DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoven Strona 81

Hasan postradal zmysly i pusci ten klub z torbami....

24.04.2022 21:08

Nie czytalem osttanio komentarzy wnikliwie ale chyba raczej nikt nie mowi ze zdobycie Bundesligi to zaden wyczyn, natomiast chyba normalne ze jesli jemy ulubione danie 10 raz to nadal smakuje ale nie tak samo? kogo mamy za przeciwnika? druzyny ktore notorycznie sie wyprzedaja - sa wrecz sklepem europy i nie potrafia utrzymac zadnego pilkarza w momencie gdy urosnie do statusu gwiazdy. Powiedzialbym ze gramy z takimi Jaxami ale ten Hag w tym roku up[okorzyl naszego "by far" najgroziejszego rywala.

Tak, milo zdobyc mistrza 10 razy, ale jak chodzicie na wieczory pokerowe z kolegami, ale jesli wy trenujecie, gracie po godzinach, jestescie niemal profesjonalistami, a oni pija piwo, sa bardziej zainteresowani dziewczynami ktore przychodza i graja ciagle na tym samym poziomie (a akurat w przypadky BVB czy RB nawet... gorzej).

To jasne ze jest radosc ze znow wygralismy wieczorek pokerowy ale no wlasnie; jest radosc ale gdzie jest satysfakcja skoro na turnieju gdzie chcemy zmierzyc z innymi na naszym poziomie odpadamy z kims teoretycznie gorszym (villareal)? a prawda jest taka ze POZA okresem Flicka a od Pepa - (czyli Carlo/Kovac/Julek) wcale nie zachodzimy jakos daleko.

@AdiFantasti o ku*** odkryl ameryke jak z tym 3 lata temu ze umowy przedluza sie 2 lata do przodu (poniosl porazke, ale media pisaly ze odkryl to samo 2 lata temu i w tym roku). Pieprzy jak niektorzy tutaj, a przeciez nikt nie wymaga i nigdy nie wymagal 20 Zidanow, wiec o co w ogole chodzi?

a jego syn poziom intelektualnny ojca, i kompletnie zignorowanie faktu ze Hasan dostal sie do grupowego projektu w ktorym robote zrobili inni; Muller - van Gaal, Neuer - Nerlinger, Lewy - Sammer, Kimmich - Reschke/Pep, nawet na sile liczac to Hasan nie dolozyl Perisica bo tego musial osobiscie dopinac Rummenige po tym jak bosniak brzydko potraktowal agenta chorwata i nie chciano z nim w ogole rozmawiac xD To gdzie jest ta cegielka Hasana? zdobylismy cos POMIMO niego a sugerowanie ze DZIEKI niemu jest calkowicie niesmaczne bo jak wyzej" poza Flickiem ktorego nie ma wlasnie przez Hasana zaden trener od Pepa (czyli wlasnie #bosniackarewolucja) nie zaszedl tam gdzie bysmy chcieli

24.04.2022 14:38

nie wiem czy byliscie kiedys w resuracji Hibachi - polecam, choc te nie najdrozsze bo frajdy jest mnie niz moznaby zakladac (ja nie zakladalem). Mimo wszystko wole korean BBQ, ale czasem fajnie jak kucharz przyjdzie i robiac cos na zywo troche opowie o tym co robi, a jak jest dobry i spotka fajnych ludzi to sienawet powyglupia (wtedy jest super).

No i Julek nam nam - kibicom - sie powyglupial. Poszlismy do restauracji ktora slynela ze slynnych dan szefa kuchni Hansiego Flicka, atakujacyhc podniebienie, i przewidywalnie zachwycajacych. W jednym roku lacznie szesc gwiazdek;-). Tylko Mistrz Pep uzbieral podobna ilosc. Manager restauracji w ramach bosniackiej rewolucji zayzyczyl sobie jednak nowego szefa kuchni. Co o nim mozna powiedziec po ok 40 wizytach na przestrzeni roku?

Okreslano go cudownym dzieckiem kuchni wiec oczekiwania byly duze. Przyszedl jednak z miejsca bardziej przypominajacego fast-food i da sie to odczuc w daniach ktore serwuje. McDonalds rowniez reklamuje sie jako restauracja i takim szefem kuchni jest Nagelsmann - probuje serwowac cos znanego z dobrej burgerowni, pizzeri czy nalesnikarni podczas gdy poprzednik jesli podawal nalesniki to byla to tylko metafora dla trufli owinietych w delikatne ciasto z maki i odpowiednio wywazonego dodatku jajka.

Mamy wiec zwyklego, czasem przypalonego burgera, wobec wybitnie podanego tatara z aromatyczna grzanka - tylko przewrotnie nazwana burgerem, od Flicka. Przy jednym daniu widac ze kuchnia sie bawi majac jasne wytyczne i realizujac cos zaskakujacego goscia - w drugim zas: mniej lub bardziej udane manieryczne i wymyslne wariacje wolowiny w bulce, ktore czasem smakuja a czasem sa na rowni z tym co mozemy dostac w "whatever burger place" za rogiem.

I taka byla roznica miedzy Herr Flickiem (o ktorym juz niewiele brakuje zeby hassanisci napisali ze w sumie to byl slabym szefem kuchni;)) a Julianem Nagelsmannem o ktorym powiedziec dzis ze jest geniuszem taktyki bedzie brzmiec jak kpina (choc 2 lata temu bylo realnym komplementem).

Kuchnia Flicka grala,v wszyscy chodzili jak w zegark, gotowali dania smaczne, wybitne i choc raz czy dwa zdazyla sie wpadka to widac i czuc bylo ze wszystko na talarzu/bosiku... gra. Byla chemia, dominacja, radosc i wszystkie restauracje patrzly na nas zazdrosnie.

Ale wracajac do nowego szefega zatrudnionego przez bylego wslaciciela - dodajmy niezbyt rozgarnietego, ktorego jedyny kompetencjami bylo to ze lubil dobrz zejsc.... No coz...

nadaje sie jednak do do miesjca ktore prowadzil wczesniej, czyli RB Burger. Czegos szybkiej obslugi, gdzie zaczeli podawac wino zeby uchodzic za miejsce lepsze niz sa. Hibachi style wymaga jednak perfekcji a Julianowi czasem sie cos przypali, czasem upadnie na podloge, kuchnia mu w zasadzie przeszkadza,a skladniki do jakiegos momentu swieze w drugiej czesci sezonu zaczely pachniec jakos tak podejrzanie.

