DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Hochmeister Strona 2

@oli
To przepraszam i zwracam honor. Jesteś pewien?

23.06.2018 22:48

@Oli
3 ekipy mają po 6 pkt i decyduje mała tabela. Wtedy 1. Szwecja 4:4, 2.Meksyk 3:3 i 3. Niemcy 2:2

23.06.2018 22:24

Ale gdyby teraz Szwecja ograła Meksyk w ostatnim meczu 3:2 i wyżej to Niemcy odpadają ;).

Edytowano : 2018-06-23 22:11:13

A nawet 2:1 wystarczy. Wtedy Meksyk uniknie Brazylii.

23.06.2018 22:07

Głupki będą bredzić że fuks. Ale to jest mentalność zwycięzców.

23.06.2018 21:56

Tak Szwecja z Meksykiem może zremisować i mają obie ekipy awans

23.06.2018 21:42

Gregor, praktycznie tak.

23.06.2018 21:01

Bzdura. Zaplecze mają i to ogromne, co właśnie pokazują kolejne wygrywane młodzieżowe turnieje oraz transfery niemieckich graczy do najlepszych klubów świata. W Realu robotę robią i Kroos i Luka i Vazquez. Gdyby było inaczej z takiego klubu po prostu by ich wywalili :). W 2006 czy 2010 na mundialach pod niemiecką flagą furorę robili zawodnicy o dużo mniejszej renomie niż obecnie. Coś po prostu się wypaliło na linii Loew-zawodnicy, ewidentnie też nie są w dobrej formie. Innym potęgom też się to zdarza- wystarczy wspomnieć ostatnie nieudane turnieje Włochów czy Hiszpanii del Bosque, wcześniej Francuzów. Ale zaplecze każdy z tych krajów miał ma i mieć będzie tak jak i Niemcy.

23.06.2018 20:53

Ale cienizna, haha gorzej nisz nasi nawet

23.06.2018 20:37

Beka xD

23.06.2018 20:35

Ale jesteśmy obsrani masakra..

19.06.2018 18:34

Aczkolwiek z tą "drużyną turniejową" rozkręcaniem się to trochę ściema, w ostatnie turnieje Niemcy zazwyczaj wchodzili od zwycięstwa w dobrym stylu.

17.06.2018 21:13

Dokładnie 4 lata temu Brazylia w świetnym stylu wygrała puchar konfederacji w 2010 do przerwy niszczyła Holendrów. Ale tu potrafią zadecydować detale. Jak Niemcy podniosa się i wyjdą z 2go nie jest powiedziane że Brazylia akurat wtedy nie zagra gorzej a Niemcy np najlepiej od 2ch lat i przejdą dalej? W turniejach reprezentacji widziałem nie takie historie np Holandia van Bastena pojechana przez Ruskich po genialnej fazie grupowej gdzie zmiażdżyli finalistów mundialu sprzed 2 lat. Tu nie ma dystansu wielu miesięcy jak w lidze, ba nie ma nawet szans na rewanż żeby odrobić pechową czy frajerska porażkę. Dlatego zawsze śmieszy mnie mówienie o murowanym tym czy tamtym faworycie.

17.06.2018 20:08

Nie ma co jeszcze podsumowywać ale kto wie może jak w 2010 obu finalistów poprzedniego mundialu pożegnamy już na etapie fazy grupowej hehe :)

17.06.2018 19:58

Każdy se może być za kim chce

17.06.2018 18:38

Hehe a ja pisałem że czasy dobrego Oezila i Muellera skończyły sie.

17.06.2018 18:33

Zasłużą na 3 pkt jak utrzymają wynik do końca ;)

17.06.2018 18:30

Futbol Francji ala Deszą okropny jak zawsze ale merytorycznie poprawny i może dać im znowu tytuł lub finał. Stawiam na finał Francja Hiszpania.

16.06.2018 13:54

A tak to prawda- Angole często biły Niemców, Włochów czy Hiszpanię w meczach towarzyskich ale na turniejach nie wygrały pucharowego meczu z poważną ekipą od chyba rzutów karnych z Hiszpanią na Euro 96. No i mają marnego trenera do tego. 1/4 max jak zwykle albo i słabiej jeśli od razu trafią na Kolumbię a nie naszych czy Senegal.

05.06.2018 17:52

Anglia robi na Tobie wrażenie? Trochę powagi.

05.06.2018 13:30

Kolumbia nie wyjdzie z grupy? Moim zdaniem to faworyt-posiada zdecydowanie najlepszą linię pomocy i dodatkowo jest to ekipa zaprawiona w bojach w najtrudniejszej strefie eliminacyjnej. Co do naszych to trzymam kciuki ale myślę że raczej nasza przygoda z MS zakończy się max na 1/8 finału.

04.06.2018 17:53

@Globin
Opierać na tym turnieju- jasne że Reus ma już 27 lat i za chwilę będzie za stary, ale w tym sezonie mimo tradycyjnie niewiele rozegranych meczów wydatnie przyczynił się do zapewnienia beznadziejnej BVB LM w kolejnym sezonie. Sane rozegrał świetny sezon w Premier League. To co piszesz w kontekście Muellera jeszcze było aktualne 3 lata temu. Sezon 14/15 był ostatnim dobrym w jego wykonaniu. Wtedy faktycznie mimo kopania się po czole można było być pewnym, że TM coś walnie z niczego. Ale teraz ta pewność zniknęła i Thomas trafia bardzo rzadko nawet w bundeslidze o wielkich meczach w LM nie wspominając. W 2016 roku na Euro był jednym z najsłabszych zawodników, Oezil także grał kiepsko zarówno na wygranym mundialu jak i ostatnim Euro i wybronił się jedynie ważnymi bramkami z Włochami i Algierią. Jednak na tym mundialu to czuję że nieograny Neuer coś zawali.

03.06.2018 12:42

Odnośnikiem w przypadku Niemiec raczej powinna być raczej ostatnia kampania eliminacyjna- solidna w ich wykonaniu i dużo lepsza od tej do euro, a nie sparingi, które za kadencji Loewa często wyglądają tak jak ten dzisiejszy i to nawet wtedy gdy wielki turniej " za pasem". Brazylia w 2014 w sparingach grała jeszcze lepiej niż teraz, a Niemcy grali przeciętne mecze z Polakami, Ekwadorem, USA czy Kamerunem. Potencjału i talentu mają nawet więcej niż w ostatnich latach. Położyć ich może selekcjoner jeśli będzie propsowal coraz słabsze "święte krowy" typu Mueller, Oezil. Turek czasem jeszcze błyśnie jakaś asystą czy golem... ale Mueller jest już zupełnie bezproduktywny zarówno w Fcb jak i repre. Wcześniej wziął na Euro emerytów Bastiana, Podolskiego i hobbyplayera Goetzego, a grający świetny sezon w Bundes Brandt został w domu. Jednak Niemcy zawsze jakoś na turniejach pokazywały jakość- nawet w tym meczu z Francją do momentu siatkówki Bastiana byli mimo osłabień ekipą zdecydowanie lepszą... Tak więc moim zdaniem gdyby Loew pewnym panom podziękował, postawił na poważnie na Sane, Gundogana, Reusa, Kimmicha i wsparł tymi doświadczonymi ale prezentującymi jakość jak Neuer czy Kroos to obrona tytułu byłaby bardzo realna. A tak to półfinał pewnie będzie, jakiś poziom i jakosc też ale majstra już raczej nie :D.

