– Tak, widziałem, że jest zainteresowanie ze strony Bayernu. Można o tym przeczytać wszędzie, ale liczą się też inne kluby – stwierdził niedawno Gravenberch w rozmowie z holenderskim portalem NOS.
04.04.2022 18:42
@tapczan hmm, ale skad jakiekolwiek sugestie ze w ogole mogliby? przeciez to blad sedziego :) o jakim walkowerze w ogole mowicie :D
03.04.2022 02:24
@ZielonyPomidor oni nie umieja inaczej, nie ma bardziej toksycznego 'community' niz to skupione wokol dortmund.com.pl
02.04.2022 23:03
@sylwester123 a kto tak pisal? spotka sie z moim gniewem, Zolta Lodz Podwodna to jedna z najbardziej romantycznych druzyn w Europejsiej pilce
Edytowano : 2022-04-02 20:41:02
a ok, juz widze, @Daro nie zamieniaj sie w kibicow BVB skupionych wokol polskiej strony, scierwa to troche przesada, zostanmy przy czyms lagoniejszym i lepiej oddajacym sytacje np LOLTMUND ;)
02.04.2022 20:39
Loltmund i memchester nie zawodza :D @tapczan dobry dzien dzis!
02.04.2022 20:10
Od takich rzeczy jest sedzia techniczny wiec o walkowerze nie ma mowy, wina jest wspolna
02.04.2022 18:57
Szacun Leon za taki powrot!
02.04.2022 18:43
lol
02.04.2022 17:18
Flickowi odmówiono przedłużenia umowy z Boatengiem a Julkowi ściągnięto piłkarza wbrew raportom. Dobre..,
01.04.2022 19:04
@Fari kogo?
29.03.2022 22:45
Michniewiczto jest fachowiec i odpowiedni czlowiek na tym stanowisku
29.03.2022 22:26
@tapczan podobnie, to gosc ktory ma spore miejetnosci ale kompletni nie ma glowy, blysnie raz na 10 meczow, czyli troche jak...Gnabry. Czy 1 niesamowite podanie na kwartach z przystawka w postaci 2 ladnych goli/asyst ktore niesamowicie wygladaja na youtube to jest to?
Edytowano : 2022-03-28 23:04:12
to bylo ofc pytanie z z niema odpowiedzia ;) majac na uwadze roszczenia wobec zarobkow rowniez nie wierze.
Plotka powstala z prostego powodo: Raiola probuje polaczyc transfer Mazraouiego z Pogba
28.03.2022 22:58
@AdiFantasti dziennikarz czy "dziennikarz"? Pogba obecnie ma ok 300k funtow i oferte ponoc na ok 400...
Edytowano : 2022-03-28 21:50:00
i zdania 500. Do tego jest leniem :)
28.03.2022 21:47
@Moe a co z DNA Bayernu 4-2-3-1? ktos bedzie miala jaja wyjasnic kibicom czemu robimy rewolucje dla trenera ktory nigdy w zyciu niczego nie wygral i w celu zmiany taktyki na mniej nowoczesna?
28.03.2022 21:05
@ZielonyPomidor ma klauzule 70 baniek, jak spadna 25 - wiec bedzie gra nerwow
28.03.2022 20:42
Flick wroc! tesknimy!
28.03.2022 19:06
@Matilegolas a Gnabry to klasyczny skrzydlowy? :)
28.03.2022 19:02
Nie ma szans zebysmy dostali 70mln za Sergea, skad w ogole taki pomysl lol
28.03.2022 18:23
Pytanie po co taki piłkarz w kadrze? Nie ma Leona, Coco tez nie ma…
28.03.2022 16:21
2,5 roku temu zapowiadal się niesamowicie. Błędy które robił były typowe dla młodego piłkarza. Jesteśmy jednak dalej a In nadal robi te same błędy a braki koncentracji tylko się pogorszyły. No ale podjęliśmy ryzyko świadomie bo już pół roku przeć transferem wyglądał bardzo słabo.
Przyszedł ze swoim trenerem, liczyłem na to i nowy impuls. Oby się ogarnął choć przyznam ze mam złe przeczucia…
28.03.2022 16:20
@Yakub93 za rok konczy mu sie umowa sprwdzil sie jedynie slabej lidze. Mysle ze fajnie byloby dostac 5-8mln + np 20%z przyszlego transferu
27.03.2022 13:35
Barcelona >>>>>>> Monachium w kwestii przyjemnosci zycia ;)
27.03.2022 13:25
@Pir5 co rozumiesz przez zniszczy marke? idac do Barcelony? :D
27.03.2022 11:55
Zarówno Kahn jak i Kahn są fanami Halaanda. Moje stanowisko jest proste: Lewy powinien grac u nas i walczyc o pibicie rekordu Mullera, jest geialnym napastnikiem i legenda, ale... rozumiem postaw klubu. ma kontrat jeszcze poltora roku a chce przedluzyc z podwyzka. W tym wieku to dosc agresywne zadania. Jedno pytanie: czy mozemy cos zarobic? Jesli mialoby byc oddanie za darmo zeby zwolnic tygodniowke i miejsce to jestem zdecydowanie na NIE. Jesli w gre mialaby wwchodzic kwota odstepnego... z zalem ale rozumiem
27.03.2022 11:13
pewne osoby nie znajace Bayernu i zaprzeczajace spieciom na lini Karl - Uli beda sie w koncu mogly podszkolic z wiedzy na temat klubu
27.03.2022 10:49
@Pir5 juz sie mdło robi od tego ciągłego czytania o jakiejś krytyce. Możesz wskazać gdzie rzekomo jest ta ciągła krytyka klubu pod tym wątkiem?
Ja widze ciagle krytykę tego ze ktoś pisze nie tak jakby chcieli inni. Bez argumentów, bez rozmowy na temat, zwykle obrażanie. Tego jest najwiecej.
Ty tez kiedyś pisałeś o klubie, teraz zajmujesz się głównie komentowaniem komentarzy
26.03.2022 20:31
@josh1982 a skąd ten hejt? :( oby administracja zrobila z tobą porządek!
26.03.2022 19:09
Ja cierpliwie czekam na wskazanie co jest rzekomym trollowaniem ale wiem ze się nie doczekam. :)
Bo ja mógłbym wskazać kilku użytkowników którzy nie zajmują się rozmowami nt klubu ale za to uwielbiają komentować komentarze i wręcz obsesyjnie mnie :)
„Screams from the haters, Got a nice ring to it. I guess every super-hero needs his theme music.„ :D
26.03.2022 19:03
Hmm, przedłużenie umowy to jedno ale skąd pomysł u Lewego ze może odejść e tym sezonie? Kontrakt jest do końca przyszłego…
26.03.2022 18:33
@Pir5 za duzo o mnie myslisz, skup sie na Bayernie
26.03.2022 15:20
@tapczan rozwin?
od poczatku kariery nie ma odpowiedniej koncentracji i duze wahania formy, wiec albo uwazasz ze mna albo ze nie sa to wazne cechy obroncy
26.03.2022 14:58
@tapczan wg jakiegos "But Football Club" bliskosc najwyrazniej polega na tym ze jego byly klub... obserwuje pilkarza! :DDD
26.03.2022 13:47
@admin wskaz prosze fragment z ktorego wywnioskowales to co wywnioskowales. Nie wiem o co Ci chodzi, nie zrozumiales mojego posta, nieszkodzi, ale nie bede bawil sie w pisanie "nie da sie tego czytac".
Co do rzekomych "dziesiatek komentarzy" (dobrze ze nie tysiace) to zapraszam do poswiecenia czasu na odszukanie tamtych dyskusji, znajdziesz w nich jednoznaczne stwierdzenia ze dobrze iz pozegnalismy Flicka bo mial zachcianki a w Bayernie nie spelnia sie zyczen trenera. Zadne manipulacje, takei byly argumenty, formowane bezposrednio, na odejscie Hansiego.
Edytowano : 2022-03-26 13:02:15
Piszesz o gownoburzach a jednoczesnie uzywasz sformuowan takich jak: "dziesiatki komentarzy" czy "nie da sie tego czytac" w odniesieniu do moich wypowiedzi.
Podalem przykald Sabitzera i informacji o tym ze pion sportowy byl PRZECIWNY transferowi. Ty mowisz o "sabotowaniu mimo zgody" - que?
26.03.2022 12:59
@AdiFantasti ale rola 6 nie jest rozgrywanie w trakim sensie jak 8 czy 10, tylko wyjscie spod pressingu a to sie robi dzieki dobrej technice ktora Jamal ma, i krotkie odegranie. Ma tez gre 1 na 1 wiec moze zyskac przestrzen wychodzac do przodu. W druzynie ktora nie gra kontra (czyli to dlugie podanie nie jest potrzebne) jego cechy predysponuja go na 6
Edytowano : 2022-03-26 12:31:56
Roca ma staty bo gra jak junioir - bezpieczne, zachowawczo. To nie jest pilkarz na Bayern i wie to kolejny trener. Dziwi mnie to ciagle rozczarowanie na DieRoten jego brakiem wystepow...
Edytowano : 2022-03-26 12:33:49
MArc gral fatalnie przez 2 lata zanim przyszedl do nas, w spadkowiczu, juz samo to... jak mozna uwazac ze taki ktos nagle bedzie zawodnikiem u nas? :D
26.03.2022 12:30
Moim zdaniem ma zadatki na bycie pilkarzem w typie Thiago. Whoscored ktore cechy pilkarza generuje na podstawie statystyk przypisalo mu przechwyty i zaangazowanie w obronie: https://www.whoscored.com/Players/395252/Show/Jamal-Musiala
26.03.2022 12:09
@tapczan juz ustalilismy ze niektore inwestycje nie wychodza. Tam jednak byly one poczynione. (jest jeszcze Rodrygo)
26.03.2022 12:05
@tapczan Modric i Kroos - tak sa starzy, ale jeszcze rok temu grali na swiatowym poziomie, po tym pewnie kogos tam dokupia. Jest tez Casemiro i Velverde dokupili Camavinge - to naprawde nie brzmi zle. Benzema nie ma wielu kontuzji wiec maja podejscie jak my do Lewego, a w odwodzie jest przeciez Mariano i Jovic na ktorych liczyli. Trener mial opcje, ale wybral inaczej.
