Zostanie wtedy rok do końca umowy bez konieczności wykupienia, a kluby niechętnie są w takiej sytuacji. Tak samo bylo z Daviesem albo Kimkichem. Wtedy zawodnik może po prostu przesiedzieć rok, odejść za darmo i zgarnąć duża sumkę za podpis w nowym klubie. Jeśli klub ma wydawać 20/30 mln to już nie będzie skłonny dawać dużej kwoty za sam podpis.
20.08.2025 12:09
Dobre nazwiska, ale problem w tym, że Eberl podobno może tylko brać zawodników z opcją wykupu.
W takim wypadku odpada Lookman, który ma umowę do 2027 roku. Vanderson bardzo ciekawy, ale czy Monsco zgodzi się na wypożyczenie? Na Veige pewnie Chelsea by się zgodziła.
Ogólnie to ciężko, a my nadal marnujemy czas na rozmowy o Nkunku.
20.08.2025 10:37
Nie wiem czy jesteśmy aż tak biedni czy zarząd finansowy panikuje. Jakiś minus transferowy raczej nigdy nie był problemem jeśli wynosił 40-50 mln. Sprzedaliśmy zawodników za 80 mln a wydaliśmy 72 mln. Jesteśmy na lekkim plusie.
Mi nawet szkoda Eberla , kogo ma niby znaleźć tydzień przed zakończeniem okienka tylko na wypożyczenie.
Może Arsenał by się zgodził z Havertzem, o ile sam Niemiec chce. ManU by pewnie kogoś oddało. Czy nam jednak mogą pomóc? Wątpię. Tutaj trzeba trafić takiego Diera, bez przyszłości w klubie, ale u nas ogarniał.
19.08.2025 20:09
1
Transfer Nkunku podobno upada. Byłoby to świetne wieści i nadzieja, że jednak nasi trzymają rękę na pulsie i nie chcą transferu definitywnego, bo zawodnik jest niewiadoma.
17.08.2025 21:18
Jeśli to prawda, że możliwe jest wypożyczenie z opcją wykupu to ok, można sprobowac. Jeśli transfer definitywny albo obowiązek wykupu to słabo. Można spróbować za jakieś 20 mln i powiedzmy podstawą jak u Taha. Wszystko inne jest szaleństwem. W najgorszym wypadku za chwilę wypadnie kontuzjowany, a my na lewej zostaniemy z Diazem. Nie wiem czemu nie ruszają po Fofane.
15.08.2025 13:21
1
Wg Romano odejście Comana przesadzone, a my dostaniemy poniżej 30 mln ;)
14.08.2025 08:51
Chyba u nas powariowali…. Niech w końcu szukają realnych wzmocnień na 10 lub lewą, a nie ciągłe bawienie się z VFB albo obserwowanie i dyskutowanie o Nkunku.
13.08.2025 20:39
To jest hit w ogóle, wg Kickera Eberl wynegocjowal 30 mln, a zarząd chce więcej. Tutaj ich rozumiem, Saudyjczycy byli gotowi dać olbrzymią kasę za Diaza, a nas chcą wykiwać.
Oby zarząd tego przypilnował, lepiej zostać z Comanem niż kupić Nkunku za wyższą kwotę.
13.08.2025 12:51
1
Wcześniej były doniesienia, że Woltemade ma mieć osobny budżet, a my chcemy kogoś jako ofensywnego pomocnika albo cofniętego napastnika. To w sumie byłby typ Nkunku albo Simons. Holender ma być niby za drogi.
Idąc dalej tym tokiem to powinniśmy teraz kupić dwóch zawodników po sprzedaży Comana. Do tego dorzucić skrzydłowego. Ja wątpię, że to nastąpi.
Jeśli Comana miałby zastąpić Fofana to spoko, mniejsza pensja, duży talent, już grał w dobrej lidze. Jeśli ma być to Nkunku to trochę nie można zrozumieć decyzji. Zarobi pewnie też z 14 mln, kosztować będzie więcej niż dostaliśmy za Comana, leczyć być może też będzie się częściej.
12.08.2025 08:01
Wg Sky Simons ma być za drogi na tę chwilę, interesujemy się niby Nkunku i Fofana. Opcją pozostaje Woltemade.
11.08.2025 22:31
1
Mam nadzieję, że się nie damy nabić z Comanem. Wydaje się być w dobrej formie, Diaz to trochę niewiadoma. Do końca okienka aż tak dużo czasu nie zostało. Mam nadzieję, że jeśli będą chcieli dać jakieś 30 - 35 mln to odmówimy.
Lepiej mieć wtedy kadrę z Comanem.
08.08.2025 14:47
Wygląda na to, że po Diazie na razie nic sie nie dzieje. Guerreiro nie sprzedamy, ma rok umowy, chyba, że zgłoszą sie szejki.
Kima raczej tez nie, z resztą tu pozostał max tydzień, bo później nierealne by znaleźć zastępstwo za normalną kasę.
Bory chyba też zostanie.
Ogólnie przydał by się ktoś grający za Kanem, prawy obrońca, środkowy tylko w przypadku odejścia Kima.
Realnie to Boey zostanie, więc PO odpada. Kim zostanie, więc środek obrony będzie bez zmian.
Może ewentualnie ktoś przyjdzie ofensywny, jednak szanse pewnie też są nikłe. Karl ma być backupem Olise, na razie jeszcze jest Wanner. Na lewej Diaz i Coman, nie wiadomo co zrobić z Gnabrym. Eberl raczej już ma wakacje.
04.08.2025 18:14
1
Odejście Palhinhi to wg różnych źródeł zaoszczędzone 10 mln pensji plus opłata 5 mln za wypożyczenie.
Wiadomo, że Totki go raczej nie wykupią za te 30 mln, chyba, że niesamowicie tam odpali. Jednak nawet przez takie wypożyczenia można zminimalizować straty. Z resztą czy ktoś naprawdę myślał, że znajdzie się chętny za 50 mln?!
Sane i Müller to wg różnych stron gdzieś 35 - 40 mln, Peretz 1,5, Dier 5 mln.
Czyli mamy minus 55 - 60 mln.
Teraz Tah miał dostać 9 mln, może wzrosnąć do 12 mln. Diaz 14 mln. Bischof podobno niewiele.
Wychodzi na to, że udało się zredukować pensje o 25 mln. Celem było chyba 20 % z 275 mln. Czyli mało.
Ogólnie przykład, jaka mamy chorą sytuację płacową pokazuje porównanie Laimera ze Stanisiciem. Chorwat pokazywał, że jednak mocno odstaje od kolegów w ostatnich meczach. Laimer jeden z najlepszych. Różnica w zarobkach 1 mln.
Capology pokazuje fajną analizę jeśli chodzi o wynagrodzenie podstawowe (bez bonusów). Jeśli chodzi o zawodników mających więcej niż 15 mln to w Bayernie było takich 8. W całej La lidze 9, w Serie A 2. U nas mówimy o zawodnikach klasy Gnabry, Goretzka, Coman….
02.08.2025 07:34
Ty nie myśl… i nie czytaj… szkoda Twojego czasu…
27.07.2025 20:14
Jakbyś przeczytał komentarz ze zrozumieniem to byś nie pytał głupio gdzie byłem.
27.07.2025 18:26
1
PSG pokazuje jak się powinno to robić. Wywalili te swoje gwiazdeczki, zrobili dobre transfery i zbudowali zespół. U nas Neuer, Müller długo grają, poniekąd za zasługi.
W PSG się tak nie cackają z gwiazdami jak my z Comanem, Gnabrym czy Goretzka.
Donnaruma ma rok umowy, nie chce przedłużać, więc jest ultimatum. Teraz już podobno kupili następcę Cheveliera. Trzeba u nas tak samo, odchodzisz albo grasz w drugiej drużynie lub siedzisz na trybunach.
27.07.2025 15:20
1
To jest mega. Chelsea uzgodniła warunki z Simonsem i rozpoczyna rozmowy z Lipskiem, a my odbywamy wewnętrzny call na temat Simonsa. To pokazuje jak niesamowicie wolno działamy. Podobna sytuacja z Huijsenem. My dzwoniliśmy do agenta i zaskoczenie, że już dogadany z Realem. Działamy jak typowa niemiecka firma w obecnych czasach.
23.07.2025 19:18
Jest haczyk, Stiller ma klauzule 36,5 mln. VfB gdy wejdzie oferta to może odkupić mu ją za 2 mln euro. Wtedy i tak trzeba się dogadywać z nimi. Moim zdaniem i tak to musimy robić, stiller to idealny zawodnik gdyby odszedł za darmo Leon za rok.
21.07.2025 10:39
2
Moim zdaniem powinni się dogadać z Woltemade żeby przyszedł za rok. Ewentualnie mu zrekompensować ten rok finansowo.
Za rok odchodzi Gnabry, Goretzka. Z VFB wtedy przydał się Stiller. Gdy Bayern się zgłosi to raczej nie będzie się wahał, ma Monachium i klub w sercu.
W tym roku powinniśmy ruszyć po Simonsa i Fofane. Simons na 10, ewentualnie zagra też głębiej albo na skrzydle. Fofana typowo na lewe skrzydło. Tym bardziej, że zostaje Coman i Gnabry.
17.07.2025 10:37
Szkoda Bakayoko, za tę kasę idealny zmiennik Olise.
14.07.2025 12:02
Właśnie tyle jest dobrych graczy, którymi za rok kończy się umowa. Czy to do pierwszej jedenastki czy jako typowe backupy.
Konate (Real zgarnie), Guehi (pewnie LFC), Mosquera (Arsenal). Czemu u nas nie można z takim wyprzedzeniem dopinać transferów. Za Ulliego to się zdarzało, dogadano się z graczem i potem przychodził za darmo.
Teraz mają jakieś listy, marnują czas rozmawiając z 1, potem nie wychodzi to dopiero zaczynają podchody do drugiego. Nic konkretnego. Lista zaś dostępnych graczy z dnia na dzień robi się krótsza.
14.07.2025 12:01
1
I to byłby konkret razem z Simonsem. Młodzi, już ograni, w razie czego się sprzeda. Fofana na pewno ma większe szanse na grę u nas niż w Liverpoolu. Zainteresowana podobno jest też Chelsea.
12.07.2025 19:38
Niech dogaduje Simonsa, a nie sonduje. Nad Nkunku się można zastanowić jakby kosztował 20 - 25 mln. Facet przechodził za 60 mln, nic nie grał i niby ktoś ma za niego dawać teraz tyle samo?
12.07.2025 14:30
Z tych nazwisk to najlepiej Simons, Fofana i Dumfries.
