@Gladius o Ci chodzi w ogole? przyszedles z jakas z gory ustalona teza a ja nic takiego nie napisalem :) sprostowalem jedynie Twoja informacje ze Julek bedzie przez nas trzymany na umowie ale odsuniety od trenowania po czym naskoczyles na mnie jakie zrodlo (podalem: oficjalna strona) a potem zaczales sie burzyc dopytujac o kwote - rozpisalem skad media wziely 70mln - WYRAZNIE piszac ze skoro zostala rozwiazana to zapewne za porozumieniem. Szukaj zaczepki gdzie indziej
26.03.2023 11:38
@Gladius ale ja nie pisalem nic o kwotach...
"to byla jedna z opcji prezentowana przez media wg oficjalnej informacji Julek i sztab sa "released" czyli umowa zostala rozwiazana"
to nazwales pierdololo, pozniej chciales zrodla, pozniej mowisz o kwotach :)
jeden z nas faktycznie uprawia pierdololo :D
26.03.2023 07:09
@Gladius ziomek nie wiem o co Ci chodzi, uczepiles sie tego co napisaly media a ja wkleilem i mowie co napisano na oficjalnej stronie Bayernu nt rozwiazania wiec to to nie jest "odsylanie do do newsow przeroznych" (ty zreszta zrodla skad bierzesz informacje nie podales ale to inna sprawa)
dokladnych kwot nikt CI nie poda, moze za jakis czas pojawia sie przecieki
dobranoc, powtorze: ochlon
26.03.2023 03:31
@Gladius tak, opieram sie OFICJALNEJ informacji klubu. "Release" znaczy doslownie "wypuscic" czyli " zwolnic (z umowy)". I przeciez napisalem wyraznie - z reguly dochodzi sie do porozumienia z trenerem i wtedy zrzeka sie czesci naleznych srodkow (do konca umowy) w zamian wlasnie za bycie uwolnionym od kontraktu - czyli ma mozliwosc podjecia pracy gdzie indziej.
DOSLOWNIE to pisze od 3 postow do Ciebie - ze doszli do porozumienia i Julek zostal zwolniony z kontraktu. Jest mozliwosc ze wyplacono mu calosc, ale teoretyczna bo w takim wypadku klub musialby wyplacic od razu calosc a inaczej moglby trzymac na umowie, blokowac mu prace gdzie indziej i placic "w ratach (tak jak np Juve Allegriemu).
A Ty sie na czym opierasz? :) Juz CI napisalem, nienawisc przeslonila Ci wzrok i nie czytasz tego co pisze dokladnie. Ochlon.
Edytowano : 2023-03-26 03:15:33
szczegolow takich ruchow sie raczej nie podaje, jesli juz to mozna sie dogrzebac w szczegolowych raportach finansowych, byc moze dowiemy sie z przeciekow jaka byla odprawa. Pelna odprawa wynioslaby 24mln, ale rownie dobrze klub moglby Julianowi blokowac podjecie pracy przez 3 lata. Dostal u nas duza pensje, pewnie tez nie chcial robic problemow. Obstawialbym ze odprawa to ok 10mln i (jak to kiedys bodajze Setien sobie zapewnil, rowniez bedac zwolnionym w trakcie sezonu) i bonusy za to co klub wygra w tym roku (w koncu Julek byl we wszystkich rozgrywkach)
Edytowano : 2023-03-26 03:19:39
oraz: kwota 60/70mln podawana przez media (jako projekt Nagelsmann) to zawierala kwote wykupu z RBL (liczona jako 25 - ale media podawaly ze bylo to 15 + 5 w meczach towarzyskich + 5 za sukcesy (ktorych nie bedzie) + 24 potencjalnej odprawy + 16 ktore zarobil w 2 sezony (i ew bonusy za mistrzostwo)
byla to wiec suma wszystkich oplat a nie sama "odprawa" za rozwiazanie
PS rozwiazano tez umowy z jego sztabem ktory ponoc kosztowal 5mln rocznie
26.03.2023 03:10
@Gladius tak jak wspomnialem to byla opcja prezentowana przez media. Napisalem Ci na co sie powolalem, ale prosze: https://fcbayern.com/en/news/2023/03/fc-bayern-and-julian-nagelsmann-part-company---thomas-tuchel-new-head-coach
slowo klucz: "released"
Edytowano : 2023-03-26 01:53:22
nie pisalem tez ze wyplacono mu calosc (choc moze tak byc), to Ty sugerujesz taka opcje (tj placenia calosciale w ratach). Najpewniej doszli do porozumienia bo Julek chce gdzies trenowac - czytaj ze zrozumieniem
26.03.2023 01:51
@Gladius nie jestem pewny czy zrozumiales. Z trenerem mozna rozwiazac kontrakt natychmiast za porozumieniem (wtedy z reguly chcac pracowac zrzeka sie czesci wynagrodzenia), albo placic mu przez caly czas obowiazywania - wtedy nie moze podjac pracy gdzie indziej.
Media spekulowaly ze poniewqaz Julian ma klauzule po sezonie Bayern bedzie mu placil trzymajac na umowie ale nie rozwiaze jej.
To mialem na mysli piszac ze "jest to jedna z opcji".
A co do kwitow na poparcie tego co napisalem, to tak, mam. Oficjalna informacja na oficjalnej stronie oficjalnego Bayernu Monachium. Na nia sie powolalem, co zreszta zaznaczylem piszac "wg oficjalnej informacji" - gdybys nie byl z gory nastawiony w sposob jaki jestes do tego co pisze to pewnie bys zauwazyl.
Edytowano : 2023-03-26 01:44:29
nie za bardzo tez wiem jak poinformowanie Cie o tym jak rozwiazano sprawe umopwy mialoby sie wpisywac w "narzekajace pierdololo"...
26.03.2023 01:42
@Gladius to byla jedna z opcji prezentowana przez media wg oficjalnej informacji Julek i sztab sa "released" czyli umowa zostala rozwiazana
26.03.2023 01:13
@Prezes42 Totki maja na wzmocnienia olbrzymie pieniadze, wspanialy stadion, zycie w Londynie do zaoferowania i przypomne ze plalca Conte 32mln wiec sa tez perspektywy na gruba kase
25.03.2023 23:29
Real ma trenera, Tuchel mial w czwartek leciec do londynu
25.03.2023 22:14
polecam spojrzec na strukture wlascicielska Bayernu i kto jest kim
25.03.2023 21:22
Tuchel po raz 3 w karierze bedzie pracowal z Chuopo Motingiem po Franfurcie, PSG teraz w Bayernie (na filmiki ze zwiedzania bazy klubowej, w szatni podszedl do koszulki CHuopo i ja poprawil ;))
25.03.2023 18:46
@Gladius widze ze masz zly dzien, otworz sobie piwko, pusc dobry film, trzymaj sie!
25.03.2023 18:32
@AdiFantasti jak myslisz, gdyby Julian nie wyjechal na narty uniknalby zwolnienia?
25.03.2023 18:29
@Edmund 1 raz napisales cos madrego (ciekawe ze kiedys to ja uzylem tego argumenty gdy sie ze mna sprzeczales). Widze ze dojrzewasz :)
25.03.2023 18:18
@Gladius skoro Cie nie obchodzi co pisza inni to czemu obchodzi Cie co pisze ja? ja Ciebie nigdy nie obrazilem czemu Ty mnie obrazasz? powolywanie sie na wiedze, dobre praktyki (napisalem Ci nawet co sobie poczytac) masz w dupie - czyli liczy sie Twoje odczucie. Super - i co z tego? ja mam inne i napisalem dlaczego. Jedyne co Ty napisales to JA JA JA MOJE zdanie. Kto tu jest smieszny? Nie przejmuj sie to pytanie retoryczne
25.03.2023 18:17
Julek to moze liczyc nawet na Real bo Perez jest jego fanem a doswiadczenie w Bayernie mimo wszystko dziala na plus (madry czlowiek wyciagnie wnioski). Chelsea tez za chwile moze zostac realna opcja. Kto wie, moze tez PSG gdzie Goultier ma bardzo slaba pozycje.
Zwolnilismy go w takim momencie i okolicznosciach ze nie odbiera mu to wieliego prestizu a samo doswiadczenie moze byc uznane jako plus.
Jego kariera moze byc jeszcze bardzo ciekawa (ja nie wierze ze bedzie topowym trenerem ale trzymam kciuki - niech do nas jeszcze wroci za 5-10 lat)
25.03.2023 17:53
@Gladius Mozesz sie nie zgadzac z tym co mysle o Hasanie ale ZAWSZE krytykujac go uzywam argumentow. Wiec nie pisz prosze o pianie na ustach. W tym przypadku jak najbardziej popieram decyzje.
Co do wypowiedzi - napisalem na malo powaznie ze beka bo widac w nich jeszcze brak doswiadczenia szczegolnie Kahna. Co do Hasana to podal on punkt widzenia klubu ale miej na uwadze ze znaczna wiekszosc kibicow po prostu sie z tym nie zgadza podkreslajac ze walczymy na 3 frontach.
Uzywanie argumentu ze nie bylo wyjscia jest po prostu srednie w kontekscie publicznego uzasadniania decyzji (podkresle: na forach i twitterze kibice nie kyupili tego bullshitu) bo wyniki NA TEN MOMENT nie byly az tak zle. Podkresle: ja sie zgadzam ze tendencja byla spadkowa i "nic sie nie kleilo".
Co do Kahna; otworz sobie pierwsza lepsza ksiazke od psychologii (ew wikipedia) i poczytaj, to sie nazywa "playing the victim" i jest forma manipulacji. Jak zwalniasz pracownika to nie mowisz o sobie ze zle spales bo TEN PRACOWNIK ktorego zwolniles na pewno spi gorzej. Rozumiesz? Tak sie nie robi, powie Ci to kazdy bardziej doswiadczony manager, psycholog biznesu czy nawet (tfu) coach.
Dodam tez ze ja Ciebie nie obrazam, a Ty mnie tak. I zadnych faktow ani zmyslac nie trzeba ani interpretowac, masz w innym newsie CYTAT z Kahna do ktorych to slow sie odnioslem
25.03.2023 17:48
Dla wszystkich "fanow" Zahaviego ciekawe informacje. Wszyscy podali ze Pini byl mocno zaangazowany w cala sprawe, Tuchel zas mowil ze wczesniej nie bylo kontaktu, ale...
Thomas mial w czwartek leciec do Londynu na rozmowy z Totkami (finalizowac umowe). Pini ktory w Londynie ma swietne kontakty prawdopodobnie poinformowal o tym Bayern (ktory chcial Tuchela od dawna). Hasan z Kahnem (rowniez wg wielu mediow) nie chcieli zostac w razie zwolnienia Julka po sezonie z "reka w nocniku" wiec szybko odbyly sie rozmowy z Tuchelem ktore byly na tyle powazne ze ten anulowal lot do Londynu(!). Wyglada wiec na to ze decyzja zapadla wczesniej niz w czwartek(!). Zarzad chcial powiadomic Juliana w piatek na spotkaniu twarza w twarz ale info wycieklo do mediow.
Zatem wyglada na to ze Pini przyczynil sie do zwolnienia Juliana.
Zyska sympatie tym ruchem czy bedzie znienawidzony jeszcze bardziej? ;)
25.03.2023 17:40
@DieRoten a ktos sie rozni? taki jest los trenerow. Zreszta rownie brzydkim jesli nie brzydszym zagraniem bylo ogloszenie Guardioli jak Jupp szedl po potrojna korone ktora ostatecznie wygral. Bayern traktowal trenerow tak samo jak inne kluby: jako pracownikow ktorych mozna wymienic
25.03.2023 17:34
nie zeby Forbes to byla marka w publicystyce sportowej ale ciekawe ze napisali o sytuacji tak szybko. No i wskazuja na zupelnie inne powody niz dziennikarze niemieccy - choc pewnie wynika to zb raku zrodel bo sa zebrane do kupy rozne powody:
@Gladius to moze zastanow sie co powiedzieli zanim sie przyp****. Zwolnili goscia jak byl na urlopie (tu uwazam co juz pisalem ze nie powinien wyjezdzam i sam sobie winny). Ale to jest typowe victim card i brzydka podrecznikowa i marna manipulacja; Kahn wychodzi i mowi ze zle spal - to on jest tu poszkodowany? no nie. Hasan tez opowiada bzdury bo mimo wszystko nadal gramy na 3 frontach wiec o jakim wspieraniu do konca bredzi?
