DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoodykr Strona 28

1

Zdecydowanie tak. Nie wchodzi w grę jakieś wypożyczenie do 3. Ligi, to bez sensu jest a większość naszych talentów niestety tam ląduje i...przepada.

24.05.2024 23:44

PSV wg mnie jest świetnym miejscem do rozwoju :) A Wanner już pokazał że ma talent, tylko trzeba go odpowiednio pokierować

24.05.2024 22:04

Nie zdziwie się, jeśli nie dojdziemy do porozumienia z Burnley (chytry 2x traci) i po weekendowym zwolnieniu Ten Haga zwrócimy się właśnie po niego...

Szczerze nie wiem co lepsze. Ryzyko z młodym trenerem, czy ryzyko z trenerem który nie poradził sobie na top poziomie.

24.05.2024 18:59

1

@Alistair myślę podobnie. Davies do przodu (sprzedać Comana i Gnabryego), sprowadzić Hernandeza i mamy lewąflankę obsadzoną. Jeśli Davies odpali ponownie, to moze skusi się na przedłużenie kontraktu i utrzemy nosa Realowi. Opcja win-win :)

24.05.2024 10:12

@SammyKufour Zgadzam się. Xavi Simons to dla mnie Thiago 2.0, a Olmo to jednak bardziej ofensywny gracz, powiedzmy coś między Musiala a Riberym...zachowując odpowiednie proporcje ;)

Ale jakbym miał wybierać Xavi a Olmo - wziąłbym Xaviego. Brakuje nam iskry w środku pola.

24.05.2024 10:11

ja jakoś kompletnie nie jestem jego entuzjastą :)
Ale przy sprzedaży Gnabryego i Comana? Czemu nie.

24.05.2024 10:09

Zamiast rzucić np 2+1 to oni od razu 3. W ogóle dożywotni od razu... nie do wiary :D kota ww worku kupować i jeszcze dopłacać

23.05.2024 15:33

Ja bym go widział w Bayernie, ale po pierwsze - mamy za dużo bramkarzy, po drugie - Neuer nie odpuści pierwszego składu więc bez sensu nam taki bramkarz. Chyba że go zaklepać, żeby przyszedł za rok...ale co wtedy z Neubelem czy Peretzem? :)

23.05.2024 15:32

Na ten moment Julek jest najdroższym trenerem, 2. i 3. miejsce zajmują byli trenerzy Chelsea, ale jeśli wykupimy VK to obejmie on 3 miejsce. Tym samym będziemy mieli 2 najdroższych trenerów w ostatnich 5 latach :)
Te dwa miejsca trenerów chelsea to był 2011 i 2020 rok bodajże...a my w kilka lat zapełniamy podium :)

Mam nadzieję że to żart/plotka dziennikarska i Bayern się tak nie sfrajerzy.
Najpierw odprawa Tuchela, wykup VK 20kk, kontrakt na 3 lata i np zwolnienie po roku? Wtedy znowu odprawa. Przecież my na trenerów w kilka lat wydamy z 70kk... parodia to jest

23.05.2024 13:58

Mam to samo :D

23.05.2024 13:22

Kto bogatemu zabroni...
Rozwalania pieniędzy na lewo i prawo ciąg dalszy :)
Dodajmy do tego wykupienie Nagelsmana, odprawę Nagelsmana, odprawę Tuchela...
w połączeniu z kilkoma 'boskimi' transferami, robi się piękna suma.

23.05.2024 11:28

Na jak długo Kompany zasiądzie na ławce trenerskiej?:
1) nie dotrwa rozpoczęcia sezonu
2) koniec roku kalendarzowego
3) zwolnienie po sezonie
4) zarząd da mu szansę w następnym sezonie
5) wieloletni projekt okraszony ogromnymi sukcesami

(:

23.05.2024 11:26

Tylko ile my takich uzupełnień potrzebujemy? Mamy już zawodników którzy na te pare meczów w lidze wystarcza jak np Zvonarek, Zaragosa, Tel...
Po sprzedaży Gnabryego i/lub Comana, potrzeba nam kogoś kto pociągnie grę, a nie uzupełni...
Mam wrażenie że w ostatnich latach ciągle coś uzupełniamy, przepalając pieniądze.

