DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Marton Strona 12

Jeśli Kalle coś takiego mówi to muszą już byc jakieś rozmowy i negocjacje. Uli lubił sobie pogadać pod koniec jego ery jednak Kalle nigdy raczej spekulacjami się nie zajmował.

21.01.2021 18:09

Myślę, że Kalle, Oli i nawet Hasan zdają sobie sprawę, że poprzednie okienko było bardzo słabe. Oczywiście nikt tego nie przyzna, bo wtedy podkopali by własną pracę.

Moim zdaniem zasadnicze będzie pytanie jak daleko dojdziemy w LM (kasa z UEFA) i kogo uda się sprzedać. Podobno Marsylia chce wykupić Cuisance, a uzgodniono chyba 18 mln odstępnego. Everton chce Zirkzee, fajnie gdyby poszedł za te 10 mln. PSV podobno chce kupić za 6 mln Feina, mimo że wiele nie gra. Tolisso tez może pójść za minimum te 15 mln. Do tego ktoś z młodych (Fruechtl, Mai, Singh, Dajaku). Nie wiadomo jak długo zostaną Sarr i Roca. Trochę można nazbierac.

Upamecano moim zdaniem to konieczność. Obecnie to Alaba wydaje rozkazy i ustawia obrone. Lucas tego nie zrobi moim zdaniem. On jest idealny jako drugi obrońca obok "lidera".

Do tego najlepiej dwojka z Gladbach. Neuhaus gra już przynajmniej drugi świetny sezon, ma dynamikę, dobre nogi. Do tego Zakaria. Fakt, że ma problemy po kontuzji. Jednak już gra coraz lepiej. Zdrowy Zakaria trochę przypomina z profilu (dynamika, odbior) na szóstce Makelele. Ma jeszcze szansę na duży rozwój. Kończy mu się kontrakt i pewnie da się go wyciągnąć za 15 mln.

Tam przeglądałem PO na transfermarkt. Emersonowi z Sevilli kończy się kontrakt. Ktoś wie jak gra? Ja rzadko oglądam ligę hiszpańska. Za darmo może warto.

20.01.2021 17:06

Małe ryzyko w przypadku Omara. Przyjdzie za darmo, jak nie wypali to można go sprzedać z zyskiem. Statystyki ma dobre w Championship (te defensywne istotne dla obroncy). Lewa obrona to raczej mniejszy problem, możesz grać tez Lucas.

20.01.2021 09:51

Dokładnie. United przez lata rzucało kasa, ale sprowadzali same wypalone gwiazdy. Zawsze gdy chcieli kogoś konkretnego (np. de Light czy Lewandowski) to ktoś ich ubiegał. Wtedy wydawali kasę na di Marie, Schweinsteigera, Sancheza czy Pogbe. Stawianie na młodych graczy ostatnio im lepiej wyszło.

20.01.2021 09:31

BVB nic nie gra, a już prawie na prowadzeniu. Dla nas remis dobry.

Bateria świetny zawodnik. Są 2 problemy. Pierwszym jest kwota odstępnego. My mamy problem by wydać na zawodnika 20 mln (Dest). Za Bateria trzeba wydać grubo kasę. Drugim problemem jest źródło tych rewelacji.

19.01.2021 21:58

Ofensywa Bailey - Diaby - Wirtz naprawdę fajnie gra. Jamajczyk chyba odzyskuje formę po dwóch słabszych sezonach. Dla nas jednak idealny byłby remis.

19.01.2021 21:07

Nikt pewnie tego nie rozumie dlaczego piłkarz, który odejdzie z klubu i ma w związku z tym odpowiednią motywację gra. Lucas na pewno nie rozumie, skoro w praktyczne każdym meczu jest naszym najlepszym zawodnikiem w obronie.

Tylko Real zaciera ręce, że Flick mu ogrywa piłkarza. Jednak pół roku na ławie lub trybunach zrobiło by swoje.

19.01.2021 07:02

Ja zbytnio w Zirkzee nie wierze. Podobnie z Arpem. O ile Niemiec ma jeszcze jakaś technikę to Holender wydaje się mało ruchliwym zawodnikiem. Nie ma jakoś szczególnie żadnego wyjątkowego waloru. Niby wysoki, ale mistrzem gry głową nie jest. Może i ma nosa do ustawienia się w odpowiednim miejscu, ale taki "typowy Inzaghi" to za mało na Bayern. Poza tym wydaje się mieć również problemy z głową i motywacja. W drugim zespole nawet nie błyszczy. 10 mln za niego byłoby mistrzostwem. Tym bardziej, że musimy zbierać każdy grosz na ewentualne letnie transfery. Arpa bym też się pozbył.

Z wypożyczeń to chyba tylko warto oglądać Stillera, Dajaku i Batiste Maiera. Mai niby podstawowy zawodnik, ale jest też coraz starszy i gra w przecietniaka 2 BL. Singh cos tam ożył, ale liczby ma nadal przeciętne i gra w słabym Nurnbergu. Fruechtl bez komentarza. Oni w Bayernie nie zwojuja nic. Lata powoli lecą i by musieli juz grać na wyższym poziomie. Można tutaj śmiało ich porównać do młodszego Musiali. Można ich spróbować sprzedać razem z Feinem. Jakieś 15 mln wpadnie.

W idealnym przypadku tyle samo wpadnie za Tolisso i za dwójkę Roca - Sarr.

