@admin niby tak, pytanie czy taki turniej faktycznie będzie na tyle popularny że warto ryzykować przeciążenia i kolejne kontuzje. Nie mówię, ze mamy nie brać udziału, ale ograniczyć ryzyko do minimum a przy okazji sprawdzić mlodych w presji turnieju z dobrymi markami światowymi
05.12.2024 13:21
@Zerafaelo Nie wiadomo czy Davies odejdzie na ten moment :)
Co do składu - jeśli to jest w formule mistrzostw świata, to musi być jakaś kadra zgłoszona, czyli mozna zgłosić każdego :) zawsze można puścić skład mieszany.
jeśli Bayern wyśle tam pierwszy garnitur to będzie niepowazne
05.12.2024 11:08
@bialykrk
- jesli oddamy Laimera to moim zdaniem będzie to duży błąd. Tak samo jak z oddaniem Mazraouiego.
- Peretz moim zdaniem to spoko bramkarz, ale widać że jego gra nogami jest daleka od ideału a jednak przy naszym stylu gry będzie to raczej mocny argument.
- Dalot też niezły w sumie
- Jeśli Davies przedłuży kontrakt to w zasadzie będę mega zadowolony. Pasuje do taktyki, a dodatkowo utrzemy nosa Realowi :)
- no dwóch z trzech skrzydłowych musi odejść. Pytanie którzy :) Wanner myslę, że spędiz sezon na wypożyczeniu w lepszym klubie pokroju Eintrachtu czy Stuttgartu.
- byłbym za wprowadzeniem młodego. nawet na te 10min przy wygodnym wyniku nie ma sensu eksploatować Kane'a bo go zajedziemy.
05.12.2024 10:52
co XD
to sie nie dziwie że Tah był tak zdeterminowany i przekonany do kariery w Bayernie. Wieloletni wysoki kontrakt zapewniłby mu piekną emeryturę.
Eberl, jeśli to prawda, to weź Ty się rozpędź i walnij baranka :) a potem zobacz jak Tah niesamowicie wygląda w tym sezonie
05.12.2024 10:48
Mam nadzieje że puszczą na ten turniej rezerwy + juniorów ;)
Bez sensowny turniej zapychający napięty kalendarz
05.12.2024 10:46
Zapraszam do dyskusji o potencjalnych wzmocnieniach, bo czemu nie ;) Moja subiektywna "lista życzeń" dla pozycji, które uważam że powinniśmy wzmocnić:
1. BR:
- nikt raczej nie bierze serio pod uwagę Peretza i Nubela...
- potencjalne wzmocnienia:
* Ederson - kontrakt chyba 2026, dobrze gra nogami i równie nieźle broni. Może przy kryzysie w City, były zainteresowany czymś nowym?
* Diogo Costa - talent z Porto. Drogo, ale z potencjałem na lata.
2. PO:
- mamy na ten moment 3: Laimer, Stanisić, Boey. Moim zdaniem jeden z nich powinien się pożegnać z klubem w lecie. jeśli Boey znowu się połamie, to serio nie widzę sensu go trzymać dłużej. Jeśli jednak będzie zdrowy, to mam takie 55:45 na jego korzysć w stosunku do Stanisica, patrzac na nasz styl gry.
- potencjalne nazwiska:
* TAA - kontrakt do 2025, warto zawalczyc choć pewnie i tak wybierze Real.
* Hakimi - idealny pod nasz styl gry, ale ma przedłużyc kontrakt z PSG więc...
* Pedro Porro - nieźle sobie radzi w Spurs, młody, dynamiczny obrońca. Może akurat?
3. LO:
- po odejściu Daviesa zostaje nam tylko Guerreiro i Ito, który raczej będzie występował jako ŚO. Dodajmy może Aznou do listy...
- potencjalne wzmocnienia:
* Theo Hernandez - nasz mokry sen
* Dimarco - tańsza opcja od Theo, ale czy dużo gorsza? Ja bym brał.
* Raum - w plotkach się przewijał. Pytanie czy to jakość na Bayern, szczególnie przy tym stylu gry?
* Hato (Ajax) - młody, robi furorę, ale czy już gotowy? Warto obserwowac, ale jeśli mamy młodego Aznou, to czy potrzeba kolejnego mlodego?
4. LS:
- po sprzedaniu Comana i Gnabryego, nie mamy lewego skrzydła.
- potencjalne wzmocnienia:
* Wirtz - nie skrzydłowy, ale środkowy pomocnik, wtedy Musiala by grał bliżej lewej, co i tak często czyni.
* Simons - dużo tańsza opcja dla Wirtza, ale czy podobna jakość?
* Son - kończy mu się kontrakt w 2025. Niepodważalna jakość, może warto spytać? Dodatkowo obskoczyłby '9' na zastępstwie :)
* Kvaratskhelia - drogo. Ale gośc trzyma poziom, potrafi dryblować, podać uderzyć. Czyli przeciwieństwo Comana.
* Gakpo - N/LS, szybki, z uderzeniem. Nie jest to top3 skrzydłowych świata ale jest ponad przeciętny.
5. N (ławka):
- brak kogokolwiek. Tylko juniorzy którzy nie są brani pod uwagę cholera wie czemu.
- wzmocnienia:
* Son jako alternatywa z LS.
* Dzeko, Batshuayi, L. De Jong,
* generalnie ktokolwiek z krótkim kontraktem lub bez klubu aktualnie. Nie mam pomysłu innego...
Co myślicie? czekam na dyskusję :)
05.12.2024 08:40
Zgoda 100% :D
Nie da się ukryć ze brakuje jakości. Mamy 5 skrzydłowych a tylko Olise od czasu do czasu coś pokazuje, ale mimo wszystko nie można powiedzieć że jest w optymalnej formie. O reszcie się nawet nie bede wypowiadał :)
Jak ktoś w tym momencie uważa że VK się nie nadaje, to fakt, nie ma co dalej dyskutować ;) gośc odmienił Bayern, ogarnął babolową obronę, gramy efektownie, szybko, z pasją. Mamy problemy kadrowe i tego nie da się przykryć niczym niestety. Moim zdaniem 2-3 transfery w lecie i w nowy sezon wlecimy jak dzik w jeżyny...ale właśnie - dobre transfery a nie zawodnicy pokroju Rauma, Mittelstata, czy Fuhricha.
A prawda jest taka, że sami sobie robimy pod górkę w tych meczach niewykorzystując dogodnych sytuacji by strzelić bramkę. Tworzymy setki sytuacji a "nie chce wpaść bo brakło szczęścia" - ch*ja prawda, brakło celności, timingu, techniki, decyzji, precyzji, a nie szczęścia :)
04.12.2024 07:25
wyjście z założeniem że Kane będzie wiecznie zdrowy i nie potrzebujemy nikogo na zmianę jest skrajnie głupie :D jeszcze bym zrozumiał gdybyśmy mieli kogoś z drugiej drużyny kto mógłby wejść...ale my nawet tego nie próbujemy :D
04.12.2024 07:16
Tak, powinien nie wychodzić. Dwóch obrońców było wokół Frimponga. Nawet jeśli jeden by faulował, to zapewne skończyłoby się na żółtej. Druga rzecz, że dwóch obrońców mogło dość łatwo wypchnąć go poza światło bramki, lub po prostu zdominować fizycznie.
Neuer chcąc wychodzić, musiałby wyjśc sekunde wcześniej żeby przeciąć podanie, a nie wbijać się między naszych obrońców. Głupia decyzja. Nie pierwsza w ostatnim czasie.
04.12.2024 07:14
2
"Mieliśmy swoje okazje do zdobycia bramki, ale niestety ich nie wykorzystaliśmy"
Ostatnio było coś w stylu: "powinniśmy byli strzelić jedną-dwie bramki więcej"
Ciągle to samo. 10 sytuacji żeby coś wcisnąć, a przeciwnicy potrafią skleić jedną akcje i wpada. Coś tu jest nie tak i to grubo.
04.12.2024 07:12
@Edmund Bo nawet ciamajda w ataku, ale typowy napastnik, to lepszy napastnik niż grajek który nigdy na tej pozycji nie grał. Ot co :)
@hoven mnie również okropnie martwi Olise. Gośc ma talent, dobre podanie, drybling...a znika na 3/4 meczu. Jak masz gre oprzec na takim zawodniku? Wytłumaczenie że go podwajali, czy miał "ciężko" do mnie nie przemawia, bo Musiala miał zazwyczaj trzech wokół siebie i albo wywalczył jakiś rzut wolny, albo chociaż udało się nie stracić pilki.
Poza tym - uderzający brak jakości. W dosłownie każdym meczu potrzebujemy 10 sytuacji żeby strzelić bramke, a nasi przeciwnicy 1-2 akcje i już bramka. Coman który w idealnym kontrataku 3na2 podaje za mocno. W innej akcji strzał w środek bramki mimo że wystarczyło puścić szczura po długim rogu. Tel ze strzałem w trybuny w końcówce...
Mamy pomysl na granie, potrafimy grać szybko, kombinacyjnie, a jak przyjdzie oddać strzał to nagle nam prąd wyłącza. Potrzeba wzmocnień jakościowych a nie ilościowych. Obecnie mamy 5 skrzydłowych i żaden nie jest w optymalnej formie.
04.12.2024 07:08
Sane ma siłe przebicia? To ten sam kaliber co Coman. Nie łódź się, że Sane by coś pociągnął bo jest w dokładnie takiej samej dyspozycji jak Coman i Gnabry. Olise ma momenty gdzie robi przewagę, ale to jak znika na 3/4 to jest jakiś dramat...co nie zmienia faktu, że jest najlepszy z naszych skrzydłowych, o zgrozo.
04.12.2024 07:02
1
No nie można mu zarzucić że zagrał źle. Nawet jedną sytuację ładnie wyciągnął. Na linii wydaje się solidnym bramkarzem, ale gra nogami to inna bajka.
Nie łódź się, nie będzie żadnych zmian o których mówisz. Twardo będziemy stawiać na zawodników typu Coman
04.12.2024 07:01
Serio ktoś nie dał Neuerowi 6.0? Za co niby miałby mieć coś innego?
04.12.2024 06:59
Jedno jest pewne. Po takim meczu nie można odmówić im walki o ambicji. Widać ogień w oczach. Szkoda tylko, że u niektórych nie idą za tym umiejętności.
