DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoodykr Strona 18

Aaa bo on dalej u nas w kadrze, no fajno.

26.10.2024 16:11

Przy drugiej bramce nieco go zawinił bo w powtórkach widać że sie zawahał - tak samo jak w meczu z Villa.
Mimo że Neuer nie zawinił, to nie pomógł również, co do tej pory miało miejsce, więc można wnioskować, że obniżył loty.
Dodajmy do tego tragiczne wyprowadzenie piłki (2x podał do przeciwnika) i mamy obraz niepewnego Neuera i to nie tylko w tym meczu.
Kwestionowanie/Krytykowanie Neuera uważam za słuszne, ale wieszanie na nim psów uważam za durne.

Wysoka obrona jest ryzykowna i...głupia :) bo margines błędu jest wielkości paznokcia. Jednak zarówno Kim, jak i Upamecano, do tej pory (bez meczu z Barcą) grali na prawdę dobrze (dla przypomnienia, sezon temu kopali się po czole, podawali do przeciwnika itd itp). W każdym meczu kasowali akcje w zarodku, grali agresywnie, pewnie, bez błędów indywidualnych. Ale wiadomo - tak nie da się wiecznie. Szczególnie, że jeden błąd obrońcy i albo mamy sam-na-sam, albo czerwoną kartke za faul ostatniego stopera.

25.10.2024 19:41

@admin Świetne statystyki! Z ciekawości - skąd wziąłeś te dane nt xGA psxGA? Jest to ogólnodostępne gdzieś?

25.10.2024 19:36

1

Nie rozumiem. Raz zdobyty "tytuł" bramkarza klasy światowej zostaje na zawsze czy jak? Skoro nie ma już takiego refleksu, czasu reakcji (do tego dochodzą inne aspekty jak np brak pewności, zdecydowania w wyjściach, błedy techniczne) to jak możemy dalej utrzymywać ten tytuł?

Bronienie Neuera na siłę, niestety.

25.10.2024 14:04

pół świata chciał

25.10.2024 13:55

Myślę, że Muller tak czy owak karierę skończy po sezonie. Co do Neuera, uważam, że powinien ją również skończyć , ale jest zbyt pewny siebie by to zrobić.

Wirtz OK, ale czy za tę cenę? I gdzie go wcisnąć?
Sprowadzenie Alonso mimo wszystko mało (o ironio) realne. Dodatkowo jego styl gry wymaga odpowiednich ludzi co wymaga kolejnych dużych nakładów transferowych na co zarząd się nie zgodzi. Druga sprawa, że Xabi w Leverkusen własnie miał decydujące zdanie co do transferów i sztabu - w Bayernie to nie przejdzie bo leśne dziadki muszą czuć że mają władze - stąd też kolejny pionek w postaci VK, któremu dali szansę więc ma być wdzięczny i nie skakać

24.10.2024 18:59

@Zerafaelo Gnabry dobrze sobie radzi w tym sezonie na skrzydle. Schodzi do środka, oddaje strzały, zalicza asysty. W przeciwieństwie do Comana i Sane którzy totalnie swoich szans nie wykorzystują.

Co z tego że Coman wraca do defensywy, skoro nie ma umiejętności gry w obronie? Już mamy takich którzy są w obronie i tej piłki odebrać nie potrafią, jak np Guerreiro który de facto gra na nie swojej pozycji a mimo to spisuje się poprawnie. Davies jest szybszy od Laimera, Gnabryego i Comana a w obronie nie jest rewelacyjny.

Poza tym co to za założenie, że Coman miałby biegać przód-tył i tylko podać do duetu napastników? Coman musiałby totalnie zmienić styl gry który prezentował od lat.

Brzmi to jak gra w Fifę :)

24.10.2024 18:57

Licze, że Aznou w końcu dostanie szansę. Chyba najbardziej na niego liczę z tej grupki na ten moment

24.10.2024 18:35

1

a co Coman pokazał w tym sezonie? Co pokazał Sane? Oglądasz w ogóle mecze Bayernu?

Coman wczoraj po wejściu nie trafia w bramke w sytuacji takiej samej, jak Raphina chwile wcześniej strzela nam bramkę. Coman nawet nie trafia w okolice bramki.
Sane nie lepszy.