03.06.2018 00:18

Neymar to świetny piłkarz ale do poziomu Messiego czy CR nie ma i nigdy nie będzie miał startu. ZP też nie zdominuje moim zdaniem. Jak odejdą Portugalczyk i Argentyńczyk to weźmie może z jedną, dwie ale coś dostanie moze Coutinho, coś Salah, może Sane, de Bruyne, albo wreszcie FIFA dostrzeże tez wysiłki defensywne jakichś obrońców czy bramkarzy, których błędy przecież kosztują zespół najwięcej...

27.05.2018 14:13

Ciekawe jest to, że Real w upływającej niedługo dekadzie jest właściwie jedyną taką drużyną, która miesiącami potrafi grać bardzo przeciętnie, a i tak wygrać LM. Licząc powiedzmy pod 2010 roku każdy inny zespół czyli Inter Mourinho, Bayern Juppa, Barca Guardioli/Enrique grali sezon idealny zakończony zdobytym w wielkim stylu trypletem albo przynajmniej wygraną LM i ligą... Wyjątkiem była Chelsea w 2012 roku. Mimo to za paręnaście czy dziesiąt lat ktoś tam wspomni o Messim i wielkich sezonach Barcy z trypletami ale jednak wydarzeniem dekady będzie bezsprzecznie LM 3 razy z rzędu dla Realu. Będzie się mówić o erze Królewskich.

Edytowano : 2018-05-27 12:41:29

@Piotreczek

Zdobędzie, nie zdobędzie- tak czy inaczej myślę, że odejście Messiego czy Ronaldo z Realu czy Barcy będzie trudnym momentem dla obu klubów- dużo trudniejszym dla Barcy, i świat piłki stanie się bardziej "demokratyczny" tzn ZP dostanie raz ktoś z PSG, Bayernu, City, MU, ktoś z Seria A itd. A i w hierarchii giganci La Liga pewnie będą wciąz nieco wyżej od reszty ale ta różnica się zatrze zwłaszcza dzięki rosnącej potędze finansowej top 6 klubów BPL. Będzie jak w latach powiedzmy 95-2008. Taka spekulacja :D.

27.05.2018 12:35

K**wa ale na poziomie 1/2 i finału Lm dostać 4 podarowane gole to masakra jakaś. Jeszcze Boateng, Robben Salah Neymar kontuzje, Dybala kartki nóż k,**wa

26.05.2018 22:31

Karius przebija Ulreicha.

26.05.2018 22:29

Warty nie warty- Bayer z klubami BPL zacznie rozmowy od 80 mln i kupców spokojnie znajdzie. A FCB zostanie z dziadkami, malkolmami i "kadrą kompletną" xD.

19.05.2018 11:22

100 pkt w BPL robi wrażenie. No ale Kovac lepszy, wiadomix :DD.

13.05.2018 23:08

Nagellsman jednak pokazał że jest dobrym trenerem, wielu po kryzysie z początku sezonu i wtopie w LE postawiło na nim krzyżyk, ale on odbudował zespół i ponownie wrócił do top 4. I to mimo poważnych osłabień personalnych. Duża rzecz. Ciekawe czy ktoś jeszcze weźmie Stogera w przyszłym sezonie :)

12.05.2018 21:54

Gdyby Schalke i Hoffenheim choć "spadły" do LE i tam dobiły chociaż do 1/4 to nie będzie źle. Na to samo przynajmniej stać Bayer i Lipsk a Stuttgart oby się nie skompromitował w eliminacjach.

12.05.2018 18:24

@dzordan
Skąd to info o Lewym? Wpisałem w Google i niczego takiego nie znalazłem.

11.05.2018 17:38

Ocho czyli pierwszy z wielkich transferów Hoenessa zaklepany xD

07.05.2018 19:02

Myślę, że Bayern przede wszystkim powinien teraz inaczej rozłożyć akcenty w drużynie i zapomnieć o "pełnoprawnych" następcach duetu Robbery. To byli nie tylko najlepsi klasyczni skrzydłowi świata swego czasu ale top 3-5 piłkarzy w ogóle. Szanse na to, że uda się takich znaleźć w najbliższym czasie są nikłe. James powinien zostać liderem nowego Bayernu i wokół niego należy moim zdaniem budować nowy projekt.

06.05.2018 21:56

A baboli Neuera z 2014 się nie pamięta? Neuer nic nie pomoże ekipie co się sama w tragikomiczny sposób eliminuje.

01.05.2018 21:57

Widzieliście co Hajto zrobił w CF xDD?

22.04.2018 23:29

Oczywiście, że na piedestale życzeń szefostwa Królewskich będą Kane, Salah czy Neymar. To zawodnicy o wiele bardziej atrakcyjni medialnie i zarazem bardziej perspektywiczni od Polaka. Real z Tottków kupował już Bale'a czy Modricia, więc transfer Anglika jest moim zdaniem bardzo prawdopodobny. Do tego dochodzą też charakter Lewego, stosunki na linii Real-Bayern, czy uwarunkowania polityki personalnej i transferowej Bayernu. Po pierwsze:

1. Bayern nigdy nie sprzedał zawodnika, którego sprzedawać nie chciał mając w ręku wszystkie karty. Gwiazdom, które w przeszłości odchodziły jak Ballack czy Kroos kończył się kontrakt, i nie dogadali się z Bayernem w kwestii przedłużenia umowy.

2. Lewy nie uprze się jak Dembele, czy Tevez szantażując klub. To nie ten typ zawodnika. Jednak i tak nie miałby nigdy na to szansy, bo:

3. Real nie będzie robił podchodów pod Lewego jeśli Bayern nie zgodzi się się transfer. Oba kluby łączą świetne stosunki, które zaowocowały dobrym dealem z Kroosem dla Królewskich i jeszcze lepszym z Jamesem dla Bayernu. Nie opłaca się tego psuć, zwłaszcza, że jako wielkie kluby mające zbieżne interesy w potyczkach z FIFA/UEFA i w tym sensie grają do jednej bramki. Zanim Lewy mógłby z agentem obmyślać taktyki szantażu, temat zostanie ucięty przez oba kluby.

