DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoodykr Strona 16

4

Wszystkiego dobrego dla Was :) spokoju, odpoczynku, ciepła, wsparcia i radości - zarówno z życia, jak i z gry Bayernu ;)

31.12.2024 18:32

Zawodnik na grę z kontry, gdzie ma dużo miejsca by się rozpędzić - czyli totalne przeciwieństwo tego, czego potrzebujemy przy obecnym stylu gry.

Inna inszość, że sam Tel gra po prostu kupę. I to nie jest kwestia braku minut, bo w poprzednim sezonie wiele razy grał po kilka minut w meczu a i tak był widoczny, wyróżniający się na tle innych. Obecnie jednak to jest istny dramat co pokazuje na boisku.

31.12.2024 18:31

4

Czy teraz ustalamy że Lipsk jest bez formy i nadal bijemy tylko słabe zespoły? Bo muszę się jakoś nastawić na komentarze

20.12.2024 21:07

Ma ktoś telefon do Eberla?

(:

18.12.2024 17:07

Son moim zdaniem pasowałby idealnie bo Son lub schodzić do środka, grać jako ten "drugi napastnik" a patrząc na to że Davies gra jako skrzydłowy, to styl gry Sona robi mu tam miejsce :)

w zasadzie niedoceniania topka od lat, z kończącym się kontraktem!

18.12.2024 13:44

1

@Sielber9 uwielbiam to podejście "u nas się odbuduje" xD my jesteśmy takim świetnym klubem dla budowlańców

18.12.2024 10:11

Ale real ma problem w środku pola z rozegraniem, ze zrobieniem przewagi - a to właśnie ma Wirtz. czy jest im niezbędny? Nie, ale czy Mbappe był im niezbędny mając na tej pozycji Viniego? Tym bardziej nie.. Czy jest mozliwe w takim razie, że wyciągną macki po Wirtza bo tak chcą? Oczywiście.

18.12.2024 07:25

nie uważasz że mówienie o Neuerze jako o ręczniku, to "lekka" przesada?

18.12.2024 07:23

O tak! W końcu jakiś top piłkarz, lider głodny sukcesów!

A nie, czekaj

18.12.2024 07:22

Bez przesady ;)

18.12.2024 07:21

wyślij CV do władz Bayernu i opowiedz o tym, to będzie mocna karta przetargowa

18.12.2024 07:20

Serio tu musi być wina w sztabie medycznym. Gość w Galatasaray miał urazy pojedyncze, sporadyczne, na 1-2 mecze, a u nas ciągle na kilka tygodni. To nie jest przypadek "wiecznie kontuzjowanego gracza".

18.12.2024 07:19

problem w tym że on jest drewniany piłkarsko :) a my szukamy jednak kogoś, komu piłka nie przeszkadza. Na linii swego czasu był top3, ale obecnie? To cień dawnego bramkarza.

Ja osobiście nie przepadam za gościem :D

17.12.2024 13:35

1

...też przekleję ;)

Mamardashvili by się u nas nie sprawdził bo kompletnie nie umie grać nogami jak...Peretz (: ale sam ruch, że zabezpieczasz pozycję na kilka sezonów do przodu, jest genialny. U nas to nie działa. Zawsze szukamy kogoś dopiero, jak już mamy wakat/potrzebę, co powoduje automatyczny wzrost ceny bo "musimy go pozyskać".

Co do kontraktu Neuera to uważam to samo. Po co już cisnąć o kontrakt? Jaki to ma sens? Wiele się może zdarzyć w trakcie reszty sezonu a tracimy czas i pieniądze na negocjacje nowego kontraktu, który w tym momencie nie jest kluczowy.
Neuerowi można wiele zarzucic - gorsza dyspozycja, jest mniej pewny w wyjściach, nie broni już niesamowitych piłek...w sumie bramkarsko wypadł z topu, nie oszukujmy się. Jednak, tak jak mówisz, sporo pomaga jego pewna gra nogami. W ostatnich meczach widzieliśmy co się działo gdy Peretz przyjmował piłkę - panika. Przy naszym stylu to nie wyjdzie nam na dobre. Potrzebujemy bramkarza-stopera...a takowych praktycznie nie ma. Neuer, Ederson...nikt inny na ten moment mi nie przychodzi na myśl

17.12.2024 12:11

@Alistair Już nawet nie mówię o grze zespołu i jego błedach na przedpolu, ale bardziej na linii. Przyzwyczaił nas że raz na mecz wyciągał coś niemożliwego. Teraz już tego nie ma i mam wrażenie że...sprzeciętniał. Jest dobry, doświadczony, ale mam wrażenie, że jego mental (?) czasem niedojeżdża? Mam wrażenie, że jak nie wjedzie dobrze w mecz to jest taki "nieswój"

17.12.2024 11:59

@bruno69 tak, dlatego od Niemców ma ciągle dobre noty i ląduje nawet w jedenastkach kolejek. Co Ty gadasz...

Grabara jest świetnym bramkarzem. Ma dobry mental, nie pęka. Moim zdaniem jest to potencjał na na prawde topowego bramkarza.

17.12.2024 11:57

wydaje mi się, że z topu bramkarskiego wypadł, ale gra nogami nadal top. A to stety-niestety jest kluczowe przy naszym stylu gry. Widać to było w ostatnich meczach z Peretzem jaka panika była gdy przyjmował pilkę, nie mówiąc o wybiciach...dramat.

17.12.2024 11:17

Fajne wejście, ale jeśli znowu jest kontuzjowany to po co nam taki piłkarz? Ani nie grał na 200% obciażenia mecz w mecz, tylko wchodził z ławki a tu znowu kontuzja? Bez jaj.

