Nie dziwie się, że nie chcą dać za Desta więcej niż 10mln. Ale mogliby negocjować jakimiś bonusami w razie sukcesów personalnych czy zespołowych. Ewentualnie wypożyczenie z opcja kupna za rok drożej.
Ale koniec końców będzie saga jak z Sane lub z Odoi i ostatecznie będizemy mieli Richardsa na PO...chociaż jeśli Richards to taki talent jak się mawia, to może warto?
16.09.2020 10:46
@admin Tu nie chodzi o krytykę, a o ot, że po odejściu graczy wypożyczonych, nie mamy ławki. No chyba że kolejny rok z rzedu chcemy zaufać że Coman, Tolisso i Lucas się nie połamią i będą świetnymi zmiennikami (oby byli zdrowi, błagam) - ale realnie, co orku zdarza się jakaś poważna kontuzja i co wtedy? Niech w jednym czasie np Coman i Tolisso będa mieli uraz i zostajemy bez zmiennika na skrzydło, a na ławce jako ŚP zostaje Cuisance, Fein i Thiago, którego na razie przyszłość nie jest wyjaśniona.
Nie czepiam się, ale uważam, że powinnismy albo wyjasnić przyszłość obecnych piłkarzy (alaba, thiago) albo sprowadzić kogoś na PO czy skrzydło o co prosił Flick. A chyba Flick doskonale wie kogo potrzebuje do swojego planu...
16.09.2020 10:43
Thiago wątpie że odejdzie, Alaba również. Ale problem braku kadry pozostaje - odszedł Perisić, Cou, Odriozola i zaraz Javi. Do tego wypożyczyliśmy kilku młodych. Przy kontuzji np Comana czy Tolisso, nie mamy nikogo na lawce, kto mogłby wejśc i nei widać byłoby wielkiej różnicy. To jest znaczący problem. Zauważcie, że w poprzednim sezonie peirwsyzm wyborem na zmieny był Perisić i Cou, ktorych już nie ma. W "zamian" mamy powrót Tolisso (ciekawe na jak długo) i Sane któy również jest po kontuzji i jak widzieliśmy po meczach Niemców, nie jest on w 100% dyspozycji i rotacja jest bardzo potrzebna.
Powiedziałbym, że obecnie mamy kadrę na styk, zakładając, że np Kimmich zagra na PO w razie czego, czy Muller na skrzydle, ale to sa półśrodki a nie realna konkurencja na danej pozycji.
16.09.2020 10:38
Kurde zrezygnowaliśmy z Brozovicia (moim zdaniem słusznei) ale licza że Tolisso udźwignie ten sezon...jak co roku, a potem (oby nie!) przytrafi się kontuzja i znów będziemy w d.
Zaraz sezon się rozpoczyna, praktycznie wsyzscy są po okresie przygotowawczym a my nadal nie mamy tego, o co prosił Flick: skrzydłowy, środkowy pomocnik i prawy obrońca. Zarząd jak widać swoje, a trener swoje...
Mówi się, że Flick daszanse młodym...ale większość tych utalentowanych poszła na wypożyczenia. A podejrzewam że pogłoski takie chodzą, bo zarząd nikogo nie chce juz kupić, więc nie zostanie nic innego jak ratowanie się młodziakami... ehh...ale może to dobrze nam wyjdzie, zobaczymy... Co sądzicie?
16.09.2020 09:03
zawsze smiesza mnie te liczby, procenty itd... może być 20% ludzi i bedzie bezpeicznei. A czemu nie 25%? Albo 35%? Na stadionie zachowany reżim sanitarny, a przed stadionem wszyscy w kupie czekają na bramkach :D I takie same wytyczne dla stadionu o pojemności 70kk jak i dla stadionu gdzie wejdzie 10kk. Wg mnie to głupota i brak konsekwencji ;)
16.09.2020 08:56
Powtarza się historia z 2013r, gdzie po sukcesie praktycznie nic nie zmieniamy bo przecież mamy najlepszych. Co z tego że kilku graczy odeszło, kilku odejdzie...ale przeciez ktoś wrócił po kontuzji to już jak transfer, nie? ;) A w razie czego przecież Neuer umie grać nogami to na PO zagra, czy na '6'. Luuuzik
Edytowano : 2020-09-16 08:54:48
ale ciesze się że z Brozovicia zrezygnowali. Jednak nie chciałbym, by nie sprowadzili nikogo innego
16.09.2020 08:54
@Reeken89 "ale jakie wtopić ? Sanches kosztował 35 mln, a Ajax chce za Desta 20 mln"
Właśnie chodzi o wtope za 20mln :) lepiej wtopić 10 czy 12mln, niż 20, czyż nie? Po za tym tyle chce Ajax - czy to znaczy że tyle mamy dać? Negocjacje na tym polegają.
Ale fakt jest taki, że jak się nie obudzimy, to zostaniemy tylko z Pavardem na PO :)
@hoven w żadnym wypadku nie mylę tych pojęć, dlatego też napisałem, że realnei wzmacnia nas tylko Sane, przeczytaj jeszcze raz co napisałem :D
I zgadzam się z Tobą że jest bieda ;) szczególnie jeśli Thiago i/lub Alaba odejdą. Mała konkurencja i mała możliwość rotacji. No chyba że dopuszczamy Mullera na skrzydle, czy Kimmicha na PO w razie czego, ale to są rozwiązania na siłę bym powiedział, a to chyba nie o to chodzi ;)
14.09.2020 20:01
Bez jaj że po takim czasie nie ogarnął niemieckiego? Albo angkielskiego? Co to ma być... Davies probuje mówić po niemiecku a ten leżąc w szpitalu grał w Fife czy jak? trochę jestem w szoku, serio. Przypuszczam, że to nie obejdzie się echem wśród zarzadu
14.09.2020 14:38
Bayern to jest klasa. Nie mają zadlużenia, mają rozsądną politykę, zimną krew. Mądre zarządzanie i ludzkei podejście. Kolejny raz keidy coś gdzieś sponsorujemy lub rozdajemy bo możemy. Tak samo jak pomagaliśmy klubom przy bankructwie czy przy Covidzie...
Za to również bardzo szanuję Bayern :) Mia San Mia!
14.09.2020 14:36
@Reeken89 Stać nas na wielu piłkarzy - tu chodzi o ryzyko. Sprawdzona marka vs "one season wonder" w najgorszym wypadku. Stąd bayern nie chce wtopić jak z Sanchesem (pytanie tez ile w tym jego winy, a ile trenera, bo podejrzewam, że do taktyki Flicka wpasowałby się świetnie i może wpisałby się do podstawowego składu).
@TomiiiFCB @dzojko +1 :)
Ławka nam potrzebna...
Wzmocnienia:
- Leroy Sane
- Alex Nuebel
- Tanguy Nianzou
- Adrian Fein
Odejścia:
- Ivan Perisic
- Philippe Coutinho
- Alvaro Odriozola
- Javi (?)
- Alaba/Thiago (?)
Realnie patrząc wzmocnił nas Sane, doszedł na te chwile niepotrzebny Neubel, młody Nianzou i powrót Feina. Czyli summa summarum możemy mówić o 1 transferze ktory realnie wniesie jakość do zespołu. Nianzou wątpie ze sie przebije do 1. skladu mając Sule, Boa i Lucasa oraz może Alabe za konkurenta. Fein zakładam że dostanei szanse w meczach z jakimś Mainz czy w pucharach, ale pierwszym zmiennikiem nie będzie (obym się mylił, widziałem go w akcji i jest solidny gość).
A odeszli Perisić i Cou ktorzy robili robotę mimo wszystko.
Bilans jak dla mnei jest jednak -1 na razie, a przy odejściu Javiego i kogoś z dwojki Alaba/Thiago może byc -2/-3. Do tego nie można wykluczyc urazów bo to jednak Bayern i zrobi się wąska kadra.
Zauważmy, że pierwszymi zmiennikami w poprzednim sezonie byli gracze wypożyczeni (!!) ktorzy teraz odeszli, co oznacza że "pierwszej nowej siły w meczu" już nie mamy.
14.09.2020 14:33
Zakładam, że dopóki sie nei wyjasni sprawa Thiago i Alaby, to żadnego wzmocnienia nie będize.
Chyba że obecny klub Desta stwierdzi że propozycja 20 piłek i kompletu strojów od Bayernu jest ok, to wtedy Dest przybędzie
14.09.2020 14:23
@TomiiiFCB trzeba odróżnić dziennikarza, od szumowiny szukającego sensacji, bądź hajsu z poparcia partii :)
Edytowano : 2020-09-14 10:43:35
Reeken -> porównujesz nastolatka do 'dojrzałego' piłkarza, który nie raz udowodnił swoją wartość.
