Ciekawe jest to, że w zasadzie z B04 nie odszedł nikt kluczowy. Mówiono o Frimpongu że to 100% transfer a tu...cisza.
Mimo wszystko uważam, że Bayern jest faworytem w tym roku, mimo że łatwo nie będzie
07.08.2024 13:01
@admin coś tu chyba nie pyknęło z tytułem
07.08.2024 13:00
1
@Kimas ale był "darmowy" stąd go nie ująłem w zestawieniu
@bialykrk Mainz za Grude też woła gruby hajs więc wątpię że to dojdzie do skutku
07.08.2024 12:58
@Kimas Nie rozumiem?
07.08.2024 12:26
Do klubu:
- Olise ~60kk
- Palhinha ~50kk
- Ito ~25kk
- Tah 25kk
Z klubu:
- De Ligt ~45+5kk
- Mazaraoui ~20kk
- Coman ~40kk
- Zirkzee 21kk
- Tilmann 12kk
Bilans na -20kk przynajmniej przy założonych kwotach sprzedaży. W teorii miało być 100kk na transfery + 100kk dodatkowe ze sprzedaży...to w sumie po tych transakcjach zostanie jeszcze w granicach 80kk do wydania. Pytanie czy wydamy 'all in' na Doue?
07.08.2024 12:17
Zaragoza chyba wypożyczenie tylko wchodzi w grę, tak?
Wiadomo coś na temat kwoty za Comana?
07.08.2024 10:24
środki będa ze sprzedaży De Ligta i Mazraouiego. Myślę, że tak czy siak "ulga" w budżecie płacowym bedzie odczuwalna
07.08.2024 09:56
Bilans 23/24:
- 43 mecze
- 4 bramki 6 asyst
- 2395min z 3870 możliwych = 62%
No nie powalające są to statystyki. Potencjał? Jak najbardziej. Gracz za którego można wziąc kredyt? Raczej wątpliwe.
Plus że jego historia kontuzji jest znikoma. ale patrząc co się stało np z Yoro - nie ma reguły.
Serio start negocjacji z pułapu 60kk€+ to jest przegięcie za gościa które pół sezonu zagrał na dobrym poziomie. Chyba że te połowa tej kwoty to bonusy, to wtedy OK, ale tak to kupujemy zajebiście drogiego kota w worku.
Napaliliśmy się jak szczerbaty na suchary. Bylebyśmy zgagi od tego nie dostali.
07.08.2024 08:55
Wypożyczeni z obligatoryjnym kupnem za rok - OK. Częsta praktyka gdy w danym sezonie budżet sie nie spina. Ale jeśli ustalimy opcje wykupu to Xku.waD.
07.08.2024 08:49
@fiidoo Dokładnie. Ale niestety tka wygląda "równe traktowanie" w praktyce ;)
Nottingham Forrest czy Sunderland to też wielkie kluby i co? :) Nikt ich przed spadkami i bankructwem nie uchronił...ale niektóre kluby muszą mieć "specjalne warunki"
07.08.2024 08:47
To jest niesamowite serio jak traktują niektóre kluby. "FFP" działa tylko na mniejszych. Everton dostał chyba 2x po dupie w jednym sezonie za niespełnienie wymagań, natomiast Barcelona ma "wpływy zewnątrz", nie może zarejestrować zawodników bo brakuje kasy itd itp, ale nagle ma pakiet pewnie z 70-80kk€ żeby podpisać Olmo. No przecież to się w głowie nie mieści.
07.08.2024 08:15
Z ciekawości zerknąłem na statystyki naszych skrzydłowych i powiem Wam że to jest niesamowite.
Coman - rozegrał od 2015r 294 spotkania. Kontuzję leczył łącznie 747 dni co daje ponad 2 lata bez gry. Zakładając że w sezonie jest meczów: 34 w Bundeslidze + ~10 w LM + ~6 puchar to daje jakieś 50 meczów/sezon, to Coman z możliwych 9*50=450 rozegrał 65% meczów...
Gnabry - w drużynie od 2017r w której rozegrał 238 spotkań. Kontuzję leczył łącznie 562 dni. 7*50=350 -> 68% meczów
Dla porównania Sane - od 2020r w Bayernie, rozegrał 175 spotkań, a kontuzje leczył 133dni. 4*50=200 -> 87% meczów.
Łał...Te statystyki oczywiście są "orientacyjne", ale tak czy siak procent rozegranych meczów to jest jakaś parodia
07.08.2024 07:48
Właśnie jestem ciekaw jak sobie VK z tym poradzi. Bo np Tah do tej pory równiez był elektrykiem z babolami na koncie w każdym meczu...przyszedł Xabi i tak poukładal zespół że działało to wręcz znakomicie. Pytanie tylko czy to Xabi poukładał genialnie drużynę i braki zostały zatuszowane, czy jednak Xabi wypracował "coś" u każdego przez co wynieśli się na wyższy poziom. Jeśli to drugie - mamy super obrońce za akceptowalną cenę. Jeśli to pierwsze - możemy mieć "starego Taha" czyli dwóch Upamecano w zespole ;)
07.08.2024 07:29
co? xD
07.08.2024 07:27
@alien666 to piłkarz musi coś wygrać żeby byc ambitny i mógł trafić do Bayernu czy jak? Nie rozumiem kontekstu Twojej wypowiedzi.
Moim zdaniem się nie cofa w rozwoju wybierając Lipsk. Kontynuuje drogę którą obrał rok temu, co w tym złego? Jeśli poprawi wyniki z poprzedniego sezonu to będzie sobie sam wybierał klub.
07.08.2024 07:24
Ja to kiedyś analizowałem i to nie byłby głupi pomysł patrząc na profil naszych bocznych obrońców, a raczej wahadłowych którzy nie potrafią bronić. Jednak VK nie grał takim systemem co raczej oddala od takiego pomysłu.
07.08.2024 07:20
1
@seco555 słaby komentarz. Matka Niemka, ojciec Iworyjczyk. W czym masz problem?
To nie jest "niemiecki Roger Guerreiro".
07.08.2024 07:18
1
Strasznie mnie irytuje nazywanie Kima "Koreańcem" jakby był jakimś wrzodem na du.ie zespołu.
Miał fatalny sezon w porównaniu do oczekiwań stawianych wobec niego, ale dajmy mu czas - sezon się jeszcze nie zaczął. Jak najbliższe zmagania będzie miał równie kiepskie, zapewne go odpalimy za pół darmo, znowu tracąc na linii kupno-sprzedaż...jak zazwyczaj.
07.08.2024 07:16
Spieszę z odpowiedzią:
1. "tani" w kupnie
2. niezły jak na warunki Bundesligi
3. mniej zarabia
4. "tani" w kupnie
5. mniej zarabia
dziękuję
07.08.2024 07:14
Nie przesadzasz troche? Alabe od ścier wyzywać? Zachował się nie fair wobec klubu/kibiców ale stanowił wazny punkt zespołu przez lata.
A czym Cie tak Eberl irytuje że patrzeć na niego nie możesz?
07.08.2024 07:13
Rotować też trzeba umieć. Ma to swoje plusy i minusy oczywiście. Fajnie że zakłada rotacje, bo przy preferowanym stylu gry zajechałby "podstawową 11stkę".
Mam tylko nadzieje, że to nie będzie rotacja na zasadzie 6-7 zawodników co mecz, tylko raczej 1-2 nowych w podstawowej 11, ale za to zmiany szybsze niż w 80 minucie (i bardziej logiczne niż w przegrywanym meczu wprowadzamy obrońcę).
07.08.2024 07:11
@AdiFantasti myślę że pierwszym który oberwie będzie VK, który mimo ewidentnych braków w obronie, chce grać wysoko, agresywnie itd itp
06.08.2024 16:18
czemu tak twierdzisz? Był w sumie wiodącą postacią (a przynajmniej wyróżniającą się) Lipska w poprzednim sezonie. Występ na Euro też niezły (MVP nie był, ale nie można powiedzieć że zawiódł)
06.08.2024 16:16
Raczej nic innego nam nie pozostaje jak nadzieja że poprzedni sezon Taha to nie przypadek i w końcu dojrzał do bycia obrońca a nie elektrykiem ;)
06.08.2024 16:11
Sporo hajsu za takiego grajka moim zdaniem. Z bonusami 30kk za prawie 30 latka z pierwszym dobrym sezonem i rocznym kontraktem? Oferta Realu za Daviesa który sportowo jednak jest uważany za większy talent czy "lepsza inwestycja" była podobna...
Według mnie teraz zgodzimy się na ofertę ManU za De Ligta.
