No niestety wygląda na to że transferem na skrzydło miał być CHO - dlatego obiecano mu 10 po Robbenie. Miał wskoczyć do pierwszego składu i grać razem. Gnabrym/Comanem, za Lewego plecami pewnie Gnabry/Muller. Za rok Havertz i Werner więc nie będzie kupowania na te pozycje bo musi być miejsce.
Sane nie był planowany bo sam się wystawił na rynku a nie dzięki naszym działaniom jak np CHO.
Żenada. Atletico kupuje Felixa i Morate, Juve i Real też już zronbiły transfery, w kontekście Barcy mówi się o Griezmannie i Neymarze :D a u nas błaganie o CHO i 18 zawdoników w kadrze... z czego z graczy na poziomie światowym jest 2, a jeden z nich (Neyer) wysyła sygnały przez agenta że klub nie ma takich samych ambicji jak piłkarz...
Gdzie my jesteśmy dokąd tuptamy?
06.07.2019 15:00
Zapowiedziano wielka przebudowe a okazalo sie ze nikogo nie mamy dopietego. Decyzja zeby przebudowac obrone oczywiscie dobra ale pytanie czy nie nalezalo jednak najpierw uzupelnic brakow i kupic klasowego gracza do ofensywy?
Patrzac na to co dzieje sie w sprawie CHO czy Wernera i Havertza wyglada jakbysmy jednak nie mieli planu a jesli juz to plan na przyszly sezon...
05.07.2019 23:35
@DonJupp4ever znow pijesz sfermentowany sok - MALCom praktycznie nie gra
03.07.2019 16:35
Oczekiwania wzmocnien powinniśmy mieć co roku i to już od dawna. o czego to doszło? O potrzebnej wymianie jakościowej wiadomo od 2 lat a niektórzy się tu zachowują jakby nic się nie stało. Dziś powinny polecieć dwie bomby - zatem nic nie jest zaklepane.
Zakładać z można że Werner zaklepany tak samo jak CHO, walczymy o Sane, Pepe za słaby, Uli zadowolony. Ale nadal mamy 17 zawodników i wierzymy w Comana. W przypływie rozpaczy rozważamy Dembele czyli gościa który spóźnia się na treningi b gra na konsoli:D Tymczasem Real zrobił zakupy, Barca sprowadza gwiazdy, City i Totki też się agresywnie rozglądają, Borussia już kupiła, Juventus się wzmocnił, Inter mocno się rozgląda...
A my na lodach z Edem Woodwardem. Narobiono szumu nie przygotowano wielkiego transferu do ataku by uspokoić kibiców że wracamy do gry o LM, nie powiedziano czy chcemy wielką gwiazdę czy kogoś młodego, a w plotkach łączy się nas z jakimiś grajkami z PSV.
To jak nie być zwyczajnie zawiedzionym?
03.07.2019 02:07
Też mi się wydawało że będzie dużo sensu w tym że szybko pójdzie jakaś bomba. W końcu zarząd wie że wszyscy czekają. Dho cholery... odeszli Robbery a my nie zrobiliśmy jeszcze nic w formacji ataku o konieczności przebudowy której mówi się od 2 sezonów.
Zamiast tego zdecydowano się odbudować obronę:D ściagając jednego w miarę dobrego gracza za rekordowe 80mln i przepłacajac za gościa który zaliczył fatalny sezon tylko dlatego że był na mistrzostwach...
Ty serio nie wiesz co piszesz zacytowales siebie gdzie napisales to co twierdzisz ze ja napisalem ahhaha
Edytowano : 2019-06-25 12:23:52
A co ma honor do tego? Bez honoru to byl Uli jak obrazal Bernata a nie Sane ktory nie komentuje plotek (to mu zarzuciles dokladnie)
25.06.2019 12:22
Rewolcja zapowiadana od roku a najwyrazniej guzik zrobione poza kulieniem dwoch obroncow z klauzula z czego jeden na dzis juz wyglada na przeplacony...
Real Militao i Rodrygo zaklepal prawie rok temu a jak zaliczyli slaby sezon to poszli na wojne i wyjeli Hazarda a jeszcze chca Pogbe...
Taczka nie jest droga, kupmy w niemczech - mamy kogos zeby podjechal z transparentem ktory wypomni Uliemu slowa ze kogo to nie kupilismy? A jak nie to niech pakije dupe...
24.06.2019 21:55
Jakbysmy nie wywalili 35 baniek na przecietnego pavarda to by byla kasa na Ligta bo z tygodniowkami mocno zejdziemy po sprzedazy hummelsa i boa
24.06.2019 15:16
Renato wygladal fajnie na prawej stronie. Lubi miec pilke przy nodze i jest szybki, ma uderzenie i odwage, moze tam z nim zaryzykowac...
Tylko jak tu posadzic taka geiazde jak Coman
24.06.2019 13:33
Ano cos mi tak switalo ale wolalem nie wierzyc. Swietny deal z kontraktem na poziomie kapitana realu :D + wyochnieto naszego jedynego pomocnika ktory potrafil zdominowac srodek
24.06.2019 12:05
@Moe chodzilo o to ile liverpool wydal na WZMOCNIENIA.
U nas kasa poszla na takie tuzy jak Tolisso, Coman, Goretzka (niby z darmo ale 10 baniek za podpis i kontrakt 12:)) czy Thiago.
Czyli rezerwowy barcelony z latka (wiecznego) talentu ktory sie nie rozwinal, gosc ktory lekko wyroznial sie w przecietnym schalke czy francuz - wynalazek i zyczenie Carlo. A i jedzcze doszedl frwncuz wpsolodpowiedzialny za haniebny seson vfb
24.06.2019 11:23
@Eclassfe ale bzdury... Sane bez honoru bo nie komentuje plotek i woli zostac i walczyc o miejsce w silniejszej lidze? Zal czytac. Tak samo jak pieprzenie ze Klopp zbudowal Live malymi srodkami :D chlop tam wydal pomad 500mln na transfery.
Moze komentarz na temat braku honoru mial jednak Jurgena dotyczyc? Bo mowil ze predzej skonczy z trenerka niz zacznie wydawac szalone sumy:-)
24.06.2019 08:43
chlopak ma ambicje do rywalizowania w mocniejszej lidze i walczenia o sklad wiec trzeba mu oddac co jego, inna sprawa ze gdyby wrocil do Niemiec bylby wielka gwiazda i mial u nas podstawe, tylko co mu z 8 i 10 mistrzostwa Bundesligi skoro nie zanosi sie na to zebysmy walczyli o LM...
23.06.2019 23:27
@bayern1987dwa to bardzo ciekawe jak potrafisz napisac tyle linijek i rzucic kilka pojec ktore nijak do siebie nie pasuja, bayern -> perez -> szejki
faktycznie nie takie proste (zeby cokolwiek wyniesc z takiego komentarza) :DDD
23.06.2019 23:18
ja tylko przypomne ze Guardiola mial miec 300mln na transfery a skonczylo sie na Tascim takze bajanie Uliego trzeba traktowac jak po prostu bajanie:)
Edytowano : 2019-06-23 22:49:23
nie ma kasy bo od lat nikogo nie sprzedalismy a jesli chodzi o tygodniowki zawsze bylismy w czolowce, prosta matematyka
23.06.2019 22:48
@bayern1987dwa swietna akdre? srodek pola nie istnial juz ze srednimi druzynami w tabeli, po odejsciu Xabiego, Vidala, Bastiego i Kroosa nie sprowadzilismy ani jednego gracza sensownego gracza. Rezerwowy z Barcelony ktory nigdy sie nie rozwinal nie moze byc traktowany powaznie. W dodatku nasi najlepsi zawodnicy poza Robertem to mlodziaki: Sule, Kimmich, Gnabry i jezdziec bez glowy Coman.
Gdy wyjac Neuera i Lewego to mi bardziej przypomina kadre Bayeru niz Bayernu.
23.06.2019 22:34
@Daro zaraz sie Werner tez wkurzy bo wysyla sygnaly a my go olewamy i przedluzy kontrakt albo pojdzie do Kloppa
23.06.2019 19:05
Skoro Perez potrafil sprzedac Morate za 70mln i renegocjowac kontrakt z Adidasem a my oddajemy Vidala za 8 a sprowadzamy Tolisso za ponad 40 to z czym do ludzi?
23.06.2019 16:30
wolalbym Ligta niz Lucasa no ale...
22.06.2019 15:01
Dlatego Watzke tak dziekowal bo moglismy powiedziec manu albo lawka i pewnie poszedlby do manu
22.06.2019 13:46
mamy w srodku pola olbrzymie problemy i trzeba wzmocnien a nie eksperymentow, nam jest potrzebny jakis kozak a ogrywac to sie moze Leon czy Tolisso niestety
no i badzmy szczerzy w Swensea prezentowal sie jednak fatalnie...
22.06.2019 13:39
Zaraz sie Uli z Kovacem pokloca o Sanchesa i skonczy sie tak ze odejdzie i Sanches i Kovac i Uli zostanie grajacym trenerem bo nikt sensowny nie przyjdzie do kadry z 17 zawodnikami (Okienko Wielkiej Desperacji zostalo najwyrazniej rozlozone na 2 okienka wiec czekamy na Kaia, Odoia i Timo :D)
22.06.2019 11:32
@Luke1305 a jak sie czujesz z tym ze kolejny grajek ktoremu nie wyszlo a ktory naplul na Was wraca w roli zbawcy? :D
Watzke z Zorciem to mistrzowie wmawiania kibicom ze pada deszcz ale jestem ciekawy jak bardzo cieszycie sie z powrotu "hrummelsa". To musi byc ciezka kibicowska milosc;-)
21.06.2019 19:56
@Hourdeau tak, poziom znacznie wzrósł
21.06.2019 18:37
Dorośli widzę muszą pomóc:)
Zdefiniujcie najpierw co to znaczy "najlepsza liga" i wtedy się sprzeczajcie bo inaczej jest to problem filozoficzny i mogę dorzucić do tego ligę polską i też twierdzić że jest najlepsza bo jesteśmy (ja nie i szczerze mowiac nie mam pojecia kto jets mistrzem ani nie wymienię 5 drużyn które. niej grają:P) z nią emocjonalnie związani a to w piłce jednak czynnik istotny.
Nie można zaprzeczyć że liga angielska, z której jeszcze 5 lat temu można się było śmiać bo większość drużyn grała długą piłę do przodu a piłkarze kopali się po czole jak musieli coś rozegrać, się zmieniła - nawet drużyny środka chcą grać piłką a że mają $$$ to mogą też sprowadzać zawodników na odpowiednim poziomie.
W Hiszpanii jest jak jest bo podział kasy jest jaki jest. Liga niemiecka z kolei zawsze dobrze szkolila ale to tez zostalo w miare nadrobione i przewaga zniknela. Bez zastrzyku gotowki ciezko bedzie sie podniesc
21.06.2019 17:36
@Moe niestety Janson to jest kolejny arogancki mitoman, teksty w stylu "z tego co wiem to Lewy naciska na przedłużenie umowy a to klub nie jest zdecydowany." (buahaha) są całkiem zabawne, tylko niestety czytają to inni i te wszystkie bzdury mogą traktować poważnie (a zupełnie nie powinny).
21.06.2019 13:26
Bede czul satysfakcje bo mowilem o Gundo juz jakeis 3 miesiace temu kiedy pojawily sie pierwsze informacje o tym ze jest problem z jego kontraktem w City. Uwazam ze to jest wlanie gracz ktorego nam brakuje wlasnie taki ktory szuka gry, umie podac, dyktowac tempo i nie jest ulomkiem w grze obronnej glownie dzieki inteligentnemu ustawieniu. To bylby bardzo dobry ruch.
Edytowano : 2019-06-21 10:58:09
@mateusz to faktycznie transfer w ktory nikt by nie uwierzyl :D
21.06.2019 10:57
@buuuU prymitywane i zalosne zaczepki mnie bawia ale glupota mnie wkurza wiec jak widze "wyciagal z dolka kilka niemieckich klubow" to mi sie chce smiac bo mowisz zapewneo pozyczce 2mln euro do bvb :D
@Szymson Theo gra TYLKO na lewej i nie stanowilby zadnego wyzwania dla Alaby
20.06.2019 23:07
@Reeken89 jestem ostatnim ktory broni Uliego i najezdzalem na niego bardziej niz ktokolwiek tutaj, ale jestes naiwny w swoich osadach jak dziecko. Zastanow sie jak to dziala w prawdziwym zyciu i jakie slowa mogly pasc.
Hummels jej zgnilym jajiem i dano mu do zrozumienia ze nie bedzie pierwszym wyborem czego zreszta mogl sie spodziewac po Kovacu gdy wycieklo jak ustawial Frankfurt pod niego i ze ma go za najslabsze ogniwo. Nawet jesli bylby lepszym pilkarzem to nalezalo sie go pozbyc bo tak sie robi z toksycznymi ludzmi w kazdej aktywnosci zespolowej. Zapytaj zachlysnietego korpo, miszy to Ci walnie piekna litanie na ten temat :P
20.06.2019 22:33
@Reeken89 przeczytaj jeszcze raz co piszesz i ochlon czlowieku, zgnile jajo ktore puszczalo szmate dla bvb wychodzac jak idiota dowiedzialo sie ze usiadzie na lawie kosztem 80mln transferu - a tu drama gorsza niz przy obrzydliwym wywaleniu z klubu Raula czy Ronaldo
20.06.2019 22:18
podobno 28 nie 38
skoro Vidal poszedl za 8 to sie nie zdziwie jak ostatecznie bedzie 18 :P
20.06.2019 21:06
@mdbayern tak bedzie jak juz pisalem nizej, ewentualnie w desperacji jak nie przyjzie sane sciagna Zayiecha lub Wernera jesli Lipsk spusci z ceny
20.06.2019 20:22
no no Kabak i Pavard, solidni obroncy :DDD
jak sie ma Neppe na szefa skautow to nawet zawodnicy odpowiedzialni za haniebny sezon VfB staja sie atrakcyjnym celem transferowym :D
20.06.2019 20:13
@Janson ile razy mam powtarzac: ja tez lubie jego talent ale taki gracz powinien wchodzic do zdrowego zespolu i sie ogrywac a nie byc kims kto ma ciagnac wozek, bronisz czestochowy ktorej nikt nie atakuje chodzi o caloksztalt kadry
20.06.2019 15:57
Gnabry to fajny mlody gracz ktory jak to mowi Hajto nie jest wystarczajaco powtarzalny (przypominam to jego 2 sezo nw doroslej pilce) i przekleje jeszcze:
"Guardiola chial obroncow a dostal Tasciego:D (sprzedano grajacego potwornie zle Dante i czekano na Hummelsa) na skrzydlo chcial Sterlinga czy Mane a sprzedano mu Coste....
nie kupiono nikogo bo Robbery byli nietykalni. Do srodka po odejsciu Kroosa i Schweiniego sciagnieto plaste Xabiego i skonczylo sie na tym ze trzeba bylo latac dziury Lahmem
to tyle jesli chodzi o polityke naszego klubu..."
