DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Bayern022 Strona 8

@Edmund
Cięzko powiedzieć ,że wygryzł go Goretzka, Coutinho gra zaraz za napastnikiem nie umie bronić..
Goretzka też nie umie, z tym że media twierdzą że to dominator.. to inna bajka.
Bayern musi też dbać o marketing i rynek azjatycki, Coutinho to promocja w Brazylii itd.. kogo oni by kupili za 30 baniek zapewniającego to?..

20.06.2020 19:03

@Edmund
Wiesz Muller zna Bayern i styl gry od dziecka, ciężko jest przyjść komuś i zrozumieć lepiej schematy gry itd. tym bardziej że to niemiecki klub i Muller to jednak ulubieniec kibiców. A czy myślisz że Muller idąc na wypożyczenie do Barcy czy Liverpoolu by grał więcej od Brazylijczyka? ...
Coutinho nie jest gorszy techniczne itd. poprostu ciężko jest przyjść do kogoś do domu i powiedzieć teraz to moje..

20.06.2020 18:43

Mój były szef z pracy.. wielki fan Hamburga haha .. śmiał się z st Pauli..
Są bogatsi i to wiele..
Mi się podoba klimat st, fakt że dzielnica bezdomnych praktycznie sami penerzy jednak ma to swój klimat..
Drugi mój kolega jeździ bardzo często na wyjazdy stuttgartu..
Im niech to powie że łatwo wrócić do Bundesligi..
Werder jeśli spadnie teraz to też prędko nie awansuje. Chociaż u mnie w mieście jest dużo fanatykow.
Podczas meczu z Lipskiem widzę że mój kolega komuś pod stoiskiem z piwem wymierza sprawiedliwość . Chłop dostał kilka tostów. Ja go uspokoiłem, mówię oni od niedawna w bundeslidze to kibice się nie umieją zachowywać ...dał spokoj młodym

20.06.2020 18:34

@Edmund
Wiesz najlepszy może nie jest, ale też nie ma co robić z niego jakiejś kaleki. To jednak gracz który wyrobił sobie markę na świecie. Muller by nie wrócił do formy to Brazylijczyk by miał świetne liczby.
Wole jego na ławce niż perisica czy Comana..który zresztą gra w pierwszym składzie.

20.06.2020 18:20

@gorszcz
Ja generalnie bym wolała tych najbardziej zdolnych dawać na wypożyczenie, w Bayernie ciężko o minuty, a są zespoły a których by się mogli ogrywać i wracać jako gotowi gracze.

20.06.2020 18:15

@TomiiiFCB
A byl dzień w który nie podawała tego prasa?.

A co do innych meczy, myślałem że się rodzi na naszych oczach wielki Lipsk.. niestety przebłysk taki jak Monaco czy inne Atalanty

20.06.2020 17:52

@Pir5
Kto może wejść i zrobić różnicę?..
Pomóc wygrać. To jest słaba ławka,
Coutinho i Goretzka. Są w stanie wejść i nie obniżyć poziomu

20.06.2020 17:47

Jeśli Kimmich nie jest najlepszy to kto ?. Ok Werner dużo strzela. Kroos swoje lata ma.

Aaa tapczan zapomniałem oboje wiemy kto jest najlepszy haha

20.06.2020 17:42

Nie piszcie negatywnych spostrzeżeń bo zaraz przyjdzie @tapczan i @Pir5
I się okaże że ublizacie Bayernowi.
Trzeba mówić zirkze to legenda podobnie jak Goretzka i Coman.. oni nam dają przewagę światową.. ;) sportowcy roku

20.06.2020 17:29

Komentatorzy czasami mówią coś mądrego. Kimmich to obecnie najlepszy niemiecki zawodnik. Może nauczy się coś od niego Goretzka

20.06.2020 17:20

Richards wchodzi;)

20.06.2020 17:14

Jak widzisz że jednak się zrobiło bubla to szukasz adoracji i klepania po plecach. Bo trzeba przyznać że taka ławka robi wrażenie .. tak zirke to prawdziwa rezerwa ;)

20.06.2020 17:05

@dzojko
Twój cytat

jako wzmocnienie można trakować tylko De Jonga Fatiego i Dembele.

@tapczan
Dembele to wzmocnienie ? :D

@dzojko
Gdy gra to tak można to ująć :)

I ty mówisz że ktoś troluje hahaha
I widzisz kto jest troll

20.06.2020 17:02

@dzojko
Jest tak słaby że chcą go juventusy itd..
Ile on ma lat że 22.?...już teraz trzeba zapłacić majątek..
Coman to by się tam na trybuny nie zmieścił..

20.06.2020 16:56

@Pir5 @dzojko

Arthur 56 milionów
De Jong 72 milionow
Dembele 56
Braithwaite 10
Fati 36 milionów
Samuel Umtiti 36 milionów.

No jestem trollem ławka mega mega słaba.. wstyd normalnie

20.06.2020 16:48

@seco555
On troluje bo porownuje zirkze do grizzemana na lawce Barcy. Czy Perisica do Dembele..

20.06.2020 16:33

Inne ligi też mogę szybciej zacząć grać.. będziemy czekać całe lato na ligę mistrzów.. masakra

20.06.2020 16:30

Kimmich obok lewego to najlepszy zawodnik Bayernu na tą chwilę.
W obronie walczy w środku walczy . Rozgrywa i strzela.chlop rewelacja

20.06.2020 16:25

@admin
Pierwsza bardzo dobra wiosna od lat.
W ostatnich latach było odwrotnie . Jesień super i wiosna na nic.
Są duże szanse na wygraną w lidze mistrzów.
Jeśli zespołu w innych ligach wygrają po kilka kolejek to też dołącza do grona faworytów. Liverpool też był faworytem w meczu z atleti. Bukami się nie ma co sugerować. Faworyt zawsze jest a jak się stawia kasę to się przegrywa..

