obie wypowiedzi byly znane w momencie pisania newsa, nie mozna bylo zrobic 1? chyba nie macie potrzeby nabijania liczniku newsow wiec po co robic sztuczna afere?
08.08.2023 14:47
@Bawarka79 przeciez Rice nie mowil nigdy ze chce do Bayernu ani nie wysylal takich sygnalow. Bardzo szybko gdy pojawila sie rozsadna oferta Arsenalu znany byl jego wybor.
Walker tez sie nie wypowiadal, tak samo jak nikt od nas. Mial prawo byc niezadowolony ze swojej pozycji bo nie zawsze gral. A nawet jesli wykorzystal to... co z tego?
wybaczcie, ale jak to sie mowi w internecie "ale sie zesraliscie". Wielki oburz ze Kane czy Walker jeszcze nie podpisali i inne kluby (o zgrozo!) tez walcza o pilkarzy i swoich zawodnikow. Zabawne ze nie oburzaliscie na to co sie dzialo w ostatnich latach, za to straszny placz ze inni przed nami nie klekaja. Inne kluby nie maja w swoich szeregach Hasanow zeby robic z nimi sie co sie chce.
A inna sprawa ze 90% szumu i ruchu robia media i cytujac Mistrza: zachowujecie sie jak dzieci ulegajac tym emocjom ktore w zasadzie nie wynikaja z niczego wiecej niz powtarzania tego ze jest zainteresowanie na rozne sposoby.
Troche beka
08.08.2023 14:46
Bayern mu grzecznie odpowiedzial ze pierdoli ale powodzenia xD
08.08.2023 13:54
na minus jeszcze wypozyczenie Neubela, na stole bylo 10mln z anglii a my oddajemy za frajer na wypozyczenie...
08.08.2023 13:45
@Fari oczywiscie ze nie, natomiast jest do wyjecia ponoc ponizej 20mln. Moglby byc opcja przejsciowa (w najgorszym wypadku) a pozniej solidnym nr2. Zarabialby pewnie polowe tego co Chuopo i bylby tu kilka lat
Niestety to okienko jak narazie wyglada bardzo srednio. Zdaje sobie sprawe ze trzeba bylo posprzatac balagan po poprzednikach ale realnie nie ma wielu dzialan a tych potrzebowalismy.
- wymiane Lucasa na Kima oceniam na plus (sportowo)
- Laimer rowniez na plus, chociaz nie uwazam go za zawodnika kalibru Bayernu to dzieki konkretnym zaletom wygryza Leona ktory nie jest dobry w kompletnie niczym - pytanier czy Laimer moze sie rozwinac i podniesc poziom?
- odejscie Sabitzera - chociaz dziwne ze wzmacniamy Borussie, ktora tylko przez gen frajerstwa nie odebrala nam patery
- brak napastnika
- brak bramkarza gdzie wiek i kolejne problemy Neuera powinny sprawic ze kupimy realne zastepstwo a nie nr2 (Juve tez w pewnym momencie kupilo Szczesnego majac Buffona)
- brak 6, ktora moglaby rozgrywac od tylu - to jest w ogole zenada ze nie mamy pilkarza na te pozycje od czasow Xabiego a miedzyczasie sprzedalismy Thiago. TYM BARDZIEJ ze - jak podawaly media - sami pilakrze widza ze rozgrywanie od obroncow nie jest tak dobre jak kiedys
- sprzedaz Mane o ile na plus to finansowo trudno uznac za sukces
- brak sprzedazy ktorego ze skrzydlowych i wymiany na tej pozycji; Gnabry, Coman, Sane - 3 pilkarzy z gigantycznymi umowami, a zaden z nich nie dowozi jakosci ktorej bysmy oczekiwali. nie mozna miec takiej trojki. Ktos powinien zostac wymieniony; zarowno zeby pozostali poczuli presje jak i dac impusl rywalizacji
- brak wypozyczen mlodych; Ibrahimovic, Vidovic, Wanner - niesadze zeby mieli okazje do gry, dlaczego zostaja w klubie? na te chwile nawet nie mowi sie o ich odejsciach w celu gry
- cisza w sprawie Pavarda ktorego stanowisko wydaje sie jasne
- cisza ws kontraktow Kimmicha i Daviesa zupelnie jakbysmy sie poddali i akceptowali ze za rok rozpoczynamy rozmowy z pozycji "pod sciana"
Wyglada na to ze postawilismy wszystko na Kanea i nie za bardzo jest kasa na inne transfery (pomocnik), ale bardzo dziwi brak ruchow w pozostalych sprawach. Wyglada na to ze Kane'a blokuje nas nie tylko finansowo ale rowniez pod wzgledem operacyjnym? Nie dzieje sie praktycznie nic innego co jest dziwne bo przeciez mimo braku dyrektora sportowego (ktory nie zawsze w ogole w Bayernie byl) nad transferami pracuje wiecej ludzi i zaangazowany jest tez Tuchel. Nie ma nawet ruchow w 2 i juniorskich druzynach...
08.08.2023 13:23
Thuram czy Fullkrug to by byly fajne opcje gdyby pewien geniusz nie dal Chuopo 10 baniek rocznie
08.08.2023 12:31
to jest wypowiedz sprzed paru dni, klub juz na nia odpowiedzial - dlaczego nie ma tego w tekscie? chybab y wypadalo skoro mamy dosc kontrowersyjna wypowiedz
08.08.2023 11:39
zgaduj zgadula
06.08.2023 23:05
@Reeken89 +1
06.08.2023 23:03
@MaciekPL jak zastanowisz się dosłownie 2 sekundy to wyjdzie Ci zd weekendowy wypad do stanów zaczynający się w sobotę oznacza praktycznie weekend w samolocie
Wiele osób na wysokich stanowiskach szczególnie CEO pracuje na urlopie (ale zajmuje się np tylko absolutnie najważniejszymi tematami)
Dajcie sobie trochę luzu, już czytam ze hańba ze wstyd, ze jak on nas traktuje i jak traktuje Kanea, a realnie to ani nasz zarząd ani Levy NIC nie powiedzieli - tylko media :D
06.08.2023 12:39
@bawaria42 skąd pomysł ze dzisiaj wraca z 2 tygodniowego urlopu na który wyleciał wczoraj?
06.08.2023 11:34
@MS7 a ktoś z Totkow powiedział „basta!” i ze Kane nie odejdzie?
06.08.2023 09:34
Wyszła frustracja, już raz ktoś zrobił podobnie. Yaya Toure później przepraszał. Obrzydliwe i idiotyczne sowa
06.08.2023 09:32
Ale jaka zniewagę? O czym wy pleciecie? Xddd
05.08.2023 21:08
@tapczan a jak traktuje?
Nikt się nie wypowiadał jak narazie, to media maja sraczke
05.08.2023 18:51
13 goli = wszedł w ligę z drzwiami
Żałuje ze nie ma emotikonek dałbym te płaczące ze śmiechu
05.08.2023 12:30
Levy leci na dwa tygodnie na wakacje z rodzina xd
05.08.2023 12:18
@AdiFantasti tyle ze wtedy graliśmy trochę jak Liverpool: Mane i Salah u nas Robbery, którzy nie byli typowymi skrzydłowymi, nie grali przy lini tylko schodzili i ładowali bramki. Mieli skuteczność napastnika wiec efektywnie mielismy ich 3. Mandżurskich podobnie jak Firmino miał role rozdzielania gry, naciskania i ściągania obrońców.
Jak możesz porównywać grę z takimi piłkarzami w składzie do teraz i potrzeby posiadani snajpera?
05.08.2023 11:48
Neuer miał intensywnie trenować podczas gdy drużyna jest na tournee i dołączyć do drużyny a od tygodnia nikt go nie widzial na boiskach…
05.08.2023 09:43
@Edmund przecież rozmawiamy o kwocie na 1 piłkarza co nazywałeś szaleństwem i mowiles ze Bayern nigdy nie wyda 100mln (chociaż 80 za kontuzjowanego obrońcę to jak 200 za Neymara) bo mamy inna filozofię a jak ktoś chce takich transferów to niech idzie kibicować PSG. Co ma do tego wartość kadry? Niech zgadnę: wyrwane z kontekstu? Czy nie pamiętasz? :D
Mega mi się podoba jak próbujesz pisać o odwracaniu kota ogonem podczas gdy zawsze gdy to piszesz dokładnie to robisz xd
@DonJupp4ever nie wiem czy zauważyłeś ale Twoje komentarze to jednozdaniowe próby obrażenia mnie już od dłuższego czasu (czy tam inne denne zaczepki). To tak odnośnie tego kto jest trollem
04.08.2023 22:47
De gea LMAO
04.08.2023 20:02
Prawie nie ma bólu, może wykonywać NIEKTÓRE ćwiczenia xd
04.08.2023 20:01
@Reeken89 totalne bzdury co powiedział jego ojciec i sam Halaand
Edytowano : 2023-08-04 19:59:39
@siudrak0 wg pewnego stratega którego dzięki Bogu już nie ma rok po odejściu :D
04.08.2023 19:58
@Edmund a, czyli dowód anegdotyczny
Edytowano : 2023-08-04 19:48:00
Kariera Pavarda była fatalnie zarządzana w Bayernie i moment na przedłużenie minął.
Pisałem to wiele razy wiec nie będę się powtarzał, nigdy w żaden sposób nie odniosłeś się chociaż do jednego punktu
04.08.2023 19:46
Daliśmy tyle ile chciał Levy wiec ultimatum trochę śmieszne.
Kolejny absolutnie gigantyczny po Lucasie transfer, szczególnie ze ma rok umowy.
Czy Ci którzy pisali ze Bayern ma swoją niezmienna filozofię i jak ktoś oczekuje wielkich transferów maja sobie isc kibicować PSG:
A) przeproszą?
B) przyznają się zmyslali?
C) pójdą kibicować komu innemu bo Bayern najwyraźniej zdradził swoje zasady
D) będą mówić ze nigdy tego nie twierdzili
Ja znam odpowiedz :D wiecie o kogo chodzi, prawda? :D
@Reeken89 Halaand miał klauzule 60min wiec nie było potrzeby dawać więcej
04.08.2023 19:42
@Abzyrl przecież od dawna chce odejść i nie zmieniał zdania wiec o co chodzi?
Edytowano : 2023-08-04 16:47:41
@Edmund 1. poprosze o źródło informacji ze coraz więcej zawodników zmienia kluby na prawie Bosmana
2. Najwyraźniej nie zrozumiałeś ze nie chodzi o fakt odchodzenia tylko fakt jak negocjacje były prowadzone i czym się kończyły z jakimi ważnymi piłkarzami. Praktycznie każdy wspominał o braku szacunku, złej komunikacji a agenci wskazywali na dziwne akcje których nie doświadczyli w swojej karierze.
Edytowano : 2023-08-04 16:48:12
Swoją droga koleś dyscyplinarnie wylatuje a Ty nadal swoje xddd
04.08.2023 16:45
@Murphy123 to niezła presja lol
04.08.2023 16:44
Hasan powinien być persona Non grata na AA. Tyle szkód…
04.08.2023 15:02
@AdiFantasti legenda konczy sie tam gdzie zaczynaja sie pieniadze, a pamietam gdy jako dziecko poniewaz nie bylo mnie stac na oryginalna bluze to na bluzie Adidasa pisakami zmywalnymi (zeby sie mama nie denerwowala :)) dopisalem sobie KAHN i 1. Na rekawice uzbieralem u wujka na wakacjach u ordziny we francji (starczylo jeszcze na gameboya i ipada - co wtedy bylo generalnie mega wydatkiem a pisze to nie po to zeby sie chwalic* ale pokazac jaka byla dysproporacja w zarobkach)
Bluze oczywiscie od razu zniszczylem rzucajac sie w niej nawet na betonie xD
*- hejterzy moga w koncu sobie zapisac ze Hoven sie czyms pochwali!