Costa zjadal Gnabryego i tez byl nieregularny wiec o cyzm my mowimy? zadnego z wyzej wymienionych graczy: Bastian, Robben, Ribery, Lahm, Xabi tak naprawde nie zastapiona (no moze Lahma...) do tego odszedl Vidal i Kroos i a Hummels ktory przychodzil juz wtedy latac dziure nie okazal sie tym czego oczekiwano
na przestrzeni 5 lat stracilismy 8 zwodnikow klasy swiatowej lub blisko - nie przyszedl ZADEN
wzmocnilismy w zasadzie atak (Gomez-> Mandzu -> Lewy) i oslabione zostaly wszystkie pozostale formacje
Alaba czy Thiago praktycznie wcale sie nie rozwineli, wmawianie sobie dzis ze Gnabry, ktory powtorze, jest slabszy na dzis od takiego np Douglasa Costy, jest mydleniem oczu
Panowie jestesmy gleboko w dupie
20.06.2019 15:52
Narazie nie bedzie transferu bo czekamy az Sane wroci z wakacji i porozmawia z przyjacielem Uliego Guardiola:DDD
Edytowano : 2019-06-20 15:29:45
@Janson ale Gnabry gra 2 sezon w powznej pilce i nie jest graczem ktory nas pociagnie bo nie ma regularnosci, czasem zagrac dobrze a czasem potyka sie l wlasne nogi, taki ktos nie moze stanowic o sile takiego klubu jak nasz w takim momencie. Taki zawodnik powinien byc wprowadzany do dobrze funckjonujacej i mocnej druzyny a u nas robi sie z niego gwiazde majaca ciagnac cala druzyne? przypominam ze w srodku sa znikajace postacie a po drugiej stronie biega jezdzciec bez glowy - to nie jest dobre srodowisko do zdrowego rozwoju
20.06.2019 15:27
Guardiola chial obroncow a dostal Tasciego:D (sprzedano grajacego potwornie zle Dante i czekano na Hummelsa) na skrzydlo chcial Sterlinga czy Mane a sprzedano mu Coste....
nie kupiono nikogo bo Robbery byli nietykalni. Do srodka po odejsciu Kroosa i Schweiniego sciagnieto plaste Xabiego i skonczylo sie na tym ze trzeba bylo latac dziury Lahmem
to tyle jesli chodzi o polityke naszego klubu...
20.06.2019 15:26
@dzordan Jesli Odoi i Werner sa faktycznie zaklepani za rok to jak pisalem bedzie sezon szansy dla Comana. Burzy to sane no ale umowmy sie jest lepszy niz Ci dwaj wiec zarzad pewnie nie chcialby przepusci okazji do jego wyciagniecia. Moze przyjdzie najwyzej Werner awaryjnie szybciej jesli Lipks sie zgodzi na nieduze pieniadze....
To samo z Sanchesem jesli ma przyjsc Havertz. Na '6' awaryjnie gra Thiago a Havertz tez nie jest dobry w defensywie wiec tu mialo sens ze staralismy o Rodriego.
Takze nalezy wspolczuc tylko trenerowi bo badzmy szczerzy: Coman Gnabry to sa skrzydla na Hoffenhaim a nie Bayern.
20.06.2019 13:47
@KingWizard takie mam mojo:P przynajmniej nie pozwalam sie stonce rozejsc :D
co do zyczen Kovaca to po prostu widzi ze z magikami od znikania nie da sie wygrac i mielismy problemy w srodku nawet w BL, wydaje ze najwazniejsza na dzis bylaby wlasnie '6' i ktos kto potrafi odebrac pilke bo z przodu jeszcze Leon daje jakos rade
20.06.2019 13:35
@KingWizard jak ktos pisze ze u nas sa spelniane zachcianki transferowe trenerow to znaczy dopytuje czy na pewno ROZUMIE komu kibicuje bo jest to teza calkowicie niepasujaca do Bayernu gdzie od zawsze za polityke transferowa odpowiadal zarzad w osobie dyrektora sportowego (czyli Uli a przez chwile KHR z Sammerem).
Nie mam problemu z tym ze ktos wlasnie zaczal kibicpwac Bayernowi - wrecz przeciwnie, nowi kibice znacza ze klub rosnie w sile. Mam problem z pisaniem nieprawdy i glupota. A jesli ktos pisze bzdure i mowi 'ale ja dlugo kibicuje' to powinienes gonic to tak samo jak mnie;-)
Edytowano : 2019-06-20 13:26:25
@dzordzan sorrki
Edytowano : 2019-06-20 13:30:34
czyli = czyt, bo Uli dyr sportowym nigdy nie byl ale zatrudnial w zasadzie wykonawcow jego woli
20.06.2019 13:25
@AdiFantasti O pilkarza nikt sie wtedy nie bil jak to Dzordzan zmysla - od poczatku bylo mowione ze albo Atleti albo Bayern, ale Bayern poza dobrymi pieniedzmi powiedzial ze oprze na nim projekt przebudowy obrony (czyli wywalenia zgnilych jaj Hummelsa i Boa).
Nie ma w tym niczego zlego, poza tym zaden klub na swiecie nie kupilby rezerwowego za 80mln. To normalny element negocjacji, klauzule pilkarzy co do ilosci gier sa nawet w umowach, patrz de Ligt ktory tez chce isc do klubu ktory da mu miejsce w 11stce.
Przypomne tylko ze przez twarda polityke tego typu stracilismy wlasnie Dembele ktory bal sie rywalizacji z Robbery.
@Reeken89 to kibicuj, ogladaj mecze, a jak chcesz cos napisac to najpierw sprawdz fakty a nie klepiesz w klawiature byle co
20.06.2019 13:12
@Reeken89 a Ty w ogole wiesz jakiemu kubowi i z jaka polityka kibicujesz? bo wlasnie wymysliles cos czego u nas nie ma. Tj trenerzy nie robia swoich transferow. Pep dostal Thiago bo byla okazja a nie dostal wielu pilkarzy ktorych chcial + wcisnieto mu Gotze na 10tke ktora nie gral.
Carlo dostal Tolisso (niestety) i to bylo oficjalnie powiedziane, pewnie bral udzial przy transferze Jamesa ale to tez byl transfer zarzadu.
U nas za polityke transferowa odpowiada Dyrektor Sportowy choc wszyscy wiedza ze tak naprawde Uli (dlatego Sammer musial odejsc). Trener to jest Head Coach a nie manager jak kiedys w Anglii (od tego modeli sie odchodzi). Nawet Jupp musial wyblagac Javiego (a i tak np sprzedalismy jego ulubienca Kroosa - ktorego zaden trener by nie chcial oddac).
Edytowano : 2019-06-20 13:04:16
@dzordzan kolejny ktory wymysla :D
20.06.2019 13:03
Lewandowski tez sie pewnie zastanawia o jaka bombe chodzilo bo chyba nie o Lucasa :D Rodri, Odoi tez zadna bomba. Przez chwile mowilo sie o Dybali i to widac ze bylismy nic zainteresowani (juz nawet rok temu) ale Juve mowi o ponad 100mln wiec w imie przyjazni nie bedziemy sie przeciez targowac;-)
Ja szczerze mowiac liczylem ze sie dogadalismy z Griezmannem, ale to chyba nie jest opcja. Wiec jaka bomba? bo skrzydlowego na rynku nie bylo, dopiero "niby" pojawil sie temat Sane ale to niedawno. Bo chyba nie Carrasco :D
20.06.2019 12:32
@AdiFantasti nie przespimy ale juz wiemy ze Sanches zostanie bo Havertz dopiero za rok, Coman pewnie dostanie podstawe bo Odoi/Werner za rok.
Gnabry to juz w zasadzie potwierdzone ze ma 11stke, a obaj sa niestety ciency jak sik weza na dzis.
Powtorze: bardzo lubie Gnabryego ale to byl jego 2 sezon na profesjonalnym poziomie co on zrobi przeciwko van Dijkowi? :D gosc zalicza slabiutkie mecze nawet w BL i moglby sie ogrywac gdyby cala reszta druzyny mogla zdjac z niego ciezar gry.
Sane jesli nie pogrywa sobie z nami walczac o lepszy kontrakt pojawil sie jako okazja (nie cenowe ale sam fakt ze mozna go wyciagnac) to moze nas jakos uratowac.
Pozbywanie sie zgnilyl jaj w postaci wywalenia Hummelsa czy Boa jak najvardziej na plus ale teraz w obronie brakuje zgrania i doswiadczenia.
Wspolczuje Kovacowi...
20.06.2019 11:52
W naszej sytuacji dziwne ze nie powalczylismy o Rabiota. Do srodka tez potrzebujemy ludzi i nawet gdyby mial przyjsc Rodri oraz Rabiot to byloby akurat. No ale pewnie jest to samo co obroncami za Pepa, czekamy na Havertza.
W ataku pod koniec sezonu zaczeto robic zbawce z Gnabryego wiec boje sie ze dostanie podstawie na ktora na dzis (choc jestem jego fanem od poczatku) zdecydowanie nie zasluguje - takich graczy to mozna ogrywac i czekac na rozwoj ale podstawa? moze gdyby wchodzil do mocnego zespolu jako jedyny do ogrywania...
Comana to nie ma co liczyc, sprzedac nie mozemy bo wtedy juz nikt nie zostanie, ale to nie gracz do 1 skladu i trzeba sie rozgladac za jakims kupcem z Anglii. Walcott jaka kariere robi poza Arsenalem wszyscy widza nie inaczej bedzie z Comanem.
Na dzis to juz bym byl naprawde szczesliwy z Wernera tym bardziej ze jest obunozny wiec moglby sie wymienaic z Gnabrym i nie zdziwie sie jak skonczymy z Gnabry/Werner/Muller + Coman na rezerwie. I niestety wyglada to przecietnie. Niestety znow sie boje ze Coman dostanie podstawe i ostatni sezon szansy bo Wernera bedziemy chcieli zgarnac za darmo i bedziemy walczyc o Odoi wiec moze etz poczekamy na za rok bo jest Davies...
I wejdziemy w sezon z waska i slaba kadra i znowu bedzie jechanie po trenerze...
20.06.2019 11:38
@Janson pisanie (majeczenie) o tym ze Alaba Sule i Kimmich stanowia jedna z najlepszych formacji obrnnych w europie to jak pisanie ze Wilsehere, Elneny i Xhaka stanowia jeden z najmoecniejszych srodkow w Europie. A Lucas to nasz Ozil w tym ukladzie;-) drogi ale cholera wie...
Kibice Arsenalu tez sie dlugo oklamywali...
19.06.2019 21:18
tyle zgody nigdy tu nie widzialem :P
Edytowano : 2019-06-19 19:36:59
@Larian, ale nam na LO nie jest potrzebny kolejny zawodnik ktory robi 2 asysty rocznie tylko ktos kto w koncu da ich 10. Alaba NIGDY nie przerkoczyl 10 punktow w kalsyfikacji kanadyjskiej a bodajze od 3 sezonow robi po 2 asysty...
19.06.2019 19:35
Uli wzbil samolot ale nie potrafi go prowadzic i bylo to widac gdy odpuscil Aguero o 5mln a pozniej Hazarda o 10. Zreszta o czym my mowimy? Gosc siedzial w wiezieniu zap rzekrety podatkowe (i w tym czasie klub kwitl pod wodza Sammera, Karla, Pepa) ale przed wyjsciem zaczelo sie odpuszczanie transferow (granie Toprakiem bo mial przyjsc Hummels) czy kolejne twarde odpaly w stylu niedolozenie do de Bryune (ktory chcial grac u nas) czy olanie Sane bo jest (juz wtedy wyraznie slabsze) Robbery.
Pomijam juz zalosne klotnie o trenera przez ktore nawet Tuchel machnal na nas reka, wziecie strony toksycznej szatni za Carlo (tu pomijajac styl tak nie powinno sie wydarzyc), blaganie o powrot Juppa i zalosne blagania w mediach by zostal, czy oficjalne powiedzenie ze "jestem gotow poswiecic mistrzostwo dla godnego pozegnania RObbery".
Truskawka na tym gorzkim torcie jest wyrzucenie z lozy honorowej Breitnera, pozwolenie by amator Neppe byl szefem skautow czy niezadbanie o pozadany sztab szkoleniowy i tolerowanie doktora voodoo.
Edytowano : 2019-06-19 18:19:52
I perez sie nie szczypal. Adidasem tylko poszedl po nowy kontrakt, a my w ramach wielkiej rpzyjazni siedzimy cicho.
19.06.2019 18:18
Panowie, zgniłych jabłek trzeba się pozbywać. Nikt go w mediach nawet nie próbował bronić. Gość nie miał po drodze z żadnym trenerem, a w meczach sabotował na oczach kamer - teraz kocha Favre. Takich piłkarzy nie ma co żałować. Szczególnie że formy z BVB nigdy nie miał i żadną ostoją obrony nie był. Na jego miejsce przychodzi Lucas żeby grać z Sule. Teraz wypada sprzedać Boatenga i kupić w jego miejsce jeszcze jednego rezerwowego.
Bardzo dobry transfer chociaż martwi że narazie nie kupujemy.
19.06.2019 17:50
Środek ma być złożony z Lucasa + Sule. Mały i zwinny + wieża. Na zmianę Pavard i odwiecznie rezerwowy obrońca Javi :D mamy 4 w razie czego zagrać na środku może Alaba a na lewej Davies (hehe).
