@Edmund nie chodzi o barcelone tylko o wiare w to ze mozna sobie nakrecic fanow przez to ze w mediach sa plotki
no ale oczywiscie wraz z @misza nie odpuscicie sobie okazji zeby sie przy*** nawet jesli to nie ma sensu
szczujecie jak TVP
22.03.2023 15:23
podobno Tolisso tez moze otrzymac propozycje nowej umowy!
22.03.2023 15:19
przede wszystkim jesli jest taka wspaniala wspolpraca miedzy dyrekcja sportowa a trenerem to po co kupilismy stworzonego do gry na skrzydle - czyli w 4-2-3-1 skoro trener nie chce tak grac?
druga sprawa: swego czasu nie walczylismy o Pepe oraz Wernera bo wg dyrekcji sportowej slabo graja na malej przestrzeni i potrzebuje miejsca najlepiej na boku - czyli... dokladnie tak samo jak Mane
transfer zeby udobruchac kibicow a nie realnej potrzeby trenera i druzyny
22.03.2023 15:18
@lizakkk w jakim Ty swiecie zyjesz? xD meczyki.pl? Barcelona grala najpiekniejszy futbol za czasow Ronaldinho i Pepa w calej historii pilki noznej a juz wczesniej miala potezna marke. Plotki moze sprawia ze ktos polajkuje The Sun czy goal.com ale nie klub. To sie robi przez sukcesy sportowe W LADNYM STYLU - czyli cos czego Bayern Nagelsmanna nie ma i nie zmieni tego wygranie 6 pucharow w tym sezonie (a w jakims choc nie az tak wielkim stopniu mial Bayern Juppa i Flicka)
21.03.2023 23:00
@AdiFantasti Marc Roca na pewno skorzystal :)
21.03.2023 20:09
@mariuszwr80 ok my bad, cos mi nie pasowala ta kwota jako duzo wyzsza niz wszyscy inni. City jednak zgarnia 30 od Etihad ;)
@tapczan elegancko? Barcelona dostaje od Spotify 70mln rocznie. My... 13??? Atletico dostaje 10. Gdzie oni gdzie my sportowo?
Edytowano : 2023-03-21 16:06:59
Arsenal od Adidasa dostaje 100mln za deal na koszulki, my 60. Od Emirates zeby byc na koszulkach 60 ale umowa byla podpisana w 2018 - to nadal wiecej niz nasza najnowsza umowa z Telekomem (50 rocznie)
Gdzie ok ktos moze mowic wartosc ligi - ale nie liczy sie wartosc ligi tylko sila nabywcza klientow sponsora a ta w Niemczech jest porownywalna do tej w anglii
Nasze umowy sa rozczarowujace, ale byc moze jestesmy zakladnikami faktu ze sa to rowniez nasi udzialowcy...
21.03.2023 16:03
@misza zapewne chciales sie wyzlosliwisc w strone uzytkownikow a jedziesz po dyrekcji sportowej bo to Hasan biegal za Klose z blaganiami zeby objal 2 druzyne i zostal w klubie :(
21.03.2023 12:33
Osimhen (bylo nie Vlahovic)
szkoda ze Tel nie ejst wprowadzany agresywniej, niby po to mial byc ten sezon, a w koncu wydalismy nie malo przeciez...
20.03.2023 13:34
@Edmund juz nie jecz o tym straszliwym obrazaniu slowem ciamajda, czizas
20.03.2023 11:59
Goretzka 3 lol
20.03.2023 11:19
@bayern1987dwa pewnie z nimi wygramy, pytanie czy jeszcze gdzies glupio nie stracimy punktow...
20.03.2023 11:18
dodajmy ze Julek dostal absolutnie wszystko; przebudowa bazy treningowej wg jego widzimise, zachcianki typu telebim, system monitoringu, PELNE POPARCIE ZARZADU wyrazane co chwile, w tym wymianie trenera bramkarzy bo z Tapalovicem niby byly zgrzyty, wzgledy spokoj w szatni tj Muller nie wychodzi jak u Carlo na konfe i nie mowi ze nie wie co ma grac - problemy z dyscyplina sa tylko i wylacznie wina trenera
Sabitzer byl sciagniety (tak, wiem ze odszedl) na jego zyczenie wbrew reekomendaci pionu sportowego, de Ligt, Mane ktorego ponoc chcial bo klasyczna 9 jest przestarzala do jego wizji, Sommer tez na jego zyczenie
i co?
od kiedy przyszedl poza poczatkiem 1 sezonu gramy zwyczjanie brzydko, nawet w tych meczach gdzie wygrywamy wysoko gra klei sie srednio, nie ma plynnosci, jest szarpanie i wygrywanie przeblyskami. Ile razy w poprzednim sezonie Lewy walnal cos z niczego? Teraz go nie ma i tej indywidualnosci brakuje.
Nie wprowadzil Ryana czy Tela, Wanner tez nie gra, co chwila wolne, brak motywacji, brak dyscypliny, brak schematow. Odpadniecie z Villareal ktore badzmy szczerzy: bylo kompromitujace.
To chyba nie tak mialo wygladac i nie tego nalezy poczekiwac od najdrozszego trenera na rynku z pensja jaka mial Flick po zdobyciu 6 pucharow w sezonie (8mln)?
dodatkowo co chwila palnie cos na konferencji...
ile razy juz czytalismy ze kontempluje zeby cos zmienic? ciekawe czy dzis tez smutny chodzi po osrodku ;) BVB grala bez napastnika (w zasadzie dalej gra), BVB nie dokonalo jakichs niesamowitych wzmocnien,, trenerem tam tez nie jest Mourinho - jakim cudem nas wyprzedzili? + nie graja juz w europie beda sie koncentrowac na lidze
co to za argument ze wygralismy tyle razy lige to musi nadejsc porazka? no kiedys musi ale dlaczego niby teraz? zrobilismy najwieksze transfery, kadra jest szeroka, pelne wsparcie i wielkie pieniadze dla trenera i co? gramy fajny dla oka mecz raz na 3 miesiace...
Edytowano : 2023-03-20 11:17:44
@Edmund, a rozumiem, 4 ciamajdy, klapa z Destem, przeoczenie tego kiedy zaczyna sie umowa Upamecano to moja wina bo narzekalem i nie dawalem Hasanowi spokojnie pracowac xD
20.03.2023 11:14
@Edmund nikt nie pisze o zwolnieniu poza toba
20.03.2023 10:48
@Edmund "Salihamidzić po porażce z Bayerem Leverkusen: "Rzadko widywałem coś takiego. To nie był Bayern Monachium. Nic nam nie wychodziło, do tego zostaliśmy zabiegani przez drużynę, która grała we wtorek mecz i go wygrała. Byliśmy dzisiaj gorsi w każdym aspekcie gry. Nieczęsto zdarzało mi się widzieć tak mało woli zwycięstwa, tak mało mentalności, tak niewiele pojedynków i asertywności.""
nawet Hasan widzi ze bylo zle, ale Ty oczywiscie malujesz trawe na zielono i atakujesz kazdego kto jest rozczarowany...
Hasan tez jest hejtem Bayernu?
20.03.2023 09:07
@tapczan czyli jak przy takich wzmocnieniach w tym sezonie, trenerze za 25mln oraz oslabiajacej sie Bundeslidze przegramy tytul to wszystko jest ok bo 10 razy wygralismy?
19.03.2023 23:38
Julek hejterem Bayernu!
19.03.2023 21:28
@karolina96 jak sobie jezdzi w wolnym czasie to nawet spoko
w sumie to o co Ci chodzi? Julek najwyrazniej uznal ze krytyka miala sens i ja przyjal, Ty robisz z niego swietego?
19.03.2023 21:22
@karolina96 najwyrazniej byl bo wg dziennikarzy z koneksjami Julek zostal upomniany i zmienil - wiec najwyrazneij sam Julian przyjal te krytyke wiec gdzie napisales cos niestosownego?
Edytowano : 2023-03-19 20:34:07
napisalem*
19.03.2023 20:33
@karolina96 bo dopoki wyniki bronia trenera to moze nawet chodzic z butem na glowie, ale nie bronia, styl tez nie broni i rzeczy poza boiskiem tez go nie bronia a wrecz przeciwnie
19.03.2023 20:08
@karolina96 ciagle?
19.03.2023 20:03
@karolina96 to jeszcze chodzi o to ze Bayern od prawie 2 lat gra brzydka pilke bez stylu i bije sie o Bundeslige mimo ze BVB i RBL sie wyprzedaja
19.03.2023 20:01
@DonJupp4ever xDDD
Edytowano : 2023-03-19 19:56:41
@tapczan - glos rozsadku!
19.03.2023 19:56
@DonJupp4ever rozumiem ze Tobie sie nasza gra podobala i wynik tez super?
19.03.2023 19:55
@Pir5 pisales listy protestacyjne do mediow niemieckich i samego klubu ktory poprosil Juliana zeby ubieral sie powazniej (co widac, bo zmienil styl)?
pisales do prasy i strazakow ktorych obrazil zeby przestali narzekac? bo Julek palnal bzdure za KTORA PRZEPRASZAL
zaczynasz byc swietszy niz papiez i robic z Julka swietego chociaz sam sie przyznal do bledow. Niszczy w LM? pamietam rok twemu jak zniszczyl Villareal :)
krytykujesz co pisze bo jestem @hoven czy po prostu Julek jest swiety?
Edytowano : 2023-03-19 19:52:21
@Karolina, Julka za "pajacowanie" (jak to bylo okreslane w Niemczech) skrytykowala zarowno, prasa, kibice i klub - Julian zmienil styl ubierania sie wiec najwyrazniej przyznbal racje tej krytyce?
19.03.2023 19:51
KAZDA zachcianka Julka jest spelniana ale:
gramy brzydko ale wygrywamy: liczy sie wynik
gramy brzydko ale nie wygrywamy: jestesmy liderem nie placzcie
gramy brzydko, nie wygrywamy, nie jestesmy liderem: ale jeszcze sa matematyczne szanse
Julek -> ubiera sie jak pajac (na szczescie zmienia styl pod naciskiem klubu), obraza strazakow, nie daje mlodym szansy (chociaz mial), kombinuje bardziej niz Pep, gramy brzydziej niz za Carlo czy Kovaca
Julek = Klinsmann z lepszym skladem? (ponoc najlepsza kadra w historii)
co zostaje na jego obrone?
19.03.2023 19:43
@Michello Nagelsmann ktory wprowadzil system sloneczek i chmurek oraz wielki telebim na treningach
19.03.2023 19:06
LICZY SIE WYNIK!!!! xd
19.03.2023 19:04
@Pavelak "Boże co dziś ta obrona... Drugi karny to już smutne będzie"
I co ci daje takie pisanie? Liczysz na sprowokowanie innych czy co?
19.03.2023 19:02
sraliscie zarem ostatnio po kontrowersji a dzis sedzia jak drukarka na nasza korzysc...
19.03.2023 19:01
juz raz dostalismy karnego zdupy, teraz nie ma zoltej kartki a ostatnio bylo tyle placzu za niesprawiedliwe traktowanie - to co? placzemy teraz ze Pavard nie schodzi?
19.03.2023 18:46
@JacoNightRider ale po co liczy sie wynik
Edytowano : 2023-03-19 18:34:44
moze nawet wygladac gorzej!
19.03.2023 18:34
@Mathias czyli nie ogladasz meczu i jak patrzysz na cos slabego z naszej strony oraz zlego jako rozrywka w sumie nie ma znaczenia bo 90minut zycia przed TV to jest nic? czy jednak livescore?
Edytowano : 2023-03-19 18:32:02
i = ew*
19.03.2023 18:31
@Dobek1989 wlasnie mi przypomniales ze Mane gra....
i co? podoba Wam sie taka gra?