14.09.2020 10:42
Oho, zaczyna się :D
cykl życia Bayernu:
1. kadra kompletna
2. kontuzja 2-3 waznych graczy
3. sprowadzenie kogoś "na już"
4. granie 13-14 zawodnikami bo nie ma kto grać
5. powtórz
:D
14.09.2020 10:39
Idealnie się wpasowal w taktykę Flicka :)
14.09.2020 09:57
Z tą różnicą, że Neuer to top3 bramkarzy a Alabe możemy zastąpić
14.09.2020 09:55
@diablo w Poslce miałby jeszcze 3 lata taką latke :D
a tak serio, to imo jego najważniejszy sezon, który przesądzi co z nim dalej. Skończy się na tym, że wyląduje w jakimś beniaminku 2.BL na lawce a my będizemy gruby hajs w plecy...szczególnie za jego wypłaty
14.09.2020 09:49
Niech nabiera pewności i przyjdzie za rok-dwa za Boa :)
14.09.2020 09:45
Męczy mnei ta telenowela :) moim zdaniem w tym tygodniu, jeszcze przed rozpoczęciem ligii będzie jasna przyszłość Alaby.
Ja bym go sprzedal i kupił Tellesa z Porto za 20mln.
Nie oszukujmy się - na LO Davies to pewniak, a na środku po powrocie Sule i Lucasa zrobi się ciasno. Na ławce Alaba też siedzial nie będzie. Sprzedać póki mozna zarobić 30-40mln.
14.09.2020 09:44
Jeżeli faktycznie Alaba chce 20-25mln to podziękujmy za jego usługi. Porto obniża cenę za Tellesa - chcą 20mln! Sprzedać Alabę za 30-40mln i kupić Tellesa? Wg mnie świetny deal.
14.09.2020 09:35
Heh, Hertha i jej wieloletni projekt... :)
11.09.2020 22:18
Volland jest wg mnie niedoceniany :) Wszyscy się zachwycali Havertzem w B04 a Volland robił tam tytaniczną pracę. Ja już go chciałem w Bayernie jak u Wiesniaków grał :D walczy, potrafi uderzyć, biega...taki młodszy Ivan :)
11.09.2020 09:42
@Reeken89 nawet jeśli nei skompletowana, to chociaż jasna sytuacja. Realnie mamy javiego gotowego na transfer, 2 nieepwnych i prośby Flicka o wzmocnienia - czyli 3 zawodników z ktorymi nie wiadomo co zrobić oraz luki personalne w przygotowanej taktyce. No jak dla mnei to coś tu nie gra. Powinniśmy chociaż mieć wyjasnioną sytuację 'eksportową' klubu, jeżeli na transfery do klubu trzeba czekać...
10.09.2020 12:53
Nie wiem jak dla Was, ale mi się przypomina sytuacja z 2013r po wygrnaiu korony. Znowu mamy solidny zespół, prawie bez słabych punktów. Znowu ławka zaczyna kuleć. Znowu kilku klucozwych piłkary zmierza nieubłagalnie do zaawansowanego wieku 30+...a my sprowadzamy "spóźnionego" Sane z poprzedniego okienka i w zasadzie nadal nikogo, kto mógłby grać kluczową rolę w zespole. Oj oby nam się to znowu nie odbiło czkawką, że nie będzie kim grać.
Realnie, mamy Comana, Tolisso, Lucasa którzy są "wiecznie" kontuzjowani. Do tego niepewny powrót Sane i Sule. Niepewna przyszłosć Thiago i Alaby. Tracimy Javiego, kilka wypożyczeń oraz powrót Perisicia i Cou. Dla mnei bilans jest jasny - na jakości możemy mocno stracić. Okres przygotowawczy skrócony, zaraz startuje liga, a my nie mamy kompletnej, zamkniętej kadry. Jak Flick ma ich przygotować do sezonu na pełnych obrotach, skoro nie wie kim ma grać?? Dla mnie to trochę absurd. Powinnismy przed startem sezonu mieć wyjaśnioną sytuację kadrową...
10.09.2020 12:26
@Skobry tak, zgadzam się że to zupełnie inna sprawa. Tutaj chciałem nawiązać bardziej do tej wielkiej 'niesprawiedliwości' - bo de facto nigdzie jej nie ma :) i tylko o to mi chodziło w tym przykładzie. Jakby iśc droga tej absurdalnej sprawiedliwości to każdy zespół powinien rozgrywać tyle samo meczów, najlepiej o jednej porze i w tych samych warunkach, żeby nei mogli narzekać na deszcz/temperature/złą faze księżyca... ;) absurd
10.09.2020 12:20
@ForzaFCB no co ty wygadujesz. Jest przecież kilka transferów - Tolisso, Sane, Hernandez, Nianzou, Sule... tyle transferów, że aż przepych :) Kadra kompletna
10.09.2020 10:29
@Skobry myśle, że gdyby PSG zdobyło puchar, to zmieniliby swoją decyzję. Każdy już od dawna wie, że cała gala ZP to festiwal a nie nagroda przyznawana po rzetelnych analizach.
A to, że było "niesprawiedliwie" bo różnie isę te sezony skończyły, to nei wina piłkarzy tylko władz lig. Niepowinno się wg mnie karac pilkarzy za decyzję innych. Po za tym - ligi oficjalnie się skończyły, wyłonili mistrzów itd, więc nie widzę sensu czemu nie można uznać tego sezonu jako 'normalnego'.
Po za tym mówią o niesprawiedliwości bo nie wszyscy mieli po równo...piekny socjalizm, jak to we Francji :) Jakoś nikt się nei czepiał za bardzo, że Immobile zdobywając złotego buta, miał 4 mecze więcej niż Lewy i jakoś jest OK. Ale przy złotej piłce już to ma znaczenie. No absurd :)
10.09.2020 10:25
Muszą wspiąć się na wyżyny jeśli część z nich na zasilić pierwszą drużynę :)
10.09.2020 08:56
pół sezonu stracone...
10.09.2020 08:53
Jeżeli zarzad myśli, że sprowadzili sane w miejsce Perisicia i jest wszystko git, to chyba ich pogięło. Oczekujemy ze będizemy mieli kogoś w jego miejsce. Jeżeli nie, to mamy 3 skrzydłowych, z czego Coman co chwile w szpitalu, a Sane po poważnej kontuzji.
Ahh no tak, przecież zawsze Muller może grać na skrzydle. Pf...
10.09.2020 08:08
Kogoś tu chyba poniosło
10.09.2020 08:07
Beniaminek Premier League ma większe zyski za pozostanie w PL niż zespół wygrywający Ligę Mistrzów. Liverpool jest na fali, wygrąl ligę, a oni nie mają kasy. Nie stac, to szukać dalej. Bayern nie musi oddawać piłkarzy bo nie spelniają FFP - mamy czystą sytuację finansową, a Thiago nam jest potrzebny.
10.09.2020 08:06
@FanGraczyBayern troche to śmieszne. Mamy rekordowe dochody, a my se upieramy o kilka milionów za gracza ktorego chcemy. Nie my, to ktoś inny go kupi i obejdizemy się smakiem, sprowadzając kogoś na szybko jak ostatnio. Rozumiem, że nie mozna się zgadzać od razu na kwotę obecnego pracodawcy, ale mam nadzieje że są jakieś negocjacje a nie tylko czekanie aż się zgodza na 10kk :P
09.09.2020 07:34
Za dobry piłkarz na jakieś "aldżaziry" :) Piękna sprawa powrócić na 'stare śmieci' :) all the best Javi!
08.09.2020 16:13
Prawdziwy Bawarczyk
08.09.2020 16:12
*uwaga śmieszek*
No Niemcy generalnie mają zawsze motywację do pójścia na wojnę :D
*koniec śmieszka*
08.09.2020 16:10
@Pir5 no no, nie możemy sobie pozwolic na ściąganie takich przeciętniaków, bo przecież Ivan, czy Cou to nie przeciętniaki na ostatnią chwilę XD
@AdiFantasti @Piotrek89r Też bym go widział! Gośc ma niezły potencjał :)
@Silesi tam też siedzi. U nas wydaje mi się że miałby więcej czasu bo Draxler może grać na skrzydle i na środku. Obecnie nie mamy zmiennika dla Mullera (chyba że Leon zostanie przesunięty np) a nasi skrzydłowi często sapią w 70min. Sane tym bardziej po 30minutach na razie zwalnia. Jakby się go dało wyciągnąc np za 30mln to niezła alternatywa dla Ivana.
07.09.2020 19:29
@karl1985 o właśnie to jest istotna sprawa - obecnie na rynku nie widze nikogo sensownego, który mógłby grac na "rozgrywającej 6-tce". Saul? Nie do wyciągnięcia. Verratti? Wątpię w jego jakość. M-Savić? Bardziej przypomina Goretzkę... Ciężko mi znaleźc kogoś na szybko, kto by się nadawał "1:1" w stylu gry
07.09.2020 13:07
No właśnie wydaje mi się, że u nas grąłby więcej niż w PSG. No i tka jak wspomniał @Piter1985 , jest młodszy od Ivana co jest dużym plusem jednak. Ivanowi nie można odmówić zaangażowania, ale pytanie jak dlugo pociągnie :) Po za tym Ivan również wybitny nie jest
07.09.2020 12:57
imo mógłby przedłużyć kontrakt o rok-dwa :)
07.09.2020 12:55
Ciężka praca przed Sane. Widać że ma gaz ale...na 20minut meczu :) ewidentnie początek sezonu będzie grał zapewne po 45minut. Nie jest przygotowany na 100% obciążenia, a za Flicka jak nie biegasz to siedzisz ;) co mi osobiście się baaardzo podoba
07.09.2020 12:26
Jakby został, to na pewno byłoby dobrze :) Jeżeli sprzedać, to tylko za dobry hajs. Nie sprzedaje się graczy z potrojna koroną w promocji. Bayern nie musi sprzedawać, mamy genialną sytuację finansową w porównaniu z niektórymi klubami na kredyt lub na petrodolarach.
