merytorycznwe podparte przykladem i uargumentowane punkty = zmyslone uwagi xDDD jestes boski @DonJupp4ever
23.07.2023 18:43
@DonJupp4ever po raz kolejny zapraszam do odniesienia sie merytorycznego do 5 punktow ktore napisalem argumentujac NIE dla Leona. Ty zdobyles sie jedynie na kpine orazk lamstwo; bo nikt tu nie chce wsadzac na sile Ryana do skladu kosztem Niemca. Zreszta cale to Twoje kpienie nijak ma sie do czegokolwiek co tu jest pisane. Obywatelu...
@vaterland dziwisz mi sie ze przyjmuje ton jaki przyjmuje skoro proby rozmowy
wygladaja wlasnie jak te @DonJupp4ever
23.07.2023 16:27
Ale dzban…
@tapczan niby nie powinno ale odbije się rykoszetem. Dziennikarz zachował się jak debil, czy nam by było fajnie i co by było na stronie gdyby nagle kataloński dziennikarz przyszedł z koszulka Lewego albo nie wiem… madrycki z koszulka Daviesa?
23.07.2023 15:00
@AdiFantasti pewnie nie będzie dopóki nie kupią napastnika i kogoś nie sprzedadza
23.07.2023 14:17
@vaterland naninuencerow mam uczulenie :) jak ktoś przychodzi i mówi ze sprawi ze Bayern będzie popularny to dopiero jest „patronizujace” :D przecież tego nie dało się wziąć na poważnie.
Zreszta gdyby chciał coś robić TK by napisał do redakcji. No i zrobił coś? Czy chodziło o lans i paru nowych obserwujących? No właśnie ;)
@vaterland nie demonizuje. Nasza kadra obecnie nie ma silnego trzonu pod względem umiejętności i mentalnym. Takim był Neuer-Tomek-Lewy wchodził w to Kimmich. Trzon ten jest rozwalony (Neuer sam się wypisał), a nowego nie widać.
Jest szansa ze de Light, Kimmich, Kane będą go tworzyć, może Musiała ale to chwila musi minąć.
Co do Leona - no po prostu ktoś kto miał tyle lat żeby wskoczyć na wymagany poziom i tego nie zrobił, tyle zarabia - lepiej będzie jeśli odejdzie i ktoś inny dostanie szanse.
@vaterland a to nie jest czasem Twoje podejscie? gdzie np we wpisie "I teraz Ty chcesz zeby Leon zostal i bylakonkurencja, a ja dokladnie z tego owodu chce zeby odszedl. Dlaczego?" jest jakis ton o ktorym piszesz? :D
co do tezy "warto pamiętać o tym, że problemy ze spadkiem formy dotyczą również innych piłkarzy. Pytanie tylko kogo da sie odbudować, a kogo nie." - otóż moja argumentacja jest taka ze... nie ma jakiegos wielkiego spadku formy i nie ma specjalnie co liczyc na jakis POWRÓT FORMY
1. Gnabry nie stanie sie pilkarzem grajacym regularnie a nie 1 dobry mecz na 10
2. Sane nie stanie sie pilkarzem ktory gra intensywnie i skoncentrowany caly mecz a nie 10-15minut
3. Coman nie zacznie przekraczac 20 punktow w kanadyjce
4. Obroncy nie zaczna wyprowadzac pilek jak Boateng
5. Neuer tez juz nie bedzie mlodszy i pewnie nie zagra na takim poziomie na jakim pare lat temu
6. Lewy tez juz nie wroci i jedynie Kane moze dac podobna jakosc w ataku
7. Goretzka nie zacznie rozgrywac i brac gry na siebie
Dlatego niespecjalnie jest do czego wracać. Najlepszy mecz tych pilkarzy to nie jest ich formna, ich forma jest wlasnie taka jaka prezentowalismy: chimeryczna, bez powtarzalnosci, ze spora iloscia bledow (tu patrze na Upamecano) z brakiem pomyslu na pokonanie lepszej defensywy.
Jedynie co do Kimmicha mam wrazenie ze jest po prostu wyeksplatowany ale tez gdyby obok mial partnerow ktorzy lepiej sie ustawiaja czy lepiej zagrywaja to wygladalby odpowiednio lepiej.
O ile jestem zdania ze maszynka Juliana inaczej niz Flicka nie dzialala perfekcyjnie i nie bylo automatozmow to zawod nie wynika ze spadku formy tylko z wmawiania sobie ze ta forma moze byc wyzsza. Hasan przed sezonem powiedzial cos w sumie bardzo mnie rozbawilo: ze skoro Gnabry i Coman tyle zarabiaja to w koncu musza pokazac ze sa tyle warci. Jakby podwyzka pensji miala sprawic ze pracownik stanie sie lepszy.
Nasza kadra po prostu nie jest tak silna; Ci ktorzy potrafili dobrze grac od tylu odeszli, trzon Neuer/Muller/Lewy sie posypal w zeszlym sezonie i to bylo widac, a kiedy Gnabry/Coman/Sane mieli przejac odpowiedzialnosc z przodu to wyszlo na jakim poziomie tak naprawde sa. Kimmich zostal w tym wszystkim sam; za nim sie pogorszylo, przed nim sie pogorszylo, obok biega Leon to i on wyglada gorzej.
Jeszcze nie tak dawno (a mozej uz dawno?) w srodku byli Schweinsteiger, Xabi Alonso, Vidal, Thiago. Dzisiaj? Nie bede wymienial nawet.
PS no blagam Cie, przyszedl jakis influencer i mowi ze dzieki niemu Bayern jest/bedzie popularny xDDD Bundesliga jest w Polsce mega popularna od lat (chocby dlatego ze kiedys byla nam najblizsza a i Wichniarek czy inni Polascy pomagali), przespal chyba caly okres Lewandowskiego to jak sie tu nie smiac? :D
23.07.2023 08:35
@DonJupp4ever mam wrazenie ze musze tlumaczyc podstawy ale....
1. Davies jest duzo mlodszy, w futbolu na wysokim poziomie jest krocej, ma wiec prawo popelniac bledy i jeszcze powinien moc je wyeliminowac
2. Pozycja bocznego obroncy jest duzo latwiejsza taktycznie i indywidualnie. Mozna ja znacznie mocniej oprzec na dymamice ktora akurat Davies posiada
3. Zarabia 2x mniej
Rozmawiamy o Leonie a Ty sprowadzasz dyskusje do a czemu nie Davies a czemu niwe Ryan za chwile bedzie a czemu nie ktos inny. Tymczasem dyskusja dotyczy srodkowego pomocnika i konkretnie Goretzki
23.07.2023 00:51
@Edmund cos jak Ty i Hoven? niewazne co Hoven napisze zawsze zle. Taka jest z gory ustalona teza.
Ale widzisz... niektorzy potrafia rozmawiac o wadach i zaletach pilkarzy, nie tylko gdy odejda z klubu. Przyppominam rowniez - bo zapomniales; ze Leon jest za slaby pisalem dawno.
Zawsze mozesz sie odniesc do 5 punktow gdzie argumentuje sytuacje Leona i czemu powinien odejsc. I wiesz, dyskutowac merytorycznie. Potrafisz?
22.07.2023 23:58
@DonJupp4ever 1. ich sytuacja transferowo/kontraktowa jest zupelnie rozna
2. a mozesz powiedziec ktorego niby wychwalam?
chyba Ci sie cos mocno pomylilo xD
Edytowano : 2023-07-22 23:31:15
jak chcesz powaznie rozmawiac to:
1. odnies meryteortycznie do 5 punktow ktore napisalem
2. nie porownuj pilkarzy o zupelnie innej sytuacji
3. nie wymyslaj ze jednego z nich chwale(?)
22.07.2023 23:30
@tapczan skad pomysl ze Pep klamie a nie media zmyslaja? :D
22.07.2023 23:04
przeciez on z kontuzji i tego ze nie umie bronic byl znany w BVB wiec skad zdziwienie? :D
22.07.2023 22:44
@bawaria42 Upa przychodzil jako talent (moim zdaniem transfer alibi pisalem dlaczego wiele razy), Sane mentalny len zgoda. Czy to ze te transfery byly zle maja sprawic ze transfer Mane byl dobry? bo nie rozumiem po co je przywolujesz?
Znamienne jest to ze nie powiedziales niczego dobrego o Mane, a jego transfer ma usprawiedliwic ze inne tez zawiodly. Widzisz bledne kolo przecietnosci?
22.07.2023 22:30
@DonJupp4ever ale rozmawiamy o Leonie czy Daviesie? mieszasz
jak to co ma pozycja? chcesz rozmawiac powaznie czy po prostu sie nie zgadzasz i to Ci wystarczy?
22.07.2023 20:51
@DonJupp4ever
1. mozesz sie nie zgadzac - spoko, jakies argumenty?
2. Zielinski to tez reprezentant kraju - widziales kadre Niemiec? zreszta Leon z niej powoli wypada
3. ryalizacja jest spoko, tylko nie wiem jak uwaznie przeczytales co pisales ale: sprawia ze rywalizacja NIE JEST ZDROWA (powody masz wymienione). Chcesz ZDROWEJ rywalizacji w Bayernie? to bes Goretzki
4. Jersli Leon te rywalizacje porzegra to bedzie warty 0 (ze swoimi zarobkami). Sam apelowales zeby lepiej sprzedawac. To w koncu jak?
5. Rozmawiamy o Leonie czy Daviesie? nie rozumiem co jego przyklad tu robi, nie mieszaj tych spraw, maja zupelnie inna pozycje
Edytowano : 2023-07-22 20:25:37
czy li lepiej odstrzelic Gravenbercha ktory moze stac sie pilkarzem jakiego potrzebujemy ale zostawic Goretzke ktory nawet w formie jest pilkarzem ktorego niepotrzebujemy?
podzial w pomocy wyglada tak: Kimmich - rozgrywajacy, Musiala/Tomek - ofensywny, kreaujacy, 3 pomocnmik musi byc bardziej defensywny: Xabi/Thiago ew ktos basrdziej destrukcyjny (Laimer).
Goretzka NIE ZASTAPI ZADNEGO z tej 3. Nie umie kreaowac, nie umie wychodzic spod pressingu (gra tylko prozdem do bramki) i nie umie w destrukcje. Po co jest w kadrze?
22.07.2023 20:22
@AdiFantasti zgadzamy sie co do tego ze chcemy aby w Bayernie byl silny srodek pola a do tego potrzebnych jest wiecej niz 2 pomocnikow i konkurencja.
I teraz Ty chcesz zeby Leon zostal i bylakonkurencja, a ja dokladnie z tego owodu chce zeby odszedl. Dlaczego?
1. Leon jest tu juz 5 sezonow - przez ten okres mial roznych trenerow ktorzy probowali go wpasowac i udalo sie mu sie zagrac 1 dobry sezon razem z cala druzyna. Pamietasz mecze pod koniec sezonu gdy Kimmich dostawal wolne? Goretzka wygladal wtedy fatalnie. Wiec pytanie czy ten jego jeden dobry sezon to tak naprawde indywidualnie byl az tak dobry?
2. Presja mediow - gdy sie patrzy na kadre niemiec to sie poplakac mozna ze smutku jak wyglada teraz a jak wygladala jeszcze niedawno. W Niemczech bedzie presja zeby Leon gral bo jest do niego sentyment i jest nadal wazny dla kadry. On w skladzie = brak zdrowej konkurencji (ktorej chcesz)
3. Jego profil - zalozmy ze Leon poprawi forme (chociaz moim zdanime on po prostu jest na takim poziomie jaki pokazuje i nie ma miejsca zeby cos poprawiac). Czy Goretzka nawet w lepszej formie jest tej druzynie potrzebny w srodku pola? Nie! On nie potrafi obrocic sie z pilka (gra dobrze tylko twarza do brmaki), nie potrafi wyjsc krotkim podaniem spod pressingu, generalnie malo potrafi w obszarze podan. Nam jest poitrzebny albo ktos bardziej defensywny albo wlasnie taki Thiago - ktory robil przewage dzierki technice. Leon nawet w formie to pilkarz ktory nie jest potrzebny.
4. Jesli Leon zostanie (1. po co skoro jak argumentuje wyzej nawet w formie nie ma potrzebnego profilu? 2. tyle lat to wystarczajaca ilosc szans) to pytanie czy w ogole go chcemy w srodku w 1 skladzie, a 2 jesli nie wygra rywalizacji to czy przy jego zarobkach w ogole uda sie go sprzedac? Dzis sie mowi o 40-50mln, o ilu by sie mowilo po slabym sezonie? Czy w ogole bylby sprzedawalny? Po tylu latach trzeba go po prostu wymienic na kogos innego lub...