23.05.2024 10:55

Prosta sprawa - lata gadania że kadra jest kompletna i tylko "uzupełnianie" składu jakimiś odpadkami które "na ligę/puchar wystarczą" daje swoje efekty.
Potem jest efekt że Real przetrzebiony kontuzjami w 1/2 LM wprowadza z ławki Camavinge i Modricia, a my Choupo Motinga :)

23.05.2024 10:53

1

Ile my już kasy na trenerów wywaliliśmy w ostatnim czasie :D
Nie dośc że "wykup" trenerów, to jeszcze kary za zerwanie kontraktów.

Dodajmy do tego sporo transferów d*py, wysokie i długie kontrakty dla kogokolwiek.

Masakra jak my rozwalamy pieniądze. Żeby nam sie to czkawką nie odbiło...Bundesliga to nie PL gdzie za utrzymanie w lidze są kokosy, za prawa TV itd zwykły ligowy średniak rocznie zbiera więcej hajsu niż my.

23.05.2024 10:42

Pewnie bonus za wyniki

23.05.2024 09:45

Stawiał na młodych w Burnley bo nie miał wyjścia.
Poza tym w Burnley po awansie do PL wydał ogromną kase na transfery i...nic z tego.

Uwielbiam to mityczne "stawia na młodych". Pff. Stawia się na tych, którzy są w formie, którzy coś wnoszą do zespołu, a nie tylko dlatego że metryka się podoba.

23.05.2024 09:44

i znowu zapłacimy odprawę (trzeci z rzędu trener), znowu cyrk z szukaniem nowego trenera, znowu wstyd i brak stabilizacji.

23.05.2024 09:42

prawdopodobnie na 3 lata

23.05.2024 09:41

co XD

23.05.2024 09:40

Unpopular opinion ^^,

23.05.2024 08:58

A może po prostu są lepsi na tej pozycji od niego i Julian stwierdził że Leon mu nie jest potrzebny?
Nie siej plotek, na które nie masz ani grama dowodów.

23.05.2024 08:52

1

I to jest właśnie najgorsze. Serio gdyby Kompany się z tym Burnley utrzymał w lidze to powiedziałbym - OK, słaby klub, wyciągnał z niższej ligi, utrzymał się - jest potencjał. Ale skoro on z tym klubem spadł, a biedne Luton skończyło nad nim... mam mocno mieszane uczucia. Szczególnie, że czytałem już kilka tekstów nt Kompanego i wszędzie pojawiał się podobny tekst że "grał widowiskowo, ale tak samo, z każdym" a to źle wróży.

Pozostaje wierzyć że będziemy mieli farta i to wypali, bo wg mnie tutaj wynik jest binarny - albo 0 albo 1. Nie ma nic po środku. Albo wygrywamy ligę, idziemy wysoko w LM, gramy dobry futbol. Albo niewypał. To samo tyczy się samego Kompanego - albo dostanie windę do top kariery, albo pozostanie w kręgach zainteresowań klubów pokroju Burnley.

23.05.2024 07:51

Niby się piłkarze zarzekają że zostają...ale co powie zarząd jak dostaną oferte od Realu za Wirtza opiewającą na np 150kk€? "cenimy Cie Florian, ale no musisz się pakować" "Xabi, sorry, wiemy że to ważne ogniwo, ale wiesz...150kk na ulicy nie leży" :)
Frimpong zapewne odejdzie (chyba jako jedyny nic nie mówił o pozostaniu w klubie).

No może być trudny czas na B04. Teraz zmierzą się z prawdziwą presją wyniku, stylu i utrzymania formy. Wielki również test dla Xabiego czy potrafi to poukładać.

23.05.2024 07:47

Z tym że nie do końca fartem wygrywali te końcówki. Zawsze grali odwaznie, mieli po 30 strzałów na bramkę, w zasadzie pełna dominacja. Nadziewali się na kontry, czy tracili bramki po stałychfragmentach. Wczoraj natomiast ewidentnie nie szło. Sporo głupich strat, nie dojechali fizycznie, Atalanta ich zdominowała i wypunktowała.

