DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoven Strona 158

ale rozmowa nie dotyczyla nawet tego czy zarobili czy nie tylko czy ma wplyw na sprzedaz produktow marki, rozumiem ze skoro dane mowia ze ma to pora brnac w dyskusje i sprowadzac ja na inne tory? pamietacie w ogole o co Wam chodzilo czy tylko chcecie udowodnic ze w czyms macie racje? WV jako marce (nie grupie) sprzedaz spada, prosty fakt, nic wiecej nie trzeba, zamiast go przyjac i przeprosic szukacie potwierdzenia ze calej grupie to wcale nie spada ale rosnie (chociaz rok do roku i tak spada) byle sie sprzeczac dalej :D

odpuszczam juz Wasze milczenie i ignorowanie moich slow i prosb o nieprzeinaczanie i nie wymyslanie slow ktore rzekomo padly,

12.12.2016 18:32

Barcelona jest w takiej sobie formie, ale PSG gra jeszcze gorzej, po nowym roku wszystko może się zmienić. My przynajmniej mamy ciekawy mecz. Wolę Arsenal i Juve niż wyjazdy na mecze do Rosji czy Portugalii.

12.12.2016 18:22

nikt nie mowi ze firma ma upasc, znowu odnoszenie sie do slow i teorii ktore nie padly:

"Ty wieszczysz ich rychły koniec" - nigdy i nigdzie nie napisalem niczego nawet podobnego, chodzilo mi tylko o to ze koncern stracil, po co wymyslasz i przypisujesz mi slowa ktorych nie napisalem? wszystko jest ponizej, nie jest Ci w ogole glupio?

chodzilo tylko o to ze WV stracil na aferze, podobnie jak inne marki konsumenckie ktore wymienilem, niektorzy zas w ramach brniecia w idiotyczne teorie spiskowe twierdza ze 'moze jeszcze na tym zyskal', a na poparcie wklejaja linki ktore potwierdzaja co innego

12.12.2016 18:17

trudno się po prostu rozmawia z człowiekiem, który czyta same nagłówki i ewentualnie lead

z podanego przez Ciebie linka:
" wzrost o 1,5% względem analogicznego okresu roku poprzedniego. Jest to wynik osiągnięty przez całą grupę, do której poza Volkswagenem zaliczają się chociażby Skoda, Audi czy Porsche."

I UWAGA POD ZDJĘCIEM TEŻ BYŁ TEKST!!!;-)

"I to właśnie te marki w dużej mierze odpowiadają za tak dobry wynik całego VAG. Sam Volkswagen ucierpiał z powodu afery dieselgate i zanotował spadek względem poprzedniego okresu, ale bardzo dobra sprzedaż reszty firm w portfolio koncernu pozwoliła, nie zważając na problemy, zanotować w ujęciu ogólnym wzrost."

12.12.2016 18:00

oczywiscie ze to policzono, mozesz to zrobic nawet sam, WV podalo ile jakich samochodow musi wrocic, itp. problem w probie rozmowy z tobaj etst aki zep rezentujesz dziwna teorie, potem wymyslasz teze na jej podparcie (mimo ze realia mowia odwrotnie), potem probujesz uciekac w brak danych (mimo ze dane sa), a kiedy juz logika i rzeczywistosc do konca nie chca grac to idziesz w tego ze czegos nie rozumiem:))) - przy okazji nie podales ani jednego argumentu a jedynie domysly, intepretacje i przerysowania:))))))))

wszystko jest publiczne bo sprawa jest na swieczniku w US i podane mozliwie jak najwiecej danych, itp.

12.12.2016 16:56

ale jakie argumenty? zadnego nie uzyles, napisales jedynie domysly, ze mimo spadajacej sprzedazy i olbrzymich kar oni i tak na tym zarobia, co jets naturalnie idiotyczne bo do spolki weszli niezalezni kontrolerzy zeby obliczyc czy nie doprowadzi ich do bankructwa, itp, a wszelkie dane finansowe sa publiczne i ogolne pojecie o tym ile straca mozna sobie wyrobic czytajac chocby raport gieldowy - zatem nie wiem nadal co niby udowodniles, w zasadzie nie wiem co starales sie udowodnic poza swoja niewiedza

jedynie czym sie poslugujesz to wlasnie przerysowywanie i wysnuwanie z kontekstu, co zreszta dziala bardzo zawodnie:)

12.12.2016 16:41

arsenal w ostatnich 20 latach mial 3 sezony na topie, to nie jest wystarczajaco zeby ciagle ich uwazac ze topowy zespol - oni sa ledwo na poziomie Borussi

Totki w zeszlym sezonie graly lepiej i ladniej - mowili to nawet kibice Arsenalu (ze ktos w koncu gra pilka lepiej od nich), dali sie wyprzedzic pod koniec kiedy stracili szanse na mistrzostwo

Leverkusen, Monaco, czasem Schalke, Shakhtar, dlugo Fenerbache to tez kluby ktore kreca sie kolo czolowki, to ze sa z mniej medialnych lig nie znaczy ze to kluby wiele gorsze od Arsenalu, powtarzma; na przestrzeni 20 lat, Arsenal mial 3 wybitne, kieyd byl silny niczym klub z topu

ale to nie jest klub z topu, historycznie w Anglii tez nie, po prostu maja sporo kibicow i zawsze starali sie grac pilka (ale to sie w Anglii mocno zmienilo w ostatnich latach patrz wspomniany przyklad totkow, w strone ktorych kibice Arsenaluspogladali zazdrosnie)

sa klub tier1; Barca, Bayern, Real ktore sa zawsze faworytami
tier2 Juve, Chelsea, Atleti, PSG, przed wyprzedaza BVB
tier3; Arsenal, City, obecne BVB, Benfica, Liverpool, itp

12.12.2016 16:19

skandal dotyczyl glownie rynku USA, a sprzedaz spada na claym swiecie - jak wiec inaczej nazwac twierdzenie ze nie spada skoro spada? no bzdury

ipiotrw, prosze odnos sie do rzeczy ktore napisalem a nie dziwnych intepretacji, nigdzien ie twierdze ze korupcja jets normalna (nie wiem skad wziales slowa 'normalnosc i codziennosc' kolejny raz cos wymyslasz)

typowe dla Was jest odwracanie kota ogonem, najpierw pada argument ktory nie ma pokrycia w rzeczywistosi (jest wrecz przeciwnie) to pojawia sie "A co do Volkswagena, to skąd wiesz, że tracą? Może mimo obecnych strat na oszustwie zarobili tyle, że na koniec i tak na tym wygrają? Naprawdę wiele rzeczy jest bardziej złożonych niż się wydaje."

i jak tu sensownie rozmawiac?