Dziennikarzynom te fakty i tak nie przeszkodzą w dalszym pompowaniu "sagi", ale cóż- ich prawo i praca. Natomiast świadomi fani Bayernu mogą być spokojni.

OFFTOP
A i jeszcze jedno- spłacanie się transferów ze sprzedawanych koszulek to oczywiście bajki dla idiotów :). Klub z jednej koszulki ma bardzo niewielki zysk, zdecydowana większość (80-90%) idzie dla korporacji która koszulkę wyprodukowała.

22.04.2018 17:14

Lipsk w 3 ostatnich meczach dostał co najmniej po 4 gole w plecy a to jeszcze nie koniec. W pucharach zaliczyli niezły występ jak na debiut ale okupili to raczej na 100% brakiem Lm w przyszłym sezonie

21.04.2018 16:57

Jakie słabo, trochę powagi 1/4 finał u w debiucie w europucharach to bdb wynik, a granie na 2 frontach dla debiutanta jest trudne i niejeden zespół i trener się o tym przekonał. Teraz mogą spokojnie nadgonic w lidze.

13.04.2018 13:18

Jeśli to prawda, że propsuje go Hoeness to chyba jednak jakieś zaufanie i wsparcie dostanie.

07.04.2018 13:35

Najlepszy wybór z możliwych. Kovac to nie jest trener na Bayern. Zatrudnienie Juliana przedłuży reputację klubu jako innowacyjnego i nie bojącego się odważnych projektów. Trener który w wywiadzie mówi że taktyka nie ma żadnego znaczenia (Kovac) nawet jeśli tak nie myśli to PR-owo dla giganta to strzał w stopę. "Dołek" bundesligi został już chyba osiągnięty, w przyszłym sezonie Schalke i Bayer jakby nie grały na pewno osiągną więcej niż Mainze i Herthy, BVB z nowym trenerem się poprawi, a RBL i Hassenhutl może więcej coś ugrają w LM. A Bayern będzie mieć Problemy tak czy inaczej bo musi odmłodzić kadrę w trybie pilnym.

07.04.2018 10:21

Odchodzi na 100%

06.04.2018 14:26

@GraueEminenz
Wiesz ale to byłby powrót po wielu miesiącach, nawet przy założeniu że ogralby się w BL to mecze w LM to zupełnie inny poziom... Takiej przerwy nigdy nie miał. Ulreich w ewentualnym półfinale na tej pozycji ustępowalby jedynie Ter Stegenowi, nie jest gorszy od Navasa i bije na głowę obu bramkarzy LFC.

@Sven
No tu się pomyliłeś bo półfinał zaliczyło 2 lata temu City po wyeliminowaniu PSG właśnie, a Paryż nie przebrnął nigdy 1/4 ;].

Guardiola to świetny strateg ale jednocześnie chyba przeciętny taktyk. Szeroka kadra i efektywny ( w skali sezonu) styl pozwala łatwo i bez wysiłku gromadzić punkty w lidze, szczególnie z przecenianymi powszechnie "ekipami co to mogą wygrać z każdym". Szczyt formy przyszedł na okres świąteczny co już totalnie zamknęło ligę. Natomiast w LM decyduje czesto 1 wieczór, 1 mecz. I czasem może być tak że drużyna nie może zrealizować zadanych założeń, ma gorszy dzień i przydało by się dostosować do rywala, spróbować zneutralizować jego atuty... No i tu jest problem bo Guardiola to dogmatyk i nie będzie się do takich rzeczy zniżał. City zatrzyma go bo ligę bez trudu na kolejne lata zdominuje ( mu zatrzyma raczej Mourinho- co oznacza poddanie kolejnych sezonów, Chelsea nie wzmocni się a jeszcze może utraci Hazardu, a LFC nie będzie rywalem na dystansie) dorzucajac do klubowej gabloty kolejne trofea, natomiast w LM może przeżywać kolejne rozczarowania. PSG robi moim zdaniem dobry deal z Tuchelem, bo to facet wprawdzie zafascynowany Guardiolą i również preferujący ofensywny i efektywny fizycznie styl, jednak z 2 strony w odróżnieniu od Katalonczyka uczy się na błędach- umie schować dumę do kieszeni i dostosować taktykę do możliwości swojego zespołu i klasy rywala.

06.04.2018 13:45

Tytuły Premier League to też przecież sukces.

Edytowano : 2018-04-06 02:52:34

Neuer bez praktyki meczowej to może być inny bramkarz. Serio byście chcieli wstawić do bramki faceta prosto ze szpitala zamiast ogranego i wyrobionego w boju Svena w meczach decydujących w sezonie? Taka wiara nieraz źle się już kończyła. Równie dobrze Bayern może wtedy polec po babolach Neuera.

06.04.2018 02:45

Bez przesady. Finał LE jeśli nie daje nikomu przepustki do LM to jest to taki meczyk o 17 miejsce w Europie i nic więcej. Bayern rozleniwiony brakiem konkurencji w lidze fatalnie zaczął mecz ale jak wszedł w 2 połowie na swoje obroty to SFC nawet nie pierdnęła.

05.04.2018 15:25

Te eminencja, bez urazy ale to Twoje jaranie się Liverpoolem na każdym kroku jest komiczne przecież oni nic nie osiągnęli na razie, ograli lekkopółśmieszne Fc Porto i to by było na tyle :].

Z punktu widzenia BVB akurat poparcie dla 50+1 jest w pełni zrozumiałe. Dzięki dobrym wynikom w LM w ostatnich latach i udanej ofensywie marketingowej Borussii udało się pod względem finansowym zostać zespołem nr 2 w Bundeslidze zostawiając resztę dość wyraźnie z tyłu. Watzke wie, że z 50+1 trudno gonić Bayern więc tak samo trudno Schalke i spółce będzie gonić Borussię, zgodnie z zapisanymi tam rygorystycznymi zasadami. Natomiast gdyby zasadę nagle znieść to może się okazać że taki Bayer, Vfl, Schalke czy przede wszystkim Lipsk ( a może i właściciele innych klubów kto wie) są w stanie dzięki hojnym sponsorom/właścicielom oferować lepsze pieniądze niż BVB i tym samym powodować ból głowy szefostwa w Dortmundzie.

03.04.2018 23:06

RB też dość rezerwowo, trudno się dziwić niedoświadczona ekipa gra kolejny z rzędu angielski tydzień.

18.03.2018 17:08

Sevilla w lidze już o nic nie walczy, przerżnęła już walkę o LM, miejsca premiowanego grą w LE z kolei nikt już im nie zabierze... Teraz skupią się na LM i finale PK z Barcą.

