DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Brooklyn Strona 1

Pisałem to wczoraj napiszę i dzisiaj.
Ci nasi piłkarze to jacyś pechowi są. Najgorsi na boisku wczoraj - Badstuber, Kroos, Gomez, Lahm i zdecydowanie Schweinsteiger, którego trzeba było zmienić najpóźniej po 45 minutach. Loew zbytnio mu ufa.
Nie wiem czy my coś z nimi kiedyś wygramy. O ile Lahm to wyjątek, o tyle taki Badstuber czy Schweinsteiger to słabo grają już od dawna.
Do tych mistrzów należy dodać Robbena i Ribery, którzy również nie wrócą szczęśliwi. Pierwszy zawiódł PONOWNIE kompletnie. Ribery przynajmniej był najlepszy w drużynie, która jako całość nie błysnęła.
Moim zdaniem z nimi nic już nie wygramy - niestety. Obym się mylił. Zacząłem tak myśleć po finale LM, kiedy to kilku piłkarzy nie chciało strzelać karnych bo się wystraszyli.
Może pechowi, a może po prostu ... są przeciętni i dojście do finału LM to szczyt możliwości? Może należy pozbyć się niektórych piłkarzy? Od 2 lat leje nas Dortmund, no ludzie... od 2 lat!!

29.06.2012 22:53

Schweinsteiger nie gra słabo, on gra żenująco.
Szkoda, że zdążyli go wyleczyć do tego półfinału.

28.06.2012 21:57

Ja to nie wiem, ale Bawarczycy są jakiś pechowi, przegrani ...
Przykro mi to stwierdzić ale najsłabsi na boisku to Schweinsteiger, Gomez, Kroos i Badstuber.

28.06.2012 21:54

Jedyna szansa ograć Dortmund to wyjebać Juppa i zatrudnić Kloppa. Aż strach pomyśleć co zrobiłby z takimi piłkarzami jak ma Bayern.
Choć z naszymi gwiazdeczkami mógłby nic nie zrobić, ale spróbować warto.

12.05.2012 22:03

Ale nas ruchają Polacy:/ Przemilczę już zachowanie Neuera.

12.05.2012 21:46

Nie bardzo rozumiem zmian Heynckesa. Alaba schodzi, wcześniej Gustavo a akurat oni odpoczywać nie muszą. I tak wszyscy grają w chuj źle, więc po co męczyć ludzi, którzy za tydzień grają najważniejszy mecz od lat.
Chyba, że chce już zgrywamy skład na Chelsea.

12.05.2012 21:36

Schweini90 Ty jesteś zdrowo stuknięty

12.05.2012 21:27

A ja wczoraj się dziwiłem, że Lewandowski jest w 11 sezonu "Kickera" a Gomez nie, choć strzelił więcej bramek. Teraz już wiem czemu ja nie pracuję w Kickerze :/

12.05.2012 21:25

Ośmieszają nas! Kleska! Hańba wręcz!

12.05.2012 21:23

Muller to jest w daremnej formie. Jak bym był trenerio Reprezentacji Niemiec to bym go nie wziął na Euro.

12.05.2012 21:20

Haaa, Niemaszki też mają jednak problem z racami, a tak się w gazetach śmieli z kiboli polskich.

12.05.2012 21:09

Zanosi się na 5 porażkę z rzędu z Dortmundem. Mają na nas patent jak nic. Z Realem dajemy radę a z jakimś słabym (w porównaniu z Realem) Dortmundem nie.
Druga sprawa, to fakt, że mamy tylko 12 piłkarzy nadających się do gry. Podstawowa 11+Muller, reszta to szrot, jak wchodzi na boisko to ewidentne osłabienie składu następuje.

12.05.2012 21:08

Będziemy mieli Shaqiriego więc nie przejąłbym się, gdyby odszedł. Co więcej, gdyby obaj tj. Robben i Shaqiri byli w przyszłym sezonie w takiej samej formie jak obecnie to Holender nie wstałby z ławki.
Jak zwyklę napiszę przy newsie o Robbenie - i tak go nigdy nie lubiłem ;)

30.04.2012 20:43

@Mayurii
Ty to chyba jesteś do Gomeza uprzedzony, albo oglądałeś nie ten mecz. Przecież wczoraj Gomez grał rewelacyjnie. Przez 120 minut grał i w ataku i angażował się w obronę, był wszędzie. Jednym słowem - fantastycznie. Podkreślał to i Borek i Kołtoń. Więc nie wiem dlaczego Gomez to "cień zawodnika". No ale mamy już takich kibiców, na szczęście coraz mniej, dla których Gomez pakowałby po 4 bramki na mecz i tak byłby drewnem.
Co do ocen - za nisko Gustavo, za wysoko Schweinsteiger. Reszta OK.

