Robert jesli chce zlota pilke to nie moze liczyc na euro czy o co tam graja z Anglia tylko musi pobic rekord Gerda i zaliczyc dobry sezon w LM.
Przeskoczenie Mullera szeroko odbije sie w mediach i dotrze nawet do glosujacych w Afryce + przy drugim dobrym sezonie media nakreca atmosfere niesprawiedliwosci za poprzedni rok.
16.03.2021 13:42
@tapczan bo nigdy w historii biznesu nie zdazalo sie ze wykwalifikowany i na papierze swietny manager/CEO (czego Hasan nie ma, nawet strona Bayernu wymienia jedynie jego osiagniecia sportowe) nie prowadzil firmy/produktu w zla strone. Mijatovic (Real), Bobic (Milan), Zubi i Abidal (Barca) zaiste swietnie sprawdzali w rolach dyrektorow sportowych...
Twoje naiwne i bezkrytyczne podejscie i wiara w nieomylnosc Hasana sa zaskakujace i w sumie zastanawiam sie z czego wynikaja?
Jakie kwalifikacje poza byciem ex-pilkarzem ma wsadzony na stolek przez Uliego Salihamidzic? Przypominam ze ten sam Uli wsadzil na stolek Kovaca po ktorym niesprawiedliwie jechano jak po burej suce. Dlaczego Hasan ma plaszczyk ochronny chociaz wykazuje sie jak narazie glownie niekompetencja? Dodajmy skrajna jesli chodzi o kontrakty pilkarzy 1 druzyny i ostatnie okienko gdzie zapisze sie do historii sprowadzeniem 4 ciamajd w ostatnim dniu.
Edytowano : 2021-03-16 13:44:11
@Moe eeee co? to byla sarkazm prawda? Dyrektor sportowy to najwazniejsza osoba dla 1 druzyny w kazdym klubie, dodatkowo Hasan jest w zarzadzie wiec umywanie mu rak jest jak najbardziej nie na miejscu.
16.03.2021 13:38
@tapczan przeciez zarowno Flick, Hasan jak i Rummenige potwierdzali ze istnieja spiecia a o roznicach w przypadku transferow rowniez mowili zainteresowani wiec jakie fantasy? :)
o gwarancji dla Neubela tez sie duzo mowilo - myslisz ze agenci nie wypuszczaja takich informacji do zaprzyjaznionych dziennikarzy?
nie mowie w tym przypadku o Bildzie ktory oczywiscie rozdmuchuje, ale nawet ostatnie konferencje czy wypowiedz Karla raczej nie swiadcza o pewnosci ze Flik zostanie. Klopp np ucial temat szybko.Bo widzisz; to sa ludzie po szkoleniach medialnych. I jest roznica czy powiedzial "nie odejde nigdzie przed koncem kontraktu a najchetniej przedluze, kibice moga spac spokojnie" a "mam kontrakt do 2023 roku" - umowe mozna miec ale jesli ma sie rowniez wole jej rozwiania...
Ja sie Flickowi nie dziwie - myslal chlop ze bedzie trenowal wielki klub a tu jakis Hasan ktorego jedynym znaczacym osiagnieciem jest bycie pilkarzem wraz z przydupasem Neppe decyduja o przyszlosci kadry i sciagaja ciamadjy na miare nawet nie RB Lipsk czy Leverkusen tylko Hoffenhaim i maja w dupie ze kadra liczy sensownych 12 pilkarzy.
Dodatkowo ambitny trener ktory mysli o pucharach ma do dyspozycji: parodyste z ligi francuskiej majace odciazyc nominalneo (parodyste na tej pozycji) srodkowego obronce, spadkowicza z hiszpanii i wieczne kontuzjowanego kontrolera lotow dla atakow przecownika Tolisso, a nie daj boze Lewy dozna urazu i gramy gosciem ktory mialby problem zeby wywalczyc miejsce w 1 skladzie chyba kazdej druzyny w BL.
Jest takie powiedzenie, ze ludzie nie zmieniaja firm tylko przelozonych; nie dziwie sie ze Flick majac takiego (z jego ambicjami) mysli czy nie lepiej isc do zwiazku gdzie otocza go opieka i bedzie mial top pilkarzy.
16.03.2021 09:34
@tapczan interesujace ze podwazasz gdy ktos przytacza informacje zblizonych do klubu dziennikarzy czy powoluje sie na szanowane i znane zrodla a sam wyciagasz, ekhem, takie cos :)
15.03.2021 22:00
@Edmund po pierwsze primo, to bylo zartobliwie - w kontekscia pytania oraz na co moze wskazywac emotikonka ":P" ktora dodalem zeby kazdy mogl zrozumiec
po drugie primo - nadal wierze ze istnieje jakas sportowa rywalizacja i szczegolnie trener ktory tyle pracowal przy reprezentacji wie co to SELEKCJA, stawianie na pilkarza bez formy kosztem kogos kto jest wyraznie lepszy na treningach podwaza autorytet trenera w oczach calej grupy - nawet jesli lubi sie kolege z druzyny
po trzecie primo, ultimo - skoro jednym z kluczowym powodow jaki podawano dla ceny za Lucasa bylo to ze jest unwrersalny i nawet tutaj wiekszosc ludzi widzi go na lewej (co wygodnie pominales odpisujac) to mamy juz 2 pilkarzy ktorzy nie sa w najwyzszej formie a ktorzy Lucasa przyspawali do lawki:
Poza odchodzacym Alaba jest tez nastolatek ktory nie prezentuje takiej przebojowosci jak sezon temu i ktoremu spokojnie moznaby tez dac odpoczac. Jest wiec pilkarz ktory - co wyraznie mowil zarzad: zostal sprowadzony z mysla o dwoch pozycjach (i spora czesc uzytkownikow widzi go na lewej ale podobnie jak Ty pomija te kwestie broniac francuza) za rekordowe pieniadze, a przegrywa rywalizacje na obie pozycje.
Wiec nawet jesli Flick jest zakochany w Alabie to mamy jeszcze Daviesa ktory rowniez go posadzil. Nie przypominam sobie wiekszej wtopy transferowej bo nawet Kaka gral i robil w miare dobre liczby. Maguire chociaz nie byl warty takiej kasy rowniez pomogl United tracic mniej goli. Hazard ma kontuzje.
Lucasa - pilkarza na 2 pozycje za absurdalne jak na Bayern i w skali rynku 80mln - wygryzl odchodzacy po sezonie wanna-be srodkowy pomocnik przemianowany z lewej strony oraz nastolatek z MLS ktory gra 2 sezon w Europie.
15.03.2021 21:45
@tapczan skad informacja ze Flick ma 12mln? czytalem 6 i 8mln ale kwoty 12 nie widzialem
no i czekaj - przeciez chyba w ogole nie wierzysz mediom :)))))))
15.03.2021 21:27
@Prezes42 heh, tyle sie mowi o tym ze pilka nozna powinna niesc soba wartosci, ludzie zreszta powinni miec szacunek dla zycia innych ludzi, ale nie ma sie co ludzic - $$$$$$$ beda wazniejsze
organizatorzy powiedza ze nie wiedzieli bo to sprawa developerow, FIFA juz po imprezie powie ze bedzie sie uwazniej przygladac w przyszlosci, jakies organizacje przeprowadza jakies protesty - bedzie z tego troche lajkow w SM a pilkarze beda grac na trupach i nikogo to nie bedzie obchodzic
15.03.2021 19:29
@admin widze nie ma pojecia o tym ze Dyrektor Sportowy to nie pozycja gdzie wykonuje sie polecenia tylko stanowisko dyrektorskie gdzie ma sie realny wplyw na strategie. Przez to nie wytlumaczalne zaslepienie Hasanem zapomnial tez ze Hasan jest.... w zarzadzie. Czyli wplyw na polityke i strategie klubu ma w obu rolach co w sekcji pierszej druzyny FCB czyni go w zasadzie najwazniejsza osobe w klubie.
Moze mi ktos wytlumaczyc to zaslepienie Hasanem?
15.03.2021 19:20
@Edmund ciekawe ze tak piszesz bo Twoim koronnym argumentem w wielu przypadkach jest 'a skad to wiesz' - wiec uzyje go tym razem: a skad to wiesz? Bo raczej wszystko wskazuje na to ze jednak chodzi o treningi/forme/chaotyczna gre. Na poczatku sezonu zagral 2 mecze a potem przyszlo spotkanie z Leverkusen gdzie znow wygladal jak w poprzednim sezonie - czyli jak amator z goraca glowa.
To bylo bardziej pytanie jaka wymowke znajda obroncy tego transferu. Wydalismy 80mln na kontuzjowanego gracza w momencie gdy nie bylo brakow w obronie a nie bylo skrzydlowych - za krytyke naskakiwales na mnie m.in. Ty.
Jaki jest po prawie 2 latach argument ktory przemawia na plus za tym transferem? Jedna z cech podawanych in plus miala byc unwersalnosc - jesli nawet przyjmiemy ze Flick jest zakochany w Alabie to przypminam ze z lewej strony wygryzl go grajacy w tym sezonie bez blysku nastolatek Davies.
15.03.2021 19:15
@Pir5 ano niestety w takim ze niewzne ile baboli popelni ma pewne miejsce w skladzie :P
15.03.2021 18:22
z cwierkacza: Lewandowski scoring more goals against Arsenal than Harry Kane despite not playing in the Premier League isn’t talked about enough
lol
Edytowano : 2021-03-15 18:19:03
@bayern
jesli Hazard za 100mln ktory przychodzil w 2019 jest niewypalem to jak nazwac... Lucasa ktory przychodzil rowniez w 2019 i za niewiele mniej (a bedac obronca!!) bo 80mln i grywa podobnie sporadycznie? Belg ma chociaz wymowke w postaci kontuzji...
15.03.2021 18:16
Hazard i Lucas - obaj przyszli za gigantyczne kwoty i obaj nie ogladaja murawy. Jednego nazywaja historyczna wtopa ale jednak (przynajmniej) trapia go kontuzje i ma wymowke.
Jaka jest wymowka Lucasa? bycie oszczedzanym na nastepny sezon? :D
15.03.2021 17:04
@Edmund po prostu nie usprawiedliwiajmy tego transferu piszac ze to jakis 3 pilkarz na te pozycje. Zeby nie bylo - mnie ta wtopa nie cieszy bo to kolejne pieniadze w bloto - ile juz zmarnowalismy na PO? 5+10+kontrakt Sarra. To juz serio bylo lepiej kupic kogos starszego (Rafinha :D) ale solidnego czy dolozyc do tego Lampteya/Desta :(
14.03.2021 17:22
@Prezes42 nieprawda, Sarr nie byl sprowadzony jako gracz szerokiego skladu tylko jako jedyny nominalny prawy obronca potencjalnie 1 lub 2 (czyli rola jaka pelnil Rafinha). To majac na uwadze ze Pavard nie ma warunkow na prawa strone a Kimmicha mamy tam nie przestawiac. Nie siej propagandy ze to jakis gracz szerokiego skladu bo ani cena ani zarobki (ponoc 5mln) ani skladk adry tego nie potwierdzaja.
I tak wydano 5mln w zimie na Odriozole a teraz 10 + kontrakt na Sarra, ktory odejdzie tylko jesli bedzie sam mial troche honoru (i to zapewne ze strata).
Ale Hasan juz ponoc do tej ciamajdy sie nie przyznaje :))))))
14.03.2021 02:17
wielk szkoda, dzis mogl spokonie hattrick i rekord Gerda na wyciagniecie nogi
13.03.2021 22:35
@Edmund xDDDD tak szybko sie obrocil ze przeciwnik nawet nie zauwazyl!!! jak Ty tak intepretujesz takie sytuacje to elo :D
13.03.2021 16:50
Lucas szczegolnie wykazal sie profesruja jak dal sie ograc na dziecinny zwod i dal sobie zalozyc siatke :D mial szczescie ze byl faul
13.03.2021 16:22
Owen to byl generalnie glupi chlopak z blokowisk a teraz jest po prostu znanym przyglupem wiec kolejny jego absurdalny komentarz nie dziwi.;p
12.03.2021 09:14
@tapczan nigdy nie bylo inaczej covid tego nie zmienia bo wszyscy maja mniej, tylko u nas pilkarz nie musi sie martwic ze zostanie rezerwowym bo nawet jak bedzie gral padake to i tak moze miec podstawe
patrz: David "wypiałem-dupe-ale-zagram-w-każdym-meczu-kosztem-obrońcy-za-80-mln" Alaba
08.03.2021 21:04
@DonJupp4ever na szczescie z druzyn z kasa w tych czasach i potrzeba prawego skrzydlowego bylo w zasadzie tylko United a kupili jakiegos mlodziaka z Italii za 40 baniek i Pellestriego bodajze za 10, poluja tez na Sancho w przecenie. Takze raczej tylko zagrywka.
Swoja droga Sancho za 50 baniek to bym chcial u nas ;)
08.03.2021 20:49
@Kimas Borek to jest pajac - przeciez zarowno Watzke jak i Raiola potwierdzili zen ie ma zadnej formalnej klauzulu jest tylko gentlemanaska umowa. Rownie dobrze mogli wykluczyc Bayern z tej opcji
08.03.2021 18:58
Panowie czym sie martwicie - wg naszego gwiazdora kkluby nie maja obowiazku puszczac pilkarzy na mecze reprezentacji. Wiec sprawa zalatwiona:)))))))
@Arkady142 bo dostal wszedzie bana:P
08.03.2021 17:50
nagroda za sprowadzenie Sarra...
08.03.2021 17:41
@Edmund ale to co piszesz wlasnie dlatego jest brednia ze to nie bylo 'na sile' tylko na prosbe zarzadu. Po to walczyli o Pepa zeby Bayern mial wlasnie ten styl.
08.03.2021 00:15
Guardiola przez caly swiat pilkarski jest uznawany ze genialnego trenera od kiedy zaczal kariere w zawodzie, wyjatkowo czesto chwalonego przez pilkarzy ktorych prowadzil (poza pajacem Ibra) ale co oni tam wiedza :)
Makaay i GuteSpiele wiedza lepiej :)))) w ogole to Terzic jest super a skrzydlowi nie musza byc szybcy! xDDD
Edytowano : 2021-03-07 21:00:53
@Edmund ale skoncz juz z ta propaganda ze Guardiola cos wprowadzal na sile - przeciez wszyscy z klubu wypowiadali sie ze specjalnie ZABIEGALi o Pepa zeby wprowadzil dominujacy styl i nadal Bayernowi dominujacego charakteru, mowil to Uli, mowil to Karl, mowil to Beckenbauer
a Ty bredzisz ze Guardiola przyszedl i ku zaskoczeniu wszystkich NA SILE wprowadzil styl gry posiadania pilka
gdybys sie zastanawial nad tym co piszesz zamiast hejtowac i klikac wyslij to bys sam zobaczyl jak niedorzecznie to brzmi i skasowal
07.03.2021 20:55
@Simon89 Lewy pochwalil Kloppa ale pytany o trenera ktory mial na niego najwiekszy wplyw powiedzial Guardiola.