Edytowano : 2023-08-02 23:43:08
kimmicha lubie ale to zaden lider i wyzej "sra niz dupe ma". 1 geniualny sezon pod flickiem, 2 dobre, od 2 sezonow bardzo slabo. Podpala sie, nie wplywa na gre a wyjscie przed szereg i ogloszenie ze nie przedluzy umowy bylo zachowaniem "szczura" ktory przygotowuje sobie drzwi do wyjscia a nie kogos kto chce byc ikona klubu.
02.08.2023 23:39
@buuuU jak zainwestujesz w FMa to nawet dzisiaj
02.08.2023 21:01
@Edmund jak zwykle narzekasz, przestaniec w koncu hejtowac Bayern? moze idz za wlasna rada kibicowac PSG?
02.08.2023 20:59
@Reeken89 musialby ktos przyjsc wiec to nie jest priorytet choc w idealnym swiecie wumienieni powinni byc zarowno Sane jak i Gnabry
Edytowano : 2023-08-02 20:51:22
@Daro zarejestruj sie jako czlonek i popros o rabat na 1 zakup w oficjalnym sklepie dostaniesz znizke 30 czy nawet 50%
Edytowano : 2023-08-02 20:55:13
pamietaj ze kupujac w oficjalnym sklepie wspierasz klub bardziej niz u posrednikow
02.08.2023 20:50
Gdyby przyszedl Kane, Walker i bramkarz, a Pavard przedluzyl kontrakt to przy odejsciu Leona zaliczymy chyba najlepsze okienko w historii Bayernu. Wliczam w to odejscie Salihamidzica i Kahna.
Edytowano : 2023-08-02 20:03:41
jeszcze pozegnac Upamecano i wynoszenie smieci po Hasanie mozna uznac za zakonczone
Edytowano : 2023-08-02 20:03:43
jeszcze pozegnac Upamecano i wynoszenie smieci po Hasanie mozna uznac za zakonczone
02.08.2023 20:02
@Reeken89 YES YES YES
02.08.2023 19:01
@Reeken89 on pyta zlosliwie bo nie moze pogodzic sie z (slysznym) odpaleniem Sane
02.08.2023 17:34
Mam wrazenie ze Flick uwierzyl w propagande i nadal mysli ze to swietny zespol, ale jesli obiektywnie spojrzec na kadre Niemiec to jest cienka jak sik pajaka. Obstawiam ze bedzie kompromitacja, zwolenienie Flicka i dopiero wtedy otrzezwienie
02.08.2023 17:23
Tel wyglada mega, bede edgy: #NOtoKANE! :D
02.08.2023 17:05
@JohnnyWro ktos go odsunal od skladu? wyslal na trybuny? nie wzial na tournee? jechal po nim w mediach?
o czym Ty mowisz? litosci
02.08.2023 16:05
@Abzyrl o to ze Hasan potrzebowal na szybko obroncy wiec kupil Upa bo ten jechal jeszcze na latce talentu sprzed 2 lat. Czyli jechal na picu. Przeciez on tak gral zawsze a rok przed przyjsciem do nas to byl pokaz bledow.
Edytowano : 2023-08-02 14:53:34
a no i nie musial negocjowac bo wystarczylo wplacic klauzule; chociaz i tak nie dopilnowal ze ma inny koniec umowy niz jest normalnie i zeby trenowal z nami o czasie trzeba bylo doplacic Lipskowi xDDD
Mintzlaff to tam musial miec niezla beke widzac taka amatorszczyzne
02.08.2023 14:52
dlatego glupota jest zoistawianie Upamaceno;
- od lat nie poprawil choc troche tego w czym jest bardzo slaby (koncentracja)
- nie widze zeby mogl wygryzc kogokolwiek z duetu Upa/Ligt
- nie poprawi sie nie grajac, bedzie jeszcze tyylko bardziej elektryczny bo presja mu nie sluzy
- nawet Pavard ktory zaliczyl dobry sezon jest na ten moment przed nim
- zarabia duzo
- moze jeszcze ktos by dal sie nabrac a po slabym sezonie cena spadnie jeszcze bardziej
- powinnismy go sprzedac i powiedziec Pavardowi: zobacz, jestes 3 w hierarchi, zaliczyles dobry sezon, chcemy zebys walczyl o 1 sklad
- do tego sciagniecie jakiegos doswiadczonego stopera na lawke
02.08.2023 14:47
@Lampo po prostu now ma gry 1 na 1 i przez wiele sesonow gral na duzej szybkości przodem do bramki. W LM gdy trzeba było grac kombinacyjnie obyło widać jego braki. Co prawda Julian chciał grac szybciej ale to nadal gra przeciwko niżej ustawionym drużynom.
Ja tez się dałem nabrać ;)
Inna sprawa ze Michael Edwards miał plan zatrzymać Firmino i Mane do końca umów i puścić ich po ich wygaśnięciu wlasnie przez wypalenie mentalno/fizyczne jakie serwuje styl Kloppa. Jest taki moment w karierze piłkarza ze spadek formy jest drastyczny i być może Mane to spotkało wcześnie
01.08.2023 23:54
@Lampo wrecz odwrotnie - na papierze ten transfer byl skazany na porazke; brak dryblingu, wzrost, pilkarz lubiacy grac na duzej szybkosci przodem do bramki.
Dokladnie z tych samych powodow (styl gry, cechy) Hasan odrzucil Wernera, i z tych samych powodow nie wypalil u nas Podolski. Na Bayern druzyny wychodza cofniete (choc juz nie tak jak kiedys) i tego miejsca po prostu nie ma. Swietnie jego wady pokazal mecz z Realem (choc to klasowy przeciwnik) gdzie ciagle dawal sie wypychac nie wchodzac w dryblingi i zagrywal do tylu.
Dlaczego wiec go kupilismy? To byl kolejny transfer NA ALIBI Hasana. Tak jak po odejsciach obroncow wplacil klauzule za Upamecano chociaz ten od roku kopal sie po czole tak po odejsciu Lewego trzeba bylo jakos udobruchac kibicow. Dodatkowo Mane wlasnie zagral sezon jako napastnik wiec poza nazwiskiem byla podkladka (w koncu Julian chcial grac nowoczesniejsza pilke z wieksza wymiennoscia pozycji bez klasycznej 9)
I kiedy Franfurt za 16mln kupowal Kolo Muaniego my bralismy za 40 pilkarza ktory z gory tu nie pasowal. Pisalem to w momencie jego transferu choc zeby byc uczciwym - liczylem ze dzieki ogolnej jakosci i charakterowi mimo wszystko wygryzie ze skladu ktoras z naszych pseudogwiazdek
01.08.2023 22:30
@Mathias nie ma szans, to nie jest powazny bramkarz, moze byc opcja nr3
31.07.2023 23:29
@fiidoo uzbroj sie w cierpliwosc skoro negocjujemy z Levym
31.07.2023 22:56
@AdiFantasti dziwie mu sie bo w Bayernie spokojnie moze powalczyc z Neuerem
31.07.2023 13:48
40mln funtow lol xD czytalem o nim, ponoc swietnie gra nogami, nie wiem czy to wybacza wzrost ale jesli jest faktycznie tak dobry jak pisalo to mysle ze trzeba by zaakceptowac te 183cm
Edytowano : 2023-07-31 13:44:53
w naszym wypadku akurat technika > centymetry :D
31.07.2023 13:44
@bawaria42 Taco niech lepiej plyte wyda!
30.07.2023 20:52
@alien666 skad pomysł ze miałaby byc wyprzedaż?
30.07.2023 19:19
@ironmaidenpl niemozliwe, @misza twierdzi w poprzednim wątku ze on wiedział ze na nim zarobimy nawet jak niewypali :) trzeba jego zapytać czemu tak mało i czemu nie sprzedajemy gdzie indziej :D
30.07.2023 16:16
Po kolejnej rundzie negocjacji cena za Mane będzie poniżej 30mln.
To tak odnośnie geniuszu negocjacyjnego naszych włodarzy ^^
30.07.2023 16:09
@tapczan przeciez to nie tak ze zaczelismy pracowac z mlodzieza w 2017, uzylem slowa Campus bo to jest zrozumiale ale chodzi o szkolenie mlodziezy ogolnie
30.07.2023 11:47
@tapczan i z rokiem kontraktu, 40mln to bedzie frajerstwo
30.07.2023 11:42
przepasc miedzy La Masia a Campusem jest niczym miedzy Legia a Bayernem
:((((
30.07.2023 00:57
@misza 100% ze jestes w PiS, zarzucasz mi cos co sam wlasnie zrobiles xDDDDDDD pozdro mordo, ogarnij sie :D
30.07.2023 00:32
no ale bez przesady, typ ma 183cm i rok kontraktu, w topowych klubach obecnie nikt nie potrzebuje bramkarza, wydanie na niego wiecej niz 20mln to bedzie mimo wszystko wtopa
29.07.2023 22:58
@josh1982 jesli pominac ponad 20mln wydanych za sezon w ktorym w ogole sie nie przydal
29.07.2023 16:36
@misza a sprawdzilo sie tylko dlatego ze Saudowie zechcieli pobawic sie w pilke :D inaczej by tu siedzial bo ani Newcastle ani zadnych wlochow na niego nie stac
ale to zawsze milo przyznac sobie medal
29.07.2023 14:54
Trzeba przyznac ze i tak mamy szczescie bo ghdyby nie szalenstwo Saudow to kto by go wzial? Newcastle tytle nie placi, Atletico tez wlaczylo tryb oszczednosciowy. Moze ktos z Italii. Skonczylo by sie na odejsciu za 30 baniek i placilibysmy polowe pensji. Chociaz fakt to nie jest jakis dziadek i chyba 1 slaby sezon nie przekresla jego kariery wiec tez licze na 32+
29.07.2023 12:53
@siudrak0 Kimmich w ostatnich 2 latach pokazal ze kompletnie nie nadaje sie na kapitana. Gosc sie lubi opdiajrac to fajnie wyglada w TV ale jak chwile pomyslec to jego akcje swiadcza o czyms odkladnie odwrotnym.
29.07.2023 00:59
@Abzyrl Mane to dokladnie taki sam typ pilkarza jak Werner. Swoja droga Wernera bosniak odrzucil w mediach bardzo glosno (chociaz moglismy go sprowadzic za 25 mln, no ale chcial go Flick wiec wiadomo) natomiast Mane kupil zeby uspokoic kibicow.
Ruchy majacy wartosc ujemna, ale za to populistyczny (tak samo jak Upamecano). Brzydko powiem: nikt myslacy i znajacy sie choc troche na pilce nie myslal ze Mane bedzie strzelal hurtowo. Mane, Werner i Podolski - wszyscy nie pasowli tu z tych samych powodow; potrzebuja przestrzeni zeby pokazac zalety. Z tych samych powodow nie wypalili. Bardziej chodzilo o jego ogolna jakosc i walecznosc. Tu niestety cos nie "pyklo".
Kane? Kane jest: wybierz skale i dodaj kilka poziomow wyzej - ponad nimi. Anglia jak widac po LM dominuje, graja tam najlepsi obroncy, sa rozne style, a Kane strzela przeciw kazdemu.
29.07.2023 00:20
@siudrak0 dokladnie, zmieniac sie powinny ozdobniki; albo taki wzor jak w tym sezonie (z kroipkami swiata) w formie przezrocza albo ew jakis pasek na boku czy rekawku (nie cale biale rekawy), inne skarpetki - nic wiecej
my naprawde mamy brzydkie koszulki, kiedys chcialem kolekcjonowac ale odpuscilem
28.07.2023 22:46
najlepsze stroje sa kiedy mamy calosc czerwona/bordowa a tylko logo/elementy dodatkowe biale, zadne paski, zadne mieszanie kolorow - change my mind
28.07.2023 22:09
@Comentateiro to dziwne bo od poczatku wygladal tragicznie a jego spalone byly mememowe
28.07.2023 22:01
widze de Ligta jako kapitana przed Kimmichem ktory imho sie nienadaje
28.07.2023 21:52
nie wiem jak Wy, ale dla mnie wszystko przed '61 bylo okropne i nie rozumiem po co wracac do potworkow
28.07.2023 21:50
@tapczan w 100% przypadkow kluby robia rozeznanie z agentami czy jest szansa na transfer i mniej-wiecej ile by to kosztowalo. Zgoda.