18.03.2018 13:53

Dla mnie nikłym argumentem jest wyciąganie poważnych wniosków z przegranego meczu City z Lfc w lidze kiedy miał i tak gigantyczną przewagę w tabeli, przy jednoczesnym wygodnym pomijaniu przegranego 0:5 spotkania jesienią. Zestawmy też 2 ręczniki w bramce Live i grającego świetny sezon w City Edersona :D.

18.03.2018 10:31

Gdyby Juventus sprawił niespodziankę i wyeliminował Real, a w innych meczach awansowaliby faworyci to w LM doszłoby do niecodziennej sytuacji, gdzie w półfinałach jednocześnie znajdą się 4 mistrzowie lub zdecydowani liderzy 4 najmocniejszych lig w Europie. Natomiast w 1/4 finału Ligi Europy jest 8 klubów z 8 krajów :).

17.03.2018 14:20

Bayern jak nie trafi na City, Barce czy Real to kto wie może nawet awansuje do półfinału

15.03.2018 23:47

Team Red Bull widzę na propsie dziś :D. Ten projekt naprawdę ma przyszłość.

15.03.2018 23:01

Sorry ale uważam, że międlić o sędziach i "spiskach" w obliczu tak kapitalnego widowiska jak dziś albo tamtej epokowej remontady może tylko osoba całkowicie niezdolna do czerpania przyjemności z życia.

11.03.2018 20:42

No ale bramki Batshuaya to jak z widokówki, nadają się do każdej kompilacji czy reklamy etc :)

11.03.2018 19:59

Kapitalne widowiski w Dortmundzie, no po prostu sól piłki :)

11.03.2018 19:55

@JazGod
Właśnie do tych sytuacji piję, tylko nie chciało mi się już wymieniać kto wypadał w poszczególnych meczach.

10.03.2018 23:06

Nowy kontrakt z tytułu praw TV jest zbliżony i niewiele niższy od tego w Serie A czy La Liga, trzeba też brać pod uwagę, że w Bundes jednak są 2 kluby mniej co w konsekwencji przekłada się na całe 4 tygodnie mniej grania. Jak do pucharów wrócą Schalke i Bayer to wróci pewnie też solidność i nie będzie takiej kompromitacji jak teraz, ale i tak w 2013 roku nie było przecież wiele lepiej, jednak dla sytuacji Bayernu nie miało to najmniejszego znaczenia. Długi czas kluby Premier League tłumaczyły słabe wyniki w pucharach "za silną" ligą. Sportowiec światowej klasy potrafi wznieść się na wyżyny wtedy kiedy jest to od niego wymagane, Kiedyś Milan Ancelottiego i Liverpool Beniteza grały w swoich ligach na pół gwizdka, byle zająć 4-te miejsce. Mimo to w LM potrafili zagrać na poziomie 2 albo 3 razy wyższym niż normalnie. Liverpool potrafił wtedy w BPL od Chelsea dostać w dupę 4:1 i wyglądać na cienki zespół środka tabeli a potem ojechać ją w LM grając mecz na świetnym poziomie.

10.03.2018 21:57

Niestety albo i stety. Akurat za Heynckessa w 2013 roku Bayern również zapewnił technicznie majstra chyba w okolicach rewanżu z Juventusem. Mimo to do końca potrafili Bawarczycy zachować odpowiednią koncentrację i poziom w Pucharze Niemiec i LM, mimo często "olewczego" stosunku do poprzedzających je nic już nieznaczących spotkań ligowych. Za bardzo przeceniacie ten czynnik, za Guardioli mocno zadziałały przede wszystkim kontuzje, niepotrzebne żyłowanie galowego składu w wygranej już lidze, a Atletico miało mega fart. W zeszłym sezonie też Ancelottiemu wypadł Lewandowski tuż przed meczem z Realem.

10.03.2018 21:30

Herrlicha? Za wysokie progi jak na Bayern na ten moment. Z Niemców tylko Tuchel, a myślę, że ostatecznie Hoeness da za wygraną.

10.03.2018 21:17

Pomyśleć, że Labbadia parę lat temu poleciał z HSV za zajęcie na koniec sezonu 10-tego miejsca w lidze :D

10.03.2018 19:26

Zidane zostanie tylko wtedy jak wygrają LM albo przynajmniej zrobią finał. Nie jest to oczywiście wykluczone, styl w którym przeszli PSG był imponujący.

09.03.2018 20:34

Stara się go zatrzymać Hoeness, KHR jest zwolennikiem sprowadzenia Tuchela. Natomiast Hoeness jest wobec TT sceptyczny.

09.03.2018 20:08

A myślicie, że Lewandowski odejdzie z Bayernu? Ja myślę, że Real prędzej będzie się starał o Kane'a. To znacznie bardziej perspektywiczny piłkarz, z rynku który dobrze znają bo brali już stamtąd Bale'a czy Modricia. Saga zacznie się w lecie, będą też gadać o Lewym i Icardim etc. ale skończy się na Kanie i pobiciu rekordu transferowego i wszyscy będą zadowoleni. Byłby to transfer znacznie bardziej w stylu Realu. Media piszą, że w grze jest też Chelsea.

09.03.2018 20:06

Tak wychodzili z grupy, dodatkowo jeszcze Lipsk złapie doświadczenie to w przyszłym sezonie powinni zagrać lepiej. Niezależnie od wyniku z Zenitem ich pierwszą przygodę z Pucharami trzeba chyba zaliczyć na plus. Po cichu też liczą na powrót Gladbach chociaż do LE. Natomiast niech te Mainze, Herthy i Hoffenheimy od pucharów trzymają się z daleka.

08.03.2018 21:39

Nie przesadzajmy. Francja nie ma szans wyprzedzić Niemiec. Nawet przy tak żenującym sezonie Bundesligi wciąż możliwa jest sytuacja, że na koniec BL będzie mieć więcej punktów w rankingu. A wraz z powrotem Schalke i Bayeru do pucharów, zatrudnienia ogarniętego szkoleniowca w Borussii już takich kompromitacji jak Koeln czy Herthy, czy teraz klęska BVB z Lipskiem II nie będzie.

08.03.2018 21:13

Nie tylko Ribery, Schweinsteiger co jakiś czas też poruszał temat- Bayern go zatrzymał mimo, ze był dużo niżej w hierarchii niż obecnie, Robben co jakiś czas się obrażał, odrzucał też kolejne oferty za Muellera.

22.02.2018 21:01

Bayern nigdy nie sprzedawał swoich największych gwiazd gdy tego nie chcieli włodarze. Realowi i innym udawało się kogoś wyciągnąć wtedy gdy np. kończył się zawodnikowi kontrakt albo go już po prostu klub nie widział w składzie. Tak było z Kroosem, tak było z Ballackiem, Mandzukiciem czy Gomezem. Gdyby sprzedali Lewandowskiego byłby to precedens.