Jego dania nie sa blyskotliwe I chociaz karmel lubi sol, bekon slodki syrop, a sledz wodke to nie zawsze mieszanki tworza dobre kombinacje, a trojka obroncow Nagelsmanna wyglada jak notoryczna proba dodawania mentosow do coli. Nic dobrego z tego nie ma i doswiadczaja tego wszyscy na sali.

Nowy kucharz sie wyglupia, probuje ratowac zartami (np ten haniebny o strazakach) plywajacymi w sferze blyskotliwosci przelozonego (ten o espresso),m ktore sa tak udane jak kombinacje taktyczne i nowa karta dan.

I czlowiek tak siedzi, patrzy, zjadl te 40 razy poswiecajac na to sporo czasu - i za kazdym razem wychodzil glodny i szedl na belgisjkie frytki na przeciwko. Kilka razy nawet pojawila sie niestrawnosc. I chociaz kocha miejsce to widzi ze zmienil sie wlasciciel i w ramach #bosniackarewolucja zaprowadza swoje (nie)porzadki. I troche mu smutno, przykro oraz teskno. Teskno do czegos co mozna bylo jeszcze zjesc niedawno - u Szefa Flicka - dan prostych a jednak wybitnych; jak plack iz truflami.

I jedyna ndzieja w tym, ze obecny szef - czlowiek toryc kocha to meisjce tak samo jak kibice i kiedys mial charayzme; bedzie mial jaja zeby wymienic bosniackiego managera i jego - ocenmy uczciwie - smiesznego i osmieszonego kuchte. Oby.

Reasumujac oceniam sezon Nagelsmanna na 2/6. Zdobyl mistrza w sezonie burussi ktora pol sezonu grala bez Halaanda i zaliczyla osmieszajaca ilosc wpadek, upokorzyl nas w LM (zarowno 1 mecz z Salzburgiem jak i hiszpanie), osmieszyl nas ze slabym w tym sezonie Gladbach oraz generalnie zamiast stac sie trenerem RB lipsk ktory adaptuje sie do Bayernu Monachium, probuje zrobic z nas RB Munchen. (a zgnilymi truskawkami na torcie jest forma i wpasowanie do zespolu Upamecano i Sabitzera).

Kahn otworz oczy, #hasanOUT Julek.... coz... jesli jest chocby cien szansy na Tuchela... tez out

24.04.2022 10:44

@tapczan RB Munchen wygralo

24.04.2022 10:15

w wyscigu zolwi, w tym sezonie, wygral RB Munchen

24.04.2022 08:34

@tapczan mimo wszystko mega gowniany komentarz niesadzisz? co to mialo znaczyc? musimy sie starac bo nie jestesmy strazakami?

idiotyczny komentarz pozbawiony szacunku, powinien przeprosic

23.04.2022 17:17

@tapczan w jego w sensie Hasana bo chyba nie pilkarza ? :D

23.04.2022 16:37

@tapczan to teraz juz 2 razy :D

23.04.2022 14:04

@tapczan ja tez Ci odpowiedzialem :)

Edytowano : 2022-04-23 13:34:42

ale przybij kuflem bo United w pupe :D

23.04.2022 13:25

@tapczan typie XD ale to Ty 1 odpowiedziales na pytanie pytaniem xDDDDD

23.04.2022 13:13

@tapczan twierdzisz ze a) mamy niekompetentny sztab b) w tydzien pilkarze zapominaja wszystko czego ucza sie wczesniej?

23.04.2022 13:06

@tapczan pytam Cie normalnie; gdzie jest roznica w przygotowaniu zespolu? zielony ludzik pasuje idealnie do Ciebie; twierdzisz ze sie zgadzasz z tezami nizej ale produkujesz abstrakcyjne tezy majace sugerowac ze jednak nie ¯\_(ツ)_/¯

23.04.2022 12:56

@Fari znaczy sie tchorzy przed wiekszym wyzwaniem? ciekawa logika xD

Edytowano : 2022-04-23 12:54:17

@tapczan, kurde czasem madrze psizesz a czasem uciekasz w jakies totalen abstrakcje; a czym sie rzekomo to przygotowanie mialo roznic? trener nie moze byc na lawce a nie uczestniczyc w rozpracowaniu zespolu, ziomek...

23.04.2022 12:53

jeszcze 3 miesiace i przeczytamy ze Flick to w sumie byl gownianym trenerem i dobrze ze go nie ma

za to wazne ze jest z nami Hasan i #bosniackarewwolucja!

a pozniej zdziwienie ze nazywam kogos Hassanista :D

23.04.2022 12:47

Kompromitacja w pucharze i LM jest nie na miejscu…

22.04.2022 17:35

:D

Ostro ale slusznie, Halaand ma super srednia w BL w teamie ustawionym pod niego, Miki i Sancho wykrecali tak absurdalne liczby, a nie zblizyli sie nawet do pozycji w scislej czolowce futbolu. W dodatku chociaz ma dobre warunki fizyczne kompletnie nie gra glowa, i tylko jedna noga. Gdzie taki pilkarz do Lewego?

20.04.2022 09:28

niektorzy zachowuja sie jak toksycznie zazdrosny facet; mowisz ze byl maly deszcz, a oni krzycza ze nie maja malego, mowisz ze dziewczyna na imprezie ma fanja sukienke a oni ze jestes fanem cudownego projektu

i napisalbym ze chcialoby sie porozmawiac o pilce szerzej, tylko wiem ze w odpowiedzi uslysze cos zawierajacego slowa narzekanie i wynoszenie innych ponad Bayern - tylko ze to niestety nie jest prawda, bo na kazda JAKIAKOLWIEK rozmowe z dystansem i perspektywa na pilke nie ma normalnej zdrowej odpowiedzil; jest toskyczna zazdrosc, zero argumentow, i tylko narzekanie ze w ogole wymieniono inna

19.04.2022 09:57

@FanGraczyBayern Niemcon zalezalo na koncu wojny w pierwzych diniach, tj zeby Rosja wygrala i mogli zaczac sie ukladac jka robic biznesy dalej. Wystarczy wrocic do pierwszych 10dni i tego jak Niemcy przeciagaly trzymjac kciuki za taki wynik. Pokazuje to tez fakt ze Zelenski wykonal bardzo niestandardowy polityce ruch, tj de facto odmowil wjazdu Stenmaierowi.