W niewielu % kluby uzgadniaja z pilkarzem kontrakt i strategie na transfer a pozniej niemalze chwala sie tym w mediach.
Inaczej bys spiewal gdyby swego czasu United uzgonilo umowe np z Mullerem, ciagle gadali o nim w mediach a Bayern walczyl o przedluzenie kontraktu. Jeszcze gdyby jakis brytol przyjechal z jego koszulka w United ;)
cmon, wlacz empatie, dobrze wiemy ze nie pisalbys tego gdyby to Bayern byl strona poszkodowana i mial stracic legende
28.07.2023 20:00
@Piter1985 @BaltazarGabka @Edmund @MR
1. Pozycja Levego w Totkach jest niepodwazalna. Mimo braku wiekszych sukcesow sportowych klub wybudowal stadion i jest bardzo mocny finansowo. Sportowo rowniez awansowali. Do tego jak wspomnieli koledzy nizej jest jest jednym z wlascicieli.
2. Przede wszystkim nasi na pewno zrobili wywiad i wiedza jak dziala Levy, a jego negocjacje sa legendarne (podobnie jak Aulasa) w dosc negatywnym sensie; tj jest znany z tego ze przeciaga do ostatnich dni i potrafi zaczynac negocjacje od 0 w momencie kiedy wszystko jest uzgodnione. Niesadze zeby tu bylo jakiekolwiek zaskoczenie dla top managementu*
*- oczywiscie teraz wyobrazam sobie w tych negocjacjach poprzedni zarzad i bosniaka ktory niczym Janusz Kowalski na obywateli krzyczal na Piniego Zahaviego xD i byl ogrywany jak uczniak przez kazdego agenta
Edytowano : 2023-07-28 19:56:07
Zakladam ze rozmowa nie jest na powaznie a jedynie czysto teoretycznie i tez tak: technicznie Levy nie ma nad soba nikogo. Nie ma zarzadu bo to jest spolka prywatna. Moglby potencjalnie zostac odwolany przez wiekszosciowego udzialowca, ale nie byloby to takie latwe. Dopiero nowy prezes moglby podejmowac inne decyzje.
Mowimy tutaj o wylaczeniu mniejszosciowego udzialowca ze spolki ktory w dodatku jest jej wieloletnim prezesem. Brudna walka.
Chociaz lekarzowi kadry sie udalo wywalic Krychowiakow LMAO
28.07.2023 19:51
@bawaria42 nie wiem czy wiesz ale w Athletic Club grają sami baskowie. Taka tradycja. Trzeba przyznac ze radza sobie calkiem niezle mimo tego
28.07.2023 19:31
@AdiFantasti ale tego aspektu nie da sie cwiczyc na treningach - mozesz to robic tylko grajac a Upamecano gral juz nie bedzie bo z de Ligtem i Kimem nie ma szans. Inna sprawa ze nie poprawil go chocby minimalnie przez te wszystkie lata - najlepiej wygladal gdy lapal dopiero latke talentu, pozniej im wieksza presja i skupienie na nim tym bylo gorzej a ostatni sezon w Lipsku (gdzie musial wiedziec o zainteresowaniu Bayernu) i przygoda u nas to tragedia.
Co sprawia ze widzisz nadzieje? Powtorze: bedzie siedzial na lawce... a presja rywalizacji to dodatkowa presja
28.07.2023 19:17
@Edmund nie wiem co ma superliga do tego xd masakra typie
28.07.2023 19:11
dziennikarze juz maja przecieki z jutrzejszego spotkania ktorego nie bedzie xd
28.07.2023 18:30
@Edmund o co Ci chodzi? :D po co w ogole Hasana przypominasz? nikt o nim nie pisze
czy Ty zawsze musisz szukac zaczepki?
28.07.2023 17:37
@Edmund dlaczego Ty zawsze musisz miec odmienne zdanie i na dodatek je wmawiasz innym? nawet nie mozna sie nie zgodzic
28.07.2023 17:20
@Edmund nie, a co?
"Ja wolę żeby Bayern pozostał Bayernem niż żeby wygrywać za "wszelką cenę" (gdzie w klubie może jeden czy dwóch zawodników z kraju klubu odgrywa jakąś rolę)."- czyli real madryt wygrywa za wszelka cene (rozumiem ze to cos zlego) i nie jest realem madryt?
"Szybciej Bayern zostanie Bayernem z zawodnikami jak Goretzka czy Gnabry niż z gwiazdami która przyjdą za "rekordowe sumy" z "rekordowymi kontraktami" choć może szanse na LM wzrosną "może"" - czyli paszporty czynia klub lepszym
wyrwane z kontekstu czy zmanipulowane? :D
28.07.2023 17:16
ciekawa i strasznie glupia teoria jakoby to paszporty zawodnikow a nie ich umiejetnosci mialy zwiekszac szanse na wygranie LM xD zdecydowanie topo3 najglupszych teorii jakie czytalem an dieroten EVER
Real Madryt wygrywajacy LM 3 razy z rzedu:
Sezon 2015/16
Bramkarz: Keylor Navas
Obroncy: Dani Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo
Pomocnicy: Luka Modrić, Casemiro, Toni Kroos
Napastnicy: Gareth Bale, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Sezon 2016/17
Bramkarz: Keylor Navas
Obroncy: Dani Carvajal, Raphael Varane, Sergio Ramos, Marcelo
Pomocnicy: Luka Modrić, Casemiro, Toni Kroos, Isco
Napastnicy: Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Sezon 2017/18
Bramkarz: Keylor Navas
Obroncy: Dani Carvajal, Raphael Varane, Sergio Ramos, Marcelo
Pomocnicy: Luka Modrić, Casemiro, Toni Kroos, Isco
Napastnicy: Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Edytowano : 2023-07-28 16:50:39
rozumiem ze taki Real Madryt to nie Real MAdryt? :D
28.07.2023 16:43
@Piter1985 powodem moga byc dobre relacje :D
28.07.2023 16:36
Co Ty znowu bredzisz @Edmund ?
"Upa zły (bo taką narrację przyjęto) bo w meczu z MC zagrał słabo"
Przyjeto narracje?! Ty nie ogladasz naszych meczow, prawda?
Ale rozumiem; kjak przychodzily "4 ciamajdy" to pisales ze trzeba transfery oceniac po sezonie. Jak przychodzil Upamecano to okrzyknales go wielkim transferem i mega zwyciestwem Hasana (chociaz wplacil klauzule) jeszcze przed 1 meczem. Rozumiem ze musisz sie trzymac w tym wypadku pasuje idealnie: Z GORY USTALONEJ TEZY, ale kazdy kto oglada mecze widzi ze Upa to po prostu sredni obronca popelniajacy mase bledow. Tak bylo przeciez juz w Lipsku o jakim przyjeciu narracji mowisz?
Mecz z City po prostu byl gwozdziem do trumny i otworzyl wielu oczy, ze to zaden mega talent (bo przez lata nie poprawil swoich mankamentow) tylko chaotyczny, niepotrafiacy sie skoncentrowac obronca raz na jakis czas zaliczajacy lepszy mecz.
Taki ktos nie nadaje sie nawet na lawke; grajac w LM wolalbym wpuscic kazdego byle nie goscia ktory moze zawalic 3 bramki.
Edytowano : 2023-07-28 16:34:22
a w meczu z City nie zagral slabo tylko TRAGICZNIE
28.07.2023 16:33
@tapczan to strona niemiecka pisala o sotkaniu pelnym szacunku, nie zrodla zblizone do Totkow, Szacunek sie zdobywa i okazuje czynami dzialaniami a nie zaplaceniem za obiad. My niestety nie podeszlismy do totkow z szacunkiem; uzgodnienie wszystkiego z pilkarzem, liczne wypowiedzi do mediow, a truskawka na torcie dziennikarz przynoszacy do klubu koszulke innego z ich legenda
28.07.2023 16:25
@Fari
1. skad wiesz ze go nie interesuje?
2. nic nie bylo slychac o zainteresowaniu duzych europejskich klubow - moze to byla jedyna sensowna opcja?
3. tam idzie teraz duzo pilkarzy bo sa duze pieniadze i wielkie plany - jest bardzo duza szansa ze tam bedzie powazna liga (jesli juz nie jest)
4. romantyzacja pilki przez kibicow jest groteskowa - to jest zawod, dodatkowo z ograniczonym przebiegiem, co jest zlkego zarobic wielka kase, jakby nie patrzec, juz w koncowce kariery?
uwazam ze facet to totalna porazka u nas ale bez przesady, po co naskakiwac
28.07.2023 16:21
@tapczan nigdzie poza bliskim wschodem nie dostanie takich pieniedzy wiec jego oddanie nie dziwi. Ciekawe jak latwo lykasz teksty o lojalnosci - z reguly jestes bardziej sceptyczny. Czy to prawda bysmy poznali gdyby zostala przetestowana a tak? Kolejny ktora jest przeplacony i ktory gada.
I dziwaczna manipulacja i sugestia ze Gnabry musi zostac bo ten kto za niego przyjdzie bedzie najemniekiem. Gosc jest za slaby, strzela lelakom w kilku meczach sezonu w reszcie drepna a kontrakt ma absolutnie gwiazdorski. To ja juz wole najemnika walczaka
28.07.2023 16:15
@DieRoten to tez sie nie zgadza bo ewidentnie klub szuka powaznej opcji na bramke
28.07.2023 16:10
@Michello dlatego szkoda ze nie wzięto Schmeichela który był za darmo a którego chciał klub.
No ale Julian chciał Sommera a klub w styczniu spełniał jego zachcianki chociaż podobno „od dawna były wątpliwości” :)))
Boże jaka to była amatorszczyzna….
28.07.2023 10:36
@Mathias ahahhaha dobre
28.07.2023 10:20
@Michello nie pisałem o interze tylko ogólnie o transferach. A inter jest mimo wszystko biedny, co roku musi sprzedawać bo na długi
@tapczan tyle ze nie chodzi o milion. Kupiliśmy za 8-10 a sprzedajemy za 4-6. Była mowa ze Sommer ma klauzule na kwotę za jaka został kupiony i rozczarowujące ze odchodzi za 2 razy mniej.
28.07.2023 10:19
@Michello moze dlatego ze nie sprzedajemy klasowych pilkarzy do druzyn z duzymi pieniedzmi (Mane wyjatkiem) a dla malych, przy zarobkach ktore maja nawet nasi rezerwowi 1mln w te czy druga strone to duzo?
drogo to moglismy sprzedac Alabe, moze za jakies fajne pieniadze Sule. kto wie czy po roku/dwoch tez nie Tolisso
Oby udalo sie sprzedac Goretzke jeszcze w tym okienku, moze United cos zarobi i sie zglosza,m jego wartosc rynkowa wg transfermarkt to zaledwie 45mln - marnie jak na podstawowego pomocnika Bayernu, a to pewnie i tak jeszcze dlatego ze jest reprezentantem Niemiec. Ale pewnie z niej wypadnie a sam prestiz die mannschaft (tak wiem, juz sie tak nie nazywaja) leci na leb na szyje. W przyszlym sezonie wartosc Leona bedzie 25 i z takimi zarobkami bedzie Sarr3 (Sarr2 jest zarezerwowane dla Mazraouiego)
28.07.2023 09:50
@DieRoten co rozumiesz przez wszyscy? praktycznie nikt na tej stronie juz nie liczy na Neura (zreszta nizej widac), pewnie w duzej mierze rowniez przez brak jego przeprosin za narty
klub z kolei szuka powaznego zastepstwa: Raya, Bounou to sa powazne nazwiska, Mamadashvili jest jeszcze mlody ale to tez powazna opcja i ponoc ogromny talent ktory potencjalnie nawet teraz moze wejsc do bramki
na twitterze to szczerze mowiac nie widzialem ANI JEDNEJ opinii ze Neuer wroci i bedzie jak dawniej
wiec powiedz prosze; co masz na mysli piszac WSZYSCY czekaja na powrot Neura jak na ZBAWIENIE?