26.04.2012 22:18

Cudowny finał, cudowny!!!! Nie dość, że MY z CHELSEA, to jeszcze w składach rezerwowych!! :DDDDDD

25.04.2012 23:23

Schwaini błągam, słabo grałes, chociaż teraz strzel

25.04.2012 23:21

Cudoooooo

25.04.2012 23:21

No to kuźwa remis zaraz

25.04.2012 23:20

Fatalnie Kroos, fatalnie za słabo

25.04.2012 23:19

Genialnie, gwiazdy nie trafiają

25.04.2012 23:18

Gomez mnie zadziwia dzis

25.04.2012 23:17

Haaaaaaaaaaa

25.04.2012 23:16

Dobrze ze pierwsi

25.04.2012 23:16

Dobrze, ze się udało wytrzymać do konca. Teraz loteria, ale wydaje mi się, ze mamy mniej atutów.

25.04.2012 23:14

Grać na czas bo to nic z tego nie będzie

25.04.2012 23:01

Ludzie, nasi słaniają się na nogach. Może jednak Olicia za kogoś

25.04.2012 23:00

Taaa, pierdolnął 10m od bramki i udaje że go noga boli. Też tak robiłem jak mi zeszła :P

25.04.2012 23:00

Może rzeczywiście lepiej będzie jak doczekamy tych karnych, bo słabo to widzę.

25.04.2012 22:57

O rety, jak jakimś cudem awansujemy do finału to chyba Haas będzie grał :)

25.04.2012 22:54

Jak ktoś napisał, ... dajcie Olicia za Mulera. :/

25.04.2012 22:52

O nasi nastawili się na karne.

25.04.2012 22:51

No i w finale zagra Tymo, zamiast Gustavo

25.04.2012 22:50

Tyle że bez Frąka gramy w 9 prawie (Basti i Muller nie istnieją)

25.04.2012 22:48

Frąk zszedł bo wysiadł kondycyjnie raczej. Nie chodziło o utrzymanie wyniku.

25.04.2012 22:47

Oj te wolne dla Realu takie naciągne dzisiaj

25.04.2012 22:10

Ha, Arbeloa, jeszcze raz i dostanie czerwo.

25.04.2012 22:06

Nie no kurde, strzelta chłopy te bramke, bo ewidentnie jesteśmy lepsi.

25.04.2012 22:04

Mnie wkurza Arbeloa. Przecinak typowy.

25.04.2012 22:01

Rzeczywiście sędzia przewrażliwiony

25.04.2012 21:57

Mario dziś rządzi i w ataku i obronie :D

25.04.2012 21:55

Jak na moje oko, mamy przewagę, gramy lepiej.

25.04.2012 21:52

@R10 wiem, wiem i się nie dziwię, że jest w słabej formie. Przykre jest to, że nie ma go na kogo wymienić. Lepszego na ławce nie mamy, niestety. Ale to świadczy o naszej wąskiej kadrze.

25.04.2012 21:26

Z całym szacunkiem do dokonań Schwainiego, ale on to się do zmiany nadaje po tych 30 minutach.

25.04.2012 21:21

Obrona jak w B-klasowych Aligatorach Otwock :/

25.04.2012 21:19

Szacun, wybili w takiej sytuacji. Barcelona wczoraj nie wybiła, jak Drogba leżał.

25.04.2012 21:16

Ufff, ledwo weszło, ale jest. Nie dajcie mu strzelać więcej.

25.04.2012 21:12

Tylko kurwa nie Robben!!

25.04.2012 21:11

Może już darujmy sobie te "talenty" z Ameryki. Mam wrażenie, że u nas i Aguero by się zmarnował.

23.04.2012 22:49

Kiedyś Robben wprowadził nas do finału LM, a teraz przegrał nam mistrzostwo Niemiec.
Jak nigdy ewidentnie widać przez kto zawiódł najbardziej (błąd przy rzucie rożnym, fatalny rzut karny i pudło jak na meczu trampkarzy). I tak go nie lubiłem nigdy. Gratulacje dla Borussi za mistrza Niemiec.

11.04.2012 21:56

A niech se idzie. I tak go nigdy nie lubiłem "glass boy" ;) Kto jak kto, ale chyba nikt nie liczył, że Robben przyszedł do nas i pokochał klub. Pójdzie tam gdzie mu dadzą więcej. Miejsca w pierwszej 11 nikt nie ma zapewnionego za nazwisko, więc nie powinien płakać, tylko wziąć się do roboty.
Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale on się cieszy z goli strzelonych tylko przez siebie.
PS: tak pamiętam, że głównie dzięki niemu byliśmy w finale, ale to było kiedyś, a teraz forma daleka.

