DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Brooklyn Strona 2

A ja w przeciwieństwie do większości jestem na tak. Za śmieszną kwotę będziemy mieli ogranego w LM i reprezentacji obrońcę. Chociażby na ławkę, o ile kupimy kogoś lepszego.
A z Breno to raczej nie wiązałbym nadziei. Mit o jego supertalencie już dawno padł. Chyba nam włodarze Bayernu wmówili, że to mega talent. Nie bez powodu nie grał kolejno u Hitzfelda, Heynckesa, Klinsmanna i Van Gaala. Wszyscy czterej znają się na młodych piłkarzach i często z nich korzystają. U żadnego Breno nie zaistniał. Nie wierzę, że się na niego uwzięli - wszyscy. Moim zdaniem nie poznali się na nim nasi scouci.

16.12.2009 01:23

Z taką formą jaką prezentuje Demichelis to nie wiem, czy załapał by się w rezerwach Bayernu. Nawet tam nie popełniają takich prostych błędów. Jakieś kiwki przy bramce, podania wprost pod nogi przeciwników. Co się z nim stało od 2 sezonów? Powinniśmy poszukać środkowego obrońcy natychmiast.

13.12.2009 09:48

Oj moywację do gry w Bayernie to on ma w skali 0-10 na poziomie 1 wg mnie. Nawet jego słowa o tym świadczą: "Dla mnie najważniejsze w tej chwili jest dojście do zdrowia i pełni dyspozycji". Gdyby jakoś poczuwał się do gry i wyników Bayernu to napomknąłby, że najważniejsze jest zdrowie i doprowadzenie Bayernu do mistrzostwa Niemiec chociaż.
Trzeba było sprzedać go latem za grubą kasę. Jak się okazało i tak nie mamy z niego pożytku. Oczywiście nikt nie mógł tego przewidzieć. Przewidzieć można było to, że na siłę nie uda się go zatrzymać. Facet chce jak najszybciej czmychnąć do Hiszpanii.

10.12.2009 22:19

Wcale nie uważam, żeby grupa Niemców była łatwa. Wręcz przeciwnie. Zaraz po "brazylijskiej" jest to najmocniejsza grupa moim zdaniem. Austalijczycy trochę odstają, ale Niemcy,Ghana i Serbia mogą powalczyć o pierwsze miejsce na równi. Teoretycznie Niemcy mają najwięcej szans, bo to drużyna turniejowa, ale nie lekceważyłbym Ghany, która gra właściwie u siebie i ma wyśmienitych piłkarzy. Serbia z kolei ostro pojechała w eliminacjach, mieli silną grupę, pokonali Francuzów, Rumunów, Austrię i Litwę. No i mają bardzo uzdolnioną młodzież, która jest siłą tej reprezentacji. Tak więc uważam, że nie poszczęściło się Niemcom. Można było lepiej wylosować.
Nie wiem też o czym pisze Rael, że Argentyna ma mocną grupę. Dajcie spokój, Grecja i Korea Płd. to raczej dostarczyciele pkt będą. Z Nigerii pozostała tylko nazwa. Nawet z Maradoną na ławce, Argentyna bez problemów zajmie 1 miejsce.

05.12.2009 15:31

Przecież mówimy o Tonim, który jest napastnikiem. Bolo napisał, że Toni jest już za stary, żeby wiązać z nim nadzieje, Ty napisałeś, że znasz takich, którzy grają na wysokim poziome w wieku 38 lat. Ograniczam Cię więc do napastników i poprosiłem, abyś wymienił takich. Co mi z bramkarzy, oni mogą i w wieku 40 lat grać.
Tak myślałem, że nie znasz. No cóż, tzw. morda szmata. Zauważyłem, że Twoje wypowiedzi i Domisia85 się jakoś kupy nie trzymają.
Mam propozycję dla Was, załączcie Football Managera, wywalcie Gomeza z Bayernu i grajcie Tonim. Będziecie mieli satysfakcję.
Prawda jest taka, że napastników rozlicza się z bramek, obecnie Gomez jest o niebo skuteczniejszy od Toniego. Luca grać lepiej już nie będzie, więc jeżeli ktoś go zechce, a zechce na pewno, to powinien odejść. Poza tym wkurza mnie tym, że siadł na ławce i od razu fochy stroi. Gomez w przeciwieństwie do Toniego,mówił w wywiadach, że skoro nie gra znaczy, że jest w słabszej formie, będzie pracował na treningach i czekał na szanse od Van Gaala. Chłopak ma lepiej poukładane w głowie do gwiazdora Toniego. I rokuje znacznie lepiej. I nie wyjeżdżajcie mi tu, że jest dobry na Bochum czy Hannover, bo równie dobrze można powiedzieć, że Ibrahimović jest dobry na ligę włoską, bo od zawsze rozczarowuje w Lidze Mistrzów a o MŚ czy ME nie wspomnę nawet.