:DDD

co do losowania, sa tylko 3 ciekawe pojedynki

12.12.2016 16:10

kolejne bzdury od Arcatera

sprzedaz aut WV spada na calym swiecie:
http://www.wsj.com/articles/volkswagen-sales-fall-showing-commercial-strain-of-emissions-scandal-1449845910

podobnie ludzie odwracali sie od produktow Chipotle (mimo swietnej kampanii i wielkiego wzrostu przed skandalem) i np Samsunga, a ws Blattera i rzekomego skandalu korupcyjnego (powtarzam: zarabia sie na lokowaniu budzetow na skzolki, itp w rozne rejony swiata - nie ustawianiu meczow) dopiero zagrozenie utraty sponsorow doprowadzilo do zdecydowanych dzialan

12.12.2016 15:52

przestancie snuc dziecinne teorie spiskowe, prawdziwe teorie spiskowe sa przynajmniej realistyczne, nikt nie ustawia losowan, dorosnijcie i przestancie sie wyglupiac, oczywiscie fifa i uefa nie sa bez wad, ale korupcja a ustawianie spotkan to zupelnie co innego, pewnie sa jakies powiazania w dzikich oddzialach tych organizacji, ale ustawianie czegokolwiek to nie jest dla nich zrodlo dochodu i nie jest im na reke

polecam jeszcze raz, mzoe troche otworzy oczy: http://weszlo.com/2014/12/03/ustawilem-w-karierze-tyle-meczow-ze-powinienem-byc-dzis-multimilionerem/

12.12.2016 15:45

Finały i mecze z drużynami z tego samego kraju nie są dobre ani dla organizatorów ani dla klubów ponieważ przynoszą mniejsze zyski z praw do transmisji od sponsorów lokalnych. Jakoś kiepsko to ustawianie wychodzi w ostatnich 20 latach.

12.12.2016 15:25

faktycznie mój błąd, nie zmienia to niczego, że nie jest tajemnicą iż Nike i Adidas mają sporo do powiedzenia przy transferach, natomiast ustawianie meczów to teoria dzieci z goal.com, Blatter śmiał się z tego w wywiadzie mówiąc, że tka nigdy nie było, dla Ciebie to potwierdzenie, że tak właśnie było - w dodatku wynika ono z myślenia(!)

i jak tu prowadzić sensowną dyskusję?

12.12.2016 15:15

UEFA i FIFA ustawiaja wszystko pod Real, klub który pozwali i któremu nakazali zwrócić tereny wokół klubu i kasę, któremu dali bana transferowego i któremu zawiesili piłkarzy, dodatkowo klub sponsorowany przez NIKE, arcywroga trzymającego się blisko Adidasa (nie wspominając o tym, że organizacja klubów patrzy na ręce zarówno FIFA i UEFA i tylko szuka powodu, żeby zorganizować własne rozrgywyki)


po raz kolejny apeluję do administracji a banowanie trolli:-)

12.12.2016 14:48

@ipiotrw to co masz nazywa się paranoja

zarówno Blatter jak i wielu ludzi piłki wielokrotnie odpowiadało na pytanie o podgrzewane kulki, @Rizzitelli Ci ładnie i zwięźle wyjaśnił jak to wygląda, jeśli myślisz że ktoś ustawia meczu na tym poziomie to nie rozumiem po co oglądasz piłkę, zarabia się na kickbacku przy kontraktach sponsorskich, kierowaniu budżetów do odpowiednich federacji, itp. ja polecam do serca wziąć sobie własną rade o byciu dorosłym i myśleniu, bo światem nie rządzą przestępcy z dziecięcych wyobrażeń (bo Twoja paranoja nie jest nawet porządna i ciekawa)

12.12.2016 14:46

@ja: "Przestańcie czyta nagłówki newsów i zacznijcie całe treści. Blatter zapytany o ustawianie w trakcie wywiady powiedział, że byłoby to możliwe i odniósł się do słynnej plotki o podgrzewanych kulkach, którą każdy zna.

@ipiotrw: (przeczytał tylko nagłówek i wkleja link): "kompletnie się różni od tego co napisałeś"

@tekst:

"- Nigdy nie dotykałem piłeczek, co inni robili. Oczywiście, że można zmanipulować losowanie. Wystarczy schłodzić lub podgrzać kulki. Technicznie to jak najbardziej możliwe. "

"- Nie zrobiłem tego przy okazji losowania mistrzostw świata w 1978 roku. Ale z moimi magicznymi mocami byłem w stanie zrobić wszystko. Żartuję. Każde losowanie było uczciwe do samego końca(...)"

@Ja: ...

12.12.2016 14:24

Piłkarze to też ludzie, Paryż to piękne miasto, stolica mody, luksusu i modnych klubów oraz wydarzeń - Monachium z kolei to duże swojskie, trochę nudnawe miasto miasto z ludźmi o charakterze, którego nie lubią nawet Niemcy;-)

Jest wiele powodów dla którego piłkarz może chcieć Paryż, Londyn, nie mówiąc już o słonecznych Barcelonie i Madrycie niż do nas. I wcale nie musi chodzić o trofea. Zresztą... raz kibice piszą, że idzie na łatwe (po trofea) i nie ma ambicji, innym razem że piłkarz jest ambitny bo chce coś wygrać ze słabszą drużyną (a PSG w Europie jeszcze nie wygrała i nie ma nic złego w tym, że ktoś tam chce tworzyć historię).

12.12.2016 14:13

Przestańcie czyta nagłówki newsów i zacznijcie całe treści. Blatter zapytany o ustawianie w trakcie wywiady powiedział, że byłoby to możliwe i odniósł się do słynnej plotki o podgrzewanych kulkach, którą każdy zna. Na weszło (nie trawię tego serwisu, ale akurat ten tekst jest u nich) jest fragment wywiadu z gościem który ustawiał mecze. Myślicie poważnie, że ktoś ustawia mecze w LM? Jeśli już tak by było to na pewno nie mielibyśmy po raz kolejny Arsenal - Bayern i PSG - Barca. Zresztą ja pamiętam lata, że Bayern miał ogórków zawsze aż do półfinału. Realowi nie odbierajcie tytułów, bo jednak półfinały i finały grali świetnie.

