@Ivan7 oczywiscie ze wiele decyzji jest przez 'widzimisie' Uliego; dlatego latami nie przyszedl zaden powazny skrzydlowy do konkurowania z Robbery, dlatego nie bylo dyrektorow sportowych (poza Nerlingerem) a jedyny powazny byl gdy Uliego nie bylo w klubie, dlatego nie kupilismy Aguero za 25mln, dlatego wyrzucono z lozy Breitnera, dlatego przyszedl Kovac a nie trener z nazwiskiem (np Tuchel), dlatego przyszedl dyrektor sportowy BEZ ZADNEGO DOSWIADCZENIA
13.07.2021 11:17
krytyka w takim razie tez Juliana: Gnabry nie jest opcja na caly sezon na prawa strone, podoba mi sie Chiesa...
Flick nie mowil niczego wiecej; Werner to swietny pilkarz, itp
13.07.2021 10:42
setki tysiecy scoutow w kazdym klubie a wystarczy jeden co widzi fakty, nie domysly, i Donnarume w PSG od 2 tygodni ^^
12.07.2021 18:54
uff
12.07.2021 00:20
@FanGraczyBayern Lewy ogór, Sterling szmaciarz, ciekawe rzeczy mozna przeczytac :D
11.07.2021 21:23
@Danie1 a to juz bedzie (wg naszego naczelnego propagandzisty) wina agenta
11.07.2021 18:46
@WayeThe zlota pilka jest trofeum indywidualnym przyznawanym niezaleznie (w odroznieniu np od najlepszego pilakrza turnieju)
11.07.2021 18:39
@Arkady142 cos takiego jak pobicie rekordu Mullera nie przechodzi bez echa
11.07.2021 18:17
w 4 roku odpali!
11.07.2021 18:16
@Danie1 jak Rekin pogada to bedzie 40 albo bedzie trzeba zatrudniac agenta posredniczacego :P
11.07.2021 18:12
mimo wszystko Lewy tez mial dobry 2021 wiec pytanie jak poczucie tego ze anulowano mu pewna ZP rok temu wplynie na wyniki, pewnie niewystarczajaco ale nie porzucalbym calkowicie nadziei
11.07.2021 12:30
@tapczan z pokora; ze to wymagajce rozgrywki ktore Bayern wygrywa raz na dekade ale bedzie robil wszystko zeby poprawic ten wynik
11.07.2021 12:27
no no, jak obstawiacie? odkrylismy wielki talent ktorego zaden klub z wysp nie dostrzegl czy drugi Sarr?
11.07.2021 12:26
@tapczan moj kuzyn pracowal w UK, wrocil 3 lata temu ale do dzis znajdzie sie zawsze nowa historia o tym jakimi sa idiotami, ja mialem okazje miec rozmowy kwalifikacyjne z angolami i to jest straszne jak zenujacy poziom potrafia reprezentowac. Oczywiscie nie dotyczy to wszystkich ale ogolne wrazenie jest jednoznaczne.
Mimo wszystko to ironiczne bo komentarze Hoenessa "premier ktorego nie lubie" sa dokladnie zachowaniem (glupota polaczona z arogancja) brytoli ktore krytykuje :D
11.07.2021 12:25
Julek, lubie Cie i kibicuje bardzo mocno ale dajesz sie ponosic - wielu top trenerow nie wygralo nigdy takze wygraj chociaz raz ;)
11.07.2021 11:26
Messi pozostanie w Barcelonie. LaLiga zgodziła się na jego rejestrację i przekroczenie limitu wynagrodzeń. PSG chce przekonać jeszcze piłkarza do siebie, ale jego ojciec doszedł do porozumienia z Barçą. [AS]
lol
10.07.2021 20:59
@Danie1 tia... ale poczekajmy jak prezentuje sie w trakcie meczu, moze nie bedzie zle. Rozumiem ze nie jest latwo projektowac tyle koszulek co roku ale jednak dla topowych klubow mogliby (i to zarowno Nike i Adidas) sie przykladac. W sensie; wiadomo ze nie wszystkim musi sie podobac ale odwolanie do tradycyjnych barw czy logo byloby jednak fajnie widziec.
A tak czasem sa fajne a czasem totalnie genericowe. Ta wyglada jak stworzone w eydytorze w jakiejs grze i to nawet nie FIFA tylko FM :D
10.07.2021 20:24
@Edmund masz racje, Ciebie trzeba traktowac jak GuteSpiele; absurdalne teorie zaprzeczajace same sobie i brniecie w absurdy byle wszystkim zaprzeczac
no i zapisywac cytaty bo pozniej sie wypierasz
tyle ze Gute chociaz byl zabawny a Ty jestes meczacy
10.07.2021 20:09
Julek mlody i sprawny to moze jeszcze grajacym trenerem zostanie :D
10.07.2021 20:05
@Edmund bardzo chetnie zakoncze z Toba na zawsze rozmowe :)
10.07.2021 20:04
@FanGraczyBayern tyle ze my chcielismy Olmo :) podobnie jak z Destem i Bellinghamem jednak najpierw dlugo bylismy niezdecydowani i pieniadze ktore dal Lipsk to bylo za duzo by na koniec rzucic na stole tyle samo.
I podobnie jak w tamtych przypadkach bylo juz za pozno. No ale jak Hasan rozmawia z agentami raz na kilka miesiecy (tak mowil Pini o negocjacjach umowy dla Alaby) to potem zostaje panika i bycie splawionym przez tych ktorzy sa w interesach powazni.
10.07.2021 19:10
@Edmund xD ostatnio nie zdazylem odpwiedziec ale wybrales za mnie jakie zajme stanowisko w zakladzie i sie oglosiles zwyciezca takze tego :D
spoko ja tez mam nadzieje ze Nianzou to bedzie dobry grajek i ufam Rangnickowi ktory tak o nim powiedzial - tylko ze Ty tak nie potrafiles nawet rzetelnie ocenic jego wystepu w czym przypominasz GuteSpiele - jak ktos nosi koszulke Bayernu to jest z automatu Supermanem
Edytowano : 2021-07-10 18:51:37
PS od jakichs 2 miesiecy w co drugim komentarzu przedluzasz sobie malego piszac ze sie nie znam, ze to pokazuje, tutaj ze jestem tchorzem - idz Ty moze pobiegac albo cos :) nudne to jest, malo przyjemne i w sumie zenujace
10.07.2021 18:49
@Edmund Lucas jak gral to w 90% meczow wygladal jak amator; dawal sie obiegac, wychodzil na raz a z Leverkusen zagral jak junior. Mial pare solidnych meczow ktore daloby sie policzyc na palcach 1 reki gdzie nadal robil bledy i to tyle. Nikt by nawet nie pomyslal zeby go umiescic w jakimkolwiek rankingu topu obroncow a jest 2 czy 3 najdrozszym w historii (gdzie mamy 3 i dlugo nic).
Nikt tu sie nie sprzecza ze Keita nie wypalil w Liverpoolu, a Ty usilnie podpierasz absurdalne teorie 1 przykladem. Przykladasz go do Lucasa, przykladasz Sanchesa, ogarnij sie.
Edytowano : 2021-07-10 18:47:16
no i myslalem ze to strona o Bayernie a nie Liverpoolu, mam rozkladac na czynniki i komentowac ruchy wszystkich druzyn bo kiedys podalem je jako przyklad? xDDD
OGARNIJ SIE
10.07.2021 18:46
@hoven czyli ja mowie o przykladach Salaha, de BRyune i Ribery i wielu wielu innych pilkarzy, a Ty o wonderkidach z FMa i podniecania sie talentami 20 latkow z ktorych kariere robi 1 na cala liste 100 najwiekszych
No mozna i tak, tylko nie za bardzo ma to zwiazek z tych jak dziala rynek poza grami. Powtorze; wpadles w jakis dzwiny tryb gdzie koniecznosc niezgadzania sie przeslabia Ci oczy i bredzisz byle miec inne zdanie chociaz przyklady kompletnie ine maja sensu. Renato Sanches nie mial doswiadczenia na powaznym pozionie poza Euro a Ty go porowbujesz z Keita ktory swietnie pokazal w obu Red Bullach. Komedia
10.07.2021 18:27
@Edmund ty tez twierdzisz ze Nianzou gral obiecujaco a wszedl i oddal gola takze tego....
10.07.2021 18:01
@Edmund a co jest nei tak z tymi przykladami? bo jest roznica wieku? w normalnym swiecie pilkarze przed 24-25 rokiem zycia to Ci ktorzy jeszcze maja szanse wystrzelic - przyklaow jest wiele; Salah czy de Bryune a nawet nasz Ribery. Rozmawiamy przeciez o zakupach ze slabszej ligi w poszukiwaniu talentow.
No chyba ze sie nei liczy bo w FMie po 20 konczy sie status wonderkida... Ty juz naprawde nie myslisz jak piszesz i spreczasz sie o wszystko zupelnie bez sensu.
10.07.2021 17:57
@Edmund transfery ktore podales jako przyklad nie sa ujma dla dyrektora sportowego - Ci mlodzi to transfery typu Kimmich, Davies czy Cuisance a Keita gral wybitnie w Lipsku, wyroznial sie podobnie jak de Bryune w BL.
Na drugim biegunie sa takie zkaupy Sarr ktoreog transferu nikt we francji nie rozumial, 40mln na Tolisso ktory mial spoko sezon ale za tyle to sie z Francji kupuje Hazarda czy Pogbe a nie solidnego pomocnika czy 80mln za powaznie kontuzjowanego obronce grajacego w innym systemie przy Godinie
10.07.2021 17:00
@Edmund niepotrzebne xD czlowieku, mowisz o gosciu ktory bardzo slabo gral w hiszpanii, do tego stopnia ze klub spadl z ligi w czym wyraznie pomogla jego forma
a tu propaganda ze Flick sie znecal nad tym biednym topowym pilkarzem
10.07.2021 15:56
Misja Juliana bedzie odbudowa Cuisance.
Zaraz beda mey z Julianem budowniczym jak z Domem i rodzina.
10.07.2021 15:51
@Reeken89 szczerze? bardziej wina dzialu odpowiadajacego za scouting - bo co oni tam ku*** wypatrzyli? z francji od ekspertow i kibicow mozna bylo uslyszec jednoznacznie wtf w temacie tego transferu
10.07.2021 15:51
@Edmund to bylo pytanie retoryczne, w znaczeniu "co za gląb negocjowal"
there u go
10.07.2021 15:34
@DonJupp4ever japie*** jak sie milo czyta jak mowisz z sensem :D
09.07.2021 23:05
Wczoraj na konferencji prasowej podczas przedstawiania Juliana Nagelsmanna dziennikarze zadali pytanie Hasanowi Salihamidzicowi, czy tego lata dojdzie jeszcze do nowych transferów. Jego odpowiedź brzmiała tak: ,,Mam na biurku nową maszynę do robienia Espresso".
Hasan, dobra czas żebyś się dowiedział: śmiejemy się z Ciebie nie z Tobą
09.07.2021 19:57
dziwne, wszyscy mnie tu zapewniali przez te lata ze to turbokozak i nie bez powodu gra w reprezentacji a chociaz jest na rynku od 2 okienek to nie da sie go sprzedac
09.07.2021 13:59
Tyle ze Guardiola nie lubi eleganckich ubran. Mowil ze najchetniej ubieralby sie w byle co ale jego zona jest projektantem mody i dba (wmysza) o jego styl ;)
09.07.2021 13:27
@tapczan @szczebelek problem w tym ze oferta dla mlodych w Niemczech jest dobra - szkolenie stoi na calkiem niezlym poziomie w wielu klubach. Po co wiec mlody ma rzucasz szkole, zostawiac rodzine i sie przeprowadzac? Dodatkowo perspektywy na gre u nas na pewno nie sa lepsze.
Gwiazda, zeby sie przebic w takim klubie jak nasz, zostaje malo kto wiec lepiej przebijac sie w slabszym klubie, zarabiac pieniadze, budowac kariere sportowca. A jak jest sie dobrym to szansa by isc do Bayernu (lub zagranice) w koncu sie pojawi.
To naprawde trudne, chociaz taki Real i La Fabrica generuja naprawde sporo talentow ktore graja na poziomie 1 ligi na czym Real zarabia dobre pieniadze.