@miroslawBayern Pep zbudowal sukcesy na Rijkardzie - zostaje tylko jedna reakcjaL buahaahhaha
07.03.2021 19:56
@WayeThe nie no, nie przesadzajmy w zadna strone: City sukcesy ma bo Premierczips to nie jest liga holenderska zeby im umniejszac ale w LM to jednak nic nie pokazali. Nie mozna mowic wygrana albo nic i powiedziec ze klub ktory regularnie odpada w 1/8 ma takie same sukcesy jak klub ktory regularnie gra w polfinale ;)
07.03.2021 18:36
@tapczan ale wydawali i nadal wydaja mniej na pensje - co znaczy ze roznica z przychodow moze isc na koszty transferowe. Ta kwota rozlozona na 10 lat to 86mln, kluby w UK zarabiaja 100mln i wiecej od klubow w BL
07.03.2021 18:08
@tapczan no i klucz jest w duzej mierze w przychodach ze sprzedazy. Jesli zarabiaja znacznie wiecej a wydaja na utrzymanie kadry tyle samo co my to jasno mowi ze roznica moze isc na wydatki transferowe.
Co do sukcesow sportowych to mimo wszystko na wyspach wygrali dosc sporo w ostatnich latach a mimo wszystko graja w bardziej 'competitive' rozgrywkach niz Bundesliga.. W gablocie brak LM ale ta w ostatnich latach byla zdominowana przez druzyny z Hiszpanii takze nie wywyzszalbym sie jakos specjalnie bo my zdobywamy LM raz na ok 10 lat.
Z transferow Otamendiego i Stonesa tez bym sie nie smial majac na uwadze jak sie zapowiadali oraz naszego Lucasa ;)
kupili wielu fajnych pilkarzy za fajna kase szczegolnie od kiedy w klubie jest Txiki
07.03.2021 17:55
@tapczan mozna tez prawie tyle samo i byc jak United, mozna tez mniej i byc jak my - nie kibicuje ksiegowym tylko klubom i chcialbym najlepszych pilkarzy u nas
co do transferowCity:
- tylko raz byli w sezonie -200mln i dwa razy -150, poza tym ponizej -100, nie sa to kwoty niezwykle jak na Premierleague.
- przy takiej kadrze (co ciekawe) wydaja na pensje o 1mln mniej niz my ;)
- nie kupili nikogo powyzej 100mln i generlanie poza dwoma duzymi wtopami (Otamendi, Stones) potrafia kupowac
- potrafia tez sprzedawac
United 1-0 wow
07.03.2021 17:34
lawka City na mecz z United:
Zack Steffen
Kyle Walker
Sergio Aguero
Aymeric Laporte
Bernardo Silva
Ferran Torres
Benjamin Mendy
Fernandinho
Phil Foden
godna pozazdroszczenia
07.03.2021 17:15
uuuu Liverpool w pupe :D ciekawe czy sie zalapia do LM? jesli nie to Salah bylby do wyjecia (szkoda ze kontrakt do 2023)
dzis licze jeszcze ze City rozgromi United :P
07.03.2021 16:55
@tapczan w wiekszosci pewnie tak natomiast Freuchtl nigdy nie gral na powaznym poziomie wiec powinien isc do klubu gdzie bedzie praktycznie mial gwarancje miejsca (takie rzeczy mozna gwarantowac kontraktem a wyglada na to ze nie mielismy nawet opcji rozwiazania). Zirkzee tak jak pisalem: tez powinien isc najpierw do 2BL czy Holandii i tez grac co tydzien a nie 1 ligowca
07.03.2021 16:21
@Matilegolas chociaz Lucas zagral tragiczny mecz z Leverkusen to nalezy sie jednak zpaytac czy mozna byc gorszym od Alaby? albo chociaz dlaczego nie dostaje np 3 meczow szansy za Dawida - pilkarza ktory ochodzi oi ktory gra slabo, czy Davies ktory jest mlody i tez nie gra najlepszego sezonu.
Jesli odpowiedzia jest: Bo Lucas jest tak slaby/zle trenuje to bedzie wtopa transferowa stulecia
Ja sie dziwie ze dziennikarze nie dopytuja o to po kazdym meczu
07.03.2021 16:14
@tapczan no to wypozyczenie podobnie genialne jak to Freuchtla, Zirkzee ma dobre warunki fizyczne (przynajmniej tak wyglada), trzeba go bylo juz rok temu oddac oddac do 2BL albo Holandii
ehh
swoja droga jest jeszcze Fiete-Arp :P
07.03.2021 16:08
@WayeThe ale tam jest chyba obowiazek wykupu? czy opcja?
Ja nigdy nie kumalem zachwytow nad Zirkzee, chlopak wygladal jak dziecko we mgle gdy gral i te bramki ktore strzelal tego nie zmienialy.
Swoja droga do naduzywajacych slowa "HEJT" odnosnie dyskusji tutaj - polecam strone borrusia.com.pl zeby zobaczyc co to:D
07.03.2021 15:55
@Arkady142 nie wiem ile dali za Diasa ale w koncu kupili pilkarza w typie 'generala' a Lucas obok generala gral ;) Lucas to jest weilka zagadka - kupujemy pilkarza ktory jest niski i mocno jednonozny i tlumczymy wielka cene uniwersalnoscia (co w przypadku obroncow akurat nie jest wielka zaleta bo albo ma sie wzrost i sile na srodek albo dynamike i szybkosc na bok), kontuzjowanego, za nie tylko rekordowa kwote ale rowniez absurdalnie wysoka jak na pozycje obroncy - i to szystko w momencie kiedy byl Hummels a odchodzili Robbery ¯\_(ツ)_/¯
moze Flick go widzi tylko na boku? co prawda Lucas zagral tragedie z Leverkusen (od tego momentu nie gra) ale fakt ze nie dostaje zadnych sensownych szans jest mocno dziwny; Davies nie wyglada tak mocno jak rok temu kiedy wchodzil, Alaba ktory sie nas wypial dupa gra padake.... ehh
moze faktycznie slabo trenuje co pisala prasa?
07.03.2021 15:50
@Arkady142 klasowego trenera poznaje sie po ty jak wyciaga druzyne z dolka. Beton-Klopp probuje nadal grac to samo chociaz nie ma kim. Guardiola sie poddal smaokrytyce.i powiedzial ze wrocil z druzyna do korzeni; prostszej szybszej gry. O ile dobrze pamietam to pobili lub wyrownali rekord meczow z rzedu ze zwyciestwem. No i w koncu sprowadzili obronce ktory z wyraznie podniosl jakosc calej gry z tylu - Dias dal taki sam efekt jaki dal van Dijk.
Gdybysmy tylko my sprowadzili klasowego obronce... oh wait :P
Edytowano : 2021-03-07 15:32:39
@dzojko on tak ciagle grozi ze "znow" mnie zablokuje chociaz odpisuje na wszystko ¯\_(ツ)_/¯ swoja droga kiedys to jeszcze probowal uzasadniac te swoje 'tezy' teraz juz tylko powtarza ten sam 'obrazliwy' zestaw (czesc sobie wzial od DonJuppa) bez sensu. Ludzie ktorzy klamia i mowia glupoty gdy sie ich na tym przylapie kilka razy tak maja - przechodza do grozenia i obrazania
07.03.2021 15:27
@Arkady142 to szlo inaczej: Guardiola zniszczyl Bayern :D
07.03.2021 14:57
@Pir5 efekt nowe jmiotly - Bayern Kovaca gral pasywnie wciagajac przeciwnika, Bayern Flicka intensywnie i wysoko. Potem w zasadzie mielismy male mistrzostwa; Boateng dostal nowa motywacje i wspial sie na swoje wyzyny. Przypomniec wystarczy sobie mecze z Lyonem gdzie poczatek byl bardzo nerwowy i moglo byc 0-2 przez tragiczna gre obrony. Na szczescie ofensywa zalatwila sprawe. Z PSG bylo w zasadzie to samo bo tez dostali prezenty. Kolejny final Alaba rowniez robil wszystko zebysmy nie wygrali.
Oczywiscie szczescie sprzyja lepszym, ale dokladnie to zarzucano i z czego sie smialo w przypadku Guardioli (u nas i City). Za Flick po prostu mielismy szczescie tam gdzie wczesniej (my czy City) pecha.
07.03.2021 14:54
Fajny mecz dla postronnego kibica ale przypominamy City przed przyjsciem Diasa - swietnie w ataku i slaba obrona. W porownaniu statystycznym (news o Upamecano) Alaba wyglada tragicznie - dziennikarze powinni co mecz dociekac WTF z Lucasem. Bo pytanie jak chimeryczni skrzydlowi poradza sobie z lepsza niz jajecznicowa obrona a nasza obrona z kims z wiekszym zagrozeniem niz Halaand przez 60 minut.
Terzic swietny trener xdddd trol jak zwykle w formie. Im out :D
Edytowano : 2021-03-07 14:45:15
alez by bylo gdyby Lewy pobil rekord Mullera!
PS chociaz wczoraj tylko 3 bramki i raz zamiast gola poslal pilke wysoko nad bramka - takze ocena 2, Coman 1 :D
07.03.2021 14:41
@Edmund nie wierze tylko przez pandemie ale uwazam ze powinnismy szukac wzmocnien typu Salah czy Mbappe
03.03.2021 19:11
@Edmund podobno Salah chce odejsc i Karl zrobil podchody - chociaz tez nie wierze w akurat ten transfer to NIEKTORZY na wspomnienie top skrzydlowego robili tyrady o tym ze Bayern to nie lub ktory kupuje gwiazdy (co jest absurdem) ze stawiamy na wychowankow (co nigdy nie bylo prawda) oraz konczyli dyskusje slowami idz kibicowac Barcelonie i PSG
takze czekam na pojazd po Karlu za te slowa ;)
03.03.2021 18:02
@tapczan jak to powiedzial jego ojciec: nie chodzi o pieniadze tylko o szacunek (wyrazony w pieniadzach:D)
na twitterze generalnie byl niezly polew z tych slow
03.03.2021 17:59
Halaand bylby super ale badzmy szczerzy; Lewy nie bedzie jeszcze w wieku siadania na lawke a Halaand ma ambicje na zarobki (i prowizje) ktorych od Bayernu raczej nie dostanie (nawet gdyby nie bylo Lewego) - z punktu widzenia pilkarza UK czy hiszpania tez generuja wyzsze kontrakty sponsorskie
szkoda szkoda, na pewno jeden z najciekawszych pilkarzy nadchodzacego pokolenia
03.03.2021 17:55
@admin ciekawe ze o tym wspominasz - ja tez zaakceptowalem regulamin a jednak post (dlugi i merotyryczny) ktory go w zaden sposob nie lamal zostal usuniety zas o tym co nastapilo dalej nie moge wspominac pod grozba bana
juz nawet nie wiem czy moge napisac ten komentarz bo za podobne (czy tez jak napisal @FeRuX ) podpadaly pod 'stawianie redakcji w zlym swietle'
¯\_(ツ)_/¯
03.03.2021 17:48
Kalle zostanie zaraz zjedzony przez NIEKTORYCH bo przeciez Bayern to nie klub ktory kupuje gwiazdy wiec nie mozna nawet marzyc, czekam na tych NIEKTORYCH ktorzy napisza zeby Karl szedl kibicowac PSG
03.03.2021 08:59
xd
02.03.2021 21:11
@tapczan myslisz ze w 2022 zaczniesz pisac z sensem czy nadal bedziesz praktykowal 'ad absurdum' jak nizej oraz w slynnym "nie wiedzialem ze odpadlismy z LM"?
naprawde byloby lepiej gdybys zostal przy polowaniu na 1 komentarz pod kazdym newsem w stylu Paolo Coelho - byl tak gleboki i ciekawy ze az sobie zanotowalem - "Wyniki zweryfikują to okienko."
Edytowano : 2021-03-02 21:00:09
PS polegles natychmiast przy probie napisania czegokolwiek blyskotliwego - otoz zeby przyklad trzymal sie kupy niestety nie mozesz 'przewidywac ze przegramy 100 meczow' i dodawac warunku ze trafisz 2 razy :(
Edytowano : 2021-03-02 21:02:39
PPS nawet Edmund potrafi sie z czyms zgodzic (doceniam!) - Ty - Ty, co urocze, wysmiewasz moje przewidywania kiedy je robie (zostan dyrektorem sportowym!) oraz z innych powodow kiedy sie sprawdzaja :D
02.03.2021 20:57
@Edmund wszystke sie zgadza, jeszcze sprawdz z kim byla ta rozmowa i z czego wynikala
a jak juz chcesz ciagnac to znajdz jeszcze jak pisalem ze czajebiscie ze Flick pokazal ze byl niedoceniany oraz jak bronilem go kiedy pojawily sie pierwsze glupkowate teksty o zwolnieniu
:))))
Edytowano : 2021-03-02 20:48:52
taka smiesznostka - jesli chodzi o zarzut dotyczacy taktyki to sie nie zdezaktualizowal bo Flick podobnie jak Klopp jest w tym zgledzie 'betonem'
02.03.2021 20:47
@Edmund zasponsoruje CI tatuaz ktory wyjasnia ze fetysz asystenta dotyczyl Hermanna Gerlanda ktorego chciano na trenera Bayernu :))))))
PS rozumiem ze na livescore nie widac jak Kimmicha przepychaja i chociaz chlopak ma niesamowita technike to jest slaby fizycznie ale mialem nadzieje ze chociaz zgooglujesz zdjecia zeby wiedziec jak wyglada pilkarz Bayernu
PPS Twoj kolega Tapczan znalazl dowody na to ze w momencie transfery Goretzki cieszylem sie z jego przyjscia chociaz zdecydowana wiekszosc go... uwaga!!!! krytykowala :) problem jest taki ze cieszylem sie wtedy ale umiem ocenic po tym jak gra - a gra jak kurczak bez glowy gdy na boisku nie ma Kimmicha co wg mnie pokazuje ze nie jest top graczem - bo Iniesta nie wygladal jak kurczak bez glowy jak na boisku nie bylo Xaviego i vice-versa
Edytowano : 2021-03-02 20:35:02
NIGDY nie napisalem ze Kimmich jest slaby: natomoast moje stanowisko co do jego gry w obronie na PO jest jasne, tak samo jak to o jego sile fizycznej - jesli uwazasz ze za Hulka to Twoja sprawa. Jest naotmiast swietnym SO i tam powinien grac
Edytowano : 2021-03-02 20:35:27
swietnym SP nie SO*
02.03.2021 20:32
@AdiFantasti ale to przeciez ja narzucam wszystkim swoja racje :(
Edytowano : 2021-03-02 20:28:24
a jak podaje argumenty i przyklady to "wybieram je pod z gory ustalona teze" co konczy sie kont-argumentem w stylu "nie wiedzialem ze odpadlismy z LM" :DDD
02.03.2021 20:25
nie trzeba wiedziec wszystkiego zeby wiedziec cos :)
pol roku temu niektorzy wysmiewali idee ze mozna kogos sprzedac dzis juz pisza ze to jednak ok, pisali ze Hasan zrobil swietne transfery dzis pol roku pozniej wszyscy widza jak jest, sprzeczali sie ze Favre powinien trafic do Bayernu bo to swietny trener na top klub, nadal czekam az Lucas odpali chociaz jest przyspawany do lawki mimo ze kosztowal 80mln a pilkarz za taka kase powinien wejsc do druzyny i podniesc jest poziom pierdnieciem w szatni
poziom moich oponentow w dyskusjach pokazuje to ze bylem obrazany od 'pupila Pepa' i 'inzyniera' a kluczowym argumentem jest 'to sam zostan dyrektorem sportowym' :D
jedyne czego nauczyli sie Ci ktorzy sie ze mna sprzeczali to slowo 'dyrdymaly' :D
czas przyznaje racje jednej osobie :))))
02.03.2021 20:20
@GuteSpiele kiedys probowalem Ci wytlumaczyc co to jest arogancja i nawet powiedziales ze rozumiesz i popracujesz nad tym ale biorac pod uwage ze nadal myslisz ze jestes cos w stanie dac innym poza amusment i facepalm mowi ze jednak nie :P
Edytowano : 2021-03-02 20:13:00
jasne Filip, jasne :) ze wszystkiego mozna sie wycofac, na szczescie tego co pisales bylo tyle ze nikt juz w to nie wierzy, do dzis z rozbawieniem wspominam Twoje slowa przed meczem ze bedzie latwo jak na treningu by po przegranym meczu napisac ze trening to nie rozgrzewka i 'jak na treningu'; znaczy TRUDNO a nie latwo :D
ale podziwiam ten brak wstydu
02.03.2021 20:10
@AdiFantasti nie sledze komentarzy ale czy to znaczy ze wycofal sie z pouczania goscia ktory studiowal matematyke nt rachunku prawdopodobienstwa oraz udowadniania ze mozna wyliczyc kto wygra chociaz spolecznosc 'obstawiaczy' glowi sie nad tym od lat? (a wystarczy zapytac Filipa:D)
02.03.2021 20:07
@diablo strach sie bac o kogos kogo duet Hasan&Neppe dlugo obserwowal; na mysl przychodza 3 transfery: Roca, Sarrem i Lucasem. Jeden wyglada jak amator (smiech kibicow francuskich obserwatorow pilki slychac nawet w Polsce) a drugi to polamaniec ktory chociaz kosztowal 80mln jest przyspawany do lawki. trzeci to Pawel Brozek hiszpanskiego futbolu - 24 letni talent po dwoch slabiutkich sezonach ktory wywalczyl awans do secunda division - pytanie kim bedzie 23 latek z drugiej ligi angielskiej ktorego nie odkryl zaden klub z wysp? :D
chociaz za darmo - co wg NIEKTORYCH jest duzym plusem bo mozna go bedzie odsprzedac (zobacyzmy jak odpsrzedamy Sarra xD) chociaz jeszcze pol roku temu wysmiewali mnie za insynuowanie ze klub taki jak Bayern zamiast wyrzucac 70mln na wypozyczenia Jamesa i Coutinho mogl kupic chociaz jednego pilkarza bo w razie czego byloby kogo sprzedac
:)))))
Edytowano : 2021-03-02 19:40:52
@Arkady - byl jeszcze jeden ale nie pamietam nicku :) zabawne bylo jak sie zapieral ze to nie on - widocznie nie doszedl na Wikipedii (wg jego teorii tyle wystarczy zeby byc ekspertem - nie smieszkuje, tak mowil) do analizy semantycznej & analizy skladnii
02.03.2021 19:38
@GuteSpiele jesli chodzi o mala ilosc komentarzy ale za to obrazliwych w stosunku do innych to usmiecham sie gdy komus to Wypominasz
bo przypominaja mi Twoje alter ego ktore rozgrylem po pary zdaniach a o ktorym sie zapierales ze co ja wypisuje, ze to nie Ty a potem dostalo banana za multikonto
:)))))))
02.03.2021 19:30
@misza widze ze slowko dyrdymaly sie spodobalo ;) ale ja nikomu nic nie narzucam - nie chcesz to sie nie zgadzaj. Ja np nie zamierzam po raz setny tlumaczyc dlaczego liczac koszt wypozyczenia podaje sie pelna kwote tylko dlatego ze przy transferach z reguly podaje sie sama kwote odstepnego.