24.10.2024 18:34

Bo MaMarDaShViLi NiE uMiE GrAć NoGaMiIi :)

serio, szukamy kopii Neuera, wiedząc, że drugiego takiego nie ma i nie będzie. Przedkładamy niezłą grę nogami, nad umiejętności bronienia. Zamiast zmienic nieco taktykę i nauczyć się nowej rzeczywistości, to na siłę chcemy stworzyć własną rzeczywistość ;)

Zdecydowanie powinniśmy w nowym sezonie rozejrzeć się za nowym bramkarzem, z całym szacunkiem i głębokim ukłonem w strone Neuera. Muller pewnie skończy karierę. "Ostatnie żywe legendy" :)

24.10.2024 18:32

@hoven popieram.
Coman wczoraj udowodnił również jaką różnicę na boisku potrafi obecnie zrobić. Raphina w sytuacji zejścia na prawą nogę wsadził nam przy słupki - Coman natomiast, z podobnej pozycji, wsadził przy...chorągiewce rożnego.

24.10.2024 18:30

Nie zgodzę się z jedną rzeczą - z wieszaniem psów na obrońcach. To wina taktyki, że są tak wysoko o muszą grać na ogromnym ryzyku. Wczoraj nie wypaliło, ale trzeba obiektywnie przyznać, że w porównaniu z poprzednimi sezonami grają o niebo lepiej, nie kopia się po czole, nie kokaina, grają agresywnie i dość skutecznie. Wczorajsze bramki neo padły jak za TT przez kiks obrońcy, czy inny błąd indywidualny.

24.10.2024 09:29

1

Oczywiście że to był faul. Nie zmienia to faktu że nas zjedli xD sytuacje ma styku przy tym fantastycznym stylu gry to norma. Ile razy my "delikatnie faulujemy" przy agresywnym odbiorze? :)

24.10.2024 09:23

@Reeken89 szczerze? jakbym osiągnał tyle co on to by mi dużo bardziej odbiło XD

24.10.2024 09:01

Muller - slabo. Fajnie w tym sezonie spisywal się w roli Jokera, ale widać, że piłka mu odjeżdża, niestety.
Guerreiro - do tej pory spisywał się świetnie, powyżej oczekiwań. Nie jest to dobry obrońca, co wiemy nie od dziś. Nie wieszałbym jednak na nim psów bo to tak na prawdę pierwszy słaby mecz w jego wykonaniu...no i nie mamy alternatywy. Kimmich? OK, ale kto do środka? Laimer? W duecie z Palhinhą?
Kim - również tak na prawdę pierwszy slaby mecz w jego wykonaniu. Jego błędy w połowie to wina taktyki i ryzyka.
Palhinha - no cóż, drawniany piłkarz. Nie bez powodu grał w Fulham. Zero techniki. Filigranowy i techniczny środek pola barcelony obnażyl jego klocowatość.
Olise - za dużo razy znika w meczu. Ma mocne przebłyski ale czaseto ciało obce. Widać, że brakuje mu automatyzmów z kolegami...czyżby efekt IO i braku sezonu przygotowawczego z drużyną? No kto by się spodziewał ;)
Neuer - niestety, gwiazda gaśnie...a my (zarząd, trener) żyjemy nadziejami że nadal jest top1...

24.10.2024 08:57

1

Emocje nie milkną :)
Szczerze sporo nicków to po raz pierwszy widze XD

24.10.2024 08:52

@Reeken89 hmm może to kontrowersyjne, ale podczas rządów Ulego i Kalle, Bayern był najlepiej zarządzanym klubem na świecie, z porządkiem, dyscypliną finansową. Odkąd odeszli w cień, przekazali pałeczkę innym, zaczęły się problemy - wielkie kwoty wydawane na piłkarzy bez efektu jakościowego, problemy finansowe (w tym kontrakty), duże rotacje na ławce jak i w sztabie, a na koniec przerwanie serii mistrzostw i rekordów podbijanych od lat....

Narzekaliśmy na Uliego i jego wieczne "nie ma pieniędzy" itp...ale może w tym "skąpstwie" była metoda? Oczywiście - winię go za przespanie momentu odmlodzenia kadry po Robbery, ciągłe wierzenie, że "jeszcze jeden sezon się uciągnie"...ale trzeba przyznać, że to co się dzieje teraz, jest bardziej desperacją a nie długofalowym planem, który Uli raczej miał. Obecnie doraxnie łatamy dziury i liczymy że jakoś się to rozkręci ;)

24.10.2024 08:51

@Gwzd44 własnie City, czy poprzednie zespoły Guardioli dominujące rywali również grały wysoko ale...miały lepsza równowagę. Pep potrafi grać całą 10 graczy na połowie rywala, jeśli rywal na to pozwala, ale nie widziałem żeby City z Liverpoolem, Arsenalem, czy jakimś Spurs, tak własnie grało.