07.09.2020 12:24
PSG musi wyprzedac kilku graczy. Co myślicie jakby bayern wyciągnął Draxlera? Przydałby się imo - idealny zmiennik dla Mullera, potrafi grać na skrzydle nie gorzej niż Perisić. Ma technikę, jest dość dobry fizycznie, ma też uderzenie. Wydaje mi się że byłaby to ciekawa opcja
Edytowano : 2020-09-07 12:27:05
teraz zauważyłem, że został już poruszony ten temat :)
07.09.2020 12:23
Jeden z moich ulubionych pilkarzy. Swego czasu imo najlepszy ŚPD świata.
Niech mu się wiedzie! :)
07.09.2020 11:53
Może ktoś powiedzieć Borkowi że Thiago i Thiago Silva to nie ci sami zawodnicy?
03.09.2020 21:28
Thiago zyskał niesamowita pewność siebie zawsze w reprze nic nie grał a tu widać że ogarnia. Cieszy oko.
Draxler powinien opuścić to słabe psg gdzie siedzi na ławie i zmienić klub. Marnuje się od kilku lat już.
Sane widać robi wiatr ale gra ostrożnie. Jak rozwinie u nas skrzydła to będzie pogrom
03.09.2020 21:11
Po odejściu Javiego i Thiago, zakładając środek pola Kimmich&Goretzka, na ławce zostaje Coco "może kiedyś odpalę gdy wyjdę ze szpitala na dłużej niż miesiąc" Tolisso oraz młody Fein. Nie wygląda to za ciekawie. Rozglądamy się za Brozoviciem za którego chcą jakieś chorendalne kwoty...
03.09.2020 15:21
Za tyle hajsu ManU kupiło Van de Beeka. A my licytujemy się o Brozovicia...faajnie...
02.09.2020 20:52
Za tak mało hajsu tak perspektywiczny zawodnik. A inter za Brozovicia w "kwiecie wieku" chce więcej. Jaja.
02.09.2020 20:50
@Panczo racja co do Brozovicia i jego wkladu w grę, ale czy on jest nam potrzebny? Graczy o takim stylu już mamy, goretzka biegający za dwóch i nieustępliwy kimmich. Wydaje mi się że kolejny pracuś nam niepotrzebny. Przydałby się za to ktoś 1:1 za Thiago, kogoś z dobra technika, dryblingiem, drygiem
02.09.2020 17:40
Na pewno Wijnaldum bardziej kreatywny gracz niż Brozović
02.09.2020 10:53
12 mln to imo max za gracza w jego wieku, na jego pozycji i w jego roli na boisku/ławce
02.09.2020 10:50
Wiecie co? Pismaki sobie piszą co chcą. A ja czekam na oficjalke w staryn stylu Bayernu - cisza, cisza...a tu nagle pyk, zdjęcie z podpisania kontraktu :) za kulisami, bez rozgłosu jak z Sane na początku.
01.09.2020 17:18
Ignorujcie :)
@feel2020FCB mam podobne odczucia że po odejściu kilku piłkarzy może się okazać że zarząd stwierdzi "przecież jest Sane a reszta składu wygrała LM więc nikogo nam nie trzeba"...
01.09.2020 17:15
Za drogi. Swoje lata już ma jak na skrzydłowego. 10mln imo to max. Jak nie to szukać kogoś innego, lub dać szansę komuś z młodych
01.09.2020 17:12
Wg mnie to nie poziom Bayernu. Stac nas na lepsze transfery, chociażby Saul czy Aouar. Po co nam kolejny gość który biega. Już mamy takich w środku pola. Przy odejściu Thiago nie zostanie nam nikt z dobra technika, drygiem...
01.09.2020 15:26
@Edmund a jest solidna? No wg mnie nie i wytłumaczyłem Ci dlaczego. Podejrzewam, że Boa wiecznie w dobrej dyspozycji nie będzie (obym się mylił), Lucas to na razie nie miał kiedy pokazać bo leży połamany, a sprawa Alaby niewyjaśniona.
PO: Pavard, nikt więcej
ŚO: Sule - jedyny pewnik
ŚO: Boa/Alaba/Lucas - 3 niepewnie
LO: Davies/Alaba - tu jest chyba spokój, ale przy odejściu Alaby, zostajemy bez LO, chyba że zagra Lucas, ktory wiadomo co na razie pokazał...
a kto ma solidną obronę? Każdy ma słabe punkty, ale czy na nasze braki mam patrzeć, że inni mają gorzej? Raczej nei tędy droga :) Liverpool solidna obrona, Juve od lat również, Real nie ma boków, ale środek klasowy również.
31.08.2020 14:52
@FanGraczyBayern ale po co nam Kante? Mamy Kimmicha ktory czyści rewelacyjnie i Goretzke który od pewnego czasu biega za dwóch. bardziej szukałbym kogos kreatywnego, bardziej technicznego jak np Saul czy Aouar, niż kolejnego defensora. Zauważmy, że w obronie zrobi się ciasno i możliwe że Alaba zostanie w przesunięty od czasu do czasu na '6'.
Edytowano : 2020-08-31 14:41:46
Bardziej martwiłbym się tym, że chcemy za Brozovicia dać 40...
31.08.2020 14:41
Ciekawe czy Davies nadal będize sie tak rozwijał :) jeżeli w przyszłym sezonie dostanie podobny kredyt zaufania oraz bedzie solidnie pracował to mamy przekozaka na lata.
31.08.2020 14:37
Nie ma co, zdominowaliśmy środek pola w tym sezonei w każdych rozgrywkach. Uważam że to nasz najwiekszy sukces i klucz do sukcesu - kontrola środka pola.
31.08.2020 14:36
@TomiiiFCB to są spory od zarania dziejów - jak rozliczyc kto był lepszy: bramkarz czy napastnik ;P nie możesz postawić znaku '>' lub '
Edytowano : 2020-08-31 14:33:08
*zeżarło mi komentarz -.- *
c.d.:
...lub '
Edytowano : 2020-08-31 14:34:16
edit2 - coś jest nie tak i nie chce mi wczytać reszty komentarza...
31.08.2020 14:31
@Pir5 No tak, Sule po kontuzji (ale silny chłop więc może to byl 'wypadek'), Boa 31lat z formą jak sinusoida (przypomnieć ile osób go chciało już wywalić zimą, a nawet przed sezonem?) oraz Lucas który po powrocie z kontuzji doznał kolejnej i ciągle wraca, jak Tolisso i jak na razie nie pokazał nic wielkiego w swojej grze. To na prawdę nie jest solidna obrona...
31.08.2020 14:28
@TomiiiFCB siódme soki? Nie ma takiego powiedzenia XD
Do kompletu brakuje PO, pod warunkiem że nic nie zmieni się w reszcie kadry obronnej (temat Alaby) oraz wszyscy zostaną w formie (jak np Boa). Bo jeżeli Alaba miałby odejść to powinniśmy skoncentrować się na Upamecano, albo wg mnie na Skriniarze - takie dwa moje typy na ŚO do nas.
31.08.2020 14:06
Neuer był w formie cały sezon, za to Lewy już nie? :D Ale fakt, ciężko stwierdzić kto w tym sezonie jednoznacznie był najlepszy i wybijał się formą ponad wszystkich.
Tak samo jak Low o Neuerze, można się wypowiedzieć o Kimmichu - w tym sezonie praktycznie bez slabych meczy
31.08.2020 14:04
Javi odejdzie, Thiago odejdzie. Sprowadzimy Brozovicia zapewne (sic, nie chce go, przeciętniak imo). Tolisso ma grać - o ile nie dozna kontuzji. Żaden klub nie będzie chciał puścić solidnego PO w kasie jaką chcemy na niego wydac i skończy się na zapchajdziurze a'la Odriozola. W przypadku kontuzji kogoś z pomocników znów nie będzie solidnego zmiennika, tylko kolejne 'uzupełnienia'.
tak jak napisał @TomiiiFCB Coco to transfer za Thiago. Szkoda tylko że to kompletnie inny pilkarz. Nie mamy nikogo kreatywnego/technicznego w środku pola.
31.08.2020 13:08
Sezon się skończył, dajcie mu żyć :) ocenimy go w trakcie przyszlego sezonu.
31.08.2020 13:05
Podobno Van de Beek do ManU
30.08.2020 21:05
Ten Brozovic to takie meh. Spodziewałem się po Bayernie więcej. Szczególnie że możemy stracić piłkarza podstawowej 11, Thiago. Sprowadzimy niewiele młodszego, który wiele nie pokazuje. To taki Perisic w środku pola. Niby dobry, niby ok, ale jakoś tak...nijak. Żadne wzmocnienie imo.