Coman po raz kolejny udowodnił że wielką piłka mu odjechała i nikt już na jego szybkie nogi się nie nabiera, a gdy trzeba podać to są problemy.
Gnabry znowu z nadwagą.
Goretzka niestety nie ten poziom i to widać.
Laimer, z całym szacunkiem, ale to nie piłkarz na Bayern, a przynajmniej nie na opieranie gry na nim. Jest zbyt słaby technicznie, zbyt wolno myśli. Jednak jest świetny kondycyjnie i jest skubany zawzięty.
Olise musi ogarnąć głowę bo kolejny mecz, ważny mecz, a on zbika na dluuuugie fragmenty.
Potrzeba inwestycji. Potrzeba zawodników z jakością, z ambicja, którzy wejdą i dadzą coś ekstra. Niestety mamy teraz ogrom skrzydłowych (Coman, Sane, Gnabry, Tel, Olise) a żaden nie jest nawet w połowie w formie. Absurd.
03.12.2024 23:12
@Jelly dobry gracz potrafi to wykorzystać. Rozumiem że nie musi być 100% meczu pod gra ale znika na zbyt długo.
03.12.2024 23:07
2
Dokładnie. Moim zdaniem VK robi co może. Nie jego wina że Coman podać nie potrafi czy Gnabry trzymać dietę.
VK odmienił zespół, nadal mu drugie życie.
03.12.2024 23:06
Też nie rozumiem. Wiesz co to są takie trolle które szukają jednego złego podania żeby dopasować sobie to do swojej teorii :)
03.12.2024 23:05
1
Petycja do zarządu:
Drodzy właściciele Bayernu, bardzo proszę KUPUJCIE ZAWODNIKOW KTORZY MAJA JAKOSC, A NIE JAKOS.
dziękuję.
Z poważaniem.
Tak serio - brakuje nam jakości. Coman, Gnabry, Laimer, Goretzka, to nie są zawodnicy którzy zrobią przewagę. Każdy ma potężne braki w jakimś aspekcie. Coman nie potrafi dośrodkować czy strzelić, Gnabry znowu ma nadwagę, Laimer biega za trzech ale jak trzeba grać tech cóż od to ręce opadają, a Goretzka niestety przechodzi obok meczu.
Duży zawód jeśli chodzi o Olise. Kolejny ważny mecz a chłop znika na 3/4 meczu.
Musiala ciężar gry z 3 graczami na plecach...
Kimmich brawo za walkę i łatanie dziur.
Neuer...ego cię dawno wyprzedziło...
03.12.2024 23:03
1
Jeśli VK zdobędzie Bundeslige to będę zadowolony i uznam sezon za udany :)
Byleby się nie skompromitować w LM.
03.12.2024 22:59
1
- nie ma co winić zawodników
- Neuer zawalił
XD
03.12.2024 22:58
Jak możesz pisać że przegrana 1 0 to dobry wynik bo było ciężko xD wtf
03.12.2024 22:57
Zgadzam się. 50 % winy za ten mecz ponosi Neuer a 50% nasza okropna nieskuteczność.
Ale faktem jest że od dłuższego czasu, myślę że od 2 sezonów, Neuera wyprzedziło już ego
03.12.2024 22:50
Tak tylko tej skuteczności i szczęścia to nam brakuje już od dobrych kilku meczów. Tworzymy 50 sytuacji bramowych i większość z nich partolimy koncertowo. Leverkusen miało może 2 sytuacje i wygrali.
03.12.2024 22:49
1
No i marnujemy mnóstwo sytuacji. Mecz można było zamknąć w pierwszej połowie mając kilka okazji które koncertowo zmarnowaliśmy. Brakuje nam jakości.
03.12.2024 22:47
1
Kim out? Dobrze się czujesz?
A za Neuera kto? Ulreich?
Opanuj emocje
03.12.2024 22:47
myślę, że przy 3627 strzale w końcu wpadnie!
03.12.2024 22:37
@Matilegolas póki trzeba biegać i dać z wątroby to jest super. Gorzej jak trzeba myśleć i grać technicznie. Nic nowego
03.12.2024 22:20
Niestety mieliśmy swoje sytuacje i je spieprzyliśmy. Leverkusen wykorzystuje w zasadzie pierwsza sytuację i karzeł nam bramkę głowa strzela...
Nie winilbym Kima mimo wszystko
03.12.2024 22:19
Tez macie wrażenie że Coman strzela na oślep? :)
Pomijam fakt że mieliśmy już dużo okazji i powinniśmy już prowadzić. Szczególnie w takim stanie osobowym.
Nie kminie czemu jesteśmy tacy nieskuteczni. Przeciwnicy z tych akcji by nam już 3 wsadzili :D
03.12.2024 21:26
Olise i Musiala powinni próbować akcji indywidualnych żeby wykartkowac obrońców Leverkusen. Innej opcji nie widzę żebyśmy ich ugryzli
03.12.2024 21:18
1
Po co on wychodził skoro dwóch obrońców było obok Frimponga. Wtf
03.12.2024 21:05
Możliwe że ta szkółka to jest właśnie tyle warta :)
03.12.2024 20:32
Ależ ofensywny skład Leverkusen. 4 obrońców, 2 wahadłowych, 3 defensywnych pomocników, brak napastnika.
Znowu będzie antyfutbol przez 90min i liczenie na jedna kontre. Niech ich szlak trafi. Nienawidze takiego nastawienia.
My za to będziemy się męczyć klepaniem od lewa do prawa bo przeciwnik w 10 będzie stal w polu karnym...
03.12.2024 20:32
@Reeken89 Zdecydowanie. Pytanie czy Bayern będzie chciał rozbić bank dla Niemca, czy wzmocnić najgorzej obstawioną pozycję... Szkoda, że nie możemy złapać złotego środka między kasą a jakością zawodnika. Albo idziemy w setki baniek, albo w jakieś transfery często niezrozumiałe lub nic nie wnoszące...ale za to tanie :)
02.12.2024 15:03
3
Z tym, że Bayer ma Schicka w zastępstwie a my...
02.12.2024 14:22
To jest idealny przykład zamiany trenera gdzie nie robisz wszystkiego od zera, totalnej rewolucji, tylko stosujesz ewolucję. Jeszcze jak dodamy "średnio udane okienko transferowe" w ich wykonaniu, to tym bardziej szacun.
Jeśli na wiosnę Liverpool będzie wyglądał tak samo jak obecnie to jest to dla mnie główny kandydat do wygrania LM. Ich gra jest niesamowita. Nie mówię o samych wynikach, tylko o tym w jaki sposób grają. Grają szybko, agresywnie, kontrolują grę, grają mega skutecznie i z pomysłem, nie ważne czy grają przeciwko Realowi, City czy jakiemuś Brighton.
02.12.2024 14:21
Tak sobie myślałem o najbliższych ruchach transferowych Bayernu, o możliwych wzmocnieniach itd itp... i tak mnie troche pesymizm ogarnął, bo my tu ciagle mówimy o nazwiskach typu Theo Hernandez, Dimarco, Xavi Simons, Wirtz... ale zauważmy, że międzyczasie na liście obserwowanych są takie nazwiska jak np Raum jako "alternatywa" na bok obrony. I tu mam mocno mieszanie uczucia, tzn. interesujemy się top nazwiskami, za które zapewne nie będziemy chcieli płacić tyle ile zespoły chcą i albo po miesiącach przepychanek zostaniemy z niczym, albo odpuścimy, sprowadzając kogoś 'na zastępstwo' pokroju Rauma. Z całym szacunkiem do niego, ale to nie jest grajek na Bayern, szczególnie przy naszym stylu gry.
Tak możemy rozważać każdą pozycję. Xavi/Wirtz? Ale przecież Wanner wróci to akurat szansa, nie? Odejdzie Goretzka? Przecież na pewno Kimmich podpisz umowę to akurat mamy komplet. Wzmocnienie obrony? Ale przecież wróci Stanisić czy Ito, to się kadra uzupełni. Nie mamy Prawego obrońcy? Laimer daje radę, do tego Stanisić i Boey - pozycja obstawiona.
W zasadzie "na starcie" mamy kadrę kompletną z taką narracją.
Odbijemy się od Leverkusen którzy rzucą kwotę zaporową. Xavi Simons już obecny sezon w jego wykonaniu nie jest wybitny, ale nadal widać potencjał - cała nadzieja w PSG że w ogóle będą chcieli się go pozbyć. Theo zarabia mało, ale Milan będzie chciał go zatrzymać więc tu też negocjacje będą ciężkie...
Patrząc na to w jakim stylu chcemy grać pod wodzą VK, musimy mieć szybkich bocznych obrońców z jakością piłkarską. Czy taki TAA, Hakimi czy Pedro Porro dogoniłby Gittensa? Nie wiem, ale na pewno miałby większe szanse niż Laimer. Czy Raum potencjalnie zrobi liczby lepsze niż Davies? Może, ale czy naprawi błąd doganiając przeciwnika? Wątpię.
Dla mnie idealnym składem na przyszły sezon byłby taki:
Neuer (lub np Diogo Costa, Ederson)
TAA-Upamecano-Kim-Theo
Kimmich-Pavlović
Olise-Wirtz-Musiala
Kane
gralibyśmy węziej (skrzydła schodzące do środka) robiąc miejsce na obieg dla bocznych obrońców. O wiele lepsza jakosć na bokach obrony czysto w obronie jak i w ataku - lepsze podania, dosrodkowania... Skład bez wad, bo brakuje cm czy kg w środku pola, ale mamy tam na ławce takiego Palhinhe w razie czego...
Ale i tak zapewne skończymy z Ito na LO, Sane na LS i Stanisiciem na PO...
02.12.2024 13:25
1
"na tym etapie" ma się rozumieć "tak wcześnie" :)
Bayern ma obowiązek w końcu wygrać ten Puchar. Troche wstyd, że nawet nie dochodzimy do chociaż 1/2.
02.12.2024 12:35
@Reeken89 nawet nie mała
30.11.2024 17:51
Pomahaj tam do kamery :D
30.11.2024 17:33
Tel w pierwszym :o
30.11.2024 17:32
Davies zatrzymany nad ranem w swoim Lambo "lekko pijany" /Bild
29.11.2024 16:55
1
Adi weź sie wybierz na mecz pod koniec sezonu, co...? :D
29.11.2024 16:41
Haha jaki rozstrzał celów transferowych xD Raum I Theo xD
27.11.2024 22:57
1
Bęben maszyny losującej jest pusty. Proszę o zwolnienie blokady. Następujące oceny to:
:)
27.11.2024 16:12
Mam podobne zdanie.