Niemcy sie shanbily, Niemcy zdradzily Europe, Niemcy sa (jak to polskie media lubia zlosliwie okreslac) kondominium rosyjskim

19.04.2022 06:31

braow scouting!(xd) Hasan chyb w koncu skonczyl 3 sezon w FMie, pewnie tyle u zajelo bo nie wie jak przestawic czas symulacji meczow i oglada wszystko 90min.

19.04.2022 05:55

Wy macie jakies strazliwe kompleksy, napisanie czegokolwiek o innym klubie odbieracie jako umniejszanie, stawianie ponad Bayernem, itp. To nie jest zdrowe...

18.04.2022 19:44

Tomas Muller czyta sie Bayern Monachium

18.04.2022 10:34

@WayeThe obwiniac druzyne mozna za wpadki jak ta, tak chetnie wypomina Flickowi w pucharze, a nie kiedy druzyna notuje systematyczny zjazd w zasadzie od dobrego poczatku do tego co gra teraz. Wiec sorry - ale jest to w 100% wina trenera. A ze Lewy strzela mniej goli - kto pod Julianiem poprawil swoja gre? Sane mial chwilowa zwyzke. To tyle. Nawet Upamecano czy jego kluczowy pilkarz - Sabitzer nie graja dobrze. Wiec albo doslownie WSZYSCY pilkarze w klubie zachorowali na jakas dziwna chorobe albo jednak wina lezy w trenerze

18.04.2022 09:15

@tapczan a z czym konkretnie sie zgadzasz? z tym ze mowione jest jedno a (nic nie) robione drugie? i jak decyzja w sprawie absolutnie najwiekszej gwiazdy klubu moze nie byc oczywista? :D

18.04.2022 03:44

@tapczan nadal nie rozumiem, podwazasz to co pisza media praktycznie przy kazdej okazji, w tym przypadku medialne doniesienia ws oczekiwanych warunkow Halaanda (ktorym swoja droga juz dawno zaprzeczyl Raiola ;)) uznajesz za fakt

hmm? ;)

18.04.2022 02:03

@siudrak0 uwazasz ze Bayern jest slabszy kadrowo od Villareal i przegralismy przez pilkarzy nie fakt ze Emery zniszczyl Juliana "geniusza niemieckiej trenerki za 25mln" Naglesmanna?

18.04.2022 01:54

@GuteSpiele tak, 8arcelona sie skompromitowala na wielu plaszczyznach, ostatnie lada sa zdecydowanie lepsze dla kibica Bayernu, ale tam dzis sie mowi o Halaandzie, Pogbie, Mbappe i gwiazdach oraz ***odbudowie potegi***. U nas sie mowi ze na nic nie ma kasy i zamiast powrocie do finalow LM Kahn wychodzi i mowi ze trzeba przemyslec sprawy ;)

no i tam przyszedl po Koemanie Xavi i odmienil druzyne, u nas tez Julian po Flicku odmienil druzyne...

17.04.2022 22:49

@Matilegolas na livescore super wynik, jak ktos ogladal te 45 minut to mu oczy krwawia i wie rownie dobrze moglo byc w druga strone

abstrakcja za Flicka no zaplacilismy 25mlon zeby to ogladac VIVAT! #bosniackarewolucja

17.04.2022 16:25

mielismy dzis odreagowac i zblizyc sie do mistrzostwa a tymczasem mamy walke moze nie wyrownana ale walke - i wynik o ktory trzeba drzec

Hasan & Julian FUERA

17.04.2022 16:16

@tomeks w teorii bo byly bramki gdzie lecialo w bramke a uznawali samoboj

17.04.2022 15:53

hmm, moim zdaniem gol Lewego, tak samo jako rykoszety sa zaliczane temu kto strzelal a nie jako samoboj tego od ktorego sie odbilo

17.04.2022 15:43

juz rzygac sie chce od tych glupot, od lat jestesmy w absolutnej czolowce jesli chodzi o wydatki na place tylko w Realu nikt nie placilby Leonowi 12mln w 1 umowie, Tolisso 6, Upamecano 10, Lucasowi 15 i Comanowi 15. Dla przypomnienia Sergio Ramos swoj ostatni kontrakt na 8mln rocznie (czyli 16 brutto) podpisal dopiero jak juz byl legenda klubu, Casemiro przez wiele lat zarabial tyle ile Tolisso przychodzac do nas z francji

17.04.2022 15:14

@nyy32 no coz, Ty stoisz tam gdzie stal Nilfgaard, a ja na Soggen :P

17.04.2022 12:59

@Piter1985 uwielbiam zurek i kazego chetnie sprobuje choc podobnie jak wobec grajka za 80 baniek mam wysokie wymagania :D a co do kontraktu, rok temu Hasan sie ponoc nauczyl ze umowy przedluza sie 2 lata do przodu, w tym roku znow pojawily sie takie informacje bo jak wiemy jest oporny na wiedze. Moze do 3 razy sztuka - a jesli tak to kontrakt Lucasa powinien sie wyjasnic juz '22 ;)

17.04.2022 12:49

@AdiFantasti byly tez glosy czemu nie gra Gaudinho, ze Shaquiri to mega grajek, ze z Wagnerem druzyna wyglada lepiej i takie tam ;)

Edytowano : 2022-04-17 12:47:10

najwyrazniej roznimy sie wymaganiami od obroncy za 80 baniek i 15 rocznie, mial mecze ze gral jak amator wliczajac w to prestizowy mecz z Lecerusen. W innych graj... tak ze nie wyroznil sie in minus, to tyle. Z PSG, mial jeden fajny odbior i dieroten sie obsralo z radosci pomijajac ze chwile pozniej dostal siate i dal sie obiec jak amator...

