DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoodykr Strona 50

@GuteSpiele czyli jednak oglądałes inny mecz, jeżeli wg Ciebie nasza obrona zasługuje na oceny ~2.0, a Zirkzee był najlepszy na boisku

19.12.2019 12:12

@Bastor1987 problem w tym, że to tylko kropla w morzu potrzeb tego zespołu. Przespaliśmy 2-3 lata na rynku i teraz łapiemy się brzytwy.

19.12.2019 08:44

Jak czytam niekotóre komentarze to mi się slabo robi. Ja rozumiem, że można pompować balonik itd itp, ale bądźmy szczerzy - wygraliśmy bardoz szczęśliwie. W drugiej połowie przez 70% czasu nie istnieliśmy na boisku, tylko Freiburg nas cisnął. Katastrofalne błędy indywidualne w obronie, dramatyczny występ Kimmicha, wiecznie spóźniony Alaba i chucherko Pavard przegrywający każdy pojedynek siłowy. Tak nie może być. Freiburg nam sprezentował te 2 bramki w końcówce i przegrali na własne życzenie.

Rozumiem, że "taki jest sport" i wynik często nei odzwierciedla faktycznego stanu gry, ale ludzie, błagam, przestańcie fapać do Flicka, tylko patrzcie realnie. Nie gramy na świetnym poziomie. Robimy masę błędów. Nasza obrona to istny chaos i proszenie się o bramki. Cud, że Flick wymusił na zawodnikach bieganie za piłką, bo inaczej dostawalibyśmy baty od każdego.
Potrzebujemy zmian w zespole i to gruntownych. Przestać powinno się patrzeć na sentymenty, a skupić na jakości zawodników. W tym momencie mamy w zasadzie Neuera i Lewego, którzy są klasą światową. Reszta albo gra w kratkę (Gnabry, Thiago, Cou, Muller), albo dopiero się uczą (Davies), albo mają epizodycznie dobre występy (Pavard, Goretzka, Coman), lub też zawodzą na całej linii (Perisić, Tolisso). Nie mamy jakości, która w takich meczach gdy "nie idzie" mogłaby odwrócić losy meczu jedną akcją, dryblingiem, czy podaniem. Ciężko się to oglądało, tak samo jak mecze z Bayerem czy Źrebakami. Wysoka wygrana z Werderem, to jak wygrana 7:2 ze Spurs za Kovaca.

Edytowano : 2019-12-19 08:06:17

Ahh i jeszcze jedno - oceny za mecz. Serio? Oglądaliśmy inny mecz chyba.
Zestawienei Zirkzee w tym to śmiech na sali. Gośc ma ocenę ~1.5 za 3 minuty na boisku. Najlepszy zawodnik meczu na razie. Świetnie :)
Kimmich ocena ~2.0 gdzie za drugą połowę gdzie zawalił bramkę, tracił piłki, kłócił się z sędziami i panikował. Jak amator, powinien dostać dużo niższą ocenę. W mojej opinii najgorszy jego mecz w tym sezonie.
Alaba również ~2.0 a spóźniony był niczym Boa.
Davies się starał, widać, biega, do tego asysta, ale czasami robił dramatyczne błędy. Ratuje go szybkość i dynamika, przez co szybk ote błędy naprawia. Ale na ocenę 1.5 nei zasługuje imo.
Gnabry z oceną 1.5 to też przegięcie. Za taką ocenę to niektórzy 3 bramki w dorbym meczu strzelają, a tutaj strzelił 1 w końcowce, a zmarnował mnóstwo innych.

Nie widzę żadnej logiki w tych ocenach. Inny mecz oglądałem niż co poniektórzy.
Oceniajmy występy zawodników, a nie wynik meczu. Inaczej to nie ma sensu.

19.12.2019 08:02

Kogos chyba poniosło z tymi ocenami. Wiekszość zawodników ma między 1.5-2.5? Serio? Oglądaliśmy ten sam mecz? Błagam - oceniajmy występ konkretnego zawodnika, a nie wynik meczu! To ocenianie robi się powoli bezsensowne

Edytowano : 2019-12-19 07:53:04

I po co w zestawieniu jest Zirkzee? Za te 3 minuty? Bez jaj. Do tego z ocen wynika, że był najlepszy na boisku. Idiotyzm

19.12.2019 07:50

Słaby mecz w naszym wykonaniu. Obrona nie istnieje, jak dzieci we mgle. Kimmich chyba zagrał najgorszy mecz w tym sezonie.
Perisic po raz kolejny potwierdził że to nie jego miejsce. Jest po prostu za słaby.
Brakuje nam zawodników klasy światowej którzy potrafią robić różnice. Niestety bez porządnych transferów się nie obejdzie!