Grupa indywidualistów którzy nie tworzą drużyny.
Ale takiego Vitinhę to bym u nas widział, oj tak... :)
W sumie taka alternatywa dla Wirtza moim zdaniem.
27.11.2024 12:50
hehe uwielbiam te hehe śmieszki o hehe szefuniu hehe De Ligtcie hehe śmiesznie jest.
RL9 zgłosił ból pleców. Nie ma nikt podstaw by sądzić, że nie miał urazu. Bezpodstawne "oskarżenia" że udawał.
Widzę, że mamy eksperta z wtykami w sztabie Barcelony. Opowiedz coś jeszcze może?
Może np Robert od kilku tygodni grał na środkach przeciwbólowych? Może nabawił się lekkiego urazu który ogólnie nie przeszkadzał, ale nie chcieli ryzykować z pogłębieniem się go, stąd decyzja o odpoczynku?
Ale nie...takich ewentualności nie można brać pod uwagę. Nie pasowałoby do narracji.
Poza tym, te ciągłe pieprzenie o tym że kadra gra lepiej bez Lewego - właśnie mieliśmy dowód na to na ostatnim zgrupowaniu. O niebo lepiej nam poszło niż gdy w kadrze jest Lewy.
27.11.2024 11:36
@Zerafaelo tu nie chodzi personalnie o Comana tylko ogólnie o zespół. Nawet w Bundeslidze stwarzamy multum sytuacji a czasami aż głowa boli od zmarnowanych sytuacji.
Tu nam się poszczęściło i wygraliśmy - a PSG miało swoje momenty i mogło nas skarcić. W takich meczach po prostu trzeba wykorzystywać więcej sytuacji gdy jest taka okazja.
27.11.2024 10:50
Mecz w sumie niezły. Bardzo dobre pierwsza połowa moim zdaniem. W drugiej, po czerwonej kartce, chyba byliśmy przekonani że już wygraliśmy - to mogło nas zgubić bo PSG się nie cofnęło.
Razi mnie jedynie ilość akcji które marnujemy. Świetne szybkie akcje, a koniec końców piłka lądowała na trybunach. Nad tym trzeba popracować bo Coman zmarnował chyba 2 setki, Musiala z daleka strzał w trybuny, Sane to samo... Coś tu nie gra - albo są zbyt nakręceni i się podpalają za bardzo albo faktycznie zapomnieli jak się uderza
27.11.2024 09:19
@Marienplatz Patrząc na ich dyspozycję w ostatnich tygodniach, brak błędów, brak strzałów na naszą bramkę, nawet ciężko znaleźć akcje pod naszą bramką, to tak - mamy rewelacyjną defensywę :)
Jednak tak szybcy zawodnicy zawsze stwarzają zagrożenie. Stąd szczypta uwagi w ich stronę.
25.11.2024 18:48
imo 3 punkty najważniejsze. Niech to nawet kolanem przepchną.
25.11.2024 14:24
z PSG może być ciężki mecz. Nie ze względu na to że PSG to potężny klub, tylko ze względu na ich napastników. Mogą nie być w formie, ale tacy piłkarze jak Kolo Muani czy Dembele, nawet bez formy, są mega groźni przy kontratakach - a co by nie mówić, tutaj jest jedyna opcja by nas ukąsić. W środku pola świetny Vitinha który biega za dwóch i umie rozgrywać.
To nie będzie łatwy mecz, może być nerwówka, ale jednak uważam że ich pokonamy bo po prostu mamy lepsza formę, mamy dobrą jakość i nasza obrona wygląda na ten moment świetnie. Obyśmy mieli dobry dzień :)
25.11.2024 13:26
Ciekawe tylko na jakich warunkach :)
Ale to też pokazuje, jak taktyka ma wpływ na grę zawodnika i jego dyspozycję. Teraz gra wysoko, ofensywnie, wraca się tylko gdy trzeba do obrony, a nie jak wcześniej - miał się nie ruszać z linii co uwypuklało jego ułomność w grze obronnej i taktycznej.
24.11.2024 20:13
4
Kolejny mecz na 0 z tyłu, kolejny z brakiem zagrożenia naszej bramki i kolejny świetny występ naszego duetu obrońców. Serio, to jest chyba największe zaskoczenie tego sezonu.
Nawet jak dostawaliśmy po d*pie od Barcelony czy przegraliśmy niefartownie z Villą, to nie można było obwinić Kima lub Upamecano, co sezon, czy dwa temu było normą. Łał. Oby tak dalej!
22.11.2024 22:33
@hoven zgadza sie. Szczególnie patrząc na formę Comana, Gnabryego, to taki Irankunda mógłby te 15min dostać :)
Tel też od takich krótkich momentów zaczynał po czym był szał na jego punkcie.
22.11.2024 22:29
no tak, bo żeby zagrać dobry mecz to trzeba być w statystykach G/A...
22.11.2024 22:28
Zakładam że zbyt niebezpieczny, stykowy wynik żeby "wprowadzać młodych".
Nie popieram, ale rozumiem.
22.11.2024 22:14
@Alistair też nie da się ciągle grać ja jeden kontakt. Już kilka razy rozgrywaliśmy w poprzek boiska i potem było szybkie przyspieszenie i gra na jeden kontakt
22.11.2024 21:15
To jak my wyglądamy słabo to jak wygląda Augsburg? XD
22.11.2024 21:14
1
Moim zdaniem gramy dobrze. Stwarzamy sytuacje. W końcu wpadnie :)
Buchman, Aznou, Wanner w nawiasach bo nie wiadomo jaka przyszłość ich czeka - wypożyczenia, czy w ogóle będą grac itd itp. Pytajniki przy Irankundzie i Telu podobnie. Muller potencjalny koniec kariery.
No chyba jasno widac, że po tak dużej sprzedaży, to kadra robi się, lekko mówiąc, wąska.
Pozycja LO praktycznie nieobstawiona, PO raczej bez szału, jakieś wzmocnienie ŚO mile widziane, Skrzydłowy przy sinusoidalnej dyspozycji Sane również potrzebny...
22.11.2024 08:34
1
Tak sobie zacząłem rozkminiać ten cudowny plan Bayernu na pozyskanie Wirtza, z grubymi sprzdażami itd itp. Moim zdaniem to nie ma większego sensu, jeśli nie chcemy puścić klubu z torbami :D sprzedaż kilku zawodników by pzoyskać jednego drogiego i to na pozycji gdzie w sumie nie ma tragedii jest trochę ryzykowne. Szczególnie że nie mamy obrońców i też (lub głównie tu) by się przydało kadrę wzmocnić.
Na sprzedaż:
- Coman - transfermarkt 40kk€ - realne do uzyskania.
- Gnabry - transfermarkt 40kk€ - realnie myślę max 30kk€.
- Goretzka - transfermarkt 22kk€ - realnie myślę max 15kk€.
To łącznie daje około 80-85kk€, a transakcja z Wirtzem może oscylować w granicach 150kk€... troche duży rozstrzał :)
Dodatkowo z klubem pożegnają się (lub prawdpodobnie się pożegnają):
- Dier - za darmo
- Davies - za darmo
- Muller - koniec kariery? tu jedynie "ulga" na budżecie płacowym
- Moim zdaniem ktoś z trójki Laimer, Stanisić, Boey. Z racji tego że Kompany lubi szybkich obrońców (Boey), Stanisić po powrocie z kontuzji raczej nie dostanie listu pożegnalnego, a Laimer sie nie nadaje do szybkiej czy technicznej gry, to właśnie tego ostatniego bym widział z transferem. To dałoby jakieś 20kk powiedzmy.
Podsumowując, możemy pozbyć się łącznie z zespołu ~6-7 zawodników, a MOŻE pozyskamy (aka "będziemy się starać") jednego. Klasowego, ale jednego. Troche ryzykowne :)
Patrząc na ostatnie okienko z Doue, Simonsem itd itp, to raczej nie będziemy prowadzić trzech równorzędnych rozmów, tylko hurra wszystkie siły na Wirtza a ten na ostatni tydzień przed zamknięciem okna powie Aufwiedersehen i zabookuje lot do Madrytu :)
Strasznie to moim zdaniem ryzykowne...
22.11.2024 08:26
Ile tam się musi zmienić żeby nie zmieniło się nic :) jak oni chcą budować ambicje wewnątrz klubu, w zawodnikach, skoro dostają kupe siana za nic :D
Inna kwestia jest taka, że kompromitują się co sezon, a mają tak zbudowaną markę już LATA temu, że dalej mają kosmiczną płynność finansową i "parcie zawodników" na dołaczenie do wielkiego historycznego klubu. Niesamowite.
22.11.2024 08:01
bez szans :) prędzej będzie bronił Ulreich bez nogi niż Peretz
22.11.2024 07:59
Muszą kokietować żeby dostać wyższy hajs. Jakby otwarcie mówił że liczy się real to negocjacje raczej nie byłyby dla nich korzystne
15.11.2024 22:13
haha to M wygląda tragicznie XD bez jaj że to ktoś klepnie
15.11.2024 19:24
czyli TAA oddajemy Realowi lekką ręką. Nawet nie postaramy się zrobić konkurencji?
15.11.2024 19:23
szkoda że Neuer nie odpuści nawet pucharu ligi...
15.11.2024 09:23
to akurat cena za niego spadnie może? :D
15.11.2024 09:22
1
@Sielber9 E tam jaki Theo. Jest Guerreiro i Ito...kadra kompletna ;)
14.11.2024 10:07
Ciekawe co jest w planie modernizacji
14.11.2024 08:38
Kościółkowy dresik (:
Cena na bank poleci na grubo. Jak zawsze przy 'limitowanych kolekcjach' ;)
14.11.2024 07:22
Diomande to obrońca warty uwagi :) Posturą przypominający Boatenga.
Przy pozbyciu się Diera w lecie potrzebujemy kogoś do rotacji.
Ale...serio 80kk?? Kogoś chyba poniosło srogo.
Boję się jedynie, że Ito jest rozpatrywany jako następca Daviesa...a przy naszej grze potrzebujemy turbo szybkich obrońców/wahadłowych.