Z tym, że Dumfries to raczej życzenie kibiców niż nasze realne zainteresowanie. Dopóki jest Boey to na pewno nie będzie nowego PO, a szkoda bo to pozycja, która na pewno potrzebuje wzmocnienia. Realnie by musiał odejść Boey i pewnie Palhinha, żeby myślano o przesunięciu Laimera do pomocy.
Simons na 10, Fofana na skrzydło. Coman i tak zostanie. Woltemade na ten sezon odpuścić. Wszystko powyżej 40 mln to na tą chwilę szaleństwo.
Simons plus Fofana nie powinni kosztować więcej niż 120 mln.
Za 35 mln poszedł Tel, Zaragoza i Peretz pewnie pójdą za jakieś 20 mln razem. 50 mln zarobione dodatkowo na MS. Powinno być realne.
12.07.2025 09:55
Podobno VFB odrzuciło 40 mln plus 5 mln bonusów za Woltemade. Ja bym na tym przestał i dogadał się z nim by został przynajmniej rok w VFB.
Na razie chyba transfer Simonsa najłatwiejszy do realizacji, ale kto wie….
11.07.2025 15:07
Wg Falka Bayern złożył ofertę na 52 mln euro za Diaza.
10.07.2025 22:43
Gakpo już niby nie chcemy. Mitomy też nie. Williams przedłużył umowę, Barcoli PSG nie puści. Do Leao nie są przekonani i słusznie.
Zostaje Diaz, Woltemade i Nkunku.
Jeśli rzeczywiście chcą 80 mln za Diaza to obawiam się, że dołączy do nas tylko Woltemade i Nkunku. Za tych zawodników pewnie zapłacimy koło 100 mln.
09.07.2025 16:36
Tymczasem Real dalej robi swoje. Konate za rok za darmo.
Za rok kończą się umowy Mosquery oraz Guehiego. Może tak pomyśleć wcześniej.
Tak samo z bramkarzem, ja nie wierzę, że Urbig za rok wskakuje do pierwszej jedenastki. Zostaje wiara w Nuebela albo transfer. Maignan nie wiem czy nie jest już po słowie z Chelsea, ale za rok kończy mu się umowa.
08.07.2025 18:50
1
Na szczęście Romano podaje, że Diaz chce do Barcelony. Oby. Dobry gracz, ale 70-80 mln na 28 latka to przesada.
Lepiej wydać te 50 mln Woltemade lub 70 mln na Simonsa. Jest jeszcze Oihan Sancet z Bilbao z klauzula 50 mln. Są alternatywy na środek, na lewą trudniej.
07.07.2025 13:48
Wg Bildu Diaz zgodził się na transfer do Bayernu. Trochę ma już lat na karku….
07.07.2025 10:02
Po Musiali. Źle to wyglądało. Pewnie bardzo długa przerwa.
Typowy Bayern, mamy przewagę, mamy sytuację. Nie strzelilismy gola, a w drugiej oby nam nie wbili.
05.07.2025 18:56
Stanisic mocno odstaje od reszty, widać to w każdym meczu. Może być jako backup na jakieś Heidenheim. Na taką grę jednak zarabia za dużo.
05.07.2025 18:20
LFC podobno odrzucilo zapytanie Eberla i oznajmili, ze Diaz nie jest na sprzedaż.
Z jednej strony szkoda, bo dobry zawodnik. Z drugiej dawać 60-70 mln za 29-latka to średni pomysł. Chyba Gakpo byłby lepszym pomysłem.
Oby udało się z Fofana. Ciężko też będzie. Może warto postawić na młodszych z niższych lig jak Trincao czy Paixao.
02.07.2025 09:10
Jak dla mnie spoko gracz, nie top poziom, ale lepszy na pewno od Comana i Gnsbryego. Kiedyś mówiono coś o 35 mln. Spoko cena.
Innymi wyborami mogliby być Baena za 60 mln albo Paixao z Rotterdamu chyba za 45 mln.
To byłyby transfery typu Ribery. Piłkarz przed najlepszym wiekiem, mający dobre występy w średnim zespole.
29.06.2025 16:25
Facet ma 23 lata, pierwszy przełomowy rok, a nawet pół roku. Debiut w reprezentacji, świetne mecze w u21.
Fakt, talent niesamowity, raczej cofnięty napastnik, ale ze swoim wzrostem pewnie da radę na 9. Ma technikę, o której większość napastników może pomarzyć.
Jednak gdyby przyjąć, że jest warty 100 mln to Wirtz powinien za ile iść do LFC? 200 mln? 300 mln?
28.06.2025 15:24
W Stuttgarcie wkurzeni, że dowiadują się o tym z mediów, a nikt z nimi nie rozmawiał.
Powodzenia w negocjacjach.
Wg Bildu Stuttgart jest gotowy zmienić swoje stanowisko w sprawie Woltemade z „nie na sprzedaż” na 80 mln euro….
27.06.2025 09:40
Dogadany może być, pytanie co na to VFB. Pewnie tanio nie sprzedadzą, bo umowa do 2028 roku. Myślę, że jeśli rzeczywiście ma być to 60 mln to zrezygnujemy (i slusznie). Chyba, że jakieś bonusy itd.
Podobna sytuacja jak z innymi naszymi zawodnikami. Zawsze jest ryzyko, że nie wypali. Jeśli jest młody to jeszcze sprzedamy. Jednak trudno sprzedać sensownie jeśli samemu się dało 60 mln i wysoką pensję.
26.06.2025 21:32
Bild niby potwierdza, że jesteśmy dogadani w sprawie kontraktu do 2030 roku. Zobaczymy, jeśli Stuttgart rzeczywiście chce 60 mln to może być ciężko. Jeśli to zapłacimy to raczej oznacza rezygnację z lewoskrzydłowego.
26.06.2025 20:05
Podobno jak nie wyjdzie z Barcola (klub nie sprzeda), Williamsem (chce do Barcy) i Gittensem (dogadany z Chelsea) to mamy ruszać po Gakpo.
26.06.2025 16:51
Transfer Olise inspiracja, ale robią wszystko inaczej.
Olise młody, mniej znany, ze średniaka dobrej ligi, świetne statystyki.
My z kolei teraz chcemy Leao, czyli niby gwiazdę, ale poziomu Sane. Ewentualnie Williamsa, mającego statystyki na poziomie Guerreiro. W dodatku każdy ten transfer będzie droższy, ze względu na klauzulę i zarobki.
26.06.2025 16:48
2
Z tych nazwisk, które się pojawiają to najlepiej ruszyć po Gakpo albo Martinelliego. Cena pewnie podobna. Gakpo może grać też na szpicy.
Leao to drugi Sane, pozwolić odejść za darmo jednemu by kupić za 80 mln drugiego to szaleństwo.
Barcola ok, ale nierealny z powodu kwoty.
Williams traktuje nas jako backup. Jego liczby nie powalają.
Diaz dobry, ale ma już te 28 lat.
22.06.2025 16:42
Połowa tej bramki, jak nie więcej, idzie na konto Stanisicia. Dał się ograć młodzieżowym trikiem.
21.06.2025 13:42
Czyli zamiast iść w kopie Olise, piłkarza z super nogą, podaniami i dryblingiem idziemy w typ Comana (Leao, Williams, Gittens).
21.06.2025 08:33
2
Mam wrażenie, że po odmowie Wirtza musi to być na siłę jakieś większe nazwisko.
Leao ma 26 lat, nie zagrał żadnego równego sezonu. W taki klubie jak Milan powinien być przynajmniej gwiazdą i liderem. Ostatni sezon zaczynał często na ławce, w reprezentacji Portugalii rezerwowy.
Potencjał na pewno ma tylko jak z charakterem i dyscypliną?
Jest dużo młodych zawodników na rynku, którzy robią dużo lepsze liczby niż Leao czy Nico.
18.06.2025 14:16
Nierealne, że puszcza go za 70 mln.
17.06.2025 19:59
2
Mam wrażenie, że po odmowie Wirtza Bayern na siłę chce sprowadzić „nazwisko”, wielki niespodziewany transfer.
Idziemy od trudnego transferu (Williams) do bardziej trudnego, a nawet mało realnego (Barcola).
Dawać na lewą Musiale, jako backup Gmabry lub Coman jeśli zostaną. Kupić ofensywnego pomocnika. Jednak jest ich więcej na rynku, paru może grać też na lewej.
Baena, Eze, Sancet, Simons….
Do tego mam wrażenie zaniedbuje się inne ważne pozycje jak prawego obrońcy.
17.06.2025 17:46
Podobno Bayern został poinformowany, że jeśli Barcelonie uda się nazbierać kasy na Williamsa i można go będzie zarejestrować to transfer zostanie zatwierdzony. Bayern niby czeka xD
Także po takiej info już Max powinien zajmować się kimś innym jeśli chcemy być poważni. Tym bardziej, że profil idealnie nie pasuje do nas.
Podobno Barcola jest jednak na sprzedaż za około 100 mln.
Moim zdaniem za 100 mln można mieć Baene i np. Diaza z LFC. Tym bardziej, że Liverpool się podobno nie zatrzymuje i chce sprowadzić Gordona z Newcsstle.
16.06.2025 17:29
Jest wielu obrońców z potencjałem, pewnie nawet tańszych niż Araujo.
Guehi za rok będzie wolnym zawodnikiem, jest ma być typowy back-up to dobrze radzi sobie nasz Chris Richards. Jest Malick Thiaw, Mosquera za rok też bez umowy. Jeśli pierwszy skład to jest Diomande, Hincapie ma klauzulę 50 mln.
16.06.2025 13:13
Może się okaże, że zamiast wydawać kupe kasy plus duże wynagrodzenie na topowego lewoskrzydłowego łatwiej będzie kupić ofensywnego pomocnika, a Jamala rzucić na lewą.
Jest paru ciekawych zawodników, do wyciągnięcia przez klauzule:
Alex Baena - może grać na lewej i w środku, ma klauzulę 45 mln chyba.
Oihan Sancet- środek pola, dobre statystyki, 50 mln klauzula
Eze - dobry gracz, ale pewnie bardzo drogi
Gibbs White - pewnie bardzo drogi transfer
Simons - zna BL, pytanie jak z formą. Pewnie by kosztował podobnie jak Williams
14.06.2025 08:31
Może warto postawić na jakiegoś młodego skrzydłowego, z mniejszej ligi.
Barcelona chce podobno też Diaza, a ten chce tylko do Barcy. Oboje na pewno nie przyjdą. LFC chce 60 mln za Diaza.
13.06.2025 22:08
Williams u nas chce 20 mln, w Barcelonie 12 mln xD
Z tym Nevesem to hit xD
Czyli jednak Mitoma i Doan to najlepsze opcje…..
13.06.2025 20:57
Goretzka podobno dostał zapytanie od Fenerbahce czy byłby otwarty na transfer. To byłoby cudownie gdyby udało się pozbyć Sane, Kima, Comana, Goretzke w jednym okienku.