17.04.2022 12:44

@Kotarka12 odszedl bo zamiast jak kazdy powazny klub przedlizyc wczesniej zwlekano do ostatniej chwili i sam Rummenige potwierdzil ze Thiago "rozmyslil sie w ostatniej chwili", generalnie wygladalo na to ze podpisalby gdyby dostal wczesniej ale wskoczyla pandemia, siedzial w domu, mial za duzo wolnego i stwierdzil ze czas odejsc.

I najpierw klub powiedzial ze 30mln to smieszne pieniadze a pozniej sprzedalismy go w dogodnej ratce za 5x5mln czyli 2x mniej niz Sane i sporo mniej niz np Hummels #bosniackarewolucja

17.04.2022 12:41

juz pokazaliscie jak decydujecie z Alaba, Thiago, Sule i Tolisso, panie Kahn ogarnij sie!

17.04.2022 12:24

@AdiFantasti Kroos gral padake u Juppa? o ktorym okresie mowisz? a kwestia tego ze grala Alaba, powtorze; Lucas dostawal szanse i nie wykorzystywal, zmieniony w przerwie w meczy z Leverkusen, z gladbach dawal sie ogrywac na obieg jak junior, a moje przezwisko "Włócznia" nie wzielo sie z niczego; w defensywnie grajacym Atleti pilkarz ktory wychodzil do przodu byl mile widziany u nas (jakoi ze gramy wysoko) taki profil nie robi przewagi tylko luki. truskawka na torcie jest ze Hasan mu dobral do pary obronce grajacego podobnie agresywnie czyli zrobil cos czego uczy poradnik dyrektora sportowego "ABC budowania kadry: obrona" :D

17.04.2022 12:18

@AdiFantasti wszystko co piszesz brzmi jakbys sie zgadzal* ale na koncu mowisz ze nie :P

* ja pisze ze Lucasa wygryzl 18 latek a Ty ze 18 latek wygryzl Lucasa ;)

17.04.2022 11:55

@AdiFantasti no nie bylo zadnego skoro wygladal lepiej, wiec rozumiem ze sie zgadzasz?

17.04.2022 11:48

@AdiFantasti Lucas byl kontuzjowany 2 lata kiedy na lewej gral Davies? pilkarz za 80 mln chyba nie powinien miec problemu z gra i wygraniu miejsca o sklad z 18 latkiem z kanady i wanna-be srodkowym pomocnikiem grajacym od zawsze na lewej i ustawionym na srodku? wyobrazasz sobie klasowego pilkarza ktory ma problem z wygraniem takiej rywalizacji? :D

17.04.2022 11:41

@AdiFantasti no nie, jak przychodzil to kwote transferu usprawiedliwiano slowami ze jest uniwerslany i moze grac zarowno na boku jak i na lewej. A ze go wygryzl 18 latek z kanady ktory powaznie zaczal myslec o pilce kiedy nie wyszlo mu z futbolem to chyba swiadczy o nim gorzej niz lepiej. I wybacz ale jego dobre mecze to byly doslownie dobre mecze ktore gra obronca (nic czym mozna sie by zachwycac), z kolei zle byly tak tragiczne jak chocby mecz Leverkusen gdzie przekroczyl poziom zenady i dostapil zaszczytu bycia zdjecym w przerwie.

Edytowano : 2022-04-17 11:33:55

@Adi moze inaczej: czy Twoim zdaniem Lucas gra na klasowym poziomie i mozna go wymieniac w topie obroncow czy raczej poziomie ktorego spodziewalbys sie od np Schlotterbecka czy jak mu tam ;)

17.04.2022 11:32

@AdiFantasti a jak oceniasz transfer Lucasa? przypomne: 80mln i 15 kontraktu, 2 lata na lawce i slabiutkich meczow, zaczal cos grac dopiero w 3 sezonie... z lewej strony wygryzl go Davies. Jak oceniasz ten transfer?

17.04.2022 11:25

@AdiFantasti no tak, mozna. Smutne co? Ale napisales jakbys sie nie zgadzal z moja ocena a teraz w zasadzie ja potwierdzasz :) a badz szczerzmy: od kiedy transferami zarzadza #bosniackarewolucja udal sie tylko Davies - swoja droga na swoj poziom rowniez przeplacony bo nikt nie chcial za niego tyle dac, ale urosl diament na sosnie. Cala reszta na czele z Lucasem i Tolisso i to mega wtopy.

17.04.2022 11:21

@AdiFantasti o jakich zakupach mowisz? kupilismy same "ciamajdy" i Sane ktorego problemy byly znane - czyli brak motywacji i nierowna forma, ale to zrzucono na karb wieku pilkarza (a dzis widac ze to Pep trzymal go za morde i wydobywal co najl,epsze).

Takze to co piszesz brzmi bardziej jak zgoda a nie niezgoda :D

17.04.2022 11:07

Kahn = Bayern AHEAD o ktorym nikt nic nie wie xD oraz nowa umowa sponsorska za ktora klub prawie ostal pozew od BMW

Salihamidzic = kompromitacje, porazki juz od kilku lat, czlowiek bez klasy, doswiadczenia, szacunku u pilkarzy i mediow

Uli & Karl to byl duet ktory mial spiecia ale dziala efektywnie i na wysokim poziomie

17.04.2022 11:05

@AdiFantasti no jasne ze nie jego wina, dostal szanse i ja wykorztsl, Atlti znalazalo frajera i pewnie zlozylo jakies kozy w ofierze :D nie zmienai to faktu ze Lucas konkuruje z Maguirem i Hazardem w kategorii hisotrycznych wtop, a jego dobre mecze byly po prostu dobre a zle bardzo zle

17.04.2022 10:57

@nyy32 sorry ale "jest świetnym, wszechstronnym obrońcą" z czego wnioskujesz? gosc nie zagraldla Atleti nigdy 30 meczow w lidze, w Hiszpanii wieksza estyma cieszyl jego brat a w Atleti Gimenez (jesli chodzi o talent), zas przy Godinie kazdy wygladal zajebiscie. Do tego Atleti gralo cofniety, defensywny futbol i wychodzacy (aka "Włócznia) agresywny obronca spelnial tam swoja role. W druzynie grajacej duzo wyzej taki profil nie ma tych samych zalet. Lucas zagral tylko dobre mistrzostwa, Sanches mial duzo lepszy turniej i co z tego? Davor Suker tez wygladal, na boga w napadzie na turnieju. Lucas zaistnial w pilce dzieki wysokie kwocie transferu - cos jak Maguire, nikt o nim dzis nie pamieta ze wzgledow sportowych. Wydanie na niego 80mln i 15 na kontrakcie to jedna z najwiekszych wtop transferowyc w historii pilki noznej