22.02.2018 20:02

Właściciel Milanu jak się ostatnio okazuje jest oszustem, znacznie powiększył 'medialnie" swój majątek m in. o rzekome kopalnie których nikt nie widział i cały klub kupił na kredyt z lichwiarskim procentem. Bez awansu do LM bardzo możliwe, że zwinie majdan i Milan znów wróci do punktu wyjścia.

21.01.2018 22:20

Prawda jest taka, że teraz to nawet kluby Bundesligi się śmieją jak za ważnego gracza słyszą 40 mln euro. Bo sprzedawały już Angolom przeciętniaków za o wiele, wiele więcej i to nie żadne tuzy tylko np Gladbach, Wolfsburg, Lipsk świeżutko po awansie czy też Schalke. Bayern z taką polityką to może tylko np. wykorzystywać frajerstwo S04 z Goretzką i być może Meyerem (tylko czy to są transfery na poziomie aspiracji Bayernu? Kiedyś- Goetze czołowy gracz vicemistrza, teraz młode gwiazdy zawodzącego Schalke i pewnie za chwilę odpalony z Arsenalu talent z Hoffe, mają zastąpić Robbenów, RIberych i Xabiego Alonso- serio?), bo Brandt moim zdaniem wcale jeszcze nie jest taki pewny jak jakieś Angole będą w gorączce szukać skrzydłowego z miejsca zaproponują mu na lajcie wyższe zarobki niż Bayern...

01.10.2017 21:51

Czasem niektórzy "jeżdżą" po Realu za to jak obchodzi się ze swoimi legendami. Ale jest to jednak chyba lepsze od tego co robi Bayern. Niefajne wygląda bezceremonialne wykopanie Raula do Schalke, niefajnie wygląda też pożegnanie Casillasa przy pustych trybunach Bernabeu. Ale jeszcze gorzej wyglądałoby człapanie i coraz większa niemoc Seniora w meczach z poważnymi rywalami w lidze i LM okraszona babolami Ikera. Real w ten sposób brutalnie, ale jednak pokazuje, że zawodnik może być wielki, może być legendą z wieloma trofeami na koncie, ale mimo wszystko nie jest ważniejszy od samego klubu i jeśli nie daje mu tyle ile jest od niego na tym poziomie wymagane to adios. A w Bayernie wszystko stoi na głowie na ten moment. Genialne zarządzanie to mit.

01.10.2017 21:32

Ktoś poniżej trafnie odkłamał legendę Kloppa. Tak jak już tu wcześniej pisałem- jedynymi piłkarzami, których udanie wprowadził do BVB, którzy podnieśli jakość byli Gundogan, w miarę Sokratis oraz Reus. Natomiast potem jak dostał niezłych lub bardzo dobrych jak się okazuje grajków: Aubę, Mikhtaryana i Immobile kompletnie nie umiał wykorzystać ich potencjału i z 2 pierwszymi zrobił to jak należy dopiero Tuchel, bo Włoch po padace u JK zawinął żagle. De facto jechał na praktycznie niezmienionej poza powyższymi wyjątkami jedenastce od 2009 roku z niewielkimi modyfikacjami, aż formuła się wyczerpała po odejściu Lewego. BVB w sezonie 2014/2015 zaliczyła taki zjazd względem poprzednich sezonów, że wydawało się, że wzorem innych niemieckich ekip które wygrywały mistrza zakotwiczy na lata gdzieś na środku tabeli. Dodatkowo naściągał jeszcze trochę szrotu (Scheiber, Jojic). I w Liverpoolu widzę ten sam problem- transfery, które były życzeniami Kloppa są totalnymi niewypałami.

01.10.2017 21:20

Griezzmann ma klauzule 100 mln a to chyba zamyka dyskusje. Atletico natomiast oczywiście ustępuje Bayernowi pod względem marketingowym, finansowym i historycznym. Wystarczy jeden słabszy sezon, odejście Simeone i mogą stracić swój rezon, nawet w Hiszpanii. Zawodnicy typu Juanfran, Correa, Saul Niguez czy Carrasco zarabiają zdecydowanie poniżej swoich kwalifikacji i też mogą niedługo zechcieć zarabiać więcej, a Anglicy dadzą im to bez problemu. I wtedy Atletico może mieć problem.

Edytowano : 2017-09-30 20:57:14

Liczy się tu i teraz? Ciekawe. To pewnie w tym top 3 w marcu/kwietniu 2015 był Bas Dost bo naładował w tym okresie tyle bramek , ze otarł się o Armatę. Gdzie niby Kane pokazał, że potrafi topowym zespołom strzelać bramki lepiej niż Lewy? Dzisiaj się podniecasz bo nastrzelał ogórom z Huddersfield a nie dawno cieniutkiemu w tym sezonie jak barszcz WHU? Lewy takich popołudni w Bundeslidze w barwach czy to Bayernu czy BVB z zespołami podobnej klasy miał 10 jak nie 20 razy więcej.

Edytowano : 2017-09-30 20:57:57

Także bądźmy poważni.

30.09.2017 20:46

@Kimas
Niech utrzyma ten poziom chociaż do końca sezonu a potem 3 kolejne to wtedy tak go można nazywać.

30.09.2017 19:11

Też mi się wydaje, że wniosek dla Kołtonia i innych niedouczonych dziennikarzyn jest taki, że nie znają historii. Bayern tracił ważnych graczy tylko wtedy gdy mieli oni max rok do końca kontraktu jak Kroos albo odchodzili za darmo jak Ballack. Obok kupowania za rozsądne pieniądze w polityce Bayernu zawsze był obecny także drugi fundament- żeby pokazać, że Bayern to klub docelowy- nigdy nie sprzedawali swoich graczy konkurencji w celach zarobkowych. Tak jak MU dawało się skusić ofertom z Becksa czy Ronaldo tak nigdy nawet w czasach kryzysu- gdy znaczył o wiele mniej niż teraz- nie zrobił tego Bayern. Więc ja uważam, że jeśli nic się nie zmieni (tj. Werner zdobywa 30 goli i zacznie być presja w Niemczech, żeby najlepszy napastnik niemiecki grał w Bayernie- ale raczej z "rozsądnymi pieniędzmi" Bayern odpadnie w walce o niego w przedbiegach- jeśli jakimś cudem nie- to wtedy mogli by dać Lewemu zielone światło do odejścia. Ale wtedy jeśli już to poszedł by do City Guardioli gdzie często im wypada Aguero, albo ewentualnie PSG, żeby zastąpić skonfliktowanego z Neymare Cavaniego, który by np poszedł kontynuować karierę do Włoch), to nie odejdzie przed 2020 rokiem gdzie zostanie mu właśnie rok do końca kontraktu.

30.09.2017 18:29

Tak pisze Kołtoń na polsatsport.pl: "Wniosek dla „Lewego”? „Time to go”. Bayern będzie w chaosie personalnym przez dłuższy czas."