14.11.2024 07:21
Bild :)
11.11.2024 16:47
@Sielber9 tydzień temu też wsadził
10.11.2024 23:08
Właczyłem sobie "w tle" mecz Wolfsburga z Heidenheim i powiem Wam, że zastanawiam się ile Wanner się tam nauczy. Fajnie że gra, ale czy to będzie jakiś super rozwój w tym klubie to wątpie :)
Mam nadzieję, że przyszły sezon spędzi w klubie typu Stuttgart, Eintracht, gdzie może się coś nauczyć kosztem minut (byleby nie grał 5 minut co 3 mecze bo to też bez sensu)
a co myślicie o Marmoushu? Inny typ niż Kolo Muani który się kopie po czole w PSG. Ma technikę, szybkość. Nie jest to jednak '9'. Ciekaw jestem jakby się spisał u nas na skrzydle? Typ zawodnika, który lubi zbiegać do środka, więc idealnie dla wysoko ustawionych bocznych obrońców/wahadłowych, czyli tak jak gramy. Zakładając, że pozbędziemy się Gnabryego oraz Comana + Tel na ten moment nie pokazuje tego co potrafi, może jest to jakaś opcja.
Na pewno warty uwagi - wszystko zależy od rundy wiosennej, od jego ceny oraz samego zawodnika bo podobno ma erekcję na myśl Premier League.
10.11.2024 20:36
1
Za TT na pewno byśmy stracili ;) co więcej, od 80 minuty gralibyśmy na czas lub w głębokiej obronie :D więc chociaż taka zmiana na plus
09.11.2024 17:36
To, że mecz przepchnęliśmy, mamy 3 punkty cieszy bardzo.
To że gra nie wyglądała tak jakbyśmy chcieli - trudno, mecz się nie ułożył po naszej myśli.
Ale bardziej martwią mnie inne rzeczy:
- apatyczność Kane'a - czasem mam wrażenie że gość niedomaga fizycznie, jest zmęczony.
- brak pomysłu na szybkie rozegranie piłki
- niedokładność, niedokładność i jeszcze raz niedokładność - niecelne podania, strzały nieprzygotowane, niechlujne. Co to ma być?? rozumiem że może się zdarzyć skiksować ale niektóre zagrania to wołały o pomstę do nieba.
- widać po postawie naszych obrońców, jak ogromny wpływ na ich grę ma dyspozycja środka pola.
09.11.2024 17:35
on nie jest gruby, on jest puszysty :D
@hoven nawet nie strasz... ;) ja akurat liczę że zagra te 3 dobre mecze pod koniec i to spowoduje że ktoś się na niego nabierze poza Monachium
09.11.2024 17:19
Albo jesteśmy zmęczeni, albo myśleliśmy że St. Pauli odda nam to zwycięstwo za free :)
Na ten moment rywale wydają się agresywniejsi niz my
09.11.2024 17:12
fatalnie to wyglądało
09.11.2024 17:00
@hoven rotacja nie jest zawsze z powodu zmęczenia. Może na treningu Goretzka wygląda nieźle i za to dostaje szanse gry w pierwszym składzie? Co w tym złego?
09.11.2024 16:55
mecz na zaciagniętym ręcznym :)
przydałoby się wsadzić na 2:0 bo możemy się zdziwić - oby nie
09.11.2024 16:53
@BreitnerPaul No a ja widze hejtowanie zawodnika :) Między wierszami mu ujmujesz, co moim zdaniem jest nie na miejscu w tym sezonie. Za zeszły sezon - jak najbardziej zasłużył na srogą krytykę, ale obecnie? Robi co do niego należy.
Palhinha zagrał 5 meczów ostatnich. Rotacja na każdej pozycji jest potrzebna żeby mieć zawodników pod grą. Skoro mamy również Goretzke który jest gotowy do gry to czemu mu nie dać szansy?
Na ten moment Laimer i Guerreiro są rozpatrywani jako PO, a Pavlo dopiero wraca do treningów.
Moim zdaniem pozytywna decyzja trenera
09.11.2024 15:32
kompletnie nie potrafi się odnaleźć na boisku, niestety.
09.11.2024 15:28
@AdiFantasti to też akurat wyjątkowa sytuacja, bo do tej pory Carlo kompletnie nie korzystał z młodych
09.11.2024 15:27
Co sie w Realu dzieje z tymi kontuzjami to jakaś masakra jest :o
09.11.2024 15:10
Boski Joshua w tym sezonie wrócił na dobre tory w swojej grze, więc nie wiem skąd ten hejt?
Wystawienie Goretzki w pierwszym skłądzie pierwszy raz w tym sezonie to dla Ciebie jakaś ujma? To ciągle nasz zawodnik. Nigdy nie wiesz kiedy się może przydać. Co jeśli np Kimmich bądź Palhinha złapią uraz? Dier będzie grał na 6? Lepiej go mieć pod grą niż traktować jak zepsute jabłko.
Palhinha grał w ostatnim czasie wszystko, tak btw.
09.11.2024 14:57
@makaay hehe nie mam bólu tyłka - wyświetliła mi się o tym informacja i uznałem że to ciekawe ;)
Czy źle postąpił? Tego nie powiedziałem. Wskazuje tylko to, że w Realu jest jednym z wielu, a tutaj mógł byc w HoF :)
Żal do niego można miec tylko o sposób odejścia a nie o to że odszedł.
Co do Wirtza (nie wiem czemu tutaj o tym wspominasz ale ok) to pytałem gdize by było jego miejsce nie dlatego że go nie chce, nie widzę w Bayernie, tylko dlatego, że w jakiś sensowny sposób trzeba ustawić zespół :)
Czemu mam się obudzić? z czego mam się obudzić? Nie rozumiem Twojej wypowiedzi troszkę :)
08.11.2024 14:04
pytanie ile € za Wirtza by chcieli w takim układzie. Moim zdaniem Bayern nie powinien odpuszczać tak łatwo Wannera, powinien mieć przynajmniej opcje pierwokupu np po 2-3 sezonach.
Skomplikowana transakcja :)
No i gdzie Wirtz miały grać? Jako 10? Wtedy Musiala na LS?
Przedłużenie kontraktu z Sane jest wg mnie dobrą opcja ale tylko na warunkach Bayernu. Spoko głosy był że Sane były skłonny mocno obniżyć pensję ale z bonusami które dawałyby w sumie taką samą kwotę. Jeśli te bonusy byłyby sensowne, tzn "osiągnij X goli/asyst" a nie "wygraj Bundesligę" (bez nawet występu powiedzmy), to byłoby super moim zdaniem. Tylko wtedy dobrze by było dać od razu 2 lata przynajmniej, żeby w razie czego za rok mieć opcje go sprzedać :)
08.11.2024 10:19
Zaraz pójdzie narracja, że Dressen od początku był faworytem do tego stanowiska i nie uważali nic innego nigdy przenigdy (:
tak samo jak z "priorytetem na VK" ;)
08.11.2024 09:41
1
Perez potwierdził, że na kolejny sezon Real bedize szukał nowego PO (co logiczne, kontakt z TAA już był ogłoszony dawno), ale również nowego ŚO - czyżby Alaba się nie sprawdził? :)
Alaba mógł być w Hall of Fame Bayernu, ale zaczął robić gównoburzę że chce grać tylko na ŚO, mimo że na LO był spokojnie w top5 świata. Doszły do tego oczekiwania finansowe, jako zapora żeby nie przedłużyć kontraktu i się zrobił syf. Poszedł do wymarzonego Realu i...poczatek miał niezły, ale potem kontuzja-ławka-parę meczów-kontuzja-ławka. I tak w kółko.
Mimo wszystko troche mi go szkoda, ale po chwili sobie myślę - totalnie jego los jest mi obojętny :)
08.11.2024 09:39
@Reeken89 no miał farta - albo my byliśmy niedokładni. Wolej Gnabryego prosto w wyciągniętą instynktownie ręke Trubina, kilka sam-na-sam zmarnowanych bo nam piłka uciekła albo oddawaliśmy strzał z d.py... Ale fakt, wybronił im wynik
07.11.2024 21:06
1
@ARTUR w zasadzie teraz jest podobnie? gramy 8 meczów eliminacyjnych a potem jest faza gdzie mierzą się najlepsi.
Moim zdaniem nowy format jest ciekawy, jest wiele niespodziewanych wyników, dużo meczów oraz "gwarancja" że każdy zespół będzie grał wszystkie 8 spotkań na maksa bo każdy punkt czy bramka może się liczyć w końcowym rozrachunku.
@Jurgen1982 co Ty pieprzysz, że się tak wyrażę? Każdy ma tyle samo przeciwników każdej "grupy trudności", więc gdzie jest tutaj łatwiej dla zespołów topowych? Właśnie Ci mniejsi mają więcej okazji, żeby się postawić (więcej meczów to również większy dla nich hajs) oraz mają mecze 'na swoim poziomie' więc mogą zaskakiwać. Kto by pomyślał, że po 4 meczach PSG będzie daleko w tyle a taki Brest będzie w top8? W starym formacie raczej mało prawdopodobne bo często po 3-4 meczach już było praktycznie jasne kto wyjdzie z grupy, a reszta meczów były na "odczep się".
Moim zdaniem teraz jest większa nieprzewidywalność, większa różnorodność meczów, dużo więcej się dzieje jak i robi to presję na zespołach chcących walczyć o tytuł.
07.11.2024 21:01
1
co mają powiedzieć kibice Benfici która dopiero co ograła 4:0 Atletico a z nami z połowy nie wyszła.
Zdominowaliśmy ich, nie daliśmy im dojść do słowa. Do tego wygraliśmy. Czego chcieć więcej?
07.11.2024 20:59
1
Super hashtag, taki nie za mądry
07.11.2024 15:48
raczej było przewidywalne od samego poczatku. Nikt po tak długiej przerwie z marszu nie wróci na 100% obciażenia. Nawet jakby był teoretycznie zdolny do gry, to i tak nie byłby powaznie brany pod uwagę w kontekście budowania kadry. Niech trenuje, wraca do zdrowia i na wiosnę będzie pewnośc, że nic mu się nie odnowi
07.11.2024 10:59
1
@seco555 Javi przy Palhinhi to wirtuoz :D a tak ogonie to Javi drewnem nie był przecież ;)
@ARTUR widze komentarz typu "kiedyś to było" :)
05.12.2024 13:56
@admin niby tak, pytanie czy taki turniej faktycznie będzie na tyle popularny że warto ryzykować przeciążenia i kolejne kontuzje. Nie mówię, ze mamy nie brać udziału, ale ograniczyć ryzyko do minimum a przy okazji sprawdzić mlodych w presji turnieju z dobrymi markami światowymi
05.12.2024 13:21
@Zerafaelo Nie wiadomo czy Davies odejdzie na ten moment :)
Co do składu - jeśli to jest w formule mistrzostw świata, to musi być jakaś kadra zgłoszona, czyli mozna zgłosić każdego :) zawsze można puścić skład mieszany.
jeśli Bayern wyśle tam pierwszy garnitur to będzie niepowazne
05.12.2024 11:08
@bialykrk
- jesli oddamy Laimera to moim zdaniem będzie to duży błąd. Tak samo jak z oddaniem Mazraouiego.
