"Wczorajszego dnia" to rusycyzm, pisze sie "wczoraj".
03.07.2021 08:33
W innym wątku przeczytałem że to zarząd wygrał 6 pucharów a Flick się obraził i odszedł.
Zastanawiam się jak daleko zajdzie ta propaganda i kiedy przeczytam że to Hasan Salihamidzić wygrał 6 pucharów i trzeba mu postawić pomnik :D Chronologia wydarzen i wojny wplywow mi wprost: to Karl jest ojcem tego sukcesu a Flick widzac ze z frakcja UIiego nie wygra musial odejsc marzac o wielkim Bayernie. Przypomnijmy:
- Szukamy dyrektora sportowego po tym jak sciagnieci przez Rummenige Sammer i Reschke odchodzac wiedzac ze do klubu wraca Uli i konczy sie profesjonalne i normalne dzialanie w obszarze sportowym ktorym Uli zawsze mial ambicje sterowac.
- skladane sa oferty m.in. Eberlowi, Lahmowi (ktory publicznie mowi o odrzuceniu oferty z powodu roznicy zdan co do kompetencji na stanowisku), jak sie pozniej okazalo rowniez Klose - wszyscy odrzucaja. Oferte przyjmuje byly pilkarz z 0 doswiadczeniem w pracy dla klubu w rolach innych niz pilkarz i czlowiek od usmiechania sie tj ambasador. Uli ma swojego czlowieka.
- Szukamy trenera po Carlo ktory mial problemy szatnia. Rummenige chce Tuchela lub kogos z nazwiskiem, frakcja Uliego forsuje niemieckiego kandydata padaja takie powazne nazwiska jak Hutter. W koncu pada na Kovaca - ktory chociaz ma zawodowe sukcesy nie pracowal z gwiazdami. Tuchel nie ma szans ze wzgledu na twardy charakter co jest nie do przyjecia dla Hoenessa (to tak odnosnie tego ze stawiac nalezy na 1 miejscu klub a nie ego)
- Kovac ma problemy z szatnia dodatkowo klub zamiast sprowadzic nastepcow Robbery... sprowadza kontuzjowanego obronce za 80mln, trener apeluje o uzupelnienia skladu wiec rozpoczyna sie pasmo drogich wypozyczen ktore nie rozwiazuje zadnego problemu
- DieRoten nienawidzi Kovaca ale Hasanowi chociaz nie mial zadnych sukcesow wczesniej i zawalono wymiane pookoleniowa na kluczowej pozycji sie upieka
- Rummenige znajac sie dobrze z DFB wsadza swojego czlowieka do sztabu - Flick ma pomoc w utrzymaniu atsmofery
- Flick zostaje trenerem i zaczyna wygrywac, nadal nie ma kontraktu bo Uli i spolka marza o Hutterze i innnych, po miesiacach sukcesow Karl daje Flickowi nowy kontrakt
- po objeciu druzyny ktora bila sie ale nie liderowala w BL i ktora nie wygladala na mistrzowska Flick wygrywa wszystko majac przy tym troche szczescia - mimo waskiej kadry udaje sie przygotowac druzyne na mini-sezon i zgarnad najwazniejsze trofea (gdzie tu zasluga zarzadu???)
- absolutnie kluczowi w tym mini-sezonie pilkarze to Neuer, Lewy i Kimmich (sciagnieci odpowiednio przez: Nerlingera, Sammera i Reschke z Guardiola)
- podobnie jak poprzednicy (zarowno Carlo jak i Kovac) Flick prosi o wzmocnienia i uzupelnienia kadry; w rozpaczy prosi o pilkarzy za darmo albo chociaz... przedluzenie kontraktu z Boatengiem
- z klubu odchodzi Thiago, sciagnieci sa 4 pilkarze na poziomie klubow dolnej czesci tabeli BL
- konflikt z Salihamidzcem narasta; pion sportowy odmawia nie tylko okazyjnych transferow (Werner za 25) chrzanic glupoty w mediach by podkopac trenera ale rowniez prostych przedluzen kontraktow w dodatku kontynowana jest brzydka gra i tak Boateng dowiaduje sie ze to koniec na treningu przed kluczowym meczem w LM
- Flick uznaje ze taka wspolpraca nie ma sensu, w rozpaczy oglasza publicznie chec odejscia
- frakcja Uliego wygrywa; zatrudniany jest trener za 15mln dla ktorego to zyciowa szansa wiec duza nadzieja ze nie bedzie 'podskakiwal'
- odchodzi Rummenige a wraz z nim kilku waznych czlonkow sztabu (w tym gerland ktory byl w klubiwe 30 lat) - wszyscy daja do zrozumienia ze chca pracowac ale w Bayernie nie dzieje sie najlepiej
- odchodzi dwoch waznych i zasluzonych obroncow; sciagamy jednego dajac do zrozumienia ze to najprawdopodobniej koniec transferow; Robbery nigdy nie zostali zastapieni, podobnie jak Lahm/prawa obrona, w klubie nie ma nadal 6 o ktora prosil juz Carlo, nie ma nastepcy Thiago
- kolejny rok pojawiaja sie problemy z przedluzaniem kontraktow
03.07.2021 08:21
@misza Edwards to prawdziwy dyrektor sportowy a nie czlowiek ktorego jedynymi zaslugami jest bycie sportowcem ktoremu agenci zalawiaja deale, wsadzony na stolek jako pionek (jako któryśtam wybór) przez czlowieka chciwego wladzy
01.07.2021 19:23
chcieć nie znaczy umieć
01.07.2021 19:22
good luck!
01.07.2021 15:21
Bayern od wielu wielu lat generuje ok 100 mln przychodow wiecej niz Liverpool* a tymczasem to oni po wygraniu niedawno LM i ligi szukaja KOLEJNYCH duzych wzmocnien polujac na Mbappe i ostatnio Comana oraz Goretzke (wyciagneli tez Thiago za kwote ktora sam Karl wysmial)
United (do ktorych moje uczucia sa jednoznaczne po finale LM z nami) swietne ruchy w tym okienku (Sancho&Varane).
01.07.2021 14:57
@nyy32 raczej jest oderwany o czym swiadczy to ze nikt sie na jego slowa nie daje nabierac a na zdemaskowanie i krytyke reaguje alergicznie (idiotyczna konferencja czy wywalenie Breitnera z lozy)
01.07.2021 12:37
Tlumaczenie ze dyrektor sportowy nie jest sam odpowiedzialny to troche tlumaczenie oczywistosci i nikt tego nie twierdzi bo poza Monchim w Sevilli żodyn nie ma takiej wladzy (zreszta Monchi zapewne tez nie sklada podpisow pod umowami).
To normalne ze zarzad podejmuje kluczowe decyzje razem, ale zakres odpowiedzialnosci jest jednoznaczy; to dyrektor sportowy odpowiada za to kogo szukamy, na jakie pozycje, w jakim budzecie, kto to robi i jak (bo odpowiada tez za strukture scoutingu) oraz w porozumieniu z trenerem. I to on przedstawia finalnie opcje, strategie oraz walczy o budzet "na zarządzie".
Tak samo jak w spolkach technologicznych CTO forsuje rozwiazania, nakresla plany, uzasadnia i przedstawia je zarzadowi. Przeciez inni czlonkowie tego spotkania nie dysponuja wlasnymi zespolami by prezentowac alternatywy (moga jedynie ingerowac w kompetencje sugerujac inne rozwiania jesli takowe nie zostaly od razu przedstawione).
Dodajmy tez ze - nie jest standardem - Hasan to oficjalnie Czlonek Zarzadu a dokladniej "EXECUTIVE board member for sport" odpowiedzialny za: first team, Campus, all coaches and backroom staff and departments.
Uli, z typowa dla siebie arogancja, traktuje kibicow jak dzieci.
01.07.2021 11:39
W glowie Uliego Coman i gnabry musza byc na poziomie Robbery skoro mowa o braku utraty jakosci w ostatnich latach. Nie mowiac juz ze na boku biega atrapa prawego obroncy w miejse Lahma. Udalo sie Bastiana zastapic Kimmichem i jako tako Vidala Goretzka. Nastepcy Xaviego nadal nie ma a o 6 prosil Carlo, prosil Kovac, prosil Flick.
Odszedl Thiago i Alaba (Davies mial fajne pol roku, ale do Alaby nawet krytykowanego to mu jeszcze brakuje) a lawki to w zasadzie nie mamy. I to nawet nie jest rpzesada bo pomijajac bardzo slaba jakosc to w meczu z PSG nie mielismy wszystkich mozliwych zawodnikow ^^
01.07.2021 11:27
@KingWizard ale Comana nie bedzie wiec otwiera sie szansa dla Mbappe zeby wskoczyc na jego miejsce i pokazac co potrafi
01.07.2021 10:51
pytanie gdzie sa nastepcy? przyjda ostatniego dnia okienka?
01.07.2021 10:47
@GabrielStach podobno 2-letnie wypozyczenie
01.07.2021 10:45
@AdiFantasti po co czekac; jest Messi do wziecia!
01.07.2021 10:40
najwiekszy czlowiek w historii tego klubu i ostoja rozsadku, szkoda ze tyle czasu musial poswiecac na zwalczanie zapedow Uliego
powinnismy go uhonorowac przez nazwe stadionu i/lub pomnik
Dziwne jets to ze wypozyczamy zawodnika na 2 lata czyli na dlugosc kontraktu a nie ma informacji o jego przedluzeniu. Albo zapomniano podac albo de facto jest to forma transferu.
01.07.2021 10:12
@seco555 to pewnie Pini rozpuszcza plotki po tym jak go rekin Hasan zjadł przy negocjacyjnym stole niczym płotkę ^^
01.07.2021 09:06
a z ktorym agentem Hasan ma dobre relacje? :D
30.06.2021 22:09
od lat jestesmy w top 10 a nawet top5 w wydatkach na wynagrodzenia, wydajemy wiecej niz PSG, tyle ze w np Realu krocie zarabia 2-3 pilkarzy a taki Casemiro 3mln (netto) - tyle ile na wstepie dostal Tolisso (6mln brutto) czy Arp (5)
30.06.2021 22:03
Lucas Ocampos
Edytowano : 2021-06-29 12:47:12
no i do wyjecia jest Sterlinga ale to nie na nasze ambicje
29.06.2021 12:43
'swietny' zart, swoja droga Loew wyglada na konferencji jakby wlasnie wybieral sie do klubu - ktos moglby mu lepiej doradzac jak sie ubierac do TV
29.06.2021 11:49
Widze ze Deschamp juz sie nie zna. Chociaz gdy byla mowa o Tolisso czy Pavardzie to byl genuszem selekcjonerem ktory nie moze sie mylic wiec musi nie moga byc slaby. To mniej wiecej jak Klose - byl super trenerem ale szybko zostal amatorem niewdziecznikiem ktory tylko czekal na okazje zeby podobnie jak Flick uciec do DFB :D
29.06.2021 07:24
Cena jakbysmy nie chcieli sprzedac, problem jest taki ze chcemy :D
Pewnie Hasan przyjal 'strategie' na negocjacje; powiemy 100 oni dadza 40 i sprzedamy za 70 xD
29.06.2021 05:24
Q: Does that mean if there's no agreement with Süle and Goretzka, new players must be signed?