Brak równowagi. Kalkulacja ryzyka. Coś czego my postanowiliśmy nie uwzględniać :)

24.10.2024 08:45

Też mnie irytują ciągla nagonka na transfery. Jednak trzeba przyznać, że w ostatnich latach wyrzucamy kase w błoto. Wydajemy mnóstwo hajsu ktory nie ma wpływu na kadrę. Ciągle te same twarze w '11', ciągła rotacja na ławce, bez żadnej jakości. Myślę, że tutaj głównie chodzi o to wołanie o transfery :)

Jakość, nie ilość.

Popatrzmy na Real - z roku na rok, ściągają min. 1 pilkarza z topu, przez to trzymają swój poziom. Dodatkowo celują w piłkarzy topowych bez kontraktu (Alaba, Rudigier, Mbappe, w przyszłości Davies i TAA?). My za to ściągneliśmy w ostatnich latach chyba z 10 piłkarzy 'za darmo' z czego większość nie ma już w klubie i nie odegrali istotnej roli...

24.10.2024 08:43

Mam wrażenie, ze Eberl chce napisać swoją karte historii w Bayernie, wyróżnić się czymś wyjątkowym przez "stworzenie" nowego trenera, żeby móc sobie przypisac zaslugi że to własnie on go znalazł mimo wątpliwości. Zapomniał chyba jednak, że w tak powaznym klubie (za jaki chyba jednak uchodzimy) liczy się przede wszystkim stabilizacja, powtarzalność, jakość...a nie brawura i chęć zabłyśnięcia.

24.10.2024 08:40

Pierwszy raz musiałem dać note 6.0 Neuerowi. Wpuszczone 4 bramki, 2 okropne błędy w wyprowadzeniu piłki które cudem nie skończyły się bramką. Do tego chyba nie złapał żadnej piłki... Bramkarzowi tej klasy (chyba że już nie?) nie przystoi taki występ.

Pena miał być ręcznikiem, a nawet go nie postraszyliśmy żadnym strzałem.

24.10.2024 07:51

2

Na chłodno, bez emocji, kilka moich przemyśleć - zapraszam do dyskusji:

1. Bramkarz - Od kilku meczów, szczególnie z wyższą stawką, mam wrażenie, że Neuer nie jest Neuerem. Zawsze było tak, ze przynajmniej jedną "setkę" wyciągal. W obecnym sezonie (jak i już w poprzednim) mam wrażenie, że trochę obniżył loty i nie daje tego co kiedyś. Mam do niego ogromny szacunek, ale czy to nie czas, by na serio rozglądać się nad zastępstem?

2. Obrona - wielu po nich jedzie. Ja mam natomiast nieco inne spojrzenie na sprawę. W poprzednim sezonie co mecz to babol, okropne błedy indywidualne, techniczne, w ustawieniu - dramat. W obecnym grają dużo lepiej - agresywnie, na wyprzedzenie, często bezbłednie. Nie zazdroszczę pozycji w jakiej mają grać - każda akcja przeciwnika to wystawienie ich na pojedynek biegowy 1na1. Każdy błąd to albo czerwona kartka albo sam-na-sam z Neuerem. Mimo to dają radę. Wczoraj ciężko mówić, że obrona dała dupy, gdy po prosstu nie wiele mieli do powiedzenia. Może w paru akcjach mogli się zachować lepiej, ale to nadal nie jest w 100% gol na ich konto - moim zdaniem. Mimo wszystko, kupno top obrońcy nadal jest priorytetem...Nie mozemy wiecznie grać w ten sposób.

3. Środek pola - do cudownej taktyki VK, potrzeba graczy kórzy szybko operują piłką. Palhilha jest tragiczy w tym, piłka mu przeszkadza - nie bez powodu grał w Fulham. Dodatkowo ta jego fizyczność i 'klocowatość' została brutalnie zweryfikowana przez filigranowy środek pola Barcelony. Wiecznie spóźniony, ośmieszony, grający na raz albo faulujący...no chyba nie po to został ściągnięty.

4. Atak - bezjajeczny. Robimy szum z którego mało wynika. Brak zrozumienia, brak konkretow. Nie wiem jak was, ale mnie irytuje o schodzenie Kane'a tak głęboko, czasem do obrony - potem zagrywa długą piłkę i okazuje się, że nie ma nikogo na jego miejscu i cała para idzie w gwizdek bo skrzydłowy nie ma komu oddać piłki. Kane chce być wszędzie, a ostatecznie brakuje go w kluczowym miejscu na boisku.