Obyśmy tego nie żałowali...
Serio boje się dyspozycji Taha, bo jest nieprzewidywalny - nie wiemy czy kupujemy czołg z poprzedniego sezonu, czy jednak Taha z poprzedzających sezonów gdzie jego gra była identyczna do Upamecano.
06.08.2024 14:58
Jeśli plotki się potwierdzą że mamy Taha klepniętego, to zakładam, że Bayern zgodzi się na każdą ofertę od ManU i skończy się pisanie bajek że chcemy min. 50kk. Złożą ofertę niewiele wyższa od poprzedniej, typu 40+5 bonusów i pocałujemy ich w rękę.
Szkoda. Oby nam sie to czkawką nie odbiło.
06.08.2024 14:55
1
aha, czyli TWOIM zdaniem coś zrobił i dlatego nazywasz go tchórzem? Chyba Cie poniosło. Jakieś dowody na to? Czy tak po prostu rzucasz oszczerstwami? (:
06.08.2024 14:54
Wybrał środowisko które zna, pewny projekt sportowy. Jeśli zagra tak samo lub lepiej w najbliższym sezonie to dostanie pełen stolik ofert w lipcu 2025. Nie musiał już się decydować.
Rozumiem jego decyzję, choć szkoda że nie zdecydował się teraz na transfer do nas. Może za rok :) na pewno będize brany pod uwagę razem z Wirtzem
06.08.2024 14:53
spoko transfer/inwestycja za 40-50kk. A nie że negocjacje chcą od 60 wzwyż zaczynać, skoro PSG złożyło ofertę w wysokości 60kk (chyba łącznie z bonusami) i również ją odrzucili.
Wszystkim totalnie odwaliło z tymi kwotami za, de facto, no name'ów bez osiągnięć, bez doświadczenia, trofeów czy nawet back upu związanego z marketingiem.
06.08.2024 14:51
Nawet jeśli Bayern go nie pozyska, to jego OBOWIĄZKIEM jest zainteresować się i złożyć ofertę za takiego gracza. Jeśli chcemy być uważani nadal za potęgę, czy głownego gracza niemieckiej piłki, to musimy brać udział w takich rzeczach.
Decyzją gracza/klubu będzie zaakceptowanie, bądź nie, takiej oferty.
06.08.2024 10:33
jeśli mu wyjdzie ten sezon nie gorzej niż poprzedni to będzie miał stos ofert na stole :)
Myślę, że Bayern uderzy po niego (i Wirtza) za rok.
06.08.2024 10:30
A Doue to jakiś kozak jest? Z tego co widziałem reprezentację Francji na IO, to taki nijaki był. Olise wręcz przeciwnie - wiodąca postać.
Wg Xavi to inny typ piłkarza niż Doue i szczerze? Wolałbym Xaviego. Bliżej mu stylem gry do Thiago, jako "technicznego rozgrywającego" którego potrzebujemy w środku pola. Doue to imo bliżej do takiego Musiali, czyli raczej ofensywny pomocnik/napastnik/skrzydłowy, niż środkowy pomocnik, czy rozgrywający.
06.08.2024 10:28
1
jeżeli myślelibyśmy o nim realnie, to wypożyczony byłby do Budnesligi. Ewidentnie ma się odbudować i mamy odzyskać kase w niego zainwestowaną.
Niestety, jeździec bez głowy. Do tego "hiszpański temperament" czyli raczej nie tytan pracy i mamy co mamy.
Kolejna przepalona kasa. Ehh.
06.08.2024 10:26
imo jest to bardzo prawdopodobne. VK chce grać dynamicznie na bokach a do takiej gry bardziej pasuje Boey... pytanie czy sportowo/piłkarsko na tym zyskamy czy stracimy :)
Mam tylko nadzieję, że VK jednak nauczył się trochę w tym Burnley i potrafi być bardziej elastyczny taktycznie.
05.08.2024 15:45
no na papierze wygląda OK.
Ale. Zawsze jest 'ale'.
1. imo De Ligt raczej odejdzie, Bayern w końcu pęknie w negocjacjach. A to da nam kogośz duetu Upamecano/Min Jae na środku obrony... Czy to dobrze? zobaczymy.
2. Olise w poprzednich latach miał sporo kontuzji, więc mam nadzieje że to sie u nas nie bedzie ciągnąć. Ale jeśli dodamy do tego Gnabryego który często łapie urazy oraz Sane który gra w kratkę, to skrzydła zaczną wyglądać biednie.
3. Pavlović jak wiemy to fajny materiał na top piłkarza, ale zauważmy, że nie mamy nikogo kreatywnego w jego miejsce. Do tego mamy Goretzkę, który udowodnił już że potrafi zagrać genialne 2-3 mecze w sezonie z jakimś Bochum, po czym boi się podania w meczu o stawkę. To też pozycja, gdzie możnaby coś kombinować.
4. Niezdecydowanie Daviesa może również wpłynąć na jego dyspozycję (co widzieliśmy już w poprzednim sezonie) - a mając słabego Daviesa na LO, do tego średniego Upamecano/Min Jae na ŚO, nasza obrona zrobi się znowu dziurawa. Do tego "testowany na ŚO" Stanisić.
Nadzieje są, w teorii wygląda to solidnie... ale życie może to brutalnie zweryfikować.
05.08.2024 13:24
Oficjalnie Xavi Simons w RB Lipsk.
RB nie ma klauzuli wykupu.
Myślę, że w przyszłym sezonie ruszymy znowu po Xaviego i Wirtza - zobaczymy na którego nas będzie stać ostatecznie.
04.08.2024 13:23
hejterzy Gnabryego? Gość nieźle się pokazuje w kilku meczach w roku bo reszte leśży w szpitalu. To nie jest hejt. Mamy dość ciągłego "czekania" na niego jak wróci ze szpitala, potem wróci do formy, zagra 2-3 mecze i znowu to samo.
Jest to niezły grajek, ale nam on jest zbędny w dotychczasowej dyspozycji. Tyle.
Nioech się dobrze pokazuje w tych meczach, łatwiej będzie go sprzedać :)
03.08.2024 13:41
@Reeken89 pomysł jest, pytanie jak to będzie funkcjonować w sezonie, z lepszymi rywalami. No i jak przygotuje zespół do takiego grania pod kątem fizycznym
03.08.2024 13:39
2
Wiem że to sparing i nie można zbyt dużo wniosków wyciągać, ale kilka rzeczy rzuciło mi się w oczy:
1. aktywny trener przy linii
2. dużo biegania, pressing, szybki doskok - troche jak u Flicka/Juppa
3. sporo zagrań na 1, 2 kontakty - coś czego nie było za TT
4. aktywne skrzydła, środek służy do szybkiego przerzucenia piłki z jednej na drugą stronę a co za tym idzie mało klepania w środku
5. wymienność pozycji w ataku skrzydła-środek ataku.
Na razie moim zdaniem na plus wyróżnia się Boey - sporo akcji do przodu, z tyłu również daje radę. Widać u niego szybkość, dynamikę. Kim zbytnio gra na raz, ale widać że chce grać "agresywnie" (czy to plus to nie wiem).
03.08.2024 13:28
@Alistair dokladnie :) patrząc na cene za Doue to jest parodia imo. Niech PSG go sobie bierze. Może w tej cenie lepiej byłoby przekonać Nico? :) jeśli PSG dopnie Doue, to może Nico nie będzie chciał tam przejść
01.08.2024 11:51
to jest niesamowite ile rok rocznie mamy kontuzji. Przecież to kryminał jakiś jest
01.08.2024 10:50
dlatego ja wolę koszulki bez nazwiska ;)
za dzieciaka miałem koszulkę #31 ze Schweinsteigerem
01.08.2024 10:48
" Dani Olmo, giving priority to Barcelona and ready to accept the conditions offered to Barça.
He's more than keen on the move, with positive talks ongoing last weekend and also this week.
Barça and RB Leipzig, in contact to discuss financial package. More to follow."
Hehe czyli co, na radarze był Simons, Olmo i Doue, a skończy się jak zwykle? ^^
01.08.2024 10:47
Zdecydowanie.
W tych czasach wystarczy parę dobrych meczów by kazdy kosztował 50+
30.07.2024 22:32
@seco555 z tym 5 brutto to trochę pojechałes, ale rozumiem argument :)
30.07.2024 14:34
1
Nikt potrójnej korony nie oczekuje. Przynajmniej nikt zdrowo myślący.