U nas nie lubi się sprowadzać obrońców więc zakładam że takie jest myślenie zarządu. Pavard nic nam nie da na skrzydle i obstawiam że Kimmich też nie będzie chciał wrócić do środka a szkoda, bo w środku mamy wielką potrzebę kogoś kto chce brać grę na siebie.
Nie wygląda to aż trak tragicznie biorąc pod uwagę ile wydaliśmy na francuzów.
Najgorzej w tej chwili wygląda środek bo Goretzka, Thiago i Tolisso to magicy od znikania, którzy ani potrafią wziąć na siebie ciężaru gry, ani dobrze odebrać piłki (tu najlepszy jest Thiago to już wiele mówi) ani posłać dobrej prostopadłej piłki. Goretzka jeszcze umie strzelić czy to z daleko czy wejść w pole karne, ale środkowy pomocnik musi jednak bardziej szukać gry a nie chować się przez 90 minut.
No i skrzydeł to w ogóle nie mamy bo Gnabry to fajny zawodnik na rezerwe który może się rozwinać a Comana nie skomentuję. Mając po lewej Alabę, który robi 2 asysty na sezon wygląda to dość kiepsko.
Na dziś Rodri + Werner byliby jednak wzmocnieniami. Gdyby jeszcze do tego przyszedł Sane to robiąc dobre wzmocnienia za rok moglibyśmy mówić o kadrze która powinna walczyć o ćwierćfinał, półfinał przy dobrych wiatrach
18.06.2019 20:26
@KingWizard jestes kibicem Bayernu i nie znasz pozycji naszego klubu na swiecie? publikujecie tu nawet newsy w tym temacie wiec odpowiem poszukaj sobie co publikuja Twoi koledzy na stronie albo uzyj google bo to juz serio jest za proste i zenujace
Edytowano : 2019-06-16 17:55:01
czy ja pisalem o top earnerze czy wydatkach klubu na place?
16.06.2019 17:53
@KingWizard a na czym opierasz twierdzenie ze nie dajemy kosmicznych kontraktow? bo tu nijak sie ma do zarobkow np Tolisso czy Boatenga i tego ze jestesmy zawsze top 5 w rankinach kwot wydawanych na zarobki
16.06.2019 17:41
mimo ze jajecznice na swojej polskiej stronie uzywaja innego slowa na nas niz frajern, to sami sa jednak najwiekszymi frajerami jesli chodzi o transfery zatem nie powinno byc mowy o oddaniu Hummelsa ponizej 30-35mln
kupili Rode za 15 wiec dziwie ze Watzke z Zorciem nie wyjechali z 50mln, w koncu ich ulubiony rodzaj transfer: pilkarz ktory splunal im w twarz, stracil forme, zestarzal sie i chce wrocic :D
Edytowano : 2019-06-16 17:13:22
nie uzywaja*
16.06.2019 17:13
Bardzo duzo słów praktycznie zero tresci, powtorzonych troche informacji z newsow, internet wszystko przyjmie jak papier ale szczerze mowiac szkoda czasu na czytanie.
Autor ma przyzwoity warsztat ale zabraklo tresci - jesli czytasz komentarze przed wpisem: szkoda czasu na czytanie tego tekstu
Edytowano : 2019-06-16 16:46:25
"Ten tekst powstał po pierwsze po to, aby pokazać, że wydać lekką ręką 100, 200, 500 milionów to nie zawsze jest racjonalna decyzja, zwłaszcza jak podejmuje ją ten, kto na co dzień dysponuje 100 złotymi, a nie 100 milionami."
ten tekst niestety tego nie pokazuje, porada dla autora: napisz cos akiego, przespij sie z tym dwa dni, skroc i zredaguj, zapraszam na priv na konsultacje
16.06.2019 16:44
czy byl jakis transfer z BVB ktory zadzialal gdzie indziej?:)
najbardziej zaskcozyl Gundo ale tez bez szalu, ani Gotze, ani Hummels, ani nikt inny
15.06.2019 22:55
JazGod
Komentarz ukryty
Panowie i Panie, polecam :D
15.06.2019 20:58
o van dijka bili sie wszyscy bo bylo widac ze to tytan, byl dogadany z Live ale przez zle podejscie musieli czekac rok, odmowil City i Man Utd
jasne ryzyko zawsze jest, ale czy Lucas wyglada na takiego tytana? jest zwrotny i... ani podan genialnych nie ma ani renomy nie do przejscia ani warunkow fizycznych ktorymi mogl pochwalic sie kazdy topowy obronca (bardziej niz masa chociaz wzrost)
mozemy udawac ze kupujemy Chielliniego czy Ramosa ale nie kupujemy
ja nie wierze w az taka umiejetnosci oceny gosciowi ktory 4 lata temu musial skonczyc kariere i zajal sie skautingiem a obecnie jest SZEFEM SKAUTOW w takim klubie jak Bayern
15.06.2019 19:01
Klub w końcu rósł w silę jak wszystko trzymał za mordę Sammer z KHR, ale później się zaczęły marzenia Uliego i wstrzymanie wszystkich transferów (Luiz, Laporte, Stones - których chciał Pep) bo było czekanie na Hummelsa.
Miał też o czym mowilo sie otwarcie, przyjsc Brandt, pozbyto sie latwo Costy.
Do listy 6 pilkarzy na swiatowym poziomie nalezy dopisac Kroosa. Mamy 7. Uzupelniamy to wynalazkami typu Tolisso, Sanches czy gwiazda mocarnego Schalke (nawet nie ligii) Goretzka:D
za skauting odpowiada Neppe razem z Brazzo - ludzie ktorzy w zadnym powaznym klubie nie mieli by przy transferach glosu
Adidas daje kazdemu wieksza kase a Perez sie nie bawil z nimi i renegocjowal kontrakt w trakcie jego trwania. Do tego Real sprzedaje rezerwowych za 30-70 mln a u nas chrzani sie o wspanialych relacjach ze wszytskimi - tylko co my z nich mamy?
Jamesa? nikt go nie chce za 40 baniek:)
+ wciskanie kitu o geniuszu kadry i robienie z Thiago krola srodka pola, facet ktory nigdy nie wyrosl ponad poziom z ktorego przychodzil czyli wiecznego talentu i rezerwowego w Barcelonie
powtorze: w ostatnich latach z kadry ubylo 7(!!!) pilkarzy na poziomie swiatowym lub blisko, przyszedl jeden czy dwoch: Lewy i Neuer oraz dwa talenty: Sule i Kimmich. A placimy 80mln czyli kwote za van Dijka za goscia ktory doprowadzil Atleti... a sorry nigdzie nie doprowadzil:-)
chude lata ida...
15.06.2019 17:44
@predator bo my placimy bardzo wysokie tygodniowki co widac w corocznych raportach na ten temat. W tym wzgledzie moze nie poplynelismy jak Man Utd ale mamy podobne problemy. Kupujemy sredniakow typu Tolisso czy Coman i udajemy ze sa gwiazdami wiec maja gwiazdorskie pensje. Boateng tez nigdy nie wskoczyl na supr wysoki poziom a ma wielki kontrakt, to samo przeciez bylo z Gotze (ktory mial absolutnie gwiazdorska umowe mimo jednak bardzo mlodego wieku).
Sila rzeczy musimy wiec sprzedawac taniej (ten sam problem ma teraz Real z Jamesem, bo gracz nie jest po prostu tyle warty i nikt mu tyle nie da)
15.06.2019 16:30
@DarthSmd my jesteśmy w dupie z 1 składem, oszukiwanie się ze Coman czy Tolisso są grajkami którzy nam w czymś pomogą przypomina kibiców arsenalu którzy twierdzili ze Elneny to najlpeszy pomocnik srodka pola do spolki z geniuszem skrzydla Walcottem :D
w Man Utd to samo... i tam kryzys jest taki sam jak zaraz bedzie u nas, Hernandez to nie van Dijk a Pavard tym bardziej, liste kto odszedl KLASY SWIATOWEJ i nie zostal zastapiony mamy nizej...
15.06.2019 16:10
(wruce jeszcze raz, cos czego nie lubie robic ale bym to chetnie dzis powtorzyl)
W ostatnich latach z klubu odeszli m.in.
- Robben
- Ribery
- Xabi
- Lahm
- Schweinsteiger
- Arturo Vidal
dodalbym jeszcze Dante ktory choc nie byl wybitny to stanowil trzon obrony (to pokazuje jej slabosc) czy van Buyten ORAZ Douglas Costa ktory byl najbardziej klasowym skrzydlowym po Robbery. 6 graczy praktycznie klasy swiatowej (lub blisko) i bardzo solidni zawodnicy pierwszego skladu.
To teraz popatrzmy kto przychodzil:
legenda:
+ udany transfer
- nieudany transfer
= trudno powiedzieć
= Lucas Hernández - przychodzi z kontuzja i niemal za cene najdrozszego obroncy swiata, musi sporo udowodnic
= Benjamin Pavard - 35mln to wcale nie jest amalo za obronce, prezentowal dobra ale nie wybitna forme w reprezentacji, odpowiada za haniebny sezon VfB
- Jann-Fiete Arp - nie potrafi wywalczyc miejsca w klubie 2BL, dostal 5mln euro netto
= Alphonso Davies - robil wiatr w ogorkowej MLS, do tej pory zaden zawodnik ktory zawojowal tak egzotyczna lige nie zrobil powaznej kariery, musi sporo nadrobic na treningach, ale wyglada na ciekawego
= Leon Goretzka (subiektywnie dalbym na minus ale to by mogla byc zbyt szorstka ocena)- olbrzymi kontrakt, w Schalke choc byl liderem nie wygladal na klase swiatowa, jest jednak nadzieja ze sie rozwinie, musi jednak MOCNO podniesc poziom zeby wyrownac do tego za co mu placimy
- Corentin Tolisso - kosztowal wcale nie malo, kontrakt tez nie jest najniszy, dynamiczny, niestety poza czasem bramka znika i nie potrafi przejac srodka pola, wielka niewiadoma
- Kingsley Coman - mimo wszystko na minus, nie rozwinal sie, nie daje liczb, ma problemy z kontyzjami
+ Niklas Süle - zdecydowanie na plus choc to kolejny obronca o takim samym profilu jak Mats i Boa
- Sandro Wagner - najlepszy niemiecki snajper ktorego tutaj (haha) chciano w podstawie zamiast Lewego, to jakie kluby sie o niego zabijaly mowi samo za siebie
= James Rodríguez - dal nam troche radosci przez 2 lata, ale uczciwie trzeba przyznac ze nie podniosl poziomu kadry, nie ma juz w klubie
+ Serge Gnabry - wyglada na talent, ale zaliczyl dopiero jego 2 sezon w powaznej pilce, zobaczymy gdzie sa jego limity, na dzis znika w meczach BL
- Sebastian Rudy - bez komentarza
- Renato Sanches - wszystko jest jasne
- Mats Hummels - obnizyl loty w porownaniu do formy z BVB, notowal haniebne pomylki, prawdopodobnie odejdzie?
+ Arturo Vidal - gracz srodka pola jakiego potrzebujesz w pomocy bo zdominowac mecz, oddany zapewne przez problemy pozaboiskowe
- Douglas Costa - sklanialbym sie rowniez na minus, ale bylby w tej chwili zdecydowanie najlepszym pomocnikiem, nie jest jednak graczem na ktorej druzyna aspirujaca do grania co rou w finale LM moze sie opierac
+ Joshua Kimmich - dobry pomocnik ktoremu wyrzadza sie krzywde probujac przystosowac do prawej obrony, gra tam 2 rok, w 1; byl nowy i potrafil zaskoczyc, w 2 zostaly juz tylko bledy
+ Sven Ulreich - rezerwowy, dosyc solidny
- Serdar Tasci - bez komentarza
= Medhi Benatia - solidny obronca z problemami
- Juan Bernat - jezdziec bez glowy, ale potrafi dynamicznie wejsc i wrzucicl epiej od Alaby, nie dziwne ze sprawdza sie jako skrzydlowy pomocnik
+ Xabi Alonso - general srodla pola, gracz jakiego brakuje
= Pepe Reina - ledwo pamietam ze tu byl:)
- Sinan Kurt
+ Robert Lewandowski - nie trzeba wyjasniac
- Sebastian Rode
- Gianluca Gaudino (przyszedl do drugije druzyny ale dalem go tu bo kasta wariatow chciala go w podstawie:D)
suma?
Lewy orzyszedl jako topowy zawodnik i to udowodnil,
Sule i Kimmich to talenty
mysle ze tylko Man Utd robilo gorsze transfery od nas (dodalbym Real ale tam raczej problemem jest biernosc)
15.06.2019 15:48
Tolisso Thiago Goretzka w srodku i mozemy grac 4-0-3 :D
15.06.2019 14:01
zawsze mozna Tasciego sciagnc na wypozyczenie :D
Edytowano : 2019-06-15 12:50:18
" Nigdy tego nie zapomnę w jaki słaby i durny sposób odpadaliśmy z Realem, Barcą czy Atletico"
my nigdy nie zapomnimy jak blazniles sie i nadal blaznisz takimi gadkami, Ty masz w sobie jakas chora nienawisc ktora znajduje ujscie na Pepie i juz wiele osob. Ci mowilo ze a) robisz z siebie glupka b) jestes meczacy dla innych c) nikogo to nie obchodzi
15.06.2019 12:48
Muller probowal zwolnic Kovaca juz w 1 meczu z jego najwyrazniej bardziej kochanym BVB, polecam przyjrzec sie jak wyszedl do przodu niczym amator (zupelnie bez potrzeby) zeby oddac gola - to byla zenada i zdrada na oczach kibicow.
Gosc nigdy nie wzbil sie ponad bycie ok, sporo bledow, brak slynnych podan, problemy z kazdym trenerem, strata wartosci marketingowej (wywalenie z kadry). Kovac nie bez powodu bedac we Franfurcie gral na niego. Juz wole zaryzykowac z Pavardem niz meczyc sie z sabotazysta Hummelsem.