19.03.2023 18:19
w sumie to smieszne ze bramkarze nogami graja gorzej niz pilkarze z 3 ligi xD
19.03.2023 18:01
@alien666 mimo wszystko Leverkusen ladniej, lepiej z wiekszym pomyslem i w sumie kontrola meczu (czekam na misze ktory nie oglada meczu ale widzi wynik na livescore zeby napisal ze jestem ANTYFANEM i hejtuje :D)
Xabi to super poukladal, oby mial kariere trenerska pelna sukcesow i niech kiedys wroci do Monachium
19.03.2023 17:59
@AdiFantasti obysmy sie jednak nie przywiazywali do nazwisk i nie tworzyli na sile rodziny i chociaz jeden; Gnabry czy Sane zostawili wymienieni w najblizszych okienkach na kogos z potencjalem
Edytowano : 2023-03-19 17:10:04
to jak obstawiacie?
ja 1-4
19.03.2023 17:09
@Edmund oczywiscie ze nie. Trenerzy nawet w Hercie nie narzekali zapewne majac na lawce kasujacego grube miliony Piatka. W koncu to zawsze jakas opcja.
19.03.2023 17:01
@JazGod xD czyli rozumiem ze zrobiles w domu 20 razy i Ci nie wyszlo tak samo wiec spiseg? :( i to Ty rzucasz oszczerstwa wiec zakladam ze znasz liczby bo liczyles. Czy nie?
I jak niby nasze odpadniecie oplaca sie UEFA? skoro to oznaczac bedzie mniejsze wplywy z rynku Niemieckiego? ponawiam pytanie zeby ktos nie zarzucil Ci pozniej ze wygodnie ignorujesz niewygodne pytania
19.03.2023 16:40
@JazGod a czy UEFA przypadkiem nie ma najwiecej kasy z rynku Niemieckiego jesli Bayern gra dalej bo jestesmy ostatnim reprezentantem tego bogatego rynku? cos dziurawa ta Twoja teoria (spiskowa)
Edytowano : 2023-03-19 16:30:06
mozesz podac swoje wyliczenia oraz wskazac (oczywiscie porownawczo) coz takiego niemozliwego sie stalo ze "rachunek prawdopodobienstwa to wyklucza"?
19.03.2023 16:28
@Edmund Piatek w formie to swietny napastnik. I co z tego? skoro nie ma formy. Gnabry raz na 10 czy 20 meczow to tez swietny pilkarz. Co z tego? Sane tez jest swietny tylko inaczej - bo w kazdym meczu ale za to przez 15 minut. Na tyle mu starcza motywacji. No i jest jeszcze nasz Theo Walcott czyli Kingsley Coman, facet ktory nigdy nie nauczy sie dogrywac. 3 graczy rocznie pobierajaca ok 60mln...
19.03.2023 16:11
o ile pamietam w LM nie mozna stosowac tych zapisow
18.03.2023 20:33
niesadze ze jest szansa na 7mln niestety
18.03.2023 14:54
przeciez Pep to slaby trener ktory zniszczyl Bayern i w ogole nie potrafi w LM, a City to przeplacone gwiazdeczki szejkow
skad obawy?
18.03.2023 01:03
Westgate czy Lucas - uzasadnij wybor najwiekszej porazki transforowej w historii pilki
18.03.2023 00:54
jedna strona drabinki jednak mocniejsza, mimo wszystko fajniej byloby spotkac sie z City w finale a teraz pyknac Real ;) przy okazji ile hejterzy Pepa mieli satysfakcji
17.03.2023 17:26
@tapczan ale po co ciagle sugerowac ze rzekomo takich osob jest duzo skoro to nie jest prawda?
17.03.2023 15:50
@tapczan a mozesz policzyc ile osob pisalo ze odpadniemy z PSG? albo ile pisze ze odpadniemy z City?
bo kolejny raz szerzony jest mit ze "tu wszyscy zawsze przewiduja porazke" - oczywiscie oprocz takich prawdziwych kibicow jak Ty! :)
na stronie sa setki czy tysiace ludzi i czasem znajdzie sie ktos piszacy cos bardziej kategorycznie (no i Pir5 ktory stany skrajne), ale sorry ja nie widze zadnego wieszczenia odpadniecia tak samo jak nie bylo go przed meczem z PSG czy w grupie
Czujesz sie lepszymi kibicem sugerujac ze rzekomo wiele osob wieszczy te odpadniecia? Bo to juz jest mega nudne i zwyczajnie obrazliwe dla wszystkich innych
PS zalozylbym sie ze nie bylo wiecej niz 5 osob ktore 'przewidywaly' porazke z PSG
17.03.2023 15:20
Blind xDDDDDDD
16.03.2023 04:56
Cancelo ma duza renome i duzo zarabia, a City za niego duzo zaplacilo. Jesli nie uprze sie (a nie zrobi tego jesli nie wywalczy miejsca w skladzie) to niesadze abysmy podjeli takie ryzyko. Zdecyduje sie ktos bardziej zdesperowany, typu Barcelona xd
chociaz trzeba przyznac ze konkurencja nie bedzie duza, jesli teoria o traumie z napadu jest prawdziwa oraz biorac pod uwgae ze City moze nie chcec wzmacniac konkurencji odpada opcja wyspy. Wlochy raczej majac na uwadze zarobi. Barca ma chyba inne pozycje jak priorytety i brka kasy.
Zostaje Bayern? Bedzie ciekawie.
15.03.2023 23:44
Narzekania kibicow BVB na Hoffe i Lips sa smieszne, to nie jest klub pilkarski tyko spolka gieldowa operujaca w swiecie pilki. Zysk dla inwestor z definicji musi byc priorytetem nr1. W pewnym momencie BVB wybralo ze nie sport ale pieniadze DLA inwestorow sa najwazniejsze, przyznali to i okreslili jako priorytet.
Edytowano : 2023-03-15 23:00:43
bundesliga przed tym sezonem sie tyko oslabila, a my w tym srodowisku mimo wzmocnien i spelniania zachcianek trenera musimy ostro walczyc
15.03.2023 22:58
@Bejbich a dla Ciebie nieosobiście?
15.03.2023 20:29
@Panczo patusów nie było stać żeby tam jechać xd
Edytowano : 2023-03-15 20:39:21
(albo juz maja zakaz lotow lol)
15.03.2023 20:28
@Matilegolas 4-2-3-1 to nadal nowoczesna taktyka, ktora nie doczekala sie swojej kontry w przeciwienstwie do 3-4-3 ktora kontruje.... 4-2-3-1
to nie jest tak ze gralismy 4-4-2 i przelaczamy sie na nowoczesniejszy system
druga sprawa ze skoro swietnie ida relacje z dyrekcja sportowa to jakim cudem Coman i Gnabry dostali taka podwyzki? to nie sa gracze ktorzy sie nadaja na wahadla (Coman tam gra tylko dzieki szybkosci)
15.03.2023 19:07
Davies za szybko dostal podwyzke po przyjsciu na 9mln (mial dlugi kontrakt) - fakt mial dobre wejscie w druzyne, ale teraz bedzie znow trzeba wywalic na dobry deal
Lucas? xDDDDD
15.03.2023 19:02
Julian widze zostal tez psychologiem :D
tyle ze forma Cancelo byla wszedzie wysoka, a tapniecie nastapila niedawno - nie ma tez zadnych doniesien by zmienil tryb zycia (zaczal imprezowac)
15.03.2023 18:12
Tomek nie musi niczego udowadniac, bedzie w formie to pojedzie
15.03.2023 17:59
@tapczan i tak samo jak mozemy byc pewni zmieniajacych sie doniesienien z mediow tak rowniez tego ze Tapczan skomentuje je wskazujach na ich zmiennosc! :D
15.03.2023 17:42
@bawaria42 nie odpowiedziales na kluczowe pytanie
Edytowano : 2023-03-15 17:27:46
dodam moze sam Nagelsmann wspominal ze dzielil sie z Cancelo historia ze swojego zycia (bodajze ojciec mu zmarl wczesnie) zeby pomoc psychicznie
15.03.2023 17:26
@bawaria42 czyli poprostu teoria? :) i co w niej jest takiego co sprawia ze w reakcji na nia od razu wyskoczyles z ironia ktora miala na celu obrazic bo raczej nie pochwalic?
15.03.2023 17:19
@hoven a gdzie tam jest spisek?
15.03.2023 17:13
@bawaria42 Wyglada na to ze nie wiesz co to jest filozofia, nie wiesz co to jest spisek, nie lubisz samodzielnie myslec czekajac az Ci ktos cos powie 'oficjalnie' oraz z jakiegos powodu czujesz potrzebe dzielic sie tym ze swiatem obrazajac i probujac pouczac innych ze nie powinni brac tego co znajda w internecie jako pewnik (wow, serio?)
Czasem lepiej nic nie pisac ;)
15.03.2023 17:05
@bawaria42 no wlasnie nie rozumiem tej ironii bo jest madrze napisane. Jak czegos nie uslyszysz w mediach od 'oficjalnej osoby' to sam nie potrafisz stwierdzic czy cos ma sens ew dojsc do wnioskow na podstawie analizy przyczyn? Nie za bardzo rozumiem xd
15.03.2023 16:46
przekleje z innego newsa bo tam jest 2 razy:
Dyskusja
Jeszcze rok temu bym był wielkim zwolennikiem Cancelo w Barcelonie, ale się zmieniło - wiele kwestii zdrowotnych nie jest poruszanych medialnie. Problemem Cancelo nie jest to że wojował z Guardiolą, a w Bayernie niedoceniany jest przez Nagelsmanna - to efekt zdarzeń które miały miejsce w grudniu 2021 roku, gdy wraz z rodziną został sterroryzowany przez 4 włamywaczy. Jakby ktoś nie pamiętał: https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/breaking-joao-cancelo-man-city-25821058
Do tego czasu słynął ze świetnego mentalu, dyscypliny taktycznej oraz genialnego poziomu koncentracji. Czasami przeżycia związane ze zdarzeniami z przeszłości to bomba z opóźnionym zapłonem - tak prawdopodobnie było też w tym przypadku i kilka miesięcy później prawdopodobnie zaczęły się u niego problemy psychiczne. Kilkukrotnie od znajomych psychologów z UK słyszałem pogłoski o jego depresji i różnego typu stanach lękowych. Nie wiemy wiele w tym temacie bo takich kwestii w mediach się nie porusza, lecz ja bym tutaj doszukiwał się problemu - nieświadomie miałem red flag oglądając mecz Portugalii z Koreą Południową, gdy momentami na kilka sekund się zatrzymywał i przestawał grać będąc niczym otępiony (w następnym meczu już nie wyszedł), Guardiola jak miał problem z Cancelo to zarrzucał mu brak koncentracji, a Nagelsmann wspomina o złym wrażeniu z sesji treningowych, czyli podobnie do sytuacji w City - możliwe że chłopak ma momenty w których izoluje się lub zamyka jak kto woli i nie pracuje zgodnie ze wskazaniami trenera.