06.03.2012 23:03

Bardzo chamskie zachowanie Hoenessa w stosunku do Pranjica. OK, jeżeli nawet jest w fatalnej formie i nie nadaje się do gry, a tego nie wiemy, zakładam, że Jupp wie to lepiej, to przynajmniej powinni mu pozwolić odejść. Zachować trochę godności. Jak trzeba go (Pranjica) go u nas to chłop sam dopłacał do swojego transferu, Hoeness nie dał ani centa więcej, a teraz zachowuje się jak szmata i tyle.
Typowe zachowanie i traktowanie pracowników jak w zwykłej korporacji, gdzie pracownik to śmieć i nikt się z nim nie liczy.

06.03.2012 22:55

Trzeba pożegnać się z mistrzem w tym roku - znowu. Niestety ale z naszym klubem dzieje się źle i to od dawna. To nie jest jakiś jednostkowy przypadek, że ten sezon tylko nam nie wyszedł. Nawet nie chodzi o trenera bo mieliśmy całkiem niezłych trzeba przyznać. Aczkolwiek myślę, że część winy trenera jest. Jakoś tak u nas jest, że wszyscy trenerzy po roku pracy popadają w zbyt wielkie samozadowolenie. Magath, Van Gaal, a Heynckes to w ogóle mam wrażenie że to marionetka zarządu.
Druga sprawa, to transfery. Kiedy my jakiś udany transfer zrobiliśmy. Ostatni to chyba Robben. Chociaż nie cierpię dziada to trzeba przyznać, że w sezonie kiedy doszliśmy do finał LM to on był najlepszy. Poza Robbenem to prawda jest taka, że sprowadzamy szrot - Rafinha (super, ale nie teraz, tylko jak przechodził z Schalke do Genoi trzeba było go kupić), Tymoszczuk, Breno, Pranjic, Petersen, a to tylko Ci, którzy są jeszcze pozostali. Skauting to my mamy na poziomie zerowym. W ogóle jesteśmy w stanie kupić tylko kolesi z BL i to nie tych najlepszych np. Luiz Gustavo. Neuer to wyjątek, a i tak klopsy popełnia u nas.
Niezmiernie za to wkur..a mnie to, jak często ktoś nam wykupuje za nie za duże pieniądze super piłkarzy np. Adil Rami (co kolejka w 11 najlepszych), Tim Cahill, Marco Reus, Mesut Ozil, Sami Khedira. Dlaczego nie zainteresujemy się piłkarzami z Ligue 1, np. z PSG Sakho, z Toulouse Sissoko, w Rennes i w Lille też jest kilka perełek. Potrafimy kupować tylko z Hoffenheim, Stuttgartu, Borussi MG, cz Leverkusen.
Trzecia sprawa to bardzo słabe rezerwy. O ile pierwszy skład jest jako taki, to zmienników to my nie mamy w ogóle.
Może postarać się o Wengera, który wypalił się w Arsenalu, a myślę, że nie jest zły. No i zna niemiecki. Powinniśmy też dokupić kilku rezerwowych i kilku podstawowych zawodników, a z kilkoma się pożegnać (Rafinha, Gustavo, Tymoszczuk, Olić (ze względu na wiek), Pranjic). Dokupić przede wszystkim obrońców i napastników (2) jednego równego klasą Gomeza drugi może być nieco słabszy na ławkę. Może to by coś pomogło.
Z resztą o czym ja gadam- Wenger w Bayernie. Wenger jest zbyt samodzielny, takiego Hoeness nie zaakceptuje.

03.03.2012 21:38

Ostatnie mecze pokazują, że Bayern jest w fatalnej formie. Coś marnie przepracowali ten okres zimowy. Wszytko wskazuje na to, że mistrzostwa nie będzie w tym roku również. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że Dortmund straci formę i 4 pkt przewagi.
Zazdroszczę im Kloppa. Bo u nas ostatnim dobrym trenerem był Hitzfeld. Potem to jakieś pomyłki.
Chociaż, z naszymi gwiazdami to nie wiem czy i Klopp by sobie poradził.