5. dac szanse tym ktorzy juz tu sa. Uczciwa, bezp resji mediow, bez presji z szatni, bez presji posiadania pilkarza ktorego chcesz sprzedac i ktory zarabia krocie. Czyli bez Leona w Monachium
Chcialbym w tej dyskusji podkreslic punkt 3 bo czytajac sugestie ze Goretzka wroci do formy i powinien dostac szanse, mysle ze zapomina sie o pytaniu czy w ogole go chcemy nawet w lepszej formie. Czy to jest typ pilkarza (w zasadzie jaki to typ?) ktory nie umiejac grac pilka jest w ogole potrzebny takiemu klubowi?
Ahh ile bym dal za takiego VIdala nawet w wieku 33 lat...
@Edmund no nie wiem taka szalona - uwaga mysl! tzn nie jestem pewny czy to jest w ogole mozliwe ale.... moze kogos kupmy? Zreszta przyszedl Laimer ktory ma konkretny profil i konkretne zalety. Skoro jest z przodu Musiala/Muller to moze taki pracus z tylu bedzie brakujacym ogniwem. Ja nie bardzo wiem co Goretzka mialby robic na boisku
22.07.2023 11:52
czyli 1mln zamiast 10...
22.07.2023 04:52
@Filozof tak samo posag ze Swiebodzina jest wiekszy od tego z Rio ;)
22.07.2023 04:40
@AdiFantasti "Dlatego Leona trzeba zostawić"
Nie. Leon nie pokazal ze 1 sklad Bayernu to jego poziom - i wlasnie dlatego go trzeba sprzedac, bo mial na to wiele sezonow. Co to znaczy trzeba zostawic? pilkarza ktory jest ewidentnie za slaby, jesli chodzi o wiek wlasnie powinien wchodzic w swoj peak, mial totalne zaufanie i wszystko zaprzepascil - fakt ze nie wykorzystal szansy ma byc z jakiegos powodu argumentem ZA TYM zeby zostal? LMAO
"Przez lata pokazales ze jestes za slaby dlatego dostaniesz kolejna szanse!" Wspaniala mentalnosc :D Taka bosniacka
Edytowano : 2023-07-22 04:32:02
@Filozof, Goretzka I ballack w jednej linijce - ughhh, przykre i bluzniercze
22.07.2023 04:31
PSG potrafilo odstawic Mbappe od tournee - dlaczego my nie mozemy wyslac jasnego sygnalu do Mane i Sarra?
22.07.2023 04:18
@siudrak0 zawsze gdy jest dyskusja o Goretzce do tego sie sprowadza: ale on nie jest ofensywnym pilkarzem, ale to nie do niego nalezy rozegranie, ale on nie jest od odbioru, ale on nie jest od wyprowadzania, "ale on nie jest od..." I chociaz @AdiFantasti ma czesto wywazone zdanie to nie przypominam sobie zeby kiedykolwiek wskazal MOCNA strone Leona, zawsze jest usprawiedliwianie od czego on nie jest. Zostac ma bo jest niemcem ;)
Z jakiegos powodu pilkarz ktorego cale dieroten nie umie wskazac mocne strony ma byc najlpeszym box-to-box - czyli pilkarz do niczego niczego ma byc pilkarzem od wszystkiego, gdzie b2b to wlasnie zupelnie odwrotnie: pilkarz odbry we wszystkim.
Teraz badzmy szczerzy: czy Leon jest dobry w defensywnie, wyprowadzaniu i ofensywie? Tak jak powinien byc b2b? No i teraz wracamy do tego co sie o nim tutaj pisze: ciagle usprawiedliwianie dlaczego w zadnym z tych elementow nie jest dobry.
22.07.2023 04:12
@AdiFantasti a co to znaczy 'najazdy'? napisanie ze gosc jest sredni i niewystarczajacy na taki klub jak Bayern to wg Ciebie najazd bo rowniez wg Ciebie "mial gorszy sezon". Gorszy sezon za Kovaca, potem znowu znowu gorszy, potem sredni, potem dobry za Flicka potem znow gorszy i znow 2 fatalne.
Bo ze mial "gorszy sezon" juz pisales przez kilka sezonow. I to jest wg Ciebie "najazd"? Jak ktos sie ciagle potyka o wlasne nogi i mowisz ze jest "fajtlapa" to jest "najazd"?
A moze po prostu przyznaj ze facet jest sredni? Bo powiedz szczerze: ile Leon mial dobrych sezonow? I co wg Ciebie czyni go dobrym zawodnikiem (na miare Bayernu)? Bo do tej pory argument ktorego uzywales to "to nie jest rola Leona". To nie jego rola zeby odbierac, to nie jego rola zeby rozgrywac to nie jego rola zebyu brac gre na siebie to nie jego rola zeby byc przywodca - nigdy nie napisales jaka jest jego rola...
22.07.2023 01:51
@Yakub93 czyli mial 1 naprawde dobry sezon, kiedy cala druzyna wyglada super. Mam przypomniec jego zarobki i fochy? Facet nie ma podjazdu do Vidala ktory tu byl hejtowany
Edytowano : 2023-07-22 00:25:40
@AdiFantasti nudzisz juz tym "slabszy sezon". Leon nie mial "1 slabszego sezonu w Bayernie" tylko mial "1 dobry w Bayernie". Ile jeszcze szans ma dostac?
22.07.2023 00:24
@Yakub93 znowu Goretzka i usprawiedliwianie ze mial gorezy seszon... a kiedy on nie mial gorszego sezonu? poprzedni tez byl slaby, wczesniejszy tez. 1 za Flick dobry, za Kovaca tragedia. Nawet w sezonie Flicka gdy zagral na koniecb ez Kimmicha obok siebie wygladal gorzej od Cuisance!
Czy mozemy skonczyc udawac ze Leon mialk 1 gorszy sezon?
Edytowano : 2023-07-21 23:19:19
mial tylko jeden*
on mial 1 ale dobry
21.07.2023 23:18
@bawaria42 nie ze sie zemsci, ale jaki moglby byc inny powod przedluzania negocjacji niz czekanie na walne niz pokazanie ze: zobaczcie to zalezy ode mnie? mimo ze agent byl w Monachium?
21.07.2023 21:20
Uwaga teoria spiskowa! ale czy kompletnie nierealna?
Dlaczego Davies nie przedluzyl umowy? moim zdaniem Hasan... chcial miec zabezpieczenie przed walnym. Sezon nie ukladal sie dobrze, i o ile bosniak czul sie w miare bezpiecznie to zawsze lepiej miec jeszcze jakies argumenty. Skad taka teoria? Agent Daviesa przylecial do Monachium i siedzial tam az 2 tygodnie! To nie jest normalny czas - z reguly zaprasza sie juz po wstepnych rozmowach, na dopiecie szczegolow oraz podpisanie. Kiedy jednak zaczelo sie palic coraz bardziej Hasan mial powody by takie rozmowy przedluzac az walnego - aby czuc sie bezpieczniej.
Jaki moglyby byc inne powodu skoro agent Daviesa sam mowil ze w zasadzie wszystko bylo uzgodnione?
21.07.2023 18:52
Mam takie odczucie ze od Dreessena bije pewnoscia siebie i swoboda. Nie ma w jego wypowiedziach sztucznosci czy patosu. Czuje sie jakby to byl gosc ktory wie co robi i mial plan.
21.07.2023 18:48
Kima*
redakcjo -> moglisbyscie sie w koncu nauczyc
21.07.2023 04:47
Hasan gdy trenerem byl Flick: zwoluje konferencje by powiedziec ze Werner za 25mln nie pasuje do Bayernu
Hasan gdy trenerem byl pupilek Julian: placi milionyu za goscia ktory jest doslownie (gdy chodzi o profil) Wernerem
#bosniackjarewolucja cofnela nas o 10 lat
Hasan powinien miec zakaz stadionowy
modlbym sie zeby Mane wzial te oferte
21.07.2023 03:09
@Ivan7 dlatego superliga byla jedynym ratunkiem dla nas czy Juventusu (gdzie bilety sa tanie i frekwencje (wlochy) niskie). Hiszpania moze sobie jeszcze da jakos rade. Ale superliga to mialo byc NBA, bez superligi Premierleague bedzie NBA pilki noznej Europy
@DonJupp4ever skoro to rozumiesz to czemu wypominasz City ze wygrali po MS w srodku sezonu?
20.07.2023 23:27
@Mathias czyli w 14 lat sa -100mln rocznie, dla klubu z anglii to normalka, szczegolnie ze pensje u nich nigdy nie osiagnely przesady jak w Barcelonie czy City
20.07.2023 20:24
@Pavelak pieknie pokazales hipokryzje :D Guardiola wykorzystal forme po mundialu, ale Bayern po pandemii w ad-hoc formule - wszystko git xD
Edytowano : 2023-07-20 20:14:28
@Matilegolas czemu nie napiszesz ze ile sprzedali? no i dorzuc kluby angielskie ktore maja jednak wiecej kasy. Wrzucalem statystyke z ostatnich 10 lat kiedys i City bylo za Chelsea, United czy Arsenalem (bodajze na 7 pozycji). Oni NETTO wcale nie wydaja tak duzo, kominu placowego tez nie ma
20.07.2023 20:13
@DonJupp4ever spoiko, moze jestes kibicem sukcesy, dla mnie liczy sie ladna gra nawet jesli nie zdobywamy LM
20.07.2023 20:00
nie rozumiem po co w ogole rozwazana jest opcja wypozyczenia skoro na stole jest 10 baniek
20.07.2023 19:30
@bawaria42 zobacz sobie ile City wydaje Netto (po sprzedazach) i dopiero bluznij. City gra najlepsza dla oka pilke w Europie - czy nie o to chodzi?
20.07.2023 19:26
@Pavelak boli jedynie ze Grabara to jest półgłowek i buc. Myslisz pewnosc siebie z chamstwem. Oczywiscie musiales dodac ze cos BOLI BO POLAK XD zreszta spojrzalem na jego profdil, 24 lata kariera w Liverpoolu u23 i lidze z ktorej wiekszosc klubow jest na poziomie ekstraklasy. Faktycznie ma powody do tej "pewnosci siebie"
20.07.2023 16:56
@tapczan Neppe to bylo jedyne swiatelko w tym ciemnym miejscu w ktorym bylismy (chociaz na poczatku zrobiono mu krzywde gdy byl szefem scoutow)
20.07.2023 16:29
@Piter1985 tu niektorzy o 20mln mowili i byla podjarka jak jakis dziennikarz tak napisal xD
20.07.2023 01:19
@tapczan kazdemu zdąża się powiedzieć głupotę. Hype na Leona miał ten punkt kulminacyjny za Flick - sezon do którego nigdy nie nawiązał. Równie dobrze możemy nadal mówić ze Piatek jest zajebisty, Krycha to klasa światowa a Zielu to poziom Barcelony i Liverpoolu
18.07.2023 17:10
@bawaria42 zeby wyciągnąć dużego piłkarza musisz mieć:
- znajomosci i kontakty
- dobre relacje
- doświadczenie w negocjacjach
- wyczucie i wiedzę jak je prowadzić żeby nie spalić
Hasan nie miał NICZEGO.
Dlaczego Freund miałby nie dać? Wbrew pozorom znane nazwisko wyciągnąć łatwiej
18.07.2023 17:00
@tapczan co rozumiesz przez „polowanie”? Ocena umiejętności. Kpij z tych którzy nazywali go najlepszym Box to niż na świecie a nie tych którzy woleliby kogoś innego w pomocy
18.07.2023 16:47
Witamy w końcu KOMPETENTNĄ osobę na tym stanowisku!
18.07.2023 16:40
West Ham chce Goretzke. To akurat klub na jego poziom. Oby przy kolejnej wizycie w Londynie zalatwiono tgez jego sprzedaz.
18.07.2023 08:37
@bawaria42 a jakie to Mane ma umiejetnosci ktore kwealifiukuja go jako dobrego skrzydlowego? przeciez nie drybling i gre 1 na 1
17.07.2023 19:13
nie ma sensu trzymac pilkarza ktory przez lata mial 1 dobry sezon i pokazal ze jest za slaby na 1 sklad
17.07.2023 14:41
@tapczan @AdiFantasti ciagle powtarzacie o Leonie "ok mial slabszy sezon". Tyle ze tak mozna o nim mowic co roku. Jest wlasnie odwrotnie: Leon mial JEDEN UDANY sezon pod Flickiem, gdzie i tak wystarczylo ze na boisko nie wyszedl Kimmich i Goretzka wygladal jak dziecko we mgle. On wygladal dobrze bo cala druzyna wygladala dobrze, ale gdy trzeba bylo wziac wieksza odpowiedzialnosc w swojej formacji to nie umial tego zrobiv.
Powtorze: Goretzka zaliczyl w Bayernie JEDEN dobry sezon. Jeszcze przeciez za Kovaca gdy gral czasem z Tolisso wygladal fatalnie; dziury jakie byly w srodku wygladaly wrecz absurdalnie, momentami mialo sie wrazenie ze gramy bez srodkowych pomocnikow.