Zwracaj uwage na tresc i mysl czy ma sens a nie widzisz Hoven i lecisz z piana w ustach
25.03.2023 16:59
@BaltazarGabka https://imgur.com/a/XX3BnUn
25.03.2023 16:39
@AdiFantasti to nie moze byc inaczej jak tylko @Fari jest kibicem City
25.03.2023 15:58
@BaltazarGabka odsuneli ja od Bayernu za ukrywanie zwiazku jako nieetyczne, ale pilkarze nie sa glupi; wiadomo ze trener rozmawia z partnerka zyciowa. A ona dalej byla dziennikarzem - tak jak piszesz, w 'szatni' ponoc to byl spory problem (nie dziwie sie)
25.03.2023 15:57
powodzenia Thomas! trzeba przyznac ze zarzad postawil go w naprawde trudnej sytuacji (i samych siebie tez); jesli przegra z BVB i odpadnie z City to kibice beda mieli prawo byc absolutnie wsciekli (i tak juz sa)
dla Thomasa tez szacunek bo wyzwanie i presja sa ogromne
25.03.2023 15:23
Mysle ze Kahn jest tu najwiekszym poszkodowanym. Bidulek. Nie mogl spac :(
25.03.2023 15:08
Troche beka z tych wypowiedzi jego i Kahna. Kahn robi ofiare z siebie: jak mu bylo ciezko i nie mogl spac :D a Hasan to niczym nasz wschodni dyktator: no juz nic sie nie dalo zrobic, sprowokowal mnie Julek, nie bylo wyjscia, nadeszla ostatecznosc...
25.03.2023 15:05
no to Kaliningrad bedzie Kralovec a nie Krolewiec :(
24.03.2023 23:00
BILD donosi ze Laimer mimo zwolnienia Julka i tak doalczy do Bayernu
24.03.2023 22:51
na stronie Realu jest info ze Tuchel oficjalnie trener a u nas nie ma...
24.03.2023 22:37
wlasnie sprawdzilem o czym piszecie i Lolska w dupe z czechami xddd masakra & beka
Edytowano : 2023-03-24 21:53:13
i to jeszcze eliminacje, myslalem ze jakies glupie ligi narodow czy jak to sie tam nazywa
24.03.2023 21:52
@tapczan kilka miesiecy absolutnie fantastycznej gry po marazmie to niewiadoma? nie zgodze sie. Dodatkowo wszystko "klikalo" rowniez w sferze poza sportowej
24.03.2023 21:47
@Sopariev "BARDZIEJ wyrownany NIZ sie tu mowi"
Edytowano : 2023-03-24 21:46:49
zarzad ponoc byl zaskoczony ze Julian wyjechal. Inna sprawa ze jak jestes wkurzony i myslisz o zwolnieniu kluczowego pracownika w firmie bo ostatnio mu zle idzie a ten przychodzi z prosba o urlop (a nie jest jakims juniorem tylko odpowiedzialnym gosciem) to kiwasz glowa i idziesz po zgode zeby go wyje***
24.03.2023 21:45
@bayern1987dwa PSG gra najgorzej od paru lat, bez Neymara ktory odpuscil sobie pilke na powaznie z nami Mbappe byl doprowadzony do gry po kontuzji. Dodatkowo przy 0-0 byly sytuacje gdzie mogli wyjsc na prowadzenie (tak wiem pilka to gra niewykorzystanych szans), to nie by jakies mega dominujace "bezpieczne mecze" wiec blagam nie buduj jakiejs legendy Juliana na tej LM. Kovac tez zmiazdzyl faze grupowa i odpadl z Liverpoolem w mega gazie po bardziej wyrownanym meczu niz tu sie mowi.
Ja serio trzymalem kciuki za Julka ale zwyczajnie okazal sie za slaby W KAZDYM aspekcie zarowno sportowym jak i poza sportowym. Niech sie ogarnie i wroci tu za 10 lat. Obstawiam ze jednak tak nie bedzie
24.03.2023 21:42
@davout ta wiara ze Julek sobie poradzi jest kompletnie zaskakujaca pamietajac co uwazano o Kovacu ktory sportowo mial... wieksze osiagniecia! ani nie wygral szatni, srednia punktowa o 0.01 lepsza. Kovac tez nie dal sie ograc sredniakom jak Villareal, a mial szczytowy okres przebudowy druzyny, gorsza kadre i slabe poparcie w zarzadzie.
Do tego nowosci wprowadzane przez Kovaca to np codzienne badania krwi i wazenie. Nowosci wprowadzone przez Julka? wielki ekran i chmurki i sloneczka na treningach. Kovac raz palnal cos glupiego (jazda po autostradzie) a Julek mial mase niefortunnych i aroganckich wypowiedzi.
latka geniusza mu tak robi? szczerze mowiac nie rozumiem co takiego zrobil Julek by zasluzyc sobie na taka sympatie
24.03.2023 21:09
@tapczan w tamtym momencie to juz nie bylko ryzyko. Flick byl czlowiekiem Karla i Uli do czekal do samego konca (co juz zaczynalo byc niesmaczne) bo chcial kogos innego po sezonie. Tyle ze Flick wykrecal takie wyniki ze sie nie dalo usprawiediwic nie dania mu umowy
24.03.2023 20:20
@tapczan bo takich rzeczy praktycznie nigdy nie daje sie publicznie, jest natomiast informacja ze caly sztab jest "released" (czyli sa wolni) a to swiadczy odwrotnie niz to co piszesz - czyli ze nie sa juz zwiazani umowa
24.03.2023 20:07
@tapczan to moze przypomne: Flick byl trenerem tymczasowym... zostal (bardzo dugo nie dostawal umowy) tylko dzieki absurdalnie dobrym wynikom
24.03.2023 20:05
@FCBx2 wylecial bo mu nowy wlasciciel chcial zrobic totalna rewolucje i zatrudnic m.in. Ronaldo dla nazwiska. Tuchel dal veto. Po tym gdzie wyladowal Ronaldo chyba nalezy oceniac ze mial wiecej rozumu niz Boelhy? Mimo wydania 600mln gdzie jest Chelsea? Tak sie nie buduje kadry i Tuchel dzialal w najlepszym interesie Chelsea.
W PSG osiagnal bardzo duzo a Leonardo to pajac co juz podkreslano we wloszech - w Paryzu pracowal tylko dzieki znajomoscia z Brazylijczykami. Leonardo dzis nie ma i nie znajdzie juz pracy jako dyrektor sportowy. Ostatnio nawet byly plotki ze Tuchel moze wrocic.
BVB - do dzis tam za nim tesknia bo mial kadre o wiele gorsza niz Klopp a potrafic powalczyc. Konfikty? Sven Mislintat przychodzil na treningi wygladajac jak zul i palac fajki. Tuchel mu zabronil, pozniej domagal sie wzmocnien bo chcial walczyc o trofea. Sven Mislintat wylecial z klubu a "ambicje" Watzke sa juz legendarne.
Slyszales zeby ktos o nim powiedzial cos zlego mimo rzekomych 'konfliktow'? Czy jakikolwiek pilkarz powiedzial cokolwiek co moznaby uznac za negatywne? Robil robote w kazdym klubie, jest ambitny, pomyslowy, caly czas chcialy go najwieksze firmy na rynku.
24.03.2023 20:03
@Sopariev "wada" Ficka byl Hasan
24.03.2023 19:44
@tapczan rozumiem ze to odpowiedz do innego watku? coz na pewno nie, ale kto daje trenerowi bez doswiadczenia 5 lat umowy i tak wysoki kontrakt? i to jeszcze Julian ponoc zrzekl sie czesci pensji bo kwota wykupu byla wysoka (przypomne: 8mln Flick dostal po zdobyciu 6 pucharow, tyle ile Julek na wejsciu). To jest Skandal i rozporzadzanie pieniedzmy level Barcelona.
@FCBx2 tu akurat musze potwierdzic: na twitterze 90% ludzi jest oburzona
24.03.2023 19:20
@tapczan zrodlo? bo raczej nie oficjalka
24.03.2023 19:07
@AdiFantasti Tuchel sie nie patyczkuje. Jak mu chlop w BVB przychodzil na treningi z papierochem to go wypie***. Jedyny okres gdzie gwiazdeczki sie zachowywaly w PSG to wlasnie pod Tuchelem. Jest fajny filmik jeszcze z Frankfurtu jak na treningu otwartym opie*** graczy.
No i jest trenerem ktory dowiozl LM, swietnie czuje sie w mediach, ma charyzme i jest zamordysta. Skonczy sie glaskanie a zacznie wymaganie
24.03.2023 19:03
@tapczan to byly opcje ktore przedstawialy media, nikt nie mowil o jakims porozumieniu bo Julian dopiero dzis byl w Monachium. Umowa jeszt rozwiazana ze skutkiem natychmiastowym
24.03.2023 18:49
@tapczan wg oficjalki umowa rozwiazane ze skutkiem natychmiastowym, wiec zapewne tanie to nie bylo bo pozostala naleznosc to 24mln
24.03.2023 18:45
@tapczan umowa zostala rozwiazana ze skutkiem natychmiastowym wg oficjalnej informacji. Zatem najprawdopdobniej zostala wyplacona jakas gruba odprawa (na pewno nizsza niz cala pozostala kwota). Pamietajmy tez ze Julek dostal bardzo hojny kontrakt 8mln rocznie, czyli tyle ile Flick po podwyzce po zdobyciu 6 pucharow....
24.03.2023 18:42
@mariuszwr80 i wrazz Rummenige powinien dostac pomnik, ale ego okazalo sie wieksze niz dobro klubu
24.03.2023 18:30
@Edmund szacunek sie skonczyl jak skazany przestepca wrocil do klubu (co jest absolutnie skandaliczne) i co przyznali kandydaci zatrudnil goscia ktory nie ma pojecia o biznesie na jednym z najwazniejszych stanowisk w klubie byle miec dalej wplywy
ego >>>>>> dobro klubu
Ty sobie mozesz byc psychofanem Uliego, ja jestem fanem Bayernu
24.03.2023 18:25
@josh1982 Hasan nie raz pokazal ze nie ma pojecia o zalatwianiu kontraktow wiec 0 zdziwienia
24.03.2023 18:21
Tuche tez juz oficjalnie
Edytowano : 2023-03-24 18:20:50
Tuchel*
wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu. powodzenia TT!
24.03.2023 18:20
@AdiFantasti dawanie szansy mlodym to juz nie jest cel na ten sezon wiec bez sensu tego wymagac
24.03.2023 18:19
@Edmund czyli nie dasz rade tego napisac :(
Hasana tez nie dasz rady skrytykowac? chociaz pare dni temu zwolnienie trenera to bylo zaprzeczenie filozofii Bayernu?
24.03.2023 18:18
@UKU Mia San Mia to ambicja, a Julek po porazce i zeskoczeniu na 2 miejsce pojechal sobie na narty majac w dupie pilkarzy ktorzy zostali trenowac (Muller, Mane, Sane) - to jest Twoim zdaniem Mia San Mia? Do tego bardzo slaby styl od 2 lat i ciagle gadanie ze bedzie lepiej.
Julek to byl wymysl (mimo watpliwosci) Hasana, ktory poszedl na konflikt z Flickiem i zainwestowal w Julka GIGANTYCZNE i ABSURDALNE pieniadze. Powinien honorowo odejsc razem z nim. Normalnie polecial by po sezonie ale ego SKAZANEGO PRZESTEPCY Uliego jest zbyt duze i musi miec swoje rece w klubie.
ego Hoenessa jest wieksze niz dobro klubu
#hasanout
24.03.2023 18:17
@Matilegolas i dlatego Hasan poiwinien poleciec razem z Julkiem, to przez niego nie ma z nami Flicka i to w niego bosniak tyle zainwestowal
24.03.2023 18:05
zegnamy bez zalu
Edytowano : 2023-03-24 18:04:24
srednia punktow praktycznie taka jak Kovac, czemu Niko nie mial Waszego zaufania i wsparcia a takie zale za Julianem?