26.03.2022 11:24
co to znacyz ma wszystko? ma ogromne wahania formy i braki w koncentracji czego nie poprawil juz od bardzo dawna, to nie brzmi jak wszystko
26.03.2022 11:08
@Prezes42 Trippier byl do wziecia za 20mln. Solidny grajek na nastepne 2-3 lata
26.03.2022 11:04
@Globin23 i to wynika z tego co mowie od dawna :) dlatego jak slysze ze martwie sie o przyszlosc za bardzo i wszystko bedzie super to niestety nie biore tego na powaznie. Obecna dyrekcja miala zadanie zastapic Lahma - ile lat juz to sie nie udaje? ile lat nie mamy 6 czy w ogole solidnego pilkarza od odejscia Lahma? ile duzych transerow wypalilo?
O naszej sile stanowi obhecnie trzon pilkarzy dzieki ktorym Flick osiagnal takie sukcesy:: Neyer, Muller, Lewy. Wszyscy wiemy ile oni maja lat. Teraz wrocmy akapit wyzej i ciagle jeczenie ze nie ma pieniedzy. Co bedzie po ich odejsciu?
I jak kuriozalnie w tym kontekscie brzmi informacja ze szefem scoutow zostaje... czlowiek z rocznym doswiadczeniem jako scout! Niekompetentni ludzie nie lubia sie otaczac kompetentnymi bo konczy sie jak z Flickiem ktory jak pamietamy byl tak zirytowany "pomyslami" Hasana w autokarze ze padlo az slynne "zamknij sie"
Dodajmy tez ze Flick mial doswiadczenie chocby z Hoffenhaim w pracy w pionie sportowym - nie jako dyrektor ale manager - za co zrezta byl ogromnie chwalony, mozna wiec smialo zalozyc ze wiedzial jak sie te sprawy powinno prowadzic dobrze, i swoja droga przy okazji mial tym samym... wieksze doswiadczenie doswiadczenie i suckesy od przelozonego :D
Zastanawiam sie tez czy Ci ktorzy bronili Hasana w konflikcie z Flickiem uzywajac argumentu ze klub nie bedzie spelnial zachcianek trenera czuja sie z faktem ze zwolniono tego trenera na nastepce wydano 25mln a nastepnie.... kupiono mu pilakrza na zyczenie WBREW rekomendacjom(!!!).
zupelnie zasadne jest wiec pytanie: CZY LECI Z NAMI PILOT?
Edytowano : 2022-03-26 11:01:13
to wyzej to do Ciebie @nyy
26.03.2022 11:00
@Globin23 to ze sie targujemy to nic zlego, problem w tym ze tracimy przez to cele. Bardziej martwi ze nie majac prawego obroncy juz od dawna nie rozgladamy sie za najlepsza opcja tylko najlepsza najtansza opcja.
Mozna wydac duzo i madrze, mozna malo i glupio tak naprawde tracac co pokazuje chocby przyklad Odriozoli i Sarra - gdzie calosc kosztowala nas juz ze 20mln, Sarr jest w zasadzie niesprzedawalny i mamy tylko problem a nie zawodnika. Za chwile trzeba wydac kolejne miliony i dalej pewnie placic Sarrowi. Juz nawet rzucajac abstrakcyjny przyklad: czy gdybysmy kupili Hakimiego za 80mln.
Tak sie tu smiano z Barcelony i wyszydzano w jaki dolek wpadla podajac jako antyprzyklad (swoja droga jedna z glownych przycyzn tego jest... zatrudnianie ludzi bez doswiadczenia jako dyrektorow sportowych przez co robiono nietrafione transfery za duze pieniadze i nie trzymano zarobkow w ryzach - to taki maly lisc w twarz od ironii losu dla podajacych przyklad barcelony;)), ale jak pisalem nizej: tam sa podstawy zeby z niego wyjsc i mowi sie o wzmocnieniach. UU nas sie mowi ze nie mamy na nic pieniedzy i szuka najtanszych opcji :/
26.03.2022 10:20
@admin ale Ty znowu o tym, że o kimś tam się mówi w kontekście transferu do klubu X, czy Y jakby sam fakt łączenia zawodnika z danym klubem miałby być argumentem świadczącym za tym właśnie klubem. - co? niczego takiego nie napisalem, dziwaczny wniosek, absurdalna teoria
@tapczan sugerujesz ze mamy takie problemy finansowe jak Barca?
Edytowano : 2022-03-26 08:36:03
@admin zatem nie ja znowu tak pisze tylko najwyrazniej Ty znowu tak (nie)zrozumiales
26.03.2022 08:35
Barca przed pandemia była na drodze do osiągnięcia jako 1 klub e historii miliardowych obrotów. Niezdrowa sytuacje stanowiły kontrakty z czego gro to był starzejący się Messi oraz niewypały (griezmann, dembele, cou).
Podjęli trudna decyzje dotycząca Messiego ale dziś sponsorzy widza ze Messi się nie przeniósł - Messi się skończył. I należy szukać nowych gwiazd jak Mbappe czy Halaand.
Tam sa duże projekty które można skomercjalizować jak espai czy Barca Digital. Wyjdą z dołka szybko.
Laporta publicznie mówiąc o spotkaniach z Raiola czy wypuszczanie informacji o zainteresowaniu topowymi piłkarzami ma tylko wzmocnić wizerunek w czasie chwilowego kryzysu. Nikt już nie mówi ze Barca nie ma kasy czy ze tak naprawdę musiała kombinować żeby rejestrować zawodników - wszyscy patrzą w przyszłość i to jest tez jasny przekaz dla potencjalnych sponsorów.
W ich kontekście mówi się o Mbappe, Halaandzie, powrocie na szczyt. O nas ze niepotrafiny zadowolić kapitanów i ze jest plan żeby hyc klubem sprzedającym oraz ze nie ma kasy na poważnych graczy…
Edytowano : 2022-03-25 16:55:00
Jako ze na bank ktoś napisze ze to „hejt” na Bayern to prosze o konkretne wyszczególnienie co oraz oświadczenie o zapoznaniu się z definicja słowa hejt
25.03.2022 16:52
@tapczan dlaczego okreslasz fanow klubu chcacych ogladac swoje gwiazdy jak najdluzej "zwyklymi Kowalskimi"?
24.03.2022 22:22
byle nie Antony...
24.03.2022 16:07
@AdiFantasti jak wiemy w przypadku obroncow doswiadczenie to minus :D bez przesady 29 lat, spokojnie 3 czy nawet 4 sezony na dobrym poziomie przed nim. To chyba realnie najlepszy dostepny obronca obok Koulibalyego ktory jest o ile pamietam starszy o rok i kosztowalby absurdalne pieniadze
24.03.2022 14:42
Na boisku sie kompletnie nie broni i to jest najwazniejsze, przyczyny to sprawa klubu. To nie jest nastolatek z innej ligi takze sorry, zegnamy sie po sezonie. Oby sie dalo cos zarobic jeszcze
24.03.2022 12:57
@tapczan poluzuj gacie, trochę dystansu się przyda;-).
I wtedy takiego newsa czyta się uśmiechając jeśli w pamięci jest tylko 5 mln różnicy w sprawie Desta czy podróż naszego zarządu do Amsterdamu aby dopiąć transfer
24.03.2022 09:53
Trzeba go bylo wypozyczyc w tym sezonie - nie ma doswiadczenia w doroslej pilce, rok kontuzja. Liczono chyba na jakis cud. Byl przeciez Richards ktory rok gral praktycznie caly sezon i to on powinien zostac w klubie.
Teraz Tanguy ma 2 lata umowy, czyli jesli nie zrobimy (tak jak np czesto robi Real) ze przedluzamy umowe o okres wypozyczenia to wroci z rokiem do konca umowy. Po dobrym sezonie (ale nie na poziomie Bayernu bo poza klubem) bedzie mial wysokie rzadania, po slabym potencjalnie nie bedzie jak zarobic. Z 2 latami do konca byloby jszcze jakies pole manewru
24.03.2022 08:28
mam deja vu
24.03.2022 08:18
z kims Hasan ma dobre relacje? (poza agentem Upamecano ktorego klient dostal 10mln)
oby to oraz podsumowanie transferow na ten sezon (oba sa wtopami) otworzylo w koncu oczy Kahnowi
24.03.2022 08:14
Panie Hainer, to juz bylo
22.03.2022 20:06
@admin ale link ktory podales powoluje sie na sport inteliligence a to UEFA ma oficjalne dane, dodatkowo tam jest top 5 a Bayern jest na pewno w top10 o ktorym mowisz ze nas nie ma, + rozmowa dotyczyla dluzszej perspektywy niz jeden konkretny rok
22.03.2022 14:46
@DonJupp4ever oraz ze PSG go nie sprzedalo bo odszedl za darmo do Juve
22.03.2022 14:39
@Pir5 nie pochwale, dlaczego mialbym? dla Juve odejscie Dybali za darmo to tez nie jest dobra rzecz. My Alabie ostatecznie zaoferwalismy tyle ile chcial, oni stwierdzili ze kontrakt ktory uzgodnili i moga podpisac jest za wysoki i wycofali oferte. Napisalem ze taka decyzja wymaga jaj (bo mogli przedluzyc). Widzisz roznice czy nie widzisz?