17.04.2022 10:49

Kim Ty jestes zeby tak mowic? to powinna byc 1 najwieksza, drugą: odpadniecie w haniebny sposob z kiepskim Gladbach,


ale spoko, jedna z 3... oj Julek Julek, kolejny, slaby wywiad

17.04.2022 09:55

@Pir5 sluchaj, jesli uwazasz ze obronca za 80mln zaravbiajacy 15, ktory regularnie zaczyna grac w w swoim 3 sezonie (czyli po wydaniu 30mln na pensje), a dobre mecze zagral w ilosci policzalnej na palcach rak to Twoja sprawa, ale miej jaja to przyznac a nie stoisz rozkrokiem w jego ocenie i tyle

Edytowano : 2022-04-17 09:34:41

*to dobry transfer

17.04.2022 09:26

@Pir5 sorry ale w takim razie nie pamietasz co piszesz, pisalem kiedys wyraznie ze to przeplacony i niewarty ceny grajek a Ty upierales sie ze jest inaczej i to swietny pilkarz. Zatem nie bardzo rozumiem, zgadzales sie z moja teza ale jednoczesnie protestowales przy kazdej okazji gdy o tym wspominalem? ciekawy wyraz poparcia! :D

17.04.2022 08:58

@OldFashion w Niemczech Upamecano uchozil za tego barziej utalentowanego, Konate zas za "szefa" i tego ktory daje spokoj, koncszymy sezon i kwoty za pilkarzy byly podobnr tylko Konate zarabia 2x mniej. I byla taka dyskusja w ktorej Hassanisci probowali wykazac ze Edwards to w sumie jest nie jest lpszy od bosniaka (xDDDDDDD), rzucfilem wtedy ze zobaczymy kto ma lepsze oko do talentu: nasz Hasan 2 lata walczyl o niejakiego Odoi (o ktorym dzis to w sumie nikt juz nie pamieta) osmieszajac siewbie i klub czy Michael.

Jestemy po 1 sezonie i wyglada na to ze anglicy wyjeli tego lepszego. Dodam jeszcze: konate m profil tego grajacego bardziej zachowawczo, szefa obrony wprowadzajacego spokoj. Upamecano to agresywnie grajacy, wychodzacy do przodu obronca , czyli tak jak.... Lucas. Nikt nie buduje obrony na graczach o 2 takcih profilach. Tj nikt oprocz pewnego bosniaka ktory dokonal (podobnie jak w przypadku trenera) zakupu na alibi, tj: wezme najbardziej utalentowanego obronce w Niemczech wiec nikt mi nic nie zarzuci. Nic ze nieogarnal przy tym daty konca kontraktu i u dal mu 10 baniek na rok.

#bosniackarewolucja

Edytowano : 2022-04-17 08:03:56

no i dzis sie jasno mowi jakiego profilu BAyern szuka: szefa obrony; pytanie za kogo? za Lucasa ktorego na calym swiecie tylko Pir5 uwaza za wartego 80mln i 15mln rocznie , czy Upamecano grajacego od 2,5 roku totalna kupe za 45mln i 10mln rocznie?

17.04.2022 07:58

Strasznie pitolenie, moze trzeba z Tolisso porozmawiac? wnioski sa proste - bez Flicka nie jestesmy w stanie osiagac celow: nie zrobil tego Carlo, nie zrobil Kovac, nie zrobil Julian. Z wyjatkiem 2 magicznych sezonow na bazie ktorych trzeba bylo budowac nie jest tak rozowo a obecna dyrekcja sportowa nie tylko nie jest w stanie kupic sensownych zawodnikow ale nie jest nawet stanie utrzymac obecnych i szykuja sie kolejen darmowe odejscia.

Rybapsuje sie od glowy i nalezy wymienic glowe. Edwards jest do wziecia. Kahn, ku***, jestes szefem czy nie?

17.04.2022 02:16

@tapczan a w szkolnej ocenie?

14.04.2022 21:16

@Ivan7 mattheus tak powiedzial

14.04.2022 20:56

@admin juz rok temu wygladal dobrze, teraz dodal sutecznosc ale tez trzeba wziac pod uwage ze gra lipska musiala zmienic i ustawiono nieco gre pod najlepszego zawodnika

14.04.2022 20:54

@tapczan i jak teraz oceniusz Juliana?

14.04.2022 20:50

Niezle zaklinanie rzeczywistosci widze ws mitycznego dwu meczu z Liverpoolem :D ale nawet jesli przyjac ze bylo tak zle jak zmyslane to nadal w meczu z Villareal bylo gorzej, bo przeciwnik slabszy i chociaz ni gral tak otwarcie to nasza indolencja byla przerazajaca (i przygnebiajaca). Jesli wiec zarzutem bylo ze wtedy z Liverpoolem nie wiedzielismy co mamy grac w ataku tak teraz zarzutem jest ze nie wiedzielismy jak grac ani w ataku ani obronie z druzyna kadrowo duzo slabsza.

Gdyby nie problemy Halaanda i Rosego to podejrzewam ze o mistrzostwo drzelibysmy do ostatniej kolejki. Julian KOMPLETNIE niewypalil jako trener, sytuacja jest gorsza niz Kovacem i Carlo. Nie przypominam sobie zeby ktorykolwiek trener wyszedl z takiego dolka; albo rzeczy dzialaja albo nie, a ten sezon pokazal ze ewidentnie nie dzialaj.