Wiem, że nie ma co się nastawiać na wielkie transfery, ale chyba każdy widzi, że trzeba gdzieś 4 zawodników. Środkowy obrońca (Upamecano 42 mln), defensywnego i środkowego pomocnika (Zakaria 15 mln??, Neuhaus 39 mln) I prawego obrońcę z prawdziwego zdarzenia (Mukiele?). Wychodzi grubo ponad 100 mln.

18.01.2021 22:35

Jak będzie wyglądać sytuacja po odejściu Alaby? Hmmm. Obawiam się, że zamiast sprzedać Austriaka przed sezonem za np. 25 mln jak Thiago to zostawiliśmy go. Alaba gra słaby sezon, 4 indywidualne błędy prowadzące do goli. Teraz odejdzie za darmo do Realu, a my w zamian kupimy za 30 mln rezerwowego Realu. Taka polityka.

18.01.2021 10:34

Pressing oczywiście zawodzi. Atakujemy niby z przodu, ale nie ciągniemy tego do końca. Metr przed rywalem stajemy i próbujemy zastąpić rywala. W zeszłym sezonie był ciągły atak. Ten metr niektórym wystarczy by zagrać długa piłkę do przodu albo rozegrać z kolega.

Dlatego uważam, że taktyka Flicka jest świetna pod warunkiem, że wszystko się zgrywa tzn. kondycja i forma zawodników, ustawienie na boisku, motywacja. Juz w zeszłym sezonie w Lizbonie mimo świetnej formy i passy Lyon czy PSG miało praktycznie okazję sam na sam. Nie wpadło dzięki Manu albo złej decyzji strzelca.

Wychodzi na to, że taktyka ta jest bardzo ryzykowna. Dobry team powinien być elastyczny, mieć plan B gdy nie idzie.

14.01.2021 13:16

Najgorsze jest to, że z wypowiedzi Flicka wynika iż nie ma zamiaru zmieniać taktyki. Mówi, że przy bramkach po długich lub prostopadlych pilkach ktoś nie poszedł za zawodnikiem itd. Co jednak jeśli ten napastnik (startujący juz lepszej pozycji, bo nie musi się rozpędzić i odwrocic) jest po prostu szybszy? Stronę jest,ze rywale wykorzystują przeciwko nam naprostsze sposoby rodem z B klasy. Długa piła do przodu i gol. Tutaj może przyjść nawet Van Dijk i będzie to samo. Tez będzie musiał się rozpędzić i gonić napastnika. Problemem jest też ofensywa. Dużo strzelamy, ale w ostatnich tygodniach mamy problem z wytwarzaniem sobie klarownych sytuacji.

14.01.2021 09:09

Schweinsteiger przed meczem krytykował system Bayernu. Zastanawiał się po co stoimy tam wysoko, skoro można spokojnie stać 10 metrów głębiej. Flick podobno odpowiedział na to :" Trzeci gol dla Gladbach nie wynikał z wysokiego ustawienia ". Wiem, że chłop lubi wysoki pressing. Jednak widzi, że to nie działa. Po co więc to ciągnąć?

13.01.2021 23:43

Flick gdzie zmiana taktyki!!!

13.01.2021 23:28

Niech Flick w końcu udowodni, że nie jest trenerem jednej taktyki. Nawet Favre umiał zmieniać taktykę w trakcie sezonu. Blamaz. Pytanie czy duży czy olbrzymi.

13.01.2021 23:19

Nie wiem czy Kimmich w przyszłym sezonie nie będzie musiał wrócić na prawą. Niby chcemy Neuhausa. Moim zdaniem bardzo dobry zawodnik, najbliższy temu, którego nazwalibysmy rozgrywającym w porównaniu z naszymi zawodnikami. Dobre nogi, dynamika tez dobra. Klauzula podobno wynosi 39 mln i zawodnik chce odejść z Gladbach. Jednak jest to zawodnik myślący ofensywnie. Nadal brakuje nam typowego defensywnego pomocnika. Zakaria prawdopodobnie nie przedłuży kontraktu i nie będzie kosztował majątku. Jednak te 15-20 mln trzeba będzie wydać. Może się to okazać zbyt dużo w okresie covidu. Tym bardziej, że mówi się o Upamecano za 40 mln. To już razem byłoby 100 mln! Zamiast Zakarii kor przyjść jakiś młodzik, dużo u nas plotek o takich. Jednak wtedy jest niepewność czy wypali. Może skończyć się tak, że za rok ze względu na słabą formę ów młodego zawodnika i np. Pavarda oraz Sarra nadal zostaniemy z Kimmichem na dwie pozycje. Będzie grał na PO, a środek Neuhaus - Leon wydaje się bardzo ofensywny.

Tak na prawdę potrzebujemy 4 transferów, dwado środka pola, do tego środkowego i prawego obrońcę. Jednak to grubo ponad 100 mln. Nie bardzo jest kogo sprzedać, za Zirkzee, Tolisso, Roce i Sarra dostaniemy przy bardzo dobrych wiatrach 40 mln.

12.01.2021 09:02

Widocznie Campus ma jednak w tym przypadku racje. Myślę, że Roca również dość szybko sprzedamy. Dla samego zawodnika lepiej, nic nie gra mimo kontuzji rywali. Dla nas tez, bo może jakiś grosz za niego dostaniemy. Pewnie podziękuję tez Tolisso (oby). Martinez tez odejdzie. Wynika z tego, ze powinniśmy kupić jednego defensywnego(lub srodkowego) pomocnika, który nam pomoże juz teraz oraz jednego młodego do ogrywania. Gladbach podobno już dogaduje się z następca Zakarii. Może Szwajcarii przedzie do nas (chociaż jego forma po tych kontuzja ch to niewiadoma) oraz do tego Kamara lub Agoume.