Mam nadzieje ze zbieramy na de Ligta. To by mialo sens bo podobno z zawodnikiem jestesmy dogadani i trzebaby tylko zrobic miejsce w skladzie i tygodniowkach
Edytowano : 2019-06-15 11:42:38
Hummels* nie Muller
15.06.2019 11:42
@DonJupp4ever jest najwyrazniej kibicem sukcesu i najwazniejsze jest co wygral a nie jak gral i ze wszyscy srali na mysl o meczu z nami
ale tak mozna pisac jak mecze oglada sien a Livescore, potem byla obrona Carlo od ktorej gry zeby bolaly wiec zadna tajemnica ze ten typ po prostu nie oglada meczow
15.06.2019 10:52
Boa zarabia 12ln netto tyle w temacie. Tyle zarabia Ramos, van Dijk i nie zarabial Hazard w Chelsea wiec o czym mowa?
12.06.2019 19:18
ten dalej udowadnia ze Haller lepszy niz Lewy xDDD ahahaha a ja ktam najlepszy niemiecki napastnik? zdobyl juz zlota pilke czy jeszcze szuka w Chinach? tez wg wielu tutaj dawal wiecej niz Lewy i byl lepszy:D
11.06.2019 17:41
chlopie, dobij chociaz raz do 10 punktow w klasyfikacji kanadyjskiej zamiast bujac w oblokach
10.06.2019 23:00
Twoje pisanie wierszem irytuje mnie za kazdym razem gdy nie jestem zalogowany i musze widziec Twoje a) bezsensowne b) pisanie wierszem, albo cos masz z klawiatura i czas kupic nowa albo z glowa i czasem sie wziac w garsc, robienie akapitow po przeciwnku czy co kazde nowe zdanie jest nie tylko obraza dla jezyka ale rowniez brakiem szacunku dla innych (w tym czytajacych na mobile)
09.06.2019 22:20
Zaczynasz myśleć jak Kovac - tylko kiedy grał swoim systemem to traciliśmy punkty.
Przykład Liverpoolu na AA pokazuje że to jest ślepa uliczka - która może w konsekwencji doprowadzić
że obudzimy bez trofeów - bo kiedy na wiosnę już rzadziej grał swoim systemem
- to wszyscy stwierdzają że na wiosnę wyglądało to lepiej niż na jesieni
- kiedy Kovac nie miał umiaru w swoich pomysłach
czy ktos mu moze dac ostrzezenie za te akapity przed "że"? :DDD człowieku wez sie nauczuc pisac bo sie scyzoryk w kieszeni otwiera
09.06.2019 21:53
my gramy z reguly na tyle wysoko ze napastnik na skrzydle jest bardziej tym co potrzeba niz faktyczny skrzydlowy dlatego Griezmann bedzie ok, wiadomo ze byl tematem rok temu (czytajcie miedzy wierszami;)) ale na dzis zarabia astronomiczna kase i pewnie nie szuka obnizki wiec zakladam ze walczymy ale jesli PSG wylozy kase to pojdzie tam (jest franzuzem = kontrakty sponsorskie w ojczyznie + bedzie pewnie wiekszym symbolem niz Neymar)
09.06.2019 14:37
brac tez Gundogana :)
09.06.2019 13:13
@dzordan gada bzdury, zaden pilkarz nie generuje 20mln, uzytkownicy instagrama sa fajni ale monetyzuja sie bardzo slabo, sprzedaz 100000 koszulek (to juz duzo) to 2-4mln dla klubu, i jesli ktos fanem Bayernu to kupi prawdopodobnie inna wiec trzeba liczyc samych fanow Jamesa, dwa lata wystarczyly dla Bayernu zeby skorzystac na jego sile w Ameryce Poludniowej - pewnie bysmy lepiej go zmonetyzowali gdyby Bayern gral ladniejsza pilke a tak jest jak jest, na pewno nie jest warty ponad 200k na tydzien bo po prostu nie daje tyle ile gwiazda powinna
nie bylo sensu go kupowac jesli chcemy Havertza (oby)
Edytowano : 2019-06-09 12:58:56
z Sane jest w tej chwili gra agentow, natomiast u nas bedzie gwiazda gdzie u Guardioli jest jednym z pomocnikow, dla niego ciezki wybor, fajnie jakby jednak wybral nas
09.06.2019 12:57
@misza masz racje, podzielilem tylko przez bramki a chodzilo o obie metryki, bylem przed kawa zwalmy to na to;-)
09.06.2019 12:41
fajnie byloby przeczytac zdanie czy dwa komentarza jak zagrali a nie tylko ze zagrali...
09.06.2019 11:31
@AdiFantasti Navas mial jeszcze drybling tylko gral bardzo przy linii, COman to bardziej taki Walcott;-)
09.06.2019 11:06
@misza skad wziales to 113 minut? skoro liczysz bramki i asysty ze wszystkich rozgrywek to bierz minuty ze wszytskich rozgrywek, wtedy wychodzi co 190 minut....
09.06.2019 10:32
Coman to jest nasz Walcoot:-) jak będzie odchodził w wieku 27 lat to też będą mówić że mógł być świetnym grajkiem i że był fajny bo szybki :)
to nawet nie jest dobry rezerwowy bo co nam da? zrobi szybki rajd i nie trafi, daj boże żeby zgłosił się jakiś Everton i zaoferował 30 mln
09.06.2019 09:09
No niestety, 30mln za... kogo w sumie? rezerwowego środkowego obrońcę? Przecież na boku Pavard jest cienki jak sik węża. Wolę babole Kimmicha w obronie i > 10 asyst niż francuza. Na dziś to wygląda jak właśnie transfer z którym się pospieszyliśmy.
07.06.2019 20:17
moze dlatego ze nie ma druzyny wokol Ciebie a srodek pola i tak mamy slaby...
05.06.2019 22:02
@karl1985 o czym Ty majaczysz? :D zaplacilismy 10mln za wypozyczenie 42mln to byla klauzyla wykupu
05.06.2019 14:07
raczej Falk z brakiem informacji nt Sane
03.06.2019 21:04
nie obrzzam, wypisujesz glupoty typu "pepcio" "35 letni vidal" i wiele wiele wiecej, zmyslasz liczby na temat zawodnikow, zaprzeczasz temu co mowi zarzad, probowales obrazac innych piszac "pupilki pepcia" (uzywajac przy tym slowa pupil w zlym znaczeniu co mnie niezmiernie bawilo) i wiele wiecej
slowo pajac jest jak najbardziej na miejscu
Edytowano : 2019-06-02 23:15:33
zasadne pytanie jest takie czemu adinitracja Cie toleruje bo poza slynnym androidem jestes najwiekszym tu trollem
lacznie z pisaniem do mnie na prv o jakichs ustawkach na zywo :D
02.06.2019 23:14
@nyy32 ale jestes pewny ze to dobra decyzja skoro typ zarabia tyle ile wynosi najwyzszy kontrakt w Realu i dostal za podpis 10 czy tam 15mln? (Rabiot od przeplacajacego Man Utd dostal ponoc oferte na 4.7mln funtow)
czy w tym sezonie na pewno potrzebujemy grajacego niczym zachlanny chlopak na szkolnym boisku ktory stoi pod polem karnym i krzyczy podaj do mnie zamiast kreaowac akcje - zamiast goscia ktory w trudnym momencie wroci pod pole karne odbierze i pobiegnie strzelic gola?
02.06.2019 21:51
@DonJupp4ever co ma przeczytac? ze Vidal to byl gosc ktory bral pilke na siebie czy walczyl i strzelal gole? czy ze palisz azbest i znowu sie uwziales na kogos i piszesz glupoty? jeden przestrzelony karny wg Ciebie podobnie jak Graue swiadczy o tym ze to slaby gracz choc w tym roku pokazal ze byl najlepszym zawodnikiem srodka pola w Barcelonie
moze spisuj te madrasci na kartce i chowaj do szuflady? albo juz skoncz nas meczyc bo robisz to od 5 lat, najpierw glupoty o Guardioli, potem zalosne piesni pochwalne Carlo a teraz Twoje mitomanstwo i zlosc skierowala sie na Vidala
znajdz sobie dziewczyne albo chlopaka cokolwiek lubisz i zamoast pier**** bzdury tutaj....
02.06.2019 21:29
@RedMistrzuPL bzdura
02.06.2019 19:51
@AdiFantasti to w sumie opis obecnej sytuacji, Guardiola nie jest glupi i dlaczeego mialby chciec tracic grajka ktory wykreca takie liczby i ma 23 lata?
pytanie do Sane czy sie juz nagral pod wodza Guardioli (bo chcial grac u niego) i nasycil tytylami z City? wygral wszystko w Anglii wiec zostala LM, w krotkim terminie pewnie ma wieksze szanse na nia z City, ale u nas przyjdzie w roli zastepcy Robbery i z szansa zostania liderem, jako ze jest Niemcem czekaja go ogromne kontrakty reklamowe a i pewnie kase dostanie taka sama lub lepsza niz moze dac City
ciezka decyzja ale mysle ze Bayern to dobry kierunek w dobrym czasie, fajnie jakby przyszedl, Coman i Gnabry sa dwie polki nizej
02.06.2019 18:33
@nyy32 plotki o Barcelonie byly w momencie gdy z nami negocjowal - zwykla gra agentow ktorzy majac dobre relacje z klubami tak podbijaja stawki, dzieki temu gosc ktory zanotowal przecietny sezon w Schalke dostal 12mln rocznie i o ile pamietam 10mln za podpis (czy nawet wiecej?)
tymczasem Rabiot ktory pokazywla gre na dosc dobrym poziomie (na pewno lepsza niz Goretzka w Schalke) ma dostac 170k + niecale 5mln za podpis (czyli mniej niz Leon), jesli nie wypali to nigdy go nie sprzedamy albo bedziemy doplacac do tygodniowki (case Boatenga i polowy Manchesteru)
02.06.2019 17:05
co ciekawe Rode i Rudy byli dlugo uznawani za fajnych grajkow bo sporo biegali :D Goretzka ma inna ceche, czasem strzela ale nawet jesli biega to byle tak zeby sie nie pokazac do gry - to jest skandal ze w srodku pola krolem jest rezerwowy z Barcy ktory nigdy nie przeskoczyl wlasnie takiego poziomu (rezerwowego z topowego klubu). To jest taki fajny sidekick ktory w mocnej lini bedzie dobrze wspieral i tyle, nawet Pep na kluczowej pozycji wolal Xabiego czy Lahma a to juz chyba sporo mowi o jego poziomie,
jego kariera wyglada mniej wiecej jak jego 1 meczu u nas, strzelil fajna bramke w debiucie ktora przykryla slabiutki mecz
chociaz wroc... ostatnio niczym nie przykrywa zwyczajnie przecietnych wystepow, nawet moj dziadek ma juz dosc jego podan do tylu
02.06.2019 16:49
@DonJupp4ever znowu pali azbest, najpierw uwziął się na Guardiola teraz z jakiegoś powodu wymyśla stosy bzdur na temat Vidala. Już myślałem że się trochę ogarnąłeś ale jak piszesz o 35 latach, o tym że to był słaby piłkarz i że zarabiał 12mln to...
w sumie robisz dobrą robotę bo może ludzie przestaną karmić trolla:D
Vidal to był gość który brał grę na siebie, świetny box-to-box który nie tylko potrafił jak Goretzka czasem strzelić ale wystawiał się do gry i umiał potraktować barkiem jeśli ktoś wyskakiwał do naszych.
A takim jak @nyy32 gratuluje poczucia humoru i idiotycznych teorii o trenerze którzy najwyraźniej został zatrudniony w Bayernie z przypadku:DDD
no ale rozumiem że jesteś jeszcze dzieckiem i jeśli kiedyś zdarzy się cud i pójdziesz do pracy w firmie na poziomie światowym która wymaga czegoś więcej niż bycia na czas i nabicia na kasę zamówienia to zrozumiesz może jak wygląda proces rekrutacji, rozmowa kwalifikacyjna (z reguły kilkanaście + poważna prezentacja) i jak podejmuje się takie decyzje
02.06.2019 16:12
dolozyla zmiana van buytena ktoregoJupp chcial pozegnac co wplynelo na organizacje w obronie + nie mielismy na boisku Mullera, to byl idiotyczny ruch wynikajacy z pychy i zostalismy ukarani
01.06.2019 23:49
@DieRoten no akurat ten final idzie na konto Juppa
01.06.2019 23:40
trzeba przyznac ze Liverpoolowi sie 'nalezalo' bo zrobili w ostatnich latach ogromny postep ale.... tak samo Totki i szkoda ze jednak Pochettino nie wzniosl pucharu, choc i tak robi wspaniala robote
to nie byl zly mecz, ale nie byl tez porywajacy - oba zespoly moze za dobrze sie znaja, Kloppa nie lubie ale gratulacje bo choc wydal 500mln zeby to zdobyc to jednak maja puchar i w ostatnich 3 latach pokazali prawdziwa rzadze - dokladnie to czego brakuje naszym (poza niestety umiejetnosciami)
01.06.2019 23:15
dobry mecz ligowy, Liverpool nie porwal serc ale dla ich kibicow wazne bedzie ze w koncu wygrali
Totki zyskaly serca ale odejda z nczym, Pochettino to swietny trener jedyny na dzis obok Pepa dla ktorego powinnismy zrobic wiele
Klopp? czy wygrywa czy przegrywa nic nie zmienia, gosc od przytulania i usmiechow na konfach, mam nadzieje ze za to wszystko co o nas mowil nigdy nie zawita na Saebener
Edytowano : 2019-06-01 22:34:08
tzn trzymam kciuki zeby Totki jednak odwrocily losy :)
01.06.2019 22:32
Son wyrósł jednak na fajnego grajka
01.06.2019 22:18
@JazGod
te przepisy nie
obowi
zuja
w tym meczu
01.06.2019 21:53
wiersze Jazgota o sedziach za 3... 2...
niech mi ktos wytlumaczy jak mozna robic akapit po "i" ??? :DDD
01.06.2019 21:14
pilka najpierw odbila sie od barku, gdyby reka byla przy ciele odbila by sie tak samo, nikt by nie robil afery gdyby karnego nie bylo, no ale jest jak jest troche szkoda widowiska bo Liverpool raczej tego nie spierdoli chyba :D
Klopp bedzie spelniony, wiec co jesli Kovac nie da rady za rok do nas? meh
No niestety wygląda na to że transferem na skrzydło miał być CHO - dlatego obiecano mu 10 po Robbenie. Miał wskoczyć do pierwszego składu i grać razem. Gnabrym/Comanem, za Lewego plecami pewnie Gnabry/Muller. Za rok Havertz i Werner więc nie będzie kupowania na te pozycje bo musi być miejsce.