5. Taktyka - już sie VK i Eberl wypowiedzieli ze będa bronić taktyki, nastawienia etc. Wszystko fajnie, ale tak naiwne granie to działa w starciu z Heidenheim, a nie z zespołami w LM. Brutalna weryfikacja przez taktykę Flicka, do tego walenie głową w mur z Villą. Tak się nie da grać. Owszem, grajmy wysoko, ale wtedy gdy jest to możliwe, a nie ciągle! To do niczego nie prowadzi. Przecież każda bramka Barcelony, Eintracht, czy nawet Villi, padły praktycznie w ten sam sposób...chyba mamy analityków którzy potrafią takie rzeczy zauważyć nie? Prawda?

Podsumowując. Nie widzę tutaj ogromnej winy piłkarzy, bardziej winię trenera za jego brak elastyczności i ślepą wiarę we własną cudownie stworzoną taktykę. Nie bez powodu chyba, żaden zespół (nawet Guardioli) nie gra w ten sposób, prawda?

24.10.2024 07:50

Żadna klątwa. Przegraliśmy na własne życzenie. Takie mecze są wpisane w taktykę VK. Niestety, będzie ich więcej.

Brutalnie rozwalimy jakieś Heidenheim, a potem zespół "lepszy" nas brutalnie skrzywdzi. I tak to się będzie kręcić :)

24.10.2024 07:38

Moim zdaniem żadne wytłumaczenie. Jak kolega wyżej wspomnia - "Flick ma gorzej" a sobie radzi.
Poza tym - co to za tłumaczenie że VK dopiero zaczyna?? To może niech idzie się uczyć gdzie indziej a nie bierze klub z aspiracjami na top w Europie? Może niech weźmie jakiś mniejszy klub, z mniejszymi oczekiwaniami?
Ahh, no tak, nikt go nie chciał, tylko Bayern. No dziwne...

24.10.2024 07:37

1

Tu nie jest wina piłkarzy moim zdaniem. Wina leży po stronie taktyki i ogromnego ryzyka, które niestety nie popłaca w starciach z dobrymi technicznie i szybkościowo rywalami. Tak to sobie możemy grać z Heidenheim czy innym St.Pauli, a nie z zespołami którym piłka nie przeszkadza.

Moim zdaniem, jak przedmówcy, Wirtz by tu nie pomógł - brakowało Pavlovicia w rozegraniu i szybkim poruszaniu się z piłką. Palhinha się do tego nie nadaje. Jest przecinakiem, który również byl brutalnie zweryfikowany przez techniczny środek pola Barcelony - mnóstwo fauli, wiecznie za wolny, spóźniony, ograny, ośmieszony. Nie nadąża. Nie bez przyczyny grał w Fulham :)

Obrońców też w 100% bym nie winił. Do tego meczu grali na prawdę dobrze, z minimalną ilością błędów, co jak wiemy z poprzednich sezonów nie jest taką regułą. W starciach z takimi zawodnikami w gazie jak Raphinha czy Yamal, byli na straconej pozycji - zawsze byli 1na1, zawsze byi ostatnim obrońcą, do tego zawsze musieli ich gonic. Jeden mały błąd i albo wylatują z boiska, albo puszczają napastnika sam-na-sam z Neuerem... Nie zazdroszczę :)

24.10.2024 07:36

1

Najlepiej wszystkich wywalić. To nic nie da, serio. Tu nie zadziała różdżka.

Eberl niech robi swoje - kontrakty musza być przedłuzone do końca roku. Nic nie dzieje się od razu.

Wina tutaj leży wyłącznie w VK i jego ślepej wierze w swoją cudowną taktykę. Nie bez powodu żaden zespół nie gra tak wysoko. Pep czasami gra tak wysoko, ale tylko wtedy gdy może sobie na to pozwolić...my natomiast zawsze "bo tak". Naiwne granie, kończy się kolejny raz brutalną weryfikacją.

Co do transferów - Olise ma potencjał, ale Palhinha kompletnie się nie sprawdza w roli, do jakiej niby był sprowadzony...niestety

24.10.2024 07:31

Neuer też dobry. "Obie drużyny grają ryzykownie"? Co Ty gadasz? Barcelona zagrała odpowiedzialnie, ustawiła się idealnie w kontrze do naszego zespołu, nie tracąc przy tym swojego stylu gry. To się nazywa taktyka, a nie ślepa wiara, marzenie, o cudownej taktyce na wszystko i wszystkich.