I proszę nie stawiajcie Arsenalu obok Juventusu. W latach kiedy z nimi graliśmy byli słabsi niż teraz i słabsi niż Juventus w ostatnich 3 latach. Ja wiem że wszyscy mówią, że premierczips jest stawiana jako najlepsza liga, ale ten cały mocarny Arsenal to drużyna która rok temu była gorsza od Tottenhamu, i nie jest wiele jeśli w ogóle lepsza od niej w tym roku. Arsenal nigdy nie był drużyną z topu (sportowo, ani historycznie, ani w ostatnich 20 czy 10 leciu), natomiast to bardzo popularny klub.

12.12.2016 13:58

Arsenal zawsze 'nieźle' klepie. W tym roku czołówka w Anglii dużo częściej gubi punkty i stąd wysoka pozycja kanonierów. Drużyna w której grają tacy piłkarze jak Ramsey (człowiek jednego sezonu), Ox, Walcott, Elneny, i inne wynalazki nie może wzbudzać w nas obaw. Alexis, Ozil, Koscielny i Cech to jedyni sensowni piłkarze w tym klubie.

Zapowiada się dobre, ciekawe starcie, które należy wygrać.

12.12.2016 12:47

Mahrez i Hazard, ale mała jest szansa na to, że chciałby przejść do Bundesligi
warto przywołać że interesowaliśmy się w ostatnim czasie Sane, Mane, Sterlingiem, Patrickiem Robertsem i 2x Dembele (BVB, Celtic) i Jesusem. W tym czasie kupiono Coste i wypożyczono Comana, widać więc że coś się dzieje. Łączono nas przecież również z Alexisem z Arsenalu.

11.12.2016 19:23

Xabi musi niestety zaczynać na ławce i grać tylko w meczach, gdy decydujemy się kontrolować w pełni grę. Zasłużony zawodnik, choć nie lubię go a brzydkie i cyniczne faule to przeboleję nawet jeszcze rok kontraktu. Ale dla zawodnika mocno rezerwowego - niech robi kursy trenerskie i idzie do naszej szkółki trenować rozgrywających;-)

4-2-3-1 mimo że większość klubów odchodzi od tej taktyki u nas wygląda po prostu dobrze. Tak czy inaczej potrzebujemy skrzydłowych. Alaba wyglądał świetnie na środku, dobrze też zachowuje się na skrzydle. Hummels daje nam dużo, jeśli Boa wróci na swój poziom, nie powinniśmy tracić frajerskich bramek. Wcale nie zdziwie się, jak Ancelotti weźmie Ligę Mistrzów.

Jedno ale... Magicznym składnikiem, który sprawi, że to się uda jest Robbery.

11.12.2016 16:05

apeluje po raz kolejny do administracji i egzekwowanie regulaminu ktory wyraxnie mowi ze nie mozna obrazac ludzi zwiazanych z Bayernem, Android i Jupp mimo wyjasnienia im wielokrotnie nadal nie widza roznicy miedzy 'Pep rozczarowal bo nie wygral LM" a pieprzeniu w kolko o niszczeniu klubu

11.12.2016 09:48

ale dlaczego mamy nie krytykować obecnego trenera? są podstawy, graliśmy brzydko przez prawie połowę sezonu, ja już pisałem: jako osoba, która poświęca 90min chcę ładnej gry, no i umówmy się wyniki nie było na miarę Bayernu

nigdy zaś nie napisałem że Carlo niszczy to co stworzył pep czy Jupp, albo że należy go zwolnić

10.12.2016 23:12

ja tylko nie chce żeby go tu obrażano, taki punkt jest nawet w regulaminie, zgadzam się np z tym, że rozczarowaniem był brak trofeum Ligi Mistrzów, ale nie zgadzam się z pisaniem że coś zniszczył, w City ma przebudować drużynę, co wyraźnie nie jest łatwe, pierwsze co robią niektórzy to wypominają to, by potem narzekać na ciągłe rozmowy o Pepie, tym czasem jako kibice mamy prawo porównać obecnego trenera do poprzedniego, natomiast nie bardzo wiem co ma do obecnego trenera i klubu forma drużyny poprzednika

10.12.2016 22:40

czyli uważasz(cie), że w takim klubie jak Bayern zarząd, dyrektorzy i prezes oraz sztab to kretyni, którzy słabemu trenerowi dali się nabierać na to że coś potrafi przez 3 lata

wychodzi na to że jesteśmy obok Barcelony frajerami dekady, płaciliśmy 15 (ponoć 18) mln euro trenerowi na pozomie Hasiego

10.12.2016 22:20

Guardiola is trying to play like Bayern Munich - with the wrong players
http://www.goal.com/en/news/1862/premier-league/2016/12/10/30367942/guardiola-is-trying-to-play-like-bayern-munich-with-the

10.12.2016 21:20

nie napisalem ze ma slabych pilkarzy, napisalem ze ma slabszy sklad niz mial w Bayernie, Pep mnie malo interesuje co robi w City, ialem raczej wytknac hipokryzje; zlecialy sie osoby probujace udowodnic ze Pep jest slaby, a kilka dni temu dawaly Ancelottiemu czas do konca sezonu albo nawet 2 na przebudowe

realia sa zas takie ze Ancelotti przyszedl na gotowe a Pep uczy angoli grac w pilke

10.12.2016 20:37

Guardiola ma inną robotę w City niż miał u nas, dostał słabszy zespół ma go przebudować. Tak trudno to zrozumieć i przestać obrażać naszego byłego trenera, który zostawił nam masę trofeów? Co to ma wspólnego z szacunkiem? Można wyrazić opinie: "uważam że Guardiola nie spełnił do końca oczekiwań bo nie wygrał Ligi Mistrzów". Wystarczy. Pieprzenie, że ktoś zniszczył klub jest zwykłym hejtem, do tego idiotycznym. Administratorzy powinni w końcu zacząć egzekwować regulamin.

10.12.2016 19:14

My mieliśmy lekki kryzys pół roku, ale słyszałem że trenerowi trzeba dać czs do końca roku a nawet 2 sezony. Hmm...