Także wg mnie to nie tyle że fart się skończył (nie jest możliwe tak długo mieć farta, na wet Real tyle nie ma :D), tylko po prostu się wypalili. Ciśnienie nieco zelżało, bo paterę mają. No i tak jak mówisz - nie można wiecznie nieprzegrywać - a że akurat w finale i w takim stylu? Tylko trzeba gratulować Atalancie bo pokazała świetny futbol - agresywny doskok, pressing na 60% boiska, mimo cofniętej linii obrony (B04 nie mogli zagrywać długich piłek za obrońców) wciąż nie mieli dużych odległości między formacjami, byli ruchliwi i zabójczo skuteczni (Lookman dzień konia miał).

23.05.2024 07:44

też uważam że wina sędziego! :D

23.05.2024 07:40

I tyle! To takie proste! Że też nikt wcześniej przez te 51 spotkań z Bayerem nie wpadł, cholera

22.05.2024 23:16

1

Haha jaki dzban xD
Przecież każdy wuefista może nie przegrać 51 spotkań z rzędu.

Skąd wy się ludzie bierzecie, serio xD

22.05.2024 23:15

1

Leszczy? Ty się dobrze czujesz? :D

22.05.2024 22:40

Kolejny dzban. Boże skąd Wy się urwaliscie (:

22.05.2024 22:39

1

Weź się rozpędz i zatrzymaj się ja ścianie, co?

Boże co za dzban

22.05.2024 22:39

ciekawe jak bardzo wymagania spadły, nie? :D
Kiedyś Julka zwolnili bo 'cele był zagrożone' a teraz 'niech zna chociaż angielski' :D

22.05.2024 14:46

dokładnie. Śmieszne jest to, że były mocne wahania co do Nagelsmanna gdy do nas miał przyjść, a trzeba przyznać że Julek w porównaniu do VK to był juz stary wyga :D

22.05.2024 14:45

Wielki krok dla Kompanego. Jeżeli to prawda, obejmie stery w Bayernie i mu się to uda, to albo będzie wymieniany jednym tchem z topowymi trenerami. Jednak jeśli cokolwiek zawali, to bedzie uważany za totalny flop, zwolniony w trakcie lub po sezonie i zostanie w kręgach zainteresowań klubów pokroju Burnley. Niestety ciężko mi sobie wyobrazić "pośrednią" ścieżkę kariery.

22.05.2024 14:44

Sane nadrobił ocenami z pierwszej części sezonu, bo w drugiej już było gorzej

22.05.2024 14:41

Ilu już było takich wielkich talentów naszej akademii? Co rok mówimy o jakimś. W ostatnich latach tylko Musiala i fartem Pavlović się przeebili, a reszta ginie na wypożyczeniach.

22.05.2024 09:27

1

Niesamowite jak za "nic" teraz każdy wolą 50kk. Paranoja

21.05.2024 21:52

Ciężko zeby nie było wiadomo o naszych problemach skoro paplamy w mediach o wszystkim

21.05.2024 21:50

To akurat byłoby super wzmocnienie. Zawodnik przypominający Thiago, kreatywny, szybki, lubiący grać odważnie i nietuzinkowo.
Powiedziałbym że tańsza (niestety na razie gorsza) wersja Wirtza :D

21.05.2024 15:37

@Sopariev i "nowy Neuer" Nubel ;) nie zapominaj!

21.05.2024 13:45

Parodia.

21.05.2024 13:42

Mamardashvili prawdopodobnie odejdzie z Valencii! Klub ściągnął jego następne, bramkarza Macedonii.

Co myślicie o tym bramkarzu? Mega potencjał wg mnie.

21.05.2024 13:40

W zasadzie to pasowałby do B04 ;) Stanisić wraca do nas, Frimpong odchodzi

21.05.2024 13:22

1

Sprzedaż Boeya po sezonie w którym nie grał to byłby większy absurd niż jego kupno.