28.07.2023 09:41
w imie dobrych relacji jak rozumiem schodzimy z ceny bo klauzula miala byc taka ile sami zaplacilismy
28.07.2023 09:34
@Mistrz358 1. czy nie uwazasz ze to bez placzy czy 'placzki' jest 'slabe'? moze odpusc ;) ja sie staram troche odpuscic
2. tu sie zgadzamy w innym watku napisalem:
Upamecano to kolejny pilkarz ktorego statusu nie da sie utrzymac sila propagandy.
FAKTY: mial 1.5 (slownie: PÓŁTORA) dobrego sezon jako mlodzik, gdzie i tak popelnial bledy ale zdarzaly mu sie pojedyncze mecze gdzie jak to niektorzy przesadzaja schowal Lewego do kieszeni.
Po tym sezonie mial TRAGICZNE poltora roku gdzie wypadl calkowicie z radaru kadry. Jako ze byl mlody utrzymal status talentu (bo nadal zdazaly sie pojedyncze dobre mecze). Hasanowi palila sie dupa wobec odejsc wiec kupil go bo nie musial negocjowac ceny a 45mln to cena do obronienia za "wielki talent".
Tyle ze w momencie zakupu Upamecano tym wielkim talentem byl juz tylko medialnie bo na boisku od poltora roku kompletnie tego nie pokazal. W tym wieku powinien sie rozwijac a on sie w rozwoju cofnal.
U nas pokazuje dokladnie to samo: czasem dobry mecz, ogolnie dosc przecietnie, czasem FATALNIE. Co w szczegolnie przypadku obroncy jest dyskwalifikujace i to nie tylko na poziomie Bayernu czy LM gdzie takie bledy sa bezlitosnie wykorzystywane. Upamecano brakuje koncentracji a to jest mentalna ktorej trudno sie nauczyc jesli nie udalo sie przez tyle lat. Lucas na przyklad; robil glupie zagrania typu wyjscie na raz czy opuszczenie pozycji ale byl skoncentrowany i takie bledy taktyczne mozna naprawic. To co robi Upamecano? Niesadze a przynajmniej nie pamietam takiego przypadku.
Byly za to odwrotne: np Badstuber mial mocny mental i ustawianie sie choc ogolnie pilkarzem wybitnym nie byl. Nadrabial jednak wlasnie dzieki tym cechom, potrafil wrocic po kontuzji i zagrac na dobrym poziomie dzieki koncentracji.
Werdykt? Upamecano trzeba sprzedacprzy 1 mozliwej okazji gdy pojawi sie oferta z jakiegos Newcastle czy West Hamu. On ma 0 szanse na 1 sklad i jest absolutnie niepewny wiec nie chcesz takiego pilkarza zeby wchodzil na boisko w przypadku kontuzji. Do tego wysoka pensja i byc moze spory zarobek przy sprzedazy.
Edytowano : 2023-07-27 03:09:51
@MsM Upa umie podac, nie jak Boa ale umie, natomiast na DP musisz jeszcze umiec przyjac na raz i odegrac orazo brocic sie z pilka - tego Upa niestety nie potrafi, zatem na DP odpada, zastanawiam sie bardziej nad... prawym obronca? tam sie wybacza troche wiecej a on akurat wolny nie jest. Niestety panikuje naciskany wiec pytanie czy udaloby sie wyeliminowac jakos te wade. Da sie na pewno bardziej nzi brak koncentracji i pozycji na srodku. Pytanie czy trenerzy go nie probowali bo jest Pavard (i to on ma miejsce na prawej jako pierwszy "nienominalny" czy jednak jest cos czego nie widze a widza trenerzy (to oczywiste chocby przez brak wgladu do treningow))
27.07.2023 03:06
@Reeken89 FCBM! < 3
26.07.2023 22:31
w West Hamie albo Newcastle najlepiej
Edytowano : 2023-07-26 22:27:06
napisalbym nick tego kto sie jaral i pisal ze to mega transfer za tylko 45mln ale
a) nie chce mu robic kolejnego przypalu
b) i tak sie nie przyzna xD
c) uaktywni sie inny uzytkownik i dostane ostrzezenie xd
26.07.2023 22:26
@Reeken89 zobacz jakie zamieszanie zrobiles @Piter1985 az znowu prace przelozyl :D
26.07.2023 22:25
@fiidoo @Reeken89 ale przyszly to 04.08 a nie ten zblizajacy sie
26.07.2023 21:20
@bawaria42 to bardzo proste: wez pod uwage jego zarobki i porownaj to to zarobkow w serie A czy nawet Premierleague poza topką. Upa zarabia 10, Bonucci 12 (jeden z najlepiej oplacanych pilkarzy w Juve), Ben White (uwazany za swietny transfer Arsenalu) 8.
To jest kwota jakiej druzyny poza topka nie placa, a topka nie bedzie chciala rezerwowego, popelniajacego takie bledy z tkaimi zarobkami. Wezmie go tylko aspirujacy klub, chcacy zaryzykowac i majacy glebokie kieszenie.
Czyli casus Maguiera
Czy sam pilkarz chcialby isc do takiego majac wysoki kontrakt w Bayernie? Pewnie nie. Wiec za rok bedzie z niego Sarr2
26.07.2023 20:38
na twitterze ludzie pisal i o "tuchel ball", ale mam wrazenie ze przesmiewczo :D
26.07.2023 20:12
@elber09 jak to mowia na twitterze: ale sie zesrales :D
26.07.2023 19:29
@elber09 na dobra sprawe jaka roznica czy ma rok czy 10? albo go masz albo go nie masz, albo go masz w tym roku albo moze za rok. Gwiazd, szczegolnie takich ktore nie sa podatne na kontuzje (jasne zlamana noga zawsze sie moze zdarzyc) te sytuacje kontraktowe nie dotycza az tak mocno.
Inna sprawa ze Levy to legenda jesli chodzi o negocjacje ;)
26.07.2023 19:24
@DonJupp4ever wlasnie patrzac na finanse powinnismy go sprobowac mocno sprzedac w tym sezonie.
1. Przechodzimy rewolucje i mozna mydlic oczy ze Upa padl jej ofiara a nie formy ;)
2. Duzo zarabia a rok na lawce i kolejne slabe mecze jeszcze bardziej obniza jego cene. Moze sie wrecz okazac ze jest niesprzedawalny bo dla Newcastle 10mln to duzo a inne kluby maja coraz mniejsze potrzeby (United np bedzie miec jesli sprzeda Maguirea)
3. Upamecano nie nadaje sie na lawke z powodow ktore opisalem nizej: nie mozna mu ufac. Lepiej miec kogos o sumarycznie gorszych umiejetnosciach ale za to lepszym mentalu, pewniejszego (przyklad Badstubera). Co z tego ze na papierze mamy "super obronce" do wejscia z lawki skoro wejdzie i zawali mecz? Nie mozemy miec obroncy ktory jest niczym rzut moneta. Zgasi Halaanda albo podaruje 3 gole.
4. Powinnismy poszukac solidnego, doswiadczonego ligowego obroncy (najlepiej takiego ktory gral w pucharach, nie musi byc LM ale jakies doswiadczenie). Wiek nie ma znaczenia, ale im starszy tym lepszy (i latwiej ocenic). Gdyby udalo sie znalezc 24/25 latka ktory by sie zgodzil na wyzwanie i potencjalne naciskanie na sklad to bajka. Na dzis za Upamecano powinnismy jeszcze wyciagnac 35+mln moze nawet 40. Tyle powinno wystarczyc na takiego obronce a nawet 2. Za rok jesli Upa przesiedzi na lawce i zagra zle mecze niewiadomo czy dostaniemy 20
26.07.2023 18:53
tragedia... widac brak dyrektora sportowego
26.07.2023 18:40
Upamecano to kolejny pilkarz ktorego statusu nie da sie utrzymac sila propagandy.
FAKTY: mial 1.5 (slownie: PÓŁTORA) dobrego sezon jako mlodzik, gdzie i tak popelnial bledy ale zdarzaly mu sie pojedyncze mecze gdzie jak to niektorzy przesadzaja schowal Lewego do kieszeni.
Po tym sezonie mial TRAGICZNE poltora roku gdzie wypadl calkowicie z radaru kadry. Jako ze byl mlody utrzymal status talentu (bo nadal zdazaly sie pojedyncze dobre mecze). Hasanowi palila sie dupa wobec odejsc wiec kupil go bo nie musial negocjowac ceny a 45mln to cena do obronienia za "wielki talent".
Tyle ze w momencie zakupu Upamecano tym wielkim talentem byl juz tylko medialnie bo na boisku od poltora roku kompletnie tego nie pokazal. W tym wieku powinien sie rozwijac a on sie w rozwoju cofnal.
U nas pokazuje dokladnie to samo: czasem dobry mecz, ogolnie dosc przecietnie, czasem FATALNIE. Co w szczegolnie przypadku obroncy jest dyskwalifikujace i to nie tylko na poziomie Bayernu czy LM gdzie takie bledy sa bezlitosnie wykorzystywane. Upamecano brakuje koncentracji a to jest mentalna ktorej trudno sie nauczyc jesli nie udalo sie przez tyle lat. Lucas na przyklad; robil glupie zagrania typu wyjscie na raz czy opuszczenie pozycji ale byl skoncentrowany i takie bledy taktyczne mozna naprawic. To co robi Upamecano? Niesadze a przynajmniej nie pamietam takiego przypadku.
Byly za to odwrotne: np Badstuber mial mocny mental i ustawianie sie choc ogolnie pilkarzem wybitnym nie byl. Nadrabial jednak wlasnie dzieki tym cechom, potrafil wrocic po kontuzji i zagrac na dobrym poziomie dzieki koncentracji.
Werdykt? Upamecano trzeba sprzedacprzy 1 mozliwej okazji gdy pojawi sie oferta z jakiegos Newcastle czy West Hamu. On ma 0 szanse na 1 sklad i jest absolutnie niepewny wiec nie chcesz takiego pilkarza zeby wchodzil na boisko w przypadku kontuzji. Do tego wysoka pensja i byc moze spory zarobek przy sprzedazy.
Edytowano : 2023-07-26 18:38:56
Mazraoui byl slabym obronca juz w Holandii, nie produkowal zadnych liczb dla Ajaxu (19 w kanadyjce w 123 bodajze - pisze z pamieci). Wygryzal go nawet Dest. Tam Dumfries byl na w miare poziomie i to jego trzeba bylo brac tym bardziej ze byl do wyciagniecia za niewyrowana kwote. Mazraoui bedzie Sarrem2, tyle za Sarr zarabia 2.5mln a Mazraoui 8...
26.07.2023 18:37
Po ostatniej dlugiej kontuzji rok dochodzil do swojego poziomu, a przez rok popelnial bledy i nie wprowadzal spokoju do gry. Nic dziwnego ze szukamy powaznego bramkarza. Zakladajac ze bedzie gral na solidnym poziom ale rok zajmie powrot do pelnej formy to jestesmy z 39 latkiem w bramce ktorego gra opiera sie na wyjsciach do przodu
obie wypowiedzi byly znane w momencie pisania newsa, nie mozna bylo zrobic 1? chyba nie macie potrzeby nabijania liczniku newsow wiec po co robic sztuczna afere?