Warto podkreślić także że w Anglii często zawdonicy po traumatycznych przeżyciach, które mają lub mogą mieć wpływ na psychikę dostają nowe propozycje przedłużeń kontraktów - to ma pomóc zbudować stabilność mentalną i poczucie bezpieczeństwa (wbrew pozorom bycie piłkarzem i brak możiwości planowania swojej przyszlości źle wpływa na sportowców). Tak też było w tym przypadku - 2 miesiące później przedłużył kontrakt do 2027 roku, następnie sportowo wrócił na właściwe tory i bomba z opóźnionym zapłonem wybuchła. Jeśli ktoś uważa że City lekką ręką oddała na wypożyczenie do Bayernu światowej klasy piłkarza to jest w błędzie. Na papierze Cancelo wygląda świetnie, ale jeśli mam brać pod uwagę opinie i plotki od znajomych psychologów z UK to poważnie bym się zastanowił na miejscu Barcelony czy nie będzie dla niej problemem jeśli Cancelo raz zagra fenomenalny mecz, a raz zawiesi się i przez to stracimy gola. Może na dzisiejszą Barcelonę to wystarczy w LaLiga, ale jak widać w takich zespołach jak City i Bayern to za mało.
https://www.fcbarca.com/
jak dla mnie ma sens, ale z traumy bez psychologa sie nie obejdzie
15.03.2023 16:38
@bawaria42 co to znaczy w punk?
uwazam ze bardzo madrze napisane. Ja sam pisalem ze najwyrazniej Cancelo przestawila sie klepka, ale myslalem tutaj bardzierj o typowo brazolskim (portugalcy to samo) imprezowaniu. Takie wydarzenia (rabunek) potrafia byc bardzo traumnatyczne a traumy zostawiaja slady w psychice na dlugo. Jak dla mnie to sie sklada do kupy.
15.03.2023 16:29
ktos tu nie zrozumial co to jest amortyzacja...
15.03.2023 12:58
JarekS
10 marca 2023, 16:00
Dyskusja
Jeszcze rok temu bym był wielkim zwolennikiem Cancelo w Barcelonie, ale się zmieniło - wiele kwestii zdrowotnych nie jest poruszanych medialnie. Problemem Cancelo nie jest to że wojował z Guardiolą, a w Bayernie niedoceniany jest przez Nagelsmanna - to efekt zdarzeń które miały miejsce w grudniu 2021 roku, gdy wraz z rodziną został sterroryzowany przez 4 włamywaczy. Jakby ktoś nie pamiętał: https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/breaking-joao-cancelo-man-city-25821058
Do tego czasu słynął ze świetnego mentalu, dyscypliny taktycznej oraz genialnego poziomu koncentracji. Czasami przeżycia związane ze zdarzeniami z przeszłości to bomba z opóźnionym zapłonem - tak prawdopodobnie było też w tym przypadku i kilka miesięcy później prawdopodobnie zaczęły się u niego problemy psychiczne. Kilkukrotnie od znajomych psychologów z UK słyszałem pogłoski o jego depresji i różnego typu stanach lękowych. Nie wiemy wiele w tym temacie bo takich kwestii w mediach się nie porusza, lecz ja bym tutaj doszukiwał się problemu - nieświadomie miałem red flag oglądając mecz Portugalii z Koreą Południową, gdy momentami na kilka sekund się zatrzymywał i przestawał grać będąc niczym otępiony (w następnym meczu już nie wyszedł), Guardiola jak miał problem z Cancelo to zarrzucał mu brak koncentracji, a Nagelsmann wspomina o złym wrażeniu z sesji treningowych, czyli podobnie do sytuacji w City - możliwe że chłopak ma momenty w których izoluje się lub zamyka jak kto woli i nie pracuje zgodnie ze wskazaniami trenera.
Warto podkreślić także że w Anglii często zawdonicy po traumatycznych przeżyciach, które mają lub mogą mieć wpływ na psychikę dostają nowe propozycje przedłużeń kontraktów - to ma pomóc zbudować stabilność mentalną i poczucie bezpieczeństwa (wbrew pozorom bycie piłkarzem i brak możiwości planowania swojej przyszlości źle wpływa na sportowców). Tak też było w tym przypadku - 2 miesiące później przedłużył kontrakt do 2027 roku, następnie sportowo wrócił na właściwe tory i bomba z opóźnionym zapłonem wybuchła. Jeśli ktoś uważa że City lekką ręką oddała na wypożyczenie do Bayernu światowej klasy piłkarza to jest w błędzie. Na papierze Cancelo wygląda świetnie, ale jeśli mam brać pod uwagę opinie i plotki od znajomych psychologów z UK to poważnie bym się zastanowił na miejscu Barcelony czy nie będzie dla niej problemem jeśli Cancelo raz zagra fenomenalny mecz, a raz zawiesi się i przez to stracimy gola. Może na dzisiejszą Barcelonę to wystarczy w LaLiga, ale jak widać w takich zespołach jak City i Bayern to za mało.JarekS
10 marca 2023, 16:00
Dyskusja
Jeszcze rok temu bym był wielkim zwolennikiem Cancelo w Barcelonie, ale się zmieniło - wiele kwestii zdrowotnych nie jest poruszanych medialnie. Problemem Cancelo nie jest to że wojował z Guardiolą, a w Bayernie niedoceniany jest przez Nagelsmanna - to efekt zdarzeń które miały miejsce w grudniu 2021 roku, gdy wraz z rodziną został sterroryzowany przez 4 włamywaczy. Jakby ktoś nie pamiętał: https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/breaking-joao-cancelo-man-city-25821058
Do tego czasu słynął ze świetnego mentalu, dyscypliny taktycznej oraz genialnego poziomu koncentracji. Czasami przeżycia związane ze zdarzeniami z przeszłości to bomba z opóźnionym zapłonem - tak prawdopodobnie było też w tym przypadku i kilka miesięcy później prawdopodobnie zaczęły się u niego problemy psychiczne. Kilkukrotnie od znajomych psychologów z UK słyszałem pogłoski o jego depresji i różnego typu stanach lękowych. Nie wiemy wiele w tym temacie bo takich kwestii w mediach się nie porusza, lecz ja bym tutaj doszukiwał się problemu - nieświadomie miałem red flag oglądając mecz Portugalii z Koreą Południową, gdy momentami na kilka sekund się zatrzymywał i przestawał grać będąc niczym otępiony (w następnym meczu już nie wyszedł), Guardiola jak miał problem z Cancelo to zarrzucał mu brak koncentracji, a Nagelsmann wspomina o złym wrażeniu z sesji treningowych, czyli podobnie do sytuacji w City - możliwe że chłopak ma momenty w których izoluje się lub zamyka jak kto woli i nie pracuje zgodnie ze wskazaniami trenera.
Warto podkreślić także że w Anglii często zawdonicy po traumatycznych przeżyciach, które mają lub mogą mieć wpływ na psychikę dostają nowe propozycje przedłużeń kontraktów - to ma pomóc zbudować stabilność mentalną i poczucie bezpieczeństwa (wbrew pozorom bycie piłkarzem i brak możiwości planowania swojej przyszlości źle wpływa na sportowców). Tak też było w tym przypadku - 2 miesiące później przedłużył kontrakt do 2027 roku, następnie sportowo wrócił na właściwe tory i bomba z opóźnionym zapłonem wybuchła. Jeśli ktoś uważa że City lekką ręką oddała na wypożyczenie do Bayernu światowej klasy piłkarza to jest w błędzie. Na papierze Cancelo wygląda świetnie, ale jeśli mam brać pod uwagę opinie i plotki od znajomych psychologów z UK to poważnie bym się zastanowił na miejscu Barcelony czy nie będzie dla niej problemem jeśli Cancelo raz zagra fenomenalny mecz, a raz zawiesi się i przez to stracimy gola. Może na dzisiejszą Barcelonę to wystarczy w LaLiga, ale jak widać w takich zespołach jak City i Bayern to za mało.
https://www.fcbarca.com/
15.03.2023 12:41
@Edmund tak, mam notatnik z wszystkimi ex graczami Baerynu nawet Contentio, jak im idzie zle to swietuje xD
Ty to jestes jednak edyny w swoim rodzaju :)
13.03.2023 22:26
juz kiedys @Adi o tym pisal: w historii Bayernu nie bylo chyba trenera ktory dawal wiecej wolnego niz Julian? a potem mamy problemy kondycyjne, sorry ale poprawianie kondycji nie polega na dawaniu wolnego
odejscie Konmayera wychodzi bokiem czy o co chodzi? Pintus przybywaj!!!!
13.03.2023 21:32
@Zbig tak ale ta konkurencja ktora mamy obecnie w porownaniu np do BVB Kloppa jest zenujaca a Julek dostal WSZYSTKO co chcial
13.03.2023 19:45
no i fajnie ze sie ogarnal
13.03.2023 17:41
wyglada na to ze idziemy w strone City Group czy RBL. Bardzo dobra wiadomosc, to jedna z drog na przyszlosc i imho ta najlepsza. Powinnismy miec kilkak lubow w roznych czesciach Swiata i Europy
Edytowano : 2023-03-13 17:16:55
tzn wiem ze z LAFC to nie zakup ale partnerstwo, ale teraz trzymam kciuki za kupno River i dalsze przejecia
13.03.2023 17:16
@siudrak0 obecny styl gry przypomina bardziej Klinsmanna tylko tamtem byl gorszym trenerem i mial duzo gorsza kadre. Za Kovaca gra dobrze zorganizowana ale bez polotu bo nie umial zarzadzac szatnia ale nie taktyka. Uscislam na prosbe
@Pir5 nie, zobacz sobie ile bylo doslownego hejtu i nazywania naszej gry gowniana czy nudna i nieefektywna oraz prosta do skontrowania po meczach odpowiednio za Kovaca i Pepa.
Nie mowiac juz o tym jak za Pepa powtarzano ciagle (nie tylko @DonJupp4ever ) ze ZNISZCZYL BAYERN
13.03.2023 00:23
dlaczego nie ma tu komentarzy o tym jak to Bayern traci duzo bramek? ze latwo nas zakosczyc z kontry i nie itniejemy w obronie? @DonJupp4ever gdzie jestes? Julek nie NISZCZY Bayerny? Pep podobno niszczyl :D przeciez spelnilismy warunek - przegrana z hiszpanami w LM - duzo wczesniej niz Pep, z druzyna duzo slabsza (duzo duzo)
ile bylo komentarzy na gre brzydka i przewidywalna jak za Kovaca? dzis 0? czemu? Bo Hasan? czy to Julek ma jakies przywiluje? rozumiem Vaterlanda bo Niemiec ale reszta?
tak, pytam lekko zlosliwie, ale tez serio - z czego wynika roznica? Gnabry i COman zarabiaja duzo wiecej, trener dostal WSZYSTKIE zyczenia, ale jak za Pepa tracimy brami i jest... cisza? skad wynika roznica? gramy duzo brzydziej i mniej kontrolnie, przwewaga punktowa jest dramatycznie mniejsza (za Pepa liga byla juz praktycznie rozstrzygnieta)
a Jednak jest cicho i brak krytyki? ze strony tych ktorzy nazywaja mnie czarno-myslicielem a ktorzy wtedy atakowali klub (a ja bronilem)
pytanie na serio: co sprawia ze dzis nie krytykujecie? i od razu odpowiadam: wtedy tez jeszcze gralismy o wszystko, krytykowaliscie styl i tracone bramki - dzis nie
why?
12.03.2023 23:49
no no
12.03.2023 23:20
mysle ze podwyzka na 25 mln zeby potwierdzic najwspanialszy transfer w historii klubu aka "zebyscie tylko wiedzieli kogo sprowadzilismy", mogl dalej krolowac na lawce, rezerwie lub wracajac do zdrowia
co prawda wygryzl go 18 latek z Kanady ktory nie gral na powaznie w pilke przed przyjsciem do Europy i w ogogole to mial uprawiac inna dyscpline oraz dla de Ligta caly czas szukamy partnera (m.in. Upamecano za 45 + 10 baniek pensji) ale Lucas MUSI zostac jako potwierdzenie...
no wlasnie czego? nieomylnosci Hasana tylko, bo na pewno nie dla dobra klubu
Edytowano : 2023-03-12 23:19:47
ale w ciagu tych wszystkich lat zaliczyl co prawda kilkanascie interwencji jak amator ale rowniez 3, no dobra moze 4, waleczne - to najwazniejsze, wygladaly opicko bo wslizgi - odbiory!!!! MEGA! TOP!