21.05.2024 13:21

@SammyKufour zgadza się, nie miał łatwo. Ale czy mimo wszystko to nie jest spora rysa na jego karierze? Albo inaczej - czy po takim sezonie uważasz, że to trener który wyciągnie Bayern z dołka?

21.05.2024 12:08

@misza zgadza się, jednak pytanie czy "porażki" na początku kariery, a potem tendencja wzrostowa jak u Xabiego nie jest lepsza niż "mocny początek" a potem brutalna weryfikacja jak u Kompanego.
Nie powiem że Kompany to tragedia, ale wg mnie - za wcześnie na skok ze spadającego Burnley do wymagającego ratunku Bayernu. Moze jakby w tym roku zrobił wynik chociaż w połowie tabeli (jak np Heidenheim u nas), to miałoby to więcej sensu i "plusów" przy jego nazwisku.

Swoją drogą - kibicie nie chcieli Rangnicka (sukces z RB, średni okres w ManU, solidna Austria), a mamy chcieć trenera który awansował i spadł z PL? Nie widzę tego

21.05.2024 11:25

Najgorsze jest to, że "uważa się" że Xabi to idealny kandydat bo robi wyniki w połączeniu z dobrą i skuteczną grą. Odmówił. Po czym interesujemy sie Kompanym, który spada z ligi. Nie wiem, czy ja tylko tutaj widzę jakąś nieścisłość? Chcemy Kompanego bo "uważa się": że ma talent? Skoro ma taki talent to czemu nawet się nie utrzymał w lidze?

Poza tym, rozważmy, jeżeli Xabi zrobiłby np 10 miejsce z B04, z takim samym stylem gry, to też uważalibyśmy, że jest idealnym kandydatem, z talentem i warsztatem na Bayern?

Trochę to nielogiczne według mnie i utwierdza mnie w przekonaniu że chwytamy się brzytwy.
Bez konkretnego planu, bez wizji, bez konkretów.

21.05.2024 11:09

Burnley Kompanego:
- przedostatnie miejsce
- 2 od konca miejsce pod wzgledem strzelonych bramek
- 3 miejsce pod wzgledem ilosci straconych bramek
- bilans 5/9/24.

No nieźle.
Ale ważne że "ma potencjał", bo przecież taki Nagelsmann nie miał potencjału ani wyników więc trzeba było go zwolnić (:

21.05.2024 10:33

@MS7 o to może być trudno. Wydaje mi się że Frimpong już spakowany. Co do reszty - niby każdy się wypowiada że chcą zostać, ale zobaczymy co powie zarząd (mimo wszystko dość przeciętnie stojącego finansowo klubu) gdy zobaczą oferty rzędu 100k+...

21.05.2024 10:31

1

No to niezłe te nazwiska.
Skoro Kompany swoim geniuszem nie utrzymał zespołu w lidze, to myślę, że będzie idealnym kandydatem na ratownika Bayernu.
16 pozycja zespołu Franka również napawa optymizmem, bo przecież był chwalony za wizję. Wyniki są drugorzędną sprawą.

21.05.2024 10:11

@admin był ostatnio spokój bo już każdy jechał po TT :D nic tak nie łączy jak wspólna nienawiść ;)

20.05.2024 12:34

kurde mam wrażenie że "marzenia o Flicku" niestety bazują na naszym sentymencie...ostatnie lata o Flicku cisza, jedynie totalny niewypał z reprezentacją... Boję się "zburzenia" jego pomnika jaki po sobie zostawił...

kto wie, może on sam również, stąd brak jego decyzji :)
Albo zarząd chce trenera tymczasowego wiec Flick się w to bawić nie chce. I się nie dziwie.

20.05.2024 12:31

No i problem nowego trenera rozwiązany!