PS Carlo nie przyszedł przebudować Bayernu, a Guardiola drewnianych angoli tak

10.12.2016 19:05

Tylko Mahrez najwyraźniej potrafi też pięknie podać;-)

10.12.2016 18:51

Mahrez mimo cienizmy jaką gra Leicester pokazuje, że jestem jedynym piłkarzem obok Hazarda, który może zastąpić Robbena. I jest w naszym zasięgu prawdopodobnie.

10.12.2016 18:38

niektóre osoby sprzedawały Mullera do MU:-) mam nadzieję że odszczekają

10.12.2016 17:03

Wolfsburg nie jest dziś żadną miarą niestety, grają żenujący mecz.

10.12.2016 16:29

Bernat całkiem nieźle w odbiorze, ale kiedy gubi piłkę w ataku zapomina że jest obrońcą.

10.12.2016 15:57

Koledzy Kibice, przeczytajcie jeszcze raz tytuł newsa i swoje komentarze, zastanówcie się kim jest Ribery, kim jest dla Bayernu Schweinsteiger, spójrzcie na swoje komentarze, zastanówcie się nad takimi rzeczami jak szacunek, historia, kapitan Bastian oddał Bayernowi najlepsze lata i po wygraniu wszystkiego postanowił poszukać ostatniego wyzwania w karierze. Obecnie nie są dla nas nawet rywalem na scenie Europejskiej i nawet gdyby to Basti miał być który z nimi wróci to nie ma powodów do obaw.

09.12.2016 20:27

@gabricone, bardzo dobry tytuł!
przy okazji, czy możecie w każdym tekście przypiętym na głównej dodać link umożliwiający szybkie przejście do komentarzy? jedna linjka poprawiająca nieco UX

09.12.2016 16:28

MŚ ogląda moja babcia, a o premierczips czy bundeslidze nie wie kompletnie nic, Reprezentacja to inny poziom emocji i znacznie szersza widownia, której żadna liga czy rozgrywki klubowe nie przebiją, stąd też Gotze strzelający gola Argentynie mimo niepowodzenia w Bayernie został bohaterem narodowym i zna go teraz każdy Niemiec i masa ludzi na świecie - marketing i rozpoznawalność +10000%

nikogo nie obchodzi że mecze na MŚ poziomem są dużo gorsze niż dobry mecz ligowy czy LM, ludzie po prostu nie widzą różnicy albo nie interesują ich kluby, reprezentacji za to kibicuje każdy, to nigdy nie zniknie

09.12.2016 12:26

nie ogladam ligi wlosnej, wiec zapytam jak Rudiger wyglada szybkosciowo i jak operuja pilka?

08.12.2016 16:03

trochę w tym złośliwości, ale... dawać Arsenal;-)

08.12.2016 14:34

Boateng przestań prowokować! ciągle te rozmowy o Pepie!

08.12.2016 14:30

fifa i kluby to konkurencja, MS to teoretycznie najbardziej prestizowe rozgrywki grane co 4 lata, dlaczego szef fifa mialby sie przejmowac obciazeniem sezonu?

07.12.2016 23:29

Reus? żeby Badstuber miał kolegę?

07.12.2016 22:15

top fryzjer to koszt ok 300 dolarow za usluge ( w salonie)
150k? zrodlo prosze, moze chodzi o cala obsluge (wizaz stylizacja) na kadencje czy rok

07.12.2016 21:02

@ipiotrw nie był do wyjęcia, Neymar jest związany z Nike a sponsor (adidas/nike) ma bardzo duże znaczenie, w tym przypadku było ono bardzo wyraźne i nawet Real/man Utd nie mogli już nic zrobić (obie drużyny są związane z Adidasem), Gotze też Nike, ale to Niemiec i umówmy się nie było aż takiego nim zainteresowania

07.12.2016 20:37

nikt nie mowi ze Ancelotti jest nieudacznikiem, natomiast po kazdym meczu jest przywolywanie diwnych argumentow (niszczenie druzyny przez 3 lata), obwinianie Sanchesa (wg niektorych Sancheza) itp.

@meisterspieler bardzo sluszne spostrzezenia

07.12.2016 19:54

arcatera i to znaczy tyle ze nie musimy sie podsmiewywac z jego remisow z celtikiem, ale nie znaczy tez ze nie mozemy rozmawiac o pepie jako poprzednim trenerze (tak smiao Juppie i jeszcze dalej), znac i rozmawiac o historii swojego klubu to nic zlego, o Ancelottim tez bedziemy rozmawiac, tylko rozmawiac trzeba umiec - stad moj dlugi post, ktory mam nadzieje co nieco wyjasni - i nie chodiz tu o trenera, ale o to jaki chce byc klub i jak go prowadzi zarzad (Pep byl tylko wykonawca), ale zebysmy mogli rozmawiac jak ludzie (z wieloma ludzmi tutaj da sie) to trzeba przestac produkowac jad i udawac ze przez ostatnie 3 lata odbywalo sie sprowadzanie klubu na dno (a tak kilku uzytkownikow doslownie twierdzi i co jest zwyczajnie idiotyczne)

07.12.2016 19:47

Zacznijmy od tego że Pep chciał Neymara który jest piłkarzem jak Ribery+cechy napastnika (co zresztą Pep chciał z Riberym zrobić, ale jak go ustawiał na szpicy to Ribery się buntował i grał słabo). Gotze to 10 którą Pep nie gra, a na fałszywej 9 czy skrzydle grać nie potrafił. Bardzo się cieszyłem z przyjścia Gotze i bardzo się pomyliłem bo okazał się wydmuszką. Neymar naturalnie przy koneksjach Barcy w Brazylii był nie do wyjęcia, ale pewnie można było poszukać ciekawego skrzydłowego. Wcześniej odpuściliśmy Reusa i Hazarda...

07.12.2016 19:24

ipiotrw, ale to jest problem taktyczny: po prostu nie mieli komu podać, a to trener ustala cele i strefy w jakie mają wchodzić piłkarze. To że przez 3 lata nie robiliśmy kontr nie znaczy że nie wymienialiśmy piłki szybko.