01.12.2009 22:22

Paulaner sypnij nazwiskami, jakich znasz piłkarzy 38 letnich, którzy grają na najwyższym poziomie. Nie chodzi mi o bramkarzy i obrońców, bo Toni to napastnik. Moim zdaniem lepiej już grać nie będzie. No, ale dawaj nazwiska?

01.12.2009 20:24

Fajnie, że dziewczyny też kibicują Bayernowi, ale Sylwuniu ...
po 1) w Niemczech nota im niższa tym zawodnik lepiej grał, zatem jeżeli uważasz, że Gomez grał lepiej to raczej należałaby mu się nota 3,5, a nie 4,5.
po 2) Juventus przegrał z Cagliari 2:0, a w tabeli Cagliari jest całkiem wysoko, bo siódme,
po 3)z taką obroną jak na "zdjęciu" to daleko Bayern by nie zajechał, nawet w obecnej chwili mamy zdecydowanie lepszą.
A poza tym wszystko się zgadza ;)

30.11.2009 23:05

No dobra, skoro Milan ma słabą formę, to Huntelaar ma przygnębiającą ;)

14.11.2009 22:45

Misiek, ale mówimy formie w tym sezonie, od kiedy gra tam Huntelaar. Poprzednie nas nie interesują.
Staszek, obyś miał rację. Mam nadzieję, że faktycznie pozycja ofensywnego pomocnika czeka na Kroosa.

14.11.2009 22:30

Misiek, Milan gra padakę? No bez przesady. Nie lubię tego klubu ale ostatnio mi imponują formą. Rozwalili faworyzowany Real, w lidze też ostatnio seria zwycięstw. Inzaghi,Pato nawet Boriello strzelają a Huntelaar niestety nie. Albo się chłopak zaciął, albo dobry był tylko na Eredivisie.
Długi, mózgiem w Interze to jednak jest Stanković. Oczywiście Sneijder też nieźle sobie poczyna. Poza tym nie zgodzę się, że był w zasięgu Bayernu, pamiętam jak czytałem, że interesuje go tylko Hiszpania albo Włochy.
Ja bym jednak wstrzymał się z zakupem ofensywnego pomocnika i zaczekał na powrót Kroosa. Wg mnie potencjałem i talentem bije na głowę Sneijdera, Van der Vaarta, a kto wie, może i Diego. Oby tylko go nie sprzedali jak Guerrero, Trochowskiego, Jansena czy Hummelsa :/

14.11.2009 21:57

B@rtlej; nie jest prawdą, że do wyciągnięcia byli: Snejider,Diego,Bosingwa. Pierwszy i trzeci nawet nie myśleli o grze w BL,a Diego chciał tylko Juve, bo już dawno był dogadany.
Natomiast Suarez,Pandev,Srna to takie same niewiadome jak sprowadzeni piłkarze. Pranjic (gwiazda ligi holenderskiej 17 goli, jako pomocnik),Gomez (24gole w BL),Olic tez świetny napastnik, Braaftheid też błyszczał w Holandii,ba, gra w reprezentacji. Nie ma żadnej gwarancji,że po przyjściu do nas Suarez,Pandev czy Srna grali by piach.
Co do VdV i Huntelaara to prawda jest taka, że są mocno przereklamowani. Fakty mówią same za siebie, Huntelaar nie poradził sobie w Realu,a teraz w Milanie siedzi na trybunach. Lepsi od niego są 36 letni Inzaghi,Boriello o Pato nawet nie wspominam. A VdV to niech siedzi sobie w Realu, skoro na Bayern się obraził. Więcej pożytku będziemy mieli z Kroosa jak wróci.
Kolejną rzeczą jest to, że nie masz co liczyć, że do Bayernu zaczną przychodzić gwiazdy z Chelsea,Barcy,Realu, MU czy Interu. W Niemczech są dużo mniejsze pieniądze, wiec nic dziwnego, że pozostają nam talenty ze średnich klubów z ligi włoskiej,francuskiej,angielskiej.
Klinsmann ma rację, łatwo teraz mówić, ze mamy Gomeza,Pranjica, Tymoszczuka. Przed Bayernem to byli super piłkarze, dobrze pamiętam jak się podniecali wszyscy sprowadzeniem Ukraińca.