Roca, Sarr, Czupo i Costa przychodzili do klubu aby odciazyc podstawowych zawodnikow - mieli to zrobic OD RAZU bo kadrze brakowalo glebi. Roca nie zostal sprowadzony jako 18 latek ktory ma 4 lata na rozwoj - mial pomagac w napietym sezonie. Zaden z tych pilkarzy w sensowny sposob nie pomaga i ciagle jest 'szycie'. Przychodzil jako pilkarz ze spadkowicza bo 2 slabiutkich sezonach.
Rozumiesz to czy nie rozumiesz? mieli cos wniesc OD RAZU (poszerzyc glebie, dac opcje). Lucasa usprawiedliwiano kontuzja - mija drugi rok, poniewaz nie ma usprawiedliwien to sa wycieczki osobiste w moja strone :)
Edytowano : 2021-03-01 22:48:11
@globin - gwiazda xddd, gruba przesad - byl solidny zanotowal dobry sezon i zaryzykowalismy. Dziwne ze az tyle - potrafilismy odpuscic aguero czy Hazarda o pare milionow a Guardiola ledwo wyprosil Thiago za 25. No ale lepsze takie ryzyko niz wypozyczenie. Dlatego inaczej by bylo gdyby rozczarowywal Dest a inaczej jak rozczarowuje 28latek
01.03.2021 22:45
@GuteSpiele nie o to mi chodzi - pomijam juz ze z Jamesa nie wygralismy nic czego bysmy nie wygrali bez niego a rola Cou byla marginalna.
Chodzi o to ze Cou James to wydane 70mln - 70(!!!) z ktorego po 3 latach nie mamy nic. Pilkarze wrocili do siebie. Za te pieniadze mozna bylo z powodzeniem miec dwoch utalentowanyc albo jednego niezlego (Ocampos?) pilkarza - i teraz mielibysmy jakies aktywo: albo dobrego zawodnika albo kogos na sprzedaz.
Edytowano : 2021-03-01 22:23:52
@misza w przypadku wypozyczonego zawodnika kosztuje Cie on tyle ile pensja i oplata za wyppzyczenie - pilkarz odchodzi i zostajesz z niczym - w przypadku gdy kupujesz pilkarza jest to co napisalem wyzje: aktywo ktore mozesz odsprzedac - ile razy mozna tlumaczyc? 'z gory zalozona teza' nowy zwrot ludzi ktorzy chca sie szybko dac zidentyfikowac :)))))
Edytowano : 2021-03-01 22:34:02
pomijam juz ze podajac przyklady podaje wliczajac pensje no ale lepiej dpisywac ze zgory ustalona teza :))))
01.03.2021 22:21
@Danie1
- Odriozola i Sarr to lacznie ok 15mln, chociaz zaraz bedzie trzeba kupic kogos sensownego - tyle wiec wyrzucono
- Roca to kolejne wyrzucone 9(+7) pieniadze; pilkarz ktory talentem byl 4 lata temu a od 2 lat gral slabo i jeszcze gorzej - dodatkowo byl przeciez Fein
- Duglas Costa - kolejne wyrzucone 10mln, bo jest w kadrze ale co z tego? pilkarz na poziomie trybun Juve, z licznymi problemami zdrowotnymi
- 80 + juz 2 rok wielkiego kontraktu na przyspawanego do lawki obronce
- 40mln - wyrzucone na wypozyczenie Jamesa
- 30mln - wyrzucone na wypozyczenie Coutinho
wielu osobom nie miesci sie w glowie i twierdza ze to niemozliwe - ale gdybysmy zaniast wypozyczac kupili pilkarzy pokroju Ferran Torres (25mln) czy Perisic (15mln) to przynajmniej bylby dzis ktos na sprzedaz (chociaz zabawne ze teoria o sprzedazy byla atakowana przez NIEKTORYCH uzytkownikow :) - ale juz nizej mozna przeczytac ze Richards to w sumie spoko bo najwyzej go sprzedamy)
Edytowano : 2021-03-01 22:05:10
@GuteSpiele wiem ze zaraz napiszesz cos blyskotliwego w stylu: to zostan dyrektorem sportowym - ale nie kazdy ma tak legendarne zdolnosci przewidywania jak Ty (np Schalke na pewno sie utrzyma) a takze nie nosi rozowych okularow wiec wystarczylo troche popytac znajomych z francji zeby uslyszec ze nie ma prawa sie udac. Dodatkowo OM zaliczylo sezon konia, a Sarr gral czesto bo grywal na obronie i na skrzydle (podstawowy obronca byl kontuzjowany) - to nie byl pilkarz ktory mial swoje pewne miejsce na boisku
01.03.2021 22:01
Jak wiadomo 2 liga angielska jest pelna 23 letnich diamentow ktorych czolowe kluby w UK nie odkryly - i to na miare Bayernu oraz jak to NIEKOTRZY twierdza nie wolno oceniac pilkarza do poki nie zagra u nas.
No bo przeciez kto moglby przewidziec ze Sarr to ciamajda. To bylo kompletnie nie do przewidzenia.
01.03.2021 21:38
@GuteSpiele tyle sa warte wlasnie Twoje 'ekspertyzy', tygodniami udowadniales ze Schalke musi sie utrzymac, juz pomijam co wmawiales odnosnie covid;) - wiec wybacz ze smiac mi sie chce jak widze Twoje ekspertyzy odnosnie jakosci pilkarzy
Edytowano : 2021-02-27 23:59:58
podobnie jak pare innych osob ktore z pochodniami i widlami bronili Hasana i jego wspanialej polityki sciagnieci 4 ciamajd w ostatni dzien okienka - bo przeciez to bylo niemozliwe przewidziec ze ciamajdy beda ciamajdami
27.02.2021 23:58
@GuteSpiele a Schalke na pewno sie utrzyma :)))))))))))))))))))
27.02.2021 23:20
@miroslawBayern Roca xDDDDDDD gosc na poziomie 2 ligi hiszpanskiej (tam zdobyl awans), ktory talentem byl 4 lata temu a ostatnie dwa sezony mial slaby oraz slabszy
OMEGALUL
27.02.2021 22:13
@Pir5 ledwie chwile temu (tak samo pod koniec poprzedniego sezonu gdzie niby byl w gazie) Twoj bohater Leon biegal jak kurczak bez glowy - wystarczy ze w srodku nie ma Kimmicha
Dodam tez ze nie raz wysmiewano chwalenie pilkarzy po wysoko wygranych mezach - ale dla Leona oczywiscie trzeba zrobic wyjatek. Dzis zagral ok, ale znowu nie wspieral obroncow i byla autostrada pod bramke po jego stronie.
Ale juz pal licho Leona, nie wiem co na boisku robi Alaba - przeciez to jest jakis zart, Flick powinien byc zjedzony przez dziennikarzy i tez naciski ze strony xarzadu - jakim cudem na srodku gra taki PATAŁACH jak Dawid a pilkarz za 80mln jest na lawce. Oszczedzamy go na kolejny sezon???
27.02.2021 22:00
troll-pytanie
27.02.2021 17:20
@Sopariev fair enough :DDD
27.02.2021 17:11
@Sopariev chlopie ale on kosztowal 80mln a zagral 2 dobre mecze a potem jak amator z Leverkusen i znow usiadl na lawce :) tutaj z kolei pisano ze jest swietny bo odebral pilke albo nie dal sie ograc z ogorkami
27.02.2021 17:07
Sorry ale mim otych zachwytow ktore tu byly nad Lucasem to on wygladal bardzo slabo - opuszczal pozycje, dal sie obiegac, wychodzil na raz - nie wygladal wcale lepiej niz Alaba walacy babole - wiec mozna smutna prawda jest taka ze Lucas wyglada na treningach GORZEJ
To by mialo pewny logiczny sens jesli spojrzymy na dwoch pilkarzy tj Sarr i Lucas laczy ich kilka rzeczy:
- niewiadomo w sumie jaka jest ich najlepsza pozycja ¯\(°_o)/¯
- sa francuzami
- obu UWAZNIE I DLUGO obserwowal Hasan ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Edytowano : 2021-02-27 16:58:41
ale dziwie sie ze dziennikarze nie dopytuja - w koncu mowimy o transferze za 80(!!!) mln
27.02.2021 16:57
@GuteSpiele tak bo doskakiwal z nieswojej strefy i pod katem gdzie mogl w zasadzie sprokurowac karnego, jesli juz wiecej powinien zrobic Davies ale to Alaba zachowal sie jak parodia srodkowego obroncy: najpierw bedac pasywnym a potem sie rzucajac
PS czy nadal uwazasz ze Schalke na pewno sie utrzyma czy jednak mialem racje? :)
Edytowano : 2021-02-27 16:47:07
@dzojko - true, w nagjorszym wypadku bylby faul w strefie ktora nie jest taka grozna bo zbyt blisko bramki
27.02.2021 16:45
znam takiego 'szpeca' co napisze e to nie wina Alaby bo cala obrona dala tylka :D wiec Alaba 2 po meczu a Lewy 3
27.02.2021 16:39
@Daro ja tam zawsze milo wspominalem mecze z HSV :D bylo pewne ze rozloza nogi bardziej niz Borussia
Edytowano : 2021-02-27 16:25:51
@Pir5 Schalke NA PEWNO sie utrzyma
27.02.2021 16:25
@Arkady142 dawno nie widzialem bardziej oczywistego kandydata do spadku praktycznie od poczatku sezonu dlatego zastanawiam sie co najwiekszy specjalista DieRoten ktory jescze niedawno przekonywal ze musza sie utrzymac sadzi
no i oczywiscie poniewaz na niczym sie nie znam a moje przewidywania sie nigdy nie sprawdzaja ciesze sie chwila :)
27.02.2021 16:17
@GuteSpiele - jak tam, wycofujesz sie ze slow ze Schalke "NA PEWNO" utrzyma sie w lidze i przyznasz ze mialem racje czy jeszcze czekamy??? :)
27.02.2021 16:10
@Danielowaty :))))))))
27.02.2021 15:44
mam wrazenie ze na srodku obrony predzej zagra Chupomoting niz Lucas
27.02.2021 15:41
Geniusz Lucasa oszczędzany na kolejny sezon ^^
27.02.2021 15:35
@Moe nitk z nami w BL ne zagra otwartej pilki wiec cofanie sie nie bedzie produktywne - gramy z ppozycji lepszego i to jestem w stanie rozumiec - pilkrzy defensywnych tez nie mamy do kontroli takiego meczu a'la Mourinho wiec rozumiem gre z pozycji sily. Zobaczymy jak bedzie w LM - tam licze ze jednak zagramy bardziej zachowawczo
20.02.2021 22:01
@Edmund pieknie ujete: "tak sie nie da przezyc kariery"
z drugiej jednak strony ten zespol (przez co rozumiem 1 druzyne + rezerwowych , sztab) nie dostal odpowiedniego wsparcia i to nie tylko przed tym sezonem ale rowniez dwoma poprzednimi
Edytowano : 2021-02-20 21:18:17
@Moe, a ja wezme Flicka w obrone bo kim mialby realizowac jakikolwiek plan B? my ledwo mozemy egzekwowac plan A
20.02.2021 21:16
@GuteSpiele nie, nie bylo - Costa i Tolisso maja problemy z kontuzjami notorycznie, a jesli grasz Once de Gala w sezonie w ktorym natlok meczow jest wyzszy niz zwykle - praktycznie bez rozsadnej przerwy i presezonu to przez zwiekszone obciazenia i niemoznosc odpoczynku mozesz spodziewac sie kontuzji. Mozesz rowniez spodziewac sie kwarantanny dla kogos.
20.02.2021 18:24
Trzeba tylko współczuć Flickowi i piłkarzom takim jak Lewy, Kimmich, Neuer którzy na pewno mają ambicje bronić LM i znów wygrać wszystko. Już Kovać narzekał na głębię kadry a jej jakość i ilość tylko się pogorszyła. Trudno po ciężkim sezonie wchodząc w jeszcze cięższy (dodatkowy turniej, większy natłok meczów wynikąjacy z przesunięcia) oczekiwać że zawodnicy będą mieli świeże nogi i głowy.
