Jak lubię Xabiego tak już niestety nas sabotuje od kilku meczów :/
26.11.2016 19:10
Lewy miał dużo lepszą pozycję, będzie miał prawo być zły na Kimmicha
26.11.2016 19:03
jak to się mówi: "ale suchar"
ale jest
26.11.2016 19:01
Hajto jest pocieszny;-). Zresztą trudno nie gadać o czymkolwiek, skoro na boisku nuda.
26.11.2016 18:58
nie ma pomysłu od połowy boiska a nie pod bramką rywala, tam nawet nie dochodzimy, najwyżej linia boczna na wysokości pola karnego
26.11.2016 18:50
Kimmich nie ma wydajności ani szybkości aby zostać nowoczesnym prawym obrońcą.
26.11.2016 18:25
To już powinniśmy grać 4-2-4. Tylko wtedy znaczyłoby że pomyliliśmy włochów, a naszego w Londynie pewnie by już nie chcieli.
26.11.2016 18:20
Tak się cieszyli w Dortmundzie z Rode, a okazuje się że dostaliśmy dobre pieniądze. Żałuje, że to nie jest lepszy gracz bo serca odmówić mu nie można. To że Dortmund tak gra po wymianie zawodników to normalne, ale jeśli Lipsk skończy wyżej od nich to będzie nagle bardzo trudne do przełknięcia. Kto wie czy Schalke ich nie wyprzedzi? Ciekawe co by się działo. My też już nie jesteśmy pierwsi i wszyscy znają przypadek Leicester - nie można liczyć, że kiedyś spuchną. Nam dodatkowo to nie przystoi.
Zatem zobaczymy jak będzie z Leverkusen. Oby tylko nie zagrali słabego meczu, jak to potrafią, złudne zwycięstwa tylko pogorszą sytuację.
26.11.2016 17:57
To że drużyna zalicza dobry sezon nie znaczy że ma w składzie świetnych piłkarzy, którzy będą grać w lepszych klubach na wysokim poziomie. Inna sprawa że skład Lipska jest bardzo młody więc potencjalnie każdy jest tam ciekawy. Sporo zależy od trenerów, a w lipsku mocno na to postawili. Ciekawe jaki zaliczą sezon.
26.11.2016 02:56
O Leicester też wszyscy mówili że spuchną:-) byłoby bardzo ciekawie, gdyby RB zdobyło mistrza. Przy takiej Borussi i naszej formie wcale bym się nie zdziwił. Wielu komentujących śmieje się z badstubera, ale skoro jest w kadrze to czemu nie dać mu szansy? Z reguły zalicza solidne występy, a tego nam trzeba do odbudowania formy - solidnej gry. Z całą sympatią dla Xabiego, jutro nie powinien grać.
Czy faktycznie dziennikarze zapowiadają że zagramy w tym meczu 4-2-3-1? Tj czy są jakieś przecieki że tak wyglądać będzie formacja?
26.11.2016 02:54
Coman to gracz jednego zagrania, który wystrzelił bo ma szybkość i przyspieszenie. Było wielu takich grajków przed nim i szybko znikali. Nie twierdzę że to zły gracz, ale na pewno nie na poziom Bayernu. Niestety mimo takiego otoczenia w jakim się znajduje nie "mądrzeje" i nie widać u niego tego co choćby potrafił zagrać Sane czy jak gra Ribery. Po prostu nie ma tego tego dryblingu który mają RR czy np. Hazard. Wydaje mi się (bo zawsze mogę się mylić i mam nadzieję, że tak ejst tym razem), że to będzie max poziom Walcotta. Nam potrzebny jest piłkarz (a w zasadzie dwóch) na poziomie Hazarda/Neymara/Reusa (w formie) (Ribery/Robben w formie są lepsi niż Ney czy Hazard więc to obrazuje problem). Nawet Alexis Sanchez to nie do końca to czego byśmy potrzebowali.
Nad transferami będziemy się jednak zastanawiać za rok. Raschke i scouting na pewno będą kogoś obserwować w tym sezonie. Prawy obrońca to również mus, Lahm już niestety nie daje rady, a Rafinhi dawno nie powinno być w tym klubie.
25.11.2016 16:45
Rok temu mieliśmy najszerszą i najlepszą ławkę, każda stacja pokazując Bayern pokazywała gwiazdy siedzące przy linii. Do tego graliśmy "zorganizowany chaos" mając najbardziej elastyczną drużynę na świecie. Rok później, kiedy rzekomo odszedł rak toczący nasz klub (Pep) mamy stary, pozbawiony ambicji i woli walki skład oraz cierpimy na brak zmienników.
A przecież po tylu kolejkach problem jest: Carlo. Słabsza forma Tomka czy Jeroma to skutek nie przyczyna, a nawet jeśli jest inaczej to należy ich posadzić na ławce. To też element zarządzania drużyną. Obawiałem się mocno przyjścia Włocha, ale po cichu liczyłem że może to być ktoś kogo potrzebujemy. Jak narazie obawiam się czy nasz trener wytrzyma więcej niż rok... a jeśli Bayern odpadnie w 1/8 i ok 30 kolejki straci szansę na mistrza to może i do końca sezonu nie dotrwa... Naturalnie życzę wszystkim żeby było inaczej, ale nie da się ukryć, że dziś bliżej nam do myśli o zmianie trenera niż świętowaniu potrójnej korony.
25.11.2016 14:46
Problemem jest to, że to nie wpadka a kulminacja. Miejmy nadzieję, że ponieważ tym razem jest to również kompromitacja piłkarze i trener faktycznie się obudzą.
24.11.2016 15:13
trzeba serio nie miec co robic w zyciu zeby byc takim trollem jak Koan, no albo jest zwyczajnie tak glupi jak rzeczy ktore wypisuje, w obu przypadkach cierpi cala reszta spolecznosci dieroten... nadal nie rozumiem czemu administracja tak miekko obchodzi sie z tym tworem
20.11.2016 17:42
dopiero? 11 kolejek? DOPIERO?!
20.11.2016 16:57
sprzedawanie Mullera jest znacznie bardziej żenujące niż jego aktualna forma, nie zmienia to oczywiście tego, że powinien mieć zmienioną pozycję i/lub usiąść na trochę na ławce
20.11.2016 12:55
"Jestem zadowolony z naszego występu przeciwko tak mocnej drużynie, jednak z wyniku już nie."
...
Borussia po stracie Hummelsa, Gundo i najlepszego gracza Bundesligi w zeszłym sezonie Mikiego, z kontuzjowanym Reusem i w eksperymentalnym ustawieniu pokonuje nas, po meczu po którym kibica bolą zęby, a Carlo uważa że to był dobre spotkanie... wow
20.11.2016 11:32
Droga redakcjo, goal to serwis ktory ma wdupie bundeslige i daje smieszne oceny, dlaczego po meczach umieszczane sa tutaj zawsze akurat ich oceny?
19.11.2016 23:11
serio myslicie ze ktos zlekcewazyl dzis bvb?pilkarze po prostu nie maja pojecia co maja robic na boisku, bo nasza taktyka to podaj do boku i wrzuc, tak bylo w realu gdzie z Carlo smiali sie w calej hiszpanii, zapytjacie kibicow z madrytu co sadzili o Wlochu, powiedza ze sa wdzieczni, ale...
19.11.2016 23:04
ciekawe ze ilosc komentatorow nagle drastycznie spadla i potrzeba jakiegos mitycznego czasu na ogarniecie wyimginowanej prebudowy skladu, rok temu cale stado znawcow wrzeszczalo ze liga to formalnosc i wygralby ja pijany Smuda (przykladu ze Suda nie zmyslam, bodajze Android z nim wyskoczyl), dzis juz LM wcale nie jest priorytetem, a porazka z bedaca w prawdziwej przebudowie (do tego grajaca dzis w eksperymentalnym ustawieniu) swiadczy o wyrownanej lidze
LOL
19.11.2016 22:57
Hazardem interesowalismy sie dosc dlugo ale ostatecznie okazal sie za drogi.
19.11.2016 22:54
Nookie, dopiero? ostatnio taką padakę przez tyle kolejek graliśmy za Klisnmanna, jakie dopiero co ty chrzanisz? 11 meczów to jest 990 minut czyli 16.5 godziny męczarni dla kibica!