14.11.2009 16:38

Szkoda, że nie mamy czegoś na wzór MilanLab, może wtedy nie doszłoby do transferu. 25 mln a jak na razie to gra po 45 min maksymalnie. Tak myślałem, że tak to będzie. Okazało się, że Robben to niewielkie wzmocnienie (może 50% meczy rozegra). Ribery'ego też na się trzymali a okazało się w efekcie, że żadnego pożytku z niego nie będzie. Runda jesienna bez niego, wiosenna przy odrobinie szczęścia może zagra w 10 meczach, a latem odejdzie za 30 mln. A mogło być 80mln od Realu i kilka rozsądnych zakupów za te pieniądze. W ogóle ten sezon poświęciłbym na zbudowanie solidnej kadry, a nie opieraniu jej na Van Bommelach, Braaftheidach, czy kryształowym Robbenie. O trofea walczyć w następnym sezonie po ROZSĄDNYCH zakupach i wyprzedaży niepotrzebnych piłkarzy.

13.11.2009 20:03

No taaak, w ciągu ostatnich 40 lat to fakt, może i wyjdzie na plus. Ale transfery z 2 ostatnich lat to niestety, ale makabra. Oczywiście są nieliczne wyjątki.

07.11.2009 22:04

Suareza? Po co nam kolejny napastnik? Mamy Toniego, Klose, Olicia, Gomeza i Mullera. Będziemy grać 3 napastnikami? Poza tym już Hutelaar strzelał w Eredivisie jak maszynka, a w Realu i w Milanie nawet na ławkę się nie łapał/łapie. Przypomnę że z ligi tej mamy Edsona i Pranjica, też tamtejsze gwiazdy. Tak naprawdę to potrzeba nam rozgrywającego. A właściwie to mamy takiego, tylko nie wiem po jaką cholerę było go wypożyczać do Leverkusen.

07.11.2009 21:59

Do wszystkich, którzy krzyczą "wywalić Van Gaala" pytam się, kto w zamian? Kogo proponujecie? Macie kogoś lepszego? Od razu napiszę, że Van Gaal powinien zostać do końca sezonu przynajmniej. Co nam dają zmiany trenerów co pół roku, czy nawet co sezon? Nic, jak Bayern grał fatalnie od czasów Magatha, tak zostało do dziś. No, więc kto zamiast Van Gaala?

07.11.2009 21:52

Echhh.. koniec. Jeszcze trochę poczekamy na zwycięstwo niestety. Mainz nas wyprzedzi. Aaaa no i afera z Tonim. Uciekł po I połowie do domu :)

07.11.2009 17:23

Tymoszczuk podał na bok!!! Ole! ;D

07.11.2009 17:20

Fakt, że ciśniemy nieźle, ale tak naprawdę to sytuacji strzeleckich to jakoś brak. Tylko 2min doliczone.

07.11.2009 17:19

Tymoszczuk to pomyłka. Nawet kibice na Allianz Arena gwizdali jak kolejny raz podał do tyłu.

07.11.2009 17:17

Chyba przerzucę się na Real-Milan, bo mecz jest na niewiarygodnie niskim poziomie. Wszystkie bramki to farfocle(chociaż Francuzów pierwsza ładna, ale przypadkowa). Obie drużyny wcale nie grają dobrze. Bramki strzelają po żenujących błędach.

21.10.2009 21:32

No i nie dowieźliśmy do I połowy remisu. Altintop w tym sezonie to żenada.

21.10.2009 21:27

Muller chyba wziął coś przed meczem. Wg mnie obie kartki zasłużenie, a druga to nie na żółtą ale na czerwoną. Na razie nie zanosi się na zwycięstwo. Oby remis dowieźli do końca.