- Peretz moim zdaniem to spoko bramkarz, ale widać że jego gra nogami jest daleka od ideału a jednak przy naszym stylu gry będzie to raczej mocny argument.
- Dalot też niezły w sumie
- Jeśli Davies przedłuży kontrakt to w zasadzie będę mega zadowolony. Pasuje do taktyki, a dodatkowo utrzemy nosa Realowi :)
- no dwóch z trzech skrzydłowych musi odejść. Pytanie którzy :) Wanner myslę, że spędiz sezon na wypożyczeniu w lepszym klubie pokroju Eintrachtu czy Stuttgartu.
- byłbym za wprowadzeniem młodego. nawet na te 10min przy wygodnym wyniku nie ma sensu eksploatować Kane'a bo go zajedziemy.
05.12.2024 10:52
co XD
to sie nie dziwie że Tah był tak zdeterminowany i przekonany do kariery w Bayernie. Wieloletni wysoki kontrakt zapewniłby mu piekną emeryturę.
Eberl, jeśli to prawda, to weź Ty się rozpędź i walnij baranka :) a potem zobacz jak Tah niesamowicie wygląda w tym sezonie
05.12.2024 10:48
Mam nadzieje że puszczą na ten turniej rezerwy + juniorów ;)
Bez sensowny turniej zapychający napięty kalendarz
05.12.2024 10:46
Zapraszam do dyskusji o potencjalnych wzmocnieniach, bo czemu nie ;) Moja subiektywna "lista życzeń" dla pozycji, które uważam że powinniśmy wzmocnić:
1. BR:
- nikt raczej nie bierze serio pod uwagę Peretza i Nubela...
- potencjalne wzmocnienia:
* Ederson - kontrakt chyba 2026, dobrze gra nogami i równie nieźle broni. Może przy kryzysie w City, były zainteresowany czymś nowym?
* Diogo Costa - talent z Porto. Drogo, ale z potencjałem na lata.
2. PO:
- mamy na ten moment 3: Laimer, Stanisić, Boey. Moim zdaniem jeden z nich powinien się pożegnać z klubem w lecie. jeśli Boey znowu się połamie, to serio nie widzę sensu go trzymać dłużej. Jeśli jednak będzie zdrowy, to mam takie 55:45 na jego korzysć w stosunku do Stanisica, patrzac na nasz styl gry.
- potencjalne nazwiska:
* TAA - kontrakt do 2025, warto zawalczyc choć pewnie i tak wybierze Real.
* Hakimi - idealny pod nasz styl gry, ale ma przedłużyc kontrakt z PSG więc...
* Pedro Porro - nieźle sobie radzi w Spurs, młody, dynamiczny obrońca. Może akurat?
3. LO:
- po odejściu Daviesa zostaje nam tylko Guerreiro i Ito, który raczej będzie występował jako ŚO. Dodajmy może Aznou do listy...
- potencjalne wzmocnienia:
* Theo Hernandez - nasz mokry sen
* Dimarco - tańsza opcja od Theo, ale czy dużo gorsza? Ja bym brał.
* Raum - w plotkach się przewijał. Pytanie czy to jakość na Bayern, szczególnie przy tym stylu gry?
* Hato (Ajax) - młody, robi furorę, ale czy już gotowy? Warto obserwowac, ale jeśli mamy młodego Aznou, to czy potrzeba kolejnego mlodego?
4. LS:
- po sprzedaniu Comana i Gnabryego, nie mamy lewego skrzydła.
- potencjalne wzmocnienia:
* Wirtz - nie skrzydłowy, ale środkowy pomocnik, wtedy Musiala by grał bliżej lewej, co i tak często czyni.
* Simons - dużo tańsza opcja dla Wirtza, ale czy podobna jakość?
* Son - kończy mu się kontrakt w 2025. Niepodważalna jakość, może warto spytać? Dodatkowo obskoczyłby '9' na zastępstwie :)
* Kvaratskhelia - drogo. Ale gośc trzyma poziom, potrafi dryblować, podać uderzyć. Czyli przeciwieństwo Comana.
* Gakpo - N/LS, szybki, z uderzeniem. Nie jest to top3 skrzydłowych świata ale jest ponad przeciętny.
5. N (ławka):
- brak kogokolwiek. Tylko juniorzy którzy nie są brani pod uwagę cholera wie czemu.
- wzmocnienia:
* Son jako alternatywa z LS.
* Dzeko, Batshuayi, L. De Jong,
* generalnie ktokolwiek z krótkim kontraktem lub bez klubu aktualnie. Nie mam pomysłu innego...
Co myślicie? czekam na dyskusję :)
05.12.2024 08:40
Zgoda 100% :D
Nie da się ukryć ze brakuje jakości. Mamy 5 skrzydłowych a tylko Olise od czasu do czasu coś pokazuje, ale mimo wszystko nie można powiedzieć że jest w optymalnej formie. O reszcie się nawet nie bede wypowiadał :)
Jak ktoś w tym momencie uważa że VK się nie nadaje, to fakt, nie ma co dalej dyskutować ;) gośc odmienił Bayern, ogarnął babolową obronę, gramy efektownie, szybko, z pasją. Mamy problemy kadrowe i tego nie da się przykryć niczym niestety. Moim zdaniem 2-3 transfery w lecie i w nowy sezon wlecimy jak dzik w jeżyny...ale właśnie - dobre transfery a nie zawodnicy pokroju Rauma, Mittelstata, czy Fuhricha.
A prawda jest taka, że sami sobie robimy pod górkę w tych meczach niewykorzystując dogodnych sytuacji by strzelić bramkę. Tworzymy setki sytuacji a "nie chce wpaść bo brakło szczęścia" - ch*ja prawda, brakło celności, timingu, techniki, decyzji, precyzji, a nie szczęścia :)
04.12.2024 07:25
wyjście z założeniem że Kane będzie wiecznie zdrowy i nie potrzebujemy nikogo na zmianę jest skrajnie głupie :D jeszcze bym zrozumiał gdybyśmy mieli kogoś z drugiej drużyny kto mógłby wejść...ale my nawet tego nie próbujemy :D
04.12.2024 07:16
Tak, powinien nie wychodzić. Dwóch obrońców było wokół Frimponga. Nawet jeśli jeden by faulował, to zapewne skończyłoby się na żółtej. Druga rzecz, że dwóch obrońców mogło dość łatwo wypchnąć go poza światło bramki, lub po prostu zdominować fizycznie.
Neuer chcąc wychodzić, musiałby wyjśc sekunde wcześniej żeby przeciąć podanie, a nie wbijać się między naszych obrońców. Głupia decyzja. Nie pierwsza w ostatnim czasie.
04.12.2024 07:14
"Mieliśmy swoje okazje do zdobycia bramki, ale niestety ich nie wykorzystaliśmy"
Ostatnio było coś w stylu: "powinniśmy byli strzelić jedną-dwie bramki więcej"
Ciągle to samo. 10 sytuacji żeby coś wcisnąć, a przeciwnicy potrafią skleić jedną akcje i wpada. Coś tu jest nie tak i to grubo.
04.12.2024 07:12
@Edmund Bo nawet ciamajda w ataku, ale typowy napastnik, to lepszy napastnik niż grajek który nigdy na tej pozycji nie grał. Ot co :)
@hoven mnie również okropnie martwi Olise. Gośc ma talent, dobre podanie, drybling...a znika na 3/4 meczu. Jak masz gre oprzec na takim zawodniku? Wytłumaczenie że go podwajali, czy miał "ciężko" do mnie nie przemawia, bo Musiala miał zazwyczaj trzech wokół siebie i albo wywalczył jakiś rzut wolny, albo chociaż udało się nie stracić pilki.
Poza tym - uderzający brak jakości. W dosłownie każdym meczu potrzebujemy 10 sytuacji żeby strzelić bramke, a nasi przeciwnicy 1-2 akcje i już bramka. Coman który w idealnym kontrataku 3na2 podaje za mocno. W innej akcji strzał w środek bramki mimo że wystarczyło puścić szczura po długim rogu. Tel ze strzałem w trybuny w końcówce...
Mamy pomysl na granie, potrafimy grać szybko, kombinacyjnie, a jak przyjdzie oddać strzał to nagle nam prąd wyłącza. Potrzeba wzmocnień jakościowych a nie ilościowych. Obecnie mamy 5 skrzydłowych i żaden nie jest w optymalnej formie.
04.12.2024 07:08
Sane ma siłe przebicia? To ten sam kaliber co Coman. Nie łódź się, że Sane by coś pociągnął bo jest w dokładnie takiej samej dyspozycji jak Coman i Gnabry. Olise ma momenty gdzie robi przewagę, ale to jak znika na 3/4 to jest jakiś dramat...co nie zmienia faktu, że jest najlepszy z naszych skrzydłowych, o zgrozo.
04.12.2024 07:02
No nie można mu zarzucić że zagrał źle. Nawet jedną sytuację ładnie wyciągnął. Na linii wydaje się solidnym bramkarzem, ale gra nogami to inna bajka.
Nie łódź się, nie będzie żadnych zmian o których mówisz. Twardo będziemy stawiać na zawodników typu Coman
04.12.2024 07:01
Serio ktoś nie dał Neuerowi 6.0? Za co niby miałby mieć coś innego?
04.12.2024 06:59
Jedno jest pewne. Po takim meczu nie można odmówić im walki o ambicji. Widać ogień w oczach. Szkoda tylko, że u niektórych nie idą za tym umiejętności.
Coman po raz kolejny udowodnił że wielką piłka mu odjechała i nikt już na jego szybkie nogi się nie nabiera, a gdy trzeba podać to są problemy.
Gnabry znowu z nadwagą.