07.12.2016 19:06

Za Ancelottiego mieliśmy utrzymać to co stworzył Jupp i Pep. Nie twierdzę, że jedyna opcja dla nas to grać AŻ TAK wysoko, Ancelotti trochę nas cofnął i to jest ok, natomiast trudno mi już znieść głupoty wypisywane przez niektórych.

Swoją drogą gramy teraz znacznie głębiej a bramek tracimy więcej i to mimo wzmocnień w obronie. UWAGA - większość z kontr. Pewne osoby dalej jednak piszą głupoty na ten temat lub totalnie odwracają kota ogonem.

Jeśli więc wbrew historii, tradycji, celom zarządu i profilowi wybieranych trenerów chcecie aby klub grał z kontry to polecam zmienić drużynę. Sporo jest takich i koszulki też maja czerwone!

07.12.2016 18:53

" Współczesna piłka polega na strzelaniu goli i bycie skutecznym." :DDD

Kibic livescorea. Piłka polega na ładnej grze i wygrywaniu. Taktyka w piłce oraz umiejętności piłkarzy (co widać po ilości zawodników na danych pozycjach, dziś nie szkoli się już np libero i co raz mniej '10', etc.), obecny (nie od kilku ale kilkunastu lat, w zasadzie od Cryuffa) trend to gra przez posiadanie, która jest skuteczniejsza i bardziej przystoi wielkim klubom. Lepsi zawodnicy mają lepszą kontrolę piłki, lepszą technikę i KOPANIE PIŁKI TO JEST WŁAŚNIE (UWAGA!) PIŁKA NOŻNA(!!!). Żeby kopać piłkę, trzeba ją mieć. Jeśli ją masz, przeciwnik biega za piłką. Owszem naraża to na kontry, tyle że może warto przypomnieć, że kontry istniały OD ZAWSZE i są stosowane niezależnie od systemu bo jakaś drużyna musi atakować (chyba że obie grają catenaccio).

Kilku użytkowników tutaj cały czas pieprzy głupoty o tym, że posiadanie piłki jest złe. Bayern ZAWSZE grał posiadaniem. Pep ustawił nas jedynie nieco wyżej - UWAGA TŁUMACZĘ - ponieważ posiadamy piłkarzy którzy są na takim poziomie, że JEST TO MOŻLIWE. Wyobrażacie sobie boksera o wysokiej technice, który cały czas chowa się za gardą dając się klepać i licząc na jeden cios nokautujący? Czy taki bokser miałby wielu fanów? DOMINACJA to najwyższy poziom kontroli/kunsztu w danej dziedzinie.

Tym czasem w pewna grupa, odchodząc zupełnie od tego co chce zarząd i to co jest dla Bayernu tradycją - chce żebyśmy grali jak Leicester czy drużyny Mourinho. Za co polubiliście ten klub pytam? Za czerwone koszulki? Bayern, kiedyś Real, Juve, kiedyś Man Utd i praktycznie zawsze Barca to drużyny które grały dominując - przez posiadanie. Bramki z kontr traciliśmy ZAWSZE, również kiedy nie graliśmy tak wysoko. Kiedyś jednak inne drużyny potrafiły nas na długie okresy gry zdominować (przypominam sranie w gacie w meczach z Arsenalem za Juppa), gdzie na początku w każdym meczu bardzo długo nas naciskali i dopiero prowadzenie 2 bramkami dało nam spokój i pozwoliło się cofnąć i grać z kontry.

Guardiola się nie chowa. Jego styl jest dumny - zawsze do przodu, dominacja na przestrzeni całego meczu. Zamiast oddać piłkę i się bronić - trzymać piłkę i nie pozwolić się atakować. TO JEST TA SAMA FAZA GRY - tylko zamiast biegać za piłką, zmuszaliśmy do tego rywala. FUTBOL TOTALNY.

"Wypracowaniu sobie 2-3 sytuacji i strzeleniu goli." - Bayern NIGDY tak nie chciał i nie grał, chyba że z drużynami równożędnymi (tj fazy gry się wymieniały; raz my przechodziliśmy do ataku raz przeciwnik). Za Guardioli nie było już drużyn równorzędnych - niemal każdy się cofał i o ile dobrze pamiętam w meczu z Barcą mieliśmy wyższe posiadanie niż oni. Naturalnie Jupp też tak potrafił grać (i też traciliśmy bramki z kontr), ale nie z przeciwnikami kalibru Arsenal czy choćby BVB.

To czego kilku użytkowników nie potrafi zrozumieć to że Pep zastąpił fazę kiedy przeciwnik ma piłkę, na fazę kiedy my mamy piłkę, ale nie atakujemy tak zawzięcie tylko budujemy ATAK POZYCYJNY. Polecam przeczytać chociaż fragmenty książki czy wypowiedzi Thierrego Henry, który mówił że zadaniem trenera jest pomóc zawodnikom pokonać 80% boiska, a w ostatnich 20% dać im pełną wolność (stąd słowa że gramy zorganizowany chaos). Zmienia to tylko tyle, że Bayern nie musiał się bronić.

Żenujące jest ii ciężko mi już czytać, że mielibyśmy mieć 2-3 akcje w meczu. Nie jesteśmy Leicester, nie jesteśmy Atleti. Nasz zarząd ma większe ambicje.

PS nawet w Anglii w końcu zrozumieli że kopanie piłki do przodu i gra kontrami może i wygląda atrakcyjnie, ale to jest futbol z podwórka. Od lat sprowadzają więc najlepszych trenerów i zauważcie jedno - większość chce grać większym posiadaniem. Nawet drużyny z środka tabeli.

Chciałbym więc aby te osoby życzyły takiemu klubowi jak Bayern aby dominował, a nie chował się na własnej połowie i czekał na kontry.