11.06.2025 20:45
1
Ogólnie jakby Arabowie chcieli Kima i Comana to dla nas idealnie. Zapłacą więcej niż Anglicy, nie będzie problemu z pensją. Fajnie jakby jeszcze ruszyli po Palhinhe.
Może uda się zmniejszyć te płace. Kim, Sane, Müller i Coman to gdzieś 70 mln zaoszczędzonych zarobków co roku.
Do tego pewnie Boey i Zaragoza.
Tah i Bischof raczej zarabiają adekwatnie, pytanie co z Wiliamsem jeśli by przyszedł.
11.06.2025 19:27
1
Doan jako backup Olise spoko, moim zdaniem lepsza opcja od Kubo. Nkunku to żart.
11.06.2025 11:58
Podsumowujac, dopóki nie sprzedamy tej trójki ( a jeśli się to w ogóle zdarzy to w sierpniu) to ruszymy po to co zostało na rynku. Pewnie Mitoma. Jako że będzie blisko końca okienka to wydamy 10 mln więcej. Większość zawodników ma klauzulę tylko do lipca żeby kluby potrafily planować kadrę.
09.06.2025 15:05
Mnie Urbig jakoś specjalnie nie przekonuje. Wiadomo, jest młody. Jednak wyższy już nie będzie. Ma problemy z górnymi piłkami. Niekiedy przy interwencjach wydaje się ociężały, nie ma tych refleksów. Pewnie skończy się i tak na poszukiwaniu nowego bramkarza.
Nie wiem po co brano w sumie Peretza. Na nr 1 się nie nadaje, na rezerwę za młody. Powinni sprzedać i Peretza i Nubela, z 15 mln można by zarobić. W dodatku zostaje jeszcze Ullreich.
Trzeba było wcześniej pogadać z Magnianem. Za rok wolny agent, spokojnie pogra z 5 lat na wysokim poziomie. Teraz już za późno.
07.06.2025 14:03
Nie wiem, Leao to mi przypomina Sane. Potencjał duży, rzadko kiedy coś z nim robi. W kontrach świetny, w grze pozycyjnej ma braki.
70-90 mln to znaczy 20-30 mln więcej od Williamsa. Ciekawe czy rzeczywiście Hiszpan chce tyle zarabiać.
07.06.2025 10:53
Mało realne. To prawoskrzydłowy, brakuje nam kasy, więc na pewno nie wydamy 50 mln na zmiennika Olise. Poza tym statystyki ma mierne. To chyba lepiej postawić na jakiś talent.
Z tych, którzy są wymieniani na pozycję lewoskrzydłowego to najbardziej prawdopodobny jest jednak Mitoma. Nie wierzę w żadnego Rodrygo czy Gakpo. Leao nie jest warty tej kasy, poza tym raczej potrzebuje przestrzeni. Nico Williams byłby najlepszy, ale drogi i te wymagania płacowe. Na dzień dobry by zarabiał więcej od Kimmicha. Eze to bardziej gra na środku, wtedy Musiala musiałby przejść na lewo.
Ogólnie typ Mitoma jak najbardziej jest poszukiwany, dobry drybling na małej przestrzeni itd. Tylko lepiej ściągnąć młodszego gracza, na lata. Japończyk ma 28 lat i gra w Brighton. Jako backup spoko, ale zaś kasy nie mamy.
06.06.2025 16:03
2
Trzeba sprzedać tych, których idzie. Wiadomo, że Palhinha, Goretzka i Gnabry zostaną. Opylić Comana za te 30 parę mln, Tela też.
Jednak znowu słychać, że Peretz ma iść na wypożyczenie itd. My wypożyczamy piłkarzy, płacimy im pół pensji, kończy się im umowa i odchodzą. Skoro nie mają u nas przyszłości Peretz, Tel i Nubel to należy ich sprzedać lub wypożyczyć z obowiązkiem wykupu.
Zaragoze i Boeya też pewnie da się sprzedać. Spokojnie można na tej 6 zarobić z 110 - 130 mln.
Wtedy transfer skrzydłowego i prawego obrońcy z klasą się spłaca. Na pensjach nawet zostanie. I tak ci gracze nic nie wnoszą do nas.
04.06.2025 19:29
1
Nie jest wart nawet połowy…. Talent na pewno ma, ale raczej potrzebuje autostrady do swojej gry. To już by lepiej do nas pasował Mitoma.
29.05.2025 16:34
Laimer za Tuchela jak grał w pomocy był najlepszym zawodnikiem w meczach z Realem i Arsenalem. Na PO średnio, ofensywnie to dobrze wyglada z Olise, defensywnie brakuje mu też prędkości.
Okienko nie zaczęło się, a mamy dwa dobre transfery za darmo. Wazne teraz by kupić konkretnego PO i lewoskrzydłowego.
29.05.2025 09:45
2
Fajnie jakby Stiller został rok w VFB, a potem, jak skończy się umowa Leona, o niego zawalczyć. Moim zdaniem większy talent od Pavlovicia. Ma Bayern w sercu, tatuaż Monachium.
Może odejść za 36.5 mln, ale Stuttgart może odkupić klauzule za 2 mln.
Krok do Realu byłby moim zdaniem zły. Tam jednak jest konkurencja, defensywna pomoc mają obsadzoną, ofensywniej mają Bellinghama i Valverde.
28.05.2025 19:16
Gakpo bardzo dobry gracz, może też z powodzeniem zastąpić Kane. Byłoby spoko gdyby do tego jednak przyszedł dodatkowo lewoskrzydłowy. Taki typ jak Mitoma, ale młodszy. Taki ze świetna technika i dryblingiem na małej przestrzeni.
26.05.2025 19:17
Swoją drogą ciekawe jaki plan ma LFC na Frimponga? Zmiennik Salaha albo będą grać trójka obrońców?
Chyba Slot nie ustawi go na PO, defensywnie to drugi Boey. Alonso dawał go na skrzydle albo jako wahadłowego.
24.05.2025 15:58
Jak będą chcieli Simonsa to znaczy, że znowu nie kupią lewoskrzydłowego, bo zagra tam Musiala. Będzie albo lewoskrzydłowy albo ofensywny pomocnik. Na pewno nie będzie obu.
Wg mnie ktoś na lewe skrzydło, prawą obronę i atak to konieczność (Porro, Rodrygo, Mateta byłoby idealnie, ale pewnie mało realne).
Jakby udało się pozbyć Kima to jeszcze jeden obrońca.
24.05.2025 11:27
Lepszy Mitoma niż Leao. Portugalczyk jednak potrzebuje przestrzeni. No i pewnie będą chcieli 100 mln, a nie jest tego warty. Chyba, że stanie się cud i wydamy te 80 mln na Rodrygo.
24.05.2025 11:03
1
Podobno już nie chcemy innego zawodnika profilu Wirtza tylko dobrego lewego skrzydłowego. Ruch ok, ale to oznacza jakiś totalny brak planowania u nas. Chcemy ściągać nazwiska zamiast konkretnych pozycji?
24.05.2025 06:55
3
Przy tej ilości zawodników to ofensywny pomocnik jest raczej sprawa drugorzędna. Najważniejsze to solidny lewy skrzydłowy jak Olise, prawy obrońca i zmiennik Kane. Pewnie tez warto by pomyśleć nad kimś jeśli odejdzie Kim.
Ogólnie to ciężko, bo takich zawodników jak Goretzka, Guerreiro, Coman, Gnabry, Palhinha ze względu na zarobki trudno będzie sprzedać. Poza tym niektórzy mają rok umowy. Odejdą za darmo i dostaną lepszą kasę.
23.05.2025 20:52
Uli zaś za dużo paplał o wycieczkach rodziców Wirtza do Anglii.
23.05.2025 19:45
No to wiadomość, Falk i Bild się totalnie zbłaźnili. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Zostaje te 100 mln. Może uda się jeszcze coś uzbierać sprzedając Boeya, Zaragoze, Comana. Fajnie jakby ktoś ruszył po Palhinhe i Kima. Nawet jakby Portugalczyk miał odejść za 20 mln. Trudno.
Mając np. 150 mln mam nadzieję, że przyjdzie jakiś back-up Kane (Schick, Mateta), prawy obrońca (Porro za Tela plus dopłata?), lewoskrzydłowy (Mitoma, podobno też myślimy nad Leao, Rodrygo może odejść za 80 mln) i jakiś środkowy obrońca oprócz Taha (Thiaw? Bisseck?)
23.05.2025 18:23
1
W sumie to Wirtz oczywiście jest świetnym zawodnikiem, jest na pewno dalej w rozwoju niż Musiała. Jednak obiektywnie patrząc, który Bayern będzie silniejszy?
Bayern A: Przychodzi Wirtz za 150 mln, koniec transferów.
Bayern B: Nie przychodzi Wirtz, za to przychodzi Schick (25 mln), Mitoma lub Williams (50-60 mln), Porro (50 mln), jakiś obrońca młody za 25 mln….
23.05.2025 15:08
1
Dobra wiadomość, solidnie grał. Do tego raczej solidny Tah. Idealnie byłoby jeszcze sprzedać Kima i kupić nowego obrońcę.
Hincapie ma ponoć klauzulę 50 mln. Jednak już niby Real zainteresowany.
Ogólnie się Bayer sypie.
Tah, Wirtz, Hincapie, Frimpong, Schick może odejść za 25 mln. Zainteresowanie jest Palaciosem z Hiszpanii.
Plus taki że jeśli odejdą to Leverkusen będzie miało niesamowitą kasę do dyspozycji. To będzie pewnie z 250 mln. A transfery raczej robią dobre.
23.05.2025 12:08
Teoretycznie najlepiej byłoby dogadać się z Wirtzem, a może i z Bayerem, że bierzemy go za rok. Bayer dostaje uzgodnioną kwotę, Florian kasę za podpis większą.
Te 150 mln potrzebne jest na wzmocnienia. Byłem sceptyczny co do Taha, ale na chwilę obecną nas ratuje. Najlepszy obrońca BL 3 ostatnich sezonów. Do tego można by powalczyć o Bissecka lub Thiawa. Konieczny jest prawy obrońca, a oni niestety kosztują dużo. Ktoś na lewe skrzydło by się przydał, do tego zamiennik Kana (Mateta?).
W środku pola ścisk, ale brak 6. Chętnie bym zobaczył u nas Stillera.
Niestety nie bardzo jest kogo sprzedać, jakieś grosze za Boeya i Zaragoze. Może Nubel i Coman. Leon się nie ruszy, Palhinha też nie. Z Kimem pewnie podobnie.