KEK...
zagral niewiele wiecej, kosztowal niewiele mniej niz Hazard - najwspanialsza porazka Realu w historii
(KEK...)W
12.03.2023 23:17
@Sopariev myli Ci sie rzeczywistosc z FMem, Raphinia gra w Barcelonie ;)
11.03.2023 23:23
@AdiFantasti co? xDDDDDDDDD
11.03.2023 22:44
@vaterland bo to mecze wcale nie byyl takie jednostronne, byly, hmm powiedzmy: SOLIDNE. Mimo wszystko PSG bylo gorsze, natomiast nikt nie glosil tu zwyciestwa (chociaz tradycyjnie PSG wysmiewano) to rowniez nikt nie gosil porazek (jak to jest modnie napisac po meczu i jak glosi @Matilegolas ).
Solidny dwumecz, oba zespoly wychodzacego z lekkiego kryzysu poczatku roku, Bayern znacznie lepiej jako kolektyw.
Nie przesadzajmy ani w jedna ani w druga strone. Natomiast 3-0 z mimo wszystko solidna marka jaka jest PSG wysya jasny sygnall ze bedziemy sie liczy dalej
09.03.2023 00:53
3-0 mimo problemow PSG w ostatnim czasie wysyla sygnal. DO ZERA.
Julek nie spie**** tego
08.03.2023 23:06
@Arcatera80 a jednoczesnie w fanshopie cale dieroten nie wydaje tyle ile ja wiec patrz na mecze i klub jak tam sobie chcesz ale ja wymagam wiele i jako kibic poprzeczke stawiam wysoko bo wiem gdzie zaszlismy jako klub. Jak masz nizsze standardy to moze bardziej bedzie Ci odpowiadac kibicowanie BVB?
Edytowano : 2023-03-08 23:03:16
@tapczan mowisz o Pir5? :D
08.03.2023 23:02
moze Cancelo trzeba dac na 6 bo skubany umiejetnosci ma ale cos jest nie tak
08.03.2023 22:51
Oliwa Sprawiedliwa :D
08.03.2023 22:20
rzadko komentuje decyzje sedziow ale wtf? po cholere jest VAR? nie bylo dotyku
08.03.2023 22:12
where spalony, nie bylo dotyku?
08.03.2023 22:11
nie bylo!!!!
08.03.2023 22:10
$^!#&@^$%!!!!!!
08.03.2023 22:10
Coman xdddddddddddddddddddd
Edytowano : 2023-03-08 22:06:59
gosc powinien zarabiac 2mln a zarabia 20
08.03.2023 22:06
jak narazie to smieszne i wysmiewane PSG wyglada niestety lepiej
08.03.2023 21:47
obstawiam 3-1, strzelimy im 2 gole tak miedzy 15 a 35 minuta
ale troche boje sie ze przetrwaja nasze ataki i wcisna jakies farfocle i bedzie dogrywka po 1-2
08.03.2023 18:51
@misza powtarzasz sie i powtarzasz a kazdy to rozumie. Tyle ze te krytyczne rozmowy zawsze jakims cudem szybko sie koncza CHYBA ze pojawisz sie i Edmund. Wtedy wlasnie wrzucacie te 1 plyte i jak nizej Edmund bez pelnego zrozumienia wypowiedzi zaczyna sie gownoburza.
Tak samo pominaes clue tego co pisales dzis: w ostatnich miesiacach na stronie Bayernu zupelnie bez powodu sportowego (powodem byl ewy) obrazano kpiono tu z Barcy Lewego. Czyli robimy to za co nie lubimy kibicow Barcy.
Tak samo z PSG - to akurat u nas jest w ostatnich miesiacach wiecej gwiazdorzenia niz tam w Paryzu. Wiec moze wypadaloby stosnowac te przytyki i skupic sie na czesci sportowej?
PS i zacznij w koncu rozrozniac obrazanie czy defetyzm od rozmow na temat tego co faktycznie sie dzieje. Spozniajacy sie oelwczo grajacy Sane to nie jest defetyzm, wkurzenie ze taki nierob jak Gnabry ma 20mln to nie jest defetyzm. Zastanawianie sie co bedzie z Gravenberchem ktory zarabia wiecej niz pilkarze w topowych klubach a nie dostaje szans gdzie za chwile ma przyjsc Laimer to nie jest defetyzm. I zadne z tych tym bardziej nie jest zadnego rodzaju jechaniem po kubie.
08.03.2023 18:49
jak obstawiacie?
08.03.2023 18:38
@tapczan napisales kiedys ze nie lubisz Barcelony (zreszta nie tylko Ty, pare innych, ja sie tez pod tym podpisuje) bo sa aroganccy, mysla ze Barca jest zawsze najlepsza na swiecie a czesto postepuja nieetycznie i generalnie sa smieszni.
I co? I zamiast zapomniec o Lewym od miesiecy sa toczone dysklusje z ktorych zadna nie dotyczyla jego xG czy mniejszej ilosci bramek: sa to zwykle zawistne dyskusje, zyczenia mu zle, pisanie o malym czlowieku i generalnie to malej Barcelonce wiec niech tam leca do 2 ligi bo tylko sie kompromituja.
No i smutna konkluzja jest taka ze niektorzy stali sie ghorsi niz Ci kibice Barcy za ktorych jej tak nie lubicie.
Jesli chodzi o PSG - to samo, sztuczny kubik, afery za afera, generalnie powod do smiechu. Na poczatku roku jak zaliczylismy 3 remisy to nagle ton sie lekko zmienil, ale ze PSG tez mialo kryzys to dalej byli smieszni.
Tymczasem to Hasan za plecami sztabu pozwaa druzynie jechac na majorke, to u nas ciage spozniaja sie gracze z 20mln kontraktow i to nasz kapitan jezdzil na nartach. I co?
HURR DURR PRZESTAN NIENAWIDZIC BAYERN
wiec moze czas troche odpuscic juz tej Barcelonie (bedziemy sie znecac jak ich znow ogramy) czy wysmiewac PSG podczas gdy w Bayernie dyscplina, eufemistycznie mowiac; szwankuje.
Swoja droga z HURRDURRFANATYKAMI nie da sie rozmawiac co widac nizej, raz w tym roku wieczorem jak juz chyba spali udalo sie wyminic pare mysli m.in. @AdiFantasti nt Juliana. I jakos nikt nie mial probllemu rozmawiac krytycznie (kilka osob?) ale to tylko dlatego ze nie bylo @misza i @Edmund
08.03.2023 17:06
@misza jedyny fikolek to robi Twoj kolega @Edmund bo Hasan Desta nie odpuscil, polecial po niego do Amsterdamu, tylko cala szopka trwala tak dlugo ze w Ajaxie kazali mu spadac na drzewo i nie chcieli w ogole rozmawiac xD
ale smialo, wskaz ktora informacja jaka napisalem NIE JEST PRAWDZIWA (lub ew czemu jest fikolkiem)
napisalem to z 1 powodu: od tygodni prawie sie nie udzielam ale ciagle i ciagle czytam wysmiewanie Barcelony czy PSG. WIec moze czas w koncu komentowac wpadki innych skoro nie jestesmy lepsi?
Edytowano : 2023-03-08 16:39:09
@Edmund ja wiem ze TY nie chcesz lub nie potrafisz zrozumiec:
@[UserID=89]tapczan[/user] :
"8arca też walczy o mistrza w Hiszpanii, a jest pośmiewiskiem w europejskich pucharach."
Hoven:
"rownie dobrze mozna bylo to samo napisac rok temu o Bayernie. Walczyl w Bundeslidze, praktycznie 3/4 sezonu grajac brzydko i zostal posmiewiskiem w LM"\
tymczasem Ty amatorze manipulatorze:
A już największe przegięcie to pisane o byciu pośmiewiskiem LM w zeszłym roku. Tak samo jak to że BVB gra bez napastnika bo odszedł Halaand.
oraz
napisał że Bayern "zostal posmiewiskiem w LM" bo odpadł w ćwierćfinale.
NIE ZROZUMIALES czy robisz to specjalnie?
08.03.2023 16:35
@tapczan rownie dobrze mozna bylo to samo napisac rok temu o Bayernie. Walczyl w Bundeslidze, praktycznie 3/4 sezonu grajac brzydko i zostal posmiewiskiem w LM. Teraz zagralismy 100% sezonu brzydko do tej pory, z BVB z ktorego odszedl Halaand i ktory byl bez panastnika (sytuacja Hallera) oraz rozsprzedanym Lipskiem i Unionem toczymy WYROWNANA walke (KEKW). Jak narazie w LM mamy wygrana z PSG ktore bylo tu jakze niesamowicie wysmiewane: zarowno za forme jak i brak mentalu, a i tak wejscie Mbappe sprawilo ze bylo ciezko dowiezc te 1-0.
Wiec zanim zaczniemy nabijac sie z innych moze warto spojrzec na siebie? Szczegolnie ze tyle jest tu jechania po Lewym a wyglada na to ze z Barcelona zdobedzie lige - wiec jak na zespol wychodzacy z kryzysu nie tak straszliwie.
Zobaczymy ile na koniec sezonu wyciagnie Julek ktorego WSZYSTKIE zachcianki sa spelniane. Jak narazie nie udalo sie mu poprawic stulu i co mecz BOLA OCZY od patrzenia na to jak gramy. Forma praktycznie KAZDEGO pilkarza indywidualnie poszla w dol, a poza Musiala (nie wiem ile tu zaslugi Juliana) nikt nie zostal wprowadzony do druzyny.
Taki Gravenberch inkasuje duzo wiecej niz jakikolwiek gracz Napoli i wiecej niz wynosi limit plat w Juve (pozbyli sie Dybali bo chcial 12mln - pytanie co zrobil Julek poza marnowaniem jego kariery? Mazraoui inkasuje tyle samo (ilu prawych obroncow na swiecie tyle zarabia?), wypozyczamy Cancelo a zagra Stanisic (xD).
Kapitan jezdzi sobie na narty co w sumie jest chyba nawet smieszniejsze niz legendarne urodziny siostry Neymara. I w sumie to okazuje sie ze to pilkarz wybieral sztab i swojego zastepce (Ulreich) ktory jest... kompletnie nieprzydatny.
Czy mam przypominac ze rok temu dyrektor sportowy za plecami sztabu trenerskiego blogoslawil wyjazd druzyny W TRAKCIE sezonu i po slabym meczu na majorke zeby sie bawili?
Zatem niespecjalnie widze powody by wysmiewac kogokolwiek. A tu jednak ciagle czytam o Barcelonie czy PSG
08.03.2023 04:59
Sommer fajny gosc, ujako ze sam zawsze lubil;em grac na bramce patrzylem na niego z wielkim uznaniem, nie myslalem ze wydarzy sie okazja by zagral w Bayernie
08.03.2023 02:25
@tapczan startupy placa najlepszym pracownikom lepiej niz MS czy Apple wiec nie wiem o co Ci chodzi. Zreszta rozmawiamy o swiecie pilki poza top10 klubow (i rzadko ktory z nich) placi 8mln? ile klubow placi takie pieniadze podstaowym pilkarzom? Bayern z kolei dzieki #bosniackarewolucja placi glebokiemu rezerwowemu 8mln i tyle samo lelakowi na prawej stronie, gdzie placimy rowniez Sarrowi i Cancelo
08.03.2023 00:30
@hoodykr #bosniackarewolucja
07.03.2023 20:38
@Globin23 moze byloby latwo przymknac oko na Ryana gdyby nie fakt ze nasz mistrz negocjacji dal mu 8 baniek kontraktu :) czyli 2x wiecej niz ma najlepszy gracz w takim Napoli
@Edmund nie chodzi o barcelone tylko o wiare w to ze mozna sobie nakrecic fanow przez to ze w mediach sa plotki
no ale oczywiscie wraz z @misza nie odpuscicie sobie okazji zeby sie przy*** nawet jesli to nie ma sensu
szczujecie jak TVP
22.03.2023 15:23
podobno Tolisso tez moze otrzymac propozycje nowej umowy!