20.06.2020 16:16

@admin
Jak Bayern może być faworytem ligi mistrzów , kiedy zespoły w innych ligach rozegrały dopiero 1 mecz ?.. po wznowieniu. ?. Bo nie kumam


Oo znów gol

20.06.2020 16:08

Standardowe Goretzka strzela na bramkę rywali.. w obronie nie istnieje

Edytowano : 2020-06-20 16:05:28

Ale kimmicha tam widać..

20.06.2020 16:04

Ten cisonce to jakis łamaga

20.06.2020 16:01

Muszę przyznać trolluje mamy najlepszą kadrę obecnie na świecie łącznie z ławka ;) żartowałem tylko

Ooo ii jest gooolll

20.06.2020 15:46

@admin
Faktem jest też że inne ligi dopiero wznowiły rozgrywki. Z każdą kolejka faworyt się będzie zmieniać. I to nie teza. Tylko fakty

20.06.2020 15:42

Dembele , Frankie de Jong , Arthur, umitti,
@Pir5
Kto ma lepszą ?

20.06.2020 15:38

@admin
Ile lat pod rząd po udanej jesieni Bayern był faworytem według buków?? Cała erę Guardioli plus sezon Ancelottiego. Czołówka nas zawsze traktowała poważnie traktowała. Nie ma co pompować głupio balonika.
Ostatnie 2 lata to był problem wygrać Bundeslige.. a co dopiero lige mistrzów.. miałyśmy lepsze kadry które odpadały.

20.06.2020 15:31

@dzojko
Tak Tak .. mamy lepszy skład od Barcelony ..ławkę też.. wygramy ligę mistrzów 3 razy pod rząd ;)

20.06.2020 15:15

Elita byliśmy w czasach Juppa. Bali się nas w Europie, kadra była swiatowa. Trzon przyszłych mistrzów świata. Robben na fali , Ribery rozchwytywany przez najlepsze kluby świata. Gomez / Mandzu w ataku..
To była świata czołówka..
Podczas losowania w lidze mistrzów inni chcieli nas uniknąć .. dzisiaj kibice Realu sobie życzą Bayern.. Nikt z wielkich klubów sie nie boi.
Coman ze swoją grą czy Gnabry ..to klasa światowa?

Edytowano : 2020-06-20 14:50:21

Klub może się ocknie wreszcie i kupią kilku zawodników co podniosą poziom i dadzą wrócić na salony..
Ale to nie ma co się oglądać na innych co zrobią.. tylko działać trzeba ..

20.06.2020 14:48

Nie będę pisał że jesteśmy faworytem to bzdura, mieliśmy lepsze sezony będąc jeszcze większymi faworytami.. i przyjeżdżały zespołu z lepszych lig i po ptakach. Średniakami do elity brakuje jakości. gdyby przyszedł Werner Sane, Hakimi...

Edytowano : 2020-06-20 14:40:56

Bundeslige oglądam od lat i te zwycięstwa nad fortunami czy innymi frankfurtami nie robią wrażenia. Arsenal też dostawał manto .. jak Chelsea dzisiaj..
Chłodna głowę trzeba mieć, kiedyś się napalalem teraz nie

20.06.2020 14:38

Mogą wygrać wszyscy.
Barca grała słabo wczoraj, nie grali też z byle kim. Jeszcze real może odrobić straty i wygrać. Psg wystarczy dobry dzień i ten atak może różnić każdego..
Bayern może coś tam powalczy. Zobaczymy

Edytowano : 2020-06-20 14:32:31

I kwestia kluczowa.. to będzie za 2 miesiące.. wszystko się może zmienić. Bayerm byl faworytem ze 4 lata z rzędu po udanej jesieni i zawsze do domu.. wiosna

20.06.2020 14:30

@Pir5
Serio jeśli nie widzisz różnicy jakości na ławkach rezerwowych .. rozmowa nie ma dalszego sensu.

20.06.2020 13:23

Jako zawodnicy to Barca ma najsilniejsza kadrę na świecie. Fakt brak im klasowego trenera. Ławka też najsilniejsza na świecie. Z tym że siła nie zawsze się przekłada na wyniki.

Edytowano : 2020-06-20 12:42:54

Vidal moze odejść, rakitic też . Wchodzą Arthur I de Jong...

20.06.2020 12:38

@Pir5
Transferów jakich ja chcę??
Klub które chce walczyć niby o ligę mistrzów musi sam ich chcieć.
Uważam ,że kibice nie zasługują na zastępstwo klubowych legend Comanami Goretzkami. Tacy Robbery zarobili na swoje godne zastępstwo. Bastian, lahm, Xabi..Vidal..
Z roku na rok coraz słabsza kadra, ludzie pokroju Hasana.. czyli amatorzy którzy niczym nie zasłużyli na takie posady.
Kovac to było apogeum.. piłkarze mu wypominali że to nie Frankfurt..

Nie będę nikogo oszukiwał jaka to Bundesliga jest silna.. najwięksi rywale są wyprzedawani za granicę.

Parę lat temu każdy chciał w Niemczech do Bayernu, a dzisiaj ?... Jest dużo rzeczy które uległy pogorszeniu. Ty mnie nie musisz rozumieć. Często rozmawiam z ludźmi urodzonymi w Niemczech i oglądającymi Bundeslige od dziecka.. nikt nie gada głupot.. i nie zakłamuje rzeczywistości..