18.12.2019 22:59

No i druga połowa bardzo do dupy, a jednak wynik 3:1. No i to może zamazać obraz meczu, niestety. Musimy sprowadzić kogoś kto wprowadzi jakość do zespołu bo blado wyglądamy bardzo

18.12.2019 22:23

Brawo za walkę do końca. Prawda jednak jest brutalna - nie nasz mecz. Znowu :)

18.12.2019 22:20

W takich meczach widać jak bardzo brakuje nam jakości. 2-3 piłkarzy KLASOWYCH brakuje na pewno. + cała obrona do wymiany.

18.12.2019 22:14

Nie mogę patrzeć na to oc wyczynia nasza obrona. Co jeden to lepszy. Alaba zamienił się w Boatenga, Pavard przegrywa pojedynek nawet z wiatrem i samym soba, Kimmich pierwszy raz gra w piłkę, a Davies próbuje ale widać że nie jest jeszcze obrońcą.

18.12.2019 22:12

Kimmich za drugą połowę na 6.0 zasługuje. Jak amator gra

18.12.2019 22:06

Widziałem właśnie bramkę. Co kocur poszedł! I Coman - ucz się...najpierw pracujesz nad pozycją, podnosiz głowę i podajesz tam gdzie biegnie napastnik :P

18.12.2019 21:19

Jak grają? Niestety nie mialem jak obejrzeć 1. połowy

18.12.2019 21:02

Po ostatnich występach, wątpię, by Boa dostal szansę

18.12.2019 13:50

80kk byłoby optymalne wg mnie.

18.12.2019 10:48

Neuer
Pavard-Javi-Alaba-Davies
Thiago-Kimmich
Gnabry-Muller-Cou
Lewy

Myślę, że tak wyjdziemy

18.12.2019 10:47

Przdałoby mu isę wypożyczenie bo na razie ma zerowe szanse na gre. Nawet w końcówkach

18.12.2019 10:46

Fajni goście, widziałem kilka gierek z ciekawości i mają potencjał. Ale taka kasa za "no-name'a"? Wątpie.

18.12.2019 10:44

Co to za idiotyczny ranking w ogóle :P

17.12.2019 10:22

Gość jest imo gorszym charakterem niż Mou. Zauważcie, że w każdym zespole w którym był, robiły się jakieś chore sytuacje, ciężka atmosfera i każdy ma go dość po pewnym czasie. Ja do gościa zaufania nie mam

17.12.2019 10:22

Dobrze, że już Drogby nie mają... (: #flashback2012

17.12.2019 10:20

Ocampos? Serio? Bez jaj.
Swoją droga, nie wiem jak Wy, ale ja mam powoli dość Comana w Bayernie. Imo nie wnosi prawie nic do naszej gry, nie rozwinął się jakoś diametralnie jak się to zapowiadało na początku, co chwile kontuzje...to jest gość na poziomie RB Lipsk czy Napoli, a nie Bayern

17.12.2019 10:20

Również stawiałbym na taki skład. Ciekawe czy w ostatnim meczu tej kolejki szansę dostanie Mai i ujrzymy Javiego na '6' a Kimmicha na PO

17.12.2019 10:18

Postawa Boatenga na więcej niż 6.0 nie zasługuje. Gość pod koniec 1. połowy miał 0% (słownie zero procent) wygranych pojedynków i pozwolił bezpośrednio na stratę bramki.

17.12.2019 10:16

Fajnie to wygląda, wielki murzyn przeciwko małemu blondaskowi xD

16.12.2019 14:35

Brawa na stojąco. 3 bramki 2 asysty. Klasa. Oby utrzymał swój wpływ na grę

14.12.2019 17:14

Niech wejdzie Singh za Cou. Zasłużył na owacje

14.12.2019 17:11

Muller wejście smoka. 5 minut i bramka i asysta. A Leon dalej się kopie po czole.