19.11.2016 21:19
no i ja sie nie godze na to zebysmy znow przechodzili taki cykl, a narazie Carlo prowadzi nas w chaos
powtorze: nie wymagam od nowego tenera natychmiastowych wyniow, ale chyba wszyscy juz widza ze Carlo (ktory byl zwalniany z kazdego klubu dosc szybko i jak mowia kibicuje Realu odetchneli z ulga kiedy go pozegnano) nie jest tym ktory nas na topie utrzyma, mamy juz za soba kilkanascie kolejek i gramy beznadziejne oraz BEZ PERSPEKTYW i BEZ POMYSLU
19.11.2016 21:05
Heynckes przejmowal druzyne ktora nie wiedziala co robic na boisku, Carlo przejal po Pepie zespol na scislym topie, smieszne porownania i argumenty
19.11.2016 21:01
Adi masz mentalnosc sredniaka, krok do tylu zeby zrobic krok do przodu? to wlasnie robi Borussia, my jestesmy Bayern, klub od 5 lat wymieniany jako faworyt dl wygrania LM (obawiam sie ze to skonczylo sie w tym roku), przestan kreowac inna rzeczywistosc, zarowno trener jak i zarzad podkreslali ze liga to minimum a celem jest LM
co do Ozila - mowicie o kolesiu ktory dzis zniknal w meczu z srednim ManUtd, ten facet nie ma determinacji i (jak to lubi mowic Hajto) powtarzalnosci zeby grac na swiatoym poziomie, to taka lepsza wersja Coutinho czy pilkarz ktory czasem zrobi cos fantastycznego (robi to czesciej niz Brazylijczyk), oczywiscie jest lepszy od Thiago
19.11.2016 20:59
ja nie musialem czytac ale obserwacji dowiedzialem sie za to ze dobry trener daje wiecej niz kiepski, my o 5 latach mamy kiepskiego, w madrycie ladnie Carlo podziekowali po czym glosno odetchneli z ulga, nam tez ulzy jak odejdzie, choc nadal mam nadzieje ze jakos sie ogarnie i nie przerzniemy BL
chcialbym natomiast powrotu do czasow kiedy kazdy mial przed meczem z nami pelno w gaciach, lacznie z Barcelona, w koncu te czasy nie byly tak daleko
19.11.2016 20:27
@bayernetmilan w szkole na pewno Cie uczyli zeby podawac obliczenia a nie sam wynik, wiec czekam
19.11.2016 20:20
17x90 = ponad 1500 minut
masz duzo czasu wzyciu Adi do zmarnowania, ja nie mam, chce ladnej gry, Pep zmienial duzo wiecej kiedy obejmowal druzyne niz teraz Carlo, nie rozumiem dlaczego mam sie zgadzac na pol roku okresu przejsciowego i tolerowac slaba gre ktora nie nastraja pozytywnie
19.11.2016 20:08
Adi ale dlaczego niby nie można mieć pretensji skoro przez 5 lat graliśmy piłkę ładną dla oka, a teraz gramy tak, że przed każdym meczem zastanawiam się czy na pewno nie zmarnuję czasu? Ja nie zwalniałem trenera jak przegrywaliśmy tytuł z Borussią bo oni grali zajebiście a my też dobrze, fajnie się to oglądało, teraz ogląda się bardzo źle i wymęczony lider tabeli mi tego nie osładza,
nie mówią już o tym, że za Pepa każdy był przed nami obsrany, wystarczyło poczytać komentarze kibiców innych drużyn, dzisiaj już się nas nie wymienia w gronie tak ścisłych faworytów jak jeszcze rok temu, jesteśmy Bayern i mamy się utrzymywać na topie, co to za gadanie że nie zawsze będziemy wygrywać? w Turynie czy Barcelonie takie słowa są nie do pomyślenia
19.11.2016 19:56
Adi przestań jęczeć, Robben i Ribery od lat omijają masę meczów w BL, Riberyego 2 lata nie było a Robben 90% poprzedniego sezonu miał słaby, teraz nagle okazuje się że bez nich leżymy i kwiczymy, otwórz oczy, od początku sezonu gramy słabo, a kadrę mamy dużo dużo silniejszą od takiej Borussi czy Lipska
nie zagraliśmy jeszcze ANI JEDNEGO pełnego (czy choćby 60-70minut) meczu na wysokim poziomie, od początku sezonu
19.11.2016 19:46
@ThomasKonig, ale nie wszyscy tu wymagają pięknej gry i samych zwycięstw, to nie jest wstyd przegrać z Borussią (choć moim zdaniem w sezonie, kiedy są w totalnej przebudowie - jest), chodzi o to, że od startu Bundesligi gramy brzydko, nieatrakcyjnie, nieefektywnie i bez poprawy z meczu na meczu, gdyby to była 3 kolejka... jesteśmy już po tylu spotkaniach, a nadal nie widać światełka w tunelu
mówienie o starej kadrze czy braku klasowych zawodników to śmieszność, przychylam się do sugestii o włożeniu głowy w zaspę
19.11.2016 19:37
nie jesteśmy jakimś średniakiem z jedną gwiazdą (Vidal), żeby wszystko się sypało przez jego brak, zresztą akurat piłkarza środka pola, który nie jest rozgrywającym (a Vidal nie jest) jest akurat najłatwiej zastąpić (nie osobowościowo, ale w taktyce), jedyne co robimy to piłka na bok i wrzutka, czyli gramy jak słynne United niesławnego Moyesa (tylko dużo wyżej)
19.11.2016 19:33
dodam, może niektórym to otworzy oczy jak bardzo słabi jesteśmy taktycznie, że przed meczem kibice BVB wieszczyli klęskę ze względu na ustawienie zastosowane przez Tuchela
19.11.2016 19:25
przestanie usprawiedliwiać żenującą grę brakiem zawodników, Borussia gra bez Reusa, Castro ...oraz Hummelsa, Gundo i Mikiego
19.11.2016 19:21
tak prześmiewczo można chyba powiedzieć, że po odejściu (ponoć) hamulcowego Pepa, tak przyspieszyliśmy, ze walnęliśmy w drzewo i gramy ogłuszeni:-)
19.11.2016 19:20
to nie jest kwestia zaangażowania, w statystykach (przebiegnięte kilometry, sprinty, itp) wyglądamy dobrze, to kwestia taktyki i świadomości tego co robić na boisku oraz pewności siebie, to jak gramy dokładnie opisuje metaforyczne "jak dzieci we mgle",
19.11.2016 19:10
nie trzeba być mądrym ani nawet udawać, żeby widzieć co wyprawiamy przez 30 minut, wstyd
19.11.2016 19:05
Tuchel zniszczył Carlo taktycznie, a dzieciaki z Borussi zawstydzają weteranów, przypominam że gramy z zespołem grającym w eksperymentalnym ustawieniu po okienku w którym odeszło 3 najważniejszych zawodników a największa gwiazda ma kontuzje...
19.11.2016 18:59
DonJupp i podobni, którzy widzą ciągle jakiś Bayern Guardioli - obejrzycie sobie mecze za czasów Magatha czy Klinsmanna, tam też mieliśmy ok 60% posiadania piłki i graliśmy podobnie jak teraz. Dużo bezpośrednich prób na połowie przeciwnika, dużo kontr (przeciwko nam), kiepski styl, drżenie o ligę, gra w LE. G
06.11.2016 15:40
@Nookie, ja nie wieszam psów na trenerze, ale też nie uważam że "DOPIERO" 10 kolejek za nami, ale AŻ, i nie uważam że jest dobrze, bo sytuacja w tabeli jest najwyżej OK, natomiast straciłem ponad 1000 minut na oglądanie chaotycznej gry bez pomysłu, dla mnie liczy się jak gramy przez 90 minut ORAZ miejsce w tabeli, ale jeśli gralibyśmy ładnie, a zajęli 2 miejsce to jestem to w stanie znieść bardziej niż tysiące minut słabej gry i 30 minut filmu z celebracji tytułu
05.11.2016 22:09
Carlo idzie na przełamanie, tj stosuje 433 z myślą że w końcu zaskoczy, po tylu meczach brak poprawy z meczu na mecz musi jednak martwić, nie tego oczekiwaliśmy po takim trenerze, gdyby borussia (po rewolucji) nie traciła punktów to już byśmy drżeli o mistrzostwo
05.11.2016 21:47
@nnokie już pisałem, sytuacja w tabeli jest ok, ale dla kibiców którzy oglądają mecze, a nie tylko sprawdzają wyniki to nie jest przyjemne co gramy, bez ładu i składy, chaos jak w Legii, ciągle tracimy bramki, serio Tobie to odpowiada? MAMY 10 KOLEJKE za nami!
