DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoven Strona 108

jak najbardziej ciesze sie z transferu :) bardzo liczylem ze pozyskamu Upamecano i uwazam to za swietny ruch

Edytowano : 2021-02-18 01:08:06

@man Utd NIGDY nie mialo dyrektora sportowego oraz nigdy nie chwalilem Barcelony za giga-transfery

18.02.2021 01:07

Tak przy okazji polityki transferowej Barcelony jako przykładu fatalnej: ich kibice też byli krótkowzroczni i chwalili wszystko dopóki nie obudzili się z ręką w nocniku. Dlaczego Barca to transfy przykład? bo tam też amatorami sportowymi vel dyrektorami zostawali byli piłkarze których sukcesami podobnie jak Hasana było bycie piłkarzem klubu, a nie realne dokonania po karierze sportowej (lub choćby wykształcenie). Dzięki bogom Lucas, Pavard i Upamecano mieli klauzule kto wie czy nie skończyłoby się jak z Odoi czy Sane (którego pamiętajmy kupiono rok za późno).

Tam wczoraj żeby gonić wynik wyszedł Brejtwejt u nas by w razie czego wyszedłby Czupo-Moting. Sarr czy Roca to w sumie lepiej żeby nie wychodzili....

17.02.2021 20:26

@bayern1987dwa Camavinga to nie jest hype, ona ma staty jak najlepszy pomocnik w lidze

https://tribuna.com/en/realmadrid/news/2020-04-11-camavingas-defensive-superiority-nearing-casemiros-levels-broken-down-in-4-key-stats/
https://medium.com/@rcs88/eduardo-camavinga-scouting-profile-66c8f54fb6f9
https://totalfootballanalysis.com/article/tactical-analysis-eduardo-camavinga-scout-report-tactics

Edytowano : 2021-02-16 13:58:54

@Mati to nie maja pojecia o czym mowia :)

16.02.2021 13:58

@tapczan chyba nie wiesz co znaczy populista skoro zarzucasz ze ja nim jestem ;) no ale nie 1 raz piszesz rzeczy ktorych nie rozumiesz bo nizej sam sie zaorales przy okzji wykazujc ignorancja w sprawach finansow klubow

@Edmund fajnie fajnie, tylko ze cala ta wypwoiedz moze i by sie trzymala kupy gdybym faktycznie tak pisal a nie Ty bys wmawial co mialbym pisac - bo narazie ledwo trzyma sie na zalozeniu ze siedzisz mi w glowie - poza tym powtorze; transfer Upamecano to swietny ruch i za to brawa dla zarzadu (bo przeciez nie Hasana ktory nie odpowiada za transfery powyzej 25mln co sam podkreslales broniac wtopy z Lucasem :)) ale niepotrzebnie popuscil w mediach przed PODPISANIEM i oficjalka, a dwa - nie ma powodu zeby do ekstra zachwytow skoro wplacono klauzule i nie wynegocjowano ani grosza mniej - jak narazie nasz dyrektor sportowy jeszcze sie nie wykazal negocjujac kwoty odstepnego chyba ze in minus oddajac Thiago w dogodnej ratce do Liverpoolu za grosze

16.02.2021 13:28

gracz któremu kończy się umowa jest rpzede wszystkim skoncentrowany na tym żeby nie przydarzyła mu się kontuzja

16.02.2021 13:16

nie hejtujcie, Hasan mu sie dlugo przygladal :D

15.02.2021 21:45

Panowie skonczcie hejtowac, przeciez Sarr to swietny transfer, Hasan mu sie dlugo przygladal a on jest nieomylny, walczyl o niego do ostatniego dnia okienka - na pewno odpali, trzeba mu tylko dac 2 sezony jak Lucasowi ktoremu Rekin tez sie dlugo przygladal.

PS W monachium ponoc matki boja sie wychodzic z dziecmi na ulice w obawie ze Hasan na nie spojrzy i wyrosna na ciamajdy

15.02.2021 21:33

@Edmund ale rozumiesz ze podajesz przyklad na to ze ktos nie wygral wyscigu chociaz nie bral w nim udzialu? :D

Edytowano : 2021-02-15 20:50:10

@tapczan, no czekaj czekaj - haha smieszny jestes; przeciez ja wlasnie zarzut robilem z tego ze nie umiemy drogo sprzedac i kupujemy dziadow (co jest strata pieniedzy) a nie ze staramy sie kupic tanio - podwojny standard wlasnei zaprezentowales piszac ze Liverpool dziady bo nie maja kasy a Bayern geniusze bo nie maja kasy

Edytowano : 2021-02-15 20:51:21

@Edmund, zobacz sobie gdzie Liverpool byl w rankingach przychodow i jakich pilkarzy sprowadzal przed Ewardsem - juz wiele razy pokazales ze nie rozumiesz co to strategia ale nie oceniaj po 1 okienku tylko spojrz szerzej

15.02.2021 20:48

jak to bylo?

@Edmund ale to Ty dzwonisz :)

przeciez to Ty podales przyklady tych klubo w kontekscie Upamecano nie ja :D

Edytowano : 2021-02-15 00:07:52

@tapczan no widzisz, tu i tam zgrywasz eksperta a co roku publikowane sa zestawienia klubow z najwiekszymi przychodami - przesledz sobie ostatnie 20 lat; zobaczysz ze Liverpool jest daleko w tyle - chociaz w ostatnich latach dzieki FSG i sukcesom sportowym sporo nadrobili to nadal sa sporo za nami w tej kwestii

i zabawne ze wysmiewasz Liverpool za brak kasy a gloryfikujesz nasze darmowe transfery bo kasa tez pusta - czyli Bayern tez fatalnie zarzadzany?

15.02.2021 00:03

@Edmund liverpool nie ma kasy i wzial kabaka a chelsea obecnie ma nowego trenera i dopiero planuje kadre - pomysl troche zanim napiszesz 'argument'

co o kwoty za Upamecano - przeciez nie wynegocjowalismy ani euro mniej, po prostu wplacono klauzule

14.02.2021 19:36

@Edmund skoncz juz te zaczepne dopowiedzonka w stylu ze na cos liczylem

to ze mozna nie znaczy ze trzeba a tym bardziej wypada

nie pierwszy raz Hasan wykazal sie amatorka w kontaktach z mediami, no ale co by nie robil to bedziesz go bronil

14.02.2021 19:27

@tapczan jak zwykle jestes w formie, jak to bylo? 'nie wiedzialem ze odpadlismy z lLM' kto pisal ze zly transfer? skoncz juz z tym hiperbolizowaniem - wymyslasz wiatraki z ktorymi walczysz

jest dyskusja o tym jakiego typu mamy obroncow - jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz

Edytowano : 2021-02-14 19:11:17

@Edmund ty tez w formie, krytyka nie dotyczy transferu tylko ogloszenia PRZED podpisami o oficjalka

14.02.2021 19:09

@Moe raczej nie bedzie tez mial duzego wyboru bo wszyscy nasi obroncy dobrze czuja sie tylko z prawej strony - przy czym jak pisalem nizej zarowno Lucas jak i Upamecano lubia grac agresywnie i wychodzic do przodu a dwoma takimi obroncami sie nie gra nie bez powodu

14.02.2021 17:42

@tapczan czemu uciec? w Niemczech nikogo nie stac na niego nawet jesli obnizy wymagania, a na wyspach juz gral

14.02.2021 16:24

Boa juz podobno dogadal sie z Chelsea.

Upamecano ogolnie super transfer bo chyba najlepszy dostepny na rynku obronca.

Lucas - Upamecano to raczej srodek na przyszly sezon - oczywiscie na papierze. Dwoch obroncow o roznych warunkach fizycznych ale lubiacych wychodzic do przodu i grac na ryzyku - zdecydowanie nie jest to idealna para pod wzgledem stylu gry.

Jesli przyjac ze przyjdzie ktos na prawa strone (Aarons? Lamptey?) to mamy Tanguya, Pavarda i Sule - wszyscy grajacy po prawej stronie boiska. Odejsc musza Boa i Sarr. Nie mamy za bardzo pilkarza ktory czulby sie dobrze po lewej stronie (na srodku).