14.12.2019 17:06

Goretzka wieczna ławka. Drewniany Muller jest lepszy technicznie niż Leon. Dramat.

14.12.2019 17:04

Trzeba dzisiaj docenić Thiago. Gość ma już mnóstwo przechwytow. Oby utrzymał taka grę w końcu

14.12.2019 16:58

O boże jakie piękne uderzenie!
Jeżeli go Flick posadzi w środę, to będzie słabe. Ostanie 2 mecze gra bardzo dobrze

14.12.2019 16:55

Już widzę te tłumaczenia po meczu, że Boa miał sraczke albo przeziębienie albo nie spał w nocy... :)

14.12.2019 16:37

Pięknie Kimmich. Dobrze Gnabry. Cou wykończyl. Brawo.

Goretzka, boateng, pavard na razie pracują na najgorsze oceny.

14.12.2019 16:18

"kadra jest kompletna"
Na razie obrona jest kompletnie do dupy

14.12.2019 15:57

Ale my mamy do dupy obronę :) dramat.

14.12.2019 15:50

Co się stało z nasza ławka rezerwowych... :)
Dzis musimy 3 punkty zdobyć. Do końca rundy 3 mecze, 9 pkt. Mus.

14.12.2019 14:57

Obstawiam że Borussia Munchenblabla skończy sezon na 3-4 lokacie.

12.12.2019 23:06

@Kimas obstawiam tak:
Neuer
Pavard-Boa-Alaba-Davies
Thiago-Goretzka
Gnabry-Muller-Cou
Lewy

12.12.2019 22:03

Gosć jest u nas 5 (?) sezon? Jakoś nie widzę za bardzo jego rozwoju. Miał jeden sezon gdzie na prawdę robił różnicę, był przebojowy. Ale od conajmniej 2 lat gra bardzo przeciętnie. Radzi sobie tylko ze "słabymi" przeciwnikami albo tzw "klocami". Jak jest jakiś inteligentniejszy obrońca, to Coman ginie przy nim. O jakości wrzutek "na pałę" nie wspomnę. Ja szczerze mówiąc mam dość jego gry :) Wydaje mi się, że obecnie Gnabry jest bardziej wszechstronny niż Coman. Do tego te kontuzje...

Ja bym go sprzedał, za jakieś 50kk powienien pójść imo. Dołożyć trochę i wziąć jakiegoś topowego skrzydłowego, który może pociągnąć grę niczym Robbery, Hazard w Chelsea, czy Mane w Liverpoolu.

12.12.2019 20:51

To pokazuje na kim opiera się ten sezon :)
Ale trzeba docenić Daviesa, który gra fenomenalnie - najlepiej z calej linii obrony

12.12.2019 10:39

@josh1982 czy Ty aby nie przesadzasz? Zagraliśmy solidnie (nawet nei wybitnie) ze Spurs w przetrzebionym składzie. Uspokój entuzjazm :)

12.12.2019 10:38

Przed nami 3 ważne mecze, żeby zamknąć dobrze 1. część Bundesligi. Oby Robert tam pokazał klasę :) Gramy co 3 dni, w tym z niesamowitym Freiburgiem w tym sezonie oraz nieobliczalnym VFL Wolfsburg. Nic innego jak 3 wygrane nas nie będą satysfakcjonowały :)

12.12.2019 10:37

@MateuszFCB Kai ma przewagę wieku i narodowości. Ale fakt, 120kk za niego to zdecydowanie za dużo. Kaia moglibyśmy wyciągnąć za 80 - byłoby imo optymalnie

12.12.2019 10:35

@tapczan dokładnie. Ocenianie przez użytkowników jest bardzo słabe. Szczególnie, gdy ludzie sugerują się ocenami już postawionymi i dają zbliżone oceny.