Co o tym myślicie?

30.09.2017 18:00

Może Hoeness powiedział Tuchelowi: "Masz wolną rękę ale Robben z Riberym mają grać i stanowić o naszej sile do 50-tki" xDD.

30.09.2017 15:22

Dlatego ja myślę, że Tuchel zgodzi się prowadzić Bayern tylko na takich warunkach, że będzie miał zapewnioną możliwość w 100% samodzielnego decydowania o kształcie pierwszej jedenastki. Zresztą inna sytuacja jest de facto patologią, przy której paryskie kłótnie o rzut wolny to pikuś.

29.09.2017 18:41

@kibic11
W Borussii, poza żelazną 13-14 którą wyszykował od 2009 roku do największych laurów w Niemczech właściwie już nie potrafił od tamtego czasu nic w niej zmienić- bez szkody na jakości poza wyjątkami w osobach Reusa i Gundogana. Nie umiał skorzystać z potencjału takich zawodników jak Perisić, Auba, Mikhatryan czy Immobile, a jego kilka późniejszych autorskich transferów to porażka na całej linii z Scheiberem i Jojiciem na czele.

29.09.2017 16:20

@kibic11
A ktoś bronił Kloppowi też wyszukiwać i szlifować te diamenty skoro podobno jest taki w tym dobry? Kasy zarząd mu na to nie skąpił. Pamiętajmy, że w BPL odpowiedzialność menedżera za wyniki jest dużo większa niż w Bundeslidze bo tam może on sobie sam ustalać strategie kupowania zawodników i zarząd mu w tym nie przeszkadza.

@Ritzzelli
Tak, zgoda, Liverpool wydawał sporo pieniędzy, na pewno spokojnie te możliwości były na tyle duże, żeby stworzyć mocną ekipę. Czasu JK na Anfield też spędził już sporo. To, że Chelsea jest teraz bardziej wstrzemięźliwa to również racja. Niemniej jednak wydaje mi się, że oni się po prostu teraz trochę ograniczają i jakby chcieli to mogliby się szarpnąć na większe wydatki.

29.09.2017 15:27

@kibic11
Racja. Nie zmienia to faktu, że już Tottenhamowi, który ostatnio osiąga lepsze wyniki już pod tym względem nie ustępują. Jak i możliwościom finansowym swojego własnego klubu w czasach Rodgersa gdzie punktowali w lidze podobnie.

29.09.2017 13:57

@kibic11
To nie są budżety ale przychody za kolejne lata i wyceny aktywów poszczególnych klubów. To są jedyne pewne informacje, budżety klubowe zazwyczaj nie są ujawniane i można nad nimi tylko spekulować.

29.09.2017 13:06

Deloitte nie jest akurat zbyt miarodajnym raportem. I to nie jest chyba budżet, a wysokość przychodów za poszczególny rok. Barca czy Real są tam wraz z MU na szczycie, a przecież takie City czy Chelsea są w stanie wydać na transfery jeszcze więcej o liverpoolu nawet nie wspominając.

Co do Kloppa uważam podobnie jak Ritzelli. Właściwie w BVB doprowadził do sukcesów żelazną jedenastkę, a jedynymi piłkarzami których z sukcesem wprowadził do gry byli Gundogan i Reus. O szrocie który nasprowadzał do Dortmundu nie warto nawet wspominać. Nie potrafił zupełnie wykorzystać Mikhtaryana ani pełni potencjału Aubamayunga. Kto wie czy gdyby Immobile był cierpliwy to Tuchel być może znalazłby dla niego odpowiednią taktykę i rolę na boisku. W Liverpoolu też jest podobnie, życzenia Kloppa to niewypały. Klub potrafi zagrać świetnie z potentatami by za chwilę się wykrzaczyć na ogórach. Mimo rewelacyjnego bilansu z topem ligę zakończyli ledwo ledwo nad wyśmiewanym Arsenalem. A teraz jest nie lepiej i po 4:0 z Arsenalem przychodzą wtopy i różnica między obydwoma zespołami to tylko punkt, dodatkowo Arsenal gra teraz w LE gdzie może zachować dużo więcej sił na ligę w której potrafią z tymi "ogórami" regularnie punktować w przeciwieństwie do Liverpoolu i w walce o top 4 to może być gwóźdź do trumny pana Kloppa :).

29.09.2017 12:25

Nie wyprzedzi, francuska też nie. W jednym sezonie, mogą mieć więcej punktów ale nie 5 z rzędu.

28.09.2017 23:41

@Arkady
Nie powiedziałbym, kogo Bayern podkupił Koeln, Lipskowi czy Hercie? Hoffe wzięli 2 ważnych graczy ale przecież i tak przekonująco ograli FCB w bezpośrednim meczu co oznacza, że mają wystarczająco jakości, żeby ograć również przeciętniaka z Portugalii i ogórów z Bułgarii. Skompromitowali się i tyle, nie mieszajmy w to Bayernu.

28.09.2017 23:26

Jakoś dla PSG słaba liga w której nie ma wyzwań nie stanowi przeszkody w budowaniu wielkiego zespołu. Podobnie Juventus rok i 3 lata temu doszedł do finałów LM mimo, ze w lidze nie miał żadnej konkurencji a rok temu grali wręcz na pół gwizdka cały sezon mobilizując się tylko na LM, a i tak spokojnie zdobyli tytuł na kilka kolejek przed końcem. Więc w każdych warunkach można budować mocne zespoły, a sytuację słabej konkurencji można przecież obrócić w swój atut.

28.09.2017 23:13

Hehe, a mówiłem, ze zatęsknicie za "Pepciem" tylko się pewnie wielu nie przyzna bo im honor nie pozwala xD. Za Guardioli Bayern to był potwór. W LM jak to LM, zabrakło szczęścia, Barca na CN złamała osłabionych utratą kilku podstawowych zawodników Bawarczyków z kontuzjowanym Lewym dopiero pod koniec 2-giej połowy, w ostatnim sezonie Atletico miało niesamowitego farta. Ale jak wszyscy byli zdrowi to mieliśmy do czynienia z prawdziwą boiskową symfonią. Przypomnijcie sobie mecze z City, kolejne zwycięstwa Bayernu BVB, czy nawet przegrane- np te z BMG w lidze gdzie rywale resztkami sił wykorzystywali jedyne w meczu wyżebrane okazje. A teraz? Hoffenheim wygrywa 2:0 i to w pełni zasłużenie na wiele Bayernowi nie pozwalając, a BVB odwraca 1:2 na Allianz (!) w półfinale DFB Pokal na długie minuty przejmując inicjatywę. Za Guardioli w Bundeslidze to było nie do pomyślenia. Ancelotti cofnął Bayern w rozwoju w porównaniu z Guardiolą i takie są fakty.