24.03.2023 18:03
@Edmund juz kazdy najpierw sie smieje a pozniej ziewa ma twoje "pisząc non stop o tym w końcu trafisz"
pare dni temu broniles Julka jak Lew gdy nawet nie pisalem o jego zwolnieniu ale wypunktowalem slabe strony. Uwazales ze to abstrakcja. Ale mimo ze miales takie zdanie o zwolenieniu dzis dziwna cisza. To jak to jest? dobra czy zla decyzja? pare dni temu byla zla.
Wiec mialem racje czy nie? przyznaj no dalej, potrafisz. Ja Edmund mylilem sie bardzo w sprawie Juliana Nagelsmanna i Hoven mial racje wyrazajac wszystkie watpliwosci wobec niego. (nawet Hasan sie zgadza!)
no dalej! :D przeciez to ja rzekomo nie potrafie sie przyznac do bledu, Ty chyba nie masz z tym problemow?
24.03.2023 18:02
swoja droga @Edmund nie powie ze mialem racje gdy kilka dni pisalem ze trzeba przemyslec przyszlosc Julka i wymienialem te argumenty ktore dzis podaja WSZYSTKIE media jako przyczyny zwolnienia nawet jak go zwolnili w takich okolicznosciach co uznawal ze absurdalny pomysl
anty @hoven az po grob nawet jesli ukochany Hasan przyznal :D
24.03.2023 17:41
@Gwzd44 troche tak ale jednoczesnie uwazam ze taki klub jak Bayern powinien grac w atrakcyjnym/ofensym stylu. Natomiast slusznie zauwazyles: brak plynnosci i pomyslu tego niby geniusza byl najwiekszym grzechem
bavarian football works zreszta napisal kiedys artykul "is julian nagelsmann a fraud?"
okazalo sie ze tak
Edytowano : 2023-03-24 17:29:32
@siudrak ponoc pilkarze nie czuli sie komfortowo i stracili zaufanie do trenera gdy dowiedzieli sie ze ma romans z dziennikarka BLIDa odpowiedzialna za Bayern
24.03.2023 17:26
@Anakondrzej juz kiedys powiedzial ze Pep jest swietny, za Flicka gral taka pilke ze byl uznawany za najlepszego pomocnika na swiecie
Edytowano : 2023-03-24 17:22:38
zreszta Pep go wprowadzil i w sumie to w dzieki niemu oraz (glownie) Reschke w ogole jest w Bayernie. Reschke kiedys udzielil wywiadu gdzie zdradzil kulisy: rekomendowal Kimmicha Rummenige ktory byl na NIE ale tak sie upieral co poparl Guardiola ze ten w koncu sie ugial - a tylko przypomne ze RB bylo wtedy 2 bundeslidze
24.03.2023 17:20
zrodlo: Twitter MiaSanMia
24.03.2023 17:17
@siudrak0 zdefiniuj Tuchelball? to jest mega elastyczny trener. Do konca roku postawi pewnie na pragmatyzm ale powiem szczerze: wole ogladac cofniety Bayern jak za Juppa czy nawet jak real mourinho ale grajacy plynnie i z pomyslem niz szarpanine i mecze wygladajce jak to mowil czesto @AdiFantasti 11 gosci ktorzy skrzykneli sie pod boiskiem zeby razem zagrac
@DonJupp4ever styl moze nie byl najlepszy i jeszcze wczoraj bylem oburzony, ale po przespaniu sie ze wszystkim: Julek sam sobie zapracowal na to. Gdyby byl w Monachium to bylby na tym spotkaniu. Klub uszanowal jego czas wolny.
Edytowano : 2023-03-24 17:28:17
@siudrak0 masz troche racji; plotki mowia ze pilkarze stracili zaufanie do trenera po jego romansie z dziennikarka (dla ktorej zostawil zone) - ponoc stracili zaufanie do niego i nie czuli sie komfortowo
24.03.2023 17:16
@bayern1987dwa LM ma to do siebie ze idzie Ci dobrze az nagle odpadasz. Kovac tez upokorzyl Totki i generalnie szlo dobrze az do bezjajecznej porazki (choc nie uwazam ze bylo tak strasznie jak sie tu mowi) z Liverpoolem.
Dokonalismy gigantycznych wzmocnien a to nie jest tak ze w BVB objawil sie nowy Klopp i jakas zlota era pilkarzy. Oni wieksza czesc sezonu grali bez napastnika, wlasni kibice ich besztali za fatalne porazki. I co? I maja punkt przewagi. Tak, kiedys mistrzostwo przegramy, ale bez jaj.
Julek nie zrobil NIC, kompletnie NIC zeby po sezonie zachowac posade*. Powody sportowe juz zostaly wymienione nie raz (brak rozwoju itp td) - moglby chyba tylko w przypadku minimum LM i BL - w co najwyrazniej zarzad przestal wierzyc.
*- za to zrobil sporo by wkurzac szefow. Tutaj to bagatelizowane ale takie slowa jak np o strazakach sa w Niemczech bardzo zle odbierane i rzutuja na caly klub.
Dodatkowo powtorze: majac problemy z MOTYWACJA i ZAANGAZOWANIEM wsrod pilkarzy voraz po porazce w waznym meczu i przed waznymi meczami NIE JEDZIESZ NA NARTY!
to byl strzal w kolano i moim zdaniem cos co przelalo czare goryczy. Jestem pewny ze gdyby Julek byl w Monachium nie byloby zwolnienia
24.03.2023 17:04
spotkanie z Julkem i agentami juz sie skonczylo! od momentu przyjazdu do momentu wyjazdu minela godzina wiec samo spotkanie musialo byc krotkie
teraz sie mozna zaczac spodziewac oficjalek
24.03.2023 16:16
@Pir5 podobny poziom dobre
24.03.2023 16:15
@Ivan7 to sobie wejdz w opcje i mnie zablokuj nie bedziesz czytal, wiem co sie stara przekazac Kimmich bo wiem ze mial najlepsze relacje z Julkiem o czym pisano wielokrotnie, jesli nie rozumiesz albo nie pasuje ci chumor tej krotkiej wypowiedzi to wiesz co robic
24.03.2023 15:32
(a pracowalem w doroslej pilce z calymi 5!) to raczej nie bylo az tak trudne majac na uwadze ze alternatywa aby zmiescic sie w top3 byli Carlo i Kovac :D
24.03.2023 15:18
@Reeken89 druzyna ma problem z zaangazowaniem i dyscplina a on wzial sobie urlop i pojechal na narty zamiast pracowac 2x ciezej po slabym wynikach i przed waznym meczem
24.03.2023 14:51
@Arcatera80 zaznaczylem w kalendarzu ten dzien! @Gwzd44 @AdiFantasti @tapczan juz tak skoro rozmawiamy, dodam jeszcze ze moim nieskromnym zdaniem wyjazd Juliana w tym tygodniu na urlop zlamal cierpliwosc Hasana&Kahna - ktora zapewna i tak juz byla mocno wygieta (co widac bylo po minach na ostatnich meczach).
Tracimy tyle punktow, gra nie przekonuje, jest problem z dyscyplina a mecz z Leverkusen pokazal (co wszyscy zauwazyli) ZAANGAZOWANIEM.
Co robisz jako trener po porazce w qaznym meczu ktora sprawia ze spadasz za plecy z BVB z ktora grasz nastepny mecz?
1. pracujesz 2x intensywniej pokazujac przyklad i zaczynasz wymagac od pilkarzy koncentracji i determinacji, pracujesz z tymi ktorzy zostali w klubie m.in. Muller (on Ci zawsze pomoze zjednoczyc szatnie jesli go wygrasz), Sane (ktory potrzebuje motywacji) czy Mane (ktorego nie udalo Ci sie wpasowac do druzyny wiec jest okazja extra popracowac)
CZY
2. ale piekna Austria jest blisko wiec w sumie to bierzesz urlop a popracuje sie od poniedzialku
I wczoraj bardzo mi sie nie podobal styl w jakim wszystko sie odbylo ale szczerze? Julek samo sobie winny bo jetsem pewny zy byly na tym spotkaniu a moze nawet tego spotkania by w ogole nie bylo!
Edytowano : 2023-03-24 14:48:49
i to jeszcze na narty xD co prawda trener to nie pilkarz i moze pracowac majac 2 nogi zlamane ale no ku*** xD
24.03.2023 14:48
@bayern1987dwa jesli uwazasz ze 4-2-3-1 jest archaiczna taktyka a granie 3 obroncow ma byc powiewiem swiezosci to musze Cie zmartwic ale napisales cos bardzo bardzo niemadrego i jesli tylko wyszukasz w google jakis dobry artykul o historii taktyki to spalisz sie ze wstydu.
24.03.2023 14:39
@Sopariev Progres za kadencji Julka? oczywiscie ze jest co zaprzeczac toz to absurd! najlepszy okres Julka to byly pierwsze 3 miesiace 1 sezonu
Hainer nie decyduje o tym kto jest trenerem tylko Hasan (jako czlonek zarzadu odpowiedzialny za sport i 1 druzyne, dyrektor sportowy) z Kahnem (jako CEO, on podpisuje papiery). Tak, wywiad Hainera 4 dni temu wskazuje ze komunikacja nie przebiega jak powinna - ale to nikogo nie dziwi jesli zamieszany jest w to Hasan.
Stani zagral u Julka 641' i w tym 465 minut (bundesliga). Niesamowity rozwoj
24.03.2023 13:53
@Matilegolas Tuchel mieszka w Monachium ;)
24.03.2023 13:39
nie moge siedoczekac Tuchela przy linii i na treningach: leniuszki Mane i Gnabry pewnie mniej:
@tapczan pewnie poznamy, ale wtedy zawsze mozna powiedziec ze oficjalny powod tez nie jest prawdziwy tylko ugrzeczniony. Wiec nalezy czytac i patrzec na powtarzalne zarzuty, doniesienia i zwracac uwage na zrodla. A nie wymyslac kompletnie nowe tezy.
swoja droga skoro nie mamy dostepu do informacji, media zawsze klamia lub przynajmniej nie mowia prady to... po co w ogole komentujesz tematy zwiazane z nimi? z tak nihilistyczna postawa przeciez to nie ma nawet sensu
24.03.2023 13:30
@Sopariev do tego co bylo wczesniej czyli? wczesniej byl Flick - mial Lewego ale duzo gorsza lawke i obrone. Progres w stosunku do tego? BUAHAHA. Poczatek roku to tragedia/
Powinnismy? dlaczego? slynna gorsza runda wiosenna + strata duzej iklosci punktow i FATALNA wrecz SKANDALICZNA gra z Leverkusen.
Stanisic? a co sie takiego stalo ze Stanim ze mozna powiedziec o jego rozwoju? cala poprzednia runde siedzial na lawie, dopiero z powodu kontuzji i braku formy fizycznej Cancelo wszedl na murawe.
Mityczne poparcie szatni... jak masz dobre pomysly i dobra komunikacje to masz poparcie.
JULEK NIE ROZMAWIAL Z PILKARZAMI! rok temu byla o to afera i zaczal (za co byl chwalony przez Hasana w mediach) ale jak sie okazuje TYLKO z pierwsza 11. Tel czy Ryan mieli ponoc szczescie jak zaszczycil ich rozmowa asystent Juliana - Dino.
Z kolei jego pomysly na treningi to chmurki i sloneczka :D (system punkltacji) wow, niesamowite.
Widziales jakies automatyzmy w naszej grze? wieksze byly za Kovaca.