Salihamidžić: "Things could go in that direction"
[Kicker]
28.06.2021 17:38
"Z dniem" to rusycyzm, wystarczy zaczac od "30 czerwca"
28.06.2021 16:18
@Edmund xD
Edytowano : 2021-06-28 16:16:20
kazdemu kto przeczy i nie rozumie co znaczy ze kredyt swiadczy o sile firmy (ekonomicznej) polecam szybko otworzyc firme (robi sie to w godzine online) najlepiej z o.o. a potem wziac kredyt na pol miliona
Edytowano : 2021-06-28 16:16:32
sprobowac wziac*
28.06.2021 16:13
wszystko masz tam wyjasnione, nie mozesz wziac kredytu bezposrednio na pensje (jak to piszesz)
Edytowano : 2021-06-28 15:15:47
poza tym ubzdurales sobie przykald klubu ktorym zarzadzal prawdopodbnie najgorszy prezes w historii
swoja droga z luboscia zatrudnial on niedoswiadczonych pilkarzy jako dyrektorow sportowych co jest duza skladowa obecnego problemu a przy okazji jest masa podobienstw do #bosniackarewolucja
28.06.2021 15:12
@misza czyli byl wspierany ale nie byl ze swojej (ambicja) winy ^^
28.06.2021 15:07
Barca wziela kredyt na Espai Barca i nowy stadion nie na pensje, na takie operacje nie pozwala regulamin La Liga oraz FFP. Nie bardzo rozumiem tez co ma udowodnic przyklad 1 klubu. Powtorze; nie rozumiecie czym jest kredyt i tego ze swiadczy o sile nie slabosci firmy
28.06.2021 15:04
nikt tak 'lata temu' nie zdecydowal tylko kiedys wystarczalo gotowki, teraz z roznych przyczyn nie wystarcza a przez bledy w zarzadzaniu powstaly dziury i kadra (powaznych zawodnikow) sie skurczyla
W wypowiedziach Rummenige o tym ze Bayern "nie bedzie zyl na kredyt" chodzilo o tworzenie deficytu co roku a nie ew wziecie kredytu by cos osiagnac - co jak slusznie zauwazyl @AdiFantasti Bayern juz robil. Wy to traktujecie i jak widze wpisaliscie juz w wieloletnia strategie i prawie statut klubi doslownie co jest generalnie mocno bekowe. Tak samo jak nie rozumienie tego ze zdolnosc kredytowa (tak ogolnie) jest objawem sily przedsiebiorstwa a nie jego slabosci
28.06.2021 14:27
to powazne pytanie: czemu Flick nie mogl liczyc???
28.06.2021 14:19
xd
28.06.2021 08:34
Jesli chodzi o bramkarza Sergio Romero >>>> Ulreich. Ma 34 lata akurat 2 lata moglby by rezerwowym i wrocilby Neubel.
Cos Ci wyjasnie (1 i ostatni raz) @Edmund nie uciekam od rozmow (lol) z Toba tylko: a) trzeba je w pewnym momencie ucinac bo inaczej konczyloby sie niekonczacymi tlumaczeniami o co w ogole chodzi (jak teraz i zawsze wczesniej), b) zwyczajnie nie lubie z Toba rozmawiac - i to nie przez roznice zdan tylko patologiczna niemoznosc logicznego prowadzenia dyskusji (co wplywa tezn a)
Pomijam juz ze w kazdym poscie powtarzasz jak to sie na niczym nie znam wiec nie rozumiem skad obsesja komentowania kazdego mojego wpisu i wciaganie mnie w rozmowy.
28.06.2021 07:33
Nie, nie o to, tak samo jak nie ja wypominam Ulreichowi '1 mecz' tylko... Ty (nikt inny o tym nie pisal).
pasuje tylko powiedziec: "Edmund ale to Ty dzwonisz" ^^
28.06.2021 06:58
@Edmund a co Ty obie liczysz i od kiedy to juz Twoja sprawa, nie tego dotyczyla rozmowa, ale ok nie zrozumiales. Nastepnym razem jak chcesz zabierac glos w dyskusji zapoznaj sie z jej kontekstem.
Edytowano : 2021-06-28 06:37:59
tak sie wlasnie z Toba rozmawia :D my o Bayernie Ty nagle o Barcy, 0 logiki tylko macenie wody
28.06.2021 06:32
@Edmund w ogole sie nie znam, nie warto ze mna rozmawiac, najlepiej gdybys tego nie robil i nie prowokowal jak wtedy gdy piszesz ze stracilismy malo goli dzieki formie Ulreicha (no chyba ze to dzieki bramkarzowi oddano tak malo strzalow na bramke?:D). Ciagle cos trzeba tlumaczyc...
I znowu: Gnabry zostal kupiony (a rozmawialismy o tym kto przyszedl jako nastepcy Robbery) po sezonie spedzonym w Werderze - de facto swoim 1 w doroslej pilce; 27 meczow, wczesniej tylko ogony z ktorych nie uzbieralby sie nawet pelny sezon.
Edytowano : 2021-06-28 05:40:29
wiec nie wiem skad ani tym bardziej do czego wziales te 3 sezony ;)
28.06.2021 05:33
era postkapitalizmu a ludzie nadal boja sie kredytu na rozwoj firmy xD pewnie szczepionki tez sie boi i chodzi z folia na glowie...
27.06.2021 23:07
@seco555 najwyrazniej - jak twierdzi nasz naczelny propagandzista nie znam sie na pilce - ale mimo wszystko wydaje mi sie ze rekordowa mala ilosc strzalow na bramke nie jest zasluga bramkarza xD no ale to by nie pasowalo do "z gory ustalonej tezy" ze Ulreich jest super
27.06.2021 22:58
@Edmund kilkanascie lat temu byly w BL kluby ktore potrafily nawet cos pokazac w LM a obecnie najwiekszym rywalem Bayernu sa szkolki dla wielkich - BVB i Lipsk z umiarkowanymi ambicjami sportowymi
27.06.2021 22:29
@Edmund obiecywales nie komentowac moich postow, w koncu nie znam sie na pilce - to po co czas marnowac? a tu widze na pelnym etacie jednak - myslisz ze innych interesuje Twoja ocena kto sie na czym zna a na cyzm nie? mnie na pewno nie :D
rezerwowy bramkarz ma nie pekac w waznych meczach i umiec grac nogami (przynajmniej u nas) w obu aspektach Ulreich wypadl so-so, mamy Neuera wiec na lawce jest opcja dosc budzetowa - i skonczylo sie tez budzetowo tj sezon bez pucharu
@Arkady142 uwazalbym z tym bramkarz na kluby 4-8,w 2BL byl 10 jesli chodzi o save % a w sezonie o ktorym mowa ze sie nie znam 12 a w obronie gralismy wtedy solidny sezon
27.06.2021 21:59
@Mort bo balonik jest pompowany w Niemczech chyba z tego powodu ze nie ma na horyzoncie jakiegos wybitnego mlodego bramkarza. OStatni sezon w Schalke Neubel mial taki sobie - na pewno nie wygladal jak bramkarz na Bayern.
Zmarnowal tylko rok i bez praktyki meczowej leci do francji. Oby nie skonczylo sie lawka. Co do Ulreicha - jako ze Neuer jest coraz starszy na lawce powinien byc ktos lepszy niz Ulreich ktory badzmy szczerzy - nie popisal sie gdy mial szanse gry a sam tez nie odmlodnial.
27.06.2021 19:47
@buuuU udalo Ci się :D
26.06.2021 21:33
Swoja droga ponoc, mimo klauzuli 40mln, Lipsk jest gotowy oddac Sabitzera za 17-20mln. Przyznac ze to pilkarz ktorego bardzo lubie i imho przydalby sie u nas.
26.06.2021 21:04
to ile baboli dzis popelni Alaba? :P
26.06.2021 20:49
@Reeken89 poczytaj co mowili skauci z Premierleague - wiele klubow mialo go juz wczesniej na radarze - byl po prostu za drogi. Do nas Davies przyszedl jako bodajze 5 czy nawet 3 najwyzszy transfer wychodzacy w historii MLS. To byl pilkarz 'znany na rynku' tylko relatywnie bardzo drogi. Bayern podjal ryzyko - sluszne i poza Arpem nie krytykowalem takich transferow bo ryzykowac kiedys trzeba.
Taka perelka jest kimmich (robota Reschke i Guardioli) mogl byc Bellingham (wtedy gdy byl u nas na meczu a nie gdy Hasan rozpaczliwie przebijal oferte Dortmundu), Dembele (tylko ponoc... pomylilismy agentow i negocjowalism innego Dembele) czy moze byc Tanguy.
Ktos ostatnio (seco lub nyy) slusznie podsumowal ze z reguly tam gdzie trzeba bylo powalczyc o pilkarza to przegrywalismy; Jude, Dest czy np Jesus po ktorego Reschke polecial nawet do Brazylii. Ew odpuszczalismy jak np Torres (25 mln okazalo sie za duzo) czy Laporte.
26.06.2021 20:39
(a) Od Hainera przede wszystkim wymagalem poprawienia umow sponsorskich i wplywow z Chin i USA. Perez nie mail zadnych skrupolow powiedziec Adidasowi ze musza dac wiecej kasy (i dali). nasze umowy w niektorych obszarach wygladaja gorzej od tych Arsenalu. Zapewne w imie dobrych relacji. Kahn mial przyniesc deal z BMW (tematu nie sledzilem poza tym co bylo publikowane na Dieroten) a ponoc o malo co nie skoncyzlo sie... pozwem od BMW :D. W zasadzie udalo sie wiec tylko na rynku USA, no i jets jakis mityczny projekt Kahna Bayern AHEAD.