20.05.2025 17:41
Barcelona podobno znowu ciśnie w sprawie Taha. Real też będzie szukać obrońców, a idzie tam Alonso. Trzeba by szybko zaklepać go. W sumie najlepszy obrońca BL w ostatnich latach. W tym roku najwięcej wygranych pojedynków.
15.05.2025 18:33
Szumne zapowiedzi w sprawie Wirtza, a jego ojciec podobno był widziany w Manchesterze i gada z City.
Okazuje się, że cała rodzinka była w Manchesterze na spotkaniu z City. Florian też. Prywatny lot, na lotnisku dopadli ich dziennikarze Bilda.
Falk się może totalnie ośmieszył.
13.05.2025 20:06
W BL potrzeba 3 zwycięstw, program ambitny. Heidenheim i Hoffenheim walczą o utrzymanie, z VFL i Pauli tak samo żeśmy słabo wyglądali. Poza tym Mainz walczące nawet o LM i silna Borussia. Do tego Lipsk.
Trzeba wygrać z dwoma zespołami z dołu tabeli, 5 meczów nie wierze, ze wygramy.
Bayer też nie ma łatwo, tylko Pauli z dołu tabeli. Poza tym mecze z Mainz i silnym w rundzie rewanżowej Augsburgiem. Jeszcze maja BVB.
17.04.2025 17:24
Zgadza się, ale jeśli Neuer za rok skonczy karierę to Nubel będzie naszym najlepszym bramkarzem... Zostaniemy z niedoświadczonym Urbigiem i Peretzem.
17.04.2025 17:20
1
Może kontrowersyjne, ale Laimer jest naszym najlepszym pomocnikiem obecnie i ofiarą naszego systemu/transferów. Facet grał świetnie z Realem i Arsenalem tok temu w pomocy. To jedyny nasz pomocnik, który nie boi się przyspieszyć gry, wejsc między rywali, poza tym oddaje na boisku serce. Niestety, jako prawy obrońca sobie nie radzi.
Kimmich i Goretzka fatalnie, to zwalnianie gry, brak podan do głębi, klepanie z lewej do prawej, w dodatku w takim tempie, że każdy mógł się spokojnie ustawić. Przedłużyliśmy z nim umowę, dalej ma 20 mln. W porównaniu do środka pola Interu wygląda słabo.
Sane bezproduktywny po raz kolejny, odskakując piłki, zwalnianie gry. Gnabry wszedł i od razu miał te dynamikę. Realnie patrząc, po ostatnich występach, powinna być ławka w kolejnych meczach. Zobaczymy czy Kompany ma jaja. Lepiej gdyby Leroy odszedł, granie u kumpla-trenera to średni pomysł.
Olise się starał, jednak przy wykończeniu tym razem słabo. Mimo to nasz najlepszy skrzydłowy, Coman bez komentarza. Jeśli ktoś da za niego choćby 40 mln to go sami możemy tam zawiezc.
Muller niestety słabo, pokazuje w tym sezonie czemu nie dostaje nowej umowy. Kane poprawnie, jednak to nie ten Harry, do którego jesteśmy przyzwyczajeni.
Stanisic słabo, ale to też nie jest jego pozycją. Kim beż komentarza, Dier z golem i interwencja gry. Jednak również problemy z Thuramem.
Urbig ok, w tym meczu więcej zrobić nie mógł.
17.04.2025 06:16
2
Bye bye.... i porównywać te różne Interu do tego co bije Kimmich....
16.04.2025 22:20
Panie Dreesen szykuj Pan lepiej te 5 % udziałów na sprzedaż. Tu trzeba ( znowu) przebudowy. Obrona kuleje, pomoc niekreatywna, brak skrzydeł oprócz Olise, brak prawego obrońcy.
16.04.2025 21:35
1
Szumne zapowiedzi, a na razie Inter ma wszystko pod kontrolą. Pewnie w defensywie, groźne kontry, nawet z gry lepiej wyglądają.
Sane porażka póki co, znowu zwalbia akcje, niedokładnie podaję i przyjmuje. Trzeba było od początku dac Gnabryego. Ciekawe czy dalej chcą z nim przedłużyć.
16.04.2025 21:30
Tak realnie patrzac:
Boey 15 mln?
Coman 30 mln
Tel 40 mln (wątpię by Tottenham dał więcej, ewentualnie dodatki jakies)
Nubel 15 - 20 mln (Bayer go chce, jednak to w sumie nasz najpewniejszy bramkarz gdy Neuer zakończy kariere)
Guerreiro 10 mln (pewnie nie będzie chciał odejsc)
Gnabry 20 mln (pewnie też nie odejdzie, skreślenie go z listy plac już będzie sukcesem)
Palhinha 20 mln ( o ile zechce, ma dobry kontrakt, więc nikt za niego nie da wiecej)
Parę mln za jakieś młodziki
Jak wyjdzie idealnie to można by pewnie sfinansować Wirtza. Tym bardziej, że nasi najcenniejsi piłkarze do sprzedaży albo chcą odejść (Coman) albo klub chce ich wykupić za niższa cenę (Tel). Nubel też raczej nie zostanie w VFB bez europejskich pucharów. Bayer to dla niego szansa, również w reprezentacji.
Problem w tym, że nawet jak przyjdzie Florian to wypadało by sprowadzić jednego skrzydłowego (Luis Henrique?).
Do tego na pewno prawy obrońca (trudny rynek) oraz środkowy, taki do pary z Upa.
Środek pomocy idealny nie jest, ale przez sama ilość piłkarzy zabezpieczony raczej. Leon i Palhinha raczej zostaną, Bischof dochodzi. Jest Laimer, Kimmich, Pavlovic. Może większą rotacja spowoduje, że Leon i Pavlo nie będą się leczyć pol roku.
12.04.2025 10:15
Wg Sportbildu Bayern ma prowadzić ostry kurs oszczędnościowy. Nie tylko zostają wstrzymane inwestycje w infradtdukture, ale klub również sprawdza kto na pewno musi jechac na KMŚ latem. Klub chce zabrać tylko niezbędne osoby. Poza tym pracownicy w tym roku nie mają dostać wyrównania inflacyjnego.
09.04.2025 19:03
Sorry, to runda KOO, jest drugi mecz. Trzeba myśleć, a nie huraofensywa.
08.04.2025 22:47
Dziś tylko Laimer i Olise mi się podobali. Reszta słabo. Stani ok jeszcze.
08.04.2025 22:39
Dobrze, że przy standardowych wrocil stary dobry Kimmich, o którym zawsze mówił Basler.
08.04.2025 22:30
Kimmich i Leon ysk chwaleni ostatnimi tygodniami.... no to mamy dobrego rywala, sprawdźmy....
08.04.2025 21:44
U nad 2 - 3 piłkarzy atakuje jednego, a ten robi kółeczko i leci kontra.... Brakuje konsekwencji.
08.04.2025 21:42
Typowe w tym sezonie. Trzy podania w naszej połowie wystarcza.
08.04.2025 21:40
Wydaje się jakby szukano kozla ofiarnego.
Niezadowoleni z rozmow o przedłużenie umów i duże zarobki. Z drugiej strony to pod koniec Dreesen bral w nich udział. To o co chodzi skoro zatwierdził te zarobki?
Pisanie, że Freund może zastąpić Eberla oraz obwinianie za nieudane transfery. Tymczasem Boey i Zaragoza idą na konto Freunda, Palhinhe chcieli przed Eberlem. Wina jego jest to, że to ciągnął dalej.
03.04.2025 20:09
Ciekawe czy oni chcą przedluzyc umowe z Sane.... Guerreiro dramat. Laimer na prawej tez słabo. My praktycznie nie mamy w kadrze prawego obrońcę.
29.03.2025 16:20
Nie ma co płakać. W Realu graja w obronie Garcia, ZVazquez albo nawet Valverde. W srodku młody Asencio.
Szansa dla Diera by zawalczyć o nowa umowę, dla Ito i Stanisicia.
27.03.2025 08:16
1
Nie ma co zwalać ewentualnych niepowodzeń na kontuzje. Trzeba mieć odpowodnia kadrę i tyle. To wina zarządu, że nie mamy żadnej alternatywy za Daviesa.
Mazraoui tam grał dobrze w LM, został sprzedany. Teraz nie ma ani backupa na lewa, ani prawego obrońcy. Na prawej musiał grać Guerreiro. Na lewej pewnie tez będzie musiał teraz grac.
26.03.2025 10:49
Razi brak jakiejkolwiek kreatywności. Środek pola całkowicie przegrany. Kimmich niech znowu nie marudzi, sam nic nie grał, był jednym z najgorszych.
Mecz pokazuje dlaczego pol Europy chce Wirtza, a nie Jamala. Florian jest klasę wyżej. Rozegranie, czytanie gry.
Jamal po raz kolejny jak nie idzie to głową w dol i próbujemy się przebić przez mur.
Chcemy oszczędzać latem, a tutaj trzeba wymienić pol ofensywy. Coman, Goretzka, Gnabry, Sane out. Do tego wzmocnić obronę, boki obrony. Masakra. Pokazuje to jakie było zarządzanie na sprzestrzeni lat. Przede wszystkim kupic środkowego pomocnika, może nawet dwóch jak Kimmich odejdzie. Takich z kreatywnością.
16.02.2025 07:28
Marne szanse na 8. Barcelona i Celtic musi pomóc. My musimy więcej strzelić.
29.01.2025 22:30
Tylko Olise i Musiala trzymają poziom. Reszta naszych skrzydłowych jest tak beznadziejna.
Jak normalnemu człowiekowi wytłumaczyć, że Sane, Gnabry, Coman zarabiają po 17-20 mln?
29.01.2025 22:17
1
Wszyscy graja pod nas, a my nie potrafimy u siebie wbić dwóch kolejnych goli najsłabszej ekipie.
29.01.2025 22:14
Trochę brak logiki. Mamy 3 potencjalnych następców, każdy zarabia kasę, niektórzy kosztowali odstępne. Można by w zamian kupic po prostu jakiegoś Mamardaszwilliego albo Maignana. Kończy mu się za rok umowa jeśli się nie mylę.
28.01.2025 11:01
Kimmich podobno rozmawia z Realem. Ciekawe ile mu zaproponują.
Jeśli odejdzie to nastepny plac budowy. Trzeba ściągnąć sensowna 6, która potrafi coś z piłką u nogi i może grać obok Pavlovicia.
23.01.2025 18:23
2
Wg angielskich dziennikarzy Chelsea wycenia Nkunku na 70 mln xD Kupili go za 60 mln, niewiele grał, spadła jego wartość, a teraz nam wcisną za 70 mln. Oby nie było drugiego Boeya. Mam nadzieję, że ktoś w zarządzie jest na tyle przytomny, że to odwoła. Można pomyśleć o 40-45 mln. Nic więcej. Za 70 mln znajdą się lepsze opcje na rynku. Bez takiej historii kontuzji.