Sprzedaż w/w zawodników jest spowodowana zbyt wysokimi kontraktami i ich krótkim terminem. Jak do tego dodamy brak formy zawodników, to czemu mamy płakać? Na ich miejsce sprowadzimy nowych zawodników. Wiadomo że nie będzie to trwało jedno okienko transferowe, al lepiej teraz sprzedać, coś zarobić i odciążyć kasę klubu, a między czasie budować skład "z nowym otwarciem".
Mimo wszystko mistrzostwo bundesligii w najbliższym sezonie to cel nadrzędny. Reszta jest imo nie ważna.
30.07.2024 14:26
@Sielber9 zgadza się, dlatego też zwróciłem uwagę na inny profil tego grajka. Bardziej chodzi mi o kwotę, potencjał, zainteresowanie piłkarzem, w porównaniu do naszego nabytku.
Oby jednak nasz ruch był mocno opłacalny i był to gamechanger w naszej grze defensywnej :)
30.07.2024 14:23
@Alistair trochę nie rozumiem Twojego podejścia, gdyż Sane gra mocno w kratkę, rundę jesienna w większości grał dobrze a potem tylko irytował. Gnabry natomiast non stop jest kontuzjowany i pod formą - fakt,broni się liczbami. Ale jaka w tym przyszłość? Jedynie możemy się spodziewać kontynuacji ich 'gry'. Śmiem wątpić że nagle Sane dorośnie i zacznie odgrywać kluczową rolę w ataku, a Gnabry zacznie trzymać dietę i nie będą mu straszne kontuzje.
Obym się mylił :)
Jak dla mnie ktokolwiek może grać, byleby widać było że potrafi a nie gra 'nazwiskiem' :)
30.07.2024 14:02
@radakaro oj do Javegoto mu brakuje sporo. Javiemu nie przeszkadzała piłka. Palhinha to bardziej silny przecinak, dobry w defensywie + podaj do najbliższego. Ale imo takiego gracza nam brakuje :)
30.07.2024 13:59
Ciekawe czy Buchmann wejdzie do drużyny jak Calafiori czy Cubarsi, czy te wszystkie 'newsy' na temat jego talentu są przesadzone...jak przy większości naszych z akademii niestety.
30.07.2024 13:58
żaden sport profesjonalny nie jest zdrowy ;)
slogan "sport to zdrowie" jest odpowiedni dla kanapowców którzy chcą ruszyć tyłek 2-3x w tygodniu rekreacyjnie rozruszać kości - wtedy sport ma same korzyści :)
30.07.2024 13:13
Wystawienie na lsitę sprzedażową nie oznacza odejścia definitywnego. Poza tym nie dziwie się, że chcą się pozbyc dużej liczby graczy teraz - ne sa pierwszej młodości i zaraz kończą im się kontrakty. Za rok będize taniej. Lepiej teraz się pozbyć i "zyskać" cokolwiek + najwyżej ograć młodych (nawet kosztem sezonu, bo bądźmy powazni, faworytem do LM nie jesteśmy) i za rok coś zbudować wiedząc więcej.
Moim zdaniem taka wyprzedaż ma sens o ile ma się długo falowy plan, a nie "sprzedajmy, kupmy, jakoś to będzie".
30.07.2024 12:16
@Alistair właśnie ktokolwiek, pod warunkami o których wspomniałem. Nie robi mi to różnicy czy będę oglądał Kimmicha z Goretzka, czy Pavlovicia z Laimerem, czy Goretzke z Palhinha. Mają grać dobrze, mają być zaangażowani i wnosić "coś" do gry zespołu.
Jeśli Palhinha, Pavlović, czy Laimer graliby anemicznie jak Leon - dostaliby taką samą falę "hejtu" jak Leon obecnie.
30.07.2024 12:13
@Alistair Mają, tylko Sane gra dobrze 1/3 sezonu a Gnabry jest zdrowy 1/3 sezonu.
Jeśli sprowadzimy Doue, to mamy obstawione obydwa skrzydła. Wole stawiać na Tela czy Zaragose, niż wierzyć w nagłe przebudzenie Sane czy brak połamania Comana czy Gnabryego.
30.07.2024 12:11
Jak dla mnie to może grać ktokolwiek, byleby grał z zaangażowaniem i na odpowiednim poziomie. Nie przywiązuję się do nazwisk "on musi grać bo to X". Gorze, jeśli bedziemy marnować potencjał kogokolwiek innego kosztem zawodnika bezbarwnego i nic nie wnoszącego, jakim w ostatnim czasie był Goretzka.
30.07.2024 10:18
3
Gnojony i niedoceniany? Skąd ten pomysł? Moim zdaniem jest słusznie oceniany za swoją grę. Miał dobre mecze, ale jednak większość z nich były na tle słabego rywala. Znaczna przewaga meczów słabych, bez żadnego wpływu na grę. W większości meczów był po prostu przezroczysty, bez chęci do pokazania się, wzięcia gry na siebie. Stąd też wejście Pavlovicia zrobiło "furorę" bo jednak okazało się, że wystarczy biegać, pokazywać się do gry, a to już wiele zmienia w odbiorze zawodnika.
Tu nie chodzi o gnojenie czy szukania dziury w całym. Po prostu gość uchodził za top5 pomocników, a jest cieniem samego siebie, który zarabia grube miliony, nie dając wiele zespołowi.
30.07.2024 10:17
Może fani Bayernu dostaną zniżki na zakupy tych środków...
(:
30.07.2024 10:04
Niesamowite to jest że Coman nawet tak "miernych" liczb nie potrafi wykręcić... Ale co się dziwić skoro razem z Gnabrym wykręcili 50% możliwych meczów do zagrania...w sumie we dwóch (:
30.07.2024 10:00
- czołowy klub
- Atletico i Napoli
Wybierze jedno.
A na poważnie to spekulacji ciąg dalszy. Szczerze wątpię w odejście Leona. Zarabia dużo, jest "u siebie", patrząc na to ile co rok mamy kontuzji i tka swoje minuty złapie. Nawet jeśli kluby dojdą do porozumienia, Leon nie ma obowiązku podpisywać kontraktu z nowym pracodawcą.
Wolałbym pozbyć się szklanych bezproduktywnych skrzydłowych niż Leona, ale jeśli faktycznie będzie dobra oferta za niego to płakał raczej nie będę.
30.07.2024 09:59
@Alistair Sane ma jakość jak mu się chce i akurat jest w formie. A takich meczów jest tak jak napisał kolega wyżej - 10 na 30 możliwych. Wtedy jest top skrzydłowym. Ale czy tego oczekujemy od gracza z takim nazwiskiem, renomą i zarobkami? Chyba nie.
Jesli by to ode mnie zależało, to wywaliłbym Comana, Gnabryego i Sane. Bez sentymentów.
Do mnie nie przemawia już gadanie "kiedyś odpali" lub "miał dobrą rundę" lub też "to nadal topowy gracz".
30.07.2024 09:57
@Alistair dlatego uważam że podstawą jest sprzedaż Comana i Gnabryego. W dalszej kolejności Goretzka. Chyba że Kimmich jednak jest rozpatrywany jako opcja na środek pomocy, wtedy bez żalu pozegnalbym się z Leonem
30.07.2024 08:44
???????????????? Key hours ahead for Paris Saint-Germain to formally seal João Neves deal!
Agreement almost done since last week, one more meeting will take place to sort details for fee around €70m.
Renato Sanches will go to Benfica.
It had to be this week and this remains PSG plan.
Kurde 70kk+Sanches za tak perspektywicznego grajka. My daliśmy prawie 60 za blisko 30latka z Fulham... Wiem że troszeczkę inny styl gry, ale jednak ta nasza inwestycja lekko razi w oczy
30.07.2024 08:42
no wstyd i kompromitacja. Odpieli wrotki w pewnym momencie i nie wiedzieli jak sie zatrzymać, aż w końcu wy***aliśmy się na ryj i teraz próbujemy zęby zbierać :)
30.07.2024 07:25
jeśli wierzyć danym na capology.com, to Oblak ma 20kk brutto, Griezmann 12.5kk brutto... Wcale nie mało, więc może by doszli do porozumienia ws kontraktu. Oby :)
30.07.2024 07:24
Xavi Simons to RB Leipzig will be a loan move, no buy clause included as plan has always been clear.
PSG only considered a loan for Xavi this summer, as reported since April.
The potential sale of Xavi Simons would only take place in summer 2025.
dziękuję.
29.07.2024 15:40
Trochę wstyd.
Do tego ta kontuzja. Świetny początek przygotowań :)
28.07.2024 22:46
Kompletnie inny zawodnik niż KDB. Prędzej Wirtz się wpasowuje w profil Belga
26.07.2024 13:41
1
Wirtz i Musiala to top2 ligii i bezdyskusyjnie klasa światowa.