11.01.2021 12:54

Alaba jako środkowy obrońca tylko 51 % wygranych pojedynków. Lucas ma prawie 65 % i to grając na boku częściej. Sule ma 67 %, Javi 71%, Pavard 57% tez grając na boku. Poziom Alaby trzyma tylko Boa (50%). Do tego dochodzi 12 % niecepnych podań, gdzie środków obrońcy często nie schodzą poniżej 8%. Chyba oczywiste jest kogo powolinnismy się pobyć z 1 składu.

11.01.2021 08:03

Hojbjerg gra świetny sezon, kosztował 15 mln. Mała kwota jak na kapitana Southampton. Hasan wolał za podobno cenę kupić zawodnika z drugiej ligi. Baku był do wyciagiecia, my wolimy Sarra. Ciekawe jakie transfery będą latem. Zmiennika Daviesa ok. Jednak tutaj trzrba kogoś podobnego na prawą stronę. Za takiego niestety trzrba zapłacić. Bayern jednak nie może sobie pozwolić by jednak pozycja nie była w ogóle obsadzona.

Ja typuje, że skończy się na Agoume, Omaru Richardsie oraz przy dobrych wiatrach Upamecano.

09.01.2021 16:13

Na Sport1.de Flick skrytykował tez Alaba, że za wszytko opuścił linię obrony przy golu Hoffmanna. Przynajmniej tyle....

09.01.2021 11:38

Najgorsze jest to, że Hansi wydaje się nie mieć planu B. Cały czas stoimy wysoko. W zeszłym sezonie był z przodu cały czas atak na piłkę. W tym sezonie, pewnie przez przemęczenie to nie działa lub nie jest planowane. Mimo tego, stoimy dalej tak wysoko. Rywal ma bardzo łatwo, długa lub szybka piłka do szpicy i juz napastnik jest sam na sam. Wymiana obrony na niewiele się zda. Każdy obronca ma w takiej sytuacji problem, bo musi się odwrócić i rozpędzić. Do tego jednak dochodzą takie żałosne podania jak te Pavarda albo Sule wczoraj.

Niestety przypomina to trochę Kloppa w BVB. Totalna dominacja, ale jak nauczono się z nimi grać to po rundzie jesiennej było miejsce spadkowe.

Najbardziej martwi mnie wywiad Rose PRZED (!!!) meczem dla DAZN. Mówił coś w stylu, że Gladbach będzie chciało grać z głębi szybko do przodu. By tak grać potrzebują miejsca, ale będą je mieli, bo Bayern nie zmieni stylu. Zawsze stoi wysoko i miejsce jest!!! Przed meczem, a to oznacza, że każdy rywal wie, że Bayern nie ma obecnie planu B. Trochę przypomina to sytuacje z Van Gaal em. Do przodu spoko, ale przy kontrze zawodnicy nie wiedzieli co robić.

09.01.2021 11:30

Gladbach to teraz przelezy.

08.01.2021 22:22

Źle to wygląda... Kogo by tu wprowadzić na boisko żeby odmienić losy meczu? Na ławce bogactwo. Pewnie dlatego nie ma zmian, bo Hansi nie umie sie zdecydować.

08.01.2021 22:12

Tak naprawdę porażka w lidze jest kwestia czasu. Nawet jakby się dziś udało. Z ogorkami w poprzednich meczach juz było ciężko. Gramy bez lekkości z przodu. Z tyłu fatalnie. Dużo już było szczęśliwych zakończeń meczu np. z RB.

Sane próbuje wziąć ciężar gry na siebie. Sam jednak niewiele zdziała.

08.01.2021 21:58

Może by jakaś zmiana? Może Musiala albo King? Nawet Chupa Chups za Mullera, który dziś gra blado. Cokolwiek?

08.01.2021 21:53

Kadra jest już dość szeroką. Zbyt szeroką kadra jest zła.

08.01.2021 21:50

Hansi może jest świetnym motywatorem i kimś kto może wprowadzić spokój w szatni. Obawiam się jednak, że może być trenerem jednej taktyki.

Praktycznie wszystkie gole padają tak samo. Prostopadla piłka do linii obrony albo długie podanie jak w niższych klasach polskich lig. Wypadałoby pomyśleć, że może stoimy za wysoko i się cofnąć. Zmienić cokolwiek w taktyce. My gramy i stoi cały czas tak samo.

08.01.2021 21:48

Sule chłop jak dąb, a ma problem z podaniem na 5 m. Brakuje mu siły, że piłka nie może doturlać się do Pavarda?

08.01.2021 21:41

Z taką obrona to o LM możemy zapomnieć. Trudno będzie nawet o BL. 23 gole po niecalej rundzie. Jak jakiś Koln albo Werder. Alaba kopie się tam po czole albo wybija piłki w aut, a gra w każdym meczu. To on nie potrzebuje przerwy, a inni tak? Pavard cień samego siebie. Davies bez formy, ale Lucas na ławie.

08.01.2021 21:23

Nie rozumiem Flicka. Co po świetnej formie Lucasa skoro grzeje ławę dla Alaby. Austriak może dawać ciała w finałach, walic samoboje i powodować karne, podawać pod nogi rywali, a i tak gra. Hernandez mimo, że grał bardzo dobre mecze siedzi na ławie. Na szczescie nie ma Boa.