05.11.2016 20:17
forma piłkarzy, kontuzje, mecze reprezentacji, transfery, itp., a ja przypominam że jesteśmy Bayernem Monachium, który inaczej niż Man Utd. nie boryka się z problemami, tylko od 5 lat jest ustabilizowaną drużyną i przed utytułowanym trenerem jakim jest Ancelotti postawiono te same wymagania co poprzednikowi: wygrać ligę, wygrać LM, GRAĆ TAK ABY KIBICE BYLI ZADOWOLENI
05.11.2016 19:08
@ipiotrw ale tu nie chodzi o to czy Ancelotti coś wygra czy nie, mamy 10 kolejkę i gramy brzydko, bez pomysłu i na 10 meczów samej ligi poświeciłem minimum 900 minut. Chciałbym w ciągu tych minut raczyć się piłką, a nie męczyć. Jeśli ktoś kibicuje na livescores to rozumiem, że można mieć w nosie styl gry, ale niektórzy oglądają mecze i chcieliby mieć rozrywkę w postaci radości z dominacji klubu który dominować powinien
05.11.2016 18:59
tych, którzy wyciągają punkty BVB przypominam że przed sezonem pozbyli się 3 kluczowych zawodników, 4 leczy kontuzję i grają 17-19 latkami
tym czasem u nas Ancelotti wielokrotnie podkreślał że nie będzie wiele zmieniał i dostał dwa wzmocnienia oraz Kimmicha który po zeszłym gdzie dostawał szanse, wszedł na poziom wyżej
05.11.2016 18:51
dwa sezony Heynckesa to kilka epickich meczów, sporo meczów w którzych męczyliśmy, ale był pomysł na grę więc wygrywaliśmy, Guardiola dostał misję od zarządu, żeby nadać Bayernowi styl: grę posiadaniem piłki
jeśli nie rozumiecie, posiadanie piłki polega na tym że w momentach kiedy mógłby ją mieć przeciwnik mamy ją my, przez co gra wygląda wolniej (czy nudniej to zależy co kto lubi, niektórzy angielską kopaninę, inny taktykę), ale nadal to był pomysł, granie 4-3-3 i 100 wrzutek na mecz to nie pomysł
05.11.2016 18:49
czy kto wie jaki jest plan na grę? mamy 10 kolejkę i dalej nie widzę myśli przewodniej, chyba że jest nią wrzucić i strzelić
tak grał Manchester Moyesa
05.11.2016 18:03
a Burnley wygrywa
05.11.2016 18:00
@cayman nie karm trolla:-)
05.11.2016 17:42
10 kolejka za nami, ile jeszcze trzeba czasu żeby w końcu kibice zobaczyli jaki plan ma drużyna ma mecze? narazie wygrywamy i remisujemy dzięki temu że mamy klasowych zawodników, coraz bardziej zaczyna być widać niestety, że biegają jak dzieci we mgle
05.11.2016 17:35
za Guardioli biegaliśmy najwięcej w lidzę, więc nie wiem o czym mówisz, cała gra opierała się na dojściu na ostatnie 20% i byciu kreatywnym, więc kolejna kula w płot z brakiem szukania kreatywnych (chyba to miałeś na myśli, każde rozwiązanie jest konstruktywne) rozwiązań, wrzutki jak (u Carlo) to nie jest kreatywność, to zdecydowanie prostszy sposób gry
05.11.2016 17:06
@jiri, tobie się chyba pomyliła ustabilizowana drużyna z ambicjami z borrusią która wyprzedała trzoń i robi rewolucję
05.11.2016 16:58
filozofia zajmuje się zupełnie innymi zagadnieniami niż zagubiona forma (w czasie!) zawodników;-) również semantyką i znaczeniem słów filozofia się nie zajmuje, natomiast czasem filozofia próbuję rozwikłać zagadkę skąd się biorą kretyni i ignorancji
05.11.2016 16:55
@f4n nie, taforycznie używa się formy /daleko/ w kontekście czasu, nie zostawiasz formy 10km za sobą tylko sezon/rok/2 lata za sobą, zostawiasz więc formę w "kiedyś" jako czasie, nie gdzieś "w odległości" (choć usilnie można by skonstruować takie porównanie)
05.11.2016 16:48
przebłyski Costy, może w końcu odzyska pewność siebie i wróci do formy
05.11.2016 16:41
Hamburg lubi dostać kilka bramek:-)
05.11.2016 16:40
@jastrzab123 przy okazji: rok świetlny jest jednostką długości a nie czasu, mierzy się nim odległość, nic innego
05.11.2016 16:31
jeśli inni piłkarze są źle ustawieni i daleko to walka o piłkę jest głupotą bo zmienia się w grę w dziadka, Lewy może macha na innych żeby wyszli z pressingiem
05.11.2016 16:15
@cayman dobrze graliśmy w sparingach, od 1 meczu w lidze gramy bez pomysłu, nie zagraliśmy jeszcze zajebistego meczu
@gregor trener nie pracuje ze składem raz w tygodniu żeby oceniać tylko po meczach i uruchamiać sobie jakieś alarmy, alarm jest dawno uruchomiony, przecież nawet Karl upominał w mediach że tak grać nie możemy
05.11.2016 16:08
@gregor, ale padake gramy od początku sezonu, a nie dopiero teraz, tyle że do tej pory jakoś tam szło i wygrywaliśmy (w większości)
05.11.2016 16:03
co nas obchodzi Auba i jego x gol? oglądaj mecz Bayernu a nie żółtych
05.11.2016 16:01
na boisku z randomowymi ludźmi mieliśmy więcej planu na grę niż Bayern, 11 kolesi na boisku, którzy wiedzą że mają wygrać, tylko nie wiedzą jak, tragedia, Hoffe to nadal ogórki, tyle że w formie,
młoda drużyna z 30 latkiem na ławce bije drużynę gwiazd Ancelottiego, żenada :/
przez 3 lata żyliśmy w świcie gdzie nikt nie wyobrażał sobie straty tytułu w Bundeslidze i co innego niż wygrana LM to było rozczarowanie, teraz trzymam kciuki żeby ligę jakoś się udało wygrać, a o zwycięstwie w nawet LM nawet nie myślę...
05.11.2016 15:57
powinien już dawno zakończyć karierę w reprezentacji
01.11.2016 17:26
Na tle słabiutkiego PSV każda drużyna w kryzysie wyglądałaby momentami dobrze. Nie ma się czym podniecać, 10-15 minut dobrej gry to nie jest zwiastuj niczego po mecuz z takim przeciwnikiem, wręcz przeciwnie - martwi, że przeciętne PSV męczyło nas w środku pola. Wygraliśmy ten mecz jakością ogólną i siłą woli, nie pomysłem czy jakością gry. Nie zauważyłem by cokolwiek pod tym względem się zmieniło na lepsze. Zobaczymy jutro.
21.10.2016 12:55
Zawodnik bez przywiązania do klubu, który nie żżył się z szatnią nigdy. Chciał wielkich pieniędzy a kiedy ich nie dostał odejść. To i odszedł. Na tamten moment nie był tyle wart i nie rokował że będzie. Nie wiem zresztą czy nadal jest, po prostu mało jest graczy o takiej charakterystyce.
21.10.2016 12:46
@Rizitelli, kopiowanie komentarzy i notoryczne ich wklejanie jest wbrew regulaminowi i wbrew przyjętym na stronie obyczajom, co redakcja wielokrotnie podkreślała, dodatkowo to strona społecznościowa, jeśli ktoś tę społeczność (czy jej większość) notorycznie drażni i irytuje swoim łamaniem obyczajów nie widzę powodu aby nie dostał bana, gość ewidentnie nie stosuje się do próśb o przeklejanie komentarzy (użytkowników i administracji), szczęście jednego trolla nie stoi ponad szczęście nawet jednego normalnego użytkownika tutaj
20.10.2016 21:40
czy redakcja mogłaby w końcu okiełznać (prawdopodobnie przez notoryczne banowanie) tego typa, którego dość ma mają wszyscy tutaj i który ciągle kopiuje swoje komentarze?
20.10.2016 21:25
ten znowu kopiuje swoje komentarze...
20.10.2016 02:29
Alaba od 2 lat nie tylko przestał się rozwijać, ale wręcz się cofnął i jest dość przeciętnym lewym obrońcą, który popełnia nieprzeciętnie sporo błędów. Niestety.
18.10.2016 13:04
@rafalfcbm @kimas Czy możecie nie robić wstydu nam wszystkim i nauczyć się że w Bayernie (nie Bayerze) gra Renato SANCHES, a Sanchez np Alexis gra w Arsenalu?
Przy tak młodych zawodnikach zawsze bierze się poprawkę na aklimatyzację. Renato pokazał że potrafi grać na wysokim poziomie. Obecnie cała drużyna gra piach, nie widzę powodu żeby szczególnie mocno tu wytykać palcami młodego Portugalczyka. Liczy się również jakie ma podejście do futbolu (tj to czego my nie widzimy, a widzi sztab). Przypomnijcie sobie początki Lewandowskiego czy Mkhitaryana.
Nie bardzo rozumiem nagonkę - ok, wszyscy się zgodzimy że nie gra świetnie, nawet słabo (podobnie jak wielu innych graczy), wiemy że problemem jest aktualnie również taktyka i brak pomysłu na grę, - jaki jest cel kontynuowania nagonki? Ten gracz zostanie z nami co najmniej 2 lata.
Bardziej czepiałbym się Comana czy Costy, którzy nie robią żadnego progresu, a nawet zaliczyli regres.
18.10.2016 00:25
Wieszanie psój na Sanchesie, który jest bardzo młodym zawodnikiem i na wysokim poziomie gra od niedawna jest trochę nie na miejscu. Nie rozumiem braku wsparcia, chłopak nie gra jeszcze dobrze, ale też nie gra poniżej poziomu całej drużyny. Natomiast wejście w sezon Carlo jest słabe i próby obrony stanu rzeczy przez mówienie o potrzebie dania czasu są zwykłymi dyrdymałami. Sam Ancelotti mówił, i taka jest też polityka klubu, że rewolucji nie będzie, a jedynie delikatnie zmiany. Okazuje się, że odebrano pomysł i nie nadano nowego.
Pojedyncze błedy błędami, ale nie ma zalążka pomysłu i to martwi. Od trenera tej klasy, który przejmuje drużynę po dwóch trenerach którzy dobrze wchodzili w sezon z ustabilizowanym składem wymagać można i należy więcej. Ok, może nie pogromów, ale obecnie gramy zdecydowanie poniżej oczekiwań. Jeśli bronimy trenera mówiać o wypaleniu i przygotowaniu fizycznym na początku sezonu to mamy dramatyczny problem, ale winny jest nadal Włoch - to on kompletował kadrę i przygotowywał zespół motorycznie.
Rok temu użytkownicy pokroju Androida (który zniknął ze wstydu zapewne, może dorasta i uświadomił sobie poziom pisanych głupot) twierdzili, że ligę wygrywa się z marszu. Dziś (ponoć) lepszy trener potrzebuje czasu żeby w 7(!) kolejce przeciwko 10 graczom średniaka ligowego zremisować i grać defensywnie. Rok temu hamulcowym był Guardiola, dziś winni są gracze (wat?). Litości. Lubie Carlo, ale jak jest w innym klubie. Oczywiście kibicuję mu i mam nadzieję na zgarnięcie wszystkich pucharów, ale aktualnie BRAK POMYSŁU martwi. To nie jest 3 kolejka po sparingach, gdzie ewentualnie można coś wybaczyć, tylko 7 kiedy sezon już się rozkręcił (od wchodzenia w sezon są sparingi przypominam).