28.08.2020 19:58
O cholera ile nowości! Szok
28.08.2020 19:56
Van de Beeka ma te przewagę ze jest 4 lata młodszy. 27 lat jako środkowy pomocnik i nadal jest średni, to wg mnie słaba opcja dla Bayernu. Kolejne uzupełnienie składu "na Bundesligę" ale nie realne wzmocnienie na nowy sezon LM. Van de Beeka chociaż ma potencjał się rozwinąć, Brozovic imo średnio
28.08.2020 15:43
@AdiFantasti boję się że możesz mieć rację. Wymienimy Thiago na Brozovicia i sprowadzimy kogoś pokroju Weigla..."wzmocnienie".
Van de Beeka to bym widział u nas :)
28.08.2020 15:00
Ciekaw jestem co pokaże Sane. Duże nadzieję z nim wiąże :)
Ale obrońcy przeciwników będą mieli przerąbane mając przeciwko sobie Daviesa, sane, comana, gnabryego...szybko :)
28.08.2020 14:23
Nie no chyba nikt poważnie nie myśli żeby opierać środek obrony na Alabie. Ja b tj m go prędzej widział na 6 lub uniwersalny zmiennik. Środek obrony imo Sule + ktoś z dwójki Lucas/Boa. Davies raczej murowany pewniak na LO, na po jeżeli nikogo nie sprowadzimy to zostanie pavard który gra tam poprawnie.
Ciężka sytuacja z Alaba. Mimo że go lubię, to zastanawiam się czy nie korzystniej jest go sprzedać za dobrą kasę póki jest warty i najwyżej za rok kogoś ściągnąć
28.08.2020 14:19
Ciekawe jak się sprawa rozwinie. Na pewno Alaba jest świadomy konkurencji w postaci Daviesa i raczej nie wróci na LO. Na ŚO był tymczasowa opcja, nikt go tam na stałe nie widzi, jedynie jako alternatywa. Pytanie czy Flick widzi dla niego miejsce w składzie bo jako rezerwowy to Alaba raczej spełniony nie będzie. Pytanie czy nie lepiej go sprzedać i zarobić, a za rok ściągnąć kogoś kto będzie potrzebny
28.08.2020 14:15
Co? To Liv za Thiago proponuje 15 (podobno) a oni za Ivana chcą 20-25? Bez jaj :P 10-15mln to max imo
22.08.2020 11:28
Nie wiem czy też tka macie, ale jak pomyślę o niedzielnym finale to czuje mrowienie ^^ ale się szykuje meczycho!
21.08.2020 07:30
Jakby się udalo sprzedać Comana lub nie udało wykupić Ivana, to Olivier mógłby się przydać :)
20.08.2020 10:25
Niezły mecz w naszym wykonaniu. Kontrolowaliśmy spotkanie, graliśmy swoje na 70% możliwości. Job done.
Martwi mnei jedna rzecz - po raz kolejny widzę, że zespół wchodzi na boisko zestresowany? Albo nieskupiony do końca? potrzebują 10min żeby wejśc na obroty. Oby się to nie zemściło w niedzielę.
Jestem dobrej myśli, gramy dobrze, skutecznie, stosujemy wysoki pressing przez 90minut. Jestem przekonany że będziemy gryźć trawę żeby wygrać to trofeum!
20.08.2020 07:42
Dziwne oceny. Depay 3.0 ale Aouar 5.0? Chyba odwrotnie :)
U nas - Neuer wg mnie pokazał klasę, Perisić 2.0 przepraszam za co? Nic nie zrobił w tym meczu. Lewy 1.0? Bez jaj, nie zagrał wybitnie. Sule 2.0 też za wysoko - 2 błędy po których Lyon miał groźne sytuacje.
Dziwne oceny.
20.08.2020 07:38
Po takiej przerwie niema co liczyc że Sule będzie kozakiem. Potrzeba treningów i mecżów, tak jak mówisz. Oby do niedzieli Boa był gotowy bo ostatnio jest w dobrej formie!
20.08.2020 07:34
Lewy chyba po wojaku dzisiaj
19.08.2020 21:38
Co jak co ale Davies na razie najgorszy na boisku
19.08.2020 21:20
I co? Kto był taki pewny że my ich rozklepiemy?
19.08.2020 21:17
w mysl zasady 'zwycięzkiego składu się nei zmienia' :) ale w drugiej połowie, przy korzystnym wyniku podejrzewam wiele zmian w okolicy 60minuty - jednak mamy 1 dzień mniej odpoczynku niż Paryżanie
19.08.2020 13:24
Liczę, że Bayern dzisiaj pokaże klasę. Zagramy swoje to wygramy ez. Pressing przez 90min, agresywny doskok do rywala, wymuszanie błędów i strat. Gramy świetną, szybką i skuteczną pilkę.
Lyon to Atletico 2.0 tylko że upośledzone. Oni się bronią, bo musza, a nie bo chcą, jak Atletico. Będize ciężki mecz, Lyon nastawi się na kontry więc do końca odkryć się nie możemy. Ale spodziewam się, że będizemy ten mecz kontrolować, nie możemy się dać zaskoczyć. Byleby uniknąc kontuzji i głupich kartek i finał nasz.
PSG natomiast ma niesamowicie szybki i dobry technicznie atak. Boję się o jakies babole z naszej strony w obronie pod ich pressingiem. Ale my mamy za to o klasę lepszy środek pola i bocznych obrońców. Mecz będzie wyrównany, ale wydaje mi się, że jeżeli nie spuścimy z tonu to PSG się pogubi. Ostatnie 15minut mecuz z RB Lispk, PSG przestalo biegać (brak kondycji imo, rytmu meczowego), do tego RB przycisnęło a PSG zaczęło się gubić i nie potrafili wyprowadzić piłki. Wydaje m isię, że dość łątwo ich zdominować i wtedy są nasi.
19.08.2020 13:10
ale w którym zespole? W zespole lekarzy, pielęgniarek czy fizjo? :)
19.08.2020 12:35
Póki Ivan sie nie czepia, że siedzi na ławce to jest ok. Na Bundesligę starczy. Tolisso pewnie zostanie bo "klub chce mu dać kolejną szansę", my tka lubimy. Do tego Javi odejdzie zapewne i niepewna przyszłość Thiago - zrobi się miejsce dla Tolisso...o ile nie wyląduje w szpitalu (odpukać)
19.08.2020 12:34
Ciekawi mnie sytuacja z Upamecano. jedynie przy odejściu Alaby jego transfer jest możliwy
19.08.2020 12:33
Czy mi się wydaje czy piłkarze psg strasznie sapia? Czyżby słabe przygotowanie motoryczne?
18.08.2020 22:46
Kurcze można mówić wiele o PSG ale grają swoje. Kontrolują grę, mają brutalne kontry. Jedynie może ich zgubić to, że będą liczyć na jednego gracza, lub np Neymsr będzie chciał się popisać. Obyśmy my jutro pokazali klasę i pewnie weszli do finału!
18.08.2020 21:47
Czemu oni grają do Gulasciego na rozegranie skoro od zawsze wiadomo że on ma dwie lewe nogi...
18.08.2020 21:43
Lipsk na razie cienki. Powiem Wam że PSG to będzie niewygodny rywal. Oni mają takich graczy którzy w pojedynkę mogą zmienić losy spotkania. Cholernie szybcy, cholernie dobrzy technicznie.
18.08.2020 21:41
Rzucę taki inny temat. Po czasie, po tym jak Flick ustawił drużynę, jak podszedł do zespołu - jak myślicie, co by było, gdyby Renato Sanches nie został sprzedany?
18.08.2020 15:17
@Szymson tez mi się wydaje że Tolisso zostanie w wypadku odejścia Thiago. Problem polega na tym, ze jeżeli Tolisso znowu wyląduje w szpitalu, to ani nie będziemy mieli zmiennika, ani kasy za niego w tym momencie. I znowu będizemy szukać kogoś "na szybko" żeby dziurę załatać.
wg mnie ogromne ryyzko władz trzymać Toliso
18.08.2020 14:27
30mln za tego grajka to chyba minimum przyzwoitości :)
18.08.2020 14:25
Skoro coś działa, to po co to zmieniać :)
18.08.2020 10:38
@TomiiiFCB no, np formy i szans na grę :P
18.08.2020 10:36
myślę, że Flick zwycięskiego składu nie zmieni i Pavard zacznie na ławce. W drugiej połowie jak najbardziej wejdzie. Ciekawi mnie czy zamieni Perisicia za Cou
17.08.2020 17:40
Jesteśmy faworytem tak jak juve i city.. :D wierzę że ich klepniemy, ale to będzie ciężko mecz zarówno do grania jak i oglądania. Lyon będzie się murował i czekał na jedną jedyna akcje. Imo to jest Atletico v2 :) a z takimi zawsze pod górkę.
Widziałbym Cou od pierwszej minuty. Przydadzą się gracze dobrzy technicznie z niekonwencjonalnymi zagraniami. Może Cou w końcu udowodni że może zagrać dwa dobre mecze z rzędu (:
17.08.2020 09:25
Też uważam że wygramy i jesteśmy faworytem w półfinale ale nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. To jest piłka, wszystko się może zdarzyć
15.08.2020 22:50
Śmiech że tak źle grająca drużyna jest tak skuteczna i jest w półfinale LM. Jaja.
Bądźmy bardziej pokorni, to nie będzie łatwy mecz!