26.06.2021 19:52
@Ivan7 oczywiscie to bylo proszczenie, choc w przypadku Daviesa i jesli mamy wchodzic w szczegoly to akurat obserwowal go osobiscie Hasan w USA a nie Neppe ;)
26.06.2021 19:26
@tapczan Dest 15/20mln, Werner - 25mln, David Silva - 35mln i/lub Ferran Torres 25mln, Allan lub Ruiz rowniez ok 25mln i sklad wygladalby zupelnie inaczej. Mozna bylo miec 4 a nawet 5 z nich za koszt... wypozyczen. Jasne doszlyby tygodniowki ale pilkarze byliby w kadrze i sadze ze nawet gdyby nie spelnili sie u nas to odeszliby za zblizone kwoty
26.06.2021 19:07
@FanGraczyBayern 50 baniek byloby uczciwa cena chociaz chcialbym zobaczyc w koncu jakis sukces sprzedazowy i wpadajace do kasy 60-70mln. W przypadku United obstawiam jednak ze to karta w negocjach o Sancho a nie realna alternatywa.
26.06.2021 18:17
Korpoludek z korpogadka.
Ten sklad a nawet mocniejszy bez Flicka odpadl tez w 1/8. Mowi sie ze utrzymac na szczycie jest trudniej niz na niego wejsc. Wyglada na to ze od czasow Guardioli nie mamy nawet ambicji zeby sie utrzymywac w scislej czolowce. Nigdy nie zastapiono Lahma ani Robbery. Widzial to Flick i nie mogl zniesc.
26.06.2021 18:15
@seba HAsan nie wyczail Daviesa, ten byl doskonale znany scoutom m.in. w Premierleague, po prostu nikt nie chcial wylozyc 7-8 mln bo wydawalo sie to za duzo za 18 latka z MLS. My wylozylismy 10-12 ;) Po prostu zaryzykowalismy.
Wbrew temu co twierdzi pro Hasanowska propaganda taki Musiala byl rozpoznany przez trenerow z mlodszych rocznikow (z czasow kiedy szkoleniem mlodziezy zarzadzal m.in. Gerland) i jako kibic Bayernu od dziecka w zasadzie pchal sie do nas.
Jak trzeba bylo faktycznie kogos przescutowac to skonczylo sie wypozyczeniami z Realu i Barcy bo nie bylo pomyslu na zaden transfer oraz Arpem (ktorego agenci zrobili swietne zamieszanie i nabrali nas na oferty z calego swiata) czy wlasnie Sarra. Ew desperacka proba przekupienia Bellinghama.
@Edmund do koleczka narzekaczy nalezy Sammer, Eberl, agenci pilkarzy, prasa w Niemczech i na swiecie, Breitner, wielu czlonkow walnego, circa 80 tysiecy sympatykow i kibicow ktorzy podpisali petycje i wielu wielu innych (nawet @tapczan w koncu dostrzegl co sie odpie*****) a takze Flick, Klose i pracujacy w klubie 30 lat Gerland
w koleczku "zaklinaczy rzeczywistosci" jest Uli, ktory zatrzymal sie w czasie zarzadzania klubami ponad 20 lat temu Hasan a ktory ma manie wladzy i bosniak ktory dostal posade majac 0 (slownie: ZEROWE) doswiadczenie za to jak sie mawialo (glownie za komuny;)) "mierny ale wierny"
26.06.2021 15:21
@DonJupp4ever etam, Havertz 90% czasu kopal sie po czole i mimo ze zaliczyl doslownie momenty to nadal nie wiadomo gdzie ma finalne grac, nablizej mu do pozycji Tomka (a pozostale mecze gdzie wygladal dobrze zagral jako napastnik) czy ni**uja odnalazlby sie u nas. Sane tez mial fajne momenty tylko akurat zaden nie byl kluczowy. Na dzis obaj pilkarze wygladaja na mocno przeplaconych tylko ze Havertz wyglada na nadal zdeterminowanego a Sane lekkoducha idacego droga Gotze
Edytowano : 2021-06-26 14:43:16
przy czym Gotze mimo nieprzychylnej mu taktyki Pepa mial spoko liczby i nie wygladal w meczu jak oldboy na meczy pokazowym ^^
26.06.2021 14:42
@MR a z kto z utalentowanych przepadl? Hojbjerg? daleko nam do La Fabrica czy La Masia ktore produkuja pilkarzy na 1 ligi
26.06.2021 14:32
@Reeken89 niestety w najblizszej przyszlosci to klub poniesie konsekwencje
26.06.2021 13:39
@makaay on ma placone od komentarza :D
26.06.2021 13:00
@makaay nie nudzi, zaliczam wlasnie Wiedzmina 3 ;)
26.06.2021 12:53
Kolesiostwo z Ulim wystarcza - bo tez nawet Wyznawcy Hasana nie maja argumentu ze przyszedl tu z powodu, hihihihi, KOMPETENCJI i DOSWIADCZENIA. Zreszta warto przypomniec ze nie byl 1 wyborem; najpierw odeszli ludzie z ambicjami i doswiadczeniem* ktorzy nie pozwolili by sobie wejs na glowe: Sammer i Reschke, a nastepnie odmowili Ci majacy zdolnosc do autorefleksji i poczucie odpowiedzialnosci jak Eberl czy Lahm a jak ostatnio sie okazalo nawet Klose (pytanie kto jeszcze?). Wystarczylo wiec byc "miernym ale wiernym".
Smutne. Mysli czlowiek ze chociaz bosniak uczy sie na wlasnych bledach a tu kontraktu nadal przedluzane rok przed wygasnieciem...
*- ten przykry trend trwa: Flick, Tiger, Klose...
26.06.2021 12:51
@Edmund nie wiem dlaczego tak zle mowisz o spolecznosci dieroten, to raczej tylko Ty masz problemy z logicznym rozumowaniem, u innych nie widze tej przypadlosci
PS tytul newsa: PLAN NA PRAWA STRONE OBRONY moj komentarz: zajebisty plan - przemysl to!
26.06.2021 12:45
Obok Beckenbauera najwieksza postac w Niemieckim futbolu i Bayernu Monachium. Nalezy tylko zalowac ze w ostatnich 20 latach tyle energii musial poswiecac na zwalczanie Hoenessa, ktory nie potrafil isc z duchem czasu, i jego zapedow. Idac za przykladem Realu - stadion powinien zostac uhonorowany jego imieniem.
26.06.2021 12:30
@Edmund to jest mocna ekstrapolacja jesli. tego komentarza wnioskujesz 'rychly upadek klubu'. Bo wiesz ze rozmawiamy o prawej obronie?
a Sarr/Scott to jest nie wiecej jak poziom 2BL. No chyba ze wg Ciebie to poziom LM/Bayernu
Edytowano : 2021-06-26 12:24:14
@Emund no i mimo wszystko ja nie pamietam przyszlosci, natomiast od razu podpowiem ze jest taki uzytkownik Morta z ktorym sobie o tym porozmawiasz
26.06.2021 12:22
Zajebisty plan. Taki na miare 2BL D:
26.06.2021 11:59
Gnabry nie jest POD formą tylko to co prezentuje jest jego forma bo wygląda tak przez 90% czasu. Miał dosłownie pojedyncze wyskoki do tej pory i bardzo krótkie okresy lepszej gry ale trudno je nazywać formą. Narazie nie wygląda na piłkarza na wielki klub ani aby się rozwijał. Trzeba trzymać kciuki aby ogarnął się jak Sane bo - co smutno przyznać - na dziś naszym najlepszym skrzydłowym jets zdecydowanie Coman.
26.06.2021 08:35
Najnowsze osiagniecia w ramach #bosniackarewolucja - tyko pozycja bramkarza!
- bierzemy z Schalke bramkarza ktory zalicza dosc slabe 2 ostatnie sezony jednoczesnie pompujac balonik
- wszystko w atmosferze niedementowanych glosnych plotek o obietnicy meczow skladanych przez Hasana (ponoc nie 1 raz) co komentuje w koncu sam Neuer ("chce grac zawsze") oraz Flick
- caly czas twierdzimy ze mamy najlepszego bramkarza mlodego pokolenia (Freuchtl)
- tak 'zrecznie' wypozyczamy Fruchtla zeby rozwijal swoj talent ze zanim rozpoczal sie sezon zostaje przyspawany do lawki
- Neubel siedzi caly sezon na lawce i od polowy roku slychac o niezadowoleniu oraz koniecznosci udania sie na wypozyczenie
- tym samym nie mamy na przyszly sezon bramkarza nr2
- przedluzamy kontrakt z drugim po Fruchtlu talentem - Hoffmannem
- Hoffmann oglasza ze chce odejsc
- to moze Ulreich? ale nie chcemy Urleicha tylko Ortege
- jednak chcemy Urleicha bo Ortega za drogi (klauzula 5 mln znana od dawna)
Podsumowanie: nikt nie kontroluje mediow, nikt nie dementuje plotek zmuszajac kapitana do posrednio zajeci stanowiska, 2 bramkarzy (Neubel i Freuchtl) zmarnowalo rok, na dzis nie ma solidnego bramkarza nr2 w klubie wiec mimo brakow na innych pozycjach MUSIMY tu zainwestowac. Neuer jest swietny ale tez nie jest mlody, im starszy tym lepszy powinien byc ten na lawce - tymczasem zadzialo sie dokladnie odwrotnie i Neubela wysylamy wlasnie na 2 lata do Monaco i bierzemy prawdopodobnie Ulreicha i prawdopodobnie tylko dlatego ze za darmo (pytanie czy zdazymy przed ostatnim dniem okienka?).
¯\_(ツ)_/¯
Edytowano : 2021-06-26 07:11:21
@Adi nie wiem jak Ty ale ja tesknie za Christianem Nerlingerem :D
26.06.2021 07:05
United wydalo niewiele mniej a gdyby inwestowali kase ktora wydaja na obsluge dlugu to spokojnie by mogli wiecej. Jasne, jada na sterydach, ale jak pokazuje historia i wzrost wartosci klubow Romek ktory wpakowal w Chelsea ponad miliard nie zrobil zlego interesu. Nikt tam nie inwestuje bo ma za duzo - wszystko sie zwroci. No i raczej nie zdarza im sie wtopic/przeplacic
26.06.2021 05:48
totalny chaos w zarzadzaniu pozycja bramkarza
26.06.2021 03:30
@tapczan sportowo Ulreich tez raczej gorszy niz Neubel. No ale fakt, mamy przeciez najwieksze talenty bramkarskie na swiecie :D Hoffman & Freuchtl
lol
25.06.2021 19:36
@tapczan oczywiscie ze bedzie, teraz trzeba wydac $ na drugiego bramkarza
25.06.2021 18:54
mam w sumie mieszane uczucia bo to jednak byl zawsze ciekawy element w strategii na dwumecz - ale chyba dzieki temu bedzie wiecej dogrywek wiec w sumie dobrze ;)
24.06.2021 20:26
@miroslawBayern w Chinach tak samo wyglada produkcja wszystkiego na potrzeby korporacji z USA (Chiny to sobie gwarantowaly z kazda duza umowa na tania produkcje). najpierw wyrabiaja norme dla Nike czy Qualcommu a potem pod Chinska marka na swoj rynek ;)
24.06.2021 20:24
@misza mozesz zacytowac chociaz 1 komentarz 'wieszczacy rychly upadek klubu'? skoro jest ich tyle to nie powinno byc problemu z 1 :)
24.06.2021 15:16
@Pir5 dlatego zaznaczam ze rzadko ogladam reprezentacje i byc moze widzialem za malo meczow ale nie dostrzeglem grania pilka, budowania akcji od obrony i klepania pod polem karnym przeciwnika.