@kibicod2007
Zostanie wtedy rok do końca umowy bez konieczności wykupienia, a kluby niechętnie są w takiej sytuacji. Tak samo bylo z Daviesem albo Kimkichem. Wtedy zawodnik może po prostu przesiedzieć rok, odejść za darmo i zgarnąć duża sumkę za podpis w nowym klubie. Jeśli klub ma wydawać 20/30 mln to już nie będzie skłonny dawać dużej kwoty za sam podpis.
20.08.2025 12:09
Dobre nazwiska, ale problem w tym, że Eberl podobno może tylko brać zawodników z opcją wykupu.
W takim wypadku odpada Lookman, który ma umowę do 2027 roku. Vanderson bardzo ciekawy, ale czy Monsco zgodzi się na wypożyczenie? Na Veige pewnie Chelsea by się zgodziła.
Ogólnie to ciężko, a my nadal marnujemy czas na rozmowy o Nkunku.
20.08.2025 10:37
Nie wiem czy jesteśmy aż tak biedni czy zarząd finansowy panikuje. Jakiś minus transferowy raczej nigdy nie był problemem jeśli wynosił 40-50 mln. Sprzedaliśmy zawodników za 80 mln a wydaliśmy 72 mln. Jesteśmy na lekkim plusie.
Mi nawet szkoda Eberla , kogo ma niby znaleźć tydzień przed zakończeniem okienka tylko na wypożyczenie.
Może Arsenał by się zgodził z Havertzem, o ile sam Niemiec chce. ManU by pewnie kogoś oddało. Czy nam jednak mogą pomóc? Wątpię. Tutaj trzeba trafić takiego Diera, bez przyszłości w klubie, ale u nas ogarniał.
19.08.2025 20:09
Transfer Nkunku podobno upada. Byłoby to świetne wieści i nadzieja, że jednak nasi trzymają rękę na pulsie i nie chcą transferu definitywnego, bo zawodnik jest niewiadoma.
17.08.2025 21:18
Jeśli to prawda, że możliwe jest wypożyczenie z opcją wykupu to ok, można sprobowac. Jeśli transfer definitywny albo obowiązek wykupu to słabo. Można spróbować za jakieś 20 mln i powiedzmy podstawą jak u Taha. Wszystko inne jest szaleństwem. W najgorszym wypadku za chwilę wypadnie kontuzjowany, a my na lewej zostaniemy z Diazem. Nie wiem czemu nie ruszają po Fofane.
15.08.2025 13:21
Wg Romano odejście Comana przesadzone, a my dostaniemy poniżej 30 mln ;)
14.08.2025 08:51
Chyba u nas powariowali…. Niech w końcu szukają realnych wzmocnień na 10 lub lewą, a nie ciągłe bawienie się z VFB albo obserwowanie i dyskutowanie o Nkunku.
13.08.2025 20:39
To jest hit w ogóle, wg Kickera Eberl wynegocjowal 30 mln, a zarząd chce więcej. Tutaj ich rozumiem, Saudyjczycy byli gotowi dać olbrzymią kasę za Diaza, a nas chcą wykiwać.
Oby zarząd tego przypilnował, lepiej zostać z Comanem niż kupić Nkunku za wyższą kwotę.
13.08.2025 12:51
Wcześniej były doniesienia, że Woltemade ma mieć osobny budżet, a my chcemy kogoś jako ofensywnego pomocnika albo cofniętego napastnika. To w sumie byłby typ Nkunku albo Simons. Holender ma być niby za drogi.
Idąc dalej tym tokiem to powinniśmy teraz kupić dwóch zawodników po sprzedaży Comana. Do tego dorzucić skrzydłowego. Ja wątpię, że to nastąpi.
Jeśli Comana miałby zastąpić Fofana to spoko, mniejsza pensja, duży talent, już grał w dobrej lidze. Jeśli ma być to Nkunku to trochę nie można zrozumieć decyzji. Zarobi pewnie też z 14 mln, kosztować będzie więcej niż dostaliśmy za Comana, leczyć być może też będzie się częściej.
12.08.2025 08:01
Wg Sky Simons ma być za drogi na tę chwilę, interesujemy się niby Nkunku i Fofana. Opcją pozostaje Woltemade.
11.08.2025 22:31
Mam nadzieję, że się nie damy nabić z Comanem. Wydaje się być w dobrej formie, Diaz to trochę niewiadoma. Do końca okienka aż tak dużo czasu nie zostało. Mam nadzieję, że jeśli będą chcieli dać jakieś 30 - 35 mln to odmówimy.
Lepiej mieć wtedy kadrę z Comanem.
08.08.2025 14:47
Wygląda na to, że po Diazie na razie nic sie nie dzieje. Guerreiro nie sprzedamy, ma rok umowy, chyba, że zgłoszą sie szejki.
Kima raczej tez nie, z resztą tu pozostał max tydzień, bo później nierealne by znaleźć zastępstwo za normalną kasę.
Bory chyba też zostanie.
Ogólnie przydał by się ktoś grający za Kanem, prawy obrońca, środkowy tylko w przypadku odejścia Kima.
Realnie to Boey zostanie, więc PO odpada. Kim zostanie, więc środek obrony będzie bez zmian.
Może ewentualnie ktoś przyjdzie ofensywny, jednak szanse pewnie też są nikłe. Karl ma być backupem Olise, na razie jeszcze jest Wanner. Na lewej Diaz i Coman, nie wiadomo co zrobić z Gnabrym. Eberl raczej już ma wakacje.
04.08.2025 18:14
Odejście Palhinhi to wg różnych źródeł zaoszczędzone 10 mln pensji plus opłata 5 mln za wypożyczenie.
Wiadomo, że Totki go raczej nie wykupią za te 30 mln, chyba, że niesamowicie tam odpali. Jednak nawet przez takie wypożyczenia można zminimalizować straty. Z resztą czy ktoś naprawdę myślał, że znajdzie się chętny za 50 mln?!
Sane i Müller to wg różnych stron gdzieś 35 - 40 mln, Peretz 1,5, Dier 5 mln.
Czyli mamy minus 55 - 60 mln.
Teraz Tah miał dostać 9 mln, może wzrosnąć do 12 mln. Diaz 14 mln. Bischof podobno niewiele.
Wychodzi na to, że udało się zredukować pensje o 25 mln. Celem było chyba 20 % z 275 mln. Czyli mało.
Ogólnie przykład, jaka mamy chorą sytuację płacową pokazuje porównanie Laimera ze Stanisiciem. Chorwat pokazywał, że jednak mocno odstaje od kolegów w ostatnich meczach. Laimer jeden z najlepszych. Różnica w zarobkach 1 mln.
Capology pokazuje fajną analizę jeśli chodzi o wynagrodzenie podstawowe (bez bonusów). Jeśli chodzi o zawodników mających więcej niż 15 mln to w Bayernie było takich 8. W całej La lidze 9, w Serie A 2. U nas mówimy o zawodnikach klasy Gnabry, Goretzka, Coman….
02.08.2025 07:34
Ty nie myśl… i nie czytaj… szkoda Twojego czasu…
27.07.2025 20:14
Jakbyś przeczytał komentarz ze zrozumieniem to byś nie pytał głupio gdzie byłem.
27.07.2025 18:26
PSG pokazuje jak się powinno to robić. Wywalili te swoje gwiazdeczki, zrobili dobre transfery i zbudowali zespół. U nas Neuer, Müller długo grają, poniekąd za zasługi.
W PSG się tak nie cackają z gwiazdami jak my z Comanem, Gnabrym czy Goretzka.
Donnaruma ma rok umowy, nie chce przedłużać, więc jest ultimatum. Teraz już podobno kupili następcę Cheveliera. Trzeba u nas tak samo, odchodzisz albo grasz w drugiej drużynie lub siedzisz na trybunach.
27.07.2025 15:20
To jest mega. Chelsea uzgodniła warunki z Simonsem i rozpoczyna rozmowy z Lipskiem, a my odbywamy wewnętrzny call na temat Simonsa. To pokazuje jak niesamowicie wolno działamy. Podobna sytuacja z Huijsenem. My dzwoniliśmy do agenta i zaskoczenie, że już dogadany z Realem. Działamy jak typowa niemiecka firma w obecnych czasach.
23.07.2025 19:18
Jest haczyk, Stiller ma klauzule 36,5 mln. VfB gdy wejdzie oferta to może odkupić mu ją za 2 mln euro. Wtedy i tak trzeba się dogadywać z nimi. Moim zdaniem i tak to musimy robić, stiller to idealny zawodnik gdyby odszedł za darmo Leon za rok.
21.07.2025 10:39
Moim zdaniem powinni się dogadać z Woltemade żeby przyszedł za rok. Ewentualnie mu zrekompensować ten rok finansowo.
Za rok odchodzi Gnabry, Goretzka. Z VFB wtedy przydał się Stiller. Gdy Bayern się zgłosi to raczej nie będzie się wahał, ma Monachium i klub w sercu.
W tym roku powinniśmy ruszyć po Simonsa i Fofane. Simons na 10, ewentualnie zagra też głębiej albo na skrzydle. Fofana typowo na lewe skrzydło. Tym bardziej, że zostaje Coman i Gnabry.
17.07.2025 10:37
Szkoda Bakayoko, za tę kasę idealny zmiennik Olise.
14.07.2025 12:02
Właśnie tyle jest dobrych graczy, którymi za rok kończy się umowa. Czy to do pierwszej jedenastki czy jako typowe backupy.
Konate (Real zgarnie), Guehi (pewnie LFC), Mosquera (Arsenal). Czemu u nas nie można z takim wyprzedzeniem dopinać transferów. Za Ulliego to się zdarzało, dogadano się z graczem i potem przychodził za darmo.
Teraz mają jakieś listy, marnują czas rozmawiając z 1, potem nie wychodzi to dopiero zaczynają podchody do drugiego. Nic konkretnego. Lista zaś dostępnych graczy z dnia na dzień robi się krótsza.
14.07.2025 12:01
I to byłby konkret razem z Simonsem. Młodzi, już ograni, w razie czego się sprzeda. Fofana na pewno ma większe szanse na grę u nas niż w Liverpoolu. Zainteresowana podobno jest też Chelsea.
12.07.2025 19:38
Niech dogaduje Simonsa, a nie sonduje. Nad Nkunku się można zastanowić jakby kosztował 20 - 25 mln. Facet przechodził za 60 mln, nic nie grał i niby ktoś ma za niego dawać teraz tyle samo?
12.07.2025 14:30
Z tych nazwisk to najlepiej Simons, Fofana i Dumfries.