26.07.2024 10:05
nic zaskakującego
26.07.2024 10:05
1
haha 15,5kk€ XDDD
nie no kabaret to jest. Gdyby to był transfer w drugą stronę, to West Ham krzyknąłby min 30kk. Szczególnie że ma ważny kontrakt.
25.07.2024 13:57
Co więcej my proponujemy sporą część kwoty jako bonusy. PSG rzuca walizkę na stół. Generalnie nie mamy szans w tej batalii ;)
Jedyna szansa, że sam zawodnik wywrze jakiś nacisk na klub, że chciałby przejść do nas...ale to tylko gdybanie bo Rennes wcale nie muszą go słuchać.
Poza tym uważam, że to ogromna kwota i ogromne ryzyko.
25.07.2024 13:54
Wrzucenie w to zestawienie Guerreiro który zagrał 3 minuty w minionym sezonie, to troche niepoważne jest.
Davies zapewne w zestawieniu skrzydłowych? Czy w ogole poza stawką?
25.07.2024 13:53
Stanisić w zestawieniu ŚO?
25.07.2024 13:52
jakie to prawdziwe <3
25.07.2024 13:49
Za TT wygraliśmy chyba 23-0 i wiemy jak sezon się potoczył :D nie można tych meczów nawet w 1% brać na poważnie
25.07.2024 10:56
Sport pl
Dziennikarstwo
Wybierz jedno
24.07.2024 18:05
Pytanieczy opcja wypożyczenia niebyłaby bardziej odpowiednia
24.07.2024 13:55
0 z tylu? Optymistycznie ;)
24.07.2024 13:36
@Arcatera Zapewne nadal jest, ale szukamy alternatyw na wszelki wypadek. To troche inne podejście niż w ostatnich sezonach gdzie 100% skupialiśmy się na jednym zawodniku
24.07.2024 12:47
@Sielber9 Ja to w sumie Guerreirio Bardziej widze w środku pola, lub "lewy środkowy pomocnik" w trójce, niż LO... nie ma szybkości, ani wielkich umiejetności defensywnych, a jego główną zaletą jest technika i fajnie ułożona stopa. W BVB gdy grywał jako środkowy pomocnik (lub bliżej środka po prostu, zbiegając ze skrzydła) robił dużo lepsze wrażenie niż na boku.
24.07.2024 12:47
@Gwzd44 na LO zapewne Ito będzie rozpatrywany jako ktoś kto potrafi bronić. Woalłbym mieć serio 4 obrońców z prawdziwego zdarzenia + '6' Palhinha przecinak w środku a reszta ultra ofensywna&kreatywna, niż tak ja to było dotychczas, czyli wszystko na hurra do przodu (szybcy skrzydłowi, ofensywne boki obrony, środek bez umiejętności odbioru piłki) a z tyłu zostaje piękny Upamecano i/lub Kim.
Własnie kwestia że "nie potrafi bronić" jest wg mnie kluczowa. Tak to wymienimy jeden szrot na drugi. Po co?
24.07.2024 12:44
Prawdopodobnie my już uderzamy o sufit z naszą ofertą, natomiast PSG dopiero się rozkręca. IMO nie mamy szans w tym wyścigu :)
24.07.2024 12:41
@Gwzd44 przecież on nic nie gra od dłuższego czasu. Odkąd go Pep odsunął od składu to ma ciągły zjazd. W Barcelonie też lepiej nie wypadł. Obrońca który nie potrafi bronić. On potrafi tylko grać technicznie i tyle. Braki taktyczne, braki w grze obronnej, fizycznie też nie jest topką. Nie bez powodu go "nikt" nie chce.
24.07.2024 12:40
@Arcatera nie tak znowu nagle. Zainteresowanie jest od dawna. Myślę, że po prostu negocjujemy równocześnie z kilkoma nazwiskami i ostatecznie zdecydujemy się na jednego gracza. IMO dobra taktyka żeby nie obudzić się z ręką w nocniku jak rok temu z Palhinh'ią :)
24.07.2024 08:59
Plotki ploteczki.
Bliżej, dalej, coraz pewniejsi, sa przekonani... Artykuły i wypowiedzi dla nabicia oglądalności.
Jednego dnia wygrywa jeden klub, drugiego inny. No bez jaj, niepoważne to jest :D
Ciekawe co na to PSG. Z tego co było mówione od początku to chcą go wypożyczyć z obligatoryjną klauzulą wykupu. Nie chcą czekać z transferem "opcją" na kolejny sezon. Pytanie czy tak właśnie chce to ugryźć RB? Skoro PSG chciałoby 90kk za wykup zawodnika, to wątpię że RB się na to zdecyduje, więc nagle wchodzi tylko opcja wypożyczenia?
Grubymi nićmi to wszystko szyte. Ogrom niewiadomych począwszy od warunków wypożyczenia, przez warunki transferu i na samym wyborze zawodnika kończąc.
24.07.2024 08:57
2
lub tragiczne i pokazuje jak bardzo odlecieliśmy :) średni zawodnicy, z kontuzjami, z ogromnymi kontraktami...
24.07.2024 08:48
1
kolejne przerzucanie się "newsami" przez portale byleby się klikało. Żadnych oficjalnych informacji a ciągle jakiś nowy artykuł że ktoś coś wybrał, albo jest bliżej, albo prowadzi w wyścigu... pitu pitu.
24.07.2024 08:34
@Reeken89 Wydaje mi się, że nie jesteśmy w stanie przebić oferty za Doue złożonej przez PSG. Więc i tutaj przegramy. Zostanie nam Olmo, który tani nie będzie, bo RB oczekuje min 60kk (tyle co wygasła niedawno klauzula)...a czy to lepszy wybór? Nie wiem. Wydaje mi się, że Simons to najciekawszy zawodnik z tej trójki.
Czy ktoś śledzi na co dzień Ligue 1 i jest w stanie subiektywnie ocenić Doue?
24.07.2024 08:33
Forma Taha na ten sezon to jest ogromna niewiadoma. Na Euro zagrał solidnie, bez błędów...ale grał z Rudigierem który ewidentnie jest tam liderem.
Jeśli ManU zapłaci 40 za Taha? Spoko. Płakać nikt nie będzie że do nas nie przyszedł :)
Jeśli jednak miałby przyjść do nas Tah za rok, za darmo, po kolejnym dobrym sezonie? Nikt raczej nie będzie uważał tego ruchu za dziwny.
24.07.2024 08:07
Kimmich w ostatnich przynajmniej dwóch sezonach zatracił umiejętność szybkiego pozbycia się piłki, przyspieszenia akcji, rozrzucenia piłki po skrzydłach. Wszystko robi 2x wolniej, ciągle wstrzymuje akcje, prowadzi piłkę. Nie wiem jednak czy to kwestia zmuszenia go do bardziej "odpowiedzialnej gry" bo nie miał wsparcia w pozycji '6', jako przecinaka, czy jednak kwestia zjazdu sportowego.
Nowe twarze w klubie mogą wiele zmienić. Nowa taktyka, nowe zadania, nowa motywacja. Kimmich to na tyle klasowy piłkarz że nie można go jednoznacznie skreślać z danej pozycji.
24.07.2024 08:04
Mam podobne odczucia ;)
Ciężko będzie grać gorzej niż za TT oraz osiągnąć gorszy wynik sportowy. Gra może będzie bardziej "entuzjastyczna" ale obawiam się własnie o taktykę gry w obronie, jakąś zimną krew, wyrachowanie... może to być futbol "na hurrrra na nich" :)
24.07.2024 08:00
od teścia mu włosy wypadły ;D
23.07.2024 16:17
to jest jeszcze nic. Porównajcie sobie te zarobki z zarobkami top gwiazd z innych lig. Tam też jesteśmy w czołówce!
23.07.2024 14:40
Chyba że jaja robia. W Anglii za byle szczyla trzeba dać 50kk+.
22.07.2024 13:25
celem to se może być :)
22.07.2024 10:09
Nie najgorsza, ale osobiście nie lubię polówek w sportowych strojach :)
klasyk, bez udziwnień.
W porównaniu do domowej i tym bardziej wyjazdowej - sztos (:
22.07.2024 10:09
To po prostu hype po dobrym marketingu i ciekawych transferach ;)
Życie te nasza nadzieję zweryfikuje (:
19.07.2024 23:00
Benfica chyba chciała coś w okolicach 100kk jeśli mnie pamięć nie myli
19.07.2024 21:23
@admin
19.07.2024 21:22
Nie bądźmy frajerami i nie oddawajmy go za bezcen.