18.02.2012 20:40

A moim zdaniem to raczej powinniśmy zakupić obrońcę równorzędnego dwóm z podstawowego składu. Przyjedzie zagrać z Milanem, Barceloną czy Realem w LM i okaże się, że to ogórek typu Breno.
Mówicie, że Dante lepszy od Breno, a tak naprawdę nie wiemy, czy gdyby Breno poszedł to takiej drużyny jak Borussia M. to może by się rozwinął, u nas raczej mu to nie wyszło.

18.02.2012 20:34

djzjee tu masz trochę racji. Ronaldo słabo wypada w ważnych meczach. Gdyby poprawił ten element byłby lepszy od Messiego. Robben fakt, że potrafi grać o stawkę, ale jego wartość z kolei obniżają liczne kontuzje. Po kontuzjach różnie bywało z nim, raz szybko łapał formę, a czasem to trochę czasu mu zajęło. Tak więc wg mojej subiektywnej opinii - 1. Messi, 2. Ronaldo, 3. Robben, 4. Haas ;)

27.05.2011 20:50

Schweini trochę obiektywizmu. Gdyby powiedział,że chce grać w Monachium to pewnie byś powiedział,że supertalent a nie oferma. CR można go lubić, czy nie, ale faktem jest, że jest po Messim raczej drugim najlepszym piłkarzem na świecie.
Real zawsze będzie przyciągał graczy bo to marka i tyle, więc jakoś mnie nie dziwi,że tam ciągnie piłkarzy. To jest taki Bayern na skalę międzynarodową. Bayern to tylko na niemieckim podwórku. Realowi nie odmówi żaden piłkarz (poza Katalończykami może), Bayernowi z kolei nie odmówi żaden Niemiec. Proste.
KrzysiekFCB widzę, że jeszcze zachowałeś trzeźwość myślenia.
A co Coentrao to trudno, szkoda bo świetny, dynamiczny grajek. Trzeba szukać innego rozwiązania. Obawiam się jednak, że nasz zarząd to nie ma za bardzo pomysłu na transfery w tym roku. Wygląda to jakoś tak, że chcemy, ale nie bardzo wiemy kogo kupić, poza tym coś drogo na rynku. Coś mi się wydaje,że przyjdą do nas Neuer, Rafinha, Petersen, Boateng. Mało jak na szumne zapowiedzi o rewolucji i wzmocnieniu składu, poza Neuerm to nazwiska średniej jakości. Może mnie jeszcze zaskoczą.

27.05.2011 20:32

Zmiennik i to na długo. Gra identycznie jak Gomez. W obecnym sezonie wali bramki, ale żadnej z poza pola karnego, wszystkie to takie dobitki jak Gomez, Inzaghi, Klose. Oczywiste zatem jest, że z Gomezem w ataku grać nie będzie, albo Gomez albo on. Oby nie był drugim Schlaudraffem.

19.05.2011 23:15

Jak już ktoś napisał - najdziwniejszy transfer sezonu. Najdziwniejsze jest jednak uzasadnienie Hamita. "Bo w Monachium grałem za rzadko". No proszę, przecież oczywiste jest, że on tam może zagra 10 meczy w sezonie (z ławki). Przecież sam nie wierzy, że będzie tam grał więcej niż w Monachium. Nie rozumiem tego ruchu. No ale życzę mu niech tam wygryzie nawet samego Cristiano ze składu, a co ;)

19.05.2011 22:30

Nie wiem z czego tak większość się cieszy. Jonker niby lepszy od Van Gaala? To już bardziej wierzyłem, że VG uratuje LM niż ten cały Jonker.
Jak dla mnie jest to bezsensowna decyzja. Czemu to ma służyć? Wiadomo, że VG miał odejść po sezonie, więc i tak by go nie było. Jonker nie dość, że nie doświadczony to i tak "uczeń" Van Gaala, więc co on ma niby zmienić? Chyba Hoeness zaczyna się gubić.
Jeżeli już tak bardzo chcieli pozbyć się Holendra teraz, to powinni jednocześnie zatrudnić jakiegoś trenera gwarantującego zmiany i LM. Jonker na pewno takim nie jest.

10.04.2011 22:23

Trochę dziwny ten skład. Po pierwsze Boateng to raczej boczny obronca. Na środku to on grał z przymusu. Po drugie Vidal to raczej zbędny wydatek. Na tę pozycję to mamy Tymoszczuka, Luiz Gustavo i od biedy Schweinsteiger też gra na niej w reprezentacji, więc po co dawać kasę na Vidala. Ale nie zdziwię się jak wywalą na niego ze 20 baniek.
Na środku obrony to widziałbym raczej Cahilla lub Sakho z PSG, ewentualnie Alexa z Chelsea, o ile w ogóle zechce odejść z Londynu.
A widzę, że niektórzy piszą o Mexes, ale on to chyba już podpisał kontrakt z Milanem o ile się nie mylę.