20.06.2020 00:40

@tapczan
Tak kibicuje Bayernowi bo ma tak wspaniałych kibiców jak ty tapczan;) hahaha

Edytowano : 2020-06-19 23:24:06

Nie tracę nadziei że klub wróci na właściwe tory. Skończą się hasany, kovace czy inne Ballacki.;)

Edytowano : 2020-06-19 23:27:20

Wiem że ciebie to boli. Chciałbym najlepsza możliwie kadrę. Najlepszy skauting w Niemczech. Stroje od adidasa najlepsze jakie się da. Nie umie się zadowolić byle gównem.

19.06.2020 23:21

@Simon89
Masz rację to był splot wydarzeń.. a pamiętasz bramkę iniesty przeciwko Chelsea?.. takie sytuacje się zdarzają.
Ale robić z Guardioli jakiegoś Boga ...to istna przesada..
Zidane spokojnie by wygrał z Bayernem tyle samo co Hiszpan

Edytowano : 2020-06-19 22:12:56

Chłop mówi że Barca ma słaba kadrę.
Na ławce.. Frankie de Jong, Dembele czy atsu fati...
Chciałbym u nas tak słaba kadrę. Chociaż ławkę taka

19.06.2020 22:11

@AmerikanoPseudo
Hahahahaha Barca najsłabsza kadrowo od lat.. czekaj


Barcelona: Ter Stegen; Semedo, Piqué, Lenglet, Alba; Vidal, Busquets, Rakitić; Messi, Suárez, Griezmann.

Rok temu w pierwszym meczu 1/2 ligi mistrzów wygrali 3-0.. no ale to są leszcze.
Ty według mnie robisz z siebie dzbana

Edytowano : 2020-06-19 21:55:04

Jeśli to jest słaba kadra. Czysty trool.. bez kitu..

19.06.2020 21:53

@AmerikanoPseudo
3 ligi mistrzów pod rząd, gdzie poprzednio nikt nawet raz nie obronił.
To są głupoty? Czy fakty. Ok na krajowym podwórku nie ma tak łatwo, jest tam też Barcelona.. z Messim w składzie. Real zresztą zawsze był lepszy w lidze mistrzów niż w La Liga. Przykład Jupp , wygrał tam lige mistrzów i poleciał bo słabo szło w lidze.
Guardiolę zatrudnili w Bayernie żeby wygrał ligę mistrzów.. W city to samo, powoli mija jego mit. Bo bez Messiego nie da się ... A taktyka milion podań była dobra 12 lat temu.
Gdyby wygrał z BvB mistrzostwo Niemiec
Ok.. wątpię w to.

Edytowano : 2020-06-19 21:45:42

Zidane potrafił ograć .. fizoli a Anglii, murarzy z Hiszpanii , diminatorow z Niemiec. I taktyków z Włoch....
Gość w 3 lata to zrobił...
Guardiola może mu czyścić buty.

19.06.2020 21:42

Zidane w karierze wygrał wszystko jako zawodnik. Mundial, Euro, ligę mistrzów, dostał złotą piłkę.
Jako trener debiutując ligę mistrzów, ok szczęście przypadek.. ale 3 razy się nie da tych zawodów wygrać przypadkowo..
Guardiola do niego porównywać haha
Nie wiem co to znaczy XDdddDd
Ale to pewnie przywitanie dzbanów

Edytowano : 2020-06-19 21:08:18

Nie wiem też czy się da zbudować większą legendę w tym sporcie..
A to dopiero jego 4 sezon jako trener...

19.06.2020 21:05

@AmerikanoPseudo

Z Bayrnem wygrały ligę takie legendy jak Felix magath czy Niko kovac.
Z Manchesterem city I tym budżetem , Przeciętny Mancini czy Pellegrini którego wywalili z realu po sezonie..
Zidanowi można zarzucić ,że jest gorszy taktycznie od Guardioli. Co jest też poniekąd ściemą. Bo zidane potrafił wyliminowac zarówno ofensywny Bayern jak ograć defensywne juve albo atleti.
Guardioli możesz budować pomnik i sam siebie oszukiwać jaki to magik...
Miał neutralizować zespoły hiszpańskie a dostał 3 razy od nich lanie , rok po roku.
Uważam ,że z tamtą kadra jaka przejść po Jupie inny dobry trener by wygrał ligę mistrzów chociaż raz.

Edytowano : 2020-06-19 20:06:30

Gdyby w tamtym czasie to klopp zasiadł jako trener Bayernu to na długie lata byśmy rządzili w Europie

19.06.2020 20:03

@[UserID=10318]AmerikanoPseudo[/user
Jest najlepszym trenerem w historii piłki nożnej.
Ty chcesz go porównywać do zidane ? Który w przeciągu 3 pierwszych sezonów kariery wygrał 3 razy ligę mistrzów z kadrą dużo słabsza od tej Barcelony ?
Co zidane by nie wygrał z Bayernem mistrzostwa i pucharu? Hahaha.
Czy z City I nieograniczony budżetem by nie wygrał ligi. Guardiola to dupa wołowa.

Edytowano : 2020-06-19 19:44:46

Chłop nie poradził sobie w lidze mistrzów z totenhamem nawet.. mają przewagę . To dopiero dzban..

19.06.2020 19:43

@hoven
Został przez włodarzy Bayernu oszukany. W city Dostał wolna rękę, z miejsca pozbył się ulubieńca kibiców Harta. I wymienił jednego okna transferowego cała obronę. Np transfer Claudio Bravo. Jego styl gry jest mocno zestarzały. Pierwsza osoba która go zneutralizowała jest Portugalczyk Jose Mourinho. Teraz cały świat wie jak grać przeciwko Guardioli. I nas pomimo odpadania z ligi mistrzów w podobny sposób też się niczego nie nauczył.
To z pewnością dobry trener, ale określenie najlepszy na świecie jest mocno przesadzone.