20.05.2024 12:29

3

Można powiedzieć że cały sezon na to pracował ;)

19.05.2024 12:02

@Dzidzia83 ale wiesz że właśnie za to jak gwiazdeczki grają i jak się zachowują w dużej mierze odpowiada trener ?
Druga sprawa to ustawienie zespołu z 7 zawodnikami stricte defensywnymi...na mecz z Hoffenheim. No ludzie kochani - jak mawia Kowal :)

A o psychologach się zgodzę. Nasz sztab medyczny i sztab psychologów to jakaś patologia. Nie dość że mamy kontuzje to jeszcze zawodnicy kompletnie nie są pewni tego co mają grać. To jest porażka na całej linii

19.05.2024 00:28

1

Oddanie szacunku to jedno ale stwierdzenie że zawalil mecz który przesadził o braku możliwości walki o kolejne trofeum w przyszłym sezonie jest po prostu faktem. Nikt nie umniejsza jego legendzie, ale po prostu stwierdzamy fakt że Neuer w ostatnim czasie ma bardzo dużo baboli. Czasem bez konsekwencji, a czasem niestety konczy się to zawalonymi bramkami w idiotyczny sposób.

19.05.2024 00:26

Porażka z takim Leverkusen to serio nic złego. Ale utrata 2 miejsca oraz frajerska gra połączona z brakiem jakiegokolwiek pucharu? Już owszem.

18.05.2024 18:41

1

Problem z De Zerbim jest taki, że oprócz "ładnej dla oka gry" Brighton nic wiele nie wynikło. Wypromował parę nazwisk w premier league i tyle. Jego bilans to 38 wygranych 20 remisów i 30 porażek...do tego zero jakiejkolwiek tytułu i 10 miejsce w lidze Brighton...

No sorry ale nie brzmi to jak trener który ma zbawić Bayern.

Ludzie na Nagelsmannem narzekali że gość bez doświadczenia i trofeów...a De Zerbi wygląda gorzej...

18.05.2024 18:37

Eberl won? Czy "Eberl weź się do roboty i dotrzymają obietnic o odświeżeniu kadry"?

18.05.2024 18:17

Tak błędy indywidualne tragiczne, amatorskie. Ale cały sezon został właśnie podsumowany tym meczem. Broniliśmy wyniku osiągniętego w 10 minucie meczu. Broniliśmy się z Hoffenheim grając 7 defensywnymi graczami. Nie kontrolowaliśmy meczu kompletnie, prosiliśmy się o kłopoty. Brak zmian, brak zmiany taktyki, zero wpływu na grę.

18.05.2024 18:17

Piękna sprawa. Do tego trzeba dodać uwalenie wszystkich pucharów a nawet superpucharu w przyszłym sezonie. Trzeba mieć niezły warsztat żeby to osiągnąć z takimi nazwiskami. Serio. Nawet amator Kovac tak bardzo nie zepsuł sezonu

18.05.2024 18:15

Wstyd, żenada, frajerstwo.

18.05.2024 18:13

Neuer wsadził Laimera na minę tym podaniem

18.05.2024 17:19

3

Podsumuje jednym słowem: WSTYD.

Po prostu wstyd.

Tuchel odpadł z każdego możliwego pucharu, nawet z tego rozgrywanego w przyszłym sezonie. Nieźle. Serio to jest wyczyn :)

18.05.2024 17:19

Co Neuer odje*ał??? Serio kolejny wylew w tym meczu. 2 bramki na jego konto.

18.05.2024 17:16

1

Czy Tuchel zamierza zaatakować w tym meczu? Może jakaś zmiana personalna? Zmiana taktyki? Cokolwiek??

Ja pieprzę jak mi ten gość działa na nerwy tym brakiem zaangażowania. Od początku odkąd przyszedł do nas ma taką samą pozycję na ławce - siedzi z założonymi rękami jak obrażony i czeka na końcowy gwizdek. Parodia.

18.05.2024 17:05

1

Boże święty bronimy z Hoffenheim...wielką rysa na Tuchelowskim CV.

Z taką grą jaka prezentujemy to jeszcze 3 nam wsadza i spadniemy na 3 miejsce. Nawet z superpucharu odpadnie ten pajac na ławce.

18.05.2024 17:01

Jak to czemu? Bo ma nazwisko.