Na pewno od Campusu nalezy wymagac wiecej.
Edytowano : 2021-07-08 01:36:11
swoja droga posiadanie takich ludzi jak Klose w sztabie u-19 to fajny bonus bo mlody pilkarz chce obcowac z takimi nazwiskami
08.07.2021 01:35
Wyglada na to ze gosc to urodzony lider a do tego ma wielki talent, oby go Bayern nie zjadl. Villas-Boasa Chelsea przeroslo tak ze sie nie pozbieral. Powodzenia!
07.07.2021 18:54
No nie wiem, Hansi tez tak mowil ale szybko sie przekonal ze nie ma tam gliny. Od zeszlego roku przeciez nic nie wyroslo na tej glebie a Stiller ktory niby byl najwiekszym talentem odszedl.
Nie wierze ze kogokolwiek eksccytuja zapowiedzi Hasana i Juliana ze beda sie uwaznie przygladac Campusowi - brzmi raczej jak zaslona dymna i dywersja pod kolejny sezon gdy kadra jest waska a nie bedzie transferow.
07.07.2021 18:06
Nie tylko sugestia ze Musiale wychowalismy jest idiotyczna ale rowniez ta ze to skonczony etap i pilkarz cos osiagnal - narazie pare fajnych zagran i blysk talentu. Nic dziwnego ze dziennikarze w Niemczech generalnie nie maja do niego szacunku.
07.07.2021 18:01
"W przeszłości wychowywaliśmy takie talenty jak chociażby Jamal Musiala." lol
07.07.2021 13:22
faktycznie pomylka, przekroczyl 2 razy tj mial oprocz sezonu o ktorym wspomnialem w jeszcze jednym cale 11. Francuz w swoim najlepszym sezonie prawie wykrecil takie liczby jak 4 lata mlodszy Sancho w najgorszym (pelnym, nie licze 1 bo tam mial tylko 12 meczow)
Edytowano : 2021-07-07 13:00:46
a zeby uzyskac podobne liczby do najlepszego sezonu Sancho (17/17) trzebaby zsumowac liczby z 3 sezonow Comana :D
Edytowano : 2021-07-07 13:02:03
no patrz, oglosili Ramosa, oglosili Hakimiego, a wg czlowieka ktory polecal mi kierowac sie faktami Donnaruma juz od dawna w Paryzu tylko zapomnieli oglosic :D
07.07.2021 12:59
Coman tylko raz w karierze przekroczyl 10 punktow w kanadyjce wiec jak na skrzydlowego ktory mial wiele swobody pod kazdym trenerem w dominujacej i strzelajacej duzo bramek druzynie taki wynik to straszna mizeria.
Jestem zdecydowanie za tym zeby odszedl za dobre pieniadze (50-60) ale z drugiej strony oczywiscie trzeba miec na uwadze ze... to mimo wszystko skrzydlowy ktory wyglada najlepiej...
07.07.2021 12:00
@Sopariev 8.5zł za wekend rozrywki z dwoma najciekawszymi (zakladam ze dla kibicow Bayernu) ligami?
Edytowano : 2021-07-07 09:31:27
to drogo?
07.07.2021 09:31
Bundesliga i Premierczips w jednym miejscu dodatkowo bez absurdalnej oferty Podstawa + Pakiet. Lepiej byc nie moglo.
07.07.2021 09:23
@tapczan a jaki jest urok tego ze mecz bedzie musial byc (i tak) na innym stadionie? dodatkowo taki maly klub zarobilby wiecej oddajac prawa nam, dla samych pilkarzy to tez gratka zagrac na AA
07.07.2021 09:01
@Arkady142 oby Hasan pokazal w koncu cos na miare tego klubu
06.07.2021 01:08
ehh... znowu odchodzi wiecej niz przychodzi, a przeciez juz Kovac mowil glosno ze kadra jest za waska. Lucas ma spore problemy zdrowotne, Kimmich z Goretzka nie maja zadnego solidnego zastepcy - nie mozemy wierzyc ze odpali Roca ktory gral naprawde slabe sezony przed przyjsciem a potem rok przesiedzial na lawce. Prawego obroncy nadal nie ma, Coman myslami poza Monachium, ja nie wiem...
Nie wierze ze Wijnaldum za minimalnie mniejsza nawet kase (a i te 8 moglby u nas dostac skoro przyszedlby za darmo) nie wolalby przyjsc do nas zamiast PSG...
Edytowano : 2021-07-06 00:51:09
co on chce obserwowac? konta pilkarzy na instagramie podczas wakacji? :D caly rok byl na to
06.07.2021 00:50
Zakaria to bylby polsrodek, kupno jako uzupelnienie moznaby rozwazyc za naprawde mala kwote (10 mln). Nam jest naprawde potrzebny jeden mocny pomocnik. Mam nadzieje ze naprawde powalczymy o Camavinge - 30mln o ktorych sie mowi, rozlozmy na raty, dajmy bonusy, ten chlopak naprawde robil fajne liczby i jest warty ryzyka
Edytowano : 2021-07-06 00:54:45
@Fan wierzysz w to? Halaanda nie wyglada na goscia ktory chce kariere spedzic w BL. Na wyspach czy w Hiszpanii dostanie duza kase. Zaloze sie ze Juve tez o niego powalczy a dzieki ulgom w podatkach beda mogli mu zaoferowac swietnie pieniadze. Nie widze zeby on marzyl o strzelaniu Werderowi w nastepnych latach.
Sancho nawet na nas nie spojrzal.
Edytowano : 2021-07-06 00:55:28
a bedzie tyle ofert ze musialby naprawde chciec do nas zeby BVB sie zgodzila oddac go nam
06.07.2021 00:47
@Pir5 van de Beek to 10 a nie 8 czy. 6 ktorej potrzebujemy
05.07.2021 19:28
@misza zrob petycje poparcia dla Hasana i zbierz chociaz 800 podpisow, zmienisz szybko zdanie jak trudno jest zachecic ludzi do tego zeby cokolwiek zrobili (albo poczytaj sobie chociaz o konwersjach z impresji na akcje)
05.07.2021 18:29
@misza tak, a Ty? no chyba ze zaraz przeczytam iz podobnie jak prawie 80k podpisujacych petycje tak i ok miliard europ kosztow dlugu to niewiele :)
czy Ty wlasnie nasmiewasz sie z Edwardsa bo przeliczyl sie przy van Dijku i sciagnal go rok pozniej w momencie kiedy nasz dyrektor:
a) ugania sie i osmiesza przez 2 lata ws Odoi
b) sciaga Sane rok pozniej nie potrafia dopiac transferu kiedy go chcielismy
c) sciaga w przeciwienstwie do Dijka ktory byl potworem kontuzjowanego obrone za podobna kwote
d) osmiesza sie przy transferze Desta - pilkarza ktory byl juz u nas na meczu i po ktorego polecial do Amsterdamu
05.07.2021 18:01
Widze ze podejmujesz zwyczajowe proby kpin z przykladu ktory podalem wiec moze zapytam wprost; czy zaprzeczasz ze LFC pod Edardsem (od 2016 dyrektor sportowy) zrobilo znaczny postep jako klub?
a Juve - wiele fajnych ruchow, kilka nieudanych, ale przeciez sam pisales, uzasadniajac nasze liczne wtopy, ze kto nie probuje ten nie popelnia bledow - czyz nie? jesli zajrzysz do dyskusji gdzie podawalem Juve jako przyklad to zawsze bylo to w kontekscie ich ambicji bo tam raczej nie sprowadzono by Sarra majac takie braki na pozycji
05.07.2021 16:53
@GabrielStach ostatecznie jednak mieli na tyle watpliwosci ze nie dali mu zagrac, chociaz Deschamps na konferencji przyznal ze pilkarz chcial - mysle ze smialo mozna majac te slowa na uwadze zalozyc ze wina lezy po stronie zawodnika (prawdopodobnie bedac na zgrupowaniu sam nie zdawal sobie sprawy ze to cos powaznego)
05.07.2021 16:46
@misza ale dobra, mam dzis dobry humor, zlituje sie
w zdaniu "splacaniu dlugu Glazerow" do ktorego zadales jakze wnikliwe pytanie "ze co?" domagajac sie prostej odpowiedzi chodzi o to że na klub piłkarski Manchester United przerzucono koszty długu jaki zaciągnął właściciel tj rodzina Glazerów.
There u go!!! mam nadzieje ze wyjasnilem Ci to jakze skomplikowane zdanie ktorego uzylem pierwotnie :) a jesli oczywiscie chcesz wiedziec wiecej to jak pisalem - jest masa publikacji w tym temacie (m.in. dzieki temu ze to spolka publiczna)
05.07.2021 16:41
@misza nie spinam sie, po prostu jesli to Cie ciekawi to sobie poczytaj bo jest sporo interesujacych artykulow - a rade nt malo wyszukanych docinkow i merytorycznych rozmow - jesli wezmiesz sobie do serca to obiecuje ze zmienie zdanie i bede traktowal powaznie w kontekscie potencjalnej dyskusji ktora mialaby sens
Edytowano : 2021-07-05 16:26:17
zacznij od stosowania rad w 3 akapicie swojej wypowiedzi ktore sam dajesz w 1 :D
05.07.2021 16:24
@misza mama mi zawsze mowila ze skoro umiem czytac a cos mnie ciekawi to na regale jest encyklopedia, mysle ze dasz rade sie dowiedziec - a jako ze, co historycznie udowodnione, dyskusje z Toba koncza sie absurdalnymi wymianami zdan zaufam Twojej samodzielnosci i dyskusje odpuszcze. Raz ze mi na niej kompletnie nie zalezy, a dwa ze zwyczajnie nie czerpie z nich jakiejkolwiek przyjemnosci. Takze wszystko w Twoich rekach :)
I od razu uprzedze bo z Edmundem uwielbiacie przyznawac sobie medale z kartofla: wygrales dyskusje a ja uciekam! jestes zwyciezcom! :D
05.07.2021 16:15
@DonJupp4ever mecze/gole/asysty (tylko BL)
Sancho:
26/8/11
32/17/16
34/12/14
dla porownania Coman grajacy w druzynie z duzo lepszymi partnerami i bardziej domunujacej:
29/5/10
24/4/3
21/6/4
Edytowano : 2021-07-05 16:03:50
@misza: odpowied godna pytania: pstro
a kim sie interesujesz naprawde nikogo nie obchodzi, za to plotki kim sie interesuje klub mniej lub bardziej maja pokrycie w rzeczywistosci (w zaleznosci od zrodla) czemu wraz drugim zaklinaczem rzeczywistosci probowaliscie zaprzeczac przy okazji klotni na linii Flick-Brazzo ale pozniej was przygasilo na chwile - rozumiem ze wstyd juz zniknal i zacznie sie kampania od nowa
05.07.2021 15:57
United po zakupie Sancho i splacaniu dlugu Glazerow: walczy o Varane, walczy o Camavinge,
Liverpool bedacy w przychodach za nami ok 100mln rocznie i po kupnie Thiago rok temu: zainteresowany Saulem i Camavinga oraz Mbappe i Comanem
Bayern - rzekomo najlepiej zrzadzany klub we wszechswiecie ktory potrzebuje def pomocnika od jakichs 5 lat i po sprzedazy Thiago rok temu z Camacinga na rynku za 30mln: ¯\_(ツ)_/¯
Edytowano : 2021-07-05 15:31:01
@Edmund, pelna zgoda, United od przyjscia Fernandesa i utraty wplywow przez nieudacznika (w obszarze sportowym) Woodwarda zaczyna robic madre ruchy
swoja droga przypadek Woodwarda przypomina ten Hoenessa - genialny w wielu obszarach z (niestety) zapedami do zabawy w dyrektora sportowego co prowawdzilo do kleski za kleska i wielu lat posuchy sportowej - co Bayernowi nie grozilo przez znacznie mniej konkurencyjne srodowisko jakim jest BL
05.07.2021 15:27
Once de Gala - czyli tak przy zalozeniu ze wszyscy beda zdrowi
05.07.2021 15:25
Zarobili na jezdzcu bez glowy, ktory w druzynie dominujacej lige tylko RAZ przekroczyl 10 punktow w kanadyjce, ponad 30mln. Brzmi jak dobry interes
Edytowano : 2021-07-05 13:28:43
a pozyskali go za darmo
05.07.2021 13:28
@FanGraczyBayern no to trafilem, ostatnie kwoty jakie widzialem to 50 i 80 ale biorac pod uwage dlugosc umowy to nierealne za gracza bez doswiadczenia. Takze 25 i zmienne czy 30 i jakies zmienne za taki talent wydaje sie ok.