Pomijam juz tak luzne odejscie od 4-2-3-1 ktore nie zostalo wytlumaczone kibicom ani wsparte transferami . Pivot zrobiony przed dyrekcje sportowa czyli instytucje powolana w klubach do... trzymania strategicznej wizji klubu cyzli wlasnie kontynuowania DNA, a wiec naszym przypadu wlasnie 4-2-3-1. I teraz glowny odpowiedzialny za dlugoterminowosc zatrudnia trenera sprzecznie z filozofia klubu, dlaczego? Co sie tym wiaze? co za tym idzie? nikt nie wie bo Hasan nie ma jaj zeby wyjasnic istotna zmiane. Czyli czlowiek ktory ma byc odpowiedzialny za dlugoterminowa wzije podejmuje decyzje w sprawie trenera calkowicie sprzeczna z tym co do tej pory bylo jasna klubowa strategia. Dlaczego?

Najpewniej dlatego ze bali mu sie dupa i wziecie "geniusza niemieckiej trenerki" nawet za 25mln ejst zwyczajnie rozwiazaniem postrzeganym jako bezpieczne, szczegolnie wobec rozstania z Flickiem. To nic ze mial on byc straznikiem tego aby DOKLADNIE TAKIE rzeczy sie w klubie nie dzialy. Nie chodzi wiec o interes Bayernu, chodzi o brakpomyslu i wlasny palacy sie tylek. Wszystko to co sie dzieje teraz bylo do przewidzienia bo to zwyczajnie konsekwencje ktore ponosily inne kluby gdy tracily tozsamosc i zatrudnialy niekompetentnych ludzi.

KAHN OTRZASNIJ SIE!

14.04.2022 20:20

30 baniek za nastolatka z Holandii i pensja na poziomie Tielemansa to żaden sukces niestety tylko ruch na miarę United

14.04.2022 13:38

Hasan nie ma szacunku do tradycji wlasnego klubu. Wzial Juliana bo po Flicku palil mu sie grunt pod stopami i z braku pomyslu zaplacil 25mln za trenera majacego opinie geniusza - dzieki czemu ma dobre usprawiedliwienie bo kto mogl zakladac ze cudownemu dziecki niemieckiej trenerki nie wyjdzie...

A ze to trener zakochany w graniu 3 z tylu? Hasana to nie obchodzi, bo nie chodzi o dobro klubu tylko zeby pic w spokoju espresso

14.04.2022 12:43

Męczymy się praktycznie cały sezon a niż szczególnie w 2 części wiec naiwne było spodziewać się ze nagle zagramy coś wielkiego. Nawet mecze gdzie strzelamy kilka goli nie sa płynne, nie dominujemy, nie wieść jasnego planu. Za Flicka wszystko wydawało się takie proste…

Julian chyba uwierzył we własny geniusz za mocno, absurdalne brnięcie w rzeczy które nie działają, teraz wyciekające z szatni głosy i niezadowoleniu z metod trenera… należałoby zadać pytanie Hasanowi (a w zasadzie powinien mieć jaja wyjść i wytłumaczyły to kibicom) czemu w ogóle wzięliśmy kogoś tak zakochanego w 3 z tylu gdzie chwile wcześniej sam Karl mówił ze 4-2-3-1 to nasze DNA.

Ale #bosniackarewolucja nie na szacunku dla DNA ani nie ma tez planu i najwyraźniej kolejny raz się pomyliła w ocenie potencjału. Julian okazał się zwyczajnie kolejna… ciamajda a nie żadnym geniuszem. Kompromitacja z Gladbach, kompromitacja z Villareal gdzie wyglądaliśmy GORZEJ w dwumeczu niż Kovac z Liverpoolem(!!!).

Mamy szczęście ze Rosemu tak samo nie idzie w BVB i ze Haaland jest zdrowy bo mistrza kto wie czy byśmy w ogóle zdobyli…

Nie ma czytelnego i jasnego podejścia do największej gwiazdy klubu, filary drużyny nam się starzeją, za chwile koniec sezonu i kolejnych 2 piłkarzy odchodzi za darmo…

Już mi się nawet z tego espresso nie chce żartować…

14.04.2022 02:11

Allianz Arena PŁONIE ZE WSTYDU

12.04.2022 23:59

czemu moj komentarz zostal skasowany? nie bylo zadnego przeklenstwa a jedynie stwierdzenie ze tak slabej gry nie pamietam od czasow Klismanna oraz ze bosniacki rewolucjonista zaplacil 25mln zebysmy ogladali to co goadalismy

serio? wtf?

12.04.2022 23:17

Tuchel >>>>>>>>> Julian ale taki malutki zakompleksiony wstawiony na stolek charakter jak Hasan nie zatrudni kogos takiego jak ambitny, kompetenteny, wymagajacy Tuchel

12.04.2022 23:04

Salzburg & Villareal to nasz nowy poziom

#BOSNIACKAREWOLUCJA

12.04.2022 22:54

smutne w chu**

12.04.2022 22:50

Hasan pewnie niezadowolony bo marzy o Halaandzie a zostanie z reka w nocniku jak w przypadku swojej milosci Odoi :D


LEWY = BAYERN! BAYERN = LEWY! zwiazek doskonaly

12.04.2022 22:14

odejscie Flicka i doplata 25mln zebysmy grali to...

12.04.2022 21:46

@Yakub93 presuja? Chyba miało być prasują? Ale wtedy mało sensu. Może stosują pressing? Za dużo devilpage ;)

12.04.2022 20:21

Czemu w ogóle pada Werner skoro Hasan jak tylko usłyszał to nazwisko z ust Flicka to poleciał do mediów ze słowami ze tu nie pasuje? Dodatkowo zaliczył bardzo słaby okres w Chelsea a zarabia krocie. Nie pojmuje

12.04.2022 12:11

A gdzie jest dyrektor sportowy dumnego Bayernu? Sammer łajał dziennikarzy i kpił z nich kiedy było trzeba, czy za Pepa były jakiekolwiek dłużej utrzymujące się plotki? Dziennikarze czuli respekt. Gdzie są relacje klubu? Gdzie jest Hasan CZŁONEK ZARZĄDU? To nie jest jednorazowy wypadek, ciagle się cos pojawia, kiedy przyjdzie pora żeby złapać komunikację za mordę i zacząć ja kontrolować?