18.05.2024 16:45

2

Nie wiem jak wg Was, ale wg mnie jeśli Eberl ma jaja i chce faktycznie odświeżyć kadrę, to Upamecano oraz Goretzka wystarczająco szans dostali. Ileż można próbować.

Do kompletu Coman oraz Gnabry. Ileż można płacić za szpital.

18.05.2024 16:45

Świetnie. Szkoda tylko ze nadal sędzia decyduje o wyniku analizy :) moim zdaniem zmiana na plus ale żadna rewolucja.

Imo powinni po prostu uwolnić Var, jako dodatkowa para oczu która daje znać sędziemu że jest coś do sprawdzenia. A nie jak teraz , że jest 283752 zasad kiedy nie można użyć varu cholera wie dlaczego. Jak np w naszym meczu z Realem - sędzia podniósł chorągiewkę to już nie można. Niby czemu? Cholera wie.

18.05.2024 16:43

Hahah jaki początek Upamecano. Wygrać pojedynek 1na1 po czym wybić piłkę na różny tylko dlatego że nie umie się dobrze zastawić. Sędzia też świetny że tego kopnięcia pilki nie zauważył.

18.05.2024 16:37

1

Mecz na razie ciężki...do oglądania :) mieliśmy swoje 10min, mamy wynik więc robimy TuchelBall. Czekamy i tyle.

Upamecano nadal pracuje na transfer. Nie wygrał chyba żadnego pojedynku siłowego...oprócz fauli na bramkarzu :) bezużyteczny.

Po zejściu Pavlovicia nie mamy kompletnie kontroli nad środkiem pola. Goretzka niewidoczny, Zwonarek chyba jeszcze zaskoczony, a Laimer tylko przecina a to za mało na mecz gdzie to my mamy mieć kontrolę.

Tel jako 9 to bezsens bo gość nie umie tak grać. Na tej pozycji mógłby się nadać tylko na kontrataki czyli coś co przydałoby się z Realem a nie z Hoffenheim.

No cóż. Ostatnie 45 min. W końcu, można rzec.

18.05.2024 16:29

Dier prawie z asysta (:

18.05.2024 16:05

To co się zdarzyło przy straconej bramce to nie przypadek. Oprócz wylewu, zauważcie że nikt nikogo nie atakuje xd jak gość który ma piłkę w naszym polu karnym może się odwrócić, wywalić, znowu obrócić i podać. A wszyscy stoją i się patrzą. Zero odpowiedzialności, zero agresji. To jest największy minus naszej defensywy i to w sumie już od paru lat. Gramy "na alibi" bylebym to "ja" nie zepsuł.

18.05.2024 15:46

jedzie, o ile się znowu nie połamie. No sorry ale gość ostatni dobry sezon zagrał...nie pamiętam kiedy, bo zazwyczaj leży w szpitalu. Przykre.

18.05.2024 15:26

@bawaria42 niewiele to zmienia. Równie dobrze Dier może grać na '6' ale czy to powoduje że mamy mniej defensywny skład?

18.05.2024 14:46

Czy ja dobrze widzę? Bronimy z Hoffenheim? 5 obrońców, 2 defensywnych i Goretzka? Tylko 2 stricte ofensywnych graczy??

Ku.wa jak to dobrze że to już koniec tej parodii taktycznej. Niech już nawet Papszun przyjdzie w jego miejsce, mam dosc

18.05.2024 14:41

Kabaret.
Szczerze wali mnie to co u nich się dzieje za kulisami. Ale po co paplają o tym na lewo i prawo? Jak my wizerunkowo wychodzimy na tym? Jak banda amatorów. Wstyd.

17.05.2024 12:22

No trochę zaskoczenie że bez Leona, mimo wszystko uważam że by się przydał. Tak samo Hummels.

Za to po co im 4 bramkarzy? Nie rozumiem tego :)

16.05.2024 15:42

Najgorsze jest to że gra po prostu mega nierówno, jak Upamecano. Co mi z obrońcy który raz gra jak top3 ŚO świata, gladiator, a raz kopie się w czoło. Wolałbym mieć bardziej przewidywalnego obrońcę szczerze mówiąc a z tą dwójką nigdy nie wiadomo co odwala.