14.02.2021 16:11

@admin moze gdybys mnie nie zablokowal nie musialbym pytac w komentarzach dlaczego usuwasz moje posty :)

Edytowano : 2021-02-14 15:46:19

odblokuj mnie bo chcialbym jednak o cos zapytac

14.02.2021 15:45

nie oglasza sie transferow przed podpisaniem, Hasan nie ogl wytrzymac i popuscil

@Reeken89 standardowy tekst admina czyli zaraz zacznie Ci usuwac posty i dawac ostrzezenia

do admin (jako ze mnie jakze profesjonalnie jako administrator strony zablokowales): ogarnij sie z ostrzezeniami za 'stawianie redakcji w zlym swietle' - nie moge napisac o tym ze moje posty sa usuwane i byle co dostaje ostrzezenia? wiesz co to cenzura? nie usuwaj i nie wal ostrzezen za byle o tylko dlatego ze sie ze mna nie zgadzasz to jest chore

Edytowano : 2021-02-14 15:35:42

@reeken no widzisz ja nie moge miec takiego zdania o Hasanie bo jestem za to karany na kazdym kroku ostrzezeniem

Edytowano : 2021-02-14 15:36:29

a jak o tym pisze to jestem ponownie karany za 'stawianie redakcji w zlym swietle'

...

14.02.2021 15:34

@Edmund odpusc sobie puste gadki o jakiejs tezie bo ja rownie dobrze moge napisac ze masz plakat Hasana nad lozkiem do ktorego sie modlisz rano i wieczorem na to samo wychodzi

fakty sa takie:
nie potwierdzono transferu, nie ma oficjalki, trener druzyny przeciwnej mowi ze nic nie wie, nasz dyrektor sportowy (nie 1 raz) pepla

jedyne co Brazzo zrobil przy tym tansferze to go nie spie**** bo wplacono klauzule

13.02.2021 17:26

@Edmund Twoja argumentacja przypomina te z kawalu ktory konczy sie "a u Was bija murzynow", rozmawiamy o Bayernie nie Chelsea

13.02.2021 15:03

@Edmund gowno mnie obchodzi Lampard.

Widze natomoast ze masz dyzur i nie mozesz darowac sobie okazji zeby Hasana bronic. Dowalic? piszac to sam przyznajesz poniekad ze jest czym. nie podalem przyklad; czy umowa jest PODPISANA? jesli tak to kluby pownny wydac oswiadczenia - czego Ty bronisz? peplania przed podpisaniem umowy?

13.02.2021 14:49

@misza no tak bo np Uli Hoeness konsultowal ze pojedzie po Bernacie a nie chlapnal glupoty. Hasan o ile wiem powiedzial ze transfer jest dogadany a nie wszystko PODPISANE.

z reguly jak dwie firmy zawieraja umowe to umawiaja i publikuja oswiadczenia (oficjalki), a takze np informuja pracownikow, Hasan znowu puscil baka chwalac sie ze udalo mu sie wplacic klauzule

− Nie, nie mogę tego wszystkiego potwierdzić. Właśnie rozegraliśmy mecz w Bundeslidze. Jeśli Bayern potwierdził to 20 minut przed naszym meczem, to ich należy o to spytać − stwierdził Julian Nagelsmann.

13.02.2021 14:35

@Pir5 dzieki ale jak widzisz wpisy o tym jakim amatorem jest Hasan sa CENZUROWANE :D

takze uwazaj na siebie ;) Gute chyba dolaczysz do administracji :D wiec pamietajcie zeby nie narzekac na Rekina Hasana bo jest to tutaj karane :))))))))))) piszcie tylko o tym jakie zajebiste zrobil transfery w ostatnim dniu okienka o pilkarzy o ktorych bila sie cala europa

08.02.2021 18:32

xd

29.01.2021 17:00

to skoro nie ma takiej druzyny to znaczy ze stosujesz pusty i nieuzywalny termin - zatem nie ma w ogole o czym gadac wiec po co mowisz o alpinistach ktorzy zdobyli 15 tysiecznik skoro nie ma 15 tysiecnzikow?

Edytowano : 2021-01-29 16:04:42

wygranie wszystkiego na krajowych podworku i 3x polfinal oraz bycie postrachem w europie to dla Ciebe nie jest dominacja :)

real wygrywajacy 3x LM tez nie dominacja bo nie wygrali wszystkieg u siebie i nie byli stawiani w roli faworytow tylko sie slizgali


aha :))))))))))

29.01.2021 16:02

@Edmund Liverpool rok przed wygraniem LM i w roku wygrania LM, Barcelona Pepa a potem Luisa Enrique, United Fergusona, Real Zidana (Mourinho niestety nie wygral LM ale byli blisko), Bayern Pepa - to byly druzyny tkore dominowaly przez wiecej niz 1 sezon bedac absolutnym postrachem (no moze poza Realem Zidana:)) i zdecydowanym faworytem do kazdego tytulu o ktory graly

29.01.2021 13:33

@Simon89 byl podany xG % w trakcie transmisji

25.01.2021 18:22

Lecimy z ocenami!

Goretzka - 2 proby wymuszenia jedenastki
Sane - czesto brakowalo go na skrzydle
Boateng - dzis jego znak firmowy czyli dlugie zagrania z obrony bardzo niecelne
Lewy - 12% szans na bramke

Neuer - 3/5 - Nie był dziś poważnie zatrudniony przy żadnej akcji i nie miał okazji się wykazać.
Davies - 3/5 - stracił swoją dynamikę i nie jets mu tak łatwo naprawiać błędy, których nie wyeliminował. Szczęśliwie Schalke nie potrafiło ich wykorzystać.
Alaba - 4/5 - nie był poddany próbom ale też nie wyglądał jak filar. Bramka podwyższa notę.
Boateng - 3/5 - mecz bez historii chociaż jego znak firmowy czyli długie zagrania z obrony dość niecelne.
Sule - 3/5 - nie do przejścia dla tak marnego przeciwnika
Goretzka - 2/5 - jego strzały z dystansu dziś tak samo fatalne jak próby wymuszenia 11-stki. Nie zaliczył żadnego dobrego podania do przodu a Kimmich znów był osamotniony w środku pola.
Kimmich - 4/5 - to niepokojące jak bardzo Bayern zależy od jednego piłkarza. Dwa świetne podania z prawej strony boiska i kontrola piłki.
Sane - 2/5 - niesamowita technika na którą pięknie się patrzy ale fatalna praca w obronie. Musi nauczyć się grać a nie popisywać.
Muller - jak zawsze cięzko pracuje i Bayern może nan im polegać.
Gnabry - 1/5 - niby prowadził piłkę do przodu, niby brał udział w akcji, ale obecnie przypomina Jessiego Lingarda. Kolejny słaby mecz w którym tylko jest na boisku.
Lewandowski - 4/5 - sporo pracy z przodu i sprytna druga bramka przy której miał tylko 12% szans
Musiala - 3/5 - był na boisku
Coman - 3/5 - był na boisku
Lucas - 3/5 - był na boisku
Chuopo-Moting - 2/5 - niestety był na boisku

Flick - 3/5 - Najgorsza drużyna w Bundeslidze nie wyglądała na tle Bayernu tak źle - zabrakło nieco odwagi i wiary. Kolejny raz Once de gala i identyczne rozwiązania taktyczne. Powinien wytłumaczyć kibicom dlaczego Lucas nie gra w podstawie.

25.01.2021 17:49

jak napisalem ze Allan poszedl do Evertonu to zostalem zjechany za propozycje takiego grajka bo slaby i poszedl do slabego klubu ;)

20.01.2021 12:10

@tapczan to ja skontruje: jak Thiago byl u nas to przesadzano z tym jaki jest dobry - jak odszedl to nagle jest slabiutki i niepotrzebny

a moze prawda jest po srodku?

20.01.2021 12:10

@tapczan za Klinsmanna gra wygladala jak teraz albo i gorzej. Za Kovaca sorry ale Coman potrafil miec w 1 polowie 10 sytuacji gdzie mial miejsce na skryzdle i wystraczylo wrzucic. To ze mial miejsce nie bylo przypadkowe bo bardzo fajnie rozciagalismy gre. Kontry tez kosowalismy niezle trzymajac strukture w obronie.

Kovac polegl na realizowaniu planu na kadre zarzadu tj Tolisso w srodku (razem z Goretzka tworzyli gigantyczne dziury) i nie umial pomoc nawet Thiago na 6 (ktory swoja droga tez zalczyl pare fatalych meczow) oraz Pavardem na srodku ktory co mecz zawalal bramke. Nie mial tez pomyslu na bedace w fatalnej formie Tomka a Tomek na lawce = trener out.