08.08.2023 14:47
@Bawarka79 przeciez Rice nie mowil nigdy ze chce do Bayernu ani nie wysylal takich sygnalow. Bardzo szybko gdy pojawila sie rozsadna oferta Arsenalu znany byl jego wybor.
Walker tez sie nie wypowiadal, tak samo jak nikt od nas. Mial prawo byc niezadowolony ze swojej pozycji bo nie zawsze gral. A nawet jesli wykorzystal to... co z tego?
wybaczcie, ale jak to sie mowi w internecie "ale sie zesraliscie". Wielki oburz ze Kane czy Walker jeszcze nie podpisali i inne kluby (o zgrozo!) tez walcza o pilkarzy i swoich zawodnikow. Zabawne ze nie oburzaliscie na to co sie dzialo w ostatnich latach, za to straszny placz ze inni przed nami nie klekaja. Inne kluby nie maja w swoich szeregach Hasanow zeby robic z nimi sie co sie chce.
A inna sprawa ze 90% szumu i ruchu robia media i cytujac Mistrza: zachowujecie sie jak dzieci ulegajac tym emocjom ktore w zasadzie nie wynikaja z niczego wiecej niz powtarzania tego ze jest zainteresowanie na rozne sposoby.
Troche beka
08.08.2023 14:46
Bayern mu grzecznie odpowiedzial ze pierdoli ale powodzenia xD
08.08.2023 13:54
na minus jeszcze wypozyczenie Neubela, na stole bylo 10mln z anglii a my oddajemy za frajer na wypozyczenie...
08.08.2023 13:45
@Fari oczywiscie ze nie, natomiast jest do wyjecia ponoc ponizej 20mln. Moglby byc opcja przejsciowa (w najgorszym wypadku) a pozniej solidnym nr2. Zarabialby pewnie polowe tego co Chuopo i bylby tu kilka lat
Niestety to okienko jak narazie wyglada bardzo srednio. Zdaje sobie sprawe ze trzeba bylo posprzatac balagan po poprzednikach ale realnie nie ma wielu dzialan a tych potrzebowalismy.
- wymiane Lucasa na Kima oceniam na plus (sportowo)
- Laimer rowniez na plus, chociaz nie uwazam go za zawodnika kalibru Bayernu to dzieki konkretnym zaletom wygryza Leona ktory nie jest dobry w kompletnie niczym - pytanier czy Laimer moze sie rozwinac i podniesc poziom?
- odejscie Sabitzera - chociaz dziwne ze wzmacniamy Borussie, ktora tylko przez gen frajerstwa nie odebrala nam patery
- brak napastnika
- brak bramkarza gdzie wiek i kolejne problemy Neuera powinny sprawic ze kupimy realne zastepstwo a nie nr2 (Juve tez w pewnym momencie kupilo Szczesnego majac Buffona)
- brak 6, ktora moglaby rozgrywac od tylu - to jest w ogole zenada ze nie mamy pilkarza na te pozycje od czasow Xabiego a miedzyczasie sprzedalismy Thiago. TYM BARDZIEJ ze - jak podawaly media - sami pilakrze widza ze rozgrywanie od obroncow nie jest tak dobre jak kiedys
- sprzedaz Mane o ile na plus to finansowo trudno uznac za sukces
- brak sprzedazy ktorego ze skrzydlowych i wymiany na tej pozycji; Gnabry, Coman, Sane - 3 pilkarzy z gigantycznymi umowami, a zaden z nich nie dowozi jakosci ktorej bysmy oczekiwali. nie mozna miec takiej trojki. Ktos powinien zostac wymieniony; zarowno zeby pozostali poczuli presje jak i dac impusl rywalizacji
- brak wypozyczen mlodych; Ibrahimovic, Vidovic, Wanner - niesadze zeby mieli okazje do gry, dlaczego zostaja w klubie? na te chwile nawet nie mowi sie o ich odejsciach w celu gry
- cisza w sprawie Pavarda ktorego stanowisko wydaje sie jasne
- cisza ws kontraktow Kimmicha i Daviesa zupelnie jakbysmy sie poddali i akceptowali ze za rok rozpoczynamy rozmowy z pozycji "pod sciana"
Wyglada na to ze postawilismy wszystko na Kanea i nie za bardzo jest kasa na inne transfery (pomocnik), ale bardzo dziwi brak ruchow w pozostalych sprawach. Wyglada na to ze Kane'a blokuje nas nie tylko finansowo ale rowniez pod wzgledem operacyjnym? Nie dzieje sie praktycznie nic innego co jest dziwne bo przeciez mimo braku dyrektora sportowego (ktory nie zawsze w ogole w Bayernie byl) nad transferami pracuje wiecej ludzi i zaangazowany jest tez Tuchel. Nie ma nawet ruchow w 2 i juniorskich druzynach...
08.08.2023 13:23
Thuram czy Fullkrug to by byly fajne opcje gdyby pewien geniusz nie dal Chuopo 10 baniek rocznie
08.08.2023 12:31
to jest wypowiedz sprzed paru dni, klub juz na nia odpowiedzial - dlaczego nie ma tego w tekscie? chybab y wypadalo skoro mamy dosc kontrowersyjna wypowiedz
08.08.2023 11:39
zgaduj zgadula
06.08.2023 23:05
@Reeken89 +1
06.08.2023 23:03
@MaciekPL jak zastanowisz się dosłownie 2 sekundy to wyjdzie Ci zd weekendowy wypad do stanów zaczynający się w sobotę oznacza praktycznie weekend w samolocie
Wiele osób na wysokich stanowiskach szczególnie CEO pracuje na urlopie (ale zajmuje się np tylko absolutnie najważniejszymi tematami)
Dajcie sobie trochę luzu, już czytam ze hańba ze wstyd, ze jak on nas traktuje i jak traktuje Kanea, a realnie to ani nasz zarząd ani Levy NIC nie powiedzieli - tylko media :D
06.08.2023 12:39
@bawaria42 skąd pomysł ze dzisiaj wraca z 2 tygodniowego urlopu na który wyleciał wczoraj?
06.08.2023 11:34
@MS7 a ktoś z Totkow powiedział „basta!” i ze Kane nie odejdzie?
06.08.2023 09:34
Wyszła frustracja, już raz ktoś zrobił podobnie. Yaya Toure później przepraszał. Obrzydliwe i idiotyczne sowa
06.08.2023 09:32
Ale jaka zniewagę? O czym wy pleciecie? Xddd
05.08.2023 21:08
@tapczan a jak traktuje?
Nikt się nie wypowiadał jak narazie, to media maja sraczke
05.08.2023 18:51
13 goli = wszedł w ligę z drzwiami
Żałuje ze nie ma emotikonek dałbym te płaczące ze śmiechu
05.08.2023 12:30
Levy leci na dwa tygodnie na wakacje z rodzina xd
05.08.2023 12:18
@AdiFantasti tyle ze wtedy graliśmy trochę jak Liverpool: Mane i Salah u nas Robbery, którzy nie byli typowymi skrzydłowymi, nie grali przy lini tylko schodzili i ładowali bramki. Mieli skuteczność napastnika wiec efektywnie mielismy ich 3. Mandżurskich podobnie jak Firmino miał role rozdzielania gry, naciskania i ściągania obrońców.
Jak możesz porównywać grę z takimi piłkarzami w składzie do teraz i potrzeby posiadani snajpera?
05.08.2023 11:48
Neuer miał intensywnie trenować podczas gdy drużyna jest na tournee i dołączyć do drużyny a od tygodnia nikt go nie widzial na boiskach…
05.08.2023 09:43
@Edmund przecież rozmawiamy o kwocie na 1 piłkarza co nazywałeś szaleństwem i mowiles ze Bayern nigdy nie wyda 100mln (chociaż 80 za kontuzjowanego obrońcę to jak 200 za Neymara) bo mamy inna filozofię a jak ktoś chce takich transferów to niech idzie kibicować PSG. Co ma do tego wartość kadry? Niech zgadnę: wyrwane z kontekstu? Czy nie pamiętasz? :D
Mega mi się podoba jak próbujesz pisać o odwracaniu kota ogonem podczas gdy zawsze gdy to piszesz dokładnie to robisz xd
@DonJupp4ever nie wiem czy zauważyłeś ale Twoje komentarze to jednozdaniowe próby obrażenia mnie już od dłuższego czasu (czy tam inne denne zaczepki). To tak odnośnie tego kto jest trollem
04.08.2023 22:47
De gea LMAO
04.08.2023 20:02
Prawie nie ma bólu, może wykonywać NIEKTÓRE ćwiczenia xd
04.08.2023 20:01
@Reeken89 totalne bzdury co powiedział jego ojciec i sam Halaand
Edytowano : 2023-08-04 19:59:39
@siudrak0 wg pewnego stratega którego dzięki Bogu już nie ma rok po odejściu :D
04.08.2023 19:58
@Edmund a, czyli dowód anegdotyczny
Edytowano : 2023-08-04 19:48:00
Kariera Pavarda była fatalnie zarządzana w Bayernie i moment na przedłużenie minął.
Pisałem to wiele razy wiec nie będę się powtarzał, nigdy w żaden sposób nie odniosłeś się chociaż do jednego punktu
04.08.2023 19:46
Daliśmy tyle ile chciał Levy wiec ultimatum trochę śmieszne.
Kolejny absolutnie gigantyczny po Lucasie transfer, szczególnie ze ma rok umowy.
Czy Ci którzy pisali ze Bayern ma swoją niezmienna filozofię i jak ktoś oczekuje wielkich transferów maja sobie isc kibicować PSG:
A) przeproszą?
B) przyznają się zmyslali?
C) pójdą kibicować komu innemu bo Bayern najwyraźniej zdradził swoje zasady
D) będą mówić ze nigdy tego nie twierdzili
Ja znam odpowiedz :D wiecie o kogo chodzi, prawda? :D
@Reeken89 Halaand miał klauzule 60min wiec nie było potrzeby dawać więcej
04.08.2023 19:42
@Abzyrl przecież od dawna chce odejść i nie zmieniał zdania wiec o co chodzi?
Edytowano : 2023-08-04 16:47:41
@Edmund 1. poprosze o źródło informacji ze coraz więcej zawodników zmienia kluby na prawie Bosmana
2. Najwyraźniej nie zrozumiałeś ze nie chodzi o fakt odchodzenia tylko fakt jak negocjacje były prowadzone i czym się kończyły z jakimi ważnymi piłkarzami. Praktycznie każdy wspominał o braku szacunku, złej komunikacji a agenci wskazywali na dziwne akcje których nie doświadczyli w swojej karierze.
Edytowano : 2023-08-04 16:48:12
Swoją droga koleś dyscyplinarnie wylatuje a Ty nadal swoje xddd
04.08.2023 16:45
@Murphy123 to niezła presja lol
04.08.2023 16:44
Hasan powinien być persona Non grata na AA. Tyle szkód…
04.08.2023 15:02
@AdiFantasti legenda konczy sie tam gdzie zaczynaja sie pieniadze, a pamietam gdy jako dziecko poniewaz nie bylo mnie stac na oryginalna bluze to na bluzie Adidasa pisakami zmywalnymi (zeby sie mama nie denerwowala :)) dopisalem sobie KAHN i 1. Na rekawice uzbieralem u wujka na wakacjach u ordziny we francji (starczylo jeszcze na gameboya i ipada - co wtedy bylo generalnie mega wydatkiem a pisze to nie po to zeby sie chwalic* ale pokazac jaka byla dysproporacja w zarobkach)
Bluze oczywiscie od razu zniszczylem rzucajac sie w niej nawet na betonie xD
*- hejterzy moga w koncu sobie zapisac ze Hoven sie czyms pochwali!