12.12.2019 10:33

Problem w tym, że Atletico "gra" słabą piłkę, ciężką dla oka (do czego już przyzwyczaili) ale nie są topowym zespołem na ten moment. Przynajmniej wg mnie. Wolałbym trafić na Real niż Atletico. W zasadzie to jest jedyny zespół którego nei chce :) Niech ktoś inny się z nimi męczy

12.12.2019 09:28

@FanGraczyBayern Jeżeli to prawda, to imo mają Lewego 2.0 :) Brakuje im "9" bardzo. Wystawiają Brandta na tej pozycji, który nie wie co tam ma robić. Jeżeli im pyknie ten transfer, to może być świetny ruch z ich strony.
Co do Thiago - niby spoko, ale wątpię że on będize chciał odejść. Po drugie wątpię że Bayern g opuści. Po trzecie - kto w zamian? Drewno Goretzka? Czy wieczny talent Tolisso? Chyba że wykupimy Cou, który niczym Zieliński wstanie rano, coś mu się przestawi w głowie i będziemy mieli kozaka na "10"

@Skobry ja bym w sumie wolał Real od Chelsea. Chelsea gra nieprzewidywalnie dość. A Real wydaje się być godnym rywalem dla nas. Jak chcemy wygrać to z każdym, nie? ;)

Edytowano : 2019-12-12 09:02:24

@MateuszFCB dokładnie tak. Nawet jak Thiago nei zagra dobrego meczu, to i tak zwykle gra lepiej od Leona i Coco...

12.12.2019 09:01

Klasa :) Byleby nie przejść w samozachwyt. Teraz będzie coraz trudniej

12.12.2019 08:57

A ja bym właśnie chciał Real :) Uważam, że to pozwoli na dobrą motywację dla naszych zawodników i mamy szansę ich rozjechać.
Nie chce na bank Atletico z ich antyfutbolem. Reszta mi w sumie obojętna, choć Chelsea też niewygodna bo jest nieprzewidywalna...

12.12.2019 08:56

To był dobry mecz w naszym wykonaniu. Solidnie, pewnie kontrolowaliśmy spotkanie. Pod koniec miałem wrażenei że brakowało nieco sił.

Co zauważyłem:
1. Mamy zajebiście wolną obronę (żadna nowość). Wyprzedzali nas jak chcieli. Motoryka leży nawet u Boa, który kiedyś z tego słynął.
2. Bez Lewego, nasi nie wiedzą jak zagrywać piłkę. Tłumacząc - nie wiedzą gdzie wrzucać, jak dograć piłkę na kogoś na pozycji '9'. Częste zagrania na "ścianę" kończyły się stratą, lub wycofaniem piłki z powrotem d o obrony, bo brakowąło kogoś, kto potrafi grać tyłem do bramki.
3. Cou bardzo chciał się pokazac, czasem aż za bardzo. Widać było motywację po strzeleniu bramki. Przy absencji Comana, licze, że wskoczy na jego miejsce do "11".
4. Perisić to nei poziom na "11". Co najwyżej zmiennik. I na bank nie na skrzydło, jest za wolny.
5. Pavard zagrał bardzo średnio. Miał mnóstwo głupich decyzji. Parę razy zamiast doskoczyć do rywala lub do pojedynku główkowego, to stał biernie 2m za przeciwnikiem. Przy stracie bramki zszedł na pozycję Boa nei wiadomo czemu gubiąc krycie. Przy innej groźnej akcji (Sissoko szedł sam na sam i strzelił prawie w aut) to on złamał linię spalonego i jeszcze zamaist biec i wracać i truchtał...
6. Alaba ma problem, bo zostaje mu ławka :) Davies gra niesamowicie. Szybki, silny, wytrzymały, z dobrą kontrolą piłki. Do tego myśli na boisku. Fenomen imo.

12.12.2019 08:53

Czy oceniający serio uważają, że tak świetnie zagraliśmy, że połowa zawodników ma oceny ~1,5?
Imo było dobrze, ale aż tak to na pewno nie. Klasowo zagrał tylko Neuer i Davies, może do tego Kimmich.

12.12.2019 08:45

Uf. Wyglądało to strasznie.
Co nie zmienai faktu, że trzeba się zastanowić nad jego przydatnością w zespole. Częste kontuzje, wątpliwa jakość, mizerny rozwój w ciągu ostatnich sezonów...

12.12.2019 08:41

Ale my marnujeny te sytuacje. Dramat.