10.09.2017 15:52

@Kimas
A nawet jeśli Real kupi, to tak jak tu ktoś napisał, tam nie ma sentymentów, Kaka za wiele milionów Euro został maskotką drużyny, a Bale za 100 mln za chwilę może zostać kopnięty w tyłek. Nie wspominając jak ten klub obszedł się z prawdziwymi swoimi legendami jak Raul, Guti czy Casillas. Więc 2-3 kiepskie mecze i na Bernabeu będą gwizdy i szydera, nawet jak wcześniej 15 meczów z rzędu zdobywałby gole.

10.09.2017 15:38

Ktoś tu mówi o Wernerze. Jasne, Bayern wydawałby się dla niego naturalnym kierunkiem. W przeszłości. Teraz sam Lipsk po 1-dnym dobrym sezonie umawia się z LFC na sprzedaż Keity za 70 mln euro, nieopierzony Sane z Schalke do City idzie za 50-siąt, Xhaka z Gladbach do Arsenalu za 70-siąt, to jak myślicie za ile pójdzie facet, który być moze zakręci się koło 25-35 goli w sezonie i pojedzie z Niemcami na MŚ do Rosji jako podstawowy napastnik? Jedno jest pewne, Bayern z "rozsądnymi ofertami" będzie mógł się wypchać.

10.09.2017 14:59

Jeśli ta oferta za Verattiego (55 mln) to prawda to Bayern się wręcz ośmieszył. Jeśli Gladbach czy Schalke są w stanie sprzedać za mniej więcej tyle forsy zawodników do Premier League, to zarząd FCB liczy, że za tyle sprowadzi czołowego i kluczowego zawodnika klubu mającego ambicje sięgające wygranej w LM i nawiasem- nie potrzebującego wcale kasy i potrafiącego wydać tyle i znacznie więcej co okienko lekką ręką??? Amatorka. Hoeness chyba żyje czasami sprzed odsiadki bo nie rozumie, że teraz to nawet w Bundeslidze nie ma frajerów i wyciągać za bezcen to sobie będzie można z Hoffenheim Rudego i Sule właśnie co najwyżej. Ale tak atrakcyjne deale jak z Lewym, Hummelsem czy Goetzem z BVB/Lipskiem i innymi czołowymi klubami jak się ogarną? To se ne vrati jak mawiają południowi sąsiedzi.

11.06.2017 19:18

Lepszy nie lepszy, to teraz nie ma najmniejszego znaczenia. W LM zawsze trzeba mieć trochę szczęścia i Real miał je właściwie w każdej fazie i umiał mu przy tym dopomóc- dlatego teraz w pełni zasłużenie cieszy się z ostatecznego triumfu i historycznej obrony najcenniejszego trofeum w europejskim futbolu. Bayern nie wykorzystał karnego na 2:0 potem nieco pogubił się sędzia. Atletico zagrało chyba swój najgorszy mecz w LM za Simeone i to akurat oczywiście w półfinale z Realem (potem w rewanżu powalczyli, ale gol na 1:2 zamknął sprawę), a Juventus dostał 2 gole po rykoszetach po czym kompletnie się posypał. Real pokazał jak ważna w kontekście wygrywania trofeów jest głębia składu- taki James za 80 mln nawet nie znalazł się na ławie! To, że Bundesliga jest słabsza od Primera Division nie ma najmniejszego znaczenia. We Włoszech konkurencja też jest od 6 lat bladym tłem dla Juve a jakoś potrafili 2 razy w ciągu ostatnich 3 lat dojść do finałów i mocno postawić się Bayernowi- gdyby trafili innego rywala też pewnie zaliczyli by w 2016 minimum półfinał.

04.06.2017 18:09

Czy ja wiem?? Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Kiedy w 2013 i 2012 Bayern i BVB wygrywali z Hiszpanami to było gadanie, że to dzięki temu, że tamci się wypompowali w silniejszej lidze, a Bayern zdystansował krajowych rywali i w spokoju czekał na decydujące momenty sezonu. Podobnie tłumaczone są regularne wtopy Angoli w Europie. Od 2014 roku Hiszpanie wygrywają więc ta silniejsza liga i regularne "przetarcia" z Atletico czy między sobą stały się nagle ich atutem ;]. Typowe "dorabianie ideologii" po fakcie.

@Paul Breitner
A kto niby spuścił z tonu? Borussia straciła kluczowych graczy, 2-krotnie gruntownie przebudowywała zespół, a mimo to regularnie gra w fazie pucharowej. Przecież już wtedy finału mogłoby nie być, Bayern mógł wtopić z Arsenalem a Borussia odpaść z Malagą. I byłoby podobnie jak teraz. Potem Bayern za Guardioli bezdyskusyjnie przegrał z Realem, ale z Barcą na CN to 0:0 można było utrzymać i wtedy rewanż byłby inny, z Atletico zwyczajny pech. Borussia tak samo rok później była bliska doprowadzenia z Realem do dogrywki. A inni? Bayer, Schalke- regularnie faza pucharowa LM/LE, Gladbach Liga Europy, zawodziło tylko w sumie Mainz. Zawsze był tez komplet zespołów w fazie grupowej gdzie np. Włochom zdarzało się to rzadko, a i Anglikom przydarzały się kompromitacje. Solidność bez fajerwerków, ale fajerwerki są tylko w Hiszpanii na ten moment.

01.05.2017 15:21

Sanches absolutnie nikogo nie zjada na poziomie Bundesligi- nawet na tle ogórów wyglądał bardzo nieprzekonująco. Ma króciutki staż na najwyższym poziomie, a teraz jeszcze totalnie zmarnował sezon. Moim zdaniem może go uratować tylko wypożyczenie. Co do Rudego- pewnie, że "zapchajdziura" ale niezłej jakości- niemłody, ale i nie za stary, z niezłym CV mnóstwem meczów w Bundes i teraz filar drużyny być może z top 3 Bundesligi. Teraz narzekacie, a potem jest gremialny płacz, jak jest taka sytuacja jak w zakończonym wczoraj miesiącu, gdzie błyskawicznie Bayernowi uciekły 2 trofea- tego typu ruchy mają jej zapobiec.