Do sprzedania w lecie, trudno.

17.12.2024 11:14

Żaden z wymienionych zawodników nie spełnia roli Wirtza, którego styl gry zbliżony jest do Modricia.
Realowi jest potrzebny zawodnik kreatywny w środku pola.

Poza tym - mieli przed sezonem najlepszego LS na świecie, Viniego, a i tak ściągneli Mekambe bo czemu nie :) nie szukałbym jakiejś super przyczyny do ściągnięcia Wirtza. Real chce mieć gwiazdy i je ściąga. Tyle.

17.12.2024 09:47

o tak my lubimy stawiać na młodych zdolnych. Warto zatrzymać Wannera i ściągnać Bishofa, żeby ładnie na ławce wyglądali :)

17.12.2024 09:45

Mamardashvili by się u nas nie sprawdził bo kompletnie nie umie grać nogami jak...Peretz (: ale sam ruch, że zabezpieczasz pozycję na kilka sezonów do przodu, jest genialny. U nas to nie działa. Zawsze szukamy kogoś dopiero, jak już mamy wakat/potrzebę, co powoduje automatyczny wzrost ceny bo "musimy go pozyskać".

Co do kontraktu Neuera to uważam to samo. Po co już cisnąć o kontrakt? Jaki to ma sens? Wiele się może zdarzyć w trakcie reszty sezonu a tracimy czas i pieniądze na negocjacje nowego kontraktu, który w tym momencie nie jest kluczowy.
Neuerowi można wiele zarzucic - gorsza dyspozycja, jest mniej pewny w wyjściach, nie broni już niesamowitych piłek...w sumie bramkarsko wypadł z topu, nie oszukujmy się. Jednak, tak jak mówisz, sporo pomaga jego pewna gra nogami. W ostatnich meczach widzieliśmy co się działo gdy Peretz przyjmował piłkę - panika. Przy naszym stylu to nie wyjdzie nam na dobre. Potrzebujemy bramkarza-stopera...a takowych praktycznie nie ma. Neuer, Ederson...nikt inny na ten moment mi nie przychodzi na myśl

17.12.2024 09:44

@Matysbayern obniżył loty w stosunku do czego? Bo gra o niebo lepiej niż sezon temu. Moim zdaniem jego rola jest jedną z kluczowych w środku pola i wrócił do topki w europie

16.12.2024 14:05

"se queda" :)
w biznesie nie ma czegoś takiego jak 'na pewno'.

16.12.2024 12:05

no i dobrze że negocjujemy. Kiedyś Muller czy Neuer byli kluczowymi graczami i dostali wielomilionowe kontrakty, które teraz są "problemem" dla finansów klubu w odniesieniu do ich dyspozycji.
Wysokie kontrakty bez powodu dla takich gwiazd jak Sane czy Coman utrudniają ich sprzedaż bo nikt nigdzie im takich kwot nie rzuci i odchodzić im się nie opłaca.

Nie mówię, że Musiala nie jest najlepszy, nie jest perspektywiczny itd. Ale moim zdaniem dawanie tak ogromnego kontraktu to jest po prostu spore ryzyko dla klubu. Innym podejściem jest system bonusów, który powinien wejść jak podstawa przy przedłużaniu czy podpisywaniu nowych kontraktów. Grasz - masz, nie grasz - nie masz. Proste.

Przykład - Musiala dostaje kontrakt 25kk rocznie. Doznaje kontuzji w sezonie przygotowawczym i nie gra cały sezon. Nastepny sezon "wraca do formy". Mijają dwa sezony, Musiala inkasuje 50kk bez wpływu na zespół. Tak średnio bym powiedział

16.12.2024 12:04

A może zmiany są w 88min bo właśnie nie mamy kim rotować? Mierna ławka wypełniona gwiazdkami bez formy, albo juniorami którzy może nie są tak super jak nam się wydaje?
Nie bronię VK, szukam wytłumaczenia.

Ale fakt, imo taki Laimer który łata dziury wszędzie, mam wrażenie że nie będzie lepszy niż typowy boczny obrońca, mimo że młody.
To samo ze zmiennikiem Kane'a - pech że ma kontuzje (no nie zdarza się w futbolu, szok), to czemu tam nie wchodzi młoda '9'tka tylko np. Muller który ani nie jest napastnikiem ani nie jest w formie. Nielogiczne to dla mnie

16.12.2024 10:16

Serio Kimmich? Oglądałeś mecze w tym sezonie czy tylko mecz z Mainz?

Muller ma swoje lata, zapewne zakończy karierę po sezonie i ma miejsce w HoF.
Skrzydłowi - jak najbardziej to jest pariodia co oni "grają"...jak już są zdrowi w ogóle.
Goretzka - mierny gracz który przydałby się do rotacji...ale nie z takimi zarobkami.


@seba - niestety trochę tak. Zbyt wiele błędów, wiele niepewnych interwencji... nie daje już tego "czegoś ekstra" co dawał do tej pory. Ale jak patrzę na Peretza to nie wiem czy jest to na tyle godny rywal dla Manu do konkurencji o skład...

16.12.2024 10:13

Wierzymy że Leroy jeszcze odegra ważną rolę w Bayernie, jest istotną częścią projektu

14.12.2024 17:28

jeśli w tym sezonie nie zdobędziemy majstra, to na prawdę zacznę wierzyć w tę klątwę xD

14.12.2024 17:16

Liroooooy buk futbolu <3

14.12.2024 17:15

@hoven też raczej nie więcej jak 4.5 :) On ciągle za bardzo znika w meczu.
W takiej dyspozycji zespołu, gracze pokroju Musiali czy Olise powinni włączyć magię i coś zrobić, nawet postraszyć, oddać strzał, kogoś położyć... a tu nic.