Coman kontuzja, Cou niewidoczny, Pavard śpi, Thiago bezbproduktywny. Nie wygląda to rewelacyjnie

11.12.2019 21:41

Oby ten balonik je jeb**ł bo będzie to słychać u nas w mieszkanaich :)

11.12.2019 14:09

Perisicia ocenę ratuje bramka bo imo gość dalej się kopie po czole :)
Coman dramat, Goretzka drewniak, Muller nic nie wnosi, Thiago czaruje i nic nie wynika z tego, Lewy marnuje mnóstwo sytuacji (i znowu zniknął w ważniejszym meczu). Ehh

08.12.2019 17:15

Po takim meczu jak ten, widać że brakuje nam jakości. Brakuje piłkarzy którzy w pojedynkę taki mecz potrafią rozstrzygnąć. Jednak cieszy postawa zespołu, zaangażowanie

07.12.2019 23:27

Spora rotacja znowu. Żeby to się negatywnie nie odbiło na stabilności formy.
Po zwycięstwo!

07.12.2019 15:11

Ja bym wolał Cou od początku zobaczyć :) Ostatnio brakowało trochę polotu w naszych akcjach, a Cou mimo wszystko wniósł nieco ożywienia

06.12.2019 08:00

Ale gość leczy kontuzję - pasuje do nas, brać, nie zastanawiać się

04.12.2019 19:03

Ronaldo powinien wylecieć po za top5, Lewy tak na 5 miejscu, Mbappe okolice 8-10, Mahrez - co on tu robi? Sterling za niego jak już. Messi wygrał, czy zasłużenie czy nie, ciężko stwierdzić. Indywidualnie lepszy niż VVD, jednak zespołowi więcej dawał ten drugi o czym świadczą tytuły. Wygrała medialność, jak ktoś poniżej stwierdził, trochę słusznie, w "mniejszych" krajach Messi=Bóg nie ważne jak gra.
Taka moja opinia ;)

03.12.2019 11:01

Świetna informacja, jednak byleby nie za szybko wrócił :) zdrowie najważniejsze

03.12.2019 10:56

No każdy ma marzenia :D

03.12.2019 09:39

Uwielbiam tego grajka ;) ale jako ŚO jest mocno średni, klasa na '6' i widzę go tam, gdy nasza obrona przestanie się łamać na każdym kroku

02.12.2019 21:39

Rezerwowy City 10 najlepszym piłkarzem globu :D Ci francuscy dizennikarze to są serio walnięci na łeb.
Mbappe > Lewy...Ok...

02.12.2019 21:34

Wypowiedź Cou przypomina mi trochę chorągiewkę na wietrze. Najpeirw superlatywy w stosunku do Niko, teraz po zmianie trenera nagle jest świeżość, motywacja i zadowolenie.

02.12.2019 21:33

Nie powinniśmy zapominać, a właśnie analizować i wyciągać wnioski. Szefostwo również pod kątem braków w naszej kadrze - brak szybkości obrońców, brak odpowiednich zmienników którzy mają piłkarską jakość - to przede wszystkim.

01.12.2019 14:29

Na Źrebaków mógłby wyjść na lewym skrzydle. Patrząc co gra Perisić i Coman, to wydaje się, że jest jedyną opcją teraz na tę pozycję. Dał niezłą zmianę z B04.

01.12.2019 13:08

@pjoter a czy Ty widziałeś coś więcej niż te 2-3 błędy Daviesa? Gość zagrał najsolidniej z naszego bloku defensywnego. Ratował dupe tym wolnym klocom, którzy obracali się z prędkością żółwia. Biegał cały mecz tam i z powrotem, kilka razy miał sprinty od pola karnego przeciwnika aż pod nasze pole karne gdzie zatrzymywał przeciwnika.
Nie był to występ idealny, ale imo był najlepszy na boisku po naszej stronie.

01.12.2019 10:13

Bardzo dobry mecz w wykonaniu B04, to trzeba im oddać. Zabójcze kontry które uwypukliły naszą największa zmorę formacji obronnej - szybkość :)
Jednak Nasi pokazali się z niezłej strony, choć boli skuteczność i czasami brak finezji/zaskoczenia w rozrywaniu piłki. Może nas to zgubić w konfrontacji z drużynami o wysokiej kulturze taktycznej.

Na plus w tym meczu: Davies, Neuer
Na minus: Perisić (najgorszy imo na boisku), Javi, Coman po wejściu
Oczekiwałem czegoś więcej od Leona po ostatnich niezłych występach. Niezła zmiana Cou.