Ty widzisz takie rzeczy?
24.06.2021 15:00
Czytam że Sousa mowi ze zmienia mentalnosc, widze ze media to powtarzaja a kibice sa dumni z tego jak gramy (lol?). Reprezentaje ogladam rzadko i przyznam ze nie rozumiem o jakiej mentalnosci mowa; nie widzialem rozgrywania pilki w srodku pola, kombinacyjnych akcji pod polem karnym czy gegen-press. Widzialem dokladnie to samo co za Brzeczka: rozpaczliwa (z Hiszpania) dziurawa (ze Szwecja) obrona i pili z obrony do Ziela a potem Lewego ew na skrzydlo z wrzutka na jednego napastnika.
Zmiana mentalnosci i strata bramki w 2 minucie meczu o wszystko? Wyglada na to ze chodzi o to ze trener mowi po angielsku i mentalnie czuja sie swiatowo, ew ladnie obiecuje rzeczy ktorych ta kadra nie ma szans osiagnac bo zwyczajnie nie ma pilkarzy na odpowiednim poziomie.
Zmiany w grze nie widze zadnej a bilans Sousy jest absolutnie tragiczny i mam szczere obawy ze na MS sie nie zakwalifikujemy.
Edytowano : 2021-06-24 14:18:05
@Pir5 skladne akcje 30-40 metrow od bramki Szwecji ktora sie cofnela bo tak graja pod polem karnym gra po obwodzie i wrzutki do nikogo, zero kontr-pressingu - typowy mecz slabej druzyny-kamikaze przeciwko druzynie ktora lubi grac z kontry
24.06.2021 14:15
dopiero w studio dowiedzialem sie ze Tolisso gra :D
23.06.2021 21:59
@Marpa nie jestesmy ziomkami
Edytowano : 2021-06-23 20:23:24
ps oprocz tego ironia musi charakteryzowac sie pewna blyskotliwoscia to nie spotkalem sie jeszcze aby potrafil ironizowac ktos kto oglasza to samozwanczo a pozniej jeszcze sam czuje ze trzeba wytlumaczyc :D
moze zostan przy podrozach w czasie i oglaszaniem oraz upartym potwierdzaniem transferow ktore sie jeszcze nie odbyly
23.06.2021 20:19
jestem pewny ze alternatywna rzeczywistosc w ktorej broni Fabianski zamiast Szczesnego pozwala nam cieszyc sie z udzialu w duzych imprezach
ogolnie to niezla kompromitacja
23.06.2021 19:55
jeszcze mi powiedz czemu skromnosc nie pozwala Ci rozmawia o negocjacji cen na targu a ale juz z taka pewnoscia i jednoznacznoscia wskazujesz jedyna sluszna strategie medialna?
23.06.2021 19:52
@misza nie udaje :) nadal nie rozumiem dlaczego to JEDYNE co mozna mowic mimo ze jak pozniej twierdzisz nie najlepsze ¯\_(ツ)_/¯
wijesz sie jak waz, a zawsze mozna bylo przyznac ze palnales bez sensu
23.06.2021 19:44
@Arkady142 ale juz Szczesny powiedzial ze Sousa przez max 10 minut mowi o przeciwniku. A ten fragment bodajze Borek podsumowal ze takie wskazowki to poziom podstawowki. Trener - szczegolnie takiej sredniej repry jak - my obowiazek powiedziec kto jest odpowiedzialny za tego Skriniara przy stalych fragmentach, kto go ma asekurowac a nie tylko wspomniec ze jest grozny...
Edytowano : 2021-06-23 19:27:41
@Marpa, rozumiem, czyli zrodlem tej informacji jest Twoja rozmowa telefoniczna z Gianluigim ;)))))
23.06.2021 19:25
teraz juz tylko czekamy na filmik z PZPN na ktorym Sousa mowi:
Szwedzi lubia grac z kontry,
czasem strzela z akcji,
czasem ze stalego fragmentu
a grozny jest Forsberg
no, to juz wszystko wiecie, do boju!
23.06.2021 19:20
@Marpa mowisz o sarkazmie ale ok dude
a jak tam Donnaruma? admin ich strony niezle sie opierdziela, wloch juz od 2 dni ich pilkarzem a tam ani w skladzie ani informacji
23.06.2021 19:11
@dzojko a Zielu zagral juz premierowy dobry mecz w reprezentacji?
23.06.2021 19:04
@dzojko nie znam tego pilkarza ale przebira nozkami co wyglada jakby szybko biegal a tymczasem wszyscy szwedzi bez problemu zdazyli wrocic :D nie widzialem chyba nigdy pilkarza na skrzydle do ktorego pasuje opis ze jest wolny jak woz z weglem
chociaz wg Gute skrzydlowi moga byc wolni :P
23.06.2021 18:55
@nyy32 Bartomeu zdazyl sprzedac Samedo i kupic Desta :P a Hasan za to zdazyl byc na wycieczce w Amsterdamie
23.06.2021 18:49
@DarthSmd a :) no coz, tutaj takie rzeczy sa porzadku dziennym wiec trudno powiedziec kiedy ktos ironizuje
23.06.2021 18:45
narazie to Sane jedzie na picu co jest martwiace bo mial byc zbawca, oby sie ogarnal
23.06.2021 18:17
@DarthSmd we wlasciwym czasie? umowa powinna byc przedluzona rok temu. Teraz pilkarz ma rok do konca i wbrew temu co twierdzi specjalista od negocjacji misza strategia "mamy czas" dziala tylko na korzysc zawodnika. Teraz on ma wszystkie karty.
Przypomnijmy tez ze rozmowy z naszej strony prowadzi czlowiek ktory komunikowal sie z Zahavim raz na kilka miesiecy, zaslynal okazywaniem zdenerwowania na kolacji z agentem a cale zycie to jego agent negocjowal mu kontrakty i ktory dal Arpowi 5 mln rocznie.
Edytowano : 2021-06-23 18:08:15
@Darth, i ktory tak genialnie zalatwil transfer Upamecano ze ten nie dolaczy do nas na treningi chyba ze doplacimy (w ramach siania propagndy Edmund twierdzi ze to... wina Lipska XD)
"Bayern have yet to contact Leipzig about Upamecano's contract situation. Still unknown whether Upamecano will start training with Leipzig or just train individually until 15 July. Both Nagelsmann & the player want him to start training at Bayern, the club has to pay" [@SPORTBILD]
23.06.2021 18:00
" strategia pt „mamy czas” to jedyna sensowna"
Edytowano : 2021-06-23 17:55:22
" jakakolwiek inna wypowiedź niż właśnie „mamy czas” postawiłaby zarzad w jeszcze gorszej pozycji negocjacyjnej"
vs
"nie twierdzę, że taka strategia jest ogólnie dobra"
moze to nie ja mam problem z czytaniem ze zrozumieniem tylko Ty z pisaniem ze zrozumieniem? :)
23.06.2021 17:53
@misza ps strategia 'mamy czas' moze i jest dobra ale dla pilkarza a nie klubu - to zawodnikowi konczy sie kontrakt a klubowi zalezy aby zrobic cos z tym przed jego koncem
no ale wolales silic sie na denna zlosliwosc zamiast pomyslec jakie konsekwencje ma taka 'strategia' dla jednej i drugiej strony oraz kogo faworyzuje
23.06.2021 17:37
@Danie1 nie pozycjoinowal sie wysoko dla zapytania "talented players" na youtube
23.06.2021 17:21
@misza rozumiem, na kurczakach sie nie znasz ale strategiach negocjacyjnych i strategiach medialnych juz tak :)))))))
23.06.2021 17:19
@tapczan nadzednym celem spolki gieldowej nie moze byc sukces sportowy tylko musi byc zarobek, inaczej mozesz isc siedziec ;) dlatego komiczne jest oburzenie kibicow BVB na RB Lipsk ktory jest bardziej klubem pilkarskim niz dortmundczycy
Edytowano : 2021-06-23 15:55:43
a co Bellinghama to przeciez Hasan obudzil sie dopiero na koniec i rozpaczliwie rzucil na stol wiecej tyle ze bylo juz za pozno. Tak samo bylo z Destem gdzie w koncu wyrownalismy oferte ale bylo pozamiatane.
23.06.2021 15:54
@misza mowisz chyba o negocjacjach ceny kurczaka na targu bo chyba na powaznie n8ie sugerujesz ze wypowiedzi do mediow (ktorymi swoja droga tak gardzisz) moga cos zmienic
23.06.2021 15:42
Skoro ma rok do konca to oczywiscie ze negocjacje beda trudne. Karty ma pilkarz nie klub. Negocjacje to trudny proces a u nas odpowiada za nie gosc ktory wczesniej negocjowal z zona gdzie pojda na kolacje bo cala kariere mial od tego agentow.
23.06.2021 13:41
@diablo sprawdz znaczenie tego powiedzenia
22.06.2021 17:58
a kiedy on mial zajebiisty okres? nigdy
gdy francja zdobywala MS byl zdecydowanie najslabszym ogniwem, w VfB walnie przyczynil sie do haniebnego sezonu u nas na prawej w porownaniu do takiego Sarra zagral poprawnie (ale zdecydowanie dajac za malo jak na wymagania wzgledem nowoczesnego prawego obroncy), na srodku zas granie nim to zaczynanie meczu z hendicapem bo wiadomo ze odda min. 1 gola
kompletnie nieuzasadnione wydanie 35mln
22.06.2021 17:57
przy tej okazji przypomnijmy ze zakochany w Sanchesie byl nie kto inny jak "nieomylny" Uli Hoeness
21.06.2021 21:28
@Marpa nie wiedzialem ze sie znacie i wiesz gdzie spedza wakacje :)
"Nie opieraj się na wierze, tylko wszystko sprawdzaj." :DDDDDDDD
nie mam zadnego blokera i nie mam tez sondy...
03.07.2021 08:37
"Wczorajszego dnia" to rusycyzm, pisze sie "wczoraj".
03.07.2021 08:33
W innym wątku przeczytałem że to zarząd wygrał 6 pucharów a Flick się obraził i odszedł.