08.01.2021 19:51

Im prędzej zaklepiemy Dayota tym lepiej. 42 mln to promocja przy graczu jego klasy i z takimi możliwościami rozwoju.

22.12.2020 17:11

@GuteSpiele

Tyle bramki, dodaj jeszcze spowodowane okazje rywala. Ile razy nam Neuer ratował tylek.

Sport1 ocenił rundę w wykonaniu naszych graczy. Ogólnie dość dobrze moim zdaniem trafili, no może oprócz Gnabryego i trochę Goretzki. Na plus Neuer, Muller, Musiala, Kimmich, Lewandowski i Coman. Średnio Boa, Lucas, Alaba, Gnabry i Goretzka. Reszta, w tym nowi zawodnicy, dno. Martwi forma, a właściwie jej brak Pavarda.

22.12.2020 08:10

Co do Goretzki to nie istnieje bez Kimmicha może dlatego, że grał praktycznie zawsze sam w systemie 4-1-4-1. Tutaj trudno koncentrować się na odbiorze i rozegraniu równocześnie. Raczej Goretzka zabezpieczał tyły, a taki szarak zawsze będzie mniej widoczny i pamiętany. Z resztą warto dodać, że w duecie Goretzka-Kimmich to raczej Leon zawsze grał defensywniej niż Kimmich.

Leon nie nadaje się ogólnie na 8 tylko na 10 albo właśnie na 6 (gdy jest podwojna). Przynajmniej nie w stylu jakim my gramy. Jestem pewien, że obok Kimmicha znowu odzyje.

21.12.2020 14:14

Nie trzeba o ile latem postąpimy rozsądnie kupując Upamecano, jednego lub dwóch defensywnych pomocników oraz PO.

20.12.2020 19:06

Pewnie Pavard nie gra, bo jest totalnie bez formy.

19.12.2020 20:17

@FanGraczyBayern

Zobacz np dzisiejszy mecz. Gnabry oczywiście jest bez formy, ale jednak biega, próbuje. Wyprowadza kontry, idzie w drybling 1 na 1, na szanse, dosrodkowania. Sane biega jakby nie wiedział jak gra się w piłkę. Poza tym już kolejny raz łatwiej głupie straty pod własną bramka. W ogóle praktycznie nie bierze udziału w pressingu. Kto to widział by grać pietka parę metrów przed własnym polem karnym.

Wyobrażacie sobie sytuację, gdzie rok temu dajemy te 126 mln na Sane? Toż to wstyd na Europę i porażka na całej linii.

19.12.2020 20:13

Sane to obecnie zawodnik nr 5 na skrzydła. Za Comanem, Musiala, Gnabrym i nawet Costa.

19.12.2020 20:05

Końcówka dobra, reszta to porażka. Nie wiem po co Lewy bije wolne. Akurat ten aspekt mu wyjątkowo nie idzie ostatnio. Niech lepiej uderza Alaba, to jedyne co potrafi świetnie. Nawet z lewej strony. Ewentualnie może dać spróbować Gnabryemu.

19.12.2020 19:22

Bez środka pola żaden zespół sobie nie poradzi. To kluczowa pozycja. U nas obecnie nie istnieje.

Pressing w porównaniu do ostatniego sezonu tez nie istnieje. Niby atakujemy z przodu nawet 3 zawodnika, ale 2-3 metry przed nim się zatrzymujemy i patrzymy.

19.12.2020 19:09

Żałosne spotkanie bez strzału na bramke.

19.12.2020 19:06

Nie rozumiem po co na srodku ciągle gra Boa i Alaba. Naszym podstawowym duetem powinien byc Sule i Lucas.

19.12.2020 19:02

Środek oczywiście nie istnieje. Roca nie gra, bo widocznie ma odpowiednią klasę. Muller nabranie strasznie, dużo strat i potknięc.

19.12.2020 18:54

Ustawienie wskazuje na taktykę jak z VFL czyli jak mamy piłkę to jest 3 z tyłu. Lucas ustawiony wyżej. Gdy bronimy mamy 5 z tyłu. Z Wolfsburgiem wracali się na prawej Coman lub Gnabry. Nie zdziwiłbym się gdyby te rolę odegrał Davies.

19.12.2020 17:54

Pewnie będzie jak z VFL. Gdy będziemy rozgrywali z piłkę z tyłu będziemy grali 3 (Sule, Alaba, Boa) żeby mieć więcej możliwości, Lucas będzie ustawiony wyżej. W defensywie będziemy grali 5 obrońców czyli Lucas będzie wracał na lewą. Pytanie kto będzie robił jako wahadlowy na prawej. Nie zdziwiłbym się gdyby to Davies. Z VFL robili to Coman z Gnabrym.

19.12.2020 17:51

Dawać Koeln!!! Oby utrzymali wynik. RB napiera.

19.12.2020 17:11

Czekam z niecierpliwością na mecz.

Wymarzony sklad:

Neuer - Pavard, Süle, Lucas, Davies - Tolisso, Roca - Musiala, Muller, Coman - Lewandowski

Skończy się pewnie na:

Neuer - Pavard, Süle, Alaba, Lucas - Tolisso, Musiala - Gnabry, Muller, Coman - Lewandowski

19.12.2020 16:08

Okazuje się, że mimo szumnych zapowiedzi Reusa BVB juz po 12 kolejkach z walką o mistrzostwo raczej nie ma nic wspólnego.

Zobaczymy jak będzie jutro. Leverkusen jest na gazie i mieliśmy często z nimi problemy ostatnio. Mam nadzieje, ze nasi zmotywują się jeszcze jakoś przed przerwą i ograją B04. Niech już po przerwie na spokojnie wraca Kimmich, bo strasznie go brakuje.