30.03.2011 22:48

Brawo prymcio. W końcu ktoś rozsądnie napisał. Ja również nie chciałbym w żadnym wypadku powrotu, ani Demichelisa, ani Lucio, z powodów jakie zaprezentował prymcio właśnie.

27.03.2011 00:31

Kolego dido57, nie wiem o jakim zachowaniu Van Gaala mówisz. Ja w wywiadach widziałem, że zawsze bronił piłkarzy, więc braku szacunku nie widziałem. A to, że się nie uśmiecha, no cóż, taki typ.
Jeżeli wróci Demichelis, zostaną Van Buyten, Breno, to owszem zobaczymy wesoły Bayern w obronie. A najważniejsze w piłce są umiejętności.
Pozdrawiam również :)

26.03.2011 12:45

Kolego dido57, a Ty brałeś udział w treningach, bywasz osobiście w domu Van Gaala, że twierdzisz, że jest arogantem i antymotywatorem? Prawdziwy kibic tak by nie napisał o swoim trenerze. Poza tym, z taką obroną nawet Mourinho nic by nie zrobił, więc nie zwalaj wszytkiego na Van Gaala.
Jeśli wierzysz, że Heynckess zdobędzie wiecej, dotrze z Bayernem w takim składzie do finału LM to jesteś albo młody, albo naiwny.
Jasnowidzem nie jestem, ale już trochę lat już oglądam piłkę i widzę, że w wieku 31 lat to już raczej forma spada, a nie wzrasta.

26.03.2011 12:32

Obecnie mamy dwie kaleki w obronie, brakowało nam trzeciej do szczęścia. Oby nie było tak, że ściągną Demichelisa i powiedzą, że obronę mamy już kompletną. Ja go nie chcę widzieć już w Monachium. Formy to on już takiej jaką miał kiedyś nie złapie. 31-lat,więc trudno się spodziewać wystrzału formy.
Swoją drogą dziwicie mnie koledzy,że chcielibyście go znowu. Chyba zapomnieliście jak każdy na niego jechał, a Breno to miał być zbawieniem. Wystarczył sezon z Breno i teraz piszecie, że chcecie Demichelisa. Nie kumam tego.
W każdym razie moim zdaniem, sprzedać Van Buytena, Breno, zostawić Badstubera i dokupić dwóch obrońców, jednego klasy międzynarodowej, drugiego europejskiej i powinno wystarczyć. Broń Boże sprowadzać ponownie Micho. Takie jest moje zdanie.

26.03.2011 12:17

Gasior, nigdzie nie napisałem, że Serie A jest słabszą ligą. Pisałem o Premiership i La Liga.
Po drugie, Robben to zły przykład, bo akurat on w Realu nie grał za dużo i był traktowany jak piąte koło u wozu. Takich to owszem pewnie, że ściągniemy z Realu np. Gago, pewnie by chętnie do nas przyszedł.
Po trzecie, nie zgodzę się tutaj, że Bundesliga stała się bardziej atrakcyjna dla piłkarzy bo odebrała miejsce Serie A. Co z tego, że Juventus dołuje. Jestem przekonany, że 80% piłkarzy wybrałoby ofertę Juventusu niż Bayernu. Taki Ibrahimović np. odchodził z Barcelony i poszedł do Milanu, który spisywał się fatalnie owego czasu. Myślisz, że gdyby miał ofertę jeszcze z Bayernu to wybrał by Bayern. Bzdura!
Przykro mi, że odrę co niektórych z marzeń i wyobrażeń, ale dla piłkarzy nadal najbardziej atrakcyjne są ligi angielska, hiszpańska i włoska. Niemiecka jest czwarta, w sumie tylko Bayern stać na jakąś gwiazdę od czasu do czasu. Ewentualnie Schalke, HSV, może Werder stać od czasu do czasu na kogoś "przeterminowanego" w rodzaju Raula, albo Van Nistelrooya. Z resztą wystarczy odpowiedzieć sobie na pytanie, kiedy do Bundesligi zawitał jakiś topowy grajek, o którego biło się pół Europy,a on wybrał Niemcy, nie licząc oczywiście naszego Bayernu? Odpowiedź jest prosta - nigdy. We Włoszech "słaby" Juventus był w stanie sprowadzić genialnego Krasicia, pomimo, że miał też ofertę z MU.
Moim zdaniem możemy poszukać bardzo dobrych piłkarzy z ligi francuskiej, holenderskiej, portugalskiej, a z włoskiej, angielskiej czy hiszpańskiej to możemy wydrzeć kogoś niechcianego (i nie chodzi mi o jakieś Malagi, Fiorentiny, tylko z liczących się klubów) np. Robben, Van der Vaart albo Sneijder (swego czasu.
Tak więc nie łudźcie się, że kupimy Pepe, czy Alexa (chyba, że straci miejsce w Chelsea) :)