Naszym najlepszym transferem na ten sezon jest Musiala - zaś piłkarze ściągnięci w ostatnim dniu okienka prześmiewczo nazwani "Ciamajdy Hasana" będą dla klubu tylko problemem w przyszłym sezonie (za Sarra już ponoć kogoś szukamy więc trzeba się modlić żebyśmy odzyskali $$$) a nie są żądną pomocą w tym.
Martwi też sytuacja Lucasa - 80mln kolejny sezon siedzi na ławce, tym razem nie można tego usprawiedliwić kontuzjami.
20.02.2021 18:11
@tapczan ale dyskusja nigdy nie byla o tym ze notorycznie oddajemy kogos za darmo - to Ty w ramach te sztuczki retorycznej ktora tak czesto stosujesz wplatles taka hiperbole. Rozmowa dotyczyla sytuacji w ktorej wielu pilkarzom koncza sie za rok kontrakty.
takze podziekuje za Twoja laskawosc bo nawet nie wiesz o czym byla rozmowa, jesli chodzi o odnajdywanie to wykazales sie kiedys tym ze potrafiaz to robic swietnie wiec na pewno dasz rade
20.02.2021 17:18
Sane!!! Lewy!!! < 3
blagam nie piszcie ze gramy tak bo wygralismy 6 pucharow - kazdy kto uprawial jakikolwiek sport turniejowy i cos wygral potwierdzi ze odzywa sie 'zew krwi' i chcesz zostac na topie a nie budzisz sie rano i masz wyje**** - tym bardziej ze to jest mloda druzyna ktora w europie ma ma jeszcze na kogo patrzec i co osiagnac
skoro gramy Once de Gala, nie bylo sensownej rpzerwy to logiczne ze pilkarze sa psychicznie zmeczeni, fizycznie tez nie wygladamy jakos niesamowicie
20.02.2021 16:46
@tapczan narazie powtarzacie to w kolko z Edmundem, przy czym piszesz jakobym nie byl zdolny do dydkusji a od kilku postow jedyne co zawieraja Twoje komentarze to marudzenie i jakies teksty o zlapaniu za reke oraz "Zawsze kupowaliśmy gwiazdy światowe z topowych klubów. Szliśmy do Madrytu, Barcelony czy United i braliśmy ich najlepszych graczy. To było jak Uli tworzył Monachijskie Galacticos." czyli inna wersja slynnego "nie wiedzialem ze odpadlismy z LM" - faktycznie, poziom rozmowy ktorego nie jestem w stanie osiagnac...
nie odniosles sie juz jednak chocby do przykladow transferow ktore podalem - a jedyne argument ktory podales zostal zaorany przez @Atari85
@Edmund chlopie no, co Ty gadasz w ogole? 23:02 napisales "To co startujesz do zarządu? Może od razu na prezydenta? Wszystko wiesz." i to byl Twoj caly wklad w dyskusje, potem zajales sie pisaniem o tym ze nie potrafie odpowiadac na konkretne pytania zamiast samemu odpowiadac na moje przyklady czy je zadawac
trudno dyskutowac zk ims kto zamiast faktycznie dyskutowac mowi o tym ze druga strona nie potrafi dyskutowac :D
a co do argumentu ze kiedys na cos nie odpowiedzialem - no sorry ale nie bede sprawdzal watkow po tygodniu zeby na wszystko odpisac, badz powazny
20.02.2021 16:41
@LoganOx kontuzjogenny = taki ktory poowoduje (kontuzje) a nie synonim 'podatnego' na kontuzje
20.02.2021 03:06
@tapczan zylka peka ale rozumiem bo mysz zagoniona w kat tez dziczeje, u Ciebie rowniez objawia sie ta sama przypadlosc co Edmunda; nie potrafisz normalnie dyskutwac i uciekasz sie do absurdu; czyli podawania przypadkow transferow ktore w swiecie pilki w ostatnich 20 latach mozna policzyc na palcach dwoch dloni
w Twoim swiecie - ktoy jest bogaty w argumenty i racjonalne wyobrazenia rynku nagle przestaje istniec fakt ze wiekszosc transferow odbywa sie ze slabszego klubu do lepszego (stad transfery na lini City - Bayern (z ktorego wyciagnelismy 2 pilkarzy juz za czasow szejkow - ups, nie bedzie pasowalo do teorii, co?:)) czy Real - Bayern (ups nt 2 - wyciagnelismy Robbena) odbywaja sie wyjatkow zadko
wiec:
transfery Javiego za 40mln (gdzie o ile dobrze pamietam sam Kalle przyznal ze na tamte czasy bylo to jak 120mln i nawet byly wyliczenia kwot transfery vs inflacja ktora pokazywaly ze tamte pieniadze byly odpowiednikiem tej kwoty) Riberyego za 30, Robbery za 40, Lucasa za 80, Sanchesa za 35+35, Breno za 12 (wtedy Real wymiekl) się nie wydarzyly?
a czekaj, wg Twojej klasyfikacji ktora ostatnio podales top pilkarze to tylko Ronaldo i Messi - jesli ja przyjac to faktycznie Bayern to tylko szrot na wyprzedazach (stosuje Twoj ulubiony zabieg semantyczny czyli wyolbryzmianie do absurdu - zakladam ze przypadnie Ci do gustu i uznasz go za inspirujacy do dyskusji - w koncu stosujesz niemal w kazdym poscie)) - tyko czy te znowu jak ta biedna myszka sam nie zagoniles sie wlasnie w kat? no bo niczym Don Quixote walczysz z teza (ktora sam tworzysz za pomoca zabiegu retorycznego ktory w ramach odwzajemnienia zastosowalem 'retaliacynie' (ja z kolei lubie slowotworstwo)) ze Bayern to jednak wielki klub
no to w koncu wielki czy nie wielki? kupujemy gwiazdy czy nie kupujemy? trudno nadazyc za wygodna w doborze postaw do Twoich wypowiedzi :)
moze wroc do wrzucania czegos co mozna nazwac pieszczotliwie 'Tapczaniznami" = czyli zawsze 1 komentarz pod niemal kazdym postem ograniczajacy sie do stwierdzenia ze slonce wschodzi na wschodzie?
jak np "Wyniki zweryfikują to okienko."
PS a propos cytatu wyzej (Twoj nie Coelho) - myslisz ze wyniki zweryfikowaly juz przydatnosc Sarra, Roci i Costy?
20.02.2021 02:11
@tapczan czyli do slow ktorych nie rozumiesz dodajemy tez 'mitoman'
i rozumiem ze zaprzeczasz ze sprzeczales sie ze mna iz Bayern to klub ktory nie kupuje gwiazd i bazuje na wychowankach? :)
20.02.2021 01:46
@Atari85
"to będzie pierwszy wolny transfer od czasu"
&
"Uwierzyć w to może tylko ktoś kto zaczyna być kibicem Bayernu"
^^'
Edytowano : 2021-02-20 01:20:29
ale nie nie spodziewajmy się znowu tak i nie pastwmy nad kimś kto twierdził że Bayern nigdy nie sprowadzał gwiazd a naszą filozofią jako klubu było wprowadzanie wychowanków i kupowanie talentów ;)
20.02.2021 01:18
@GuteSpiele trochę tu nie zaglądałem i miło widzieć że zmieniłeś ton wypowiedzi i zamiast wieszczenia wysokiej wygranej na podstawie wyliczonego przez siebie prawdopobieństwa na bazie nazw klubów, o które sprzeczałeś się z ludźmi mającymi pojęcie na temat tego pojęcia dzięki wykształceniu wyższemu, piszesz "miło byłoby to powtórzyć"
Muszę się zgodzić - byłoby miło:)
20.02.2021 00:45
@Edmund to odpowiadając na Twoje jakże konkretne i merytoryczne pytanie: nie, nie startuje do zarządu
20.02.2021 00:40
@tapczan ciekawe czy ogarniesz co znaczy i jak uzywac slowa 'populista' szybciej niz @DonJupp4ever 'pupil' - jemu zajelo 3 lata :)
PS w swojej checi do zaprzeczania podales argument ktory chyba nie do konca dziala na obrone tego kogo tak bardzo bronisz; bo ja rowniez nie pamietam czasow zebysmy mieli tylu waznych/drogich pilkarzy z praktycznie rokiem do konca umowy (4 w poprzednim sezonie i 3 w tym) - to chyba (jak sam nieopatrznie zauwazasz;)) nie swiadczy dobrze o tym kto za przedluzanie umow jest odpowiedzialny?
PPS przypomne rowniez ze Ballack wtedy byl zdecydowanie blizej konca kariery a Bayern nie mial tak silnej pozycji w Europie i nie byl tak atrakcyjny jak jest dzisiaj - co... rowniez nie swiadczy dobrze o strategii ktora mamy dzis w porownaniu do wtedy
19.02.2021 23:27
@Edmund pamietam jak pisalem ze nie potrafisz normalnie rozmawiac i ciagle stosujesz marne kpiny - zarzucales mi wtedy klamstwo i manipulacje (chociaz przytoczylem cytat) - przeczytaj dziecko swoj ponizszy post ;) naprawde ziewam juz tym stylem pustych wypowiedzi
naprawde nie trzeba wiedziec wszystkiego zeby wiedziec cos, Ty zas pokazujesz jedynie ze nie wiesz nic - nawet tyle zeby podjac - nie tyle dyskusje ale chocby jej probe
PS po twojemu napisalbym: rozumiem ze startujesz na satyryka do TVP :)
PPS @DonJupp4ever dzialania ktore wysmiewasz byly podejmowane, tyle ze... nieudolnie bo bez poruzmienia z pilkarzem ( @GuteSpiele czy to sie liczy jako 'amatorka'?) czego nie omieszkal wypomniec Zahavi mowiac o tym ze Alabe oferowano City chociaz David wcale tam nie chce (to byla czesc o braku szacunku)
19.02.2021 23:13
@GuteSpiele otóż to, nie zawsze się musi udać, czasem się tak zdarza, ale my mieliśmy 4(!!!) kluczowych(!!!) piłkarzy z rokiem do końca umowy. O Thiago wyraźnie było powiedziane że zmienił zdanie w ostatniej chwili (czyli można śmiało zakładać że gdyby umowę dostał wcześnie to była duża szansa na przedłużenie) a Alaba po prostu zwietrzył szansę - a co sam Hasan nazwał porażką.
@DonJupp4ever możesz pisać teksty o grochach o ścianę, kiepska retoryka i tylko ktoś kto nie umiałby przeczytać twoich dwóch postów które sobie zaprzeczają mógłby się na nią nabrać
PS to czy piłkarz gra w 1 składzie czy jest rezerwowym naprawdę nie ma znaczenia - liczy się strategia postępowania. No i wręcz przeciwnie do tego co chcesz powiedzieć: rezerwowego opłacałoby się bardziej "przetrzymać" niż zawodnika z 1 składu za którego potencjalnie można zgarnąć duże pieniądze - za które, co również sprytnie lub naiwnie (zakładam to drugie) igorujesz - można by wzmocnić drużynę
no bo ten... mieć 50mln a nie mieć 50mln to 100mln ;)
Edytowano : 2021-02-19 22:50:37
a teraz mamy kolejnych 3 i znów albo sprzedamy na grosze, albo wynegocjują wyższe kontrakty niż powinni
19.02.2021 22:47
@GuteSpiele no widzisz, a nie byloby niespodzianka gdyby dostal nowa umowe 2.5 roku rpzed koncem kontraktu i przez 6 miesiecy nie podpisywal. Wtedy - ktos myslacy strategicznie (cecha ktora zwykles przypisywac Hasanowi) - powinien podjac odpowiednie kroki. To tak w uproszczeniu - niespecjalnie skomplikowane prawda? Dodam ze robia tak wszystkie kluby poza nami i Arsenalem. Ale na szczescie byl ostatnio artykul o tym ze Hasan nauczyl sie rzemiosla i tego bledu juz nie popelni...
a nie, czekaj.... za rok koncza sie umowy Tolisso, Goretzki i Sule.
@DonJupp4ever tym mysleniem na poziomie noworodka to rozumim ze piszesz o sobie bo napisales dokladnie to co sugerowalem w swoim poscie a co wysmiewales za pomoca "football managera" jakis czas temu
czy wygralibysmy bez niego? a co Alaba poza proba oddania finalu i sprezentowania gola oraz okazji na gola Mbappe zrobil na srodku obrony czego nie zrobilby (albo: na szczescie nie zrobilby) jakikolwike nominalny srodkowy obronca?
PS przypominam ze mamy obronce za 80mln
19.02.2021 22:15
@DonJupp4ever ahahaha, jak pisałem z Moe o tym że Alabę należało sprzedać wczesniej (albo przynajmniej próbować żeby coś zarobił - czyli DOKŁADNIE to o oczym piszesz teraz to śpiewałeś inaczej, że zacytuję:
"No jak ty nie potrafisz zrozumieć prostego języka to nie do mnie pretensje.
Głupstwa to ty razem z hovenem piszecie, że aż się czytać tego nie chce, ciągle jakieś pretensje o zawodników, pieniądze itd.
Za pieniądze ze sprzedaży Alaby...ty chyba sobie coś ubzdurałeś że jesteś w grze co? możesz sobie załadować managerka i tam sobie sprzedać Alabę, strata Alaby chyba nie będzie aż tak bolesna bo mamy kim go zastąpić a pieniądze Bayern ma więc nie siej popeliny."
+ kilka innych postów kpin; coś o geniuszach, składaniu V do Bayernu, itp.
więc pozwól że zapytam: pisałeś tak wtedy bo nie potrafisz znieść myśli że miałem rację czy w końcu dojrzałeś?
19.02.2021 21:38
@Edmund jak jestes taki madry to czemu nie zglosisz sie do zarzadu? myslisz ze Hasan nie wie co robi? jak zwykle jestes najmadrzejszy
:kappa:
19.02.2021 16:50
Ile dziś może być warty gość który albo się leczy albo bawi w kontrolera lotu dla ataku przeciwników? biorąc pod uwagę niemałe zarobki i rok do końca kontraktu obstawiam 15mln + ew jakieś zmienne, 20-25 byłoby sukcesem
19.02.2021 13:25
Nie ma żadnej formalnej klauzuli, jest gentlemanska umowa co do kwoty odstępnego za rok. Nie zdziwiłbym się wcale gdyby częścią tej umowy było że nie wchodzi w grę transfer do Bayernu. Wiedząc też jakiego agenta ma Halaand można się spodziewać że wybierze klub który będzie w stanie wyłożyć więcej niż Bayern. Wielka szkoda że było możliwe żeby go wziąć za te 20mln (w zasadzie 40 bo 20 dostał do ręki) i wypożyczyć gdzieś na 2 lata...
Edytowano : 2021-02-19 08:30:27
nie było*
19.02.2021 08:30
ok, czyli nie rozumiesz
18.02.2021 19:47
@Edmund chyba nie sugerujesz ze w innych klubach dyrektor sportowy ma calkowicie wolna reke? przeciez to normalne ze transfery ustala sie z zarzadem/wlascielem, wyjatkiem jest chyba tylko Monchi. Probujesz tlumaczyc cos czego chyba sam nie rozumiesz
Robert jesli chce zlota pilke to nie moze liczyc na euro czy o co tam graja z Anglia tylko musi pobic rekord Gerda i zaliczyc dobry sezon w LM.