24.03.2023 13:26
Reasons for the dismissal:
• Negative sporting development in the Bundesliga
• Lack of player development (talents & top transfers)
• Players & bosses were also surprised by JN going on a ski holiday while his team has to work. Internal opinion: Wrong signal
[@Plettigoal]
3 powody zwolnienia wg Florian Plettenberga:
- negatywna tendencja w Bundeslidze
- brak rozowju piłkarzy zarówno talentów jak i gwiazd
- piłkarze i szefowie byli zaskoczeni wyjazdem Juliana na narty podczas gdy drużyna ma treningi. Wewnętrzna opinia taka że wysyła to zły sygnał
Edytowano : 2023-03-24 13:18:03
+ wszystkie zrodla podkreslaja jeszcze jedno: Tuchel za chwile bylby niedostepny (zapewne Real) a szefostwo nie chcialo go przegapic po raz kolejny. No i kompletny brak wiary w Juliana (wyjazd na narty zapewne nie pomogl)
24.03.2023 13:16
@tapczan narazie to sa tylko wasze fantazje bo na twitterku zadne powazne doniesienia nie mowia o konflikcie z pilkarzami; glowne zarzuty to slaby styl, brak rozwoju pilkarzy szczegolnie mlodych. Julian jest arogancki i ponoc nie dogadywal sie ze wszystkimi dobrze ale nie bylo klotni. A jak juz cyztam ze zwolnili go Gnabry i Sane to sie tulam ze smiechu bo sami sa na wylocie...
Julek ponoc prawie w ogole nie rozmawial z pilkarzami - rok temu byla o to aferka i zmienil podejscie, zaczal wiecej rozmawiac. Tyle ze ponoc tylko z czlonkami pierwszej 11, Tel czy Ryan rozmawiali tylko z Dino, Julek im nie tlumaczyl zadnych decyzji (czemu nie graja itp)
24.03.2023 13:12
moze gdyby nie pojechal na narty po porazce z Leverkusen... to bylby na spotkaniu i mial okazje sie wytlumaczyc ew dowiedziec z 1 reki
24.03.2023 13:05
Edmund - zawsze piszesz ze filozofia Bayernu to racjonalne wydawanie srodkow, pisales ze zwolnienie Juliana nie wchodzi w gre bo to wbrew Bayernowi, ze Hasan sie wyrobil.
Wszystkie tezy sie ryply wczoraj. Jak to skomentujesz? Hasan do dymisji czy dalej bedziesz go wielbil?
24.03.2023 13:03
powodzenia TT!
swoja droga niezla presja bo wyobrazmy sobie ze majac malo czasu przegrywa z BVB ktore do konca ligi wygrywa wszystko i odpada z City (bo City)
co wtedy? Julek tryumfuje? caly zarzad podaje sie do dymisji?
24.03.2023 13:01
@Michello nie mowie ze tylko ale on jako executive czlonek zarzadu odpowiadajacy za pion sportowy i dyrektor sportowy w jednym jest najbardziej i bierze odpowiadzialnosc. No i chyba nie zapomniales dlaczego Hasan wydal 25mln na swojego wymarzonego trenera? czy juz zapomniales kim byl Flick i przez kogo odszedl?
24.03.2023 12:58
@tapczan no przeciez to normalne i jest w kazdym duzym klubie, jesli nie umiesz zarzadzac szatnia to lecisz. Glowny powod zwolnienia Kovaca, skad zaskoczenie?
24.03.2023 12:54
danke Hasan! kto zatrudnia trenera na dorobku z taka pensja i 5 letnia umowa??? absurd, glowa Hasana musi poleciec
24.03.2023 12:50
ale kombinujecie :D brzytwka Ockhama!
2 lata brzydkiej gry, gorsza 2 runda, straty tylu punktow, porazka z Leverkusen po ktorej jedzie sobie na narty... Ile razy Julek chodzil smutny po boisku czy dokonywal rzekomo zmian podejscia/taktyki/treningow? czy cokolwiek z tego przynioslo efekt? (tj przynbioso na chwile jak wrocil do 4-2-3-1 od ktorego znow odszedl)
moze zarzad chcial go wezwac na dywanik ale okazalo sie ze chlop ma w dupie i pojechal nomen omen, na narty. To zrobili spotkanie bez niego i zadali sobie proste pytania:
czy druzyna zalicza progres?
NIE czy czujemy sie pewni ze wygramy lige? NIE
czy z taka gra czujemy sie pewni przed meczem z City? NIE
czy trener wprowadza mlodych NIE
czy rozwija indywidualnie pilkarzy? NIE
czy ma pelne poparcie szatni? NIE
czy na rynku jest ktos potencjalnie lepszy? TAK
+ za chwile Tuchel niebylby dostepny
Oczywiscie timing latwo kwestionowac bo nadal walczymy o wszystko i stawia to w bardzo trudnej pozycji rowniez Tuchela (bo co jak wszystko przegra? poleci zarzad?)
swoja droga @misza ile razy ganiles mnie za wyciaganie wnioskow z tego co pisza media, za rzekoma slepa wiare i fantazjowanie a teraz sam tworzysz kompletne fikcje :D
@Edmund z tym ze argumentowalem ze nalezy to zrobic, chlopie no, 8 latek by zrozumial
Edytowano : 2023-03-24 12:48:05
@tapczan odszkodowania (troche mylace bo to nie jest odszkodowanie) w takich przypadkach to zwyczajnie pozostale wynagrodzenie za pozostaly czas trwania umowy - trener dostaje kase chociaz nic nie robi ALE wiaze sie to z tym ze nie moze pracowac gdzie indziej (w koncu klub placi za pozostaly czas). dlatego wiekszosc trenerow idzie na porozumienie. Julian pewnie tez pojdzie bo chyba w tym wieku i etapie nie za bardzo moze sobie pozwolic na 3 lata przerwy (tyle mu zostao umowy z nami) nawet za 8mln rocznie.
24.03.2023 12:45
Teraz powinien poleciec jeszcze Hasan. 8mln rocznie dla trenera z mniejszego klubu bez większych sukcesów (tyle ile Flick PO podwyżce), 5 letnia umowa(!) i 25mln odstępnego. Zwolnienie nie było za porozumieniem stron wiec trzeba mu będzie wypłacić jeszcze 26 baniek…
24.03.2023 01:32
swoja droga po ostatnim meczu rozwinalem w komentarzach dlaczego z Julek nie daje rady piszac - zgadnijcie ktorzy uzytkownicy na mnie naskoczyli ze HURR DURR co to za zwalnianie trenera (a nie zwalnialem wrecz przeciwnie - napisalem ze w to nie wierze) to nie jest filozofia Bayernu itp itd
jak myslicie przejdzie im przez klawiature "Hoven, miales racje"? (wiadomo ze nie)
24.03.2023 01:03
szukacie powodow pod wszystkimi kamieniami a wielki posag z powodem stoi na srodku ogrodu: 2 lata gralismy bez wiekszego pomysly, mecze wygrywane jakoscia pilkarzy, kompromitacja z Gladbach i Villareal, slynna slabsza runda rewanzowa, nie wprowadzil zadnego mlodego do skladu i WSZYSCY zaliczyli regres (lacznie z Kimmichem) + brak pomyslu na Mane, problemy z dyscplina
czyli wszystko za co odpowiada trener - widac bylo ze z tej maki chleba nie bedzie\
jestem wielkim fanem Tuchela!
24.03.2023 00:52
Przyznam ze sie nie spodziewalem ale najwyrazniej Kahn z Hasanem uznali ze z Julkiem nie ma szans na LM a w lidze tez sytuacja niepewna. Dosc juz meczarni, decyzja w ktrorej pookazali cohones. Mimo wszystko szkoda ze Hasan znow musial sie posprzeczac i nie bylo odejscia za porozumieniem stron...
24.03.2023 00:33
@tapczan tylko czy nie jest komiczne ze wysmiewana Barca idzie po mistrza a Ci ktorzy sie z niej smiali mowia ze wszystko jest ok gdy meczymy sie w Bundeslidze? widzisz tu pewna hipokryzje?
22.03.2023 22:15
@tapczan zgadzam sie ale wysmiewane ze odszedl do przegrywow i generalne wysmiewanie odbywajace sie tu przez pol roku (cos za co nie lubimy kibicow Barcelony) to chyba juz za duzo? a jak pisalem: los bywa przewrotny i na dzis to Barcelona ma mistrza przeciwko Realowi a my sie meczymy z mierna BVB
czy tu sie zgadzamy?
22.03.2023 21:59
@AdiFantasti ale moze wystarczy jnie obrazac innych skoro los potrafi sie zmienic? tylko o to mi chodzi. Po co bylo wyzywac Barce i Lewego ze odszedl do przegrywow?
PS to ja bronilem Goretzki gdy tu przechodzil, to ja bronilem Gnabryego, to ja bronilem Kovaca, to ja bronilem Pepa, moge tak dalej
i nie chodzi o Barcelone ktorej nie lubie per se - chodzi o to ze smiano sie ze wszystko przegraja a tymczasem oni ida po mistrza a my bijemy sie ze slabiutkim BVB - rozumiesz?
Edytowano : 2023-03-22 21:29:19
ja nigdy nie pisalem ze europa weryfikuje, ja uwazam ze sile klubu weryfikuje sie co tydzien i stad moje narzekania na slaby styl - bo jak poswiecasz 90minut to chcesz obejrzec dobry film (czy mecz) a nie gowniany
22.03.2023 21:28
wymiana skrzydlowego: 1 z 2: gnabry lub Sane za kogos perspektywicznego do walki o sklad za 2-3 lata
srodkowy pomocnik: np Gundogan
napastnik: Osimenh (imho na Kanea nie ma szans i 100mln za 30 latka to jednak za duzo)
22.03.2023 20:52
@AdiFantasti nie wiem o co Ci chodzi. Mozesz zsyntezowac? Bo ja napisalem ze wysmiewano tu Barcelone a teraz sie okazuje ze Barca bedzie miec mistrza a my sie o niego grubo bijemy ze slabym BVB. Co jest 'smieszniejsze'?
22.03.2023 20:46
@Edmund czyli jak przegramy mistrza po zaplaceniu za trenera 25mln i spelniniu wszystkich jego zyczen i oslabiajacej sie bundeslidze to wszystko jest super? :)
22.03.2023 20:29
@josh1982 ogladasz mecze?
22.03.2023 19:34
@Edmund a mozesz rozwinac co dlugi maja do tego ze wysmiewales Barcelone a to oni ida po mistrza przeciwko Realowi a my sie meczymy w lidze ze slabym BVB?
Edytowano : 2023-03-22 19:44:11
bo chyba tym bardziej mimo problemow wygrywaja a my problemow nie mamy ($), dokonalismy wzmocnien i co?
22.03.2023 19:31
dwoch leni z kontraktami prawie 20mln to zdecydowanie za duzo, natomiast nie zdziwie sie jak Gnabry ktory u nas jest glaskany pod Pepem-zamordysta odzyje
Edytowano : 2023-03-22 19:28:13
Nagelsmann nie potrafi motywowac niestety
22.03.2023 19:27
@AdiFantasti ale po co mamy mowic skoro nic takiego nie ma miejsca i nikt nie ma beki z Bayernu natomiast beka z Barcelony faktycznie byla?
Edytowano : 2023-03-22 19:19:40
stawiasz fantazje przeciwko rzeczywistosci
a moze po prostu wystarczylo nie miec beki z Barcelony bo sport bywa przewrotny?
22.03.2023 19:18
taka byla beka z Barcelony a oni maja 12 punktow przewagi nad REALEM podczas gdy my ostro walczymy z BVB
22.03.2023 18:55
@misza pisz wprost do mnie jesli piszesz do mnie a jacys ludzie :)
zakladam ze rozumiesz co to 'typ pilkarza', wiec zachowaj te minimum powagi o ktore apelujesz
22.03.2023 18:15
@Zerafaelo Klinsmann tez tak chcial grac, a pozniej sie okazalo ze nikt nie wychodzi na nas tak wysoko jakby sobie zyczyl i kiszka
@Gladius o Ci chodzi w ogole? przyszedles z jakas z gory ustalona teza a ja nic takiego nie napisalem :) sprostowalem jedynie Twoja informacje ze Julek bedzie przez nas trzymany na umowie ale odsuniety od trenowania po czym naskoczyles na mnie jakie zrodlo (podalem: oficjalna strona) a potem zaczales sie burzyc dopytujac o kwote - rozpisalem skad media wziely 70mln - WYRAZNIE piszac ze skoro zostala rozwiazana to zapewne za porozumieniem. Szukaj zaczepki gdzie indziej
26.03.2023 11:38
@Gladius ale ja nie pisalem nic o kwotach...