24.03.2011 01:32

Jak czytam nazwiska, o których niektórzy piszecie to się zastanawiam, czy to traktować jako żart, czy wy tak serio :) Bruno Alves (Ruscy dali za niego 22 mln euro, myślicie,że oddadzą go za mniej?),Alex (gra w Chelsea, raczej nie wybiera się do słabszej ligi i zapewne w jego mniemaniu słabszej drużyny), Pepe (taaa, podstawowy obrońca Realu zawita do Bundesligi, z resztą takiego psychopaty to w życiu bym nie chciał u nas widzieć),Fabio z MU (przemilczę), Juan (za stary i za słaby), Geromel (a kto to?).
Faktem jest, że środkowych obrońców trzeba kupić na duch, najlepiej jednego z górnej półki, a drugiego jakiś młody talent, może kogoś z ligi francuskiej. Może Kjaera z Wolfsburga, który raczej nie zapomniał,że w Palermo był jendym z najlepszych obrońców w Serie A, może Chellini ze słabego Juve (aczkolwiek, pewnie nie zechce odejść do BL). Tak czy siak poszukałbym w lidze francuskiej, może Sakho, może Ramzi (choć on to chyba z Valencią już podpisał kontrakt), a może kogoś z Porto lub Benfiki.
W każdym razie powinniśmy kupić Neuera, 2x środkowy obrońca, lewy obrońca, i rezerwowego napastnika w razie kontuzji Gomeza, bo Klose odejdzie i zostaniemy tylko z Oliciem.

23.03.2011 22:35

No udało się, ale szału nie było. Dziwna sytuacja z Robbenem, nie wiem czy kontuzjowany, czy nie chciało mu się grać. Nie byłem zwolennikiem jego transferu (ze względu na kontuzjogenność, więc i nie będę płakał jak odejdzie. Nikt nie jest niezastąpiony. Zawsze można kupić np. Hazarda.

19.03.2011 17:30

Po co niby on nam jest potrzebny? Akurat pomoc mamy kompletną. Newsy o potencjalnych celach transferowych powinny się pojawiać, ale dotyczyć powinny tylko obrońców i bramkarzy.

10.03.2011 21:40

No nie wiem czy to dobry pomysł. A już na pewno złym pomysłem jest ogłoszenie tego w tym momencie. Czy aby na pewno Van Gaal i piłkarze będą mieli motywację do dalszej pracy w tym sezonie? Mam poważne wątpliwości.
Poza tym jakoś nie widzę godnych kandydatów na miejsce Van Gaala.
Heynckess? No dobra, ale na jak długo? Przecież on chciał zakończyć karierę. Od razu jestem na nie takim wynalazkom jak Scholl, Kahn, Sammer, Rangnick. Mieliśmy już mało doświadczonego Klinsmanna. Może Hiddinka bym zaakceptował, z tym, że on chyba już nie wróci do piłki klubowej. Benitez,Rijkaard, nigdy w życiu. Im się już niewiele udaje.
Klopp? Ryzyko, facet potrafi prowadzić kluby z niewielkim budżetem. Jak przyjdzie do Bayernu zacznie nam sprowadzać Lewandowskich i Piszczków ;)

08.03.2011 01:33

Problem jest raczej to, że od kilku lat i to nie tylko błąd Van Gaala jest, nie wzmacniamy obrony. Już jest tak, że w 11 mamy tylko 2 prawdziwych obrońców. Tymoszczuk i Luiz Gustavo to pomocnicy. Nie wiem, dla mnie to jest sprawa do "Archiwum X". Dlaczego w Bayernie od kilku sezonów zapominają wzmacniać obronę, łącznie z bramkarzem? Kraft to też nie jest bramkarz dobry dla Bayernu, takie jest moje zdanie. Może ciut lepszy od Rensinga, ale tylko ciut.

02.03.2011 21:45

Co wy się tego Van Gaala przyczepiliście. Skoro tak wg Was powinni zwolnić Van Gaala, to słucham, czekam na jakąś alternatywę. Kogo można by zatrudnić, kto zgodziłby się pracować w Bayernie i byłby lepszy od Van Gaala? Poważnie pytam Darth? Rangnick? A co on osiągnął? Knypek w porównaniu do Van Gaala. Jeszcze jakaś propozycja?