19.06.2020 16:27

Pamiętam że lewy był mocno sflustrowany ławka. Guardiola dawał Henrego na skrzydło , Davida villę, ibra go nie lubił, eto też. A co łączy tych wszystkich napastników...
On woli pomocników ... I to zdecydowanie.
Odziedziczył po Jupie zespół zdolny do wszystkiego.
W City Dali mu nieograniczony budżet co wygrał w Europie.?.
Klopp to trener

Edytowano : 2020-06-19 15:54:06

Ja nie będę krytykował niczego jeśli nie będzie potrzeby.
Skauting zacznie odpowiednio działać.
Przyjdą piłkarze godni Bayernu. Ludzie pokroju robbery , Bastiana beda odpowiednio zastępowani.
Perisic ma dać jakość?. Czy na siłę mam mówić ooo ale zajebisty gracz.. a Coman to dopiero talent.. wierzyć że Lucas odpali?
Naszym największym wzmocnieniem jest fakt że najlepsi gracze konkurencji ligowej opuszcza kraj.

19.06.2020 15:50

To ,że sane przegrał rywalizację o miejsce w składzie i chce odejść nie jest tajemnicą od blisko dwóch lat codziennie jest o nim wzmianka. Niedługo się dowiemy że jego pies ma wiekszy apetyt w Monachium i daje zielone światło na transfer.
Rabiot kiedy nie przedłużył umowy to szejkowie go odesłali na trybuny czym spartolił sobie transfer do Barcelony.
Jego przejście nie jest pewne, szejka stać na złotą klatkę.

Edytowano : 2020-06-19 15:34:40

@amerikano
Guardiola to cienki trener. Nie wygra już nigdy ligi mistrzów. Nie tylko ibra go hejtuje. W Bayernie też lewego próbował posadzić na ławce rezerwowych. Lewy się obronił 5 golami w 9 minut.
A życie byś chciał mieć takie wesołe w połowie. Nie koloryzuje rzeczywistości. I nie mówię na siłę jak to super jest.

19.06.2020 15:31

@FanGraczyBayern
Guardiola to taka dupa która każdego mówi że kocha. A potrafi miesiącami nie rozmawiać ze swoimi piłkarzami. Nie zdziwię się Jak city przegra z Realem i odpadnie.
Założę się ,że gdyby Sane nie chciał powrotu do Niemiec, i wyobrażał sobie grę w innym topowym klubie wyrażającym zainteresowanie jego osoba,ten transfer byłby załatwiony na wczoraj. Nasz wielki Brazzo nauczyciel i mistrz w jednym to by miał problem z kupnem popcornu w kinie. A co dopiero załatwić transfer..

19.06.2020 15:01

@Pir5
BRAZZO moze jest nauczycielem Marotty. Haha;) w juve czy Interze to kolesia by nie zatrudnili do sprzątania kubków po piwie.
Ja się nie dziwię ,że nawet taki patałach jak sarri zablokował ten transfer, Boateng grał dobrze ale na komputerze tylko.

19.06.2020 14:11

@tapczan
Bo oczywiście Milan inter czy juve to kluby bez historii, że tylko z powodu podatku piłkarze tam idą..
W Hiszpanii się w takim razie płaci największe to dlaczego tam ktoś chce grać?? Juve niezależnie od podatków próbuje globalizacji klubu. Wiadomo z różnym skutkiem. Wiedzą że stojąc w miejscu nie mają szans. Realem Barca czy kasa szejków. Trzeba coś robić żeby inni nie odjechali. Dla nas największą ambicja pozostaje kupno rezerwowego City ktory rok nie grał. I to możliwe że spartola

19.06.2020 13:41

@tapczan
Z seri A, najbardziej lubię Inter.

19.06.2020 13:23

Przecież napisałem że Barca 1, a juve dwa finały. Nie wygrali ale samo bycie tam daje bardzo wiele

19.06.2020 12:56

@tapczan
Mówisz tak jakby w lidze włoskiej dopiero teraz zaczęli występować zawodnicy światowej klasy. To była przez długi czas najlepsza liga na świecie...

Edytowano : 2020-06-19 12:54:10

Od Realu też było lepsi, a mają 3 puchary z rzędu. Więc to są brednie, że zespół przegrywający finał jest tam przypadkiem

19.06.2020 12:52

@Pir5
Czyli według ciebie osoba stwierdzającą ,że jakośći dodają nowi zawodnicy jest czyimś adwokatem to nie ma o czym z tobą gadać

19.06.2020 12:45

@tapczan
Barca Raz , juve zaliczylo dwa finały LM. Przegrane ale dające wystarczający prestiż, że najlepsi chcą tam iść i grać.
Oferta juve jest rozpatrywana na podobnym poziomie. Oczywiście podoba mi się ich sposób patrzenia na rzeczywistość. Zdominowalismy ligę, teraz dołożymy wszelkich starań żeby wygrać ligę mistrzów. Ich prezes nie mówi do kibiców rzeczy w stylu puchar i liga nam wystarcza bo bym ich wyśmiali.
Kilka lat temu mówili ,że to Bayern jest zespołem na którym się wzorują.
Podpisywanie kontraktów z wolnymi zawodnikami.
Kupowanie największych gwiazd małych klubów ligowych.
To jeśli dzisiaj kupują za 104 miliony największą marketingowo gwiazdę na świecie, w międzyczasie dochodzą do dwóch finałów Lm. To nie można powiedzieć że w pewnym momencie uczeń przerósł nauczyciela.
Dzisiaj do Bayernu nie chcą przychodzić największe gwiazdy ligi,wyjeżdżają za granicę. Wolni agenci tych najlepszych wybierają inne opcje. Nasz zarząd się zatrzymał w miejscu , inni idą do przodu..
Na starych nawykach które kiedyś się sprawdzały daleko nie zajedziemy.