Przeskoczenie Mullera szeroko odbije sie w mediach i dotrze nawet do glosujacych w Afryce + przy drugim dobrym sezonie media nakreca atmosfere niesprawiedliwosci za poprzedni rok.
16.03.2021 13:42
@tapczan bo nigdy w historii biznesu nie zdazalo sie ze wykwalifikowany i na papierze swietny manager/CEO (czego Hasan nie ma, nawet strona Bayernu wymienia jedynie jego osiagniecia sportowe) nie prowadzil firmy/produktu w zla strone. Mijatovic (Real), Bobic (Milan), Zubi i Abidal (Barca) zaiste swietnie sprawdzali w rolach dyrektorow sportowych...
Twoje naiwne i bezkrytyczne podejscie i wiara w nieomylnosc Hasana sa zaskakujace i w sumie zastanawiam sie z czego wynikaja?
Jakie kwalifikacje poza byciem ex-pilkarzem ma wsadzony na stolek przez Uliego Salihamidzic? Przypominam ze ten sam Uli wsadzil na stolek Kovaca po ktorym niesprawiedliwie jechano jak po burej suce. Dlaczego Hasan ma plaszczyk ochronny chociaz wykazuje sie jak narazie glownie niekompetencja? Dodajmy skrajna jesli chodzi o kontrakty pilkarzy 1 druzyny i ostatnie okienko gdzie zapisze sie do historii sprowadzeniem 4 ciamajd w ostatnim dniu.
Edytowano : 2021-03-16 13:44:11
@Moe eeee co? to byla sarkazm prawda? Dyrektor sportowy to najwazniejsza osoba dla 1 druzyny w kazdym klubie, dodatkowo Hasan jest w zarzadzie wiec umywanie mu rak jest jak najbardziej nie na miejscu.
16.03.2021 13:38
@tapczan przeciez zarowno Flick, Hasan jak i Rummenige potwierdzali ze istnieja spiecia a o roznicach w przypadku transferow rowniez mowili zainteresowani wiec jakie fantasy? :)
o gwarancji dla Neubela tez sie duzo mowilo - myslisz ze agenci nie wypuszczaja takich informacji do zaprzyjaznionych dziennikarzy?
nie mowie w tym przypadku o Bildzie ktory oczywiscie rozdmuchuje, ale nawet ostatnie konferencje czy wypowiedz Karla raczej nie swiadcza o pewnosci ze Flik zostanie. Klopp np ucial temat szybko.Bo widzisz; to sa ludzie po szkoleniach medialnych. I jest roznica czy powiedzial "nie odejde nigdzie przed koncem kontraktu a najchetniej przedluze, kibice moga spac spokojnie" a "mam kontrakt do 2023 roku" - umowe mozna miec ale jesli ma sie rowniez wole jej rozwiania...
Ja sie Flickowi nie dziwie - myslal chlop ze bedzie trenowal wielki klub a tu jakis Hasan ktorego jedynym znaczacym osiagnieciem jest bycie pilkarzem wraz z przydupasem Neppe decyduja o przyszlosci kadry i sciagaja ciamadjy na miare nawet nie RB Lipsk czy Leverkusen tylko Hoffenhaim i maja w dupie ze kadra liczy sensownych 12 pilkarzy.
Dodatkowo ambitny trener ktory mysli o pucharach ma do dyspozycji: parodyste z ligi francuskiej majace odciazyc nominalneo (parodyste na tej pozycji) srodkowego obronce, spadkowicza z hiszpanii i wieczne kontuzjowanego kontrolera lotow dla atakow przecownika Tolisso, a nie daj boze Lewy dozna urazu i gramy gosciem ktory mialby problem zeby wywalczyc miejsce w 1 skladzie chyba kazdej druzyny w BL.
Jest takie powiedzenie, ze ludzie nie zmieniaja firm tylko przelozonych; nie dziwie sie ze Flick majac takiego (z jego ambicjami) mysli czy nie lepiej isc do zwiazku gdzie otocza go opieka i bedzie mial top pilkarzy.
16.03.2021 09:34
@tapczan interesujace ze podwazasz gdy ktos przytacza informacje zblizonych do klubu dziennikarzy czy powoluje sie na szanowane i znane zrodla a sam wyciagasz, ekhem, takie cos :)
15.03.2021 22:00
@Edmund po pierwsze primo, to bylo zartobliwie - w kontekscia pytania oraz na co moze wskazywac emotikonka ":P" ktora dodalem zeby kazdy mogl zrozumiec
po drugie primo - nadal wierze ze istnieje jakas sportowa rywalizacja i szczegolnie trener ktory tyle pracowal przy reprezentacji wie co to SELEKCJA, stawianie na pilkarza bez formy kosztem kogos kto jest wyraznie lepszy na treningach podwaza autorytet trenera w oczach calej grupy - nawet jesli lubi sie kolege z druzyny
po trzecie primo, ultimo - skoro jednym z kluczowym powodow jaki podawano dla ceny za Lucasa bylo to ze jest unwrersalny i nawet tutaj wiekszosc ludzi widzi go na lewej (co wygodnie pominales odpisujac) to mamy juz 2 pilkarzy ktorzy nie sa w najwyzszej formie a ktorzy Lucasa przyspawali do lawki:
Poza odchodzacym Alaba jest tez nastolatek ktory nie prezentuje takiej przebojowosci jak sezon temu i ktoremu spokojnie moznaby tez dac odpoczac. Jest wiec pilkarz ktory - co wyraznie mowil zarzad: zostal sprowadzony z mysla o dwoch pozycjach (i spora czesc uzytkownikow widzi go na lewej ale podobnie jak Ty pomija te kwestie broniac francuza) za rekordowe pieniadze, a przegrywa rywalizacje na obie pozycje.
Wiec nawet jesli Flick jest zakochany w Alabie to mamy jeszcze Daviesa ktory rowniez go posadzil. Nie przypominam sobie wiekszej wtopy transferowej bo nawet Kaka gral i robil w miare dobre liczby. Maguire chociaz nie byl warty takiej kasy rowniez pomogl United tracic mniej goli. Hazard ma kontuzje.
Lucasa - pilkarza na 2 pozycje za absurdalne jak na Bayern i w skali rynku 80mln - wygryzl odchodzacy po sezonie wanna-be srodkowy pomocnik przemianowany z lewej strony oraz nastolatek z MLS ktory gra 2 sezon w Europie.
15.03.2021 21:45
@tapczan skad informacja ze Flick ma 12mln? czytalem 6 i 8mln ale kwoty 12 nie widzialem
no i czekaj - przeciez chyba w ogole nie wierzysz mediom :)))))))
15.03.2021 21:27
@Prezes42 heh, tyle sie mowi o tym ze pilka nozna powinna niesc soba wartosci, ludzie zreszta powinni miec szacunek dla zycia innych ludzi, ale nie ma sie co ludzic - $$$$$$$ beda wazniejsze
organizatorzy powiedza ze nie wiedzieli bo to sprawa developerow, FIFA juz po imprezie powie ze bedzie sie uwazniej przygladac w przyszlosci, jakies organizacje przeprowadza jakies protesty - bedzie z tego troche lajkow w SM a pilkarze beda grac na trupach i nikogo to nie bedzie obchodzic
15.03.2021 19:29
@admin widze nie ma pojecia o tym ze Dyrektor Sportowy to nie pozycja gdzie wykonuje sie polecenia tylko stanowisko dyrektorskie gdzie ma sie realny wplyw na strategie. Przez to nie wytlumaczalne zaslepienie Hasanem zapomnial tez ze Hasan jest.... w zarzadzie. Czyli wplyw na polityke i strategie klubu ma w obu rolach co w sekcji pierszej druzyny FCB czyni go w zasadzie najwazniejsza osobe w klubie.
Moze mi ktos wytlumaczyc to zaslepienie Hasanem?
15.03.2021 19:20
@Edmund ciekawe ze tak piszesz bo Twoim koronnym argumentem w wielu przypadkach jest 'a skad to wiesz' - wiec uzyje go tym razem: a skad to wiesz? Bo raczej wszystko wskazuje na to ze jednak chodzi o treningi/forme/chaotyczna gre. Na poczatku sezonu zagral 2 mecze a potem przyszlo spotkanie z Leverkusen gdzie znow wygladal jak w poprzednim sezonie - czyli jak amator z goraca glowa.
To bylo bardziej pytanie jaka wymowke znajda obroncy tego transferu. Wydalismy 80mln na kontuzjowanego gracza w momencie gdy nie bylo brakow w obronie a nie bylo skrzydlowych - za krytyke naskakiwales na mnie m.in. Ty.
Jaki jest po prawie 2 latach argument ktory przemawia na plus za tym transferem? Jedna z cech podawanych in plus miala byc unwersalnosc - jesli nawet przyjmiemy ze Flick jest zakochany w Alabie to przypminam ze z lewej strony wygryzl go grajacy w tym sezonie bez blysku nastolatek Davies.
15.03.2021 19:15
@Pir5 ano niestety w takim ze niewzne ile baboli popelni ma pewne miejsce w skladzie :P
15.03.2021 18:22
z cwierkacza: Lewandowski scoring more goals against Arsenal than Harry Kane despite not playing in the Premier League isn’t talked about enough
lol
Edytowano : 2021-03-15 18:19:03
@bayern
jesli Hazard za 100mln ktory przychodzil w 2019 jest niewypalem to jak nazwac... Lucasa ktory przychodzil rowniez w 2019 i za niewiele mniej (a bedac obronca!!) bo 80mln i grywa podobnie sporadycznie? Belg ma chociaz wymowke w postaci kontuzji...
15.03.2021 18:16
Hazard i Lucas - obaj przyszli za gigantyczne kwoty i obaj nie ogladaja murawy. Jednego nazywaja historyczna wtopa ale jednak (przynajmniej) trapia go kontuzje i ma wymowke.
Jaka jest wymowka Lucasa? bycie oszczedzanym na nastepny sezon? :D
15.03.2021 17:04
@Edmund po prostu nie usprawiedliwiajmy tego transferu piszac ze to jakis 3 pilkarz na te pozycje. Zeby nie bylo - mnie ta wtopa nie cieszy bo to kolejne pieniadze w bloto - ile juz zmarnowalismy na PO? 5+10+kontrakt Sarra. To juz serio bylo lepiej kupic kogos starszego (Rafinha :D) ale solidnego czy dolozyc do tego Lampteya/Desta :(
14.03.2021 17:22
@Prezes42 nieprawda, Sarr nie byl sprowadzony jako gracz szerokiego skladu tylko jako jedyny nominalny prawy obronca potencjalnie 1 lub 2 (czyli rola jaka pelnil Rafinha). To majac na uwadze ze Pavard nie ma warunkow na prawa strone a Kimmicha mamy tam nie przestawiac. Nie siej propagandy ze to jakis gracz szerokiego skladu bo ani cena ani zarobki (ponoc 5mln) ani skladk adry tego nie potwierdzaja.
I tak wydano 5mln w zimie na Odriozole a teraz 10 + kontrakt na Sarra, ktory odejdzie tylko jesli bedzie sam mial troche honoru (i to zapewne ze strata).
Ale Hasan juz ponoc do tej ciamajdy sie nie przyznaje :))))))
14.03.2021 02:17
wielk szkoda, dzis mogl spokonie hattrick i rekord Gerda na wyciagniecie nogi
13.03.2021 22:35
@Edmund xDDDD tak szybko sie obrocil ze przeciwnik nawet nie zauwazyl!!! jak Ty tak intepretujesz takie sytuacje to elo :D
13.03.2021 16:50
Lucas szczegolnie wykazal sie profesruja jak dal sie ograc na dziecinny zwod i dal sobie zalozyc siatke :D mial szczescie ze byl faul
13.03.2021 16:22
Owen to byl generalnie glupi chlopak z blokowisk a teraz jest po prostu znanym przyglupem wiec kolejny jego absurdalny komentarz nie dziwi.;p
12.03.2021 09:14
@tapczan nigdy nie bylo inaczej covid tego nie zmienia bo wszyscy maja mniej, tylko u nas pilkarz nie musi sie martwic ze zostanie rezerwowym bo nawet jak bedzie gral padake to i tak moze miec podstawe
patrz: David "wypiałem-dupe-ale-zagram-w-każdym-meczu-kosztem-obrońcy-za-80-mln" Alaba
08.03.2021 21:04
@DonJupp4ever na szczescie z druzyn z kasa w tych czasach i potrzeba prawego skrzydlowego bylo w zasadzie tylko United a kupili jakiegos mlodziaka z Italii za 40 baniek i Pellestriego bodajze za 10, poluja tez na Sancho w przecenie. Takze raczej tylko zagrywka.
Swoja droga Sancho za 50 baniek to bym chcial u nas ;)
08.03.2021 20:49
@Kimas Borek to jest pajac - przeciez zarowno Watzke jak i Raiola potwierdzili zen ie ma zadnej formalnej klauzulu jest tylko gentlemanaska umowa. Rownie dobrze mogli wykluczyc Bayern z tej opcji
08.03.2021 18:58
Panowie czym sie martwicie - wg naszego gwiazdora kkluby nie maja obowiazku puszczac pilkarzy na mecze reprezentacji. Wiec sprawa zalatwiona:)))))))
@Arkady142 bo dostal wszedzie bana:P
08.03.2021 17:50
nagroda za sprowadzenie Sarra...
08.03.2021 17:41
@Edmund ale to co piszesz wlasnie dlatego jest brednia ze to nie bylo 'na sile' tylko na prosbe zarzadu. Po to walczyli o Pepa zeby Bayern mial wlasnie ten styl.
08.03.2021 00:15
Guardiola przez caly swiat pilkarski jest uznawany ze genialnego trenera od kiedy zaczal kariere w zawodzie, wyjatkowo czesto chwalonego przez pilkarzy ktorych prowadzil (poza pajacem Ibra) ale co oni tam wiedza :)
Makaay i GuteSpiele wiedza lepiej :)))) w ogole to Terzic jest super a skrzydlowi nie musza byc szybcy! xDDD
Edytowano : 2021-03-07 21:00:53
@Edmund ale skoncz juz z ta propaganda ze Guardiola cos wprowadzal na sile - przeciez wszyscy z klubu wypowiadali sie ze specjalnie ZABIEGALi o Pepa zeby wprowadzil dominujacy styl i nadal Bayernowi dominujacego charakteru, mowil to Uli, mowil to Karl, mowil to Beckenbauer
a Ty bredzisz ze Guardiola przyszedl i ku zaskoczeniu wszystkich NA SILE wprowadzil styl gry posiadania pilka
gdybys sie zastanawial nad tym co piszesz zamiast hejtowac i klikac wyslij to bys sam zobaczyl jak niedorzecznie to brzmi i skasowal
07.03.2021 20:55
@Simon89 Lewy pochwalil Kloppa ale pytany o trenera ktory mial na niego najwiekszy wplyw powiedzial Guardiola.