Pozdrawiam,

07.12.2016 18:41

Sanches jak narazie przypomina trochę Rode. Dużo biega i jest aktywny, ale niestety często holuje piłkę, podaje niedokładnie i źle się ustawia. Już jets jednak dużo leszy od Rode, a w drużynie której taktykę lepiej rozumie odnajdywał się bardzo dobrze i pokazywał skuteczność (w odbiorze i podaniu) - co ważne, widać że ma dużo pewności siebie. Będą z niego ludzie. @mehmet7 nie wiem czy do mnie pisałeś, ale moim zdaniem jeśli już próbujesz kogoś obrazić (pupilek pepa) to wypadałoby znać znaczenie słowa którym to próbujesz robić - udzieliłem więc dobrej rady, ale są osoby odporne na wszystko

07.12.2016 11:33

DonJupp mimo dobrej rady udzielonej mu już jakiś czas temu nadal nie sprawdził znaczenia słowa "pupil" i używa go błędnie, ta śmieszność tonie w morzu innych śmieszności popełnianych przez tego trolla:-)

07.12.2016 10:02

tez nie rozumiem czemu akurat oceny goal.com sa przywolywane na tej stronie, oni maja w dupie bundeslige i meczow druzyn niemieckich nie ogladaja

07.12.2016 01:04

Jupp, jestes taki sam jak twoje komentarze, przymiotnik mysle ze wiesz jaki pasuje

07.12.2016 00:37

nie twierdze przecież, że nie wygraliśmy, ale jeśli ktoś twierdzi że zagraliśmy super dobrze to nie zna się na piłce - masa złych podań, kiepskie poruszanie się w środku pola, gra do boków i wrzutki (gol padł ze stałego fragmentu gry), to był solidny mecz, nie bardzo dobry, nie świetny, solidny

Ty piszesz o tym że Atleti rok temu było w finale.... wtf? :D

07.12.2016 00:08

Bayern022 masz poważne problemy z rozumieniem słowa pisanego, szkoda słów, odnosisz się do czegoś zupełnie innego niż napisałem, może już jad wszedł ci na oczy

06.12.2016 23:25

solidny mecz, ale pisanie że świetny czy genialny to przesada lub efekt obniżonych standardów w tym sezonie

06.12.2016 22:51

Bayern zawsze grał z posiadaniem >60%, jakim cudem drużyna dominująca miałaby grać bez 'klepania'? jak lubisz drużyny które nie grają piłką to za co polubiłeś ten klub? za czerwone koszulki?

06.12.2016 22:37

nauczcie się pisać nazwisko zawodnika który gra w Waszym ulubionym klubie... żenada

06.12.2016 21:34

Sanchez? całkiem dobrze ostatnio gra w Arsenalu

06.12.2016 21:26

Zapytaj kibiców Realu - mieli już dość grania wrzutek i jak Carlo odchodził to przybijali 5. Oczywiście pod stołem bo zdobył im LM, ale nikt tam za Włochem nie płakał. Z nim by nigdy nie wygrali ligi.

06.12.2016 20:39

Ancelottiego od 2009 roku zwalniają z ulgą z każdego klubu - ja uważam, że wzięliśmy nie tego Włocha (Conte), ale oczywiście chcę dla Bayernu trofeów. Chcę też jednak dobrego stylu... zobaczymy dziś czy będzie jakaś poprawa. Oby! Poprzedni mecz był już nieco lepszy niż wcześniejsze.

06.12.2016 20:34

Draxler jest talentem od 6 lat.

06.12.2016 19:07

Przestancie się kierować wizerunkiem klubu. Arsenal od lat jest daleko poza czołówką. Nadal jednak to ekipa mocniejsza od BVB, szczególnie po letniej wyprzedaży. Leverkusen też miało dobry okres, kilka lat z rzędu grali w LM, finał przegrali z Realem, mocno naciskali w lidze. 10 lat później ich nie ma. BVB musi jeszcze sporo udowodnić, 2-3 lata byli na top poziomie, ale żeby wejść do elity trzeba tak grać przez 10.

Barca, Real, Bayern, Atletico, Juve - któraś z tych drużyn zapewne wygra. Obawiam się że Real może obronić tytuł. barca, atleti i my bez formy, w anglii plac budowy, a czarnego konia nie widać.

06.12.2016 17:37

Mam nadzieje że Ci którzy twierdzili, że to mecz o nic o nie musimy wygrać schowają się ze wstydu.

06.12.2016 14:19

Chciałbym zobaczyć Sanchesa od początku. Vidal mógłby wejść w drugiej połowie.

06.12.2016 12:31

wygrana to 1.5mln euro od EUFA + dodatki od sponsorów

06.12.2016 00:03

Jakoś w tym sezonie nikogo nie zmiażdżyliśmy. Dziwne.

05.12.2016 23:59

Nie rób z naszych piłkarzy idiotów. Conte w Chelsea, Allegri w Juve, Pep u nas i City - wszyscy robili dużo większe rewolucje. Przez 3 lata mieliśmy najbardziej elastyczną taktykę na świecie i nagle nie potrafimy grać jak chce Carlo? To nie jest trener (co zresztą zapowiadał), który robi rewolucje czy stosuje nowinki taktyczne.

05.12.2016 22:34

To może jeszcze napiszcie że nic się nie stanie jak przegramy bo przecież to mecz o pietruszkę... DUMA Bawarii w tym tygodniu nie musi mieć dumy i wygrać bo Carlo szykuje formę na kwiecień:D

05.12.2016 22:23

Właśnie po tym można poznać czy ktoś poświęca swój czas i ogląda mecze czy sprawdza wyniki na livescore i przychodzi mądrzyć się na stronę. Jeśli oglądasz 50x 90min w roku to chcesz ładnej gry i pisanie "mam w dupie jak grali byle wygrali" pokazuje jak i kto. Bayern nie zawsze grał ładnie i dobrze, ale zawsze chciał ładnie i skutecznie. Dwa sezonu Juppa i 3 sezony Guardioli to właśnie skuteczna i ładna gra. Bayern nigdy nie grał z kontry, Bayern zawsze miał grać do przodu, ładnie i skutecznie. Można wybaczyć chwilowy zjazd (mieliśmy takie za Hitzfelda i Juppa) ale pół sezonu BRZYDKIEJ gry to już granica.

PS Oczywiście że kibice Chelsea się wkurzali na styl gry. Wygrana to osłodziła, ale każdy z ulgą pożegnał Matteo.

05.12.2016 22:17

Jeśli ktoś stawia Gomeza i Mandzu na równi to trudno o dyskusję bo to kompletna bzdura. Można lubić jednego piłkarza bardziej lub mniej (choćby za profil), ale Lewy jest dwie półki wyżej od Mandzu i Gomeza.