Oby w następnym roku znowu o najlepiej dyspozycji powrócili Leon, Pavard i skrzydłowi, bo będzie barze ciężko nawet o mistrzostwo z taką grą jak w ostatnich tygodniach nie wspominajac juz o LM.

18.12.2020 22:27

Na litość zagrajmy w końcu dwojka w środku pola. Leon i Tolisso, Roca raczej nie dostanie szansy. Środek Sule i Lucas byłby idealny, ale nie ludze się, ze David zasiądzie na ławie.

17.12.2020 10:46

Ooo jest! Królewski transfer Hasana na boisku.

16.12.2020 21:59

To ustawienie pokazuje w sumie jakimi daremnymi transfermi są Sarr i Roca. Na prawej gra Sule, a w gdy nie ma żadnego środkowego pomocnika oprócz Tolisso to gramy po prostu ofensywniej. Roca to pewnie może grać u nas, ale w 2 drużynie.

16.12.2020 20:50

Pomyśleć, że za Sane rok wcześniej byliśmy gotowi dać 126 mln.... masakra... Sule na PO chyba nikt nie rozumie. Wydaje się, że Flick szukając rozwiązania się zapetlil i ponawiam błąd Kovaca (ciągła rotacja).

16.12.2020 20:42

Skoro nie jesteśmy skłonni wydać 40 mln za Upamecano to tym bardziej nie będziemy skłonni wydać 50 mln za Camavinge czy Kamare. Nawet Zakaria, któremu kończy się kontrakt może byc ciężki do ściągniecia. Pozostaje ten Agoume z Interu ;)

16.12.2020 16:04

Niech chomikuja kase do lata by powalczyć o Upamecano, defensywnego pomocnika (Zakaria, Kamara) i w końcu jakiegoś sensownego prawego obrońcę.

16.12.2020 08:15

Straszne straszne. .... Union dużo bliżej gola.

12.12.2020 20:24

Niech to sędzia skończy, bo jeszcze przegramy.

12.12.2020 20:17

Strach pomyśleć z kim gramy ostatnie mecze. Totalnie bez formy. Na początku sezonu przynajmniej w ofensywie nie było problemów.

12.12.2020 20:13

Sane jak junior wygląda.

12.12.2020 20:07

Masakra. Prędzej Union strzeli druga. Czekają nas mecze z VFL i B04.... łatwiej nie będzie.

12.12.2020 19:55

Muller nam uratował mecz z Atletico i RB, ale fakt, w ostatnich tygodniach czegoś mu brakuje. Nie podaje juz jakiś zaskakujacych piłek, nie wychodzi na wolne pole. Dużo niedokladnych podań i odskakujacych piłek. Może to przemęczenie.

12.12.2020 19:34

Widocznie Roca jest tak zajebiście dobry, że nie chcą go marnować na Union.....

12.12.2020 19:30

Musiala Leon i Davies do zmiany. Pytanie kto by miał za nich wejść. Pewnie druga połowa w takim samym składzie do 60 minuty.

12.12.2020 19:12

Lewy tez wydziwia.

12.12.2020 18:55

Bez strzalu na bramkę..... klepiemy wolno i strasznie niedokładnie. Jednak strata i przy tak ustawionej obronie idą kontry.

12.12.2020 18:54

Gnabry porażka. Obecnie to totalny niewypał. Lepiej niech tam gra Coman z Musiala.

12.12.2020 18:44

Czemu Lucas tak mało gra. Alaba I Boa to porażka.

12.12.2020 18:38

Ewidentnie mamy problemy z pierwszymi minutami. Chyba lekceważymy rywali. Obrona fatalnie jak zawsze.

12.12.2020 18:35

Mało prawdopodobny transfer. Bardziej bym się spodziewał jednego z dwójki Zakaria/Neuhaus oraz np młodzika jak Agoume. Podbwarunkeim oczywiście, że odejdzie Martinez i Tolisso/Roca. W innym wypadku pewnie skończy się na jednym zawodniku.

08.12.2020 16:51

Problemem jest napięty grafik i ciągła rotacja. To samo juz mówił Kalle przy Kovacu. Chciał utrzymać zawodników w nastrojach wiec każdy grał. Efekt był odwrotny do zamierzonego, bo zawodnicy wiedzieli, że nie muszą dawać sto procent skoro i tak zagrają. Wtedy dużo zależy od dyscypliny zawodnika. Taki Kimmich i Lewy byli zawsze zmotywowani, Gnabry juz niekoniecznie.

Flick jednak przez kontuzje i grafik nie ma jednak wielkiego wyboru. Przynajmniej do stycznia tak będziemy grać.

Widać, że Javi juz nie nadąża. Roca musi byc totalnym niewypałem skoro przy takiej liczbie kontuzji zagrał na razie w jednym meczu. Z resztą facet ma 24 lata i przychodzi z 2 ligi.

Najgorsze jest to, że gdyby nie interwencja drużyny u Brazzo i zarządu to pewnie gralibysmy sezon bez Costy, Roki, Sarra i Choupo. Wydaje się jednak, ze ta sytuacja dala naszym do myślenia i zaczęli szybciej myśleć o transferach. Zadanie niezbędne na lato to kupno przynajmniej jednego defensywnego pomocnika (może Zakaria, na Camavinge nie ma co się nastawiać), najlepiej do tego jakiegoś młodszego zawodnika do centrum. Konieczny jeden środkowy obrońca (Upamecano, ale tutaj trzeba szybko działać, bo Liverpool i Real nie spia). Do tego w końcu porządny prawy obrońca, bo Sarr to porażka. Może tam wprawdzie sobie biegać Richards, ale efekt będzie taki jak z Pavardem. Nie są to prawi obrońcy. Potrzebny typ Daviesa albo przynajmniej Lucasa. Jeśli odejdzie Costa to bym nikogo nie kupował tylko dawał więcej szans Musiali.