Powinnismy zrobic wszystko zeby go miec tym bardziej ze najwazniejszy konkurent tj Real musi sprzedawac i chomikuje na Mbappe nie robiac zadnyh ruchow. Powtorze; nawet kosztem straty na koniec roku.
05.07.2021 12:54
@tapczan zeby zatrzymac Messiego Barcelona musi przede wszystkim zejsc z tygodniowek. Jak widac sa gotowi poswiecic bilans roczny zeby to zrobic.
Swoja droga przekret im sie teraz odbija czkawka bo gdyby Pjanic byl kupiony za normalna wartosc a nie zawyzona na potrzeby ksiegowe to teraz by dramatu nie bylo. A tak maja do odpisu pewnie ok 50 banie.
I mam nadzieje ze to plota bo chlop pewnie musialby dostac spora tygodniowke a 2 lat nie wyglada jak pilkarz na klub z gornej polowy tabeli czolowej ligii. Jego zjazd w 2 ostnich latach w Juve byl gigantyczny.
Edytowano : 2021-07-05 12:33:43
Camavinga bedzie wypchniety bo francuzi nie pozwola sobie zeby odszedl za darmo za rok. Kto wie czy nie skonczy sie na kwocie w okolicach 25-30mln. Bedzie mega frajerstwem jesli nie staniemy do walki o niego nawet gdyby mialo to oznaczac strate na koniec roku.
05.07.2021 12:32
@GabrielStach tu masz po czesci odpowied wtf z Lucasem na zgrupowaniu, wyglada na to ze chcial grac za wszelka cene - niebylby to 1 przyklad pilakrza ktory ukrywa bol/problem fizyczny
05.07.2021 10:49
@Edmund niecodzienne to bedzie jak przestaniesz robic takie glupkowate przytyki bo ostatnio juz 9/10 na postow u Ciebie. Czasem juz nawet zapominasz o co Ci chodzi i zostajesz w trybie nienawisci. Jestes jak DonJupp za najgorszych dni
05.07.2021 08:21
@diablo a jesli wolno spytac; skad opnia o 'kozak' grajku? 2 sezony w Atleti przed przyjsciem do nas: 14 i 27 meczow w La Liga, gdzie obok Godina kazdy wygladal jak bog a najwieksze nadzieje wiazano z Gimenezem. U nas Hernandez wygladal jak amator; dawal sie obiegac jak junior, wychodil na raz i prezentowal ok forme w moze 5 meczach
Edytowano : 2021-07-04 22:03:49
dodjamy ze Atleti gra zupelnie inna pilke niz my
04.07.2021 22:03
wszyscy wiedzieli juz w lutym, lacznie z Edmundem z DieRoten, ale dzial PR Bayernu nie mial pomyslu jak generowac naglowki w lipcu wiec sie umowili ze zostawia sprawe na pozniej bo w koncu negatywna prasa to tez prasa - w ramach rekomensaty za 'publicity' Lipsk dostal 100k
wszyscy sa szczesliwi
04.07.2021 21:24
jakas agencja? Hasan z wlasnej kieszeni?
04.07.2021 20:50
@Edmund
"Wszyscy o tym wiedzieli w lutym"
źródło: Edmund
"Jak już doskonale wiemy, monachijczycy zapłacili za Francuza 42,5 mln € (klauzula odejścia). Mimo wszystko *po jakimś czasie na jaw wyszło*, że umowa defensora z RB Lipsk obowiązuje do 15 lipca"
źródło: Bild.de
gdyby osoba dopinająca transfer po naszej stronie to zauważyła od razu to nie ma szans żeby nie rozmawiano o tej części umowy i nie zasugerowano takiego rozwiązania aby po bożemu karta zmieniła właściciela 1 lipca - takie rzeczy się dopina z czystej dokładności
Edytowano : 2021-07-04 19:21:23
@Edmund, zastanawiam sie nad Twoim drugim pytaniem; czego Hasan nie spie****
ale nic z tego co znajduje sie w jego obowiazkach nie przychodzi mi do glowy
04.07.2021 19:19
@Edmund costy sie tak na tych agentow uwzial - przeciez Bayern kupowal pilkarza od Lipska a nie od agentow - z agentami ustala sie warunki nowej umowy a z klubem sprzedajacym date zmiany wlascicielstwa karty zawodniczej
ile masz placone od posta przyznaj sie :D
04.07.2021 19:09
@Edmund ale to nie jest w interesie agentow tylko klubu kupujacego
a sprawe rozwiazano - owszem, marne 100k za niedopatrzenie, 100mln na wypozyczenia, 15mln na trenera, prowizje dla agenta bo dyrektor sportowy olewa agenta wiec nikt pozniej z nim nie chce rozmawiac, 100k za niedopatrzenie klauzuli,
ale winny jest agent Upamecano i pewnie jeszcze serwisant ekspresu do kawy
byle nie bozek Hasan
Edytowano : 2021-07-04 19:01:00
kiedys sie smialem ze dobrze ze byla klauzula bo chociaz tego nie spie****
a jednak spie***** xDDD
04.07.2021 18:59
@Edmund byl u nas za mlodu i wielokrotnie pisano o nim 'wychowanek', dlatego tez uzylem "?" bo nie pamietalem dokladnie
ale nie zapomnij sobie oprawic w ramke ze sie pomylilem ;)
04.07.2021 18:56
@Edmund Ty czytales moj komentarz czy juz komentujesz bez czytania? bo kolejny raz bez sensu, napisales dokladnie to co ja 'nie wystarczy wplacic klauzulii'
oj joj sprawa rozwiazana tak ze bedzie kosztowac klub 100k, takie tam drobne niedopatrzenie, a w ogole to wina agentow i stazystki z recepcji
04.07.2021 18:44
Zwykle niedopatrzenie przy negocjacjach - jesli ktokolwiek je grzecznosciowo prowadzil bo mozliwe ze wplacono tylko klauzule. Jak w przypadku potrzeby zatrudniania Branchiniego zeby zalatwil trasfer Perisica bo z Hasanem po tym jak potraktowal agenta nikt nie chcial rozmawiac zaplaci jednak klub a nie amator za to odpowiedzialny
04.07.2021 16:57
badzmy szczerzy; przed Campusem wiele pracy i obecnie nie mamy rezerw do ktorych moznaby siegnac nawet jesli chodzi o 3 pilkarzy na jakakolwiek pozycje, do tego granie w regional lidze nikogo nie uczyni lepszym
mowienie ze mlode talenty beda uzupelnieniem skladu bylo kolejna sciema, no i troche beka z tych co mowili jaki to Joshua "paletam sie po boisku" Zirkzee jest zajebisty xd
sytuacja Campusu swoja droga przykra; pomijajac juz ze produkuje pilkarzy ktorzy mogliby byc uzupelnieniem kadry to bo nie produkuje w zasadzie w ogole takich na poziomie 1 ligi na ktorych moznaby zarabiac
ostatnio byl kto? Mitchell Weiser?
04.07.2021 15:11
@Panczo Omar Richards, nieodkryta przez kluby w UK 23 czy tam 24 letnia perla Championship
04.07.2021 14:57
Sukcesy Hasana w zastępowaniu Lahma:
- granie Kimmichem
- sprowadzenie piłkarza za 35mln który przyłożył sie do spadku klubu (no ale miszcz świata)
- wypożyczenie Odriozoli (ok 5mln)
- zabieganie o Desta, łącznie z wycieczką do Amsterdamu, tylko po to żeby dać się przegonić o podpis najgorszemu prezydentowi w historii piłki nożnej który zdążył sprzedać Semedo zanim osiągnęliśmy porozumienie
- rozpaczliwe rzucenie oferty gdy Dest był już dogadany z Barcą
- sprowadzenie Sarra, którego co mówił sam bośniak - obserwowaliśmy długo i uważnie
(kurtyna)
Edytowano : 2021-07-04 13:01:27
łącznie zmarnowane:
- prawie 50mln
- kilka sezonów
@Edmund ty jestes niesamowity :D pamietam jak Ci kiedys na cos podalem przyklad a Ty w odpowiedzi napisales "to podaj przyklad" :D tu to samo; wrecz cytuje co jako jeydny piszesz a Ty chcesz przyklad XD
a to co robisz to taka prosta sztuczka retoryczna majaca na na celu polaryzacje i zepchniecie oponenta w radykalne rejony zeby jego pozycja wydawala sie nierozsadna a samego siebie zostawic juz w racjonalnej opozycji - jako ze jestes one trick pony to juz Ci wiele razy pisalem ze Twoje hiperbolizowanie jest meczace:
my o potrzebie transferow -> Ty o tym zeby isc sobie kibicowac komu innemu jak chcesz ciaglych gwiazd
ja o tym ze Bayern mialby ciezej w Premierleague -> Ty o tym ze dlaczego uwazam ze bysmy przegrywali
my o tym ze Bayern ma coraz trudniej bo staje slabszy na tle Europy -> misza o tym ze nie wiedzial ze odpadlismy z LM
my o nieudolnosci dyrektora sportowego -> Ty o tym ze klub upada
A na pytani odpowiem:
Bayern jest zarzadzany przez kompetentne osoby oraz Hasana
Edytowano : 2021-07-04 09:33:16
Edmund prawie sie wytlumaczyles ale "wieszczy" sie punkt3 jesli (jako cos ostatecznego, punkt koncowy) chodzi o upadek bo punkkt2 sie dokonuje lub trwa
04.07.2021 09:25
@Moe tak jak sytuacja z Mullerem, Neuerem, Alaba i Thiago nauczyla przedluzac kontrakty 2 lata do przodu jak akzdy powazny klub? ;)
04.07.2021 04:56
@Edmund ale wiesz ze JEDYNE osoby ciagle wspominajace o chyleniu sie ku upadkowai to Ty i misza?
04.07.2021 04:07
@Moe nie zostaniemy bo w BL nie ma takich ambicji; w Lipsku raczej nie da sie generowac 100/150 i wiecej z dnia meczowego w sezonie a BVB od kiedy jest na gieldzie nie jest nie jest klubem sportowym tylko spolka dzialajaca w tej branzy nastawiona na zysk. No chyba ze Rangnick da sygnal do ataku ew aspiracje zrealizuja w Berlinie. Juz byly sezony w ktorych - gdyby BVB byla nieco powazniejsza - to by nam mistrza odebrali.
Na tym tle jestesmy nadal najlepsi ale widac ze okres Guardioli ktory mial pecha nie wygrywajac do LM to byl 'peak' w Europie. Od tamtego czasu kluczowi pilkarze odchodzili (lista nizej) a w zasadzie przyszlo 2: Lewy i Kimmich. Zaraz odejdzie 3 (Lewy, neuer i Tomek). Ci ktorzy zachwycaja sie jedna LM na dekade skrzetnie pomijaja tez ze Flick swietnie przygotowal nas na "post-covidowy turniej" + udalo sie wyleczyc Lewego bez ktorego jestesmy szczerbaci. Nie chodzi o to zeby umniejszac sukcesowi ale nie powinien on przeslaniac faktu (o ktorym mowil bardzo glosno zarowno Kovac jak i Flick) dramatycznego ubytku na jakosci kadry (przez kadre nie nalezy rozumiec tylko podstawowej 11-stki) - ktora i tak jest slabsza od tego co mial Heynckes i Pep w 1 sezonie (a juz w 3 wygladalo to gorzej z wieloma pilkarzami na koncu kariery)
03.07.2021 17:40
@Pir5 to moze tak: czy Hazard w Realu jest Twoim zdaniem udanym transferem?