Zastanawiam się jak daleko zajdzie ta propaganda i kiedy przeczytam że to Hasan Salihamidzić wygrał 6 pucharów i trzeba mu postawić pomnik :D Chronologia wydarzen i wojny wplywow mi wprost: to Karl jest ojcem tego sukcesu a Flick widzac ze z frakcja UIiego nie wygra musial odejsc marzac o wielkim Bayernie. Przypomnijmy:
- Szukamy dyrektora sportowego po tym jak sciagnieci przez Rummenige Sammer i Reschke odchodzac wiedzac ze do klubu wraca Uli i konczy sie profesjonalne i normalne dzialanie w obszarze sportowym ktorym Uli zawsze mial ambicje sterowac.
- skladane sa oferty m.in. Eberlowi, Lahmowi (ktory publicznie mowi o odrzuceniu oferty z powodu roznicy zdan co do kompetencji na stanowisku), jak sie pozniej okazalo rowniez Klose - wszyscy odrzucaja. Oferte przyjmuje byly pilkarz z 0 doswiadczeniem w pracy dla klubu w rolach innych niz pilkarz i czlowiek od usmiechania sie tj ambasador. Uli ma swojego czlowieka.
- Szukamy trenera po Carlo ktory mial problemy szatnia. Rummenige chce Tuchela lub kogos z nazwiskiem, frakcja Uliego forsuje niemieckiego kandydata padaja takie powazne nazwiska jak Hutter. W koncu pada na Kovaca - ktory chociaz ma zawodowe sukcesy nie pracowal z gwiazdami. Tuchel nie ma szans ze wzgledu na twardy charakter co jest nie do przyjecia dla Hoenessa (to tak odnosnie tego ze stawiac nalezy na 1 miejscu klub a nie ego)
- Kovac ma problemy z szatnia dodatkowo klub zamiast sprowadzic nastepcow Robbery... sprowadza kontuzjowanego obronce za 80mln, trener apeluje o uzupelnienia skladu wiec rozpoczyna sie pasmo drogich wypozyczen ktore nie rozwiazuje zadnego problemu
- DieRoten nienawidzi Kovaca ale Hasanowi chociaz nie mial zadnych sukcesow wczesniej i zawalono wymiane pookoleniowa na kluczowej pozycji sie upieka
- Rummenige znajac sie dobrze z DFB wsadza swojego czlowieka do sztabu - Flick ma pomoc w utrzymaniu atsmofery
- Flick zostaje trenerem i zaczyna wygrywac, nadal nie ma kontraktu bo Uli i spolka marza o Hutterze i innnych, po miesiacach sukcesow Karl daje Flickowi nowy kontrakt
- po objeciu druzyny ktora bila sie ale nie liderowala w BL i ktora nie wygladala na mistrzowska Flick wygrywa wszystko majac przy tym troche szczescia - mimo waskiej kadry udaje sie przygotowac druzyne na mini-sezon i zgarnad najwazniejsze trofea (gdzie tu zasluga zarzadu???)
- absolutnie kluczowi w tym mini-sezonie pilkarze to Neuer, Lewy i Kimmich (sciagnieci odpowiednio przez: Nerlingera, Sammera i Reschke z Guardiola)
- podobnie jak poprzednicy (zarowno Carlo jak i Kovac) Flick prosi o wzmocnienia i uzupelnienia kadry; w rozpaczy prosi o pilkarzy za darmo albo chociaz... przedluzenie kontraktu z Boatengiem
- z klubu odchodzi Thiago, sciagnieci sa 4 pilkarze na poziomie klubow dolnej czesci tabeli BL
- konflikt z Salihamidzcem narasta; pion sportowy odmawia nie tylko okazyjnych transferow (Werner za 25) chrzanic glupoty w mediach by podkopac trenera ale rowniez prostych przedluzen kontraktow w dodatku kontynowana jest brzydka gra i tak Boateng dowiaduje sie ze to koniec na treningu przed kluczowym meczem w LM
- Flick uznaje ze taka wspolpraca nie ma sensu, w rozpaczy oglasza publicznie chec odejscia
- frakcja Uliego wygrywa; zatrudniany jest trener za 15mln dla ktorego to zyciowa szansa wiec duza nadzieja ze nie bedzie 'podskakiwal'
- odchodzi Rummenige a wraz z nim kilku waznych czlonkow sztabu (w tym gerland ktory byl w klubiwe 30 lat) - wszyscy daja do zrozumienia ze chca pracowac ale w Bayernie nie dzieje sie najlepiej
- odchodzi dwoch waznych i zasluzonych obroncow; sciagamy jednego dajac do zrozumienia ze to najprawdopodobniej koniec transferow; Robbery nigdy nie zostali zastapieni, podobnie jak Lahm/prawa obrona, w klubie nie ma nadal 6 o ktora prosil juz Carlo, nie ma nastepcy Thiago
- kolejny rok pojawiaja sie problemy z przedluzaniem kontraktow
03.07.2021 08:21
@misza Edwards to prawdziwy dyrektor sportowy a nie czlowiek ktorego jedynymi zaslugami jest bycie sportowcem ktoremu agenci zalawiaja deale, wsadzony na stolek jako pionek (jako któryśtam wybór) przez czlowieka chciwego wladzy
01.07.2021 19:23
chcieć nie znaczy umieć
01.07.2021 19:22
good luck!
01.07.2021 15:21
Bayern od wielu wielu lat generuje ok 100 mln przychodow wiecej niz Liverpool* a tymczasem to oni po wygraniu niedawno LM i ligi szukaja KOLEJNYCH duzych wzmocnien polujac na Mbappe i ostatnio Comana oraz Goretzke (wyciagneli tez Thiago za kwote ktora sam Karl wysmial)
*- za: https://en.wikipedia.org/wiki/Deloitte_Football_Money_League
Edytowano : 2021-07-01 14:58:37
United (do ktorych moje uczucia sa jednoznaczne po finale LM z nami) swietne ruchy w tym okienku (Sancho&Varane).
01.07.2021 14:57
@nyy32 raczej jest oderwany o czym swiadczy to ze nikt sie na jego slowa nie daje nabierac a na zdemaskowanie i krytyke reaguje alergicznie (idiotyczna konferencja czy wywalenie Breitnera z lozy)
01.07.2021 12:37
Tlumaczenie ze dyrektor sportowy nie jest sam odpowiedzialny to troche tlumaczenie oczywistosci i nikt tego nie twierdzi bo poza Monchim w Sevilli żodyn nie ma takiej wladzy (zreszta Monchi zapewne tez nie sklada podpisow pod umowami).
To normalne ze zarzad podejmuje kluczowe decyzje razem, ale zakres odpowiedzialnosci jest jednoznaczy; to dyrektor sportowy odpowiada za to kogo szukamy, na jakie pozycje, w jakim budzecie, kto to robi i jak (bo odpowiada tez za strukture scoutingu) oraz w porozumieniu z trenerem. I to on przedstawia finalnie opcje, strategie oraz walczy o budzet "na zarządzie".
Tak samo jak w spolkach technologicznych CTO forsuje rozwiazania, nakresla plany, uzasadnia i przedstawia je zarzadowi. Przeciez inni czlonkowie tego spotkania nie dysponuja wlasnymi zespolami by prezentowac alternatywy (moga jedynie ingerowac w kompetencje sugerujac inne rozwiania jesli takowe nie zostaly od razu przedstawione).
Dodajmy tez ze - nie jest standardem - Hasan to oficjalnie Czlonek Zarzadu a dokladniej "EXECUTIVE board member for sport" odpowiedzialny za: first team, Campus, all coaches and backroom staff and departments.
Uli, z typowa dla siebie arogancja, traktuje kibicow jak dzieci.
01.07.2021 11:39
W glowie Uliego Coman i gnabry musza byc na poziomie Robbery skoro mowa o braku utraty jakosci w ostatnich latach. Nie mowiac juz ze na boku biega atrapa prawego obroncy w miejse Lahma. Udalo sie Bastiana zastapic Kimmichem i jako tako Vidala Goretzka. Nastepcy Xaviego nadal nie ma a o 6 prosil Carlo, prosil Kovac, prosil Flick.
Odszedl Thiago i Alaba (Davies mial fajne pol roku, ale do Alaby nawet krytykowanego to mu jeszcze brakuje) a lawki to w zasadzie nie mamy. I to nawet nie jest rpzesada bo pomijajac bardzo slaba jakosc to w meczu z PSG nie mielismy wszystkich mozliwych zawodnikow ^^
01.07.2021 11:27
@KingWizard ale Comana nie bedzie wiec otwiera sie szansa dla Mbappe zeby wskoczyc na jego miejsce i pokazac co potrafi
01.07.2021 10:51
pytanie gdzie sa nastepcy? przyjda ostatniego dnia okienka?
01.07.2021 10:47
@GabrielStach podobno 2-letnie wypozyczenie
01.07.2021 10:45
@AdiFantasti po co czekac; jest Messi do wziecia!
01.07.2021 10:40
najwiekszy czlowiek w historii tego klubu i ostoja rozsadku, szkoda ze tyle czasu musial poswiecac na zwalczanie zapedow Uliego
powinnismy go uhonorowac przez nazwe stadionu i/lub pomnik
01.07.2021 10:39
@GabrielStach tak, ale do 2023 roku
https://www.transfermarkt.com/lars-mai/profil/spieler/345780
01.07.2021 10:35
Dziwne jets to ze wypozyczamy zawodnika na 2 lata czyli na dlugosc kontraktu a nie ma informacji o jego przedluzeniu. Albo zapomniano podac albo de facto jest to forma transferu.
01.07.2021 10:12
@seco555 to pewnie Pini rozpuszcza plotki po tym jak go rekin Hasan zjadł przy negocjacyjnym stole niczym płotkę ^^
01.07.2021 09:06
a z ktorym agentem Hasan ma dobre relacje? :D
30.06.2021 22:09
od lat jestesmy w top 10 a nawet top5 w wydatkach na wynagrodzenia, wydajemy wiecej niz PSG, tyle ze w np Realu krocie zarabia 2-3 pilkarzy a taki Casemiro 3mln (netto) - tyle ile na wstepie dostal Tolisso (6mln brutto) czy Arp (5)
30.06.2021 22:03
Lucas Ocampos
Edytowano : 2021-06-29 12:47:12
no i do wyjecia jest Sterlinga ale to nie na nasze ambicje
29.06.2021 12:43
'swietny' zart, swoja droga Loew wyglada na konferencji jakby wlasnie wybieral sie do klubu - ktos moglby mu lepiej doradzac jak sie ubierac do TV
29.06.2021 11:49
Widze ze Deschamp juz sie nie zna. Chociaz gdy byla mowa o Tolisso czy Pavardzie to byl genuszem selekcjonerem ktory nie moze sie mylic wiec musi nie moga byc slaby. To mniej wiecej jak Klose - byl super trenerem ale szybko zostal amatorem niewdziecznikiem ktory tylko czekal na okazje zeby podobnie jak Flick uciec do DFB :D
29.06.2021 07:24
Cena jakbysmy nie chcieli sprzedac, problem jest taki ze chcemy :D
Pewnie Hasan przyjal 'strategie' na negocjacje; powiemy 100 oni dadza 40 i sprzedamy za 70 xD
29.06.2021 05:24
Q: Does that mean if there's no agreement with Süle and Goretzka, new players must be signed?