22.03.2022 12:58
@Kotarka12 troche zbyt surowa ocena bo jednak w Realu wykrecal naprawde dobre liczby, problem w tym ze ejst zdecydowanei za wolny i wymaga ustawienia gry pod niego. No i jego powroty nad ranem z imprez byly wrecz legendarne
22.03.2022 09:43
@bayern1987dwa gosc ktory nieznacznie rozwinal sie od czasow Juve a Ty nadal wierzysz w jego rozwoj :D
Edytowano : 2022-03-22 09:39:33
Dybala to pokaz dobrej roboty Arrivabene (swoja droga manager generalny w Juve ktory przyszedl z... F1). Paulo mial umowe na stole, ale Juve sie rozmyslilo i wola oddac pilkarza za darmo niz przeplacac (wg roznych zrodel mial zarabiac 7, inne mowia o 8+2). Powiedzieli to wprost: kupilismy Vlahovica, wiec wycofalismy oferte dla Dybali (dodali ze nizsza bylaby brakiem szacunku wiec nie dostal zadnej nowej propozycji :D).
trzeba przyznac ze pokazali jaja w tej sytuacji
Edytowano : 2022-03-22 09:40:23
ciekawe gdzie wyladuje, IMHO w klubie gdzie nie bedzie nan im presji bycia liderem jest szansa ze sie rozwinie, ale raczej obstawiam ze zaliczy zjazd bo jednak w Turynie sporo bylo ustawianie pod niego
22.03.2022 09:26
do dzis nie moge uwierzyc ze wywalilismy na niego 40mln
22.03.2022 09:25
@Fari pametietam wielkie litery w Bravo Sport: Sławomir Wojciechowski WKRĘCASZ ROGALI
Edytowano : 2022-03-22 09:24:22
wkręcacz* (ze niby mial super rzuty wolne)
22.03.2022 09:24
@ZielonyPomidor a mozesz byc dobrym trenerem jak nie trenowales i nie chodziles do szkoly trenerskiej tylko zadzwnoil do Ciebie Uli i zaproponowal stanowisko? (jeszcze tu akurat mowimy o bylym pilakrzy a stanowisko dyrektorskie ma z bieganiem za kulka niewiele wspolnego)
a swoja droga Hasana jako pilkarza bardzo lubilem
22.03.2022 09:23
@admin Bayern nie wydaje najmniej z posrod top10, wydaje na poziomie top3 top5 (dopiero bodajze rok czy 2 lata temu wypadlismy z 5). Odnosze sie do danych publikowanych przez UEFA, podalem nazwe raportow gdzie mozna to znalezc, mozna tez wklepac i wyszkac newsy z kazdego roku na golu. Prosiles o zrodla - podalem. Sam rzuciles teze sprzeczna z danymi UEFA wiec ja tez prosze o zrodlo :)
22.03.2022 05:08
PSG sprzedało Domana do Bayernu oj @DonJupp4ever twoje pokazy ignorancji są doprawdy zdumiewające jak na kogoś wyrażające opinie w tak kategoryczny sposób
22.03.2022 04:29
@AdiFantasti nie nie nie. Gość jest dojrzałym piłkarzem, z ligi i z trenerem który go zna i chciał. Żadnej taryfy ulgowej, tniemy straty i żegnamy się po sezonie.
21.03.2022 17:49
Szarża z kontraktem Daviesa to zgodzę się - kompletnie niezrozumiała i niepotrzebna. Umowa Comana to efekt desperacji i palącego się tylka dyrektora w firmie ktory rzucił nie swoją kasa bo nie mógł sobie pozwolić na kolejne odejście za darmo lub za grosze
Edytowano : 2022-03-21 17:39:55
@admin fakt jest taki ze Koulibaly zarabia mniej niż Lucas i podobnie jak Grający piach (już przed transferem) Upamecano
21.03.2022 17:31
@DonJupp4ever Dybala zgodził się na 7 netto śle to Juve zaczęło przekładać podpisanie umowy sieć skąd wziąłeś kwotę 20?
Edytowano : 2022-03-21 17:27:30
@arkady oczywiście ze nie :)
Co do Dybali - nie powinno być tematu, lepszy od Comana ale nadal za słaby na topowy klub. Jest Tomek, jest Musiala, Paulo bez mentslu na wielki klub jest potrzebny jak świni siodło :p
21.03.2022 17:25
Za lucasa jest Davies, Ginter na srodku bedzie prezentowal podobna jakosc
21.03.2022 15:33
@AdiFantasti o tak, blagam niech to bedzie prawda
21.03.2022 15:04
@admin dla kazdego kto sledzi prase w hiszpanii bedzie to miare oczywiste, ale rankingu potencjalu pilkarzy obiektynego miec nie bedziesz.
Z dwoch zdan wystepujacych po sobie:
":chętnie zapoznam się z jakimiś wiarygodnymi danymi.
Z tego co znalazłem, to Bayern nawet nie jest w 5-tce klubów wydających najwięcej na pense"
wywnioskowalem ze pytasz o ranking wydatkow klubow na pensje :)
21.03.2022 14:58
@admin The European Club Footballing Landscape oraz UEFA Benchmarking Report i znajdziesz nas w top 5 w znacznej wiekszosci lat w ostatnich 20
Edytowano : 2022-03-21 14:02:03
co do Stonesa ktory przychodzill bez powaznej kontuzji jako najlepiej grajaccy pilka obronca o statusie homegrown i o wyzszej reputacji niz Lucas ktory byl w cieniu Gimeneza (w rankingu talentow Atleti) oraz lidera( za Godinem) a takze jako pilkarz ktory nie zagral nigdy 30 meczow w lidze
dane nt zarobkow (zblizone do Lucasa)
https://www.spotrac.com/epl/manchester-city-fc/john-stones-22856/
21.03.2022 13:59
tylko talent ze slabiutkiej ligi, umowa roczna, 15mln i bonusy to jest deal w ktorym powinno sie zamknac, - juz biorac pod uwage sytuacje rynkowa, dobra oferta z naszej strony
21.03.2022 12:19
@ZielonyPomidor branie za reke bylo jak Kalle lecial do Barcelony :) powiedzial wtedy w mediach ze Hasan leci z nim zeby zobaczyc jak to wyglada, o Kahnie powiedziano wprost ze byl na "koropetycjach" u Kalle.
Hasan latal do Madrytu tak skutecznie ze transfer Lucasa dopinal pozniej Branchini, do Amsterdamu tak skutecznie ze zerwali negocjacje, a do agentow Roci polecial i ku zaskoczeniu agentow Roci na spotkaniu w hotelu... powiedzial ze Bayern nie wyda tyle na zawodnika (to bylo rok przed jego transferem).
Moze lepiej zeby nigdzie nie latali :D
Edytowano : 2022-03-21 10:24:00
do Mediolanu juz nie latal bo nie chcieli z nim tam rozmawiac po tym jak potraktowal agenta wczesniej, i najpierw wypozyczenie dopinal znow Branchini (zapewnie nie za darmo) a pozniej (nieskutecznie) sam Kalle
21.03.2022 10:21
a jaki klub ma? kluby zawsze wysluguja sie bylimi pilkarzami do prezentowania kontro-opinii nieprzychylnych klubowi czy generalnie do budowania wlasnej narracji, wyglada na to ze obecny wybor padl na Baslera i Effenberga, co by nalezalo skwitowac tylko: "..."
21.03.2022 10:17
@tapczan o je***, masz u mnie fish & chips i drinka :D
21.03.2022 08:48
@bayern1987dwa oni tam sa po erze Velverde (a pozniej Setiena) - gdzie treningi byly tak slabe ze nowi pilkarze o tym mowili publicznie a wielu pilkarzy trenowalo dodatkowo samodzielnie. Jest cos takiego efekt kumulacji jesli chodzi o wytrzymalosc i tego nie da sie nadrobic nawet okresem przygotowawczym z Magathem. Byli rozwaleni fizycznie, rozwali taktycznie, z powodu sytuacji klubu panowala kiepska atmosfera.
I tak wlasnie pisalem o Descie - ktory wpadl w momencie chyba najgorszego dolka i zamiast nadrobic braki to byl w otoczeniu wysokiej presji i slabego przygotowania. IMHO dokonal zlego wyboru w tamtym momencie (gdyby naciskal to pewnie by trafil do nas) i wydaje mi sie ze jest spora szansa ze jego kariera (ktora jesli ma talent to moze jeszcze uratowac) potoczylaby sie znacznie inaczej
21.03.2022 08:26
nie mam nic do dodania ale komentarz na zlosc Tapczanowi :D (1!)
21.03.2022 08:17
@ikki jak sie o obroncy mowi ze potrafi grac jako skrzydlkowy to z reguly jest slaby obronca. Dodam ze tak sie mowilo o Sarre we Francji ;)
21.03.2022 08:16
@Marton tak jak pisalem nizej: nie chodzi o to ze odszedl (i zaden szef obrony) tylko ze odszedl za darmo.
PS Kalle przepros Beckenbauera!!! :D
21.03.2022 08:12
kto pamieta w ktorym meczu padla bramka gdzie Kahn wykopal pilke a Elber przyjal na udo i huknal - byc moze cos idealizuje ale o ile pamietam chyba nie dotknela ziemi nawet :d
Elber mega fajny gosc i dobry napadzior ale conajmniej poziom jesli nie dwa nizej od Lewego
21.03.2022 08:10
hmm, moze zbyt wysoke potawie poprzeczke ale powiedzialbym ze do gry na wysokim poziomie trzeba miecalent i po obroncach widac czy sie do tego nadaja szybciej niz w przypadku innych pozycji. Przykladami ktore lubie poawac sa Badstuber i Phil Jones. Specjalnie podaje pilkarzy ktorzy mieli kariery zniszczone przed kontuzje: ale zawsze gdy wracali to grali na wysokim poziomie: skoncentrowani, przewidujacy, skutecznie sie ustawiajacy. Benatia tez to mial, van Dijk ma niesamowitym poziomie.
Stanisic wyglada na ok pilkarza, ale nie dobrego obronce. Pod lekkim pressingiem widac u niego chaos (ktos mnie zyczliwy moglby powiedziec panike ;)). To nie obronca ale fajnie widac na przykladzie McTominaya ktory gra przed obroncami) i nie ma pewnych cech "wrodzonych" - a przeciesz jest fajnym bystrym gosciem ktory ciezko pracuje, niestety poziom Premierczips to za wysokie progi.
Teoretycznie tez Stanisic mimo ze nie ma syzbkosci to powinien miec latwiej na boku. Takze podobnie wroze mu kariere na poziomie 2 BL, moze 1 w jakims slabszym klubie. Jest obunozny - to moze byc duza zaleta. Jesli to jest najlepszy produkt naszego Campusu to troche smutna patrzac na to ze La Fabrica wypuscila Carvalaja czy niedawo Hakimiego a Barcelona Mingueze i Araujo.