Sane nie był planowany bo sam się wystawił na rynku a nie dzięki naszym działaniom jak np CHO.
Żenada. Atletico kupuje Felixa i Morate, Juve i Real też już zronbiły transfery, w kontekście Barcy mówi się o Griezmannie i Neymarze :D a u nas błaganie o CHO i 18 zawdoników w kadrze... z czego z graczy na poziomie światowym jest 2, a jeden z nich (Neyer) wysyła sygnały przez agenta że klub nie ma takich samych ambicji jak piłkarz...
Gdzie my jesteśmy dokąd tuptamy?
06.07.2019 15:00
Zapowiedziano wielka przebudowe a okazalo sie ze nikogo nie mamy dopietego. Decyzja zeby przebudowac obrone oczywiscie dobra ale pytanie czy nie nalezalo jednak najpierw uzupelnic brakow i kupic klasowego gracza do ofensywy?
Patrzac na to co dzieje sie w sprawie CHO czy Wernera i Havertza wyglada jakbysmy jednak nie mieli planu a jesli juz to plan na przyszly sezon...
05.07.2019 23:35
@DonJupp4ever znow pijesz sfermentowany sok - MALCom praktycznie nie gra
03.07.2019 16:35
Oczekiwania wzmocnien powinniśmy mieć co roku i to już od dawna. o czego to doszło? O potrzebnej wymianie jakościowej wiadomo od 2 lat a niektórzy się tu zachowują jakby nic się nie stało. Dziś powinny polecieć dwie bomby - zatem nic nie jest zaklepane.
Zakładać z można że Werner zaklepany tak samo jak CHO, walczymy o Sane, Pepe za słaby, Uli zadowolony. Ale nadal mamy 17 zawodników i wierzymy w Comana. W przypływie rozpaczy rozważamy Dembele czyli gościa który spóźnia się na treningi b gra na konsoli:D Tymczasem Real zrobił zakupy, Barca sprowadza gwiazdy, City i Totki też się agresywnie rozglądają, Borussia już kupiła, Juventus się wzmocnił, Inter mocno się rozgląda...
A my na lodach z Edem Woodwardem. Narobiono szumu nie przygotowano wielkiego transferu do ataku by uspokoić kibiców że wracamy do gry o LM, nie powiedziano czy chcemy wielką gwiazdę czy kogoś młodego, a w plotkach łączy się nas z jakimiś grajkami z PSV.
To jak nie być zwyczajnie zawiedzionym?
03.07.2019 02:07
Też mi się wydawało że będzie dużo sensu w tym że szybko pójdzie jakaś bomba. W końcu zarząd wie że wszyscy czekają. Dho cholery... odeszli Robbery a my nie zrobiliśmy jeszcze nic w formacji ataku o konieczności przebudowy której mówi się od 2 sezonów.
Zamiast tego zdecydowano się odbudować obronę:D ściagając jednego w miarę dobrego gracza za rekordowe 80mln i przepłacajac za gościa który zaliczył fatalny sezon tylko dlatego że był na mistrzostwach...
Halo Planeta Ziemia :D
02.07.2019 21:26
@karl1985 pensje Guardioli w czesci oplacali ponoc sponsorzy (ponad 20mln euro)
26.06.2019 04:43
Ty serio nie wiesz co piszesz zacytowales siebie gdzie napisales to co twierdzisz ze ja napisalem ahhaha
Edytowano : 2019-06-25 12:23:52
A co ma honor do tego? Bez honoru to byl Uli jak obrazal Bernata a nie Sane ktory nie komentuje plotek (to mu zarzuciles dokladnie)
25.06.2019 12:22
Rewolcja zapowiadana od roku a najwyrazniej guzik zrobione poza kulieniem dwoch obroncow z klauzula z czego jeden na dzis juz wyglada na przeplacony...
Real Militao i Rodrygo zaklepal prawie rok temu a jak zaliczyli slaby sezon to poszli na wojne i wyjeli Hazarda a jeszcze chca Pogbe...
Taczka nie jest droga, kupmy w niemczech - mamy kogos zeby podjechal z transparentem ktory wypomni Uliemu slowa ze kogo to nie kupilismy? A jak nie to niech pakije dupe...
24.06.2019 21:55
Jakbysmy nie wywalili 35 baniek na przecietnego pavarda to by byla kasa na Ligta bo z tygodniowkami mocno zejdziemy po sprzedazy hummelsa i boa
24.06.2019 15:16
Renato wygladal fajnie na prawej stronie. Lubi miec pilke przy nodze i jest szybki, ma uderzenie i odwage, moze tam z nim zaryzykowac...
Tylko jak tu posadzic taka geiazde jak Coman
24.06.2019 13:33
Ano cos mi tak switalo ale wolalem nie wierzyc. Swietny deal z kontraktem na poziomie kapitana realu :D + wyochnieto naszego jedynego pomocnika ktory potrafil zdominowac srodek
24.06.2019 12:05
@Moe chodzilo o to ile liverpool wydal na WZMOCNIENIA.
U nas kasa poszla na takie tuzy jak Tolisso, Coman, Goretzka (niby z darmo ale 10 baniek za podpis i kontrakt 12:)) czy Thiago.
Czyli rezerwowy barcelony z latka (wiecznego) talentu ktory sie nie rozwinal, gosc ktory lekko wyroznial sie w przecietnym schalke czy francuz - wynalazek i zyczenie Carlo. A i jedzcze doszedl frwncuz wpsolodpowiedzialny za haniebny seson vfb
24.06.2019 11:23
@Eclassfe ale bzdury... Sane bez honoru bo nie komentuje plotek i woli zostac i walczyc o miejsce w silniejszej lidze? Zal czytac. Tak samo jak pieprzenie ze Klopp zbudowal Live malymi srodkami :D chlop tam wydal pomad 500mln na transfery.
Moze komentarz na temat braku honoru mial jednak Jurgena dotyczyc? Bo mowil ze predzej skonczy z trenerka niz zacznie wydawac szalone sumy:-)
24.06.2019 08:43
chlopak ma ambicje do rywalizowania w mocniejszej lidze i walczenia o sklad wiec trzeba mu oddac co jego, inna sprawa ze gdyby wrocil do Niemiec bylby wielka gwiazda i mial u nas podstawe, tylko co mu z 8 i 10 mistrzostwa Bundesligi skoro nie zanosi sie na to zebysmy walczyli o LM...
23.06.2019 23:27
@bayern1987dwa to bardzo ciekawe jak potrafisz napisac tyle linijek i rzucic kilka pojec ktore nijak do siebie nie pasuja, bayern -> perez -> szejki
faktycznie nie takie proste (zeby cokolwiek wyniesc z takiego komentarza) :DDD
23.06.2019 23:18
ja tylko przypomne ze Guardiola mial miec 300mln na transfery a skonczylo sie na Tascim takze bajanie Uliego trzeba traktowac jak po prostu bajanie:)
Edytowano : 2019-06-23 22:49:23
nie ma kasy bo od lat nikogo nie sprzedalismy a jesli chodzi o tygodniowki zawsze bylismy w czolowce, prosta matematyka
23.06.2019 22:48
@bayern1987dwa swietna akdre? srodek pola nie istnial juz ze srednimi druzynami w tabeli, po odejsciu Xabiego, Vidala, Bastiego i Kroosa nie sprowadzilismy ani jednego gracza sensownego gracza. Rezerwowy z Barcelony ktory nigdy sie nie rozwinal nie moze byc traktowany powaznie. W dodatku nasi najlepsi zawodnicy poza Robertem to mlodziaki: Sule, Kimmich, Gnabry i jezdziec bez glowy Coman.
Gdy wyjac Neuera i Lewego to mi bardziej przypomina kadre Bayeru niz Bayernu.
23.06.2019 22:34
@Daro zaraz sie Werner tez wkurzy bo wysyla sygnaly a my go olewamy i przedluzy kontrakt albo pojdzie do Kloppa
23.06.2019 19:05
Skoro Perez potrafil sprzedac Morate za 70mln i renegocjowac kontrakt z Adidasem a my oddajemy Vidala za 8 a sprowadzamy Tolisso za ponad 40 to z czym do ludzi?
23.06.2019 16:30
wolalbym Ligta niz Lucasa no ale...
22.06.2019 15:01
Dlatego Watzke tak dziekowal bo moglismy powiedziec manu albo lawka i pewnie poszedlby do manu
22.06.2019 13:46
mamy w srodku pola olbrzymie problemy i trzeba wzmocnien a nie eksperymentow, nam jest potrzebny jakis kozak a ogrywac to sie moze Leon czy Tolisso niestety
no i badzmy szczerzy w Swensea prezentowal sie jednak fatalnie...
22.06.2019 13:39
Zaraz sie Uli z Kovacem pokloca o Sanchesa i skonczy sie tak ze odejdzie i Sanches i Kovac i Uli zostanie grajacym trenerem bo nikt sensowny nie przyjdzie do kadry z 17 zawodnikami (Okienko Wielkiej Desperacji zostalo najwyrazniej rozlozone na 2 okienka wiec czekamy na Kaia, Odoia i Timo :D)
22.06.2019 11:32
@Luke1305 a jak sie czujesz z tym ze kolejny grajek ktoremu nie wyszlo a ktory naplul na Was wraca w roli zbawcy? :D
Watzke z Zorciem to mistrzowie wmawiania kibicom ze pada deszcz ale jestem ciekawy jak bardzo cieszycie sie z powrotu "hrummelsa". To musi byc ciezka kibicowska milosc;-)
21.06.2019 19:56
@Hourdeau tak, poziom znacznie wzrósł
21.06.2019 18:37
Dorośli widzę muszą pomóc:)
Zdefiniujcie najpierw co to znaczy "najlepsza liga" i wtedy się sprzeczajcie bo inaczej jest to problem filozoficzny i mogę dorzucić do tego ligę polską i też twierdzić że jest najlepsza bo jesteśmy (ja nie i szczerze mowiac nie mam pojecia kto jets mistrzem ani nie wymienię 5 drużyn które. niej grają:P) z nią emocjonalnie związani a to w piłce jednak czynnik istotny.
Nie można zaprzeczyć że liga angielska, z której jeszcze 5 lat temu można się było śmiać bo większość drużyn grała długą piłę do przodu a piłkarze kopali się po czole jak musieli coś rozegrać, się zmieniła - nawet drużyny środka chcą grać piłką a że mają $$$ to mogą też sprowadzać zawodników na odpowiednim poziomie.
W Hiszpanii jest jak jest bo podział kasy jest jaki jest. Liga niemiecka z kolei zawsze dobrze szkolila ale to tez zostalo w miare nadrobione i przewaga zniknela. Bez zastrzyku gotowki ciezko bedzie sie podniesc
21.06.2019 17:36
@Moe niestety Janson to jest kolejny arogancki mitoman, teksty w stylu "z tego co wiem to Lewy naciska na przedłużenie umowy a to klub nie jest zdecydowany." (buahaha) są całkiem zabawne, tylko niestety czytają to inni i te wszystkie bzdury mogą traktować poważnie (a zupełnie nie powinny).
21.06.2019 13:26
Bede czul satysfakcje bo mowilem o Gundo juz jakeis 3 miesiace temu kiedy pojawily sie pierwsze informacje o tym ze jest problem z jego kontraktem w City. Uwazam ze to jest wlanie gracz ktorego nam brakuje wlasnie taki ktory szuka gry, umie podac, dyktowac tempo i nie jest ulomkiem w grze obronnej glownie dzieki inteligentnemu ustawieniu. To bylby bardzo dobry ruch.
Edytowano : 2019-06-21 10:58:09
@mateusz to faktycznie transfer w ktory nikt by nie uwierzyl :D
21.06.2019 10:57
@buuuU prymitywane i zalosne zaczepki mnie bawia ale glupota mnie wkurza wiec jak widze "wyciagal z dolka kilka niemieckich klubow" to mi sie chce smiac bo mowisz zapewneo pozyczce 2mln euro do bvb :D
@Szymson Theo gra TYLKO na lewej i nie stanowilby zadnego wyzwania dla Alaby
20.06.2019 23:07
@Reeken89 jestem ostatnim ktory broni Uliego i najezdzalem na niego bardziej niz ktokolwiek tutaj, ale jestes naiwny w swoich osadach jak dziecko. Zastanow sie jak to dziala w prawdziwym zyciu i jakie slowa mogly pasc.
Hummels jej zgnilym jajiem i dano mu do zrozumienia ze nie bedzie pierwszym wyborem czego zreszta mogl sie spodziewac po Kovacu gdy wycieklo jak ustawial Frankfurt pod niego i ze ma go za najslabsze ogniwo. Nawet jesli bylby lepszym pilkarzem to nalezalo sie go pozbyc bo tak sie robi z toksycznymi ludzmi w kazdej aktywnosci zespolowej. Zapytaj zachlysnietego korpo, miszy to Ci walnie piekna litanie na ten temat :P
20.06.2019 22:33
@Reeken89 przeczytaj jeszcze raz co piszesz i ochlon czlowieku, zgnile jajo ktore puszczalo szmate dla bvb wychodzac jak idiota dowiedzialo sie ze usiadzie na lawie kosztem 80mln transferu - a tu drama gorsza niz przy obrzydliwym wywaleniu z klubu Raula czy Ronaldo
20.06.2019 22:18
podobno 28 nie 38
skoro Vidal poszedl za 8 to sie nie zdziwie jak ostatecznie bedzie 18 :P
20.06.2019 21:06
@mdbayern tak bedzie jak juz pisalem nizej, ewentualnie w desperacji jak nie przyjzie sane sciagna Zayiecha lub Wernera jesli Lipsk spusci z ceny
20.06.2019 20:22
no no Kabak i Pavard, solidni obroncy :DDD
jak sie ma Neppe na szefa skautow to nawet zawodnicy odpowiedzialni za haniebny sezon VfB staja sie atrakcyjnym celem transferowym :D
20.06.2019 20:13
@Janson ile razy mam powtarzac: ja tez lubie jego talent ale taki gracz powinien wchodzic do zdrowego zespolu i sie ogrywac a nie byc kims kto ma ciagnac wozek, bronisz czestochowy ktorej nikt nie atakuje chodzi o caloksztalt kadry
20.06.2019 15:57
Gnabry to fajny mlody gracz ktory jak to mowi Hajto nie jest wystarczajaco powtarzalny (przypominam to jego 2 sezo nw doroslej pilce) i przekleje jeszcze:
"Guardiola chial obroncow a dostal Tasciego:D (sprzedano grajacego potwornie zle Dante i czekano na Hummelsa) na skrzydlo chcial Sterlinga czy Mane a sprzedano mu Coste....
nie kupiono nikogo bo Robbery byli nietykalni. Do srodka po odejsciu Kroosa i Schweiniego sciagnieto plaste Xabiego i skonczylo sie na tym ze trzeba bylo latac dziury Lahmem
to tyle jesli chodzi o polityke naszego klubu..."