"to byla jedna z opcji prezentowana przez media wg oficjalnej informacji Julek i sztab sa "released" czyli umowa zostala rozwiazana"
to nazwales pierdololo, pozniej chciales zrodla, pozniej mowisz o kwotach :)
jeden z nas faktycznie uprawia pierdololo :D
26.03.2023 07:09
@Gladius ziomek nie wiem o co Ci chodzi, uczepiles sie tego co napisaly media a ja wkleilem i mowie co napisano na oficjalnej stronie Bayernu nt rozwiazania wiec to to nie jest "odsylanie do do newsow przeroznych" (ty zreszta zrodla skad bierzesz informacje nie podales ale to inna sprawa)
dokladnych kwot nikt CI nie poda, moze za jakis czas pojawia sie przecieki
dobranoc, powtorze: ochlon
26.03.2023 03:31
@Gladius tak, opieram sie OFICJALNEJ informacji klubu. "Release" znaczy doslownie "wypuscic" czyli " zwolnic (z umowy)". I przeciez napisalem wyraznie - z reguly dochodzi sie do porozumienia z trenerem i wtedy zrzeka sie czesci naleznych srodkow (do konca umowy) w zamian wlasnie za bycie uwolnionym od kontraktu - czyli ma mozliwosc podjecia pracy gdzie indziej.
DOSLOWNIE to pisze od 3 postow do Ciebie - ze doszli do porozumienia i Julek zostal zwolniony z kontraktu. Jest mozliwosc ze wyplacono mu calosc, ale teoretyczna bo w takim wypadku klub musialby wyplacic od razu calosc a inaczej moglby trzymac na umowie, blokowac mu prace gdzie indziej i placic "w ratach (tak jak np Juve Allegriemu).
A Ty sie na czym opierasz? :) Juz CI napisalem, nienawisc przeslonila Ci wzrok i nie czytasz tego co pisze dokladnie. Ochlon.
Edytowano : 2023-03-26 03:15:33
szczegolow takich ruchow sie raczej nie podaje, jesli juz to mozna sie dogrzebac w szczegolowych raportach finansowych, byc moze dowiemy sie z przeciekow jaka byla odprawa. Pelna odprawa wynioslaby 24mln, ale rownie dobrze klub moglby Julianowi blokowac podjecie pracy przez 3 lata. Dostal u nas duza pensje, pewnie tez nie chcial robic problemow. Obstawialbym ze odprawa to ok 10mln i (jak to kiedys bodajze Setien sobie zapewnil, rowniez bedac zwolnionym w trakcie sezonu) i bonusy za to co klub wygra w tym roku (w koncu Julek byl we wszystkich rozgrywkach)
Edytowano : 2023-03-26 03:19:39
oraz: kwota 60/70mln podawana przez media (jako projekt Nagelsmann) to zawierala kwote wykupu z RBL (liczona jako 25 - ale media podawaly ze bylo to 15 + 5 w meczach towarzyskich + 5 za sukcesy (ktorych nie bedzie) + 24 potencjalnej odprawy + 16 ktore zarobil w 2 sezony (i ew bonusy za mistrzostwo)
byla to wiec suma wszystkich oplat a nie sama "odprawa" za rozwiazanie
PS rozwiazano tez umowy z jego sztabem ktory ponoc kosztowal 5mln rocznie
26.03.2023 03:10
@Gladius tak jak wspomnialem to byla opcja prezentowana przez media. Napisalem Ci na co sie powolalem, ale prosze: https://fcbayern.com/en/news/2023/03/fc-bayern-and-julian-nagelsmann-part-company---thomas-tuchel-new-head-coach
slowo klucz: "released"
Edytowano : 2023-03-26 01:53:22
nie pisalem tez ze wyplacono mu calosc (choc moze tak byc), to Ty sugerujesz taka opcje (tj placenia calosciale w ratach). Najpewniej doszli do porozumienia bo Julek chce gdzies trenowac - czytaj ze zrozumieniem
26.03.2023 01:51
@Gladius nie jestem pewny czy zrozumiales. Z trenerem mozna rozwiazac kontrakt natychmiast za porozumieniem (wtedy z reguly chcac pracowac zrzeka sie czesci wynagrodzenia), albo placic mu przez caly czas obowiazywania - wtedy nie moze podjac pracy gdzie indziej.
Media spekulowaly ze poniewqaz Julian ma klauzule po sezonie Bayern bedzie mu placil trzymajac na umowie ale nie rozwiaze jej.
To mialem na mysli piszac ze "jest to jedna z opcji".
A co do kwitow na poparcie tego co napisalem, to tak, mam. Oficjalna informacja na oficjalnej stronie oficjalnego Bayernu Monachium. Na nia sie powolalem, co zreszta zaznaczylem piszac "wg oficjalnej informacji" - gdybys nie byl z gory nastawiony w sposob jaki jestes do tego co pisze to pewnie bys zauwazyl.
Edytowano : 2023-03-26 01:44:29
nie za bardzo tez wiem jak poinformowanie Cie o tym jak rozwiazano sprawe umopwy mialoby sie wpisywac w "narzekajace pierdololo"...
26.03.2023 01:42
@Gladius to byla jedna z opcji prezentowana przez media wg oficjalnej informacji Julek i sztab sa "released" czyli umowa zostala rozwiazana
26.03.2023 01:13
@Prezes42 Totki maja na wzmocnienia olbrzymie pieniadze, wspanialy stadion, zycie w Londynie do zaoferowania i przypomne ze plalca Conte 32mln wiec sa tez perspektywy na gruba kase
25.03.2023 23:29
Real ma trenera, Tuchel mial w czwartek leciec do londynu
25.03.2023 22:14
polecam spojrzec na strukture wlascicielska Bayernu i kto jest kim
25.03.2023 21:22
Tuchel po raz 3 w karierze bedzie pracowal z Chuopo Motingiem po Franfurcie, PSG teraz w Bayernie (na filmiki ze zwiedzania bazy klubowej, w szatni podszedl do koszulki CHuopo i ja poprawil ;))
25.03.2023 18:46
@Gladius widze ze masz zly dzien, otworz sobie piwko, pusc dobry film, trzymaj sie!
25.03.2023 18:32
@AdiFantasti jak myslisz, gdyby Julian nie wyjechal na narty uniknalby zwolnienia?
25.03.2023 18:29
@Edmund 1 raz napisales cos madrego (ciekawe ze kiedys to ja uzylem tego argumenty gdy sie ze mna sprzeczales). Widze ze dojrzewasz :)
25.03.2023 18:18
@Gladius skoro Cie nie obchodzi co pisza inni to czemu obchodzi Cie co pisze ja? ja Ciebie nigdy nie obrazilem czemu Ty mnie obrazasz? powolywanie sie na wiedze, dobre praktyki (napisalem Ci nawet co sobie poczytac) masz w dupie - czyli liczy sie Twoje odczucie. Super - i co z tego? ja mam inne i napisalem dlaczego. Jedyne co Ty napisales to JA JA JA MOJE zdanie. Kto tu jest smieszny? Nie przejmuj sie to pytanie retoryczne
25.03.2023 18:17
Julek to moze liczyc nawet na Real bo Perez jest jego fanem a doswiadczenie w Bayernie mimo wszystko dziala na plus (madry czlowiek wyciagnie wnioski). Chelsea tez za chwile moze zostac realna opcja. Kto wie, moze tez PSG gdzie Goultier ma bardzo slaba pozycje.
Zwolnilismy go w takim momencie i okolicznosciach ze nie odbiera mu to wieliego prestizu a samo doswiadczenie moze byc uznane jako plus.
Jego kariera moze byc jeszcze bardzo ciekawa (ja nie wierze ze bedzie topowym trenerem ale trzymam kciuki - niech do nas jeszcze wroci za 5-10 lat)
25.03.2023 17:53
@Gladius Mozesz sie nie zgadzac z tym co mysle o Hasanie ale ZAWSZE krytykujac go uzywam argumentow. Wiec nie pisz prosze o pianie na ustach. W tym przypadku jak najbardziej popieram decyzje.
Co do wypowiedzi - napisalem na malo powaznie ze beka bo widac w nich jeszcze brak doswiadczenia szczegolnie Kahna. Co do Hasana to podal on punkt widzenia klubu ale miej na uwadze ze znaczna wiekszosc kibicow po prostu sie z tym nie zgadza podkreslajac ze walczymy na 3 frontach.
Uzywanie argumentu ze nie bylo wyjscia jest po prostu srednie w kontekscie publicznego uzasadniania decyzji (podkresle: na forach i twitterze kibice nie kyupili tego bullshitu) bo wyniki NA TEN MOMENT nie byly az tak zle. Podkresle: ja sie zgadzam ze tendencja byla spadkowa i "nic sie nie kleilo".
Co do Kahna; otworz sobie pierwsza lepsza ksiazke od psychologii (ew wikipedia) i poczytaj, to sie nazywa "playing the victim" i jest forma manipulacji. Jak zwalniasz pracownika to nie mowisz o sobie ze zle spales bo TEN PRACOWNIK ktorego zwolniles na pewno spi gorzej. Rozumiesz? Tak sie nie robi, powie Ci to kazdy bardziej doswiadczony manager, psycholog biznesu czy nawet (tfu) coach.
Dodam tez ze ja Ciebie nie obrazam, a Ty mnie tak. I zadnych faktow ani zmyslac nie trzeba ani interpretowac, masz w innym newsie CYTAT z Kahna do ktorych to slow sie odnioslem
25.03.2023 17:48
Dla wszystkich "fanow" Zahaviego ciekawe informacje. Wszyscy podali ze Pini byl mocno zaangazowany w cala sprawe, Tuchel zas mowil ze wczesniej nie bylo kontaktu, ale...
Thomas mial w czwartek leciec do Londynu na rozmowy z Totkami (finalizowac umowe). Pini ktory w Londynie ma swietne kontakty prawdopodobnie poinformowal o tym Bayern (ktory chcial Tuchela od dawna). Hasan z Kahnem (rowniez wg wielu mediow) nie chcieli zostac w razie zwolnienia Julka po sezonie z "reka w nocniku" wiec szybko odbyly sie rozmowy z Tuchelem ktore byly na tyle powazne ze ten anulowal lot do Londynu(!). Wyglada wiec na to ze decyzja zapadla wczesniej niz w czwartek(!). Zarzad chcial powiadomic Juliana w piatek na spotkaniu twarza w twarz ale info wycieklo do mediow.
Zatem wyglada na to ze Pini przyczynil sie do zwolnienia Juliana.
Zyska sympatie tym ruchem czy bedzie znienawidzony jeszcze bardziej? ;)
25.03.2023 17:40
@DieRoten a ktos sie rozni? taki jest los trenerow. Zreszta rownie brzydkim jesli nie brzydszym zagraniem bylo ogloszenie Guardioli jak Jupp szedl po potrojna korone ktora ostatecznie wygral. Bayern traktowal trenerow tak samo jak inne kluby: jako pracownikow ktorych mozna wymienic
25.03.2023 17:34
nie zeby Forbes to byla marka w publicystyce sportowej ale ciekawe ze napisali o sytuacji tak szybko. No i wskazuja na zupelnie inne powody niz dziennikarze niemieccy - choc pewnie wynika to zb raku zrodel bo sa zebrane do kupy rozne powody:
https://www.forbes.com/sites/marieschultebockum/2023/03/24/bayern-munichs-60-million-dollar-fiasco-3-reasons-nagelsmann-was-fired/?sh=26b0dc623971
przypomnieli sztuczne brwi :D
25.03.2023 17:02
@Gladius to moze zastanow sie co powiedzieli zanim sie przyp****. Zwolnili goscia jak byl na urlopie (tu uwazam co juz pisalem ze nie powinien wyjezdzam i sam sobie winny). Ale to jest typowe victim card i brzydka podrecznikowa i marna manipulacja; Kahn wychodzi i mowi ze zle spal - to on jest tu poszkodowany? no nie. Hasan tez opowiada bzdury bo mimo wszystko nadal gramy na 3 frontach wiec o jakim wspieraniu do konca bredzi?