Edytowano : 2021-07-03 16:09:06
o 100mln warto mowic za kazdym razem kiedy ktos pisze o swietnym zarzadzaniu przez bosniaka
Edytowano : 2021-07-03 16:09:39
tak o 70mln za kazdym razem gdy mowi Sasin :D
03.07.2021 16:06
@makaay nie ma sie czemu dziwic bo co roku klub oglasza ile zarobil/stracil i z reguly byly to raczej male kwoty;kilka/kilkanascie milinow (rzadko na minus). Dodatkowo oprocz tego ze my naprawde bardzo duzo zawsze wydawalismy na pensje (wiecej niz np PSG, a niewiele mniej niz City ktore ma bardzo szeroki sklad i mocna lawke) kompletnie nie potrafimy sprzedawac (Vidal odszedl za tak wstydliwe pieniadze ze umowiono sie na specjalna klauzule o nieujawnianiu kwoty :D)
Teraz zobaczmy na czasu po Guardioli: Bastian - rozwiazanie umowy, Robben - odejscie za darmo, Ribery - odejscie za darmo, Lahm - koniec kariery, Thiago - 5 rat po 5 mln, Xabi - odejscie za darmo, Vidal - 8mln, Alaba - koniec kontraktu, Boateng - koniec kontraktu. 9 pilkarzy w zasadzie podstawowego skladu na ktorych miejsce trzeba kogos kupic. (na sile mozna napisac Javi czyli 10).
Najwieksze transfer przychodzace (chodzi o wydana kwote): Tolisso 40mln - kompletna wtopa, Lucas 80mln - kompletna wtopa (te 3 czy 5 przyzwoitych meczow nie robia wrazenia jak na 2 lata bycia w klubie).
Za chwile odejdzie 3 absolutnie kluczowych kolejnych pilkarzy: Lewy, Neuer i Tomek
Edytowano : 2021-07-03 15:43:28
no i 100 mln wyrzucone na wypozyczenia
Edytowano : 2021-07-03 15:45:59
3 transfer przychodzacy; Sanches (35mln + 35mln zmiennych a bywa ze zmienne trzeba zaplacic jesli pilkarza sprzedaje sie przed jakims czasem) - kompletna wtopa
03.07.2021 15:42
@tapczan my oferujemy duzo mniej, ponoc 7 netto, agent zapewne zrobil robote i wie ze na wyspach dostanie wiecej. Dla pilkarza win-win; albo dostanie u nas albo gdzie indziej. np Sancho (ktorego uwazam za duzo lepszego) ma miec 250k na tydzien
Edytowano : 2021-07-03 15:32:53
@Silesi, umowa sie konczy za 2 lata
03.07.2021 15:32
Po sezonie suszy jeden rolnik sprzedaje traktor a drugi bierze kredyt, kupuje kombajn i jeszcze kawalek pola od 1. Dobry manager wie kiedy inwestowac szczegolnie kiedy konkurencja nie spi - tym bardziej jak ma sie mocne fundamenty.
Trudno jednak oczekiwac od czlowieka odpowiedzialnego za sport i 1 druzyne ze bedzie forsowal smiale ruchy skoro woli wypozyczac tracac pieniadze niz ryzykowac i kupic, skoro w zyciu to agenci zalatwiali mu deale, skoro nie ma wyksztalcenia i nigdy nie robil biznesu na powaznym poziomie a pieniadze i pozycje zdobyl dzieki sile fizycznej a nie mentalnej.
To juz bym wolal zebysmy zatrudnili jakas modelke bez szkoly :)
03.07.2021 15:16
@tapczan raczej nie ma gry na kontrakt skoro wzial agenta majacego dobre relacje na wyspach i ktory 1 co zrobil to rzucil kwote jakiej nie dostal jego poprzedni (majacy wyzszy status) klient
03.07.2021 14:35
@Marpa pewnie sobie nie zdajesz sprawy ale brzmisz jak gosc ktorego nie wpuszczono do klubu a ktory oglasza z duma ze i tak nie chcial tam wejsc :D
@Arkady142 nope, Gigi sie do nas nie nadaje bo kompletnie nie umie grac nogami a pensja na pewno nie jest na poziomie 2 GK
03.07.2021 14:01
@Arkady142 e? ja tylko zrobilem liste pilkarzy bez kontraktow. Jersli chodzi o bramkarza to pisalem o Romero ktory bylby swetnym nr2
Edytowano : 2021-07-03 13:48:46
@MArpa z glupot to jestes akurat znany Ty Panie "sprawdzaj fakty a nie plotki, Donnaruma jest w PSG"
03.07.2021 13:47
@AdiFantasti nie zaczynaj z nimi tematu kredytow bo to dla niego zlo wcielone i nijak mu nie idzie wytlumaczyc ze a) kredyty biora wszyscy nawqet Apple ktore siedzi na milardach na koncie, b) Bayern tez mial i zapewne ma kredyty, c) jesli firma ma mocne fundamenty a jest kryzys to kredyt mozna wziac po to zeby utrzymac poziom inwestycji a nawet np wyprzedzic konkurencje
mimo ze probowalem mu to tlumaczyc to jak widzisz zostalem zakwalifikowany jako ktos kto "wychwala kredyty" + demagogia ze to kredyty a nie kiepskie tranasfery (robione m.in. przez bylych pilkarzy bez doswiadczenia zatrudnianych jako dyrektorzy sportowi =]) pograzyly Barce
Edytowano : 2021-07-03 13:02:32
@Edmund, ale jaka jest roznica skoro my tez nie mamy pieniedzy? :D Real ma kredyt na stadion nie na transfery, oni potrafia sprzedawac pilkarzy
03.07.2021 13:01
swoja droga uzasadnienie o $ z zewnatrz buduje na przykladzie ilu? 2 klubow? (Romek juz dawno zakrecil kurek w Chelsea)
@Danie1 ten mlody belg juz jest dawno na oku Liverpoolu
Edytowano : 2021-07-03 12:28:36
PS myslalem ze nas stac koro za spadkowicza po dramatycznym sezonie dalismy 35mln, solidnego 9ale nie wybitnego) pomocnika z francji 40 i bardzo powaznie kontuzjowanego obronce 80 oraz 100mln na wypozyczenia
03.07.2021 12:24
ale pewnie tez odszedl bo amrzyl o DFB, a w ogole to byl slaby :D
03.07.2021 12:20
@Arkady142 no coz, ale mistrzowie logicznego myslenia i tak uzyja argumentu ze Uli stawia klub ponad wszystko :D
@Edmund boomer
03.07.2021 11:22
Panowie, milo slyszec glosy poparcia (ktore pojawiaja sie praktycznie po kazdym dluzszym poscie gdzie podsumowuje dzialania czesci naszych wlodarzy) - szczegolnie w zalewie propagandy sukcesy oraz notorycznych oskarzen o nie znanie sie i braku inteligencji :P
naprawde jestem ciekawy ile osob ktore nie komentuja sie zgadza (stad chcialbym zobaczyc + i - dla postow) - jestem przekonany ze zdecydowana wiekszosc
uwielbiam ten klub od 20 lat i ze smutkiem patrze jak nieudolnie w ostatnich latach (od czasow Hasana) zarzadza sie kadra czy kontraktami oraz jak przespano mozliwosc reformacji dzialu scoutingu (co zrobil np Real, City i United), mielismy kiepskie okresy gdy nie wychodzilismy z grupy w LM ale za heynckesa i Guardiolu udalo sie wejsc na absolutny szczyt - niestety nie zrobiono niczego poza obietnicami zeby sie tam utrzymac
i drze na mysl jak miszcz Hasan zastapi Lewego, Neuera i Mullera ktorzy sa juz w slysznym wieku...
03.07.2021 11:11
bardzo chcialbym aby na stronie pojawil sie system plusow i minusow (oraz emotuikony)
@REDAKCJO zrtobimy zrzutke jesli potrzeba $ na takie ficzery
Edytowano : 2021-07-03 11:05:36
on sie zatrzymal w czasach kiedy na rynku bylo 5 top klubow i mozna bylo wybierac swietnych pilkarzy z duzo mniejszym ryzykiem - miedzy zawodnikami tez byly duze roznice; wystarczylo nie pic i mialo sie przewage nad innymi :D dzis wszyscy mowia ze pilka stala sie duzo bardziej wyrownana a zeby kupic kogos z potencjalem na top nie wystarczy podejmowac decyzji na nos (polecam obejrzec film Moneyball bo chociaz jest o basebollu to jednak mowi duzo o tym jak zmienil sie sport w ogole)
03.07.2021 11:03
ogladalem go w mlodzikach i tylko sie zastanawialem skad te zachwyty, wygladal bardzo przecietnie
03.07.2021 10:46
@Pir5 Gnabry byl do nas sciagany po 1 roku grania na powaznym poziomie (wczesniej w doroslej pilce mial tyle meczow ze nie uzbieralby sie sezon) wiec trudno zeby byl planowany jako nastepca bo tego zakladac nie mogli najwieksi optymisci (przypomne pryz okzazji ze ten transfer byl tutaj krytykowany podczas gdy ja pisalem ze chlopak ma talent).
Pisanie o nim ze w formie to klasa swiatowa to jest gruba przesada bo chlopak zagral wybitnych 5 meczow w karierze a przez 80% prezentuje sie (niestety) przecietnie. "W formie" to u niego rzadkosc a to nie wyskok raz na rok definiuje jakosc pilkarza i predysopozycje do gry w wielkim klubie.
Co do Sane to jestem i bylem jego wielkim fanem - byl natomiast sciagniety rok za pozno - a w zasadzie to kilka lat za pozno bo gdyby nie absurdalna polityka Uliego wzgledem Robbery to przyszedlby do nas a nie do City. Nie mam zastrzezen do jego klasy sportowej choc ostatni sezon pokazal ze jesli nie poprawi mentalu to bedzie Sanches2
Edytowano : 2021-07-03 10:40:16
@nyy32 mysle ze zdanie iz wygral "pomimo" Hasanowi idealnie opisuje sytuacje i uzylem go juz kiedys :) co do Uliego - nie odbieram mu zaslug dla klubu, jest jego gigantyczna postacia ale historia pokazuje ze jego zabawy w dyrektora sportowego do czego mial zapedy nie przynosily owocow. I gdyby faktycznie klub byl wiekszy niz poszczegolni ludzie (co jest argumentem m.i.n Edmunda) to po odbyciu kary wiezienia nie wrocilby do klubu w roli innej niz honorowa.
Edytowano : 2021-07-03 10:42:40
ale wrocil zeby zabezpieczyc swoje wplywy - przez co odejsc musieli kompetentni ludzie jak Sammer i Reschke, wrzucil na stolki Kovaca i Hasana, blokujac przyjscie Tuchela i odszedl nie zostawiajac nastepcow Robbery tylko kontuzjowanego miszcza swiata na pozycje ktora jako ostatnia wymagala wzmocnien za 80mln
no i zdazyl jeszcze obrazic media, czlonkow zgromadzenia, Bernata i wywalic Breitnera z lozy
Edytowano : 2021-07-03 10:45:28
Pir5 - nie sprowadzili nastepcy Ronaldo ale mieli pokazujacego przeblyski Viniciusa, Benzema mial przejsc w role egzekutora (strzelil ok 30 bramek wiec sie udalo) oraz sciagneli Hazarda (ktorego kariera poczyla sie jak sie potoczyla). takze tez trudno mowic ze zostali tak goli jak my bo u nas najlepszy na skrzydle zostal Coman
03.07.2021 10:36
@Edmund Ty znowu kompletnie nie ogarniasz dlaczego wymienilem Lahma. On, podobnie jak Klose, mail tyle przyzwoitosci i samokrytyki zeby te oferte.
Jestem tez w 100% przekonany ze nie wiesz co to 'zarzad'
Edytowano : 2021-07-03 10:25:44
te oferte odrzucic*
03.07.2021 10:25
duzo pracy przed nim, oby dobrze wykorzystal te 2 lata
03.07.2021 08:49
a pilkarze oczekuja poprawy od dyrektora sportowego w ktorej to sprawie byli u Karla jakos 3 sezony temu - od tamtej pory przyszly 4 ciamajdy, Upamecano majacy zastpic 2 pilkarzy, kopiacy sie po czole Sane majacy zastapic Robbery a odeszli: Alaba, Thiago i Boateng
@Ivan7 oczywiscie ze wiele decyzji jest przez 'widzimisie' Uliego; dlatego latami nie przyszedl zaden powazny skrzydlowy do konkurowania z Robbery, dlatego nie bylo dyrektorow sportowych (poza Nerlingerem) a jedyny powazny byl gdy Uliego nie bylo w klubie, dlatego nie kupilismy Aguero za 25mln, dlatego wyrzucono z lozy Breitnera, dlatego przyszedl Kovac a nie trener z nazwiskiem (np Tuchel), dlatego przyszedl dyrektor sportowy BEZ ZADNEGO DOSWIADCZENIA
13.07.2021 11:17
krytyka w takim razie tez Juliana: Gnabry nie jest opcja na caly sezon na prawa strone, podoba mi sie Chiesa...