14.12.2024 17:10

Czy wg Was ktoś dzisiaj zasługuje na wyższą ocenę niż 5.0-6.0? :D

Pavlović może 4.5?
Reszta to nic nie zrobiła w tym meczu xD
A taki Sane to u mnie będzie chyba ulubieńcem za niedługo <3

14.12.2024 17:06

Dlaczego wchodzi Tel, który jest totalnie bez formy? Dlaczego nie wejdzie np Ibrahimović?

Nie rozumiem tych wyborów serio. Przecież to nie ma sensu.

14.12.2024 16:55

jesteśmy bezzębni niestety dzisiaj.
Wpuścić młodych, niech spróbują coś wykrzesać.

Ileż można grać Mullerem na ataku...
Dier jest klockiem.
Kimmich wykonał 3 podania celne w meczu.
Sane jak zwykle.
Guerreiro jest 'świetnym' obrońcą.

Mamy sporo zawodników którzy pytę grają od kilku meczów, a my dalej próbujemy nimi coś wykrzesać. Czemu Irankunda np nie gra skoro Sane nic nie gra? Czemu nie gra ten młody napastnik tylko bezproduktywny Thomas? Ile będziemy grać Guerreiro na LO skoro on totalnie bronic nie umie, moze jednak Aznou nie byłby gorszy?

14.12.2024 16:52

boże...

14.12.2024 16:49

Boziu jaką my pytę dzisiaj gramy XD

14.12.2024 16:44

@ARTUR no bo właśnie w ten sposób płaczesz, to co mam przytaczać "znowu", skoro ty "znowu" płaczesz w ten sam sposób? :)

13.12.2024 08:35

@Sielber9 Nie kolejny, bo bym wywalił Stainicia lub Boeya w zależności od dyspozycji na wiosne :) A Laimera nie rozważam jako top obrońcy na przyszły sezon, tylko zmiennika który zagra wszędzie.

Son topka. Szczególnie że chyba kontrakt mu sie kończy ze Spurs.

12.12.2024 11:42

@hoven masz jakąś stawkę godzinową czy co łaska + vat? :D

12.12.2024 10:34

statystyki w stosunku od poprzedniego sezonu, czy nawet jeszcze wcześniejszego (dwa porównania do dwoch różnych trenerów) jak najbardziej na plus :)

Tylko błagam, nie pisz, że gramy kupę, bo dostaliśmy z Barceloną i nie wygraliśmy z Leverkusen oraz lejemy tylko zespoły bez formy lub z dołu tabeli, ok...? ^^

12.12.2024 10:32

Hmm pytanie czy przy grze jaką preferujemy, trzymanie dwoch takich dynamitów ma sens. W obronie - jak njabrdizej żeby jednak łatać dziury i gonić się z przeciwnikami. Ale w ataku? Bardziej moim zdaniem przydaje się wyszkolenie techniczne aniżeli szybkość. Co by nie mówić o Comanie, to jest piekielnie szybki, a w ogole tego przy naszej grze nie potrafi wykorzystać. Sane to samo. Nie mamiejsca na rozpędzenie się.

Ja bym wolał Theo od Daviesa bo po prostu jest lepszy piłkarsko, ale gdy zostanie Phonzie, to będę zadowolony. Pieniądze wtedy ulokowałbym w Wirtzie czy w Palmerze lub na zakup porządnego, szybkiego PO. Gra na LS z np Musialą schodzącym do środka, zrobi miejsce dla wbiegającego Daviesa a sam Musiala będzie mógł klepać z np Wirtzem, czy z Olise który również lubi zbiec do środka :)

12.12.2024 10:29

@hoven tak tak, wiem. Ja wziąłem pod uwage sytuację, gdzie zostajemy bez LO, przez co będziemy zdesperowani i Milan to wykorzysta ;)

12.12.2024 10:24

Wycena Theo dośc optymistyczna. Myślę, że mniej niz 80kk by nie poszło.

Moim zdaniem, jako laika, świetnym wyjściem byloby dać Daviesowi kontrakt typu 12+6, tj. 12 postawy + 6 bonusów w zalezności od osiągnięć klubu i/lub indywidualnych. Nikt by nie płakał nad jego pensją w sumie nawet 18kk brutto, gdyby dowiózł na koniec sezonu np. 14 asyst i 5 bramek + mistrzostwo ligi.

12.12.2024 09:58

a takie pieprzenie gazet :) przerzucają się "sensacjami" bez pokrycia.
Przypomnę, ze w lecie np. taki Doue był już o krok od podpisania z nami kontraktu. Relacje co 2 dni jak bardzo bliski zdecydowania się na Bayern był Simons.... :)

Jeśli Davies zostanie,, spoko. Pytanie czy Real wtedy ruszy po np Theo :)

12.12.2024 09:20

1

@hoven z zespołami w formie czasem tak jest, że decyduje dyspozycja dnia :)
Poza tym - jak mówisz, byliśmy "na fali", ale ciągle w mocnej przebudowie. Dużo zmian w naszej grze nastąpiło od tamtej pory. Nie powiesz, że gramy tak samo jak w pierwszych meczach sezonu?
Moim zdaniem VK robi ciągły upgrade naszej gry, probuje wyciągać wnioski, eliminować błędy, poprawiać naszą grę.