22.03.2023 15:19
przede wszystkim jesli jest taka wspaniala wspolpraca miedzy dyrekcja sportowa a trenerem to po co kupilismy stworzonego do gry na skrzydle - czyli w 4-2-3-1 skoro trener nie chce tak grac?
druga sprawa: swego czasu nie walczylismy o Pepe oraz Wernera bo wg dyrekcji sportowej slabo graja na malej przestrzeni i potrzebuje miejsca najlepiej na boku - czyli... dokladnie tak samo jak Mane
transfer zeby udobruchac kibicow a nie realnej potrzeby trenera i druzyny
22.03.2023 15:18
@lizakkk w jakim Ty swiecie zyjesz? xD meczyki.pl? Barcelona grala najpiekniejszy futbol za czasow Ronaldinho i Pepa w calej historii pilki noznej a juz wczesniej miala potezna marke. Plotki moze sprawia ze ktos polajkuje The Sun czy goal.com ale nie klub. To sie robi przez sukcesy sportowe W LADNYM STYLU - czyli cos czego Bayern Nagelsmanna nie ma i nie zmieni tego wygranie 6 pucharow w tym sezonie (a w jakims choc nie az tak wielkim stopniu mial Bayern Juppa i Flicka)
21.03.2023 23:00
@AdiFantasti Marc Roca na pewno skorzystal :)
21.03.2023 20:09
@mariuszwr80 ok my bad, cos mi nie pasowala ta kwota jako duzo wyzsza niz wszyscy inni. City jednak zgarnia 30 od Etihad ;)
Edytowano : 2023-03-21 16:15:02
BVB 100mln za 9 lat:
http://stadiumdb.com/news/2022/03/dortmund_signal_iduna_to_pay_100_million_for_naming_rights
21.03.2023 16:09
@tapczan elegancko? Barcelona dostaje od Spotify 70mln rocznie. My... 13??? Atletico dostaje 10. Gdzie oni gdzie my sportowo?
Edytowano : 2023-03-21 16:06:59
Arsenal od Adidasa dostaje 100mln za deal na koszulki, my 60. Od Emirates zeby byc na koszulkach 60 ale umowa byla podpisana w 2018 - to nadal wiecej niz nasza najnowsza umowa z Telekomem (50 rocznie)
Gdzie ok ktos moze mowic wartosc ligi - ale nie liczy sie wartosc ligi tylko sila nabywcza klientow sponsora a ta w Niemczech jest porownywalna do tej w anglii
Nasze umowy sa rozczarowujace, ale byc moze jestesmy zakladnikami faktu ze sa to rowniez nasi udzialowcy...
21.03.2023 16:03
@misza zapewne chciales sie wyzlosliwisc w strone uzytkownikow a jedziesz po dyrekcji sportowej bo to Hasan biegal za Klose z blaganiami zeby objal 2 druzyne i zostal w klubie :(
21.03.2023 12:33
Osimhen (bylo nie Vlahovic)
szkoda ze Tel nie ejst wprowadzany agresywniej, niby po to mial byc ten sezon, a w koncu wydalismy nie malo przeciez...
20.03.2023 13:34
@Edmund juz nie jecz o tym straszliwym obrazaniu slowem ciamajda, czizas
20.03.2023 11:59
Goretzka 3 lol
20.03.2023 11:19
@bayern1987dwa pewnie z nimi wygramy, pytanie czy jeszcze gdzies glupio nie stracimy punktow...
20.03.2023 11:18
dodajmy ze Julek dostal absolutnie wszystko; przebudowa bazy treningowej wg jego widzimise, zachcianki typu telebim, system monitoringu, PELNE POPARCIE ZARZADU wyrazane co chwile, w tym wymianie trenera bramkarzy bo z Tapalovicem niby byly zgrzyty, wzgledy spokoj w szatni tj Muller nie wychodzi jak u Carlo na konfe i nie mowi ze nie wie co ma grac - problemy z dyscyplina sa tylko i wylacznie wina trenera
Sabitzer byl sciagniety (tak, wiem ze odszedl) na jego zyczenie wbrew reekomendaci pionu sportowego, de Ligt, Mane ktorego ponoc chcial bo klasyczna 9 jest przestarzala do jego wizji, Sommer tez na jego zyczenie
i co?
od kiedy przyszedl poza poczatkiem 1 sezonu gramy zwyczjanie brzydko, nawet w tych meczach gdzie wygrywamy wysoko gra klei sie srednio, nie ma plynnosci, jest szarpanie i wygrywanie przeblyskami. Ile razy w poprzednim sezonie Lewy walnal cos z niczego? Teraz go nie ma i tej indywidualnosci brakuje.
Nie wprowadzil Ryana czy Tela, Wanner tez nie gra, co chwila wolne, brak motywacji, brak dyscypliny, brak schematow. Odpadniecie z Villareal ktore badzmy szczerzy: bylo kompromitujace.
To chyba nie tak mialo wygladac i nie tego nalezy poczekiwac od najdrozszego trenera na rynku z pensja jaka mial Flick po zdobyciu 6 pucharow w sezonie (8mln)?
dodatkowo co chwila palnie cos na konferencji...
ile razy juz czytalismy ze kontempluje zeby cos zmienic? ciekawe czy dzis tez smutny chodzi po osrodku ;) BVB grala bez napastnika (w zasadzie dalej gra), BVB nie dokonalo jakichs niesamowitych wzmocnien,, trenerem tam tez nie jest Mourinho - jakim cudem nas wyprzedzili? + nie graja juz w europie beda sie koncentrowac na lidze
co to za argument ze wygralismy tyle razy lige to musi nadejsc porazka? no kiedys musi ale dlaczego niby teraz? zrobilismy najwieksze transfery, kadra jest szeroka, pelne wsparcie i wielkie pieniadze dla trenera i co? gramy fajny dla oka mecz raz na 3 miesiace...
Edytowano : 2023-03-20 11:17:44
@Edmund, a rozumiem, 4 ciamajdy, klapa z Destem, przeoczenie tego kiedy zaczyna sie umowa Upamecano to moja wina bo narzekalem i nie dawalem Hasanowi spokojnie pracowac xD
20.03.2023 11:14
@Edmund nikt nie pisze o zwolnieniu poza toba
20.03.2023 10:48
@Edmund "Salihamidzić po porażce z Bayerem Leverkusen: "Rzadko widywałem coś takiego. To nie był Bayern Monachium. Nic nam nie wychodziło, do tego zostaliśmy zabiegani przez drużynę, która grała we wtorek mecz i go wygrała. Byliśmy dzisiaj gorsi w każdym aspekcie gry. Nieczęsto zdarzało mi się widzieć tak mało woli zwycięstwa, tak mało mentalności, tak niewiele pojedynków i asertywności.""
nawet Hasan widzi ze bylo zle, ale Ty oczywiscie malujesz trawe na zielono i atakujesz kazdego kto jest rozczarowany...
Hasan tez jest hejtem Bayernu?
20.03.2023 09:07
@tapczan czyli jak przy takich wzmocnieniach w tym sezonie, trenerze za 25mln oraz oslabiajacej sie Bundeslidze przegramy tytul to wszystko jest ok bo 10 razy wygralismy?
19.03.2023 23:38
Julek hejterem Bayernu!
19.03.2023 21:28
@karolina96 jak sobie jezdzi w wolnym czasie to nawet spoko
w sumie to o co Ci chodzi? Julek najwyrazniej uznal ze krytyka miala sens i ja przyjal, Ty robisz z niego swietego?
19.03.2023 21:22
@karolina96 najwyrazniej byl bo wg dziennikarzy z koneksjami Julek zostal upomniany i zmienil - wiec najwyrazneij sam Julian przyjal te krytyke wiec gdzie napisales cos niestosownego?
Edytowano : 2023-03-19 20:34:07
napisalem*
19.03.2023 20:33
@karolina96 bo dopoki wyniki bronia trenera to moze nawet chodzic z butem na glowie, ale nie bronia, styl tez nie broni i rzeczy poza boiskiem tez go nie bronia a wrecz przeciwnie
19.03.2023 20:08
@karolina96 ciagle?
19.03.2023 20:03
@karolina96 to jeszcze chodzi o to ze Bayern od prawie 2 lat gra brzydka pilke bez stylu i bije sie o Bundeslige mimo ze BVB i RBL sie wyprzedaja
19.03.2023 20:01
@DonJupp4ever xDDD
Edytowano : 2023-03-19 19:56:41
@tapczan - glos rozsadku!
19.03.2023 19:56
@DonJupp4ever rozumiem ze Tobie sie nasza gra podobala i wynik tez super?
19.03.2023 19:55
@Pir5 pisales listy protestacyjne do mediow niemieckich i samego klubu ktory poprosil Juliana zeby ubieral sie powazniej (co widac, bo zmienil styl)?
pisales do prasy i strazakow ktorych obrazil zeby przestali narzekac? bo Julek palnal bzdure za KTORA PRZEPRASZAL
zaczynasz byc swietszy niz papiez i robic z Julka swietego chociaz sam sie przyznal do bledow. Niszczy w LM? pamietam rok twemu jak zniszczyl Villareal :)
krytykujesz co pisze bo jestem @hoven czy po prostu Julek jest swiety?
Edytowano : 2023-03-19 19:52:21
@Karolina, Julka za "pajacowanie" (jak to bylo okreslane w Niemczech) skrytykowala zarowno, prasa, kibice i klub - Julian zmienil styl ubierania sie wiec najwyrazniej przyznbal racje tej krytyce?
19.03.2023 19:51
KAZDA zachcianka Julka jest spelniana ale:
gramy brzydko ale wygrywamy: liczy sie wynik
gramy brzydko ale nie wygrywamy: jestesmy liderem nie placzcie
gramy brzydko, nie wygrywamy, nie jestesmy liderem: ale jeszcze sa matematyczne szanse
Julek -> ubiera sie jak pajac (na szczescie zmienia styl pod naciskiem klubu), obraza strazakow, nie daje mlodym szansy (chociaz mial), kombinuje bardziej niz Pep, gramy brzydziej niz za Carlo czy Kovaca
Julek = Klinsmann z lepszym skladem? (ponoc najlepsza kadra w historii)
co zostaje na jego obrone?
19.03.2023 19:43
@Michello Nagelsmann ktory wprowadzil system sloneczek i chmurek oraz wielki telebim na treningach
19.03.2023 19:06
LICZY SIE WYNIK!!!! xd
19.03.2023 19:04
@Pavelak "Boże co dziś ta obrona... Drugi karny to już smutne będzie"
I co ci daje takie pisanie? Liczysz na sprowokowanie innych czy co?
19.03.2023 19:02
sraliscie zarem ostatnio po kontrowersji a dzis sedzia jak drukarka na nasza korzysc...
19.03.2023 19:01
juz raz dostalismy karnego zdupy, teraz nie ma zoltej kartki a ostatnio bylo tyle placzu za niesprawiedliwe traktowanie - to co? placzemy teraz ze Pavard nie schodzi?
19.03.2023 18:46
@JacoNightRider ale po co liczy sie wynik
Edytowano : 2023-03-19 18:34:44
moze nawet wygladac gorzej!
19.03.2023 18:34
@Mathias czyli nie ogladasz meczu i jak patrzysz na cos slabego z naszej strony oraz zlego jako rozrywka w sumie nie ma znaczenia bo 90minut zycia przed TV to jest nic? czy jednak livescore?
Edytowano : 2023-03-19 18:32:02
i = ew*
19.03.2023 18:31
@Dobek1989 wlasnie mi przypomniales ze Mane gra....
i co? podoba Wam sie taka gra?