100x bardziej wole jednak zeby juz gral Stanisic niz Odriozola czy Sarr
21.03.2022 08:09
@tapczan juz zapowiedzial ze nie odejdzie za darmo i pozwoli zarobic klubowi, ale tez wiadomo ze kwota transferu wplynie na zarobki, wiec penwie agenci beda naciskac na nizsza nie wyzsza. Szczerze to nie zdziwie sie jak skonczy sie na cos kolo 15 a nie 25-30 o ktorych sie mowi
21.03.2022 07:27
@Zbig w przyszlym roku konczy mu sie umowa
21.03.2022 07:06
@nyy32 odejscie Alaby to byla bardzo dobra rzecz dla nas bo mielibysmy pilkarza malo dajacego na lewej, slabszego na srodku od poziomu ktorego wymagany i to z duzym kontraktem i "legende". Tragedia bylo nie odejscie, tylko odejscie za darmo.
Chociaz kto wie - moze odnalazalby sie w pomocy?
21.03.2022 07:05
IMHO agenci wiedza ze szukamy pilkarza na te pozycje i robia presje na kluby za pomoca naszego logo
21.03.2022 01:42
Generalnie jestem przeciwnikiem kupowania pilakrzy przed 22-24 rokiem zycia, to sa dobre transfery ylko w FMie. Jak popatrzec na listy 100 wonderkidow z kazdego roku to odpala 1 albo 2. Za 30mln mozna miec ponoc Tielemansa...
No ale jesli faktycznie z jakiegos powodu to ma byc mlody rozwojowy pilkarz o duzym potencjalnie (tylko kiedy poza Judem i moze Odegaardem taki odpalil?) to Ryan wydaje sie dobrym wyborem.
Sam sposob zalatwiania transferu wreszcie tez wydaje sie normalny ^^ czy zatem bedzie: przybylem, zobaczylem, kupilem?
Edytowano : 2022-03-21 01:35:40
a jak Mike Verweij pisze to mozna uznac za prawde bez wiekszego ryzyka
21.03.2022 01:35
Pieknie sie skonczyl pilkarski weekend: Loltmund naprawde zasluguje na takie przezwisko i robi wszystko zeby nie powalczyc o majstra, Real niespodziewanie upokozony. Szacunek dla Xaviego
Edytowano : 2022-03-21 01:21:56
@AdiFantasti to jak to w koncu jest? tyle sie naczytalem tutaj o filozofii Bayernu i tym ze trener nie ma nic do gadania wiec prosby Flicka to byly FANABERIE nie do zaakceptowania :D
Edytowano : 2022-03-21 01:23:09
ano tak jeszcze bylo uopokozenie PSG :D to tylko do kolekcji brakuje przegranej United ^^
21.03.2022 01:19
@DonJupp4ever kiedy wchodzisz na dieroten i widzisz uzytkownika z obsesja nt Hovena przez co nie ogarnia ze rozmowa jest o Edwardsie i tym dlaczego dyrektorzy sportowi darzeni sa dzis estyma podobna do trenerow myslisz... @DonJupp4ever Hasan nawet nie padlo ;)
20.03.2022 19:52
Zaskakujące te plotki.
20.03.2022 17:17
@admin dlaczego to nie argument merytoryczny? Oznacza ze ktoś wykonał dobra robotę. Argumentem ma zaś być ze może się nie udać gdzie indziej?
Mamy przeszłość vs prognozowana przyszłość. Będę się upierał ze bardziej merytorycznym argumentem jest ocena przeszłości.
„Wielu”? Ci dobrzy raczej sobie radzą. Nie słyszałem o tylu przypadkach porażek ile jest np wśród trenerów. Ci którym się nie udaje to z reguły właśnie ludzie wrzucani na zbyt głęboka wodę, czyli byli piłkarze bez wcześniejszych doświadczeń. Tak było w Realu z Mihajlovicem (gdzie ostatecznie role dyrektora sportowego pełni Perez z Jose Angelem), Barcelonie z Zubim (choć ten jeszcze miał sporo udanych rekrutacji) czy w szczególności Abidalem, jest tez tak… no wiesz co powiem ;)
W większości klubów te funkcje są powierzane po awansach i nie ma przetasowań. Monchi to jednak faktycznie niezła abberacja.
20.03.2022 17:12
@admin Edwards wykazsl se juz w Totkach gdzie mial szanse zostsc dyrektorem i gdzie onim plakali. To niejest czlowiek ktory musi dopiero cos udowodnic.
A ze teraz w pilce tyle sie mowi o nich? Proces rekrutacji stal se trudniejszy i duuuuzo bardziej konkurencyjny. Nie ma tez juz managerow - nawet zamordysta Guardiola byl “tylko” head coachem.
Jesli kogos interesuje tylko co dzieje się w sobotę o 15:30 to spoko. Wielu kibiców interesuje więcej a będąc z jednym klubem widzi się jego „drogę”. Okienka które przecież generują tyle zainteresowania to również nie jest juz gra managerów (w rozumieniu trenerów) tylko waśnie dyrektorow.
Edytowano : 2022-03-20 16:52:24
A dlaczego trudniej? Do klubu który ma już renomę szybciej przyjdą czołowi piłkarze. Czołowe kluby raczej nie wypadają z topu a jeśli już to nie szybko. Nawet Arsenalowi jest łatwiej niż Leicesterowi wiec nie zgadzam się ;)
20.03.2022 16:49
@Yakub93 xzy to nie mroczne czasy Cokolliego i powszechnie wyśmiewanego transfer committee? :d
20.03.2022 15:54
@ZielonyPomidor tan tez rządzi FSG, już skończcie z tymi teoriami spiskowymi odnośnie Bayernu :D
Edytowano : 2022-03-20 15:44:10
@yakubu to normalne ze twarzą sukcesu krótkoterminowego jest trener, dyrekcje sportowe są od sukcesów i polityki długoterminowej. Pięknym przykładem co się dzieje gdy ten pion nie pracuje strategicznie jest United, a tym ze nawet gdy strategia jest jasno określona ale nie zatrudnia się fachowców tylko no byłych piłkarzy - Barcelona
20.03.2022 15:41
@Yakub93 cichym? Płaczą po nim tak samo jak będą płakać za Kloppem
Edytowano : 2022-03-20 15:37:37
Ma tyle ile wynika z jego roli
20.03.2022 15:36
Michael Edwards i Paul Mitchell są na rynku na następny sezon. Czaicie jakie takie duo byłoby wzmocnieniem (sporting dir + Chief Scout)?
Damn…
20.03.2022 15:05
@szczebelek na YT premium chyba jeszcze mamy :D
20.03.2022 14:16
@admin agenci są częścią procesu profesjonalizacji natomiast model biznesowy faktycznie stał się absurdalny. Nie bardzo rozumiem za co pośrednik bierze 5 czy wiecejmilionów PONAD odstepne, czy w ogóle miliony z transferu. Agencje to jako dbające o piłkarzy powinny mieć tylko kontrakt z nimi i pobierać jakiś % czy wynagrodzenie za usługi (odżywianie, finanse, career management).
Czegoś takiego nie ma w żadnej branży chyba ze przy fuzjach korporacji ale tam zaangażowane są dziesiątki, czasem setki ludzi a kontrakt piłkarski to 10 osób
20.03.2022 13:51
@kibicod2007 nie oglądam ligi włoskiej ale jestem ciekawy jak sobie radzi Tonali.
20.03.2022 13:46
@admin „wzrosły” prawa piłkarzy od momentu powstania prawa bosmana. Profesjonalizacja agencji zajmujących się piłkarzami zaczęła rosnąć wtedy ale powtarzając: to przez wzrost praw zawodników - oczywiście można przenieść ciężar na agentów ale to skutek skutku.
Do tego pojawiło się wnoikce więcej pieniędzy (więcej klubów z topu) i większe pieniądze - przez co mamy takich agentów jak Raiola. Skoro cały proces się sprofesjonalizował i zwiększyły się pieniądze to siła rzeczy odpowiedzialność stała sie większa.
Czy agenci w negocjacjach zwiększyli swoją role? Od czasów Bosmana maja podobna. W tym sensie nie ewoluowała ona tak bardzo. Czy przez większe pieniądze i większa ilość duży j transferów ich rola jest bardziej medialna? Tak. Czy klubom jest trudniej? Tak.
Uważam ze przerzucanie punktu ciężkości na agentów i ich role to zbyt duże uproszczenie ktore nie oddaje dobrze tego co zmieniło siew futbolu.
Chociaż faktycznie wspomniany wyżej Raiola jest warty osobnej uwagi bo ma nieco inna politykę niż inni. To jest jednak marginalny przykład.
A swoją droga skoro sam podkreślasz znaczenie agentów to pewnie nie jesteś tak sako zażenowany naszym ich traktowaniem jak ja
eee, nawet w 1 polowie jak jeszcze jednym okiem cos widzialem bylo sporo sytiacji na poziomie indywidualnym obroncy mogli zachowac sie lepiej, zrozumialbym pochwalenie ze w koncu zagralismy na 0...
20.03.2022 12:47
@tapczan meh, sprawy stają się bardziej medialne. Od 20 lat rola agentów jest podobnie istotna, obecnie jest tylko więcej medialnych przypadków ale to pojedyncze przypadki.
Swoją droga wszyscy wiemy jak agenci są ważni a obecnie nasze relacje z tymi ważnymi są gorsze niż lepsze…
20.03.2022 11:06
Salihamidsic poleciał tez Hiszpanii na spotkanie z agentami Roci (rok przed transferem) tylko po to żeby na spotkaniu w hotelu - ku zaskoczeniu agentów po cholerę to spotkanie - powiedzieć ze Bayern go nie kupi xD
Po Desta tez poleciał bodajże nawet z Kalle. Wszyscy wiemy jak się skończyło. Zatem News raczej z kategorii tych: gdzie na koszt klubu wybrał się Hasan
– Tak, widziałem, że jest zainteresowanie ze strony Bayernu. Można o tym przeczytać wszędzie, ale liczą się też inne kluby – stwierdził niedawno Gravenberch w rozmowie z holenderskim portalem NOS.