06.12.2020 10:21

King może w końcu odpalił. Problemem są u niego kontuzje. Gnabry zawsze grał w kratke, jeden świetny mecz i 3 słabe. Grając tak wykręcił solidne liczby. Od tygodni jednak nie ma formy. Sane to porażka na razie. Brak dryblingu, odskakujace piłki. Swoje gole ma, ale gdy jest przestrzeń i kontra. Taki Ferran Torres przeszedł za pół ceny i ma parę lat mniej.

Obecnie chyba najlepszy duet na skrzydłach to Coman - Musiala. Za nimi Costa.

06.12.2020 07:26

Dawać!!! Bez głupot z tyłu, ale może uda się strzelić druga.

01.12.2020 22:43

Sarr fatalnie, jak amator. Trzrba się modlić by na najważniejsze mecze Pavard byl zdrowy i w formie. Rozumiem, że gramy przeciwko Atletico i rezerwami jena trzeba przynajmniej przyjąć walkę. Nasi z przodu mają problemy wymienić 5 podań. Tam grają profesjonalni zawodnicy. Atletico tez na skrzydłach nie ma jakiś magików, a grają płynnie i szybko.

01.12.2020 21:47

Sule spał.

01.12.2020 21:27

Dziwne, że gra Mbi. Jednak to Atletico, a on jest młody. Nie wiem czemu nie gra Richards.

Z drugiej strony skład w meczu sobotnim juz się ustawia automatycznie.

Neuer - Pavard, Boateng, Alaba, Lucas - Goretzka, Roca?? - Coman, Muller, Gnabry - Lewandowski

01.12.2020 20:42

Pressing nie istnieje. Klepia nas jakby to oni byli Bayernem. My biegamy za piłką 5 metrów od zawodnika.

28.11.2020 16:07

Sule juz w Hoffenheim przed transferem do Bayernu mówił, że ma kłopoty z dyscyplina jeśli chodzi o wagę. Mówił, że ciężko mu powstrzymać się od zjedzenia hamburgera itd. Coś w tym jest.

25.11.2020 09:55

Pewnie lepszy Zakaria niż Roca. Nie trzeba raczej dawać za niego 40 mln. Zawodnik po kontuzji, kończy mu się kontrakt za rok. Przedłuży lub Gladbach go sprzeda. Dobry zawodnik z szansa na rozwój. Samo to, że rozmawiamy z jego agentami pokazuje jak wierzymy w Roce.

23.11.2020 22:03

Sportowo to tak jakby odchodził do Gladbach. Może nawet niżej. Wiadomo jeśli chodzi o historię i markę to United jest swiatowa klasa.

22.11.2020 20:51

Zastanawiało mnie czemu nie grał wczoraj Sule. Teraz wiadomo. Chłop jest za tłusty. Może dlatego forma jest jaka jest. W środę raczej też zagra Boa.

22.11.2020 20:42

Tez uważam, że mamy lepszy zespół niż rok temu. Sane na razie mało gra, ale na pewno jest lepszy od Perisicia. Lucas w końcu gra i robi to bardzo dobrze. Sarr na pewno lepszy od Odriozoli. Dochodzi do tego Nianzou.

Brakuje na pewno Thiago, teraz gdy wypadł Kimmich. Może Dantas pokaże swój talent w rundzie wiosennej. Roca to na razie niewypał. Nawet wczoraj nie zagrał.

Martwi przede wszystkim obrona. Pavard nie ma formy z poprzedniego sezonu. Alaba tez gorzej. Sule na razie tez. Cały zespół broni gorzej niż to temu.

22.11.2020 09:22

Haaland jest niesamowity. Jak mu nic nie odbije i będzie zdrowy to zrobi fantastyczna karierę. Marzeniem jest oczywiście transfer do FCB w 2022, gdzie podobno aktywuje mu się klauzula 75 mln. Jednak realistycznie patrząc nie będzie praktycznie szans na wygranie walki o Norwega.

21.11.2020 22:18

Jeszcze pozostaje sprawa naszej obrony. 12 stracony gol w lidze. O ile w BL ofensywa to wyrówna to decydującej fazie LM może być ciezko.

W tamtym sezonie w turnieju w Lisbonie oraz rewanżu z Chelsea to dostaliśmy tylko trzy gole(w dodatku dwa po indywidualnych błędach Neuera i Alaby). Z gry tylko Suarez strzelił.

Hansi musi to ogarnąć przed runda rewanżowa. Pytanie kiedy skoro przerwy praktycznie nie ma w tym sezonie.

21.11.2020 16:27

Ile to miało być ? 5-0 dla nas?

Tak na poważnie to niestety Javi juz nie nadaje się na poziom Bayernu. Nie ta szybkość, nie ta ruchliwość. Z przodu zawsze pojedynek glowkowy może wygrać. Jednak z tyłu jest za wolny, tym bardziej, ze stoimy wysoko. Co mecz to jakiś bobol. Czerwona Tolisso idzie na jego konto, dziś bramke tez. Szkoda Hiszpana, chyba nie ma osoby, która by go nie lubiła.