16.05.2024 15:38

Ile już takich rewelacji chcieliśmy? Ilu z nich kupiliśmy a ilu wypaliło? :)

Niech najpierw zdecydują się co do koncepcji na trenera i styl na przyszły sezon a potem "wyrażają zainteresowanie" bo na razie się motamy między Hernandezem a Beierem...trochę duży rozstrzał celów :)

16.05.2024 15:37

2

no cóż, jakoś mnie to nie dziwi w tym chaosie który mamy ostatnio.
Skompromitowaliśmy się z "ogłaszaniem" kandydatów i rozmów po czym dostaliśmy po łapach.
Zwolniliśmy trenera za porozumieniem stron, TT "dograł" sobie sezon bez presji bo "i tak odchodzi" a teraz nie mając wyboru, prosimy go żeby jednak został. Co więcej, TT cwanie to rozgrywa i chce kontraktu do 2026 bo wie że za rok go zwolnią, więc wtedy dostanie hajs za odprawę :) TT nie traktuje Bayernu poważnie i liczy tylko na kasę. Nie dziwię się, też bym tak zrobił na jego miejscu :)

Wstyd. Taki bajzel że się to w pale nie mieści. Brak koncepcji, brak planowania, dużo paplania w mediach i na koniec kompromitacja. Niezły początek "nowego rozdania"...

16.05.2024 12:05

Z jednej strony - kabaret, szopka w mediach, kompromitacja z szukaniem następcy.
Z drugiej - również :D


A tak serio, w obecnej sytuacji tej porażki z poszukiwaniami, to najlepsza i jedyna opcja...
Przynajmniej nie będziemy płacić bez sensu za odprawy i za zatrudnienie nowego trenera.

16.05.2024 10:25

Super wiadomosc! Kolejne talenty do stracenia :D

15.05.2024 15:06

nie "chce" tylko "musi" - nie ma nikogo innego kto by się podjął objęcia Bayernu w takim chaosie jak obecnie.

15.05.2024 15:04

Stanisić wróci do nas i siądzie na ławce. Niestety. U nas grają nazwiska i widzimisię trenera, a nie umiejętności.

14.05.2024 11:30

jak to co dalej? Normalnie, jak większość juniorów - najpierw obiecanki o większej ilości szans, potem cały sezon na ławce z jednym wejściem w końcówce sezonu na 3 minuty, potem wypożyczenie, a na koniec słuch o nim zaginie :)

obym nie wykrakał. Potrzebujemy zdolnej młodzieży, w którą inwestujemy w cholere kasy.

14.05.2024 11:28

1

Hall of fame!

14.05.2024 11:27

myślę, że styl koszulek to jedno, ale druga sprawa to niedotrzymane słowo zarządu, które mówiło o tym, że nasze kolory to 'rot&weiss' i będą się tego trzymać w koszulkach domowych. No i nie wyszło dość szybko :) z tego co kojarze spór był w sezonie 18/19 gdy wydali miętowo-fioletowe koszulki wyjazdowe.

13.05.2024 21:24

Oni tak często zaprzeczają żebym TT został na kolejny rok że niestety zaczynam myśleć że jednak zostanie xD

13.05.2024 13:09

Będzie szpaler dla nich w ostatnim meczu?

12.05.2024 21:14

3

B04 to jakiś dziwny klub. Dlaczego oni strzelają bramki w drugiej połowie, skoro wygrywają aż 2:0 po pierwszej? To nie powinni wprowadzić jeszcze 3 obrońców i po prostu przetrwać? Kto u nich taktykę ustala??

(:

12.05.2024 21:13

Tel w ogóle nie pasuje na '9'. Potrzebujemy kogoś sprowadzić na te pozycję, bo Tel ewidentnie lepiej sobie radzi na skrzydle, gdzie może się rozpędzić. Nasz styl gry opiera się na silnej 9 grającej tyłem do bramki, a Tel to kompletnie inny typ gracza.