Ciekawe jest to, że w zasadzie z B04 nie odszedł nikt kluczowy. Mówiono o Frimpongu że to 100% transfer a tu...cisza.
Mimo wszystko uważam, że Bayern jest faworytem w tym roku, mimo że łatwo nie będzie
07.08.2024 13:01
@admin coś tu chyba nie pyknęło z tytułem
07.08.2024 13:00
@Kimas ale był "darmowy" stąd go nie ująłem w zestawieniu
@bialykrk Mainz za Grude też woła gruby hajs więc wątpię że to dojdzie do skutku
07.08.2024 12:58
@Kimas Nie rozumiem?
07.08.2024 12:26
Do klubu:
- Olise ~60kk
- Palhinha ~50kk
- Ito ~25kk
- Tah 25kk
Z klubu:
- De Ligt ~45+5kk
- Mazaraoui ~20kk
- Coman ~40kk
- Zirkzee 21kk
- Tilmann 12kk
Bilans na -20kk przynajmniej przy założonych kwotach sprzedaży. W teorii miało być 100kk na transfery + 100kk dodatkowe ze sprzedaży...to w sumie po tych transakcjach zostanie jeszcze w granicach 80kk do wydania. Pytanie czy wydamy 'all in' na Doue?
07.08.2024 12:17
Zaragoza chyba wypożyczenie tylko wchodzi w grę, tak?
Wiadomo coś na temat kwoty za Comana?
07.08.2024 10:24
środki będa ze sprzedaży De Ligta i Mazraouiego. Myślę, że tak czy siak "ulga" w budżecie płacowym bedzie odczuwalna
07.08.2024 09:56
Bilans 23/24:
- 43 mecze
- 4 bramki 6 asyst
- 2395min z 3870 możliwych = 62%
No nie powalające są to statystyki. Potencjał? Jak najbardziej. Gracz za którego można wziąc kredyt? Raczej wątpliwe.
Plus że jego historia kontuzji jest znikoma. ale patrząc co się stało np z Yoro - nie ma reguły.
Serio start negocjacji z pułapu 60kk€+ to jest przegięcie za gościa które pół sezonu zagrał na dobrym poziomie. Chyba że te połowa tej kwoty to bonusy, to wtedy OK, ale tak to kupujemy zajebiście drogiego kota w worku.
Napaliliśmy się jak szczerbaty na suchary. Bylebyśmy zgagi od tego nie dostali.
07.08.2024 08:55
Wypożyczeni z obligatoryjnym kupnem za rok - OK. Częsta praktyka gdy w danym sezonie budżet sie nie spina. Ale jeśli ustalimy opcje wykupu to Xku.waD.
07.08.2024 08:49
@fiidoo Dokładnie. Ale niestety tka wygląda "równe traktowanie" w praktyce ;)
Nottingham Forrest czy Sunderland to też wielkie kluby i co? :) Nikt ich przed spadkami i bankructwem nie uchronił...ale niektóre kluby muszą mieć "specjalne warunki"
07.08.2024 08:47
To jest niesamowite serio jak traktują niektóre kluby. "FFP" działa tylko na mniejszych. Everton dostał chyba 2x po dupie w jednym sezonie za niespełnienie wymagań, natomiast Barcelona ma "wpływy zewnątrz", nie może zarejestrować zawodników bo brakuje kasy itd itp, ale nagle ma pakiet pewnie z 70-80kk€ żeby podpisać Olmo. No przecież to się w głowie nie mieści.
07.08.2024 08:15
Z ciekawości zerknąłem na statystyki naszych skrzydłowych i powiem Wam że to jest niesamowite.
Coman - rozegrał od 2015r 294 spotkania. Kontuzję leczył łącznie 747 dni co daje ponad 2 lata bez gry. Zakładając że w sezonie jest meczów: 34 w Bundeslidze + ~10 w LM + ~6 puchar to daje jakieś 50 meczów/sezon, to Coman z możliwych 9*50=450 rozegrał 65% meczów...
Gnabry - w drużynie od 2017r w której rozegrał 238 spotkań. Kontuzję leczył łącznie 562 dni. 7*50=350 -> 68% meczów
Dla porównania Sane - od 2020r w Bayernie, rozegrał 175 spotkań, a kontuzje leczył 133dni. 4*50=200 -> 87% meczów.
Łał...Te statystyki oczywiście są "orientacyjne", ale tak czy siak procent rozegranych meczów to jest jakaś parodia
07.08.2024 07:48
Właśnie jestem ciekaw jak sobie VK z tym poradzi. Bo np Tah do tej pory równiez był elektrykiem z babolami na koncie w każdym meczu...przyszedł Xabi i tak poukładal zespół że działało to wręcz znakomicie. Pytanie tylko czy to Xabi poukładał genialnie drużynę i braki zostały zatuszowane, czy jednak Xabi wypracował "coś" u każdego przez co wynieśli się na wyższy poziom. Jeśli to drugie - mamy super obrońce za akceptowalną cenę. Jeśli to pierwsze - możemy mieć "starego Taha" czyli dwóch Upamecano w zespole ;)
07.08.2024 07:29
co? xD
07.08.2024 07:27
@alien666 to piłkarz musi coś wygrać żeby byc ambitny i mógł trafić do Bayernu czy jak? Nie rozumiem kontekstu Twojej wypowiedzi.
Moim zdaniem się nie cofa w rozwoju wybierając Lipsk. Kontynuuje drogę którą obrał rok temu, co w tym złego? Jeśli poprawi wyniki z poprzedniego sezonu to będzie sobie sam wybierał klub.
07.08.2024 07:24
Ja to kiedyś analizowałem i to nie byłby głupi pomysł patrząc na profil naszych bocznych obrońców, a raczej wahadłowych którzy nie potrafią bronić. Jednak VK nie grał takim systemem co raczej oddala od takiego pomysłu.
07.08.2024 07:20
@seco555 słaby komentarz. Matka Niemka, ojciec Iworyjczyk. W czym masz problem?
To nie jest "niemiecki Roger Guerreiro".
07.08.2024 07:18
Strasznie mnie irytuje nazywanie Kima "Koreańcem" jakby był jakimś wrzodem na du.ie zespołu.
Miał fatalny sezon w porównaniu do oczekiwań stawianych wobec niego, ale dajmy mu czas - sezon się jeszcze nie zaczął. Jak najbliższe zmagania będzie miał równie kiepskie, zapewne go odpalimy za pół darmo, znowu tracąc na linii kupno-sprzedaż...jak zazwyczaj.
07.08.2024 07:16
Spieszę z odpowiedzią:
1. "tani" w kupnie
2. niezły jak na warunki Bundesligi
3. mniej zarabia
4. "tani" w kupnie
5. mniej zarabia
dziękuję
07.08.2024 07:14
Nie przesadzasz troche? Alabe od ścier wyzywać? Zachował się nie fair wobec klubu/kibiców ale stanowił wazny punkt zespołu przez lata.
A czym Cie tak Eberl irytuje że patrzeć na niego nie możesz?
07.08.2024 07:13
Rotować też trzeba umieć. Ma to swoje plusy i minusy oczywiście. Fajnie że zakłada rotacje, bo przy preferowanym stylu gry zajechałby "podstawową 11stkę".
Mam tylko nadzieje, że to nie będzie rotacja na zasadzie 6-7 zawodników co mecz, tylko raczej 1-2 nowych w podstawowej 11, ale za to zmiany szybsze niż w 80 minucie (i bardziej logiczne niż w przegrywanym meczu wprowadzamy obrońcę).
07.08.2024 07:11
@AdiFantasti myślę że pierwszym który oberwie będzie VK, który mimo ewidentnych braków w obronie, chce grać wysoko, agresywnie itd itp
06.08.2024 16:18
czemu tak twierdzisz? Był w sumie wiodącą postacią (a przynajmniej wyróżniającą się) Lipska w poprzednim sezonie. Występ na Euro też niezły (MVP nie był, ale nie można powiedzieć że zawiódł)
06.08.2024 16:16
Raczej nic innego nam nie pozostaje jak nadzieja że poprzedni sezon Taha to nie przypadek i w końcu dojrzał do bycia obrońca a nie elektrykiem ;)
06.08.2024 16:11
Sporo hajsu za takiego grajka moim zdaniem. Z bonusami 30kk za prawie 30 latka z pierwszym dobrym sezonem i rocznym kontraktem? Oferta Realu za Daviesa który sportowo jednak jest uważany za większy talent czy "lepsza inwestycja" była podobna...
Według mnie teraz zgodzimy się na ofertę ManU za De Ligta.