01.12.2019 10:09

Ciekawe czy jak nasi ŚO wrócą, to Davies wygryzie Alabę z LO? Patrząc na to jak się prezentuje obecnie, to tak powinno być

30.11.2019 22:45

Obrona dzisiaj zawaliła na całej linii, z wyjątkiem Daviesa, który mimo kilku błędów, naprawiał często błędy innych i wyróżniał się jako jedyny z zespołu.
Środek pola niewidoczny, strasznie dużo strat i niedokładności.
Perisić, szkoda gadać, z resztą Coman nic więcej nie pokazał. Gnabry próbował, ale dostosował się razem z Lewym do poziomu rezty drużny.
Nie ich dzień, świetna postawa B04. Nie wyszło, ale tragedii nie było, widać było zaangażowanie. Bywa, taki jest sport ;)

30.11.2019 22:44

Szkoda tego meczu. Mecz mocno wyrównany o dużym tempie. Zawiodła skutecznośc - dramat. I B04 pięknie wyeksponował braki naszej obrony, czyli szybkość. Zjadali nas szybkościowo jak chcieli, jedynie Davies potrafił dotrzymać kroku, reszta zostawała mocno w tyle.

Jedno co zauważyłem - każdy poprzedni rywal, grał z nami wycofany i my ich rozklepywaliśmy. B04 wyszedł wysoko, pressingiem tak jak my, wykorzystał kontry i szybkość swoich zawodników przeciwko klocowatości naszej obrony i efekt mamy jaki mamy. To jest coś, nad czym musimy popracować, czyli granie z agresywnym rywalem. No i skuteczność oczywiście, bo to co odwalali na 10m od bramki wołało o pomste do nieba

30.11.2019 22:35

Leon na "10", ciekawe rozwiązanie :) Dobrze, że Kimmich odpoczywa, bo gość jest eksploatowany niesamowicie.
Davies widzę, że postawił Alabę pod ścianą ;) i dobrze! Niech się weźmie do roboty :)

Podoba mi się ten skład

26.11.2019 19:52

Nie miałem jak oglądać meczu - jak grali? :)
Co z Boa, że nie grał? Myślałem, że wróci zamiast Alaby na środek

24.11.2019 14:46

I dobrze że przesuneli kółku do 1. zespołu. Trener będzie miał ich na oku i będzie mógł zweryfikować czy się nadają. Super :)
Obyśmy pokazali dobry futbol jutro

22.11.2019 14:02

Jeden z moich ulubionych piłkarzy w FCB :)

21.11.2019 14:09

Imo Pochetino to trener bez charakteru. Tuchela nie lubię bo robi syf wokół siebie (ciężki charakter). Pep odpada, z wiadomych względów. Ten Hag jest ryzykowny ale wydaje się dość niezłą opcją...

21.11.2019 14:08

Lewy co dzisiaj porobil ze Slowencami to głowa mała :)

A propos Polaków, to świetny występ Szymańskiego - będą z niego ludzie. Góralski to kolejny gość który gryzie trawę, brakuje nam takich :)
Szkoda że obrona ssie ;)

Edytowano : 2019-11-19 22:35:11

@hoven sprawdź na flashscore.com

19.11.2019 22:34

Fajnie, ale przydałby się ktoś takie 2-3 lata temu. Teraz potrzebujemy jakości 'na już', a nie 'może za kilka lat będzie klasowym grajkiem' :)
Kolejny raz powtarza się stara śpiewka - przespaliśmy ostatnie lata, osiadając na laurach.

19.11.2019 20:17

Może się przerzuci z rapu i koszykówki na rzecz piłki ;)
@GabrielStach to by mu się przydało chyba najbardziej, podobnie było z Sanchesem

19.11.2019 20:10

Po 2 meczach raczej ciężko stwierdzać co się stanie. Na razie jest ok. Pytanie tylko jak poradzi sobie np. z rotacją zawodników

18.11.2019 07:50

No nieźle, na ponad 1300' ma 1 bramkę... :P

18.11.2019 07:45

Tytuł artykułu co najmniej taki, jakby do Afganistanu lecieli... :)

18.11.2019 07:40

Tak na prawdę może walczyć bezpośrednio z Goretzką. Podejrzewam, że u Flicka, Javi będzie miał miejsce na '6' na stałe (chyba, że jednak Kimmich?), Muller zapewne wymiennie z Cou, więc zostaje pozycja Goretzki.
Niech walczy, większa konkurencja każdemu lepiej zrobi :)

14.11.2019 19:13

Bawarczyk z krwi i kości... ^^,

14.11.2019 09:56

@GuteSpiele pod jakim względem gorszy?