Zwracaj uwage na tresc i mysl czy ma sens a nie widzisz Hoven i lecisz z piana w ustach
25.03.2023 16:59
@BaltazarGabka https://imgur.com/a/XX3BnUn
25.03.2023 16:39
@AdiFantasti to nie moze byc inaczej jak tylko @Fari jest kibicem City
25.03.2023 15:58
@BaltazarGabka odsuneli ja od Bayernu za ukrywanie zwiazku jako nieetyczne, ale pilkarze nie sa glupi; wiadomo ze trener rozmawia z partnerka zyciowa. A ona dalej byla dziennikarzem - tak jak piszesz, w 'szatni' ponoc to byl spory problem (nie dziwie sie)
25.03.2023 15:57
powodzenia Thomas! trzeba przyznac ze zarzad postawil go w naprawde trudnej sytuacji (i samych siebie tez); jesli przegra z BVB i odpadnie z City to kibice beda mieli prawo byc absolutnie wsciekli (i tak juz sa)
dla Thomasa tez szacunek bo wyzwanie i presja sa ogromne
25.03.2023 15:23
Mysle ze Kahn jest tu najwiekszym poszkodowanym. Bidulek. Nie mogl spac :(
25.03.2023 15:08
Troche beka z tych wypowiedzi jego i Kahna. Kahn robi ofiare z siebie: jak mu bylo ciezko i nie mogl spac :D a Hasan to niczym nasz wschodni dyktator: no juz nic sie nie dalo zrobic, sprowokowal mnie Julek, nie bylo wyjscia, nadeszla ostatecznosc...
25.03.2023 15:05
no to Kaliningrad bedzie Kralovec a nie Krolewiec :(
24.03.2023 23:00
BILD donosi ze Laimer mimo zwolnienia Julka i tak doalczy do Bayernu
24.03.2023 22:51
na stronie Realu jest info ze Tuchel oficjalnie trener a u nas nie ma...
24.03.2023 22:37
wlasnie sprawdzilem o czym piszecie i Lolska w dupe z czechami xddd masakra & beka
Edytowano : 2023-03-24 21:53:13
i to jeszcze eliminacje, myslalem ze jakies glupie ligi narodow czy jak to sie tam nazywa
24.03.2023 21:52
@tapczan kilka miesiecy absolutnie fantastycznej gry po marazmie to niewiadoma? nie zgodze sie. Dodatkowo wszystko "klikalo" rowniez w sferze poza sportowej
24.03.2023 21:47
@Sopariev "BARDZIEJ wyrownany NIZ sie tu mowi"
Edytowano : 2023-03-24 21:46:49
zarzad ponoc byl zaskoczony ze Julian wyjechal. Inna sprawa ze jak jestes wkurzony i myslisz o zwolnieniu kluczowego pracownika w firmie bo ostatnio mu zle idzie a ten przychodzi z prosba o urlop (a nie jest jakims juniorem tylko odpowiedzialnym gosciem) to kiwasz glowa i idziesz po zgode zeby go wyje***
24.03.2023 21:45
@bayern1987dwa PSG gra najgorzej od paru lat, bez Neymara ktory odpuscil sobie pilke na powaznie z nami Mbappe byl doprowadzony do gry po kontuzji. Dodatkowo przy 0-0 byly sytuacje gdzie mogli wyjsc na prowadzenie (tak wiem pilka to gra niewykorzystanych szans), to nie by jakies mega dominujace "bezpieczne mecze" wiec blagam nie buduj jakiejs legendy Juliana na tej LM. Kovac tez zmiazdzyl faze grupowa i odpadl z Liverpoolem w mega gazie po bardziej wyrownanym meczu niz tu sie mowi.
Ja serio trzymalem kciuki za Julka ale zwyczajnie okazal sie za slaby W KAZDYM aspekcie zarowno sportowym jak i poza sportowym. Niech sie ogarnie i wroci tu za 10 lat. Obstawiam ze jednak tak nie bedzie
24.03.2023 21:42
@davout ta wiara ze Julek sobie poradzi jest kompletnie zaskakujaca pamietajac co uwazano o Kovacu ktory sportowo mial... wieksze osiagniecia! ani nie wygral szatni, srednia punktowa o 0.01 lepsza. Kovac tez nie dal sie ograc sredniakom jak Villareal, a mial szczytowy okres przebudowy druzyny, gorsza kadre i slabe poparcie w zarzadzie.
Do tego nowosci wprowadzane przez Kovaca to np codzienne badania krwi i wazenie. Nowosci wprowadzone przez Julka? wielki ekran i chmurki i sloneczka na treningach. Kovac raz palnal cos glupiego (jazda po autostradzie) a Julek mial mase niefortunnych i aroganckich wypowiedzi.
latka geniusza mu tak robi? szczerze mowiac nie rozumiem co takiego zrobil Julek by zasluzyc sobie na taka sympatie
24.03.2023 21:09
@tapczan w tamtym momencie to juz nie bylko ryzyko. Flick byl czlowiekiem Karla i Uli do czekal do samego konca (co juz zaczynalo byc niesmaczne) bo chcial kogos innego po sezonie. Tyle ze Flick wykrecal takie wyniki ze sie nie dalo usprawiediwic nie dania mu umowy
24.03.2023 20:20
@tapczan bo takich rzeczy praktycznie nigdy nie daje sie publicznie, jest natomiast informacja ze caly sztab jest "released" (czyli sa wolni) a to swiadczy odwrotnie niz to co piszesz - czyli ze nie sa juz zwiazani umowa
24.03.2023 20:07
@tapczan to moze przypomne: Flick byl trenerem tymczasowym... zostal (bardzo dugo nie dostawal umowy) tylko dzieki absurdalnie dobrym wynikom
24.03.2023 20:05
@FCBx2 wylecial bo mu nowy wlasciciel chcial zrobic totalna rewolucje i zatrudnic m.in. Ronaldo dla nazwiska. Tuchel dal veto. Po tym gdzie wyladowal Ronaldo chyba nalezy oceniac ze mial wiecej rozumu niz Boelhy? Mimo wydania 600mln gdzie jest Chelsea? Tak sie nie buduje kadry i Tuchel dzialal w najlepszym interesie Chelsea.
W PSG osiagnal bardzo duzo a Leonardo to pajac co juz podkreslano we wloszech - w Paryzu pracowal tylko dzieki znajomoscia z Brazylijczykami. Leonardo dzis nie ma i nie znajdzie juz pracy jako dyrektor sportowy. Ostatnio nawet byly plotki ze Tuchel moze wrocic.
BVB - do dzis tam za nim tesknia bo mial kadre o wiele gorsza niz Klopp a potrafic powalczyc. Konfikty? Sven Mislintat przychodzil na treningi wygladajac jak zul i palac fajki. Tuchel mu zabronil, pozniej domagal sie wzmocnien bo chcial walczyc o trofea. Sven Mislintat wylecial z klubu a "ambicje" Watzke sa juz legendarne.
Slyszales zeby ktos o nim powiedzial cos zlego mimo rzekomych 'konfliktow'? Czy jakikolwiek pilkarz powiedzial cokolwiek co moznaby uznac za negatywne? Robil robote w kazdym klubie, jest ambitny, pomyslowy, caly czas chcialy go najwieksze firmy na rynku.
24.03.2023 20:03
@Sopariev "wada" Ficka byl Hasan
24.03.2023 19:44
@tapczan rozumiem ze to odpowiedz do innego watku? coz na pewno nie, ale kto daje trenerowi bez doswiadczenia 5 lat umowy i tak wysoki kontrakt? i to jeszcze Julian ponoc zrzekl sie czesci pensji bo kwota wykupu byla wysoka (przypomne: 8mln Flick dostal po zdobyciu 6 pucharow, tyle ile Julek na wejsciu). To jest Skandal i rozporzadzanie pieniedzmy level Barcelona.
@FCBx2 tu akurat musze potwierdzic: na twitterze 90% ludzi jest oburzona
24.03.2023 19:20
@tapczan zrodlo? bo raczej nie oficjalka
24.03.2023 19:07
@AdiFantasti Tuchel sie nie patyczkuje. Jak mu chlop w BVB przychodzil na treningi z papierochem to go wypie***. Jedyny okres gdzie gwiazdeczki sie zachowywaly w PSG to wlasnie pod Tuchelem. Jest fajny filmik jeszcze z Frankfurtu jak na treningu otwartym opie*** graczy.
No i jest trenerem ktory dowiozl LM, swietnie czuje sie w mediach, ma charyzme i jest zamordysta. Skonczy sie glaskanie a zacznie wymaganie
24.03.2023 19:03
@tapczan to byly opcje ktore przedstawialy media, nikt nie mowil o jakims porozumieniu bo Julian dopiero dzis byl w Monachium. Umowa jeszt rozwiazana ze skutkiem natychmiastowym
24.03.2023 18:49
@tapczan wg oficjalki umowa rozwiazane ze skutkiem natychmiastowym, wiec zapewne tanie to nie bylo bo pozostala naleznosc to 24mln
24.03.2023 18:45
@tapczan umowa zostala rozwiazana ze skutkiem natychmiastowym wg oficjalnej informacji. Zatem najprawdopdobniej zostala wyplacona jakas gruba odprawa (na pewno nizsza niz cala pozostala kwota). Pamietajmy tez ze Julek dostal bardzo hojny kontrakt 8mln rocznie, czyli tyle ile Flick po podwyzce po zdobyciu 6 pucharow....
24.03.2023 18:42
@mariuszwr80 i wrazz Rummenige powinien dostac pomnik, ale ego okazalo sie wieksze niz dobro klubu
24.03.2023 18:30
@Edmund szacunek sie skonczyl jak skazany przestepca wrocil do klubu (co jest absolutnie skandaliczne) i co przyznali kandydaci zatrudnil goscia ktory nie ma pojecia o biznesie na jednym z najwazniejszych stanowisk w klubie byle miec dalej wplywy
ego >>>>>> dobro klubu
Ty sobie mozesz byc psychofanem Uliego, ja jestem fanem Bayernu
24.03.2023 18:25
@josh1982 Hasan nie raz pokazal ze nie ma pojecia o zalatwianiu kontraktow wiec 0 zdziwienia
24.03.2023 18:21
Tuche tez juz oficjalnie
Edytowano : 2023-03-24 18:20:50
Tuchel*
wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu. powodzenia TT!
24.03.2023 18:20
@AdiFantasti dawanie szansy mlodym to juz nie jest cel na ten sezon wiec bez sensu tego wymagac
24.03.2023 18:19
@Edmund czyli nie dasz rade tego napisac :(
Hasana tez nie dasz rady skrytykowac? chociaz pare dni temu zwolnienie trenera to bylo zaprzeczenie filozofii Bayernu?
24.03.2023 18:18
@UKU Mia San Mia to ambicja, a Julek po porazce i zeskoczeniu na 2 miejsce pojechal sobie na narty majac w dupie pilkarzy ktorzy zostali trenowac (Muller, Mane, Sane) - to jest Twoim zdaniem Mia San Mia? Do tego bardzo slaby styl od 2 lat i ciagle gadanie ze bedzie lepiej.
Julek to byl wymysl (mimo watpliwosci) Hasana, ktory poszedl na konflikt z Flickiem i zainwestowal w Julka GIGANTYCZNE i ABSURDALNE pieniadze. Powinien honorowo odejsc razem z nim. Normalnie polecial by po sezonie ale ego SKAZANEGO PRZESTEPCY Uliego jest zbyt duze i musi miec swoje rece w klubie.
ego Hoenessa jest wieksze niz dobro klubu
#hasanout
24.03.2023 18:17
@Matilegolas i dlatego Hasan poiwinien poleciec razem z Julkiem, to przez niego nie ma z nami Flicka i to w niego bosniak tyle zainwestowal
24.03.2023 18:05
zegnamy bez zalu
Edytowano : 2023-03-24 18:04:24
srednia punktow praktycznie taka jak Kovac, czemu Niko nie mial Waszego zaufania i wsparcia a takie zale za Julianem?