Facet nie ma zadnej powaznej zalety: odbior pilki? niezbyt, ustawianie sie? tragedia, podanie? tragedia, strzal? ok ale przez brak wyczucia gry nie potrafi tego odpowiednio wykorzystywac.
Prasa w Niemczech w tesknocie za Ballackiem napompowala balonik gdy mial lepszy okres (co mega zabawne niektorzy tutaj tez powtarzali ze to najlepszy box-to-box na swiecie xD) i to tyle. Fakty natomiast sa takie ze od momentu przyjscia nie umie wziac na siebie ciezaru i srodek pola zalezy od tego kto gra obok i to nawet w meczach z duzo slabszymi druzynami.
To moze przypomne ze w Polsce prasa tez pompowala Kryche jak szedl do PSG, Zielinski to marzenie Kloppa w Liverpoolu i prawie trafil do Barcy czy wzmocnil Juve a tymczasem realna opcje mial w... Empoli a idzie do Arabii.
Zreszta wiele pokazuja dyskusje o nim gdzie najczesciej pada argument: "to nie jego rola". To nie jego rola bronic, to nie jego rola rozgrywac, to nie jego rola costam.
Box-to-box to pilkarz od wszystkiego. Goretzka jest od niczego.
17.07.2023 14:09
Kim
17.07.2023 13:34
@Oktoberfest Walker na pewno jest lpeszy niz ktokolwiek kogo mamy, ale niestety ok 30 (szczegolnie po) nastepuje znaczacy spadek dynamiki - i to dosc drastycznie, cierpial na to nawet Dani Alves. 33 lata? uhh, ryzykowne. Nie wiem co ma w glowie Cancelo, najwyrazniej nie da sie go wyrwac za rozsadna cene (moze nie chce, moze klub ocenil ze go nie chce).
16.07.2023 00:48
@Orzysz dales sie nabrac naj akies bzdury z prasy
15.07.2023 18:15
@Mistrz358 a w czym glosu mialby nie miec? napisal cos ciekawego z czym mozna sie nie zgodzic? i szkoda ze masz obsesje na moim punkcie - moze bys zauwazyl jak Twoj kolega wmawia innym swoja racje i uwaza ze nie mozna miec innej ;)
Edytowano : 2023-07-15 17:07:59
ostatnio plakales ze niby ja zaczepiam :(
15.07.2023 17:07
@Mathias druzyna ktora ledwo wygrala LM to za wysokie progi dla goscia ktory gra w najlpeszej druzynie Premierleague?
15.07.2023 16:45
@Patryk233 #bosniackarewolucja i sprzatanie po niej
15.07.2023 15:27
@MsM ale jakto Bellingham 100mln a najlepszy box to box w kwiecie wieku 45? :(
co do Walkera: wszystko niby ok 15mln to nie tak duzo, Dani Alves czy Cafu na skrzydle wymiatali duzo dluzej ale od tego wieku pojawia sie ryzyko naglego i duzeo spadku dynaminiki. Jasne chcemy Kanea i Kylera zeby zbudowac cos na przyszly sezon ale:
1) nie widze tego bez pomocnika
2) jest to jednak bardzo krotowzroczne i martwi oraz wychodzi brak skupienia sie na scoutingu
btw kiedys mowilem zeby na prawa kupic Trippiera - oczywiscie bylem wysmiany przez tych samych "znawcow" ktorzy twierdzili ze:
- Goretzka to najlepszy box to box na swiecie
- Lucas jest warty 80mln
- Bosniak sie wyrobil
- "4 cia****y" Hasana to dobre transfery
- 50mln za Lewego to swietny transfer
- Flick uciekl bo zawsze chcial do repry i #bosniackarewolucja nie miala z tym nic wspolnego
nie bede mowil kto ale mam nadziej ze domyslacie sie jaka to parka :D (ostatnio dolaczyl trzeci - taka Trojka Drombo)
15.07.2023 14:45
Szczerze mowiac to nie mam pojecia po co jest 2 druzyna skoro nawet nie moze awansowac do 2BL, to jest jakis idiotyczny przepis.
DO REDAKACJI: czy moglibyscie napisac jakis tekst o tym skad wynika ten zapis? moze wyslac maila do DFB z prosba o jakis komentarz/wytlumaczenie? kompletnie niezrozumiale i kontr-produktywne
15.07.2023 13:01
trzeba przyznac ze City potrafi sprzedawac chyba najlepiej z topowych klubow
Edytowano : 2023-07-15 08:39:50
@Silesi, a jakaz to byla filozofia? sciaganie mlodych? pomylilo Ci sie z BVB
15.07.2023 08:38
@Sonny to mazgaj i kabareciarz udajacy kibica Bayernu i niedoceniajacy legendy
14.07.2023 02:45
Brazzo ma historie zalatwiania spraw z szacunkiem i po cichu xDDDDDDDDDDDDDDDDDD
13.07.2023 21:54
@AdiFantasti w Marcu Muller mial juz podpisana umowe z Neuer dawno swoja na stole (o ile nie podpisana). Moze Lewemu sie przypomnialy czasy jak ktos o nim mowil "Polak nie moze zarabiac wiecej niz Niemiec".
13.07.2023 21:08
@Alistair i to sie powinno zmienic ale teraz pierwsze co trzeba zrobic to posprzatac balagan ktory jest. Zreszta ja najbardziej winie obecnie Kimmicha ktory aspiruje do roli lidera a jako 1 zachowal sie "po szczuerzemu" i oglosil ze zobaczy co bedzie w tym sezonie i narazie nie przedluzy. Tak sie nie zachowuje ktos kto kocha klub i chce byc przykladem, stad nie dziwie sie Daviesowi ze tez powiedzial ze zaczeka. Jak mowie: zarzadzanie kryzysowe i sprzatanie po #bosniackarewolucja
@Alistair @tapczan akurat o obiadku Lewego niczego nie bylo i powtorze: KONTEKST CALOSCI! Muller i Neuer mieli juz dawno podpisane umowy, o Lewym Hasan z Kahnem mowili w mediach ze jest najwazniejszy a tymczasem Piniego zapraszali nie zeby przedstawic umowe tylko na kawe i pitolenie, po czym za chwile sie okazalo ze Halaand byl na obiadku. Nie umieli grac w otwarte karty ani nie umieli grac w pokera. Okazali sie klamcami bez jaj.
@Sonny jak nie wiesz to pomyliles strony
13.07.2023 20:51
@tapczan 2+1 byloby zle?
13.07.2023 19:17
@Alistair po1 i ostatnie: gdyby za kontrakty odpowiadal profesjonalista to zarowno Thiago jak i Alaba byliby w klubie, na Tolisso bysmy cos zarobili a Lewy bilby rekord Mullera. A tak w kazdym przypadku byly problemy przez wiadomo-kogo, pilkarze zblizyli sie do konca umow i opcje na odejscie zaczely wygladac realnie a nie jak cos odleglego. W przypadku Lewego doszly jeszcze obiadki z Halaandem + to ze Muller i Neuer mieli podpisane przedluzenie a Lewemu niczego powaznie nie zaproponowano
Edytowano : 2023-07-13 19:17:13
Ile razy trzeba powtarzac ze nikt nie ma za zle ze Bayern sprawdzal inne opcje tylko chodzi o styl w jakim to robiono? W mediach HAsan mowil jedno, a robil drugie. Zapraszano Roberta i Piniego na kawke gdzie obaj mowili WTF.
13.07.2023 19:15
redakcja wrzuca newsa o tym ze Tel rozwaza wypozycenie tymczasem na twitterze wisi oswiadczenie agencji Tela ze zadnego wypozyczenia nie rozwaza i bedzie walczyl o sklad xd
13.07.2023 15:25
@AdiFantasti czyli chcesz Vlaho nie dlatego ze jest w czyms dobry lub wybija sie w Juve tylko dlatego ze inni tez nie prezentuja sie tam dobrze. To ma byc argument "za"?
Edytowano : 2023-07-12 20:41:50
taka glupia i szalona mysl: moze perspektywa na graczy Juve bylaby inna gdyby napastnik strzelal gole?
12.07.2023 20:39
@kibicod2007
1. Skoro Vlaho "ma potencjal" to czemu sie nie rozwija i gra gorzej niz w Fiorze? doslownie zadnego elementu swojej gry nie poprawil, we wszystkim wyglada bardzo przecietnie. Co jest niby oznaka tego potencjalu? Zagranie 1 dobrego sezonu w karierze?
2. Dostaje od niego mdlosci, ale obecnie najwiekszym argumentem za Vlaho jest... "de Ligt tez gral slabo". Tyle ze de Ligt pochodzil ze szkolki Ajaxu; tam sie gralo wysoko, agresywnie pilka, glownie ustawieniem. w Juve de Ligt nagle musial grac cofniety, w tloku, formacji z wieksza iloscia obroncow. Zupelnie inna gra, zupelnie innego wymagania. Czy Vlahovic dorastal w jakiejs nietypowej dla stylu gry Juve szkolce? albo styl Fiorentiny roznil sie tak straszliwie od tego co graja w Turynie?
3. Bayern potrzebuje napastnika NA JUZ a nie na przyszly sezon. Moze warto przypomniec ze mamy Tela za ktorego dalismy 30mln i ktory ponoc jest mega talentem (kiedy gral wygladal dobrze)
NIE NIE NIE DLA SLABEGO VLAHOVICA!
ew prosze a rzeczowe argumenty
12.07.2023 19:27
czy to jest nowa polityka redakcji? ze codziennie jest nowy glowny news chociaz kompletnie niczego nie wnosi? troche nie rozumiem ale widze konsekwencje wiec chcialbym wiedziec :)
12.07.2023 16:51
zalosny najemnik
12.07.2023 16:11
oczywiscie ze nie, u nas ma mocna pozycje 'w szatni' i brak powaznej konkurencji oraz topowe zarobki - gdzie indziej to dostanie? fakt ze sie mowi o pozwoleniu na odejscie a nie zglosilo sie po niego United ktore potrzebuje pomocnika jak wody (a rozgrywajacych ma) wiele mowi
12.07.2023 16:04
Oby, Kane jest swietnym pilkarzem, mam nadzieje ze wygra u nas 3x LM
10.07.2023 22:58
@fiidoo mam dystans, tylko po co tak pisac? z jednej strony podziw dla Tottiego z drugiej wysmiewanie Kane'a bo akurat my go chcemy? Wlasnie za takie rzeczy nikt nie lubi kibicow Barcelony Kane jest genialnym pilkarzem i poswieca klariere chcac osiagnac cos z Totkami ktorym kibicuje i ktorzy go wychowali - dla mnie to piekne i ok Totki sa klubem przegrywow ale nie jest fair wyponinanie Harryemu tego ze tam jest - wrecz przeciwnie: zasluguje na mega szacunek
Przy czym mam nadzieje ze do nas dolaczy :)
10.07.2023 21:44
wow beka bo klub jest ambitny i ma cele. Dlaczego nie podziw? Tak samo jak wysmiewanie Kane'a ktory jest wierny jednemu klubowi jak Totti - cos co w pilce zawsze bylo uznawane za cnote na dieroten jest wysmiewane. Ludzie troche perspektywy please. Nie kazdy kto odchodzi jest chu***, nie kazdy kto przychodzi jest sswietny, nie kazdy kto u nas gra to najlepszy pilkarz na swiecie. Mega szacunek dla Kane'a ze nie strajkuje i nie uciekl
10.07.2023 19:51
byle nie Vlahovic, trudno, postawic na Tela - po cos wydalismy te 30mln
10.07.2023 18:24
@fiidoo czemu XD? to bardzo sensowna uwaga
10.07.2023 17:04
Na glowe upadliscie. Vlahovic na dzis nie jest lepszy od Chuopo. Jaki klub chcialby sprzedac obiecujacego napastnika w tym wieku? Juve ma problemy ale nie sa na skraju upadku. To juz postawmy na Tela
10.07.2023 00:25
@Edmund wkleilbym jak to pisales ale napiszesz ze wyrwane z kontekstu albo manipulacja jak juz bylo nie raz. Tak jak mowie - ciesze sie ze dojrzales zeby to napisac i ze w przyszlosci bedziesz umial ocenic zawodnika zanim odejdzie z Bayernu. Np Goretzke
09.07.2023 22:44
@Edmund ale nadal jest swietnym transferem za 80mln :)))))))))))))))))))))))))
09.07.2023 21:18
@Edmund jak jest zdrowy i jak jest formie to swietny pilkarz! xDDDDDDDD
09.07.2023 20:48
@Sopariev Goretzka zaliczyl 1 (slowniel: JEDEN) dobry sezon w Bayernie. Pod Flickiem kiedy cala druzyna wygladala kosmicznie, ale i wtedy wystarczylo ze na boisko nie wyszedl Kimmich i Leon wygladal jak dziecko we mgle.