12.05.2024 17:55

60kk za Theo? Nie ma szans. Tu będzie transfer w granicach 100kk, o ile w ogóle dojdzie do skutku.

11.05.2024 14:55

1

Metal B04 bierze się z dwóch rzeczy - roli trenera oraz tego, że pewność siebie sobie wypracowali. My natomiast mamy swój "mental" nie z pracy ale z tego że "jesteśmy wielkim Bayernem" i myślimy że wszyscy będą nam się kłaniać ;) póki za tym przekonaniem byli zawodnicy z charakterem, był samograj, ale odkąd mamy zawodników miernych, ale wyróżniających się sezonowo w Bundeslidze, to nagle samo przekonanie o naszej wyższości to za mało i okazuje się że każdy może nas ugryźć bez konsekwencji a my placzemy, bo bo jak to tak można traktować Wielki Bayern (:

10.05.2024 09:09

Zgadza się. Wynik ponad stan. Każdy nas skazywał na srogi wp!€rdol od Arsenalu :) ale psim swędem przeszliśmy to, grając to co z realem - na przetrwanie :D

Boje się właśnie tylko tego, że zarząd uzna że:
- porażka w Bundeslidze to "wypadek przy pracy", nic sie nie stało, odkujemy się, bo przecież B04 wiecznie wygrywał nie będzie. Czytaj: to nie nasza wina do końca.
- "sukces" w LM pokazał że potrafimy (styl nieistotny)
- brak stylu ogólnie to tylko brak zgodności na linii trener-zawodnicy
- jak wrócą zawodnicy po kontuzjach to kadra będzie szersza. Wróci również Stanisić oraz kilku młodych z wypożyczeń, więc wystarczy uzupełnić lekko skład i mamy kadrę gotową.


09.05.2024 10:11

1

Moim zdaniem po sezonie Uli wraz zarządem powinni również szukać "winy" w kadrze przygotowującej zespół. Mam tutaj na myśli fizjoterapeutów, trenerów przygotowania fizycznego/motorycznego, psychologów...Dlaczego? A już tłumaczę - od kilku sezonów non stop mamy okropną ilość kontuzji mięśniowych, nie po urazach mechanicznych, tylko mieśniowych, więc albo każdy trener z roku na rok przeciąża zawodników, albo coś nie gra z regeneracją lub słusznym ocenianiem mikrourazów przez fizjo. Jednak obstawiam to drugie.
Przygotowanie motoryczne również rok rocznie siada. Nie gramy miliona spotkań jak w PL, mamy dłuższe przerwy zimowe, a i tak siadamy fizycznie w pewnej części sezonu. Albo każdy trener źle rotuje składem, albo jednak tutaj coś z motoryką i planowaniem obciążenia jest nie tak.
Na koniec psycholog - nigdy nie byliśmy jakoś super mocni mentalnie, raczej wszystko staraliśmy sie wybiegać. Robbery swego czasu potrafili wziąć na barki, ale od kilku sezonów brak kogokolwiek z "liderów", a bez wsparcia psychologów, to nie wyjdzie. I mamy doskonały przykłąd z wczorajszego meczu, gdzie każdy miał nogi jak z galarety, a Real mimo niekorzystnego wyniku grał swoje i cisnął jak zły. Czemu my tak nie możemy? Tutaj jest problem w nastawieniu, w odporności na stres, na presję...a tutaj musi być mocna kadra psychologów, którzy powinni z nimi regularnie pracować.

09.05.2024 10:03

Carlo, serio...? :)

09.05.2024 09:56

2

Ja po zmianach Kima i Choupo się zastanawiałem jak TT chce zagrać ewentualną dogrywkę?

W Realu wchodzi Camavinga i Modric a u nas Choupo i Kim... No ludzie kochani (:

08.05.2024 23:49

Tuchel zmianami i taktyka na przetrwanie postawił wszystko na jedną kartę - kolejny raz w tym sezonie. Efekt taki sam jak poprzednie kilkanaście.

08.05.2024 23:24