Nie dziwie się, że nie chcą dać za Desta więcej niż 10mln. Ale mogliby negocjować jakimiś bonusami w razie sukcesów personalnych czy zespołowych. Ewentualnie wypożyczenie z opcja kupna za rok drożej.
Ale koniec końców będzie saga jak z Sane lub z Odoi i ostatecznie będizemy mieli Richardsa na PO...chociaż jeśli Richards to taki talent jak się mawia, to może warto?
16.09.2020 10:46
@admin Tu nie chodzi o krytykę, a o ot, że po odejściu graczy wypożyczonych, nie mamy ławki. No chyba że kolejny rok z rzedu chcemy zaufać że Coman, Tolisso i Lucas się nie połamią i będą świetnymi zmiennikami (oby byli zdrowi, błagam) - ale realnie, co orku zdarza się jakaś poważna kontuzja i co wtedy? Niech w jednym czasie np Coman i Tolisso będa mieli uraz i zostajemy bez zmiennika na skrzydło, a na ławce jako ŚP zostaje Cuisance, Fein i Thiago, którego na razie przyszłość nie jest wyjaśniona.
Nie czepiam się, ale uważam, że powinnismy albo wyjasnić przyszłość obecnych piłkarzy (alaba, thiago) albo sprowadzić kogoś na PO czy skrzydło o co prosił Flick. A chyba Flick doskonale wie kogo potrzebuje do swojego planu...
16.09.2020 10:43
Thiago wątpie że odejdzie, Alaba również. Ale problem braku kadry pozostaje - odszedł Perisić, Cou, Odriozola i zaraz Javi. Do tego wypożyczyliśmy kilku młodych. Przy kontuzji np Comana czy Tolisso, nie mamy nikogo na lawce, kto mogłby wejśc i nei widać byłoby wielkiej różnicy. To jest znaczący problem. Zauważcie, że w poprzednim sezonie peirwsyzm wyborem na zmieny był Perisić i Cou, ktorych już nie ma. W "zamian" mamy powrót Tolisso (ciekawe na jak długo) i Sane któy również jest po kontuzji i jak widzieliśmy po meczach Niemców, nie jest on w 100% dyspozycji i rotacja jest bardzo potrzebna.
Powiedziałbym, że obecnie mamy kadrę na styk, zakładając, że np Kimmich zagra na PO w razie czego, czy Muller na skrzydle, ale to sa półśrodki a nie realna konkurencja na danej pozycji.
16.09.2020 10:38
Kurde zrezygnowaliśmy z Brozovicia (moim zdaniem słusznei) ale licza że Tolisso udźwignie ten sezon...jak co roku, a potem (oby nie!) przytrafi się kontuzja i znów będziemy w d.
Zaraz sezon się rozpoczyna, praktycznie wsyzscy są po okresie przygotowawczym a my nadal nie mamy tego, o co prosił Flick: skrzydłowy, środkowy pomocnik i prawy obrońca. Zarząd jak widać swoje, a trener swoje...
Mówi się, że Flick daszanse młodym...ale większość tych utalentowanych poszła na wypożyczenia. A podejrzewam że pogłoski takie chodzą, bo zarząd nikogo nie chce juz kupić, więc nie zostanie nic innego jak ratowanie się młodziakami... ehh...ale może to dobrze nam wyjdzie, zobaczymy... Co sądzicie?
16.09.2020 09:03
zawsze smiesza mnie te liczby, procenty itd... może być 20% ludzi i bedzie bezpeicznei. A czemu nie 25%? Albo 35%? Na stadionie zachowany reżim sanitarny, a przed stadionem wszyscy w kupie czekają na bramkach :D I takie same wytyczne dla stadionu o pojemności 70kk jak i dla stadionu gdzie wejdzie 10kk. Wg mnie to głupota i brak konsekwencji ;)
16.09.2020 08:56
Powtarza się historia z 2013r, gdzie po sukcesie praktycznie nic nie zmieniamy bo przecież mamy najlepszych. Co z tego że kilku graczy odeszło, kilku odejdzie...ale przeciez ktoś wrócił po kontuzji to już jak transfer, nie? ;) A w razie czego przecież Neuer umie grać nogami to na PO zagra, czy na '6'. Luuuzik
Edytowano : 2020-09-16 08:54:48
ale ciesze się że z Brozovicia zrezygnowali. Jednak nie chciałbym, by nie sprowadzili nikogo innego
16.09.2020 08:54
@Reeken89 "ale jakie wtopić ? Sanches kosztował 35 mln, a Ajax chce za Desta 20 mln"
Właśnie chodzi o wtope za 20mln :) lepiej wtopić 10 czy 12mln, niż 20, czyż nie? Po za tym tyle chce Ajax - czy to znaczy że tyle mamy dać? Negocjacje na tym polegają.
Ale fakt jest taki, że jak się nie obudzimy, to zostaniemy tylko z Pavardem na PO :)
@hoven w żadnym wypadku nie mylę tych pojęć, dlatego też napisałem, że realnei wzmacnia nas tylko Sane, przeczytaj jeszcze raz co napisałem :D
I zgadzam się z Tobą że jest bieda ;) szczególnie jeśli Thiago i/lub Alaba odejdą. Mała konkurencja i mała możliwość rotacji. No chyba że dopuszczamy Mullera na skrzydle, czy Kimmicha na PO w razie czego, ale to są rozwiązania na siłę bym powiedział, a to chyba nie o to chodzi ;)
14.09.2020 20:01
Bez jaj że po takim czasie nie ogarnął niemieckiego? Albo angkielskiego? Co to ma być... Davies probuje mówić po niemiecku a ten leżąc w szpitalu grał w Fife czy jak? trochę jestem w szoku, serio. Przypuszczam, że to nie obejdzie się echem wśród zarzadu
14.09.2020 14:38
Bayern to jest klasa. Nie mają zadlużenia, mają rozsądną politykę, zimną krew. Mądre zarządzanie i ludzkei podejście. Kolejny raz keidy coś gdzieś sponsorujemy lub rozdajemy bo możemy. Tak samo jak pomagaliśmy klubom przy bankructwie czy przy Covidzie...
Za to również bardzo szanuję Bayern :) Mia San Mia!
14.09.2020 14:36
@Reeken89 Stać nas na wielu piłkarzy - tu chodzi o ryzyko. Sprawdzona marka vs "one season wonder" w najgorszym wypadku. Stąd bayern nie chce wtopić jak z Sanchesem (pytanie tez ile w tym jego winy, a ile trenera, bo podejrzewam, że do taktyki Flicka wpasowałby się świetnie i może wpisałby się do podstawowego składu).
@TomiiiFCB @dzojko +1 :)
Ławka nam potrzebna...
Wzmocnienia:
- Leroy Sane
- Alex Nuebel
- Tanguy Nianzou
- Adrian Fein
Odejścia:
- Ivan Perisic
- Philippe Coutinho
- Alvaro Odriozola
- Javi (?)
- Alaba/Thiago (?)
Realnie patrząc wzmocnił nas Sane, doszedł na te chwile niepotrzebny Neubel, młody Nianzou i powrót Feina. Czyli summa summarum możemy mówić o 1 transferze ktory realnie wniesie jakość do zespołu. Nianzou wątpie ze sie przebije do 1. skladu mając Sule, Boa i Lucasa oraz może Alabe za konkurenta. Fein zakładam że dostanei szanse w meczach z jakimś Mainz czy w pucharach, ale pierwszym zmiennikiem nie będzie (obym się mylił, widziałem go w akcji i jest solidny gość).
A odeszli Perisić i Cou ktorzy robili robotę mimo wszystko.
Bilans jak dla mnei jest jednak -1 na razie, a przy odejściu Javiego i kogoś z dwojki Alaba/Thiago może byc -2/-3. Do tego nie można wykluczyc urazów bo to jednak Bayern i zrobi się wąska kadra.
Zauważmy, że pierwszymi zmiennikami w poprzednim sezonie byli gracze wypożyczeni (!!) ktorzy teraz odeszli, co oznacza że "pierwszej nowej siły w meczu" już nie mamy.
14.09.2020 14:33
Zakładam, że dopóki sie nei wyjasni sprawa Thiago i Alaby, to żadnego wzmocnienia nie będize.
Chyba że obecny klub Desta stwierdzi że propozycja 20 piłek i kompletu strojów od Bayernu jest ok, to wtedy Dest przybędzie
14.09.2020 14:23
@TomiiiFCB trzeba odróżnić dziennikarza, od szumowiny szukającego sensacji, bądź hajsu z poparcia partii :)
Edytowano : 2020-09-14 10:43:35
Reeken -> porównujesz nastolatka do 'dojrzałego' piłkarza, który nie raz udowodnił swoją wartość.