Goretzka niestety nie ten poziom i to widać.
Laimer, z całym szacunkiem, ale to nie piłkarz na Bayern, a przynajmniej nie na opieranie gry na nim. Jest zbyt słaby technicznie, zbyt wolno myśli. Jednak jest świetny kondycyjnie i jest skubany zawzięty.
Olise musi ogarnąć głowę bo kolejny mecz, ważny mecz, a on zbika na dluuuugie fragmenty.
Potrzeba inwestycji. Potrzeba zawodników z jakością, z ambicja, którzy wejdą i dadzą coś ekstra. Niestety mamy teraz ogrom skrzydłowych (Coman, Sane, Gnabry, Tel, Olise) a żaden nie jest nawet w połowie w formie. Absurd.
03.12.2024 23:12
@Jelly dobry gracz potrafi to wykorzystać. Rozumiem że nie musi być 100% meczu pod gra ale znika na zbyt długo.
03.12.2024 23:07
Dokładnie. Moim zdaniem VK robi co może. Nie jego wina że Coman podać nie potrafi czy Gnabry trzymać dietę.
VK odmienił zespół, nadal mu drugie życie.
03.12.2024 23:06
Też nie rozumiem. Wiesz co to są takie trolle które szukają jednego złego podania żeby dopasować sobie to do swojej teorii :)
03.12.2024 23:05
Petycja do zarządu:
Drodzy właściciele Bayernu, bardzo proszę KUPUJCIE ZAWODNIKOW KTORZY MAJA JAKOSC, A NIE JAKOS.
dziękuję.
Z poważaniem.
Tak serio - brakuje nam jakości. Coman, Gnabry, Laimer, Goretzka, to nie są zawodnicy którzy zrobią przewagę. Każdy ma potężne braki w jakimś aspekcie. Coman nie potrafi dośrodkować czy strzelić, Gnabry znowu ma nadwagę, Laimer biega za trzech ale jak trzeba grać tech cóż od to ręce opadają, a Goretzka niestety przechodzi obok meczu.
Duży zawód jeśli chodzi o Olise. Kolejny ważny mecz a chłop znika na 3/4 meczu.
Musiala ciężar gry z 3 graczami na plecach...
Kimmich brawo za walkę i łatanie dziur.
Neuer...ego cię dawno wyprzedziło...
03.12.2024 23:03
Jeśli VK zdobędzie Bundeslige to będę zadowolony i uznam sezon za udany :)
Byleby się nie skompromitować w LM.
03.12.2024 22:59
- nie ma co winić zawodników
- Neuer zawalił
XD
03.12.2024 22:58
Jak możesz pisać że przegrana 1 0 to dobry wynik bo było ciężko xD wtf
03.12.2024 22:57
Zgadzam się. 50 % winy za ten mecz ponosi Neuer a 50% nasza okropna nieskuteczność.
Ale faktem jest że od dłuższego czasu, myślę że od 2 sezonów, Neuera wyprzedziło już ego
03.12.2024 22:50
Tak tylko tej skuteczności i szczęścia to nam brakuje już od dobrych kilku meczów. Tworzymy 50 sytuacji bramowych i większość z nich partolimy koncertowo. Leverkusen miało może 2 sytuacje i wygrali.
03.12.2024 22:49
No i marnujemy mnóstwo sytuacji. Mecz można było zamknąć w pierwszej połowie mając kilka okazji które koncertowo zmarnowaliśmy. Brakuje nam jakości.
03.12.2024 22:47
Kim out? Dobrze się czujesz?
A za Neuera kto? Ulreich?
Opanuj emocje
03.12.2024 22:47
myślę, że przy 3627 strzale w końcu wpadnie!
03.12.2024 22:37
@Matilegolas póki trzeba biegać i dać z wątroby to jest super. Gorzej jak trzeba myśleć i grać technicznie. Nic nowego
03.12.2024 22:20
Niestety mieliśmy swoje sytuacje i je spieprzyliśmy. Leverkusen wykorzystuje w zasadzie pierwsza sytuację i karzeł nam bramkę głowa strzela...
Nie winilbym Kima mimo wszystko
03.12.2024 22:19
Tez macie wrażenie że Coman strzela na oślep? :)
Pomijam fakt że mieliśmy już dużo okazji i powinniśmy już prowadzić. Szczególnie w takim stanie osobowym.
Nie kminie czemu jesteśmy tacy nieskuteczni. Przeciwnicy z tych akcji by nam już 3 wsadzili :D
03.12.2024 21:26
Olise i Musiala powinni próbować akcji indywidualnych żeby wykartkowac obrońców Leverkusen. Innej opcji nie widzę żebyśmy ich ugryzli
03.12.2024 21:18
Po co on wychodził skoro dwóch obrońców było obok Frimponga. Wtf
03.12.2024 21:05
Możliwe że ta szkółka to jest właśnie tyle warta :)
03.12.2024 20:32
Ależ ofensywny skład Leverkusen. 4 obrońców, 2 wahadłowych, 3 defensywnych pomocników, brak napastnika.
Znowu będzie antyfutbol przez 90min i liczenie na jedna kontre. Niech ich szlak trafi. Nienawidze takiego nastawienia.
My za to będziemy się męczyć klepaniem od lewa do prawa bo przeciwnik w 10 będzie stal w polu karnym...
03.12.2024 20:32
@Reeken89 Zdecydowanie. Pytanie czy Bayern będzie chciał rozbić bank dla Niemca, czy wzmocnić najgorzej obstawioną pozycję... Szkoda, że nie możemy złapać złotego środka między kasą a jakością zawodnika. Albo idziemy w setki baniek, albo w jakieś transfery często niezrozumiałe lub nic nie wnoszące...ale za to tanie :)
02.12.2024 15:03
Z tym, że Bayer ma Schicka w zastępstwie a my...
02.12.2024 14:22
To jest idealny przykład zamiany trenera gdzie nie robisz wszystkiego od zera, totalnej rewolucji, tylko stosujesz ewolucję. Jeszcze jak dodamy "średnio udane okienko transferowe" w ich wykonaniu, to tym bardziej szacun.
Jeśli na wiosnę Liverpool będzie wyglądał tak samo jak obecnie to jest to dla mnie główny kandydat do wygrania LM. Ich gra jest niesamowita. Nie mówię o samych wynikach, tylko o tym w jaki sposób grają. Grają szybko, agresywnie, kontrolują grę, grają mega skutecznie i z pomysłem, nie ważne czy grają przeciwko Realowi, City czy jakiemuś Brighton.
02.12.2024 14:21
Tak sobie myślałem o najbliższych ruchach transferowych Bayernu, o możliwych wzmocnieniach itd itp... i tak mnie troche pesymizm ogarnął, bo my tu ciagle mówimy o nazwiskach typu Theo Hernandez, Dimarco, Xavi Simons, Wirtz... ale zauważmy, że międzyczasie na liście obserwowanych są takie nazwiska jak np Raum jako "alternatywa" na bok obrony. I tu mam mocno mieszanie uczucia, tzn. interesujemy się top nazwiskami, za które zapewne nie będziemy chcieli płacić tyle ile zespoły chcą i albo po miesiącach przepychanek zostaniemy z niczym, albo odpuścimy, sprowadzając kogoś 'na zastępstwo' pokroju Rauma. Z całym szacunkiem do niego, ale to nie jest grajek na Bayern, szczególnie przy naszym stylu gry.
Tak możemy rozważać każdą pozycję. Xavi/Wirtz? Ale przecież Wanner wróci to akurat szansa, nie? Odejdzie Goretzka? Przecież na pewno Kimmich podpisz umowę to akurat mamy komplet. Wzmocnienie obrony? Ale przecież wróci Stanisić czy Ito, to się kadra uzupełni. Nie mamy Prawego obrońcy? Laimer daje radę, do tego Stanisić i Boey - pozycja obstawiona.
W zasadzie "na starcie" mamy kadrę kompletną z taką narracją.
Odbijemy się od Leverkusen którzy rzucą kwotę zaporową. Xavi Simons już obecny sezon w jego wykonaniu nie jest wybitny, ale nadal widać potencjał - cała nadzieja w PSG że w ogóle będą chcieli się go pozbyć. Theo zarabia mało, ale Milan będzie chciał go zatrzymać więc tu też negocjacje będą ciężkie...
Patrząc na to w jakim stylu chcemy grać pod wodzą VK, musimy mieć szybkich bocznych obrońców z jakością piłkarską. Czy taki TAA, Hakimi czy Pedro Porro dogoniłby Gittensa? Nie wiem, ale na pewno miałby większe szanse niż Laimer. Czy Raum potencjalnie zrobi liczby lepsze niż Davies? Może, ale czy naprawi błąd doganiając przeciwnika? Wątpię.
Dla mnie idealnym składem na przyszły sezon byłby taki:
Neuer (lub np Diogo Costa, Ederson)
TAA-Upamecano-Kim-Theo
Kimmich-Pavlović
Olise-Wirtz-Musiala
Kane
gralibyśmy węziej (skrzydła schodzące do środka) robiąc miejsce na obieg dla bocznych obrońców. O wiele lepsza jakosć na bokach obrony czysto w obronie jak i w ataku - lepsze podania, dosrodkowania... Skład bez wad, bo brakuje cm czy kg w środku pola, ale mamy tam na ławce takiego Palhinhe w razie czego...
Ale i tak zapewne skończymy z Ito na LO, Sane na LS i Stanisiciem na PO...
02.12.2024 13:25
"na tym etapie" ma się rozumieć "tak wcześnie" :)
Bayern ma obowiązek w końcu wygrać ten Puchar. Troche wstyd, że nawet nie dochodzimy do chociaż 1/2.
02.12.2024 12:35
@Reeken89 nawet nie mała
30.11.2024 17:51
Pomahaj tam do kamery :D
30.11.2024 17:33
Tel w pierwszym :o
30.11.2024 17:32
Davies zatrzymany nad ranem w swoim Lambo "lekko pijany" /Bild
29.11.2024 16:55
Adi weź sie wybierz na mecz pod koniec sezonu, co...? :D
29.11.2024 16:41
Haha jaki rozstrzał celów transferowych xD Raum I Theo xD
27.11.2024 22:57
Bęben maszyny losującej jest pusty. Proszę o zwolnienie blokady. Następujące oceny to:
:)
27.11.2024 16:12
Mam podobne zdanie.
Grupa indywidualistów którzy nie tworzą drużyny.