04.04.2022 18:42
@tapczan hmm, ale skad jakiekolwiek sugestie ze w ogole mogliby? przeciez to blad sedziego :) o jakim walkowerze w ogole mowicie :D
03.04.2022 02:24
@ZielonyPomidor oni nie umieja inaczej, nie ma bardziej toksycznego 'community' niz to skupione wokol dortmund.com.pl
02.04.2022 23:03
@sylwester123 a kto tak pisal? spotka sie z moim gniewem, Zolta Lodz Podwodna to jedna z najbardziej romantycznych druzyn w Europejsiej pilce
Edytowano : 2022-04-02 20:41:02
a ok, juz widze, @Daro nie zamieniaj sie w kibicow BVB skupionych wokol polskiej strony, scierwa to troche przesada, zostanmy przy czyms lagoniejszym i lepiej oddajacym sytacje np LOLTMUND ;)
02.04.2022 20:39
Loltmund i memchester nie zawodza :D @tapczan dobry dzien dzis!
02.04.2022 20:10
Od takich rzeczy jest sedzia techniczny wiec o walkowerze nie ma mowy, wina jest wspolna
02.04.2022 18:57
Szacun Leon za taki powrot!
02.04.2022 18:43
lol
02.04.2022 17:18
Flickowi odmówiono przedłużenia umowy z Boatengiem a Julkowi ściągnięto piłkarza wbrew raportom. Dobre..,
01.04.2022 19:04
@Fari kogo?
29.03.2022 22:45
Michniewiczto jest fachowiec i odpowiedni czlowiek na tym stanowisku
29.03.2022 22:26
@tapczan podobnie, to gosc ktory ma spore miejetnosci ale kompletni nie ma glowy, blysnie raz na 10 meczow, czyli troche jak...Gnabry. Czy 1 niesamowite podanie na kwartach z przystawka w postaci 2 ladnych goli/asyst ktore niesamowicie wygladaja na youtube to jest to?
Edytowano : 2022-03-28 23:04:12
to bylo ofc pytanie z z niema odpowiedzia ;) majac na uwadze roszczenia wobec zarobkow rowniez nie wierze.
Plotka powstala z prostego powodo: Raiola probuje polaczyc transfer Mazraouiego z Pogba
28.03.2022 22:58
@AdiFantasti dziennikarz czy "dziennikarz"? Pogba obecnie ma ok 300k funtow i oferte ponoc na ok 400...
Edytowano : 2022-03-28 21:50:00
i zdania 500. Do tego jest leniem :)
28.03.2022 21:47
@Moe a co z DNA Bayernu 4-2-3-1? ktos bedzie miala jaja wyjasnic kibicom czemu robimy rewolucje dla trenera ktory nigdy w zyciu niczego nie wygral i w celu zmiany taktyki na mniej nowoczesna?
28.03.2022 21:05
@ZielonyPomidor ma klauzule 70 baniek, jak spadna 25 - wiec bedzie gra nerwow
28.03.2022 20:42
Flick wroc! tesknimy!
28.03.2022 19:06
@Matilegolas a Gnabry to klasyczny skrzydlowy? :)
28.03.2022 19:02
Nie ma szans zebysmy dostali 70mln za Sergea, skad w ogole taki pomysl lol
28.03.2022 18:23
Pytanie po co taki piłkarz w kadrze? Nie ma Leona, Coco tez nie ma…
28.03.2022 16:21
2,5 roku temu zapowiadal się niesamowicie. Błędy które robił były typowe dla młodego piłkarza. Jesteśmy jednak dalej a In nadal robi te same błędy a braki koncentracji tylko się pogorszyły. No ale podjęliśmy ryzyko świadomie bo już pół roku przeć transferem wyglądał bardzo słabo.
Przyszedł ze swoim trenerem, liczyłem na to i nowy impuls. Oby się ogarnął choć przyznam ze mam złe przeczucia…
28.03.2022 16:20
@Yakub93 za rok konczy mu sie umowa sprwdzil sie jedynie slabej lidze. Mysle ze fajnie byloby dostac 5-8mln + np 20%z przyszlego transferu
27.03.2022 13:35
Barcelona >>>>>>> Monachium w kwestii przyjemnosci zycia ;)
27.03.2022 13:25
@Pir5 co rozumiesz przez zniszczy marke? idac do Barcelony? :D
27.03.2022 11:55
Zarówno Kahn jak i Kahn są fanami Halaanda. Moje stanowisko jest proste: Lewy powinien grac u nas i walczyc o pibicie rekordu Mullera, jest geialnym napastnikiem i legenda, ale... rozumiem postaw klubu. ma kontrat jeszcze poltora roku a chce przedluzyc z podwyzka. W tym wieku to dosc agresywne zadania. Jedno pytanie: czy mozemy cos zarobic? Jesli mialoby byc oddanie za darmo zeby zwolnic tygodniowke i miejsce to jestem zdecydowanie na NIE. Jesli w gre mialaby wwchodzic kwota odstepnego... z zalem ale rozumiem
27.03.2022 11:13
pewne osoby nie znajace Bayernu i zaprzeczajace spieciom na lini Karl - Uli beda sie w koncu mogly podszkolic z wiedzy na temat klubu
27.03.2022 10:49
@Pir5 juz sie mdło robi od tego ciągłego czytania o jakiejś krytyce. Możesz wskazać gdzie rzekomo jest ta ciągła krytyka klubu pod tym wątkiem?
Ja widze ciagle krytykę tego ze ktoś pisze nie tak jakby chcieli inni. Bez argumentów, bez rozmowy na temat, zwykle obrażanie. Tego jest najwiecej.
Ty tez kiedyś pisałeś o klubie, teraz zajmujesz się głównie komentowaniem komentarzy
26.03.2022 20:31
@josh1982 a skąd ten hejt? :( oby administracja zrobila z tobą porządek!
26.03.2022 19:09
Ja cierpliwie czekam na wskazanie co jest rzekomym trollowaniem ale wiem ze się nie doczekam. :)
Bo ja mógłbym wskazać kilku użytkowników którzy nie zajmują się rozmowami nt klubu ale za to uwielbiają komentować komentarze i wręcz obsesyjnie mnie :)
„Screams from the haters, Got a nice ring to it. I guess every super-hero needs his theme music.„ :D
26.03.2022 19:03
Hmm, przedłużenie umowy to jedno ale skąd pomysł u Lewego ze może odejść e tym sezonie? Kontrakt jest do końca przyszłego…
26.03.2022 18:33
@Pir5 za duzo o mnie myslisz, skup sie na Bayernie
26.03.2022 15:20
@tapczan rozwin?
od poczatku kariery nie ma odpowiedniej koncentracji i duze wahania formy, wiec albo uwazasz ze mna albo ze nie sa to wazne cechy obroncy
26.03.2022 14:58
@tapczan wg jakiegos "But Football Club" bliskosc najwyrazniej polega na tym ze jego byly klub... obserwuje pilkarza! :DDD
26.03.2022 13:47
@admin wskaz prosze fragment z ktorego wywnioskowales to co wywnioskowales. Nie wiem o co Ci chodzi, nie zrozumiales mojego posta, nieszkodzi, ale nie bede bawil sie w pisanie "nie da sie tego czytac".
Co do rzekomych "dziesiatek komentarzy" (dobrze ze nie tysiace) to zapraszam do poswiecenia czasu na odszukanie tamtych dyskusji, znajdziesz w nich jednoznaczne stwierdzenia ze dobrze iz pozegnalismy Flicka bo mial zachcianki a w Bayernie nie spelnia sie zyczen trenera. Zadne manipulacje, takei byly argumenty, formowane bezposrednio, na odejscie Hansiego.
Edytowano : 2022-03-26 13:02:15
Piszesz o gownoburzach a jednoczesnie uzywasz sformuowan takich jak: "dziesiatki komentarzy" czy "nie da sie tego czytac" w odniesieniu do moich wypowiedzi.
Podalem przykald Sabitzera i informacji o tym ze pion sportowy byl PRZECIWNY transferowi. Ty mowisz o "sabotowaniu mimo zgody" - que?
26.03.2022 12:59
@AdiFantasti ale rola 6 nie jest rozgrywanie w trakim sensie jak 8 czy 10, tylko wyjscie spod pressingu a to sie robi dzieki dobrej technice ktora Jamal ma, i krotkie odegranie. Ma tez gre 1 na 1 wiec moze zyskac przestrzen wychodzac do przodu. W druzynie ktora nie gra kontra (czyli to dlugie podanie nie jest potrzebne) jego cechy predysponuja go na 6
Edytowano : 2022-03-26 12:31:56
Roca ma staty bo gra jak junioir - bezpieczne, zachowawczo. To nie jest pilkarz na Bayern i wie to kolejny trener. Dziwi mnie to ciagle rozczarowanie na DieRoten jego brakiem wystepow...
Edytowano : 2022-03-26 12:33:49
MArc gral fatalnie przez 2 lata zanim przyszedl do nas, w spadkowiczu, juz samo to... jak mozna uwazac ze taki ktos nagle bedzie zawodnikiem u nas? :D
26.03.2022 12:30
Moim zdaniem ma zadatki na bycie pilkarzem w typie Thiago. Whoscored ktore cechy pilkarza generuje na podstawie statystyk przypisalo mu przechwyty i zaangazowanie w obronie: https://www.whoscored.com/Players/395252/Show/Jamal-Musiala
26.03.2022 12:09
@tapczan juz ustalilismy ze niektore inwestycje nie wychodza. Tam jednak byly one poczynione. (jest jeszcze Rodrygo)
26.03.2022 12:05
@tapczan Modric i Kroos - tak sa starzy, ale jeszcze rok temu grali na swiatowym poziomie, po tym pewnie kogos tam dokupia. Jest tez Casemiro i Velverde dokupili Camavinge - to naprawde nie brzmi zle. Benzema nie ma wielu kontuzji wiec maja podejscie jak my do Lewego, a w odwodzie jest przeciez Mariano i Jovic na ktorych liczyli. Trener mial opcje, ale wybral inaczej.