Cierpliwości. Nie lamentujmy po każdej straconej bramce bo serio jesteśmy na dobrej drodze. Co ma powiedzieć Guardiola i City? Dostają w łeb co mecz, grają beznadziejnie. Juventus z wielkimi nadziejami po transferach Motty i kilku zawodników również nie błyszczy. Bayer rewelacja poprzedniego sezonu gra w kratkę...
Nie zrozum mnie źle, nie tłumacze naszych błędów na zasadzie "inni mają gorzej", ale na prawdę, u nas nie jest źle, widać światełko w tym tunelu i raczej to nie jest pociąg ;)

12.12.2024 07:52

6

Ty znowu płaczesz nt nowego formatu LM. To może małe wyjaśnienie, bo mam trochę dość tego Twojego "Kiedyś to było":
1. podział na koszyki przy losowaniu par dla 8 meczów również istniał jak w starym formacie. Jedna grupa w starym formacie potrafiła wyglądać tak:
Real - Lipsk - Shachtar - Celic
A inna tak:
Bayern - Inter - Barcelona - Victoria Pilzno
Czy wg Ciebie wtedy nie było "farta w losowaniu"?

2. Różnica punktów czy bramek żeby być w top8 jest dodatkowym smaczkiem dodanym do rywalizacji, bo warto wygrywać i strzelać jak najwięcej. Wygrałes wszystko, jak 8 innych zespołów, ale wygrywałeś po 1:0? To masz 9 miejsce i tyle. Premiowana jest gra efektowna i efektywna. Co w tym złego?

3. "fart" przy losowaniu jest idiotycznym założeniem, bo każda drużyna gra z zespołami na podobnym poziomie. Wydaje Ci się, że jest większy fart w tym momencie, bo terminarz jest tak ułożony, żeby mecze potencjalnie hitowe, były rozłożone przez cały okres trwania fazy ligowej.

4. O plusach większej ilości meczów dla "mniejszych" klubów już wspominałem ostatnio, nie będę się powtarzał.

5. Rywalizacja słabszych klubów między sobą daje możliwość zaskoczenia i wskoczenia do grona zespołów 9-24, co wcześniej nie było za bardzo możliwe, gdy właśnie nie miało się "farta w losowaniu". Przykład Victorii Plzno wspomnianej wyżej - 0 punktów w całej LM. Teraz zespoły "ich pokroju" zagrają z podobnymi sobie, mogą zdobyć 6 punktów, mogą zaskoczyć z jakimś innym rywalem i prosze - mają możliwość zagrać 2 dodatkowe mecze (łącznie 10) co daje dużo więcej kasy z tytułu praw TV.


Podsumowując. Można nie lubić nowego formatu bo "kiedyś to było", ale argumentowanie tego, że "teraz jest się w top8 bo się ma farta w losowaniu" jest tak z d*py, że głowa mała.
Piłka traci na zainteresowaniu, więc zmiany są potrzebne. Czy są na plus? To oceni przyszłość i statystyki, ale ciągły lament "starych dziadów" że kiedyś trzeba było na telegazecie sprawdzać wyniki albo słuchać reportażu w radiu, a teraz to wszystko w internetach jest i życie młodzi nie znają jest, jak wspomniałem, z d*py :)

Pozdrawiam <3

12.12.2024 07:47

Już od dłuższego czasu Svena nie ma. W kadrze na Leverkusen nie był obecny.

11.12.2024 22:17

@bayern1987dwa mieliśmy też sporo zmian w pierwszym składzie i niepewnego bramkarza

11.12.2024 11:55

1

Nie musi być jakość :D wystarczy 2 zawodników ustawionych wysoko, którzy potrafią szybko biegać + 1 zawodnik w polu który prosto umie kopnąć piłkę ;)

Nadal mam mieszane uczucia co do naszego stylu gry, ale co by nie mówić - na razie przynosi to efekty więc nie ma co marudzić tylko trzeba to udoskonalać :) błędy się zdarzają i będą zdarzać nie ważne czy będziemy mieli kozaka pokroju Van Dijka w obronie czy nie.

Na plus jest mental bo nawet jak dostajemy bramkę, to nie mamy głowy spuszczonej w dół, tylko lecimy dalej i ciśniemy ile wlezie :) to duża zmiana.

11.12.2024 11:54

1

@Barthyren moim zdaniem Olise nadal nie jest na poziomie Bayernu. Zbyt często w meczu znika. Mimo, że ma przebłyski geniuszu - oddaje dobre strzały, ma przegląd pola, czasem kogoś kiwnie; to są długie fragmenty w meczach (szczególnie z lepszymi rywalami) gdzie go w ogóle nie widać i nie potrafi wykorzystać swoich atutów, a co za tym idzie, ciężko oprzeć na nim grę.

Mimo wszystko liczę, że w przyszłym sezonie, wraz z Musialą, będą świetnym duetem na którym będzie można polegać

11.12.2024 11:29

4

@Zerafaelo gdzie w Twojej wypowiedzi jest konstruktywna krytyka? Bo ja widzę tutaj wylewanie żali i ubliżanie naszym wynikom :)

11.12.2024 11:27

no nie wiem. To nie był mecz totalnie pod nasze dyktando. Moim zdaniem nie podjął ryzyka po prostu i wcale nie było to złe wyjście. Prędzej powinni dostawać więcej szans w Bundeslidze, anizeli w LM gdzie mieliśmy nóz na gardle.

11.12.2024 11:26

1

@hoven dokładnie.
Kiedyś wspomniałem o sytuacji Alaby w Realu, o kontuzjach, braku składu itd itp, oraz o tym, w jaki sposób od nas odszedł, majac możliwość zostać jednym z zawodników w Hall of Fame... Sporo użytkowników zarzuciło mi płacz nt Alaby i kompleks w jego kierunku (co jest kompletną bzdurą i niezrozumieniem mojego ówczesnego postu)... To co w takim razie robi @Zerafaelo ? :)

11.12.2024 11:25

tak tak, gramy mega ch*jnię, ale reszta gra gorzej robiąc nam dobrze i ogólnie farcimy od początku sezonu.