19.01.2021 09:53

@tapczan czy Kovac mial normalny? odejscie Robbery, ogromny dolek Mullera, sezon pod znakiem przebudowy pod przy braku wzmocnien, brak wsparcia od zarzadu rowniez w mediach - mimo wszstkie dowiozl dublet a w LM chociaz odpadlismy z Liverpoolem to mecze nie byly wcale jednostronne

I sorry ale covidowe wymowki sie skonczyly - jestesmy po przerwie zimowej.

19.01.2021 07:05

Kovac polegl bo forsowal plan zarzadu i gral w srodku Goretzka i Tolisso a w obronie tez Pavard Hummels (potem Boa). Paard co mecz robil babola i oddawal bramke a Hummels rowniez czesto sabotowal druzyne.

W ataku byl Gnabry i Coman ktorzy jak grali wszyscy widza - nieskutecznie i a Gnabry totalnie bez walki. Przeciez za Niko my mielismy pase pilek na skrzydle ktore wystarczylo dobrze wrzucic zeby zrobic zagrozenie. Akcji mielismy mnostwo nie bylo ostatniego podania.

Odsunal majacego wtedy fatalna forme (i to od ponad roku bo juz od czasu przyjscia Carlo) Mullera - zreszta slusznie - i sie zaczely jazdy.

Zabraklo mu troche skilli interpersonalnych ale nawet Carlo ktory ma je legenarne przegral z Tomkiem na lawce. Flick nie bawil sie w przebudowe tylko ustawil pilkarzy na ich najlepszych pozycjach i przywrocil Tomka do skladu co momentalnie poprawilo nastroje i chlopakom zachcialo sie biegac - potem korona i przygotowanie sie na maraton a'la mundial co sie udalo.

W tym roku wyglada to juz gorzej niz za Kovaca...

18.01.2021 18:33

@dzordan co? :D Camavinga ma kosztowac 80mln czy tam minimum 50, francuz ma najlepsze staty w lidze jesli chodzi o odbiory i jakies kosmiczne inne liczby

gdzie on a gdzie Dantas ktory w wieku 20 lat nie ma zadnego meczu na poziomie 1 ligi...

11.01.2021 17:21

@admin ale Ty masz potrzebe robic z Hasana herosa :D

ale odpowiem: wbrew Twojemu pragnieniu aby Hasan byl geniuszem scoutingu, Davies nie jest odkryciem bo po eksplozji jego talentu byly wywiady z roznymi ludzmi ze swiata futbolu i wynika z nich jasno ze o Daviesie slyszala cala premierleague oraz francja tylko:

a) mialby male szanse dostac pozwolenie na prace
b) byl bardzo drogi (obecnie 7 najdrozszy transfer w MLS w zasadzie z niewielka roznica od 4)

scout United mowil ze wysylal setki raportow i polecal pilkarza - po prostu w United nikt sie mlodymi nie przejmowal, dyrektor z Evertonu powiedzial wprost ze to dla nich za duza kasa

Davies nie jest zadnym odkryciem tylko byl ogromnym ryzykiem. Narazie zobaczymy co z niego bedzie ba juz widac ze przeciwnicy wiedza jak gra i jest mu duzo ciezej. Przypomne ze Hasan DLUGO OBSERWOWAL Sarra :))))))))

11.01.2021 15:23

@GuteSpiele wierzysz mediom i nie wierzysz w jednym poscie IKSDE

11.01.2021 15:11

ruchy swiadczace o dlugoterminowej wizji i strategicznym umysle Hasana:

- sciagniecie 4 ogorkoch w ostatni dzien(!!!) okienka conajmniej jakby sie bilo o nich pol europy
- sciagniecie w zime ogorka z Realu i targowanie sie o (i tak rzucone na koniec) 5 mln o Desta (zamiast kupienia Desta juz w zimie)
- przedluzanie kontraktow dopiero rok przed koncem umow co ostatecznie doprowadzilo Thiago do zmiany zdania w ostatniej chwili i patowej sytuacji z Alaba
- olanie agenta Perisica kiedy byl na AA po to zeby wstydliwie wynajac Branchiniego aby dopial transfer Perisica
- forsowanie zakupu kontuzjowanego Lucasa za 80mln i pensja 12mln ktory rok sie leczyl a teraz grzeje lawke
- zostanie z reka w nocniku po kontuzji Sane
- gadanie glupot w mediach o Odoi i Wernerze

11.01.2021 13:10

@Ivan7 przede wszytskim wiele mowi fakt ze ma 20 i 0 meczow w 1 druzynie

11.01.2021 12:45

widze ze cenzura usunela mojego posta z dlugo lista wtop Hasana ktore buduja ten nasz wizerunek na przyszlosc :)

Edytowano : 2021-01-11 12:08:10

nie wiem czemu nie bylo niczego obrazliwego, po prostu lista wydarzne ktore z pewnoscia nie wplywaja dobrze na wizerunek klubu

11.01.2021 12:03

Najlepszym nastepca Karla byly Rangnick

11.01.2021 07:56

a kim Ty chcesz grac to 4-3-3? Leon tak samo jak i Muller (Muller od biedy w 3 z przodu ale jak Tomek gra gdy nie siedzimy wysoko pokazuja ostatnie mecze) sie nie nadaja a Roca i Tolisso pasuja tylko profilem a nie umiejetnosci w 4-3-3, dodatkowo obecnie nasz najlepszy skrzydlowy Coman tez nie za bardzo bo on najlepiej gdy gra przy lini

11.01.2021 07:45

Zahavi mu co rano powtarza JESTES ZYWCIEZCOM

niezle pranie mozgu, wstyd ze chlopak nie ma samorefleksji

11.01.2021 07:16

@admin a skad zalozenie ze by nie chcial?

zreszta nadal nie rozumiesz tego co przy okazji dyskusji o Alabie i Thiago jest mowione; nie o to czy udaloby sie go ktoregos sprzedac tylko ze klub mogl (i powinien) wiedziec wiecej, wczesniej i dac sobie opcje oraz wiecej czasu

a przy okazji wygladac powazniej

10.01.2021 18:43

@DonJupp4ever przeczytaj jeszcze raz :)

10.01.2021 16:03

a - czyli dyrektor sportowy ktory bierze gruba kase i jest czlonkiem zarzadu nie ma nic do powiedzenia - bo w innych klubach. dyrektorzy sportowi sa wazniejsi od CEO i dzialaja bez ustalania czegokolwiek z przelozonym :)

dodam jeszcze ze karl nigdy nie mial ambicji zeby sie bawic w dyrektora sportowego - wiec co? wina tuska czy uliego?

10.01.2021 08:03

Panowie, Flick gra jedna taktyka bo nie mamy na lawce nikogo kto pozwolilby ja zmienic - do 4-3-3 czy 4-1-4-1 czy nawet 4-4-2 trzeba wiecej graczy potrafiacych cos w defensywie czy drugiego napastnika i nie ma miejsca dla Leona. DO gry 3 broncami trzeba wahadel (mamy jedno) i rowniez bardziej odpowiedzialnych taktycznie defensywnych graczy. Po prostu NIE MA KIM grac inaczej

10.01.2021 06:04

ktos mi wytlumaczy o co chodzi? :D

09.01.2021 21:01

@KingWizard ja rozumiem jakas dygresja krotka dyskusja, itp. sam to praktykowalem i jak mowie jestem daleki od wyganiania ale...

kilkanascie dluuuuugich postow (i gownoburze) czy pisanie o skokach pod praktycznie KAZDYM postem to chyba lekka przesada?