26.03.2022 11:24
co to znacyz ma wszystko? ma ogromne wahania formy i braki w koncentracji czego nie poprawil juz od bardzo dawna, to nie brzmi jak wszystko
26.03.2022 11:08
@Prezes42 Trippier byl do wziecia za 20mln. Solidny grajek na nastepne 2-3 lata
26.03.2022 11:04
@Globin23 i to wynika z tego co mowie od dawna :) dlatego jak slysze ze martwie sie o przyszlosc za bardzo i wszystko bedzie super to niestety nie biore tego na powaznie. Obecna dyrekcja miala zadanie zastapic Lahma - ile lat juz to sie nie udaje? ile lat nie mamy 6 czy w ogole solidnego pilkarza od odejscia Lahma? ile duzych transerow wypalilo?
O naszej sile stanowi obhecnie trzon pilkarzy dzieki ktorym Flick osiagnal takie sukcesy:: Neyer, Muller, Lewy. Wszyscy wiemy ile oni maja lat. Teraz wrocmy akapit wyzej i ciagle jeczenie ze nie ma pieniedzy. Co bedzie po ich odejsciu?
I jak kuriozalnie w tym kontekscie brzmi informacja ze szefem scoutow zostaje... czlowiek z rocznym doswiadczeniem jako scout! Niekompetentni ludzie nie lubia sie otaczac kompetentnymi bo konczy sie jak z Flickiem ktory jak pamietamy byl tak zirytowany "pomyslami" Hasana w autokarze ze padlo az slynne "zamknij sie"
Dodajmy tez ze Flick mial doswiadczenie chocby z Hoffenhaim w pracy w pionie sportowym - nie jako dyrektor ale manager - za co zrezta byl ogromnie chwalony, mozna wiec smialo zalozyc ze wiedzial jak sie te sprawy powinno prowadzic dobrze, i swoja droga przy okazji mial tym samym... wieksze doswiadczenie doswiadczenie i suckesy od przelozonego :D
Zastanawiam sie tez czy Ci ktorzy bronili Hasana w konflikcie z Flickiem uzywajac argumentu ze klub nie bedzie spelnial zachcianek trenera czuja sie z faktem ze zwolniono tego trenera na nastepce wydano 25mln a nastepnie.... kupiono mu pilakrza na zyczenie WBREW rekomendacjom(!!!).
zupelnie zasadne jest wiec pytanie: CZY LECI Z NAMI PILOT?
Edytowano : 2022-03-26 11:01:13
to wyzej to do Ciebie @nyy
26.03.2022 11:00
@Globin23 to ze sie targujemy to nic zlego, problem w tym ze tracimy przez to cele. Bardziej martwi ze nie majac prawego obroncy juz od dawna nie rozgladamy sie za najlepsza opcja tylko najlepsza najtansza opcja.
Mozna wydac duzo i madrze, mozna malo i glupio tak naprawde tracac co pokazuje chocby przyklad Odriozoli i Sarra - gdzie calosc kosztowala nas juz ze 20mln, Sarr jest w zasadzie niesprzedawalny i mamy tylko problem a nie zawodnika. Za chwile trzeba wydac kolejne miliony i dalej pewnie placic Sarrowi. Juz nawet rzucajac abstrakcyjny przyklad: czy gdybysmy kupili Hakimiego za 80mln.
Tak sie tu smiano z Barcelony i wyszydzano w jaki dolek wpadla podajac jako antyprzyklad (swoja droga jedna z glownych przycyzn tego jest... zatrudnianie ludzi bez doswiadczenia jako dyrektorow sportowych przez co robiono nietrafione transfery za duze pieniadze i nie trzymano zarobkow w ryzach - to taki maly lisc w twarz od ironii losu dla podajacych przyklad barcelony;)), ale jak pisalem nizej: tam sa podstawy zeby z niego wyjsc i mowi sie o wzmocnieniach. UU nas sie mowi ze nie mamy na nic pieniedzy i szuka najtanszych opcji :/
26.03.2022 10:20
@admin ale Ty znowu o tym, że o kimś tam się mówi w kontekście transferu do klubu X, czy Y jakby sam fakt łączenia zawodnika z danym klubem miałby być argumentem świadczącym za tym właśnie klubem. - co? niczego takiego nie napisalem, dziwaczny wniosek, absurdalna teoria
@tapczan sugerujesz ze mamy takie problemy finansowe jak Barca?
Edytowano : 2022-03-26 08:36:03
@admin zatem nie ja znowu tak pisze tylko najwyrazniej Ty znowu tak (nie)zrozumiales
26.03.2022 08:35
Barca przed pandemia była na drodze do osiągnięcia jako 1 klub e historii miliardowych obrotów. Niezdrowa sytuacje stanowiły kontrakty z czego gro to był starzejący się Messi oraz niewypały (griezmann, dembele, cou).
Podjęli trudna decyzje dotycząca Messiego ale dziś sponsorzy widza ze Messi się nie przeniósł - Messi się skończył. I należy szukać nowych gwiazd jak Mbappe czy Halaand.
Tam sa duże projekty które można skomercjalizować jak espai czy Barca Digital. Wyjdą z dołka szybko.
Laporta publicznie mówiąc o spotkaniach z Raiola czy wypuszczanie informacji o zainteresowaniu topowymi piłkarzami ma tylko wzmocnić wizerunek w czasie chwilowego kryzysu. Nikt już nie mówi ze Barca nie ma kasy czy ze tak naprawdę musiała kombinować żeby rejestrować zawodników - wszyscy patrzą w przyszłość i to jest tez jasny przekaz dla potencjalnych sponsorów.
W ich kontekście mówi się o Mbappe, Halaandzie, powrocie na szczyt. O nas ze niepotrafiny zadowolić kapitanów i ze jest plan żeby hyc klubem sprzedającym oraz ze nie ma kasy na poważnych graczy…
Edytowano : 2022-03-25 16:55:00
Jako ze na bank ktoś napisze ze to „hejt” na Bayern to prosze o konkretne wyszczególnienie co oraz oświadczenie o zapoznaniu się z definicja słowa hejt
25.03.2022 16:52
@tapczan dlaczego okreslasz fanow klubu chcacych ogladac swoje gwiazdy jak najdluzej "zwyklymi Kowalskimi"?
24.03.2022 22:22
byle nie Antony...
24.03.2022 16:07
@AdiFantasti jak wiemy w przypadku obroncow doswiadczenie to minus :D bez przesady 29 lat, spokojnie 3 czy nawet 4 sezony na dobrym poziomie przed nim. To chyba realnie najlepszy dostepny obronca obok Koulibalyego ktory jest o ile pamietam starszy o rok i kosztowalby absurdalne pieniadze
24.03.2022 14:42
Na boisku sie kompletnie nie broni i to jest najwazniejsze, przyczyny to sprawa klubu. To nie jest nastolatek z innej ligi takze sorry, zegnamy sie po sezonie. Oby sie dalo cos zarobic jeszcze
24.03.2022 12:57
@tapczan poluzuj gacie, trochę dystansu się przyda;-).
I wtedy takiego newsa czyta się uśmiechając jeśli w pamięci jest tylko 5 mln różnicy w sprawie Desta czy podróż naszego zarządu do Amsterdamu aby dopiąć transfer
24.03.2022 09:53
Trzeba go bylo wypozyczyc w tym sezonie - nie ma doswiadczenia w doroslej pilce, rok kontuzja. Liczono chyba na jakis cud. Byl przeciez Richards ktory rok gral praktycznie caly sezon i to on powinien zostac w klubie.
Teraz Tanguy ma 2 lata umowy, czyli jesli nie zrobimy (tak jak np czesto robi Real) ze przedluzamy umowe o okres wypozyczenia to wroci z rokiem do konca umowy. Po dobrym sezonie (ale nie na poziomie Bayernu bo poza klubem) bedzie mial wysokie rzadania, po slabym potencjalnie nie bedzie jak zarobic. Z 2 latami do konca byloby jszcze jakies pole manewru
24.03.2022 08:28
mam deja vu
24.03.2022 08:18
z kims Hasan ma dobre relacje? (poza agentem Upamecano ktorego klient dostal 10mln)
oby to oraz podsumowanie transferow na ten sezon (oba sa wtopami) otworzylo w koncu oczy Kahnowi
24.03.2022 08:14
Panie Hainer, to juz bylo
22.03.2022 20:06
@admin ale link ktory podales powoluje sie na sport inteliligence a to UEFA ma oficjalne dane, dodatkowo tam jest top 5 a Bayern jest na pewno w top10 o ktorym mowisz ze nas nie ma, + rozmowa dotyczyla dluzszej perspektywy niz jeden konkretny rok
22.03.2022 14:46
@DonJupp4ever oraz ze PSG go nie sprzedalo bo odszedl za darmo do Juve
22.03.2022 14:39
@Pir5 nie pochwale, dlaczego mialbym? dla Juve odejscie Dybali za darmo to tez nie jest dobra rzecz. My Alabie ostatecznie zaoferwalismy tyle ile chcial, oni stwierdzili ze kontrakt ktory uzgodnili i moga podpisac jest za wysoki i wycofali oferte. Napisalem ze taka decyzja wymaga jaj (bo mogli przedluzyc). Widzisz roznice czy nie widzisz?