19.03.2023 18:19
w sumie to smieszne ze bramkarze nogami graja gorzej niz pilkarze z 3 ligi xD
19.03.2023 18:01
@alien666 mimo wszystko Leverkusen ladniej, lepiej z wiekszym pomyslem i w sumie kontrola meczu (czekam na misze ktory nie oglada meczu ale widzi wynik na livescore zeby napisal ze jestem ANTYFANEM i hejtuje :D)
Xabi to super poukladal, oby mial kariere trenerska pelna sukcesow i niech kiedys wroci do Monachium
19.03.2023 17:59
@AdiFantasti obysmy sie jednak nie przywiazywali do nazwisk i nie tworzyli na sile rodziny i chociaz jeden; Gnabry czy Sane zostawili wymienieni w najblizszych okienkach na kogos z potencjalem
Edytowano : 2023-03-19 17:10:04
to jak obstawiacie?
ja 1-4
19.03.2023 17:09
@Edmund oczywiscie ze nie. Trenerzy nawet w Hercie nie narzekali zapewne majac na lawce kasujacego grube miliony Piatka. W koncu to zawsze jakas opcja.
19.03.2023 17:01
@JazGod xD czyli rozumiem ze zrobiles w domu 20 razy i Ci nie wyszlo tak samo wiec spiseg? :( i to Ty rzucasz oszczerstwa wiec zakladam ze znasz liczby bo liczyles. Czy nie?
I jak niby nasze odpadniecie oplaca sie UEFA? skoro to oznaczac bedzie mniejsze wplywy z rynku Niemieckiego? ponawiam pytanie zeby ktos nie zarzucil Ci pozniej ze wygodnie ignorujesz niewygodne pytania
19.03.2023 16:40
@JazGod a czy UEFA przypadkiem nie ma najwiecej kasy z rynku Niemieckiego jesli Bayern gra dalej bo jestesmy ostatnim reprezentantem tego bogatego rynku? cos dziurawa ta Twoja teoria (spiskowa)
Edytowano : 2023-03-19 16:30:06
mozesz podac swoje wyliczenia oraz wskazac (oczywiscie porownawczo) coz takiego niemozliwego sie stalo ze "rachunek prawdopodobienstwa to wyklucza"?
19.03.2023 16:28
@Edmund Piatek w formie to swietny napastnik. I co z tego? skoro nie ma formy. Gnabry raz na 10 czy 20 meczow to tez swietny pilkarz. Co z tego? Sane tez jest swietny tylko inaczej - bo w kazdym meczu ale za to przez 15 minut. Na tyle mu starcza motywacji. No i jest jeszcze nasz Theo Walcott czyli Kingsley Coman, facet ktory nigdy nie nauczy sie dogrywac. 3 graczy rocznie pobierajaca ok 60mln...
19.03.2023 16:11
o ile pamietam w LM nie mozna stosowac tych zapisow
18.03.2023 20:33
niesadze ze jest szansa na 7mln niestety
18.03.2023 14:54
przeciez Pep to slaby trener ktory zniszczyl Bayern i w ogole nie potrafi w LM, a City to przeplacone gwiazdeczki szejkow
skad obawy?
18.03.2023 01:03
Westgate czy Lucas - uzasadnij wybor najwiekszej porazki transforowej w historii pilki
18.03.2023 00:54
jedna strona drabinki jednak mocniejsza, mimo wszystko fajniej byloby spotkac sie z City w finale a teraz pyknac Real ;) przy okazji ile hejterzy Pepa mieli satysfakcji
17.03.2023 17:26
@tapczan ale po co ciagle sugerowac ze rzekomo takich osob jest duzo skoro to nie jest prawda?
17.03.2023 15:50
@tapczan a mozesz policzyc ile osob pisalo ze odpadniemy z PSG? albo ile pisze ze odpadniemy z City?
bo kolejny raz szerzony jest mit ze "tu wszyscy zawsze przewiduja porazke" - oczywiscie oprocz takich prawdziwych kibicow jak Ty! :)
na stronie sa setki czy tysiace ludzi i czasem znajdzie sie ktos piszacy cos bardziej kategorycznie (no i Pir5 ktory stany skrajne), ale sorry ja nie widze zadnego wieszczenia odpadniecia tak samo jak nie bylo go przed meczem z PSG czy w grupie
Czujesz sie lepszymi kibicem sugerujac ze rzekomo wiele osob wieszczy te odpadniecia? Bo to juz jest mega nudne i zwyczajnie obrazliwe dla wszystkich innych
PS zalozylbym sie ze nie bylo wiecej niz 5 osob ktore 'przewidywaly' porazke z PSG
17.03.2023 15:20
Blind xDDDDDDD
16.03.2023 04:56
Cancelo ma duza renome i duzo zarabia, a City za niego duzo zaplacilo. Jesli nie uprze sie (a nie zrobi tego jesli nie wywalczy miejsca w skladzie) to niesadze abysmy podjeli takie ryzyko. Zdecyduje sie ktos bardziej zdesperowany, typu Barcelona xd
chociaz trzeba przyznac ze konkurencja nie bedzie duza, jesli teoria o traumie z napadu jest prawdziwa oraz biorac pod uwgae ze City moze nie chcec wzmacniac konkurencji odpada opcja wyspy. Wlochy raczej majac na uwadze zarobi. Barca ma chyba inne pozycje jak priorytety i brka kasy.
Zostaje Bayern? Bedzie ciekawie.
15.03.2023 23:44
Narzekania kibicow BVB na Hoffe i Lips sa smieszne, to nie jest klub pilkarski tyko spolka gieldowa operujaca w swiecie pilki. Zysk dla inwestor z definicji musi byc priorytetem nr1. W pewnym momencie BVB wybralo ze nie sport ale pieniadze DLA inwestorow sa najwazniejsze, przyznali to i okreslili jako priorytet.
Edytowano : 2023-03-15 23:00:43
bundesliga przed tym sezonem sie tyko oslabila, a my w tym srodowisku mimo wzmocnien i spelniania zachcianek trenera musimy ostro walczyc
15.03.2023 22:58
@Bejbich a dla Ciebie nieosobiście?
15.03.2023 20:29
@Panczo patusów nie było stać żeby tam jechać xd
Edytowano : 2023-03-15 20:39:21
(albo juz maja zakaz lotow lol)
15.03.2023 20:28
@Matilegolas 4-2-3-1 to nadal nowoczesna taktyka, ktora nie doczekala sie swojej kontry w przeciwienstwie do 3-4-3 ktora kontruje.... 4-2-3-1
to nie jest tak ze gralismy 4-4-2 i przelaczamy sie na nowoczesniejszy system
druga sprawa ze skoro swietnie ida relacje z dyrekcja sportowa to jakim cudem Coman i Gnabry dostali taka podwyzki? to nie sa gracze ktorzy sie nadaja na wahadla (Coman tam gra tylko dzieki szybkosci)
15.03.2023 19:07
Davies za szybko dostal podwyzke po przyjsciu na 9mln (mial dlugi kontrakt) - fakt mial dobre wejscie w druzyne, ale teraz bedzie znow trzeba wywalic na dobry deal
Lucas? xDDDDD
15.03.2023 19:02
Julian widze zostal tez psychologiem :D
tyle ze forma Cancelo byla wszedzie wysoka, a tapniecie nastapila niedawno - nie ma tez zadnych doniesien by zmienil tryb zycia (zaczal imprezowac)
15.03.2023 18:12
Tomek nie musi niczego udowadniac, bedzie w formie to pojedzie
15.03.2023 17:59
@tapczan i tak samo jak mozemy byc pewni zmieniajacych sie doniesienien z mediow tak rowniez tego ze Tapczan skomentuje je wskazujach na ich zmiennosc! :D
15.03.2023 17:42
@bawaria42 nie odpowiedziales na kluczowe pytanie
Edytowano : 2023-03-15 17:27:46
dodam moze sam Nagelsmann wspominal ze dzielil sie z Cancelo historia ze swojego zycia (bodajze ojciec mu zmarl wczesnie) zeby pomoc psychicznie
15.03.2023 17:26
@bawaria42 czyli poprostu teoria? :) i co w niej jest takiego co sprawia ze w reakcji na nia od razu wyskoczyles z ironia ktora miala na celu obrazic bo raczej nie pochwalic?
15.03.2023 17:19
@hoven a gdzie tam jest spisek?
15.03.2023 17:13
@bawaria42 Wyglada na to ze nie wiesz co to jest filozofia, nie wiesz co to jest spisek, nie lubisz samodzielnie myslec czekajac az Ci ktos cos powie 'oficjalnie' oraz z jakiegos powodu czujesz potrzebe dzielic sie tym ze swiatem obrazajac i probujac pouczac innych ze nie powinni brac tego co znajda w internecie jako pewnik (wow, serio?)
Czasem lepiej nic nie pisac ;)
15.03.2023 17:05
@bawaria42 no wlasnie nie rozumiem tej ironii bo jest madrze napisane. Jak czegos nie uslyszysz w mediach od 'oficjalnej osoby' to sam nie potrafisz stwierdzic czy cos ma sens ew dojsc do wnioskow na podstawie analizy przyczyn? Nie za bardzo rozumiem xd
15.03.2023 16:46
przekleje z innego newsa bo tam jest 2 razy:
Dyskusja
Jeszcze rok temu bym był wielkim zwolennikiem Cancelo w Barcelonie, ale się zmieniło - wiele kwestii zdrowotnych nie jest poruszanych medialnie. Problemem Cancelo nie jest to że wojował z Guardiolą, a w Bayernie niedoceniany jest przez Nagelsmanna - to efekt zdarzeń które miały miejsce w grudniu 2021 roku, gdy wraz z rodziną został sterroryzowany przez 4 włamywaczy. Jakby ktoś nie pamiętał: https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/breaking-joao-cancelo-man-city-25821058
Do tego czasu słynął ze świetnego mentalu, dyscypliny taktycznej oraz genialnego poziomu koncentracji. Czasami przeżycia związane ze zdarzeniami z przeszłości to bomba z opóźnionym zapłonem - tak prawdopodobnie było też w tym przypadku i kilka miesięcy później prawdopodobnie zaczęły się u niego problemy psychiczne. Kilkukrotnie od znajomych psychologów z UK słyszałem pogłoski o jego depresji i różnego typu stanach lękowych. Nie wiemy wiele w tym temacie bo takich kwestii w mediach się nie porusza, lecz ja bym tutaj doszukiwał się problemu - nieświadomie miałem red flag oglądając mecz Portugalii z Koreą Południową, gdy momentami na kilka sekund się zatrzymywał i przestawał grać będąc niczym otępiony (w następnym meczu już nie wyszedł), Guardiola jak miał problem z Cancelo to zarrzucał mu brak koncentracji, a Nagelsmann wspomina o złym wrażeniu z sesji treningowych, czyli podobnie do sytuacji w City - możliwe że chłopak ma momenty w których izoluje się lub zamyka jak kto woli i nie pracuje zgodnie ze wskazaniami trenera.