09.01.2021 20:53

@FanGraczyBayern moze dlatego ze wczoraj bylo 50 postow o skokach - nie lubie 'wyganiania; ludzi bo czasem z malego offtopu mozna wyciagnac cos fajnego ale sa strony o skokach, mozna zalozyc grupe na whatsappie - mnie np ten sport totalnie nie interesuje ledwo wiem kto to Stoch i wku*** mnie jak musze ciagle o tym czytac czy scrolowac dyskusje na 20 postow

09.01.2021 20:42

@Marton zrodlo dla tych 15mln? Totki daly za niego 30 (ponoc +10 w bonusach) euro - na wyspach sie lapali za glowe, nawet wiedzac ze bedzie to zolnierz Mourinho

Edytowano : 2021-01-09 16:35:03

moze by byla kasa na transfery gdyby dyrektor sportowy nie uczyl sie zawodu na sali operacyjnej i sprzedal chociaz jednego z dwojki Alaba/Thiago za rozsadne pieniadze

09.01.2021 16:33

@Pir5 wiele razy probowal ale nic z jego dryblingow nie wychodzilo przez co tracil pilke lub odgrywal do tylu - dodatkowo haniebne zachowanie po straconej pilce gdzie zwyczajnie stanal, nie zrobil niczego by zasluzyc na wiecej

@tapczan wrzucilem do jednego wora bo obaj dzis slabo, Kimmich jak zywkle nieco lepiej jesli chodzi o kontrole pilki ale w gruncie rzeczy tez slaby mecz, Leon mimo wszystko strzelil waznego gola - i sumarycznie sie zrownowazylo


swoja droga zastanawiajace bo jak zawsze zarucacie mi olbrzymia niesprawiedliwosc gdy rozmawiamy to po raz kolejny po wystawieniu ocen z opisem widze spora zgodnosc :D

09.01.2021 16:29

@GuteSpiele moze w koncu Ci zablokowali mozliwosc za te absurdalne oceny ktore wystawiasz; jednemu w nacjonalstycznej solidarnosci drugiemu z jakiegos niezrozumialego uwielbienia (Coman)

Obiecalem oceniac (niemiecka skala) po meczach wraz z opisem wiec lecimy:

Manuel Neuer - 5 - nie zrobil niczego przy straconych bramkach rowniez tych ze spalonego. Zaliczyl niechlubna serie i wlasny rekord w serii kolejnych meczow ze stracona bramka. Koledzy w obronie mu nie pomagaja.

Sule - 6 - poza bezposrednimi bledami prowadzacymi do straty 2 bramek wygladal najlepiej w bloku defensywmym. Za sytuacje w ktorej probowal zlapac pilkarza Gladbach na spalonym nie mozna go az tak winic bo musialo to byc polecenie trenera - minimalny blad jets jednak kosztowny.

Alaba - 6 - przy 3 bramce powinien byc blizej Neuehausa i uniemozliwic mu oddanie precyzyjnego strzalu. Jako srodkowy obronca wspolwinny tragicznej gry defensywy w tym meczu. Niezrozumiala pozycja w pierwszej 11 szczegolnie wobec nieuhronnego odejscia i Lucasa siedzacego na lawce.

Davies - 5 - bez bezposrednich bledow z tylu ale w niczym nie pomogl ani kolegom w obronie ani z przodu. Trzeba zapomniec o swietnej formie z zeszlego sezonu oparta glownie o niesamowita szybkosc i zaczac myslec jak pracowac nad obecna.

Goretzka & Kimmich - 5 - trudno ocenic pomoc w tym meczu, wydaje sie ze robili co mogli ale elektryczna obrona siedziala im w glowach. Nie kontrolowalismy jednak meczu poza momentami ale trzeba pamietac ze Gladbach nie mialo planu byc caly czas przy pilce i robilo swoje. Zbyt wiele pilek do napastnikow zostalo zagranych ze strefy za ktora byli odpowiedzialni zeby wystawic wyzsza ocene. Ocena taka sama; Leon z golem a Kimmich jak zwykle wiecej pod gra. Sumarycznie jednak obaj slabo.

Costa - 6 - tragiczna forma ktora nie dziwi bo tak samo prezentowal sie w Juventusie. Kompletnie nic nie wnosi i trudno uwierzyc zeby Musiala czy Maier dali mniej.

Sane - 6 - probowal; wchodzil w pojedynki ktore niespecjalnie mu wychodzily, stracil pilke i stanal w miejscu dreptajac przez co stracilismy gola. Kolejny fatalny wystep

Muller - 5 - pilkarz ktory wyglada lepiej gdy Bayern ma kontrole, kiedy nie ma kontroli w srodku Muller 'tylko' biega. Dzis nie dal wiele z przodu.

Lewy - 4 - gol z karnego i ruch z przodu ale to za malo. Jesli jednak pomoc nie jest w stanie miec kontroli nad meczem napastnik zawsze bedzie niewidoczny. Dzis nic nie daly rowniez skrzydla.

Coman - 4 - wszedl i probowal ale co z tego? Nic mu sie nie udalo. Bez wiekszych bledow czy groznych strat.

Flick - 5 - nie mozna za wszystko winic trenera, szczegolnie za fatalne bledy indywidualne ale mozna i trzeba za wiele. Hansi pije piwo ktore sam wazy - ciagle stawianie na Alabe ktory zasluguje na trybuny jest niezrozumiale - chyba ze pilkarz za 80mln jest AZ TAK slaby i fatalnie trenuje. W takim jednak wypadku powinien grac duet Boa - Alaba. Nie potrafil jednak wplynac na zespol i nie dokonal zadnych roszad taktycznych. Martwi totalny brak zaufania do lawki, ale w takim razie nalezy postawic sie w mediach. Na dzis wiemy ze trenerowi wszystko odpowiada i w takim przypadku traktowac to nalezy jako przyznanie sie do winy.

Edytowano : 2021-01-09 08:54:22

zapomnialem o jednym :)

Pavard - 6 - robil wszystko zeby nie zasluzyc na wyzsza ocene. Kolejny tragiczny mecz francuza.

Edytowano : 2021-01-09 08:54:22

zapomnialem o jednym :)

Pavard - 6 - robil wszystko zeby nie zasluzyc na wyzsza ocene. Kolejny tragiczny mecz francuza.

09.01.2021 08:53

@Arkady142 Bayern tak nigdy nie dzialal dlatego 2 razy zwalniano Juppa a 3 raz pozegnano sie z nim przedwczesnie bez entymentow gdy do wyciagniecia byl Pep. Uli zrobil to co robia top managerowie w wielu firmach (czy np polititycy dlatego tyle mozn przeczytac o walkach Morawieckiego i Ziobry czego efektem jest czyi koledzy obejmuja stanowiska prezesow w spolkach skarby panstwa) obejmujac stanowisko non-executive (rada nadzorcza, itp) czyli 'obsadzil' swoimi; Kovacem i Hasanem.

Na Kovaca spadly wszystkie pomyje bo efekty pracy trenera widac szybciej (chociaz i tak zdobyl 2 puchary). Wiekszosc tu komentujacych nie wybiega dalej niz najblizszy mecz co bylo widac chocby po ilosci kpin (to sobie zostancie dyrektorami sportowymi) kiedy z @Moe zwracalismy uwage rok temu na sytuacje kontraktowa Mullera, Neuer, Alaby i Thiago. Niestety ale jak czyjac mordka jest w TV lub gazetach to przypisuje mu sie kompetencje - a kompetencje Hasana nawet wg strony Bayernu to granie w pilke (0 o biznesie) i efekty jego tragicznej pracy dopiero nadejda (wbrew temu co sugerowal namietnie @admin LM nie rok temu nie zdobylismy dzieki Hasanowi).

W futbolu nastala moda na zatrudnianie bylych pracownikow ale srednio sprawdza sie w przypadku trenerow - czyli na stanowiskach na ktorych pilkarze przynajmniej zbieraja jakies doswiadczenia a co dopiero na stanowiskach zwiazanych z zarzadzaniem.

Obecnie prawdopodobnie najlepszym dyrektorem sportowym i tworca potegi Liverpoolu jest Michael Edards - czlowiek o umysle analitycznym a nie miesniach sportowca. Zas historia Barcelony (Zubizaretta, Abidal czy innych nazwisk jak Mihajlovic pokazuje ze nawet Ci najmadrzejsi sportowcy nie sa dobrymi managerami).

09.01.2021 01:57

@bajernowicz Ferdinand vs Vidić to imho najlepszy duet nawet jesli wlacyzc Nesta - Maldini

Byl swietny wywiad z Ferdinandem odnosnie Vidica; pieknie tam mowil o tym jak przeciwnicy grali na inna strone boiska bo zwyczajnie bali sie wejsc do strefy w ktorej gral Vidic. Byli po prostu miazdzeni.