19.06.2020 12:30

@TomiiiFCB
Stroje to jest pikuś ale jakże istotny.
Patrząc na kontrakty adidasa z innymi to nie widać żeby ten pan zapewniał cokolwiek lepszego, to chociaż vniech zorganizuje koszulki tak ładne zeby kupował Janusz swoim dzieciom.
@Simon89
Duzo osób skreśla Barce , my rozbijamy podobne potęgi do Majorki , fortuny itd.
Z BvB czy z Lipskiem w formie nie było tak łatwo. Potrafią defensywie takim jak Liverpool strzelić 3 gole w połówce.
To fakt te podania są durne, Bayern tak grał za Guardioli. Z tym ,że piłkarze Bayernu byli dużo lepsi w jego czasach niż obecnie. Wątpię w jakość Gnabry Coman, tak samo w tą defensywę. Jedynie Pavard jest na wysokim poziomie. Universale takie jak Alaba czy Boateng który trochę wrócił po 3 latach, są zbyt słabi żeby wygrać ligę mistrzów. Davis jest swietny, czy na tyle doświadczony?.
Bayern gra ładnie w Bundeslidze przypomnijmy sobie ile razy już w marcu wygrywaliśmy te zawody ?.. rekordowo szybko ile trofeów ligi mistrzów w gablocie ?.

19.06.2020 11:24

@Arkady142
Teoretycznie każdy klub ma przypisane barwy i małe pole manewru a jednak raz na jakiś czas trafiają się perełki wśród koszulek. Czy te nowe są?. Kwestia gustu.
Co innego kiedy się trafiają takie ,że nawet ludzie nie kibicujący mówią ooo ale fajna. Widziałem np reakcje ludzi w hurtowni na koszulkę juve.. to się o nie zabijali . Adidas się postarał dla nich..

19.06.2020 00:20

@dzojko
No dzięki tym działaniom na rynku transferowym to i tak coraz mniej osób kupuje te koszulki. Był czas że sporo ludzi widywałem, z roku na rok coraz mniej.
Już nie chodzi o jakość że napis telecom schodzi po kilku praniach jak prasowanka.
Zero innowacji. A przydałoby się iść naprzód

19.06.2020 00:01

@Pir5
Kupili ? Czy zakontraktowali za darmo i sprzedadzą go po sezonie za 30 czy 40 baniek.. no idioci rzeczywiście... Kretyni. Był powiedział nawet.

@Dziki79
Adidas jest Niemiecki, koleś co byl tam szychą pracuje w Bayernie.. koszulki są przeciętne . Nie mówię że co roku mają być mega .. chociaż raz na jakiś czas coś można się wysilić..

Edytowano : 2020-06-18 23:58:43

Aktualnie juve jest słabe to fakt.
Chelsea z dziećmi w składzie, i totki które od roku nie mogły wygrać meczu w lidze to żaden wielki wyznacznik ..

18.06.2020 23:55

Kiedy nam adidas zrobi taką koszulkę jak Juventusowi. Jakaś zajebistą?
Kiedy się doczekamy piłkarzy na miarę zespołu dominującego od dekady w lidze?
Kiedy masz skauting , zakontraktuje najlepszych młodych piłkarzy w kraju?
Kiedy dyrektor sportowy przestanie zNiechecac takich jak Werner na transfer?
.... Pytam jest wiele.

18.06.2020 23:34

@tapczan
Tak , Goretzka nowy pele. Lepszy od vidala i wygryzł Thiago ze składu.
Kupuje koszulki Bayernu od wielu lat.
Zobacz sobie chociażby trykot śmiesznego Juventus.
Oni byli w serii B. Mieli na podwórku silny Milan i jeszcze mocniejszy Inter z prawdziwymi zawodnikami światowej klasy. Wyszli z kryzysu.wygrali ligę tyle samo co Bayern i mówią otwarcie że to za mało dla kibiców i fanów na świecie .. liga mistrzów jest najważniejsza. Postrafia moise kene, sprzedać za 40 baniek Evertonowi.. kupić najlepszych zawodników ligi.. byli uczniem Bayernu..
Dziś powoli stają się jego nauczycielem.

18.06.2020 23:30

Widziałem jakiś program piłkarski ,w którym stwierdzili że Barca zamiast kupować Dembele i Coutinho to mogli cała kasę dać na kante i by lepiej na tym wyszli.

Edytowano : 2020-06-18 22:06:21

Kimmich jest super, to nie typowy defensywny pomocnik

18.06.2020 22:00

@FanGraczyBayern
Kante na swojej pozycji jest najlepszy na świecie. Nie jestem jego fanem czy coś. Chłop który zapewnia spokój obrońcom i dodaje pewność napastnikom. Im się gra łatwiej bo po stracie piłki mają tam kante. My mamy np Goretzke, widziałeś jak on wraca na swoją połowę gdy tracimy piłkę ? Truchta sobie. Ale strzela gola i zamyka hejterom gembe podobno..
Masz pomoc realu ,widziałeś jak zasowa Valverde ? Do tego mają krossa i Casemiro. Juve miało vidala pogbe i Pirlo. Barca Rakitica Busqetsa od brudnej roboty. To są kluczowe pozycję

18.06.2020 21:54

Panowie nie karmcie trolla.
Na poziomie ligowych czy fazy grupowej to spoko, solidni zawodnicy wystarczają ale w dalszej fazie to często detale decydują, żeby wygrać ligę mistrzów potrzebujesz jakości.
U nas każdy się jara Bayernem na podstawie gry w lidze. Ok bo przez Kovaca się odzwyczailismy od takiej piłki..
I to trochę robi woooww..
Po latach oglądania , wiem że ten skład raczej nie ugra LM. Brakuje kilku ogniw.
Coman i Gnabry nie są w stanie rozbijać najlepszych defensyw świata... Tak samo Kimmich Thiago nie są parą jak Javi Bastian. Brakuje jakości..