Salihamidžić: "Things could go in that direction"
[Kicker]
28.06.2021 17:38
"Z dniem" to rusycyzm, wystarczy zaczac od "30 czerwca"
28.06.2021 16:18
@Edmund xD
Edytowano : 2021-06-28 16:16:20
kazdemu kto przeczy i nie rozumie co znaczy ze kredyt swiadczy o sile firmy (ekonomicznej) polecam szybko otworzyc firme (robi sie to w godzine online) najlepiej z o.o. a potem wziac kredyt na pol miliona
Edytowano : 2021-06-28 16:16:32
sprobowac wziac*
28.06.2021 16:13
wszystko masz tam wyjasnione, nie mozesz wziac kredytu bezposrednio na pensje (jak to piszesz)
Edytowano : 2021-06-28 15:15:47
poza tym ubzdurales sobie przykald klubu ktorym zarzadzal prawdopodbnie najgorszy prezes w historii
swoja droga z luboscia zatrudnial on niedoswiadczonych pilkarzy jako dyrektorow sportowych co jest duza skladowa obecnego problemu a przy okazji jest masa podobienstw do #bosniackarewolucja
28.06.2021 15:12
@misza czyli byl wspierany ale nie byl ze swojej (ambicja) winy ^^
28.06.2021 15:07
Barca wziela kredyt na Espai Barca i nowy stadion nie na pensje, na takie operacje nie pozwala regulamin La Liga oraz FFP. Nie bardzo rozumiem tez co ma udowodnic przyklad 1 klubu. Powtorze; nie rozumiecie czym jest kredyt i tego ze swiadczy o sile nie slabosci firmy
28.06.2021 15:04
nikt tak 'lata temu' nie zdecydowal tylko kiedys wystarczalo gotowki, teraz z roznych przyczyn nie wystarcza a przez bledy w zarzadzaniu powstaly dziury i kadra (powaznych zawodnikow) sie skurczyla
W wypowiedziach Rummenige o tym ze Bayern "nie bedzie zyl na kredyt" chodzilo o tworzenie deficytu co roku a nie ew wziecie kredytu by cos osiagnac - co jak slusznie zauwazyl @AdiFantasti Bayern juz robil. Wy to traktujecie i jak widze wpisaliscie juz w wieloletnia strategie i prawie statut klubi doslownie co jest generalnie mocno bekowe. Tak samo jak nie rozumienie tego ze zdolnosc kredytowa (tak ogolnie) jest objawem sily przedsiebiorstwa a nie jego slabosci
28.06.2021 14:27
to powazne pytanie: czemu Flick nie mogl liczyc???
28.06.2021 14:19
xd
28.06.2021 08:34
Jesli chodzi o bramkarza Sergio Romero >>>> Ulreich. Ma 34 lata akurat 2 lata moglby by rezerwowym i wrocilby Neubel.
Cos Ci wyjasnie (1 i ostatni raz) @Edmund nie uciekam od rozmow (lol) z Toba tylko: a) trzeba je w pewnym momencie ucinac bo inaczej konczyloby sie niekonczacymi tlumaczeniami o co w ogole chodzi (jak teraz i zawsze wczesniej), b) zwyczajnie nie lubie z Toba rozmawiac - i to nie przez roznice zdan tylko patologiczna niemoznosc logicznego prowadzenia dyskusji (co wplywa tezn a)
Pomijam juz ze w kazdym poscie powtarzasz jak to sie na niczym nie znam wiec nie rozumiem skad obsesja komentowania kazdego mojego wpisu i wciaganie mnie w rozmowy.
28.06.2021 07:33
Nie, nie o to, tak samo jak nie ja wypominam Ulreichowi '1 mecz' tylko... Ty (nikt inny o tym nie pisal).
pasuje tylko powiedziec: "Edmund ale to Ty dzwonisz" ^^
28.06.2021 06:58
@Edmund a co Ty obie liczysz i od kiedy to juz Twoja sprawa, nie tego dotyczyla rozmowa, ale ok nie zrozumiales. Nastepnym razem jak chcesz zabierac glos w dyskusji zapoznaj sie z jej kontekstem.
Edytowano : 2021-06-28 06:37:59
tak sie wlasnie z Toba rozmawia :D my o Bayernie Ty nagle o Barcy, 0 logiki tylko macenie wody
28.06.2021 06:32
@Edmund w ogole sie nie znam, nie warto ze mna rozmawiac, najlepiej gdybys tego nie robil i nie prowokowal jak wtedy gdy piszesz ze stracilismy malo goli dzieki formie Ulreicha (no chyba ze to dzieki bramkarzowi oddano tak malo strzalow na bramke?:D). Ciagle cos trzeba tlumaczyc...
I znowu: Gnabry zostal kupiony (a rozmawialismy o tym kto przyszedl jako nastepcy Robbery) po sezonie spedzonym w Werderze - de facto swoim 1 w doroslej pilce; 27 meczow, wczesniej tylko ogony z ktorych nie uzbieralby sie nawet pelny sezon.
Edytowano : 2021-06-28 05:40:29
wiec nie wiem skad ani tym bardziej do czego wziales te 3 sezony ;)
28.06.2021 05:33
era postkapitalizmu a ludzie nadal boja sie kredytu na rozwoj firmy xD pewnie szczepionki tez sie boi i chodzi z folia na glowie...
27.06.2021 23:07
@seco555 najwyrazniej - jak twierdzi nasz naczelny propagandzista nie znam sie na pilce - ale mimo wszystko wydaje mi sie ze rekordowa mala ilosc strzalow na bramke nie jest zasluga bramkarza xD no ale to by nie pasowalo do "z gory ustalonej tezy" ze Ulreich jest super
27.06.2021 22:58
@Edmund kilkanascie lat temu byly w BL kluby ktore potrafily nawet cos pokazac w LM a obecnie najwiekszym rywalem Bayernu sa szkolki dla wielkich - BVB i Lipsk z umiarkowanymi ambicjami sportowymi
27.06.2021 22:29
@Edmund obiecywales nie komentowac moich postow, w koncu nie znam sie na pilce - to po co czas marnowac? a tu widze na pelnym etacie jednak - myslisz ze innych interesuje Twoja ocena kto sie na czym zna a na cyzm nie? mnie na pewno nie :D
rezerwowy bramkarz ma nie pekac w waznych meczach i umiec grac nogami (przynajmniej u nas) w obu aspektach Ulreich wypadl so-so, mamy Neuera wiec na lawce jest opcja dosc budzetowa - i skonczylo sie tez budzetowo tj sezon bez pucharu
@Arkady142 uwazalbym z tym bramkarz na kluby 4-8,w 2BL byl 10 jesli chodzi o save % a w sezonie o ktorym mowa ze sie nie znam 12 a w obronie gralismy wtedy solidny sezon
27.06.2021 21:59
@Mort bo balonik jest pompowany w Niemczech chyba z tego powodu ze nie ma na horyzoncie jakiegos wybitnego mlodego bramkarza. OStatni sezon w Schalke Neubel mial taki sobie - na pewno nie wygladal jak bramkarz na Bayern.
Zmarnowal tylko rok i bez praktyki meczowej leci do francji. Oby nie skonczylo sie lawka. Co do Ulreicha - jako ze Neuer jest coraz starszy na lawce powinien byc ktos lepszy niz Ulreich ktory badzmy szczerzy - nie popisal sie gdy mial szanse gry a sam tez nie odmlodnial.
27.06.2021 19:47
@buuuU udalo Ci się :D
26.06.2021 21:33
Swoja droga ponoc, mimo klauzuli 40mln, Lipsk jest gotowy oddac Sabitzera za 17-20mln. Przyznac ze to pilkarz ktorego bardzo lubie i imho przydalby sie u nas.
26.06.2021 21:04
to ile baboli dzis popelni Alaba? :P
26.06.2021 20:49
@Reeken89 poczytaj co mowili skauci z Premierleague - wiele klubow mialo go juz wczesniej na radarze - byl po prostu za drogi. Do nas Davies przyszedl jako bodajze 5 czy nawet 3 najwyzszy transfer wychodzacy w historii MLS. To byl pilkarz 'znany na rynku' tylko relatywnie bardzo drogi. Bayern podjal ryzyko - sluszne i poza Arpem nie krytykowalem takich transferow bo ryzykowac kiedys trzeba.
Taka perelka jest kimmich (robota Reschke i Guardioli) mogl byc Bellingham (wtedy gdy byl u nas na meczu a nie gdy Hasan rozpaczliwie przebijal oferte Dortmundu), Dembele (tylko ponoc... pomylilismy agentow i negocjowalism innego Dembele) czy moze byc Tanguy.
Ktos ostatnio (seco lub nyy) slusznie podsumowal ze z reguly tam gdzie trzeba bylo powalczyc o pilkarza to przegrywalismy; Jude, Dest czy np Jesus po ktorego Reschke polecial nawet do Brazylii. Ew odpuszczalismy jak np Torres (25 mln okazalo sie za duzo) czy Laporte.
26.06.2021 20:39
(a) Od Hainera przede wszystkim wymagalem poprawienia umow sponsorskich i wplywow z Chin i USA. Perez nie mail zadnych skrupolow powiedziec Adidasowi ze musza dac wiecej kasy (i dali). nasze umowy w niektorych obszarach wygladaja gorzej od tych Arsenalu. Zapewne w imie dobrych relacji. Kahn mial przyniesc deal z BMW (tematu nie sledzilem poza tym co bylo publikowane na Dieroten) a ponoc o malo co nie skoncyzlo sie... pozwem od BMW :D. W zasadzie udalo sie wiec tylko na rynku USA, no i jets jakis mityczny projekt Kahna Bayern AHEAD.