22.03.2022 12:58
@Kotarka12 troche zbyt surowa ocena bo jednak w Realu wykrecal naprawde dobre liczby, problem w tym ze ejst zdecydowanei za wolny i wymaga ustawienia gry pod niego. No i jego powroty nad ranem z imprez byly wrecz legendarne
22.03.2022 09:43
@bayern1987dwa gosc ktory nieznacznie rozwinal sie od czasow Juve a Ty nadal wierzysz w jego rozwoj :D
Edytowano : 2022-03-22 09:39:33
Dybala to pokaz dobrej roboty Arrivabene (swoja droga manager generalny w Juve ktory przyszedl z... F1). Paulo mial umowe na stole, ale Juve sie rozmyslilo i wola oddac pilkarza za darmo niz przeplacac (wg roznych zrodel mial zarabiac 7, inne mowia o 8+2). Powiedzieli to wprost: kupilismy Vlahovica, wiec wycofalismy oferte dla Dybali (dodali ze nizsza bylaby brakiem szacunku wiec nie dostal zadnej nowej propozycji :D).
trzeba przyznac ze pokazali jaja w tej sytuacji
Edytowano : 2022-03-22 09:40:23
ciekawe gdzie wyladuje, IMHO w klubie gdzie nie bedzie nan im presji bycia liderem jest szansa ze sie rozwinie, ale raczej obstawiam ze zaliczy zjazd bo jednak w Turynie sporo bylo ustawianie pod niego
22.03.2022 09:26
do dzis nie moge uwierzyc ze wywalilismy na niego 40mln
22.03.2022 09:25
@Fari pametietam wielkie litery w Bravo Sport: Sławomir Wojciechowski WKRĘCASZ ROGALI
Edytowano : 2022-03-22 09:24:22
wkręcacz* (ze niby mial super rzuty wolne)
22.03.2022 09:24
@ZielonyPomidor a mozesz byc dobrym trenerem jak nie trenowales i nie chodziles do szkoly trenerskiej tylko zadzwnoil do Ciebie Uli i zaproponowal stanowisko? (jeszcze tu akurat mowimy o bylym pilakrzy a stanowisko dyrektorskie ma z bieganiem za kulka niewiele wspolnego)
a swoja droga Hasana jako pilkarza bardzo lubilem
22.03.2022 09:23
@admin Bayern nie wydaje najmniej z posrod top10, wydaje na poziomie top3 top5 (dopiero bodajze rok czy 2 lata temu wypadlismy z 5). Odnosze sie do danych publikowanych przez UEFA, podalem nazwe raportow gdzie mozna to znalezc, mozna tez wklepac i wyszkac newsy z kazdego roku na golu. Prosiles o zrodla - podalem. Sam rzuciles teze sprzeczna z danymi UEFA wiec ja tez prosze o zrodlo :)
22.03.2022 05:08
PSG sprzedało Domana do Bayernu oj @DonJupp4ever twoje pokazy ignorancji są doprawdy zdumiewające jak na kogoś wyrażające opinie w tak kategoryczny sposób
22.03.2022 04:29
@AdiFantasti nie nie nie. Gość jest dojrzałym piłkarzem, z ligi i z trenerem który go zna i chciał. Żadnej taryfy ulgowej, tniemy straty i żegnamy się po sezonie.
21.03.2022 17:49
Szarża z kontraktem Daviesa to zgodzę się - kompletnie niezrozumiała i niepotrzebna. Umowa Comana to efekt desperacji i palącego się tylka dyrektora w firmie ktory rzucił nie swoją kasa bo nie mógł sobie pozwolić na kolejne odejście za darmo lub za grosze
Edytowano : 2022-03-21 17:39:55
@admin fakt jest taki ze Koulibaly zarabia mniej niż Lucas i podobnie jak Grający piach (już przed transferem) Upamecano
21.03.2022 17:31
@DonJupp4ever Dybala zgodził się na 7 netto śle to Juve zaczęło przekładać podpisanie umowy sieć skąd wziąłeś kwotę 20?
Edytowano : 2022-03-21 17:27:30
@arkady oczywiście ze nie :)
Co do Dybali - nie powinno być tematu, lepszy od Comana ale nadal za słaby na topowy klub. Jest Tomek, jest Musiala, Paulo bez mentslu na wielki klub jest potrzebny jak świni siodło :p
21.03.2022 17:25
Za lucasa jest Davies, Ginter na srodku bedzie prezentowal podobna jakosc
21.03.2022 15:33
@AdiFantasti o tak, blagam niech to bedzie prawda
21.03.2022 15:04
@admin dla kazdego kto sledzi prase w hiszpanii bedzie to miare oczywiste, ale rankingu potencjalu pilkarzy obiektynego miec nie bedziesz.
Z dwoch zdan wystepujacych po sobie:
":chętnie zapoznam się z jakimiś wiarygodnymi danymi.
Z tego co znalazłem, to Bayern nawet nie jest w 5-tce klubów wydających najwięcej na pense"
wywnioskowalem ze pytasz o ranking wydatkow klubow na pensje :)
21.03.2022 14:58
@admin The European Club Footballing Landscape oraz UEFA Benchmarking Report i znajdziesz nas w top 5 w znacznej wiekszosci lat w ostatnich 20
Edytowano : 2022-03-21 14:02:03
co do Stonesa ktory przychodzill bez powaznej kontuzji jako najlepiej grajaccy pilka obronca o statusie homegrown i o wyzszej reputacji niz Lucas ktory byl w cieniu Gimeneza (w rankingu talentow Atleti) oraz lidera( za Godinem) a takze jako pilkarz ktory nie zagral nigdy 30 meczow w lidze
dane nt zarobkow (zblizone do Lucasa)
https://www.spotrac.com/epl/manchester-city-fc/john-stones-22856/
21.03.2022 13:59
tylko talent ze slabiutkiej ligi, umowa roczna, 15mln i bonusy to jest deal w ktorym powinno sie zamknac, - juz biorac pod uwage sytuacje rynkowa, dobra oferta z naszej strony
21.03.2022 12:19
@ZielonyPomidor branie za reke bylo jak Kalle lecial do Barcelony :) powiedzial wtedy w mediach ze Hasan leci z nim zeby zobaczyc jak to wyglada, o Kahnie powiedziano wprost ze byl na "koropetycjach" u Kalle.
Hasan latal do Madrytu tak skutecznie ze transfer Lucasa dopinal pozniej Branchini, do Amsterdamu tak skutecznie ze zerwali negocjacje, a do agentow Roci polecial i ku zaskoczeniu agentow Roci na spotkaniu w hotelu... powiedzial ze Bayern nie wyda tyle na zawodnika (to bylo rok przed jego transferem).
Moze lepiej zeby nigdzie nie latali :D
Edytowano : 2022-03-21 10:24:00
do Mediolanu juz nie latal bo nie chcieli z nim tam rozmawiac po tym jak potraktowal agenta wczesniej, i najpierw wypozyczenie dopinal znow Branchini (zapewnie nie za darmo) a pozniej (nieskutecznie) sam Kalle
21.03.2022 10:21
a jaki klub ma? kluby zawsze wysluguja sie bylimi pilkarzami do prezentowania kontro-opinii nieprzychylnych klubowi czy generalnie do budowania wlasnej narracji, wyglada na to ze obecny wybor padl na Baslera i Effenberga, co by nalezalo skwitowac tylko: "..."
21.03.2022 10:17
@tapczan o je***, masz u mnie fish & chips i drinka :D
21.03.2022 08:48
@bayern1987dwa oni tam sa po erze Velverde (a pozniej Setiena) - gdzie treningi byly tak slabe ze nowi pilkarze o tym mowili publicznie a wielu pilkarzy trenowalo dodatkowo samodzielnie. Jest cos takiego efekt kumulacji jesli chodzi o wytrzymalosc i tego nie da sie nadrobic nawet okresem przygotowawczym z Magathem. Byli rozwaleni fizycznie, rozwali taktycznie, z powodu sytuacji klubu panowala kiepska atmosfera.
I tak wlasnie pisalem o Descie - ktory wpadl w momencie chyba najgorszego dolka i zamiast nadrobic braki to byl w otoczeniu wysokiej presji i slabego przygotowania. IMHO dokonal zlego wyboru w tamtym momencie (gdyby naciskal to pewnie by trafil do nas) i wydaje mi sie ze jest spora szansa ze jego kariera (ktora jesli ma talent to moze jeszcze uratowac) potoczylaby sie znacznie inaczej
21.03.2022 08:26
nie mam nic do dodania ale komentarz na zlosc Tapczanowi :D (1!)
21.03.2022 08:17
@ikki jak sie o obroncy mowi ze potrafi grac jako skrzydlkowy to z reguly jest slaby obronca. Dodam ze tak sie mowilo o Sarre we Francji ;)
21.03.2022 08:16
@Marton tak jak pisalem nizej: nie chodzi o to ze odszedl (i zaden szef obrony) tylko ze odszedl za darmo.
PS Kalle przepros Beckenbauera!!! :D
21.03.2022 08:12
kto pamieta w ktorym meczu padla bramka gdzie Kahn wykopal pilke a Elber przyjal na udo i huknal - byc moze cos idealizuje ale o ile pamietam chyba nie dotknela ziemi nawet :d
Elber mega fajny gosc i dobry napadzior ale conajmniej poziom jesli nie dwa nizej od Lewego
21.03.2022 08:10
hmm, moze zbyt wysoke potawie poprzeczke ale powiedzialbym ze do gry na wysokim poziomie trzeba miecalent i po obroncach widac czy sie do tego nadaja szybciej niz w przypadku innych pozycji. Przykladami ktore lubie poawac sa Badstuber i Phil Jones. Specjalnie podaje pilkarzy ktorzy mieli kariery zniszczone przed kontuzje: ale zawsze gdy wracali to grali na wysokim poziomie: skoncentrowani, przewidujacy, skutecznie sie ustawiajacy. Benatia tez to mial, van Dijk ma niesamowitym poziomie.
Stanisic wyglada na ok pilkarza, ale nie dobrego obronce. Pod lekkim pressingiem widac u niego chaos (ktos mnie zyczliwy moglby powiedziec panike ;)). To nie obronca ale fajnie widac na przykladzie McTominaya ktory gra przed obroncami) i nie ma pewnych cech "wrodzonych" - a przeciesz jest fajnym bystrym gosciem ktory ciezko pracuje, niestety poziom Premierczips to za wysokie progi.
Teoretycznie tez Stanisic mimo ze nie ma syzbkosci to powinien miec latwiej na boku. Takze podobnie wroze mu kariere na poziomie 2 BL, moze 1 w jakims slabszym klubie. Jest obunozny - to moze byc duza zaleta. Jesli to jest najlepszy produkt naszego Campusu to troche smutna patrzac na to ze La Fabrica wypuscila Carvalaja czy niedawo Hakimiego a Barcelona Mingueze i Araujo.