18.06.2020 21:46

@FanGraczyBayern
Oni grają cala karierę na tej pozycji i grają w potężnych klubach. Alaba miał się tego nauczyć w wieku 27 lat ?..

18.06.2020 21:36

@Pir5
W tamtym roku Barcelonie zabrakło centymetrów do triumfu w lidze mistrzów, teraz po powrocie do gry tak samo jak Bayern rozbijają wszystkich.
Patrzę obiektywnie, myślisz że nawet gdybyśmy rok temu przeszli Liverpool , to dalibyśmy radę Barcelonie w połówce?.. która u siebie wbiła 3 gole the reds?
Ja moge wierzyc w świętego mikołaja to niczego nie zmienia..
@feel2020FCB
Ja wychodzę z założenia że zawodnicy co są universalni to są dobrzy wszędzie i nigdzie .. tzn taki piłkarz zagra solidnie w obronie czy pomocy. Najlepszy nie będzie nigdzie

Edytowano : 2020-06-18 21:21:55

@simon
Jednak Francję poprowadził do mundialu
Jest najdroższym piłkarzem swiata., Gdyby tylko grał w real Barca. Złote piłki są jego na długie lata..
Neymar lepszy? W imprezowaniu tylko

18.06.2020 21:19

@bayern1987dwa
Mecz w którym Barca odpadła po zwycięstwie 3-0 na Camp Nou.. i przegranej z live 4-0 .. przejdzie do historii, gdyby jednak weszli do finału by zwyciężyła z totkami i to wysoko.
Barca niby wydała 300. Za samego neymara dostała 220. Może ci zawodnicy nie grają tak wybitnie jak oczekują kibice, w tym roku bardzo możliwe że wygrają lm

18.06.2020 20:31

@Kontraktowiec
Klub miał takie ambicje żeby stać się marka światową, przez chwilę był. Zatrudnili Guardiolę, miał pomóc zneutralizować zespoły hiszpańskie i zrobiłby to. Niestety go odcięli od środków. Mówili ,że głównym celem Bayernu jest liga mistrzów. Dzisiaj tłumaczą kibicom że to tylko dodatek.
Zmienily się ambicje i priorytety, im wystarczy liga bo są w stanie utrzymać zarząd , kasa na stołkach itd. w Niemczech Bayern rządzi. Hajs wszystko się zgadza .. allleeesss guteee.. ;)

Edytowano : 2020-06-18 20:17:41

Taki Juventus wygrywa ligę co roku, ciągle im mało, chcą iść do przodu, kupili dziadka za 104 miliony. Mają ambicje.

18.06.2020 20:15

@Kontraktowiec
Też się obawiam o jego formę. po zdobyciu 8 mistrzostw pod rząd, chciałbym kilku transferów na jakiś ten klub zasługuje. My gówno kupujemy jak wygrywamy.. a ciekawe jak nisko by upadł Bayern przegrywając 8 mistrzostw. Zawodnicy na poziomie BVB byliby nieosiągalni

Edytowano : 2020-06-18 19:55:20

To tak samo jakbyś wiedział ,że twoje auto które masz wygra wyścig. Ale możesz je ulepszyć i szybciej wygrać..
Ale jeśli i tak wygrasz i zaoszczędzisz to po co coś zmieniać ?..
Kadra jest kompletna, nawet czekając rok na Sane to wygramy ligę.
W LM samym doświadczeniem wyjdziemy z grupy. Więc da się żyć.

18.06.2020 19:51

@feel2020FCB
W Bundeslidze jak przyjeżdża zespół w którym ich najlepszy zawodnik by u nas się na trybunach nie zmieścił to oczywiscie. Każdy zespół potrzebuje równowagi, kiedy atakujemy Mullera wszędzie pelno. Jak bronimy to jego bieganie mało daje, to samo Goretzka Thiago czy Kimmich, lepiej się czują kiedy atakujemy. Jak nie mamy piłki nikt dobrze nie broni.

Edytowano : 2020-06-18 19:07:56

Barcelona gra jeszcze bardziej ofensywnie, w tamtym roku przez slabsxa defensywę od ataku, nie utrzymali,3 bramkowej przewagi. Liverpool posiada jakość w każdej formacji. Zwycięski real miał to samo.
Psg też strzela mnóstwo goli, ale przez słaba defensywę nic nie wygrywaja

18.06.2020 19:05

Obrona to najważniejsza formacja, atleti porządnie broni a z przodu może coś wpadnie. My dobrze gramy w ataku, ale każdy silny zespół w tą obronę wejdzie jak nóż w masło. Brakuje równowagi. taka dawał Basti z Javim. Kimmich Thiago Goretzka, nikt by sobie nie poradził jako stoper. Czyli zawodnik który typowo broni

18.06.2020 17:27

@DarthSmd
Oby tylko mu nie przyszło do głowy, od dziecka być kibicem realu albo barcy.
Żeby utrzymać takiej klasy zawodników trzeba się wzmacniać, bo chłop w zasadzie już teraz wygra wszystko w Niemczech.

18.06.2020 17:00

Lubię Davisa na Neymara bym nie zamienił, Mbappe to najlepszy piłkarz na świecie.