Kazdy kto uprawial sporty fizyczne i spotkal przeciwnika ktory jest 'twardy' zarowno jesli chodzi o fizycznosc jak i wole to wie jak przerazajacy jest to przeciwnik. Masz wrazenie ze jest niezniszczalny i ze zginiesz :D

Edytowano : 2021-01-09 01:41:52

Ferdinand i Vidic*

09.01.2021 01:41

@Arkady142 oczywiscie ze nie tylko DYREKTOR TECHNICZNY Hasan jest winny - ale to on onajwyrazniej nabral zarzad ze bedzie ok bo dostal awans - Karl sie jakos nigdy w transfery specjalnie nie wtracal pozwalajac szalec Uliemu ktory bawil sie wlasnie w dyrektora sportowego. Teraz robi to Hasan z namaszczenia Heonessa. Karl albo to rozwali przed odejsciem albo zostawi majac nadzieje ze ten lekarz ktory uczy sie zawodu operujac Krola Europy jednak sie czegos nauczyl.

Edytowano : 2021-01-09 01:37:36

@Pir5 - uwazasz ze Flick jest tak glupi i zafascynowany Alaba ze nie wystawilby pilkarza za 80mln gdyby rozpierdalal wszystkich na treningach? albo chociaz za Daviesa ktory tez raczej formy nie ma?

Lucas sie dawal obiegac jak amator, wychodzil na raz (Stad przydomek Włócznia) i opuszczal pozycje zmuszajac kolegow do zmiany ustawienia - Alaba czy Davies (ten nadrabia szybkoscia) popelniaja bledy ale nie sa tak fatalni w ABC obroncy jak Lucas. Widocznie na treningach niczym sie nie wyroznia (in plus)

09.01.2021 01:34

@bajernowicz to tez - ale przeciez jest pilkarz za 80mln ktorego nie wolno mi krytykowa bo kiedys odpali xD

Edytowano : 2021-01-09 01:30:19

przegrac mecz - zdarza sie, ale takich meczow bedzie wiecej bo nie mozna grac ciagle once de gala

rok temu przygotowalismy na koncowke sezony jak na turniej (co wielu z Was podkreslalo chwalac Flicka i jego dosiwadczenie z kadry) - w tym musimy grac caly sezon napakowany jak boxing day - ale nie chodzi tylko o aspekt fiyczny (ktory akurat w taktyce Flicka jest bardzo istotny) ale rowniez przewidywalnosc

czy hansi moze zmienic formacje? czy moze wprowadzic kogos o innym profilu zeby cos zmienic? czy moze dokonac roszad bez gigantycznej straty jakosci zeby zaskoczyc przeciwnika?

NIE

zostalismy z bezzebynm (przez fizycznosc) 4-2-3-1 - przeciwnicy czuja respekt ale nie boja sie bo wiedza dokladnie czego oczekiwac i gdzie sa slabe punkty - i z meczu na mecz jak to bywa w pilce coraz lepiej je wykorzystuja. Neuer tez nie bedzie mial zawsze dnia konia a badzmy szczerzy - poza meczem z Barcelona robilismy wszystko zeby odpasc i to Manu nas ratowal (zarowno z Leyonem jak i PSG).

Ale nie winie trenera w ogole bo biedny Flick NIE MA ZADNYCH OPCJI - nie ma nawet sensownych rezerwowych zeby dac komus odpoczac. Na lawce nie ma ZADNEGO (powtarzam: ZADNEGO) pilkarza ktory moze wejsc i odmienic mecz. Coman w swojej zyciowej formie to conajwyzej polowa Riberyego. Lucas jedyne co mogly odmienic to 3 dla Gladbach poprawic na 4.

09.01.2021 01:22

Chcialbym zobaczyc wypowiedz uzytkownika @admin ktory uwaza Hasana za boga i kpi oraz wyolbrzymia kazda krytyke transferow Hasana - jednoczesnie przypisujac mu cudowne zdolnosci strategiczne a nawet zwyciestwo rok temu w LM:D

Nawet @DonJupp4ever widzi ze nie ma mamy lawki. Gdy pisalismy o tym z Moe juz rok temu wskazujac ze Ciamajdy Hasana nie pomoga zostalismy obrzuceni pomidorami.

a dzis pochwalilem Leona - czy osoby ktore wtedy bredzily o Rekinie zreflektuja sie i przyznaja ze ta ryba to Leszcz?

Edytowano : 2021-01-09 01:21:35

@Panczo taktyka jets dostosowana jak tylko sie da - nie mozesz grac inaczej niz 4-2-3-1 tym skladem

wszystko co chce grac 4-1 odpada bo Kimmich nie jest az tak dobry w defensywie zeby grac typowa '6' a jedynym tego pilkarzem jest... Roca (gracz na poziomie max Hoffenfaim czy Werderu, a dodajmy ze to bardzo oodpowiedzialna rola), 4-3-3 tez nie mozemy bo rowniez nie ma do tego pomocnikow a Coman/Sane/Costa musza grac przy lini. Nie ma tez ZADNEGO defensywnego pomocnika.

Inaczej sprawa by wygladala gdyby w kadrze byc Werner i Brozovic/Allan - wtedy mozemy grac praktycznie wszystko :)

09.01.2021 01:17

@bajernowicz obronca za 80mln ktory rok przez poltora roku albo sie leczy albo kopie po czole tak ze siedzi na lawce (zagral ledwie 4-5 przyzwoitych meczow po czym zenade z Leverkusen) zarabiajacy 12mln rocznie jest dla Ciebie 'wzmocnieniem'?????? a co on wzmocnil? budzet kardiologa do ktorego chodzi ksiegowosc?

09.01.2021 01:02

No niestety. Tak wygladaja druzyny bez srodkowego obroncy - nawet Liverpool w gazie tak wygladal. Tylko ze tam na skrzydlach biegali Salah i Mane a u nas biega Sane ktory jest cieniem samego siebie i totalnym leniem oraz Gnabry/Coman - niemiec totalnie bez formy, francuz na swoim wyzynach w koncu wspila sie na poziom Sant-Maximina z Newcastle.

Srodkowi obroncy to parodysci na czele z Dawidem Alaba ktory chce zarabiac wiecej niz Ramos co w zestawieniu z jego forma w ktorej powinien ogladac mecze z trybun wyglada komicznie.

Wiele razy pisalem o brakach Boatenga i tym ze wyglada dobrze gdy cala reszta funkcjonuje i to sie potwierdza. Sule to jednak mega rozczarowanie - w swojej szczytowej formie byl graczem na poziomie Taha i na pewno nie na Bayern a wyglada ze nie jest w stanie nawet nawiazac do swojej najlepszej formy.

Zebyscie wiedzieli kogo kupimy...

ah, no tak - zapomnialem :D juz kupilismy, pilkarze za kas wieksza od Dijka i podobna jak mega przeplacony Maguire (z ktorego mozna sie smiac ale po jego przyjsciu Man Utd stracilo 50% mniej bramek) a siedzi na lawce...

Ciamajdy Hasana nie nadaja sie do niczego, nie ma zastepcow zeby komukolwiek dac odpoczac, nie ma nikogo kto by naciskal, wielu pilkarzom zaraz koncza sie umowy - nie ma NIKOGO kogo Flick moglby wpuscic:
a) zeby dac impuls i nowa energie
b) zeby zmienic cos taktycznie

NIE MA. Nie piszcie blagam ze Jamal - chlopak potrafi fajnie zagrac ale to 18 latek bez doswiadczenia, i nawet jesli juz uwazac ze ktos taki ma nam pomoc gonic wynik to pokazuje JAK BARDZO jest zle z ta kadra.

Dzis wyszly ostatnie 3 lata tragicznych transferow.

09.01.2021 00:54

ahahahahhaha

08.01.2021 22:38

@GuteSpiele Alaba to dzis tak na 2 a Lewy to pewnie 4 co? :)

08.01.2021 22:35

Zmiany? xDDD

a kto ma wejsc? Sarr czy Czupo Moting? a moze Roca?

xDDDDDD

08.01.2021 22:19

Panowie odnosnie obrony - gdybyscie tylko wiedzieli kogo kupilismy


xD

08.01.2021 21:47

KARL PRZEPROŚ BECKENBAUERA!

Alaba spieprzaj dziadu

08.01.2021 21:40

@DonJupp4ever jakto? przeciez broniles wlasna piersia Lucasa ktory wg Ciebie jest genialnym obronca i klasowym pilkarzem

co sie stalo ze zmieniles zdanie?