Edytowano : 2023-08-02 23:43:08
kimmicha lubie ale to zaden lider i wyzej "sra niz dupe ma". 1 geniualny sezon pod flickiem, 2 dobre, od 2 sezonow bardzo slabo. Podpala sie, nie wplywa na gre a wyjscie przed szereg i ogloszenie ze nie przedluzy umowy bylo zachowaniem "szczura" ktory przygotowuje sobie drzwi do wyjscia a nie kogos kto chce byc ikona klubu.
02.08.2023 23:39
@buuuU jak zainwestujesz w FMa to nawet dzisiaj
02.08.2023 21:01
@Edmund jak zwykle narzekasz, przestaniec w koncu hejtowac Bayern? moze idz za wlasna rada kibicowac PSG?
02.08.2023 20:59
@Reeken89 musialby ktos przyjsc wiec to nie jest priorytet choc w idealnym swiecie wumienieni powinni byc zarowno Sane jak i Gnabry
Edytowano : 2023-08-02 20:51:22
@Daro zarejestruj sie jako czlonek i popros o rabat na 1 zakup w oficjalnym sklepie dostaniesz znizke 30 czy nawet 50%
Edytowano : 2023-08-02 20:55:13
pamietaj ze kupujac w oficjalnym sklepie wspierasz klub bardziej niz u posrednikow
02.08.2023 20:50
Gdyby przyszedl Kane, Walker i bramkarz, a Pavard przedluzyl kontrakt to przy odejsciu Leona zaliczymy chyba najlepsze okienko w historii Bayernu. Wliczam w to odejscie Salihamidzica i Kahna.
Edytowano : 2023-08-02 20:03:41
jeszcze pozegnac Upamecano i wynoszenie smieci po Hasanie mozna uznac za zakonczone
Edytowano : 2023-08-02 20:03:43
jeszcze pozegnac Upamecano i wynoszenie smieci po Hasanie mozna uznac za zakonczone
02.08.2023 20:02
@Reeken89 YES YES YES
02.08.2023 19:01
@Reeken89 on pyta zlosliwie bo nie moze pogodzic sie z (slysznym) odpaleniem Sane
02.08.2023 17:34
Mam wrazenie ze Flick uwierzyl w propagande i nadal mysli ze to swietny zespol, ale jesli obiektywnie spojrzec na kadre Niemiec to jest cienka jak sik pajaka. Obstawiam ze bedzie kompromitacja, zwolenienie Flicka i dopiero wtedy otrzezwienie
02.08.2023 17:23
Tel wyglada mega, bede edgy: #NOtoKANE! :D
02.08.2023 17:05
@JohnnyWro ktos go odsunal od skladu? wyslal na trybuny? nie wzial na tournee? jechal po nim w mediach?
o czym Ty mowisz? litosci
02.08.2023 16:05
@Abzyrl o to ze Hasan potrzebowal na szybko obroncy wiec kupil Upa bo ten jechal jeszcze na latce talentu sprzed 2 lat. Czyli jechal na picu. Przeciez on tak gral zawsze a rok przed przyjsciem do nas to byl pokaz bledow.
Edytowano : 2023-08-02 14:53:34
a no i nie musial negocjowac bo wystarczylo wplacic klauzule; chociaz i tak nie dopilnowal ze ma inny koniec umowy niz jest normalnie i zeby trenowal z nami o czasie trzeba bylo doplacic Lipskowi xDDD
Mintzlaff to tam musial miec niezla beke widzac taka amatorszczyzne
02.08.2023 14:52
dlatego glupota jest zoistawianie Upamaceno;
- od lat nie poprawil choc troche tego w czym jest bardzo slaby (koncentracja)
- nie widze zeby mogl wygryzc kogokolwiek z duetu Upa/Ligt
- nie poprawi sie nie grajac, bedzie jeszcze tyylko bardziej elektryczny bo presja mu nie sluzy
- nawet Pavard ktory zaliczyl dobry sezon jest na ten moment przed nim
- zarabia duzo
- moze jeszcze ktos by dal sie nabrac a po slabym sezonie cena spadnie jeszcze bardziej
- powinnismy go sprzedac i powiedziec Pavardowi: zobacz, jestes 3 w hierarchi, zaliczyles dobry sezon, chcemy zebys walczyl o 1 sklad
- do tego sciagniecie jakiegos doswiadczonego stopera na lawke
02.08.2023 14:47
@Lampo po prostu now ma gry 1 na 1 i przez wiele sesonow gral na duzej szybkości przodem do bramki. W LM gdy trzeba było grac kombinacyjnie obyło widać jego braki. Co prawda Julian chciał grac szybciej ale to nadal gra przeciwko niżej ustawionym drużynom.
Ja tez się dałem nabrać ;)
Inna sprawa ze Michael Edwards miał plan zatrzymać Firmino i Mane do końca umów i puścić ich po ich wygaśnięciu wlasnie przez wypalenie mentalno/fizyczne jakie serwuje styl Kloppa. Jest taki moment w karierze piłkarza ze spadek formy jest drastyczny i być może Mane to spotkało wcześnie
01.08.2023 23:54
@Lampo wrecz odwrotnie - na papierze ten transfer byl skazany na porazke; brak dryblingu, wzrost, pilkarz lubiacy grac na duzej szybkosci przodem do bramki.
Dokladnie z tych samych powodow (styl gry, cechy) Hasan odrzucil Wernera, i z tych samych powodow nie wypalil u nas Podolski. Na Bayern druzyny wychodza cofniete (choc juz nie tak jak kiedys) i tego miejsca po prostu nie ma. Swietnie jego wady pokazal mecz z Realem (choc to klasowy przeciwnik) gdzie ciagle dawal sie wypychac nie wchodzac w dryblingi i zagrywal do tylu.
Dlaczego wiec go kupilismy? To byl kolejny transfer NA ALIBI Hasana. Tak jak po odejsciach obroncow wplacil klauzule za Upamecano chociaz ten od roku kopal sie po czole tak po odejsciu Lewego trzeba bylo jakos udobruchac kibicow. Dodatkowo Mane wlasnie zagral sezon jako napastnik wiec poza nazwiskiem byla podkladka (w koncu Julian chcial grac nowoczesniejsza pilke z wieksza wymiennoscia pozycji bez klasycznej 9)
I kiedy Franfurt za 16mln kupowal Kolo Muaniego my bralismy za 40 pilkarza ktory z gory tu nie pasowal. Pisalem to w momencie jego transferu choc zeby byc uczciwym - liczylem ze dzieki ogolnej jakosci i charakterowi mimo wszystko wygryzie ze skladu ktoras z naszych pseudogwiazdek
01.08.2023 22:30
@Mathias nie ma szans, to nie jest powazny bramkarz, moze byc opcja nr3
31.07.2023 23:29
@fiidoo uzbroj sie w cierpliwosc skoro negocjujemy z Levym
31.07.2023 22:56
@AdiFantasti dziwie mu sie bo w Bayernie spokojnie moze powalczyc z Neuerem
31.07.2023 13:48
40mln funtow lol xD czytalem o nim, ponoc swietnie gra nogami, nie wiem czy to wybacza wzrost ale jesli jest faktycznie tak dobry jak pisalo to mysle ze trzeba by zaakceptowac te 183cm
Edytowano : 2023-07-31 13:44:53
w naszym wypadku akurat technika > centymetry :D
31.07.2023 13:44
@bawaria42 Taco niech lepiej plyte wyda!
30.07.2023 20:52
@alien666 skad pomysł ze miałaby byc wyprzedaż?
30.07.2023 19:19
@ironmaidenpl niemozliwe, @misza twierdzi w poprzednim wątku ze on wiedział ze na nim zarobimy nawet jak niewypali :) trzeba jego zapytać czemu tak mało i czemu nie sprzedajemy gdzie indziej :D
30.07.2023 16:16
Po kolejnej rundzie negocjacji cena za Mane będzie poniżej 30mln.
To tak odnośnie geniuszu negocjacyjnego naszych włodarzy ^^
30.07.2023 16:09
@tapczan przeciez to nie tak ze zaczelismy pracowac z mlodzieza w 2017, uzylem slowa Campus bo to jest zrozumiale ale chodzi o szkolenie mlodziezy ogolnie
30.07.2023 11:47
@tapczan i z rokiem kontraktu, 40mln to bedzie frajerstwo
30.07.2023 11:42
przepasc miedzy La Masia a Campusem jest niczym miedzy Legia a Bayernem
:((((
30.07.2023 00:57
@misza 100% ze jestes w PiS, zarzucasz mi cos co sam wlasnie zrobiles xDDDDDDD pozdro mordo, ogarnij sie :D
30.07.2023 00:32
no ale bez przesady, typ ma 183cm i rok kontraktu, w topowych klubach obecnie nikt nie potrzebuje bramkarza, wydanie na niego wiecej niz 20mln to bedzie mimo wszystko wtopa
29.07.2023 22:58
@josh1982 jesli pominac ponad 20mln wydanych za sezon w ktorym w ogole sie nie przydal
29.07.2023 16:36
@misza a sprawdzilo sie tylko dlatego ze Saudowie zechcieli pobawic sie w pilke :D inaczej by tu siedzial bo ani Newcastle ani zadnych wlochow na niego nie stac
ale to zawsze milo przyznac sobie medal
29.07.2023 14:54
Trzeba przyznac ze i tak mamy szczescie bo ghdyby nie szalenstwo Saudow to kto by go wzial? Newcastle tytle nie placi, Atletico tez wlaczylo tryb oszczednosciowy. Moze ktos z Italii. Skonczylo by sie na odejsciu za 30 baniek i placilibysmy polowe pensji. Chociaz fakt to nie jest jakis dziadek i chyba 1 slaby sezon nie przekresla jego kariery wiec tez licze na 32+
29.07.2023 12:53
@siudrak0 Kimmich w ostatnich 2 latach pokazal ze kompletnie nie nadaje sie na kapitana. Gosc sie lubi opdiajrac to fajnie wyglada w TV ale jak chwile pomyslec to jego akcje swiadcza o czyms odkladnie odwrotnym.
29.07.2023 00:59
@Abzyrl Mane to dokladnie taki sam typ pilkarza jak Werner. Swoja droga Wernera bosniak odrzucil w mediach bardzo glosno (chociaz moglismy go sprowadzic za 25 mln, no ale chcial go Flick wiec wiadomo) natomiast Mane kupil zeby uspokoic kibicow.
Ruchy majacy wartosc ujemna, ale za to populistyczny (tak samo jak Upamecano). Brzydko powiem: nikt myslacy i znajacy sie choc troche na pilce nie myslal ze Mane bedzie strzelal hurtowo. Mane, Werner i Podolski - wszyscy nie pasowli tu z tych samych powodow; potrzebuja przestrzeni zeby pokazac zalety. Z tych samych powodow nie wypalili. Bardziej chodzilo o jego ogolna jakosc i walecznosc. Tu niestety cos nie "pyklo".
Kane? Kane jest: wybierz skale i dodaj kilka poziomow wyzej - ponad nimi. Anglia jak widac po LM dominuje, graja tam najlepsi obroncy, sa rozne style, a Kane strzela przeciw kazdemu.
29.07.2023 00:20
@siudrak0 dokladnie, zmieniac sie powinny ozdobniki; albo taki wzor jak w tym sezonie (z kroipkami swiata) w formie przezrocza albo ew jakis pasek na boku czy rekawku (nie cale biale rekawy), inne skarpetki - nic wiecej
my naprawde mamy brzydkie koszulki, kiedys chcialem kolekcjonowac ale odpuscilem
28.07.2023 22:46
najlepsze stroje sa kiedy mamy calosc czerwona/bordowa a tylko logo/elementy dodatkowe biale, zadne paski, zadne mieszanie kolorow - change my mind
28.07.2023 22:09
@Comentateiro to dziwne bo od poczatku wygladal tragicznie a jego spalone byly mememowe
28.07.2023 22:01
widze de Ligta jako kapitana przed Kimmichem ktory imho sie nienadaje
28.07.2023 21:52
nie wiem jak Wy, ale dla mnie wszystko przed '61 bylo okropne i nie rozumiem po co wracac do potworkow
28.07.2023 21:50
@tapczan w 100% przypadkow kluby robia rozeznanie z agentami czy jest szansa na transfer i mniej-wiecej ile by to kosztowalo. Zgoda.