Edytowano : 2020-06-18 16:08:51

Alaba się tak samo zapowiadał. Myślałem ,że będzie długo najlepszym lewym obrońca świata. Po 2013 czas się zatrzymał

18.06.2020 16:07

Psg bierze Daviesa dopłacamy 50 i niech dają Mbapee ;)

Edytowano : 2020-06-18 15:54:22

Atak
Sane Lewandowski Mbappe
Muller
Kimmich Thiago
Alaba Lucas sule pavard
Many

Dobrze że za marzenia nie karajooo

18.06.2020 15:52

Odzyskać ile się da .

18.06.2020 13:30

@Dziki79
Werner czy Sane przed wyjazdem do Anglii też chciał pewnie do Bayernu. Większość chce, tylko pytanie czy klub chce dać tyle kasy, Leverkusen pozostawia otwarte drzwi im więcej chętnych tym cena większą.

18.06.2020 13:27

@Edmund
Nie ma co sie łudzić ,że Bayern spełni oczekiwania finansowe Leverkusen.
W grze o jego pozyskanie jest Chelsea i Real. Nie ma szans na to żadnych.
A te 56 milionów to połowa tego..

Edytowano : 2020-06-18 12:59:20

Nie można w meczu z silnym rywalem liczyć na jakiegoś Zirkzze..

18.06.2020 12:57

@Edmund
To sie zgadza. Nam potrzeba kogoś kto może też grać jak Lewy dozna urazu.
Patrząc na liczby Wernera, ciężko mi powiedzieć , że Kai jest lepszy. Wiem niby nie ta sama pozycja, to robi wrażenie

Niemiec w bieżącym sezonie wystąpił w 43 meczach Lipska we wszystkich rozgrywkach. Strzelił w nich 32 gole i zaliczył 13 asyst.

Dlaczego oni go odpuścili.. tego brazo to bym na śmietnik od holował ...
Werner nie pasuje.. jasne .. za takiego pieniądze takiego gościa... Masakra

18.06.2020 12:33

@Edmund
Kai jest dużo gorszy od Wernera, może i młodszy ale Timo daje większą gwarancję bramek w Bundeslidze i 56 milionów to nie jest 100, poza tym nie trzeba było się licytować z Realem. Oczywiście że by pasował do Bayernu. Pomocników co grają wysoko mamy, Muller w asystach się ściga z KDB.. i co posadzić go na ławce żeby grał Kai?.. czy razem z Goretzka i gra trójka 10 A lewym ?..
Wernera można wystawić na wszystkich tych pozycjach w ataku. Łącznie ze skrzydłem i jako wysunięta 9..
Ten gracz to była rewelacja plus repra Niemiec. Kai to ryzyko i to duże, wątpię żeby wygryzł Mullera ze składu. Nie jeden próbował...
Za 100 milionów można było mieć Sane i Wernera, do tego Muller Lewy, Gnabry Coman.. w miejsce Tolo i Javiego, defensor jakiś. sprzedać Lucasa do PsG.
Przychodzi stoper dobry . I pierwsza 11 może Walczyc o każde trofeum

18.06.2020 12:14

@Arkady142
Mi sie Leonardo kojarzy z nieudacznikiem, chłopem który spuścił AC Milan w kiblu, nie mam pojęcia dlaczego szejkowie go zatrudnili ,to jeszcze wiekszy patałach od naszego Hassana, z takimi ludźmi za sterami jest ciężko coś osiągnąć. U nas jest ten plus a może minus ,że to jednak zarząd rozdaje karty, chodź w tych mniejszych kwestiach jak rozpocząć szybsze rozmowy w sprawie przedłużenia umowy itd..może posiada wolną rękę?.. i tak powinni go zwolnić.
Leonardo był dobrym piłkarzem, jaki też Judaszem, milanista który poszedł do Interu..

18.06.2020 11:15

Sarri i Kovac ... Nigdy nie powinni trenować takich klubów. Jak oglądam juve tego dzbana.. to mam wrażenie ,że niszczy ten sport.. Kovac robił to samo..

17.06.2020 23:15

Haha .. ale Danilo amator

17.06.2020 23:03

Ale juve farta .. miało

17.06.2020 22:56

Jak klikasz prawym na Strejlau i kategorię skilsy, wiecznie stary ....

Edytowano : 2020-06-17 22:42:26

@mario
Oglądam na przemian z pucharem Włoch.
Dajcie znać jak wejdzie .

17.06.2020 22:41

@Panczo
Widziałem jakiś dokument ,możliwe że 90 lata a nawet 80.. i tam też już był stary

17.06.2020 22:19

Takie pytanie.. czy pan Strejlau był kiedyś młody?

17.06.2020 22:14

Nienawidzę BVB, ale trzeba przyznać, pomimo dominacji Bayernu, jakoś sobie radzą. Nie mają wyjścia, muszą najlepszych sprzedawać. Co innego gdyby też wygrywali mistrzostwo, chociaż raz na 3 lata.

17.06.2020 22:01

@marioashford
Do mnie przyszedł na początku pandemii kolega i zamiast maseczki miał szalik BVB, kazałem mu wyjść z domu i czekać na dole...
Później zostawił przypadkiem ten szalik , chce ktoś kupić za 2 złote haha ?

17.06.2020 21:49

Ja nie oglądam nigdy BVB.. czuje niechęć do tego zespołu..

17.06.2020 21:43

@Arkady142
To jest solidniak ligowy, Juventus jeśli chce wygrać ligę mistrzów to wątpię że Milik by pomógł..

Edytowano : 2020-06-17 21:39:54

@panczo
Jeśli Milik by przeszedł do Bayernu, uznałbym to za porażkę...
Lubię go bo to Polak.. największe kluby ?..

17.06.2020 21:38

@FanGraczyBayern
Jeśli to prawda to spoko. Niech biorą ;)

Jeśli Juve kupi za 50 baniek Milika.. to będzie zwiększy bubel niż ten Bayernu z Lucasem..