08.01.2021 21:25

Sane to zaraz zejdzie... masakra, co ten chlopak robi - stracil i stoi...

08.01.2021 21:07

róbcie screeny, ale BRAWO LEON!

08.01.2021 20:58

co ten ziomek...

brawo Lewy ale tylko 1 bramka powinny być 2 więc dziś ocena max 2.5

08.01.2021 20:52

Nie rozumiem jak mozna obserwowac i podjac decyje o kupnie goscia za 80mln, ktory jest tak slaby ze nie gra gdy jest zdrowy...

nie pojmuje tego

08.01.2021 20:43

ehh, Lucas na lawce... MASAKRA! :D

08.01.2021 20:31

@Edmund :D true

Allan poszedl za mniej bo Napoli potrzebowalo $ i musieli kogos sprzedac. James na mysl o ktorym tak wiele osob mialu tu mokro tez poszedl do Evertonu ;)

07.01.2021 15:36

@Moe nie pracuja bo sciagneli pilkarzy na alibi - pol roku minelo i Roca ktory mial dawac opcje nie gra, Tolisso 3 rok kopie sie po czole, Sarr wyglada jakby musial sie zaaklimatyzowac do grania w pilke, a Chupo-Moting... no jest. Pytanie czy daje cos czego niedalby Zirkzee?

Odnosnie Roci jeszcze - sciagnieto 24 letni wieczny talent a la pawel brozek po zaliczeniu 2 slabiutkich sezonow a oddano Feina ktory m podobny profil i przynajmniej z klubem awansowal a nie spadl - czy ktos rozumiejacy mityczny umysl strategiczny Hasana moze mi to wytlumaczyc? oddajemy wychwanka ktoremu obiecywano(!) szanse i kupujemy goscia na jego poziomie lub gorszym za 9+7. ¯\_(ツ)_/¯

Oddano tez Cuisance ktory te mogl dac jakas opcje - przy cyzm tu jeszcze mozna zrozumiec ze problemem byl charakter - no ale jego przeciez tez Hasan ponoc dlugo scoutowal a charakter byl znany czego kulminacja byl fakt jak wymuszal transfer...

Wiec nie bedzie transferow - bo obciazono budzet 20mln wyrzuconymi na transfery Roci i Sarra + pensje (10mln samego Douglasa!). Nie tylko nie rozwiazano problemu zmiennikow tylko wrecz dolozono problemy bo kto odkupi od nas zaciag Ciamajd Hasana? na tym tle mozna powiedziec ze wyrzucenie (bo zadnego problemu nie rozwiazuja tylko odraczaja) tych pewnie 20mln na Coste i Choupo (kontrakt + premie) jest pozytywem jako ze maja tylko roczne kontrakty (lol)

Nie jestem fanem wypozyczej ale Brozovic bylby zbawienny, nie mowiac juz o lepszej opcji jak Allan ktory kosztowal 25mln (rok temu Napoli wolalo 60) i kosztowalby niewiele wiecej niz Roca (i raczej trudno byloby na nim stracic)

Edytowano : 2021-01-07 14:54:52

Pierwszy transferem powinien byc rozgarniety Dyrektor Sportowy z prawdziwego zdarzenia - Hasan niech siedzi w radze nadzorczej

07.01.2021 14:53

@tapczan ale podsumowujac:
- Pavard zaliczal ok mecze w Stuttgarcie
- Pavard zaliczyl dramatycznie slaby ostatni rok w VfB przyczyniajac sie do spadku klubu
- zaczal grac u nas na srodku przyczyniajac sie praktycznie co mecz do straty bramki
- u Flicka z braku opcji zostal przesunety na prawa strone gdzie zaliczyl ok sezon w momencie gdy cala druzyna miala dzien konia co... przypomina jego sytuacje na mundialu gdzie tez gral OK (zachowawczo i pryzwoicie z tylu)
- obecnie wrocil do swojego poziomu sprzed 'sezonu konia' a nawet nieco ponizej

jak pisalem ze to nie jest zawodnik na Bayern to na mnie naskakiwano a niestety zawodnik na Bayern NIE MOZE prezentowac tragicznej formy przez rok w ciagu 1,5 - rocznej obecnosci w klubie

Edytowano : 2021-01-07 14:40:40

co tydzien dzien konia*

Edytowano : 2021-01-07 14:41:22

@Murphy tak jednonozny pilkarz jak Lucas nie moze grac na prawej

07.01.2021 14:40

@FanGraczyBayern Hansi nie jest jak Mourinho tylko jak Pep, ktory chcial miec 100 Dante. Narazie jest jakis przeciez ze rzekomo na pozytywna opinie a drugi mowi ze Kimmich zagra na prawej. Nie ma szans zeby Hansi dal Sarra na prawa w waznym meczu. Predzej tam zagra Boa lub Sule (bo Kimmich wobec pozbycia sie Thiago jest konieczny w srodku).

Lucasa tez chwalil a jest przyspawany do lawki...

07.01.2021 11:33

goscia za 80mln posadzil robiacy co mecz babola i z konczacym sie kontraktem Alaba...

07.01.2021 11:30

Kompletnie nie zasluguje na 1 sklad ale sytuacja kadrowa jest jaka jest. No i juz chyba wole Gnabryego bez formy niz Douglasa...

07.01.2021 08:18

Jechano po Lampteyu ze glupi pomysl.

Omar Richards - Tariq Lamptey
22 vs 20 lat
Statystyki w Championship vs Premierleague:
21 meczów 0 goli 0 asyst - 11 meczów 1 gol 3 asysty

Dodajmy jednak ze Tariq to prawy defensor(ktorego potrzebujemy) a Omar... lewy.

Yyy? #aleocochodzi

07.01.2021 08:16

Panowie ja rozumiem troche offtopu ale chyba przesadziliscie...

W dodatku dyskutujecie z nacjonalista i czlowiekiem ktory gardzi polakami, jezyk polski go obraza i wielokrotnie umniejszal kazdemu kto ma polski paszport o tym czy Wolverine jest lepszy niz Deadpool ;)

07.01.2021 07:25

oby, bo milo sie go oglada na boisku i brakuje pilkarza ktory ekscytuje - Coman nawet gdy jest skuteczny nie robi wow jak Robben czy Ribery

Tomek czasem robi jak strzeli dupą ;) Lewy jest wyrachowany

Sane potrafi pokazać magię, ale wierze w Jamala

06.01.2021 16:22

@nyy32 ja to rozumiem ale #KarlPrzeprośBeckenbauera !!! :D

06.01.2021 15:06

@Edmund jasne, natomoast ja drze na sama mysl ze to robienie grunty pod jego zostanie :D

06.01.2021 14:42

No niestety Karl ma liste hańby:
- powiedzenie Kroos że nie kluczowy i warty 6mln rocznie
- Czarny Beckenbauer
- Nie będzie wyprzedaży w Monachium
- Jesteśmy zadowoleni z Douglasa "10mln pensji" Costy

06.01.2021 14:26

@dzordan niemozliwe, przecież Hasan „długo obserwował” Sarra a to nie jest nastolatek u którego trzeba ocenić potencjał tylko żywy towar. Coś Ci musiało się pomylić :)

06.01.2021 10:20

@AdiFantasti aha, spoko. Czyli Lahma zastępujemy Pavardem, Thiago Roca, Lewego Milikiem, Neuera Freuchtlem, Alabe Omarem i możemy walczyć o awans do 2BL :D

05.01.2021 22:31

trzymam kciuki - Lewy musi pobic ten lub rekord wsyztskich goli (ale na to szans nie ma) zeby zostac na stale legenda klubu i byc wymienianym jednym tchem z Gerdem

Edytowano : 2021-01-05 18:13:19

oczywisicie srednia ocena jego kariery u nas to takie 3.5 - Coman wiadomo ze lepszy

05.01.2021 18:12

@admin czyli na dwa dluuugie posty pelne przykladow z ktorymi mniej lub bardziej zgodzil sie nawet @Edmund i @tapczan odpowiadasz ogolnikiem ktory mozna podusmowac: nie masz racji bo nie masz racji + jakze trafiony przyklad Alaby ktory jedyne co probowal zrobic w LM to oddac mecze :) no i pelen szacunku przytyk ze czegos nie rozumiem ¯\_(ツ)_/¯

good job!