24.03.2023 18:03
@Edmund juz kazdy najpierw sie smieje a pozniej ziewa ma twoje "pisząc non stop o tym w końcu trafisz"
pare dni temu broniles Julka jak Lew gdy nawet nie pisalem o jego zwolnieniu ale wypunktowalem slabe strony. Uwazales ze to abstrakcja. Ale mimo ze miales takie zdanie o zwolenieniu dzis dziwna cisza. To jak to jest? dobra czy zla decyzja? pare dni temu byla zla.
Wiec mialem racje czy nie? przyznaj no dalej, potrafisz. Ja Edmund mylilem sie bardzo w sprawie Juliana Nagelsmanna i Hoven mial racje wyrazajac wszystkie watpliwosci wobec niego. (nawet Hasan sie zgadza!)
no dalej! :D przeciez to ja rzekomo nie potrafie sie przyznac do bledu, Ty chyba nie masz z tym problemow?
24.03.2023 18:02
swoja droga @Edmund nie powie ze mialem racje gdy kilka dni pisalem ze trzeba przemyslec przyszlosc Julka i wymienialem te argumenty ktore dzis podaja WSZYSTKIE media jako przyczyny zwolnienia nawet jak go zwolnili w takich okolicznosciach co uznawal ze absurdalny pomysl
anty @hoven az po grob nawet jesli ukochany Hasan przyznal :D
24.03.2023 17:41
@Gwzd44 troche tak ale jednoczesnie uwazam ze taki klub jak Bayern powinien grac w atrakcyjnym/ofensym stylu. Natomiast slusznie zauwazyles: brak plynnosci i pomyslu tego niby geniusza byl najwiekszym grzechem
bavarian football works zreszta napisal kiedys artykul "is julian nagelsmann a fraud?"
okazalo sie ze tak
Edytowano : 2023-03-24 17:29:32
@siudrak ponoc pilkarze nie czuli sie komfortowo i stracili zaufanie do trenera gdy dowiedzieli sie ze ma romans z dziennikarka BLIDa odpowiedzialna za Bayern
24.03.2023 17:26
@Anakondrzej juz kiedys powiedzial ze Pep jest swietny, za Flicka gral taka pilke ze byl uznawany za najlepszego pomocnika na swiecie
Edytowano : 2023-03-24 17:22:38
zreszta Pep go wprowadzil i w sumie to w dzieki niemu oraz (glownie) Reschke w ogole jest w Bayernie. Reschke kiedys udzielil wywiadu gdzie zdradzil kulisy: rekomendowal Kimmicha Rummenige ktory byl na NIE ale tak sie upieral co poparl Guardiola ze ten w koncu sie ugial - a tylko przypomne ze RB bylo wtedy 2 bundeslidze
24.03.2023 17:20
zrodlo: Twitter MiaSanMia
24.03.2023 17:17
@siudrak0 zdefiniuj Tuchelball? to jest mega elastyczny trener. Do konca roku postawi pewnie na pragmatyzm ale powiem szczerze: wole ogladac cofniety Bayern jak za Juppa czy nawet jak real mourinho ale grajacy plynnie i z pomyslem niz szarpanine i mecze wygladajce jak to mowil czesto @AdiFantasti 11 gosci ktorzy skrzykneli sie pod boiskiem zeby razem zagrac
@DonJupp4ever styl moze nie byl najlepszy i jeszcze wczoraj bylem oburzony, ale po przespaniu sie ze wszystkim: Julek sam sobie zapracowal na to. Gdyby byl w Monachium to bylby na tym spotkaniu. Klub uszanowal jego czas wolny.
Edytowano : 2023-03-24 17:28:17
@siudrak0 masz troche racji; plotki mowia ze pilkarze stracili zaufanie do trenera po jego romansie z dziennikarka (dla ktorej zostawil zone) - ponoc stracili zaufanie do niego i nie czuli sie komfortowo
24.03.2023 17:16
@bayern1987dwa LM ma to do siebie ze idzie Ci dobrze az nagle odpadasz. Kovac tez upokorzyl Totki i generalnie szlo dobrze az do bezjajecznej porazki (choc nie uwazam ze bylo tak strasznie jak sie tu mowi) z Liverpoolem.
Dokonalismy gigantycznych wzmocnien a to nie jest tak ze w BVB objawil sie nowy Klopp i jakas zlota era pilkarzy. Oni wieksza czesc sezonu grali bez napastnika, wlasni kibice ich besztali za fatalne porazki. I co? I maja punkt przewagi. Tak, kiedys mistrzostwo przegramy, ale bez jaj.
Julek nie zrobil NIC, kompletnie NIC zeby po sezonie zachowac posade*. Powody sportowe juz zostaly wymienione nie raz (brak rozwoju itp td) - moglby chyba tylko w przypadku minimum LM i BL - w co najwyrazniej zarzad przestal wierzyc.
*- za to zrobil sporo by wkurzac szefow. Tutaj to bagatelizowane ale takie slowa jak np o strazakach sa w Niemczech bardzo zle odbierane i rzutuja na caly klub.
Dodatkowo powtorze: majac problemy z MOTYWACJA i ZAANGAZOWANIEM wsrod pilkarzy voraz po porazce w waznym meczu i przed waznymi meczami NIE JEDZIESZ NA NARTY!
to byl strzal w kolano i moim zdaniem cos co przelalo czare goryczy. Jestem pewny ze gdyby Julek byl w Monachium nie byloby zwolnienia
24.03.2023 17:04
spotkanie z Julkem i agentami juz sie skonczylo! od momentu przyjazdu do momentu wyjazdu minela godzina wiec samo spotkanie musialo byc krotkie
teraz sie mozna zaczac spodziewac oficjalek
24.03.2023 16:16
@Pir5 podobny poziom dobre
24.03.2023 16:15
@Ivan7 to sobie wejdz w opcje i mnie zablokuj nie bedziesz czytal, wiem co sie stara przekazac Kimmich bo wiem ze mial najlepsze relacje z Julkiem o czym pisano wielokrotnie, jesli nie rozumiesz albo nie pasuje ci chumor tej krotkiej wypowiedzi to wiesz co robic
24.03.2023 15:32
(a pracowalem w doroslej pilce z calymi 5!) to raczej nie bylo az tak trudne majac na uwadze ze alternatywa aby zmiescic sie w top3 byli Carlo i Kovac :D
24.03.2023 15:18
@Reeken89 druzyna ma problem z zaangazowaniem i dyscplina a on wzial sobie urlop i pojechal na narty zamiast pracowac 2x ciezej po slabym wynikach i przed waznym meczem
24.03.2023 14:51
@Arcatera80 zaznaczylem w kalendarzu ten dzien! @Gwzd44 @AdiFantasti @tapczan juz tak skoro rozmawiamy, dodam jeszcze ze moim nieskromnym zdaniem wyjazd Juliana w tym tygodniu na urlop zlamal cierpliwosc Hasana&Kahna - ktora zapewna i tak juz byla mocno wygieta (co widac bylo po minach na ostatnich meczach).
Tracimy tyle punktow, gra nie przekonuje, jest problem z dyscyplina a mecz z Leverkusen pokazal (co wszyscy zauwazyli) ZAANGAZOWANIEM.
Co robisz jako trener po porazce w qaznym meczu ktora sprawia ze spadasz za plecy z BVB z ktora grasz nastepny mecz?
1. pracujesz 2x intensywniej pokazujac przyklad i zaczynasz wymagac od pilkarzy koncentracji i determinacji, pracujesz z tymi ktorzy zostali w klubie m.in. Muller (on Ci zawsze pomoze zjednoczyc szatnie jesli go wygrasz), Sane (ktory potrzebuje motywacji) czy Mane (ktorego nie udalo Ci sie wpasowac do druzyny wiec jest okazja extra popracowac)
CZY
2. ale piekna Austria jest blisko wiec w sumie to bierzesz urlop a popracuje sie od poniedzialku
I wczoraj bardzo mi sie nie podobal styl w jakim wszystko sie odbylo ale szczerze? Julek samo sobie winny bo jetsem pewny zy byly na tym spotkaniu a moze nawet tego spotkania by w ogole nie bylo!
Edytowano : 2023-03-24 14:48:49
i to jeszcze na narty xD co prawda trener to nie pilkarz i moze pracowac majac 2 nogi zlamane ale no ku*** xD
24.03.2023 14:48
@bayern1987dwa jesli uwazasz ze 4-2-3-1 jest archaiczna taktyka a granie 3 obroncow ma byc powiewiem swiezosci to musze Cie zmartwic ale napisales cos bardzo bardzo niemadrego i jesli tylko wyszukasz w google jakis dobry artykul o historii taktyki to spalisz sie ze wstydu.
24.03.2023 14:39
@Sopariev Progres za kadencji Julka? oczywiscie ze jest co zaprzeczac toz to absurd! najlepszy okres Julka to byly pierwsze 3 miesiace 1 sezonu
Hainer nie decyduje o tym kto jest trenerem tylko Hasan (jako czlonek zarzadu odpowiedzialny za sport i 1 druzyne, dyrektor sportowy) z Kahnem (jako CEO, on podpisuje papiery). Tak, wywiad Hainera 4 dni temu wskazuje ze komunikacja nie przebiega jak powinna - ale to nikogo nie dziwi jesli zamieszany jest w to Hasan.
Stani zagral u Julka 641' i w tym 465 minut (bundesliga). Niesamowity rozwoj
24.03.2023 13:53
@Matilegolas Tuchel mieszka w Monachium ;)
24.03.2023 13:39
nie moge siedoczekac Tuchela przy linii i na treningach: leniuszki Mane i Gnabry pewnie mniej:
https://twitter.com/Wurzelspitze/status/1639015541942931456
24.03.2023 13:34
@tapczan pewnie poznamy, ale wtedy zawsze mozna powiedziec ze oficjalny powod tez nie jest prawdziwy tylko ugrzeczniony. Wiec nalezy czytac i patrzec na powtarzalne zarzuty, doniesienia i zwracac uwage na zrodla. A nie wymyslac kompletnie nowe tezy.
swoja droga skoro nie mamy dostepu do informacji, media zawsze klamia lub przynajmniej nie mowia prady to... po co w ogole komentujesz tematy zwiazane z nimi? z tak nihilistyczna postawa przeciez to nie ma nawet sensu
24.03.2023 13:30
@Sopariev do tego co bylo wczesniej czyli? wczesniej byl Flick - mial Lewego ale duzo gorsza lawke i obrone. Progres w stosunku do tego? BUAHAHA. Poczatek roku to tragedia/
Powinnismy? dlaczego? slynna gorsza runda wiosenna + strata duzej iklosci punktow i FATALNA wrecz SKANDALICZNA gra z Leverkusen.
Stanisic? a co sie takiego stalo ze Stanim ze mozna powiedziec o jego rozwoju? cala poprzednia runde siedzial na lawie, dopiero z powodu kontuzji i braku formy fizycznej Cancelo wszedl na murawe.
Mityczne poparcie szatni... jak masz dobre pomysly i dobra komunikacje to masz poparcie.
JULEK NIE ROZMAWIAL Z PILKARZAMI! rok temu byla o to afera i zaczal (za co byl chwalony przez Hasana w mediach) ale jak sie okazuje TYLKO z pierwsza 11. Tel czy Ryan mieli ponoc szczescie jak zaszczycil ich rozmowa asystent Juliana - Dino.
Z kolei jego pomysly na treningi to chmurki i sloneczka :D (system punkltacji) wow, niesamowite.
Widziales jakies automatyzmy w naszej grze? wieksze byly za Kovaca.