@miroslawBayern Pep zbudowal sukcesy na Rijkardzie - zostaje tylko jedna reakcjaL buahaahhaha
07.03.2021 19:56
@WayeThe nie no, nie przesadzajmy w zadna strone: City sukcesy ma bo Premierczips to nie jest liga holenderska zeby im umniejszac ale w LM to jednak nic nie pokazali. Nie mozna mowic wygrana albo nic i powiedziec ze klub ktory regularnie odpada w 1/8 ma takie same sukcesy jak klub ktory regularnie gra w polfinale ;)
07.03.2021 18:36
@tapczan ale wydawali i nadal wydaja mniej na pensje - co znaczy ze roznica z przychodow moze isc na koszty transferowe. Ta kwota rozlozona na 10 lat to 86mln, kluby w UK zarabiaja 100mln i wiecej od klubow w BL
07.03.2021 18:08
@tapczan no i klucz jest w duzej mierze w przychodach ze sprzedazy. Jesli zarabiaja znacznie wiecej a wydaja na utrzymanie kadry tyle samo co my to jasno mowi ze roznica moze isc na wydatki transferowe.
Co do sukcesow sportowych to mimo wszystko na wyspach wygrali dosc sporo w ostatnich latach a mimo wszystko graja w bardziej 'competitive' rozgrywkach niz Bundesliga.. W gablocie brak LM ale ta w ostatnich latach byla zdominowana przez druzyny z Hiszpanii takze nie wywyzszalbym sie jakos specjalnie bo my zdobywamy LM raz na ok 10 lat.
Z transferow Otamendiego i Stonesa tez bym sie nie smial majac na uwadze jak sie zapowiadali oraz naszego Lucasa ;)
kupili wielu fajnych pilkarzy za fajna kase szczegolnie od kiedy w klubie jest Txiki
07.03.2021 17:55
@tapczan mozna tez prawie tyle samo i byc jak United, mozna tez mniej i byc jak my - nie kibicuje ksiegowym tylko klubom i chcialbym najlepszych pilkarzy u nas
co do transferowCity:
- tylko raz byli w sezonie -200mln i dwa razy -150, poza tym ponizej -100, nie sa to kwoty niezwykle jak na Premierleague.
- przy takiej kadrze (co ciekawe) wydaja na pensje o 1mln mniej niz my ;)
- nie kupili nikogo powyzej 100mln i generlanie poza dwoma duzymi wtopami (Otamendi, Stones) potrafia kupowac
- potrafia tez sprzedawac
United 1-0 wow
07.03.2021 17:34
lawka City na mecz z United:
Zack Steffen
Kyle Walker
Sergio Aguero
Aymeric Laporte
Bernardo Silva
Ferran Torres
Benjamin Mendy
Fernandinho
Phil Foden
godna pozazdroszczenia
07.03.2021 17:15
uuuu Liverpool w pupe :D ciekawe czy sie zalapia do LM? jesli nie to Salah bylby do wyjecia (szkoda ze kontrakt do 2023)
dzis licze jeszcze ze City rozgromi United :P
07.03.2021 16:55
@tapczan w wiekszosci pewnie tak natomiast Freuchtl nigdy nie gral na powaznym poziomie wiec powinien isc do klubu gdzie bedzie praktycznie mial gwarancje miejsca (takie rzeczy mozna gwarantowac kontraktem a wyglada na to ze nie mielismy nawet opcji rozwiazania). Zirkzee tak jak pisalem: tez powinien isc najpierw do 2BL czy Holandii i tez grac co tydzien a nie 1 ligowca
07.03.2021 16:21
@Matilegolas chociaz Lucas zagral tragiczny mecz z Leverkusen to nalezy sie jednak zpaytac czy mozna byc gorszym od Alaby? albo chociaz dlaczego nie dostaje np 3 meczow szansy za Dawida - pilkarza ktory ochodzi oi ktory gra slabo, czy Davies ktory jest mlody i tez nie gra najlepszego sezonu.
Jesli odpowiedzia jest: Bo Lucas jest tak slaby/zle trenuje to bedzie wtopa transferowa stulecia
Ja sie dziwie ze dziennikarze nie dopytuja o to po kazdym meczu
07.03.2021 16:14
@tapczan no to wypozyczenie podobnie genialne jak to Freuchtla, Zirkzee ma dobre warunki fizyczne (przynajmniej tak wyglada), trzeba go bylo juz rok temu oddac oddac do 2BL albo Holandii
ehh
swoja droga jest jeszcze Fiete-Arp :P
07.03.2021 16:08
@WayeThe ale tam jest chyba obowiazek wykupu? czy opcja?
Ja nigdy nie kumalem zachwytow nad Zirkzee, chlopak wygladal jak dziecko we mgle gdy gral i te bramki ktore strzelal tego nie zmienialy.
Swoja droga do naduzywajacych slowa "HEJT" odnosnie dyskusji tutaj - polecam strone borrusia.com.pl zeby zobaczyc co to:D
07.03.2021 15:55
@Arkady142 nie wiem ile dali za Diasa ale w koncu kupili pilkarza w typie 'generala' a Lucas obok generala gral ;) Lucas to jest weilka zagadka - kupujemy pilkarza ktory jest niski i mocno jednonozny i tlumczymy wielka cene uniwersalnoscia (co w przypadku obroncow akurat nie jest wielka zaleta bo albo ma sie wzrost i sile na srodek albo dynamike i szybkosc na bok), kontuzjowanego, za nie tylko rekordowa kwote ale rowniez absurdalnie wysoka jak na pozycje obroncy - i to szystko w momencie kiedy byl Hummels a odchodzili Robbery ¯\_(ツ)_/¯
moze Flick go widzi tylko na boku? co prawda Lucas zagral tragedie z Leverkusen (od tego momentu nie gra) ale fakt ze nie dostaje zadnych sensownych szans jest mocno dziwny; Davies nie wyglada tak mocno jak rok temu kiedy wchodzil, Alaba ktory sie nas wypial dupa gra padake.... ehh
moze faktycznie slabo trenuje co pisala prasa?
07.03.2021 15:50
@Arkady142 klasowego trenera poznaje sie po ty jak wyciaga druzyne z dolka. Beton-Klopp probuje nadal grac to samo chociaz nie ma kim. Guardiola sie poddal smaokrytyce.i powiedzial ze wrocil z druzyna do korzeni; prostszej szybszej gry. O ile dobrze pamietam to pobili lub wyrownali rekord meczow z rzedu ze zwyciestwem. No i w koncu sprowadzili obronce ktory z wyraznie podniosl jakosc calej gry z tylu - Dias dal taki sam efekt jaki dal van Dijk.
Gdybysmy tylko my sprowadzili klasowego obronce... oh wait :P
Edytowano : 2021-03-07 15:32:39
@dzojko on tak ciagle grozi ze "znow" mnie zablokuje chociaz odpisuje na wszystko ¯\_(ツ)_/¯ swoja droga kiedys to jeszcze probowal uzasadniac te swoje 'tezy' teraz juz tylko powtarza ten sam 'obrazliwy' zestaw (czesc sobie wzial od DonJuppa) bez sensu. Ludzie ktorzy klamia i mowia glupoty gdy sie ich na tym przylapie kilka razy tak maja - przechodza do grozenia i obrazania
07.03.2021 15:27
@Arkady142 to szlo inaczej: Guardiola zniszczyl Bayern :D
07.03.2021 14:57
@Pir5 efekt nowe jmiotly - Bayern Kovaca gral pasywnie wciagajac przeciwnika, Bayern Flicka intensywnie i wysoko. Potem w zasadzie mielismy male mistrzostwa; Boateng dostal nowa motywacje i wspial sie na swoje wyzyny. Przypomniec wystarczy sobie mecze z Lyonem gdzie poczatek byl bardzo nerwowy i moglo byc 0-2 przez tragiczna gre obrony. Na szczescie ofensywa zalatwila sprawe. Z PSG bylo w zasadzie to samo bo tez dostali prezenty. Kolejny final Alaba rowniez robil wszystko zebysmy nie wygrali.
Oczywiscie szczescie sprzyja lepszym, ale dokladnie to zarzucano i z czego sie smialo w przypadku Guardioli (u nas i City). Za Flick po prostu mielismy szczescie tam gdzie wczesniej (my czy City) pecha.
07.03.2021 14:54
Fajny mecz dla postronnego kibica ale przypominamy City przed przyjsciem Diasa - swietnie w ataku i slaba obrona. W porownaniu statystycznym (news o Upamecano) Alaba wyglada tragicznie - dziennikarze powinni co mecz dociekac WTF z Lucasem. Bo pytanie jak chimeryczni skrzydlowi poradza sobie z lepsza niz jajecznicowa obrona a nasza obrona z kims z wiekszym zagrozeniem niz Halaand przez 60 minut.
Terzic swietny trener xdddd trol jak zwykle w formie. Im out :D
Edytowano : 2021-03-07 14:45:15
alez by bylo gdyby Lewy pobil rekord Mullera!
PS chociaz wczoraj tylko 3 bramki i raz zamiast gola poslal pilke wysoko nad bramka - takze ocena 2, Coman 1 :D
07.03.2021 14:41
@Edmund nie wierze tylko przez pandemie ale uwazam ze powinnismy szukac wzmocnien typu Salah czy Mbappe
03.03.2021 19:11
@Edmund podobno Salah chce odejsc i Karl zrobil podchody - chociaz tez nie wierze w akurat ten transfer to NIEKTORZY na wspomnienie top skrzydlowego robili tyrady o tym ze Bayern to nie lub ktory kupuje gwiazdy (co jest absurdem) ze stawiamy na wychowankow (co nigdy nie bylo prawda) oraz konczyli dyskusje slowami idz kibicowac Barcelonie i PSG
takze czekam na pojazd po Karlu za te slowa ;)
03.03.2021 18:02
@tapczan jak to powiedzial jego ojciec: nie chodzi o pieniadze tylko o szacunek (wyrazony w pieniadzach:D)
na twitterze generalnie byl niezly polew z tych slow
03.03.2021 17:59
Halaand bylby super ale badzmy szczerzy; Lewy nie bedzie jeszcze w wieku siadania na lawke a Halaand ma ambicje na zarobki (i prowizje) ktorych od Bayernu raczej nie dostanie (nawet gdyby nie bylo Lewego) - z punktu widzenia pilkarza UK czy hiszpania tez generuja wyzsze kontrakty sponsorskie
szkoda szkoda, na pewno jeden z najciekawszych pilkarzy nadchodzacego pokolenia
03.03.2021 17:55
@admin ciekawe ze o tym wspominasz - ja tez zaakceptowalem regulamin a jednak post (dlugi i merotyryczny) ktory go w zaden sposob nie lamal zostal usuniety zas o tym co nastapilo dalej nie moge wspominac pod grozba bana
juz nawet nie wiem czy moge napisac ten komentarz bo za podobne (czy tez jak napisal @FeRuX ) podpadaly pod 'stawianie redakcji w zlym swietle'
¯\_(ツ)_/¯
03.03.2021 17:48
Kalle zostanie zaraz zjedzony przez NIEKTORYCH bo przeciez Bayern to nie klub ktory kupuje gwiazdy wiec nie mozna nawet marzyc, czekam na tych NIEKTORYCH ktorzy napisza zeby Karl szedl kibicowac PSG
03.03.2021 08:59
xd
02.03.2021 21:11
@tapczan myslisz ze w 2022 zaczniesz pisac z sensem czy nadal bedziesz praktykowal 'ad absurdum' jak nizej oraz w slynnym "nie wiedzialem ze odpadlismy z LM"?
naprawde byloby lepiej gdybys zostal przy polowaniu na 1 komentarz pod kazdym newsem w stylu Paolo Coelho - byl tak gleboki i ciekawy ze az sobie zanotowalem - "Wyniki zweryfikują to okienko."
Edytowano : 2021-03-02 21:00:09
PS polegles natychmiast przy probie napisania czegokolwiek blyskotliwego - otoz zeby przyklad trzymal sie kupy niestety nie mozesz 'przewidywac ze przegramy 100 meczow' i dodawac warunku ze trafisz 2 razy :(
Edytowano : 2021-03-02 21:02:39
PPS nawet Edmund potrafi sie z czyms zgodzic (doceniam!) - Ty - Ty, co urocze, wysmiewasz moje przewidywania kiedy je robie (zostan dyrektorem sportowym!) oraz z innych powodow kiedy sie sprawdzaja :D
02.03.2021 20:57
@Edmund wszystke sie zgadza, jeszcze sprawdz z kim byla ta rozmowa i z czego wynikala
a jak juz chcesz ciagnac to znajdz jeszcze jak pisalem ze czajebiscie ze Flick pokazal ze byl niedoceniany oraz jak bronilem go kiedy pojawily sie pierwsze glupkowate teksty o zwolnieniu
:))))
Edytowano : 2021-03-02 20:48:52
taka smiesznostka - jesli chodzi o zarzut dotyczacy taktyki to sie nie zdezaktualizowal bo Flick podobnie jak Klopp jest w tym zgledzie 'betonem'
02.03.2021 20:47
@Edmund zasponsoruje CI tatuaz ktory wyjasnia ze fetysz asystenta dotyczyl Hermanna Gerlanda ktorego chciano na trenera Bayernu :))))))
PS rozumiem ze na livescore nie widac jak Kimmicha przepychaja i chociaz chlopak ma niesamowita technike to jest slaby fizycznie ale mialem nadzieje ze chociaz zgooglujesz zdjecia zeby wiedziec jak wyglada pilkarz Bayernu
PPS Twoj kolega Tapczan znalazl dowody na to ze w momencie transfery Goretzki cieszylem sie z jego przyjscia chociaz zdecydowana wiekszosc go... uwaga!!!! krytykowala :) problem jest taki ze cieszylem sie wtedy ale umiem ocenic po tym jak gra - a gra jak kurczak bez glowy gdy na boisku nie ma Kimmicha co wg mnie pokazuje ze nie jest top graczem - bo Iniesta nie wygladal jak kurczak bez glowy jak na boisku nie bylo Xaviego i vice-versa
Edytowano : 2021-03-02 20:35:02
NIGDY nie napisalem ze Kimmich jest slaby: natomoast moje stanowisko co do jego gry w obronie na PO jest jasne, tak samo jak to o jego sile fizycznej - jesli uwazasz ze za Hulka to Twoja sprawa. Jest naotmiast swietnym SO i tam powinien grac
Edytowano : 2021-03-02 20:35:27
swietnym SP nie SO*
02.03.2021 20:32
@AdiFantasti ale to przeciez ja narzucam wszystkim swoja racje :(
Edytowano : 2021-03-02 20:28:24
a jak podaje argumenty i przyklady to "wybieram je pod z gory ustalona teze" co konczy sie kont-argumentem w stylu "nie wiedzialem ze odpadlismy z LM" :DDD
02.03.2021 20:25
nie trzeba wiedziec wszystkiego zeby wiedziec cos :)
pol roku temu niektorzy wysmiewali idee ze mozna kogos sprzedac dzis juz pisza ze to jednak ok, pisali ze Hasan zrobil swietne transfery dzis pol roku pozniej wszyscy widza jak jest, sprzeczali sie ze Favre powinien trafic do Bayernu bo to swietny trener na top klub, nadal czekam az Lucas odpali chociaz jest przyspawany do lawki mimo ze kosztowal 80mln a pilkarz za taka kase powinien wejsc do druzyny i podniesc jest poziom pierdnieciem w szatni
poziom moich oponentow w dyskusjach pokazuje to ze bylem obrazany od 'pupila Pepa' i 'inzyniera' a kluczowym argumentem jest 'to sam zostan dyrektorem sportowym' :D
jedyne czego nauczyli sie Ci ktorzy sie ze mna sprzeczali to slowo 'dyrdymaly' :D
czas przyznaje racje jednej osobie :))))
02.03.2021 20:20
@GuteSpiele kiedys probowalem Ci wytlumaczyc co to jest arogancja i nawet powiedziales ze rozumiesz i popracujesz nad tym ale biorac pod uwage ze nadal myslisz ze jestes cos w stanie dac innym poza amusment i facepalm mowi ze jednak nie :P
Edytowano : 2021-03-02 20:13:00
jasne Filip, jasne :) ze wszystkiego mozna sie wycofac, na szczescie tego co pisales bylo tyle ze nikt juz w to nie wierzy, do dzis z rozbawieniem wspominam Twoje slowa przed meczem ze bedzie latwo jak na treningu by po przegranym meczu napisac ze trening to nie rozgrzewka i 'jak na treningu'; znaczy TRUDNO a nie latwo :D
ale podziwiam ten brak wstydu
02.03.2021 20:10
@AdiFantasti nie sledze komentarzy ale czy to znaczy ze wycofal sie z pouczania goscia ktory studiowal matematyke nt rachunku prawdopodobienstwa oraz udowadniania ze mozna wyliczyc kto wygra chociaz spolecznosc 'obstawiaczy' glowi sie nad tym od lat? (a wystarczy zapytac Filipa:D)
02.03.2021 20:07
@diablo strach sie bac o kogos kogo duet Hasan&Neppe dlugo obserwowal; na mysl przychodza 3 transfery: Roca, Sarrem i Lucasem. Jeden wyglada jak amator (smiech kibicow francuskich obserwatorow pilki slychac nawet w Polsce) a drugi to polamaniec ktory chociaz kosztowal 80mln jest przyspawany do lawki. trzeci to Pawel Brozek hiszpanskiego futbolu - 24 letni talent po dwoch slabiutkich sezonach ktory wywalczyl awans do secunda division - pytanie kim bedzie 23 latek z drugiej ligi angielskiej ktorego nie odkryl zaden klub z wysp? :D
chociaz za darmo - co wg NIEKTORYCH jest duzym plusem bo mozna go bedzie odsprzedac (zobacyzmy jak odpsrzedamy Sarra xD) chociaz jeszcze pol roku temu wysmiewali mnie za insynuowanie ze klub taki jak Bayern zamiast wyrzucac 70mln na wypozyczenia Jamesa i Coutinho mogl kupic chociaz jednego pilkarza bo w razie czego byloby kogo sprzedac
:)))))
Edytowano : 2021-03-02 19:40:52
@Arkady - byl jeszcze jeden ale nie pamietam nicku :) zabawne bylo jak sie zapieral ze to nie on - widocznie nie doszedl na Wikipedii (wg jego teorii tyle wystarczy zeby byc ekspertem - nie smieszkuje, tak mowil) do analizy semantycznej & analizy skladnii
02.03.2021 19:38
@GuteSpiele jesli chodzi o mala ilosc komentarzy ale za to obrazliwych w stosunku do innych to usmiecham sie gdy komus to Wypominasz
bo przypominaja mi Twoje alter ego ktore rozgrylem po pary zdaniach a o ktorym sie zapierales ze co ja wypisuje, ze to nie Ty a potem dostalo banana za multikonto
:)))))))
02.03.2021 19:30
@misza widze ze slowko dyrdymaly sie spodobalo ;) ale ja nikomu nic nie narzucam - nie chcesz to sie nie zgadzaj. Ja np nie zamierzam po raz setny tlumaczyc dlaczego liczac koszt wypozyczenia podaje sie pelna kwote tylko dlatego ze przy transferach z reguly podaje sie sama kwote odstepnego.