17.10.2016 17:05
Klasowa drużyna oddaje piłkę? pierwsze słyszę
może dwumeczu przy dobrej różnicy bramek strzelonych na wyjeździe
DonJupp o czym Ty pieprzysz? jaka przebudowa? w Bayernie nie ma przebudowy i mówił o tym zarząd, trener i piłkarze, dajcie spokój z głupimi usprawiedliwieniami, mamy prawo być wkurzeni jako kibice, w przebudowie to jest BVB, Man Utd, czy City, nie my
15.10.2016 19:13
ale nas nie obchodzi City Guardioli, tylko Bayern Guardioli. Pomijam już że trzeba mieć dużo złej woli, żeby porównywać angielskich kopaczy których ktoś zaczął uczyć grać piłką i zmienił system gry pozbywając się kluczowego gracza środka pola (Yaya) do drużyny która zdobyła ligę 4x z rzędu (raz za Juppa) i 3 razy była w półfinale LM miażdząc 90% przeciwników.
15.10.2016 18:01
Za przygotowanie motoryczne odpowiedzialny jest akurat nikt inny jak sztab szkoleniowy.
15.10.2016 17:52
jaka przebudowa? znowu pojawiają się idiotyczne argumenty, Bayern nie jest w żadnej przebudowanie, Guardiola miał przyjść i wypracować styl, Ancelotti przyszedł i jasno powiedział, że bedzie kontynuował wykonaną wcześniej pracę przez dokonanie NIEWIELKICH zmian
U nas nie ma rewolucji, nie przyszedł trener który miał wiele zmieniać i wdrażać nowy system gry. Niezależnie zaś od tego, z Eintrachtem grajacycm w 10 przy naszej przewadze, nie możemy przegrywać.
15.10.2016 17:49
właśnie tacy ludzie pieprzą najwięcej, za Guardioli głupoty teraz "Meczu nie oglądałem, ale moja cierpliwośc się kończy" @FanGraczyBayern
LOL;-)
przynajmniej nie ma problemu z identyfikacją kretyna
15.10.2016 17:44
można przegrać nawet z Eintrachtem jak się coś gra, forma piłkarzy to nie jest żadna wymówka, od tego jest trener żeby wybrać najlepszych, zresztą mówimy o Eintrachcie nie o BVB czy Atletico...
15.10.2016 17:34
ludziom się w dupach poprzewracało za Guardioli i uwierzyli w jakieś "hamulce". Po takich meczach mam nadzieję, że niektórzy otrzeźwieją. Jakby u żołtych nie było rewolucji to Ancelotti (tfu tfu) tradycyjnie by przerżnął ligę. Czekam na Androida i innych znawców, którzy narzekali że Bayern ma posiadanie piłki 70% i gra nudę. No to proszę bardzo - są emocje :D
15.10.2016 17:24
Za Van Gaala były właśnie takie mecze. Gdzie jest Android? Wybiera już wiązankę na przeprosiny dla Pepa czy jeszcze nie?
15.10.2016 17:18
Nie wiem o co wszystkim chodzi z tym talentem. Rok temu był nowym zawodnikiem, chłopak ma jeden zwód i przyspieszenie. Zupełnie nie potrafi znaleźć rozwiązań kiedy już wszyscy wiedzą jak gra. Świetni piłkarze zawsze znajdą sposób, choćby Ribery i Robben, którzy wiadomo co zrobią a i tak robią. Coman wiadomo co zrobi i to bardzo proste do odczytania. W tej chwili 28 mln za takiego grajka to za dużo.
11.10.2016 17:29
Samchez gra w arsenalu, zenada 1/3 "kibicow" nie potrafi napisac nazwisa zawodnika swojego klubu
01.10.2016 19:45
BDura w twkim klubie jak Bayern trenera rozlicza sie z kazdego meczu. Co to za pieprzenie ze pod koniec sesonu? Tu trener ma osiagnac sukces od razu ewentualnie po sezonie mozna dac trenerowi druga szanse jesli sa dobre perspektywy. Jako kibice mamy prawo wymagac wygranej z Koln
01.10.2016 19:38
Android wroci jak rozwalimy ogorasow w dniu konia 5-0. Tymczasem Ancelotti obiera kurs na przegranie ligii. Fajny teenwr ktorego nigdy nie chcialem w Bayernie. Mam nadzieje ze jednak BL wygramy, o LM nie marze. Inna sprawa ze brakuje nam skrzydlowego. Coman nie jest wart 21mln wykupu. Czekam na gejterow Guardioli, jeszcze 3 miesiace i beda plakac o powrot hiszpana;-)
01.10.2016 18:39
nowym kontraktem zamykamy temat pierwszego napastnika na następne 5 lat
22.09.2016 03:07
bardzo lubie Guardiole i sledze jego poczynania w Anglii, ale akurat tutaj przychyle sie do opinii ze to nie jest strona ani o City ani o Pepie. Jezeli bedziemy grac z City w LM to mozna pokusic sie o jakies szersze podsumowanie/przedstawienie, ale publikowanie takiego informacji nawet w formie ciekawostki jest wiecej niz zbedne
15.08.2016 00:53
Czego tu nie rozumieć? Wielka gwiazda, wychowanek, który deklarował miłość do klubu, odchodzi do głównego konkurenta i to przed finałem. Dość pospiesznie. To nie było dobre odejście i nigdy by nie spojrzał wstecz, gdyby w Bayernie mu wyszło. Niewielu zawodników potrafi się odbudować/ustabilizować po odejściu z wielkiego klubu. Zobaczymy czy Gotze pójdzie drogą Podolskiego czy Higauina;-)
10.08.2016 16:01
Przy każdej wypowiedzi Watzke zastanawiam się czy są one wszędzie źle tłumaczone czy ten koleś serio jest taki beznadziejnyRżnie debila i kuli zawsze ogon przed Bayrnem, tak, że to aż żałosne.
10.08.2016 14:32
Gabriel Jesus albo Sane by się przydali;-) ew Brandt, szkoda że żaden nie przyjdzie
24.07.2016 15:35
Sparingi są od tego żeby komentować jaką trener ustawia taktykę, gdzieu stawia piłkarzy i dyskutować o wzmocnieniach. W trakcie sezonu rozmawia się o formie piłkarzy i tym czy pokazują/wykorzystują potencjał.
20.07.2016 23:09
Karl się nie pieprzy. Komentuje sprawę jak przy sprzedawaniu niechcianego gracza do gorszego klubu;-).
20.07.2016 23:05
z takimi zarobkami to dobrze ze chociaz 23mln dostaniemy, balem sie ze skonczymy z 15+bonusy. Pamietajcie ze Gotze ma pensje gracza z absolutnego topu. 8 mln to rowniez gigantyczne pieniadze i zdecydowanie jego forma a nawet wartosc marketingowa nie odzwierciedla tej kwoty. BVB placi za nadzieje, a niestety po MS nadzieja umarla nawet we mnie i obawiam sie ze to Gotze to bardziej Podolski niz pilkarz ktorego mozna odbudowac. Na szczescie idzie do BVB wiec moje obawy sie w tym miejscu skoncza;-)
20.07.2016 20:49
@pk Dzięki!
20.07.2016 14:46
@Quebo Twoim zdaniem ten transfer ma szanse powodzenia czy brak plotek/ruchów do tej pory wskazuje że temat umarł?
20.07.2016 14:05
Czy plotki o Sagnolu, który pracował już przecież jako manager, nie dotyczyły właśnie tej pozycji? Co z Elgertem, wie ktoś? Quebo?
20.07.2016 13:30
Coman ma jeden zwód, Sane potrafi grać nieprzewidywalnie, na dziś wygląda na gracza z dużo większym potencjałem, pytanie czy ustabilizuje wysoką formę i jaki jest poza boiskiem.
18.07.2016 11:30
zaden z tych graczy nie jest wzmocnieniem, Watzke sie zachowuje jakby gral w FMa, do tego ponoc Schuerrle za 32mln, smiech:D oczywiscie Dembele czy Mor to fajni mlodziacy ale no wlasnie, to nie gra komputerowa, wydali ponad 50mln wydadza 100 a kadra bedzie gorsza
17.07.2016 17:36
premierleague będzie czymś pokroju NBA i musimy się z tym pogodzić, liczyłem jednak że niemiec wybierze niemcy, jednak budując dopiero swoją markę równie dobrze może to robić w Anglii, pamiętajcie że liczy się również otoczenie i potencjał reklamowy który w UK jest dużo większy, szkoda, obawiam się że będzie jak z KdB
14.07.2016 14:15
faktycznie wyglądają jak 3ci strój
14.07.2016 14:13
kupowanie młodego obrońcy do Bayernu przy Boatengu i Hummelsie zupełnie mija się z celem, przydałby się właśnie taki Corluka czy ktoś pokroju Benatii. Ten ostatni jednak za dużo zarabia i za dużo ma kontuzji i za dużo marudzi o powrocie do Włoch. Jakiś gracz ok 30stki by się jeszcze przydał + Badu + Javi. Jesli nikt nie przyjdzie mamy wspomnianą dwójkę i Kimmicha. Oczywiście na LM to nieco za mało, ale nikt sensowny typu Varane czy Gimenez nie przyjdzie do nas grzać ławkę. Tah czy Sule to zawodnicy którzy w przyszłości mogą ew kogoś z pary Boa/Hummels zastąpić, ale na dziś szkoda byłoby ich marnować.
14.07.2016 14:11
szkoda, chłopak ma potencjał i takiego kogoś nam brakuje
JazGod przestan kretynie kopiowac swoje idiotyczne komentarze, mein gott, czy ktos moze zbanowac tego matoła?