Powtarzanie za niemiecka prasa bajek o najlepszym box-to-box swiata mozna chyba porownac tylko z dalszym upieraniem sie ze Piatek bedzie lepszy od Lewego, Milik to klasowy napastnik a Krycha to swietna 10-tka
09.07.2023 20:43
@Edmund w koncu dojrzales do zmiany zdania :) jeszcze niedawno Lucas byl 'swietnym tyransferem". Moze kiedys dojrzejesz do tego zeby w miare obiektywnie oceniam pilkarzy ktorzy u nas graja an ie tylko tych ktorzy odchodza. W kolejce czeka najlepszy box to box na swiecie Goretzka :D
09.07.2023 20:32
@siudrak0 @DonJupp4ever co innego wybadac zainteresowanie a co innego uzgodnic wartnki umowy. @DonJupp4ever od wielu lat jest tak ze robi sie to za przyzwoleniem klubu lub majac pewnosc ze pilkarza da sie wyrwac "silowo" a nie calkowicie wbrew klubowi. Twoje upraszczanie tematu jest komiczne wiec to "hahaha" to mozesz sobie do lustra.
Levy jest swietnym negocjatorem, prawdopodobnie najlpeszym na rynku i zasluzyl na szacunek. Po wybadaniu czy jest szansa na transfer Bayern powinien sie zglosic do niego i negocjowac. Zupelnie inaczej by to wygladalo gdyby drzwi byly otwarye a zupelnie inaczej wyglada gdy - narazie - sa calkowicie zamkniete.
Co do tego ze nie ma kar za takie dzialania: otoz sa, wtedy gdy druga strona zachowuje sie zupelnie po silowemu. Bayern ma presje i sam chce wywrzec presje, ale nie dzialamy tak jak sie powinno. To jest zreszta nie nowe bo jak pisalem nizej mamy historie takich zachowan; Goretzka byl dogadany juz rok wczesniej, Gotze mimo ze mial klauzule tez byl wykupiony przed finalem LM
09.07.2023 04:05
@tapczan a namawianie, przedstawianie i uzgadnianie umowy to co to jest jak nie buntowanie? To nie sa inne kwestie po prostu niektorzy zawodnicy maja klase i nie robia tego oscentacyjnie. Zreszta uwazasz ze tak jest fair?
Edytowano : 2023-07-08 22:26:14
kolejna rzecz: media zwiazen z Bayernem tez wypuszczaja informacje nt Kane'a - myslisz ze to przypadek czy moze jednak tworzenie presji?
08.07.2023 22:20
@MsM Lewy poszedl na wojne po dlugim okresie czekania na umowe i po tym jak wycieklo ze Hasan spotkal sie z Halaandem u siebie w domu. Przypomne moze tylko ze opieszalosc i brak profesjonalizmu przy przedluzaniu umow byly kluczowa cecha poprzedniego zarzadu i doprowadzily m.in. do odejscia Thiago, Alaby, Tolisso i Sule
Edytowano : 2023-07-08 22:03:50
@tapczan tak, ale co innego gdy robisz to w sytuacji gdy wiesz ze mozesz kogos wykupic lub gdy sytuacja jest jasna ze nie przedluzy umowy szczegolnie ze slabszego klubu a co innego gdy rozmawiasz z klubowa legenda, najlepszym zawodnikiem w sytuacji gdy prezydent nadal chce przedluzyc.
Sam krytykowales i to mocno Barcelone za takie dzialania
08.07.2023 22:01
Zawsze narzekamy tutaj na Barcelone ale akurat jesli chodzi o rozmowy za plecami klubu to Bayern nie jest lepszy i Levy potencjalnie moze nam narobic sporych problemow - choc juz zapewnie nie na to okienko
@Patryk233 po odejsciu Hasana, Lucasa i fiasku Upamecano formula Edmunda sie wyczerpala ale zostalo mu juz ze musi sie czepiac - chociaz moja prosba o to by grupowac wiadomosci i nie zmieniac ciagle glownego newsa bo nowe nie wnosza nic waznego a gubia chocby rozmowy uzytkownikow (gdzie np @AdiFantasti wkleja sporo nowinek) jest najbardziej zasadna. No ale jak widzisz nie dalo sie nie skomentowac uszczypliwie. Do tego to ciagle "Panie Dziennikarzu" - conajmniej jakbym sie tym chwalil czy bylo to cos zlego ¯\_(ツ)_/¯
08.07.2023 21:05
@Edmund Cos Ci zdradze bo moze Ci sie w zyciu przyda: jak komus cos mowisz o swoim zyciu to nie znaczy z automatu ze sie chwalisz. Wspominajac ze bylem dziennikarzem nie pisalem ile zarabialem, kogo poznalem czy gdzie gdzie bylem - jesli dla Ciebie wzmianka o zawodzie ktory sie wykonywalo w konkretnym kontekscie to znaczy ze masz jakies kompleksy albo inny problem.
Druga sprawa ze piszesz do mnie "Panie dziennikarzu" (nie wiem po co " ") nie pierwszy raz i zawsze jest to proba umieszczenia tych slow w kpiacym/wysmiewajacym czy zaczepnym kontekscie. Zadalem wiec proste pytanie: czy Ty probujesz mnie tym obrazic/lpic? Jesli nie to po co to piszesz? Potem placzesz razem z Mistrzem ze to ja Cie zaczepiam
Edytowano : 2023-07-08 19:10:27
jesli dla Ciebie wzmianka(...) to z automatu "chwalenie sie"*
08.07.2023 19:09
@Edmund jak Ci sie nie podoba co pisze to wystarczy nie czytac i nie komentowac ¯\_(ツ)_/¯
PS czy Ty naprawde probujesz mnie obrazic probujac uzywac slowa 'dziennikarz' w sposob kpiacy? xD niesamowity jestes :)
08.07.2023 18:26
Gnabry wiadomo - jedzonko xd
08.07.2023 18:07
i cyk, nowy glowny, ktory juz o Kimie w ciagu tygodnia? dzis 2 :D redakcjo opamietajcie sie!
Co do Neppe: jak mogl byc dobrym scoutem skoro nie mial duzego doswiadczenia? dopiero w tym roku cos sie zadzialo w scoutingu choc nadal duzo za malo. Jesli chodzi o rozmowy z agentami - Neppe reprezentuje Bayern wiec wystarczy nie pajacowac jak Hasan ktory krzyczal na spotkaniu z Pinim czy polecial na spotkanie z agentami tylko po to zeby im powiedziec ze transferu nie bedzie czy notorycznie urywal kontakty w trakcie rozmow (ghostowal) a agentowi Perisica w ogole nie odpowiedzial na prosbe o spotkanie co zemscilo sie pozniej bo klub musial zatrudnic Branchiniego (ciekawe ile nas to kosztowalo?) bo z bosniakiem nikt juz nie chcial rozmawiac. Zreszta w Londynie (Chelsea), a nawet uwaga w Madrycie gdzie Atletico wplacalismy klauzule tez nie :D Trzeba przyznac ze chlop mial talent
08.07.2023 18:01
@Patryk233 czyli sprzedaz 33letniego Lewego to deal zycia i swietnych ruch, zdecydownaie nie zaslugiwal na dluzszy kontrakt niz roczny - ale juz 33 letni boczny obronca bazujacy w duzej mierze na szybkosci za 15mln i z 2 letnim kontraktem to bedzie swietny ruch?
aha
08.07.2023 16:51
@dickinosn85 kto z Bayernu odszedł po roku? Ostatni którego pamietam to Frings
08.07.2023 14:38
@tapczan zobaczymy, ja w 12 nie wierze skoro było spore zainteresowanie piłkarzem oraz to jak szybko się dogadaliśmy
08.07.2023 14:37
@Silesi nie ma szans na to, najpierw podawano 17mln brutto, potem ktos wyskoczyl z 12 i tak podaja redaktorzy na dieroten ale nie ma w co to wierzyc - DiMarzio mowi obecnie o 9 netto (18brutto) czyli blisko tej liczby o ktorej mowilo sie wczesniej. Pilkarza chcialo United i ma wskoczyc do podstawowej jedenastki nie licz ze bedzie to 12
08.07.2023 13:32
DiMarzio podaje 9mln netto (czyli 18 brutto). 12mln to byloby jakies 5-6 netto i mozna je wlozyc miedzy bajki skoro o zawodnika bilo sie United
Edytowano : 2023-07-08 13:30:09
@josh1982 - nie chodzi o ilosc (chociaz o to tez) artykulow tylko o to co jest wrzucane na glowna informacje. Z tych iunformacji nic nie wynika; lepszy bylby 1 zbiorczy news ws Kima i Kanea ew po prostu okienko transferowe Bayernu.
A tak co chwile Kim juz blisko, Kim juz prawie, optymizm ws Kanea, Kim juz juz
08.07.2023 13:28
Nie rozumiem po co kazdy news osobno laduje na glownej. Dramatyczna relacja ze stania w miejscu....
Czy nie lepiej byloby zrobic news zbiorczy? albo dac cos o przygotowaniach a te "wiadomosci" o Kinie po prostu w newsach?
08.07.2023 13:10
@karolina96 skoro taki jest rynek to dlaczego 'mamy udawac' ze to znakomity interes skoro faktycznie nie bedzie?
06.07.2023 09:49
@tapczan przeciez Julek dostal napastnika. Dokladnie takiego jakich lubi
06.07.2023 08:46
Dzis prywatny samolot ktorego uzywaja wlodarze Bayernu byl w Londynie po czym polecial do Nicei. Cyzli Kane i Thuram bylo negocjowani :)
05.07.2023 00:55
Przeskok z Holandii do Niemiec jest duzo wiekszy niz kiedys. Ryan nie niszczyl tak ligi jak chovby de Jong czy de Ligt ze o van de Beeku wspomne. Kazdy wie jak skonczyl de Beek w United. Wiec moze i jest mega talentem ale jak ma sie rozwijac bez gry czy grajac 15 minut? Alaba i Lahm sie rozwineli bo poszli na 2 lata do innych klubow gdzie grali regularnie.
Zarzadzanie kariera mlodych i strategia na kadre NIE ISTNIALY w Bayernie; wypozyczono Richardsa zanmiast Tanguya, wypozyczyno Sabitzera zamiast Ryana.
Po roku(!!!) na lawce jak on ma wskoczyc do gry?
04.07.2023 20:58
@tapczan za Alaba i Sule byla troche inna sytuacja bo nikt ich nie probowal sprzedac i wierzono ze ten ktory byl zrodlem problemow je rozwiaze. Z Sule podobne bylo to ze on tez nie mial pelnego zaufania sztabu zeby byc 1 wyborem wiec odszedl miec pewne miejsce w skladzie. Z Pavardem wiemy ze chce odejsc wiec teraz rola klubu jest znalezc kupca.
Powtorze: Pavard latami gral gdzie mu kazano, niespecjalnie narzekal, z zarobkami byl na dole drabinki (Davies po pol roku dostal 2x tyle ile Pavard, mistrz swiata), nie zaoferowano mu w zadnym momencie przedluzenia (chocby o rok czy 2 z niewielka podwyzka) i caly czas kupujemy srodkowych obroncow. Pavard nie byl tu traktowany dobrze i fakt ze chce odejsc jest absolutnie zrozumialy. Trzeba bylo z nim przedluzac umowe rok temu albo wystawiac na transfer.
No ale sam wiesz kto i jak to zaltwial :)
Natomiast karanie go za to ze chce odejsc? Cmon...
@Patryk233 oddalismy Sabitzera na wypozyczenie a do lawki zostal przyspawany chlopak ktory zeby sie rozwijac powinien grac. Czyli dokladnie to co zrobiono z Tanguyem - zamiast wypozyczyc Tanguya wypozyczono ogranego Richardsa.
Czy jako mlodzik z Holandii siedzac rok na lawce zwiekszasz swoje szanse na gre w nastepnym sezonie czy zmniejszasz? Cos takiego jak zarzadzanie kadra w tym klubie w ogole nie istnialo w ostatnich latach, pytanie jak teraz poustawiac te klocki bo Ryan powinien isc 2 lata pograc w jakims Hoffe czy moze Frankfurcie.
04.07.2023 16:36
@Lampo Fiete-Arp, Cuisance, Lucas
04.07.2023 00:18
"ayern natomiast swojego zawodnika wycenił na 30-40 milionów euro. Taka kwota, jak na zawodnika takiego kalibru jak "Benji", nie jest wcale taka wysoka"
co xD
to jest poziom Langleta czy Lindelofa, czyli pilkarzy za ktorych realnie sie placi 15 baniek
merytorycznwe podparte przykladem i uargumentowane punkty = zmyslone uwagi xDDD jestes boski @DonJupp4ever
23.07.2023 18:43
@DonJupp4ever po raz kolejny zapraszam do odniesienia sie merytorycznego do 5 punktow ktore napisalem argumentujac NIE dla Leona. Ty zdobyles sie jedynie na kpine orazk lamstwo; bo nikt tu nie chce wsadzac na sile Ryana do skladu kosztem Niemca. Zreszta cale to Twoje kpienie nijak ma sie do czegokolwiek co tu jest pisane. Obywatelu...