Costa zjadal Gnabryego i tez byl nieregularny wiec o cyzm my mowimy? zadnego z wyzej wymienionych graczy: Bastian, Robben, Ribery, Lahm, Xabi tak naprawde nie zastapiona (no moze Lahma...) do tego odszedl Vidal i Kroos i a Hummels ktory przychodzil juz wtedy latac dziure nie okazal sie tym czego oczekiwano
na przestrzeni 5 lat stracilismy 8 zwodnikow klasy swiatowej lub blisko - nie przyszedl ZADEN
wzmocnilismy w zasadzie atak (Gomez-> Mandzu -> Lewy) i oslabione zostaly wszystkie pozostale formacje
Alaba czy Thiago praktycznie wcale sie nie rozwineli, wmawianie sobie dzis ze Gnabry, ktory powtorze, jest slabszy na dzis od takiego np Douglasa Costy, jest mydleniem oczu
Panowie jestesmy gleboko w dupie
20.06.2019 15:52
Narazie nie bedzie transferu bo czekamy az Sane wroci z wakacji i porozmawia z przyjacielem Uliego Guardiola:DDD
Edytowano : 2019-06-20 15:29:45
@Janson ale Gnabry gra 2 sezon w powznej pilce i nie jest graczem ktory nas pociagnie bo nie ma regularnosci, czasem zagrac dobrze a czasem potyka sie l wlasne nogi, taki ktos nie moze stanowic o sile takiego klubu jak nasz w takim momencie. Taki zawodnik powinien byc wprowadzany do dobrze funckjonujacej i mocnej druzyny a u nas robi sie z niego gwiazde majaca ciagnac cala druzyne? przypominam ze w srodku sa znikajace postacie a po drugiej stronie biega jezdzciec bez glowy - to nie jest dobre srodowisko do zdrowego rozwoju
20.06.2019 15:27
Guardiola chial obroncow a dostal Tasciego:D (sprzedano grajacego potwornie zle Dante i czekano na Hummelsa) na skrzydlo chcial Sterlinga czy Mane a sprzedano mu Coste....
nie kupiono nikogo bo Robbery byli nietykalni. Do srodka po odejsciu Kroosa i Schweiniego sciagnieto plaste Xabiego i skonczylo sie na tym ze trzeba bylo latac dziury Lahmem
to tyle jesli chodzi o polityke naszego klubu...
20.06.2019 15:26
@dzordan Jesli Odoi i Werner sa faktycznie zaklepani za rok to jak pisalem bedzie sezon szansy dla Comana. Burzy to sane no ale umowmy sie jest lepszy niz Ci dwaj wiec zarzad pewnie nie chcialby przepusci okazji do jego wyciagniecia. Moze przyjdzie najwyzej Werner awaryjnie szybciej jesli Lipks sie zgodzi na nieduze pieniadze....
To samo z Sanchesem jesli ma przyjsc Havertz. Na '6' awaryjnie gra Thiago a Havertz tez nie jest dobry w defensywie wiec tu mialo sens ze staralismy o Rodriego.
Takze nalezy wspolczuc tylko trenerowi bo badzmy szczerzy: Coman Gnabry to sa skrzydla na Hoffenhaim a nie Bayern.
20.06.2019 13:47
@KingWizard takie mam mojo:P przynajmniej nie pozwalam sie stonce rozejsc :D
co do zyczen Kovaca to po prostu widzi ze z magikami od znikania nie da sie wygrac i mielismy problemy w srodku nawet w BL, wydaje ze najwazniejsza na dzis bylaby wlasnie '6' i ktos kto potrafi odebrac pilke bo z przodu jeszcze Leon daje jakos rade
20.06.2019 13:35
@KingWizard jak ktos pisze ze u nas sa spelniane zachcianki transferowe trenerow to znaczy dopytuje czy na pewno ROZUMIE komu kibicuje bo jest to teza calkowicie niepasujaca do Bayernu gdzie od zawsze za polityke transferowa odpowiadal zarzad w osobie dyrektora sportowego (czyli Uli a przez chwile KHR z Sammerem).
Nie mam problemu z tym ze ktos wlasnie zaczal kibicpwac Bayernowi - wrecz przeciwnie, nowi kibice znacza ze klub rosnie w sile. Mam problem z pisaniem nieprawdy i glupota. A jesli ktos pisze bzdure i mowi 'ale ja dlugo kibicuje' to powinienes gonic to tak samo jak mnie;-)
Edytowano : 2019-06-20 13:26:25
@dzordzan sorrki
Edytowano : 2019-06-20 13:30:34
czyli = czyt, bo Uli dyr sportowym nigdy nie byl ale zatrudnial w zasadzie wykonawcow jego woli
20.06.2019 13:25
@AdiFantasti O pilkarza nikt sie wtedy nie bil jak to Dzordzan zmysla - od poczatku bylo mowione ze albo Atleti albo Bayern, ale Bayern poza dobrymi pieniedzmi powiedzial ze oprze na nim projekt przebudowy obrony (czyli wywalenia zgnilych jaj Hummelsa i Boa).
Nie ma w tym niczego zlego, poza tym zaden klub na swiecie nie kupilby rezerwowego za 80mln. To normalny element negocjacji, klauzule pilkarzy co do ilosci gier sa nawet w umowach, patrz de Ligt ktory tez chce isc do klubu ktory da mu miejsce w 11stce.
Przypomne tylko ze przez twarda polityke tego typu stracilismy wlasnie Dembele ktory bal sie rywalizacji z Robbery.
@Reeken89 to kibicuj, ogladaj mecze, a jak chcesz cos napisac to najpierw sprawdz fakty a nie klepiesz w klawiature byle co
20.06.2019 13:12
@Reeken89 a Ty w ogole wiesz jakiemu kubowi i z jaka polityka kibicujesz? bo wlasnie wymysliles cos czego u nas nie ma. Tj trenerzy nie robia swoich transferow. Pep dostal Thiago bo byla okazja a nie dostal wielu pilkarzy ktorych chcial + wcisnieto mu Gotze na 10tke ktora nie gral.
Carlo dostal Tolisso (niestety) i to bylo oficjalnie powiedziane, pewnie bral udzial przy transferze Jamesa ale to tez byl transfer zarzadu.
U nas za polityke transferowa odpowiada Dyrektor Sportowy choc wszyscy wiedza ze tak naprawde Uli (dlatego Sammer musial odejsc). Trener to jest Head Coach a nie manager jak kiedys w Anglii (od tego modeli sie odchodzi). Nawet Jupp musial wyblagac Javiego (a i tak np sprzedalismy jego ulubienca Kroosa - ktorego zaden trener by nie chcial oddac).
Edytowano : 2019-06-20 13:04:16
@dzordzan kolejny ktory wymysla :D
20.06.2019 13:03
Lewandowski tez sie pewnie zastanawia o jaka bombe chodzilo bo chyba nie o Lucasa :D Rodri, Odoi tez zadna bomba. Przez chwile mowilo sie o Dybali i to widac ze bylismy nic zainteresowani (juz nawet rok temu) ale Juve mowi o ponad 100mln wiec w imie przyjazni nie bedziemy sie przeciez targowac;-)
Ja szczerze mowiac liczylem ze sie dogadalismy z Griezmannem, ale to chyba nie jest opcja. Wiec jaka bomba? bo skrzydlowego na rynku nie bylo, dopiero "niby" pojawil sie temat Sane ale to niedawno. Bo chyba nie Carrasco :D
20.06.2019 12:32
@AdiFantasti nie przespimy ale juz wiemy ze Sanches zostanie bo Havertz dopiero za rok, Coman pewnie dostanie podstawe bo Odoi/Werner za rok.
Gnabry to juz w zasadzie potwierdzone ze ma 11stke, a obaj sa niestety ciency jak sik weza na dzis.
Powtorze: bardzo lubie Gnabryego ale to byl jego 2 sezon na profesjonalnym poziomie co on zrobi przeciwko van Dijkowi? :D gosc zalicza slabiutkie mecze nawet w BL i moglby sie ogrywac gdyby cala reszta druzyny mogla zdjac z niego ciezar gry.
Sane jesli nie pogrywa sobie z nami walczac o lepszy kontrakt pojawil sie jako okazja (nie cenowe ale sam fakt ze mozna go wyciagnac) to moze nas jakos uratowac.
Pozbywanie sie zgnilyl jaj w postaci wywalenia Hummelsa czy Boa jak najvardziej na plus ale teraz w obronie brakuje zgrania i doswiadczenia.
Wspolczuje Kovacowi...
20.06.2019 11:52
W naszej sytuacji dziwne ze nie powalczylismy o Rabiota. Do srodka tez potrzebujemy ludzi i nawet gdyby mial przyjsc Rodri oraz Rabiot to byloby akurat. No ale pewnie jest to samo co obroncami za Pepa, czekamy na Havertza.
W ataku pod koniec sezonu zaczeto robic zbawce z Gnabryego wiec boje sie ze dostanie podstawie na ktora na dzis (choc jestem jego fanem od poczatku) zdecydowanie nie zasluguje - takich graczy to mozna ogrywac i czekac na rozwoj ale podstawa? moze gdyby wchodzil do mocnego zespolu jako jedyny do ogrywania...
Comana to nie ma co liczyc, sprzedac nie mozemy bo wtedy juz nikt nie zostanie, ale to nie gracz do 1 skladu i trzeba sie rozgladac za jakims kupcem z Anglii. Walcott jaka kariere robi poza Arsenalem wszyscy widza nie inaczej bedzie z Comanem.
Na dzis to juz bym byl naprawde szczesliwy z Wernera tym bardziej ze jest obunozny wiec moglby sie wymienaic z Gnabrym i nie zdziwie sie jak skonczymy z Gnabry/Werner/Muller + Coman na rezerwie. I niestety wyglada to przecietnie. Niestety znow sie boje ze Coman dostanie podstawe i ostatni sezon szansy bo Wernera bedziemy chcieli zgarnac za darmo i bedziemy walczyc o Odoi wiec moze etz poczekamy na za rok bo jest Davies...
I wejdziemy w sezon z waska i slaba kadra i znowu bedzie jechanie po trenerze...
20.06.2019 11:38
@Janson pisanie (majeczenie) o tym ze Alaba Sule i Kimmich stanowia jedna z najlepszych formacji obrnnych w europie to jak pisanie ze Wilsehere, Elneny i Xhaka stanowia jeden z najmoecniejszych srodkow w Europie. A Lucas to nasz Ozil w tym ukladzie;-) drogi ale cholera wie...
Kibice Arsenalu tez sie dlugo oklamywali...
19.06.2019 21:18
tyle zgody nigdy tu nie widzialem :P
Edytowano : 2019-06-19 19:36:59
@Larian, ale nam na LO nie jest potrzebny kolejny zawodnik ktory robi 2 asysty rocznie tylko ktos kto w koncu da ich 10. Alaba NIGDY nie przerkoczyl 10 punktow w kalsyfikacji kanadyjskiej a bodajze od 3 sezonow robi po 2 asysty...
19.06.2019 19:35
Uli wzbil samolot ale nie potrafi go prowadzic i bylo to widac gdy odpuscil Aguero o 5mln a pozniej Hazarda o 10. Zreszta o czym my mowimy? Gosc siedzial w wiezieniu zap rzekrety podatkowe (i w tym czasie klub kwitl pod wodza Sammera, Karla, Pepa) ale przed wyjsciem zaczelo sie odpuszczanie transferow (granie Toprakiem bo mial przyjsc Hummels) czy kolejne twarde odpaly w stylu niedolozenie do de Bryune (ktory chcial grac u nas) czy olanie Sane bo jest (juz wtedy wyraznie slabsze) Robbery.
Pomijam juz zalosne klotnie o trenera przez ktore nawet Tuchel machnal na nas reka, wziecie strony toksycznej szatni za Carlo (tu pomijajac styl tak nie powinno sie wydarzyc), blaganie o powrot Juppa i zalosne blagania w mediach by zostal, czy oficjalne powiedzenie ze "jestem gotow poswiecic mistrzostwo dla godnego pozegnania RObbery".
Truskawka na tym gorzkim torcie jest wyrzucenie z lozy honorowej Breitnera, pozwolenie by amator Neppe byl szefem skautow czy niezadbanie o pozadany sztab szkoleniowy i tolerowanie doktora voodoo.
Edytowano : 2019-06-19 18:19:52
I perez sie nie szczypal. Adidasem tylko poszedl po nowy kontrakt, a my w ramach wielkiej rpzyjazni siedzimy cicho.
19.06.2019 18:18
Panowie, zgniłych jabłek trzeba się pozbywać. Nikt go w mediach nawet nie próbował bronić. Gość nie miał po drodze z żadnym trenerem, a w meczach sabotował na oczach kamer - teraz kocha Favre. Takich piłkarzy nie ma co żałować. Szczególnie że formy z BVB nigdy nie miał i żadną ostoją obrony nie był. Na jego miejsce przychodzi Lucas żeby grać z Sule. Teraz wypada sprzedać Boatenga i kupić w jego miejsce jeszcze jednego rezerwowego.
Bardzo dobry transfer chociaż martwi że narazie nie kupujemy.
19.06.2019 17:50
Środek ma być złożony z Lucasa + Sule. Mały i zwinny + wieża. Na zmianę Pavard i odwiecznie rezerwowy obrońca Javi :D mamy 4 w razie czego zagrać na środku może Alaba a na lewej Davies (hehe).