05.12.2016 21:08

Tylko kibic z livescorea może napisać, że nie obchodzi go jak gra zespół i liczy się wynik. Co my jesteśmy Leicester? mecz trwa 90minut i to dużo czasu, cały sezon to ok 50x 90minut i ja oczekuję rozrywki i ładnej gry z której mógłbym być dumny. Jeśli Was nie interesuje jak gramy bo liczy się wynik to chyba pomyliliście kluby i czas zacząć sympatyzować Stoke i Koln. Większe wymagania od Was mają już w Lipsku nie mówiąc o BVB, gdzie kibice się złoszczą kiedy gra jest brzydka. Dla fanów i klubu liga była i jest ZAWSZE najważniejszym trofeum. Tak jest w każdej lidze... Hiszpanii, Anglii i Niemczech. LM to wspaniała wisienka na torcie, wygranie jej to coś wielkiego, ale Bundesliga jest najważniejszym trofeum.

05.12.2016 20:59

Guardiola stworzył te generacje (to przy nim eksplodował messi, Iniesta i Busquets, w końcu przestał być krytykowany Mascherano, a Pique stał się zawodnikiem klasy światowej (co po odejściu Guardioli utracił)). Guardiola tam nie przyszedł na gotowe tylko zrobił prawdziwą rewolucję. Więc sezon gdzie wygrali wszystko co możliwe, taktycznie niszcząc i upokarzając Real (przeczytajcie wywiady z Ramosem i Pepe; otwarcie przyznają, że nie wiedzieli co się dzieje kiedy Pep przestawił Messiego i Alvesa w trakcie meczu).

Można kogoś nie lubić, ale odbieranie mu zasług i twierdzenie WBREW całemu światkowi sportowemu, że ktoś jest jednak słaby jest śmieszne. Zupełnie nie świadczy o , krytykowanym, ale o komentującym. Gdybyście ktoś z taką teorią wyszedł przy stole pełnym ludzi znających się na piłce nikt by nie rozmawiał bo jak twierdzić że ziemia jest płaska na zlocie astronomów.

05.12.2016 19:05

DonJupp jedno pytanie: skoro filozofia Guardioli jest tak płytka że rozpracowałby ją Neville, to dlaczego niemal cały świat futbolu chwali tego najbardziej utytułowanego trenera (wśród aktywnych i jednego z naj w historii piłki)? Odpowiedz na to proste pytanie; dlaczego? Dlaczego tylko widzisz jaki to słaby trener? Tylko bez wymijających odpowiedzi typu kurtuazja, bo żaden trener nie jest tak chwalony i żadnemu innemu nie daje się 15-18mln rocznie. Czekam.

05.12.2016 18:22

Owszem, wszyscy liczyli na to i taki był cel - LM za Pepa. Tutaj przyznaje - rozczarowanie, że chociaż nie byliśmy w finale/łach. Nie można jednak powiedzieć inaczej niż że utrzymał nas na szczycie: Real uznawany był za topowy klub mimo wygrania Ligi i LM (1/8 przez kilka to z rzędu to było max). Dla nas za Pepa liga (którą jak niektórzy pisali wygrałby Smuda, jak się okazuje Carlo może przegrać (w sezonie kiedy Borussia jest słaba) - może ten rok pozwoli niektórym zweryfikować i urealnić swoje wyobrażenia) i półfinał LM to było minimum. Dodatkowo "fear factor" - nikt nie pozwoliłby sobie na takie wypowiedzi jak ta Griezmanna.

Nie twierdze, że Pep wykonał pracę w 100%, ale zaprzeczanie że poprawił wiele rzeczy (kultura gry, wymienność pozycji), a takżep ozwolił takim zawodnikom jak Boateng, Lewy czy Muller wznieść się na wyższy poziom (nie mówiąc o pozytywnym wpływie na Costę i Comana).

Pamiętajcie też, że Guardioli wciśnięto Gotze i użerał się z nim przez 3 lata. Może gdybyśmy kupili Hazarda/Neymara/kogoś tej klasy jak chciał Pep byłoby inaczej. Ja rozumiem, że można być rozczarowanym za brak LM, ale jakiekolwiek złe słowo w stronę Hiszpana to antykibicowska postawa. Zrobił tu wiele dobrego (nie mówiąc już o stronie marketingowej).

05.12.2016 16:33

3x byliśmy w półfinale, ale znajdują się ludzi którzy mówią że Guardiola zniszczył klub, teraz na szczęście ponoć jesteśmy za słabi/strzy/w okresie przebudowy i wygrana LM nie jest naszą ambicją:-)

05.12.2016 13:25

Piłkarze Chelsea w obronie poruszają się fala. Conte jest świetny. No i mają Robbena i Riberyego w jednym:-)

03.12.2016 15:18

Thiago nie umie niestety podać długiej piłki do przodu, za to dobrze gra krótko rozgrywając z tyłu. Faktycznie, wczoraj pokazał że jeśli dołoży do tego odbiór to w końcu przestaje być bezużyteczny. Nawet Hajto go wczoraj nie krytykował, ale niestety przez gardło pochwała nie przeszła;-)

03.12.2016 14:21

Aguero i Hazard - obu graczy nie kupił Uli bo byli zbyt drodzy. Przypominam tylko wszystkim, którym marzą się transfery i jednocześnie cieszyli się z powrotu Hoenessa.

03.12.2016 13:52

Trochę optymizmu i można uznać, że jest przełamanie. Zobaczymy na tle silniejszego przeciwnika jak to wygląda.

02.12.2016 22:28

Jest pressing i podania do przodu. I Robben. I wystarczy.

02.12.2016 21:00

Robben po meczu będzie chciał kontrakt do 2022 i dostanie:-)

02.12.2016 20:40

Podobają mi się nasze czerwono białe koszulki. Przynoszą nam szczęście i gramy dobrze! Wysoki pressing, czekanie na partnerów i piłki do przodu. Ciśniemy!

oh wait...

02.12.2016 20:39

@admin poważne byłoby zbanowanie trolla;-) swoją drogą jutro mecz, ciekawe czy coś się zmieni, oby!

01.12.2016 15:26

DonJupp to jest człowiek który przez 3 lata płakał za Juppem, szczekał na Guardiole, a kiedy coś porównujesz między trenerami to wyskakuje z tekstem że po co wspominać :D

01.12.2016 13:01

Sprawdz sobie co znaczy słowo pupil bo już nie pierwszy raz używasz słów których znaczenia nie rozumiesz
I niby dlaczego nie miałbym tęsknić za trenerem który utrzymał nas na szczycie w Niemczech i Europie, i pod którego wodzą wielu zawodników zanotowało progres.