@vaterland dziwisz mi sie ze przyjmuje ton jaki przyjmuje skoro proby rozmowy
wygladaja wlasnie jak te @DonJupp4ever
23.07.2023 16:27
Ale dzban…
@tapczan niby nie powinno ale odbije się rykoszetem. Dziennikarz zachował się jak debil, czy nam by było fajnie i co by było na stronie gdyby nagle kataloński dziennikarz przyszedł z koszulka Lewego albo nie wiem… madrycki z koszulka Daviesa?
23.07.2023 15:00
@AdiFantasti pewnie nie będzie dopóki nie kupią napastnika i kogoś nie sprzedadza
23.07.2023 14:17
@vaterland naninuencerow mam uczulenie :) jak ktoś przychodzi i mówi ze sprawi ze Bayern będzie popularny to dopiero jest „patronizujace” :D przecież tego nie dało się wziąć na poważnie.
Zreszta gdyby chciał coś robić TK by napisał do redakcji. No i zrobił coś? Czy chodziło o lans i paru nowych obserwujących? No właśnie ;)
@vaterland nie demonizuje. Nasza kadra obecnie nie ma silnego trzonu pod względem umiejętności i mentalnym. Takim był Neuer-Tomek-Lewy wchodził w to Kimmich. Trzon ten jest rozwalony (Neuer sam się wypisał), a nowego nie widać.
Jest szansa ze de Light, Kimmich, Kane będą go tworzyć, może Musiała ale to chwila musi minąć.
Co do Leona - no po prostu ktoś kto miał tyle lat żeby wskoczyć na wymagany poziom i tego nie zrobił, tyle zarabia - lepiej będzie jeśli odejdzie i ktoś inny dostanie szanse.
Moim zdaniem presja jego nazwiska, pozycji, wsparcia mediów utrudni zdrowa konkurencje
23.07.2023 14:00
@vaterland a to nie jest czasem Twoje podejscie? gdzie np we wpisie "I teraz Ty chcesz zeby Leon zostal i bylakonkurencja, a ja dokladnie z tego owodu chce zeby odszedl. Dlaczego?" jest jakis ton o ktorym piszesz? :D
co do tezy "warto pamiętać o tym, że problemy ze spadkiem formy dotyczą również innych piłkarzy. Pytanie tylko kogo da sie odbudować, a kogo nie." - otóż moja argumentacja jest taka ze... nie ma jakiegos wielkiego spadku formy i nie ma specjalnie co liczyc na jakis POWRÓT FORMY
1. Gnabry nie stanie sie pilkarzem grajacym regularnie a nie 1 dobry mecz na 10
2. Sane nie stanie sie pilkarzem ktory gra intensywnie i skoncentrowany caly mecz a nie 10-15minut
3. Coman nie zacznie przekraczac 20 punktow w kanadyjce
4. Obroncy nie zaczna wyprowadzac pilek jak Boateng
5. Neuer tez juz nie bedzie mlodszy i pewnie nie zagra na takim poziomie na jakim pare lat temu
6. Lewy tez juz nie wroci i jedynie Kane moze dac podobna jakosc w ataku
7. Goretzka nie zacznie rozgrywac i brac gry na siebie
Dlatego niespecjalnie jest do czego wracać. Najlepszy mecz tych pilkarzy to nie jest ich formna, ich forma jest wlasnie taka jaka prezentowalismy: chimeryczna, bez powtarzalnosci, ze spora iloscia bledow (tu patrze na Upamecano) z brakiem pomyslu na pokonanie lepszej defensywy.
Jedynie co do Kimmicha mam wrazenie ze jest po prostu wyeksplatowany ale tez gdyby obok mial partnerow ktorzy lepiej sie ustawiaja czy lepiej zagrywaja to wygladalby odpowiednio lepiej.
O ile jestem zdania ze maszynka Juliana inaczej niz Flicka nie dzialala perfekcyjnie i nie bylo automatozmow to zawod nie wynika ze spadku formy tylko z wmawiania sobie ze ta forma moze byc wyzsza. Hasan przed sezonem powiedzial cos w sumie bardzo mnie rozbawilo: ze skoro Gnabry i Coman tyle zarabiaja to w koncu musza pokazac ze sa tyle warci. Jakby podwyzka pensji miala sprawic ze pracownik stanie sie lepszy.
Nasza kadra po prostu nie jest tak silna; Ci ktorzy potrafili dobrze grac od tylu odeszli, trzon Neuer/Muller/Lewy sie posypal w zeszlym sezonie i to bylo widac, a kiedy Gnabry/Coman/Sane mieli przejac odpowiedzialnosc z przodu to wyszlo na jakim poziomie tak naprawde sa. Kimmich zostal w tym wszystkim sam; za nim sie pogorszylo, przed nim sie pogorszylo, obok biega Leon to i on wyglada gorzej.
Jeszcze nie tak dawno (a mozej uz dawno?) w srodku byli Schweinsteiger, Xabi Alonso, Vidal, Thiago. Dzisiaj? Nie bede wymienial nawet.
PS no blagam Cie, przyszedl jakis influencer i mowi ze dzieki niemu Bayern jest/bedzie popularny xDDD Bundesliga jest w Polsce mega popularna od lat (chocby dlatego ze kiedys byla nam najblizsza a i Wichniarek czy inni Polascy pomagali), przespal chyba caly okres Lewandowskiego to jak sie tu nie smiac? :D
23.07.2023 08:35
@DonJupp4ever mam wrazenie ze musze tlumaczyc podstawy ale....
1. Davies jest duzo mlodszy, w futbolu na wysokim poziomie jest krocej, ma wiec prawo popelniac bledy i jeszcze powinien moc je wyeliminowac
2. Pozycja bocznego obroncy jest duzo latwiejsza taktycznie i indywidualnie. Mozna ja znacznie mocniej oprzec na dymamice ktora akurat Davies posiada
3. Zarabia 2x mniej
Rozmawiamy o Leonie a Ty sprowadzasz dyskusje do a czemu nie Davies a czemu niwe Ryan za chwile bedzie a czemu nie ktos inny. Tymczasem dyskusja dotyczy srodkowego pomocnika i konkretnie Goretzki
23.07.2023 00:51
@Edmund cos jak Ty i Hoven? niewazne co Hoven napisze zawsze zle. Taka jest z gory ustalona teza.
Ale widzisz... niektorzy potrafia rozmawiac o wadach i zaletach pilkarzy, nie tylko gdy odejda z klubu. Przyppominam rowniez - bo zapomniales; ze Leon jest za slaby pisalem dawno.
Zawsze mozesz sie odniesc do 5 punktow gdzie argumentuje sytuacje Leona i czemu powinien odejsc. I wiesz, dyskutowac merytorycznie. Potrafisz?
22.07.2023 23:58
@DonJupp4ever 1. ich sytuacja transferowo/kontraktowa jest zupelnie rozna
2. a mozesz powiedziec ktorego niby wychwalam?
chyba Ci sie cos mocno pomylilo xD
Edytowano : 2023-07-22 23:31:15
jak chcesz powaznie rozmawiac to:
1. odnies meryteortycznie do 5 punktow ktore napisalem
2. nie porownuj pilkarzy o zupelnie innej sytuacji
3. nie wymyslaj ze jednego z nich chwale(?)
22.07.2023 23:30
@tapczan skad pomysl ze Pep klamie a nie media zmyslaja? :D
22.07.2023 23:04
przeciez on z kontuzji i tego ze nie umie bronic byl znany w BVB wiec skad zdziwienie? :D
22.07.2023 22:44
@bawaria42 Upa przychodzil jako talent (moim zdaniem transfer alibi pisalem dlaczego wiele razy), Sane mentalny len zgoda. Czy to ze te transfery byly zle maja sprawic ze transfer Mane byl dobry? bo nie rozumiem po co je przywolujesz?
Znamienne jest to ze nie powiedziales niczego dobrego o Mane, a jego transfer ma usprawiedliwic ze inne tez zawiodly. Widzisz bledne kolo przecietnosci?
22.07.2023 22:30
@DonJupp4ever ale rozmawiamy o Leonie czy Daviesie? mieszasz
jak to co ma pozycja? chcesz rozmawiac powaznie czy po prostu sie nie zgadzasz i to Ci wystarczy?
22.07.2023 20:51
@DonJupp4ever
1. mozesz sie nie zgadzac - spoko, jakies argumenty?
2. Zielinski to tez reprezentant kraju - widziales kadre Niemiec? zreszta Leon z niej powoli wypada
3. ryalizacja jest spoko, tylko nie wiem jak uwaznie przeczytales co pisales ale: sprawia ze rywalizacja NIE JEST ZDROWA (powody masz wymienione). Chcesz ZDROWEJ rywalizacji w Bayernie? to bes Goretzki
4. Jersli Leon te rywalizacje porzegra to bedzie warty 0 (ze swoimi zarobkami). Sam apelowales zeby lepiej sprzedawac. To w koncu jak?
5. Rozmawiamy o Leonie czy Daviesie? nie rozumiem co jego przyklad tu robi, nie mieszaj tych spraw, maja zupelnie inna pozycje
Edytowano : 2023-07-22 20:25:37
czy li lepiej odstrzelic Gravenbercha ktory moze stac sie pilkarzem jakiego potrzebujemy ale zostawic Goretzke ktory nawet w formie jest pilkarzem ktorego niepotrzebujemy?
podzial w pomocy wyglada tak: Kimmich - rozgrywajacy, Musiala/Tomek - ofensywny, kreaujacy, 3 pomocnmik musi byc bardziej defensywny: Xabi/Thiago ew ktos basrdziej destrukcyjny (Laimer).
Goretzka NIE ZASTAPI ZADNEGO z tej 3. Nie umie kreaowac, nie umie wychodzic spod pressingu (gra tylko prozdem do bramki) i nie umie w destrukcje. Po co jest w kadrze?
22.07.2023 20:22
@AdiFantasti zgadzamy sie co do tego ze chcemy aby w Bayernie byl silny srodek pola a do tego potrzebnych jest wiecej niz 2 pomocnikow i konkurencja.
I teraz Ty chcesz zeby Leon zostal i bylakonkurencja, a ja dokladnie z tego owodu chce zeby odszedl. Dlaczego?
1. Leon jest tu juz 5 sezonow - przez ten okres mial roznych trenerow ktorzy probowali go wpasowac i udalo sie mu sie zagrac 1 dobry sezon razem z cala druzyna. Pamietasz mecze pod koniec sezonu gdy Kimmich dostawal wolne? Goretzka wygladal wtedy fatalnie. Wiec pytanie czy ten jego jeden dobry sezon to tak naprawde indywidualnie byl az tak dobry?
2. Presja mediow - gdy sie patrzy na kadre niemiec to sie poplakac mozna ze smutku jak wyglada teraz a jak wygladala jeszcze niedawno. W Niemczech bedzie presja zeby Leon gral bo jest do niego sentyment i jest nadal wazny dla kadry. On w skladzie = brak zdrowej konkurencji (ktorej chcesz)
3. Jego profil - zalozmy ze Leon poprawi forme (chociaz moim zdanime on po prostu jest na takim poziomie jaki pokazuje i nie ma miejsca zeby cos poprawiac). Czy Goretzka nawet w lepszej formie jest tej druzynie potrzebny w srodku pola? Nie! On nie potrafi obrocic sie z pilka (gra dobrze tylko twarza do brmaki), nie potrafi wyjsc krotkim podaniem spod pressingu, generalnie malo potrafi w obszarze podan. Nam jest poitrzebny albo ktos bardziej defensywny albo wlasnie taki Thiago - ktory robil przewage dzierki technice. Leon nawet w formie to pilkarz ktory nie jest potrzebny.
4. Jesli Leon zostanie (1. po co skoro jak argumentuje wyzej nawet w formie nie ma potrzebnego profilu? 2. tyle lat to wystarczajaca ilosc szans) to pytanie czy w ogole go chcemy w srodku w 1 skladzie, a 2 jesli nie wygra rywalizacji to czy przy jego zarobkach w ogole uda sie go sprzedac? Dzis sie mowi o 40-50mln, o ilu by sie mowilo po slabym sezonie? Czy w ogole bylby sprzedawalny? Po tylu latach trzeba go po prostu wymienic na kogos innego lub...