26.06.2021 19:52
@Ivan7 oczywiscie to bylo proszczenie, choc w przypadku Daviesa i jesli mamy wchodzic w szczegoly to akurat obserwowal go osobiscie Hasan w USA a nie Neppe ;)
26.06.2021 19:26
@tapczan Dest 15/20mln, Werner - 25mln, David Silva - 35mln i/lub Ferran Torres 25mln, Allan lub Ruiz rowniez ok 25mln i sklad wygladalby zupelnie inaczej. Mozna bylo miec 4 a nawet 5 z nich za koszt... wypozyczen. Jasne doszlyby tygodniowki ale pilkarze byliby w kadrze i sadze ze nawet gdyby nie spelnili sie u nas to odeszliby za zblizone kwoty
26.06.2021 19:07
@FanGraczyBayern 50 baniek byloby uczciwa cena chociaz chcialbym zobaczyc w koncu jakis sukces sprzedazowy i wpadajace do kasy 60-70mln. W przypadku United obstawiam jednak ze to karta w negocjach o Sancho a nie realna alternatywa.
26.06.2021 18:17
Korpoludek z korpogadka.
Ten sklad a nawet mocniejszy bez Flicka odpadl tez w 1/8. Mowi sie ze utrzymac na szczycie jest trudniej niz na niego wejsc. Wyglada na to ze od czasow Guardioli nie mamy nawet ambicji zeby sie utrzymywac w scislej czolowce. Nigdy nie zastapiono Lahma ani Robbery. Widzial to Flick i nie mogl zniesc.
26.06.2021 18:15
@seba HAsan nie wyczail Daviesa, ten byl doskonale znany scoutom m.in. w Premierleague, po prostu nikt nie chcial wylozyc 7-8 mln bo wydawalo sie to za duzo za 18 latka z MLS. My wylozylismy 10-12 ;) Po prostu zaryzykowalismy.
Wbrew temu co twierdzi pro Hasanowska propaganda taki Musiala byl rozpoznany przez trenerow z mlodszych rocznikow (z czasow kiedy szkoleniem mlodziezy zarzadzal m.in. Gerland) i jako kibic Bayernu od dziecka w zasadzie pchal sie do nas.
Jak trzeba bylo faktycznie kogos przescutowac to skonczylo sie wypozyczeniami z Realu i Barcy bo nie bylo pomyslu na zaden transfer oraz Arpem (ktorego agenci zrobili swietne zamieszanie i nabrali nas na oferty z calego swiata) czy wlasnie Sarra. Ew desperacka proba przekupienia Bellinghama.
26.06.2021 17:12
@Edmund ale obiecujesz?
(bo bardzo. chetnie nie bede juz czytal Twoich tlumaczen (zwanym rowniez zaklinaniem rzeczywistosci))
26.06.2021 16:35
@Edmund do koleczka narzekaczy nalezy Sammer, Eberl, agenci pilkarzy, prasa w Niemczech i na swiecie, Breitner, wielu czlonkow walnego, circa 80 tysiecy sympatykow i kibicow ktorzy podpisali petycje i wielu wielu innych (nawet @tapczan w koncu dostrzegl co sie odpie*****) a takze Flick, Klose i pracujacy w klubie 30 lat Gerland
w koleczku "zaklinaczy rzeczywistosci" jest Uli, ktory zatrzymal sie w czasie zarzadzania klubami ponad 20 lat temu Hasan a ktory ma manie wladzy i bosniak ktory dostal posade majac 0 (slownie: ZEROWE) doswiadczenie za to jak sie mawialo (glownie za komuny;)) "mierny ale wierny"
26.06.2021 15:21
@DonJupp4ever etam, Havertz 90% czasu kopal sie po czole i mimo ze zaliczyl doslownie momenty to nadal nie wiadomo gdzie ma finalne grac, nablizej mu do pozycji Tomka (a pozostale mecze gdzie wygladal dobrze zagral jako napastnik) czy ni**uja odnalazlby sie u nas. Sane tez mial fajne momenty tylko akurat zaden nie byl kluczowy. Na dzis obaj pilkarze wygladaja na mocno przeplaconych tylko ze Havertz wyglada na nadal zdeterminowanego a Sane lekkoducha idacego droga Gotze
Edytowano : 2021-06-26 14:43:16
przy czym Gotze mimo nieprzychylnej mu taktyki Pepa mial spoko liczby i nie wygladal w meczu jak oldboy na meczy pokazowym ^^
26.06.2021 14:42
@MR a z kto z utalentowanych przepadl? Hojbjerg? daleko nam do La Fabrica czy La Masia ktore produkuja pilkarzy na 1 ligi
26.06.2021 14:32
@Reeken89 niestety w najblizszej przyszlosci to klub poniesie konsekwencje
26.06.2021 13:39
@makaay on ma placone od komentarza :D
26.06.2021 13:00
@makaay nie nudzi, zaliczam wlasnie Wiedzmina 3 ;)
26.06.2021 12:53
Kolesiostwo z Ulim wystarcza - bo tez nawet Wyznawcy Hasana nie maja argumentu ze przyszedl tu z powodu, hihihihi, KOMPETENCJI i DOSWIADCZENIA. Zreszta warto przypomniec ze nie byl 1 wyborem; najpierw odeszli ludzie z ambicjami i doswiadczeniem* ktorzy nie pozwolili by sobie wejs na glowe: Sammer i Reschke, a nastepnie odmowili Ci majacy zdolnosc do autorefleksji i poczucie odpowiedzialnosci jak Eberl czy Lahm a jak ostatnio sie okazalo nawet Klose (pytanie kto jeszcze?). Wystarczylo wiec byc "miernym ale wiernym".
Smutne. Mysli czlowiek ze chociaz bosniak uczy sie na wlasnych bledach a tu kontraktu nadal przedluzane rok przed wygasnieciem...
*- ten przykry trend trwa: Flick, Tiger, Klose...
26.06.2021 12:51
@Edmund nie wiem dlaczego tak zle mowisz o spolecznosci dieroten, to raczej tylko Ty masz problemy z logicznym rozumowaniem, u innych nie widze tej przypadlosci
PS tytul newsa: PLAN NA PRAWA STRONE OBRONY moj komentarz: zajebisty plan - przemysl to!
26.06.2021 12:45
Obok Beckenbauera najwieksza postac w Niemieckim futbolu i Bayernu Monachium. Nalezy tylko zalowac ze w ostatnich 20 latach tyle energii musial poswiecac na zwalczanie Hoenessa, ktory nie potrafil isc z duchem czasu, i jego zapedow. Idac za przykladem Realu - stadion powinien zostac uhonorowany jego imieniem.
26.06.2021 12:30
@Edmund to jest mocna ekstrapolacja jesli. tego komentarza wnioskujesz 'rychly upadek klubu'. Bo wiesz ze rozmawiamy o prawej obronie?
a Sarr/Scott to jest nie wiecej jak poziom 2BL. No chyba ze wg Ciebie to poziom LM/Bayernu
Edytowano : 2021-06-26 12:24:14
@Emund no i mimo wszystko ja nie pamietam przyszlosci, natomiast od razu podpowiem ze jest taki uzytkownik Morta z ktorym sobie o tym porozmawiasz
26.06.2021 12:22
Zajebisty plan. Taki na miare 2BL D:
26.06.2021 11:59
Gnabry nie jest POD formą tylko to co prezentuje jest jego forma bo wygląda tak przez 90% czasu. Miał dosłownie pojedyncze wyskoki do tej pory i bardzo krótkie okresy lepszej gry ale trudno je nazywać formą. Narazie nie wygląda na piłkarza na wielki klub ani aby się rozwijał. Trzeba trzymać kciuki aby ogarnął się jak Sane bo - co smutno przyznać - na dziś naszym najlepszym skrzydłowym jets zdecydowanie Coman.
26.06.2021 08:35
Najnowsze osiagniecia w ramach #bosniackarewolucja - tyko pozycja bramkarza!
- bierzemy z Schalke bramkarza ktory zalicza dosc slabe 2 ostatnie sezony jednoczesnie pompujac balonik
- wszystko w atmosferze niedementowanych glosnych plotek o obietnicy meczow skladanych przez Hasana (ponoc nie 1 raz) co komentuje w koncu sam Neuer ("chce grac zawsze") oraz Flick
- caly czas twierdzimy ze mamy najlepszego bramkarza mlodego pokolenia (Freuchtl)
- tak 'zrecznie' wypozyczamy Fruchtla zeby rozwijal swoj talent ze zanim rozpoczal sie sezon zostaje przyspawany do lawki
- Neubel siedzi caly sezon na lawce i od polowy roku slychac o niezadowoleniu oraz koniecznosci udania sie na wypozyczenie
- tym samym nie mamy na przyszly sezon bramkarza nr2
- przedluzamy kontrakt z drugim po Fruchtlu talentem - Hoffmannem
- Hoffmann oglasza ze chce odejsc
- to moze Ulreich? ale nie chcemy Urleicha tylko Ortege
- jednak chcemy Urleicha bo Ortega za drogi (klauzula 5 mln znana od dawna)
Podsumowanie: nikt nie kontroluje mediow, nikt nie dementuje plotek zmuszajac kapitana do posrednio zajeci stanowiska, 2 bramkarzy (Neubel i Freuchtl) zmarnowalo rok, na dzis nie ma solidnego bramkarza nr2 w klubie wiec mimo brakow na innych pozycjach MUSIMY tu zainwestowac. Neuer jest swietny ale tez nie jest mlody, im starszy tym lepszy powinien byc ten na lawce - tymczasem zadzialo sie dokladnie odwrotnie i Neubela wysylamy wlasnie na 2 lata do Monaco i bierzemy prawdopodobnie Ulreicha i prawdopodobnie tylko dlatego ze za darmo (pytanie czy zdazymy przed ostatnim dniem okienka?).
¯\_(ツ)_/¯
Edytowano : 2021-06-26 07:11:21
@Adi nie wiem jak Ty ale ja tesknie za Christianem Nerlingerem :D
26.06.2021 07:05
United wydalo niewiele mniej a gdyby inwestowali kase ktora wydaja na obsluge dlugu to spokojnie by mogli wiecej. Jasne, jada na sterydach, ale jak pokazuje historia i wzrost wartosci klubow Romek ktory wpakowal w Chelsea ponad miliard nie zrobil zlego interesu. Nikt tam nie inwestuje bo ma za duzo - wszystko sie zwroci. No i raczej nie zdarza im sie wtopic/przeplacic
26.06.2021 05:48
totalny chaos w zarzadzaniu pozycja bramkarza
26.06.2021 03:30
@tapczan sportowo Ulreich tez raczej gorszy niz Neubel. No ale fakt, mamy przeciez najwieksze talenty bramkarskie na swiecie :D Hoffman & Freuchtl
lol
25.06.2021 19:36
@tapczan oczywiscie ze bedzie, teraz trzeba wydac $ na drugiego bramkarza
25.06.2021 18:54
mam w sumie mieszane uczucia bo to jednak byl zawsze ciekawy element w strategii na dwumecz - ale chyba dzieki temu bedzie wiecej dogrywek wiec w sumie dobrze ;)
24.06.2021 20:26
@miroslawBayern w Chinach tak samo wyglada produkcja wszystkiego na potrzeby korporacji z USA (Chiny to sobie gwarantowaly z kazda duza umowa na tania produkcje). najpierw wyrabiaja norme dla Nike czy Qualcommu a potem pod Chinska marka na swoj rynek ;)
24.06.2021 20:24
@misza mozesz zacytowac chociaz 1 komentarz 'wieszczacy rychly upadek klubu'? skoro jest ich tyle to nie powinno byc problemu z 1 :)
24.06.2021 15:16
@Pir5 dlatego zaznaczam ze rzadko ogladam reprezentacje i byc moze widzialem za malo meczow ale nie dostrzeglem grania pilka, budowania akcji od obrony i klepania pod polem karnym przeciwnika.