Jak lubię Xabiego tak już niestety nas sabotuje od kilku meczów :/
26.11.2016 19:10
Lewy miał dużo lepszą pozycję, będzie miał prawo być zły na Kimmicha
26.11.2016 19:03
jak to się mówi: "ale suchar"
ale jest
26.11.2016 19:01
Hajto jest pocieszny;-). Zresztą trudno nie gadać o czymkolwiek, skoro na boisku nuda.
26.11.2016 18:58
nie ma pomysłu od połowy boiska a nie pod bramką rywala, tam nawet nie dochodzimy, najwyżej linia boczna na wysokości pola karnego
26.11.2016 18:50
Kimmich nie ma wydajności ani szybkości aby zostać nowoczesnym prawym obrońcą.
26.11.2016 18:25
To już powinniśmy grać 4-2-4. Tylko wtedy znaczyłoby że pomyliliśmy włochów, a naszego w Londynie pewnie by już nie chcieli.
26.11.2016 18:20
Tak się cieszyli w Dortmundzie z Rode, a okazuje się że dostaliśmy dobre pieniądze. Żałuje, że to nie jest lepszy gracz bo serca odmówić mu nie można. To że Dortmund tak gra po wymianie zawodników to normalne, ale jeśli Lipsk skończy wyżej od nich to będzie nagle bardzo trudne do przełknięcia. Kto wie czy Schalke ich nie wyprzedzi? Ciekawe co by się działo. My też już nie jesteśmy pierwsi i wszyscy znają przypadek Leicester - nie można liczyć, że kiedyś spuchną. Nam dodatkowo to nie przystoi.
Zatem zobaczymy jak będzie z Leverkusen. Oby tylko nie zagrali słabego meczu, jak to potrafią, złudne zwycięstwa tylko pogorszą sytuację.
26.11.2016 17:57
To że drużyna zalicza dobry sezon nie znaczy że ma w składzie świetnych piłkarzy, którzy będą grać w lepszych klubach na wysokim poziomie. Inna sprawa że skład Lipska jest bardzo młody więc potencjalnie każdy jest tam ciekawy. Sporo zależy od trenerów, a w lipsku mocno na to postawili. Ciekawe jaki zaliczą sezon.
26.11.2016 02:56
O Leicester też wszyscy mówili że spuchną:-) byłoby bardzo ciekawie, gdyby RB zdobyło mistrza. Przy takiej Borussi i naszej formie wcale bym się nie zdziwił. Wielu komentujących śmieje się z badstubera, ale skoro jest w kadrze to czemu nie dać mu szansy? Z reguły zalicza solidne występy, a tego nam trzeba do odbudowania formy - solidnej gry. Z całą sympatią dla Xabiego, jutro nie powinien grać.
Czy faktycznie dziennikarze zapowiadają że zagramy w tym meczu 4-2-3-1? Tj czy są jakieś przecieki że tak wyglądać będzie formacja?
26.11.2016 02:54
Coman to gracz jednego zagrania, który wystrzelił bo ma szybkość i przyspieszenie. Było wielu takich grajków przed nim i szybko znikali. Nie twierdzę że to zły gracz, ale na pewno nie na poziom Bayernu. Niestety mimo takiego otoczenia w jakim się znajduje nie "mądrzeje" i nie widać u niego tego co choćby potrafił zagrać Sane czy jak gra Ribery. Po prostu nie ma tego tego dryblingu który mają RR czy np. Hazard. Wydaje mi się (bo zawsze mogę się mylić i mam nadzieję, że tak ejst tym razem), że to będzie max poziom Walcotta. Nam potrzebny jest piłkarz (a w zasadzie dwóch) na poziomie Hazarda/Neymara/Reusa (w formie) (Ribery/Robben w formie są lepsi niż Ney czy Hazard więc to obrazuje problem). Nawet Alexis Sanchez to nie do końca to czego byśmy potrzebowali.
Nad transferami będziemy się jednak zastanawiać za rok. Raschke i scouting na pewno będą kogoś obserwować w tym sezonie. Prawy obrońca to również mus, Lahm już niestety nie daje rady, a Rafinhi dawno nie powinno być w tym klubie.
25.11.2016 16:45
Rok temu mieliśmy najszerszą i najlepszą ławkę, każda stacja pokazując Bayern pokazywała gwiazdy siedzące przy linii. Do tego graliśmy "zorganizowany chaos" mając najbardziej elastyczną drużynę na świecie. Rok później, kiedy rzekomo odszedł rak toczący nasz klub (Pep) mamy stary, pozbawiony ambicji i woli walki skład oraz cierpimy na brak zmienników.
A przecież po tylu kolejkach problem jest: Carlo. Słabsza forma Tomka czy Jeroma to skutek nie przyczyna, a nawet jeśli jest inaczej to należy ich posadzić na ławce. To też element zarządzania drużyną. Obawiałem się mocno przyjścia Włocha, ale po cichu liczyłem że może to być ktoś kogo potrzebujemy. Jak narazie obawiam się czy nasz trener wytrzyma więcej niż rok... a jeśli Bayern odpadnie w 1/8 i ok 30 kolejki straci szansę na mistrza to może i do końca sezonu nie dotrwa... Naturalnie życzę wszystkim żeby było inaczej, ale nie da się ukryć, że dziś bliżej nam do myśli o zmianie trenera niż świętowaniu potrójnej korony.
25.11.2016 14:46
Problemem jest to, że to nie wpadka a kulminacja. Miejmy nadzieję, że ponieważ tym razem jest to również kompromitacja piłkarze i trener faktycznie się obudzą.
24.11.2016 15:13
trzeba serio nie miec co robic w zyciu zeby byc takim trollem jak Koan, no albo jest zwyczajnie tak glupi jak rzeczy ktore wypisuje, w obu przypadkach cierpi cala reszta spolecznosci dieroten... nadal nie rozumiem czemu administracja tak miekko obchodzi sie z tym tworem
20.11.2016 17:42
dopiero? 11 kolejek? DOPIERO?!
20.11.2016 16:57
sprzedawanie Mullera jest znacznie bardziej żenujące niż jego aktualna forma, nie zmienia to oczywiście tego, że powinien mieć zmienioną pozycję i/lub usiąść na trochę na ławce
20.11.2016 12:55
"Jestem zadowolony z naszego występu przeciwko tak mocnej drużynie, jednak z wyniku już nie."
...
Borussia po stracie Hummelsa, Gundo i najlepszego gracza Bundesligi w zeszłym sezonie Mikiego, z kontuzjowanym Reusem i w eksperymentalnym ustawieniu pokonuje nas, po meczu po którym kibica bolą zęby, a Carlo uważa że to był dobre spotkanie... wow
20.11.2016 11:32
Droga redakcjo, goal to serwis ktory ma wdupie bundeslige i daje smieszne oceny, dlaczego po meczach umieszczane sa tutaj zawsze akurat ich oceny?
19.11.2016 23:11
serio myslicie ze ktos zlekcewazyl dzis bvb?pilkarze po prostu nie maja pojecia co maja robic na boisku, bo nasza taktyka to podaj do boku i wrzuc, tak bylo w realu gdzie z Carlo smiali sie w calej hiszpanii, zapytjacie kibicow z madrytu co sadzili o Wlochu, powiedza ze sa wdzieczni, ale...
19.11.2016 23:04
ciekawe ze ilosc komentatorow nagle drastycznie spadla i potrzeba jakiegos mitycznego czasu na ogarniecie wyimginowanej prebudowy skladu, rok temu cale stado znawcow wrzeszczalo ze liga to formalnosc i wygralby ja pijany Smuda (przykladu ze Suda nie zmyslam, bodajze Android z nim wyskoczyl), dzis juz LM wcale nie jest priorytetem, a porazka z bedaca w prawdziwej przebudowie (do tego grajaca dzis w eksperymentalnym ustawieniu) swiadczy o wyrownanej lidze
LOL
19.11.2016 22:57
Hazardem interesowalismy sie dosc dlugo ale ostatecznie okazal sie za drogi.
19.11.2016 22:54
Nookie, dopiero? ostatnio taką padakę przez tyle kolejek graliśmy za Klisnmanna, jakie dopiero co ty chrzanisz? 11 meczów to jest 990 minut czyli 16.5 godziny męczarni dla kibica!