U nas nie lubi się sprowadzać obrońców więc zakładam że takie jest myślenie zarządu. Pavard nic nam nie da na skrzydle i obstawiam że Kimmich też nie będzie chciał wrócić do środka a szkoda, bo w środku mamy wielką potrzebę kogoś kto chce brać grę na siebie.
Nie wygląda to aż trak tragicznie biorąc pod uwagę ile wydaliśmy na francuzów.
Najgorzej w tej chwili wygląda środek bo Goretzka, Thiago i Tolisso to magicy od znikania, którzy ani potrafią wziąć na siebie ciężaru gry, ani dobrze odebrać piłki (tu najlepszy jest Thiago to już wiele mówi) ani posłać dobrej prostopadłej piłki. Goretzka jeszcze umie strzelić czy to z daleko czy wejść w pole karne, ale środkowy pomocnik musi jednak bardziej szukać gry a nie chować się przez 90 minut.
No i skrzydeł to w ogóle nie mamy bo Gnabry to fajny zawodnik na rezerwe który może się rozwinać a Comana nie skomentuję. Mając po lewej Alabę, który robi 2 asysty na sezon wygląda to dość kiepsko.
Na dziś Rodri + Werner byliby jednak wzmocnieniami. Gdyby jeszcze do tego przyszedł Sane to robiąc dobre wzmocnienia za rok moglibyśmy mówić o kadrze która powinna walczyć o ćwierćfinał, półfinał przy dobrych wiatrach
18.06.2019 20:26
@KingWizard jestes kibicem Bayernu i nie znasz pozycji naszego klubu na swiecie? publikujecie tu nawet newsy w tym temacie wiec odpowiem poszukaj sobie co publikuja Twoi koledzy na stronie albo uzyj google bo to juz serio jest za proste i zenujace
Edytowano : 2019-06-16 17:55:01
czy ja pisalem o top earnerze czy wydatkach klubu na place?
16.06.2019 17:53
@KingWizard a na czym opierasz twierdzenie ze nie dajemy kosmicznych kontraktow? bo tu nijak sie ma do zarobkow np Tolisso czy Boatenga i tego ze jestesmy zawsze top 5 w rankinach kwot wydawanych na zarobki
16.06.2019 17:41
mimo ze jajecznice na swojej polskiej stronie uzywaja innego slowa na nas niz frajern, to sami sa jednak najwiekszymi frajerami jesli chodzi o transfery zatem nie powinno byc mowy o oddaniu Hummelsa ponizej 30-35mln
kupili Rode za 15 wiec dziwie ze Watzke z Zorciem nie wyjechali z 50mln, w koncu ich ulubiony rodzaj transfer: pilkarz ktory splunal im w twarz, stracil forme, zestarzal sie i chce wrocic :D
Edytowano : 2019-06-16 17:13:22
nie uzywaja*
16.06.2019 17:13
Bardzo duzo słów praktycznie zero tresci, powtorzonych troche informacji z newsow, internet wszystko przyjmie jak papier ale szczerze mowiac szkoda czasu na czytanie.
Autor ma przyzwoity warsztat ale zabraklo tresci - jesli czytasz komentarze przed wpisem: szkoda czasu na czytanie tego tekstu
Edytowano : 2019-06-16 16:46:25
"Ten tekst powstał po pierwsze po to, aby pokazać, że wydać lekką ręką 100, 200, 500 milionów to nie zawsze jest racjonalna decyzja, zwłaszcza jak podejmuje ją ten, kto na co dzień dysponuje 100 złotymi, a nie 100 milionami."
ten tekst niestety tego nie pokazuje, porada dla autora: napisz cos akiego, przespij sie z tym dwa dni, skroc i zredaguj, zapraszam na priv na konsultacje
16.06.2019 16:44
czy byl jakis transfer z BVB ktory zadzialal gdzie indziej?:)
najbardziej zaskcozyl Gundo ale tez bez szalu, ani Gotze, ani Hummels, ani nikt inny
15.06.2019 22:55
JazGod
Komentarz ukryty
Panowie i Panie, polecam :D
15.06.2019 20:58
o van dijka bili sie wszyscy bo bylo widac ze to tytan, byl dogadany z Live ale przez zle podejscie musieli czekac rok, odmowil City i Man Utd
jasne ryzyko zawsze jest, ale czy Lucas wyglada na takiego tytana? jest zwrotny i... ani podan genialnych nie ma ani renomy nie do przejscia ani warunkow fizycznych ktorymi mogl pochwalic sie kazdy topowy obronca (bardziej niz masa chociaz wzrost)
mozemy udawac ze kupujemy Chielliniego czy Ramosa ale nie kupujemy
ja nie wierze w az taka umiejetnosci oceny gosciowi ktory 4 lata temu musial skonczyc kariere i zajal sie skautingiem a obecnie jest SZEFEM SKAUTOW w takim klubie jak Bayern
15.06.2019 19:01
Klub w końcu rósł w silę jak wszystko trzymał za mordę Sammer z KHR, ale później się zaczęły marzenia Uliego i wstrzymanie wszystkich transferów (Luiz, Laporte, Stones - których chciał Pep) bo było czekanie na Hummelsa.
Miał też o czym mowilo sie otwarcie, przyjsc Brandt, pozbyto sie latwo Costy.
Do listy 6 pilkarzy na swiatowym poziomie nalezy dopisac Kroosa. Mamy 7. Uzupelniamy to wynalazkami typu Tolisso, Sanches czy gwiazda mocarnego Schalke (nawet nie ligii) Goretzka:D
za skauting odpowiada Neppe razem z Brazzo - ludzie ktorzy w zadnym powaznym klubie nie mieli by przy transferach glosu
Adidas daje kazdemu wieksza kase a Perez sie nie bawil z nimi i renegocjowal kontrakt w trakcie jego trwania. Do tego Real sprzedaje rezerwowych za 30-70 mln a u nas chrzani sie o wspanialych relacjach ze wszytskimi - tylko co my z nich mamy?
Jamesa? nikt go nie chce za 40 baniek:)
+ wciskanie kitu o geniuszu kadry i robienie z Thiago krola srodka pola, facet ktory nigdy nie wyrosl ponad poziom z ktorego przychodzil czyli wiecznego talentu i rezerwowego w Barcelonie
powtorze: w ostatnich latach z kadry ubylo 7(!!!) pilkarzy na poziomie swiatowym lub blisko, przyszedl jeden czy dwoch: Lewy i Neuer oraz dwa talenty: Sule i Kimmich. A placimy 80mln czyli kwote za van Dijka za goscia ktory doprowadzil Atleti... a sorry nigdzie nie doprowadzil:-)
chude lata ida...
15.06.2019 17:44
@predator bo my placimy bardzo wysokie tygodniowki co widac w corocznych raportach na ten temat. W tym wzgledzie moze nie poplynelismy jak Man Utd ale mamy podobne problemy. Kupujemy sredniakow typu Tolisso czy Coman i udajemy ze sa gwiazdami wiec maja gwiazdorskie pensje. Boateng tez nigdy nie wskoczyl na supr wysoki poziom a ma wielki kontrakt, to samo przeciez bylo z Gotze (ktory mial absolutnie gwiazdorska umowe mimo jednak bardzo mlodego wieku).
Sila rzeczy musimy wiec sprzedawac taniej (ten sam problem ma teraz Real z Jamesem, bo gracz nie jest po prostu tyle warty i nikt mu tyle nie da)
15.06.2019 16:30
@DarthSmd my jesteśmy w dupie z 1 składem, oszukiwanie się ze Coman czy Tolisso są grajkami którzy nam w czymś pomogą przypomina kibiców arsenalu którzy twierdzili ze Elneny to najlpeszy pomocnik srodka pola do spolki z geniuszem skrzydla Walcottem :D
w Man Utd to samo... i tam kryzys jest taki sam jak zaraz bedzie u nas, Hernandez to nie van Dijk a Pavard tym bardziej, liste kto odszedl KLASY SWIATOWEJ i nie zostal zastapiony mamy nizej...
15.06.2019 16:10
(wruce jeszcze raz, cos czego nie lubie robic ale bym to chetnie dzis powtorzyl)
W ostatnich latach z klubu odeszli m.in.
- Robben
- Ribery
- Xabi
- Lahm
- Schweinsteiger
- Arturo Vidal
dodalbym jeszcze Dante ktory choc nie byl wybitny to stanowil trzon obrony (to pokazuje jej slabosc) czy van Buyten ORAZ Douglas Costa ktory byl najbardziej klasowym skrzydlowym po Robbery. 6 graczy praktycznie klasy swiatowej (lub blisko) i bardzo solidni zawodnicy pierwszego skladu.
To teraz popatrzmy kto przychodzil:
legenda:
+ udany transfer
- nieudany transfer
= trudno powiedzieć
= Lucas Hernández - przychodzi z kontuzja i niemal za cene najdrozszego obroncy swiata, musi sporo udowodnic
= Benjamin Pavard - 35mln to wcale nie jest amalo za obronce, prezentowal dobra ale nie wybitna forme w reprezentacji, odpowiada za haniebny sezon VfB
- Jann-Fiete Arp - nie potrafi wywalczyc miejsca w klubie 2BL, dostal 5mln euro netto
= Alphonso Davies - robil wiatr w ogorkowej MLS, do tej pory zaden zawodnik ktory zawojowal tak egzotyczna lige nie zrobil powaznej kariery, musi sporo nadrobic na treningach, ale wyglada na ciekawego
= Leon Goretzka (subiektywnie dalbym na minus ale to by mogla byc zbyt szorstka ocena)- olbrzymi kontrakt, w Schalke choc byl liderem nie wygladal na klase swiatowa, jest jednak nadzieja ze sie rozwinie, musi jednak MOCNO podniesc poziom zeby wyrownac do tego za co mu placimy
- Corentin Tolisso - kosztowal wcale nie malo, kontrakt tez nie jest najniszy, dynamiczny, niestety poza czasem bramka znika i nie potrafi przejac srodka pola, wielka niewiadoma
- Kingsley Coman - mimo wszystko na minus, nie rozwinal sie, nie daje liczb, ma problemy z kontyzjami
+ Niklas Süle - zdecydowanie na plus choc to kolejny obronca o takim samym profilu jak Mats i Boa
- Sandro Wagner - najlepszy niemiecki snajper ktorego tutaj (haha) chciano w podstawie zamiast Lewego, to jakie kluby sie o niego zabijaly mowi samo za siebie
= James Rodríguez - dal nam troche radosci przez 2 lata, ale uczciwie trzeba przyznac ze nie podniosl poziomu kadry, nie ma juz w klubie
+ Serge Gnabry - wyglada na talent, ale zaliczyl dopiero jego 2 sezon w powaznej pilce, zobaczymy gdzie sa jego limity, na dzis znika w meczach BL
- Sebastian Rudy - bez komentarza
- Renato Sanches - wszystko jest jasne
- Mats Hummels - obnizyl loty w porownaniu do formy z BVB, notowal haniebne pomylki, prawdopodobnie odejdzie?
+ Arturo Vidal - gracz srodka pola jakiego potrzebujesz w pomocy bo zdominowac mecz, oddany zapewne przez problemy pozaboiskowe
- Douglas Costa - sklanialbym sie rowniez na minus, ale bylby w tej chwili zdecydowanie najlepszym pomocnikiem, nie jest jednak graczem na ktorej druzyna aspirujaca do grania co rou w finale LM moze sie opierac
+ Joshua Kimmich - dobry pomocnik ktoremu wyrzadza sie krzywde probujac przystosowac do prawej obrony, gra tam 2 rok, w 1; byl nowy i potrafil zaskoczyc, w 2 zostaly juz tylko bledy
+ Sven Ulreich - rezerwowy, dosyc solidny
- Serdar Tasci - bez komentarza
= Medhi Benatia - solidny obronca z problemami
- Juan Bernat - jezdziec bez glowy, ale potrafi dynamicznie wejsc i wrzucicl epiej od Alaby, nie dziwne ze sprawdza sie jako skrzydlowy pomocnik
+ Xabi Alonso - general srodla pola, gracz jakiego brakuje
= Pepe Reina - ledwo pamietam ze tu byl:)
- Sinan Kurt
+ Robert Lewandowski - nie trzeba wyjasniac
- Sebastian Rode
- Gianluca Gaudino (przyszedl do drugije druzyny ale dalem go tu bo kasta wariatow chciala go w podstawie:D)
suma?
Lewy orzyszedl jako topowy zawodnik i to udowodnil,
Sule i Kimmich to talenty
mysle ze tylko Man Utd robilo gorsze transfery od nas (dodalbym Real ale tam raczej problemem jest biernosc)
15.06.2019 15:48
Tolisso Thiago Goretzka w srodku i mozemy grac 4-0-3 :D
15.06.2019 14:01
zawsze mozna Tasciego sciagnc na wypozyczenie :D
Edytowano : 2019-06-15 12:50:18
" Nigdy tego nie zapomnę w jaki słaby i durny sposób odpadaliśmy z Realem, Barcą czy Atletico"
my nigdy nie zapomnimy jak blazniles sie i nadal blaznisz takimi gadkami, Ty masz w sobie jakas chora nienawisc ktora znajduje ujscie na Pepie i juz wiele osob. Ci mowilo ze a) robisz z siebie glupka b) jestes meczacy dla innych c) nikogo to nie obchodzi
15.06.2019 12:48
Muller probowal zwolnic Kovaca juz w 1 meczu z jego najwyrazniej bardziej kochanym BVB, polecam przyjrzec sie jak wyszedl do przodu niczym amator (zupelnie bez potrzeby) zeby oddac gola - to byla zenada i zdrada na oczach kibicow.
Gosc nigdy nie wzbil sie ponad bycie ok, sporo bledow, brak slynnych podan, problemy z kazdym trenerem, strata wartosci marketingowej (wywalenie z kadry). Kovac nie bez powodu bedac we Franfurcie gral na niego. Juz wole zaryzykowac z Pavardem niz meczyc sie z sabotazysta Hummelsem.