Z tym, że Dumfries to raczej życzenie kibiców niż nasze realne zainteresowanie. Dopóki jest Boey to na pewno nie będzie nowego PO, a szkoda bo to pozycja, która na pewno potrzebuje wzmocnienia. Realnie by musiał odejść Boey i pewnie Palhinha, żeby myślano o przesunięciu Laimera do pomocy.
Simons na 10, Fofana na skrzydło. Coman i tak zostanie. Woltemade na ten sezon odpuścić. Wszystko powyżej 40 mln to na tą chwilę szaleństwo.
Simons plus Fofana nie powinni kosztować więcej niż 120 mln.
Za 35 mln poszedł Tel, Zaragoza i Peretz pewnie pójdą za jakieś 20 mln razem. 50 mln zarobione dodatkowo na MS. Powinno być realne.
12.07.2025 09:55
Podobno VFB odrzuciło 40 mln plus 5 mln bonusów za Woltemade. Ja bym na tym przestał i dogadał się z nim by został przynajmniej rok w VFB.
Na razie chyba transfer Simonsa najłatwiejszy do realizacji, ale kto wie….
11.07.2025 15:07
Wg Falka Bayern złożył ofertę na 52 mln euro za Diaza.
10.07.2025 22:43
Gakpo już niby nie chcemy. Mitomy też nie. Williams przedłużył umowę, Barcoli PSG nie puści. Do Leao nie są przekonani i słusznie.
Zostaje Diaz, Woltemade i Nkunku.
Jeśli rzeczywiście chcą 80 mln za Diaza to obawiam się, że dołączy do nas tylko Woltemade i Nkunku. Za tych zawodników pewnie zapłacimy koło 100 mln.
09.07.2025 16:36
Tymczasem Real dalej robi swoje. Konate za rok za darmo.
Za rok kończą się umowy Mosquery oraz Guehiego. Może tak pomyśleć wcześniej.
Tak samo z bramkarzem, ja nie wierzę, że Urbig za rok wskakuje do pierwszej jedenastki. Zostaje wiara w Nuebela albo transfer. Maignan nie wiem czy nie jest już po słowie z Chelsea, ale za rok kończy mu się umowa.
08.07.2025 18:50
Na szczęście Romano podaje, że Diaz chce do Barcelony. Oby. Dobry gracz, ale 70-80 mln na 28 latka to przesada.
Lepiej wydać te 50 mln Woltemade lub 70 mln na Simonsa. Jest jeszcze Oihan Sancet z Bilbao z klauzula 50 mln. Są alternatywy na środek, na lewą trudniej.
07.07.2025 13:48
Wg Bildu Diaz zgodził się na transfer do Bayernu. Trochę ma już lat na karku….
07.07.2025 10:02
Po Musiali. Źle to wyglądało. Pewnie bardzo długa przerwa.
Typowy Bayern, mamy przewagę, mamy sytuację. Nie strzelilismy gola, a w drugiej oby nam nie wbili.
05.07.2025 18:56
Stanisic mocno odstaje od reszty, widać to w każdym meczu. Może być jako backup na jakieś Heidenheim. Na taką grę jednak zarabia za dużo.
05.07.2025 18:20
LFC podobno odrzucilo zapytanie Eberla i oznajmili, ze Diaz nie jest na sprzedaż.
Z jednej strony szkoda, bo dobry zawodnik. Z drugiej dawać 60-70 mln za 29-latka to średni pomysł. Chyba Gakpo byłby lepszym pomysłem.
Oby udało się z Fofana. Ciężko też będzie. Może warto postawić na młodszych z niższych lig jak Trincao czy Paixao.
02.07.2025 09:10
Jak dla mnie spoko gracz, nie top poziom, ale lepszy na pewno od Comana i Gnsbryego. Kiedyś mówiono coś o 35 mln. Spoko cena.
Innymi wyborami mogliby być Baena za 60 mln albo Paixao z Rotterdamu chyba za 45 mln.
To byłyby transfery typu Ribery. Piłkarz przed najlepszym wiekiem, mający dobre występy w średnim zespole.
29.06.2025 16:25
Facet ma 23 lata, pierwszy przełomowy rok, a nawet pół roku. Debiut w reprezentacji, świetne mecze w u21.
Fakt, talent niesamowity, raczej cofnięty napastnik, ale ze swoim wzrostem pewnie da radę na 9. Ma technikę, o której większość napastników może pomarzyć.
Jednak gdyby przyjąć, że jest warty 100 mln to Wirtz powinien za ile iść do LFC? 200 mln? 300 mln?
28.06.2025 15:24
W Stuttgarcie wkurzeni, że dowiadują się o tym z mediów, a nikt z nimi nie rozmawiał.
Powodzenia w negocjacjach.
Wg Bildu Stuttgart jest gotowy zmienić swoje stanowisko w sprawie Woltemade z „nie na sprzedaż” na 80 mln euro….
27.06.2025 09:40
Dogadany może być, pytanie co na to VFB. Pewnie tanio nie sprzedadzą, bo umowa do 2028 roku. Myślę, że jeśli rzeczywiście ma być to 60 mln to zrezygnujemy (i slusznie). Chyba, że jakieś bonusy itd.
Podobna sytuacja jak z innymi naszymi zawodnikami. Zawsze jest ryzyko, że nie wypali. Jeśli jest młody to jeszcze sprzedamy. Jednak trudno sprzedać sensownie jeśli samemu się dało 60 mln i wysoką pensję.
26.06.2025 21:32
Bild niby potwierdza, że jesteśmy dogadani w sprawie kontraktu do 2030 roku. Zobaczymy, jeśli Stuttgart rzeczywiście chce 60 mln to może być ciężko. Jeśli to zapłacimy to raczej oznacza rezygnację z lewoskrzydłowego.
26.06.2025 20:05
Podobno jak nie wyjdzie z Barcola (klub nie sprzeda), Williamsem (chce do Barcy) i Gittensem (dogadany z Chelsea) to mamy ruszać po Gakpo.
26.06.2025 16:51
Transfer Olise inspiracja, ale robią wszystko inaczej.
Olise młody, mniej znany, ze średniaka dobrej ligi, świetne statystyki.
My z kolei teraz chcemy Leao, czyli niby gwiazdę, ale poziomu Sane. Ewentualnie Williamsa, mającego statystyki na poziomie Guerreiro. W dodatku każdy ten transfer będzie droższy, ze względu na klauzulę i zarobki.
26.06.2025 16:48
Z tych nazwisk, które się pojawiają to najlepiej ruszyć po Gakpo albo Martinelliego. Cena pewnie podobna. Gakpo może grać też na szpicy.
Leao to drugi Sane, pozwolić odejść za darmo jednemu by kupić za 80 mln drugiego to szaleństwo.
Barcola ok, ale nierealny z powodu kwoty.
Williams traktuje nas jako backup. Jego liczby nie powalają.
Diaz dobry, ale ma już te 28 lat.
22.06.2025 16:42
Połowa tej bramki, jak nie więcej, idzie na konto Stanisicia. Dał się ograć młodzieżowym trikiem.
21.06.2025 13:42
Czyli zamiast iść w kopie Olise, piłkarza z super nogą, podaniami i dryblingiem idziemy w typ Comana (Leao, Williams, Gittens).
21.06.2025 08:33
Mam wrażenie, że po odmowie Wirtza musi to być na siłę jakieś większe nazwisko.
Leao ma 26 lat, nie zagrał żadnego równego sezonu. W taki klubie jak Milan powinien być przynajmniej gwiazdą i liderem. Ostatni sezon zaczynał często na ławce, w reprezentacji Portugalii rezerwowy.
Potencjał na pewno ma tylko jak z charakterem i dyscypliną?
Jest dużo młodych zawodników na rynku, którzy robią dużo lepsze liczby niż Leao czy Nico.
18.06.2025 14:16
Nierealne, że puszcza go za 70 mln.
17.06.2025 19:59
Mam wrażenie, że po odmowie Wirtza Bayern na siłę chce sprowadzić „nazwisko”, wielki niespodziewany transfer.
Idziemy od trudnego transferu (Williams) do bardziej trudnego, a nawet mało realnego (Barcola).
Dawać na lewą Musiale, jako backup Gmabry lub Coman jeśli zostaną. Kupić ofensywnego pomocnika. Jednak jest ich więcej na rynku, paru może grać też na lewej.
Baena, Eze, Sancet, Simons….
Do tego mam wrażenie zaniedbuje się inne ważne pozycje jak prawego obrońcy.
17.06.2025 17:46
Podobno Bayern został poinformowany, że jeśli Barcelonie uda się nazbierać kasy na Williamsa i można go będzie zarejestrować to transfer zostanie zatwierdzony. Bayern niby czeka xD
Także po takiej info już Max powinien zajmować się kimś innym jeśli chcemy być poważni. Tym bardziej, że profil idealnie nie pasuje do nas.
Podobno Barcola jest jednak na sprzedaż za około 100 mln.
Moim zdaniem za 100 mln można mieć Baene i np. Diaza z LFC. Tym bardziej, że Liverpool się podobno nie zatrzymuje i chce sprowadzić Gordona z Newcsstle.
16.06.2025 17:29
Jest wielu obrońców z potencjałem, pewnie nawet tańszych niż Araujo.
Guehi za rok będzie wolnym zawodnikiem, jest ma być typowy back-up to dobrze radzi sobie nasz Chris Richards. Jest Malick Thiaw, Mosquera za rok też bez umowy. Jeśli pierwszy skład to jest Diomande, Hincapie ma klauzulę 50 mln.
16.06.2025 13:13
Może się okaże, że zamiast wydawać kupe kasy plus duże wynagrodzenie na topowego lewoskrzydłowego łatwiej będzie kupić ofensywnego pomocnika, a Jamala rzucić na lewą.
Jest paru ciekawych zawodników, do wyciągnięcia przez klauzule:
Alex Baena - może grać na lewej i w środku, ma klauzulę 45 mln chyba.
Oihan Sancet- środek pola, dobre statystyki, 50 mln klauzula
Eze - dobry gracz, ale pewnie bardzo drogi
Gibbs White - pewnie bardzo drogi transfer
Simons - zna BL, pytanie jak z formą. Pewnie by kosztował podobnie jak Williams
14.06.2025 08:31
Może warto postawić na jakiegoś młodego skrzydłowego, z mniejszej ligi.
Barcelona chce podobno też Diaza, a ten chce tylko do Barcy. Oboje na pewno nie przyjdą. LFC chce 60 mln za Diaza.
13.06.2025 22:08
Williams u nas chce 20 mln, w Barcelonie 12 mln xD
Z tym Nevesem to hit xD
Czyli jednak Mitoma i Doan to najlepsze opcje…..
13.06.2025 20:57
Goretzka podobno dostał zapytanie od Fenerbahce czy byłby otwarty na transfer. To byłoby cudownie gdyby udało się pozbyć Sane, Kima, Comana, Goretzke w jednym okienku.