24.10.2024 07:28

4

Nie mogę. Skręca mnie jak czytam fragment "Przeanalizujemy to, wyciągniemy wnioski i poprawimy się". Przecież to sabotaż kolejny. Nie pierwszy raz dostajemy wp!€rd*l dokładnie w ten sam sposób. Nie przegrywamy z o niebo lepszym zespołem, który nas przycisnął do muru - przegrywamy z zespołem, który, dokładnie jak poprzednie, brutalnie wykorzystał taktykę VK przeciwko niemu.

Nie wyciągamy wniosków z porażek.
Nie dostosowujemy, nie korygujemy ustawienia na boisku.
Tracimy gol za golem, bez większego problemu. 4 strzały barcelony, 4 gole. To nie jest normalne.

Popatrz panie VK na to, w jaki sposób każda bramka padła - wyciągnięcie naszego środkowego obrońcy przez Lewego, przechwyt piłki w środku pola, szybki obrót i długa piłka na wysuniętego skrzydłowego który ma autostrade do bramki, lub akcja jest przynamniej 2na2. Przy tych akcjach obrońca jest na straconej pozycji - jeden błąd i albo dostaje czerwoną kartkę, albo napastnik idzie sam-na-sam z Neuerm...który również nie miał "swojego dnia" (kolejny raz w tym sezonie).

Powtarzam się ale to jest naiwne granie. Zespoły którym piłka nie przeszkadza, którzy mają technikę żeby rozegrać pilkę szybko + mają ogarniętych skrzydłowych, będą nas punktować. Jesteśmy naiwni jak dzieci na Orliku z taktyką "hurra wszyscy do ataku, ja ostatni stoje".

24.10.2024 07:26

Przeanalizujemy to, wyciągniemy wnioski i poprawimy się

24.10.2024 07:21

1. żartujesz?
2. pierwszy mecz gdzie Kimmich był słaby i już go wywalasz?
3. Laimer? Serio? On za wolno myśli, nie ma techniki...jak Palhinha. To nie jest zawodnik do tego stylu grania.
4. Rotacje Goretzki - tu się zgodzę, w końcu to nasz piłkarz nadal.
5. Plusik. Dawno powinnismy się go pozbyć razem z Comanem.

24.10.2024 07:21

Eberl idzie w zaparte bo co mu zostało? Brak zaufania do jego pupila, VK? Przecież to jego pomysł (wg doniesień mediów) z zatrudnieniem Belga. Brak zaufania i wsparcia teraz byłby odebrany negatywnie.
Natomiast ślepe wierzenie w taki styl gry, który został brutalnie obnażony kilkukrotnie, jest po prostu głupie i naiwne.

24.10.2024 07:19

Nie sądzę że ktoś tam cokolwiek powie o zmianie stylu gry...

23.10.2024 23:07

Kane imo wyżej, tak z 3. No i Neuer 1 moim zdaniem.

23.10.2024 23:06

Jeśli nie wygramy BL to będzie wstyd jak ch.j

23.10.2024 23:06

Były duże wątpliwości przy zatrudnieniu Nagelsmana bo za nldky, bez doświadczenia...zwolnili go bo nie widzieli przyszłości projektu.

Dobrze że drugi raz nie popełnilismy tego samego błędu, nie? :D

23.10.2024 23:04

Odkąd przyszedł Tuchel bijemy kolejne kolejne rekordy xD

23.10.2024 23:03

Ja sądziłem że fizycznie ich zjemy. Ale nawet tutaj nie dawaliśmy rady - zabiegali nas, a przy każdej próbie odbioru byli szybsi.

Obstawiałem 3:1. Czuję to samo co Ty.

23.10.2024 23:02

@admin proponuje nowa ankietę: czy VK pójdzie po rozum do głowy i ogarnie taktyke?
- w końcu tak!
- jeszcze nie, dopiero jak odpadnie my z LM
- wiemy co robimy źle, naprawimy błędy

23.10.2024 22:54

O to to

23.10.2024 22:42

1

Najważniejsze że Eberl wierzy w ten projekt!

Głowa do góry! To tylko kompromitacja z bankrutami. Kolejna przegrana w tej sam sposób. Po kilku miesiąc i kilku przegranych nadal nie wyciągamy wniosków. Co może pójść nie tak?

23.10.2024 22:41

Musisz, nie? ;) nie odpuścisz? ;)

23.10.2024 22:40

@Jurgen1982 masz mój miecz

23.10.2024 22:39

Klepiemy bez sensu. Nie potrafimy oddać strzału na bramkę która broni bramkarz rodem z ekstraklasy...

Wstyd.

23.10.2024 22:38

Ciężko na to wpaść nie? Każdy to widzi, ale VK nie :)
Wesoły futbol jak dzieciaki na orliku - hurra wszyscy do ataku.