Ty widzisz takie rzeczy?
24.06.2021 15:00
Czytam że Sousa mowi ze zmienia mentalnosc, widze ze media to powtarzaja a kibice sa dumni z tego jak gramy (lol?). Reprezentaje ogladam rzadko i przyznam ze nie rozumiem o jakiej mentalnosci mowa; nie widzialem rozgrywania pilki w srodku pola, kombinacyjnych akcji pod polem karnym czy gegen-press. Widzialem dokladnie to samo co za Brzeczka: rozpaczliwa (z Hiszpania) dziurawa (ze Szwecja) obrona i pili z obrony do Ziela a potem Lewego ew na skrzydlo z wrzutka na jednego napastnika.
Zmiana mentalnosci i strata bramki w 2 minucie meczu o wszystko? Wyglada na to ze chodzi o to ze trener mowi po angielsku i mentalnie czuja sie swiatowo, ew ladnie obiecuje rzeczy ktorych ta kadra nie ma szans osiagnac bo zwyczajnie nie ma pilkarzy na odpowiednim poziomie.
Zmiany w grze nie widze zadnej a bilans Sousy jest absolutnie tragiczny i mam szczere obawy ze na MS sie nie zakwalifikujemy.
Edytowano : 2021-06-24 14:18:05
@Pir5 skladne akcje 30-40 metrow od bramki Szwecji ktora sie cofnela bo tak graja pod polem karnym gra po obwodzie i wrzutki do nikogo, zero kontr-pressingu - typowy mecz slabej druzyny-kamikaze przeciwko druzynie ktora lubi grac z kontry
24.06.2021 14:15
dopiero w studio dowiedzialem sie ze Tolisso gra :D
23.06.2021 21:59
@Marpa nie jestesmy ziomkami
Edytowano : 2021-06-23 20:23:24
ps oprocz tego ironia musi charakteryzowac sie pewna blyskotliwoscia to nie spotkalem sie jeszcze aby potrafil ironizowac ktos kto oglasza to samozwanczo a pozniej jeszcze sam czuje ze trzeba wytlumaczyc :D
moze zostan przy podrozach w czasie i oglaszaniem oraz upartym potwierdzaniem transferow ktore sie jeszcze nie odbyly
23.06.2021 20:19
jestem pewny ze alternatywna rzeczywistosc w ktorej broni Fabianski zamiast Szczesnego pozwala nam cieszyc sie z udzialu w duzych imprezach
ogolnie to niezla kompromitacja
23.06.2021 19:55
jeszcze mi powiedz czemu skromnosc nie pozwala Ci rozmawia o negocjacji cen na targu a ale juz z taka pewnoscia i jednoznacznoscia wskazujesz jedyna sluszna strategie medialna?
23.06.2021 19:52
@misza nie udaje :) nadal nie rozumiem dlaczego to JEDYNE co mozna mowic mimo ze jak pozniej twierdzisz nie najlepsze ¯\_(ツ)_/¯
wijesz sie jak waz, a zawsze mozna bylo przyznac ze palnales bez sensu
23.06.2021 19:44
@Arkady142 ale juz Szczesny powiedzial ze Sousa przez max 10 minut mowi o przeciwniku. A ten fragment bodajze Borek podsumowal ze takie wskazowki to poziom podstawowki. Trener - szczegolnie takiej sredniej repry jak - my obowiazek powiedziec kto jest odpowiedzialny za tego Skriniara przy stalych fragmentach, kto go ma asekurowac a nie tylko wspomniec ze jest grozny...
Edytowano : 2021-06-23 19:27:41
@Marpa, rozumiem, czyli zrodlem tej informacji jest Twoja rozmowa telefoniczna z Gianluigim ;)))))
23.06.2021 19:25
teraz juz tylko czekamy na filmik z PZPN na ktorym Sousa mowi:
Szwedzi lubia grac z kontry,
czasem strzela z akcji,
czasem ze stalego fragmentu
a grozny jest Forsberg
no, to juz wszystko wiecie, do boju!
23.06.2021 19:20
@Marpa mowisz o sarkazmie ale ok dude
a jak tam Donnaruma? admin ich strony niezle sie opierdziela, wloch juz od 2 dni ich pilkarzem a tam ani w skladzie ani informacji
23.06.2021 19:11
@dzojko a Zielu zagral juz premierowy dobry mecz w reprezentacji?
23.06.2021 19:04
@dzojko nie znam tego pilkarza ale przebira nozkami co wyglada jakby szybko biegal a tymczasem wszyscy szwedzi bez problemu zdazyli wrocic :D nie widzialem chyba nigdy pilkarza na skrzydle do ktorego pasuje opis ze jest wolny jak woz z weglem
chociaz wg Gute skrzydlowi moga byc wolni :P
23.06.2021 18:55
@nyy32 Bartomeu zdazyl sprzedac Samedo i kupic Desta :P a Hasan za to zdazyl byc na wycieczce w Amsterdamie
23.06.2021 18:49
@DarthSmd a :) no coz, tutaj takie rzeczy sa porzadku dziennym wiec trudno powiedziec kiedy ktos ironizuje
23.06.2021 18:45
narazie to Sane jedzie na picu co jest martwiace bo mial byc zbawca, oby sie ogarnal
23.06.2021 18:17
@DarthSmd we wlasciwym czasie? umowa powinna byc przedluzona rok temu. Teraz pilkarz ma rok do konca i wbrew temu co twierdzi specjalista od negocjacji misza strategia "mamy czas" dziala tylko na korzysc zawodnika. Teraz on ma wszystkie karty.
Przypomnijmy tez ze rozmowy z naszej strony prowadzi czlowiek ktory komunikowal sie z Zahavim raz na kilka miesiecy, zaslynal okazywaniem zdenerwowania na kolacji z agentem a cale zycie to jego agent negocjowal mu kontrakty i ktory dal Arpowi 5 mln rocznie.
Edytowano : 2021-06-23 18:08:15
@Darth, i ktory tak genialnie zalatwil transfer Upamecano ze ten nie dolaczy do nas na treningi chyba ze doplacimy (w ramach siania propagndy Edmund twierdzi ze to... wina Lipska XD)
"Bayern have yet to contact Leipzig about Upamecano's contract situation. Still unknown whether Upamecano will start training with Leipzig or just train individually until 15 July. Both Nagelsmann & the player want him to start training at Bayern, the club has to pay" [@SPORTBILD]
23.06.2021 18:00
" strategia pt „mamy czas” to jedyna sensowna"
Edytowano : 2021-06-23 17:55:22
" jakakolwiek inna wypowiedź niż właśnie „mamy czas” postawiłaby zarzad w jeszcze gorszej pozycji negocjacyjnej"
vs
"nie twierdzę, że taka strategia jest ogólnie dobra"
moze to nie ja mam problem z czytaniem ze zrozumieniem tylko Ty z pisaniem ze zrozumieniem? :)
23.06.2021 17:53
@misza ps strategia 'mamy czas' moze i jest dobra ale dla pilkarza a nie klubu - to zawodnikowi konczy sie kontrakt a klubowi zalezy aby zrobic cos z tym przed jego koncem
no ale wolales silic sie na denna zlosliwosc zamiast pomyslec jakie konsekwencje ma taka 'strategia' dla jednej i drugiej strony oraz kogo faworyzuje
23.06.2021 17:37
@Danie1 nie pozycjoinowal sie wysoko dla zapytania "talented players" na youtube
23.06.2021 17:21
@misza rozumiem, na kurczakach sie nie znasz ale strategiach negocjacyjnych i strategiach medialnych juz tak :)))))))
23.06.2021 17:19
@tapczan nadzednym celem spolki gieldowej nie moze byc sukces sportowy tylko musi byc zarobek, inaczej mozesz isc siedziec ;) dlatego komiczne jest oburzenie kibicow BVB na RB Lipsk ktory jest bardziej klubem pilkarskim niz dortmundczycy
Edytowano : 2021-06-23 15:55:43
a co Bellinghama to przeciez Hasan obudzil sie dopiero na koniec i rozpaczliwie rzucil na stol wiecej tyle ze bylo juz za pozno. Tak samo bylo z Destem gdzie w koncu wyrownalismy oferte ale bylo pozamiatane.
23.06.2021 15:54
@misza mowisz chyba o negocjacjach ceny kurczaka na targu bo chyba na powaznie n8ie sugerujesz ze wypowiedzi do mediow (ktorymi swoja droga tak gardzisz) moga cos zmienic
23.06.2021 15:42
Skoro ma rok do konca to oczywiscie ze negocjacje beda trudne. Karty ma pilkarz nie klub. Negocjacje to trudny proces a u nas odpowiada za nie gosc ktory wczesniej negocjowal z zona gdzie pojda na kolacje bo cala kariere mial od tego agentow.
23.06.2021 13:41
@diablo sprawdz znaczenie tego powiedzenia
22.06.2021 17:58
a kiedy on mial zajebiisty okres? nigdy
gdy francja zdobywala MS byl zdecydowanie najslabszym ogniwem, w VfB walnie przyczynil sie do haniebnego sezonu u nas na prawej w porownaniu do takiego Sarra zagral poprawnie (ale zdecydowanie dajac za malo jak na wymagania wzgledem nowoczesnego prawego obroncy), na srodku zas granie nim to zaczynanie meczu z hendicapem bo wiadomo ze odda min. 1 gola
kompletnie nieuzasadnione wydanie 35mln
22.06.2021 17:57
przy tej okazji przypomnijmy ze zakochany w Sanchesie byl nie kto inny jak "nieomylny" Uli Hoeness
21.06.2021 21:28
@Marpa nie wiedzialem ze sie znacie i wiesz gdzie spedza wakacje :)
"Nie opieraj się na wierze, tylko wszystko sprawdzaj." :DDDDDDDD
21.06.2021 21:24