Flick nie mowil niczego wiecej; Werner to swietny pilkarz, itp
13.07.2021 10:42
setki tysiecy scoutow w kazdym klubie a wystarczy jeden co widzi fakty, nie domysly, i Donnarume w PSG od 2 tygodni ^^
12.07.2021 18:54
uff
12.07.2021 00:20
@FanGraczyBayern Lewy ogór, Sterling szmaciarz, ciekawe rzeczy mozna przeczytac :D
11.07.2021 21:23
@Danie1 a to juz bedzie (wg naszego naczelnego propagandzisty) wina agenta
11.07.2021 18:46
@WayeThe zlota pilka jest trofeum indywidualnym przyznawanym niezaleznie (w odroznieniu np od najlepszego pilakrza turnieju)
11.07.2021 18:39
@Arkady142 cos takiego jak pobicie rekordu Mullera nie przechodzi bez echa
11.07.2021 18:17
w 4 roku odpali!
11.07.2021 18:16
@Danie1 jak Rekin pogada to bedzie 40 albo bedzie trzeba zatrudniac agenta posredniczacego :P
11.07.2021 18:12
mimo wszystko Lewy tez mial dobry 2021 wiec pytanie jak poczucie tego ze anulowano mu pewna ZP rok temu wplynie na wyniki, pewnie niewystarczajaco ale nie porzucalbym calkowicie nadziei
11.07.2021 12:30
@tapczan z pokora; ze to wymagajce rozgrywki ktore Bayern wygrywa raz na dekade ale bedzie robil wszystko zeby poprawic ten wynik
11.07.2021 12:27
no no, jak obstawiacie? odkrylismy wielki talent ktorego zaden klub z wysp nie dostrzegl czy drugi Sarr?
11.07.2021 12:26
@tapczan moj kuzyn pracowal w UK, wrocil 3 lata temu ale do dzis znajdzie sie zawsze nowa historia o tym jakimi sa idiotami, ja mialem okazje miec rozmowy kwalifikacyjne z angolami i to jest straszne jak zenujacy poziom potrafia reprezentowac. Oczywiscie nie dotyczy to wszystkich ale ogolne wrazenie jest jednoznaczne.
Mimo wszystko to ironiczne bo komentarze Hoenessa "premier ktorego nie lubie" sa dokladnie zachowaniem (glupota polaczona z arogancja) brytoli ktore krytykuje :D
11.07.2021 12:25
Julek, lubie Cie i kibicuje bardzo mocno ale dajesz sie ponosic - wielu top trenerow nie wygralo nigdy takze wygraj chociaz raz ;)
11.07.2021 11:26
Messi pozostanie w Barcelonie. LaLiga zgodziła się na jego rejestrację i przekroczenie limitu wynagrodzeń. PSG chce przekonać jeszcze piłkarza do siebie, ale jego ojciec doszedł do porozumienia z Barçą. [AS]
lol
10.07.2021 20:59
@Danie1 tia... ale poczekajmy jak prezentuje sie w trakcie meczu, moze nie bedzie zle. Rozumiem ze nie jest latwo projektowac tyle koszulek co roku ale jednak dla topowych klubow mogliby (i to zarowno Nike i Adidas) sie przykladac. W sensie; wiadomo ze nie wszystkim musi sie podobac ale odwolanie do tradycyjnych barw czy logo byloby jednak fajnie widziec.
A tak czasem sa fajne a czasem totalnie genericowe. Ta wyglada jak stworzone w eydytorze w jakiejs grze i to nawet nie FIFA tylko FM :D
10.07.2021 20:24
@Edmund masz racje, Ciebie trzeba traktowac jak GuteSpiele; absurdalne teorie zaprzeczajace same sobie i brniecie w absurdy byle wszystkim zaprzeczac
no i zapisywac cytaty bo pozniej sie wypierasz
tyle ze Gute chociaz byl zabawny a Ty jestes meczacy
10.07.2021 20:09
Julek mlody i sprawny to moze jeszcze grajacym trenerem zostanie :D
10.07.2021 20:05
@Edmund bardzo chetnie zakoncze z Toba na zawsze rozmowe :)
10.07.2021 20:04
@FanGraczyBayern tyle ze my chcielismy Olmo :) podobnie jak z Destem i Bellinghamem jednak najpierw dlugo bylismy niezdecydowani i pieniadze ktore dal Lipsk to bylo za duzo by na koniec rzucic na stole tyle samo.
I podobnie jak w tamtych przypadkach bylo juz za pozno. No ale jak Hasan rozmawia z agentami raz na kilka miesiecy (tak mowil Pini o negocjacjach umowy dla Alaby) to potem zostaje panika i bycie splawionym przez tych ktorzy sa w interesach powazni.
10.07.2021 19:10
@Edmund xD ostatnio nie zdazylem odpwiedziec ale wybrales za mnie jakie zajme stanowisko w zakladzie i sie oglosiles zwyciezca takze tego :D
spoko ja tez mam nadzieje ze Nianzou to bedzie dobry grajek i ufam Rangnickowi ktory tak o nim powiedzial - tylko ze Ty tak nie potrafiles nawet rzetelnie ocenic jego wystepu w czym przypominasz GuteSpiele - jak ktos nosi koszulke Bayernu to jest z automatu Supermanem
Edytowano : 2021-07-10 18:51:37
PS od jakichs 2 miesiecy w co drugim komentarzu przedluzasz sobie malego piszac ze sie nie znam, ze to pokazuje, tutaj ze jestem tchorzem - idz Ty moze pobiegac albo cos :) nudne to jest, malo przyjemne i w sumie zenujace
10.07.2021 18:49
@Edmund Lucas jak gral to w 90% meczow wygladal jak amator; dawal sie obiegac, wychodzil na raz a z Leverkusen zagral jak junior. Mial pare solidnych meczow ktore daloby sie policzyc na palcach 1 reki gdzie nadal robil bledy i to tyle. Nikt by nawet nie pomyslal zeby go umiescic w jakimkolwiek rankingu topu obroncow a jest 2 czy 3 najdrozszym w historii (gdzie mamy 3 i dlugo nic).
Nikt tu sie nie sprzecza ze Keita nie wypalil w Liverpoolu, a Ty usilnie podpierasz absurdalne teorie 1 przykladem. Przykladasz go do Lucasa, przykladasz Sanchesa, ogarnij sie.
Edytowano : 2021-07-10 18:47:16
no i myslalem ze to strona o Bayernie a nie Liverpoolu, mam rozkladac na czynniki i komentowac ruchy wszystkich druzyn bo kiedys podalem je jako przyklad? xDDD
OGARNIJ SIE
10.07.2021 18:46
@hoven czyli ja mowie o przykladach Salaha, de BRyune i Ribery i wielu wielu innych pilkarzy, a Ty o wonderkidach z FMa i podniecania sie talentami 20 latkow z ktorych kariere robi 1 na cala liste 100 najwiekszych
No mozna i tak, tylko nie za bardzo ma to zwiazek z tych jak dziala rynek poza grami. Powtorze; wpadles w jakis dzwiny tryb gdzie koniecznosc niezgadzania sie przeslabia Ci oczy i bredzisz byle miec inne zdanie chociaz przyklady kompletnie ine maja sensu. Renato Sanches nie mial doswiadczenia na powaznym pozionie poza Euro a Ty go porowbujesz z Keita ktory swietnie pokazal w obu Red Bullach. Komedia
10.07.2021 18:27
@Edmund ty tez twierdzisz ze Nianzou gral obiecujaco a wszedl i oddal gola takze tego....
10.07.2021 18:01
@Edmund a co jest nei tak z tymi przykladami? bo jest roznica wieku? w normalnym swiecie pilkarze przed 24-25 rokiem zycia to Ci ktorzy jeszcze maja szanse wystrzelic - przyklaow jest wiele; Salah czy de Bryune a nawet nasz Ribery. Rozmawiamy przeciez o zakupach ze slabszej ligi w poszukiwaniu talentow.
No chyba ze sie nei liczy bo w FMie po 20 konczy sie status wonderkida... Ty juz naprawde nie myslisz jak piszesz i spreczasz sie o wszystko zupelnie bez sensu.
10.07.2021 17:57
@Edmund transfery ktore podales jako przyklad nie sa ujma dla dyrektora sportowego - Ci mlodzi to transfery typu Kimmich, Davies czy Cuisance a Keita gral wybitnie w Lipsku, wyroznial sie podobnie jak de Bryune w BL.
Na drugim biegunie sa takie zkaupy Sarr ktoreog transferu nikt we francji nie rozumial, 40mln na Tolisso ktory mial spoko sezon ale za tyle to sie z Francji kupuje Hazarda czy Pogbe a nie solidnego pomocnika czy 80mln za powaznie kontuzjowanego obronce grajacego w innym systemie przy Godinie
10.07.2021 17:00
@Edmund niepotrzebne xD czlowieku, mowisz o gosciu ktory bardzo slabo gral w hiszpanii, do tego stopnia ze klub spadl z ligi w czym wyraznie pomogla jego forma
a tu propaganda ze Flick sie znecal nad tym biednym topowym pilkarzem
10.07.2021 15:56
Misja Juliana bedzie odbudowa Cuisance.
Zaraz beda mey z Julianem budowniczym jak z Domem i rodzina.
10.07.2021 15:51
@Reeken89 szczerze? bardziej wina dzialu odpowiadajacego za scouting - bo co oni tam ku*** wypatrzyli? z francji od ekspertow i kibicow mozna bylo uslyszec jednoznacznie wtf w temacie tego transferu
10.07.2021 15:51
@Edmund to bylo pytanie retoryczne, w znaczeniu "co za gląb negocjowal"
there u go
10.07.2021 15:34
@DonJupp4ever japie*** jak sie milo czyta jak mowisz z sensem :D
09.07.2021 23:05
Wczoraj na konferencji prasowej podczas przedstawiania Juliana Nagelsmanna dziennikarze zadali pytanie Hasanowi Salihamidzicowi, czy tego lata dojdzie jeszcze do nowych transferów. Jego odpowiedź brzmiała tak: ,,Mam na biurku nową maszynę do robienia Espresso".
Hasan, dobra czas żebyś się dowiedział: śmiejemy się z Ciebie nie z Tobą
09.07.2021 19:57
dziwne, wszyscy mnie tu zapewniali przez te lata ze to turbokozak i nie bez powodu gra w reprezentacji a chociaz jest na rynku od 2 okienek to nie da sie go sprzedac
09.07.2021 13:59
Tyle ze Guardiola nie lubi eleganckich ubran. Mowil ze najchetniej ubieralby sie w byle co ale jego zona jest projektantem mody i dba (wmysza) o jego styl ;)
09.07.2021 13:27
@tapczan @szczebelek problem w tym ze oferta dla mlodych w Niemczech jest dobra - szkolenie stoi na calkiem niezlym poziomie w wielu klubach. Po co wiec mlody ma rzucasz szkole, zostawiac rodzine i sie przeprowadzac? Dodatkowo perspektywy na gre u nas na pewno nie sa lepsze.
Gwiazda, zeby sie przebic w takim klubie jak nasz, zostaje malo kto wiec lepiej przebijac sie w slabszym klubie, zarabiac pieniadze, budowac kariere sportowca. A jak jest sie dobrym to szansa by isc do Bayernu (lub zagranice) w koncu sie pojawi.
To naprawde trudne, chociaz taki Real i La Fabrica generuja naprawde sporo talentow ktore graja na poziomie 1 ligi na czym Real zarabia dobre pieniadze.
Na pewno od Campusu nalezy wymagac wiecej.