Roca, Sarr, Czupo i Costa przychodzili do klubu aby odciazyc podstawowych zawodnikow - mieli to zrobic OD RAZU bo kadrze brakowalo glebi. Roca nie zostal sprowadzony jako 18 latek ktory ma 4 lata na rozwoj - mial pomagac w napietym sezonie. Zaden z tych pilkarzy w sensowny sposob nie pomaga i ciagle jest 'szycie'. Przychodzil jako pilkarz ze spadkowicza bo 2 slabiutkich sezonach.
Rozumiesz to czy nie rozumiesz? mieli cos wniesc OD RAZU (poszerzyc glebie, dac opcje). Lucasa usprawiedliwiano kontuzja - mija drugi rok, poniewaz nie ma usprawiedliwien to sa wycieczki osobiste w moja strone :)
Edytowano : 2021-03-01 22:48:11
@globin - gwiazda xddd, gruba przesad - byl solidny zanotowal dobry sezon i zaryzykowalismy. Dziwne ze az tyle - potrafilismy odpuscic aguero czy Hazarda o pare milionow a Guardiola ledwo wyprosil Thiago za 25. No ale lepsze takie ryzyko niz wypozyczenie. Dlatego inaczej by bylo gdyby rozczarowywal Dest a inaczej jak rozczarowuje 28latek
01.03.2021 22:45
@GuteSpiele nie o to mi chodzi - pomijam juz ze z Jamesa nie wygralismy nic czego bysmy nie wygrali bez niego a rola Cou byla marginalna.
Chodzi o to ze Cou James to wydane 70mln - 70(!!!) z ktorego po 3 latach nie mamy nic. Pilkarze wrocili do siebie. Za te pieniadze mozna bylo z powodzeniem miec dwoch utalentowanyc albo jednego niezlego (Ocampos?) pilkarza - i teraz mielibysmy jakies aktywo: albo dobrego zawodnika albo kogos na sprzedaz.
Edytowano : 2021-03-01 22:23:52
@misza w przypadku wypozyczonego zawodnika kosztuje Cie on tyle ile pensja i oplata za wyppzyczenie - pilkarz odchodzi i zostajesz z niczym - w przypadku gdy kupujesz pilkarza jest to co napisalem wyzje: aktywo ktore mozesz odsprzedac - ile razy mozna tlumaczyc? 'z gory zalozona teza' nowy zwrot ludzi ktorzy chca sie szybko dac zidentyfikowac :)))))
Edytowano : 2021-03-01 22:34:02
pomijam juz ze podajac przyklady podaje wliczajac pensje no ale lepiej dpisywac ze zgory ustalona teza :))))
01.03.2021 22:21
@Danie1
- Odriozola i Sarr to lacznie ok 15mln, chociaz zaraz bedzie trzeba kupic kogos sensownego - tyle wiec wyrzucono
- Roca to kolejne wyrzucone 9(+7) pieniadze; pilkarz ktory talentem byl 4 lata temu a od 2 lat gral slabo i jeszcze gorzej - dodatkowo byl przeciez Fein
- Duglas Costa - kolejne wyrzucone 10mln, bo jest w kadrze ale co z tego? pilkarz na poziomie trybun Juve, z licznymi problemami zdrowotnymi
- 80 + juz 2 rok wielkiego kontraktu na przyspawanego do lawki obronce
- 40mln - wyrzucone na wypozyczenie Jamesa
- 30mln - wyrzucone na wypozyczenie Coutinho
wielu osobom nie miesci sie w glowie i twierdza ze to niemozliwe - ale gdybysmy zaniast wypozyczac kupili pilkarzy pokroju Ferran Torres (25mln) czy Perisic (15mln) to przynajmniej bylby dzis ktos na sprzedaz (chociaz zabawne ze teoria o sprzedazy byla atakowana przez NIEKTORYCH uzytkownikow :) - ale juz nizej mozna przeczytac ze Richards to w sumie spoko bo najwyzej go sprzedamy)
Edytowano : 2021-03-01 22:05:10
@GuteSpiele wiem ze zaraz napiszesz cos blyskotliwego w stylu: to zostan dyrektorem sportowym - ale nie kazdy ma tak legendarne zdolnosci przewidywania jak Ty (np Schalke na pewno sie utrzyma) a takze nie nosi rozowych okularow wiec wystarczylo troche popytac znajomych z francji zeby uslyszec ze nie ma prawa sie udac. Dodatkowo OM zaliczylo sezon konia, a Sarr gral czesto bo grywal na obronie i na skrzydle (podstawowy obronca byl kontuzjowany) - to nie byl pilkarz ktory mial swoje pewne miejsce na boisku
01.03.2021 22:01
Jak wiadomo 2 liga angielska jest pelna 23 letnich diamentow ktorych czolowe kluby w UK nie odkryly - i to na miare Bayernu oraz jak to NIEKOTRZY twierdza nie wolno oceniac pilkarza do poki nie zagra u nas.
No bo przeciez kto moglby przewidziec ze Sarr to ciamajda. To bylo kompletnie nie do przewidzenia.
01.03.2021 21:38
@GuteSpiele tyle sa warte wlasnie Twoje 'ekspertyzy', tygodniami udowadniales ze Schalke musi sie utrzymac, juz pomijam co wmawiales odnosnie covid;) - wiec wybacz ze smiac mi sie chce jak widze Twoje ekspertyzy odnosnie jakosci pilkarzy
Edytowano : 2021-02-27 23:59:58
podobnie jak pare innych osob ktore z pochodniami i widlami bronili Hasana i jego wspanialej polityki sciagnieci 4 ciamajd w ostatni dzien okienka - bo przeciez to bylo niemozliwe przewidziec ze ciamajdy beda ciamajdami
27.02.2021 23:58
@GuteSpiele a Schalke na pewno sie utrzyma :)))))))))))))))))))
27.02.2021 23:20
@miroslawBayern Roca xDDDDDDD gosc na poziomie 2 ligi hiszpanskiej (tam zdobyl awans), ktory talentem byl 4 lata temu a ostatnie dwa sezony mial slaby oraz slabszy
OMEGALUL
27.02.2021 22:13
@Pir5 ledwie chwile temu (tak samo pod koniec poprzedniego sezonu gdzie niby byl w gazie) Twoj bohater Leon biegal jak kurczak bez glowy - wystarczy ze w srodku nie ma Kimmicha
Dodam tez ze nie raz wysmiewano chwalenie pilkarzy po wysoko wygranych mezach - ale dla Leona oczywiscie trzeba zrobic wyjatek. Dzis zagral ok, ale znowu nie wspieral obroncow i byla autostrada pod bramke po jego stronie.
Ale juz pal licho Leona, nie wiem co na boisku robi Alaba - przeciez to jest jakis zart, Flick powinien byc zjedzony przez dziennikarzy i tez naciski ze strony xarzadu - jakim cudem na srodku gra taki PATAŁACH jak Dawid a pilkarz za 80mln jest na lawce. Oszczedzamy go na kolejny sezon???
27.02.2021 22:00
troll-pytanie
27.02.2021 17:20
@Sopariev fair enough :DDD
27.02.2021 17:11
@Sopariev chlopie ale on kosztowal 80mln a zagral 2 dobre mecze a potem jak amator z Leverkusen i znow usiadl na lawce :) tutaj z kolei pisano ze jest swietny bo odebral pilke albo nie dal sie ograc z ogorkami
27.02.2021 17:07
Sorry ale mim otych zachwytow ktore tu byly nad Lucasem to on wygladal bardzo slabo - opuszczal pozycje, dal sie obiegac, wychodzil na raz - nie wygladal wcale lepiej niz Alaba walacy babole - wiec mozna smutna prawda jest taka ze Lucas wyglada na treningach GORZEJ
To by mialo pewny logiczny sens jesli spojrzymy na dwoch pilkarzy tj Sarr i Lucas laczy ich kilka rzeczy:
- niewiadomo w sumie jaka jest ich najlepsza pozycja ¯\(°_o)/¯
- sa francuzami
- obu UWAZNIE I DLUGO obserwowal Hasan ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Edytowano : 2021-02-27 16:58:41
ale dziwie sie ze dziennikarze nie dopytuja - w koncu mowimy o transferze za 80(!!!) mln
27.02.2021 16:57
@GuteSpiele tak bo doskakiwal z nieswojej strefy i pod katem gdzie mogl w zasadzie sprokurowac karnego, jesli juz wiecej powinien zrobic Davies ale to Alaba zachowal sie jak parodia srodkowego obroncy: najpierw bedac pasywnym a potem sie rzucajac
PS czy nadal uwazasz ze Schalke na pewno sie utrzyma czy jednak mialem racje? :)
Edytowano : 2021-02-27 16:47:07
@dzojko - true, w nagjorszym wypadku bylby faul w strefie ktora nie jest taka grozna bo zbyt blisko bramki
27.02.2021 16:45
znam takiego 'szpeca' co napisze e to nie wina Alaby bo cala obrona dala tylka :D wiec Alaba 2 po meczu a Lewy 3
27.02.2021 16:39
@Daro ja tam zawsze milo wspominalem mecze z HSV :D bylo pewne ze rozloza nogi bardziej niz Borussia
Edytowano : 2021-02-27 16:25:51
@Pir5 Schalke NA PEWNO sie utrzyma
27.02.2021 16:25
@Arkady142 dawno nie widzialem bardziej oczywistego kandydata do spadku praktycznie od poczatku sezonu dlatego zastanawiam sie co najwiekszy specjalista DieRoten ktory jescze niedawno przekonywal ze musza sie utrzymac sadzi
no i oczywiscie poniewaz na niczym sie nie znam a moje przewidywania sie nigdy nie sprawdzaja ciesze sie chwila :)
27.02.2021 16:17
@GuteSpiele - jak tam, wycofujesz sie ze slow ze Schalke "NA PEWNO" utrzyma sie w lidze i przyznasz ze mialem racje czy jeszcze czekamy??? :)
27.02.2021 16:10
@Danielowaty :))))))))
27.02.2021 15:44
mam wrazenie ze na srodku obrony predzej zagra Chupomoting niz Lucas
27.02.2021 15:41
Geniusz Lucasa oszczędzany na kolejny sezon ^^
27.02.2021 15:35
@Moe nitk z nami w BL ne zagra otwartej pilki wiec cofanie sie nie bedzie produktywne - gramy z ppozycji lepszego i to jestem w stanie rozumiec - pilkrzy defensywnych tez nie mamy do kontroli takiego meczu a'la Mourinho wiec rozumiem gre z pozycji sily. Zobaczymy jak bedzie w LM - tam licze ze jednak zagramy bardziej zachowawczo
20.02.2021 22:01
@Edmund pieknie ujete: "tak sie nie da przezyc kariery"
z drugiej jednak strony ten zespol (przez co rozumiem 1 druzyne + rezerwowych , sztab) nie dostal odpowiedniego wsparcia i to nie tylko przed tym sezonem ale rowniez dwoma poprzednimi
Edytowano : 2021-02-20 21:18:17
@Moe, a ja wezme Flicka w obrone bo kim mialby realizowac jakikolwiek plan B? my ledwo mozemy egzekwowac plan A
20.02.2021 21:16
@GuteSpiele nie, nie bylo - Costa i Tolisso maja problemy z kontuzjami notorycznie, a jesli grasz Once de Gala w sezonie w ktorym natlok meczow jest wyzszy niz zwykle - praktycznie bez rozsadnej przerwy i presezonu to przez zwiekszone obciazenia i niemoznosc odpoczynku mozesz spodziewac sie kontuzji. Mozesz rowniez spodziewac sie kwarantanny dla kogos.
20.02.2021 18:24
Trzeba tylko współczuć Flickowi i piłkarzom takim jak Lewy, Kimmich, Neuer którzy na pewno mają ambicje bronić LM i znów wygrać wszystko. Już Kovać narzekał na głębię kadry a jej jakość i ilość tylko się pogorszyła. Trudno po ciężkim sezonie wchodząc w jeszcze cięższy (dodatkowy turniej, większy natłok meczów wynikąjacy z przesunięcia) oczekiwać że zawodnicy będą mieli świeże nogi i głowy.