Obyśmy tego nie żałowali...
Serio boje się dyspozycji Taha, bo jest nieprzewidywalny - nie wiemy czy kupujemy czołg z poprzedniego sezonu, czy jednak Taha z poprzedzających sezonów gdzie jego gra była identyczna do Upamecano.
06.08.2024 14:58
Jeśli plotki się potwierdzą że mamy Taha klepniętego, to zakładam, że Bayern zgodzi się na każdą ofertę od ManU i skończy się pisanie bajek że chcemy min. 50kk. Złożą ofertę niewiele wyższa od poprzedniej, typu 40+5 bonusów i pocałujemy ich w rękę.
Szkoda. Oby nam sie to czkawką nie odbiło.
06.08.2024 14:55
aha, czyli TWOIM zdaniem coś zrobił i dlatego nazywasz go tchórzem? Chyba Cie poniosło. Jakieś dowody na to? Czy tak po prostu rzucasz oszczerstwami? (:
06.08.2024 14:54
Wybrał środowisko które zna, pewny projekt sportowy. Jeśli zagra tak samo lub lepiej w najbliższym sezonie to dostanie pełen stolik ofert w lipcu 2025. Nie musiał już się decydować.
Rozumiem jego decyzję, choć szkoda że nie zdecydował się teraz na transfer do nas. Może za rok :) na pewno będize brany pod uwagę razem z Wirtzem
06.08.2024 14:53
spoko transfer/inwestycja za 40-50kk. A nie że negocjacje chcą od 60 wzwyż zaczynać, skoro PSG złożyło ofertę w wysokości 60kk (chyba łącznie z bonusami) i również ją odrzucili.
Wszystkim totalnie odwaliło z tymi kwotami za, de facto, no name'ów bez osiągnięć, bez doświadczenia, trofeów czy nawet back upu związanego z marketingiem.
06.08.2024 14:51
Nawet jeśli Bayern go nie pozyska, to jego OBOWIĄZKIEM jest zainteresować się i złożyć ofertę za takiego gracza. Jeśli chcemy być uważani nadal za potęgę, czy głownego gracza niemieckiej piłki, to musimy brać udział w takich rzeczach.
Decyzją gracza/klubu będzie zaakceptowanie, bądź nie, takiej oferty.
06.08.2024 10:33
jeśli mu wyjdzie ten sezon nie gorzej niż poprzedni to będzie miał stos ofert na stole :)
Myślę, że Bayern uderzy po niego (i Wirtza) za rok.
06.08.2024 10:30
A Doue to jakiś kozak jest? Z tego co widziałem reprezentację Francji na IO, to taki nijaki był. Olise wręcz przeciwnie - wiodąca postać.
Wg Xavi to inny typ piłkarza niż Doue i szczerze? Wolałbym Xaviego. Bliżej mu stylem gry do Thiago, jako "technicznego rozgrywającego" którego potrzebujemy w środku pola. Doue to imo bliżej do takiego Musiali, czyli raczej ofensywny pomocnik/napastnik/skrzydłowy, niż środkowy pomocnik, czy rozgrywający.
06.08.2024 10:28
jeżeli myślelibyśmy o nim realnie, to wypożyczony byłby do Budnesligi. Ewidentnie ma się odbudować i mamy odzyskać kase w niego zainwestowaną.
Niestety, jeździec bez głowy. Do tego "hiszpański temperament" czyli raczej nie tytan pracy i mamy co mamy.
Kolejna przepalona kasa. Ehh.
06.08.2024 10:26
imo jest to bardzo prawdopodobne. VK chce grać dynamicznie na bokach a do takiej gry bardziej pasuje Boey... pytanie czy sportowo/piłkarsko na tym zyskamy czy stracimy :)
Mam tylko nadzieję, że VK jednak nauczył się trochę w tym Burnley i potrafi być bardziej elastyczny taktycznie.
05.08.2024 15:45
no na papierze wygląda OK.
Ale. Zawsze jest 'ale'.
1. imo De Ligt raczej odejdzie, Bayern w końcu pęknie w negocjacjach. A to da nam kogośz duetu Upamecano/Min Jae na środku obrony... Czy to dobrze? zobaczymy.
2. Olise w poprzednich latach miał sporo kontuzji, więc mam nadzieje że to sie u nas nie bedzie ciągnąć. Ale jeśli dodamy do tego Gnabryego który często łapie urazy oraz Sane który gra w kratkę, to skrzydła zaczną wyglądać biednie.
3. Pavlović jak wiemy to fajny materiał na top piłkarza, ale zauważmy, że nie mamy nikogo kreatywnego w jego miejsce. Do tego mamy Goretzkę, który udowodnił już że potrafi zagrać genialne 2-3 mecze w sezonie z jakimś Bochum, po czym boi się podania w meczu o stawkę. To też pozycja, gdzie możnaby coś kombinować.
4. Niezdecydowanie Daviesa może również wpłynąć na jego dyspozycję (co widzieliśmy już w poprzednim sezonie) - a mając słabego Daviesa na LO, do tego średniego Upamecano/Min Jae na ŚO, nasza obrona zrobi się znowu dziurawa. Do tego "testowany na ŚO" Stanisić.
Nadzieje są, w teorii wygląda to solidnie... ale życie może to brutalnie zweryfikować.
05.08.2024 13:24
Oficjalnie Xavi Simons w RB Lipsk.
RB nie ma klauzuli wykupu.
Myślę, że w przyszłym sezonie ruszymy znowu po Xaviego i Wirtza - zobaczymy na którego nas będzie stać ostatecznie.
04.08.2024 13:23
hejterzy Gnabryego? Gość nieźle się pokazuje w kilku meczach w roku bo reszte leśży w szpitalu. To nie jest hejt. Mamy dość ciągłego "czekania" na niego jak wróci ze szpitala, potem wróci do formy, zagra 2-3 mecze i znowu to samo.
Jest to niezły grajek, ale nam on jest zbędny w dotychczasowej dyspozycji. Tyle.
Nioech się dobrze pokazuje w tych meczach, łatwiej będzie go sprzedać :)
03.08.2024 13:41
@Reeken89 pomysł jest, pytanie jak to będzie funkcjonować w sezonie, z lepszymi rywalami. No i jak przygotuje zespół do takiego grania pod kątem fizycznym
03.08.2024 13:39
Wiem że to sparing i nie można zbyt dużo wniosków wyciągać, ale kilka rzeczy rzuciło mi się w oczy:
1. aktywny trener przy linii
2. dużo biegania, pressing, szybki doskok - troche jak u Flicka/Juppa
3. sporo zagrań na 1, 2 kontakty - coś czego nie było za TT
4. aktywne skrzydła, środek służy do szybkiego przerzucenia piłki z jednej na drugą stronę a co za tym idzie mało klepania w środku
5. wymienność pozycji w ataku skrzydła-środek ataku.
Na razie moim zdaniem na plus wyróżnia się Boey - sporo akcji do przodu, z tyłu również daje radę. Widać u niego szybkość, dynamikę. Kim zbytnio gra na raz, ale widać że chce grać "agresywnie" (czy to plus to nie wiem).
03.08.2024 13:28
@Alistair dokladnie :) patrząc na cene za Doue to jest parodia imo. Niech PSG go sobie bierze. Może w tej cenie lepiej byłoby przekonać Nico? :) jeśli PSG dopnie Doue, to może Nico nie będzie chciał tam przejść
01.08.2024 11:51
to jest niesamowite ile rok rocznie mamy kontuzji. Przecież to kryminał jakiś jest
01.08.2024 10:50
dlatego ja wolę koszulki bez nazwiska ;)
za dzieciaka miałem koszulkę #31 ze Schweinsteigerem
01.08.2024 10:48
" Dani Olmo, giving priority to Barcelona and ready to accept the conditions offered to Barça.
He's more than keen on the move, with positive talks ongoing last weekend and also this week.
Barça and RB Leipzig, in contact to discuss financial package. More to follow."
Hehe czyli co, na radarze był Simons, Olmo i Doue, a skończy się jak zwykle? ^^
01.08.2024 10:47
Zdecydowanie.
W tych czasach wystarczy parę dobrych meczów by kazdy kosztował 50+
30.07.2024 22:32
@seco555 z tym 5 brutto to trochę pojechałes, ale rozumiem argument :)
30.07.2024 14:34
Nikt potrójnej korony nie oczekuje. Przynajmniej nikt zdrowo myślący.