Może się zaprezentować dobrze, nigdzie nie powiedziałem że nie może. Ale twierdzenie, że jest perspektywicznym zawodnikiem z potencjałem, jest grubą przesadą. Co najwyżej może złapać formę, ale rozwijać, to on się raczej spektakularnie nie będzie. Choć miło by było, gdyby zaskoczył wszystkich i wszedł na światowy poziom i był klasową "8".

14.11.2019 08:54

A ja tam Pepa bardzo lubię i podoba mi się styl prezentowany przez jego drużyny :) w tym Bayern za jego kadencji. Weedług mnie wprowadził wiele rozwiązań taktycznych, które upiększyły futbol. Zauważcie, że w zasadzie po rozpoczęciu "ery Guardioli" w piłce ogólnie, nastał taki trend, że jednak oprócz wyników liczy się też styl gry. Wielu trenerów jest teraz krytykowanych za to, jak prowadzą drużyny - Mou, Allegri, Ancelotti, Valverde...mimo że ich drużyny (przeszłe lub obecne) grały, wygrywały, to fale krytyki na styl były/są ogromne.

Imo piłka stała się większym widowiskiem obecnie ;)

13.11.2019 18:39

Bundesliga.com wybrała drugą drużynę tygodnia, gdyby nie było Bayernu w lidze ;)

13.11.2019 18:33

Łezka się w oku kręci ;)
I śmiech na ustach się pojawia, gdy przypomni się Bastiana na skrzydle XD

13.11.2019 18:33

w sumie w Bundeslidze, na takie Mainz czy Union to mógłby dostać parę minut...oczywiście zaraz po tym, jak Lewy strzeli bramke, żeby rekordu nie psuć :D

13.11.2019 18:31

Loew się cieszy bo pewnie zakłada, że Flick swój chłop wprowadzi paru niemców do składu. Silny niemiecki Bayern to silna reprezentacja i bezpieczny stołek Joachima ;P

13.11.2019 18:30

Oby tylko nie wydali na niego miliardów (FFP) i wrócił do pełnej sprawności i formy. Na razie to kupno kota w worku troszkę... ;)

13.11.2019 18:29

można mówić o błędzie i o BŁĘDZIE :) nei ma ludzi nieomylnych, ale jeżeli zawodnik, który chce być jednym z najlepszych, chce być podstawowym graczem Bayernu, to nie może co mecz odwalać maniany, że się potknie, wbiegnie w kogoś powodując karnego, da się ograć jak dziecko najprostszym zwodem, uciekać od piłki zamiast ją wybić, lub dać się wyprzedzić nie widząc zawodnika obok siebie. To są dla mnie zbyt poważne błędy żeby go nazywać sensowną opcją w obronie. Przynajmniej na razie :) Na razie jedyny niezły mecz w jego wykonaniu jaki widziałem, to był mecz z BVB. I żeby nie było, zaraz ktoś mi przywali garścią statystyk, że w tym i tym meczu miał asystę, tu strzelił bramkę a w meczu z IV ligowcem zagrał jak klasa światowa... Wg mnie, obrońca ma bronić. A jeżeli środkowy obrońca strzela bramkę, ale przy okazji powoduje karnego lub dostaje czerowną kartkę osłabiając zespół, to jego występ jest na minus.

Na PO sobie Benji radzi lepiej, to prawda, bo nie biega tyle co Kimmich i siedzi głównie w obronie, oc wychodzi mu na dobre. Z tym, że zauważym z kim na razie grał na prawej obronie...no właśnie :) chciałbym go zobaczyć jak stopuje Mane, Hazarda, Griezmanna czy innych gości z "topu" (i proszę bez komentarza na temat czy zawodnik X jest topowy, wiecie o co mi chodzi :)