Edytowano : 2021-07-08 01:36:11
swoja droga posiadanie takich ludzi jak Klose w sztabie u-19 to fajny bonus bo mlody pilkarz chce obcowac z takimi nazwiskami
08.07.2021 01:35
Wyglada na to ze gosc to urodzony lider a do tego ma wielki talent, oby go Bayern nie zjadl. Villas-Boasa Chelsea przeroslo tak ze sie nie pozbieral. Powodzenia!
07.07.2021 18:54
No nie wiem, Hansi tez tak mowil ale szybko sie przekonal ze nie ma tam gliny. Od zeszlego roku przeciez nic nie wyroslo na tej glebie a Stiller ktory niby byl najwiekszym talentem odszedl.
Nie wierze ze kogokolwiek eksccytuja zapowiedzi Hasana i Juliana ze beda sie uwaznie przygladac Campusowi - brzmi raczej jak zaslona dymna i dywersja pod kolejny sezon gdy kadra jest waska a nie bedzie transferow.
07.07.2021 18:06
Nie tylko sugestia ze Musiale wychowalismy jest idiotyczna ale rowniez ta ze to skonczony etap i pilkarz cos osiagnal - narazie pare fajnych zagran i blysk talentu. Nic dziwnego ze dziennikarze w Niemczech generalnie nie maja do niego szacunku.
07.07.2021 18:01
"W przeszłości wychowywaliśmy takie talenty jak chociażby Jamal Musiala." lol
07.07.2021 13:22
faktycznie pomylka, przekroczyl 2 razy tj mial oprocz sezonu o ktorym wspomnialem w jeszcze jednym cale 11. Francuz w swoim najlepszym sezonie prawie wykrecil takie liczby jak 4 lata mlodszy Sancho w najgorszym (pelnym, nie licze 1 bo tam mial tylko 12 meczow)
Edytowano : 2021-07-07 13:00:46
a zeby uzyskac podobne liczby do najlepszego sezonu Sancho (17/17) trzebaby zsumowac liczby z 3 sezonow Comana :D
Edytowano : 2021-07-07 13:02:03
no patrz, oglosili Ramosa, oglosili Hakimiego, a wg czlowieka ktory polecal mi kierowac sie faktami Donnaruma juz od dawna w Paryzu tylko zapomnieli oglosic :D
07.07.2021 12:59
Coman tylko raz w karierze przekroczyl 10 punktow w kanadyjce wiec jak na skrzydlowego ktory mial wiele swobody pod kazdym trenerem w dominujacej i strzelajacej duzo bramek druzynie taki wynik to straszna mizeria.
Jestem zdecydowanie za tym zeby odszedl za dobre pieniadze (50-60) ale z drugiej strony oczywiscie trzeba miec na uwadze ze... to mimo wszystko skrzydlowy ktory wyglada najlepiej...
07.07.2021 12:00
@Sopariev 8.5zł za wekend rozrywki z dwoma najciekawszymi (zakladam ze dla kibicow Bayernu) ligami?
Edytowano : 2021-07-07 09:31:27
to drogo?
07.07.2021 09:31
Bundesliga i Premierczips w jednym miejscu dodatkowo bez absurdalnej oferty Podstawa + Pakiet. Lepiej byc nie moglo.
07.07.2021 09:23
@tapczan a jaki jest urok tego ze mecz bedzie musial byc (i tak) na innym stadionie? dodatkowo taki maly klub zarobilby wiecej oddajac prawa nam, dla samych pilkarzy to tez gratka zagrac na AA
07.07.2021 09:01
@Arkady142 oby Hasan pokazal w koncu cos na miare tego klubu
06.07.2021 01:08
ehh... znowu odchodzi wiecej niz przychodzi, a przeciez juz Kovac mowil glosno ze kadra jest za waska. Lucas ma spore problemy zdrowotne, Kimmich z Goretzka nie maja zadnego solidnego zastepcy - nie mozemy wierzyc ze odpali Roca ktory gral naprawde slabe sezony przed przyjsciem a potem rok przesiedzial na lawce. Prawego obroncy nadal nie ma, Coman myslami poza Monachium, ja nie wiem...
Nie wierze ze Wijnaldum za minimalnie mniejsza nawet kase (a i te 8 moglby u nas dostac skoro przyszedlby za darmo) nie wolalby przyjsc do nas zamiast PSG...
Edytowano : 2021-07-06 00:51:09
co on chce obserwowac? konta pilkarzy na instagramie podczas wakacji? :D caly rok byl na to
06.07.2021 00:50
Zakaria to bylby polsrodek, kupno jako uzupelnienie moznaby rozwazyc za naprawde mala kwote (10 mln). Nam jest naprawde potrzebny jeden mocny pomocnik. Mam nadzieje ze naprawde powalczymy o Camavinge - 30mln o ktorych sie mowi, rozlozmy na raty, dajmy bonusy, ten chlopak naprawde robil fajne liczby i jest warty ryzyka
Edytowano : 2021-07-06 00:54:45
@Fan wierzysz w to? Halaanda nie wyglada na goscia ktory chce kariere spedzic w BL. Na wyspach czy w Hiszpanii dostanie duza kase. Zaloze sie ze Juve tez o niego powalczy a dzieki ulgom w podatkach beda mogli mu zaoferowac swietnie pieniadze. Nie widze zeby on marzyl o strzelaniu Werderowi w nastepnych latach.
Sancho nawet na nas nie spojrzal.
Edytowano : 2021-07-06 00:55:28
a bedzie tyle ofert ze musialby naprawde chciec do nas zeby BVB sie zgodzila oddac go nam
06.07.2021 00:47
@Pir5 van de Beek to 10 a nie 8 czy. 6 ktorej potrzebujemy
05.07.2021 19:28
@misza zrob petycje poparcia dla Hasana i zbierz chociaz 800 podpisow, zmienisz szybko zdanie jak trudno jest zachecic ludzi do tego zeby cokolwiek zrobili (albo poczytaj sobie chociaz o konwersjach z impresji na akcje)
05.07.2021 18:29
@misza tak, a Ty? no chyba ze zaraz przeczytam iz podobnie jak prawie 80k podpisujacych petycje tak i ok miliard europ kosztow dlugu to niewiele :)
czy Ty wlasnie nasmiewasz sie z Edwardsa bo przeliczyl sie przy van Dijku i sciagnal go rok pozniej w momencie kiedy nasz dyrektor:
a) ugania sie i osmiesza przez 2 lata ws Odoi
b) sciaga Sane rok pozniej nie potrafia dopiac transferu kiedy go chcielismy
c) sciaga w przeciwienstwie do Dijka ktory byl potworem kontuzjowanego obrone za podobna kwote
d) osmiesza sie przy transferze Desta - pilkarza ktory byl juz u nas na meczu i po ktorego polecial do Amsterdamu
05.07.2021 18:01
Widze ze podejmujesz zwyczajowe proby kpin z przykladu ktory podalem wiec moze zapytam wprost; czy zaprzeczasz ze LFC pod Edardsem (od 2016 dyrektor sportowy) zrobilo znaczny postep jako klub?
a Juve - wiele fajnych ruchow, kilka nieudanych, ale przeciez sam pisales, uzasadniajac nasze liczne wtopy, ze kto nie probuje ten nie popelnia bledow - czyz nie? jesli zajrzysz do dyskusji gdzie podawalem Juve jako przyklad to zawsze bylo to w kontekscie ich ambicji bo tam raczej nie sprowadzono by Sarra majac takie braki na pozycji
05.07.2021 16:53
@GabrielStach ostatecznie jednak mieli na tyle watpliwosci ze nie dali mu zagrac, chociaz Deschamps na konferencji przyznal ze pilkarz chcial - mysle ze smialo mozna majac te slowa na uwadze zalozyc ze wina lezy po stronie zawodnika (prawdopodobnie bedac na zgrupowaniu sam nie zdawal sobie sprawy ze to cos powaznego)
05.07.2021 16:46
@misza ale dobra, mam dzis dobry humor, zlituje sie
w zdaniu "splacaniu dlugu Glazerow" do ktorego zadales jakze wnikliwe pytanie "ze co?" domagajac sie prostej odpowiedzi chodzi o to że na klub piłkarski Manchester United przerzucono koszty długu jaki zaciągnął właściciel tj rodzina Glazerów.
There u go!!! mam nadzieje ze wyjasnilem Ci to jakze skomplikowane zdanie ktorego uzylem pierwotnie :) a jesli oczywiscie chcesz wiedziec wiecej to jak pisalem - jest masa publikacji w tym temacie (m.in. dzieki temu ze to spolka publiczna)
05.07.2021 16:41
@misza nie spinam sie, po prostu jesli to Cie ciekawi to sobie poczytaj bo jest sporo interesujacych artykulow - a rade nt malo wyszukanych docinkow i merytorycznych rozmow - jesli wezmiesz sobie do serca to obiecuje ze zmienie zdanie i bede traktowal powaznie w kontekscie potencjalnej dyskusji ktora mialaby sens
Edytowano : 2021-07-05 16:26:17
zacznij od stosowania rad w 3 akapicie swojej wypowiedzi ktore sam dajesz w 1 :D
05.07.2021 16:24
@misza mama mi zawsze mowila ze skoro umiem czytac a cos mnie ciekawi to na regale jest encyklopedia, mysle ze dasz rade sie dowiedziec - a jako ze, co historycznie udowodnione, dyskusje z Toba koncza sie absurdalnymi wymianami zdan zaufam Twojej samodzielnosci i dyskusje odpuszcze. Raz ze mi na niej kompletnie nie zalezy, a dwa ze zwyczajnie nie czerpie z nich jakiejkolwiek przyjemnosci. Takze wszystko w Twoich rekach :)
I od razu uprzedze bo z Edmundem uwielbiacie przyznawac sobie medale z kartofla: wygrales dyskusje a ja uciekam! jestes zwyciezcom! :D
05.07.2021 16:15
@DonJupp4ever mecze/gole/asysty (tylko BL)
Sancho:
26/8/11
32/17/16
34/12/14
dla porownania Coman grajacy w druzynie z duzo lepszymi partnerami i bardziej domunujacej:
29/5/10
24/4/3
21/6/4
Edytowano : 2021-07-05 16:03:50
@misza: odpowied godna pytania: pstro
a kim sie interesujesz naprawde nikogo nie obchodzi, za to plotki kim sie interesuje klub mniej lub bardziej maja pokrycie w rzeczywistosci (w zaleznosci od zrodla) czemu wraz drugim zaklinaczem rzeczywistosci probowaliscie zaprzeczac przy okazji klotni na linii Flick-Brazzo ale pozniej was przygasilo na chwile - rozumiem ze wstyd juz zniknal i zacznie sie kampania od nowa
05.07.2021 15:57
United po zakupie Sancho i splacaniu dlugu Glazerow: walczy o Varane, walczy o Camavinge,
Liverpool bedacy w przychodach za nami ok 100mln rocznie i po kupnie Thiago rok temu: zainteresowany Saulem i Camavinga oraz Mbappe i Comanem
Bayern - rzekomo najlepiej zrzadzany klub we wszechswiecie ktory potrzebuje def pomocnika od jakichs 5 lat i po sprzedazy Thiago rok temu z Camacinga na rynku za 30mln: ¯\_(ツ)_/¯
Edytowano : 2021-07-05 15:31:01
@Edmund, pelna zgoda, United od przyjscia Fernandesa i utraty wplywow przez nieudacznika (w obszarze sportowym) Woodwarda zaczyna robic madre ruchy
swoja droga przypadek Woodwarda przypomina ten Hoenessa - genialny w wielu obszarach z (niestety) zapedami do zabawy w dyrektora sportowego co prowawdzilo do kleski za kleska i wielu lat posuchy sportowej - co Bayernowi nie grozilo przez znacznie mniej konkurencyjne srodowisko jakim jest BL
05.07.2021 15:27
Once de Gala - czyli tak przy zalozeniu ze wszyscy beda zdrowi
05.07.2021 15:25
Zarobili na jezdzcu bez glowy, ktory w druzynie dominujacej lige tylko RAZ przekroczyl 10 punktow w kanadyjce, ponad 30mln. Brzmi jak dobry interes
Edytowano : 2021-07-05 13:28:43
a pozyskali go za darmo
05.07.2021 13:28
@FanGraczyBayern no to trafilem, ostatnie kwoty jakie widzialem to 50 i 80 ale biorac pod uwage dlugosc umowy to nierealne za gracza bez doswiadczenia. Takze 25 i zmienne czy 30 i jakies zmienne za taki talent wydaje sie ok.