PS ale w sumie masz racje - nie rozumiem co Twoj post mial wniesc do dyskusji

Edytowano : 2021-01-05 09:34:57

30mln co widac po Arsenalu to wcale nie sa male pieniadze nawet dla Angoli a szczegolnie teraz, oni po prostu jak pisales Lampteya sprzedac nie chcieli

05.01.2021 09:34

@tapczan legenda to chyba jest jego tajemnicza kontuzja - kluby notorycznie podaja info o "drobnym urazie" zeby dziennikarze nie dopytywali, z reguly wypadaja one - dziwnym zbiegiem okolicznosci - tuz przed meczem :)

04.01.2021 23:42

@tapczan jakiego wybiorczego? wymienilem dokonane transfery. I nie wymieniam pilkarzy losowych - zainteresowaniem Lampteyem i Destem bylo potwierdzone. Przypominam ze Dest w zime publicznie pchal sie do nas a zarzad byl pozniej w Amsterdamie. Dodatkowo Mike Verweij ktory jest w sprawach Ajaxu poinformowany lepiej niz Falk za najlepszych czasow pisal o sprawie bardzo stanowczo i wszystko sie pozniej potwierdzilo.

Spieprzylismy sprawe bo:
a) zamiast brac Odriozole trzeba bylo brac Desta juz w zimie
b) jesli juz sie nie udalo to nalezalo zapewnic sensowna opcje do srodka (za Thiago) tak aby w razie czego w waznym meczu Kimmich mogl zagrac na prawej
c) postawiono na Sarra ktory bedzie teraz tylko ciezarem i jestem o tyle wsciekly ze za 10mln kupilismy kogos tak slabego ze Hasan przyznal ze... obserwowal go dlugo....

Edytowano : 2021-01-04 23:37:17

Argument kasy jest martwy bo Hasan pozniej rzucil tyle samo ile Barca. Po prostu targowano sie o tyle ile poszlo na Odriozole za dlugo bo Barca dopiero w ostatniej chwili zwolnila tygodniowke.

Dodam jeszcze ze najwiekszy nieudacznik w historii Barcelony (wiekszy niz Gaspart) czyli Bartomeu zdazyl sprzedac Samedo i dopiac Desta...

To co zrobiono w przypadku tej pozycji - o ktorej wzmocnienie/uzupelnienie prosil publicznie Flick to skandal.

Dodam ze nie rozumiem czemu ta sprawa nie znalazla sie w ankiecie pod rozczarowanie sezonu...

04.01.2021 23:33

@Pir5 Nie sa ale nas nie bedzie stac jeszcze dlugo wyciagnac pilkarza z Barcelony a male kluby tez juz nie oddaja za grosze

Nie uwazam tez ze jest wielka roznica miedzy wyrzuceniem 15mln (Odriozola + Sarr) na ludzi bez perspektyw a 25 na mega-talent na swojej pozycji.

Pavard badzmy szczerzy - przychodzil jako srodkowy obronca i zawiodl straszliwie, a 35mln nie bylo uzasadnione zarowno przez forme w Stuttgarcie jak i pozniej forme u nas na srodku. Wskoczyl na prawa i jakos daje rade ale kazdy kto pamieta Sagnola czy Lahma czy widzi lewa strone widzi jego oczywiste braki.

A tak Sarr to podwojny problem; raz ze nic nie daje i w waznych meczach pewnie predzej zagra Kimmich niz on to dwa bedzie go ciezko oddac. Jednym ruchem tj nie sprowadzenia kogos perspektywicznego, popelniono dwa bledy jednoczesnie: niejako przyznano prawa strone Pavardowi oraz sprowadzono pilkarza ktorego strach wystawiac i ktorego de facto mogloby nie byc (a 3, choc naciaganym o w granie nastolatkami nie wierze, jest zablokowanie ewentualnego rozwoju Richardsa)

Edytowano : 2021-01-04 23:28:43

@Panczo pytanie czy wybranie trybun przed waznym turniejem reprezentacyjnym zeby dostac wymarzony kontrakt na 5 baniek to Mia San Mia :)))))))

04.01.2021 23:27

ostatnie absurdalne transfery to:
1. Lucas za 80
2. Maguire za 80
3. Osimhen za 75

04.01.2021 23:12

@tapczan czyli nie widzisz roznicy miedzy inwestycja a marnotractwem zwiazanym z ozycja ktora jest obsadzona przez pilkarza ktory nie ma warunkow fizycznych aby grac na niej na poziomie ktory jest wymagany w takim klubie jak nasz?

Dla Ciebie wypozyczanie za lacznie 5mln patalacha z Realu a pozniej zakup za 10mln + pensja, 28 latka bez perspektyw, pilkarza ktory gral na obronie lub pomocy we francuskim sredniaku (przez lata nie mowie o 1 sezonie) i ktory okazal sie tak slaby ze grywal za niego Richards nie rozni sie niczym od wydania ~25 na mlodego perspektywicznego zawodnika okreslanego mianem wielkiego talentu na swojej pozycji dodatkowo potrafiace grac po drugiej stronie boiska?

I ciekawi mnie skad ten fetysz mistrzow swiata? ogladales w ogole MS i Francje? Pavard gral tam poprawnie ale wygladal chyba najslaniej. W Stuttgarcie zas na przestrzeni sezonu mocno sie dolozyl do haniebnego wyniku na koniec i spadku - kosztowal 35mln, nie ma warunkow (dynamiki, zwrotnosci, wytrzymalosci) na granie na boku - skad zatem ten entuzjazm wobec niego?

Zreszta argument kasy jest przez Ciebie zmyslony - najpierw wyrzucono 5mln na Odriozole a potem o te 5mln targowano sie tygodniami (zamiast kupic pilkarza juz w zimie). Gdy przyszla Barcelona - co pozniej przyznal zarzad i podkreslal Mike Verweij - rozpaczliwie rzucono na stol tyle samo. Pilkarz pchal sie do nas w zime, byl na stadionie, mial dogadany kontrakt a zarzad byl na wycieczce w Amsterdamie.

Spartaczono to co partaczone jest caly czas - planowanie kadry. No chyba ze Hasan liczyl na:
a) ze miedzy styczniem a rozpoczeciem kolejnego sezonu magicznie wyrosnie gdzies prawy obronca
b) u Flicka objawi sie amnezja i zapomni ze potrzebuje prawego obroncy

Dest, Lamptey, Aarons - to wszystko pilkarze co do ktotyrch mozna miec chociaz nadzieje ze zostana klasowymi skrzydlowymi bo maja wydolnosc i szybkosc. A skoro nie bylo kasy to czemu nie postawiono - zgodnie z obietnicami Hasana na mlodziez tj Richardsa?

W dodatko co zrobil strateg Hasan (przypomne ze dyrektor sportowy to taka funkcja powolana SPECJALNIE w celu planowania kadry:))? Zastapil Thiago - czyli jedynego goscia ktory potrafil zastapic Kimmicha na srodku w razie gdyby trzeba go przesunac na prawa w razie slabej formy/kontuzji Pavarda... 24 letnim wiecznym talentem ze spadkowicza z Hiszpanii ktory od 2 lat kopie sie po czole oraz... jest pilkarzem o profilu 6 ktora... Flick nie gra.

Czyli pozbawil trenera w zasadzie jedynej sensownej roszady stawiajac wszystko na 28 latka ktorego - jak sam przyznawal - obserwowal od dawna. To ostatnie swiadczy tylko o dramatycznej jakosci scoutingu za ktory Hasan dumnie odpowiada a do ktorego nie zatrudniono od dawna nikogo sensownego stawiajac na duet ok 30 letniego Neppe (0 sukcesow) i goscia ktory chociaz juz dawno nie biega po boisku to na stronie klubu opisywany jest jak pilkarz a nie jak czlowiek biznesu.

I zamiast rozwiazac problem stworzono nowe; brak opcji na srodek dla trenera (laskawie dostal Tiago), brak sensownej opcji na prawa, ograniczenie roszad, i dwoch patalachów (Roca, Sarr) którzy w tak ciezkim i napakowanym meczami sezonie przez pol roku nie zdazyli dac druzynie absolutnie niczego i ktorzy kosztowali 19(+7) + kontrakty. Jak dodamy koszt Odriozoli (5mln) to okaze sie ze wyrzucono wiecej niz kosztowalby Dest czy Lamptey.