@GuteSpiele tak, Tolisso ma 25 lat. Wybiegłem w przyszłość, bo przecież jest perspektywiczny. :)
Co do Van Dijka i Salaha - obrońca w wieku 25-27 lat to podobno najlepszy okres dla obrońcy, więc wcale mnie to nie dziwi. Nawet Boateng za Juppa był wtedy w topie ŚO :) oczywiście moja opinia. A Salah, to gość który zawsze grał na wysokim poziomie ale w Chelsea go nei chcieli mimo dobrych występów, Po za tym warto zauważyć, że w FC Basel był kozakiem, przygasł w Chelsea gdzie go nikt w składzie nie widział, po czym w Romie znowu był kozakiem, a pod taktykę Kloppa wpasował się idealnie. Więc tu nie wiek raczej decydował. Oraz inaczej patrzy się na gracza, który ciągle gra, ale ma przestoje, a inaczej na kogoś kto pół kariery w szpitalu leży. Jack Wheelchair (hehe) też miał wieczny potencjał :)
Mimo wszystko bardzo lubię Coco, więc mam nadzieję, że w końcu będzie się pokazywał zgodnie z tym, czego od niego oczekujemy

13.11.2019 18:26

Świetny mecz w naszym wykonaniu. Słowa uznania dla Daviesa, klasa Lewego a Goretzka jak zwykle :) Comana ratuje asysta imo, bo wiele nie narobił, podobnie jak Gnabry z resztą.

Przede wszystkim podobała mi się agresją, wysoki pressing, dużo ruchu w obronie i ataku. Tego wcześniej nie było.

13.11.2019 08:30

@FanGraczyBayern na prawdę chcesz się wpieprzać w dyskusję z kimś, kto uważa, że Tolisso w wieku 26 lat ma potencjał, Coman ma większy potencjał niż Mbappe, Pavard zasługuje na miejsce w składzie mimo że popełnia babole w każdym meczu, itd. itd...

Nie ma sensu :)

13.11.2019 08:24

@vaterland co ja właśnie przeczytałem :P Nie ugnie się przed sędzią? A co my Sebixa potrzebujemy? Raczej potrzeba kogos mądrego, z charyzmą i autorytetem, niczym Puyol w Barcelonie. Awanturnicy, którzy głupio łapią żółte kartki to raczej nam są zbędni

12.11.2019 19:28

@Zerafaelo możliwe, że jest tak jak mówisz. Na razie mam wrażenie, że uważa się za lepszego niż jest faktycznie :) Oby ktoś go sprowadził na ziemię, bo zaraz się zacznie cyrk jak z Rabiotem w PSG, gdy odrzucał oferty m. in. Tottenhamu twierdząc, że jest za dobry na taki klub :P A obecnie w Juve nie zachwyca...to w sumie mało powiedziane

12.11.2019 19:23

Pochettino - dobry trener, bez mentalności zwycięzcy. Wydaje mi się, że nie potrafi podjąć racjonalnego ryzyka w odpowiednim momencie. Dobry na BVB czy Inter, a nie dla nas.
ten Hag - największy potencjał, zna Bayern, jego drużyna prezentuje fajny futbol
Tuchel - niezrównoważony psychicznie gość imo. W każdym zespole gdize jest, robi się jakiś dym. Nie przepadam za nim
Xabi Alonso - kolejny "świeżak"? Dziękuję
Guardiola - wątpię, że po tak krotkim okresie do nas by wrocił. Podejrzewam, że prędzej sięgnie np po Juventus czy PSG. Może za 3-4 sezony mógłby wrócić

Flick? Się okaze w najbliższym czasie czy "będą z niego ludzie" :)

12.11.2019 11:47

@tapczan dokładnie, ciekawie byłoby go zobaczyć w spotkaniach "o nic" ale już na poziomie bundesligii. Myślę, że mógłby w przyszłym sezonie byc solidnym zmiennikiem dla takiego Comana. W końcu Barca wprowadza Fatiego, Real Rodrygo, BVB kiedyś Dembele, Sancho czy Weigla, więc czmeu my mamy nie postawić na kogoś młodego?

12.11.2019 11:15

@tapczan możliwe :) Choć wiesz jak działa ilośc zer na papierze... ;)

12.11.2019 11:13

Szczerze, to wolałbym sprowadzić kogoś klasowego jak Sane, jego oddać z powrotem, a w razie czego na skrzydło wprowadzać Daviesa, bo wątpię że Alaba straci miejsce w składzie na rzecz Kanadyjczyka, mimo jego genialnych występow ostatnio.

12.11.2019 11:12

Na razie jest zbyt narwany :) Nie potrafi powstrzymać swojego temperamentu i zyskuje głupie żółte kartki za dyskusje. Jeżeli będzie nadal tak ambitny ale bardziej opanowany, to jak najbardziej :)

12.11.2019 11:00