11.06.2025 20:45
Ogólnie jakby Arabowie chcieli Kima i Comana to dla nas idealnie. Zapłacą więcej niż Anglicy, nie będzie problemu z pensją. Fajnie jakby jeszcze ruszyli po Palhinhe.
Może uda się zmniejszyć te płace. Kim, Sane, Müller i Coman to gdzieś 70 mln zaoszczędzonych zarobków co roku.
Do tego pewnie Boey i Zaragoza.
Tah i Bischof raczej zarabiają adekwatnie, pytanie co z Wiliamsem jeśli by przyszedł.
11.06.2025 19:27
Doan jako backup Olise spoko, moim zdaniem lepsza opcja od Kubo. Nkunku to żart.
11.06.2025 11:58
Podsumowujac, dopóki nie sprzedamy tej trójki ( a jeśli się to w ogóle zdarzy to w sierpniu) to ruszymy po to co zostało na rynku. Pewnie Mitoma. Jako że będzie blisko końca okienka to wydamy 10 mln więcej. Większość zawodników ma klauzulę tylko do lipca żeby kluby potrafily planować kadrę.
09.06.2025 15:05
Mnie Urbig jakoś specjalnie nie przekonuje. Wiadomo, jest młody. Jednak wyższy już nie będzie. Ma problemy z górnymi piłkami. Niekiedy przy interwencjach wydaje się ociężały, nie ma tych refleksów. Pewnie skończy się i tak na poszukiwaniu nowego bramkarza.
Nie wiem po co brano w sumie Peretza. Na nr 1 się nie nadaje, na rezerwę za młody. Powinni sprzedać i Peretza i Nubela, z 15 mln można by zarobić. W dodatku zostaje jeszcze Ullreich.
Trzeba było wcześniej pogadać z Magnianem. Za rok wolny agent, spokojnie pogra z 5 lat na wysokim poziomie. Teraz już za późno.
07.06.2025 14:03
Nie wiem, Leao to mi przypomina Sane. Potencjał duży, rzadko kiedy coś z nim robi. W kontrach świetny, w grze pozycyjnej ma braki.
70-90 mln to znaczy 20-30 mln więcej od Williamsa. Ciekawe czy rzeczywiście Hiszpan chce tyle zarabiać.
07.06.2025 10:53
Mało realne. To prawoskrzydłowy, brakuje nam kasy, więc na pewno nie wydamy 50 mln na zmiennika Olise. Poza tym statystyki ma mierne. To chyba lepiej postawić na jakiś talent.
Z tych, którzy są wymieniani na pozycję lewoskrzydłowego to najbardziej prawdopodobny jest jednak Mitoma. Nie wierzę w żadnego Rodrygo czy Gakpo. Leao nie jest warty tej kasy, poza tym raczej potrzebuje przestrzeni. Nico Williams byłby najlepszy, ale drogi i te wymagania płacowe. Na dzień dobry by zarabiał więcej od Kimmicha. Eze to bardziej gra na środku, wtedy Musiala musiałby przejść na lewo.
Ogólnie typ Mitoma jak najbardziej jest poszukiwany, dobry drybling na małej przestrzeni itd. Tylko lepiej ściągnąć młodszego gracza, na lata. Japończyk ma 28 lat i gra w Brighton. Jako backup spoko, ale zaś kasy nie mamy.
06.06.2025 16:03
Trzeba sprzedać tych, których idzie. Wiadomo, że Palhinha, Goretzka i Gnabry zostaną. Opylić Comana za te 30 parę mln, Tela też.
Jednak znowu słychać, że Peretz ma iść na wypożyczenie itd. My wypożyczamy piłkarzy, płacimy im pół pensji, kończy się im umowa i odchodzą. Skoro nie mają u nas przyszłości Peretz, Tel i Nubel to należy ich sprzedać lub wypożyczyć z obowiązkiem wykupu.
Zaragoze i Boeya też pewnie da się sprzedać. Spokojnie można na tej 6 zarobić z 110 - 130 mln.
Wtedy transfer skrzydłowego i prawego obrońcy z klasą się spłaca. Na pensjach nawet zostanie. I tak ci gracze nic nie wnoszą do nas.
04.06.2025 19:29
Nie jest wart nawet połowy…. Talent na pewno ma, ale raczej potrzebuje autostrady do swojej gry. To już by lepiej do nas pasował Mitoma.
29.05.2025 16:34
Laimer za Tuchela jak grał w pomocy był najlepszym zawodnikiem w meczach z Realem i Arsenalem. Na PO średnio, ofensywnie to dobrze wyglada z Olise, defensywnie brakuje mu też prędkości.
Okienko nie zaczęło się, a mamy dwa dobre transfery za darmo. Wazne teraz by kupić konkretnego PO i lewoskrzydłowego.
29.05.2025 09:45
Fajnie jakby Stiller został rok w VFB, a potem, jak skończy się umowa Leona, o niego zawalczyć. Moim zdaniem większy talent od Pavlovicia. Ma Bayern w sercu, tatuaż Monachium.
Może odejść za 36.5 mln, ale Stuttgart może odkupić klauzule za 2 mln.
Krok do Realu byłby moim zdaniem zły. Tam jednak jest konkurencja, defensywna pomoc mają obsadzoną, ofensywniej mają Bellinghama i Valverde.
28.05.2025 19:16
Gakpo bardzo dobry gracz, może też z powodzeniem zastąpić Kane. Byłoby spoko gdyby do tego jednak przyszedł dodatkowo lewoskrzydłowy. Taki typ jak Mitoma, ale młodszy. Taki ze świetna technika i dryblingiem na małej przestrzeni.
26.05.2025 19:17
Swoją drogą ciekawe jaki plan ma LFC na Frimponga? Zmiennik Salaha albo będą grać trójka obrońców?
Chyba Slot nie ustawi go na PO, defensywnie to drugi Boey. Alonso dawał go na skrzydle albo jako wahadłowego.
24.05.2025 15:58
Jak będą chcieli Simonsa to znaczy, że znowu nie kupią lewoskrzydłowego, bo zagra tam Musiala. Będzie albo lewoskrzydłowy albo ofensywny pomocnik. Na pewno nie będzie obu.
Wg mnie ktoś na lewe skrzydło, prawą obronę i atak to konieczność (Porro, Rodrygo, Mateta byłoby idealnie, ale pewnie mało realne).
Jakby udało się pozbyć Kima to jeszcze jeden obrońca.
24.05.2025 11:27
Lepszy Mitoma niż Leao. Portugalczyk jednak potrzebuje przestrzeni. No i pewnie będą chcieli 100 mln, a nie jest tego warty. Chyba, że stanie się cud i wydamy te 80 mln na Rodrygo.
24.05.2025 11:03
Podobno już nie chcemy innego zawodnika profilu Wirtza tylko dobrego lewego skrzydłowego. Ruch ok, ale to oznacza jakiś totalny brak planowania u nas. Chcemy ściągać nazwiska zamiast konkretnych pozycji?
24.05.2025 06:55
Przy tej ilości zawodników to ofensywny pomocnik jest raczej sprawa drugorzędna. Najważniejsze to solidny lewy skrzydłowy jak Olise, prawy obrońca i zmiennik Kane. Pewnie tez warto by pomyśleć nad kimś jeśli odejdzie Kim.
Ogólnie to ciężko, bo takich zawodników jak Goretzka, Guerreiro, Coman, Gnabry, Palhinha ze względu na zarobki trudno będzie sprzedać. Poza tym niektórzy mają rok umowy. Odejdą za darmo i dostaną lepszą kasę.
23.05.2025 20:52
Uli zaś za dużo paplał o wycieczkach rodziców Wirtza do Anglii.
23.05.2025 19:45
No to wiadomość, Falk i Bild się totalnie zbłaźnili. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Zostaje te 100 mln. Może uda się jeszcze coś uzbierać sprzedając Boeya, Zaragoze, Comana. Fajnie jakby ktoś ruszył po Palhinhe i Kima. Nawet jakby Portugalczyk miał odejść za 20 mln. Trudno.
Mając np. 150 mln mam nadzieję, że przyjdzie jakiś back-up Kane (Schick, Mateta), prawy obrońca (Porro za Tela plus dopłata?), lewoskrzydłowy (Mitoma, podobno też myślimy nad Leao, Rodrygo może odejść za 80 mln) i jakiś środkowy obrońca oprócz Taha (Thiaw? Bisseck?)
23.05.2025 18:23
W sumie to Wirtz oczywiście jest świetnym zawodnikiem, jest na pewno dalej w rozwoju niż Musiała. Jednak obiektywnie patrząc, który Bayern będzie silniejszy?
Bayern A: Przychodzi Wirtz za 150 mln, koniec transferów.
Bayern B: Nie przychodzi Wirtz, za to przychodzi Schick (25 mln), Mitoma lub Williams (50-60 mln), Porro (50 mln), jakiś obrońca młody za 25 mln….
23.05.2025 15:08
Dobra wiadomość, solidnie grał. Do tego raczej solidny Tah. Idealnie byłoby jeszcze sprzedać Kima i kupić nowego obrońcę.
Hincapie ma ponoć klauzulę 50 mln. Jednak już niby Real zainteresowany.
Ogólnie się Bayer sypie.
Tah, Wirtz, Hincapie, Frimpong, Schick może odejść za 25 mln. Zainteresowanie jest Palaciosem z Hiszpanii.
Plus taki że jeśli odejdą to Leverkusen będzie miało niesamowitą kasę do dyspozycji. To będzie pewnie z 250 mln. A transfery raczej robią dobre.
23.05.2025 12:08
Teoretycznie najlepiej byłoby dogadać się z Wirtzem, a może i z Bayerem, że bierzemy go za rok. Bayer dostaje uzgodnioną kwotę, Florian kasę za podpis większą.
Te 150 mln potrzebne jest na wzmocnienia. Byłem sceptyczny co do Taha, ale na chwilę obecną nas ratuje. Najlepszy obrońca BL 3 ostatnich sezonów. Do tego można by powalczyć o Bissecka lub Thiawa. Konieczny jest prawy obrońca, a oni niestety kosztują dużo. Ktoś na lewe skrzydło by się przydał, do tego zamiennik Kana (Mateta?).
W środku pola ścisk, ale brak 6. Chętnie bym zobaczył u nas Stillera.
Niestety nie bardzo jest kogo sprzedać, jakieś grosze za Boeya i Zaragoze. Może Nubel i Coman. Leon się nie ruszy, Palhinha też nie. Z Kimem pewnie podobnie.
20.05.2025 17:41
Barcelona podobno znowu ciśnie w sprawie Taha. Real też będzie szukać obrońców, a idzie tam Alonso. Trzeba by szybko zaklepać go. W sumie najlepszy obrońca BL w ostatnich latach. W tym roku najwięcej wygranych pojedynków.