23.10.2024 22:37

@Matilegolas czekam z niecierpliwością na konferencję. Ile pochwał usłyszymy? Ile zdań będzie o błędach nad którymi pracujemy? :)

23.10.2024 22:34

Dzieci z pasją do gry pod batutą gościa ze zmysłem trenerskim a nie, jak u nas, trener marzyciel.

23.10.2024 22:33

Nie dość że nie zrobił nic na plus, to jeszcze miał dwa poważne błędy w wyprowadzeniu...

23.10.2024 22:32

Raphinha z tej pozycji wsadza przy słupku. Coman przy chorągiewce :)

23.10.2024 22:29

Znowu będzie pieprzenie na konferencji że popełniamy błędy ale próbujemy je eliminować.

Nic się nie zmienia. Gramy naiwnie. Gramy na ryzyku który można porównać do golenia jaj piła łańcuchowa.

23.10.2024 22:28

A przed meczem mówiono że Peña ręcznik i wpuszcza wszystko...

23.10.2024 22:18

Kompromitacja. 4 strzały, 4 gole.

23.10.2024 22:17

K.rwa no nóż w kieszeni się otwiera. Kolejny mecz jesteśmy karceni dokładnie w ten sam sposób. Zero wniosków.

23.10.2024 21:52

Wyżej wyjdzmy ta obrona... Każda akcja Barcy to 2 na 2. No przecież to jest tak naiwne granie że w palę się nie mieści.


Tak to sobie możemy grać z zespołami które autobus stawiają a nie na takich grajków... Kiedy VK to zrozumie? Bez jaj...

23.10.2024 21:51

Kim dostaje łokcia w plecy podczas skakania do główki i oni zaliczają tego gola. Zajebiście ogólnie. Maszyna losująca decyzję akurat to wylosowała

23.10.2024 21:41

Brakuje Musiali ewidentnie. Przydałoby zakręcić tymi chucherkami

23.10.2024 21:34

@Alistair zdecydowanie Theo (albo ogólnie LO) to priorytet. Mam nadzieję, że nie wyjdą z założenia że Ito grywał na LO więc idealnie pasuje... no nie. Ja mam dość tych półśrodków :)

22.10.2024 13:02

@admin zgadza się, ale popatrzmy na to, że my pozyskujemy zawodników do głębi składu, czy wręcz niechcianych nigdzie indziej. A Real natomiast sprowadza zawodników do pierwszego składu. Na radarze mają Daviesa i TAA, czyli kolejne dwa potencjalne ogromne wzmocnienia za darmo.

No i popatrzmy na to, że większość z tych naszych darmowych transferów już klub opuściła lub opuści wkrótce i to bez większego zaznaczenia swojej obecności w klubie.

Duża pensja, ok, ale pytanie czy warto dorzucić te kilka kk€ rocznie + bonus za kontrakt, zamiast wydawać na starcie 60, 80, 100kk€ za sam transfer.

Moim zdaniem będzie to dziwne że się TAA nie zainteresujemy bo gość, wg mnie, pasowałby idealnie pod nasz styl gry.

22.10.2024 12:25

Ciekaw jestem, czy Bayern sie interesuje TAA. Gość ma jakość, jest dobry technicznie, nadaje siędo gry preferowanej przez VK. Kończy mu się kontrakt i chodza słuchy że go nie przedłuży. Oficjalnie Real jest nim zainteresowany i tu pytanie - czy na prawdę każdy piłkarz bez kontraktu musi być chwytany przez Real? Ilu oni już zawodników w tej koncepcji przechwycili. Dziesiątki. Są w stanie poczekać rok czy dwa na to, by dany piłkarz do nich przeszedł. Rozumiem siłe marketingu i "wielkiego realu" ale na litość boską - trzeba ruszyć z ofensywą i naszym projektem. Nie jesteśmy "byle klubikiem" by się godzić że wiekszy od nas nam transfer podebrał. Kolejny sezon z rzędu, Real kontraktuje piłkarzy o pewnej renomie za darmo. A my płacimy za każdy nabytek. Tak się nie da konkurować na dłuższą metę...

Co uważacie na temat TAA? Pasowałby do nas?

22.10.2024 11:26

1

jeśli Barcelona nas chwilami zepchnie do defensywy, to szczerze mówiąc to jest nasza szansa na wyprowadzenie zabójczych kontrataków.
Mecz będzie trudny. Dwaj rywale w gazie, grający wysoko, lubiący trzymać piłkę. Mega się jaram i licze zarówno na dobre widowisko, jak i na wygraną Bayernu :) mogą zadecydować detale!