To też pokazuje gdzie jest na dzień dzisiejszy Roca. Długa przerwa na reprezentację, indywidualne treningi i nic.

Musiala dzis dostaje lekcje profesjonalnej gry. Co innego wejść na końcówkę z Schalke, co innego zagrać od początku z napompowanym przeciwnikiem. Dobra lekcja.

W drugiej połowie musi się coś zmienić. Gnabry i Sane za Comana i kogoś z dwójki Musiala /Costa.

21.11.2020 16:21

Sule rozgrywał juz świetne mecze np. z Liverpoolem czy z Realem przeciwko Ronaldo. Potrafi zagrać w ważnych meczach, chociaż niekiedy w zwykłych zdarzają mu się wpadki. Jego problemem są także kontuzje. Miał już je w Hoffenheim. Gdyby nie one pewnie od dłuższego czasu prezentowalby wysoka, równa formę.

19.11.2020 13:23

Dla Barcelony tym bardziej będzie za drogi. Pozostaje PSG, może Juve. City jak sprzeda kogoś to pewnie też może powalczyć o ile Pep dalej będzie tam trenował. Chelsea to byłby duży krok wstecz.

Real podobno szuka obrońcy i patrzą tez na Upamecano. Zidane chce Francuza. Pytanie czy Zidane tez zostanie po sezonie. Koszt 5 letniego kontraktu dla Dayota to gdzieś 8 mln rocznie pewnie. Do tego 45 mln dla RB i wychodzi taniej niż 20 mln rocznie Alaby plus 20 mln za kontrakt.

19.11.2020 09:30

@tapczan

Tak, ale Lewy, Kimmich i Sule to nie ostatnie lata i nie Hasan. Goretzke i Gnabryego także zaklepalismy dużo wcześniej. Davies, Lucas i Sane to faktycznie Hasan. Jednak saga z Sane ośmiesza klub na arenie międzynarodowej, tak samo z Odoiem. Poprzez paplanie o transferze w mediach byliśmy rok temu krok od wydania 130 mln za Sane (zamiast 40 mln parę lat wczesniej). Przy Lucasie zaproponowaliśmy mu zarobki przekraczające możliwości Atletico i aktywowalismy klauzulę 85 mln za zawodnika z kontuzja. To nie jest akurat trudne wyzwanie. Chodzi głównie o 3 ostatnie lata. W tym sezonie kadra musiała skarżyć się u działaczy, że jest za słaba by móc walczyć o trofea w tym sezonie. Rezultatem bylo panicznie szukanie zawodników parę dni przesnkoncem okienka. Sezon temu na szybko udało nam się z Perisiciem. Cou i Odriozola to porażki i chyba nikt tego nie kwestionuje. Dwa lata temu na szybko James.

Z tych zawodników, których wymieniłeś to właśnie zdecydowana większość była zaklepana dużo wcześniej. To nam się udało i tego się trzymajmy.

18.11.2020 18:49

@tapczan

Widzisz, niektórzy widzą szklankę w połowie pusta, a niektórzy w połowie pełna. Zastanówmy się do jakiej grupy chcemy należeć. W 2013 roku widzieliśmy w połowie pełna... 2016, 2018, nawet 2017 to olbrzymie zmarnowane szanse. Poważnie uwazasz transfery Coutinho, Jamesa, Motinga za przemyślane? Ile mniej tytułów mielibyśmy bez Cou i Jamesa? Uli zapowiedział, że mamy nie wiadomo kogo to trzeba było znaleźć wielkie nazwisko, które już w klubie nie jest mile widziane.

@Pawlszon

A mamy płakać za Destem? Równie dobrze Alaba może w lipcu zdecydować, że jednak zostaje. Czyli poczekajmy jednak, najlepiej do września. Nawet jeśli Francuz odpali to w środku zostaje Sule, Lucas i Nianzou. Pavard na prawej, bo nie ma nikogo innego oprócz Sarra. Wypadnie Davies i juz w środku nie mamy Lucasa. Flick nie jest idiotą. Dokładnie wie, że musi być każda pozycja podwójnie obsadzona. Zarzad pieprzyl, że kadra nie może być za szeroką itd. Za Flicka na skrzydłach i obronie jest szeroka, jakoś każdy gra i nie ma spiec.

18.11.2020 17:25

Niech biorą Kloppa lub Rangnicka. Innych kandydatów nie widzę. Tuchel to chyba taki antysystemowiec biorąc pod uwagę relacje z DFB.

18.11.2020 12:36

Od paru lat nasze planowanie kadry i przeprowadzanie tansferow to amayorszczyzna. Saga z Sane, czekanie z transferami do ostatnich dni okienka i paniczne zakupy.

Będzie tak jak z Destem jeśli nie będziemy działać zdecydowanie. Dayot przestanie czekać i dogada się z Realem albo Anglikami. To samo było w ozeszlosci z Sane czy Keita.

Sprawa jest przecież dość jasna. Boateng ma odejść. Alaba, a tym bardziej Zahavi, nie przyjda na kolanach prosić Kalle by jednak Alaba mógł zostać. Jak dla mnie nie da się tego juz naprawić.