15.05.2025 18:33
Szumne zapowiedzi w sprawie Wirtza, a jego ojciec podobno był widziany w Manchesterze i gada z City.
Okazuje się, że cała rodzinka była w Manchesterze na spotkaniu z City. Florian też. Prywatny lot, na lotnisku dopadli ich dziennikarze Bilda.
Falk się może totalnie ośmieszył.
13.05.2025 20:06
W BL potrzeba 3 zwycięstw, program ambitny. Heidenheim i Hoffenheim walczą o utrzymanie, z VFL i Pauli tak samo żeśmy słabo wyglądali. Poza tym Mainz walczące nawet o LM i silna Borussia. Do tego Lipsk.
Trzeba wygrać z dwoma zespołami z dołu tabeli, 5 meczów nie wierze, ze wygramy.
Bayer też nie ma łatwo, tylko Pauli z dołu tabeli. Poza tym mecze z Mainz i silnym w rundzie rewanżowej Augsburgiem. Jeszcze maja BVB.
17.04.2025 17:24
Zgadza się, ale jeśli Neuer za rok skonczy karierę to Nubel będzie naszym najlepszym bramkarzem... Zostaniemy z niedoświadczonym Urbigiem i Peretzem.
17.04.2025 17:20
Może kontrowersyjne, ale Laimer jest naszym najlepszym pomocnikiem obecnie i ofiarą naszego systemu/transferów. Facet grał świetnie z Realem i Arsenalem tok temu w pomocy. To jedyny nasz pomocnik, który nie boi się przyspieszyć gry, wejsc między rywali, poza tym oddaje na boisku serce. Niestety, jako prawy obrońca sobie nie radzi.
Kimmich i Goretzka fatalnie, to zwalnianie gry, brak podan do głębi, klepanie z lewej do prawej, w dodatku w takim tempie, że każdy mógł się spokojnie ustawić. Przedłużyliśmy z nim umowę, dalej ma 20 mln. W porównaniu do środka pola Interu wygląda słabo.
Sane bezproduktywny po raz kolejny, odskakując piłki, zwalnianie gry. Gnabry wszedł i od razu miał te dynamikę. Realnie patrząc, po ostatnich występach, powinna być ławka w kolejnych meczach. Zobaczymy czy Kompany ma jaja. Lepiej gdyby Leroy odszedł, granie u kumpla-trenera to średni pomysł.
Olise się starał, jednak przy wykończeniu tym razem słabo. Mimo to nasz najlepszy skrzydłowy, Coman bez komentarza. Jeśli ktoś da za niego choćby 40 mln to go sami możemy tam zawiezc.
Muller niestety słabo, pokazuje w tym sezonie czemu nie dostaje nowej umowy. Kane poprawnie, jednak to nie ten Harry, do którego jesteśmy przyzwyczajeni.
Stanisic słabo, ale to też nie jest jego pozycją. Kim beż komentarza, Dier z golem i interwencja gry. Jednak również problemy z Thuramem.
Urbig ok, w tym meczu więcej zrobić nie mógł.
17.04.2025 06:16
Bye bye.... i porównywać te różne Interu do tego co bije Kimmich....
16.04.2025 22:20
Panie Dreesen szykuj Pan lepiej te 5 % udziałów na sprzedaż. Tu trzeba ( znowu) przebudowy. Obrona kuleje, pomoc niekreatywna, brak skrzydeł oprócz Olise, brak prawego obrońcy.
16.04.2025 21:35
Szumne zapowiedzi, a na razie Inter ma wszystko pod kontrolą. Pewnie w defensywie, groźne kontry, nawet z gry lepiej wyglądają.
Sane porażka póki co, znowu zwalbia akcje, niedokładnie podaję i przyjmuje. Trzeba było od początku dac Gnabryego. Ciekawe czy dalej chcą z nim przedłużyć.
16.04.2025 21:30
Tak realnie patrzac:
Boey 15 mln?
Coman 30 mln
Tel 40 mln (wątpię by Tottenham dał więcej, ewentualnie dodatki jakies)
Nubel 15 - 20 mln (Bayer go chce, jednak to w sumie nasz najpewniejszy bramkarz gdy Neuer zakończy kariere)
Guerreiro 10 mln (pewnie nie będzie chciał odejsc)
Gnabry 20 mln (pewnie też nie odejdzie, skreślenie go z listy plac już będzie sukcesem)
Palhinha 20 mln ( o ile zechce, ma dobry kontrakt, więc nikt za niego nie da wiecej)
Parę mln za jakieś młodziki
Jak wyjdzie idealnie to można by pewnie sfinansować Wirtza. Tym bardziej, że nasi najcenniejsi piłkarze do sprzedaży albo chcą odejść (Coman) albo klub chce ich wykupić za niższa cenę (Tel). Nubel też raczej nie zostanie w VFB bez europejskich pucharów. Bayer to dla niego szansa, również w reprezentacji.
Problem w tym, że nawet jak przyjdzie Florian to wypadało by sprowadzić jednego skrzydłowego (Luis Henrique?).
Do tego na pewno prawy obrońca (trudny rynek) oraz środkowy, taki do pary z Upa.
Środek pomocy idealny nie jest, ale przez sama ilość piłkarzy zabezpieczony raczej. Leon i Palhinha raczej zostaną, Bischof dochodzi. Jest Laimer, Kimmich, Pavlovic. Może większą rotacja spowoduje, że Leon i Pavlo nie będą się leczyć pol roku.
12.04.2025 10:15
Wg Sportbildu Bayern ma prowadzić ostry kurs oszczędnościowy. Nie tylko zostają wstrzymane inwestycje w infradtdukture, ale klub również sprawdza kto na pewno musi jechac na KMŚ latem. Klub chce zabrać tylko niezbędne osoby. Poza tym pracownicy w tym roku nie mają dostać wyrównania inflacyjnego.
09.04.2025 19:03
Sorry, to runda KOO, jest drugi mecz. Trzeba myśleć, a nie huraofensywa.
08.04.2025 22:47
Dziś tylko Laimer i Olise mi się podobali. Reszta słabo. Stani ok jeszcze.
08.04.2025 22:39
Dobrze, że przy standardowych wrocil stary dobry Kimmich, o którym zawsze mówił Basler.
08.04.2025 22:30
Kimmich i Leon ysk chwaleni ostatnimi tygodniami.... no to mamy dobrego rywala, sprawdźmy....
08.04.2025 21:44
U nad 2 - 3 piłkarzy atakuje jednego, a ten robi kółeczko i leci kontra.... Brakuje konsekwencji.
08.04.2025 21:42
Typowe w tym sezonie. Trzy podania w naszej połowie wystarcza.
08.04.2025 21:40
Wydaje się jakby szukano kozla ofiarnego.
Niezadowoleni z rozmow o przedłużenie umów i duże zarobki. Z drugiej strony to pod koniec Dreesen bral w nich udział. To o co chodzi skoro zatwierdził te zarobki?
Pisanie, że Freund może zastąpić Eberla oraz obwinianie za nieudane transfery. Tymczasem Boey i Zaragoza idą na konto Freunda, Palhinhe chcieli przed Eberlem. Wina jego jest to, że to ciągnął dalej.
03.04.2025 20:09
Ciekawe czy oni chcą przedluzyc umowe z Sane.... Guerreiro dramat. Laimer na prawej tez słabo. My praktycznie nie mamy w kadrze prawego obrońcę.
29.03.2025 16:20
Nie ma co płakać. W Realu graja w obronie Garcia, ZVazquez albo nawet Valverde. W srodku młody Asencio.
Szansa dla Diera by zawalczyć o nowa umowę, dla Ito i Stanisicia.
27.03.2025 08:16
Nie ma co zwalać ewentualnych niepowodzeń na kontuzje. Trzeba mieć odpowodnia kadrę i tyle. To wina zarządu, że nie mamy żadnej alternatywy za Daviesa.
Mazraoui tam grał dobrze w LM, został sprzedany. Teraz nie ma ani backupa na lewa, ani prawego obrońcy. Na prawej musiał grać Guerreiro. Na lewej pewnie tez będzie musiał teraz grac.
26.03.2025 10:49
Razi brak jakiejkolwiek kreatywności. Środek pola całkowicie przegrany. Kimmich niech znowu nie marudzi, sam nic nie grał, był jednym z najgorszych.
Mecz pokazuje dlaczego pol Europy chce Wirtza, a nie Jamala. Florian jest klasę wyżej. Rozegranie, czytanie gry.
Jamal po raz kolejny jak nie idzie to głową w dol i próbujemy się przebić przez mur.
Chcemy oszczędzać latem, a tutaj trzeba wymienić pol ofensywy. Coman, Goretzka, Gnabry, Sane out. Do tego wzmocnić obronę, boki obrony. Masakra. Pokazuje to jakie było zarządzanie na sprzestrzeni lat. Przede wszystkim kupic środkowego pomocnika, może nawet dwóch jak Kimmich odejdzie. Takich z kreatywnością.
16.02.2025 07:28
Marne szanse na 8. Barcelona i Celtic musi pomóc. My musimy więcej strzelić.
29.01.2025 22:30
Tylko Olise i Musiala trzymają poziom. Reszta naszych skrzydłowych jest tak beznadziejna.
Jak normalnemu człowiekowi wytłumaczyć, że Sane, Gnabry, Coman zarabiają po 17-20 mln?
29.01.2025 22:17
Wszyscy graja pod nas, a my nie potrafimy u siebie wbić dwóch kolejnych goli najsłabszej ekipie.
29.01.2025 22:14
Trochę brak logiki. Mamy 3 potencjalnych następców, każdy zarabia kasę, niektórzy kosztowali odstępne. Można by w zamian kupic po prostu jakiegoś Mamardaszwilliego albo Maignana. Kończy mu się za rok umowa jeśli się nie mylę.
28.01.2025 11:01
Kimmich podobno rozmawia z Realem. Ciekawe ile mu zaproponują.
Jeśli odejdzie to nastepny plac budowy. Trzeba ściągnąć sensowna 6, która potrafi coś z piłką u nogi i może grać obok Pavlovicia.
23.01.2025 18:23
Wg angielskich dziennikarzy Chelsea wycenia Nkunku na 70 mln xD Kupili go za 60 mln, niewiele grał, spadła jego wartość, a teraz nam wcisną za 70 mln. Oby nie było drugiego Boeya. Mam nadzieję, że ktoś w zarządzie jest na tyle przytomny, że to odwoła. Można pomyśleć o 40-45 mln. Nic więcej. Za 70 mln znajdą się lepsze opcje na rynku. Bez takiej historii kontuzji.
14.01.2025 13:19