W niewielu % kluby uzgadniaja z pilkarzem kontrakt i strategie na transfer a pozniej niemalze chwala sie tym w mediach.
Inaczej bys spiewal gdyby swego czasu United uzgonilo umowe np z Mullerem, ciagle gadali o nim w mediach a Bayern walczyl o przedluzenie kontraktu. Jeszcze gdyby jakis brytol przyjechal z jego koszulka w United ;)
cmon, wlacz empatie, dobrze wiemy ze nie pisalbys tego gdyby to Bayern byl strona poszkodowana i mial stracic legende
28.07.2023 20:00
@Piter1985 @BaltazarGabka @Edmund @MR
1. Pozycja Levego w Totkach jest niepodwazalna. Mimo braku wiekszych sukcesow sportowych klub wybudowal stadion i jest bardzo mocny finansowo. Sportowo rowniez awansowali. Do tego jak wspomnieli koledzy nizej jest jest jednym z wlascicieli.
2. Przede wszystkim nasi na pewno zrobili wywiad i wiedza jak dziala Levy, a jego negocjacje sa legendarne (podobnie jak Aulasa) w dosc negatywnym sensie; tj jest znany z tego ze przeciaga do ostatnich dni i potrafi zaczynac negocjacje od 0 w momencie kiedy wszystko jest uzgodnione. Niesadze zeby tu bylo jakiekolwiek zaskoczenie dla top managementu*
*- oczywiscie teraz wyobrazam sobie w tych negocjacjach poprzedni zarzad i bosniaka ktory niczym Janusz Kowalski na obywateli krzyczal na Piniego Zahaviego xD i byl ogrywany jak uczniak przez kazdego agenta
Edytowano : 2023-07-28 19:56:07
Zakladam ze rozmowa nie jest na powaznie a jedynie czysto teoretycznie i tez tak: technicznie Levy nie ma nad soba nikogo. Nie ma zarzadu bo to jest spolka prywatna. Moglby potencjalnie zostac odwolany przez wiekszosciowego udzialowca, ale nie byloby to takie latwe. Dopiero nowy prezes moglby podejmowac inne decyzje.
Mowimy tutaj o wylaczeniu mniejszosciowego udzialowca ze spolki ktory w dodatku jest jej wieloletnim prezesem. Brudna walka.
Chociaz lekarzowi kadry sie udalo wywalic Krychowiakow LMAO
28.07.2023 19:51
@bawaria42 nie wiem czy wiesz ale w Athletic Club grają sami baskowie. Taka tradycja. Trzeba przyznac ze radza sobie calkiem niezle mimo tego
28.07.2023 19:31
@AdiFantasti ale tego aspektu nie da sie cwiczyc na treningach - mozesz to robic tylko grajac a Upamecano gral juz nie bedzie bo z de Ligtem i Kimem nie ma szans. Inna sprawa ze nie poprawil go chocby minimalnie przez te wszystkie lata - najlepiej wygladal gdy lapal dopiero latke talentu, pozniej im wieksza presja i skupienie na nim tym bylo gorzej a ostatni sezon w Lipsku (gdzie musial wiedziec o zainteresowaniu Bayernu) i przygoda u nas to tragedia.
Co sprawia ze widzisz nadzieje? Powtorze: bedzie siedzial na lawce... a presja rywalizacji to dodatkowa presja
28.07.2023 19:17
@Edmund nie wiem co ma superliga do tego xd masakra typie
28.07.2023 19:11
dziennikarze juz maja przecieki z jutrzejszego spotkania ktorego nie bedzie xd
28.07.2023 18:30
@Edmund o co Ci chodzi? :D po co w ogole Hasana przypominasz? nikt o nim nie pisze
czy Ty zawsze musisz szukac zaczepki?
28.07.2023 17:37
@Edmund dlaczego Ty zawsze musisz miec odmienne zdanie i na dodatek je wmawiasz innym? nawet nie mozna sie nie zgodzic
28.07.2023 17:20
@Edmund nie, a co?
"Ja wolę żeby Bayern pozostał Bayernem niż żeby wygrywać za "wszelką cenę" (gdzie w klubie może jeden czy dwóch zawodników z kraju klubu odgrywa jakąś rolę)."- czyli real madryt wygrywa za wszelka cene (rozumiem ze to cos zlego) i nie jest realem madryt?
"Szybciej Bayern zostanie Bayernem z zawodnikami jak Goretzka czy Gnabry niż z gwiazdami która przyjdą za "rekordowe sumy" z "rekordowymi kontraktami" choć może szanse na LM wzrosną "może"" - czyli paszporty czynia klub lepszym
wyrwane z kontekstu czy zmanipulowane? :D
28.07.2023 17:16
ciekawa i strasznie glupia teoria jakoby to paszporty zawodnikow a nie ich umiejetnosci mialy zwiekszac szanse na wygranie LM xD zdecydowanie topo3 najglupszych teorii jakie czytalem an dieroten EVER
Real Madryt wygrywajacy LM 3 razy z rzedu:
Sezon 2015/16
Bramkarz: Keylor Navas
Obroncy: Dani Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo
Pomocnicy: Luka Modrić, Casemiro, Toni Kroos
Napastnicy: Gareth Bale, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Sezon 2016/17
Bramkarz: Keylor Navas
Obroncy: Dani Carvajal, Raphael Varane, Sergio Ramos, Marcelo
Pomocnicy: Luka Modrić, Casemiro, Toni Kroos, Isco
Napastnicy: Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Sezon 2017/18
Bramkarz: Keylor Navas
Obroncy: Dani Carvajal, Raphael Varane, Sergio Ramos, Marcelo
Pomocnicy: Luka Modrić, Casemiro, Toni Kroos, Isco
Napastnicy: Karim Benzema, Cristiano Ronaldo
Edytowano : 2023-07-28 16:50:39
rozumiem ze taki Real Madryt to nie Real MAdryt? :D
28.07.2023 16:43
@Piter1985 powodem moga byc dobre relacje :D
28.07.2023 16:36
Co Ty znowu bredzisz @Edmund ?
"Upa zły (bo taką narrację przyjęto) bo w meczu z MC zagrał słabo"
Przyjeto narracje?! Ty nie ogladasz naszych meczow, prawda?
Ale rozumiem; kjak przychodzily "4 ciamajdy" to pisales ze trzeba transfery oceniac po sezonie. Jak przychodzil Upamecano to okrzyknales go wielkim transferem i mega zwyciestwem Hasana (chociaz wplacil klauzule) jeszcze przed 1 meczem. Rozumiem ze musisz sie trzymac w tym wypadku pasuje idealnie: Z GORY USTALONEJ TEZY, ale kazdy kto oglada mecze widzi ze Upa to po prostu sredni obronca popelniajacy mase bledow. Tak bylo przeciez juz w Lipsku o jakim przyjeciu narracji mowisz?
Mecz z City po prostu byl gwozdziem do trumny i otworzyl wielu oczy, ze to zaden mega talent (bo przez lata nie poprawil swoich mankamentow) tylko chaotyczny, niepotrafiacy sie skoncentrowac obronca raz na jakis czas zaliczajacy lepszy mecz.
Taki ktos nie nadaje sie nawet na lawke; grajac w LM wolalbym wpuscic kazdego byle nie goscia ktory moze zawalic 3 bramki.
Edytowano : 2023-07-28 16:34:22
a w meczu z City nie zagral slabo tylko TRAGICZNIE
28.07.2023 16:33
@tapczan to strona niemiecka pisala o sotkaniu pelnym szacunku, nie zrodla zblizone do Totkow, Szacunek sie zdobywa i okazuje czynami dzialaniami a nie zaplaceniem za obiad. My niestety nie podeszlismy do totkow z szacunkiem; uzgodnienie wszystkiego z pilkarzem, liczne wypowiedzi do mediow, a truskawka na torcie dziennikarz przynoszacy do klubu koszulke innego z ich legenda
28.07.2023 16:25
@Fari
1. skad wiesz ze go nie interesuje?
2. nic nie bylo slychac o zainteresowaniu duzych europejskich klubow - moze to byla jedyna sensowna opcja?
3. tam idzie teraz duzo pilkarzy bo sa duze pieniadze i wielkie plany - jest bardzo duza szansa ze tam bedzie powazna liga (jesli juz nie jest)
4. romantyzacja pilki przez kibicow jest groteskowa - to jest zawod, dodatkowo z ograniczonym przebiegiem, co jest zlkego zarobic wielka kase, jakby nie patrzec, juz w koncowce kariery?
uwazam ze facet to totalna porazka u nas ale bez przesady, po co naskakiwac
28.07.2023 16:21
@tapczan nigdzie poza bliskim wschodem nie dostanie takich pieniedzy wiec jego oddanie nie dziwi. Ciekawe jak latwo lykasz teksty o lojalnosci - z reguly jestes bardziej sceptyczny. Czy to prawda bysmy poznali gdyby zostala przetestowana a tak? Kolejny ktora jest przeplacony i ktory gada.
I dziwaczna manipulacja i sugestia ze Gnabry musi zostac bo ten kto za niego przyjdzie bedzie najemniekiem. Gosc jest za slaby, strzela lelakom w kilku meczach sezonu w reszcie drepna a kontrakt ma absolutnie gwiazdorski. To ja juz wole najemnika walczaka
28.07.2023 16:15
@DieRoten to tez sie nie zgadza bo ewidentnie klub szuka powaznej opcji na bramke
28.07.2023 16:10
@Michello dlatego szkoda ze nie wzięto Schmeichela który był za darmo a którego chciał klub.
No ale Julian chciał Sommera a klub w styczniu spełniał jego zachcianki chociaż podobno „od dawna były wątpliwości” :)))
Boże jaka to była amatorszczyzna….
28.07.2023 10:36
@Mathias ahahhaha dobre
28.07.2023 10:20
@Michello nie pisałem o interze tylko ogólnie o transferach. A inter jest mimo wszystko biedny, co roku musi sprzedawać bo na długi
@tapczan tyle ze nie chodzi o milion. Kupiliśmy za 8-10 a sprzedajemy za 4-6. Była mowa ze Sommer ma klauzule na kwotę za jaka został kupiony i rozczarowujące ze odchodzi za 2 razy mniej.
28.07.2023 10:19
@Michello moze dlatego ze nie sprzedajemy klasowych pilkarzy do druzyn z duzymi pieniedzmi (Mane wyjatkiem) a dla malych, przy zarobkach ktore maja nawet nasi rezerwowi 1mln w te czy druga strone to duzo?
drogo to moglismy sprzedac Alabe, moze za jakies fajne pieniadze Sule. kto wie czy po roku/dwoch tez nie Tolisso
Oby udalo sie sprzedac Goretzke jeszcze w tym okienku, moze United cos zarobi i sie zglosza,m jego wartosc rynkowa wg transfermarkt to zaledwie 45mln - marnie jak na podstawowego pomocnika Bayernu, a to pewnie i tak jeszcze dlatego ze jest reprezentantem Niemiec. Ale pewnie z niej wypadnie a sam prestiz die mannschaft (tak wiem, juz sie tak nie nazywaja) leci na leb na szyje. W przyszlym sezonie wartosc Leona bedzie 25 i z takimi zarobkami bedzie Sarr3 (Sarr2 jest zarezerwowane dla Mazraouiego)
28.07.2023 09:50
@DieRoten co rozumiesz przez wszyscy? praktycznie nikt na tej stronie juz nie liczy na Neura (zreszta nizej widac), pewnie w duzej mierze rowniez przez brak jego przeprosin za narty
klub z kolei szuka powaznego zastepstwa: Raya, Bounou to sa powazne nazwiska, Mamadashvili jest jeszcze mlody ale to tez powazna opcja i ponoc ogromny talent ktory potencjalnie nawet teraz moze wejsc do bramki
na twitterze to szczerze mowiac nie widzialem ANI JEDNEJ opinii ze Neuer wroci i bedzie jak dawniej
wiec powiedz prosze; co masz na mysli piszac WSZYSCY czekaja na powrot Neura jak na ZBAWIENIE?