21.10.2009 21:20

Oj ludzie, ludzie. Przecież to mecz towarzyski, 6-7 zawodników z naszego składu, którym grał Van Gaal to też trzecioligowcy, którym jak wiem idzie fatalnie w 3 lidze.
Debilizmem jest gadanie, żeby pozbyć się Van Gaala, Pranjica, Braahfeida. Zagraliśmy ok 15 meczów dopiero, a wy już chcecie się pozbywać ludzi, którzy dopiero przyszli. Za Klinsmanna było lepiej? No bez przesady, nie było ani pomysłu, ani obrony. Bayern grał wtedy na hurra do przodu. Nie sądzę, aby Van Gaalowi przydarzyły się takie wtopy jak 0:4 z Barceloną, 2:5 z Werderem, 1:5 z Wolfsburgiem.
Proponuję dać trochę czasu nowym. A w ogóle Pranjic to ofensywny pomocnik, w obronie gra z braku laku chyba.
Nie wiem też dlaczego co niektórzy uczepili się tego Van der Vaarta, i gdzie on miałby grać? Zamiast kogo? Może na prawej obronie, bo tam nam brakuje piłkarza. Poza tym jak sam powiedział, Bayern to on ma w dupie. A wy dalej z tym Van der Vaartem.
A co do pozbywania się piłkarzy to można byłoby ewentualnie sprzedać Toniego (mamy podobnych Klose i Gomeza),Lella(koniecznie) i w sumie to tyle. Dokupić koniecznie bramkarza, prawego obrońcę i powinno wystarczyć.
Dziwne, że jeszcze nikt Gomeza nie skrytykował.

15.10.2009 19:47

W sumie mecz jak większość ostatnio Bawarczyków. Van Buyten i Muller strzelają ;), niezachwycająca gra Edsona, 6 bramka krytykowanego (niesłusznie) Gomeza. Natomiast słabo zagrali Ottl, Sosa i fatalnie Breno. Brazylijczyk a piłka odskakuje mu na 5m - wstyd.
Wiedziałem, że po tym meczu znowu odezwą się krytycy Gomeza. Czy wy się spodziewaliście, że Gomez strzeli w 8 meczach 30 bramek, albo lepiej 60, żeby wyszło 0,5 mln za bramkę??? No proszę, nie róbcie z siebie idiotów. Fakty są takie, że nadal jest to nasz najskuteczniejszy zawodnik. Kogo obchodzi to czy Gomez strzela z 2m gola czy po pięknej akcji. To nie typ zawodnika jakim był Ronaldo (nie Cristiano) czy Messi, ale raczej jak Inzaghi czy Van Nistelrooy.
MPawlowski rozumiem, że ty liczyłeś na bramki a'la Maradona z Anglią (pewnie nie pamiętasz) i na 30 takich? W czym niby jest lepszy Olić? Co z tego, że biega skoro trafił 2 razy. To ja wolę takiego co stoi a strzela 6 bramek.

23.09.2009 00:46

To, że mieszkasz w Niemczech i od czasu do czasu chodzisz na mecze Bayernu to nie znaczy, że masz rację i wiesz lepiej jakim piłkarzem jest Gomez.
A jak zostanie najlepszym strzelcem Bayernu, a nie będzie królem strzelców BL to przeprosisz Adix?
Echh... czasem jak czytam komentarze na tej stronie to po prostu wstyd mi za niektórych i zastanawiam się jak tacy zostali kibicami Bayernu, przecież to jest klub elitarny, mało medialny i mało popularny w Polsce, wręcz nielubiany, więc wydawało mi się, że kibice Bayernu to inteligencja i erudyci, który kierują się własnym rozumem. Dla tych mniej inteligentnych są pięknie grające i supermedialne (super plakaty w BravoSport) Real,Barcelona,MU, Chelsea, Liverpool. A tymczasem takie rzeczy niektórzy tu piszą, że aż żal. Trzymajcie jakiś poziom proszę, dyskusja nie musie kończyć się obelgami i bluzgami Adiksie, lepiej użyć argumentów idolu85.

17.09.2009 21:37

Ludzie, czytajcie te wiadomości ze zrozumieniem jakoś. Gomez nie ma pretensji, wręcz przeciwnie, będzie ciężko trenował, żeby grać od pierwszych minut. Rety! Adix - "niech się w końcu odblokuje"?? Buehehe.. 5 bramek w 7 meczach, jak się nie mylę, więc o jakim Ty odblokowaniu piszesz??

17.09.2009 01:24