

17.04.2019 13:59

Uli wykluczył transfer za 100 mln w tym sezonie. Jeśli Pepe dalej tak będzie grał i dalej będzie tylu chętnych to jego cena może zbliżyć się do tej kwoty.

16.04.2019 09:39

Inter dał pierwsza ofertę za Pepe. 60 mln euro. Info z transfermarkt.de

16.04.2019 09:13

Obu się udało.

Pepe 80 mln
Werner 40 mln
Zaniolo 50 mln (podobno jeśli nie wykupia Jamesa, a nie powinni)
Jakiś defensywny pomocnik (Rodrigo 70 mln)

240 mln plus 115 za obrońców. Coś w to nie wierzę. Wiadomo, ze Sanches i Boateng może pomogą zdobyć jakieś 50 mln.

15.04.2019 17:52

33 lata, więc po kontuzjach potrzebuje więcej czasu. Kontuzji trochę jest. Powoli trzeba będzie się za kimś rozglądać. Fruchtl ma 19 lat i gra w 4 lidze na razie..... z topowych graczy raczej nikogo za małe pieniądze się nie wyciągnie. Niezadowolony jest Curtois. Oblak tez myśli o opuszczeniu Atletico. Donarumma wiecznie tez w takim Milanie nie pogra. Pickfort w Evertonie. Wszyscy bardzo drodzy.

14.04.2019 22:22

Coman mimo 2 goli ogólnie słabo. Dużo niecelnych podań i strat. Gnabry mija rywali jak chce.

14.04.2019 17:09

Duży plus dla Kovaca za nasze sytuacje standardowe. Od 2013 roku była kicha w tym elemencie. Teraz praktycznie każdy wolny/różny to sytuacja.

14.04.2019 16:44

Jeśli będzie grał jako drugi napastnik za Lewym to ok. Na skrzydle porażka.

14.04.2019 14:50

To, że Sanches po sezonie odejdzie jest chyba oczywiste. Można zrobić tak: Zaniolo za kasę, która miała być przeznaczona na Jamesa, a za rok Havertz za Thiago.

14.04.2019 13:29

Trzrba wygrać. Wprawdzie BVB gra żałośnie, ale oprócz meczu z Monachium zdobywają jakimś cudem 3 pkt. Wczoraj masa szczęścia z Mainzem, który to my rozbilismy. BVB jeszcze jedzie do Freiburg i gra w Dusseldorfie. Myślę, że gdzieś tutaj moze się potknac. Dalej ma mecze z Werderem, Gladbach i Schalke.

Pytanie czy my wygramy z Werderem, Eintrachtem czy RB. Z Nurnbergiem i Hannoverem raczej wygramy.

14.04.2019 13:11

Brać Havertza za rok. Dodatkowy transfer Zaniolo oznaczałby, że żegnamy się z James em, Sanches em i prawdopodobnie jeszcze kimś z dwójki Tolisso/Goretzka.

14.04.2019 12:26

Sane ostatnio regularnie nie gra. Jednak jaka kasę by trzeba mu dać. Sam transfer to pewnie z 80 mln, bo kończy mu się kontrakt. City daje mu podobno 12 mln brutto rocznie. To akurat możemy przebić. Jednak Bayern zazwyczaj młodym zawodnikom tyle nie chce dać. Sam Sane nie przeszedł do nas m.in. dlatego, że City mu dawało kasę, która my nie chcielismy płacić. Kalle wtedy mówił, że młody piłkarz powinien wybierać pomiędzy rozwojem, a finansami.

Jednak uważam, że jeśli chcemy walczyć z najlepszymi to trzeba od czasu do czasu wygrać wyścig o piłkarza z City, ManU czy Barcelona.

14.04.2019 10:08

Dokładnie. Gnabry to taki lepszy technicznie i w dryblingu Werner. Zamiast Timo lepiej kupić jeszcze jednego skrzydłowego, a Serge'a dać za Lewym.

14.04.2019 09:28

Byłoby super, ale raczej to nierealne. Wtedy na transfery wydano by już prawie 200 mln, a gdzie skrzydłowy i defensywny pomocnik.

12.04.2019 17:36

Raz tobi syf w szatni, teraz posiada dobre relacje z Kovacem. Bayern odrobił 9 pkt do BVB. Nie ma o czym pisać to trzeba wymyślać historie o szatni. Media niekieckie wola by mistrzem został BVB. Żeby nie było nudno.

12.04.2019 14:04

Reprezentacja Holandii. Znowu byłyby protesty. Nie wiem, na potrzeby FIFA można stworzyć jakieś ciekawe wzory (Allianz Arena). U nas z tym ciężko.

12.04.2019 14:01

Czyli BVB. Klopp juz niejednokrotnie dawał znać, że nie lubi Bayernu. Juz jako trener Liverpoolu skakał z radości jak Bayern przegrywał w LM, mimo że to niemiecka drużyna i on sam jest Niemcem. Nie chciałbym wroga na ławce Bayernu.