28.07.2023 09:41
w imie dobrych relacji jak rozumiem schodzimy z ceny bo klauzula miala byc taka ile sami zaplacilismy
28.07.2023 09:34
@Mistrz358 1. czy nie uwazasz ze to bez placzy czy 'placzki' jest 'slabe'? moze odpusc ;) ja sie staram troche odpuscic
2. tu sie zgadzamy w innym watku napisalem:
Upamecano to kolejny pilkarz ktorego statusu nie da sie utrzymac sila propagandy.
FAKTY: mial 1.5 (slownie: PÓŁTORA) dobrego sezon jako mlodzik, gdzie i tak popelnial bledy ale zdarzaly mu sie pojedyncze mecze gdzie jak to niektorzy przesadzaja schowal Lewego do kieszeni.
Po tym sezonie mial TRAGICZNE poltora roku gdzie wypadl calkowicie z radaru kadry. Jako ze byl mlody utrzymal status talentu (bo nadal zdazaly sie pojedyncze dobre mecze). Hasanowi palila sie dupa wobec odejsc wiec kupil go bo nie musial negocjowac ceny a 45mln to cena do obronienia za "wielki talent".
Tyle ze w momencie zakupu Upamecano tym wielkim talentem byl juz tylko medialnie bo na boisku od poltora roku kompletnie tego nie pokazal. W tym wieku powinien sie rozwijac a on sie w rozwoju cofnal.
U nas pokazuje dokladnie to samo: czasem dobry mecz, ogolnie dosc przecietnie, czasem FATALNIE. Co w szczegolnie przypadku obroncy jest dyskwalifikujace i to nie tylko na poziomie Bayernu czy LM gdzie takie bledy sa bezlitosnie wykorzystywane. Upamecano brakuje koncentracji a to jest mentalna ktorej trudno sie nauczyc jesli nie udalo sie przez tyle lat. Lucas na przyklad; robil glupie zagrania typu wyjscie na raz czy opuszczenie pozycji ale byl skoncentrowany i takie bledy taktyczne mozna naprawic. To co robi Upamecano? Niesadze a przynajmniej nie pamietam takiego przypadku.
Byly za to odwrotne: np Badstuber mial mocny mental i ustawianie sie choc ogolnie pilkarzem wybitnym nie byl. Nadrabial jednak wlasnie dzieki tym cechom, potrafil wrocic po kontuzji i zagrac na dobrym poziomie dzieki koncentracji.
Werdykt? Upamecano trzeba sprzedacprzy 1 mozliwej okazji gdy pojawi sie oferta z jakiegos Newcastle czy West Hamu. On ma 0 szanse na 1 sklad i jest absolutnie niepewny wiec nie chcesz takiego pilkarza zeby wchodzil na boisko w przypadku kontuzji. Do tego wysoka pensja i byc moze spory zarobek przy sprzedazy.
Edytowano : 2023-07-27 03:09:51
@MsM Upa umie podac, nie jak Boa ale umie, natomiast na DP musisz jeszcze umiec przyjac na raz i odegrac orazo brocic sie z pilka - tego Upa niestety nie potrafi, zatem na DP odpada, zastanawiam sie bardziej nad... prawym obronca? tam sie wybacza troche wiecej a on akurat wolny nie jest. Niestety panikuje naciskany wiec pytanie czy udaloby sie wyeliminowac jakos te wade. Da sie na pewno bardziej nzi brak koncentracji i pozycji na srodku. Pytanie czy trenerzy go nie probowali bo jest Pavard (i to on ma miejsce na prawej jako pierwszy "nienominalny" czy jednak jest cos czego nie widze a widza trenerzy (to oczywiste chocby przez brak wgladu do treningow))
27.07.2023 03:06
@Reeken89 FCBM! < 3
26.07.2023 22:31
w West Hamie albo Newcastle najlepiej
Edytowano : 2023-07-26 22:27:06
napisalbym nick tego kto sie jaral i pisal ze to mega transfer za tylko 45mln ale
a) nie chce mu robic kolejnego przypalu
b) i tak sie nie przyzna xD
c) uaktywni sie inny uzytkownik i dostane ostrzezenie xd
26.07.2023 22:26
@Reeken89 zobacz jakie zamieszanie zrobiles @Piter1985 az znowu prace przelozyl :D
26.07.2023 22:25
@fiidoo @Reeken89 ale przyszly to 04.08 a nie ten zblizajacy sie
26.07.2023 21:20
@bawaria42 to bardzo proste: wez pod uwage jego zarobki i porownaj to to zarobkow w serie A czy nawet Premierleague poza topką. Upa zarabia 10, Bonucci 12 (jeden z najlepiej oplacanych pilkarzy w Juve), Ben White (uwazany za swietny transfer Arsenalu) 8.
To jest kwota jakiej druzyny poza topka nie placa, a topka nie bedzie chciala rezerwowego, popelniajacego takie bledy z tkaimi zarobkami. Wezmie go tylko aspirujacy klub, chcacy zaryzykowac i majacy glebokie kieszenie.
Czyli casus Maguiera
Czy sam pilkarz chcialby isc do takiego majac wysoki kontrakt w Bayernie? Pewnie nie. Wiec za rok bedzie z niego Sarr2
26.07.2023 20:38
na twitterze ludzie pisal i o "tuchel ball", ale mam wrazenie ze przesmiewczo :D
26.07.2023 20:12
@elber09 jak to mowia na twitterze: ale sie zesrales :D
26.07.2023 19:29
@elber09 na dobra sprawe jaka roznica czy ma rok czy 10? albo go masz albo go nie masz, albo go masz w tym roku albo moze za rok. Gwiazd, szczegolnie takich ktore nie sa podatne na kontuzje (jasne zlamana noga zawsze sie moze zdarzyc) te sytuacje kontraktowe nie dotycza az tak mocno.
Inna sprawa ze Levy to legenda jesli chodzi o negocjacje ;)
26.07.2023 19:24
@DonJupp4ever wlasnie patrzac na finanse powinnismy go sprobowac mocno sprzedac w tym sezonie.
1. Przechodzimy rewolucje i mozna mydlic oczy ze Upa padl jej ofiara a nie formy ;)
2. Duzo zarabia a rok na lawce i kolejne slabe mecze jeszcze bardziej obniza jego cene. Moze sie wrecz okazac ze jest niesprzedawalny bo dla Newcastle 10mln to duzo a inne kluby maja coraz mniejsze potrzeby (United np bedzie miec jesli sprzeda Maguirea)
3. Upamecano nie nadaje sie na lawke z powodow ktore opisalem nizej: nie mozna mu ufac. Lepiej miec kogos o sumarycznie gorszych umiejetnosciach ale za to lepszym mentalu, pewniejszego (przyklad Badstubera). Co z tego ze na papierze mamy "super obronce" do wejscia z lawki skoro wejdzie i zawali mecz? Nie mozemy miec obroncy ktory jest niczym rzut moneta. Zgasi Halaanda albo podaruje 3 gole.
4. Powinnismy poszukac solidnego, doswiadczonego ligowego obroncy (najlepiej takiego ktory gral w pucharach, nie musi byc LM ale jakies doswiadczenie). Wiek nie ma znaczenia, ale im starszy tym lepszy (i latwiej ocenic). Gdyby udalo sie znalezc 24/25 latka ktory by sie zgodzil na wyzwanie i potencjalne naciskanie na sklad to bajka. Na dzis za Upamecano powinnismy jeszcze wyciagnac 35+mln moze nawet 40. Tyle powinno wystarczyc na takiego obronce a nawet 2. Za rok jesli Upa przesiedzi na lawce i zagra zle mecze niewiadomo czy dostaniemy 20
26.07.2023 18:53
tragedia... widac brak dyrektora sportowego
26.07.2023 18:40
Upamecano to kolejny pilkarz ktorego statusu nie da sie utrzymac sila propagandy.
FAKTY: mial 1.5 (slownie: PÓŁTORA) dobrego sezon jako mlodzik, gdzie i tak popelnial bledy ale zdarzaly mu sie pojedyncze mecze gdzie jak to niektorzy przesadzaja schowal Lewego do kieszeni.
Po tym sezonie mial TRAGICZNE poltora roku gdzie wypadl calkowicie z radaru kadry. Jako ze byl mlody utrzymal status talentu (bo nadal zdazaly sie pojedyncze dobre mecze). Hasanowi palila sie dupa wobec odejsc wiec kupil go bo nie musial negocjowac ceny a 45mln to cena do obronienia za "wielki talent".
Tyle ze w momencie zakupu Upamecano tym wielkim talentem byl juz tylko medialnie bo na boisku od poltora roku kompletnie tego nie pokazal. W tym wieku powinien sie rozwijac a on sie w rozwoju cofnal.
U nas pokazuje dokladnie to samo: czasem dobry mecz, ogolnie dosc przecietnie, czasem FATALNIE. Co w szczegolnie przypadku obroncy jest dyskwalifikujace i to nie tylko na poziomie Bayernu czy LM gdzie takie bledy sa bezlitosnie wykorzystywane. Upamecano brakuje koncentracji a to jest mentalna ktorej trudno sie nauczyc jesli nie udalo sie przez tyle lat. Lucas na przyklad; robil glupie zagrania typu wyjscie na raz czy opuszczenie pozycji ale byl skoncentrowany i takie bledy taktyczne mozna naprawic. To co robi Upamecano? Niesadze a przynajmniej nie pamietam takiego przypadku.
Byly za to odwrotne: np Badstuber mial mocny mental i ustawianie sie choc ogolnie pilkarzem wybitnym nie byl. Nadrabial jednak wlasnie dzieki tym cechom, potrafil wrocic po kontuzji i zagrac na dobrym poziomie dzieki koncentracji.
Werdykt? Upamecano trzeba sprzedacprzy 1 mozliwej okazji gdy pojawi sie oferta z jakiegos Newcastle czy West Hamu. On ma 0 szanse na 1 sklad i jest absolutnie niepewny wiec nie chcesz takiego pilkarza zeby wchodzil na boisko w przypadku kontuzji. Do tego wysoka pensja i byc moze spory zarobek przy sprzedazy.
Edytowano : 2023-07-26 18:38:56
Mazraoui byl slabym obronca juz w Holandii, nie produkowal zadnych liczb dla Ajaxu (19 w kanadyjce w 123 bodajze - pisze z pamieci). Wygryzal go nawet Dest. Tam Dumfries byl na w miare poziomie i to jego trzeba bylo brac tym bardziej ze byl do wyciagniecia za niewyrowana kwote. Mazraoui bedzie Sarrem2, tyle za Sarr zarabia 2.5mln a Mazraoui 8...
26.07.2023 18:37
Po ostatniej dlugiej kontuzji rok dochodzil do swojego poziomu, a przez rok popelnial bledy i nie wprowadzal spokoju do gry. Nic dziwnego ze szukamy powaznego bramkarza. Zakladajac ze bedzie gral na solidnym poziom ale rok zajmie powrot do pelnej formy to jestesmy z 39 latkiem w bramce ktorego gra opiera sie na wyjsciach do przodu
25.07.2023 21:59