Powinnismy zrobic wszystko zeby go miec tym bardziej ze najwazniejszy konkurent tj Real musi sprzedawac i chomikuje na Mbappe nie robiac zadnyh ruchow. Powtorze; nawet kosztem straty na koniec roku.
05.07.2021 12:54
@tapczan zeby zatrzymac Messiego Barcelona musi przede wszystkim zejsc z tygodniowek. Jak widac sa gotowi poswiecic bilans roczny zeby to zrobic.
Swoja droga przekret im sie teraz odbija czkawka bo gdyby Pjanic byl kupiony za normalna wartosc a nie zawyzona na potrzeby ksiegowe to teraz by dramatu nie bylo. A tak maja do odpisu pewnie ok 50 banie.
I mam nadzieje ze to plota bo chlop pewnie musialby dostac spora tygodniowke a 2 lat nie wyglada jak pilkarz na klub z gornej polowy tabeli czolowej ligii. Jego zjazd w 2 ostnich latach w Juve byl gigantyczny.
Edytowano : 2021-07-05 12:33:43
Camavinga bedzie wypchniety bo francuzi nie pozwola sobie zeby odszedl za darmo za rok. Kto wie czy nie skonczy sie na kwocie w okolicach 25-30mln. Bedzie mega frajerstwem jesli nie staniemy do walki o niego nawet gdyby mialo to oznaczac strate na koniec roku.
05.07.2021 12:32
@GabrielStach tu masz po czesci odpowied wtf z Lucasem na zgrupowaniu, wyglada na to ze chcial grac za wszelka cene - niebylby to 1 przyklad pilakrza ktory ukrywa bol/problem fizyczny
05.07.2021 10:49
@Edmund niecodzienne to bedzie jak przestaniesz robic takie glupkowate przytyki bo ostatnio juz 9/10 na postow u Ciebie. Czasem juz nawet zapominasz o co Ci chodzi i zostajesz w trybie nienawisci. Jestes jak DonJupp za najgorszych dni
05.07.2021 08:21
@diablo a jesli wolno spytac; skad opnia o 'kozak' grajku? 2 sezony w Atleti przed przyjsciem do nas: 14 i 27 meczow w La Liga, gdzie obok Godina kazdy wygladal jak bog a najwieksze nadzieje wiazano z Gimenezem. U nas Hernandez wygladal jak amator; dawal sie obiegac jak junior, wychodil na raz i prezentowal ok forme w moze 5 meczach
Edytowano : 2021-07-04 22:03:49
dodjamy ze Atleti gra zupelnie inna pilke niz my
04.07.2021 22:03
wszyscy wiedzieli juz w lutym, lacznie z Edmundem z DieRoten, ale dzial PR Bayernu nie mial pomyslu jak generowac naglowki w lipcu wiec sie umowili ze zostawia sprawe na pozniej bo w koncu negatywna prasa to tez prasa - w ramach rekomensaty za 'publicity' Lipsk dostal 100k
wszyscy sa szczesliwi
04.07.2021 21:24
jakas agencja? Hasan z wlasnej kieszeni?
04.07.2021 20:50
@Edmund
"Wszyscy o tym wiedzieli w lutym"
źródło: Edmund
"Jak już doskonale wiemy, monachijczycy zapłacili za Francuza 42,5 mln € (klauzula odejścia). Mimo wszystko *po jakimś czasie na jaw wyszło*, że umowa defensora z RB Lipsk obowiązuje do 15 lipca"
źródło: Bild.de
gdyby osoba dopinająca transfer po naszej stronie to zauważyła od razu to nie ma szans żeby nie rozmawiano o tej części umowy i nie zasugerowano takiego rozwiązania aby po bożemu karta zmieniła właściciela 1 lipca - takie rzeczy się dopina z czystej dokładności
Edytowano : 2021-07-04 19:21:23
@Edmund, zastanawiam sie nad Twoim drugim pytaniem; czego Hasan nie spie****
ale nic z tego co znajduje sie w jego obowiazkach nie przychodzi mi do glowy
04.07.2021 19:19
@Edmund costy sie tak na tych agentow uwzial - przeciez Bayern kupowal pilkarza od Lipska a nie od agentow - z agentami ustala sie warunki nowej umowy a z klubem sprzedajacym date zmiany wlascicielstwa karty zawodniczej
ile masz placone od posta przyznaj sie :D
04.07.2021 19:09
@Edmund ale to nie jest w interesie agentow tylko klubu kupujacego
a sprawe rozwiazano - owszem, marne 100k za niedopatrzenie, 100mln na wypozyczenia, 15mln na trenera, prowizje dla agenta bo dyrektor sportowy olewa agenta wiec nikt pozniej z nim nie chce rozmawiac, 100k za niedopatrzenie klauzuli,
ale winny jest agent Upamecano i pewnie jeszcze serwisant ekspresu do kawy
byle nie bozek Hasan
Edytowano : 2021-07-04 19:01:00
kiedys sie smialem ze dobrze ze byla klauzula bo chociaz tego nie spie****
a jednak spie***** xDDD
04.07.2021 18:59
@Edmund byl u nas za mlodu i wielokrotnie pisano o nim 'wychowanek', dlatego tez uzylem "?" bo nie pamietalem dokladnie
ale nie zapomnij sobie oprawic w ramke ze sie pomylilem ;)
04.07.2021 18:56
@Edmund Ty czytales moj komentarz czy juz komentujesz bez czytania? bo kolejny raz bez sensu, napisales dokladnie to co ja 'nie wystarczy wplacic klauzulii'
oj joj sprawa rozwiazana tak ze bedzie kosztowac klub 100k, takie tam drobne niedopatrzenie, a w ogole to wina agentow i stazystki z recepcji
04.07.2021 18:44
Zwykle niedopatrzenie przy negocjacjach - jesli ktokolwiek je grzecznosciowo prowadzil bo mozliwe ze wplacono tylko klauzule. Jak w przypadku potrzeby zatrudniania Branchiniego zeby zalatwil trasfer Perisica bo z Hasanem po tym jak potraktowal agenta nikt nie chcial rozmawiac zaplaci jednak klub a nie amator za to odpowiedzialny
04.07.2021 16:57
badzmy szczerzy; przed Campusem wiele pracy i obecnie nie mamy rezerw do ktorych moznaby siegnac nawet jesli chodzi o 3 pilkarzy na jakakolwiek pozycje, do tego granie w regional lidze nikogo nie uczyni lepszym
mowienie ze mlode talenty beda uzupelnieniem skladu bylo kolejna sciema, no i troche beka z tych co mowili jaki to Joshua "paletam sie po boisku" Zirkzee jest zajebisty xd
sytuacja Campusu swoja droga przykra; pomijajac juz ze produkuje pilkarzy ktorzy mogliby byc uzupelnieniem kadry to bo nie produkuje w zasadzie w ogole takich na poziomie 1 ligi na ktorych moznaby zarabiac
ostatnio byl kto? Mitchell Weiser?
04.07.2021 15:11
@Panczo Omar Richards, nieodkryta przez kluby w UK 23 czy tam 24 letnia perla Championship
04.07.2021 14:57
Sukcesy Hasana w zastępowaniu Lahma:
- granie Kimmichem
- sprowadzenie piłkarza za 35mln który przyłożył sie do spadku klubu (no ale miszcz świata)
- wypożyczenie Odriozoli (ok 5mln)
- zabieganie o Desta, łącznie z wycieczką do Amsterdamu, tylko po to żeby dać się przegonić o podpis najgorszemu prezydentowi w historii piłki nożnej który zdążył sprzedać Semedo zanim osiągnęliśmy porozumienie
- rozpaczliwe rzucenie oferty gdy Dest był już dogadany z Barcą
- sprowadzenie Sarra, którego co mówił sam bośniak - obserwowaliśmy długo i uważnie
(kurtyna)
Edytowano : 2021-07-04 13:01:27
łącznie zmarnowane:
- prawie 50mln
- kilka sezonów
efekt:
- kadra w zasadzie bez prawego obrońcy
04.07.2021 12:59
złote steki zapewniaja najwyraźniej długowiecznosć :D
04.07.2021 12:56
xDDD
04.07.2021 10:39
@Edmund ty jestes niesamowity :D pamietam jak Ci kiedys na cos podalem przyklad a Ty w odpowiedzi napisales "to podaj przyklad" :D tu to samo; wrecz cytuje co jako jeydny piszesz a Ty chcesz przyklad XD
a to co robisz to taka prosta sztuczka retoryczna majaca na na celu polaryzacje i zepchniecie oponenta w radykalne rejony zeby jego pozycja wydawala sie nierozsadna a samego siebie zostawic juz w racjonalnej opozycji - jako ze jestes one trick pony to juz Ci wiele razy pisalem ze Twoje hiperbolizowanie jest meczace:
my o potrzebie transferow -> Ty o tym zeby isc sobie kibicowac komu innemu jak chcesz ciaglych gwiazd
ja o tym ze Bayern mialby ciezej w Premierleague -> Ty o tym ze dlaczego uwazam ze bysmy przegrywali
my o tym ze Bayern ma coraz trudniej bo staje slabszy na tle Europy -> misza o tym ze nie wiedzial ze odpadlismy z LM
my o nieudolnosci dyrektora sportowego -> Ty o tym ze klub upada
A na pytani odpowiem:
Bayern jest zarzadzany przez kompetentne osoby oraz Hasana
Edytowano : 2021-07-04 09:33:16
Edmund prawie sie wytlumaczyles ale "wieszczy" sie punkt3 jesli (jako cos ostatecznego, punkt koncowy) chodzi o upadek bo punkkt2 sie dokonuje lub trwa
04.07.2021 09:25
@Moe tak jak sytuacja z Mullerem, Neuerem, Alaba i Thiago nauczyla przedluzac kontrakty 2 lata do przodu jak akzdy powazny klub? ;)
04.07.2021 04:56
@Edmund ale wiesz ze JEDYNE osoby ciagle wspominajace o chyleniu sie ku upadkowai to Ty i misza?
04.07.2021 04:07
@Moe nie zostaniemy bo w BL nie ma takich ambicji; w Lipsku raczej nie da sie generowac 100/150 i wiecej z dnia meczowego w sezonie a BVB od kiedy jest na gieldzie nie jest nie jest klubem sportowym tylko spolka dzialajaca w tej branzy nastawiona na zysk. No chyba ze Rangnick da sygnal do ataku ew aspiracje zrealizuja w Berlinie. Juz byly sezony w ktorych - gdyby BVB byla nieco powazniejsza - to by nam mistrza odebrali.
Na tym tle jestesmy nadal najlepsi ale widac ze okres Guardioli ktory mial pecha nie wygrywajac do LM to byl 'peak' w Europie. Od tamtego czasu kluczowi pilkarze odchodzili (lista nizej) a w zasadzie przyszlo 2: Lewy i Kimmich. Zaraz odejdzie 3 (Lewy, neuer i Tomek). Ci ktorzy zachwycaja sie jedna LM na dekade skrzetnie pomijaja tez ze Flick swietnie przygotowal nas na "post-covidowy turniej" + udalo sie wyleczyc Lewego bez ktorego jestesmy szczerbaci. Nie chodzi o to zeby umniejszac sukcesowi ale nie powinien on przeslaniac faktu (o ktorym mowil bardzo glosno zarowno Kovac jak i Flick) dramatycznego ubytku na jakosci kadry (przez kadre nie nalezy rozumiec tylko podstawowej 11-stki) - ktora i tak jest slabsza od tego co mial Heynckes i Pep w 1 sezonie (a juz w 3 wygladalo to gorzej z wieloma pilkarzami na koncu kariery)
03.07.2021 17:40
@Pir5 to moze tak: czy Hazard w Realu jest Twoim zdaniem udanym transferem?