Mozna go byli zatem kupic w zimie a latem wypozyczyc Brozovica lub zostawic Feina - zgodnie z polityka dawania szans wychowankom co obiecywano chwile przed tym jak wygnano Feina i Meiera mimo brakow na ich pozycjach:D

Edytowano : 2021-01-04 23:14:31

PS nikt nie oddaje solidnych rezerwowych za male kwoty poza... nami - przypominam transfer Bernata za grosze

04.01.2021 23:04

10x bardziej wole Milika niz ludzi pokroju Chupo, ale Milik chce 5-6mln netto wiec to gruba przesada

04.01.2021 20:07

@Edmund

https://www.goal.com/en/news/happy-new-year-lampard-coaching-methods-stuck-in-2016/tumd7rgdk9fx1qq8kjbjec4s5

04.01.2021 19:15

@FCBMAR bzdura, zapchajdziurą to moze byc uniwersalny pilkarz ktory pokrywa kilka pozycji. My natomoast:
a) nie mamy nominalnego prawego obroncy (Pavard nie ma warunkow zeby byc topowym pilkrzem na tej pozycji i nigdy nie zblizy sie nawet do poziomu Lahma czy Daniego Alvesa)
b) nie mielismy ZADNEGO sensownego rezerwowego bo Richards jest srodkowym obronca bez zadnego ogrania w BL i tylko moze grac na prawej
c) oddalismy Thiago co sprawia ze przesuwanie Kimmicha na prawa jest jeszcze kosztowniejsze

dodajmy jeszcze ze:
1. W zimie WYRZUCONO 3mln za wypozyczenie i 1.5 za kotrakt na Odriozole. Czyli ok 5mln o ktore poroznilismy sie 6 miesiecy pozniej w sprawie Desta (ktore to miliony rozpaczliwie dorzucalismy jak przyszla Barcelona). Na co liczono w zime? Ze Flick zapomni ze potrzebuje prawego obroncy? :) Ze Richards w 6 miesiecy zaliczy w jakis magiczny sposob 2 lata ogrywania sie?

2. 28 letni pilkarz za 10mln najwyrazniej jest tak slaby ze siedzi na trybach a na alwce jest... nastoletni nominalny srodkowy obronca bez ogrania na najwyzszym poziomie i nawet w meczu z Mainz przesuwany jest tam Kimmich

czyli tak jak pisalem wiele razy; jesli w LM kontuzje (lub slabsza forme) bedzie mial Pavard to Flick tam nie wstawi Sarra tylko bedzie chcial przesunac Kimmicha - tylko jest problem jak wyzej; nie ma juz Thiago wiec ktoras pozycja ucierpi. Szach-mat Herr Flick!

04.01.2021 18:39

https://www.goal.com/en/news/happy-new-year-lampard-coaching-methods-stuck-in-2016

Bardzo prosto wyjaśniający tekst dlaczego Lampard nie jest managerem na Chelsea i jak prosto Guardiola go ograł na poziomie taktycznym

Edytowano : 2021-01-04 18:00:19

@tapczan cybertreningi były rok temu i jak mówisz mamy 14 kolejkę. Rozumiem nieco gorsza kondycję ale... sorry nie ma usprawiedliwienia

@pir5 błagam no... 80mln i PÓŁTORA ROKU w gość zagrał 5 dobrych meczów z ogórkami i usiadł na ławę bo słabiutkim występie z Leverkusen... takie coś można wybaczyć mlodzikowi za 8mln...

Nie zdziwię się jak Tanguy jak zacznie grać będzie prezentował się lepiej. Nawet jeśli Lucas zacznie grać w przyszłym sezonie jak piłkarz za 80mln to sorry ale kpina jest ze będzie to po 2 latach i 24mln wydanych na jego pensje później...

Kto się chce założyć ze ban Dijk wróci do formy w max 5 meczów a Liverpool będzie wyglądał lepiej od razu jak się pojawi na boisku?

04.01.2021 17:54

@tapczan bez zlosliwosci ale dlaczego sie wstrzymujesz z ocena transferu Sarra? czy nie sprowadzilismy go wlasnie po to zeby miec opcje na prawa strone W TYM SEZONIE? mamy czekac rok az sie zaaklimatyzuje? do czego? grania w pilke?

to nie jest 18 tylko 28 latek - skoro wydalismy na niego 10mln to nie rozumiem na co czekasz z ocena skoro minelo prawie pol sezonu a gosc a) pokazal ze jest bardzo slaby i nie lapie sie nawet na lawke b) (efektem czego jest) nie pozwala odciazyc kadry co jest zadaniem rezerwowego

podobnie Lucas - kosztowal 80mln, jest u nas poltora roku(!!!), wypchnelismy dla niego Hummelsa i... miesiacami kopal sie po czole, zagral 5 dobrych meczow (ale z Leverkusen czyli najsilniejszym przeciwnikiem od kiedy rzekomo zlapal forme juz zagral slabo) i siedzi na lawce. Ja za 80mln oczekiwalbym pozytywnego efektu OD RAZU, ale w jego przypadku tez jest ciagle wstrzymywanie sie z ocena. Dlaczego? Ile jeszcze?

04.01.2021 16:43

@GuteSpiele sledze i mam przekonanie ze to wina trenera ktory nie ma pomyslu a nie pilkarzy bo tam i Kante wygladala bardzo slabo

04.01.2021 10:13

@DonJupp4ever tyle ze Werner za 25mln pokrylby... wszystkie pozycje w ataku" Tomka, skrzydlowych (jest obunozny i gramy na obieg) oraz Lewego (ktorego zapewne bylby lepszym zastepca niz Chupo)

I nawet gdyby mu nie wyszlo to mozna zalozyc ze finansowo bysmy nie stracili puszczajac go dalej - a i pewnie cos zarobili.

Co do Chelsea to ciekawy przypadek Odoi ktoremu dali absurdalna tygodniowke (w okolicach 190-230k funtow) a w sumie... nadal nie gra.

Edytowano : 2021-01-03 23:58:43

Koszt Coutinho i Costy (+Chupo) ktorych sprowadzilismy awaryjnie na wypozyczenia spokojnie pokrylby zarowno transfer jak i tygodniowke Timo - roznica jest taka ze mielibysmy pilkarza a tak latalismy dach papą i po sezonie dalej bedzie problem

03.01.2021 23:54

przyznam ze nie kupuje trendu na bylych pilkarzy - udalo sie Pepowi, sukcesy osiagnal specyficzny ZIdane ktory pasuje do specyficznego Realu ale oni tez rowniez zbierali jakas praktyke - Pirlo po tygodniu wrzucony na glebaka wode, wiekszosc trenerow nie zostaje swietnymi od razu

Lampard kompletnie nie potrafi znalezc systemu w grze obronnej i nawet Kante wyglada u niego slabo, w ofensywie wyglada to jak liczenie na przeblyski drogich zabawek

Zayiech robi tam najwieksza robote - moglismy go miec za 25-30mln, chlopk sie pchal do nas a wygladal zdecydowanie najsensowniej (obok Tadica) z calego Ajaxu

Edytowano : 2021-01-03 23:39:38

czytanie o hejcie juz jets nudne i wieje ignorancja, pewnie Ci ktorzy naduzywaja tego slowa opowiadali wszystkim jaka to maja DEPRESJE jak im zdech chomik

pomyslcie zanim bezmyslnie uzyjecie jakies slowa

03.01.2021 23:37

@Arkady142 ?

Coman dobrze wszedl w sezon nadal uwazam ze od Robbery to dwa poziomy nizej i w dluzszej perspektywie trzeba 0 jesli nadazy sie okazja - zrobic upgrade ale Gnabyr tydzien w tydzien nie robi zagrozenia i nie pomaga kolegom a jesli juz cos robi to sa to pojedyncze zagrania

nie kibicuje pilkarzom tylko Bayernowi i chcialbym zeby tu grali wybitni zawodnicy ale bede im zycyzl dobrze wiec jesli Leon czy Coman odejda to bede im zyczyl powodzenia - a jesli aktualnie beda najlepsi na swoich pozycjach to bede chcial zeby grali

na dzis Coman i Sane daja zdecydowanie najwiecej

03.01.2021 22:09

brak zgrania xDDD

03.01.2021 21:15