02.03.2011 21:42

Co niektórych wypociny to po prostu żal czytać. Siedzicie sobie przed komputerem, żaden pewnie nie widział treningu Bayernu na żywo i opowiadacie pierdoły jaki to Breno supertalent. Nie wiem na jakiej podstawie tak twierdzicie alijen i maniek87. Mam wrażenie, że widzieliście go w FIFIe albo FM'ie, tam był dobry.
Skoro Van Gaal go nie wystawia i lepszy dla niego jest defensywny pomocnik w obronie to widać tak jest. Najwidoczniej Breno albo jest w słabej formie, albo nie angażuje się na treningach. Żaden trener nie kopałby pod sobą dołków i wystawiał do pierwszej 11 zawodnika nieprzygotowanego do gry na obronie. Z resztą przeczytajcie komentarz Bajeroka, który sam stwierdził, że nawet jego na treningach nie przekonywał.
Wiek, kilka filmów na youtube i opinia "megatalentu" to nie wszystko, żeby grać w podstawowej jedenastce Bayernu.
Opcja z Tymoszczukiem na dłuższą metę raczej nie wchodzi w grę. Moim zdaniem powinni wypożyczyć Breno na jeszcze jeden sezon i jeżeli po powrocie znowu będzie słaby to sprzedałbym go bez żalu. Po tym sezonie natomiast kupiłbym środkowego obrońcę z prawdziwego zdarzenia, światowej klasy.

14.02.2011 21:07

A ten tu po co? Ofensywę mamy wystarczająco silną. Natomiast obrona to dno, ze 3-4 zespołu w BL mają lepszą od nas. Sprawa pod tytułem "Dlaczego zarząd i trener nie widzą braków w obronie i nikogo nie kupują" jest dla mnie z tych do "Archiwum X". Na lewej obronie już mamy gramy tylko młodym, i niedoświadczonym zawodnikiem, niedługo będziemy tak grać środkowymi obrońcami. Badstuber i Haas (ktokolwiek to jest). Dla mnie jakaś paranoja.
Mam nadzieję, że Van Gaal nie zniszczy talentu Kroosa, bo tego mu nie wybaczę.

30.08.2010 14:02

Hehe, no i Robben zjebkę dostał.

21.04.2010 22:29

OK, rzeczywiscie dzisiaj to jest jakiś GomeSZ, a nie Gomez. :/

21.04.2010 22:24

No i kurka, paralityk Muller strzelił ;)

21.04.2010 22:13

Jezuu, Muller został :/

21.04.2010 22:06

Zastanawia mnie dlaczego Kołtoń i Iwanow mówią na Gomeza - GomeSZ! Kuźwa, przecież to hiszpan a nie portugalczyk, a w Hiszpanii ewidentnie mówi się GomeZZZZ! Zaraz przełączę z polsatu na fox sport, tak mnie to irytuje :)

21.04.2010 22:02

Ole! No to po 10. Gomeza za Mullera proponuję.

21.04.2010 21:57

No to Ribery się popisał. Jak najbardziej zasłużona czerwona kartka. Jednak nie wytrzymał presji.

21.04.2010 21:35

Nasi obrońcy jak zobaczyli Rooneya to chyba im jaja powiązało a serce do gardła podeszło.

07.04.2010 21:13

Niestety, ale nasza obrona, łącznie z Buttem jest na poziomie FC Koeln, a nie Bayernu i Ligi Mistrzów, zawsze to mówiłem. Oby nie skończyło się jak z MU z Romą(7:1). Z drugiej strony wystarczy jedna bramka i wszystko od nowa.

07.04.2010 21:12

Zwykle nie zwala się winy na jednego zawodnika, ale dziś to wybitnie przegraliśmy przez Alabę. No ale młody jest więc niech się uczy. Przeciętni piłkarze Frankfurtu jeździli z nim jak ze gównem (cokolwiek znaczy to powiedzenie ;)).

20.03.2010 21:40

Kurde, ale na spalonym to Klose nie był.

09.03.2010 22:33

Pomimo cudownej bramki, Robben i tak mi działa na nerwy. Egoizm z wiekiem mu nie przechodzi jednak.

09.03.2010 22:28

Na miejscu naszych geniuszy w obronie, to nie bawiłbym się tak w podawanie do siebie pod bramką swoją.

09.03.2010 22:16

Oj widać, że Ribery nie ufa Alabie. Wraca po piłkę prawie do linii obrony i jakoś mu w ogóle nie podaje, chociaż Alaba był na czystej pozycji (2 razy).