Edytowano : 2021-07-03 16:09:06
o 100mln warto mowic za kazdym razem kiedy ktos pisze o swietnym zarzadzaniu przez bosniaka
Edytowano : 2021-07-03 16:09:39
tak o 70mln za kazdym razem gdy mowi Sasin :D
03.07.2021 16:06
@makaay nie ma sie czemu dziwic bo co roku klub oglasza ile zarobil/stracil i z reguly byly to raczej male kwoty;kilka/kilkanascie milinow (rzadko na minus). Dodatkowo oprocz tego ze my naprawde bardzo duzo zawsze wydawalismy na pensje (wiecej niz np PSG, a niewiele mniej niz City ktore ma bardzo szeroki sklad i mocna lawke) kompletnie nie potrafimy sprzedawac (Vidal odszedl za tak wstydliwe pieniadze ze umowiono sie na specjalna klauzule o nieujawnianiu kwoty :D)
Teraz zobaczmy na czasu po Guardioli: Bastian - rozwiazanie umowy, Robben - odejscie za darmo, Ribery - odejscie za darmo, Lahm - koniec kariery, Thiago - 5 rat po 5 mln, Xabi - odejscie za darmo, Vidal - 8mln, Alaba - koniec kontraktu, Boateng - koniec kontraktu. 9 pilkarzy w zasadzie podstawowego skladu na ktorych miejsce trzeba kogos kupic. (na sile mozna napisac Javi czyli 10).
Najwieksze transfer przychodzace (chodzi o wydana kwote): Tolisso 40mln - kompletna wtopa, Lucas 80mln - kompletna wtopa (te 3 czy 5 przyzwoitych meczow nie robia wrazenia jak na 2 lata bycia w klubie).
Za chwile odejdzie 3 absolutnie kluczowych kolejnych pilkarzy: Lewy, Neuer i Tomek
Edytowano : 2021-07-03 15:43:28
no i 100 mln wyrzucone na wypozyczenia
Edytowano : 2021-07-03 15:45:59
3 transfer przychodzacy; Sanches (35mln + 35mln zmiennych a bywa ze zmienne trzeba zaplacic jesli pilkarza sprzedaje sie przed jakims czasem) - kompletna wtopa
03.07.2021 15:42
@tapczan my oferujemy duzo mniej, ponoc 7 netto, agent zapewne zrobil robote i wie ze na wyspach dostanie wiecej. Dla pilkarza win-win; albo dostanie u nas albo gdzie indziej. np Sancho (ktorego uwazam za duzo lepszego) ma miec 250k na tydzien
Edytowano : 2021-07-03 15:32:53
@Silesi, umowa sie konczy za 2 lata
03.07.2021 15:32
Po sezonie suszy jeden rolnik sprzedaje traktor a drugi bierze kredyt, kupuje kombajn i jeszcze kawalek pola od 1. Dobry manager wie kiedy inwestowac szczegolnie kiedy konkurencja nie spi - tym bardziej jak ma sie mocne fundamenty.
Trudno jednak oczekiwac od czlowieka odpowiedzialnego za sport i 1 druzyne ze bedzie forsowal smiale ruchy skoro woli wypozyczac tracac pieniadze niz ryzykowac i kupic, skoro w zyciu to agenci zalatwiali mu deale, skoro nie ma wyksztalcenia i nigdy nie robil biznesu na powaznym poziomie a pieniadze i pozycje zdobyl dzieki sile fizycznej a nie mentalnej.
To juz bym wolal zebysmy zatrudnili jakas modelke bez szkoly :)
03.07.2021 15:16
@tapczan raczej nie ma gry na kontrakt skoro wzial agenta majacego dobre relacje na wyspach i ktory 1 co zrobil to rzucil kwote jakiej nie dostal jego poprzedni (majacy wyzszy status) klient
03.07.2021 14:35
@Marpa pewnie sobie nie zdajesz sprawy ale brzmisz jak gosc ktorego nie wpuszczono do klubu a ktory oglasza z duma ze i tak nie chcial tam wejsc :D
@Arkady142 nope, Gigi sie do nas nie nadaje bo kompletnie nie umie grac nogami a pensja na pewno nie jest na poziomie 2 GK
03.07.2021 14:01
@Arkady142 e? ja tylko zrobilem liste pilkarzy bez kontraktow. Jersli chodzi o bramkarza to pisalem o Romero ktory bylby swetnym nr2
Edytowano : 2021-07-03 13:48:46
@MArpa z glupot to jestes akurat znany Ty Panie "sprawdzaj fakty a nie plotki, Donnaruma jest w PSG"
03.07.2021 13:47
@AdiFantasti nie zaczynaj z nimi tematu kredytow bo to dla niego zlo wcielone i nijak mu nie idzie wytlumaczyc ze a) kredyty biora wszyscy nawqet Apple ktore siedzi na milardach na koncie, b) Bayern tez mial i zapewne ma kredyty, c) jesli firma ma mocne fundamenty a jest kryzys to kredyt mozna wziac po to zeby utrzymac poziom inwestycji a nawet np wyprzedzic konkurencje
mimo ze probowalem mu to tlumaczyc to jak widzisz zostalem zakwalifikowany jako ktos kto "wychwala kredyty" + demagogia ze to kredyty a nie kiepskie tranasfery (robione m.in. przez bylych pilkarzy bez doswiadczenia zatrudnianych jako dyrektorzy sportowi =]) pograzyly Barce
Edytowano : 2021-07-03 13:02:32
@Edmund, ale jaka jest roznica skoro my tez nie mamy pieniedzy? :D Real ma kredyt na stadion nie na transfery, oni potrafia sprzedawac pilkarzy
03.07.2021 13:01
swoja droga uzasadnienie o $ z zewnatrz buduje na przykladzie ilu? 2 klubow? (Romek juz dawno zakrecil kurek w Chelsea)
@Danie1 ten mlody belg juz jest dawno na oku Liverpoolu
Edytowano : 2021-07-03 12:28:36
PS myslalem ze nas stac koro za spadkowicza po dramatycznym sezonie dalismy 35mln, solidnego 9ale nie wybitnego) pomocnika z francji 40 i bardzo powaznie kontuzjowanego obronce 80 oraz 100mln na wypozyczenia
03.07.2021 12:24
ale pewnie tez odszedl bo amrzyl o DFB, a w ogole to byl slaby :D
03.07.2021 12:20
@Arkady142 no coz, ale mistrzowie logicznego myslenia i tak uzyja argumentu ze Uli stawia klub ponad wszystko :D
@Edmund boomer
03.07.2021 11:22
Panowie, milo slyszec glosy poparcia (ktore pojawiaja sie praktycznie po kazdym dluzszym poscie gdzie podsumowuje dzialania czesci naszych wlodarzy) - szczegolnie w zalewie propagandy sukcesy oraz notorycznych oskarzen o nie znanie sie i braku inteligencji :P
naprawde jestem ciekawy ile osob ktore nie komentuja sie zgadza (stad chcialbym zobaczyc + i - dla postow) - jestem przekonany ze zdecydowana wiekszosc
uwielbiam ten klub od 20 lat i ze smutkiem patrze jak nieudolnie w ostatnich latach (od czasow Hasana) zarzadza sie kadra czy kontraktami oraz jak przespano mozliwosc reformacji dzialu scoutingu (co zrobil np Real, City i United), mielismy kiepskie okresy gdy nie wychodzilismy z grupy w LM ale za heynckesa i Guardiolu udalo sie wejsc na absolutny szczyt - niestety nie zrobiono niczego poza obietnicami zeby sie tam utrzymac
i drze na mysl jak miszcz Hasan zastapi Lewego, Neuera i Mullera ktorzy sa juz w slysznym wieku...
03.07.2021 11:11
bardzo chcialbym aby na stronie pojawil sie system plusow i minusow (oraz emotuikony)
@REDAKCJO zrtobimy zrzutke jesli potrzeba $ na takie ficzery
Edytowano : 2021-07-03 11:05:36
on sie zatrzymal w czasach kiedy na rynku bylo 5 top klubow i mozna bylo wybierac swietnych pilkarzy z duzo mniejszym ryzykiem - miedzy zawodnikami tez byly duze roznice; wystarczylo nie pic i mialo sie przewage nad innymi :D dzis wszyscy mowia ze pilka stala sie duzo bardziej wyrownana a zeby kupic kogos z potencjalem na top nie wystarczy podejmowac decyzji na nos (polecam obejrzec film Moneyball bo chociaz jest o basebollu to jednak mowi duzo o tym jak zmienil sie sport w ogole)
03.07.2021 11:03
ogladalem go w mlodzikach i tylko sie zastanawialem skad te zachwyty, wygladal bardzo przecietnie
03.07.2021 10:46
@Pir5 Gnabry byl do nas sciagany po 1 roku grania na powaznym poziomie (wczesniej w doroslej pilce mial tyle meczow ze nie uzbieralby sie sezon) wiec trudno zeby byl planowany jako nastepca bo tego zakladac nie mogli najwieksi optymisci (przypomne pryz okzazji ze ten transfer byl tutaj krytykowany podczas gdy ja pisalem ze chlopak ma talent).
Pisanie o nim ze w formie to klasa swiatowa to jest gruba przesada bo chlopak zagral wybitnych 5 meczow w karierze a przez 80% prezentuje sie (niestety) przecietnie. "W formie" to u niego rzadkosc a to nie wyskok raz na rok definiuje jakosc pilkarza i predysopozycje do gry w wielkim klubie.
Co do Sane to jestem i bylem jego wielkim fanem - byl natomiast sciagniety rok za pozno - a w zasadzie to kilka lat za pozno bo gdyby nie absurdalna polityka Uliego wzgledem Robbery to przyszedlby do nas a nie do City. Nie mam zastrzezen do jego klasy sportowej choc ostatni sezon pokazal ze jesli nie poprawi mentalu to bedzie Sanches2
Edytowano : 2021-07-03 10:40:16
@nyy32 mysle ze zdanie iz wygral "pomimo" Hasanowi idealnie opisuje sytuacje i uzylem go juz kiedys :) co do Uliego - nie odbieram mu zaslug dla klubu, jest jego gigantyczna postacia ale historia pokazuje ze jego zabawy w dyrektora sportowego do czego mial zapedy nie przynosily owocow. I gdyby faktycznie klub byl wiekszy niz poszczegolni ludzie (co jest argumentem m.i.n Edmunda) to po odbyciu kary wiezienia nie wrocilby do klubu w roli innej niz honorowa.
Edytowano : 2021-07-03 10:42:40
ale wrocil zeby zabezpieczyc swoje wplywy - przez co odejsc musieli kompetentni ludzie jak Sammer i Reschke, wrzucil na stolki Kovaca i Hasana, blokujac przyjscie Tuchela i odszedl nie zostawiajac nastepcow Robbery tylko kontuzjowanego miszcza swiata na pozycje ktora jako ostatnia wymagala wzmocnien za 80mln
no i zdazyl jeszcze obrazic media, czlonkow zgromadzenia, Bernata i wywalic Breitnera z lozy
Edytowano : 2021-07-03 10:45:28
Pir5 - nie sprowadzili nastepcy Ronaldo ale mieli pokazujacego przeblyski Viniciusa, Benzema mial przejsc w role egzekutora (strzelil ok 30 bramek wiec sie udalo) oraz sciagneli Hazarda (ktorego kariera poczyla sie jak sie potoczyla). takze tez trudno mowic ze zostali tak goli jak my bo u nas najlepszy na skrzydle zostal Coman
03.07.2021 10:36
@Edmund Ty znowu kompletnie nie ogarniasz dlaczego wymienilem Lahma. On, podobnie jak Klose, mail tyle przyzwoitosci i samokrytyki zeby te oferte.
Jestem tez w 100% przekonany ze nie wiesz co to 'zarzad'
Edytowano : 2021-07-03 10:25:44
te oferte odrzucic*
03.07.2021 10:25
duzo pracy przed nim, oby dobrze wykorzystal te 2 lata
03.07.2021 08:49
a pilkarze oczekuja poprawy od dyrektora sportowego w ktorej to sprawie byli u Karla jakos 3 sezony temu - od tamtej pory przyszly 4 ciamajdy, Upamecano majacy zastpic 2 pilkarzy, kopiacy sie po czole Sane majacy zastapic Robbery a odeszli: Alaba, Thiago i Boateng
03.07.2021 08:47