100x bardziej wole jednak zeby juz gral Stanisic niz Odriozola czy Sarr
21.03.2022 08:09
@tapczan juz zapowiedzial ze nie odejdzie za darmo i pozwoli zarobic klubowi, ale tez wiadomo ze kwota transferu wplynie na zarobki, wiec penwie agenci beda naciskac na nizsza nie wyzsza. Szczerze to nie zdziwie sie jak skonczy sie na cos kolo 15 a nie 25-30 o ktorych sie mowi
21.03.2022 07:27
@Zbig w przyszlym roku konczy mu sie umowa
21.03.2022 07:06
@nyy32 odejscie Alaby to byla bardzo dobra rzecz dla nas bo mielibysmy pilkarza malo dajacego na lewej, slabszego na srodku od poziomu ktorego wymagany i to z duzym kontraktem i "legende". Tragedia bylo nie odejscie, tylko odejscie za darmo.
Chociaz kto wie - moze odnalazalby sie w pomocy?
21.03.2022 07:05
IMHO agenci wiedza ze szukamy pilkarza na te pozycje i robia presje na kluby za pomoca naszego logo
21.03.2022 01:42
Generalnie jestem przeciwnikiem kupowania pilakrzy przed 22-24 rokiem zycia, to sa dobre transfery ylko w FMie. Jak popatrzec na listy 100 wonderkidow z kazdego roku to odpala 1 albo 2. Za 30mln mozna miec ponoc Tielemansa...
No ale jesli faktycznie z jakiegos powodu to ma byc mlody rozwojowy pilkarz o duzym potencjalnie (tylko kiedy poza Judem i moze Odegaardem taki odpalil?) to Ryan wydaje sie dobrym wyborem.
Sam sposob zalatwiania transferu wreszcie tez wydaje sie normalny ^^ czy zatem bedzie: przybylem, zobaczylem, kupilem?
Edytowano : 2022-03-21 01:35:40
a jak Mike Verweij pisze to mozna uznac za prawde bez wiekszego ryzyka
21.03.2022 01:35
Pieknie sie skonczyl pilkarski weekend: Loltmund naprawde zasluguje na takie przezwisko i robi wszystko zeby nie powalczyc o majstra, Real niespodziewanie upokozony. Szacunek dla Xaviego
Edytowano : 2022-03-21 01:21:56
@AdiFantasti to jak to w koncu jest? tyle sie naczytalem tutaj o filozofii Bayernu i tym ze trener nie ma nic do gadania wiec prosby Flicka to byly FANABERIE nie do zaakceptowania :D
Edytowano : 2022-03-21 01:23:09
ano tak jeszcze bylo uopokozenie PSG :D to tylko do kolekcji brakuje przegranej United ^^
21.03.2022 01:19
@DonJupp4ever kiedy wchodzisz na dieroten i widzisz uzytkownika z obsesja nt Hovena przez co nie ogarnia ze rozmowa jest o Edwardsie i tym dlaczego dyrektorzy sportowi darzeni sa dzis estyma podobna do trenerow myslisz... @DonJupp4ever Hasan nawet nie padlo ;)
20.03.2022 19:52
Zaskakujące te plotki.
20.03.2022 17:17
@admin dlaczego to nie argument merytoryczny? Oznacza ze ktoś wykonał dobra robotę. Argumentem ma zaś być ze może się nie udać gdzie indziej?
Mamy przeszłość vs prognozowana przyszłość. Będę się upierał ze bardziej merytorycznym argumentem jest ocena przeszłości.
„Wielu”? Ci dobrzy raczej sobie radzą. Nie słyszałem o tylu przypadkach porażek ile jest np wśród trenerów. Ci którym się nie udaje to z reguły właśnie ludzie wrzucani na zbyt głęboka wodę, czyli byli piłkarze bez wcześniejszych doświadczeń. Tak było w Realu z Mihajlovicem (gdzie ostatecznie role dyrektora sportowego pełni Perez z Jose Angelem), Barcelonie z Zubim (choć ten jeszcze miał sporo udanych rekrutacji) czy w szczególności Abidalem, jest tez tak… no wiesz co powiem ;)
W większości klubów te funkcje są powierzane po awansach i nie ma przetasowań. Monchi to jednak faktycznie niezła abberacja.
20.03.2022 17:12
@admin Edwards wykazsl se juz w Totkach gdzie mial szanse zostsc dyrektorem i gdzie onim plakali. To niejest czlowiek ktory musi dopiero cos udowodnic.
A ze teraz w pilce tyle sie mowi o nich? Proces rekrutacji stal se trudniejszy i duuuuzo bardziej konkurencyjny. Nie ma tez juz managerow - nawet zamordysta Guardiola byl “tylko” head coachem.
Jesli kogos interesuje tylko co dzieje się w sobotę o 15:30 to spoko. Wielu kibiców interesuje więcej a będąc z jednym klubem widzi się jego „drogę”. Okienka które przecież generują tyle zainteresowania to również nie jest juz gra managerów (w rozumieniu trenerów) tylko waśnie dyrektorow.
Edytowano : 2022-03-20 16:52:24
A dlaczego trudniej? Do klubu który ma już renomę szybciej przyjdą czołowi piłkarze. Czołowe kluby raczej nie wypadają z topu a jeśli już to nie szybko. Nawet Arsenalowi jest łatwiej niż Leicesterowi wiec nie zgadzam się ;)
20.03.2022 16:49
@Yakub93 xzy to nie mroczne czasy Cokolliego i powszechnie wyśmiewanego transfer committee? :d
20.03.2022 15:54
@ZielonyPomidor tan tez rządzi FSG, już skończcie z tymi teoriami spiskowymi odnośnie Bayernu :D
Edytowano : 2022-03-20 15:44:10
@yakubu to normalne ze twarzą sukcesu krótkoterminowego jest trener, dyrekcje sportowe są od sukcesów i polityki długoterminowej. Pięknym przykładem co się dzieje gdy ten pion nie pracuje strategicznie jest United, a tym ze nawet gdy strategia jest jasno określona ale nie zatrudnia się fachowców tylko no byłych piłkarzy - Barcelona
20.03.2022 15:41
@Yakub93 cichym? Płaczą po nim tak samo jak będą płakać za Kloppem
Edytowano : 2022-03-20 15:37:37
Ma tyle ile wynika z jego roli
20.03.2022 15:36
Michael Edwards i Paul Mitchell są na rynku na następny sezon. Czaicie jakie takie duo byłoby wzmocnieniem (sporting dir + Chief Scout)?
Damn…
20.03.2022 15:05
@szczebelek na YT premium chyba jeszcze mamy :D
20.03.2022 14:16
@admin agenci są częścią procesu profesjonalizacji natomiast model biznesowy faktycznie stał się absurdalny. Nie bardzo rozumiem za co pośrednik bierze 5 czy wiecejmilionów PONAD odstepne, czy w ogóle miliony z transferu. Agencje to jako dbające o piłkarzy powinny mieć tylko kontrakt z nimi i pobierać jakiś % czy wynagrodzenie za usługi (odżywianie, finanse, career management).
Czegoś takiego nie ma w żadnej branży chyba ze przy fuzjach korporacji ale tam zaangażowane są dziesiątki, czasem setki ludzi a kontrakt piłkarski to 10 osób
20.03.2022 13:51
@kibicod2007 nie oglądam ligi włoskiej ale jestem ciekawy jak sobie radzi Tonali.
20.03.2022 13:46
@admin „wzrosły” prawa piłkarzy od momentu powstania prawa bosmana. Profesjonalizacja agencji zajmujących się piłkarzami zaczęła rosnąć wtedy ale powtarzając: to przez wzrost praw zawodników - oczywiście można przenieść ciężar na agentów ale to skutek skutku.
Do tego pojawiło się wnoikce więcej pieniędzy (więcej klubów z topu) i większe pieniądze - przez co mamy takich agentów jak Raiola. Skoro cały proces się sprofesjonalizował i zwiększyły się pieniądze to siła rzeczy odpowiedzialność stała sie większa.
Czy agenci w negocjacjach zwiększyli swoją role? Od czasów Bosmana maja podobna. W tym sensie nie ewoluowała ona tak bardzo. Czy przez większe pieniądze i większa ilość duży j transferów ich rola jest bardziej medialna? Tak. Czy klubom jest trudniej? Tak.
Uważam ze przerzucanie punktu ciężkości na agentów i ich role to zbyt duże uproszczenie ktore nie oddaje dobrze tego co zmieniło siew futbolu.
Chociaż faktycznie wspomniany wyżej Raiola jest warty osobnej uwagi bo ma nieco inna politykę niż inni. To jest jednak marginalny przykład.
A swoją droga skoro sam podkreślasz znaczenie agentów to pewnie nie jesteś tak sako zażenowany naszym ich traktowaniem jak ja
https://mobile.twitter.com/imiasanmia/status/1161576240152793088
20.03.2022 13:12
eee, nawet w 1 polowie jak jeszcze jednym okiem cos widzialem bylo sporo sytiacji na poziomie indywidualnym obroncy mogli zachowac sie lepiej, zrozumialbym pochwalenie ze w koncu zagralismy na 0...
20.03.2022 12:47
@tapczan meh, sprawy stają się bardziej medialne. Od 20 lat rola agentów jest podobnie istotna, obecnie jest tylko więcej medialnych przypadków ale to pojedyncze przypadki.
Swoją droga wszyscy wiemy jak agenci są ważni a obecnie nasze relacje z tymi ważnymi są gorsze niż lepsze…
20.03.2022 11:06
Salihamidsic poleciał tez Hiszpanii na spotkanie z agentami Roci (rok przed transferem) tylko po to żeby na spotkaniu w hotelu - ku zaskoczeniu agentów po cholerę to spotkanie - powiedzieć ze Bayern go nie kupi xD
Po Desta tez poleciał bodajże nawet z Kalle. Wszyscy wiemy jak się skończyło. Zatem News raczej z kategorii tych: gdzie na koszt klubu wybrał się Hasan
20.03.2022 11:02