19.11.2016 21:19
no i ja sie nie godze na to zebysmy znow przechodzili taki cykl, a narazie Carlo prowadzi nas w chaos
powtorze: nie wymagam od nowego tenera natychmiastowych wyniow, ale chyba wszyscy juz widza ze Carlo (ktory byl zwalniany z kazdego klubu dosc szybko i jak mowia kibicuje Realu odetchneli z ulga kiedy go pozegnano) nie jest tym ktory nas na topie utrzyma, mamy juz za soba kilkanascie kolejek i gramy beznadziejne oraz BEZ PERSPEKTYW i BEZ POMYSLU
19.11.2016 21:05
Heynckes przejmowal druzyne ktora nie wiedziala co robic na boisku, Carlo przejal po Pepie zespol na scislym topie, smieszne porownania i argumenty
19.11.2016 21:01
Adi masz mentalnosc sredniaka, krok do tylu zeby zrobic krok do przodu? to wlasnie robi Borussia, my jestesmy Bayern, klub od 5 lat wymieniany jako faworyt dl wygrania LM (obawiam sie ze to skonczylo sie w tym roku), przestan kreowac inna rzeczywistosc, zarowno trener jak i zarzad podkreslali ze liga to minimum a celem jest LM
co do Ozila - mowicie o kolesiu ktory dzis zniknal w meczu z srednim ManUtd, ten facet nie ma determinacji i (jak to lubi mowic Hajto) powtarzalnosci zeby grac na swiatoym poziomie, to taka lepsza wersja Coutinho czy pilkarz ktory czasem zrobi cos fantastycznego (robi to czesciej niz Brazylijczyk), oczywiscie jest lepszy od Thiago
19.11.2016 20:59
ja nie musialem czytac ale obserwacji dowiedzialem sie za to ze dobry trener daje wiecej niz kiepski, my o 5 latach mamy kiepskiego, w madrycie ladnie Carlo podziekowali po czym glosno odetchneli z ulga, nam tez ulzy jak odejdzie, choc nadal mam nadzieje ze jakos sie ogarnie i nie przerzniemy BL
chcialbym natomiast powrotu do czasow kiedy kazdy mial przed meczem z nami pelno w gaciach, lacznie z Barcelona, w koncu te czasy nie byly tak daleko
19.11.2016 20:27
@bayernetmilan w szkole na pewno Cie uczyli zeby podawac obliczenia a nie sam wynik, wiec czekam
19.11.2016 20:20
17x90 = ponad 1500 minut
masz duzo czasu wzyciu Adi do zmarnowania, ja nie mam, chce ladnej gry, Pep zmienial duzo wiecej kiedy obejmowal druzyne niz teraz Carlo, nie rozumiem dlaczego mam sie zgadzac na pol roku okresu przejsciowego i tolerowac slaba gre ktora nie nastraja pozytywnie
19.11.2016 20:08
Adi ale dlaczego niby nie można mieć pretensji skoro przez 5 lat graliśmy piłkę ładną dla oka, a teraz gramy tak, że przed każdym meczem zastanawiam się czy na pewno nie zmarnuję czasu? Ja nie zwalniałem trenera jak przegrywaliśmy tytuł z Borussią bo oni grali zajebiście a my też dobrze, fajnie się to oglądało, teraz ogląda się bardzo źle i wymęczony lider tabeli mi tego nie osładza,
nie mówią już o tym, że za Pepa każdy był przed nami obsrany, wystarczyło poczytać komentarze kibiców innych drużyn, dzisiaj już się nas nie wymienia w gronie tak ścisłych faworytów jak jeszcze rok temu, jesteśmy Bayern i mamy się utrzymywać na topie, co to za gadanie że nie zawsze będziemy wygrywać? w Turynie czy Barcelonie takie słowa są nie do pomyślenia
19.11.2016 19:56
Adi przestań jęczeć, Robben i Ribery od lat omijają masę meczów w BL, Riberyego 2 lata nie było a Robben 90% poprzedniego sezonu miał słaby, teraz nagle okazuje się że bez nich leżymy i kwiczymy, otwórz oczy, od początku sezonu gramy słabo, a kadrę mamy dużo dużo silniejszą od takiej Borussi czy Lipska
nie zagraliśmy jeszcze ANI JEDNEGO pełnego (czy choćby 60-70minut) meczu na wysokim poziomie, od początku sezonu
19.11.2016 19:46
@ThomasKonig, ale nie wszyscy tu wymagają pięknej gry i samych zwycięstw, to nie jest wstyd przegrać z Borussią (choć moim zdaniem w sezonie, kiedy są w totalnej przebudowie - jest), chodzi o to, że od startu Bundesligi gramy brzydko, nieatrakcyjnie, nieefektywnie i bez poprawy z meczu na meczu, gdyby to była 3 kolejka... jesteśmy już po tylu spotkaniach, a nadal nie widać światełka w tunelu
mówienie o starej kadrze czy braku klasowych zawodników to śmieszność, przychylam się do sugestii o włożeniu głowy w zaspę
19.11.2016 19:37
nie jesteśmy jakimś średniakiem z jedną gwiazdą (Vidal), żeby wszystko się sypało przez jego brak, zresztą akurat piłkarza środka pola, który nie jest rozgrywającym (a Vidal nie jest) jest akurat najłatwiej zastąpić (nie osobowościowo, ale w taktyce), jedyne co robimy to piłka na bok i wrzutka, czyli gramy jak słynne United niesławnego Moyesa (tylko dużo wyżej)
19.11.2016 19:33
dodam, może niektórym to otworzy oczy jak bardzo słabi jesteśmy taktycznie, że przed meczem kibice BVB wieszczyli klęskę ze względu na ustawienie zastosowane przez Tuchela
19.11.2016 19:25
przestanie usprawiedliwiać żenującą grę brakiem zawodników, Borussia gra bez Reusa, Castro ...oraz Hummelsa, Gundo i Mikiego
19.11.2016 19:21
tak prześmiewczo można chyba powiedzieć, że po odejściu (ponoć) hamulcowego Pepa, tak przyspieszyliśmy, ze walnęliśmy w drzewo i gramy ogłuszeni:-)
19.11.2016 19:20
to nie jest kwestia zaangażowania, w statystykach (przebiegnięte kilometry, sprinty, itp) wyglądamy dobrze, to kwestia taktyki i świadomości tego co robić na boisku oraz pewności siebie, to jak gramy dokładnie opisuje metaforyczne "jak dzieci we mgle",
19.11.2016 19:10
nie trzeba być mądrym ani nawet udawać, żeby widzieć co wyprawiamy przez 30 minut, wstyd
19.11.2016 19:05
Tuchel zniszczył Carlo taktycznie, a dzieciaki z Borussi zawstydzają weteranów, przypominam że gramy z zespołem grającym w eksperymentalnym ustawieniu po okienku w którym odeszło 3 najważniejszych zawodników a największa gwiazda ma kontuzje...
19.11.2016 18:59
DonJupp i podobni, którzy widzą ciągle jakiś Bayern Guardioli - obejrzycie sobie mecze za czasów Magatha czy Klinsmanna, tam też mieliśmy ok 60% posiadania piłki i graliśmy podobnie jak teraz. Dużo bezpośrednich prób na połowie przeciwnika, dużo kontr (przeciwko nam), kiepski styl, drżenie o ligę, gra w LE. G
06.11.2016 15:40
@Nookie, ja nie wieszam psów na trenerze, ale też nie uważam że "DOPIERO" 10 kolejek za nami, ale AŻ, i nie uważam że jest dobrze, bo sytuacja w tabeli jest najwyżej OK, natomiast straciłem ponad 1000 minut na oglądanie chaotycznej gry bez pomysłu, dla mnie liczy się jak gramy przez 90 minut ORAZ miejsce w tabeli, ale jeśli gralibyśmy ładnie, a zajęli 2 miejsce to jestem to w stanie znieść bardziej niż tysiące minut słabej gry i 30 minut filmu z celebracji tytułu
05.11.2016 22:09
Carlo idzie na przełamanie, tj stosuje 433 z myślą że w końcu zaskoczy, po tylu meczach brak poprawy z meczu na mecz musi jednak martwić, nie tego oczekiwaliśmy po takim trenerze, gdyby borussia (po rewolucji) nie traciła punktów to już byśmy drżeli o mistrzostwo
05.11.2016 21:47
@nnokie już pisałem, sytuacja w tabeli jest ok, ale dla kibiców którzy oglądają mecze, a nie tylko sprawdzają wyniki to nie jest przyjemne co gramy, bez ładu i składy, chaos jak w Legii, ciągle tracimy bramki, serio Tobie to odpowiada? MAMY 10 KOLEJKE za nami!