14.09.2020 10:42
Oho, zaczyna się :D
cykl życia Bayernu:
1. kadra kompletna
2. kontuzja 2-3 waznych graczy
3. sprowadzenie kogoś "na już"
4. granie 13-14 zawodnikami bo nie ma kto grać
5. powtórz
:D
14.09.2020 10:39
Idealnie się wpasowal w taktykę Flicka :)
14.09.2020 09:57
Z tą różnicą, że Neuer to top3 bramkarzy a Alabe możemy zastąpić
14.09.2020 09:55
@diablo w Poslce miałby jeszcze 3 lata taką latke :D
a tak serio, to imo jego najważniejszy sezon, który przesądzi co z nim dalej. Skończy się na tym, że wyląduje w jakimś beniaminku 2.BL na lawce a my będizemy gruby hajs w plecy...szczególnie za jego wypłaty
14.09.2020 09:49
Niech nabiera pewności i przyjdzie za rok-dwa za Boa :)
14.09.2020 09:45
Męczy mnei ta telenowela :) moim zdaniem w tym tygodniu, jeszcze przed rozpoczęciem ligii będzie jasna przyszłość Alaby.
Ja bym go sprzedal i kupił Tellesa z Porto za 20mln.
Nie oszukujmy się - na LO Davies to pewniak, a na środku po powrocie Sule i Lucasa zrobi się ciasno. Na ławce Alaba też siedzial nie będzie. Sprzedać póki mozna zarobić 30-40mln.
14.09.2020 09:44
Jeżeli faktycznie Alaba chce 20-25mln to podziękujmy za jego usługi. Porto obniża cenę za Tellesa - chcą 20mln! Sprzedać Alabę za 30-40mln i kupić Tellesa? Wg mnie świetny deal.
14.09.2020 09:35
Heh, Hertha i jej wieloletni projekt... :)
11.09.2020 22:18
Volland jest wg mnie niedoceniany :) Wszyscy się zachwycali Havertzem w B04 a Volland robił tam tytaniczną pracę. Ja już go chciałem w Bayernie jak u Wiesniaków grał :D walczy, potrafi uderzyć, biega...taki młodszy Ivan :)
11.09.2020 09:42
@Reeken89 nawet jeśli nei skompletowana, to chociaż jasna sytuacja. Realnie mamy javiego gotowego na transfer, 2 nieepwnych i prośby Flicka o wzmocnienia - czyli 3 zawodników z ktorymi nie wiadomo co zrobić oraz luki personalne w przygotowanej taktyce. No jak dla mnei to coś tu nie gra. Powinniśmy chociaż mieć wyjasnioną sytuację 'eksportową' klubu, jeżeli na transfery do klubu trzeba czekać...
10.09.2020 12:53
Nie wiem jak dla Was, ale mi się przypomina sytuacja z 2013r po wygrnaiu korony. Znowu mamy solidny zespół, prawie bez słabych punktów. Znowu ławka zaczyna kuleć. Znowu kilku klucozwych piłkary zmierza nieubłagalnie do zaawansowanego wieku 30+...a my sprowadzamy "spóźnionego" Sane z poprzedniego okienka i w zasadzie nadal nikogo, kto mógłby grać kluczową rolę w zespole. Oj oby nam się to znowu nie odbiło czkawką, że nie będzie kim grać.
Realnie, mamy Comana, Tolisso, Lucasa którzy są "wiecznie" kontuzjowani. Do tego niepewny powrót Sane i Sule. Niepewna przyszłosć Thiago i Alaby. Tracimy Javiego, kilka wypożyczeń oraz powrót Perisicia i Cou. Dla mnei bilans jest jasny - na jakości możemy mocno stracić. Okres przygotowawczy skrócony, zaraz startuje liga, a my nie mamy kompletnej, zamkniętej kadry. Jak Flick ma ich przygotować do sezonu na pełnych obrotach, skoro nie wie kim ma grać?? Dla mnie to trochę absurd. Powinnismy przed startem sezonu mieć wyjaśnioną sytuację kadrową...
10.09.2020 12:26
@Skobry tak, zgadzam się że to zupełnie inna sprawa. Tutaj chciałem nawiązać bardziej do tej wielkiej 'niesprawiedliwości' - bo de facto nigdzie jej nie ma :) i tylko o to mi chodziło w tym przykładzie. Jakby iśc droga tej absurdalnej sprawiedliwości to każdy zespół powinien rozgrywać tyle samo meczów, najlepiej o jednej porze i w tych samych warunkach, żeby nei mogli narzekać na deszcz/temperature/złą faze księżyca... ;) absurd
10.09.2020 12:20
@ForzaFCB no co ty wygadujesz. Jest przecież kilka transferów - Tolisso, Sane, Hernandez, Nianzou, Sule... tyle transferów, że aż przepych :) Kadra kompletna
10.09.2020 10:29
@Skobry myśle, że gdyby PSG zdobyło puchar, to zmieniliby swoją decyzję. Każdy już od dawna wie, że cała gala ZP to festiwal a nie nagroda przyznawana po rzetelnych analizach.
A to, że było "niesprawiedliwie" bo różnie isę te sezony skończyły, to nei wina piłkarzy tylko władz lig. Niepowinno się wg mnie karac pilkarzy za decyzję innych. Po za tym - ligi oficjalnie się skończyły, wyłonili mistrzów itd, więc nie widzę sensu czemu nie można uznać tego sezonu jako 'normalnego'.
Po za tym mówią o niesprawiedliwości bo nie wszyscy mieli po równo...piekny socjalizm, jak to we Francji :) Jakoś nikt się nei czepiał za bardzo, że Immobile zdobywając złotego buta, miał 4 mecze więcej niż Lewy i jakoś jest OK. Ale przy złotej piłce już to ma znaczenie. No absurd :)
10.09.2020 10:25
Muszą wspiąć się na wyżyny jeśli część z nich na zasilić pierwszą drużynę :)
10.09.2020 08:56
pół sezonu stracone...
10.09.2020 08:53
Jeżeli zarzad myśli, że sprowadzili sane w miejsce Perisicia i jest wszystko git, to chyba ich pogięło. Oczekujemy ze będizemy mieli kogoś w jego miejsce. Jeżeli nie, to mamy 3 skrzydłowych, z czego Coman co chwile w szpitalu, a Sane po poważnej kontuzji.
Ahh no tak, przecież zawsze Muller może grać na skrzydle. Pf...
10.09.2020 08:08
Kogoś tu chyba poniosło
10.09.2020 08:07
Beniaminek Premier League ma większe zyski za pozostanie w PL niż zespół wygrywający Ligę Mistrzów. Liverpool jest na fali, wygrąl ligę, a oni nie mają kasy. Nie stac, to szukać dalej. Bayern nie musi oddawać piłkarzy bo nie spelniają FFP - mamy czystą sytuację finansową, a Thiago nam jest potrzebny.
10.09.2020 08:06
@FanGraczyBayern troche to śmieszne. Mamy rekordowe dochody, a my se upieramy o kilka milionów za gracza ktorego chcemy. Nie my, to ktoś inny go kupi i obejdizemy się smakiem, sprowadzając kogoś na szybko jak ostatnio. Rozumiem, że nie mozna się zgadzać od razu na kwotę obecnego pracodawcy, ale mam nadzieje że są jakieś negocjacje a nie tylko czekanie aż się zgodza na 10kk :P
09.09.2020 07:34
Za dobry piłkarz na jakieś "aldżaziry" :) Piękna sprawa powrócić na 'stare śmieci' :) all the best Javi!
08.09.2020 16:13
Prawdziwy Bawarczyk
08.09.2020 16:12
*uwaga śmieszek*
No Niemcy generalnie mają zawsze motywację do pójścia na wojnę :D
*koniec śmieszka*
08.09.2020 16:10
@Pir5 no no, nie możemy sobie pozwolic na ściąganie takich przeciętniaków, bo przecież Ivan, czy Cou to nie przeciętniaki na ostatnią chwilę XD
@AdiFantasti @Piotrek89r Też bym go widział! Gośc ma niezły potencjał :)
@Silesi tam też siedzi. U nas wydaje mi się że miałby więcej czasu bo Draxler może grać na skrzydle i na środku. Obecnie nie mamy zmiennika dla Mullera (chyba że Leon zostanie przesunięty np) a nasi skrzydłowi często sapią w 70min. Sane tym bardziej po 30minutach na razie zwalnia. Jakby się go dało wyciągnąc np za 30mln to niezła alternatywa dla Ivana.
07.09.2020 19:29
@karl1985 o właśnie to jest istotna sprawa - obecnie na rynku nie widze nikogo sensownego, który mógłby grac na "rozgrywającej 6-tce". Saul? Nie do wyciągnięcia. Verratti? Wątpię w jego jakość. M-Savić? Bardziej przypomina Goretzkę... Ciężko mi znaleźc kogoś na szybko, kto by się nadawał "1:1" w stylu gry
07.09.2020 13:07
No właśnie wydaje mi się, że u nas grąłby więcej niż w PSG. No i tka jak wspomniał @Piter1985 , jest młodszy od Ivana co jest dużym plusem jednak. Ivanowi nie można odmówić zaangażowania, ale pytanie jak dlugo pociągnie :) Po za tym Ivan również wybitny nie jest
07.09.2020 12:57
imo mógłby przedłużyć kontrakt o rok-dwa :)
07.09.2020 12:55
Ciężka praca przed Sane. Widać że ma gaz ale...na 20minut meczu :) ewidentnie początek sezonu będzie grał zapewne po 45minut. Nie jest przygotowany na 100% obciążenia, a za Flicka jak nie biegasz to siedzisz ;) co mi osobiście się baaardzo podoba
07.09.2020 12:26
Jakby został, to na pewno byłoby dobrze :) Jeżeli sprzedać, to tylko za dobry hajs. Nie sprzedaje się graczy z potrojna koroną w promocji. Bayern nie musi sprzedawać, mamy genialną sytuację finansową w porównaniu z niektórymi klubami na kredyt lub na petrodolarach.