Naszym najlepszym transferem na ten sezon jest Musiala - zaś piłkarze ściągnięci w ostatnim dniu okienka prześmiewczo nazwani "Ciamajdy Hasana" będą dla klubu tylko problemem w przyszłym sezonie (za Sarra już ponoć kogoś szukamy więc trzeba się modlić żebyśmy odzyskali $$$) a nie są żądną pomocą w tym.
Martwi też sytuacja Lucasa - 80mln kolejny sezon siedzi na ławce, tym razem nie można tego usprawiedliwić kontuzjami.
20.02.2021 18:11
@tapczan ale dyskusja nigdy nie byla o tym ze notorycznie oddajemy kogos za darmo - to Ty w ramach te sztuczki retorycznej ktora tak czesto stosujesz wplatles taka hiperbole. Rozmowa dotyczyla sytuacji w ktorej wielu pilkarzom koncza sie za rok kontrakty.
takze podziekuje za Twoja laskawosc bo nawet nie wiesz o czym byla rozmowa, jesli chodzi o odnajdywanie to wykazales sie kiedys tym ze potrafiaz to robic swietnie wiec na pewno dasz rade
20.02.2021 17:18
Sane!!! Lewy!!! < 3
blagam nie piszcie ze gramy tak bo wygralismy 6 pucharow - kazdy kto uprawial jakikolwiek sport turniejowy i cos wygral potwierdzi ze odzywa sie 'zew krwi' i chcesz zostac na topie a nie budzisz sie rano i masz wyje**** - tym bardziej ze to jest mloda druzyna ktora w europie ma ma jeszcze na kogo patrzec i co osiagnac
skoro gramy Once de Gala, nie bylo sensownej rpzerwy to logiczne ze pilkarze sa psychicznie zmeczeni, fizycznie tez nie wygladamy jakos niesamowicie
20.02.2021 16:46
@tapczan narazie powtarzacie to w kolko z Edmundem, przy czym piszesz jakobym nie byl zdolny do dydkusji a od kilku postow jedyne co zawieraja Twoje komentarze to marudzenie i jakies teksty o zlapaniu za reke oraz "Zawsze kupowaliśmy gwiazdy światowe z topowych klubów. Szliśmy do Madrytu, Barcelony czy United i braliśmy ich najlepszych graczy. To było jak Uli tworzył Monachijskie Galacticos." czyli inna wersja slynnego "nie wiedzialem ze odpadlismy z LM" - faktycznie, poziom rozmowy ktorego nie jestem w stanie osiagnac...
nie odniosles sie juz jednak chocby do przykladow transferow ktore podalem - a jedyne argument ktory podales zostal zaorany przez @Atari85
@Edmund chlopie no, co Ty gadasz w ogole? 23:02 napisales "To co startujesz do zarządu? Może od razu na prezydenta? Wszystko wiesz." i to byl Twoj caly wklad w dyskusje, potem zajales sie pisaniem o tym ze nie potrafie odpowiadac na konkretne pytania zamiast samemu odpowiadac na moje przyklady czy je zadawac
trudno dyskutowac zk ims kto zamiast faktycznie dyskutowac mowi o tym ze druga strona nie potrafi dyskutowac :D
a co do argumentu ze kiedys na cos nie odpowiedzialem - no sorry ale nie bede sprawdzal watkow po tygodniu zeby na wszystko odpisac, badz powazny
20.02.2021 16:41
@LoganOx kontuzjogenny = taki ktory poowoduje (kontuzje) a nie synonim 'podatnego' na kontuzje
20.02.2021 03:06
@tapczan zylka peka ale rozumiem bo mysz zagoniona w kat tez dziczeje, u Ciebie rowniez objawia sie ta sama przypadlosc co Edmunda; nie potrafisz normalnie dyskutwac i uciekasz sie do absurdu; czyli podawania przypadkow transferow ktore w swiecie pilki w ostatnich 20 latach mozna policzyc na palcach dwoch dloni
w Twoim swiecie - ktoy jest bogaty w argumenty i racjonalne wyobrazenia rynku nagle przestaje istniec fakt ze wiekszosc transferow odbywa sie ze slabszego klubu do lepszego (stad transfery na lini City - Bayern (z ktorego wyciagnelismy 2 pilkarzy juz za czasow szejkow - ups, nie bedzie pasowalo do teorii, co?:)) czy Real - Bayern (ups nt 2 - wyciagnelismy Robbena) odbywaja sie wyjatkow zadko
wiec:
transfery Javiego za 40mln (gdzie o ile dobrze pamietam sam Kalle przyznal ze na tamte czasy bylo to jak 120mln i nawet byly wyliczenia kwot transfery vs inflacja ktora pokazywaly ze tamte pieniadze byly odpowiednikiem tej kwoty) Riberyego za 30, Robbery za 40, Lucasa za 80, Sanchesa za 35+35, Breno za 12 (wtedy Real wymiekl) się nie wydarzyly?
a czekaj, wg Twojej klasyfikacji ktora ostatnio podales top pilkarze to tylko Ronaldo i Messi - jesli ja przyjac to faktycznie Bayern to tylko szrot na wyprzedazach (stosuje Twoj ulubiony zabieg semantyczny czyli wyolbryzmianie do absurdu - zakladam ze przypadnie Ci do gustu i uznasz go za inspirujacy do dyskusji - w koncu stosujesz niemal w kazdym poscie)) - tyko czy te znowu jak ta biedna myszka sam nie zagoniles sie wlasnie w kat? no bo niczym Don Quixote walczysz z teza (ktora sam tworzysz za pomoca zabiegu retorycznego ktory w ramach odwzajemnienia zastosowalem 'retaliacynie' (ja z kolei lubie slowotworstwo)) ze Bayern to jednak wielki klub
no to w koncu wielki czy nie wielki? kupujemy gwiazdy czy nie kupujemy? trudno nadazyc za wygodna w doborze postaw do Twoich wypowiedzi :)
moze wroc do wrzucania czegos co mozna nazwac pieszczotliwie 'Tapczaniznami" = czyli zawsze 1 komentarz pod niemal kazdym postem ograniczajacy sie do stwierdzenia ze slonce wschodzi na wschodzie?
jak np "Wyniki zweryfikują to okienko."
PS a propos cytatu wyzej (Twoj nie Coelho) - myslisz ze wyniki zweryfikowaly juz przydatnosc Sarra, Roci i Costy?
20.02.2021 02:11
@tapczan czyli do slow ktorych nie rozumiesz dodajemy tez 'mitoman'
i rozumiem ze zaprzeczasz ze sprzeczales sie ze mna iz Bayern to klub ktory nie kupuje gwiazd i bazuje na wychowankach? :)
20.02.2021 01:46
@Atari85
"to będzie pierwszy wolny transfer od czasu"
&
"Uwierzyć w to może tylko ktoś kto zaczyna być kibicem Bayernu"
^^'
Edytowano : 2021-02-20 01:20:29
ale nie nie spodziewajmy się znowu tak i nie pastwmy nad kimś kto twierdził że Bayern nigdy nie sprowadzał gwiazd a naszą filozofią jako klubu było wprowadzanie wychowanków i kupowanie talentów ;)
20.02.2021 01:18
@GuteSpiele trochę tu nie zaglądałem i miło widzieć że zmieniłeś ton wypowiedzi i zamiast wieszczenia wysokiej wygranej na podstawie wyliczonego przez siebie prawdopobieństwa na bazie nazw klubów, o które sprzeczałeś się z ludźmi mającymi pojęcie na temat tego pojęcia dzięki wykształceniu wyższemu, piszesz "miło byłoby to powtórzyć"
Muszę się zgodzić - byłoby miło:)
20.02.2021 00:45
@Edmund to odpowiadając na Twoje jakże konkretne i merytoryczne pytanie: nie, nie startuje do zarządu
20.02.2021 00:40
@tapczan ciekawe czy ogarniesz co znaczy i jak uzywac slowa 'populista' szybciej niz @DonJupp4ever 'pupil' - jemu zajelo 3 lata :)
PS w swojej checi do zaprzeczania podales argument ktory chyba nie do konca dziala na obrone tego kogo tak bardzo bronisz; bo ja rowniez nie pamietam czasow zebysmy mieli tylu waznych/drogich pilkarzy z praktycznie rokiem do konca umowy (4 w poprzednim sezonie i 3 w tym) - to chyba (jak sam nieopatrznie zauwazasz;)) nie swiadczy dobrze o tym kto za przedluzanie umow jest odpowiedzialny?
PPS przypomne rowniez ze Ballack wtedy byl zdecydowanie blizej konca kariery a Bayern nie mial tak silnej pozycji w Europie i nie byl tak atrakcyjny jak jest dzisiaj - co... rowniez nie swiadczy dobrze o strategii ktora mamy dzis w porownaniu do wtedy
19.02.2021 23:27
@Edmund pamietam jak pisalem ze nie potrafisz normalnie rozmawiac i ciagle stosujesz marne kpiny - zarzucales mi wtedy klamstwo i manipulacje (chociaz przytoczylem cytat) - przeczytaj dziecko swoj ponizszy post ;) naprawde ziewam juz tym stylem pustych wypowiedzi
naprawde nie trzeba wiedziec wszystkiego zeby wiedziec cos, Ty zas pokazujesz jedynie ze nie wiesz nic - nawet tyle zeby podjac - nie tyle dyskusje ale chocby jej probe
PS po twojemu napisalbym: rozumiem ze startujesz na satyryka do TVP :)
PPS @DonJupp4ever dzialania ktore wysmiewasz byly podejmowane, tyle ze... nieudolnie bo bez poruzmienia z pilkarzem ( @GuteSpiele czy to sie liczy jako 'amatorka'?) czego nie omieszkal wypomniec Zahavi mowiac o tym ze Alabe oferowano City chociaz David wcale tam nie chce (to byla czesc o braku szacunku)
19.02.2021 23:13
@GuteSpiele otóż to, nie zawsze się musi udać, czasem się tak zdarza, ale my mieliśmy 4(!!!) kluczowych(!!!) piłkarzy z rokiem do końca umowy. O Thiago wyraźnie było powiedziane że zmienił zdanie w ostatniej chwili (czyli można śmiało zakładać że gdyby umowę dostał wcześnie to była duża szansa na przedłużenie) a Alaba po prostu zwietrzył szansę - a co sam Hasan nazwał porażką.
@DonJupp4ever możesz pisać teksty o grochach o ścianę, kiepska retoryka i tylko ktoś kto nie umiałby przeczytać twoich dwóch postów które sobie zaprzeczają mógłby się na nią nabrać
PS to czy piłkarz gra w 1 składzie czy jest rezerwowym naprawdę nie ma znaczenia - liczy się strategia postępowania. No i wręcz przeciwnie do tego co chcesz powiedzieć: rezerwowego opłacałoby się bardziej "przetrzymać" niż zawodnika z 1 składu za którego potencjalnie można zgarnąć duże pieniądze - za które, co również sprytnie lub naiwnie (zakładam to drugie) igorujesz - można by wzmocnić drużynę
no bo ten... mieć 50mln a nie mieć 50mln to 100mln ;)
Edytowano : 2021-02-19 22:50:37
a teraz mamy kolejnych 3 i znów albo sprzedamy na grosze, albo wynegocjują wyższe kontrakty niż powinni
19.02.2021 22:47
@GuteSpiele no widzisz, a nie byloby niespodzianka gdyby dostal nowa umowe 2.5 roku rpzed koncem kontraktu i przez 6 miesiecy nie podpisywal. Wtedy - ktos myslacy strategicznie (cecha ktora zwykles przypisywac Hasanowi) - powinien podjac odpowiednie kroki. To tak w uproszczeniu - niespecjalnie skomplikowane prawda? Dodam ze robia tak wszystkie kluby poza nami i Arsenalem. Ale na szczescie byl ostatnio artykul o tym ze Hasan nauczyl sie rzemiosla i tego bledu juz nie popelni...
a nie, czekaj.... za rok koncza sie umowy Tolisso, Goretzki i Sule.
@DonJupp4ever tym mysleniem na poziomie noworodka to rozumim ze piszesz o sobie bo napisales dokladnie to co sugerowalem w swoim poscie a co wysmiewales za pomoca "football managera" jakis czas temu
czy wygralibysmy bez niego? a co Alaba poza proba oddania finalu i sprezentowania gola oraz okazji na gola Mbappe zrobil na srodku obrony czego nie zrobilby (albo: na szczescie nie zrobilby) jakikolwike nominalny srodkowy obronca?
PS przypominam ze mamy obronce za 80mln
19.02.2021 22:15
@DonJupp4ever ahahaha, jak pisałem z Moe o tym że Alabę należało sprzedać wczesniej (albo przynajmniej próbować żeby coś zarobił - czyli DOKŁADNIE to o oczym piszesz teraz to śpiewałeś inaczej, że zacytuję:
"No jak ty nie potrafisz zrozumieć prostego języka to nie do mnie pretensje.
Głupstwa to ty razem z hovenem piszecie, że aż się czytać tego nie chce, ciągle jakieś pretensje o zawodników, pieniądze itd.
Za pieniądze ze sprzedaży Alaby...ty chyba sobie coś ubzdurałeś że jesteś w grze co? możesz sobie załadować managerka i tam sobie sprzedać Alabę, strata Alaby chyba nie będzie aż tak bolesna bo mamy kim go zastąpić a pieniądze Bayern ma więc nie siej popeliny."
+ kilka innych postów kpin; coś o geniuszach, składaniu V do Bayernu, itp.
więc pozwól że zapytam: pisałeś tak wtedy bo nie potrafisz znieść myśli że miałem rację czy w końcu dojrzałeś?
19.02.2021 21:38
@Edmund jak jestes taki madry to czemu nie zglosisz sie do zarzadu? myslisz ze Hasan nie wie co robi? jak zwykle jestes najmadrzejszy
:kappa:
19.02.2021 16:50
Ile dziś może być warty gość który albo się leczy albo bawi w kontrolera lotu dla ataku przeciwników? biorąc pod uwagę niemałe zarobki i rok do końca kontraktu obstawiam 15mln + ew jakieś zmienne, 20-25 byłoby sukcesem
19.02.2021 13:25
Nie ma żadnej formalnej klauzuli, jest gentlemanska umowa co do kwoty odstępnego za rok. Nie zdziwiłbym się wcale gdyby częścią tej umowy było że nie wchodzi w grę transfer do Bayernu. Wiedząc też jakiego agenta ma Halaand można się spodziewać że wybierze klub który będzie w stanie wyłożyć więcej niż Bayern. Wielka szkoda że było możliwe żeby go wziąć za te 20mln (w zasadzie 40 bo 20 dostał do ręki) i wypożyczyć gdzieś na 2 lata...
Edytowano : 2021-02-19 08:30:27
nie było*
19.02.2021 08:30
ok, czyli nie rozumiesz
18.02.2021 19:47
@Edmund chyba nie sugerujesz ze w innych klubach dyrektor sportowy ma calkowicie wolna reke? przeciez to normalne ze transfery ustala sie z zarzadem/wlascielem, wyjatkiem jest chyba tylko Monchi. Probujesz tlumaczyc cos czego chyba sam nie rozumiesz
18.02.2021 07:57