Ale takiego Vitinhę to bym u nas widział, oj tak... :)
W sumie taka alternatywa dla Wirtza moim zdaniem.
27.11.2024 12:50
hehe uwielbiam te hehe śmieszki o hehe szefuniu hehe De Ligtcie hehe śmiesznie jest.
RL9 zgłosił ból pleców. Nie ma nikt podstaw by sądzić, że nie miał urazu. Bezpodstawne "oskarżenia" że udawał.
Widzę, że mamy eksperta z wtykami w sztabie Barcelony. Opowiedz coś jeszcze może?
Może np Robert od kilku tygodni grał na środkach przeciwbólowych? Może nabawił się lekkiego urazu który ogólnie nie przeszkadzał, ale nie chcieli ryzykować z pogłębieniem się go, stąd decyzja o odpoczynku?
Ale nie...takich ewentualności nie można brać pod uwagę. Nie pasowałoby do narracji.
Poza tym, te ciągłe pieprzenie o tym że kadra gra lepiej bez Lewego - właśnie mieliśmy dowód na to na ostatnim zgrupowaniu. O niebo lepiej nam poszło niż gdy w kadrze jest Lewy.
27.11.2024 11:36
@Zerafaelo tu nie chodzi personalnie o Comana tylko ogólnie o zespół. Nawet w Bundeslidze stwarzamy multum sytuacji a czasami aż głowa boli od zmarnowanych sytuacji.
Tu nam się poszczęściło i wygraliśmy - a PSG miało swoje momenty i mogło nas skarcić. W takich meczach po prostu trzeba wykorzystywać więcej sytuacji gdy jest taka okazja.
27.11.2024 10:50
Mecz w sumie niezły. Bardzo dobre pierwsza połowa moim zdaniem. W drugiej, po czerwonej kartce, chyba byliśmy przekonani że już wygraliśmy - to mogło nas zgubić bo PSG się nie cofnęło.
Razi mnie jedynie ilość akcji które marnujemy. Świetne szybkie akcje, a koniec końców piłka lądowała na trybunach. Nad tym trzeba popracować bo Coman zmarnował chyba 2 setki, Musiala z daleka strzał w trybuny, Sane to samo... Coś tu nie gra - albo są zbyt nakręceni i się podpalają za bardzo albo faktycznie zapomnieli jak się uderza
27.11.2024 09:19
@Marienplatz Patrząc na ich dyspozycję w ostatnich tygodniach, brak błędów, brak strzałów na naszą bramkę, nawet ciężko znaleźć akcje pod naszą bramką, to tak - mamy rewelacyjną defensywę :)
Jednak tak szybcy zawodnicy zawsze stwarzają zagrożenie. Stąd szczypta uwagi w ich stronę.
25.11.2024 18:48
imo 3 punkty najważniejsze. Niech to nawet kolanem przepchną.
25.11.2024 14:24
z PSG może być ciężki mecz. Nie ze względu na to że PSG to potężny klub, tylko ze względu na ich napastników. Mogą nie być w formie, ale tacy piłkarze jak Kolo Muani czy Dembele, nawet bez formy, są mega groźni przy kontratakach - a co by nie mówić, tutaj jest jedyna opcja by nas ukąsić. W środku pola świetny Vitinha który biega za dwóch i umie rozgrywać.
To nie będzie łatwy mecz, może być nerwówka, ale jednak uważam że ich pokonamy bo po prostu mamy lepsza formę, mamy dobrą jakość i nasza obrona wygląda na ten moment świetnie. Obyśmy mieli dobry dzień :)
25.11.2024 13:26
Ciekawe tylko na jakich warunkach :)
Ale to też pokazuje, jak taktyka ma wpływ na grę zawodnika i jego dyspozycję. Teraz gra wysoko, ofensywnie, wraca się tylko gdy trzeba do obrony, a nie jak wcześniej - miał się nie ruszać z linii co uwypuklało jego ułomność w grze obronnej i taktycznej.
24.11.2024 20:13
Kolejny mecz na 0 z tyłu, kolejny z brakiem zagrożenia naszej bramki i kolejny świetny występ naszego duetu obrońców. Serio, to jest chyba największe zaskoczenie tego sezonu.
Nawet jak dostawaliśmy po d*pie od Barcelony czy przegraliśmy niefartownie z Villą, to nie można było obwinić Kima lub Upamecano, co sezon, czy dwa temu było normą. Łał. Oby tak dalej!
22.11.2024 22:33
@hoven zgadza sie. Szczególnie patrząc na formę Comana, Gnabryego, to taki Irankunda mógłby te 15min dostać :)
Tel też od takich krótkich momentów zaczynał po czym był szał na jego punkcie.
22.11.2024 22:29
no tak, bo żeby zagrać dobry mecz to trzeba być w statystykach G/A...
22.11.2024 22:28
Zakładam że zbyt niebezpieczny, stykowy wynik żeby "wprowadzać młodych".
Nie popieram, ale rozumiem.
22.11.2024 22:14
@Alistair też nie da się ciągle grać ja jeden kontakt. Już kilka razy rozgrywaliśmy w poprzek boiska i potem było szybkie przyspieszenie i gra na jeden kontakt
22.11.2024 21:15
To jak my wyglądamy słabo to jak wygląda Augsburg? XD
22.11.2024 21:14
Moim zdaniem gramy dobrze. Stwarzamy sytuacje. W końcu wpadnie :)
22.11.2024 21:14
Skład po teortycznych sprzedażach:
BR: Neuer, Peretz, Ulreich
PO: Boey, Stanisić
ŚO: Min-Jae, Upamecano, Ito, (+Buchman)
LO: Guerreiro, (+Aznou)
ŚP: Kimmich, Pavlović, Palhinha,
LS/PS: Olise, Sane, Irankunda (?), Tel (?),
ŚPO: Musiala, Muller (?), (+Wanner?)
N: Kane
Buchman, Aznou, Wanner w nawiasach bo nie wiadomo jaka przyszłość ich czeka - wypożyczenia, czy w ogóle będą grac itd itp. Pytajniki przy Irankundzie i Telu podobnie. Muller potencjalny koniec kariery.
No chyba jasno widac, że po tak dużej sprzedaży, to kadra robi się, lekko mówiąc, wąska.
Pozycja LO praktycznie nieobstawiona, PO raczej bez szału, jakieś wzmocnienie ŚO mile widziane, Skrzydłowy przy sinusoidalnej dyspozycji Sane również potrzebny...
22.11.2024 08:34
Tak sobie zacząłem rozkminiać ten cudowny plan Bayernu na pozyskanie Wirtza, z grubymi sprzdażami itd itp. Moim zdaniem to nie ma większego sensu, jeśli nie chcemy puścić klubu z torbami :D sprzedaż kilku zawodników by pzoyskać jednego drogiego i to na pozycji gdzie w sumie nie ma tragedii jest trochę ryzykowne. Szczególnie że nie mamy obrońców i też (lub głównie tu) by się przydało kadrę wzmocnić.
Na sprzedaż:
- Coman - transfermarkt 40kk€ - realne do uzyskania.
- Gnabry - transfermarkt 40kk€ - realnie myślę max 30kk€.
- Goretzka - transfermarkt 22kk€ - realnie myślę max 15kk€.
To łącznie daje około 80-85kk€, a transakcja z Wirtzem może oscylować w granicach 150kk€... troche duży rozstrzał :)
Dodatkowo z klubem pożegnają się (lub prawdpodobnie się pożegnają):
- Dier - za darmo
- Davies - za darmo
- Muller - koniec kariery? tu jedynie "ulga" na budżecie płacowym
- Moim zdaniem ktoś z trójki Laimer, Stanisić, Boey. Z racji tego że Kompany lubi szybkich obrońców (Boey), Stanisić po powrocie z kontuzji raczej nie dostanie listu pożegnalnego, a Laimer sie nie nadaje do szybkiej czy technicznej gry, to właśnie tego ostatniego bym widział z transferem. To dałoby jakieś 20kk powiedzmy.
Podsumowując, możemy pozbyć się łącznie z zespołu ~6-7 zawodników, a MOŻE pozyskamy (aka "będziemy się starać") jednego. Klasowego, ale jednego. Troche ryzykowne :)
Patrząc na ostatnie okienko z Doue, Simonsem itd itp, to raczej nie będziemy prowadzić trzech równorzędnych rozmów, tylko hurra wszystkie siły na Wirtza a ten na ostatni tydzień przed zamknięciem okna powie Aufwiedersehen i zabookuje lot do Madrytu :)
Strasznie to moim zdaniem ryzykowne...
22.11.2024 08:26
Ile tam się musi zmienić żeby nie zmieniło się nic :) jak oni chcą budować ambicje wewnątrz klubu, w zawodnikach, skoro dostają kupe siana za nic :D
Inna kwestia jest taka, że kompromitują się co sezon, a mają tak zbudowaną markę już LATA temu, że dalej mają kosmiczną płynność finansową i "parcie zawodników" na dołaczenie do wielkiego historycznego klubu. Niesamowite.
22.11.2024 08:01
bez szans :) prędzej będzie bronił Ulreich bez nogi niż Peretz
22.11.2024 07:59
Muszą kokietować żeby dostać wyższy hajs. Jakby otwarcie mówił że liczy się real to negocjacje raczej nie byłyby dla nich korzystne
15.11.2024 22:13
haha to M wygląda tragicznie XD bez jaj że to ktoś klepnie
15.11.2024 19:24
czyli TAA oddajemy Realowi lekką ręką. Nawet nie postaramy się zrobić konkurencji?
15.11.2024 19:23
szkoda że Neuer nie odpuści nawet pucharu ligi...
15.11.2024 09:23
to akurat cena za niego spadnie może? :D
15.11.2024 09:22
@Sielber9 E tam jaki Theo. Jest Guerreiro i Ito...kadra kompletna ;)
14.11.2024 10:07
Ciekawe co jest w planie modernizacji
14.11.2024 08:38
Kościółkowy dresik (:
Cena na bank poleci na grubo. Jak zawsze przy 'limitowanych kolekcjach' ;)
14.11.2024 07:22
Diomande to obrońca warty uwagi :) Posturą przypominający Boatenga.
Przy pozbyciu się Diera w lecie potrzebujemy kogoś do rotacji.
Ale...serio 80kk?? Kogoś chyba poniosło srogo.