Weź przestań marudzić i ciesz się, że wygrywamy :)

11.12.2024 10:59

Myślę, że realne przedstawienie kontraktu w odniesieniu do sytuacji finansowej powinno być przyjęte rozsądnie. Co mam na myśli - inny wydźwięk ma powiedzenie "słuchaj, grasz dobrze, ale nas nie stać, więc dostaniesz połowę kwoty którą zarabiałeś dotychczas" a "finanse klubu są gorsze, stąd nie stać nas na przedłużenie kontraktu na dotychczasowych warunkach, jednak rekompensatą dla obniżonej podstawy będą wysokie bonusy w zależności od wyników"

11.12.2024 10:58

Sprzedać Kimmicha i co dalej? O wiele bardziej opłaca się przedłużyć kontrakt, niż go sprzedać lub oddać za darmo, wywalić 100kk za nowego zawodnika, np Vitinhe czy podobnego mu, do tego bonus za podpis, nowy kontrakt... To się nie spina.

11.12.2024 10:56

Co Ty gadasz. To jest ich praca. Skoro do tej pory zarabiał X, to dlaczego teraz ma się godzić na 0.5X skoro gra "pierwsze skrzypce" w pomocy?

11.12.2024 10:54

zejście z kwoty bazowej na rzecz bonusów, ale przy zachowaniu podobnego wymiaru gaży - wydaje się rozsądnym podejściem :) system motywacyjny - grasz, wygrywasz, asystujesz? Dostajesz hajs. Grasz piach? Dostajesz podstawę.

Sane przy takim kontrakcie powinien zarabiać minimalną krajową

11.12.2024 10:53

- silny bramkarz
- Bart, Nubel...

wybierz jedno.
Chyba że chodzi o to ile biorą w martwym ciągu?

Jeśli chcemy być serio brani pod uwagę, powinniśmy spróbować np Edersona - kryzys w City, dobry bramkarz na linii i w polu któremu piłka przy nodze nie przeszkadza.

11.12.2024 10:21

1

Wymienienie Olise jednym tchem z resztą tych statystów to troche niesprawiedliwe. Owszem, nie jest w top formie, ale przynajmniej ma momenty w meczu gdzie go widać na plus.

10.12.2024 22:34

kozak na tym poziomie. Niestety z kimś lepszym, szybszym lub bardziej technicznie uzdolnionym - nie daje rady.

Ale lubie go za to że zawsze daje 110%

10.12.2024 22:24

Nie wiem kto gra gorzej nogami u nas - Peretz, czy jednak Sane?

@admin proponuje zrobić taką ankietę XD

10.12.2024 22:23

Nie wiem czy w takim meczu jesteśmy po prostu mniej skupieni, czy co sie dzieje, ale robimy potworne błędy w obronie. Tragicznie się ustawiamy, nie gramy na wyprzedzenie, mało agresywnie i ciągle gonimy piłkę. Gramy w obronie jak nie my.

10.12.2024 21:50

Pierwszy strzał w meczu. No nieźle.

Laimer w ogóle nie wiedział że tam jest zawodnik.
Goretzka zagubiony przy interwencji.

10.12.2024 21:08

1

hahahah wtf xD

09.12.2024 13:42

Tel niestety po części sam obniżył loty (o czym sam mówił w wywiadzie i jego sytuacji) a po części jest niestety więźniem taktyki VK. Otóż za Tuchela, gdzie, o zgrozo, sporo czasu się broniliśmy i graliśmy z kontry, to Tel był idealnym do tego typu gry zawodnikiem. Obecnie, za VK przez większość czasu to my mamy piłkę i bardziej przydaje się wyszkolenie techniczne czy umiejętność oderwania się od obrońcy aniżeli drybling w sprincie.

Jednak, jeśli Tel byłby w swojej optymalnej dyspozycji, to odnalazłby się przy tej taktyce robiąc wiatr na skrzydle, wchodząc za linię obrońców, przecinając formacje... ale no niestety. Jego ostatnie mecze pokazały że gość jest zagubiony... Z resztą jak każdy nasz skrzydłowy ;) Bo ani Sane, ani Coman ani Gnabry, nie grają wyraźnie lepiej niż Tel :)

08.12.2024 20:41

@hoven a kiedyś była jakaś plota że Sane byłby skłonny zgodzić się na obniżkę pensji ale właśnie z bonusami gwarantującymi nie mniejszą kwotę niż ma obecnie.

Po co mi taki piłkarz? Odpowiem krótko - nie wiem ;) tak serio to wątpię że realna opcja jest pozbycie się takiej ilości zawodników więc najbliżej, wg mnie, realnej sytuacji jest sprzedaż Comana i Gnabryego i przedłużenie kontraktu z Sane.

Tak btw to Sane ma jedną przewagę nad Comanem i Gnabrym - nie trapią go tak często urazy. Więc może nic nie gra ale przynajmniej jest dostępny

08.12.2024 14:02

E no gdzie :D prędzej Neuer na skrzydle zagra niż Ibrahimović czy Irankunda :D

08.12.2024 13:59

@ovadinho nie wiem na co przystanie. To moja subiektywna ocena co byłoby najlepsze dla obu stron

08.12.2024 11:08

1

Tak jakiś uraz mięśniowy .

Coman też ale to akurat nic nowego

08.12.2024 11:08

@seco555 myślę że biją się o to miano zażarcie :)

08.12.2024 10:53

1

Tak on zawsze jest po turnieju, po kontuzji, po gorszej dyspozycji, po przerwie, po wakacjach... Ile można czekać aż ten jego talent odpali? Kiedy przestanie grać jego ego a zaczną umiejętności? :) na palcach jednej ręki można zaliczyć dobre mecze w ostatnim roku.