09.03.2010 22:13

Jezuuu... co się dzieje :)

09.03.2010 22:09

heh, strzeliła cipka której nie trawie, ale niech tam strzela więcej

09.03.2010 22:04

No cóż. Można było się spodziewać, że na Europę obrona jaką mamy nie wystarczy. Mały wstyd się zapowiada :/

09.03.2010 21:59

Dodam jeszcze, że Fiorentina nie potrafi wygrać od 9 meczy. Ogrywają ją różne włoskie ogóry np Juventus ;) A my się z nimi męczymy! Żal. A Ribery to chyba już myśli o wywiadach udzielanych w Madrycie.

09.03.2010 21:54

Wszyscy zachwycali się Buttem, a ja od zawsze twierdziłem, że mimo wyśmienitych występów potrzebny nam jest młodszy i lepszy bramkarz. Niestety staruszkowie w bramce mają to do siebie, że formę trudno im ustabilizować. No i proszę, drugi mecz i drugi fatalny błąd Butta. Inna sprawa,że odbija się nam czkawką brak zmienników na prawą obronę i w ogóle brak lewego obrońcy.
No ale zaczęła się druga połowa. Do boju!

09.03.2010 21:51

Taaa... Di Maria spokojnie mógłby u nas wylądować. Hehe, chrzanisz kolego "krzysikuFCB". Biją się o niego MU, Barcelona, Chelsea, Real i mogący zaoferować niebotyczne pieniądze MC - no nie wydaje mi się, żeby wybrał Bayern i Bundesligę. Nie przesadzaj. Perotti,Capel, Vicente to czołowe postacie swoich drużyn i gwiazdy ligi hiszpańskiej, więc nie wydaje mi się, żeby chcieli grać w Bundeslidze. Poza tym za Vicente Valencia zapewne zechce pieniądze, których nie jest wart. Właśnie dlatego.

05.03.2010 02:13

Hleb?!To ja podobnie jak FCB wolę te 40 mln i bez Hleba :) W ogóle jak wróci Kroos to nikogo nam potrzeba w zamian za Francka.
Paulaner, czas chyba się nauczyć w końcu nazwiska piłkarza swojej drużyny - nie Kross tylko KROOS ;)

05.03.2010 00:04

Widzę, że niektórzy mają wymagania, że ho ho. Tacy piłkarze jak Di Maria,Sanchez,Perotti,Capel, a zwłaszcza Nani i Vicente są poza zasięgiem Bayernu. To nie FM :) A jak dla mnie Krasic jest OK. Widziałem z nim kilka meczów i w każdym był wiodącą postacią w drużynie. Powinien dać radę w Bundeslidze.

04.03.2010 23:59

Dziwna jest nasza polityka transferowo-kontraktowa. Ok, dobrze, że Van Buyten dostał umowę, ale Lucio, który jest o rok młodszy, umowy na 2 lata nie chcieli przedłużyć. Dziwne.

05.02.2010 02:17

Ranking tworzony jest na podstawie punktów. Najwięcej dostaje się za mecze pucharowe, stąd też tak wysoko HSV, Werder, Szachtar. Daleko zaszły w lidze europejskiej. Podobnie Estudiantes i Cruzeiro - dobre wyniki w copa libertadores. Galatasaray i Roma to nie wiem właściwie gdzie to punkty zdobywały.
Mnie tam nie przeszkadza, niech tam się bawią. Na jakiejś podstawie muszą robić te rankingi. 16 na świecie to i tak wysoko trzeba przyznać.

01.01.2010 22:45

Nawet nie wiem kto to jest ten Geromel, a tu Bayern, Roma, Real, Chelsea?! Rety, muszę być bardziej na bieżąco. Swoją drogą nie jestem pewien czy potrzebny jest nam środkowy obrońca - Van Buyten, Demichelis, Badstuber, Breno.

30.12.2009 20:38

O już go lubię. Ja też fotografuję :)

30.12.2009 16:50

Haj ma rację. Na 100% jestem pewien, że gdyby Misimovic, Trochowski, czy Hummels zostali w Bayernie, dziś tułali by się po 2 albo 3 lidze. Żaden z nich nie byłby tym kim jest dzisiaj. Misimovic i Hummels to właściwie nawet nie grali w pierwszej drużynie Bayernu, Trochowski zaliczył kilka występów, ale rywalizacji wtedy z nikim by nie wygrał.
Natomiast uważam, że błędem było pozbycie się Jansena. Nie mieliśmy nadmiaru bocznych obrońców i nadal nie mamy.

30.12.2009 16:49