Poza tym nie uważam, że Bayern jest nieporadny w obronie. Udowodniliśmy że potrafimy grać w defensywie. Gramy agresywnie, wysoko, na przechwyt piłki - ok, ryzyko jest spore, ale na ten moment nie można powiedzieć, że gramy w obronie źle. Nie popełniamy okropnie prostych błedów, czy nasi obrońcy (na razie) nie kopnęli się w czoło ani razu, co miało miejsce co mecz w poprzednim sezonie.
Natomiast Barcelona w obronie nie jest tak agresywna jak my. Dodatkowo fizycznie odstają, co może być kluczem do wygrania pozycji w polu karnym.

22.10.2024 11:01

@admin to możliwe. Ciekawe , czy to nie był powód fiaska reszty kandydatów :D

22.10.2024 09:15

Tak! Zarząd odpowiadający powinien stanąć przed zarządem na reprymendę...oh wait :)

W każdym klubie robi się różnorakie transfery, więc nie przesadzaj że tylko u nas się dzieją rzeczy niestworzone. Mają kasę, to wydają. Uznali że to opłacalny transfer to tak zdecydowali. Za wcześnie by wieszać na nim psy.

22.10.2024 07:46

1

przecież to jakieś bzdury są. Nie klei się tutaj wersja z VK jako priorytetem Eberla, skoro był dziesiątym wyborem po miesiącach poszukiwań

22.10.2024 07:43

z Kulusevskim to żes dowalił :)
Palmer top.

20.10.2024 21:46

@Marienplatz No mając Penę na bramce to mamy ogromną przewage. Przecież gość jest gorszy od Ulreicha :)
Jeśli Pena nie zagra, a wyjdzie Szczęsny, to będzie meczycho dwóch drużyn w gazie i każdy wynik jest możliwy.

20.10.2024 21:44

@Kimas zdecydowanie. Theo to transfer który od razu wchodzi z jakością - nie musimy czekać aż odpali po nieudanych sezonach, czy też nie jest to młodziak s potencjałem który odpali lub nie.

Must have. Prawa obrona również i tutaj widziałbym TAA - za darmo, z dobrą jakością mimo wszystko.

20.10.2024 13:08

3

Ciekawe czy faktycznie Peña wejdzie do składu na mecz z nami. Jeśli tak - nie mam wątpliwości że strzelimy min 3 bramki.

Strata Pavlovicia boli strasznie. Mimo to, może Palhinha znajdzie rytm i wpasuje się do gry, stabilizując defensywę. Już wczoraj pokazał że potrafi przerywać akcje. Szkoda że ma braki techniczne bo ewidentnie chłopaki go omijają podczas rozgrywania akcji - ale po to też mamy tych obrońców z wyprowadzeniem, nie? ;) wróci Musiala i będzie dobry balans między obrona a atakiem z Kimmichem w środku pola jako łącznik między formacjami.

Jestem zadowolony z wczorajszego występu. Cały mecz pod kontrolą, brak sytuacji vfb, ich akcje były niszczone w zarodku. Znowu świetna dyspozycja obrońców - są zmotywowani, szybcy, agresywni. Świetna postawa Kimmicha który był wszędzie. Trochę słabiej skrzydła ale dobrze że mimo tego udało się przepchać parę bramek co pokazuje że nie jesteśmy uzależnieni ani od Musiali a i od magii na skrzydłach.

Oby tak dalej :)

20.10.2024 13:06

Również uważam że nasza obrona wyeliminowała jakiekolwiek argumenty Vfb. Super postawa w tym sezonie...jak dotąd :)

20.10.2024 13:01

Moim zdaniem TAA byłby idealny do filozofii gry Kompanego :) idealnie odnalazłby się u nas na PO. Nie jest wirtuozem defensywy, ale ma dobrze ułożona stopę, jest dobry technicznie, potrafi wrzucić i jest dynamiczny. Guerreiro obecnie na PO spisuje się nieźle, właśnie dlatego ze stylem gry pasuje do taktyki, a w obronie przecież nie jest nawet średni :)

20.10.2024 13:00

Masakra...
Dlatego takie zagrania się gwiazdą jako faul. Tu wg sędziego krzesełko nie zasługiwało na gwizdek

19.10.2024 22:28

Zdecydowanie, mvp meczu :)

19.10.2024 20:21

Chyba faktycznie sztab czyta komentarze ;)

19.10.2024 20:21

Jedna jaskółka... :)

19.10.2024 20:21

@Jurgen1982 chwilę przed strzeleniem trzeciego gola, Sane był na pozycji spalonej, ale i tak akcja puszczona. Zapewne nie kontrowersja, ale nie znam dokładnie przepisów

19.10.2024 20:20

1

Wykrakałem :)

19.10.2024 20:17

Wydaje mi się że chodzi o to, że piłka wyszła z pola karnego więc niejako zaczęła się druga akcja. Pozycja Sane nie przyczyniła się do gola. Tak bym to interpretował

19.10.2024 20:17

@Jurgen1982 oglądasz mecz?