08.12.2024 10:53

Wydaje mi się że jakieś schematy czy pomysł na grę jest. Ja bardziej widzę właśnie problem w jakości niektórych piłkarzy. Mam wrażenie, że niektórzy olewawczo podchodzą do podstawowych zagrań jak podanie, dośrodkowanie czy strzał.

Pół biedy gdy jest sam na sam i bramkarz obroni...gorzej gdy my nawet nie trafiamy w bramkę a piłkę trzeba szukać w sąsiednim województwie. Mecz z BVB czy z Leverkusen w pucharze to pokazał idealnie

08.12.2024 10:50

Z drugiej strony pozbycie się za darmo kolejnego gracza o jakiejś wartości i renomie na rynku też nie jest zbyt rozsądne. Złotym środkiem byłoby przedłużenie kontraktu o 2 lata z dość niska podstawa ale z bonusami.

Ale ja też mam go totalnie dość. Na jeden dobry mecz ma 2 średnie i 3 tragiczne. To ile on okazji marnuje, jak bardzo jest niezaangażowany w grę, ile razy pieprzy proste zagrania to się w głowie nie mieści. Wieczny talent którego ego przerosło.

08.12.2024 10:48

1

Wg mnie wynagrodzenia na takiej wysokości to absurd. Wynagrodzenie powinno być "przeciętne" lub lekko ponad z poziomu ligii, ale napakowane bonusami, w zależności od wyników indywidualnych czy drużynowych.

Nie widzę nic złego w kontrakcie gwarantującym np 8-10kk rocznie, ale z bonusami za Bundeslige czy LM, do tego wynik bramek/asyst, gdzie ostatecznie może mieć nawet i 25kk w rok. System motywacyjny i mniej obciążający budżet w momencie braku formy :)

08.12.2024 10:34

Chyba pierwszy mecz w tym sezonie gdzie Upamecano przypomniał sobie poprzedni sezon :D

Sane tragedia kolejny mecz.
Coman klasyk - kontuzja.
Peretz dwa strzały, dwie bramki, żółta kartka, mnóstwo niecelnych długich wybić. No jakoś nie widzę żeby to była przyszłość.
Kimmich z Pavlovićem ładnie pykali piłka w środku. Mam wrażenie że Pavlović swoim spokojem wprowadza pewność w grze. Zawsze wie co chce z piłką zrobić, dodatkowo ciągle gestykuluje pokazując kolegom co robić.
Davies zamieszany w dwie stracone bramki, Goretzka przy drugiej też się nie popisał.

3 punkty są. Najważniejsze :)
Szkoda tylko że skrzydłowi są w tak marnej formie. Bayern jest uzależniony od Musiali i Kanea. Bez nich ciężko coś wykończyć.

07.12.2024 17:38

No potwierdza się tendencja że większość strzałów na naszą bramkę to gol. Nie dopuszczamy do wielu sytuacji bramkowych ale jeśli już to praktycznie pewny gol.

Szkoda że my takiej skuteczności nie mamy ;) ale może taki Dorsh jest lepszy niż Sane? :D

07.12.2024 17:36

2

Nie przesadzajmy. Podejrzewam że gorsza koncentracja przy słabszym rywalu.
Poza tym Kim zagrał dobrze. Upamecano walnął babola, w sumie z Daviesem troszkę wspólnie. Goretzka w kryciu przy drugiej bramce też się nie popisal

07.12.2024 17:35

Chyba pierwszy mecz w tym sezonie gdzie Upamecano przypomniał sobie poprzedni sezon :D

Sane tragedia kolejny mecz.
Coman klasyk - kontuzja.
Peretz dwa strzały, dwie bramki, żółta kartka, mnóstwo niecelnych długich wybić. No jakoś nie widzę żeby to była przyszłość.
Kimmich z Pavlovićem ładnie pukali piłka w środku.
Davies zamieszany w dwie stracone bramki, Goretzka przy drugiej też się nie popisał.

07.12.2024 17:29

2

a jakie babole idą na jego czy Upamecano konto? w tym sezonie Neuer popełnił więcej baboli niż ta dwójka razem wzięta.

Złamał linię spalonego przy bramce Teli, racja, ale czy to jest babol? Babol wg mnie to kopanie się po czole, jak to miało miejsce sezon temu

06.12.2024 11:02

@admin Dla Artura wszystko poza Ligą Mistrzów na telegazecie 25lat temu to jest gówno, więc chyba nie ma sensu wchodzić w polemikę ;)

ale fakt jest taki, że jak się widzi drużyny pokroju Esperance Tunis czy Mamelodi Sundowns to raczej nie spodziewamy się, że mecze z ich udziałem przyciągną dziesiątki milionów widzów... Choć dla samych tych drużyn - zapewne spory prestiż i spora kasa się szykuje z praw TV chociażby, gdy zmierzą się ze światowymi markami.

06.12.2024 09:15

W sumie skoro De Bruyne tak narzeka na terminarz, to możę przekonałby go transfer do Bayernu? :D zawsze to mniej meczów! ^^

06.12.2024 09:12

Gra jak gladiator którego sprowadziliśmy. Tamten sezon to nieporozumienie w każdym aspekcie.

Ale skoro gra z jakimś urazem, to niech odpuści 1-2 mecze i sie zregeneruje, żeby potem nam na pół roku nie wypadł...

06.12.2024 09:11

1

Sprzedaż Laimera to byłby idiotyzm. Gośc nie jest wirtuozem ale serducho ma. Tacy też sa potrzebni.