07.09.2020 12:24
PSG musi wyprzedac kilku graczy. Co myślicie jakby bayern wyciągnął Draxlera? Przydałby się imo - idealny zmiennik dla Mullera, potrafi grać na skrzydle nie gorzej niż Perisić. Ma technikę, jest dość dobry fizycznie, ma też uderzenie. Wydaje mi się że byłaby to ciekawa opcja
Edytowano : 2020-09-07 12:27:05
teraz zauważyłem, że został już poruszony ten temat :)
07.09.2020 12:23
Jeden z moich ulubionych pilkarzy. Swego czasu imo najlepszy ŚPD świata.
Niech mu się wiedzie! :)
07.09.2020 11:53
Może ktoś powiedzieć Borkowi że Thiago i Thiago Silva to nie ci sami zawodnicy?
03.09.2020 21:28
Thiago zyskał niesamowita pewność siebie zawsze w reprze nic nie grał a tu widać że ogarnia. Cieszy oko.
Draxler powinien opuścić to słabe psg gdzie siedzi na ławie i zmienić klub. Marnuje się od kilku lat już.
Sane widać robi wiatr ale gra ostrożnie. Jak rozwinie u nas skrzydła to będzie pogrom
03.09.2020 21:11
Po odejściu Javiego i Thiago, zakładając środek pola Kimmich&Goretzka, na ławce zostaje Coco "może kiedyś odpalę gdy wyjdę ze szpitala na dłużej niż miesiąc" Tolisso oraz młody Fein. Nie wygląda to za ciekawie. Rozglądamy się za Brozoviciem za którego chcą jakieś chorendalne kwoty...
03.09.2020 15:21
Za tyle hajsu ManU kupiło Van de Beeka. A my licytujemy się o Brozovicia...faajnie...
02.09.2020 20:52
Za tak mało hajsu tak perspektywiczny zawodnik. A inter za Brozovicia w "kwiecie wieku" chce więcej. Jaja.
02.09.2020 20:50
@Panczo racja co do Brozovicia i jego wkladu w grę, ale czy on jest nam potrzebny? Graczy o takim stylu już mamy, goretzka biegający za dwóch i nieustępliwy kimmich. Wydaje mi się że kolejny pracuś nam niepotrzebny. Przydałby się za to ktoś 1:1 za Thiago, kogoś z dobra technika, dryblingiem, drygiem
02.09.2020 17:40
Na pewno Wijnaldum bardziej kreatywny gracz niż Brozović
02.09.2020 10:53
12 mln to imo max za gracza w jego wieku, na jego pozycji i w jego roli na boisku/ławce
02.09.2020 10:50
Wiecie co? Pismaki sobie piszą co chcą. A ja czekam na oficjalke w staryn stylu Bayernu - cisza, cisza...a tu nagle pyk, zdjęcie z podpisania kontraktu :) za kulisami, bez rozgłosu jak z Sane na początku.
01.09.2020 17:18
Ignorujcie :)
@feel2020FCB mam podobne odczucia że po odejściu kilku piłkarzy może się okazać że zarząd stwierdzi "przecież jest Sane a reszta składu wygrała LM więc nikogo nam nie trzeba"...
01.09.2020 17:15
Za drogi. Swoje lata już ma jak na skrzydłowego. 10mln imo to max. Jak nie to szukać kogoś innego, lub dać szansę komuś z młodych
01.09.2020 17:12
Wg mnie to nie poziom Bayernu. Stac nas na lepsze transfery, chociażby Saul czy Aouar. Po co nam kolejny gość który biega. Już mamy takich w środku pola. Przy odejściu Thiago nie zostanie nam nikt z dobra technika, drygiem...
01.09.2020 15:26
@Edmund a jest solidna? No wg mnie nie i wytłumaczyłem Ci dlaczego. Podejrzewam, że Boa wiecznie w dobrej dyspozycji nie będzie (obym się mylił), Lucas to na razie nie miał kiedy pokazać bo leży połamany, a sprawa Alaby niewyjaśniona.
PO: Pavard, nikt więcej
ŚO: Sule - jedyny pewnik
ŚO: Boa/Alaba/Lucas - 3 niepewnie
LO: Davies/Alaba - tu jest chyba spokój, ale przy odejściu Alaby, zostajemy bez LO, chyba że zagra Lucas, ktory wiadomo co na razie pokazał...
a kto ma solidną obronę? Każdy ma słabe punkty, ale czy na nasze braki mam patrzeć, że inni mają gorzej? Raczej nei tędy droga :) Liverpool solidna obrona, Juve od lat również, Real nie ma boków, ale środek klasowy również.
31.08.2020 14:52
@FanGraczyBayern ale po co nam Kante? Mamy Kimmicha ktory czyści rewelacyjnie i Goretzke który od pewnego czasu biega za dwóch. bardziej szukałbym kogos kreatywnego, bardziej technicznego jak np Saul czy Aouar, niż kolejnego defensora. Zauważmy, że w obronie zrobi się ciasno i możliwe że Alaba zostanie w przesunięty od czasu do czasu na '6'.
Edytowano : 2020-08-31 14:41:46
Bardziej martwiłbym się tym, że chcemy za Brozovicia dać 40...
31.08.2020 14:41
Ciekawe czy Davies nadal będize sie tak rozwijał :) jeżeli w przyszłym sezonie dostanie podobny kredyt zaufania oraz bedzie solidnie pracował to mamy przekozaka na lata.
31.08.2020 14:37
Nie ma co, zdominowaliśmy środek pola w tym sezonei w każdych rozgrywkach. Uważam że to nasz najwiekszy sukces i klucz do sukcesu - kontrola środka pola.
31.08.2020 14:36
@TomiiiFCB to są spory od zarania dziejów - jak rozliczyc kto był lepszy: bramkarz czy napastnik ;P nie możesz postawić znaku '>' lub '
Edytowano : 2020-08-31 14:33:08
*zeżarło mi komentarz -.- *
c.d.:
...lub '
Edytowano : 2020-08-31 14:34:16
edit2 - coś jest nie tak i nie chce mi wczytać reszty komentarza...
31.08.2020 14:31
@Pir5 No tak, Sule po kontuzji (ale silny chłop więc może to byl 'wypadek'), Boa 31lat z formą jak sinusoida (przypomnieć ile osób go chciało już wywalić zimą, a nawet przed sezonem?) oraz Lucas który po powrocie z kontuzji doznał kolejnej i ciągle wraca, jak Tolisso i jak na razie nie pokazał nic wielkiego w swojej grze. To na prawdę nie jest solidna obrona...
31.08.2020 14:28
@TomiiiFCB siódme soki? Nie ma takiego powiedzenia XD
Do kompletu brakuje PO, pod warunkiem że nic nie zmieni się w reszcie kadry obronnej (temat Alaby) oraz wszyscy zostaną w formie (jak np Boa). Bo jeżeli Alaba miałby odejść to powinniśmy skoncentrować się na Upamecano, albo wg mnie na Skriniarze - takie dwa moje typy na ŚO do nas.
31.08.2020 14:06
Neuer był w formie cały sezon, za to Lewy już nie? :D Ale fakt, ciężko stwierdzić kto w tym sezonie jednoznacznie był najlepszy i wybijał się formą ponad wszystkich.
Tak samo jak Low o Neuerze, można się wypowiedzieć o Kimmichu - w tym sezonie praktycznie bez slabych meczy
31.08.2020 14:04
Javi odejdzie, Thiago odejdzie. Sprowadzimy Brozovicia zapewne (sic, nie chce go, przeciętniak imo). Tolisso ma grać - o ile nie dozna kontuzji. Żaden klub nie będzie chciał puścić solidnego PO w kasie jaką chcemy na niego wydac i skończy się na zapchajdziurze a'la Odriozola. W przypadku kontuzji kogoś z pomocników znów nie będzie solidnego zmiennika, tylko kolejne 'uzupełnienia'.
tak jak napisał @TomiiiFCB Coco to transfer za Thiago. Szkoda tylko że to kompletnie inny pilkarz. Nie mamy nikogo kreatywnego/technicznego w środku pola.
31.08.2020 13:08
Sezon się skończył, dajcie mu żyć :) ocenimy go w trakcie przyszlego sezonu.
31.08.2020 13:05
Podobno Van de Beek do ManU
30.08.2020 21:05
Ten Brozovic to takie meh. Spodziewałem się po Bayernie więcej. Szczególnie że możemy stracić piłkarza podstawowej 11, Thiago. Sprowadzimy niewiele młodszego, który wiele nie pokazuje. To taki Perisic w środku pola. Niby dobry, niby ok, ale jakoś tak...nijak. Żadne wzmocnienie imo.