5. dac szanse tym ktorzy juz tu sa. Uczciwa, bezp resji mediow, bez presji z szatni, bez presji posiadania pilkarza ktorego chcesz sprzedac i ktory zarabia krocie. Czyli bez Leona w Monachium
Chcialbym w tej dyskusji podkreslic punkt 3 bo czytajac sugestie ze Goretzka wroci do formy i powinien dostac szanse, mysle ze zapomina sie o pytaniu czy w ogole go chcemy nawet w lepszej formie. Czy to jest typ pilkarza (w zasadzie jaki to typ?) ktory nie umiejac grac pilka jest w ogole potrzebny takiemu klubowi?
Ahh ile bym dal za takiego VIdala nawet w wieku 33 lat...
22.07.2023 17:58
@bawaria42 totalnie zawiodl sportowo, tragiczna dyscyplina
22.07.2023 11:54
@Edmund no nie wiem taka szalona - uwaga mysl! tzn nie jestem pewny czy to jest w ogole mozliwe ale.... moze kogos kupmy? Zreszta przyszedl Laimer ktory ma konkretny profil i konkretne zalety. Skoro jest z przodu Musiala/Muller to moze taki pracus z tylu bedzie brakujacym ogniwem. Ja nie bardzo wiem co Goretzka mialby robic na boisku
22.07.2023 11:52
czyli 1mln zamiast 10...
22.07.2023 04:52
@Filozof tak samo posag ze Swiebodzina jest wiekszy od tego z Rio ;)
22.07.2023 04:40
@AdiFantasti "Dlatego Leona trzeba zostawić"
Nie. Leon nie pokazal ze 1 sklad Bayernu to jego poziom - i wlasnie dlatego go trzeba sprzedac, bo mial na to wiele sezonow. Co to znaczy trzeba zostawic? pilkarza ktory jest ewidentnie za slaby, jesli chodzi o wiek wlasnie powinien wchodzic w swoj peak, mial totalne zaufanie i wszystko zaprzepascil - fakt ze nie wykorzystal szansy ma byc z jakiegos powodu argumentem ZA TYM zeby zostal? LMAO
"Przez lata pokazales ze jestes za slaby dlatego dostaniesz kolejna szanse!" Wspaniala mentalnosc :D Taka bosniacka
Edytowano : 2023-07-22 04:32:02
@Filozof, Goretzka I ballack w jednej linijce - ughhh, przykre i bluzniercze
22.07.2023 04:31
PSG potrafilo odstawic Mbappe od tournee - dlaczego my nie mozemy wyslac jasnego sygnalu do Mane i Sarra?
22.07.2023 04:18
@siudrak0 zawsze gdy jest dyskusja o Goretzce do tego sie sprowadza: ale on nie jest ofensywnym pilkarzem, ale to nie do niego nalezy rozegranie, ale on nie jest od odbioru, ale on nie jest od wyprowadzania, "ale on nie jest od..." I chociaz @AdiFantasti ma czesto wywazone zdanie to nie przypominam sobie zeby kiedykolwiek wskazal MOCNA strone Leona, zawsze jest usprawiedliwianie od czego on nie jest. Zostac ma bo jest niemcem ;)
Z jakiegos powodu pilkarz ktorego cale dieroten nie umie wskazac mocne strony ma byc najlpeszym box-to-box - czyli pilkarz do niczego niczego ma byc pilkarzem od wszystkiego, gdzie b2b to wlasnie zupelnie odwrotnie: pilkarz odbry we wszystkim.
Teraz badzmy szczerzy: czy Leon jest dobry w defensywnie, wyprowadzaniu i ofensywie? Tak jak powinien byc b2b? No i teraz wracamy do tego co sie o nim tutaj pisze: ciagle usprawiedliwianie dlaczego w zadnym z tych elementow nie jest dobry.
22.07.2023 04:12
@AdiFantasti a co to znaczy 'najazdy'? napisanie ze gosc jest sredni i niewystarczajacy na taki klub jak Bayern to wg Ciebie najazd bo rowniez wg Ciebie "mial gorszy sezon". Gorszy sezon za Kovaca, potem znowu znowu gorszy, potem sredni, potem dobry za Flicka potem znow gorszy i znow 2 fatalne.
Bo ze mial "gorszy sezon" juz pisales przez kilka sezonow. I to jest wg Ciebie "najazd"? Jak ktos sie ciagle potyka o wlasne nogi i mowisz ze jest "fajtlapa" to jest "najazd"?
A moze po prostu przyznaj ze facet jest sredni? Bo powiedz szczerze: ile Leon mial dobrych sezonow? I co wg Ciebie czyni go dobrym zawodnikiem (na miare Bayernu)? Bo do tej pory argument ktorego uzywales to "to nie jest rola Leona". To nie jego rola zeby odbierac, to nie jego rola zeby rozgrywac to nie jego rola zebyu brac gre na siebie to nie jego rola zeby byc przywodca - nigdy nie napisales jaka jest jego rola...
22.07.2023 01:51
@Yakub93 czyli mial 1 naprawde dobry sezon, kiedy cala druzyna wyglada super. Mam przypomniec jego zarobki i fochy? Facet nie ma podjazdu do Vidala ktory tu byl hejtowany
Edytowano : 2023-07-22 00:25:40
@AdiFantasti nudzisz juz tym "slabszy sezon". Leon nie mial "1 slabszego sezonu w Bayernie" tylko mial "1 dobry w Bayernie". Ile jeszcze szans ma dostac?
22.07.2023 00:24
@Yakub93 znowu Goretzka i usprawiedliwianie ze mial gorezy seszon... a kiedy on nie mial gorszego sezonu? poprzedni tez byl slaby, wczesniejszy tez. 1 za Flick dobry, za Kovaca tragedia. Nawet w sezonie Flicka gdy zagral na koniecb ez Kimmicha obok siebie wygladal gorzej od Cuisance!
Czy mozemy skonczyc udawac ze Leon mialk 1 gorszy sezon?
Edytowano : 2023-07-21 23:19:19
mial tylko jeden*
on mial 1 ale dobry
21.07.2023 23:18
@bawaria42 nie ze sie zemsci, ale jaki moglby byc inny powod przedluzania negocjacji niz czekanie na walne niz pokazanie ze: zobaczcie to zalezy ode mnie? mimo ze agent byl w Monachium?
21.07.2023 21:20
Uwaga teoria spiskowa! ale czy kompletnie nierealna?
Dlaczego Davies nie przedluzyl umowy? moim zdaniem Hasan... chcial miec zabezpieczenie przed walnym. Sezon nie ukladal sie dobrze, i o ile bosniak czul sie w miare bezpiecznie to zawsze lepiej miec jeszcze jakies argumenty. Skad taka teoria? Agent Daviesa przylecial do Monachium i siedzial tam az 2 tygodnie! To nie jest normalny czas - z reguly zaprasza sie juz po wstepnych rozmowach, na dopiecie szczegolow oraz podpisanie. Kiedy jednak zaczelo sie palic coraz bardziej Hasan mial powody by takie rozmowy przedluzac az walnego - aby czuc sie bezpieczniej.
Jaki moglyby byc inne powodu skoro agent Daviesa sam mowil ze w zasadzie wszystko bylo uzgodnione?
21.07.2023 18:52
Mam takie odczucie ze od Dreessena bije pewnoscia siebie i swoboda. Nie ma w jego wypowiedziach sztucznosci czy patosu. Czuje sie jakby to byl gosc ktory wie co robi i mial plan.
21.07.2023 18:48
Kima*
redakcjo -> moglisbyscie sie w koncu nauczyc
21.07.2023 04:47
Hasan gdy trenerem byl Flick: zwoluje konferencje by powiedziec ze Werner za 25mln nie pasuje do Bayernu
Hasan gdy trenerem byl pupilek Julian: placi milionyu za goscia ktory jest doslownie (gdy chodzi o profil) Wernerem
#bosniackjarewolucja cofnela nas o 10 lat
Hasan powinien miec zakaz stadionowy
modlbym sie zeby Mane wzial te oferte
21.07.2023 03:09
@Ivan7 dlatego superliga byla jedynym ratunkiem dla nas czy Juventusu (gdzie bilety sa tanie i frekwencje (wlochy) niskie). Hiszpania moze sobie jeszcze da jakos rade. Ale superliga to mialo byc NBA, bez superligi Premierleague bedzie NBA pilki noznej Europy
@DonJupp4ever skoro to rozumiesz to czemu wypominasz City ze wygrali po MS w srodku sezonu?
20.07.2023 23:27
@Mathias czyli w 14 lat sa -100mln rocznie, dla klubu z anglii to normalka, szczegolnie ze pensje u nich nigdy nie osiagnely przesady jak w Barcelonie czy City
20.07.2023 20:24
@Pavelak pieknie pokazales hipokryzje :D Guardiola wykorzystal forme po mundialu, ale Bayern po pandemii w ad-hoc formule - wszystko git xD
Edytowano : 2023-07-20 20:14:28
@Matilegolas czemu nie napiszesz ze ile sprzedali? no i dorzuc kluby angielskie ktore maja jednak wiecej kasy. Wrzucalem statystyke z ostatnich 10 lat kiedys i City bylo za Chelsea, United czy Arsenalem (bodajze na 7 pozycji). Oni NETTO wcale nie wydaja tak duzo, kominu placowego tez nie ma
20.07.2023 20:13
@DonJupp4ever spoiko, moze jestes kibicem sukcesy, dla mnie liczy sie ladna gra nawet jesli nie zdobywamy LM
20.07.2023 20:00
nie rozumiem po co w ogole rozwazana jest opcja wypozyczenia skoro na stole jest 10 baniek
20.07.2023 19:30
@bawaria42 zobacz sobie ile City wydaje Netto (po sprzedazach) i dopiero bluznij. City gra najlepsza dla oka pilke w Europie - czy nie o to chodzi?
20.07.2023 19:26
@Pavelak boli jedynie ze Grabara to jest półgłowek i buc. Myslisz pewnosc siebie z chamstwem. Oczywiscie musiales dodac ze cos BOLI BO POLAK XD zreszta spojrzalem na jego profdil, 24 lata kariera w Liverpoolu u23 i lidze z ktorej wiekszosc klubow jest na poziomie ekstraklasy. Faktycznie ma powody do tej "pewnosci siebie"
20.07.2023 16:56
@tapczan Neppe to bylo jedyne swiatelko w tym ciemnym miejscu w ktorym bylismy (chociaz na poczatku zrobiono mu krzywde gdy byl szefem scoutow)
20.07.2023 16:29
@Piter1985 tu niektorzy o 20mln mowili i byla podjarka jak jakis dziennikarz tak napisal xD
20.07.2023 01:19
@tapczan kazdemu zdąża się powiedzieć głupotę. Hype na Leona miał ten punkt kulminacyjny za Flick - sezon do którego nigdy nie nawiązał. Równie dobrze możemy nadal mówić ze Piatek jest zajebisty, Krycha to klasa światowa a Zielu to poziom Barcelony i Liverpoolu
18.07.2023 17:10
@bawaria42 zeby wyciągnąć dużego piłkarza musisz mieć:
- znajomosci i kontakty
- dobre relacje
- doświadczenie w negocjacjach
- wyczucie i wiedzę jak je prowadzić żeby nie spalić
Hasan nie miał NICZEGO.
Dlaczego Freund miałby nie dać? Wbrew pozorom znane nazwisko wyciągnąć łatwiej
18.07.2023 17:00
@tapczan co rozumiesz przez „polowanie”? Ocena umiejętności. Kpij z tych którzy nazywali go najlepszym Box to niż na świecie a nie tych którzy woleliby kogoś innego w pomocy
18.07.2023 16:47
Witamy w końcu KOMPETENTNĄ osobę na tym stanowisku!
18.07.2023 16:40
West Ham chce Goretzke. To akurat klub na jego poziom. Oby przy kolejnej wizycie w Londynie zalatwiono tgez jego sprzedaz.
18.07.2023 08:37
@bawaria42 a jakie to Mane ma umiejetnosci ktore kwealifiukuja go jako dobrego skrzydlowego? przeciez nie drybling i gre 1 na 1
17.07.2023 19:13
nie ma sensu trzymac pilkarza ktory przez lata mial 1 dobry sezon i pokazal ze jest za slaby na 1 sklad
17.07.2023 14:41
@tapczan @AdiFantasti ciagle powtarzacie o Leonie "ok mial slabszy sezon". Tyle ze tak mozna o nim mowic co roku. Jest wlasnie odwrotnie: Leon mial JEDEN UDANY sezon pod Flickiem, gdzie i tak wystarczylo ze na boisko nie wyszedl Kimmich i Goretzka wygladal jak dziecko we mgle. On wygladal dobrze bo cala druzyna wygladala dobrze, ale gdy trzeba bylo wziac wieksza odpowiedzialnosc w swojej formacji to nie umial tego zrobiv.