05.12.2024 14:26

@ARTUR tak tylko zwykle po 4 meczach było wiadomo w większości grup kto zajmie pierwsze dwa miejsca. Ostatnia kolejka praktycznie nigdy nic nie zmieniała, oprócz miejsc 3-4, z małymi wyjątkami.

05.12.2024 14:08

@ARTUR akurat to jest mocny argument dla mniejszych klubów. Więcej meczów = większe zyski. Mecze z różnymi rywalami pozwalają na sprowadzenie fanów do swojego miasta z różnych części europy co też jest plusem dla lokalnych usług.

Serio, gadanie"kiedyś to było" to tylko powrót mentalny do czasów gdzie było się bardziej szczęśliwym, lub miało sie mniej 'trosk życia codziennego'.
Jeżeli dla Ciebie momentem "wzdychania" jest to, gdzie trzeba było sprawdzać wyniki na telegazecie, to sorry, ale jest coś z Tobą nie tak ;) bez obrazy

05.12.2024 14:05

@ARTUR widze komentarz typu "kiedyś to było" :)

05.12.2024 13:56

@admin niby tak, pytanie czy taki turniej faktycznie będzie na tyle popularny że warto ryzykować przeciążenia i kolejne kontuzje. Nie mówię, ze mamy nie brać udziału, ale ograniczyć ryzyko do minimum a przy okazji sprawdzić mlodych w presji turnieju z dobrymi markami światowymi

05.12.2024 13:21

@Zerafaelo Nie wiadomo czy Davies odejdzie na ten moment :)

Co do składu - jeśli to jest w formule mistrzostw świata, to musi być jakaś kadra zgłoszona, czyli mozna zgłosić każdego :) zawsze można puścić skład mieszany.
jeśli Bayern wyśle tam pierwszy garnitur to będzie niepowazne

05.12.2024 11:08

@bialykrk
- jesli oddamy Laimera to moim zdaniem będzie to duży błąd. Tak samo jak z oddaniem Mazraouiego.
- Peretz moim zdaniem to spoko bramkarz, ale widać że jego gra nogami jest daleka od ideału a jednak przy naszym stylu gry będzie to raczej mocny argument.
- Dalot też niezły w sumie
- Jeśli Davies przedłuży kontrakt to w zasadzie będę mega zadowolony. Pasuje do taktyki, a dodatkowo utrzemy nosa Realowi :)
- no dwóch z trzech skrzydłowych musi odejść. Pytanie którzy :) Wanner myslę, że spędiz sezon na wypożyczeniu w lepszym klubie pokroju Eintrachtu czy Stuttgartu.
- byłbym za wprowadzeniem młodego. nawet na te 10min przy wygodnym wyniku nie ma sensu eksploatować Kane'a bo go zajedziemy.

05.12.2024 10:52

co XD
to sie nie dziwie że Tah był tak zdeterminowany i przekonany do kariery w Bayernie. Wieloletni wysoki kontrakt zapewniłby mu piekną emeryturę.

Eberl, jeśli to prawda, to weź Ty się rozpędź i walnij baranka :) a potem zobacz jak Tah niesamowicie wygląda w tym sezonie

05.12.2024 10:48

Mam nadzieje że puszczą na ten turniej rezerwy + juniorów ;)
Bez sensowny turniej zapychający napięty kalendarz

05.12.2024 10:46

Zapraszam do dyskusji o potencjalnych wzmocnieniach, bo czemu nie ;) Moja subiektywna "lista życzeń" dla pozycji, które uważam że powinniśmy wzmocnić:

1. BR:
- nikt raczej nie bierze serio pod uwagę Peretza i Nubela...
- potencjalne wzmocnienia:
* Ederson - kontrakt chyba 2026, dobrze gra nogami i równie nieźle broni. Może przy kryzysie w City, były zainteresowany czymś nowym?
* Diogo Costa - talent z Porto. Drogo, ale z potencjałem na lata.

2. PO:
- mamy na ten moment 3: Laimer, Stanisić, Boey. Moim zdaniem jeden z nich powinien się pożegnać z klubem w lecie. jeśli Boey znowu się połamie, to serio nie widzę sensu go trzymać dłużej. Jeśli jednak będzie zdrowy, to mam takie 55:45 na jego korzysć w stosunku do Stanisica, patrzac na nasz styl gry.
- potencjalne nazwiska:
* TAA - kontrakt do 2025, warto zawalczyc choć pewnie i tak wybierze Real.
* Hakimi - idealny pod nasz styl gry, ale ma przedłużyc kontrakt z PSG więc...
* Pedro Porro - nieźle sobie radzi w Spurs, młody, dynamiczny obrońca. Może akurat?

3. LO:
- po odejściu Daviesa zostaje nam tylko Guerreiro i Ito, który raczej będzie występował jako ŚO. Dodajmy może Aznou do listy...
- potencjalne wzmocnienia:
* Theo Hernandez - nasz mokry sen
* Dimarco - tańsza opcja od Theo, ale czy dużo gorsza? Ja bym brał.
* Raum - w plotkach się przewijał. Pytanie czy to jakość na Bayern, szczególnie przy tym stylu gry?
* Hato (Ajax) - młody, robi furorę, ale czy już gotowy? Warto obserwowac, ale jeśli mamy młodego Aznou, to czy potrzeba kolejnego mlodego?