Warto podkreślić także że w Anglii często zawdonicy po traumatycznych przeżyciach, które mają lub mogą mieć wpływ na psychikę dostają nowe propozycje przedłużeń kontraktów - to ma pomóc zbudować stabilność mentalną i poczucie bezpieczeństwa (wbrew pozorom bycie piłkarzem i brak możiwości planowania swojej przyszlości źle wpływa na sportowców). Tak też było w tym przypadku - 2 miesiące później przedłużył kontrakt do 2027 roku, następnie sportowo wrócił na właściwe tory i bomba z opóźnionym zapłonem wybuchła. Jeśli ktoś uważa że City lekką ręką oddała na wypożyczenie do Bayernu światowej klasy piłkarza to jest w błędzie. Na papierze Cancelo wygląda świetnie, ale jeśli mam brać pod uwagę opinie i plotki od znajomych psychologów z UK to poważnie bym się zastanowił na miejscu Barcelony czy nie będzie dla niej problemem jeśli Cancelo raz zagra fenomenalny mecz, a raz zawiesi się i przez to stracimy gola. Może na dzisiejszą Barcelonę to wystarczy w LaLiga, ale jak widać w takich zespołach jak City i Bayern to za mało.
https://www.fcbarca.com/
jak dla mnie ma sens, ale z traumy bez psychologa sie nie obejdzie
15.03.2023 16:38
@bawaria42 co to znaczy w punk?
uwazam ze bardzo madrze napisane. Ja sam pisalem ze najwyrazniej Cancelo przestawila sie klepka, ale myslalem tutaj bardzierj o typowo brazolskim (portugalcy to samo) imprezowaniu. Takie wydarzenia (rabunek) potrafia byc bardzo traumnatyczne a traumy zostawiaja slady w psychice na dlugo. Jak dla mnie to sie sklada do kupy.
15.03.2023 16:29
ktos tu nie zrozumial co to jest amortyzacja...
15.03.2023 12:58
JarekS
10 marca 2023, 16:00
Dyskusja
Jeszcze rok temu bym był wielkim zwolennikiem Cancelo w Barcelonie, ale się zmieniło - wiele kwestii zdrowotnych nie jest poruszanych medialnie. Problemem Cancelo nie jest to że wojował z Guardiolą, a w Bayernie niedoceniany jest przez Nagelsmanna - to efekt zdarzeń które miały miejsce w grudniu 2021 roku, gdy wraz z rodziną został sterroryzowany przez 4 włamywaczy. Jakby ktoś nie pamiętał: https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/breaking-joao-cancelo-man-city-25821058
Do tego czasu słynął ze świetnego mentalu, dyscypliny taktycznej oraz genialnego poziomu koncentracji. Czasami przeżycia związane ze zdarzeniami z przeszłości to bomba z opóźnionym zapłonem - tak prawdopodobnie było też w tym przypadku i kilka miesięcy później prawdopodobnie zaczęły się u niego problemy psychiczne. Kilkukrotnie od znajomych psychologów z UK słyszałem pogłoski o jego depresji i różnego typu stanach lękowych. Nie wiemy wiele w tym temacie bo takich kwestii w mediach się nie porusza, lecz ja bym tutaj doszukiwał się problemu - nieświadomie miałem red flag oglądając mecz Portugalii z Koreą Południową, gdy momentami na kilka sekund się zatrzymywał i przestawał grać będąc niczym otępiony (w następnym meczu już nie wyszedł), Guardiola jak miał problem z Cancelo to zarrzucał mu brak koncentracji, a Nagelsmann wspomina o złym wrażeniu z sesji treningowych, czyli podobnie do sytuacji w City - możliwe że chłopak ma momenty w których izoluje się lub zamyka jak kto woli i nie pracuje zgodnie ze wskazaniami trenera.
Warto podkreślić także że w Anglii często zawdonicy po traumatycznych przeżyciach, które mają lub mogą mieć wpływ na psychikę dostają nowe propozycje przedłużeń kontraktów - to ma pomóc zbudować stabilność mentalną i poczucie bezpieczeństwa (wbrew pozorom bycie piłkarzem i brak możiwości planowania swojej przyszlości źle wpływa na sportowców). Tak też było w tym przypadku - 2 miesiące później przedłużył kontrakt do 2027 roku, następnie sportowo wrócił na właściwe tory i bomba z opóźnionym zapłonem wybuchła. Jeśli ktoś uważa że City lekką ręką oddała na wypożyczenie do Bayernu światowej klasy piłkarza to jest w błędzie. Na papierze Cancelo wygląda świetnie, ale jeśli mam brać pod uwagę opinie i plotki od znajomych psychologów z UK to poważnie bym się zastanowił na miejscu Barcelony czy nie będzie dla niej problemem jeśli Cancelo raz zagra fenomenalny mecz, a raz zawiesi się i przez to stracimy gola. Może na dzisiejszą Barcelonę to wystarczy w LaLiga, ale jak widać w takich zespołach jak City i Bayern to za mało.JarekS
10 marca 2023, 16:00
Dyskusja
Jeszcze rok temu bym był wielkim zwolennikiem Cancelo w Barcelonie, ale się zmieniło - wiele kwestii zdrowotnych nie jest poruszanych medialnie. Problemem Cancelo nie jest to że wojował z Guardiolą, a w Bayernie niedoceniany jest przez Nagelsmanna - to efekt zdarzeń które miały miejsce w grudniu 2021 roku, gdy wraz z rodziną został sterroryzowany przez 4 włamywaczy. Jakby ktoś nie pamiętał: https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/breaking-joao-cancelo-man-city-25821058
Do tego czasu słynął ze świetnego mentalu, dyscypliny taktycznej oraz genialnego poziomu koncentracji. Czasami przeżycia związane ze zdarzeniami z przeszłości to bomba z opóźnionym zapłonem - tak prawdopodobnie było też w tym przypadku i kilka miesięcy później prawdopodobnie zaczęły się u niego problemy psychiczne. Kilkukrotnie od znajomych psychologów z UK słyszałem pogłoski o jego depresji i różnego typu stanach lękowych. Nie wiemy wiele w tym temacie bo takich kwestii w mediach się nie porusza, lecz ja bym tutaj doszukiwał się problemu - nieświadomie miałem red flag oglądając mecz Portugalii z Koreą Południową, gdy momentami na kilka sekund się zatrzymywał i przestawał grać będąc niczym otępiony (w następnym meczu już nie wyszedł), Guardiola jak miał problem z Cancelo to zarrzucał mu brak koncentracji, a Nagelsmann wspomina o złym wrażeniu z sesji treningowych, czyli podobnie do sytuacji w City - możliwe że chłopak ma momenty w których izoluje się lub zamyka jak kto woli i nie pracuje zgodnie ze wskazaniami trenera.
Warto podkreślić także że w Anglii często zawdonicy po traumatycznych przeżyciach, które mają lub mogą mieć wpływ na psychikę dostają nowe propozycje przedłużeń kontraktów - to ma pomóc zbudować stabilność mentalną i poczucie bezpieczeństwa (wbrew pozorom bycie piłkarzem i brak możiwości planowania swojej przyszlości źle wpływa na sportowców). Tak też było w tym przypadku - 2 miesiące później przedłużył kontrakt do 2027 roku, następnie sportowo wrócił na właściwe tory i bomba z opóźnionym zapłonem wybuchła. Jeśli ktoś uważa że City lekką ręką oddała na wypożyczenie do Bayernu światowej klasy piłkarza to jest w błędzie. Na papierze Cancelo wygląda świetnie, ale jeśli mam brać pod uwagę opinie i plotki od znajomych psychologów z UK to poważnie bym się zastanowił na miejscu Barcelony czy nie będzie dla niej problemem jeśli Cancelo raz zagra fenomenalny mecz, a raz zawiesi się i przez to stracimy gola. Może na dzisiejszą Barcelonę to wystarczy w LaLiga, ale jak widać w takich zespołach jak City i Bayern to za mało.
https://www.fcbarca.com/
15.03.2023 12:41
@Edmund tak, mam notatnik z wszystkimi ex graczami Baerynu nawet Contentio, jak im idzie zle to swietuje xD
Ty to jestes jednak edyny w swoim rodzaju :)
13.03.2023 22:26
juz kiedys @Adi o tym pisal: w historii Bayernu nie bylo chyba trenera ktory dawal wiecej wolnego niz Julian? a potem mamy problemy kondycyjne, sorry ale poprawianie kondycji nie polega na dawaniu wolnego
odejscie Konmayera wychodzi bokiem czy o co chodzi? Pintus przybywaj!!!!
13.03.2023 21:32
@Zbig tak ale ta konkurencja ktora mamy obecnie w porownaniu np do BVB Kloppa jest zenujaca a Julek dostal WSZYSTKO co chcial
13.03.2023 19:45
no i fajnie ze sie ogarnal
13.03.2023 17:41
wyglada na to ze idziemy w strone City Group czy RBL. Bardzo dobra wiadomosc, to jedna z drog na przyszlosc i imho ta najlepsza. Powinnismy miec kilkak lubow w roznych czesciach Swiata i Europy
Edytowano : 2023-03-13 17:16:55
tzn wiem ze z LAFC to nie zakup ale partnerstwo, ale teraz trzymam kciuki za kupno River i dalsze przejecia
13.03.2023 17:16
@siudrak0 obecny styl gry przypomina bardziej Klinsmanna tylko tamtem byl gorszym trenerem i mial duzo gorsza kadre. Za Kovaca gra dobrze zorganizowana ale bez polotu bo nie umial zarzadzac szatnia ale nie taktyka. Uscislam na prosbe
@Pir5 nie, zobacz sobie ile bylo doslownego hejtu i nazywania naszej gry gowniana czy nudna i nieefektywna oraz prosta do skontrowania po meczach odpowiednio za Kovaca i Pepa.
Nie mowiac juz o tym jak za Pepa powtarzano ciagle (nie tylko @DonJupp4ever ) ze ZNISZCZYL BAYERN
13.03.2023 00:23
dlaczego nie ma tu komentarzy o tym jak to Bayern traci duzo bramek? ze latwo nas zakosczyc z kontry i nie itniejemy w obronie? @DonJupp4ever gdzie jestes? Julek nie NISZCZY Bayerny? Pep podobno niszczyl :D przeciez spelnilismy warunek - przegrana z hiszpanami w LM - duzo wczesniej niz Pep, z druzyna duzo slabsza (duzo duzo)
ile bylo komentarzy na gre brzydka i przewidywalna jak za Kovaca? dzis 0? czemu? Bo Hasan? czy to Julek ma jakies przywiluje? rozumiem Vaterlanda bo Niemiec ale reszta?
tak, pytam lekko zlosliwie, ale tez serio - z czego wynika roznica? Gnabry i COman zarabiaja duzo wiecej, trener dostal WSZYSTKIE zyczenia, ale jak za Pepa tracimy brami i jest... cisza? skad wynika roznica? gramy duzo brzydziej i mniej kontrolnie, przwewaga punktowa jest dramatycznie mniejsza (za Pepa liga byla juz praktycznie rozstrzygnieta)
a Jednak jest cicho i brak krytyki? ze strony tych ktorzy nazywaja mnie czarno-myslicielem a ktorzy wtedy atakowali klub (a ja bronilem)
pytanie na serio: co sprawia ze dzis nie krytykujecie? i od razu odpowiadam: wtedy tez jeszcze gralismy o wszystko, krytykowaliscie styl i tracone bramki - dzis nie
why?
12.03.2023 23:49
no no
12.03.2023 23:20
mysle ze podwyzka na 25 mln zeby potwierdzic najwspanialszy transfer w historii klubu aka "zebyscie tylko wiedzieli kogo sprowadzilismy", mogl dalej krolowac na lawce, rezerwie lub wracajac do zdrowia
co prawda wygryzl go 18 latek z Kanady ktory nie gral na powaznie w pilke przed przyjsciem do Europy i w ogogole to mial uprawiac inna dyscpline oraz dla de Ligta caly czas szukamy partnera (m.in. Upamecano za 45 + 10 baniek pensji) ale Lucas MUSI zostac jako potwierdzenie...
no wlasnie czego? nieomylnosci Hasana tylko, bo na pewno nie dla dobra klubu
Edytowano : 2023-03-12 23:19:47
ale w ciagu tych wszystkich lat zaliczyl co prawda kilkanascie interwencji jak amator ale rowniez 3, no dobra moze 4, waleczne - to najwazniejsze, wygladaly opicko bo wslizgi - odbiory!!!! MEGA! TOP!