01.05.2017 15:01

Jeśli Borussia była w stanie utrzymać do końca kontraktu Lewego, to tym bardziej swojego najważniejszego zawodnika jest w stanie utrzymać znacznie mocniejsze finansowo PSG. Jakie "trzymanie na siłę"?? Ma obowiązujący kontrakt bez żadnych klauzul i tylko od woli klubu zależy to czy zostanie sprzedany czy nie. Ostatecznie dla PSG jest korzystniej nawet "zmarnować" takiego zawodnika i wysłać do rezerw jakby coś tam z agentem fikał niż wzmocnić "szczęśliwym" Włochem najważniejszych europejskich rywali. Nie potrzebują kasy. Podobnie moim zdaniem za wszelką cenę zarząd Bayernu powinien trzymać Lewandowskiego, gdyby Real faktycznie zagiął na niego parol.
Co do Lipska- oczywiście, jeszcze da się wyjąć ich piłkarzy. Ale zapomnijcie o transferach ich najważniejszych postaci (Keita, Werner- o nim w ogóle zapomnijcie, bo nie ma opcji, żeby przyszedł jako backup za Lewego, tutaj to można liczyć na gości typu Gomez czy wcześniej Pizza) za mniej niż 50 mln euro. Jeśli byle piłkarzyna po niezłych może 20 w sumie występach w Benfice i Euro poszedł za 35 mln euro, jeśli drużyny grające ledwie w LE i nie ocierające się w ostatnich latach o to co ostatnio osiągnął Red Bull czyli Gladbach i Schalke sprzedawały swoje gwiazdy do Anglii za 50-60 mln euro, jeśli nawet Augsburg sprzedał Babę za 25 mln euro, to zarząd Bayernu proponując za czołowego gracza wicemistrza Niemiec 30 mln tylko się wygłupi. Nie te czasy. Zwłaszcza, że Bundesliga jest już wnikliwie obserwowana przez angielskich i hiszpańskich gigantów i po takiego zawodnika ustawi się kolejka chętnych z poważnymi ofertami opiewającymi na poważne sumy.

01.05.2017 13:56

O widzę, odpowiedni temat więc pozwolę sobie przekleić mój post spod dyskusji o meczu:

Pewnie każdy z was, nawet ci co nie posiadają nc+ chciałby obejrzeć mecz w cywilizowanych warunkach? Najlepiej mają ci, którzy mogą odbierać CT Sport z DVB-T. Jeśli nie, zamiast szukania fatalnych, na bieżąco blokowanych streamów w necie gdzie trzeba przeklikiwać tysiące bannerów i wyskakujących okienek, albo płacić oszustom za "chade i nie tnie" proponuję zerknąć poniżej :P. Mecz wg strony liveonsat.com będzie transmitowany m in. przez gruzińskie TV1, AzTv oraz TRT 1.

Podaję linki:

https://www.canlitv.life/trt-1-canli-izle

http://www.canlitv.stream/az-tv

https://www.canlitv.life/1-tv-georgia

Nie są to "oryginalne" linki ale działają- canliv.life to taki zbiór różnych głównie środkowoazjatyckich TV w stylu ś.p. telewizjady. Wielkim plusem jest brak jakichkolwiek reklam, bannerów samowłączających się głosów w tle itp. Testowałem stronę oglądając mecze Werder-Eintracht, BVB-Bayern, oraz ostatnie derby Madrytu, działało bez zarzutu poza sporadycznymi ścinkami (być może to była wina mojego Internetu) wystarczyło wtedy jednak tylko odświeżyć stronę. Może komuś się przyda.

18.04.2017 19:56

@Patryk
Niestety, ten kanał o którym mówisz to o ile się nie mylę TRT Turk, a to nie to samo co TRT 1, które pokaże mecz :/.

18.04.2017 19:24

Witam polskich kibiców Bayernu :). Pewnie każdy z was, nawet ci co nie posiadają nc+ chciałby obejrzeć mecz w cywilizowanych warunkach? Najlepiej mają ci, którzy mogą odbierać CT Sport z DVB-T. Jeśli nie, zamiast szukania fatalnych, na bieżąco blokowanych streamów w necie gdzie trzeba przeklikiwać tysiące bannerów i wyskakujących okienek, albo płacić oszustom za "chade i nie tnie" proponuję zerknąć poniżej :P. Mecz wg strony liveonsat.com będzie transmitowany m in. przez gruzińskie TV1, AzTv oraz TRT 1.

Podaję linki:

https://www.canlitv.life/trt-1-canli-izle

http://www.canlitv.stream/az-tv

https://www.canlitv.life/1-tv-georgia

Nie są to "oryginalne" linki ale działają- canliv.life to taki zbiór różnych głównie środkowoazjatyckich TV w stylu ś.p. telewizjady. Wielkim plusem jest brak jakichkolwiek reklam, bannerów samowłączających się głosów w tle itp. Testowałem stronę oglądając mecze Werder-Eintracht, BVB-Bayern, oraz ostatnie derby Madrytu, działało bez zarzutu poza sporadycznymi ścinkami (być może to była wina mojego Internetu) wystarczyło wtedy jednak tylko odświeżyć stronę. Może komuś się przyda.

18.04.2017 19:01

@Bayern022
Ty to raczej temu Bayernowi niezbyt kibicujesz coś mi się wydaje :)).

17.04.2017 12:43

Augsburg i Mainz fatalnie wyglądają, Wolfsburg zaliczył 7-minutowy przebłysk Gomeza i Kuby z Bayerem ale poza tym też cieniutko, zwłaszcza biorąc pod uwagę potencjał kadrowy i finansowy (mimo cięć VW w budżecie i tak dystansują na tym polu Mainz czy Augsburg). A Ingolstadt jest w gazie, złapało serię wygranych i z tym Wolfsburgiem za tydzień gra mecz o wszystko. HSV chyba wybił się ze strefy barażowej, wydaje mi się, że się utrzymają bezpośrednio.

10.04.2017 13:03

Para Boateng-JaviMar to jakość dużo więcej niż prowizoryczna, dodatkowo grali przecież tak przeciw BVB i spisali się dobrze, nie jest takie zestawienie żadną nowością dla drużyny. Powinniście być dobrej myśli przed Realem, oni mają znacznie większe problemy. Jeśli Neuer i Lewandowski oczywiście będą w pełni sił.

10.04.2017 12:42

Taa, odezwał się treneiro słynny z ręki do młodzieży :D.

10.04.2017 12:36

@luu
Wiesz, cała UEFA jest sponsorowana m. in. przez Gazprom, który ma ręce równie brudne co Abramowicz, gdzie on przy tej "firmie" jest przecież płotką. A oznacza to, że każdy w tym Bayern, BVB, Real, Barca czy Legia grając w LM odbierają gratyfikacje finansowane w dużej mierze przez bandziorów. Jakoś nikt się nie zbuntował i nie zbuntuje raczej więc zanim rzucisz kamieniem się nad tym może zastanów... O wspierających różnymi drogami np. islamistów katarskich spółkach już nawet nie wspomnę- a Bayern nie gardzi kasą od nich jeżdżąc co zimę na okres przygotowawczy w tamte rejony. Albo też firmy bukmacherskie pośrednio lub bezpośrednio zaangażowane w proceder ustawiania wyników w różnych krajach. Futbol to brudny biznes i nikt tu nie ma czystych rąk,

09.04.2017 17:53