30.11.2016 22:41

DonJupp - to może idąc tym tokiem rozumowania przejdź na kibicowską emeryturę? Zawsze tak było, że porównujemy trenerów do poprzedników i formę drużyny rok do roku. Tak samo porównywaliśmy Pepa do Juppa i 1 sezon Pepa do 2 sezonu. Jeśli ewidentnie notujemy regres a bardzo duża grupa ludzi twierdziła tutaj, że Pep niszczył klub to nie dziw się, że teraz jest on przywoływany jeszcze częściej.

Dodatkowo pod wodzą Pepa mieliśmy bardzo elastyczną taktycznie drużynę, graliśmy dość pewnie i bylibyśmy drużyną, której każdy się bał (każdy tj Real, Barca, itp. w Bundeslidze wszyscy byli przerażeni) i która wygrywała. Teraz gramy bez pomysłu, jesteśmy gorsi w obronie (co ponoć za Pepa było tragiczne i mogło się tylko poprawić) i co najgorsze - nie widać niczego co by kazało wierzyć, że wkrótce się coś zmieni.

Może za rok będziemy porównywać 1 sezon Carlo do drugiego sezonu Carlo, a może będzie porównywać do czyjegoś pierwszego sezonu...

30.11.2016 18:02

@makalega ja nie mówię o BVB, klub nie może czegoś wyśmiać - mówię o kibicach. Timo w VfB grał bardzo chimerycznie, marnował dużo sytuacji i bazował jedynie na szybkości. Typowy jeździec bez głowy, który błyszczeć może w max średniaku ligi. Nikt go nie brał na poważnie. Ponoć nie 8 tylko 20 chcieli od BVB;-).

29.11.2016 14:54

Santa Cruz, Podolski, Muller, Alaba, Schweinsteiger, Gotze Bernat, teraz Sanches i wspomniany. Wszyscy dostali lub dostają czas w Bayernie. To nie jest tak, że tu młodzi piłkarze nie mają szansy. Wręcz przeciwnie.

29.11.2016 14:51

Zobaczymy jak poradzi sobie w drum roku. Można go ściągnąć nawet z drugiej BL.

28.11.2016 21:05

Werner w VfB nie robił odpowiednich postępów i puścili go za dobre pieniądze do Lipska. Rok temu kibice BVB wyśmiewali ten transfer, a teraz nagle Bayern coś przeoczył. Dopiero teraz Timo pokazuje, że potencjalnie jest to piłkarz interesujący. Już mieliśmy Poldiego...

28.11.2016 21:04

Ciekawe kto zatrudni Mourinho jak już go zwolnią z Utd. Do Interu pewnie pójdzie Cholo, więc może AC Milan? PSG? W Anglii ani Hiszpanii nikt już go nie zatrudni.

28.11.2016 17:05

Nic co widziałem, nie pozwala mi mocno wierzyć, że będzie lepiej. Obym czegoś nie dostrzegał.

27.11.2016 16:14

Wykupienie Jurgena z Liverpoolu, który nie jest gościem jaki zostawiłby zespół szczególnie po tym jak wielokrotnie podkreślał że chce i buduje tam coś na lata, kosztowałoby ok 30mln euro (ma kontrakt na 5 lat). To ciekawe że pojawiają się takie plotki, mimo wszystko dość wcześnie. Carlo należy się kredyt zaufania.

27.11.2016 16:04

Z ekonomicznego punktu widzenia transfer Lewandowskiego to chyba najlepszy transfer w historii w Europie. Nie znam lepszego ruchu - piłkarz wart 50/70 a realnie nawet 100 milionów (patrzcie na cenę Higuauina) za darmo(!). Ribery i Robben nie byli również drodzy, ale po problemach w klubach i z dość wysokimi kontraktami.

Jeszcze niedawno wszyscy w klubie mówili że nie będziemy wydawać szalonych kwot, ale może Uli to zmieni? Potrzebny nam jest ktoś pokroju Neymara, Hazarda (Ci już poza naszym zasięgiem). Coman i Costa to super piłkarze, niech zostaną, ale potrzebujemy kogoś o poziom wyżej.

Przyznam, że przez chwilę dałem się nabrać Coscie - gość ma potencjał, pokazał to, ale nie potrafi tego utrzymać. Szkoda, że nie miał okazji popracować z Guardiolą może jeszcze rok, jemu jest potrzebny manager-trener, Cholo też by dla niego był dobry. Zobaczymy. W każdym razie po tym sezonie (i nie uważałem że potrzebujemy wzmocnien przed tym) będzie trzeba kogoś kupić. (Szkoda, że nam Guardiola zwinął Jesusa)

27.11.2016 15:18

Franck to legenda i takich zawodników należy szanować. To piłkarz który zawsze będzie szarpał i nawet jeśli zagra tylko kilka meczów to fajnie mieć go w składzie - jego akcje i bramki mają często w sobie magi (podobnie jak u Robbena no i Tomasa przy czym jest to raczej inny rodzaj magi:D).

Czy są jakieś informacje/plotki na temat wysokości kontraktu?

27.11.2016 15:04

Tak jak dzisiaj wygraliśmy z Leverkusen tak właśnie Ancelotti wygrywał ostatnio ligę mistrzów. Nie widziałem w tym meczu żadnego przełamania, widać było bak Boatenga, a gdyby Leverkusen było odważniejsze to kto wie czy skończyło by się na 2-1, które trzeba pamiętać zawdzięczamy też sędziemu.

27.11.2016 01:52

Suchar, karny i ślepy sędzia. Fakt, mieliśmy sytuacje, ale nie ma się co oszukiwać, graliśmy źle. Teraz usłyszymy, że wszystko wraca na dobre tory, potem jakoś wytłumaczy się ew porażkę z Atletico i dopiero mecz z Lipskiem pokaże, gdzie jesteśmy. Oby nie w obłokach.

26.11.2016 20:24

Kimmich chyba wspomina swoje dobre mecze

26.11.2016 19:48

Dwóch gości którym kończą się kontrakty rozgrzewa się kiedy drużyna gra olejny raz padake. Uli pewnie osobiście będzie negocjował kontrakty;-)

26.11.2016 19:35