18.11.2020 12:34

Nie rozumiem Loewa. Ciągle tylko zmienia formacje i zawodników. Niech ogarnie to w końcu, kiedy zawodnicy maja sie zgrac. Najlepsze mecze ostatnio (dużo i nie było od MŚ) Niemcy grali w 3-4-3. Po tym on znowu zmienia ustawienie na 4-5-1, a dziś 4-3-3, mimo, że ostatnie dwa lata pokazały, że absolutnie Niemcom nie służą. Poza tym niech zrobi porządek z zawodnikami. Po co np trzymany jest taki Schulz skoro na lewej ma Maxa, Gosensa i Halstenberga. Rudiger tez nic nie gra w klubie. Ginter z Sule i Kochem to na dzien dzisiejszy powinna być podstawą. Ewentualnie Klostermann lub Halstenberg na bokach środka obrony. Jako prawy wahadlowy tez Klostermann lub Henrichs. Gundogan tężnia koś nigdy w reprezentacji tak jak w klubie nie grał. Nie lepiej stawiać na Neuhausa? Czarno widze to Euro.

17.11.2020 22:34

Zobaczymy co będzie z tego Roki. Rok temu podobno uznany za zbyt słaby na Bayern, po sezonie z braku alternatyw kupujemy zawodnika. Alternatywy oczywiście były, ale nie ma 3 dni przed końcem okienka. Za późno Neuer z ziomkami poszli na skargę do zarządu. Za niewiele więcej do kupienia był Hojbjerg. Stary znajomy, na pewno wyższy poziom. Mam nadzieje, ze Hiszpan jednak pokaże, że zasługuje na grę. Jednak plotki o Neuhausie, rozmowy z agentem Zakarii raczej świadczą o tym, że jednak chcemy wzmocnić środek.

14.11.2020 11:21

Jak zwykle o rok za późno. Trzrba było brać przed końcem kontraktu. Typ Pavarda tylko szybszy i zwrotniejszy. Na pewno lepsza opcja niż Sarr.

12.11.2020 19:23

Gladbach ma 2 ciekawych zawodników którymi Bayern sie interesuje. Neuhaus w reprezentacji dwa świetne mecze. W Gladbach bardzo dobry rozwój. Jednak ma kontrakt do 2024, wiec nie jest tani. Zostawiłbym go tam jeszcze przynajmniej na następny sezon. Inna sprawa z Zakaria. Po tym sezonie jak nie przedłuży kontraktu to Borussia go sprzeda. Nie powinien być aż tak drogi ze względu na kontuzje i kończący się kontrakt. Javi odejdzie, Roca chyba nie ma poziomu na FCB. Warto zastanowic się nad Szwajcarem.

12.11.2020 19:22

Coman do zmiany. Masakra. Jesli coś poważnego będzie z Kimmichem to mamy ogromne braki w środku.

07.11.2020 19:11

Nie rozumiem naszej taktyki. Jeśli nie chcemy grać pressingiem z przodu to powinniśmy się cofnąć. My stoimy wysoko i nie atakujemy szybko. Idealnie na daleka piłkę BVB.

07.11.2020 18:55

Musimy zawsze przespać początek meczu?

03.11.2020 21:06

Jakieś nadzieje daje OBM. Mai fajnie, że gra ale ogólnie to tylko 2. Bundesliga. Reszta raczej spisana na straty. Fein miał zostać, a po treningach Flick stwierdził, że nic z tego nie będzie. Singh prawie cały czas lawa z wyjątkiem pierwszych meczów. Fruechtl chciał być następca Neuera, a grzeje ławę w Nurnbergu. Wyobrażacie sobie sytuację, że 20 letni Donnarumma, Casillas czy Gigi idzie do przecietniaka drugiej ligi i grzeje ławę?

02.11.2020 22:55

Bardzo dobra decyzja. Jednak teraz trzeba szybko zaklepac Upamecano. Ma trochę słabszy okres, ale w reprezentacji i w poprzednim sezonie grał świetnie. Z resztą podobnie było z Pavardem. W Stuttgarcie pod koniec wydawało się, że to amator, a jak wszystkich zaskoczył.

Jestem ciekawy co będzie z Alaba. O Barcelonie może zapomnieć, z tego co słychać to finansowo mogę mieć bardzo ciężko. Real ma lepszą sytuacje, ale podobno polują na grube ryby. Pogba, Mbappe.... Raczej nikt nie da Alabie 20 - 30 mln na rękę i dodatkowo 20 mln rocznie. City, PSG i Juve robili takie głupoty, ale nie w tym sezonie. Korona da klubom popalić. Myślę, że David przejdzie do jednego z tych 3 klubów, ale musi obniżyć swoje wymagania.

02.11.2020 17:08

Ważna wygrana. Lewy trochę odpoczął. Jeśli chodzi o nasze nowe transfery to za szybko na ocenę. Można tylko powiedzieć, że na razie słabo to wygląda. Roca chyba nie popisuje się na treningach skoro nie dostaje szans. Sarr na razie gra najwięcej, ale ma dużo strat i niepewności w obronie. Costa w kratke, coś mu wyjdzie, a tak to dużo strat. Może potrzebuje czasu. Choupo Moting to na razie poziom Zirkzee albo gorzej.

31.10.2020 21:37

Jak najszybciej zaklepac Upamecano i po problemie.

28.10.2020 08:01

Przez taką amatorke i brak doświadczenia Gladbach zamiast 6 ma 2 punkty.

27.10.2020 22:52

Może być nieciekawie. Oby jutro nie wyszły pozytywne wyniki. Może wypaść wielu zawodników, a i tak ubieramy 13 i będziemy grali młodymi.

Zastanawiając się nad tym dłużej to korona może nie jednemu zespołowi utrudnić, a nawet uniemożliwić awans z grupy.

20.10.2020 22:24