05.11.2016 20:17
forma piłkarzy, kontuzje, mecze reprezentacji, transfery, itp., a ja przypominam że jesteśmy Bayernem Monachium, który inaczej niż Man Utd. nie boryka się z problemami, tylko od 5 lat jest ustabilizowaną drużyną i przed utytułowanym trenerem jakim jest Ancelotti postawiono te same wymagania co poprzednikowi: wygrać ligę, wygrać LM, GRAĆ TAK ABY KIBICE BYLI ZADOWOLENI
05.11.2016 19:08
@ipiotrw ale tu nie chodzi o to czy Ancelotti coś wygra czy nie, mamy 10 kolejkę i gramy brzydko, bez pomysłu i na 10 meczów samej ligi poświeciłem minimum 900 minut. Chciałbym w ciągu tych minut raczyć się piłką, a nie męczyć. Jeśli ktoś kibicuje na livescores to rozumiem, że można mieć w nosie styl gry, ale niektórzy oglądają mecze i chcieliby mieć rozrywkę w postaci radości z dominacji klubu który dominować powinien
05.11.2016 18:59
tych, którzy wyciągają punkty BVB przypominam że przed sezonem pozbyli się 3 kluczowych zawodników, 4 leczy kontuzję i grają 17-19 latkami
tym czasem u nas Ancelotti wielokrotnie podkreślał że nie będzie wiele zmieniał i dostał dwa wzmocnienia oraz Kimmicha który po zeszłym gdzie dostawał szanse, wszedł na poziom wyżej
05.11.2016 18:51
dwa sezony Heynckesa to kilka epickich meczów, sporo meczów w którzych męczyliśmy, ale był pomysł na grę więc wygrywaliśmy, Guardiola dostał misję od zarządu, żeby nadać Bayernowi styl: grę posiadaniem piłki
jeśli nie rozumiecie, posiadanie piłki polega na tym że w momentach kiedy mógłby ją mieć przeciwnik mamy ją my, przez co gra wygląda wolniej (czy nudniej to zależy co kto lubi, niektórzy angielską kopaninę, inny taktykę), ale nadal to był pomysł, granie 4-3-3 i 100 wrzutek na mecz to nie pomysł
05.11.2016 18:49
czy kto wie jaki jest plan na grę? mamy 10 kolejkę i dalej nie widzę myśli przewodniej, chyba że jest nią wrzucić i strzelić
tak grał Manchester Moyesa
05.11.2016 18:03
a Burnley wygrywa
05.11.2016 18:00
@cayman nie karm trolla:-)
05.11.2016 17:42
10 kolejka za nami, ile jeszcze trzeba czasu żeby w końcu kibice zobaczyli jaki plan ma drużyna ma mecze? narazie wygrywamy i remisujemy dzięki temu że mamy klasowych zawodników, coraz bardziej zaczyna być widać niestety, że biegają jak dzieci we mgle
05.11.2016 17:35
za Guardioli biegaliśmy najwięcej w lidzę, więc nie wiem o czym mówisz, cała gra opierała się na dojściu na ostatnie 20% i byciu kreatywnym, więc kolejna kula w płot z brakiem szukania kreatywnych (chyba to miałeś na myśli, każde rozwiązanie jest konstruktywne) rozwiązań, wrzutki jak (u Carlo) to nie jest kreatywność, to zdecydowanie prostszy sposób gry
05.11.2016 17:06
@jiri, tobie się chyba pomyliła ustabilizowana drużyna z ambicjami z borrusią która wyprzedała trzoń i robi rewolucję
05.11.2016 16:58
filozofia zajmuje się zupełnie innymi zagadnieniami niż zagubiona forma (w czasie!) zawodników;-) również semantyką i znaczeniem słów filozofia się nie zajmuje, natomiast czasem filozofia próbuję rozwikłać zagadkę skąd się biorą kretyni i ignorancji
05.11.2016 16:55
@f4n nie, taforycznie używa się formy /daleko/ w kontekście czasu, nie zostawiasz formy 10km za sobą tylko sezon/rok/2 lata za sobą, zostawiasz więc formę w "kiedyś" jako czasie, nie gdzieś "w odległości" (choć usilnie można by skonstruować takie porównanie)
05.11.2016 16:48
przebłyski Costy, może w końcu odzyska pewność siebie i wróci do formy
05.11.2016 16:41
Hamburg lubi dostać kilka bramek:-)
05.11.2016 16:40
@jastrzab123 przy okazji: rok świetlny jest jednostką długości a nie czasu, mierzy się nim odległość, nic innego
05.11.2016 16:31
jeśli inni piłkarze są źle ustawieni i daleko to walka o piłkę jest głupotą bo zmienia się w grę w dziadka, Lewy może macha na innych żeby wyszli z pressingiem
05.11.2016 16:15
@cayman dobrze graliśmy w sparingach, od 1 meczu w lidze gramy bez pomysłu, nie zagraliśmy jeszcze zajebistego meczu
@gregor trener nie pracuje ze składem raz w tygodniu żeby oceniać tylko po meczach i uruchamiać sobie jakieś alarmy, alarm jest dawno uruchomiony, przecież nawet Karl upominał w mediach że tak grać nie możemy
05.11.2016 16:08
@gregor, ale padake gramy od początku sezonu, a nie dopiero teraz, tyle że do tej pory jakoś tam szło i wygrywaliśmy (w większości)
05.11.2016 16:03
co nas obchodzi Auba i jego x gol? oglądaj mecz Bayernu a nie żółtych
05.11.2016 16:01
na boisku z randomowymi ludźmi mieliśmy więcej planu na grę niż Bayern, 11 kolesi na boisku, którzy wiedzą że mają wygrać, tylko nie wiedzą jak, tragedia, Hoffe to nadal ogórki, tyle że w formie,
młoda drużyna z 30 latkiem na ławce bije drużynę gwiazd Ancelottiego, żenada :/
przez 3 lata żyliśmy w świcie gdzie nikt nie wyobrażał sobie straty tytułu w Bundeslidze i co innego niż wygrana LM to było rozczarowanie, teraz trzymam kciuki żeby ligę jakoś się udało wygrać, a o zwycięstwie w nawet LM nawet nie myślę...
05.11.2016 15:57
powinien już dawno zakończyć karierę w reprezentacji
01.11.2016 17:26
Na tle słabiutkiego PSV każda drużyna w kryzysie wyglądałaby momentami dobrze. Nie ma się czym podniecać, 10-15 minut dobrej gry to nie jest zwiastuj niczego po mecuz z takim przeciwnikiem, wręcz przeciwnie - martwi, że przeciętne PSV męczyło nas w środku pola. Wygraliśmy ten mecz jakością ogólną i siłą woli, nie pomysłem czy jakością gry. Nie zauważyłem by cokolwiek pod tym względem się zmieniło na lepsze. Zobaczymy jutro.
21.10.2016 12:55
Zawodnik bez przywiązania do klubu, który nie żżył się z szatnią nigdy. Chciał wielkich pieniędzy a kiedy ich nie dostał odejść. To i odszedł. Na tamten moment nie był tyle wart i nie rokował że będzie. Nie wiem zresztą czy nadal jest, po prostu mało jest graczy o takiej charakterystyce.
21.10.2016 12:46
@Rizitelli, kopiowanie komentarzy i notoryczne ich wklejanie jest wbrew regulaminowi i wbrew przyjętym na stronie obyczajom, co redakcja wielokrotnie podkreślała, dodatkowo to strona społecznościowa, jeśli ktoś tę społeczność (czy jej większość) notorycznie drażni i irytuje swoim łamaniem obyczajów nie widzę powodu aby nie dostał bana, gość ewidentnie nie stosuje się do próśb o przeklejanie komentarzy (użytkowników i administracji), szczęście jednego trolla nie stoi ponad szczęście nawet jednego normalnego użytkownika tutaj
20.10.2016 21:40
czy redakcja mogłaby w końcu okiełznać (prawdopodobnie przez notoryczne banowanie) tego typa, którego dość ma mają wszyscy tutaj i który ciągle kopiuje swoje komentarze?
20.10.2016 21:25
ten znowu kopiuje swoje komentarze...
20.10.2016 02:29
Alaba od 2 lat nie tylko przestał się rozwijać, ale wręcz się cofnął i jest dość przeciętnym lewym obrońcą, który popełnia nieprzeciętnie sporo błędów. Niestety.
18.10.2016 13:04
@rafalfcbm @kimas Czy możecie nie robić wstydu nam wszystkim i nauczyć się że w Bayernie (nie Bayerze) gra Renato SANCHES, a Sanchez np Alexis gra w Arsenalu?
Przy tak młodych zawodnikach zawsze bierze się poprawkę na aklimatyzację. Renato pokazał że potrafi grać na wysokim poziomie. Obecnie cała drużyna gra piach, nie widzę powodu żeby szczególnie mocno tu wytykać palcami młodego Portugalczyka. Liczy się również jakie ma podejście do futbolu (tj to czego my nie widzimy, a widzi sztab). Przypomnijcie sobie początki Lewandowskiego czy Mkhitaryana.
Nie bardzo rozumiem nagonkę - ok, wszyscy się zgodzimy że nie gra świetnie, nawet słabo (podobnie jak wielu innych graczy), wiemy że problemem jest aktualnie również taktyka i brak pomysłu na grę, - jaki jest cel kontynuowania nagonki? Ten gracz zostanie z nami co najmniej 2 lata.
Bardziej czepiałbym się Comana czy Costy, którzy nie robią żadnego progresu, a nawet zaliczyli regres.
18.10.2016 00:25
Wieszanie psój na Sanchesie, który jest bardzo młodym zawodnikiem i na wysokim poziomie gra od niedawna jest trochę nie na miejscu. Nie rozumiem braku wsparcia, chłopak nie gra jeszcze dobrze, ale też nie gra poniżej poziomu całej drużyny. Natomiast wejście w sezon Carlo jest słabe i próby obrony stanu rzeczy przez mówienie o potrzebie dania czasu są zwykłymi dyrdymałami. Sam Ancelotti mówił, i taka jest też polityka klubu, że rewolucji nie będzie, a jedynie delikatnie zmiany. Okazuje się, że odebrano pomysł i nie nadano nowego.
Pojedyncze błedy błędami, ale nie ma zalążka pomysłu i to martwi. Od trenera tej klasy, który przejmuje drużynę po dwóch trenerach którzy dobrze wchodzili w sezon z ustabilizowanym składem wymagać można i należy więcej. Ok, może nie pogromów, ale obecnie gramy zdecydowanie poniżej oczekiwań. Jeśli bronimy trenera mówiać o wypaleniu i przygotowaniu fizycznym na początku sezonu to mamy dramatyczny problem, ale winny jest nadal Włoch - to on kompletował kadrę i przygotowywał zespół motorycznie.
Rok temu użytkownicy pokroju Androida (który zniknął ze wstydu zapewne, może dorasta i uświadomił sobie poziom pisanych głupot) twierdzili, że ligę wygrywa się z marszu. Dziś (ponoć) lepszy trener potrzebuje czasu żeby w 7(!) kolejce przeciwko 10 graczom średniaka ligowego zremisować i grać defensywnie. Rok temu hamulcowym był Guardiola, dziś winni są gracze (wat?). Litości. Lubie Carlo, ale jak jest w innym klubie. Oczywiście kibicuję mu i mam nadzieję na zgarnięcie wszystkich pucharów, ale aktualnie BRAK POMYSŁU martwi. To nie jest 3 kolejka po sparingach, gdzie ewentualnie można coś wybaczyć, tylko 7 kiedy sezon już się rozkręcił (od wchodzenia w sezon są sparingi przypominam).