17.06.2020 21:30

Guardiola jest maniakiem jeśli chodzi o środek pola, wątpię że ktokolwiek w tej strefie boiska jest lepszy od city

17.06.2020 20:57

@FanGraczyBayern
My mamy mocniejszy środek pola od city Guardioli ?

Edytowano : 2020-06-17 20:51:38

Ilkay Guendogan
Kevin De Bruyne
David Silva

17.06.2020 20:50

Son potrafi grać w piłkę. Transfer mało realny. Jakość plus marketing na ogromnym rynku transferowym.
Mourinho go nie odda, żaden klub by nie sprzedał Sona.

17.06.2020 20:24

Tam na serio to zwycięstwo jest porażka.
Bo gdyby Lipsk czy Dortmund zdobyli mistrzostwo, nie musieliby sprzedać tych uzdolnionych graczy. Plus kupili kogoś, to by zwiększyło jakość ligi i poziomu.do tego Bayern by zobaczył oo to nieprzelewki Trzeba kupić kilku zdolnych zawodników. A
A tak ten zespół jest w stanie wygrywac, rywale pozbawiając się najlepszych wzmacniają Bayern. I tak będzie się kręcić, szkoda że nie może przyjść jakiś oligarcha czy szejk do Bundesligi i zapewnić godna rywalizację..
Nie będę się ej komentował ruchów transferowych. Nie ma o czym rozmawiać

17.06.2020 19:20

Różnica polega na tym,że kiedyś tych 3 graczy najlepszych na swoim podwórku Bayern by pozyskał, dzisiaj inne kluby bez problemu wyłożą kwit i się wzmocnią.
Też jestem za tym żeby nie niszczyć rynku, kupować czasami kogoś sprzedać może zarobić?.
Obecnie Bayern przypomina maszynkę do zarabiania pieniędzy, ludzie trochę zapominają że przede wszystkim po to, klub zarabiał żeby stawać się lepszym , nie tylko finansowo sport jest najważniejszy.
Realem z jasnych przyczyn nie będziemy, marketingowo się nie da dorównać, to chociaż sportowo. Dać radę, zespół można zbudować za rozsądne pieniądze.
Juve powracające z serii B, nie śmierdziało groszem. Mieli na podwórku Milan który zaliczył dwa finały w 2005 i 2007 plus Inter który wygrał ligę mistrzów w 2010.
My zdominowaliśmy ligę i to z mega przytupem .a kupno dobrego piłkarza graniczy z cudem..i dyskusja czy nas stać czy nie.
To jest słabość ligi? Czy bardziej ułomność?. Czasem o tym myślę i nie wiem?.
A czy gdyby BvB miało tyle kasy i sukcesów? Też by tak postępowali? Czy jednak sprzedawać najlepszych jeszcze dokupowali i rządzili w Europie ?..
Temat rzeka

Edytowano : 2020-06-17 17:35:46

Czy jednak nie sprzedawali*

17.06.2020 17:27

@admin
Masz rację, bundesliga jest obecnie tak słaba że nie potrzeba się wzmacniać.
Davis idzie na skrzydło za Comana, prawa Gnabry , perski do rotacji . Środek Goretzka Kimmich. Muller Lewy .. i po co wydawać .. na ligę to starczy z BVb odejdzie sancho , z Lipska Werner. Z Leverkusen Kai. Bayern tak szczerze nic nie musi;) i co się stanie z zarobionymi pieniążkami ? My o nich będziemy rozmawiać , a wydawać je będą inni ;)

17.06.2020 16:49

Tylko że od 2013 zastępujemy godnie Robbery to jakieś 7 lat . W tym czasie ile wydano na Coman plus Costa ? .. I za tego drugiego dużo kasy wróciło do klubowej kasy. Gnabry ? Też majątku nie kosztował. A co roku dużo taki klub zarabiał. Na marketingu mistrzostwach itd ..
Czyli albo kasa w skarpecie. A może cesarz z ulim przegrali w hot spocie na automatach

Edytowano : 2020-06-17 16:31:34

Gnabry kosztował 8 . Costa kupiony za 30 sprzedany za 40 plus opłata 6 za wypożyczenia.
Czyli Bayern najważniejsze pozycję w klubie wzmocnił za plus 2 miliony..
I kupił niepotrzebnego obrońcę za 80..
Hehehe wszystko się zgadza allleeesss guteee hahaha

17.06.2020 16:27

@hoven
Musisz mieć warunki fizyczne do takiej gry. Np Halland , ibra..
W jakiś sposób łączą wszystkie te cechy..

17.06.2020 16:20

Eksperci twierdzą ,że gra najlepiej na świecie tyłem do Bramki , np taki lacazatte ma większe przyspieszenie i lepszy drybling, pod względami siły fizycznej , ściąganiem na siebie obrońców , zastawieniem się jest o kilka klas gorszy.
Benzema czy potrafi grać tyłem do bramki?.. albo Aguero.?..

17.06.2020 16:03

@diablo
Ambicja klubu tylko przez chwilę była dominacja w Europie, później powiedzieli,że jednak dublet wystarczy. Dla tych osiągnięć nawet nikt ambitny nie przejdzie z innej ligi do Bayernu. Ambicje w Europie się liczą

17.06.2020 15:54

@Matilegolas
To gdzie są pieniądze z ostatnich lat ? Klub zarabiał ..?

17.06.2020 15:39

Z innej beczki gadata o tej historii. Film admirał z 2015 nawet spoko

17.06.2020 15:34

@Lampo
Bayern co roku wygrywa wszystko w Niemczech, gra dobrze w lidze mistrzów a kasy nie ma.. to skąd np atletiko ma pieniędze? Które nic nie wygrywa...

17.06.2020 14:48