Mam nadzieje ze zbieramy na de Ligta. To by mialo sens bo podobno z zawodnikiem jestesmy dogadani i trzebaby tylko zrobic miejsce w skladzie i tygodniowkach
Edytowano : 2019-06-15 11:42:38
Hummels* nie Muller
15.06.2019 11:42
@DonJupp4ever jest najwyrazniej kibicem sukcesu i najwazniejsze jest co wygral a nie jak gral i ze wszyscy srali na mysl o meczu z nami
ale tak mozna pisac jak mecze oglada sien a Livescore, potem byla obrona Carlo od ktorej gry zeby bolaly wiec zadna tajemnica ze ten typ po prostu nie oglada meczow
15.06.2019 10:52
Boa zarabia 12ln netto tyle w temacie. Tyle zarabia Ramos, van Dijk i nie zarabial Hazard w Chelsea wiec o czym mowa?
12.06.2019 19:18
ten dalej udowadnia ze Haller lepszy niz Lewy xDDD ahahaha a ja ktam najlepszy niemiecki napastnik? zdobyl juz zlota pilke czy jeszcze szuka w Chinach? tez wg wielu tutaj dawal wiecej niz Lewy i byl lepszy:D
11.06.2019 17:41
chlopie, dobij chociaz raz do 10 punktow w klasyfikacji kanadyjskiej zamiast bujac w oblokach
10.06.2019 23:00
Twoje pisanie wierszem irytuje mnie za kazdym razem gdy nie jestem zalogowany i musze widziec Twoje a) bezsensowne b) pisanie wierszem, albo cos masz z klawiatura i czas kupic nowa albo z glowa i czasem sie wziac w garsc, robienie akapitow po przeciwnku czy co kazde nowe zdanie jest nie tylko obraza dla jezyka ale rowniez brakiem szacunku dla innych (w tym czytajacych na mobile)
09.06.2019 22:20
Zaczynasz myśleć jak Kovac - tylko kiedy grał swoim systemem to traciliśmy punkty.
Przykład Liverpoolu na AA pokazuje że to jest ślepa uliczka - która może w konsekwencji doprowadzić
że obudzimy bez trofeów - bo kiedy na wiosnę już rzadziej grał swoim systemem
- to wszyscy stwierdzają że na wiosnę wyglądało to lepiej niż na jesieni
- kiedy Kovac nie miał umiaru w swoich pomysłach
czy ktos mu moze dac ostrzezenie za te akapity przed "że"? :DDD człowieku wez sie nauczuc pisac bo sie scyzoryk w kieszeni otwiera
09.06.2019 21:53
my gramy z reguly na tyle wysoko ze napastnik na skrzydle jest bardziej tym co potrzeba niz faktyczny skrzydlowy dlatego Griezmann bedzie ok, wiadomo ze byl tematem rok temu (czytajcie miedzy wierszami;)) ale na dzis zarabia astronomiczna kase i pewnie nie szuka obnizki wiec zakladam ze walczymy ale jesli PSG wylozy kase to pojdzie tam (jest franzuzem = kontrakty sponsorskie w ojczyznie + bedzie pewnie wiekszym symbolem niz Neymar)
09.06.2019 14:37
brac tez Gundogana :)
09.06.2019 13:13
@dzordan gada bzdury, zaden pilkarz nie generuje 20mln, uzytkownicy instagrama sa fajni ale monetyzuja sie bardzo slabo, sprzedaz 100000 koszulek (to juz duzo) to 2-4mln dla klubu, i jesli ktos fanem Bayernu to kupi prawdopodobnie inna wiec trzeba liczyc samych fanow Jamesa, dwa lata wystarczyly dla Bayernu zeby skorzystac na jego sile w Ameryce Poludniowej - pewnie bysmy lepiej go zmonetyzowali gdyby Bayern gral ladniejsza pilke a tak jest jak jest, na pewno nie jest warty ponad 200k na tydzien bo po prostu nie daje tyle ile gwiazda powinna
nie bylo sensu go kupowac jesli chcemy Havertza (oby)
Edytowano : 2019-06-09 12:58:56
z Sane jest w tej chwili gra agentow, natomiast u nas bedzie gwiazda gdzie u Guardioli jest jednym z pomocnikow, dla niego ciezki wybor, fajnie jakby jednak wybral nas
09.06.2019 12:57
@misza masz racje, podzielilem tylko przez bramki a chodzilo o obie metryki, bylem przed kawa zwalmy to na to;-)
09.06.2019 12:41
fajnie byloby przeczytac zdanie czy dwa komentarza jak zagrali a nie tylko ze zagrali...
09.06.2019 11:31
@AdiFantasti Navas mial jeszcze drybling tylko gral bardzo przy linii, COman to bardziej taki Walcott;-)
09.06.2019 11:06
@misza skad wziales to 113 minut? skoro liczysz bramki i asysty ze wszystkich rozgrywek to bierz minuty ze wszytskich rozgrywek, wtedy wychodzi co 190 minut....
09.06.2019 10:32
Coman to jest nasz Walcoot:-) jak będzie odchodził w wieku 27 lat to też będą mówić że mógł być świetnym grajkiem i że był fajny bo szybki :)
to nawet nie jest dobry rezerwowy bo co nam da? zrobi szybki rajd i nie trafi, daj boże żeby zgłosił się jakiś Everton i zaoferował 30 mln
09.06.2019 09:09
No niestety, 30mln za... kogo w sumie? rezerwowego środkowego obrońcę? Przecież na boku Pavard jest cienki jak sik węża. Wolę babole Kimmicha w obronie i > 10 asyst niż francuza. Na dziś to wygląda jak właśnie transfer z którym się pospieszyliśmy.
07.06.2019 20:17
moze dlatego ze nie ma druzyny wokol Ciebie a srodek pola i tak mamy slaby...
05.06.2019 22:02
@karl1985 o czym Ty majaczysz? :D zaplacilismy 10mln za wypozyczenie 42mln to byla klauzyla wykupu
05.06.2019 14:07
raczej Falk z brakiem informacji nt Sane
03.06.2019 21:04
nie obrzzam, wypisujesz glupoty typu "pepcio" "35 letni vidal" i wiele wiele wiecej, zmyslasz liczby na temat zawodnikow, zaprzeczasz temu co mowi zarzad, probowales obrazac innych piszac "pupilki pepcia" (uzywajac przy tym slowa pupil w zlym znaczeniu co mnie niezmiernie bawilo) i wiele wiecej
slowo pajac jest jak najbardziej na miejscu
Edytowano : 2019-06-02 23:15:33
zasadne pytanie jest takie czemu adinitracja Cie toleruje bo poza slynnym androidem jestes najwiekszym tu trollem
lacznie z pisaniem do mnie na prv o jakichs ustawkach na zywo :D
02.06.2019 23:14
@nyy32 ale jestes pewny ze to dobra decyzja skoro typ zarabia tyle ile wynosi najwyzszy kontrakt w Realu i dostal za podpis 10 czy tam 15mln? (Rabiot od przeplacajacego Man Utd dostal ponoc oferte na 4.7mln funtow)
czy w tym sezonie na pewno potrzebujemy grajacego niczym zachlanny chlopak na szkolnym boisku ktory stoi pod polem karnym i krzyczy podaj do mnie zamiast kreaowac akcje - zamiast goscia ktory w trudnym momencie wroci pod pole karne odbierze i pobiegnie strzelic gola?
02.06.2019 21:51
@DonJupp4ever co ma przeczytac? ze Vidal to byl gosc ktory bral pilke na siebie czy walczyl i strzelal gole? czy ze palisz azbest i znowu sie uwziales na kogos i piszesz glupoty? jeden przestrzelony karny wg Ciebie podobnie jak Graue swiadczy o tym ze to slaby gracz choc w tym roku pokazal ze byl najlepszym zawodnikiem srodka pola w Barcelonie
moze spisuj te madrasci na kartce i chowaj do szuflady? albo juz skoncz nas meczyc bo robisz to od 5 lat, najpierw glupoty o Guardioli, potem zalosne piesni pochwalne Carlo a teraz Twoje mitomanstwo i zlosc skierowala sie na Vidala
znajdz sobie dziewczyne albo chlopaka cokolwiek lubisz i zamoast pier**** bzdury tutaj....
02.06.2019 21:29
@RedMistrzuPL bzdura
02.06.2019 19:51
@AdiFantasti to w sumie opis obecnej sytuacji, Guardiola nie jest glupi i dlaczeego mialby chciec tracic grajka ktory wykreca takie liczby i ma 23 lata?
pytanie do Sane czy sie juz nagral pod wodza Guardioli (bo chcial grac u niego) i nasycil tytylami z City? wygral wszystko w Anglii wiec zostala LM, w krotkim terminie pewnie ma wieksze szanse na nia z City, ale u nas przyjdzie w roli zastepcy Robbery i z szansa zostania liderem, jako ze jest Niemcem czekaja go ogromne kontrakty reklamowe a i pewnie kase dostanie taka sama lub lepsza niz moze dac City
ciezka decyzja ale mysle ze Bayern to dobry kierunek w dobrym czasie, fajnie jakby przyszedl, Coman i Gnabry sa dwie polki nizej
02.06.2019 18:33
@nyy32 plotki o Barcelonie byly w momencie gdy z nami negocjowal - zwykla gra agentow ktorzy majac dobre relacje z klubami tak podbijaja stawki, dzieki temu gosc ktory zanotowal przecietny sezon w Schalke dostal 12mln rocznie i o ile pamietam 10mln za podpis (czy nawet wiecej?)
tymczasem Rabiot ktory pokazywla gre na dosc dobrym poziomie (na pewno lepsza niz Goretzka w Schalke) ma dostac 170k + niecale 5mln za podpis (czyli mniej niz Leon), jesli nie wypali to nigdy go nie sprzedamy albo bedziemy doplacac do tygodniowki (case Boatenga i polowy Manchesteru)
02.06.2019 17:05
co ciekawe Rode i Rudy byli dlugo uznawani za fajnych grajkow bo sporo biegali :D Goretzka ma inna ceche, czasem strzela ale nawet jesli biega to byle tak zeby sie nie pokazac do gry - to jest skandal ze w srodku pola krolem jest rezerwowy z Barcy ktory nigdy nie przeskoczyl wlasnie takiego poziomu (rezerwowego z topowego klubu). To jest taki fajny sidekick ktory w mocnej lini bedzie dobrze wspieral i tyle, nawet Pep na kluczowej pozycji wolal Xabiego czy Lahma a to juz chyba sporo mowi o jego poziomie,
jego kariera wyglada mniej wiecej jak jego 1 meczu u nas, strzelil fajna bramke w debiucie ktora przykryla slabiutki mecz
chociaz wroc... ostatnio niczym nie przykrywa zwyczajnie przecietnych wystepow, nawet moj dziadek ma juz dosc jego podan do tylu
02.06.2019 16:49
@DonJupp4ever znowu pali azbest, najpierw uwziął się na Guardiola teraz z jakiegoś powodu wymyśla stosy bzdur na temat Vidala. Już myślałem że się trochę ogarnąłeś ale jak piszesz o 35 latach, o tym że to był słaby piłkarz i że zarabiał 12mln to...
w sumie robisz dobrą robotę bo może ludzie przestaną karmić trolla:D
Vidal to był gość który brał grę na siebie, świetny box-to-box który nie tylko potrafił jak Goretzka czasem strzelić ale wystawiał się do gry i umiał potraktować barkiem jeśli ktoś wyskakiwał do naszych.
A takim jak @nyy32 gratuluje poczucia humoru i idiotycznych teorii o trenerze którzy najwyraźniej został zatrudniony w Bayernie z przypadku:DDD
no ale rozumiem że jesteś jeszcze dzieckiem i jeśli kiedyś zdarzy się cud i pójdziesz do pracy w firmie na poziomie światowym która wymaga czegoś więcej niż bycia na czas i nabicia na kasę zamówienia to zrozumiesz może jak wygląda proces rekrutacji, rozmowa kwalifikacyjna (z reguły kilkanaście + poważna prezentacja) i jak podejmuje się takie decyzje
02.06.2019 16:12
dolozyla zmiana van buytena ktoregoJupp chcial pozegnac co wplynelo na organizacje w obronie + nie mielismy na boisku Mullera, to byl idiotyczny ruch wynikajacy z pychy i zostalismy ukarani
01.06.2019 23:49
@DieRoten no akurat ten final idzie na konto Juppa
01.06.2019 23:40
trzeba przyznac ze Liverpoolowi sie 'nalezalo' bo zrobili w ostatnich latach ogromny postep ale.... tak samo Totki i szkoda ze jednak Pochettino nie wzniosl pucharu, choc i tak robi wspaniala robote
to nie byl zly mecz, ale nie byl tez porywajacy - oba zespoly moze za dobrze sie znaja, Kloppa nie lubie ale gratulacje bo choc wydal 500mln zeby to zdobyc to jednak maja puchar i w ostatnich 3 latach pokazali prawdziwa rzadze - dokladnie to czego brakuje naszym (poza niestety umiejetnosciami)
01.06.2019 23:15
dobry mecz ligowy, Liverpool nie porwal serc ale dla ich kibicow wazne bedzie ze w koncu wygrali
Totki zyskaly serca ale odejda z nczym, Pochettino to swietny trener jedyny na dzis obok Pepa dla ktorego powinnismy zrobic wiele
Klopp? czy wygrywa czy przegrywa nic nie zmienia, gosc od przytulania i usmiechow na konfach, mam nadzieje ze za to wszystko co o nas mowil nigdy nie zawita na Saebener
Edytowano : 2019-06-01 22:34:08
tzn trzymam kciuki zeby Totki jednak odwrocily losy :)
01.06.2019 22:32
Son wyrósł jednak na fajnego grajka
01.06.2019 22:18
@JazGod
te przepisy nie
obowi
zuja
w tym meczu
01.06.2019 21:53
wiersze Jazgota o sedziach za 3... 2...
niech mi ktos wytlumaczy jak mozna robic akapit po "i" ??? :DDD
01.06.2019 21:14
pilka najpierw odbila sie od barku, gdyby reka byla przy ciele odbila by sie tak samo, nikt by nie robil afery gdyby karnego nie bylo, no ale jest jak jest troche szkoda widowiska bo Liverpool raczej tego nie spierdoli chyba :D
Klopp bedzie spelniony, wiec co jesli Kovac nie da rady za rok do nas? meh
01.06.2019 21:11
Scholl wielka legenda omg...
Edytowano : 2019-06-01 18:07:51
co za bzdura
01.06.2019 18:07