Boję się jedynie, że Ito jest rozpatrywany jako następca Daviesa...a przy naszej grze potrzebujemy turbo szybkich obrońców/wahadłowych.
14.11.2024 07:21
Bild :)
11.11.2024 16:47
@Sielber9 tydzień temu też wsadził
10.11.2024 23:08
Właczyłem sobie "w tle" mecz Wolfsburga z Heidenheim i powiem Wam, że zastanawiam się ile Wanner się tam nauczy. Fajnie że gra, ale czy to będzie jakiś super rozwój w tym klubie to wątpie :)
Mam nadzieję, że przyszły sezon spędzi w klubie typu Stuttgart, Eintracht, gdzie może się coś nauczyć kosztem minut (byleby nie grał 5 minut co 3 mecze bo to też bez sensu)
a co myślicie o Marmoushu? Inny typ niż Kolo Muani który się kopie po czole w PSG. Ma technikę, szybkość. Nie jest to jednak '9'. Ciekaw jestem jakby się spisał u nas na skrzydle? Typ zawodnika, który lubi zbiegać do środka, więc idealnie dla wysoko ustawionych bocznych obrońców/wahadłowych, czyli tak jak gramy. Zakładając, że pozbędziemy się Gnabryego oraz Comana + Tel na ten moment nie pokazuje tego co potrafi, może jest to jakaś opcja.
Na pewno warty uwagi - wszystko zależy od rundy wiosennej, od jego ceny oraz samego zawodnika bo podobno ma erekcję na myśl Premier League.
10.11.2024 20:36
Za TT na pewno byśmy stracili ;) co więcej, od 80 minuty gralibyśmy na czas lub w głębokiej obronie :D więc chociaż taka zmiana na plus
09.11.2024 17:36
To, że mecz przepchnęliśmy, mamy 3 punkty cieszy bardzo.
To że gra nie wyglądała tak jakbyśmy chcieli - trudno, mecz się nie ułożył po naszej myśli.
Ale bardziej martwią mnie inne rzeczy:
- apatyczność Kane'a - czasem mam wrażenie że gość niedomaga fizycznie, jest zmęczony.
- brak pomysłu na szybkie rozegranie piłki
- niedokładność, niedokładność i jeszcze raz niedokładność - niecelne podania, strzały nieprzygotowane, niechlujne. Co to ma być?? rozumiem że może się zdarzyć skiksować ale niektóre zagrania to wołały o pomstę do nieba.
- widać po postawie naszych obrońców, jak ogromny wpływ na ich grę ma dyspozycja środka pola.
09.11.2024 17:35
on nie jest gruby, on jest puszysty :D
@hoven nawet nie strasz... ;) ja akurat liczę że zagra te 3 dobre mecze pod koniec i to spowoduje że ktoś się na niego nabierze poza Monachium
09.11.2024 17:19
Albo jesteśmy zmęczeni, albo myśleliśmy że St. Pauli odda nam to zwycięstwo za free :)
Na ten moment rywale wydają się agresywniejsi niz my
09.11.2024 17:12
fatalnie to wyglądało
09.11.2024 17:00
@hoven rotacja nie jest zawsze z powodu zmęczenia. Może na treningu Goretzka wygląda nieźle i za to dostaje szanse gry w pierwszym składzie? Co w tym złego?
09.11.2024 16:55
mecz na zaciagniętym ręcznym :)
przydałoby się wsadzić na 2:0 bo możemy się zdziwić - oby nie
09.11.2024 16:53
@BreitnerPaul No a ja widze hejtowanie zawodnika :) Między wierszami mu ujmujesz, co moim zdaniem jest nie na miejscu w tym sezonie. Za zeszły sezon - jak najbardziej zasłużył na srogą krytykę, ale obecnie? Robi co do niego należy.
Palhinha zagrał 5 meczów ostatnich. Rotacja na każdej pozycji jest potrzebna żeby mieć zawodników pod grą. Skoro mamy również Goretzke który jest gotowy do gry to czemu mu nie dać szansy?
Na ten moment Laimer i Guerreiro są rozpatrywani jako PO, a Pavlo dopiero wraca do treningów.
Moim zdaniem pozytywna decyzja trenera
09.11.2024 15:32
kompletnie nie potrafi się odnaleźć na boisku, niestety.
09.11.2024 15:28
@AdiFantasti to też akurat wyjątkowa sytuacja, bo do tej pory Carlo kompletnie nie korzystał z młodych
09.11.2024 15:27
Co sie w Realu dzieje z tymi kontuzjami to jakaś masakra jest :o
09.11.2024 15:10
Boski Joshua w tym sezonie wrócił na dobre tory w swojej grze, więc nie wiem skąd ten hejt?
Wystawienie Goretzki w pierwszym skłądzie pierwszy raz w tym sezonie to dla Ciebie jakaś ujma? To ciągle nasz zawodnik. Nigdy nie wiesz kiedy się może przydać. Co jeśli np Kimmich bądź Palhinha złapią uraz? Dier będzie grał na 6? Lepiej go mieć pod grą niż traktować jak zepsute jabłko.
Palhinha grał w ostatnim czasie wszystko, tak btw.
09.11.2024 14:57
@makaay hehe nie mam bólu tyłka - wyświetliła mi się o tym informacja i uznałem że to ciekawe ;)
Czy źle postąpił? Tego nie powiedziałem. Wskazuje tylko to, że w Realu jest jednym z wielu, a tutaj mógł byc w HoF :)
Żal do niego można miec tylko o sposób odejścia a nie o to że odszedł.
Co do Wirtza (nie wiem czemu tutaj o tym wspominasz ale ok) to pytałem gdize by było jego miejsce nie dlatego że go nie chce, nie widzę w Bayernie, tylko dlatego, że w jakiś sensowny sposób trzeba ustawić zespół :)
Czemu mam się obudzić? z czego mam się obudzić? Nie rozumiem Twojej wypowiedzi troszkę :)
08.11.2024 14:04
pytanie ile € za Wirtza by chcieli w takim układzie. Moim zdaniem Bayern nie powinien odpuszczać tak łatwo Wannera, powinien mieć przynajmniej opcje pierwokupu np po 2-3 sezonach.
Skomplikowana transakcja :)
No i gdzie Wirtz miały grać? Jako 10? Wtedy Musiala na LS?
Przedłużenie kontraktu z Sane jest wg mnie dobrą opcja ale tylko na warunkach Bayernu. Spoko głosy był że Sane były skłonny mocno obniżyć pensję ale z bonusami które dawałyby w sumie taką samą kwotę. Jeśli te bonusy byłyby sensowne, tzn "osiągnij X goli/asyst" a nie "wygraj Bundesligę" (bez nawet występu powiedzmy), to byłoby super moim zdaniem. Tylko wtedy dobrze by było dać od razu 2 lata przynajmniej, żeby w razie czego za rok mieć opcje go sprzedać :)
08.11.2024 10:19
Zaraz pójdzie narracja, że Dressen od początku był faworytem do tego stanowiska i nie uważali nic innego nigdy przenigdy (:
tak samo jak z "priorytetem na VK" ;)
08.11.2024 09:41
Perez potwierdził, że na kolejny sezon Real bedize szukał nowego PO (co logiczne, kontakt z TAA już był ogłoszony dawno), ale również nowego ŚO - czyżby Alaba się nie sprawdził? :)
Alaba mógł być w Hall of Fame Bayernu, ale zaczął robić gównoburzę że chce grać tylko na ŚO, mimo że na LO był spokojnie w top5 świata. Doszły do tego oczekiwania finansowe, jako zapora żeby nie przedłużyć kontraktu i się zrobił syf. Poszedł do wymarzonego Realu i...poczatek miał niezły, ale potem kontuzja-ławka-parę meczów-kontuzja-ławka. I tak w kółko.
Mimo wszystko troche mi go szkoda, ale po chwili sobie myślę - totalnie jego los jest mi obojętny :)
08.11.2024 09:39
@Reeken89 no miał farta - albo my byliśmy niedokładni. Wolej Gnabryego prosto w wyciągniętą instynktownie ręke Trubina, kilka sam-na-sam zmarnowanych bo nam piłka uciekła albo oddawaliśmy strzał z d.py... Ale fakt, wybronił im wynik
07.11.2024 21:06
@ARTUR w zasadzie teraz jest podobnie? gramy 8 meczów eliminacyjnych a potem jest faza gdzie mierzą się najlepsi.
Moim zdaniem nowy format jest ciekawy, jest wiele niespodziewanych wyników, dużo meczów oraz "gwarancja" że każdy zespół będzie grał wszystkie 8 spotkań na maksa bo każdy punkt czy bramka może się liczyć w końcowym rozrachunku.
@Jurgen1982 co Ty pieprzysz, że się tak wyrażę? Każdy ma tyle samo przeciwników każdej "grupy trudności", więc gdzie jest tutaj łatwiej dla zespołów topowych? Właśnie Ci mniejsi mają więcej okazji, żeby się postawić (więcej meczów to również większy dla nich hajs) oraz mają mecze 'na swoim poziomie' więc mogą zaskakiwać. Kto by pomyślał, że po 4 meczach PSG będzie daleko w tyle a taki Brest będzie w top8? W starym formacie raczej mało prawdopodobne bo często po 3-4 meczach już było praktycznie jasne kto wyjdzie z grupy, a reszta meczów były na "odczep się".
Moim zdaniem teraz jest większa nieprzewidywalność, większa różnorodność meczów, dużo więcej się dzieje jak i robi to presję na zespołach chcących walczyć o tytuł.
07.11.2024 21:01
co mają powiedzieć kibice Benfici która dopiero co ograła 4:0 Atletico a z nami z połowy nie wyszła.
Zdominowaliśmy ich, nie daliśmy im dojść do słowa. Do tego wygraliśmy. Czego chcieć więcej?
07.11.2024 20:59
Super hashtag, taki nie za mądry
07.11.2024 15:48
raczej było przewidywalne od samego poczatku. Nikt po tak długiej przerwie z marszu nie wróci na 100% obciażenia. Nawet jakby był teoretycznie zdolny do gry, to i tak nie byłby powaznie brany pod uwagę w kontekście budowania kadry. Niech trenuje, wraca do zdrowia i na wiosnę będzie pewnośc, że nic mu się nie odnowi
07.11.2024 10:59
@seco555 Javi przy Palhinhi to wirtuoz :D a tak ogonie to Javi drewnem nie był przecież ;)
07.11.2024 09:45