Sprzedaż w/w zawodników jest spowodowana zbyt wysokimi kontraktami i ich krótkim terminem. Jak do tego dodamy brak formy zawodników, to czemu mamy płakać? Na ich miejsce sprowadzimy nowych zawodników. Wiadomo że nie będzie to trwało jedno okienko transferowe, al lepiej teraz sprzedać, coś zarobić i odciążyć kasę klubu, a między czasie budować skład "z nowym otwarciem".
Mimo wszystko mistrzostwo bundesligii w najbliższym sezonie to cel nadrzędny. Reszta jest imo nie ważna.
30.07.2024 14:26
@Sielber9 zgadza się, dlatego też zwróciłem uwagę na inny profil tego grajka. Bardziej chodzi mi o kwotę, potencjał, zainteresowanie piłkarzem, w porównaniu do naszego nabytku.
Oby jednak nasz ruch był mocno opłacalny i był to gamechanger w naszej grze defensywnej :)
30.07.2024 14:23
@Alistair trochę nie rozumiem Twojego podejścia, gdyż Sane gra mocno w kratkę, rundę jesienna w większości grał dobrze a potem tylko irytował. Gnabry natomiast non stop jest kontuzjowany i pod formą - fakt,broni się liczbami. Ale jaka w tym przyszłość? Jedynie możemy się spodziewać kontynuacji ich 'gry'. Śmiem wątpić że nagle Sane dorośnie i zacznie odgrywać kluczową rolę w ataku, a Gnabry zacznie trzymać dietę i nie będą mu straszne kontuzje.
Obym się mylił :)
Jak dla mnie ktokolwiek może grać, byleby widać było że potrafi a nie gra 'nazwiskiem' :)
30.07.2024 14:02
@radakaro oj do Javegoto mu brakuje sporo. Javiemu nie przeszkadzała piłka. Palhinha to bardziej silny przecinak, dobry w defensywie + podaj do najbliższego. Ale imo takiego gracza nam brakuje :)
30.07.2024 13:59
Ciekawe czy Buchmann wejdzie do drużyny jak Calafiori czy Cubarsi, czy te wszystkie 'newsy' na temat jego talentu są przesadzone...jak przy większości naszych z akademii niestety.
30.07.2024 13:58
żaden sport profesjonalny nie jest zdrowy ;)
slogan "sport to zdrowie" jest odpowiedni dla kanapowców którzy chcą ruszyć tyłek 2-3x w tygodniu rekreacyjnie rozruszać kości - wtedy sport ma same korzyści :)
30.07.2024 13:13
Wystawienie na lsitę sprzedażową nie oznacza odejścia definitywnego. Poza tym nie dziwie się, że chcą się pozbyc dużej liczby graczy teraz - ne sa pierwszej młodości i zaraz kończą im się kontrakty. Za rok będize taniej. Lepiej teraz się pozbyć i "zyskać" cokolwiek + najwyżej ograć młodych (nawet kosztem sezonu, bo bądźmy powazni, faworytem do LM nie jesteśmy) i za rok coś zbudować wiedząc więcej.
Moim zdaniem taka wyprzedaż ma sens o ile ma się długo falowy plan, a nie "sprzedajmy, kupmy, jakoś to będzie".
30.07.2024 12:16
@Alistair właśnie ktokolwiek, pod warunkami o których wspomniałem. Nie robi mi to różnicy czy będę oglądał Kimmicha z Goretzka, czy Pavlovicia z Laimerem, czy Goretzke z Palhinha. Mają grać dobrze, mają być zaangażowani i wnosić "coś" do gry zespołu.
Jeśli Palhinha, Pavlović, czy Laimer graliby anemicznie jak Leon - dostaliby taką samą falę "hejtu" jak Leon obecnie.
30.07.2024 12:13
@Alistair Mają, tylko Sane gra dobrze 1/3 sezonu a Gnabry jest zdrowy 1/3 sezonu.
Jeśli sprowadzimy Doue, to mamy obstawione obydwa skrzydła. Wole stawiać na Tela czy Zaragose, niż wierzyć w nagłe przebudzenie Sane czy brak połamania Comana czy Gnabryego.
30.07.2024 12:11
Jak dla mnie to może grać ktokolwiek, byleby grał z zaangażowaniem i na odpowiednim poziomie. Nie przywiązuję się do nazwisk "on musi grać bo to X". Gorze, jeśli bedziemy marnować potencjał kogokolwiek innego kosztem zawodnika bezbarwnego i nic nie wnoszącego, jakim w ostatnim czasie był Goretzka.
30.07.2024 10:18
Gnojony i niedoceniany? Skąd ten pomysł? Moim zdaniem jest słusznie oceniany za swoją grę. Miał dobre mecze, ale jednak większość z nich były na tle słabego rywala. Znaczna przewaga meczów słabych, bez żadnego wpływu na grę. W większości meczów był po prostu przezroczysty, bez chęci do pokazania się, wzięcia gry na siebie. Stąd też wejście Pavlovicia zrobiło "furorę" bo jednak okazało się, że wystarczy biegać, pokazywać się do gry, a to już wiele zmienia w odbiorze zawodnika.
Tu nie chodzi o gnojenie czy szukania dziury w całym. Po prostu gość uchodził za top5 pomocników, a jest cieniem samego siebie, który zarabia grube miliony, nie dając wiele zespołowi.
30.07.2024 10:17
Może fani Bayernu dostaną zniżki na zakupy tych środków...
(:
30.07.2024 10:04
Niesamowite to jest że Coman nawet tak "miernych" liczb nie potrafi wykręcić... Ale co się dziwić skoro razem z Gnabrym wykręcili 50% możliwych meczów do zagrania...w sumie we dwóch (:
30.07.2024 10:00
- czołowy klub
- Atletico i Napoli
Wybierze jedno.
A na poważnie to spekulacji ciąg dalszy. Szczerze wątpię w odejście Leona. Zarabia dużo, jest "u siebie", patrząc na to ile co rok mamy kontuzji i tka swoje minuty złapie. Nawet jeśli kluby dojdą do porozumienia, Leon nie ma obowiązku podpisywać kontraktu z nowym pracodawcą.
Wolałbym pozbyć się szklanych bezproduktywnych skrzydłowych niż Leona, ale jeśli faktycznie będzie dobra oferta za niego to płakał raczej nie będę.
30.07.2024 09:59
@Alistair Sane ma jakość jak mu się chce i akurat jest w formie. A takich meczów jest tak jak napisał kolega wyżej - 10 na 30 możliwych. Wtedy jest top skrzydłowym. Ale czy tego oczekujemy od gracza z takim nazwiskiem, renomą i zarobkami? Chyba nie.
Jesli by to ode mnie zależało, to wywaliłbym Comana, Gnabryego i Sane. Bez sentymentów.
Do mnie nie przemawia już gadanie "kiedyś odpali" lub "miał dobrą rundę" lub też "to nadal topowy gracz".
30.07.2024 09:57
@Alistair dlatego uważam że podstawą jest sprzedaż Comana i Gnabryego. W dalszej kolejności Goretzka. Chyba że Kimmich jednak jest rozpatrywany jako opcja na środek pomocy, wtedy bez żalu pozegnalbym się z Leonem
30.07.2024 08:44
???????????????? Key hours ahead for Paris Saint-Germain to formally seal João Neves deal!
Agreement almost done since last week, one more meeting will take place to sort details for fee around €70m.
Renato Sanches will go to Benfica.
It had to be this week and this remains PSG plan.
Kurde 70kk+Sanches za tak perspektywicznego grajka. My daliśmy prawie 60 za blisko 30latka z Fulham... Wiem że troszeczkę inny styl gry, ale jednak ta nasza inwestycja lekko razi w oczy
30.07.2024 08:42
no wstyd i kompromitacja. Odpieli wrotki w pewnym momencie i nie wiedzieli jak sie zatrzymać, aż w końcu wy***aliśmy się na ryj i teraz próbujemy zęby zbierać :)
30.07.2024 07:25
jeśli wierzyć danym na capology.com, to Oblak ma 20kk brutto, Griezmann 12.5kk brutto... Wcale nie mało, więc może by doszli do porozumienia ws kontraktu. Oby :)
30.07.2024 07:24
Xavi Simons to RB Leipzig will be a loan move, no buy clause included as plan has always been clear.
PSG only considered a loan for Xavi this summer, as reported since April.
The potential sale of Xavi Simons would only take place in summer 2025.
dziękuję.
29.07.2024 15:40
Trochę wstyd.
Do tego ta kontuzja. Świetny początek przygotowań :)
28.07.2024 22:46
Kompletnie inny zawodnik niż KDB. Prędzej Wirtz się wpasowuje w profil Belga
26.07.2024 13:41
Wirtz i Musiala to top2 ligii i bezdyskusyjnie klasa światowa.