Powtorze: Goretzka zaliczyl w Bayernie JEDEN dobry sezon. Jeszcze przeciez za Kovaca gdy gral czasem z Tolisso wygladal fatalnie; dziury jakie byly w srodku wygladaly wrecz absurdalnie, momentami mialo sie wrazenie ze gramy bez srodkowych pomocnikow.
Facet nie ma zadnej powaznej zalety: odbior pilki? niezbyt, ustawianie sie? tragedia, podanie? tragedia, strzal? ok ale przez brak wyczucia gry nie potrafi tego odpowiednio wykorzystywac.
Prasa w Niemczech w tesknocie za Ballackiem napompowala balonik gdy mial lepszy okres (co mega zabawne niektorzy tutaj tez powtarzali ze to najlepszy box-to-box na swiecie xD) i to tyle. Fakty natomiast sa takie ze od momentu przyjscia nie umie wziac na siebie ciezaru i srodek pola zalezy od tego kto gra obok i to nawet w meczach z duzo slabszymi druzynami.
To moze przypomne ze w Polsce prasa tez pompowala Kryche jak szedl do PSG, Zielinski to marzenie Kloppa w Liverpoolu i prawie trafil do Barcy czy wzmocnil Juve a tymczasem realna opcje mial w... Empoli a idzie do Arabii.
Zreszta wiele pokazuja dyskusje o nim gdzie najczesciej pada argument: "to nie jego rola". To nie jego rola bronic, to nie jego rola rozgrywac, to nie jego rola costam.
Box-to-box to pilkarz od wszystkiego. Goretzka jest od niczego.
17.07.2023 14:09
Kim
17.07.2023 13:34
@Oktoberfest Walker na pewno jest lpeszy niz ktokolwiek kogo mamy, ale niestety ok 30 (szczegolnie po) nastepuje znaczacy spadek dynamiki - i to dosc drastycznie, cierpial na to nawet Dani Alves. 33 lata? uhh, ryzykowne. Nie wiem co ma w glowie Cancelo, najwyrazniej nie da sie go wyrwac za rozsadna cene (moze nie chce, moze klub ocenil ze go nie chce).
16.07.2023 00:48
@Orzysz dales sie nabrac naj akies bzdury z prasy
15.07.2023 18:15
@Mistrz358 a w czym glosu mialby nie miec? napisal cos ciekawego z czym mozna sie nie zgodzic? i szkoda ze masz obsesje na moim punkcie - moze bys zauwazyl jak Twoj kolega wmawia innym swoja racje i uwaza ze nie mozna miec innej ;)
Edytowano : 2023-07-15 17:07:59
ostatnio plakales ze niby ja zaczepiam :(
15.07.2023 17:07
@Mathias druzyna ktora ledwo wygrala LM to za wysokie progi dla goscia ktory gra w najlpeszej druzynie Premierleague?
15.07.2023 16:45
@Patryk233 #bosniackarewolucja i sprzatanie po niej
15.07.2023 15:27
@MsM ale jakto Bellingham 100mln a najlepszy box to box w kwiecie wieku 45? :(
co do Walkera: wszystko niby ok 15mln to nie tak duzo, Dani Alves czy Cafu na skrzydle wymiatali duzo dluzej ale od tego wieku pojawia sie ryzyko naglego i duzeo spadku dynaminiki. Jasne chcemy Kanea i Kylera zeby zbudowac cos na przyszly sezon ale:
1) nie widze tego bez pomocnika
2) jest to jednak bardzo krotowzroczne i martwi oraz wychodzi brak skupienia sie na scoutingu
btw kiedys mowilem zeby na prawa kupic Trippiera - oczywiscie bylem wysmiany przez tych samych "znawcow" ktorzy twierdzili ze:
- Goretzka to najlepszy box to box na swiecie
- Lucas jest warty 80mln
- Bosniak sie wyrobil
- "4 cia****y" Hasana to dobre transfery
- 50mln za Lewego to swietny transfer
- Flick uciekl bo zawsze chcial do repry i #bosniackarewolucja nie miala z tym nic wspolnego
nie bede mowil kto ale mam nadziej ze domyslacie sie jaka to parka :D (ostatnio dolaczyl trzeci - taka Trojka Drombo)
15.07.2023 14:45
Szczerze mowiac to nie mam pojecia po co jest 2 druzyna skoro nawet nie moze awansowac do 2BL, to jest jakis idiotyczny przepis.
DO REDAKACJI: czy moglibyscie napisac jakis tekst o tym skad wynika ten zapis? moze wyslac maila do DFB z prosba o jakis komentarz/wytlumaczenie? kompletnie niezrozumiale i kontr-produktywne
15.07.2023 13:01
trzeba przyznac ze City potrafi sprzedawac chyba najlepiej z topowych klubow
Edytowano : 2023-07-15 08:39:50
@Silesi, a jakaz to byla filozofia? sciaganie mlodych? pomylilo Ci sie z BVB
15.07.2023 08:38
@Sonny to mazgaj i kabareciarz udajacy kibica Bayernu i niedoceniajacy legendy
14.07.2023 02:45
Brazzo ma historie zalatwiania spraw z szacunkiem i po cichu xDDDDDDDDDDDDDDDDDD
13.07.2023 21:54
@AdiFantasti w Marcu Muller mial juz podpisana umowe z Neuer dawno swoja na stole (o ile nie podpisana). Moze Lewemu sie przypomnialy czasy jak ktos o nim mowil "Polak nie moze zarabiac wiecej niz Niemiec".
13.07.2023 21:08
@Alistair i to sie powinno zmienic ale teraz pierwsze co trzeba zrobic to posprzatac balagan ktory jest. Zreszta ja najbardziej winie obecnie Kimmicha ktory aspiruje do roli lidera a jako 1 zachowal sie "po szczuerzemu" i oglosil ze zobaczy co bedzie w tym sezonie i narazie nie przedluzy. Tak sie nie zachowuje ktos kto kocha klub i chce byc przykladem, stad nie dziwie sie Daviesowi ze tez powiedzial ze zaczeka. Jak mowie: zarzadzanie kryzysowe i sprzatanie po #bosniackarewolucja
@Alistair @tapczan akurat o obiadku Lewego niczego nie bylo i powtorze: KONTEKST CALOSCI! Muller i Neuer mieli juz dawno podpisane umowy, o Lewym Hasan z Kahnem mowili w mediach ze jest najwazniejszy a tymczasem Piniego zapraszali nie zeby przedstawic umowe tylko na kawe i pitolenie, po czym za chwile sie okazalo ze Halaand byl na obiadku. Nie umieli grac w otwarte karty ani nie umieli grac w pokera. Okazali sie klamcami bez jaj.
@Sonny jak nie wiesz to pomyliles strony
13.07.2023 20:51
@tapczan 2+1 byloby zle?
13.07.2023 19:17
@Alistair po1 i ostatnie: gdyby za kontrakty odpowiadal profesjonalista to zarowno Thiago jak i Alaba byliby w klubie, na Tolisso bysmy cos zarobili a Lewy bilby rekord Mullera. A tak w kazdym przypadku byly problemy przez wiadomo-kogo, pilkarze zblizyli sie do konca umow i opcje na odejscie zaczely wygladac realnie a nie jak cos odleglego. W przypadku Lewego doszly jeszcze obiadki z Halaandem + to ze Muller i Neuer mieli podpisane przedluzenie a Lewemu niczego powaznie nie zaproponowano
Edytowano : 2023-07-13 19:17:13
Ile razy trzeba powtarzac ze nikt nie ma za zle ze Bayern sprawdzal inne opcje tylko chodzi o styl w jakim to robiono? W mediach HAsan mowil jedno, a robil drugie. Zapraszano Roberta i Piniego na kawke gdzie obaj mowili WTF.
13.07.2023 19:15
redakcja wrzuca newsa o tym ze Tel rozwaza wypozycenie tymczasem na twitterze wisi oswiadczenie agencji Tela ze zadnego wypozyczenia nie rozwaza i bedzie walczyl o sklad xd
13.07.2023 15:25
@AdiFantasti czyli chcesz Vlaho nie dlatego ze jest w czyms dobry lub wybija sie w Juve tylko dlatego ze inni tez nie prezentuja sie tam dobrze. To ma byc argument "za"?
Edytowano : 2023-07-12 20:41:50
taka glupia i szalona mysl: moze perspektywa na graczy Juve bylaby inna gdyby napastnik strzelal gole?
12.07.2023 20:39
@kibicod2007
1. Skoro Vlaho "ma potencjal" to czemu sie nie rozwija i gra gorzej niz w Fiorze? doslownie zadnego elementu swojej gry nie poprawil, we wszystkim wyglada bardzo przecietnie. Co jest niby oznaka tego potencjalu? Zagranie 1 dobrego sezonu w karierze?
2. Dostaje od niego mdlosci, ale obecnie najwiekszym argumentem za Vlaho jest... "de Ligt tez gral slabo". Tyle ze de Ligt pochodzil ze szkolki Ajaxu; tam sie gralo wysoko, agresywnie pilka, glownie ustawieniem. w Juve de Ligt nagle musial grac cofniety, w tloku, formacji z wieksza iloscia obroncow. Zupelnie inna gra, zupelnie innego wymagania. Czy Vlahovic dorastal w jakiejs nietypowej dla stylu gry Juve szkolce? albo styl Fiorentiny roznil sie tak straszliwie od tego co graja w Turynie?
3. Bayern potrzebuje napastnika NA JUZ a nie na przyszly sezon. Moze warto przypomniec ze mamy Tela za ktorego dalismy 30mln i ktory ponoc jest mega talentem (kiedy gral wygladal dobrze)
NIE NIE NIE DLA SLABEGO VLAHOVICA!
ew prosze a rzeczowe argumenty
12.07.2023 19:27
czy to jest nowa polityka redakcji? ze codziennie jest nowy glowny news chociaz kompletnie niczego nie wnosi? troche nie rozumiem ale widze konsekwencje wiec chcialbym wiedziec :)
12.07.2023 16:51
zalosny najemnik
12.07.2023 16:11
oczywiscie ze nie, u nas ma mocna pozycje 'w szatni' i brak powaznej konkurencji oraz topowe zarobki - gdzie indziej to dostanie? fakt ze sie mowi o pozwoleniu na odejscie a nie zglosilo sie po niego United ktore potrzebuje pomocnika jak wody (a rozgrywajacych ma) wiele mowi
12.07.2023 16:04
Oby, Kane jest swietnym pilkarzem, mam nadzieje ze wygra u nas 3x LM
10.07.2023 22:58
@fiidoo mam dystans, tylko po co tak pisac? z jednej strony podziw dla Tottiego z drugiej wysmiewanie Kane'a bo akurat my go chcemy? Wlasnie za takie rzeczy nikt nie lubi kibicow Barcelony Kane jest genialnym pilkarzem i poswieca klariere chcac osiagnac cos z Totkami ktorym kibicuje i ktorzy go wychowali - dla mnie to piekne i ok Totki sa klubem przegrywow ale nie jest fair wyponinanie Harryemu tego ze tam jest - wrecz przeciwnie: zasluguje na mega szacunek
Przy czym mam nadzieje ze do nas dolaczy :)
10.07.2023 21:44
wow beka bo klub jest ambitny i ma cele. Dlaczego nie podziw? Tak samo jak wysmiewanie Kane'a ktory jest wierny jednemu klubowi jak Totti - cos co w pilce zawsze bylo uznawane za cnote na dieroten jest wysmiewane. Ludzie troche perspektywy please. Nie kazdy kto odchodzi jest chu***, nie kazdy kto przychodzi jest sswietny, nie kazdy kto u nas gra to najlepszy pilkarz na swiecie. Mega szacunek dla Kane'a ze nie strajkuje i nie uciekl
10.07.2023 19:51
byle nie Vlahovic, trudno, postawic na Tela - po cos wydalismy te 30mln
10.07.2023 18:24
@fiidoo czemu XD? to bardzo sensowna uwaga
10.07.2023 17:04
Na glowe upadliscie. Vlahovic na dzis nie jest lepszy od Chuopo. Jaki klub chcialby sprzedac obiecujacego napastnika w tym wieku? Juve ma problemy ale nie sa na skraju upadku. To juz postawmy na Tela
10.07.2023 00:25
@Edmund wkleilbym jak to pisales ale napiszesz ze wyrwane z kontekstu albo manipulacja jak juz bylo nie raz. Tak jak mowie - ciesze sie ze dojrzales zeby to napisac i ze w przyszlosci bedziesz umial ocenic zawodnika zanim odejdzie z Bayernu. Np Goretzke
09.07.2023 22:44
@Edmund ale nadal jest swietnym transferem za 80mln :)))))))))))))))))))))))))
09.07.2023 21:18
@Edmund jak jest zdrowy i jak jest formie to swietny pilkarz! xDDDDDDDD
09.07.2023 20:48
@Sopariev Goretzka zaliczyl 1 (slowniel: JEDEN) dobry sezon w Bayernie. Pod Flickiem kiedy cala druzyna wygladala kosmicznie, ale i wtedy wystarczylo ze na boisko nie wyszedl Kimmich i Leon wygladal jak dziecko we mgle.