Bośniak nie miał jaj wytłumaczyć czemu odchodzi Boateng i Flick, nie miał wytłumaczyć kibicom czeku odchodzimy od DNA klubu czyli 4-2-3-1 na rzecz Julkowej 3jki, nie miał nawet jaj żeby uciąć plotki o kontrakcie Neuera który w końcu pożalił się w mediach na te bzdury i indolencje klubu, nie mam jaj teraz żeby powiedzieć jak ważny jest dla nas Lewy i ze chcemy go zatrzymać.

Sępy/dziennikarze dziobia słabych i zagubionych. Robią z nami co chcą, piszą co chcą, nie maja respektu już dla nikogo w klubie - a Hasan z głowa w piasku nawet nie próbuje niczego z tym robić. Albo się boi być znów ośmieszonym albo nie potrafi przyznać ze ma inne cele, a najpewniej to wszystko razem plus kompletny brak planu jak w przypadku Juliana który nie gra 4-2-3-1 a który nie dostał zawodników do grania 3 z tylu.

Chaos, burdel, brak strategii, głowa w piasku, strach, uciekanie od odpowiedzialności wytłumaczenia mediom i kibicom co się dzieje.

Żenada, wstyd, hańba, kompromitacja. Hasan, WON!

12.04.2022 02:56

Podobno Hasan i Kahn są zapatrzeni w Halaanda wiec szczerze to nie zdziwiłbym się gdyby postawili na Neuera i Mullera a zdecydowali zarobić na Lewym nawet gdyby miało się nie udać wyrwać Erlinga.

Z drugiej strony ciężko uwierzyć ze ktoś da 40-60 mln za piłkarza w tym wieku, chociaż… Real dostał 100 baniek za Ronaldo wiec kto wie?

11.04.2022 16:45

@Pir5 zgoda, Real, City będą pewnie mocniejszymi kandydatami ale za rok Tomek będzie starszy, mamy trenera który taktycznie nie daje rady i wymyśla nie tylo granie 3 z tylu do czego nie ma piłkarzy ale tez Lewym w pomocy. Transfery? O żadnych wzmocnieniach pierwszej 11 się nie mówi.

Tymczasem Barcelona wydaje się mieć największe problemy za sobą, ich młodzież daje radę a mówi się o piłkarzach takich jak np Pogba.

No i w Barcelonie pięknie sie żyje ;)

11.04.2022 16:38

van Persie i Henry tez odeszli z Arsenału na koniec kariery żeby zdobyć trofeum…. I taka chyba jest dziś motywacja Lewego który nie jest wychowankiem ani Niemcem jak Tomek czy Neuer. A ambicje takiego piłkarza niestety nie są podtrzymywane w ostatnich latach: przyszła „gwiazda” Sanę która ma pary na 20minut w meczy, odeszło sporo waznych zawodników, konflikt z trenerem który ewidentne psow zawodników i w zamian kolejna kasa wywalona na Julka od którego pomysłów przez 3/4 sezonu bolały nas oczy a Lewy biega w pomocy…

11.04.2022 16:19

obok Tolisso najwieksza porazka transferowa w historii klubu

11.04.2022 12:38

@GuteSpiele jest tu 2 rok i ile to jego „na fali” trwało? 5 meczów gdzie grał naprawdę na 100% i pare innych gdzie pary starczało mu na 20-30minut

11.04.2022 12:28

jeszcze sezon temu drazala przed nami Europa, teraz modlimy sie o farta z Villareal :D

nadchodza zniwa #bosniackarewolucja

10.04.2022 23:03

@ZielonyPomidor to sa takie anegdotki bo niemieckie media na sile chcialy go upoodnic do Guardioli. W czym akurat nie ma niczego zlego bo jakas tam strategia kreowania wizerunku. Problem sie pojawil jak zostal zweryfikowany, Gladbach, Salzburg i teraz wypunktowal go Emery. Nawet jak wygramy LM to nie wierze ze odbedzie sie to na zasadzie dominacji i bycia faworytem. Od poczatku rundy meczymy sie z kazdym nawet jesli uda sie osiagnac przekonujacy wynik.

Swoaj droga HAsan jest w niezlej dupie za przeproszeniem :D klub wzial jego strone a nie Flicka, oddal Hansiego za mecz towarzyski, sprowadizl trenera za absurdalne 25mln i dal mu 5 letni kontrakt a tu sie okazuje ze moze wynii sa ale wynikaja bardziej z roznicy poziomow i sily woli gwiazd a nie geniuszu geniusza

10.04.2022 21:46

Ciekawe co jest przyczyna tej sytuacji - tj dlaczego Julkowi nie idzie? Wydawalo sie ze to trener dla Bayeru i to mimo braku doswiadczenia. Elastyczny i sprytny taktycznie, bystry, juz szanowany w srodowisku z mimo wszystko sukcesami (choc nie pucharami), a jednak im dalej w las tym gorzej.

Z Kovacem sprawa byla prosta; nie mail podejscia do zawodnikow i nie trenowal z druzxyna automatyzmow tak potrzebnych na najwyzszym poziomie.

Co jest z Julianem? Moze zwyczajnie jego warsztat jest przehajpowany?

10.04.2022 20:34

@AdiFantasti byla juz mowa o braku pewnosci, bodajze przez Sule? ktory pewnie pozwala sobie na wiecej bo i tak odchodzi. Brak pewnosci siebie wynika z reguly z tego ze nie wiesz co amsz robic. To bylo widac nawet wczoraj gdzie przeciez bardzoi dlugo mielismy 0 strzalow na bramke. Mam wrazenie ze wszystko co wprowadzil Flick sie wypalilo, juz nawet pressingu nie umiemy odpowiednio stosowac. Ile meczow za Hansiego toczylo sie od bramki do bramki? wiekszosc akcji kasowalismy wczesnie, teraz biegamy z prawej do lewej w lewej do prawej

10.04.2022 17:14

@tapczan czyli najpierw odpowiadasz pytaiem na pytanie a pozniej mowisz co uwazam :( a wystarcyzlo odpisac i mielibysmy normalna rozmowe

10.04.2022 17:03

@tapczan nie manipuluj, nie takie bylo pytanie oraz to ja pytalem Ciebie czy Julian ma gorsza niz Flick rok temu, szczegolnie majac na uwadze zze dostal Upamecano ktory statystycznie niszczyl Alabe, Lucas za 80mln ktorego Fick nie wystawial ponoc z powod personalnych a takze Sabitzera ktorego sobie zyczyl. Jak odpowiesz mozesz odwdzieczyc sie pytaniem :)

10.04.2022 03:07

@tapczan slabsza kadrę? Przecież sam zawsze podkreślasz jak ktoś mówi ze bylibyśmy lepsi ze Upamecano zjada Alabe statami. No i Julek dostał swojego Sabitzera na specjalne życzenie. Co rozumiesz przez słabsza?