26.07.2024 10:05
nic zaskakującego
26.07.2024 10:05
haha 15,5kk€ XDDD
nie no kabaret to jest. Gdyby to był transfer w drugą stronę, to West Ham krzyknąłby min 30kk. Szczególnie że ma ważny kontrakt.
25.07.2024 13:57
Co więcej my proponujemy sporą część kwoty jako bonusy. PSG rzuca walizkę na stół. Generalnie nie mamy szans w tej batalii ;)
Jedyna szansa, że sam zawodnik wywrze jakiś nacisk na klub, że chciałby przejść do nas...ale to tylko gdybanie bo Rennes wcale nie muszą go słuchać.
Poza tym uważam, że to ogromna kwota i ogromne ryzyko.
25.07.2024 13:54
Wrzucenie w to zestawienie Guerreiro który zagrał 3 minuty w minionym sezonie, to troche niepoważne jest.
Davies zapewne w zestawieniu skrzydłowych? Czy w ogole poza stawką?
25.07.2024 13:53
Stanisić w zestawieniu ŚO?
25.07.2024 13:52
jakie to prawdziwe <3
25.07.2024 13:49
Za TT wygraliśmy chyba 23-0 i wiemy jak sezon się potoczył :D nie można tych meczów nawet w 1% brać na poważnie
25.07.2024 10:56
Sport pl
Dziennikarstwo
Wybierz jedno
24.07.2024 18:05
Pytanieczy opcja wypożyczenia niebyłaby bardziej odpowiednia
24.07.2024 13:55
0 z tylu? Optymistycznie ;)
24.07.2024 13:36
@Arcatera Zapewne nadal jest, ale szukamy alternatyw na wszelki wypadek. To troche inne podejście niż w ostatnich sezonach gdzie 100% skupialiśmy się na jednym zawodniku
24.07.2024 12:47
@Sielber9 Ja to w sumie Guerreirio Bardziej widze w środku pola, lub "lewy środkowy pomocnik" w trójce, niż LO... nie ma szybkości, ani wielkich umiejetności defensywnych, a jego główną zaletą jest technika i fajnie ułożona stopa. W BVB gdy grywał jako środkowy pomocnik (lub bliżej środka po prostu, zbiegając ze skrzydła) robił dużo lepsze wrażenie niż na boku.
24.07.2024 12:47
@Gwzd44 na LO zapewne Ito będzie rozpatrywany jako ktoś kto potrafi bronić. Woalłbym mieć serio 4 obrońców z prawdziwego zdarzenia + '6' Palhinha przecinak w środku a reszta ultra ofensywna&kreatywna, niż tak ja to było dotychczas, czyli wszystko na hurra do przodu (szybcy skrzydłowi, ofensywne boki obrony, środek bez umiejętności odbioru piłki) a z tyłu zostaje piękny Upamecano i/lub Kim.
Własnie kwestia że "nie potrafi bronić" jest wg mnie kluczowa. Tak to wymienimy jeden szrot na drugi. Po co?
24.07.2024 12:44
Prawdopodobnie my już uderzamy o sufit z naszą ofertą, natomiast PSG dopiero się rozkręca. IMO nie mamy szans w tym wyścigu :)
24.07.2024 12:41
@Gwzd44 przecież on nic nie gra od dłuższego czasu. Odkąd go Pep odsunął od składu to ma ciągły zjazd. W Barcelonie też lepiej nie wypadł. Obrońca który nie potrafi bronić. On potrafi tylko grać technicznie i tyle. Braki taktyczne, braki w grze obronnej, fizycznie też nie jest topką. Nie bez powodu go "nikt" nie chce.
24.07.2024 12:40
@Arcatera nie tak znowu nagle. Zainteresowanie jest od dawna. Myślę, że po prostu negocjujemy równocześnie z kilkoma nazwiskami i ostatecznie zdecydujemy się na jednego gracza. IMO dobra taktyka żeby nie obudzić się z ręką w nocniku jak rok temu z Palhinh'ią :)
24.07.2024 08:59
Plotki ploteczki.
Bliżej, dalej, coraz pewniejsi, sa przekonani... Artykuły i wypowiedzi dla nabicia oglądalności.
Jednego dnia wygrywa jeden klub, drugiego inny. No bez jaj, niepoważne to jest :D
Ciekawe co na to PSG. Z tego co było mówione od początku to chcą go wypożyczyć z obligatoryjną klauzulą wykupu. Nie chcą czekać z transferem "opcją" na kolejny sezon. Pytanie czy tak właśnie chce to ugryźć RB? Skoro PSG chciałoby 90kk za wykup zawodnika, to wątpię że RB się na to zdecyduje, więc nagle wchodzi tylko opcja wypożyczenia?
Grubymi nićmi to wszystko szyte. Ogrom niewiadomych począwszy od warunków wypożyczenia, przez warunki transferu i na samym wyborze zawodnika kończąc.
24.07.2024 08:57
lub tragiczne i pokazuje jak bardzo odlecieliśmy :) średni zawodnicy, z kontuzjami, z ogromnymi kontraktami...
24.07.2024 08:48
kolejne przerzucanie się "newsami" przez portale byleby się klikało. Żadnych oficjalnych informacji a ciągle jakiś nowy artykuł że ktoś coś wybrał, albo jest bliżej, albo prowadzi w wyścigu... pitu pitu.
24.07.2024 08:34
@Reeken89 Wydaje mi się, że nie jesteśmy w stanie przebić oferty za Doue złożonej przez PSG. Więc i tutaj przegramy. Zostanie nam Olmo, który tani nie będzie, bo RB oczekuje min 60kk (tyle co wygasła niedawno klauzula)...a czy to lepszy wybór? Nie wiem. Wydaje mi się, że Simons to najciekawszy zawodnik z tej trójki.
Czy ktoś śledzi na co dzień Ligue 1 i jest w stanie subiektywnie ocenić Doue?
24.07.2024 08:33
Forma Taha na ten sezon to jest ogromna niewiadoma. Na Euro zagrał solidnie, bez błędów...ale grał z Rudigierem który ewidentnie jest tam liderem.
Jeśli ManU zapłaci 40 za Taha? Spoko. Płakać nikt nie będzie że do nas nie przyszedł :)
Jeśli jednak miałby przyjść do nas Tah za rok, za darmo, po kolejnym dobrym sezonie? Nikt raczej nie będzie uważał tego ruchu za dziwny.
24.07.2024 08:07
Kimmich w ostatnich przynajmniej dwóch sezonach zatracił umiejętność szybkiego pozbycia się piłki, przyspieszenia akcji, rozrzucenia piłki po skrzydłach. Wszystko robi 2x wolniej, ciągle wstrzymuje akcje, prowadzi piłkę. Nie wiem jednak czy to kwestia zmuszenia go do bardziej "odpowiedzialnej gry" bo nie miał wsparcia w pozycji '6', jako przecinaka, czy jednak kwestia zjazdu sportowego.
Nowe twarze w klubie mogą wiele zmienić. Nowa taktyka, nowe zadania, nowa motywacja. Kimmich to na tyle klasowy piłkarz że nie można go jednoznacznie skreślać z danej pozycji.
24.07.2024 08:04
Mam podobne odczucia ;)
Ciężko będzie grać gorzej niż za TT oraz osiągnąć gorszy wynik sportowy. Gra może będzie bardziej "entuzjastyczna" ale obawiam się własnie o taktykę gry w obronie, jakąś zimną krew, wyrachowanie... może to być futbol "na hurrrra na nich" :)
24.07.2024 08:00
od teścia mu włosy wypadły ;D
23.07.2024 16:17
to jest jeszcze nic. Porównajcie sobie te zarobki z zarobkami top gwiazd z innych lig. Tam też jesteśmy w czołówce!
23.07.2024 14:40
Chyba że jaja robia. W Anglii za byle szczyla trzeba dać 50kk+.
22.07.2024 13:25
celem to se może być :)
22.07.2024 10:09
Nie najgorsza, ale osobiście nie lubię polówek w sportowych strojach :)
klasyk, bez udziwnień.
W porównaniu do domowej i tym bardziej wyjazdowej - sztos (:
22.07.2024 10:09
To po prostu hype po dobrym marketingu i ciekawych transferach ;)
Życie te nasza nadzieję zweryfikuje (:
19.07.2024 23:00
Benfica chyba chciała coś w okolicach 100kk jeśli mnie pamięć nie myli
19.07.2024 21:23
@admin
19.07.2024 21:22
Nie bądźmy frajerami i nie oddawajmy go za bezcen.
19.07.2024 21:19