24.03.2023 13:26
Reasons for the dismissal:
• Negative sporting development in the Bundesliga
• Lack of player development (talents & top transfers)
• Players & bosses were also surprised by JN going on a ski holiday while his team has to work. Internal opinion: Wrong signal
[@Plettigoal]
3 powody zwolnienia wg Florian Plettenberga:
- negatywna tendencja w Bundeslidze
- brak rozowju piłkarzy zarówno talentów jak i gwiazd
- piłkarze i szefowie byli zaskoczeni wyjazdem Juliana na narty podczas gdy drużyna ma treningi. Wewnętrzna opinia taka że wysyła to zły sygnał
Edytowano : 2023-03-24 13:18:03
+ wszystkie zrodla podkreslaja jeszcze jedno: Tuchel za chwile bylby niedostepny (zapewne Real) a szefostwo nie chcialo go przegapic po raz kolejny. No i kompletny brak wiary w Juliana (wyjazd na narty zapewne nie pomogl)
24.03.2023 13:16
@tapczan narazie to sa tylko wasze fantazje bo na twitterku zadne powazne doniesienia nie mowia o konflikcie z pilkarzami; glowne zarzuty to slaby styl, brak rozwoju pilkarzy szczegolnie mlodych. Julian jest arogancki i ponoc nie dogadywal sie ze wszystkimi dobrze ale nie bylo klotni. A jak juz cyztam ze zwolnili go Gnabry i Sane to sie tulam ze smiechu bo sami sa na wylocie...
Julek ponoc prawie w ogole nie rozmawial z pilkarzami - rok temu byla o to aferka i zmienil podejscie, zaczal wiecej rozmawiac. Tyle ze ponoc tylko z czlonkami pierwszej 11, Tel czy Ryan rozmawiali tylko z Dino, Julek im nie tlumaczyl zadnych decyzji (czemu nie graja itp)
24.03.2023 13:12
moze gdyby nie pojechal na narty po porazce z Leverkusen... to bylby na spotkaniu i mial okazje sie wytlumaczyc ew dowiedziec z 1 reki
24.03.2023 13:05
Edmund - zawsze piszesz ze filozofia Bayernu to racjonalne wydawanie srodkow, pisales ze zwolnienie Juliana nie wchodzi w gre bo to wbrew Bayernowi, ze Hasan sie wyrobil.
Wszystkie tezy sie ryply wczoraj. Jak to skomentujesz? Hasan do dymisji czy dalej bedziesz go wielbil?
24.03.2023 13:03
powodzenia TT!
swoja droga niezla presja bo wyobrazmy sobie ze majac malo czasu przegrywa z BVB ktore do konca ligi wygrywa wszystko i odpada z City (bo City)
co wtedy? Julek tryumfuje? caly zarzad podaje sie do dymisji?
24.03.2023 13:01
@Michello nie mowie ze tylko ale on jako executive czlonek zarzadu odpowiadajacy za pion sportowy i dyrektor sportowy w jednym jest najbardziej i bierze odpowiadzialnosc. No i chyba nie zapomniales dlaczego Hasan wydal 25mln na swojego wymarzonego trenera? czy juz zapomniales kim byl Flick i przez kogo odszedl?
24.03.2023 12:58
@tapczan no przeciez to normalne i jest w kazdym duzym klubie, jesli nie umiesz zarzadzac szatnia to lecisz. Glowny powod zwolnienia Kovaca, skad zaskoczenie?
24.03.2023 12:54
danke Hasan! kto zatrudnia trenera na dorobku z taka pensja i 5 letnia umowa??? absurd, glowa Hasana musi poleciec
24.03.2023 12:50
ale kombinujecie :D brzytwka Ockhama!
2 lata brzydkiej gry, gorsza 2 runda, straty tylu punktow, porazka z Leverkusen po ktorej jedzie sobie na narty... Ile razy Julek chodzil smutny po boisku czy dokonywal rzekomo zmian podejscia/taktyki/treningow? czy cokolwiek z tego przynioslo efekt? (tj przynbioso na chwile jak wrocil do 4-2-3-1 od ktorego znow odszedl)
moze zarzad chcial go wezwac na dywanik ale okazalo sie ze chlop ma w dupie i pojechal nomen omen, na narty. To zrobili spotkanie bez niego i zadali sobie proste pytania:
czy druzyna zalicza progres?
NIE czy czujemy sie pewni ze wygramy lige? NIE
czy z taka gra czujemy sie pewni przed meczem z City? NIE
czy trener wprowadza mlodych NIE
czy rozwija indywidualnie pilkarzy? NIE
czy ma pelne poparcie szatni? NIE
czy na rynku jest ktos potencjalnie lepszy? TAK
+ za chwile Tuchel niebylby dostepny
Oczywiscie timing latwo kwestionowac bo nadal walczymy o wszystko i stawia to w bardzo trudnej pozycji rowniez Tuchela (bo co jak wszystko przegra? poleci zarzad?)
swoja droga @misza ile razy ganiles mnie za wyciaganie wnioskow z tego co pisza media, za rzekoma slepa wiare i fantazjowanie a teraz sam tworzysz kompletne fikcje :D
@Edmund z tym ze argumentowalem ze nalezy to zrobic, chlopie no, 8 latek by zrozumial
Edytowano : 2023-03-24 12:48:05
@tapczan odszkodowania (troche mylace bo to nie jest odszkodowanie) w takich przypadkach to zwyczajnie pozostale wynagrodzenie za pozostaly czas trwania umowy - trener dostaje kase chociaz nic nie robi ALE wiaze sie to z tym ze nie moze pracowac gdzie indziej (w koncu klub placi za pozostaly czas). dlatego wiekszosc trenerow idzie na porozumienie. Julian pewnie tez pojdzie bo chyba w tym wieku i etapie nie za bardzo moze sobie pozwolic na 3 lata przerwy (tyle mu zostao umowy z nami) nawet za 8mln rocznie.
24.03.2023 12:45
Teraz powinien poleciec jeszcze Hasan. 8mln rocznie dla trenera z mniejszego klubu bez większych sukcesów (tyle ile Flick PO podwyżce), 5 letnia umowa(!) i 25mln odstępnego. Zwolnienie nie było za porozumieniem stron wiec trzeba mu będzie wypłacić jeszcze 26 baniek…
24.03.2023 01:32
swoja droga po ostatnim meczu rozwinalem w komentarzach dlaczego z Julek nie daje rady piszac - zgadnijcie ktorzy uzytkownicy na mnie naskoczyli ze HURR DURR co to za zwalnianie trenera (a nie zwalnialem wrecz przeciwnie - napisalem ze w to nie wierze) to nie jest filozofia Bayernu itp itd
jak myslicie przejdzie im przez klawiature "Hoven, miales racje"? (wiadomo ze nie)
24.03.2023 01:03
szukacie powodow pod wszystkimi kamieniami a wielki posag z powodem stoi na srodku ogrodu: 2 lata gralismy bez wiekszego pomysly, mecze wygrywane jakoscia pilkarzy, kompromitacja z Gladbach i Villareal, slynna slabsza runda rewanzowa, nie wprowadzil zadnego mlodego do skladu i WSZYSCY zaliczyli regres (lacznie z Kimmichem) + brak pomyslu na Mane, problemy z dyscplina
czyli wszystko za co odpowiada trener - widac bylo ze z tej maki chleba nie bedzie\
jestem wielkim fanem Tuchela!
24.03.2023 00:52
Przyznam ze sie nie spodziewalem ale najwyrazniej Kahn z Hasanem uznali ze z Julkiem nie ma szans na LM a w lidze tez sytuacja niepewna. Dosc juz meczarni, decyzja w ktrorej pookazali cohones. Mimo wszystko szkoda ze Hasan znow musial sie posprzeczac i nie bylo odejscia za porozumieniem stron...
24.03.2023 00:33
@tapczan tylko czy nie jest komiczne ze wysmiewana Barca idzie po mistrza a Ci ktorzy sie z niej smiali mowia ze wszystko jest ok gdy meczymy sie w Bundeslidze? widzisz tu pewna hipokryzje?
22.03.2023 22:15
@tapczan zgadzam sie ale wysmiewane ze odszedl do przegrywow i generalne wysmiewanie odbywajace sie tu przez pol roku (cos za co nie lubimy kibicow Barcelony) to chyba juz za duzo? a jak pisalem: los bywa przewrotny i na dzis to Barcelona ma mistrza przeciwko Realowi a my sie meczymy z mierna BVB
czy tu sie zgadzamy?
22.03.2023 21:59
@AdiFantasti ale moze wystarczy jnie obrazac innych skoro los potrafi sie zmienic? tylko o to mi chodzi. Po co bylo wyzywac Barce i Lewego ze odszedl do przegrywow?
PS to ja bronilem Goretzki gdy tu przechodzil, to ja bronilem Gnabryego, to ja bronilem Kovaca, to ja bronilem Pepa, moge tak dalej
i nie chodzi o Barcelone ktorej nie lubie per se - chodzi o to ze smiano sie ze wszystko przegraja a tymczasem oni ida po mistrza a my bijemy sie ze slabiutkim BVB - rozumiesz?
Edytowano : 2023-03-22 21:29:19
ja nigdy nie pisalem ze europa weryfikuje, ja uwazam ze sile klubu weryfikuje sie co tydzien i stad moje narzekania na slaby styl - bo jak poswiecasz 90minut to chcesz obejrzec dobry film (czy mecz) a nie gowniany
22.03.2023 21:28
wymiana skrzydlowego: 1 z 2: gnabry lub Sane za kogos perspektywicznego do walki o sklad za 2-3 lata
srodkowy pomocnik: np Gundogan
napastnik: Osimenh (imho na Kanea nie ma szans i 100mln za 30 latka to jednak za duzo)
22.03.2023 20:52
@AdiFantasti nie wiem o co Ci chodzi. Mozesz zsyntezowac? Bo ja napisalem ze wysmiewano tu Barcelone a teraz sie okazuje ze Barca bedzie miec mistrza a my sie o niego grubo bijemy ze slabym BVB. Co jest 'smieszniejsze'?
22.03.2023 20:46
@Edmund czyli jak przegramy mistrza po zaplaceniu za trenera 25mln i spelniniu wszystkich jego zyczen i oslabiajacej sie bundeslidze to wszystko jest super? :)
22.03.2023 20:29
@josh1982 ogladasz mecze?
22.03.2023 19:34
@Edmund a mozesz rozwinac co dlugi maja do tego ze wysmiewales Barcelone a to oni ida po mistrza przeciwko Realowi a my sie meczymy w lidze ze slabym BVB?
Edytowano : 2023-03-22 19:44:11
bo chyba tym bardziej mimo problemow wygrywaja a my problemow nie mamy ($), dokonalismy wzmocnien i co?
22.03.2023 19:31
dwoch leni z kontraktami prawie 20mln to zdecydowanie za duzo, natomiast nie zdziwie sie jak Gnabry ktory u nas jest glaskany pod Pepem-zamordysta odzyje
Edytowano : 2023-03-22 19:28:13
Nagelsmann nie potrafi motywowac niestety
22.03.2023 19:27
@AdiFantasti ale po co mamy mowic skoro nic takiego nie ma miejsca i nikt nie ma beki z Bayernu natomiast beka z Barcelony faktycznie byla?
Edytowano : 2023-03-22 19:19:40
stawiasz fantazje przeciwko rzeczywistosci
a moze po prostu wystarczylo nie miec beki z Barcelony bo sport bywa przewrotny?
22.03.2023 19:18
taka byla beka z Barcelony a oni maja 12 punktow przewagi nad REALEM podczas gdy my ostro walczymy z BVB
22.03.2023 18:55
@misza pisz wprost do mnie jesli piszesz do mnie a jacys ludzie :)
zakladam ze rozumiesz co to 'typ pilkarza', wiec zachowaj te minimum powagi o ktore apelujesz
22.03.2023 18:15
@Zerafaelo Klinsmann tez tak chcial grac, a pozniej sie okazalo ze nikt nie wychodzi na nas tak wysoko jakby sobie zyczyl i kiszka
22.03.2023 15:30