28.08.2020 19:58
O cholera ile nowości! Szok
28.08.2020 19:56
Van de Beeka ma te przewagę ze jest 4 lata młodszy. 27 lat jako środkowy pomocnik i nadal jest średni, to wg mnie słaba opcja dla Bayernu. Kolejne uzupełnienie składu "na Bundesligę" ale nie realne wzmocnienie na nowy sezon LM. Van de Beeka chociaż ma potencjał się rozwinąć, Brozovic imo średnio
28.08.2020 15:43
@AdiFantasti boję się że możesz mieć rację. Wymienimy Thiago na Brozovicia i sprowadzimy kogoś pokroju Weigla..."wzmocnienie".
Van de Beeka to bym widział u nas :)
28.08.2020 15:00
Ciekaw jestem co pokaże Sane. Duże nadzieję z nim wiąże :)
Ale obrońcy przeciwników będą mieli przerąbane mając przeciwko sobie Daviesa, sane, comana, gnabryego...szybko :)
28.08.2020 14:23
Nie no chyba nikt poważnie nie myśli żeby opierać środek obrony na Alabie. Ja b tj m go prędzej widział na 6 lub uniwersalny zmiennik. Środek obrony imo Sule + ktoś z dwójki Lucas/Boa. Davies raczej murowany pewniak na LO, na po jeżeli nikogo nie sprowadzimy to zostanie pavard który gra tam poprawnie.
Ciężka sytuacja z Alaba. Mimo że go lubię, to zastanawiam się czy nie korzystniej jest go sprzedać za dobrą kasę póki jest warty i najwyżej za rok kogoś ściągnąć
28.08.2020 14:19
Ciekawe jak się sprawa rozwinie. Na pewno Alaba jest świadomy konkurencji w postaci Daviesa i raczej nie wróci na LO. Na ŚO był tymczasowa opcja, nikt go tam na stałe nie widzi, jedynie jako alternatywa. Pytanie czy Flick widzi dla niego miejsce w składzie bo jako rezerwowy to Alaba raczej spełniony nie będzie. Pytanie czy nie lepiej go sprzedać i zarobić, a za rok ściągnąć kogoś kto będzie potrzebny
28.08.2020 14:15
Co? To Liv za Thiago proponuje 15 (podobno) a oni za Ivana chcą 20-25? Bez jaj :P 10-15mln to max imo
22.08.2020 11:28
Nie wiem czy też tka macie, ale jak pomyślę o niedzielnym finale to czuje mrowienie ^^ ale się szykuje meczycho!
21.08.2020 07:30
Jakby się udalo sprzedać Comana lub nie udało wykupić Ivana, to Olivier mógłby się przydać :)
20.08.2020 10:25
Niezły mecz w naszym wykonaniu. Kontrolowaliśmy spotkanie, graliśmy swoje na 70% możliwości. Job done.
Martwi mnei jedna rzecz - po raz kolejny widzę, że zespół wchodzi na boisko zestresowany? Albo nieskupiony do końca? potrzebują 10min żeby wejśc na obroty. Oby się to nie zemściło w niedzielę.
Jestem dobrej myśli, gramy dobrze, skutecznie, stosujemy wysoki pressing przez 90minut. Jestem przekonany że będziemy gryźć trawę żeby wygrać to trofeum!
20.08.2020 07:42
Dziwne oceny. Depay 3.0 ale Aouar 5.0? Chyba odwrotnie :)
U nas - Neuer wg mnie pokazał klasę, Perisić 2.0 przepraszam za co? Nic nie zrobił w tym meczu. Lewy 1.0? Bez jaj, nie zagrał wybitnie. Sule 2.0 też za wysoko - 2 błędy po których Lyon miał groźne sytuacje.
Dziwne oceny.
20.08.2020 07:38
Po takiej przerwie niema co liczyc że Sule będzie kozakiem. Potrzeba treningów i mecżów, tak jak mówisz. Oby do niedzieli Boa był gotowy bo ostatnio jest w dobrej formie!
20.08.2020 07:34
Lewy chyba po wojaku dzisiaj
19.08.2020 21:38
Co jak co ale Davies na razie najgorszy na boisku
19.08.2020 21:20
I co? Kto był taki pewny że my ich rozklepiemy?
19.08.2020 21:17
w mysl zasady 'zwycięzkiego składu się nei zmienia' :) ale w drugiej połowie, przy korzystnym wyniku podejrzewam wiele zmian w okolicy 60minuty - jednak mamy 1 dzień mniej odpoczynku niż Paryżanie
19.08.2020 13:24
Liczę, że Bayern dzisiaj pokaże klasę. Zagramy swoje to wygramy ez. Pressing przez 90min, agresywny doskok do rywala, wymuszanie błędów i strat. Gramy świetną, szybką i skuteczną pilkę.
Lyon to Atletico 2.0 tylko że upośledzone. Oni się bronią, bo musza, a nie bo chcą, jak Atletico. Będize ciężki mecz, Lyon nastawi się na kontry więc do końca odkryć się nie możemy. Ale spodziewam się, że będizemy ten mecz kontrolować, nie możemy się dać zaskoczyć. Byleby uniknąc kontuzji i głupich kartek i finał nasz.
PSG natomiast ma niesamowicie szybki i dobry technicznie atak. Boję się o jakies babole z naszej strony w obronie pod ich pressingiem. Ale my mamy za to o klasę lepszy środek pola i bocznych obrońców. Mecz będzie wyrównany, ale wydaje mi się, że jeżeli nie spuścimy z tonu to PSG się pogubi. Ostatnie 15minut mecuz z RB Lispk, PSG przestalo biegać (brak kondycji imo, rytmu meczowego), do tego RB przycisnęło a PSG zaczęło się gubić i nie potrafili wyprowadzić piłki. Wydaje m isię, że dość łątwo ich zdominować i wtedy są nasi.
19.08.2020 13:10
ale w którym zespole? W zespole lekarzy, pielęgniarek czy fizjo? :)
19.08.2020 12:35
Póki Ivan sie nie czepia, że siedzi na ławce to jest ok. Na Bundesligę starczy. Tolisso pewnie zostanie bo "klub chce mu dać kolejną szansę", my tka lubimy. Do tego Javi odejdzie zapewne i niepewna przyszłość Thiago - zrobi się miejsce dla Tolisso...o ile nie wyląduje w szpitalu (odpukać)
19.08.2020 12:34
Ciekawi mnie sytuacja z Upamecano. jedynie przy odejściu Alaby jego transfer jest możliwy
19.08.2020 12:33
Czy mi się wydaje czy piłkarze psg strasznie sapia? Czyżby słabe przygotowanie motoryczne?
18.08.2020 22:46
Kurcze można mówić wiele o PSG ale grają swoje. Kontrolują grę, mają brutalne kontry. Jedynie może ich zgubić to, że będą liczyć na jednego gracza, lub np Neymsr będzie chciał się popisać. Obyśmy my jutro pokazali klasę i pewnie weszli do finału!
18.08.2020 21:47
Czemu oni grają do Gulasciego na rozegranie skoro od zawsze wiadomo że on ma dwie lewe nogi...
18.08.2020 21:43
Lipsk na razie cienki. Powiem Wam że PSG to będzie niewygodny rywal. Oni mają takich graczy którzy w pojedynkę mogą zmienić losy spotkania. Cholernie szybcy, cholernie dobrzy technicznie.
18.08.2020 21:41
Rzucę taki inny temat. Po czasie, po tym jak Flick ustawił drużynę, jak podszedł do zespołu - jak myślicie, co by było, gdyby Renato Sanches nie został sprzedany?
18.08.2020 15:17
@Szymson tez mi się wydaje że Tolisso zostanie w wypadku odejścia Thiago. Problem polega na tym, ze jeżeli Tolisso znowu wyląduje w szpitalu, to ani nie będziemy mieli zmiennika, ani kasy za niego w tym momencie. I znowu będizemy szukać kogoś "na szybko" żeby dziurę załatać.
wg mnie ogromne ryyzko władz trzymać Toliso
18.08.2020 14:27
30mln za tego grajka to chyba minimum przyzwoitości :)
18.08.2020 14:25
Skoro coś działa, to po co to zmieniać :)
18.08.2020 10:38
@TomiiiFCB no, np formy i szans na grę :P
18.08.2020 10:36
myślę, że Flick zwycięskiego składu nie zmieni i Pavard zacznie na ławce. W drugiej połowie jak najbardziej wejdzie. Ciekawi mnie czy zamieni Perisicia za Cou
17.08.2020 17:40
Jesteśmy faworytem tak jak juve i city.. :D wierzę że ich klepniemy, ale to będzie ciężko mecz zarówno do grania jak i oglądania. Lyon będzie się murował i czekał na jedną jedyna akcje. Imo to jest Atletico v2 :) a z takimi zawsze pod górkę.
Widziałbym Cou od pierwszej minuty. Przydadzą się gracze dobrzy technicznie z niekonwencjonalnymi zagraniami. Może Cou w końcu udowodni że może zagrać dwa dobre mecze z rzędu (:
17.08.2020 09:25
Też uważam że wygramy i jesteśmy faworytem w półfinale ale nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. To jest piłka, wszystko się może zdarzyć
15.08.2020 22:50
Śmiech że tak źle grająca drużyna jest tak skuteczna i jest w półfinale LM. Jaja.
Bądźmy bardziej pokorni, to nie będzie łatwy mecz!
15.08.2020 22:46