4. LS:
- po sprzedaniu Comana i Gnabryego, nie mamy lewego skrzydła.
- potencjalne wzmocnienia:
* Wirtz - nie skrzydłowy, ale środkowy pomocnik, wtedy Musiala by grał bliżej lewej, co i tak często czyni.
* Simons - dużo tańsza opcja dla Wirtza, ale czy podobna jakość?
* Son - kończy mu się kontrakt w 2025. Niepodważalna jakość, może warto spytać? Dodatkowo obskoczyłby '9' na zastępstwie :)
* Kvaratskhelia - drogo. Ale gośc trzyma poziom, potrafi dryblować, podać uderzyć. Czyli przeciwieństwo Comana.
* Gakpo - N/LS, szybki, z uderzeniem. Nie jest to top3 skrzydłowych świata ale jest ponad przeciętny.

5. N (ławka):
- brak kogokolwiek. Tylko juniorzy którzy nie są brani pod uwagę cholera wie czemu.
- wzmocnienia:
* Son jako alternatywa z LS.
* Dzeko, Batshuayi, L. De Jong,
* generalnie ktokolwiek z krótkim kontraktem lub bez klubu aktualnie. Nie mam pomysłu innego...

Co myślicie? czekam na dyskusję :)

05.12.2024 08:40

Zgoda 100% :D

Nie da się ukryć ze brakuje jakości. Mamy 5 skrzydłowych a tylko Olise od czasu do czasu coś pokazuje, ale mimo wszystko nie można powiedzieć że jest w optymalnej formie. O reszcie się nawet nie bede wypowiadał :)
Jak ktoś w tym momencie uważa że VK się nie nadaje, to fakt, nie ma co dalej dyskutować ;) gośc odmienił Bayern, ogarnął babolową obronę, gramy efektownie, szybko, z pasją. Mamy problemy kadrowe i tego nie da się przykryć niczym niestety. Moim zdaniem 2-3 transfery w lecie i w nowy sezon wlecimy jak dzik w jeżyny...ale właśnie - dobre transfery a nie zawodnicy pokroju Rauma, Mittelstata, czy Fuhricha.

A prawda jest taka, że sami sobie robimy pod górkę w tych meczach niewykorzystując dogodnych sytuacji by strzelić bramkę. Tworzymy setki sytuacji a "nie chce wpaść bo brakło szczęścia" - ch*ja prawda, brakło celności, timingu, techniki, decyzji, precyzji, a nie szczęścia :)

04.12.2024 07:25

wyjście z założeniem że Kane będzie wiecznie zdrowy i nie potrzebujemy nikogo na zmianę jest skrajnie głupie :D jeszcze bym zrozumiał gdybyśmy mieli kogoś z drugiej drużyny kto mógłby wejść...ale my nawet tego nie próbujemy :D

04.12.2024 07:16

Tak, powinien nie wychodzić. Dwóch obrońców było wokół Frimponga. Nawet jeśli jeden by faulował, to zapewne skończyłoby się na żółtej. Druga rzecz, że dwóch obrońców mogło dość łatwo wypchnąć go poza światło bramki, lub po prostu zdominować fizycznie.

Neuer chcąc wychodzić, musiałby wyjśc sekunde wcześniej żeby przeciąć podanie, a nie wbijać się między naszych obrońców. Głupia decyzja. Nie pierwsza w ostatnim czasie.

04.12.2024 07:14

2

"Mieliśmy swoje okazje do zdobycia bramki, ale niestety ich nie wykorzystaliśmy"

Ostatnio było coś w stylu: "powinniśmy byli strzelić jedną-dwie bramki więcej"

Ciągle to samo. 10 sytuacji żeby coś wcisnąć, a przeciwnicy potrafią skleić jedną akcje i wpada. Coś tu jest nie tak i to grubo.

04.12.2024 07:12

@Edmund Bo nawet ciamajda w ataku, ale typowy napastnik, to lepszy napastnik niż grajek który nigdy na tej pozycji nie grał. Ot co :)

@hoven mnie również okropnie martwi Olise. Gośc ma talent, dobre podanie, drybling...a znika na 3/4 meczu. Jak masz gre oprzec na takim zawodniku? Wytłumaczenie że go podwajali, czy miał "ciężko" do mnie nie przemawia, bo Musiala miał zazwyczaj trzech wokół siebie i albo wywalczył jakiś rzut wolny, albo chociaż udało się nie stracić pilki.
Poza tym - uderzający brak jakości. W dosłownie każdym meczu potrzebujemy 10 sytuacji żeby strzelić bramke, a nasi przeciwnicy 1-2 akcje i już bramka. Coman który w idealnym kontrataku 3na2 podaje za mocno. W innej akcji strzał w środek bramki mimo że wystarczyło puścić szczura po długim rogu. Tel ze strzałem w trybuny w końcówce...
Mamy pomysl na granie, potrafimy grać szybko, kombinacyjnie, a jak przyjdzie oddać strzał to nagle nam prąd wyłącza. Potrzeba wzmocnień jakościowych a nie ilościowych. Obecnie mamy 5 skrzydłowych i żaden nie jest w optymalnej formie.

04.12.2024 07:08

Sane ma siłe przebicia? To ten sam kaliber co Coman. Nie łódź się, że Sane by coś pociągnął bo jest w dokładnie takiej samej dyspozycji jak Coman i Gnabry. Olise ma momenty gdzie robi przewagę, ale to jak znika na 3/4 to jest jakiś dramat...co nie zmienia faktu, że jest najlepszy z naszych skrzydłowych, o zgrozo.

04.12.2024 07:02

1

No nie można mu zarzucić że zagrał źle. Nawet jedną sytuację ładnie wyciągnął. Na linii wydaje się solidnym bramkarzem, ale gra nogami to inna bajka.

Nie łódź się, nie będzie żadnych zmian o których mówisz. Twardo będziemy stawiać na zawodników typu Coman

04.12.2024 07:01

Serio ktoś nie dał Neuerowi 6.0? Za co niby miałby mieć coś innego?

04.12.2024 06:59