09.04.2022 18:23

@DonJupp4ever Pavard ma srodku to granie z handcipadem -1, same ruchy? 4mln to bardzo duzo, ale Gravenberch to chyba najbardziej eskcytujacy pilkarz jakiego mozemy dostac - przyznam ze jestem bardzo ciekawy co pokaze. Mazri eskcytuje duzo mniej ale tez nie mamy nikogo na prawej a Dest po zmarnowanym roku powinien zostac spalony. Liczylem tez na 15mln + bonusy w przypadku Gravenbercha (mimo rocznego kontraktu) choc przy tej konkurencji 20 wyglada na dobra cene.

Czwora z minusem za te transfery, 4mln to duzo a na prawa fajnie byloby miec jednak pewniaka ale wielu opcji na rynku nie ma.

08.04.2022 22:25

Mazraoui z kontraktem 10mln o jakim sie mowi jestem na nie, Gravenberch ekscytujacy grahjek oby przyszedl

07.04.2022 20:08

@DonJupp4ever spelniona czy zagubiona?

06.04.2022 23:42

@admin nie, wyjasniam czemu nie zapraszam ich do dyskusji (i nadal nie wiem o ktory post chodzilo)

06.04.2022 23:14

doplacilismy 25mln do Flicka zeby ogladac to...

najwazniejsze ze Hasan moze sie napic espresso w siedzibie klubu, a nie w domu!

06.04.2022 23:05

@admin nie wiem o ktorym komentarzu mowisz, zapraszanie do dyskusji nie ma od dawna sensu, pisalem posty na 10k znakow i odpowiedzi sa zawsze wg tego samego szablonu, wszystko jest super, Hasan jest super, gorsze czasy musza nadejsc, Flick uciekl, te rozmowy sa ponizej mojej godnosci (to misza:)). O czyms zapomnialoem? A tak: cytaty (ich wlasne) osmieszajace rozmowcow sa wyrwane z kontekstu :D

ale jak wskazesz ktory masz na mysli to wyjasnie

06.04.2022 23:04

zagralismy totalne gowno

06.04.2022 22:53

Za tydzien ich jendak pewnie przjedziemy i bede mogl czytac jazdy ze w komentarzach sa narzekania na gre (zauwazyliscie ze nikogo z tych madrali nie ma?), zupelnie jakby mecze odbywaly sie na livescore a nie w ciagu 90minut przed ekranem. Oraz ze kadra jest super a Flick to szmaciarz ktory uciekl

06.04.2022 22:46

Emery (ktory mimo swojego gud ebening) jest fachowcem zjadl w 1 polowie "geniusza" za 25mln. Zobaczymy co bedzie w 2. Przykro sie na nas patrzy niestety :/

06.04.2022 21:56

Nie wiem czy macie tez takie wrazenie i to wrozenie z TV ale 0 pewnosci siebie na twarzach, nie twierdze ze strach, ale 0 przekonania - gra wyglada tak samo. Zwalnianie, zastanawianie... a mialy byc automatyzmy iszybkosc.

Sorry 25mln zaplacilismy zeby ogladac TO?

06.04.2022 21:46

juz mogly byc spookojnie 2 zoltka dla nas :/

06.04.2022 21:32

@tapczan dobrze ze nie ma zadnego problemu z lawka i w ogole to transfer nie jest potrzebny, za chwile ktos go zmieni!

06.04.2022 21:27

Swoja droga zobaczcie jak Jamal schodzi nizej zeby nie stac ZA pilkarzem przeciwnika i zeby wystawic sie do pilki. Leon robi dokladnie odwrotnie (to mam na mysli gdy pisze ze jest tchorzem i sie chowa)

06.04.2022 21:25

Musiala musi wyreczac obronce za 80mln lol, czekam az Pir napisze ze to swietny obronca warty tych pieniedzy :D

Edytowano : 2022-04-06 21:19:18

Panowie nie piszcie tak! piszcie ze mecz super i dominujemy bo jak wygramy to wiecie co bedzie w komentarzach :D

06.04.2022 21:18

@tapczan hmm, to czemu tak przytaczano tutaj i wyśmiewano finanse Barcelony? Kibice by narzekali tak czy inaczej wiec wszystko było dobrze. Tak?

Łączysz skuteczność przeprowadzania transferów z ich odbiorem przez kibiców. Mieszasz pojęcie wydawania dużo z wydawani za dużo. Wreszcie ignorujesz całkowicie skuteczność we wzmacnianiu kadry transferami pewnej osoby decyzyjnej w naszym klubie.

Nie bądź populista bo wiem ze stać Cię na poważna rozmowę ;)

06.04.2022 19:58

czyli tak jak podejrzewalem, dzial legal eskalowal ze trzeba zrobic dupochron i tyle

05.04.2022 12:13

@tapczan serio wymagasz od 'dziennikarzy' jakiejkolwiek logiki a nie sensacjonizmu? przyznam ze to zaskakujace biorac pod uwage jak zle o nich zmasz zdanie ktore wyrazasz przy kazdej mozliwej okazji ;) zdziwilbys sie ile rzeczy robi sie w firmach bo na to nalega dzial prawny

05.04.2022 00:44

W Niemczech jest dziwne prawo jesli jestes dyrektorem, tj latwo miec problemy jesli robi sie cos na szkode firmy, przy czym dotyczy to glownie wlasciciewli. Kluby sa natomiast dziwnymi tworami (zasada 50+1) wiec byc moze to dzial prawny tak doradzil majac w glowie jakies potencjalne nieprzyjemnosci? Komunikat jest dosc lakoniczny majac na uwadze wypowidzi ludzi z Freiburga jeszcze po meczu.

Dziwna sytuacja, walkower bylby zupelnie zdumiewajacy

04.04.2022 20:03