17.10.2016 17:05
Klasowa drużyna oddaje piłkę? pierwsze słyszę
może dwumeczu przy dobrej różnicy bramek strzelonych na wyjeździe
DonJupp o czym Ty pieprzysz? jaka przebudowa? w Bayernie nie ma przebudowy i mówił o tym zarząd, trener i piłkarze, dajcie spokój z głupimi usprawiedliwieniami, mamy prawo być wkurzeni jako kibice, w przebudowie to jest BVB, Man Utd, czy City, nie my
15.10.2016 19:13
ale nas nie obchodzi City Guardioli, tylko Bayern Guardioli. Pomijam już że trzeba mieć dużo złej woli, żeby porównywać angielskich kopaczy których ktoś zaczął uczyć grać piłką i zmienił system gry pozbywając się kluczowego gracza środka pola (Yaya) do drużyny która zdobyła ligę 4x z rzędu (raz za Juppa) i 3 razy była w półfinale LM miażdząc 90% przeciwników.
15.10.2016 18:01
Za przygotowanie motoryczne odpowiedzialny jest akurat nikt inny jak sztab szkoleniowy.
15.10.2016 17:52
jaka przebudowa? znowu pojawiają się idiotyczne argumenty, Bayern nie jest w żadnej przebudowanie, Guardiola miał przyjść i wypracować styl, Ancelotti przyszedł i jasno powiedział, że bedzie kontynuował wykonaną wcześniej pracę przez dokonanie NIEWIELKICH zmian
U nas nie ma rewolucji, nie przyszedł trener który miał wiele zmieniać i wdrażać nowy system gry. Niezależnie zaś od tego, z Eintrachtem grajacycm w 10 przy naszej przewadze, nie możemy przegrywać.
15.10.2016 17:49
właśnie tacy ludzie pieprzą najwięcej, za Guardioli głupoty teraz "Meczu nie oglądałem, ale moja cierpliwośc się kończy" @FanGraczyBayern
LOL;-)
przynajmniej nie ma problemu z identyfikacją kretyna
15.10.2016 17:44
można przegrać nawet z Eintrachtem jak się coś gra, forma piłkarzy to nie jest żadna wymówka, od tego jest trener żeby wybrać najlepszych, zresztą mówimy o Eintrachcie nie o BVB czy Atletico...
15.10.2016 17:34
ludziom się w dupach poprzewracało za Guardioli i uwierzyli w jakieś "hamulce". Po takich meczach mam nadzieję, że niektórzy otrzeźwieją. Jakby u żołtych nie było rewolucji to Ancelotti (tfu tfu) tradycyjnie by przerżnął ligę. Czekam na Androida i innych znawców, którzy narzekali że Bayern ma posiadanie piłki 70% i gra nudę. No to proszę bardzo - są emocje :D
15.10.2016 17:24
Za Van Gaala były właśnie takie mecze. Gdzie jest Android? Wybiera już wiązankę na przeprosiny dla Pepa czy jeszcze nie?
15.10.2016 17:18
Nie wiem o co wszystkim chodzi z tym talentem. Rok temu był nowym zawodnikiem, chłopak ma jeden zwód i przyspieszenie. Zupełnie nie potrafi znaleźć rozwiązań kiedy już wszyscy wiedzą jak gra. Świetni piłkarze zawsze znajdą sposób, choćby Ribery i Robben, którzy wiadomo co zrobią a i tak robią. Coman wiadomo co zrobi i to bardzo proste do odczytania. W tej chwili 28 mln za takiego grajka to za dużo.
11.10.2016 17:29
Samchez gra w arsenalu, zenada 1/3 "kibicow" nie potrafi napisac nazwisa zawodnika swojego klubu
01.10.2016 19:45
BDura w twkim klubie jak Bayern trenera rozlicza sie z kazdego meczu. Co to za pieprzenie ze pod koniec sesonu? Tu trener ma osiagnac sukces od razu ewentualnie po sezonie mozna dac trenerowi druga szanse jesli sa dobre perspektywy. Jako kibice mamy prawo wymagac wygranej z Koln
01.10.2016 19:38
Android wroci jak rozwalimy ogorasow w dniu konia 5-0. Tymczasem Ancelotti obiera kurs na przegranie ligii. Fajny teenwr ktorego nigdy nie chcialem w Bayernie. Mam nadzieje ze jednak BL wygramy, o LM nie marze. Inna sprawa ze brakuje nam skrzydlowego. Coman nie jest wart 21mln wykupu. Czekam na gejterow Guardioli, jeszcze 3 miesiace i beda plakac o powrot hiszpana;-)
01.10.2016 18:39
nowym kontraktem zamykamy temat pierwszego napastnika na następne 5 lat
22.09.2016 03:07
bardzo lubie Guardiole i sledze jego poczynania w Anglii, ale akurat tutaj przychyle sie do opinii ze to nie jest strona ani o City ani o Pepie. Jezeli bedziemy grac z City w LM to mozna pokusic sie o jakies szersze podsumowanie/przedstawienie, ale publikowanie takiego informacji nawet w formie ciekawostki jest wiecej niz zbedne
15.08.2016 00:53
Czego tu nie rozumieć? Wielka gwiazda, wychowanek, który deklarował miłość do klubu, odchodzi do głównego konkurenta i to przed finałem. Dość pospiesznie. To nie było dobre odejście i nigdy by nie spojrzał wstecz, gdyby w Bayernie mu wyszło. Niewielu zawodników potrafi się odbudować/ustabilizować po odejściu z wielkiego klubu. Zobaczymy czy Gotze pójdzie drogą Podolskiego czy Higauina;-)
10.08.2016 16:01
Przy każdej wypowiedzi Watzke zastanawiam się czy są one wszędzie źle tłumaczone czy ten koleś serio jest taki beznadziejnyRżnie debila i kuli zawsze ogon przed Bayrnem, tak, że to aż żałosne.
10.08.2016 14:32
Gabriel Jesus albo Sane by się przydali;-) ew Brandt, szkoda że żaden nie przyjdzie
24.07.2016 15:35
Sparingi są od tego żeby komentować jaką trener ustawia taktykę, gdzieu stawia piłkarzy i dyskutować o wzmocnieniach. W trakcie sezonu rozmawia się o formie piłkarzy i tym czy pokazują/wykorzystują potencjał.
20.07.2016 23:09
Karl się nie pieprzy. Komentuje sprawę jak przy sprzedawaniu niechcianego gracza do gorszego klubu;-).
20.07.2016 23:05
z takimi zarobkami to dobrze ze chociaz 23mln dostaniemy, balem sie ze skonczymy z 15+bonusy. Pamietajcie ze Gotze ma pensje gracza z absolutnego topu. 8 mln to rowniez gigantyczne pieniadze i zdecydowanie jego forma a nawet wartosc marketingowa nie odzwierciedla tej kwoty. BVB placi za nadzieje, a niestety po MS nadzieja umarla nawet we mnie i obawiam sie ze to Gotze to bardziej Podolski niz pilkarz ktorego mozna odbudowac. Na szczescie idzie do BVB wiec moje obawy sie w tym miejscu skoncza;-)
20.07.2016 20:49
@pk Dzięki!
20.07.2016 14:46
@Quebo Twoim zdaniem ten transfer ma szanse powodzenia czy brak plotek/ruchów do tej pory wskazuje że temat umarł?
20.07.2016 14:05
Czy plotki o Sagnolu, który pracował już przecież jako manager, nie dotyczyły właśnie tej pozycji? Co z Elgertem, wie ktoś? Quebo?
20.07.2016 13:30
Coman ma jeden zwód, Sane potrafi grać nieprzewidywalnie, na dziś wygląda na gracza z dużo większym potencjałem, pytanie czy ustabilizuje wysoką formę i jaki jest poza boiskiem.
18.07.2016 11:30
zaden z tych graczy nie jest wzmocnieniem, Watzke sie zachowuje jakby gral w FMa, do tego ponoc Schuerrle za 32mln, smiech:D oczywiscie Dembele czy Mor to fajni mlodziacy ale no wlasnie, to nie gra komputerowa, wydali ponad 50mln wydadza 100 a kadra bedzie gorsza
17.07.2016 17:36
premierleague będzie czymś pokroju NBA i musimy się z tym pogodzić, liczyłem jednak że niemiec wybierze niemcy, jednak budując dopiero swoją markę równie dobrze może to robić w Anglii, pamiętajcie że liczy się również otoczenie i potencjał reklamowy który w UK jest dużo większy, szkoda, obawiam się że będzie jak z KdB
14.07.2016 14:15
faktycznie wyglądają jak 3ci strój
14.07.2016 14:13
kupowanie młodego obrońcy do Bayernu przy Boatengu i Hummelsie zupełnie mija się z celem, przydałby się właśnie taki Corluka czy ktoś pokroju Benatii. Ten ostatni jednak za dużo zarabia i za dużo ma kontuzji i za dużo marudzi o powrocie do Włoch. Jakiś gracz ok 30stki by się jeszcze przydał + Badu + Javi. Jesli nikt nie przyjdzie mamy wspomnianą dwójkę i Kimmicha. Oczywiście na LM to nieco za mało, ale nikt sensowny typu Varane czy Gimenez nie przyjdzie do nas grzać ławkę. Tah czy Sule to zawodnicy którzy w przyszłości mogą ew kogoś z pary Boa/Hummels zastąpić, ale na dziś szkoda byłoby ich marnować.
14.07.2016 14:11
szkoda, chłopak ma potencjał i takiego kogoś nam brakuje
JazGod przestan kretynie kopiowac swoje idiotyczne komentarze, mein gott, czy ktos moze zbanowac tego matoła?
14.07.2016 12:37