19.10.2024 20:14

1

Czy Coman w tym meczu choć raz oddał celny strzał lub celnie dośrodkował? XD prze tragiczny jest

19.10.2024 20:14

Tak. Nie kminie tego serio. Gość z papierami na granie ofensywnie, z dobrym wejściem w pole karne, ustawiany jest z tyłu, na 6 lub nawet na ŚO. A potem dziwimy się że kopie się po czole.

19.10.2024 20:13

Ale byśmy się tu zesrali jakby to nam strzelili po "takim spalonym".

Ciekawa interpretacja sędziego. Brak bezpośredniego udziału w akcji bramkowej Sane przyczynił się do zaliczenia gola?

19.10.2024 20:12

No właśnie xD trochę dziwne. Może zaliczył i dlatego że ta akcja była strasznie sługa? Nie wiem

19.10.2024 20:11

Wolisz od kogo?

19.10.2024 20:10

Błąd że odchodzi za darmo.
W jego miejsce musi przyjść ktoś z topu pasujący do takiego grania, czyli szybki wahadłowy który zdążył wrócić po błędzie, czy też dogoni zawodnika kontratakujacego. Czyli Theo :D

19.10.2024 20:07

@Alistair no niestety jest drewniany ;) przecież zanim Palhinha wyprowadzi piłkę to akcja już w drugą stronę leci xD

19.10.2024 20:06

Zdecydowanie. Gol na 3 i wykorzystać resztę zmian.

19.10.2024 20:01

Sporo przechwytów i wślizgów dzisiaj Palhinhi. W defensywie radzi sobie na prawdę nieźle. Szkoda tylko że jest tak drewniany i koledzy go omijają przy rozegraniu.

19.10.2024 20:00

@Jurgen1982 zmiana na kogoś totalnie bez formy raczej nie rozwiąże problemu

19.10.2024 19:57

@Jurgen1982 jakoś się nie obawiam. Nasza obrona, jak dotąd, na prawdę gra dobrze. Aż dziwi mnie to że to mówię :)

19.10.2024 19:57

Czemu my marnujemy tyle setek... Zatrważające to jest.

Real z pół sytuacji ma dwa gole, a my musimy mieć 5 setek żeby 1:0 prowadzic

19.10.2024 19:56

Kane się obudził. On jest potrzebny w polu karnym a nie w środku pola. Niech nie przegina z tym bieganiem i wszystko będzie elegancko, sytuację będą.

Vfb stanęło ewidentnie.

19.10.2024 19:50

Kane w tamtym sezonie dwoił się i troił żeby wyciągnąć coś z drużyny która nic nie grała. Obecnie, drużyna gra dobrze, widać że coś się dzieje to...Kane zawodzi.

19.10.2024 19:41

A kiedy Coman i Sane zrobili coś na plus że ich tak wywolujesz?

19.10.2024 19:39

Kane, serio?

19.10.2024 19:39

Wyglądało to nieciekawie. Taki upadek może skończyć się nawet jakimś złamaniem obojczyka. Oby jednak to było tylko stłuczenie...

19.10.2024 19:29

Dane? A kiedy on ostatnio zrobił przewagę?

19.10.2024 19:28

Czy tylko ja mam takie wrażenie że nasz pressing nieco osłabł? Obrońcy ładnie agresywnie odskakują jak zawsze ale cała linia pomocy gra troszkę zachowawczo. Nie jesteśmy szybsi niż przeciwnik

19.10.2024 19:11

Nie porotuje za dużo na bokach obrony i środku pola bo nie ma kim. On potrzebuje graczy szybko operujących piłka, z dobrą technika i szybkim myśleniem. Zarówno Palhinha, Laimer jak i Goretzka do tej filozofii nie pasuja. Stąd moim zdaniem oglądamy w miarę stała 11.

19.10.2024 18:48

Oby tylko stłuczenie...

19.10.2024 18:47

Zaczęło się sędziowanie...

19.10.2024 18:37

uważam że brak Bayernu w top8 można uznać za porażkę i wstyd :)

19.10.2024 14:59

1

@tapczan podzielam punkt widzenia.

18.10.2024 11:34