Powtarzanie za niemiecka prasa bajek o najlepszym box-to-box swiata mozna chyba porownac tylko z dalszym upieraniem sie ze Piatek bedzie lepszy od Lewego, Milik to klasowy napastnik a Krycha to swietna 10-tka
09.07.2023 20:43
@Edmund w koncu dojrzales do zmiany zdania :) jeszcze niedawno Lucas byl 'swietnym tyransferem". Moze kiedys dojrzejesz do tego zeby w miare obiektywnie oceniam pilkarzy ktorzy u nas graja an ie tylko tych ktorzy odchodza. W kolejce czeka najlepszy box to box na swiecie Goretzka :D
09.07.2023 20:32
@siudrak0 @DonJupp4ever co innego wybadac zainteresowanie a co innego uzgodnic wartnki umowy. @DonJupp4ever od wielu lat jest tak ze robi sie to za przyzwoleniem klubu lub majac pewnosc ze pilkarza da sie wyrwac "silowo" a nie calkowicie wbrew klubowi. Twoje upraszczanie tematu jest komiczne wiec to "hahaha" to mozesz sobie do lustra.
Levy jest swietnym negocjatorem, prawdopodobnie najlpeszym na rynku i zasluzyl na szacunek. Po wybadaniu czy jest szansa na transfer Bayern powinien sie zglosic do niego i negocjowac. Zupelnie inaczej by to wygladalo gdyby drzwi byly otwarye a zupelnie inaczej wyglada gdy - narazie - sa calkowicie zamkniete.
Co do tego ze nie ma kar za takie dzialania: otoz sa, wtedy gdy druga strona zachowuje sie zupelnie po silowemu. Bayern ma presje i sam chce wywrzec presje, ale nie dzialamy tak jak sie powinno. To jest zreszta nie nowe bo jak pisalem nizej mamy historie takich zachowan; Goretzka byl dogadany juz rok wczesniej, Gotze mimo ze mial klauzule tez byl wykupiony przed finalem LM
09.07.2023 04:05
@tapczan a namawianie, przedstawianie i uzgadnianie umowy to co to jest jak nie buntowanie? To nie sa inne kwestie po prostu niektorzy zawodnicy maja klase i nie robia tego oscentacyjnie. Zreszta uwazasz ze tak jest fair?
Edytowano : 2023-07-08 22:26:14
kolejna rzecz: media zwiazen z Bayernem tez wypuszczaja informacje nt Kane'a - myslisz ze to przypadek czy moze jednak tworzenie presji?
08.07.2023 22:20
@MsM Lewy poszedl na wojne po dlugim okresie czekania na umowe i po tym jak wycieklo ze Hasan spotkal sie z Halaandem u siebie w domu. Przypomne moze tylko ze opieszalosc i brak profesjonalizmu przy przedluzaniu umow byly kluczowa cecha poprzedniego zarzadu i doprowadzily m.in. do odejscia Thiago, Alaby, Tolisso i Sule
Edytowano : 2023-07-08 22:03:50
@tapczan tak, ale co innego gdy robisz to w sytuacji gdy wiesz ze mozesz kogos wykupic lub gdy sytuacja jest jasna ze nie przedluzy umowy szczegolnie ze slabszego klubu a co innego gdy rozmawiasz z klubowa legenda, najlepszym zawodnikiem w sytuacji gdy prezydent nadal chce przedluzyc.
Sam krytykowales i to mocno Barcelone za takie dzialania
08.07.2023 22:01
Zawsze narzekamy tutaj na Barcelone ale akurat jesli chodzi o rozmowy za plecami klubu to Bayern nie jest lepszy i Levy potencjalnie moze nam narobic sporych problemow - choc juz zapewnie nie na to okienko
@Patryk233 po odejsciu Hasana, Lucasa i fiasku Upamecano formula Edmunda sie wyczerpala ale zostalo mu juz ze musi sie czepiac - chociaz moja prosba o to by grupowac wiadomosci i nie zmieniac ciagle glownego newsa bo nowe nie wnosza nic waznego a gubia chocby rozmowy uzytkownikow (gdzie np @AdiFantasti wkleja sporo nowinek) jest najbardziej zasadna. No ale jak widzisz nie dalo sie nie skomentowac uszczypliwie. Do tego to ciagle "Panie Dziennikarzu" - conajmniej jakbym sie tym chwalil czy bylo to cos zlego ¯\_(ツ)_/¯
08.07.2023 21:05
@Edmund Cos Ci zdradze bo moze Ci sie w zyciu przyda: jak komus cos mowisz o swoim zyciu to nie znaczy z automatu ze sie chwalisz. Wspominajac ze bylem dziennikarzem nie pisalem ile zarabialem, kogo poznalem czy gdzie gdzie bylem - jesli dla Ciebie wzmianka o zawodzie ktory sie wykonywalo w konkretnym kontekscie to znaczy ze masz jakies kompleksy albo inny problem.
Druga sprawa ze piszesz do mnie "Panie dziennikarzu" (nie wiem po co " ") nie pierwszy raz i zawsze jest to proba umieszczenia tych slow w kpiacym/wysmiewajacym czy zaczepnym kontekscie. Zadalem wiec proste pytanie: czy Ty probujesz mnie tym obrazic/lpic? Jesli nie to po co to piszesz? Potem placzesz razem z Mistrzem ze to ja Cie zaczepiam
Edytowano : 2023-07-08 19:10:27
jesli dla Ciebie wzmianka(...) to z automatu "chwalenie sie"*
08.07.2023 19:09
@Edmund jak Ci sie nie podoba co pisze to wystarczy nie czytac i nie komentowac ¯\_(ツ)_/¯
PS czy Ty naprawde probujesz mnie obrazic probujac uzywac slowa 'dziennikarz' w sposob kpiacy? xD niesamowity jestes :)
08.07.2023 18:26
Gnabry wiadomo - jedzonko xd
08.07.2023 18:07
i cyk, nowy glowny, ktory juz o Kimie w ciagu tygodnia? dzis 2 :D redakcjo opamietajcie sie!
Co do Neppe: jak mogl byc dobrym scoutem skoro nie mial duzego doswiadczenia? dopiero w tym roku cos sie zadzialo w scoutingu choc nadal duzo za malo. Jesli chodzi o rozmowy z agentami - Neppe reprezentuje Bayern wiec wystarczy nie pajacowac jak Hasan ktory krzyczal na spotkaniu z Pinim czy polecial na spotkanie z agentami tylko po to zeby im powiedziec ze transferu nie bedzie czy notorycznie urywal kontakty w trakcie rozmow (ghostowal) a agentowi Perisica w ogole nie odpowiedzial na prosbe o spotkanie co zemscilo sie pozniej bo klub musial zatrudnic Branchiniego (ciekawe ile nas to kosztowalo?) bo z bosniakiem nikt juz nie chcial rozmawiac. Zreszta w Londynie (Chelsea), a nawet uwaga w Madrycie gdzie Atletico wplacalismy klauzule tez nie :D Trzeba przyznac ze chlop mial talent
08.07.2023 18:01
@Patryk233 czyli sprzedaz 33letniego Lewego to deal zycia i swietnych ruch, zdecydownaie nie zaslugiwal na dluzszy kontrakt niz roczny - ale juz 33 letni boczny obronca bazujacy w duzej mierze na szybkosci za 15mln i z 2 letnim kontraktem to bedzie swietny ruch?
aha
08.07.2023 16:51
@dickinosn85 kto z Bayernu odszedł po roku? Ostatni którego pamietam to Frings
08.07.2023 14:38
@tapczan zobaczymy, ja w 12 nie wierze skoro było spore zainteresowanie piłkarzem oraz to jak szybko się dogadaliśmy
08.07.2023 14:37
@Silesi nie ma szans na to, najpierw podawano 17mln brutto, potem ktos wyskoczyl z 12 i tak podaja redaktorzy na dieroten ale nie ma w co to wierzyc - DiMarzio mowi obecnie o 9 netto (18brutto) czyli blisko tej liczby o ktorej mowilo sie wczesniej. Pilkarza chcialo United i ma wskoczyc do podstawowej jedenastki nie licz ze bedzie to 12
08.07.2023 13:32
DiMarzio podaje 9mln netto (czyli 18 brutto). 12mln to byloby jakies 5-6 netto i mozna je wlozyc miedzy bajki skoro o zawodnika bilo sie United
Edytowano : 2023-07-08 13:30:09
@josh1982 - nie chodzi o ilosc (chociaz o to tez) artykulow tylko o to co jest wrzucane na glowna informacje. Z tych iunformacji nic nie wynika; lepszy bylby 1 zbiorczy news ws Kima i Kanea ew po prostu okienko transferowe Bayernu.
A tak co chwile Kim juz blisko, Kim juz prawie, optymizm ws Kanea, Kim juz juz
08.07.2023 13:28
Nie rozumiem po co kazdy news osobno laduje na glownej. Dramatyczna relacja ze stania w miejscu....
Czy nie lepiej byloby zrobic news zbiorczy? albo dac cos o przygotowaniach a te "wiadomosci" o Kinie po prostu w newsach?
08.07.2023 13:10
@karolina96 skoro taki jest rynek to dlaczego 'mamy udawac' ze to znakomity interes skoro faktycznie nie bedzie?
06.07.2023 09:49
@tapczan przeciez Julek dostal napastnika. Dokladnie takiego jakich lubi
06.07.2023 08:46
Dzis prywatny samolot ktorego uzywaja wlodarze Bayernu byl w Londynie po czym polecial do Nicei. Cyzli Kane i Thuram bylo negocjowani :)
05.07.2023 00:55
Przeskok z Holandii do Niemiec jest duzo wiekszy niz kiedys. Ryan nie niszczyl tak ligi jak chovby de Jong czy de Ligt ze o van de Beeku wspomne. Kazdy wie jak skonczyl de Beek w United. Wiec moze i jest mega talentem ale jak ma sie rozwijac bez gry czy grajac 15 minut? Alaba i Lahm sie rozwineli bo poszli na 2 lata do innych klubow gdzie grali regularnie.
Zarzadzanie kariera mlodych i strategia na kadre NIE ISTNIALY w Bayernie; wypozyczono Richardsa zanmiast Tanguya, wypozyczyno Sabitzera zamiast Ryana.
Po roku(!!!) na lawce jak on ma wskoczyc do gry?
04.07.2023 20:58
@tapczan za Alaba i Sule byla troche inna sytuacja bo nikt ich nie probowal sprzedac i wierzono ze ten ktory byl zrodlem problemow je rozwiaze. Z Sule podobne bylo to ze on tez nie mial pelnego zaufania sztabu zeby byc 1 wyborem wiec odszedl miec pewne miejsce w skladzie. Z Pavardem wiemy ze chce odejsc wiec teraz rola klubu jest znalezc kupca.
Powtorze: Pavard latami gral gdzie mu kazano, niespecjalnie narzekal, z zarobkami byl na dole drabinki (Davies po pol roku dostal 2x tyle ile Pavard, mistrz swiata), nie zaoferowano mu w zadnym momencie przedluzenia (chocby o rok czy 2 z niewielka podwyzka) i caly czas kupujemy srodkowych obroncow. Pavard nie byl tu traktowany dobrze i fakt ze chce odejsc jest absolutnie zrozumialy. Trzeba bylo z nim przedluzac umowe rok temu albo wystawiac na transfer.
No ale sam wiesz kto i jak to zaltwial :)
Natomiast karanie go za to ze chce odejsc? Cmon...
@Patryk233 oddalismy Sabitzera na wypozyczenie a do lawki zostal przyspawany chlopak ktory zeby sie rozwijac powinien grac. Czyli dokladnie to co zrobiono z Tanguyem - zamiast wypozyczyc Tanguya wypozyczono ogranego Richardsa.
Czy jako mlodzik z Holandii siedzac rok na lawce zwiekszasz swoje szanse na gre w nastepnym sezonie czy zmniejszasz? Cos takiego jak zarzadzanie kadra w tym klubie w ogole nie istnialo w ostatnich latach, pytanie jak teraz poustawiac te klocki bo Ryan powinien isc 2 lata pograc w jakims Hoffe czy moze Frankfurcie.
04.07.2023 16:36
@Lampo Fiete-Arp, Cuisance, Lucas
04.07.2023 00:18
"ayern natomiast swojego zawodnika wycenił na 30-40 milionów euro. Taka kwota, jak na zawodnika takiego kalibru jak "Benji", nie jest wcale taka wysoka"
co xD
to jest poziom Langleta czy Lindelofa, czyli pilkarzy za ktorych realnie sie placi 15 baniek
04.07.2023 00:15