KEK...
zagral niewiele wiecej, kosztowal niewiele mniej niz Hazard - najwspanialsza porazka Realu w historii
(KEK...)W
12.03.2023 23:17
@Sopariev myli Ci sie rzeczywistosc z FMem, Raphinia gra w Barcelonie ;)
11.03.2023 23:23
@AdiFantasti co? xDDDDDDDDD
11.03.2023 22:44
@vaterland bo to mecze wcale nie byyl takie jednostronne, byly, hmm powiedzmy: SOLIDNE. Mimo wszystko PSG bylo gorsze, natomiast nikt nie glosil tu zwyciestwa (chociaz tradycyjnie PSG wysmiewano) to rowniez nikt nie gosil porazek (jak to jest modnie napisac po meczu i jak glosi @Matilegolas ).
Solidny dwumecz, oba zespoly wychodzacego z lekkiego kryzysu poczatku roku, Bayern znacznie lepiej jako kolektyw.
Nie przesadzajmy ani w jedna ani w druga strone. Natomiast 3-0 z mimo wszystko solidna marka jaka jest PSG wysya jasny sygnall ze bedziemy sie liczy dalej
09.03.2023 00:53
3-0 mimo problemow PSG w ostatnim czasie wysyla sygnal. DO ZERA.
Julek nie spie**** tego
08.03.2023 23:06
@Arcatera80 a jednoczesnie w fanshopie cale dieroten nie wydaje tyle ile ja wiec patrz na mecze i klub jak tam sobie chcesz ale ja wymagam wiele i jako kibic poprzeczke stawiam wysoko bo wiem gdzie zaszlismy jako klub. Jak masz nizsze standardy to moze bardziej bedzie Ci odpowiadac kibicowanie BVB?
Edytowano : 2023-03-08 23:03:16
@tapczan mowisz o Pir5? :D
08.03.2023 23:02
moze Cancelo trzeba dac na 6 bo skubany umiejetnosci ma ale cos jest nie tak
08.03.2023 22:51
Oliwa Sprawiedliwa :D
08.03.2023 22:20
rzadko komentuje decyzje sedziow ale wtf? po cholere jest VAR? nie bylo dotyku
08.03.2023 22:12
where spalony, nie bylo dotyku?
08.03.2023 22:11
nie bylo!!!!
08.03.2023 22:10
$^!#&@^$%!!!!!!
08.03.2023 22:10
Coman xdddddddddddddddddddd
Edytowano : 2023-03-08 22:06:59
gosc powinien zarabiac 2mln a zarabia 20
08.03.2023 22:06
jak narazie to smieszne i wysmiewane PSG wyglada niestety lepiej
08.03.2023 21:47
obstawiam 3-1, strzelimy im 2 gole tak miedzy 15 a 35 minuta
ale troche boje sie ze przetrwaja nasze ataki i wcisna jakies farfocle i bedzie dogrywka po 1-2
08.03.2023 18:51
@misza powtarzasz sie i powtarzasz a kazdy to rozumie. Tyle ze te krytyczne rozmowy zawsze jakims cudem szybko sie koncza CHYBA ze pojawisz sie i Edmund. Wtedy wlasnie wrzucacie te 1 plyte i jak nizej Edmund bez pelnego zrozumienia wypowiedzi zaczyna sie gownoburza.
Tak samo pominaes clue tego co pisales dzis: w ostatnich miesiacach na stronie Bayernu zupelnie bez powodu sportowego (powodem byl ewy) obrazano kpiono tu z Barcy Lewego. Czyli robimy to za co nie lubimy kibicow Barcy.
Tak samo z PSG - to akurat u nas jest w ostatnich miesiacach wiecej gwiazdorzenia niz tam w Paryzu. Wiec moze wypadaloby stosnowac te przytyki i skupic sie na czesci sportowej?
PS i zacznij w koncu rozrozniac obrazanie czy defetyzm od rozmow na temat tego co faktycznie sie dzieje. Spozniajacy sie oelwczo grajacy Sane to nie jest defetyzm, wkurzenie ze taki nierob jak Gnabry ma 20mln to nie jest defetyzm. Zastanawianie sie co bedzie z Gravenberchem ktory zarabia wiecej niz pilkarze w topowych klubach a nie dostaje szans gdzie za chwile ma przyjsc Laimer to nie jest defetyzm. I zadne z tych tym bardziej nie jest zadnego rodzaju jechaniem po kubie.
08.03.2023 18:49
jak obstawiacie?
08.03.2023 18:38
@tapczan napisales kiedys ze nie lubisz Barcelony (zreszta nie tylko Ty, pare innych, ja sie tez pod tym podpisuje) bo sa aroganccy, mysla ze Barca jest zawsze najlepsza na swiecie a czesto postepuja nieetycznie i generalnie sa smieszni.
I co? I zamiast zapomniec o Lewym od miesiecy sa toczone dysklusje z ktorych zadna nie dotyczyla jego xG czy mniejszej ilosci bramek: sa to zwykle zawistne dyskusje, zyczenia mu zle, pisanie o malym czlowieku i generalnie to malej Barcelonce wiec niech tam leca do 2 ligi bo tylko sie kompromituja.
No i smutna konkluzja jest taka ze niektorzy stali sie ghorsi niz Ci kibice Barcy za ktorych jej tak nie lubicie.
Jesli chodzi o PSG - to samo, sztuczny kubik, afery za afera, generalnie powod do smiechu. Na poczatku roku jak zaliczylismy 3 remisy to nagle ton sie lekko zmienil, ale ze PSG tez mialo kryzys to dalej byli smieszni.
Tymczasem to Hasan za plecami sztabu pozwaa druzynie jechac na majorke, to u nas ciage spozniaja sie gracze z 20mln kontraktow i to nasz kapitan jezdzil na nartach. I co?
HURR DURR PRZESTAN NIENAWIDZIC BAYERN
wiec moze czas troche odpuscic juz tej Barcelonie (bedziemy sie znecac jak ich znow ogramy) czy wysmiewac PSG podczas gdy w Bayernie dyscplina, eufemistycznie mowiac; szwankuje.
Swoja droga z HURRDURRFANATYKAMI nie da sie rozmawiac co widac nizej, raz w tym roku wieczorem jak juz chyba spali udalo sie wyminic pare mysli m.in. @AdiFantasti nt Juliana. I jakos nikt nie mial probllemu rozmawiac krytycznie (kilka osob?) ale to tylko dlatego ze nie bylo @misza i @Edmund
08.03.2023 17:06
@misza jedyny fikolek to robi Twoj kolega @Edmund bo Hasan Desta nie odpuscil, polecial po niego do Amsterdamu, tylko cala szopka trwala tak dlugo ze w Ajaxie kazali mu spadac na drzewo i nie chcieli w ogole rozmawiac xD
ale smialo, wskaz ktora informacja jaka napisalem NIE JEST PRAWDZIWA (lub ew czemu jest fikolkiem)
napisalem to z 1 powodu: od tygodni prawie sie nie udzielam ale ciagle i ciagle czytam wysmiewanie Barcelony czy PSG. WIec moze czas w koncu komentowac wpadki innych skoro nie jestesmy lepsi?
Edytowano : 2023-03-08 16:39:09
@Edmund ja wiem ze TY nie chcesz lub nie potrafisz zrozumiec:
@[UserID=89]tapczan[/user] :
"8arca też walczy o mistrza w Hiszpanii, a jest pośmiewiskiem w europejskich pucharach."
Hoven:
"rownie dobrze mozna bylo to samo napisac rok temu o Bayernie. Walczyl w Bundeslidze, praktycznie 3/4 sezonu grajac brzydko i zostal posmiewiskiem w LM"\
tymczasem Ty amatorze manipulatorze:
A już największe przegięcie to pisane o byciu pośmiewiskiem LM w zeszłym roku. Tak samo jak to że BVB gra bez napastnika bo odszedł Halaand.
oraz
napisał że Bayern "zostal posmiewiskiem w LM" bo odpadł w ćwierćfinale.
NIE ZROZUMIALES czy robisz to specjalnie?
08.03.2023 16:35
@tapczan rownie dobrze mozna bylo to samo napisac rok temu o Bayernie. Walczyl w Bundeslidze, praktycznie 3/4 sezonu grajac brzydko i zostal posmiewiskiem w LM. Teraz zagralismy 100% sezonu brzydko do tej pory, z BVB z ktorego odszedl Halaand i ktory byl bez panastnika (sytuacja Hallera) oraz rozsprzedanym Lipskiem i Unionem toczymy WYROWNANA walke (KEKW). Jak narazie w LM mamy wygrana z PSG ktore bylo tu jakze niesamowicie wysmiewane: zarowno za forme jak i brak mentalu, a i tak wejscie Mbappe sprawilo ze bylo ciezko dowiezc te 1-0.
Wiec zanim zaczniemy nabijac sie z innych moze warto spojrzec na siebie? Szczegolnie ze tyle jest tu jechania po Lewym a wyglada na to ze z Barcelona zdobedzie lige - wiec jak na zespol wychodzacy z kryzysu nie tak straszliwie.
Zobaczymy ile na koniec sezonu wyciagnie Julek ktorego WSZYSTKIE zachcianki sa spelniane. Jak narazie nie udalo sie mu poprawic stulu i co mecz BOLA OCZY od patrzenia na to jak gramy. Forma praktycznie KAZDEGO pilkarza indywidualnie poszla w dol, a poza Musiala (nie wiem ile tu zaslugi Juliana) nikt nie zostal wprowadzony do druzyny.
Taki Gravenberch inkasuje duzo wiecej niz jakikolwiek gracz Napoli i wiecej niz wynosi limit plat w Juve (pozbyli sie Dybali bo chcial 12mln - pytanie co zrobil Julek poza marnowaniem jego kariery? Mazraoui inkasuje tyle samo (ilu prawych obroncow na swiecie tyle zarabia?), wypozyczamy Cancelo a zagra Stanisic (xD).
Kapitan jezdzi sobie na narty co w sumie jest chyba nawet smieszniejsze niz legendarne urodziny siostry Neymara. I w sumie to okazuje sie ze to pilkarz wybieral sztab i swojego zastepce (Ulreich) ktory jest... kompletnie nieprzydatny.
Czy mam przypominac ze rok temu dyrektor sportowy za plecami sztabu trenerskiego blogoslawil wyjazd druzyny W TRAKCIE sezonu i po slabym meczu na majorke zeby sie bawili?
Zatem niespecjalnie widze powody by wysmiewac kogokolwiek. A tu jednak ciagle czytam o Barcelonie czy PSG
08.03.2023 04:59
Sommer fajny gosc, ujako ze sam zawsze lubil;em grac na bramce patrzylem na niego z wielkim uznaniem, nie myslalem ze wydarzy sie okazja by zagral w Bayernie
08.03.2023 02:25
@tapczan startupy placa najlepszym pracownikom lepiej niz MS czy Apple wiec nie wiem o co Ci chodzi. Zreszta rozmawiamy o swiecie pilki poza top10 klubow (i rzadko ktory z nich) placi 8mln? ile klubow placi takie pieniadze podstaowym pilkarzom? Bayern z kolei dzieki #bosniackarewolucja placi glebokiemu rezerwowemu 8mln i tyle samo lelakowi na prawej stronie, gdzie placimy rowniez Sarrowi i Cancelo
08.03.2023 00:30
@hoodykr #bosniackarewolucja
07.03.2023 20:38
@Globin23 moze byloby latwo przymknac oko na Ryana gdyby nie fakt ze nasz mistrz negocjacji dal mu 8 baniek kontraktu :) czyli 2x wiecej niz ma najlepszy gracz w takim Napoli
07.03.2023 18:58
Ryan Gravenberch nie lubi tego
07.03.2023 17:35