11.04.2019 16:46

Do Comana tez juz przyjeżdżała policja, bo awanturowal się z dziewczyną. Lewy pewnie niezadowolony z podania lub jego braku, Coman odpowiedział itd.

11.04.2019 16:45

@JazGod

Bez przesady. Javi za Juppa zagrał 3 dobre mecze, potem forma go opuściła i tez gościł na ławce.

11.04.2019 15:56

Van Bommel coś osłabł.

11.04.2019 15:42

Podobno na treningu Coman się pobił z Lewym. Poszły pięści po twarzy.

11.04.2019 15:38

W takim razie nie ma również żadnego logicznego wyjaśnienia dla transferu Wernera.

11.04.2019 14:38

Ziyech ok jeśli przejdzie Pepe i głównie ma być ustawiany jako ofensywny pomocnik. Bale to żart.

11.04.2019 14:37

Muller może grać za Lewym. Na żadną inną pozycję nie jest alternatywą.

11.04.2019 14:35

Jeśli już to skończy się na samym Pepe. Za rok może przejdzie Odoi.

09.04.2019 20:44

Gundogana trzeba było brać jak chcial go Pep. To inni typ zawodnika niż Rodri, bardziej 8, a nawet 10. My potrzebujemy typowej 6.

09.04.2019 16:16

Nikt chyba, że nazywa się Franck Ribery lub Thomas Muller i Uli da mu sobie dorobić na stare lata.

07.04.2019 13:05

Odoi z każdym występem staje się cenniejszy. Inne kluby tez się nim zainteresowały. Hasan by musiał ustalić z nim transfer na 2020 rok. W tym roku musi przyjść jakiś skrzydłowy. Nie wiem co zarząd widzi w Wernerze. Taki sam zawodnik na kontry jak Pepe. Niech starają się o Jovicia.

07.04.2019 12:18

BVB ostatnio wygrywalo z Stuttgartem, Hertha i Wolfsburgiem, ale to były bl bardzo wymeczone zwycięstwa. Plus dla nas, bo jestesmy nauczeni gry gdy przeciwnik się muruje. BVB ma z tym olbrzymie problemy, a będzie z nimi grał tak każdy zespół do końca sezonu. Może z wyjątkiem Gladbach.

07.04.2019 09:13

My mamy jeszcze bardzo silnych rywali. Gramy z Werderem u siebie, dwie ostatnie kolejki to wyjazd do RB i u siebie mecz z Eintrachtem. Czyli mamy 3 mecze na szczycie. Dodatkowo trudny wyjazd do Dusseldorfu i raczej łatwe mecze z Nurnbergiem i Hannoverem.

BVB z topowych meczów ma Werder i Gladbach. Tez gra jeszcze z Fortuna, Freiburgiem i Mainz. Schalke gra piach, ale na derby mogą się zmotywować.

07.04.2019 08:38

Najlepiej grać teraz z silniejszym rywalem. Najsilniejszym jest RB, z Werderem tez gra się ciężko.

07.04.2019 08:22

Rakiticia to trzeba było brać parę lat temu np. za Vidala.

Co do Pepe to w zarządzie ponoć niektórzy wątpią w jego umiejętności na ostatnich metrach. Dla mnie głupota, potrafi w pełnym biegu przyjac i strzelić.

Skoro nie Pepe, ani Odoi to kto? Jakieś byly plotki o Neresie i Zayiechu. Jednak to chyba nie poziom FCB.

07.04.2019 08:11

Przede wszystkim trzeba usunąć tych pseudopilkarzy. Boateng myśli tylko o modzie i imprezach, a nie futbolu. James i Hummels robią syf w szatni. Mullera najlepiej spacyfikowac silnym konkurentem. Robbery, Rafinha I Sanches odchodzą, wiec pewne problemy sie rozwiążą.

06.04.2019 20:35

Moim zdaniem do ogarnięcia obrony potrzeba jeszcze defensywnego pomocnika. Javi całego sezonu nie zagra.

06.04.2019 13:02

I bardzo dobrze. Niech zagra jeszcze jeden świetny sezon w Leverkusen. Mam nadzieje, że B04 zakwalifikuje się do LE.

06.04.2019 11:30

Diallo chyba też wypada?

06.04.2019 09:56

Tylko kto za niego? Każdy kto przyjdzie będzie kolejnym eksperymentem, bo trenuje krócej od Niko (Ten Hag, Van Bommel). Nikt bez niemieckiego nikt raczej nie przyjdzie.

05.04.2019 19:50

Juz nie przesadzajcie. Kovac jak najbardziej wystawia Javiego w meczach z trudnymi rywalami. Na chłopski rozum nie ma sensu wystawiać wolnego i mało zwrotnego walczaka na mecz z drugoligowcem. Ten mecz powinniśmy totalnie zdominować posiadaniem. Rywal nawet nie powinien poczuć piłki tylko za nią biegać. Z BVB na 100 % zagra Javi.

04.04.2019 19:42